Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

"Gedoog foutparkerende moskeebezoekers"

bekeuring ies rassies

Iedere vrijdag hetzelfde gezeik. Zoek je een parkeerplekkie om eens gezellig naar een vrijmibo te gaan, staan er al miljoenmiljard zwarte Audi's RS4 en aftandse Fordjes Transit in de berm, of op de stoep of op de oprit van Ome Koos en Tante Sjaan. Allemaal moskeebezoekers die hun waggies lukraak in de wijk parkeren. En vervolgens een prent krijgen. EN DAT IS HARTSTIKKE RASSIES volgens de DENK-ertjes van Tunahan Kuzu. De Lange Arm van Ankara pleit daarom voor een vrijstelling voor foutparkerende moskeebezoekers. En dat, geachte voorzitter, is pas echt discriminatie. Daarom: vrij parkeren voor heel Nederland in iedere Kerkstraat! 

Reaguursels

Inloggen

een verhaaltje wat echt is gebeurd in december 2016.
Een familielid was al jaren een gewaardeerd figuur in de pinkstergemeente.
Toen de man overleed was er een grote en lange begrafenisdienst.(van 10.00 tot 15.00 totaal inclusief een retourtje kerkhof rond 13,30 u) bezocht door honderden belangstellenden.
Bij de rouwkaart was een memootje toegevoegd of we zo vriendelijk wilde zijn om geen overlast te zijn voor de neringdoende in de omgeving -de kerk is gesitueerd op een industrieterrein en bijvoorbeeld niet bij de gamma op de werf te parkeren -
Dit klopte niet helemaal want een gedeelte van het parkeerterrein van de Gamma mocht wel gebruikt worden alleen het gedeelte wat -liever niet- gebruikt kon worden werd netjes aangegeven door verkeersregelaars van de kerk en Gamma
Dit was echt niet in een achteraf provincie ergens in het noorden of zuiden maar gewoon In Z Holland.

berg545 | 18-03-18 | 21:17

the torture never stops

klaas-poephoofd | 18-03-18 | 14:51

Ik kan vrijdag niet overdag fout parkeren voor het middag gebed, ik moet namelijk werken. Dus of gewoon verplichten om op vrijdagmiddag de handen uit de mouwen te steken voor de samenwerking of oprotten, probleem opgelost. Kan gelijk de haathut worden afgebroken, win win want weer plek voor extra betaalde parkeerplaatsen voor de gemeente.

hababe | 18-03-18 | 12:27

Ik kom uit een klein plaatsje op de Zuid-Hollandse eilanden en daar wurmden zo rond 1900 fietsers en automobilisten uit het naburige Rotterdam zich door het ter kerke gaande volk heen. Dit liep een aantal keren flink uit de hand, waarbij fietsers met vervoermiddel en al in een nabij riviertje werden geworpen en automobielen onder de witkalk werden gezet. De burgemeester moest op zondagmorgen een extra blik dienders opentrekken. Dat duurde een tijdje tot de Rotterdammers in de gaten kregen, dat ze op zondagmorgen beter een andere route konden nemen. Misschien moet deze burgemeester ook eens een extra blik dienders opentrekken, maar dan om te bekeuren, want dat gebeurt bij foutparkeerders bij kerken ook nog steeds. Gelijke monniken, gelijke kappen.

oliebolletje123 | 18-03-18 | 11:44

Die kamelenjockey's zijn nog steeds niet gewend aan het formaat van een auto en denken nog steeds dat ze wel twee kwijt kunnen op de plaats van een auto.

jufrouw theelepeltje | 18-03-18 | 10:00
-weggejorist-
HannahSi | 18-03-18 | 06:01

ben het zo zat....... altijd weer een uitzondering willen .....

rampurt | 18-03-18 | 04:36

De Islam is condoomloos nueken. Hoe meer kleintjes hoe beter. De ongelovigen moeten onderdanig worden aan het salafisme. Nederland waar is mijn Vaderland gebleven. Stem Thierie Baudet de redder van de Natiestaat.

gratias | 18-03-18 | 00:08

Ooit werd de PVV ervan beschuldigt naar de jaren vijftig terug te willen, zegge 1950, DENK wil terug naar 1350, met een apartheidsregime qua wet- en regelgeving, en speciale privilege's voor moslims lees ik hier.

De Briemusketier | 17-03-18 | 23:56

Bij een christelijke kerk staan de dienders al om half 10 's morgens klaar om de boetes te scoren. En, gelijk hebben ze, moeten er hulpdiensten door een straat of wat dan ook, dan moet er ruimte voor zijn, en parkeer regels gelden voor iedereen, welke religie al dan niet wordt aangehangen. Dus ook voor moslims.

Rest In Privacy | 17-03-18 | 23:45

nieuwe aanvragen van moskee-en pas goedkeuren als ze kunnen aantonen dat 50% van de vervoers middelen van de bezoekers op eigen terrein kunnen worden gestald.

Umberto die trotzoni | 17-03-18 | 23:42

Volgens de in Damascus wonende 107 jaar oude Imam Boeffie Al Boef staat in vers 345 te lezen dat zodra een moslim zijn auto ergens parkeert dat stukje per direct tot het huis der vrede behoort, parkeert er geen moslim dan zal dat stukje middels jihad van de ongelovige afgenomen moeten worden, de ongelovige kan dat stukje echter weer terugkopen middels veel subsidie en het inleveren van dochter en sociale huurwoning. Overigens was fout parkeren 1400 jaar geleden al halal in veel West Europese steden, Islam had toen al een gewaardeerd parkeerplekje in onze maatschappij. Ik ken de foto’s nog, was wat rustiger op straat dan nu qua verkeer, Ford Sharia 4 deurs was erg populair.

Dagdief | 17-03-18 | 21:19

Laat ik nu in het filmpje niets verkeerds gezien hebben?

Albert5000 | 17-03-18 | 21:06

Millimeter voor millimeter, daarna centimeter voor centimeter, daarna meter voor meter, daarna kilometer voor kilometer en dan is ons land van hen. De islam is zonder twijfel de schunnigste godsdienst uit de geschiedenis. Wilders filmpje klopt voor 99,9 procent. En daarna komen de ratten uit hun holen, de MP voorop, gevolgd door de ayatollah van D66 en nog wat treurig grut. Nederland is naar de verdommenis. Ik heb god zij dank geen kinderen en verbaas mij er over dat de lieden met nageslacht niet in opstand komen.

Wim van Ingen | 17-03-18 | 20:46

Als ik nou eens moslim zou worden, mag ik dan ook gratis foutparkeren? Een aantrekkelijk perspectief. Wat DENKT buulbuul?

ljcoster | 17-03-18 | 20:14

Alle moslims op de fiets dat lijkt mij beter! Vooral voor de meeste dames...

Rdock | 17-03-18 | 19:31

Maar wanneer u bekeerd tot islam mag u ook graties foutparkeren en nog veul, veul meer.... als het dan te moeilijk is om alles voor iedereen gelijk te houden schaf je toch gewoon art 1 uit de grondwet af. Is alles ook weer gelijk en kan tenminste iedereen discrimineren!

H.Teeuwen | 17-03-18 | 19:02

Mo-slim is-lam.

kali paneri | 17-03-18 | 18:32

Volgende stap is seks met geiten legaliseren!

Jay-Jay-Jay | 17-03-18 | 18:16 | 1

Is dat dan verboden ?

Wim van Ingen | 17-03-18 | 20:36

Ik denk dan zoiets van rot lekker op met je kutpartij naar een islamitisch land.

Buttcoins | 17-03-18 | 17:56

Tsja waarom komen ze dan ook allemaal met de vrachtwagen. Blijft lastig parkeren

Buttcoins | 17-03-18 | 17:51

Gisteren op TV gezien. Handhavers. Zo'n oudere doekjesmadam die de invalidenparkeerkaart van een ander gebruikte werd gesnaaid. Afloop onbekend.

Nelis SplitBloes | 17-03-18 | 17:10

Fout gepost. Was gratis.

MistaRazista | 17-03-18 | 17:06

Is er geen gerechtelijke grond om die Kuzu inmiddels aan te klagen voor racisme? Dit is pure stelselmatige bevoorrechting op basis van afkomst.

JackStick | 17-03-18 | 17:05

Citaat uit het AD-artikel: "Als een gebaar naar de eerste generatie Turken, die hier kwamen om klusjes te klaren die Nederlanders niet wilden doen, zou het goed zijn, als er een straat of plein naar zou worden vernoemd.” Binnenkort wonen er in Amersfoort dus mensen op het Klusturkenplein, in de Platte Achterhoofdsstraat en aan de Snorrenweg. We noemen het "vooruitgang"...

Rhenium | 17-03-18 | 16:31 | 1

Me dunkt dat die klusjes ons een god's vermogen hebben gekost en nog gaan kosten.

henk vintage | 18-03-18 | 14:39

Denk komt wel voor zijn kiezers op!

Rallywally | 17-03-18 | 15:03

Gratis fout parkeren?
Ik zie het al voor me, borden met gratis fout parkeren op vrijdag.
En Bülbül, als teamleider van beveiligingsmedewerkers kan het weten:
Je laat mensen gratis alles fout doen. Probleem opgelost.

MistaRazista | 17-03-18 | 14:56 | 1

Gratis alles fout doen? Daar zullen ze het in Den Haag niet mee eens zijn.

Mr_Natural | 17-03-18 | 16:01

Zeiken, zeuren, dreinen, en langzaam terrein innemen. Het automatische bij-effect van islamisering en sluipende kolonisering. De rotte zweren in de maatschappij kankeren voort tot genezing niet meer mogelijk is. Het lot van een over-tolerante 'socialistische' samenleving.

Fijnstoffer | 17-03-18 | 14:49

DENK= cliëntelisme=eigen Turk eerst.
NIDA = cliëntelisme= eigen moslim eerst.
Ik vind het goed dat belangengroepjes 'eerst' denken aan hun belangengroep.
Maar dan wel gelijk oversteken natuurlijk.
Henk & Ingrit = PVV = cliëntelisme = eigen Nederlanders eerst.
Ewout-Roderik & Renate-Franciêsca = FvD = cliëntelisme = eigen kartel eerst.
Ik bedoel maar; er is op zich niks mis met discrimineren, zodra iedereen het weer mag. Doordenkertje: zodra iédereen mag discrimineren, kun je het geen ongelijke behandeling meer noemen, en bestaat er geen discriminatie meer)
Ik hoéf ook niet van 'n Turk of Marokkaan te 'houden'.
En die griezels hoeven ook niet van mij te houden.

Der Paulie | 17-03-18 | 14:39 | 1

Laat ze dan toch maar in hun eigen vaderland niet van mij houden.

Langshetrandje | 17-03-18 | 17:49

Je mag daar niet parkeren omdat je daar anderen hinderd. Vervang dat bord voor je kop eens met een spiegel, idioot.

frickY | 17-03-18 | 14:32

Net zoals bij alle andere foutparkeerders, gewoon wegslepen naar een ver weg liggende opslag en pas vrijgeven na het betalen van de forse boete. Moeten gewone mensen ook meemaken. Gewoon ingrijpen en handhaven. Dus wat is het probleem?

