Dit is een verboden homotest
Simpel tessie mensen. Gewoon niet teveel over nadenken en naar eer en geweten invullen. Uw roze weblog gaat u vertellen of u hosmo hebt. Ready? Steady? Go!
Kunst of Kitsch?
A) Kunst
B) Gheyl hoe Tom of Finland hier met een realistische doch rauwe, ontmenselijkte stijl uitdrukking geeft aan het macho-aspect van het lederhoekje in de gaybeweging in de jaren '80.
C) Kitsch
Grindr?
A) Mang ik gooi alleen die wiri in de grinder
B) 184 75kg T chems
C) smartphones zijn voor homo's
Welke kleur is dit?
A) Lichtgetintiërtint
B) Subtle taupe
C) Zure mest van zieke varkens
GEDICHTENRONDE maak de slagzin af:
It was a spring day,
A) Geen idee, gedichten zijn voor homo's
B) a day for a lay, when the air / Smelled like a locker-room, a day to blow or get blown;
C) la la la la la
Waar kent u deze man van?
A) Vrolijke filmpjes over Baybasin in de rare hoekjes van YouTube
B) De Festivalbar in de Paardestraat
C) Breestraat 50
De Uitslag
Makkelijk zat: heeft u vijf keer B, dan bent u gay. Een of meer vragen goed? Dan bent u net als de rest van de moderne mensen gewoon een beetje bicurious en kunt u er nog overheen groeien door een keer de nieuwsgierigheid eruit te pijpen. Mocht u als hosmo in uw eigen land in elkaar gehoekt worden wegens eercultuurtje of een religieus complex dan mag u gewoon naarbinnen op een asielpasje, een test is toch verboden want discriminisme. Zul je zien dat alle dobbersomma's en Einwandersyriërs ineens het Syndroom van Van Swieten hebben, maar goed, perverse prikkel in je broekje.
Reaguursels
InloggenVoor homos geldt nu omgekeerde bewijslast, net als voor die flikkers van de belasting. Logisch toch?
Dacht ik al die jaren homo te zijn, blijk ik nu toch een hetero.
Okee, geen homotest meer. Maar dan wil ik wel een negertest. En terroristen die asiel aanvragen moeten eerst demonstreren dat ze echt een bomgordel kunnen maken.
Oké, zo'n asielzoeker beweert homosexueel te zijn en dat ie daarom bang is in zijn land vervolgd te worden. Prima, vertel 'm dat ie een verblijfsvergunning krijgt onder de voorwaarde dat als hij/zij: 1) Als de persoon weer voor het eigen geslacht kiest retour gaat naar het land van herkomst (want geen gevaar meer). 2) Nooit in aanmerking komt voor gezinshereniging (kan immers niet hé).
Ik denk dat op de 1e afbeelding de nieuwe outfit voor de politie wordt getoond. Nieuwe politiepet die ver over de ogen valt zodat men niet alle ellende hoeft te zien en een uitschuifbare wapenstok handig opgeborgen zodat ze die niet steeds hoeven rondzeulen.
Alles goed.
Waar kan ik mijn asyltoeslag ophalen?
Hoezo is een smartphone alleen iets voor heaumeaus? Ik heb wel een GaySM... Zeker ook fout?
Ik ben homo en ik heb liever dat een homo een testje moet maken om te laten zien dat hij een kussenbijter is dan dat ik straks in elkaar wordt geramd wanneer ik 's nachts een gaybar verlaat.
Ik lees hier net dat Bernhard jr tot grootste lul van Amsterdam is uitgeroepen, en hij met een kurk in zijn reedt over de gracht loopt. U boft dan maar weer, of niet soms ?
Stijlloze_Heaumeau | 26-01-18 | 00:02 | Tja, de psychologische test is kennelijk niet toegestaan... dus dan maar de fysieke test? Mogelijk dat hier werk is voor homosensuelen. om zich hier hard voor te maken en een goede methode te verzinnen?, zo'n Nigeriaan zou nog wel eens lastig vinden kunnen zijn in een darkroom dus er zal wat inventief's uit die gemeenschap moeten komen om dit soort claims te onderzoeken. Want voor je het weet gaan we na afgifte van asiel en verblijfsvergunning , gezinshereniging voor zijn 3 vrouwen en 12 kinderen regelen, onder het mom van "een mens kan zich bedenken, of "bisensueel" En heeft u of een van de uwen weer eens een ram of wat met een betonschaar in 't gezicht. Dit lijkt mij onwenselijk.
