'GeenStijl vrouwvriendelijker dan Libelle'
Terwijl we toch allebei over Ebru kunnen beschikken, blijkt GS een sterker vrouwenmerk dan Libelle.
“GeenStijl ‘scoort’ hoger dan de beide ‘vrouwenplatforms’. Zo heeft 12 procent van de mannen naar video’s op GeenStijl gekeken en 4 procent van vrouwen keek naar Libelle TV. Wat verder opvalt, is dat het percentage vrouwen dat naar GeenStijl heeft gekeken even hoog is als het percentage dat naar Libelle TV, namelijk beide 7 procent. GeenStijl heeft kennelijk content die voor vrouwelijke kijkers interessant is.” Hoort u het ook eens van een ander, namelijk Telecompaper (pdf). Hallo adverteerders. Doe er uw voordeel mee: tampons, shampoo, rijlessen, kookboeken, strijkijzers, wasmiddel, stedentripjes: u kunt het allemaal bij ons kwijt en als je ff rechtstreeks met de redactie mailt, regelen we het lekker onder elkaar buiten Mediahuis Sales om 💍💄💋
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Hoera! GeenStijl is 21 jaar geworden
Dag van Roze in Het StamCafé
NU.nl plaatst naar eigen zeggen link naar GeenStijl
Welkom lezers van NU.nl, dit is GeenStijl.nl, een soort NU.nl maar dan wel leuk!
WERK! Weblog GeenStijl zkt. blogger
#WerkenBijGeenStijl
That Final Lijstje. GeenStijl Kliktoppers 2023
Het was ons het jaartje weer wel
ACHTER DE SCHERMEN FOTODUMP (1). Dit was de GeenStijl Uitslagenavond
Beeldverslag van een gedenkwaardige avond
Help GeenStijl - voor de prijs van 1 zaterdagkrant!
En dan zijn we u eeuwig dankbaar & bloggen we doorrrrr
Steun GeenStijl en laat ons livebloggen!
Help het enige wakkere online medium van Nederland om de feiten ongefilterd voor u te sorteren