LaatmaarLu? | 17-03-18 | 14:30 | 2

waarom niet de hele moskee wegslepen naar een ver weg liggende plaats. Ergo: gemeentelijk verbod voor bouwen van de te verwachten duizenden nieuwe moskeeen in woongebieden. Alleen nog maar (heel) ver buiten de bebouwde kom, zoals bijvoorbeeld de grote supermarkten vaak doen. Dan kunnen de linkse randdebiele gemeentebesturen subsidie geven voor gratis vervoer naar de moskee per bus (moskee-boesss-soeppsidie dus)

telelezer | 17-03-18 | 14:40

lijkt mij ook, na enkele weken is er genoeg parkeer plekken te vinden en worden gewoon parkeerbonnetjes betaald en uit een automaat gehaald.. maar ja..

eerst via discriminatie gejank proberen bevoorrecht te worden op anderen in dit land

fikkieblijf! | 17-03-18 | 14:49

Flop, en daar is weer een plakje van de salami af.... Je kunt je natuurlijk ook gewoon houden aan de Nederlandse wetten en regels, net-zo-als-ie-der-een!!! Of weet je wat, kut lekker een eind op naar en land waar geen problemen zijn met parkeren voor de moskee, in plaats van weer eens een uitzonderingspositie te claimen op basis van een sprookjesboek.

peterdh | 17-03-18 | 14:25

ISLAM = schijt aan de wet

Duck Twacy | 17-03-18 | 14:24

Slechte 1 april grap.

p3xxx | 17-03-18 | 14:17

Tonijn Kuzu is zoals elke mekka een drammossel. Een populist die binnen de moslims steeds meer aanzien krijgt. Zoals in de jaren 60 the black movement in America steeds meer aanhangers kreeg. Wat dat betreft zijn de mekkas ook hierin niet uniek. Allemaal niet zo erg hoor, maar weet dat je de komende 50 jaar alleen maar meer last van rellen, drammossels en ellende op je bordje krijgt van een bepaalde herkenbare en aanwijsbare groep. Dat is nu eenmaal een gegeven.

Bill Cosby | 17-03-18 | 14:16 | 1

Optieven met alles wat muslim en moskee te maken heeft, ga lekker retour naar het Rifgebergte en die zandbak waar je roots liggen en ga daar met je kameel parkeren. Ruimte zat en geen Melkert Joessoefs die je kameel een prent in de reet van het dier douwen.

jale | 17-03-18 | 14:15 | 1

retour naar de zandbak waar ruimte zat is; Ja maarrrrr....., wat dan met hun oitkieroeng?

telelezer | 17-03-18 | 14:46

Heeft milieudefensie al uitgerekend hoeveel fijnstof zo'n moskeet in een woonwijk genereert?

Gulliver | 17-03-18 | 14:13 | 1

Allochtoon moslim gegenereerd fijnstof is in tegenstelling tot autochtoon fijnstof veel beter voor de gezondheid. Althans volgens onderzoek van de UvA.

Oepsie1234 | 17-03-18 | 14:18

Ik dacht even dat het een grap was. Helaas.

MagIkAlWeer | 17-03-18 | 14:13

Ze hoeven heus niet allemaal op een trein te worden gezet maar zouden wel gewoon de bus kunnen nemen.

Gulliver | 17-03-18 | 14:11

Misschien is het een idee om die haathutten niet langer te tolereren in Nederlandse steden. Laten we net als diesels van voor 2005, alle religieuze/ideologische uitingen van voor 1200AD verbannen uit Nederland. Wel zo fijn. In Ankara is nog ruimte zat om die koleredingen neer te plempen. Mag je daar boven de wet staan. Niet hier!

marcoplarco | 17-03-18 | 14:10

Hun vrachtwagens parkeren ze ook al zonder te betalen..... op de kerstmarkt.

Oepsie1234 | 17-03-18 | 14:10 | 2

Dat was niet eens zijn eigen vrachtwagen.
Die had hij gejat van een Pool, die hij ook heeft vermoord.

Kortom, allemaal heel spiritueel, heel zingevend.
Om met Merkel te spreken; "de islam hoort bij Duitsland".

Dandruff | 17-03-18 | 14:20

""Die had hij gejat ""
@ Dandruff | 17-03-18 | 14:20
iesse koeltoerrr

telelezer | 17-03-18 | 14:48

Gewoon al die reutel moskeeën verplaatsen naar ergens ver weg buiten de bewoonde wereld. met ruime parkeergelegenheid. Mag ook ergens in Anatolië. Verder natuurlijk meteen gaan klemmen bij herhaling, afslepen, en bij commentaar, naar t bureau. Gewoon handhaven heet dat.

Chemokar | 17-03-18 | 14:07 | 1

Ja, bij het nieuw te bouwen Schiphol in de noordzee.

boerk | 17-03-18 | 14:20

De minister van infarct structuur,wil een algemeen verbindende maatregel in voeren tegen oude diesels gelijk luidend voor de steden.
Een ontheffing voor gelovigen,kan er nooit komen.
Hoe komen deze turken aan een rijbewijs,met een dubbel paspoort,kun je in turky ook een ezels rijbewijs krijgen.
Imans grootste deel wordt door turkey betaald,wiens brood men eet uit diens mond men spreekt
Je zou durfen beweren,dat ze in de moskee worden opgehitst.
Een probaat middel tegen parkeren op een uitrit,is een nieuw soort start stop systeem,een beetje pur in de uitlaat

soledad | 17-03-18 | 13:59 | 1

Werkt dat echt?

Omebert | 17-03-18 | 14:13

De een deelt rozen uit en de ander gratis parkeren. Mensen trappen graag in gratis momentjes. Opportuun

vinzepinz | 17-03-18 | 13:55

Het zou "een prachtig signaal van inclusiviteit zijn" als moslims niet aan wettelijke regels hoeven te gehoorzamen?
Bullshit!
Inclusiviteit is niet alles terzijde schuiven om de Sharia weer een beetje meer ruimte te geven. Foutparkeren is foutparkeren, en een foutparkerende moskeebezoeker parkeert even fout als een foutparkerende hoerenloper. Wat voor de één een levensbehoefte is, hoeft het voor de ander helemaal niet te zijn. En de buurt heeft van beide types foutparkeerder evenveel last.

Schoorsteenveger | 17-03-18 | 13:48 | 5

Moslim is zielig en wordt gediscrimineerd als hij niet mag foutparkeren.
Altijd datzelfde deuntje.

marjen | 17-03-18 | 14:08

Precies om die reden zou ik als sleepbedrijf op vrijdag wel weten waar ik mijn materieel neer zou zetten. Gewoon elke foutgeparkeerde auto subiet afslepen, en onderbrengen in een depot heeeel ver weg. Vervolgens €200/u aan beheerkosten rekenen. Rot op met je haatideologie!

marcoplarco | 17-03-18 | 14:24

Wat zegt de sharia eigenlijk over foutparkeren?

amateurrr | 17-03-18 | 14:39
▼ 2 antwoorden verborgen

Nog even en moslims mogen gratis met het openbaar vervoer op vrijdag.

ikdenkwat | 17-03-18 | 13:47

1 april mag ik hopen?

blackrider | 17-03-18 | 13:40 | 2

Vanaf, ja.

TheseDays00 | 17-03-18 | 13:58

normaliter wel, maar het gaat hier om een louter doorgewinterde Moslim kamerlid... tja nogal wiedes, dat het dan bloedsuikelspiegelserieus is!

ConspiracyTerrorist | 17-03-18 | 14:04

Als ze nu zouden pleiten voor gratis parkeren bij ziekenhuizen, hadden we er allemaal iets aan, met je inclusiviteit.

express | 17-03-18 | 13:39 | 1

Kijk, daar heb je een goed punt. Alleen moet het dan wel een islamitisch ziekenhuis zijn, voor de denkertjes.

EEnzame SchizofrEEN | 17-03-18 | 14:08

Echter, ter relativering. Ik heb in Amsterdam 6 jaar naast een moskee gewoond, nooit enige overlast gehad. Echt niks. Parkeren kon sowieso al nauwelijks dus dat probleem was relatief niet zo'n ramp. Nou oke, mijn vriendin is eenmaal door een stel jonge gastjes op haar billen getikt. Mogelijk omdat ze er wat oosters uitziet en geen hoofddoek droeg, geen idee, maar bij die "overlast" is het gebleven. Verder ook nooit enig probleem gehad. Verder prima, altijd beleefd en correct. Tsja.

Beste_Landgenoten | 17-03-18 | 13:36 | 8

Baron Clappique | 17-03-18 | 13:56
Je weet zeker dat zijn vriendin niet Patricia Paay is?

F. Jacobse | 17-03-18 | 14:23

dat heet het stockholm syndroom.

Pieterdepietje | 17-03-18 | 14:41

Zozozo wat een stom commentaar zeg. Ze weet zich prima te weren en ik was e uiteraard niet bij want zo gaat dat dan. En inderdaad het is een stomme streek maar kom op zeg, het zijn gastjes van 14, 15 jaar. Ettferbakken die willen provoceren. Als ze 25 zijn gaan ze aan de ingepakte vrouw en worden ze braaf, meestal. En nee, verder geen enkel gezeik mee gehad, niet in de tram, niet midden in de nacht op straat, nergens niet. Maar goed, misschien ook omdat ik zelf twee meter lang ben, dat schijnt ook uit te maken.

Beste_Landgenoten | 17-03-18 | 15:47
▼ 5 antwoorden verborgen

He, vanaf heden zeg ik "iek ben molsim" en parkeer mijn bak overal waar ik wil. Ik doe gewoon mee, met het kapot maken en leegzuigen van Nederland. We zien iedere dag dat het normaal is dat je jezelf ten koste van andere verrijkt of voordelen verkrijgt. Dus he, ik doe mee aan het graai feest. Heb afgelopen week weer ene leuke graai gedaan in een mooie regio subsidie pot. Allemaal geld dat zo in mijn eigen broekzak verdwijnt. En ja dat anderen dan minder hebben, kan mij het schelen. Pechtold doet het zo, Denk doet het zo, heel de vvd doet het zo, de EU is er niet vies van en Mark_D-NL dus ook niet. Graai wat je graaien kan!

Mark_D_NL | 17-03-18 | 13:35 | 1

Wel met een djellaba achter het stuur en een zonnebril op je neus, om het allemaal wat geloofwaardiger te maken.

Rest In Privacy | 17-03-18 | 14:12

Principieel NJET!
.
En het alleen al vragen dat een reli-groep zich niet aan de wet hoeft te houden is een foute, enge richting. Op en top DENK dus.

hotmint | 17-03-18 | 13:32

Mooi voorbeeldstaaltje weer van een Paard van Troje dat ineens een Paard van Troje blijkt te zijn.

Dit is dus de eerste openlijke, abjecte ingeving waarbij evident is dat DENK vindt dat moslims boven de wet staan.

Als dit zijn doorslag vindt is het hek van de dam.

HypoPseudo | 17-03-18 | 13:31 | 1

Dit gaat gedoogd worden. Politici in NL zijn als de dood voor de Islam. Ze buigen en buigen.. De angst is in de ogen van de lokale politici af te lezen. De Moslims snappen hoe je mensen moet onder drukken, dat doen ze all 100-en jaren, zit in de genen. We hebben zwakke politici, watjes, dus die buigen ivm met hun eigen salarisje, hypotheek en incompetentie net zo lang mee tot ze niet verder kunnen, maar dan zijn ze te laat.