Allemaal leuk en aardig, maar het onderliggende artikel over die test vind ik wel zorgwekkend. Wat het hof hier zegt, is dat die meneer asiel mag aanvragen maar dat het land dat voor de kosten op mag draaien (in dit geval Hongarije) hem niet mag testen op de waarheid van zijn claim waarop het asielverzoek is gebaseerd. Uiteraard, zie je het zelfde met de "zogenaamde" minderjarige asielzoekers die 40 blijken en andere leugenachtige praktijken van de gelukzoekers brigade waarmee ze goedgelovigeGütmenschen een loer proberen te draaien. Echter dat ze nu van zo'n rechter steun krijgen en er jurisprudentie ontstaat waarmee dit verdedigbaar gemaakt word is verontrustend.
Bewijs het eens?
Zag net reclame van GayFC. Voor de liefhebbers van kippenpootjes.
Wat is dit voor een raar gay-artikel?
Oh zie het nu: zentgraaff. Duidelijk, de projectie.
Voor eenieder met af en toe B en de vrouwachtige behoefte er over te praten stel ik de hashtag #miettoo voor.
Discrimineren tussen rammers en rimmers is discriminatie en dat mag niet van EU.
En als ze het toch doen gaan we het lekker verklikken bij het meldpunt.
De dooddoener "de goeien moeten altijd lijden onder de kwaden" is er vanaf de lagere school goed ingepoeperd. Om later als we groot zijn beter lijdzaam te kunnen toezien hoe de rest wordt ontmanteld.
*wattenstaafjes tellen doet*
De genEUcidale poppenkast heeft sjaitaan in het hoofd, zeau(*) zweer ik bij-Bel.
Never Nooit de Jamais zal CharleManger de veelvraat, rupsje nooitgenoeg, koning der motten.
Een mooie veelkleurige vlinder worden.
Foutje
'Waar kent u deze man van?'
Heel vreemd, ik heb namelijk vaak dromen over deze man. Ik ben in die dromen een kleine jongen. Gelukkig zijn dromen bedrog.
Volgens mij is mijn hond homo.
Zijn pik smaakt bitter.
Leuke grap, al snap ik hem niet.
Mr_Natural | 25-01-18 | 20:16
Visualiseren kun je leren.
Petrus Poortwachter | 25-01-18 | 20:17
Visualiseren is niet het probleem, maar smaken homopikken bitter?
Mr_Natural | 25-01-18 | 20:21
Ik ben sinds vandaag homo.
Wil je het testen?
Nee, Mr_Natural, die smaken zurig, maar hondenpoep smaakt bitter(sorry voor het vieze woord... hondenpoep. ik bedoel ontlasting)
Ik vroeg dat ivm de homotest.
Het zou de simpelste manier zijn om erachter te komen of je homo bent.
ter Legenda:
* het "ah toe nou gekkie" handgebaartje, een soort petsje dat nooit aankomt,
wat laatdunkt en wegwuift, vergoeilijkt en zegent. Beetje plagend,
het plakhandje dat de strikt heteronormatieve heterosuelen de bibbers kan bezorgen, en échte mannen kriegel aan de ruggegraat oplevert. Je kent die losse pols wel.
Bewonder de ballen van de malle figuren die op de bootjesparade gaan. Ik vond het een jaar of 10 jaar geleden maar overdreven gedoe.
Zo vanne "gadtverpiellekes jongens meiden mannenbroeders, mót dat nou?
you want gay rights, you have 'em , Jeez.."
De wereld ligt er nu beroerder bij.. qua onverteerbare ontbijtgranen die schrijnen.
"De" Homosuelen hebben geen doctrine die voorschrijft dat alle niet-homosuelen op vliegles zouden moeten of nooit naar een paradijs zullen gaan.
Dus blijf met je teringpoten van onze flikkers af!
goed man. mee eens.
40% queer.
Dat gaat ons toch geen flikker aan.
Maak ik daaruit op, dat u mij niet het laatste zetje wilt geven?
Alle juiste antwoorden ontbreken. Homo's.
Waarom zouden we uitgerekend hier op GS homo's willen kwetsen? Daar bestaan al heel lang andere kanalen voor. Nietwaar Achmed en Mo?
Wie kwets hier homo's?
Is dit geen nepnieuws dan ?
Is dit nou kwetsend voor homo's wat we hier doen?
Welnee, dit is satire en moet kunnen!
Ik heb niks tegen homo's, maar dat gehijg in m'n nek, daar kan ik niet tegen.
Sorry, zal ik niet meer doen, maar je hebt ook zo'n gewillig kontje. Zelfde bosje a.s. zondag?
@Analia:
Inkoppertje.
De test is verboden. Daarom heb ik de test dan ook niet gedaan.
