'GeenStijl vrouwvriendelijker dan Libelle'
Terwijl we toch allebei over Ebru kunnen beschikken, blijkt GS een sterker vrouwenmerk dan Libelle.
“GeenStijl ‘scoort’ hoger dan de beide ‘vrouwenplatforms’. Zo heeft 12 procent van de mannen naar video’s op GeenStijl gekeken en 4 procent van vrouwen keek naar Libelle TV. Wat verder opvalt, is dat het percentage vrouwen dat naar GeenStijl heeft gekeken even hoog is als het percentage dat naar Libelle TV, namelijk beide 7 procent. GeenStijl heeft kennelijk content die voor vrouwelijke kijkers interessant is.” Hoort u het ook eens van een ander, namelijk Telecompaper (pdf). Hallo adverteerders. Doe er uw voordeel mee: tampons, shampoo, rijlessen, kookboeken, strijkijzers, wasmiddel, stedentripjes: u kunt het allemaal bij ons kwijt en als je ff rechtstreeks met de redactie mailt, regelen we het lekker onder elkaar buiten Mediahuis Sales om 💍💄💋
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
WORD ONZE HELD. HOUD GEENSTIJL VLIJMSCHERP, ONGEFILTERD EN ONAFHANKELIJK
GeenStijl op zwart: langste file van het jaar op de digitale snelweg
BEDANKT allemaal
Voor het kijken naar de Grote GeenStijl Uitslagenshow!
GOEDEMORGEN. HIERRR DE LAATSTE GEENSTIJL PROGNOSE VAN #TK25
Het is nog altijd: spannend
Lientje (BBB) begint War on Bidden op Straat
ZOMETEEN STRAKS IN NIEUWSUUR
Uniek StamCafé. WIN WEEKENDTICKETS ZWARTE CROSS BIJ GEENSTIJL
Al maanden geen weekendticket meer te krijgen, wij hebben ze nog
Stel je vraag in dit StamCafé! Krijg later antwoord
Chat GeenStijl Pretrained Transformer
Doorborrelen in het StamCafé
Proost op ons dan maar weer he
Help GeenStijl in het StamCafé
De periodieke pet