Mark_D_NL | 17-03-18 | 13:40

Gratis parkeren om naar een sprookjesvertelling te gaan luisteren!! Zal de Efteling blij mee zijn! Gelijke monniken gelijke kappen!

Wodga | 17-03-18 | 13:28 | 2

mensen,mensen.
de pvv zakt door het ijs.de meeting van de hond laten zien dat ze niet meer in de pvv geloven en gaan naar baudet.het gaat er niet om dat we gaan regeren want dat gaat baudet niet doen en ook niet de pvv.het gaat er om dat je zo massaal mogelijk laat blijken via het stemmen welke kant we opwillen.want geloof mij als de pvv op 40 zetels komt gaan andere partijen die wel in de regering komen dat echt over nemen.nu is iedereen egoist kijken naar hun eigen portomonnee en vinden dat belangrijker dan de toekomst van onze kinderen.dus voor iedereen die nu weer de zoveelste beklacht doet op deze en andere site's.kom isvan je bips af ga de straat op met de denk ik nog 12 miljoen nederlanders die er echt zijn en zeg genoeg is genoeg en anders gewoon zitten en je mond houden.

huis5428 | 17-03-18 | 13:34

PVV en Baudet zitten al op 30, in de peilingen. Met beetje mazzel worden dat 40 zetels.
Dan kan zelfs Rutte er niet meer omheen.

koelkast | 17-03-18 | 13:45

Turken en Marokkannen nog geen 10% van de bevolking en dan al zoveel overlast van die mossels.

schalwijk023 | 17-03-18 | 13:28

De gemeente had nooit geen vergunning af mogen geven voor een moskee die geen parkeergelegenheid heeft.
De gemeente is vast onder druk gezet om te verlenen, normaal is dit niet.

botbot | 17-03-18 | 13:27 | 1

Of ze hadden een parkeergarage er onder laten bouwen. Of zitten daar hun hol al?

vinzepinz | 17-03-18 | 14:00

Als een moskee een probleem is, dan is geen moskee de oplossing.

Deksmaat | 17-03-18 | 13:26

Bij mijn schoonouders in de wijk is het al jaren een mega probleem. Zou 2 jaar geleden strenger aangepakt worden. Er gebeurt he-le-maal niets. De hele week lopen er handhavers te bekeuren, meer zodra moeskee open is zie je ze niet. En als je met de scootmobiel er niet door kan , adviseren ze om voortaan voor de grote drukte (dus voor de moeskee open gaat.) boodschappen te gaan doen.
Mijn tolerantie tot die walgelijke islam is tot het 0 punt gedaald.

zoalsikhetzeg | 17-03-18 | 13:25 | 3

Ik zou het gewoon proberen, tussen het blik door laveren. Zo'n scootmobiel heeft nogal wat uitstekende scherpe kantjes. Heb ik me tenmiste laten vertellen.

marcoplarco | 17-03-18 | 14:27

O, en hoe zit dat dan als er een ziekenauto of brandweerwagen doorheen zou moeten... gewoon eens proberen zou ik zeggen op vrijdagmiddag net nadat het gebed is begonnen...

fikkieblijf! | 17-03-18 | 15:33

Je kunt marokkaanse methode gebruiken. Aanmaakblokje op het voorwiel. Begin bij de auto die het slechts te bereiken is voor de brandweer. De rest regelt zichzelf.

Frau Merkel | 17-03-18 | 17:21

2 haltes verder: voor islamieten gelden andere belastingen.

Zoltan | 17-03-18 | 13:21

Laat die mensen inderdaad gewoon daar parkeren mits dit geen overlast geeft uiteraard, wellicht met een soort van uitzonderingskaart die vanuit de Moskee wordt verspreid. Als je je geloof wilt uitoefenen en dat wordt lastig gemaakt vanwege weinig tot geen parkeergelegenheid dan moet daar wat aan worden gedaan, alhoewel ik tegelijkertijd ook snap dat regels, regels zijn en dit moet worden gehandhaafd. Deze mening geld overigens ook voor alle religies, ziekenhuizen etc. De staat zou hier verantwoording voor moeten nemen. En een straat vernoemen naar de Turken lijkt me een prima idee - we moeten dankbaar zijn voor deze groep die in de jaren 70 hierheen kwamen om te helpen met verschillende banen invullen die niet door de huidige populatie konden worden ingevuld. Bovendien heeft deze groep (Turkse) mensen ook bewezen dat ze zich snel hebben aangepast, en zijn geintegreerd als echte Nederlanders. Waar je ook je vandaan komt, en welke achtergrond je dan ook hebt, als je ergens te gast bent dan heb je je ernaar te gedragen, maar je tevens het recht hebben om je eigen cultuur met je mee te dragen.

JdeZ99 | 17-03-18 | 13:21 | 10

JdeZ99; ik neem even aan dat die 99 je geboortejaar is. Want wat je schrijft hoor ik vaker bij 'jong-volwassenen' die nogal beschermd zijn opgegroeid.
Mijn goed-bedoelde advies: houd je mening nog even bij je tot die door ervaring wordt rechtgezet.
Uitzonderingskaart voor de moskee: Tuurlijk, maar wat dacht je van de vaste bewoners? Zullen we dáár eens eerst aan denken?
Geloof vindt plaats in je hoofd. Daar heb je geen parkeerkaart voor nodig.
Ziekenhuizen, da's een punt waar je m.i. grotendeels gelijk in hebt.
Straat vernoemen naar een Turk... Waarom niet een Fin? Of een samoäan?
verder even verdiepen in de term 'gast' arbeider. Of makkelijker: 'Gast'. Want dat hebben turken niet goed gedaan en ze zitten er nog steeds. Dan ben je geen gast meer, maar inwoner. Je hebt je altijd te vormen naar de cultuur waar je je vestigt.

EEnzame SchizofrEEN | 17-03-18 | 14:21

Fethullah Gülenlaan, Abdullah Öcalanstraat, Turan Yazirplantsoen, Cosmicus Kolejipad.
Dit soort namen bedoel je?
Het recht om je cultuur mee te dragen? Prima idee! Moskeet op je bult en hobbelen maar.

F. Jacobse | 17-03-18 | 14:40

Als je geloof wil uitoefenen doe je dat maar lekker thuis. Wat een onZIn zeg als parkeren het uitoefenen van een geloof moeilijk maakt dan kan je lekker op de fiets, met de bus of lopend

Buttcoins | 17-03-18 | 18:08
▼ 7 antwoorden verborgen

Wat een mooi en duidelijk voorbeeld van integratie, van de gastarbeiders anno 2018.
Zeiken over geld,religie en het weer.
Net Nederlanders zeg ik u.

Rest In Privacy | 17-03-18 | 13:21 | 1

Maar dan zonder de arbeidsethos.

Dirty-Harry44 | 17-03-18 | 13:46

Waaruit maar weer blijkt dat DENK een belangenpartijtje is voor alleen moslims. Niks voor het algemeen belang. Inclusiviteit, zo lang het de juiste richting opgaat: Dat wij plaats maken voor hen. Omgekeerd heet inclusiviteit dan discriminatie, als zij plaats maken voor ons.

Beste_Landgenoten | 17-03-18 | 13:20

Non nieuws. Religie staat, en gaat, boven de wet in Nederland, nu al. Denk niet voor nodig. Belastingvrijstelling voor alle kerken: afschaffen om te beginnen in plaats van extra privileges.

TheseDays00 | 17-03-18 | 13:16

en bij ziekenhuizen, gemeentehuizen als jeje paspoort of ID moet halen 2x,tante miep in moet laden als mantelzorger om met haar naar dokter, ziekenhuis, gemeente, etc etc te gaan en tante miep met rollator ook niet helemaal naar de volgende parkeergarage kan lopen en ondersteuning nodig heeft om je mantelzorg autootje te komen,... die kerkgangers parkeren meestal op eigen terrein van de kerk.. en daarvoor gooi je in de colletebus wat euroos.. misschien dat de Moskeeen met wat donatiegeld ook eigen terrein kan aankopen voor al die bolides?

tis maar een idee KUZU jankerd!

fikkieblijf! | 17-03-18 | 13:11 | 1

oh wacht tis DENK en niet Kuzu.. sorry alhoewel, KUZu is het hiermee eens..

fikkieblijf! | 17-03-18 | 13:22

Uitkeringstrekkers die gratis bij de voedselbank shoppen en dan in de Mercedes 300D naar de haathut gaan om te horen hoe kudt die Hollanders zijn. En dan zeuren dat ze parkeergeld moeten betalen. Alleen in NL. En Zweden...

PikinhetBlik | 17-03-18 | 13:10

Ga lekker op de fiets naar de moskee, tijd zat met je ww-uitkering en je wijf die thuis je vreten regelt. En anders rot je lekker op met zijn allen naar Turkije. Het land heet niet voor niks Turkije: dat is het land voor de turken. Ga daar lekker van alles afdwingen en protesteren op straat, wedden dat die lange arm van Erdogan je dan binnen no-time bij je zeikstrot pakt? Smerig eisvolk.

De waard zijn gast | 17-03-18 | 13:10 | 7

DrumPiet | 17-03-18 | 13:12 |
En die wordt niet uitgekeerd?

De waard zijn gast | 17-03-18 | 14:29

"en je wijf die ". U wilt ook gratis parkeren?

drastic | 17-03-18 | 14:49

drastic | 17-03-18 | 14:49
"en je wijf, die ..." Misschien?

F. Jacobse | 17-03-18 | 15:01
▼ 4 antwoorden verborgen

Waarom bouwen ze geen moskee met een mega parkeergarage er onder (of er bovenop)

Schadenfreude | 17-03-18 | 13:09 | 3

precies.. net als al die kerken eigen terrein hebben voor hun schapen..
Die moskeeën zijn meestal door rijke Arabieren gesubsidieerd een paar miljard dollar erbij en ze kunnen voor de eigen deur op eigen terrein hun bolides kwijt

fikkieblijf! | 17-03-18 | 13:14

Goed idee! Moskeeën ondergronds bouwen, liefst zo diep mogelijk. En dan heb ik het over kilometers.

De waard zijn gast | 17-03-18 | 14:32

Drive Inn mosketen worden nog eens groot.

F. Jacobse | 17-03-18 | 14:43

Binnenkort heeft iedereen gewoon een chip in zijn voorhoofd die je moet laten zetten als je een paspoort wilt aanvragen, dan spelen dit soort problemen niet meer.

Watching the Wheels | 17-03-18 | 13:08 | 5

Met een dubbel paspoort gaat dat niet lukken.

Baron Clappique | 17-03-18 | 13:21

@Watching The Wheels go round, ik heb van een ooggetuige, mijn stiefvader, gehoord dat er Spanjaarden zijn die een chip geïmplanteerd hebben in hun schouder, en dat er in restaurants al kan worden afgerekend met een scanner bij de schouder gehouden. Ik heb begrepen dat dit nog op vrijwillige basis is ingevoerd. Mensen schijnen het makkelijk te vinden, maar mij zint het niet, het lijkt me lastig fooi geven: een schouderklopje voor de bediening.

kleurdoosje | 17-03-18 | 14:01

Chip als in .22?