Vroom vroom vroom in de darkroom.
Door FamkeLouise.
Wat is Grindr?
Tinder voor homo's. Vraag maar aan Albert Verlinde.
Miljoenen homo's en lesbo's die elders in de wereld vervolgt worden (bijna overal) hebben vanaf nu toegang tot Miele, Huis en Uitkering.
Dat moet toch kunnen; we schuiven allemaal een beetje op; ruimte en geld genoeg hier.
Gedichtendag is de dag
Waarop ge dichten mag
Wat een gedoe
Het is geen gezicht
Ik word nog wens moe
Van al dat gedicht
Hufters eerste gedigt, 35 jaar oud, staat inenig poëzie boekje
Nee, bedankt. Ik ben 100% hetero en het mooiste dat er bestaat is een vrouwenlichaam. En het lelijkste dat ik me kan voorstellen is Pechtold verkleed als geüniformeerde leernicht.
Volledig met je eens. Maar op mijn leeftijd maakt het me tegenwoordig niet meer uit of ik door een vent of een vrouw gepijpt wordt. Ik kijk wel even naar de hemel.
@Graaf van Egmont
Ik moest hier echt heel hard om lachen. Zo hard, dat de hond van schrik een scheet liet.
Graaf van Egmont | 25-01-18 | 19:20 ergens is dit een politiek statement. Ik moet nog uitvinden hoe precies.
Hufterst | 25-01-18 | 19:33
Je zou er een gedicht over kunnen schrijven.
*benieuwd is*
@Hufterst
De Graaf is wellicht een echte politieke glijer, linksom of rechtsom, het gaat om het uiteindelijke hoogtepunt, niet de voortplanting.
Als je überhaupt aan zo'n test mee doet geeft al aan dat je twijfelt aan je geaardheid.
Bij twijfel altijd doen!
Dus als je een examen doet, twijfel je of je de stof voldoende beheerst?
Ik had geen enkele keer B.
Mag ik mij nou officieel homohater noemen?
Of juist homofoob?
Hetero.
Homo zijn is in mijn ogen een seksuele afwijking bezitten wil je rug racer zijn is mij dat best je doet maar het is jouw leven daar heb ik geen zeggenschap over.
Maar loop niet zo met je afwijking te koop dat stoort mij.
Alles wat niet de norm is is natuurlijk een afwijking. Maar ook mensen met afwijkingen hebben heel veel te bieden.
Vind het ook nog steeds een afwijking. Maar ook van mij mogen ze. Verzet tegen je natuur is zinloos. Maar ik ken heel veel verschillende homo's. De normale mannen die van mannen houden en de relnichten die doen alsof ze wijven zijn. Aan die laatsten heb ik een tiefushekel.
Oei, jij krijgt een hoop post vanavond.
Het is per definitie een afwijking.
Alleen heeft afwijking een negatieve intonatie gekregen.
Net als bijvoorbeeld allochtoon, of Geenstijl.
@botbot | 25-01-18 | 19:06
Niet zo piepen. Jij loopt hier ook elke dag met je afwijking(en) te koop.
De Koreaanse Slet | 25-01-18 | 19:09
Dat zeg ik toch mij best maar loop er niet zo mee te koop.
Het is een afwijking. Neuken doe je voor voortplanting. Als je neukt en niet kan voortplanten is dat een afwijking. Daar is niets mis mee. Ooit die film gezien van die twee verliefde leeuwen die liefjes met elkaar waren. Zelfs ik kreeg tranen in mijn ogen. Toch anders dan de luie leeuw met zijn harem.
botbot | 25-01-18 | 19:13
Ik heb er sowieso moeite mee als mensen overdreven seksueel zijn publiekelijk. Homo of hetero. Een kusje is lief maar elkaar aflebberen of erger gaat me te ver. Noem mij maar een rechtse lul.
TeeJee | 25-01-18 | 19:13
U moet eens leren om begrijpend te lezen.
Dat u niet weet dat het niet de bedoeling is om uw piemeltje in een anus te steken kunt u mij niet verwijten.
@botbot | 25-01-18 | 19:18
Scheelt wel veel kinderen, en dus ook veel geld.
Maar nogmaals; niet zo piepen over afwijkingen. Dat levert je alleen maar stress op, en dan ga je weer raar doen.
Dat jankeballen omdat sommigen mensen wel de liefde kunnen vinden, en dat gewoon durven te uiten, is ook niet heel charmant.
Succes in de rukbunker heh?
De Koreaanse Slet | 25-01-18 | 19:13
Nogmaals slet ik weet van vrouwen nota bene in mijn eigen familie die smoor op elkaar zijn dat is mij best ze doen maar.
Maar loop daar niet zo mee te koop.
De Koreaanse Slet | 25-01-18 | 19:15
Juist u haalt me de woorden uit de mond.
@Slet
Ik noem u gewoon een lul.
Dat rechtsdragende vind ik gezien uw VVD achtergrond moeilijk te geloven.
Een echte VVD'-er draagt m zoals het het best uitkomt.
De mens heeft geen vleugels, maar stapt graag in het vliegtuig. Tegennatuurlijk, de mens in het luchtruim. Ergo: Ik snap uw hele redenatie en uw fascinatie niet.
@Analia von Solmsch | 25-01-18 | 19:38
Mensen met kast-frustratie hebben die fascinatie wel vaker en zetten zich ook heftig af tegen hun eigen gevoel. Zo poogt men zichzelf te overtuigen.
Net als rood haar is het een mutatie.
Afwijkingen komen in de natuur voor dus zijn het niet echt rariteiten. Puur natuur dus.
Bij de ramp in Tsjernobyl kwam veel radioactiviteit vrij, daarna is er een explosie geweest van dieren die drie poten kregen en superwormen, vrouwen met drie schaamlippen e.d.
En veel homoseksuelen. Je kan het negatief of positief bekijken. Hoe je je erbij voelt is meestal pijn in de kont of keelpijn.
Acceptatie is key.
Ik zie op het eerste plaatje twee homeaux met een gummiknuppel in de broek. Of zijn ze gewoon blij om elkaar te zien?
Ik zie twee undercover wouten. Wel slecht undercover, dat dan weer wel.
@Graaf van Egmont | 25-01-18 | 19:06
Police Academy, Blue Oyster Club youtu.be/LyVOl2ryD8M
Nou, ik weet niet wat ze in hun broek hebben maar zelfs met mijn beperkte ruimtelijke inzicht weet ik dat dat nooit past daar waar het voor bedoeld is.
@Linkse allergie:
U hebt wat artikelen gemist.
www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/...
Waarom zou je homo's willen testen?
O ... alleen omdat het verboden is.
Het gaat om het testen van vluchteling-verhalen.
Want al die gasten zijn 15 en homo.... ook al zien ze er uit als 50 met 5 vrouwen en 50 kinderen.
Zie Mark Rutte zonder blikken of blozen bij de gedichtenvraag gewoon "A" invullen, dus zegt niks.
Op een HIV-je?
Nee dat is een slechte grap. Joris maar weg. de
Volksgezondheid?
Mannelijke homo's presteren wat dat betreft heel erg goed, maar bij de vrouwelijke homo's is de verspreiding van het HPV nogal groot.
Ik kus ze daarom op de wangen, wil geen hardnekkige keelpijn.
Ongeblustekalk | 25-01-18 | 19:09
Keelkanker. Krijg je van heel veel dingen. Een pot kussen is zo'n beetje het laagste risico.
@Ongeblustekalk | 25-01-18 | 19:09
Als mannelijk homo kun je ook last krijgen van keelpijn, maar niet door kussen....
Watching the Wheels | 25-01-18 | 19:03
Linkje niet opengeklikt? www.rtlnieuws.nl/nederland/hof-verbie...
De Koreaanse Slet | 25-01-18 | 19:10
Daarom op de wang. HPV is een hardnekkig virus wat meer slachtoffers maakt dan aids.
@JI-HAAT | 25-01-18 | 19:13
Nee, nu wel, bedankt (ook @TeeJee | 25-01-18 | 19:05)! @De Koreaanse Slet nog bedankt voor dat inzicht bij Oekraine gisteren (onafhankelijkheid gas Rusland proberen te realiseren), zoiets zal het wel geweest zijn destijds.
Dat is nog eens iets anders dan etnisch profileren.
Gelukkig hebben we de politie niet nodig om homo's te identificeren.
Daar zorgt de recherche van de immigratiedienst wel voor, als ze de aanspraken van vervolgde homo's uit 't strenge buitenland moeten toetsen op waarheid of voorgewende homo-geaardheid.
Er wordt in de homo-scene altijd 'n beetje om de hete brei heen gedraaid; wel of niet aantoonbaar homo zijn.
daarom kreeg professor Swaab, die hersenonderzoek deed, net als destijds ook professor Buikhuizen, zoveel kritiek over zich heen, *want stigmatiserend*.
*want, stel je toch eens voor, dat 'anderen' gebruik / misbruik maken van wel of niet aantoonbare homofilie.