F. Jacobse | 17-03-18 | 14:43
▼ 2 antwoorden verborgen

De wensen en eisen worden steeds brutaler. En dan verbaasd zijn dat mensen op de PVV stemmen. Dom links volk.

Ruud5 | 17-03-18 | 13:07 | 2

De PVV en de SP zijn nog de enige linkse partijen in dit land.

DrumPiet | 17-03-18 | 13:11

@ drumpiet: heb je gelijk in. De rest draait zo vaak en snel dat ze er kotsmisselijk van worden. Allemaal van die luie uitvreters, net als jij.

Dirty-Harry44 | 17-03-18 | 13:50

Afbreken die moskee en ergens in de weilanden weer opbouwen. Kunnen ze allemaal parkeren..

MeneerGuggenheimer | 17-03-18 | 13:07 | 4

-1000 In de weilanden heb ik tenminste nog een beetje Nederland gevoel. Geen haathutten in de polders.

Yperiet | 17-03-18 | 13:18

Afbreken en verder helemaal niks.

Baron Clappique | 17-03-18 | 13:21

Als ze in Marokko, Turkije of het Midden-Oosten weilanden hebben, dan prima. Anders alleen stap één van je plan graag.

marcoplarco | 17-03-18 | 14:32
▼ 1 antwoord verborgen

De echte vraag is: waarom wordt dit gepubliceerd in het AD als 'echt nieuws'? Kansloze propaganda dus.

Luivend | 17-03-18 | 13:07

Het tij zal ooit keren. Dat moet haast wel. Hoeveel van deze onzin kan een normale Nederlander nog verdragen?

halve chick | 17-03-18 | 13:06 | 2

Op 21 Maart merk je er weer niets van als Ze stemmen op dezelfde Puinclubs.
Ze hebben nog niet genoeg Murkenmeuk .

liegende lippen | 17-03-18 | 13:19

Inderdaad, het klootjesvolk laat zich gewoon weer belazeren door de gevestigde kliek en hun propaganda-vazallen bij de media.

2voor12 | 17-03-18 | 13:21

Dwaas voorstel. Reaguurders reageren boos. Waarop denk roept zie je wel allemaal rassies. Fuckers. Kut denk. Tief op met je verdeel en heers politiek.

Bezorgde vader | 17-03-18 | 13:05

En daarom PVV ! En laat mij dan maar een racist wezen, ik heb een schijt hekel aan de Islam en kots op de partijen die deze achterlijke religie decennia lang hebben gefaciliteerd.

Mo het varken | 17-03-18 | 13:03

Ik heb ook de religieuze behoefte om een half uurtje te winkelen in de binnenstad. Maar wat kan ik eraan doen dat die binnensteden altijd precies in de binnestad van een stad liggen? Waarom daar nou niet even een gedoogbeleid?

Beste_Landgenoten | 17-03-18 | 13:02 | 1

Dan situeren we de binnensteden in het buitengebied.

kwark001 | 17-03-18 | 13:05

Te gek voor woorden. veel moslims doen echt niets anders dan zich negatief profileren en het lijkt ze niets uit te maken.
Waarom ook? Ze vinden zich verheven boven alle ongelovigen, met hun ubermenschengeloof.

Nuuk | 17-03-18 | 13:02

Kunnen ze dan niet gewoon met de bus en de tram. Net zoals de blanke kufar moet om ergens in een stad te kunnen komen.

2voor12 | 17-03-18 | 13:01 | 3

Als je hard hebt gewerkt voor je auto wil je er ook in rijden.

DrumPiet | 17-03-18 | 13:03

Ja rijden naar een P+R. En dan met bus/trein/tram/benenwagen verder.
Zoals dus de hardwerkende kufar dat moet zonder islam-privileges.

2voor12 | 17-03-18 | 13:04

doe normaal... bus en tram zijn voor het werkvolk, plebs.. die niet op vrijdag vrij hebben om naar het theehuis na het gebed te gaan.

fikkieblijf! | 17-03-18 | 13:16

Islam is fout parkeren met de islamofobiel
Mooi woord wel, zeker voor een toeterturk.

Ernst Oosters8389 | 17-03-18 | 13:01

90% van die moskee bezoekers zijn om te beginnen al hypocriet.Ze leven twee levens: Moskee voor de buitenwereld en dief,dealer,profiteur van het NL
systeem voor zichzelf.
Voorstel is om alle gebedshuizen, welke geloof dan ook,gratis parkeren.
Allies ies graties in Nederland voor import volk.Wij maar betalen.,ezels dat we zijn.

hetwerktniet | 17-03-18 | 13:00

Gewoon even voor de bühne om te laten zien dat ze de touwtjes inmiddels stevig in handen hebben en al een deel van de ongelovige poppetjes aan de linkerzijde in de zak . Vind je dat als islamiet prettig dan weet je wat je straks moet stemmen .

Castor12 | 17-03-18 | 12:58

Lees ik nu dat de Turken hier kwamen om de klusjes te doen die de Nederlandsers niet wilden doen? Dat is nogal een geschiedvervalsing, die doet alsof die Turken hier goede daden kwamen verrichten.
De waarheid was dat ook Nederlanders die 'klusjes' deden, maar dat er te weinig arbeiders waren. De waarheid is ook dat die Turken hier een welvarender bestaan konden opbouwen dan in eigen land.

marjen | 17-03-18 | 12:57 | 3

De waarheid is dat het lonender was om bijstand te trekken dan ongeschoold werk te verrichten. Zo is het tokkiedeel van de bevolking ontstaan.

DrumPiet | 17-03-18 | 13:02

DrumPiet | 17-03-18 | 13:02,

Die stormloop op de bijstand begint pas halverwege de zeventiger jaren, als de immigratie ook flink toeneemt. De werving van gastarbeiders was toen al stopgezet (1973). Er waren hier toen 22.000 Marokkaanse gastarbeiders aanwezig; in 2008 waren er 335.127 Marokkanen aanwezig. nl.wikipedia.org/wiki/Gastarbeider
En relatief vaak in de bijstand en andere uitkeringen, inderdaad.

Dandruff | 17-03-18 | 13:21

Het is al lang bekend dat de kosten m.b.t. immigratie / gastarbeiders een veelvoud zijn van de zogenaamde opbrengsten. Op verzoek van Greet is hierover een rapport verschenen.

Baron Clappique | 17-03-18 | 13:26

Over een paar jaar denken we: In 2018 vroegen ze het nog netjes.

arbeid_loutert | 17-03-18 | 12:57

PvdA-raadslid Khalid T. uit Gouda (32) wilt ook zijn zetel niet opgeven ondanks dat die in de gevangenis zit .
En ze stemmen gewoon weer massaal in Gouda op die Club op 21 maart dan is er iets mis met de Gouwenaars toch ?

liegende lippen | 17-03-18 | 12:56 | 1

Gewone Gouwenaars hebben tegenwoordig een dubbel paspoort.

Baron Clappique | 17-03-18 | 13:27

"Als een gebaar naar de eerste generatie Turken, die hier kwamen om klusjes te klaren die Nederlanders niet wilden doen, zou het goed zijn, als er een straat of plein naar zou worden vernoemd.”
Die mensen werden 10 keer meer betaald dan in Schurkije, kregen een huurhuis en goede medische verzorging. Marktwerking.

Patje2011 | 17-03-18 | 12:54 | 8

Ze staan er om bekend dat als ze Italianen of Duitser vermoorden in WO2 dat ze dan hun pik afsneden en in hun dode bek propten.

Patje2011 | 17-03-18 | 13:22

Patje2011 | 17-03-18 | 13:22
Inderdaad, de koloniale Franse troepen stonden bekend om de liefde voor het mes in de strijd en om de mishandeling die zowel gevangenen als dode vijanden ten deel viel. Kortom: Die moraal is niet bepaald veranderd. Al schijnen ze ook dappere soldaten te zijn geweest.

Beste_Landgenoten | 17-03-18 | 13:24

Franco won de Spaanse Burgeroorlog met Marokkaanse soldaten. Die waren dapper en heel wreed.

Rest In Privacy | 17-03-18 | 13:39
▼ 5 antwoorden verborgen

Graag dan ook maar ontheffing voor milieuzone gedoe voor Turkse kentekenhouders van oude aftandse Fordjes Transit Diesel, want nodig voor het transporteren van schapen naar de slacht.

Baron Clappique | 17-03-18 | 12:54

Bijzonder hoe moslims zich altijd te goed lijken te voelen voor de fiets of benenwagen. Vaker de fiets pakken zou ook een mogelijke oplossing zijn voor het obesitasprobleem onder islamitische vrouwen van middelbare leeftijd.

HetDerdeOog | 17-03-18 | 12:52 | 5

Daaruit blijkt hun achterlijkheid. Zij zien een auto, al is het een aftands wrak, nog steeds als een statussymbool. Fietsen en lopen is iets voor losers.

gestoptmetroken | 17-03-18 | 13:00

Maar die vrouwen gaan in het algemeen niet naar de moskee.

Rest In Privacy | 17-03-18 | 13:02

Misschien kan GroenLinks ze brengen en halen met de bakfiets.

miss error | 17-03-18 | 13:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Ach, een aardige voorbereiding op de totale dhimmitude die ons te wachten staat als de broedstoven van de profeet voldoende nageslacht hebben geproduceerd om ons volledig te overheersen...

Brou Is Back | 17-03-18 | 12:50

In Utrecht wil denk hetzelfde. Denk doer echt niks aan duurzaamheid. Kom op de fiets. Waarom roept de imam niet op beste gelovige neem de fiets naar de moskee.

franck7020 | 17-03-18 | 12:48 | 4

Klopt. Hier bij de islamschool in de buurt is het ook twee keer per dag een grote parkeerterreur. Het lijkt alsof slechts een kleine minderheid met de fiets/lopend naar school komt. Terwijl het gros van de (roomblanke) Utrechters zich voornamelijk per fietst verplaatst. Is meestal ook sneller. Vraag me af waarom taboes rusten op lichamelijke beweging en zorgen voor het milieu binnen de islam.

HetDerdeOog | 17-03-18 | 12:54

Zie jij ooit een Marokkaan of een Turk op de fiets? Dat is iets voor kaaskoppen. Een scooter kan nog maar de fiets....

Beste_Landgenoten | 17-03-18 | 13:18

Eerst de Vrede van Utrecht en dan 300 jaar later dit.

Wat een immense clusterfuck.

Al-Dente | 17-03-18 | 13:19
▼ 1 antwoord verborgen

Democratie en recht naar islamitisch gebruik: regel gelden voor de anderen, voor ons moeten ze even verbogen worden als dat in ons belang is.

raskol | 17-03-18 | 12:47

Waarom een uitzondering? Als er een parkeerprobleem is komen ze toch gewoon op de fiets, heel Hollands!

miss error | 17-03-18 | 12:47

Islam is onzinnig zeiken tot de vierde macht. Wat een dropl*ll*n!

Billy24 | 17-03-18 | 12:46

Toch mooi om te lezen hoe al die frustraten hier een onrealistisch voorstel benaderen alsof het reeds beleid is. Lekker schreeuwen mensen.