Daarom kreeg Swaab ook zoveel kritiek; want met zijn hersenonderzoek kon hij gewoon feitelijk vaststellen, of iemand homofiel was. (door 'n twee keer zo grote, zichtbaar vergrote hypothalamus)
Die feitelijke vaststelling van geaardheid met 'n scan zou weliswaar de homofiele asielzoeker in Nederland helpen, want dan is zijn geaardheid zonder discussie, maar daarna zouden in het buitenland de anti-homo-autoriteiten diezelfde scans ook kunnen gebruiken bij het detecteren en onderdrukken van hun eigen bevolking. Tja.
Dat gevaar is niet helemaal denkbeeldig; want de echo-scans voor ongeboren baby'tjes, waarbij het geslacht van de kinderen te bepalen was, leidde ook tot misbruik in veel primitieve landen, omdat ouders zich wilden laten aborteren zodra vaststond dat ze zwanger waren van een dochter. Tja.
En daarom wordt het taboe in stand gehouden, en met veel geheimzinnigheid omringd, dat er wel feitelijk de homofilie kan worden vastgesteld, maar dat om politiek-risico-beperkt-houdende-redenen, men 't liefst wil, dat Dr. Swaab nooit had ontdekt wat bekend is met zijn onderzoek.
En daarom wordt de fraude van voorgewende homofilie bij asielzoekers, om met 't kaartje van vervolgde homo toegelaten te worden, bij de IND voor lief genomen.
Nederland 'kan' wel voorkomen dat er onder valse vlag homo's in Nederland worden toegelaten, maar ze willen om homovriendelijke redenen niet, dat dat bekend wordt.
Laat me raden, je hebt een stel illegale homo's nodig voor onderzoek, want potentiële echte vluchtelingen, maar je mag ze niet onder de MRI leggen.
Vuile narcist!
Ijzersterke tegel. Nog uit de tijd dat wetenschap nog gewoon wetenschap genoemd mocht worden. Alhoewel............
Graaf van Egmont | 25-01-18 | 19:05
Jij kan dat lezen? Wow. Ijzersterk ben je nog.
Het zit op het DNA als een foutmelding, dat is het grootste taboe in de medische wetenschap. Niemand durft dat te openbaren.
Het kan er op termijn af.
Ongeblustekalk | 25-01-18 | 19:05
Wanneer gaan mensen schelden (?); iedereen weet 't.
Ongeblustekalk | 25-01-18 | 19:24
Ik weet niet van onderzoek dat niet wordt geopenbaard over wel of niet DNA, foutmeldingen, er af kunnen halen; dit alles in verband met homofilie.
Volgens mij is niet gepubliceerd onderzoek, eh niet gepubliceerd, en 'dus' officieel geen wetenschap. En is alles wat iemand daarover zegt alleen maar zijn mening.
De Koreaanse Slet | 25-01-18 | 19:11
Ha, de kampioen van de grootste cijfers in 2017 krikt zijn cijfers op voor 2018.
Maar lezen doet ie niet.
Hoe zit dat dan bij bisexuelen?
@Ongeblustekalk niet op het dna maar in de hersenen, en dat is in de jaren '80 al geopenbaard.
Der Paulie | 25-01-18 | 19:34
Dat onderzoek wordt niet gepubliceerd, vind ik ook niet nodig, maar het is er wel.
BosrandDirk | 25-01-18 | 19:44
Frustratie en Yoga. Zit je teveel tussen de vrouwen en dan ga je rare dingen doen.
Moet kunnen vind ik.
John McClane | 25-01-18 | 19:47
Hersenen doen dingetjes helemaal uit zichzelf zekers?
Dacht dat homo's een kleinere derde tussenliggende kern hebben in de anterieure hypothalamus. Niet een twee keer zo grote hypothalamus, Der Paulie. Niet dat dat verder iets uitmaakt voor wat je wil zeggen.. de ethische implicaties van onderzoeksresultaten.
@ongebluste kalk. Hersenen? Alsof je bewust nadenkt waar ie wel en niet hard van wordt. Dat weten mensen zelf wel het beste.
Shoarmamasutra | 25-01-18 | 20:13
Niet bewust maar wel weten.
Jij begrijpt het.
RickTheDick | 25-01-18 | 19:52
Ik ben geen neuro-biologische onderzoeker als Dr. Swaab.
En ik leg me dus altijd neer bij wat feitelijk is aangetoond, gewoon omdat objectieve feiten doorslaggevender zijn dan iemands subjectieve 'mening/verwachting/speculatie' (hoe integer ook).
Ik laat me dus echt graag corrigeren als 't anders in de hoofden van homofielen zit, dan ik had begrepen.
En ja, de morele implicaties bij hoe-om-te-gaan-met objectieve kennis over homofilie is net zo tricky als geheim te houden atoomwetenschap. Omdat er misbruik van kennis makende ellendelingen bestaan. Dát wilde ik zeggen.
@Der Paulie
Was een onderzoek uit de jaren negentig van ene Essen...(geloof ik)dus niet erg recent. Zat gewoon in mijn geheugen en dat is natuurlijk niet erg betrouwbaar, dus misschien heb jij wel gelijk. Zal het een keer opzoeken.
Die kerels in die tekening hebben inderdaad een flink vergrote hypothaklabanus.
Daar hoef je geen dokter voor te zijn om dat te constateren.
Ik heb overal D ingevuld als "andere keuze" want het hele hosmo/lensbo/overige gaat helemaal aan mij voorbij op mijn zolderkamertje. Ben ik dan homo-wereldvreemd?
Nee, je bent gewoon latent homo. Kom eens van die zolder af, of durf je niet?
De D van Dirtbag en wereldvreemd zekers! Hoe groot is die zolderkamer van je?
Nee, een maximale safesex scumbag!
Scheelt in ieder geval honderdduizenden nareizenden wegens gezinshereniging.
Haha. Grapjas.
Broer(s), Zus(sen), Ouders, Grootouders, Neefje(s)/Nichtje(s).
En dan DAAR weer de aanhang van.
Gewoon tussen z'n mede-vluchtelingen zetten, en kijken of hij in mekaar gerost wordt. Perfecte test.
En daarna zeker in het water gooien.met een molenwiel. Drijft ie is het een heks verdrinkt hij niks aan de hand. Oh wcht even. We zijn gelukkig niet meer in de donkere.middeleeuwen.
Met deze test zijn er maar 5^3 = 125 soorten mensen. Dat klopt niet qua hoeveel verschillende geaardheden er volgens de huidige stand van de wetenschap er zijn.
Dat laatste is toch al jaren bekend? Als ze claimen homo te zijn voor een verblijfsvergunning, laat ze elkaar dan een uurtje uitwonen op Schiphol. (Sorry voor het woord). Blijven ze volharden (excusez le mot!) dan mogen ze tijdelijk blijven. En voor elke buitenlander moet gelden: 1 strike and you're out!
Misschien kunnen we Gordon een schnabbel geven.
Nou Mark Rutte; daar ga je!
Het eerste anti-homo grapje. Fascist!
Lol
ging die maar
Kruisruiker | 25-01-18 | 18:42
*Bump*
Doe eens uitleggen. Hoe werkt dat met die zakdoeken?
Ja, dat wil ik ook wel eens weten. Ik vraag het voor een kennis.
Net als snijplanken.
Groen voor groenten, bruin voor bockwurst.
Hondermiljoenmiljard keer liever een paar van die lekkere donderboys dan een stelletje finnen.
Ik had gelukkig alle antwoorden fout. Homoseksualiteit komt hiero in Afrika trouwens ook niet voor. Is wetenschappelijk bewezen!
They eata die poo poo!
Of goed. Het is maar hoe je het ziet.
5xB....
Oh, okee, ik denk dat ik mijn vrouw iets te vertellen heb...
Je hebt helemaal geen vrouw. Alleen eentje met een ventiel.
Oké dus hoeveel van de reaguurders zijn homo's?
We hadden net drie en een halve jood. Gewoon om te kijken hoe divers we zijn.
Hand op als je homo bent.
Ik ben een halve joodse homo. Tel ik nog mee?
Ja.
Jij mag eerst!
Ik bedoelde natuurlijk ik ben een halve homo, volledig joods.
Van mij telt iedereen mee. Tapijtbijter, rugridder of chocoprins... maakt niet uit.
Het zou eens wetenschappelijk onderzocht moeten worden hoe het kan dat je van grote hoeveelheden joods cum innemen, homo wordt.
Kan je zo een onderzoeksvraag van maken.
Wat ben je als je jezelf 'Beau' noemt?
Het is mij altijd wel opgevallen dat kuifje nooit een vriendin had.
Ik zou me zeker geen kuifje durven noemen.
Ongeblustekalk | 25-01-18 | 18:54
0,0 natuurlijk. Je bent homo of niet. Je wordt zo geboren. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je als hetero niet af en toe een man in je bed wil. Ik persoonlijk niet. Maar ik ken er genoeg die er niet vies van zijn.
Als je kaal bent zoals Beau, dan is Kuifje inderdaad niet zo'n geloofwaardig pseudoniem.
De Koreaanse Slet | 25-01-18 | 19:03
Ik ken geen man die dat wil, jij als journalist misschien wel, maar dat is rand-volk.