DrumPiet | 17-03-18 | 12:46 | 6

Helemaal goed Piet. Denk daar nog eens aan terug als je, met behulp van democratie, toch als laatste blanke in je wijk overgebleven bent. " maar ik heb nog altijd de grondwet"

Rest In Privacy | 17-03-18 | 13:05

AanDiggelen | 17-03-18 | 13:05
Ik woon niet in een wijk.

DrumPiet | 17-03-18 | 13:07

DrumPiet, het gaat om de houding van veel moslims. Aan de ene kant gelijke rechten claimen en aan de andere kant om een uitzonderingspositie vragen. Dat levert bijvoorbeeld in een land als China ook heel veel problemen op.

Rest In Privacy | 17-03-18 | 13:14
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Turambar | 17-03-18 | 12:46

Als al die haatpaleizen gesloopt worden dan lost het parkeerprobleem ook op !
Win-win...

Jimmy Mc Clure | 17-03-18 | 12:46

De wet overtreden is voor moslims niet zo'n drama. Het zijn immers niet "hun" wetten.
Wat DENK hier doet is een typisch gevalletje islamisering.
Een eerste zetje in het opdringen van hun regels, is het uithollen van de geldende regels

Rest In Privacy | 17-03-18 | 12:45 | 1

Klopt, Nederlandse burgers moeten veel meer weerwerk leveren.

Rest In Privacy | 17-03-18 | 13:15

Dan komen de gelovigen binnen een straal van 10 km maar op de fiets! Dat scheelt al een heleboel auto’s, want als ze aan het eind van de straat moeten zijn, pakken ze de auto al. Kom een beetje gezondheid promoten, ook onder de eigen bevolking!
Daarnaast zijn er redenen waarom er op bepaalde plekken niet geparkeerd mag worden, wij mogen het niet dus jullie ook niet.
Trouwens ook raar dat je van dit “probleem” nog nooit bij andere gebedshuizen hebt gehoord. Van een stukje lopen naar een gebedshuis is volgens mij ook nog nooit iemand overleden.

Claudia M. | 17-03-18 | 12:45 | 1

ho we willen natuurlijk niet dat ze te oud worden

hatschjoe | 17-03-18 | 13:22

Stuur maar lekker een dolmus-busje om iedereen op te halen.
Vooral die mensen die hier ál die klusjes hebben gedaan die de Nederlanders niet wilden doen. Hoe lang blijven ze dat nog zeggen?Man man man wat een armoe. Weer een moslimTurk die iets wilt voor uitsluitend moslimTurken.
Het zou hem sieren als ie ervoor zou pleiten dat iedereen daar gratis zou mogen foutparkeren.
Foutparkeren is iets anders dan onbetaald parkeren.
Büsje kömt zö tüüt tüüt

Ruimedenker | 17-03-18 | 12:45

Raar in turkije heeft parkeerbeheer de foutparkeerders binnen 30 opgeladen. En dat 24/7 youtu.be/vLwg3spHSIc

H0lland | 17-03-18 | 12:44

Als je vrijdagmiddag tijd hebt om te bidden, dan heb je ook tijd om op de fiets of met de tram te komen. Of te lopen in je soepjurk.

Krultang | 17-03-18 | 12:43

Blijven opdringen, provoceren, uitzonderen, marchanderen, manipuleren, verdraaien, opeisen, etc.
Links staat erbij, kijkt ernaar en houdt de hand boven het hoofd. Hoe lang nog zo verder?

otjemans | 17-03-18 | 12:43

Wat is dat voor lelijke lichtblauwe haatminaret midden in een woonwijk? Is er geen welstandstoestand in Amersfoort? Je dakkapel moet aan strikte eisen voldoen, maar zo'n lichtblauwe zuurstok is oké? Dan kunnen ze er meteen wel een filiaal van AH in vestigen.

Watching the Wheels | 17-03-18 | 12:42

Hoe schrijf je 'koekoek' in het Turks?

Dr. Blechtrummel | 17-03-18 | 12:42 | 3

guguk, hoezo?

Watching the Wheels | 17-03-18 | 12:43

Ik heb t even opgezocht het is gak gak

Ruimedenker | 17-03-18 | 12:47

méééhh méééhh?

Frau Merkel | 17-03-18 | 17:25

Men heeft het islamitisch Paard van Troje geïmporteerd en wat daar uit is gekropen heeft eieren gelegd, gelijk een koekoek in andermans nest.
Met Nederlands belastinggeld wordt islamitisch gebroed opgekweekt.
Hoe suïcidaal en leip kun je zijn als volk, dat je dat toelaat.
Ik vind het gruwelijk dom en onverantwoord, maar blijkbaar ziet een meerderheid van de Nederlandse bevolking er geen kwaad in.
Zo’n zwak volk heeft ook geen toekomst en is eigenlijk zijn land niet waard.
Dat is de natuur, zo gaat het.
Er is te weinig weerstand en gezond verstand overgebleven. Als je je eigen land en volk nog niet kunt en/of wilt vrijwaren van islamitische barbaren en barbarij, dan ben je geen knip voor de neus waard en dan is je extinctie nauwelijks een verlies te noemen.

kempenaer | 17-03-18 | 12:40 | 4

M-maar die islamitische collega die toch zo aardig is. Of ja, die leuke Turkse. Dat is het niveau waarop velen opereren, onmogelijk voor hen om het op macro niveau te bekijken.

Rest In Privacy | 17-03-18 | 13:03

@ menage
;-)
@ aandiggelen
Inderdaad, die enkele goedbedoelende uitzondering eruit vissen en daar al je linkse naïeve droombeelden op projecteren maar wegkijken van de inherente barbarij van de hele groep.
-
Hard times create strong men,
Strong men create good times,
Good times create weak men,
Weak men create hard times.
-
We zitten duidelijk in de periode “weak men create hard times”.
-
Het wordt tijd dat er weer een Churchill in Europa opstaat, want het is 5 voor 12.
Wat dat betreft lopen de Amerikanen weer een paar jaar op ons voor.
Die kiezen wel een sterke leider, net zoals de Russen.
Europeanen, slap als ze zijn, stemmen op weke figuren zoals Merkel, Rutte en krijgen een naargeestige zuiplap als Juncker cadeau.

kempenaer | 17-03-18 | 15:20

Helemaal met je eens.

Smart-dumbass | 17-03-18 | 16:32
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Plorkface | 17-03-18 | 12:39 | 3

Juist geven die vrijstelling, geeft mij ook het recht op een vrijstelling. Ik moet nog even overwegen welke ik neem. Ik denk die bij de supermarkt. Handig, ff snel een boodschapje doen.

BozePaarseMan | 17-03-18 | 12:38 | 2

Ah kijk, daar komt de Nederlandse kruideniersmentaliteit om de hoek. “Klote wat hier gebeurt, maar hoe kan ik hier zelf beter van worden?”

DrumPiet | 17-03-18 | 12:44

Mooi man, geeft NL maar weg zolang jezelf ook gratis kan parkeren. Eet lekker van je kebab, let wel op, dat komt met een prijs.

Rest In Privacy | 17-03-18 | 13:01

Dit eens zo leuke landje is intussen volkomen gesloopt door alle dram allochtonen, die van alles eisen, de boel onder druk zetten etc. Gatverdamme!!!!! Gooi maar beter een bom op dit zootje.

Wienerschnitzel mit | 17-03-18 | 12:37 | 1

Hoho, niet alleen allochtonen, ook alle linksstemmers die instemmend knippen en buigen bij alles was de Islam voorschrijft.

BozePaarseMan | 17-03-18 | 12:39

Wat een idee om zieltjes te winnen. Het komt er natuurlijk nooit door, maar dat geeft niet. Die zetel komt er!

nemoj me jebat | 17-03-18 | 12:37

#Zucht eerst dit en dan een luchtbrug naar IS gebied .....

Rico den Hollander | 17-03-18 | 12:36

Ongelijke behandeling is heel gebruikelijk binnen de Islam. Er zijn landen waar het de overhand heeft, en dan "mogen" andersgelovigen extra belasting betalen. Dit Amersfoortse voorstel is een typische voorloper ervan.

je postbode | 17-03-18 | 12:36

Islaaaaaammmmm iesssssss zielig ....... heb medendogen en geef:

- extra taallessen, -parkeerplaatsen, -PvdA, -uitkeringen, -kwijtschelding, -bijstand, -sociale huurwoningen, -ontheffingen, -bondkraagjes, -buurthuisen,
-telefoonwinkels, -anoniem solliciteren, moskees etcetc ....................................

Wat u ook doet, het is nooit genoeg ...... en u krijgt er niets maar dan ook niets voor terug .................. tenzij ellende als ' iets ' beschouwd mag worden.

Ieder volk krijgt wat het toekomt, voor ons is dat Islaaaaaaam. U hebt er zelf GestemPt op diegene die dit voor u mogelijk hebben gemaakt. Dus niet klagen !!

Ervaringsdeskundige | 17-03-18 | 12:36

Je bent pas echt een Nederlander als je genaait wordt door een bon of 6 per jaar. Welkom!

Mooi ook, een plein vernoemen naar Turken die onze viese klusjes wilden doen. Net alsof er dwang op zat.

menage | 17-03-18 | 12:36

Joellie allemal dom. Niet begrijp joellie probleem. Ieslaam superieur. Joellie opzij voor ons in ziekenhuis, winkelstrat, overal joellie opzij voor soepjoerk.
Nedderland ies parkerplats ieslaam. Kafir oprotten en kop houden. Anders kop kwijt.

Nivelleermarionet | 17-03-18 | 12:36 | 1

Precies.

kempenaer | 17-03-18 | 15:12

Van mij mogen alle moskeebezoekers gratis parkeren, in fucking Turkije in Marokko ja.

tata1981 | 17-03-18 | 12:35

Inclusiviteit = benadeling van autochtonen en bevoordeling van allochtonen.
Diversiteit = anti blank
Racist/nazi= iemand die de waarheid spreekt.

VeelTeSteil | 17-03-18 | 12:33

Kunnen die moskeen niet in de Waddenzee gebouwd worden? Spoelt met de getijden gelijk alles schoon, wel zo handig met al die zweetvoeten.

Dutch_Holland | 17-03-18 | 12:32 | 1

Liever niet, anders kunnen wij om de week dokken om de baarden uit de schroeven te peuteren.

Tuborg øl | 17-03-18 | 12:36

En ja hoor, daar is ie weer: 'inclusiviteit'. Wantrouw deze term, mensen. Het mocro-tuig heeft een pakje-dasje aangetrokken en na het 'respect' van de straat een al even manipulatief woord ontdekt om de exclusieve zin te krijgen. Trap er niet in.

kapoerewiet | 17-03-18 | 12:29 | 2

Juist wel een goede term. Hier wonen is inclusief parkeerboetes en alle andere plichten die Nederlanders hebben.