Het kan ook een sociaal dingetje zijn, groepen vrouwen zonder man in de buurt gaan elkaar aan de doos likken.
Graaf v. Egmond kan er wellicht meer over vertellen, bij de marine komt dat vaak voor.
Echte potten zijn van die halve mannen, de vrouwelijke variant is meestal een door de man gekrenkt individu, door frustratie overgegaan.
Beste Kuif. Matthew Parris, journalist van de Times, omschrijft hem het beste.
Een jonge, androgyne, blond gekuifde, beginnend journalistje die samen ging wonen met een zeeman van middelbare leeftijd.
Jammer man. Het zit je niet mee vandaag. Je bent ook veel te druk geweest met reageren en dan gaat de scherpte er een beetje af. Ik hoop wel dat we vrienden blijven. xx
Nog best lastig he Kuif om je nickname te wijzigen
Ik ben een hatero. Maar dat gaat je eigenlijk geen flikker aan.
Metallica heeft ook een nummertje. ´Wherever I may Roam´.
Ben onlangs door een Filipino gast gevraagd of fellatio door hem in mijn agenda stond. Nou, nee, zei ik. Hij droop af.
Gemiste kans. Maakt je ook geen homo.
Wat ik zo triest eraan vind is dat in de stad (6 mil inwoners) er legio homo tenten zijn woon en dan ga je bij mij, een hetero op een totaal unrealistisch moment vragen of je loel gezogen mag. Maf. Gewoon maf. Had verder een goed gesprek met de meneer trouwens. Voor 30 seconden.
Ja ja ja. Maar ik snap je wel. In Egypte krijg je tussen je biertje en een 'redelijk' gesprek ook plots een retejong aangeboden. Ik vind dat zo walgelijk. Niet om de homoseks ofzo. Om de armoede en prostitutie.
Geen idee, waar deze quiz over ging. Kreeg er wel een warme kringspier van. Dus hoe sta ik er voor qua rugrijden?
Ze zijn goed gebroekt, die jongens op die tekening. Dat mag gezegd.
Elk zangertje vogelt zoals het gebroekt is.
Volgens mij heeft Zentgraaff dat eerste plaatje uitvergroot boven z'n bedje hangen en laat ie hem na een lange dag vol van onzin, even door het kruisje gieren, voor de broodnodige ontspanning.
Van mij mag 'ie.
Als je dan toch de aluhoedjes moet plezieren heb het dan over het laatste heetste aluhoedjes nieuws te weten 'the secret society'
Joris Demmink is zo begin 2000 en Micha Kat.
Zegt Demmink zijn whipping boymeid.
There we go. Tinfoils!!!
DKS. Even serieus. Wat is er eigenlijk met die Kat gebeurd.
@DKS Dan moet je nu toch wel heel blij zijn met de onthulling van Naomi71
beau van rtl | 25-01-18 | 18:49
Geen idee, ik volg het drama al jaren niet meer. Hij is op de vlucht in Ierland dacht ik en zo niet belangrijk dat justitie niet eens om een uitlevering vraagt. Chris Klomp had laatst een update dacht ik maar volgens mij staat hij gesignaleerd dus als hij naar Nederland komt dan moet de bak in. Althans zoiets.
Bedankt. Is ook niet zo belangrijk, maar was altijd wel leuk. We horen em wel weer een keer.
beau van rtl | 25-01-18 | 19:11
Nee Micha 'beste mensen' Kat is een totale loser.
De uitslag beviel me helemaal niet,
mag je de test twee keer doen?
Tot je uit de kast komt.
BosrandDirk | 25-01-18 | 18:34 | reageer
Niet nodig. Zullen we afpreken?
Dan doe ik een bruine zakdoek in mn achterzak.
En dan?
Dan moet je effe googelen...
Ik ben niet helemaal wakker (meer). Optie B bij de grindr vraag las ik als iets met chemtrails. Na 3x opnieuw lezen snapte ik m nog niet. Pas na de uitslag viel t kwartje. Nee ben geen hosmo kennelijk.
Ik zeg altijd: liever deaud dan heaumeau!
Zeg jij dat altijd? Heb je ook niet veel te vertellen. Vreemde fascinatie trouwens. Je bent toch geen ...
Kijk maar uit, er zijn ook homofiele necrofielen, Klinisch dood.
Waarom? Mannen hebben vaak veel vaker zin dan vrouwen. Als je homo hebt en je woont in een niet al te middeleeuwse gemeenschap kan je best een leuk leven hebben denk. En anders rij je naar zo'n parkeerplaats. Parkeerplaatsen waar vrouwen gewillig op alleenstaande heteros wachten heb je weinig hoor.