BozePaarseMan | 17-03-18 | 12:33

De meeste Nederlanders zijn slappelingen die zich liever onderwerpen aan een Marokkaanse cultuurverarmer dan op te staan en te vechten.

kempenaer | 17-03-18 | 15:12

Twee vragen bij de foto in het AD:
Hoe is die gruwelijk blauwe(?) minaret ooit door de schoonheidscommissie gekomen, en wat komt er uit die vier toeters aan dat ding, het zal toch niet de azaan zijn 5 maal per dag? Met gedoogsteun stapje voor stapje harder tot straaljager-geluidsniveau?
Of toch gewoon parkeeraanwijzingen?

piloot47 | 17-03-18 | 12:29 | 4

Dat heet: "Met 2 maten meten"

watmagjenogwel | 17-03-18 | 14:58

Het zijn islamitische kazernes. Erdogan heeft al een flink aantal autochtone verraderlijke infiltranten in Nederlandse politiek gebracht, de veroveraar.

kempenaer | 17-03-18 | 15:08

Trouwens meer respect voor Erdogan, ook al hangt hij die debiele barbarij van de islam aan, dan zulke slappe ruggegraatloze kruipers die in het Nederlandse parlement zitten.

kempenaer | 17-03-18 | 15:09
▼ 1 antwoord verborgen

in de steden in Syrië is parkeerplaats zat voor moslims heb ik gehoord. En zo niet even Poetje bellen en hij maakt zo een stukje vlak voor je.

Therapietje | 17-03-18 | 12:27 | 2

Constructief denken! Geweldig!

Accident_Prone | 17-03-18 | 12:35

Vlad is niet te beroerd om iets te betekenen in dezen. De held.

kempenaer | 17-03-18 | 15:06

Was ik maar een bonnetjesschrijver, dan zou ik toch zooo hard van boord gaan met schrijven, dat het gewoon lelijk is! Allemaal een prent! Zo komt al die linkse kerksubsidie weer terug in de schatkist.

Accident_Prone | 17-03-18 | 12:26 | 2

Tot ze weten waar je adres woont.

Baron Clappique | 17-03-18 | 13:05

Niet alleen dat ze achter je adres komen, maar jij wordt direct terug gefloten door je meerdere.

watmagjenogwel | 17-03-18 | 14:57

Denk-Amersfoort wilt een straatnaam veranderen om die gastarbeiders die hier kwamen schoonmaken in de Mevlanaplein of straat. Maar sinds wanneer heeft een islamitische dichter uit 13e eeuw (www.encyclo.nl/begrip/Mevlana) iets bijgedragen bij de Nederlandse cultuur of staat ?

loser | 17-03-18 | 12:26 | 2

Aanvankelijk was het plan de straat naar een van de Islamitische Nobelprijswinnaars te vernoemen. Daar kwam iets tussen.

piloot47 | 17-03-18 | 12:31

Het is toch godgeklaagd. Alsof die gastarbeiders gratis hun werkkracht kwamen offeren. Is er in de mijnstreek al een plein vernoemd naar de Italiaanse gastarbeiders? Een straat in Den Haag naar onze landgenoten die bij de KNIL vochten? Bestaat er een Frank Martinus Arionboulevard? Nee. Altijd weer die moslims die voordringen in de rij.

kapoerewiet | 17-03-18 | 12:35

Handig bedacht. Vijf keer per dag naar een moskee of een gesprek met een imam. Niemand weet hoelang dat duurt. Even combineren met twintig tassen zooi ophalen bij de Primark en een ziekenhuisbezoek waar ook een gebedsruimte is. Dan is het alweer tijd voor het volgende gebed. Nooit meer parkeergeld als je van de religie met de lange armen en messen bent.

Poesmobiel | 17-03-18 | 12:26

Ik kan het ook niet helpen dat mijn belasting niet betaald kan worden!

Gomezlopez | 17-03-18 | 12:25

Islam is
foutparkeren.
Stond nog niet in het verwijderde PVV filmpje, toch?

B0bBer | 17-03-18 | 12:25

of gewoon de moskee opdoeken.

newray | 17-03-18 | 12:23

Diepe zucht!!!!

Gomezlopez | 17-03-18 | 12:23

Bij ons in de stad betalen de Bloksnorren hun parkeerboetes helemaal niet meer, erger nog ze worden zelfs niet meer uitgeschreven omdat men weet dat ze nooit betaald zullen worden. Mijn advies is: Koop een paar Turkse vlaggetjes en een sjaal van een Turkse voetbalclub en leg die goed zichtbaar in je auto en je bent overal vanaf, je kan nu overal parkeren en de parkeerschijf is dan ook overbodig.

Hebbiehemookweer | 17-03-18 | 12:21 | 3

Bij mij in A'dam West ging de parkeerbrigade ook altijd "iets" anders om met auto's van sommige: islam kralen troep aan de spiegel, dat soort uitingen, zo'n groepje in de buurt, en de "Boa's" kuch, lieten de bon maar zitten, eerlijk he? dat Nederland.....

Wienerschnitzel mit | 17-03-18 | 12:30

Ik snap dat wel: afgelopen donderdag voor de tweede keer naar de grote stad geweest in 2018 (inwoners > 200.000) en nieuw record gevestigd. Was nu voor het eerst binnen vijf minuten verrot gescholden door een moslim allochtoniër, laatste jaren duurde dat meestal wel een half uurtje......,

als het werk is denk je "plak de bon wel op de volgende auto" , uitgescholden worden is niet zo leuk, en volgens de politieke orde bestaat het probleem niet, dus snap die boa's en agenten wel.

Tee Of Cup | 17-03-18 | 12:42

En tea, wat heb jij toen gedaan?

kempenaer | 17-03-18 | 15:05

Waarom hebben ze toen zij dit pand daar neer zetten, niet gelijk parkeergrond gerealiseerd voor hun bezoekers ? Was het probleem nooit geweest. Een andere oplossing is dat die moskee zelf eens gaat verdiepen in de website van de gemeente Amersfoort.
amersfoort.parkeerservice.nl/parkeren...
Maakt het mogelijk dat bv een willekeurige vereniging bezoekersvergunningen kunnen aanvragen. Ben je af van het gezeik. Levert de gemeente 2 euro per uur per persoon op. En houden die moslims zich ook een keer aan de nederlandse wet ipv maar te zeiken om een uitzonderingspositie te krijgen.
Lijkt mij beter dat dit wordt aangepakt dan mensen zwart laten parkeren.

loser | 17-03-18 | 12:21

Als we nou eens beginnen om te stoppen met de (auf Befehl van Brussel) binnen te halen met steeds maar meer immigraten, dan houden we misschien nog wat ruimte over op onze parkeerplaatsen.
Het zal alleen maar erger worden; en niet alleen met onze wegen en parkeerplaatsen, maar ook met de huizen-beschikbaarheid, de zorg, onderwijs, uitkeringen enz enz.
Maar vertel dat maar eens aan het debiele kiesvee; dus er zal nooit iets veranderen;

telelezer | 17-03-18 | 12:21 | 3

Man, dit landje hangt al scheef van miljoenen kanslozen uit 180 landen, maakt geen reet meer uit of je ermee "stopt" ja of nee, NL is toch allang naar de KLOTE!!!

Wienerschnitzel mit | 17-03-18 | 12:31

Wienerschnitzel mit | 17-03-18 | 12:31 |
Mijn idee.

Tuborg øl | 17-03-18 | 12:39

Als we daarna eens beginnen met het interneren van landverraders en het repatriëren van moslims. Geen grap, hoognodig. Tenzij je het hier wil laten afglijden tot een marxistisch islamofascistische teringbende.

kempenaer | 17-03-18 | 15:04

Denk is de ultieme cliëntelismepartij.

Koonkluk Huis | 17-03-18 | 12:20

Logisch , zo moeten moslims ook vrijgesteld worden van snelheidsboetes aangezien de moskee op niemand wacht en de hinderlijke kafir vaak in de weg staat .

Castor12 | 17-03-18 | 12:20

Ach wat worden de moslims toch miskend in dit land. Onze moslimvriend van Aartsen, nu interimburgemeester in Amstetdam, wil een meldpunt voor gediscriminerrde moslims oprichten. Daar kunnen dus moslims klachten indienen als ze worden uitgescholden.Helaas is er nog steeds geen meldpunt voor b.v. vrouwen die door moslims worden uitgescholden voor "kankerhoer". Dus daarom is het ook gewoon om vrijstelling te vragen van parkeergeld om bij een moskee te kunnen parkeren.

knerf | 17-03-18 | 12:20 | 1

Die van Aarsen is echt een mega kruiper....

Wienerschnitzel mit | 17-03-18 | 12:32

Krijgen ze dan een soort invalideparkeerkaart ; Is lam

Yperiet | 17-03-18 | 12:19

Ik vind die parkeerbon ook een beetje fout, daar heeft denk dus gelijk in.......
Gewoon afslepen die handel dus = winwin. Straten weer vrij en geen parkeerbon.

jan huppeldepup | 17-03-18 | 12:18

En van dat ras ras ras
parkeren moslims in het gras
en van je voort voort voort
schijten zij op 't vrije woord

en van je erk erk erk
gaan ze naar de moslimkerk
Van je één, twee, drie!

Hufterst | 17-03-18 | 12:18 | 2

Hahahahahaha

Accident_Prone | 17-03-18 | 12:21

Lol, je leukste tot nu toe!

drs. P | 17-03-18 | 12:34

Die Turken zijn ook schaamteloos. Niet te geloven dit.

Andrew Deen | 17-03-18 | 12:17

Kijk hier overspelen moslims hun hand: Als het gaat om belastingheffing, snijden linkse regenten nog liever hun peniz eraf, dan vrijstelling te geven. Dan komt namelijk het Sinterklaas spelen met andermans geld in gevaar! Leuk dat jullie het diskriminazi noemen, maar nee.

funkyd | 17-03-18 | 12:16

Vrijparkeren in ruil voor een volledige voertuigscontrole dan maar?

Langshetrandje | 17-03-18 | 12:16

".... zou het een prachtig signaal van inclusiviteit zijn, als Amersfoort het foutparkeren éven door de vingers ziet.” Aldus Turk Boelboel.

Het lijkt me toch echt meer een signaal van exclusiviteit.

McMarx | 17-03-18 | 12:16 | 1

ies logiesssch.

Langshetrandje | 17-03-18 | 12:17

Oftewel, wij staan boven de wet en clientèle viert hoogtij

merel veld | 17-03-18 | 12:14 | 1

Lianne naar boven gooit

merel veld | 17-03-18 | 12:20

Dat gaat niet gebeuren!!!Niks vrij parkeren, voor die vogels.

vanrechteren | 17-03-18 | 12:13 | 1

Let jij maar op, na een tijd drammen, krigen die lui ALTIJD !!!! hun zin!

Wienerschnitzel mit | 17-03-18 | 12:33

Helaas, artikel 1 van de grondwet verbiedt ons om onderscheidt te maken op basis van geloof, ras of geslacht. Dus gewoon bekeuren die booslims.

loser | 17-03-18 | 12:13

Weet je wat het is met die moslims? Het zijn gewoon allemaal zeikerds. Nooit zullen ze zich eens druk maken over het algemeen belang. Nooit zullen ze zich eens druk maken om iets dat niet gaat om ik-ik-ik en m'n neef. Vrij parkeren bij ziekenhuizen, kijk daar zou je je ook hard voor kunnen maken. Plantsoenen, wegen, scholen, algemeen belang. Niks, niks van dat alles komt er uit bij de achtergebleven colonne. Het is alleen maar islam islam moskee hoofddoek islam moskee hoofddoek handjeschudden respect islam hoofddoek. En anders: discriminiatie.

Hufterst | 17-03-18 | 12:13 | 7

Het lijken wel reaguurders.

DrumPiet | 17-03-18 | 13:22

Ja pietje, bij JOOP.nl zitten jouw geestverwanten. De linkse leegschedels.

kempenaer | 17-03-18 | 15:00

Ik als nazaat van eerdere pijn in Europa. Islam is kanker. Het is een geweldige 'geloof' kijk al die hansworsten er achteraan lopen. Als AH niet had bestaan?

Smart-dumbass | 17-03-18 | 16:08
▼ 4 antwoorden verborgen

Wilt u méér of minder "diversiteit"?

Van 1 miljoen moslims in Nederland anno nu naar 2 miljoen in 2035? YES, WE CAN!!!

Dr_Johnson | 17-03-18 | 12:13 | 4

Ach Lupus, die rekensom van mij is ook maar een slag in de lucht (maar toch niet helemaal), maar bij die beweringen van jou zijn ook wel vraagtekens te plaatsen, hoor.

1) Er zijn meer dan 1 miljoen moslims in ons land; ja, maar niet heel veel meer. Ik lees regelmatig dat het percentage moslims op de gehele Nederlandse bevolking 6% is. Uitgaande van op dit moment 17,2 miljoen mensen in Nederland levert dat het getal 1.032.000 moslims op.
2) Moslims krijgen inderdaad meer kinderen dan de gemiddelde 1,7 kind per autochtone, westerse vrouw, dat ongeveer voor alle West-Europese landen geldt, maar geen 10 per vrouw, zoals in jouw voorbeeld. Volgens mij, maar correct me if I'm wrong, ligt het gemiddelde voor niet-westerse allochtonen op 3 tot 5 kinderen.

Die gegevens brachten mij ertoe om te kiezen voor 2035. Over dat eerste miljoen moslims hebben we grofweg 50 jaar gedaan, zeg van 1968, toen er al een paar jaar gastarbeiders uit Turkije en de Rif hierheen kwamen. Over het volgende miljoen zullen we m.i. veel korter doen, want we "beginnen" nu al met een aanwezigheid van 1 miljoen. Verder komen er nog elk jaar ca. 25.000 duizend zg asielzoekers (uit vnl moslimlanden) binnen, dus over dat volgende miljoen doen we echt niet wéér 50 jaar, maar, ik schat dus, ergens tussen de 15 en 20 jaar.

Maar zeker weten doe je deze dingen nooit. Het is lastig verder dan een jaar of drie, vier vooruit te kijken in de toekomst: omstandigheden kunnen drastisch wijzigen, ten goede of ten slechte. Ik kan er inderdaad naast zitten en wordt de 2 miljoen een stuk eerder bereikt - wat ik niet hoop - of het valt mee en de 2 miljoen wordt veel later bereikt, of wat ik uiteraard hoop, nooit - doordat Nederland en de EU over een paar jaar misschien echt eens de maatregelen gaan treffen die allang "overdue" zijn.

We zullen zien.

Dr_Johnson | 17-03-18 | 12:45

Vijftien jaar geleden waren er ook al één miljoen moslims in Nederland, we worden gewoon voorgelogen.

express | 17-03-18 | 13:34
▼ 1 antwoord verborgen

Triest land.

Mark_D_NL | 17-03-18 | 12:12

Geen gelul en extra controleren / bekeuren. Je moet wat overhebben voor je geloof, toch?

Goldfinger | 17-03-18 | 12:12

Gewoon een grasveldje uitzoeken waar men de geit netjes een half uurtje kan laten grazen. Probleem opgelost. Lijkt me ook makkelijker voor de agenten, is toch een hele klus om een bonnetje op de geit te krijgen.

Garry_de_Graaf | 17-03-18 | 12:10 | 1

Thuis in de zandbak is meer dan voldoende parkeergelegenheid.

Langshetrandje | 17-03-18 | 12:10

Misschien kunnen we meteen iets regelen voor mensen die even in een belwinkel moeten zijn, zodat zij hun auto voortaan zonder de alarmlichten aan te zetten midden op straat mogen laten staan, want voor je het weet is de accu leeg.
Meer in algemene zin zou er best eens wat meer rekening gehouden mogen worden met schaamtecultuur en sharia-neigingen. Want dit land is van ons allemaal.

beetje.jammer.dit | 17-03-18 | 12:09

Kom maar naar Tilburg, hier kan eenieder met migratie achtergrond zijn auto op de vrijdagmiddag neerpleuren waar hij maar wil. Kennelijk geldt hier al een soort van gedoogbeleid. Fietsende migranten? niet bij ons hoor!

Tilbo232 | 17-03-18 | 12:09

Vrijstelling voor fout parkeren... lijkt me zeer redelijk verzoek .. en geeft tegelijkertijd aan dat Denk wel degelijk inclusiviteit nastreeft en een stevig programma heeft. Daarnaast wil men straten noemen naar eerste generatie Turken ..( zie artikel in hun huis-magazine het AD. )
Mag ik voorstellen de Mehmet Pamuk straat ?
www.youtube.com/watch?v=BELNmsxSajM (vanaf 0.55min)

daytripper | 17-03-18 | 12:08

Tja, je kunt het altijd proberen, beetje ras, cultuur en sluimerend racisme erdoorheen gooien en wie weet, gratis fout parkeren op vrijdag!

HanMar2 | 17-03-18 | 12:08

Of je betaalt gewoon voor een parkeerkaartje... Anders nog iets?

Arietjuh | 17-03-18 | 12:06 | 2

Ja maar dan willen ze weer een parkeertoelagesubsidie, dat geeft rompslomp.

Ik ben voor vrij parkeren bij vertoon van voorhuid.

Hufterst | 17-03-18 | 12:08

@Hufterst | 17-03-18 | 12:08 Wel aan het hek bij de moskee laten controleren door een blonde nederlandse hoer in BOA uniform .

RexGloriae | 17-03-18 | 12:31

Nou moet ik vaak om mij moverende redenen op de wallen in Amsterdam zijn. Ook een soort geestelijke nood. Niet te parkeren daar, en duur joh! Zou ik nou ook een uitzonderingspositie mogen?

Hufterst | 17-03-18 | 12:06 | 2

Jij rijdt ver voor je portie ellende ;))

einStina | 17-03-18 | 12:25

@Hufterst | 17-03-18 | 12:06 |
Ja, hoerenlopers mogen hun auto voor het raam van de hoer parkeren, maar niet langer dan strikt noodzakelijk.

Osdorpertje | 17-03-18 | 12:46

Ik woon aan de Kerkweg, hier is al vrij parkeren.

IJzervreter | 17-03-18 | 12:06 | 2

Bij ons in het dorp is de kerk weg.

Ars Vivendi | 17-03-18 | 12:08

Bij ons is de kerk niet weg maar gemoskeet.

Langshetrandje | 17-03-18 | 12:11

Het is ook wel een beetje ons eigen schuld. Decennia lang hebben we onze medeburgers wijsgemaakt dat ze recht hebben op alles en verplicht zijn tot niets. We hebben er zelfs folders in velerlei talen voor laten drukken. Natuurlijk ga je dan denken dat je alles mag. Het is alsof je kinderen nooit corrigeert of stimuleert. Dan krijg je volwassenen die om het minste boos worden, die niet begrijpen wat gelijkgerechtigdheid betekent en die steeds maar weer eisen stellen.

BrabantsVerzet | 17-03-18 | 12:05 | 1

Mwah, in het nieuws zijn islamitische heilstaten regelmatig in beeld en wat je daar ziet is daar de gewone cultuur, niks wat onze linkse idioten ze nog met een suf foldertje moeten leren.

Jan Passant mk2 | 17-03-18 | 12:07

De islam is een lelijke sociale aandoening en met een moskee is het beter voorkomen dan genezen. Resoluut NIMBY met zo'n tent, want gooi je er veel te laat een pop een fles of een bananenschil op de stoep, dan ga je jarenlang de gevangenis in.

Jan Passant mk2 | 17-03-18 | 12:05

Bij de zwarte kousen kerk mag je op de dag des heeres niet eens auto rijden en moet je naar de kerk lopen. Ook als die 1 dorp verderop is, ook als het regent of sneeuwt.

Osdorpertje | 17-03-18 | 12:05 | 4

Nou Osdorpertje, je hebt wel gelijk de allerstrengste uitgekozen ter kennismaking; de oud gereformeerde gemeente (in nederland). Tegenwoordig gaan de meeste zwarte kousen wel fietsen of auto als het wat verder is hoor. En die willen ook dat de politie kerkbezoek moet respecteren ipv foutparkeren beboeten; zelfs als ze mensen vastzetten op hun eigen oprit en straten blokkeren. Alleen de SGP snapt dat je daar geen politiek agendapunt van maken kan :p

einStina | 17-03-18 | 12:20

Ik kan mij ook niet herinneren dat mensen uit streng Christelijke hoek, mensen in concertzalen, vliegvelden of Charlie Hebdo's gingen doodschieten. Joden, Boeddhisten ook niet. Moslims wel!

polderkolder1 | 17-03-18 | 12:21

Fatsoenlijke, niet criminele mensen met een geloof, de horror! Ik zou meteen verhuizen naar een kansenwijk met alle bijbehorende gezelligheid.

Maris v.d Hof5393 | 17-03-18 | 12:23
▼ 1 antwoord verborgen

Och, de Nederlandse overheid gedoogt ook dat moslims hier rovend, verkrachtend, plunderend en moordend rondtrekken.
Dan is fout parkeren relatief onschuldig.

De racisme-roep van Kuzu is uiteraard verwerpelijk.
Kuzu zegt, terecht, dat de kartelpartijen hebben verklaard dat autochtonen inferieur zijn aan moslims, en dat autochtonen moeten worden weggepest.
Wel of niet fout parkeren heeft echter weinig met achterstelling van Nederlanders te maken. Als er vandaag of morgen brand uitbreekt in de moskee en de hulpdiensten kunnen er niet bij vanwege de foutparkeerders, wiens schuld is het dan?
Deels van de joden natuurlijk, volgens allah, maar voor de rest?

J

Dandruff | 17-03-18 | 12:04 | 1

Wat een triest beeld geeft u van Nederland en haar bestuurders maar u heeft wel gelijk. We zijn ons land kwijt, dat kunnen we zo onderhand wel constateren.

Maris v.d Hof5393 | 17-03-18 | 12:27

Als je denkt dat je alle 245678 nadelen van de islam al hebt gehad dan komt er nog eentje bovendrijven. Zucht...

eerstneukendanpraten | 17-03-18 | 12:04

Foutparkeren leidt tot brandweer & ambulances die niet meer op tijd zijn als elke seconde telt. Het leidt tot gebrekkig zicht voor automobilisten die daardoor fietsers gaan aanrijden. Gedogen is geen oplossing, wegslepen wel.