Kunst of kitsch!?!
D. Horror!!!
(Waar moet dat apparaat dat die middelste gast draagt in godsnaam in!?!)
Veel van die jongens zijn door oefening vaak behoorlijk "rekkelijk" geworden.
Ik heb heel soms keutels die nog niet een kwart of een derde de omvang hebben van dat apparaat die al pijn doen. OMG!
Het verschil. Ik kan er niet warm of koud van worden. Jij. Je moet misschien op zoek naar je identiteit.
Het schijnt dat Koreaanse dames wat krap zitten.
@DKS. Jij: als je er niet warm of koud van kunt worden mag ik aannemen dat je goed voorzien bent van eoa lubricant? Ik: na dit plaatje is het laatste restje mogelijke twijfel verdwenen. Deze levensstijl 'past' mij niet....
Als er een vuist in kan ....
Met deze dagger kan die boy olifanten zwepen conjo...
Niks goed. Er is weer eens een hoop mis met mij.
*snel naar de eerste hulp gaat*
Als sportvisser vis ik alleen met de lange hengel, de jongens op de eerste pica hebben wel een erg kort hengeltje, daar vang je nog geen stekelbaarsje mee...
Met vissen bedoel je cruisen toch?
Haha
Alledrie fout! Deze mannen droegen daggers om vrijdagmiddag lekker gezellig mee te daggeren informatie de moskee...
De ultieme test is natuurlijk verplicht in een roze string op een boot door de grachten van 020 dansen.
Dat hebben ze er heus wel voor over. Beter een wandeling door West of Schilderswijk maken. Ik denk dat ze dan snel aangeven dat ze lopen te liegen.
2e foto. Jeugdfoto van Ruben Nicolai.
Denk dat het Subtle Taupe is #dcd1bd
Even de nieuwsgierigheid eruit Jellebrandtcorstiussen
Haha, je zou maar vijf keer B hebben. Had zelf vier keer B, dus zit snor.
Snorzitten is best wel gay.
LuckyGirl | 25-01-18 | 18:44
*proest*
Goeie foto van Joris. Bekend gezicht in de Festivalbar.
Volgens mij ben ik omnivoor.
Ach, zo de wind waait waait mijn geaardheid. Het meandert
Vreer! Ben jij dat?
Nogal jammer dat de vrouwelijke sosiale crossover homo's, die geen gezonde kerel kunnen krijgen, zich niet kunnen testen. Hebben ze volgens mij wel verdiend aangezien ze hier de comments compleet voltegelen.
Ik heb trouwens ook zo een pet, staat me goed! ;)
Ik wil er ook eentje. Waar te koop?
Een goede pet waar, waarde aan wordt toegekend, krijg je, die koop je niet.
irritante komma^^
Jij bent dus conducteur geweest,
Nee.
Collectant bij het Leger des Heils?
Ja, ik ben ook een echte homosensueel.
Straks maar even mijn moeder bellen.
Vind ze vast niet erg, het moet in de familie zitten.
Ze is wel wat gewend, ik verwacht geen problemen.
Pa ging vreemd en ze ging over naar the dark side?
Nee, ik ben verwekt toen YMCA een hit was.
Je kunt ze beter aan een leugendetector zetten, nog betrouwbaarder ook.
Pik or it didn't happen! Want:
Wie asiel eist, bewijst. Zo zou het moeten werken.
Prima, en een reallife soap van maken voor Geer en Goor.
Hoeft niet uitgezonden te worden van mij, maar zijn die twee ook weer nuttig bezig.
Hosmo? Ik was net gewend aan LBGQTWUIPJ. Kan het nu officieel niet meer bijbenen inmiddels.
Jakkes, wat een viespeuken toch, maar ze doen maar.
Als er ooit een stijlloos topic was dan is het deze wel.
Eigenlijk ben je een ontzettend grappige mafkees Zent.
PS: ik kan geen touw aan dit artikel vastknopen.
Ah fuk ik ben gay as christmas volgens de test. Ik zal het mevrouw Rouge maar opbiechten dan. Voordeel is wel dat ik nu "een diagnose" heb (wooohoooo) en dus vanaf nu álles gratis krijg! Nooit meer werken, want ik word gediscrimineerd. Lekker klagen. Slachtoffer zijn. Gvd als dat net zoals het homo zijn in mn genen zou zitten zou ik het nog doen ook. Helaas helaas....
Jammer joh.
Een leven vol gezeik is wat U rest..
Je hoeft geen heaumeau te zijn om mee te doen, we zijn ruimdenkend.
REAGEER OOK