Feynman | 17-03-18 | 12:04 | 5

@loser, dat noemen ze de Thaise methode, die zijn daar kampioen in.

watmagjenogwel | 17-03-18 | 14:27

Feynman | 17-03-18 | 12:04
Precies, dit is de reden dat massaal fout parkeren wordt aangepakt. Eigenlijk zijn de boete-inningen nog maar bijvangst.
Of het daar in Amersfoort een wijk met parkeren alleen voor vergunninghouders (bewoners hoofdzakelijk) betreft, kan ik zo niet zien.
Wel weet ik dat heel het parkeerbeleid landsbreed in alle gemeenten een heikel punt is versus Den Haag, op dit vlak.
Simpel uitgelegd: beboet de gemeente foutparkeerders in een gebied waar geen parkeerautomaten staan, dan gaan de inningen naar Den Haag. Jawel.
En dat schuurt in menig gemeente, o.a. in Breda. Die stad wil nu al 4 jaar parkeermeters planten in de laatste en oudtste woonwijk van het centrum, puur om de boetes voor fout parkeren direct aan de gemeentekas te mogen voegen.
Want dat is wat er, louter juridisch, speelt tussen de VNG (vereniging Nederlandse gemeenten) en Het Rijk.
Serieus meerdere topics waardig (contact me eventueel via de redactie om materiaal te krijgen, Pritt krijgt bij dezen toestemming).

Los hiervan, het is het principe, wat hier voorgelegd wordt door een politieke partij die op religieuze gronden vrijstelling in het openbare leven voorstaat, wat niet deugt.
Het staat dwars op een openbare regel en verordening waar iedereen zonder aanzien des persoon op gecontroleerd wordt. De aanwijzing dat daar niet ongeoorloofd geparkeerd mag worden, staat kenbaar gemaakt op de borden in en rond deze wijk - anders kunnen er sowieso geen boetes uitgeschreven.

Het kwalijke van deze move door de lokale club DENK Amersfoort, is alleen al de inzet via het Westers politieke systeem der democratie. Waarmee deze lokale figuren scanderen bijkans dat het gaat om inclusiviteit, terwijl er een exclusieve status geclaimd gaat worden, als eerste agendapunt zodra deze club in de gemeenteraad van Amersfoort komt.

In het verlengde hiervan zijn al tig voorbeelden gegeven hoe zulks uitgebreid geclaimd kan worden op basis van religie en haar 'heilige' belijdenisplek.

In het intern verlengde van jouw betoog verwijs ik naar ziekenhuizen en hun dure parkeerplaatsen. Die gedachtengang is verkort te maken:

Valt er net zo makkelijk te propaganderen dat moslims vrijgesteld dienen te worden van zulke tickets & boetes, omdat zij er ook niks aan kunnen doen dat hun broeders & zusters, vaders & moeders (de hele familie in tig generaties) daarheen moesten om het vege lijf te behouden?

Ja, ik vergelijk moskee & kerk met ziekenhuis versus de gemeentelijke drift tot parkeergelden. Het zijn de basisplekken waar men toevlucht zoekt.

En niemand óf iedereen moet daar dan vrijgesteld zijn van pakeergeneuq.

Kudtkip | 17-03-18 | 15:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Als je lam bent kan je toch gewoon op een invalidenparkeerplaats gaan staan?

Kapitein Stijlvol | 17-03-18 | 12:04 | 1

Ze zijn allemaal lam, maar te weinig invalidenparkeerplaatsen. Hoe los je dat nou in Jezusnaam, sorry in naam van Allagh op.

watmagjenogwel | 17-03-18 | 14:26

Het is Allah's wil dat u nu een parkeerboete krijgt!
Blame Allah!

Kamikazepiloot | 17-03-18 | 12:03
-weggejorist-
DrumPiet | 17-03-18 | 12:03 | 1


De bijl staat alweer een stukje verder in de boom. Nog maar 3 poten te gaan van de stoel. Vijf voor twaalf. Kalf bijna verdronken.
Nederland wordt wakker a.u.b., dank u.

ParaPiet | 17-03-18 | 12:02

M’n bloed kookt weer eens (wel lekker warm met dit weer)

Ad Hominem Tu Quoque | 17-03-18 | 12:02 | 1

Tactiek van GS ten faveure van de grunningers. ;-)

einStina | 17-03-18 | 12:23

Kunnen die moskee bezoekers niet gewoon op de fiets komen?

Osdorpertje | 17-03-18 | 12:02 | 1

Nee, want dan zit of de soepjurk tussen de spaken, de kralenketting slingert zich om het stuur of de vuilniszak zakt over de ogen. Door het hoge percentage suikerziekte, hoofdluis en huidaandoeningen onder het kopvoddige schaamlapje en het gebrekkige verkeersinzicht gaat het met de fiets niets meer worden. De enkels kunnen trouwens zichtbaar zijn bij het bewegen van de pedalen.

Frau Merkel | 17-03-18 | 12:14

Islam, het is altijd de schuld van een ander.

Dezenaamhier | 17-03-18 | 12:01

Weer premium artikel bij die kut AD. Maar ik begrijp dat Turk te lui is om een paar honderd meter te lopen.
Zijn er nog wat leegstaande parkeergarages dan kunnen ze daar een moskee van maken. Valt dan ook niet zo op. Een soort drive in moskee.

Yperiet | 17-03-18 | 12:01 | 6

Snap niet dat je die nog wil lezen. Kunnen nog geen oliebollen of haringtest eerlijk doen, laat staan het nieuws

Man.man.man | 17-03-18 | 12:38

Rechts klik op de link in Chrome en open als incognito link dan lukt het meestal wel bij het AD.

fifi23 | 17-03-18 | 14:13

polderkolder1 | 17-03-18 | 12:24
Het is allemaal shit, jaren lang de Telegraaf, tot het m'n keel uitkwam, toen weer naar AD, maar dat is ook een lokaal krantje geworden, en alleen maar plebs items, zoals fastfood eten schaad ook je mentale gezondheid, of badpakbabe doet verleidelijk. Wat een shitzooi heden ten dage.
Dan probeer ik het Financieel Dagblad, maar die verwijderd ook de commentaren die hun niet aanstaan.
Het enige wat nog te lezen is GS.... GS boven alles!

watmagjenogwel | 17-03-18 | 14:21
▼ 3 antwoorden verborgen

Dat is in Eindhoven toch beter geregeld.
Daar kunnen de moskeegangers in het centrum gratis parkeren op het voor het gewone publiek niet toegangelijke parkeerterrein bij de moskee.
Uiteraard ook erg handig op alle andere dagen van de week.

jemagookniksmeer | 17-03-18 | 12:01 | 3

Dat krijg je met nsb’ers als pvda’ers aan het bewind. Die kruipen voor moslims. Zum Kotzen en het verdient een zware straf.

kempenaer | 17-03-18 | 13:01

In Helmond is in de Molenstraat een moskee waar op de parkeerplaats de donner-kebab mobielen staan. als ze niet op een markt staan

Rest In Privacy | 17-03-18 | 15:39

Kan hoor, ik verbaas me nergens meer over. Maar als het publiek is kun jij er toch ook parkeren? je weet toch zeker dat dat parkeerterrein niet particulier eigendom van Qatar of zo is?

Friedrich Frayek | 18-03-18 | 01:04

Altijd en overal maar om een uitzonderingspositie bedelen.

normanius | 17-03-18 | 12:01

Even dat pakketje afgeven op het postkantoor. Ik kan het toch ook niet helpen dat die in een drukke winkelstraat staat? Kunt u het foutparkeren niet éven door de vingers zien agent? Wat een prachtig signaal van medemenselijkheid zou dat zijn!

Rest In Privacy | 17-03-18 | 12:00

Nee. In het verkeersrecht heeft rechts voorrang.

OverdaanDerOnderheid | 17-03-18 | 11:59 | 1

Moslims ook, van links en rechts en gewoon altijd anders Discriminatie enof Rassies

Bali Lovert | 18-03-18 | 13:58

Volgende halte: gedogen van eerwraak.

priks | 17-03-18 | 11:59 | 19

Zodra we regels en beschaafde omgangsvormen gaan negeren, vallen we terug in een soort pimitieve staat. Eerwraak en religie horen daarbij.
Blijkbaar kunnen mensen dan niks meer zelf beslissen en hebben ze een sprookjesboek of fysiek geweld nodig.

Register | 17-03-18 | 15:18

Sjefke7807 | 17-03-18 | 14:19
Dank u voor deze wijsheid.

Wellicht wordt het tijd om die Wikipedia pagina eens aan te passen.

amateurrr | 17-03-18 | 16:11

Overigens verwijst DrumPiet naar een Wikipedia-artikel waarin de bewering dat eerwraak niet islam-gerelateerd is niet wordt onderbouwd (anders dan met een voetnoot naar een dode hyperlink) maar waarin wel staat: "Het onderzoek 'De Dochters van Zahir' (over opgevangen vrouwen in verband met eergerelateerd geweld) schetst eveneens het beeld dat eergerelateerd geweld in Nederland praktisch alleen bestaat in een islamitisch georiënteerde context.".

AchterlangsIsBezet | 17-03-18 | 16:26
▼ 16 antwoorden verborgen

Ik stel voor dat we ons allemaal onderwerpen aan de islam. Dan zijn we in 1x van alle gedonder af, toch?

Poekieman | 17-03-18 | 11:59 | 3

joepie, met z'n allen foutparkeren. dat word een fantastische wereld. iedereen vrij van wetgeving, een soort middenoosten dus. :)

Tuborg øl | 17-03-18 | 12:02

En iedereen hooddoek en mutsje, ook handig met deze kou.

einStina | 17-03-18 | 12:31

En pedofilie, veelwijverij etc. ook meteen accepteren als cultuur. Niemand meer werken en toch uitkering krijgen.

Leffe Blonde | 17-03-18 | 16:04

Want regels zijn allemaal leuk en aardig, behalve als je moslim bent.

OpperGek | 17-03-18 | 11:59 | 2

Nee... Regels die zorgen dat je geld krijgt blijven wel gelden natuurlijk, alleen regels die geld kosten niet. Ze zouden ook met Openbaar Vervoer kunnen komen (evt door op een P&R te parkeren) of wat verder lopen. En in de moskee keer op keer benadrukken dat ze op moeten letten met parkeren. (Doen ze ten slotte bij Christelijke kerken ook). En als laatste optie: de Moskee verhuizen naar een industrie terrein of zo.

InAnumPerRegimine | 17-03-18 | 12:50

Dat verhuizen is een goed idee. Dat industrieterrein ook. Maar doe dat dan meteen goed: in Zandbakkië.

Leffe Blonde | 17-03-18 | 16:02

Dat de gebedshuizen aan drukke straten staan, kunnen de gelovigen ‘ook niet helpen’.
'Maar agent, ik kon toch niet helpen dat het verkeerslicht waar ik doorheen reed op rood stond!'

Ars Vivendi | 17-03-18 | 11:58 | 5

Maar agent, ik kan toch niet helpen dat ik een achterlijkheid geloof moet belijden.

Plorkface | 17-03-18 | 12:24

Maar agent, ik kan het toch niet helpen dat ik genetisch nog op een kameel zit.

kleurdoosje | 17-03-18 | 12:39

Maar agent u weet dat u nu discrimeerd!!’

franck7020 | 17-03-18 | 12:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Kunnen ze niet worden vrijgesteld van ademhalen?

TheOneWhoKnocks | 17-03-18 | 11:57 | 2

Inderdaad opgerot met dit soort lui. Helemaal klaar mee.

OpperGek | 17-03-18 | 11:59

Oppergek, dat was ik ook ,.... reeds jaren.

watmagjenogwel | 17-03-18 | 12:26

Islam is overal ter wereld gezeik.

todos | 17-03-18 | 11:57

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken