Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LET OP: Tim Hofman *niet* in opspraak

Sneue “collega’s” sturen ranzige clickpics aan Tim Hofman

Op internet is een filmpje opgedoken van Tim Hofman, die al heel lang filmpjes maakt voor televee en internet, waarin Tim Hofman lekker vrijpostig doet in een tijd dat je dat nog gewoon kon doen (godverdomme wat missen we die tijd). Anderhalve woke wappie met een paardenbek vinden hem nu """hypocriet""" en dat is voor klikbeethoeren van keurige Belgische media reden om fophef te creëeren en Tim te bellen die met zijn ongetwijfeld doodvermoeide kop ook nog 'sorry' zegt om er vanaf te zijn. En zodra mensen sorry gaan zeggen voor dingen die ze niet verkeerd gedaan hebben, is de weegschaal uit het lood. Dit soort niksigheidjes op deze manier afrekenen is toch alsof de slager stiekem z’n vinger op de weegschaal drukt om de klant een hogere prijs aan te kunnen slaan voor een heel dun plakje worst.

Iedereen mag er het zijne (of hare of xerse of onzijdige) van denken maar als je over bovenstaande Spuiten & Slikken-retoriek struikelt, mag je waarschijnlijk op zondag niet eens online zijn van je geloof en vooral willen we ff weten: waar in deze fragmenten zit de oneigenlijke machtsverhouding? Waar zit de intimidatie of het grensoverschrijdende gedrag? Hij geeft spontane antwoorden in een interview en dolt zelf wat met Zimra Geurts, die destijds Playmate was en niet op haar mondje gevallen bovendien. Zie haar strandbeelden of het straatzoenen dat ze voor GeenStijlTV (dat zijn wij) maakte.

Ja weet je. Als je de kaders zo bekrompen maakt dat openlijke frivoliteit in een tien jaar oude video al als ongewenst gedrag wordt gezedenstempeld, dan is alles even fout en komen Bouali'tjes en Molletjes en Rietbergjes lachend weg met hun systematische wangedrag. Door wat oehlala-praat uit 2012 langs dezelfde meetlat te leggen als institutioneel (en jarenlang moedwillig weggemoffeld) wangedrag bij, in en rond een productie-powerhouse als Talpa/The Voice, bagatelliseer je de hele kwestie tot in het belachelijke. Zelf weten hoor, maar zo ging de vorige #MeToo ook als een nachtkaars uit: door een hysterische heksenjacht waarin slachtoffers opstonden die het niet waren, die huilstruikelden over gedrag waar weinig of niks aan mankeerde.

Hofman heeft acht maanden lang op zorgvuldige wijze een ingewikkelde zaak uitgewerkt en dan komen zulke collega's luie tikgeiten ff hooi maken met wat beelden uit 1873 en een morele zeis. Maar de rekening komt terecht bij de Echte Gedupeerden van Ali B., Marco B., Jeroen R. en John de M. Well done, Algemeen Deugblad en Telebraaf. Lekker gewerkt, kwartjesklikhoertjes. Cancel jezelf.
UPDATE: Als we dan toch aan het jamaarjij’en zijn: De “bron” van deze fophef is de voor ontucht met een zwakzinnige minderjarige veroordeelde Youness Ouali, die al de hele week de slachtoffers van The Voice "prostituees" en "aandachtsgeile meiden" noemt. Kies je kwetsgevecht zorgvuldiger, kranten.

Zimra-video AGE RESTRICTED. Is ze dan erger dan Tim!?

Mag zeker ook niet meer?

Waar het niet om gaat

Waar het wel om gaat

Zucht. Stilletjes kop afzwakken

Social

Reaguursels

Inloggen

Geestig dat Katja Schuurman ook verontwaardigd is. Als iemand de seksuele moraal heeft verlegd is het toch deze Jacuzzi lover. Wonderlijk dat ze toch opeens van de EO blijkt te zijn.

Giotto | 24-01-22 | 08:38

Verder moeten die Belgen opzouten met hun gemoraliseer over hoe een Nederlander niet over sexmisbruik mag berichten. Ze gedragen zich alsof ze Roomser zijn dan de Paus...

F. von Zeikhoven | 24-01-22 | 03:09

Dit gaat helemaal niet over 'dat Hilversum'. Dit gaat over een zwakheid in de opvoeding: praten over sex. Dat is nog steeds taboe. De aanval op Hofman bevestigt het. Dat is toch idioot? Ouders zijn hypocriet en brengen hun kids nodeloos in gevaar. Maak er geen geheim van. En geef je dochter de pil als ze aan sex toe zijn. Wijs ze op ziekterisico's en vertel ze over de bio-psychische effecten van neuken

F. von Zeikhoven | 24-01-22 | 02:48 | 1

punt Leer hen ook dat sex normaal is, en dat er voor alles, dus ook voor sex, een tijd en een plaats is. Maak ze zelfbewust over sociaal maatschappelijke gevaren rond bestaand sexgeweld in woord en daad. Leer hoe ze zulke dingen op tijd herkennen en leer hoe ze zich kunnen verweren als ze dat willen. Leer als ouder vooral zelf hoe sex vanuit jeugdigen gezien en ervaren is tijdens het volgroeien van hun hersens...

F. von Zeikhoven | 24-01-22 | 03:00

Alles op 1 hoop is het ronduit smerig te noemen dat hilversum. Rapper B is natuurlijk een enorme eikel, wat mij geheel niet verbaast. Maar wanneer je mag stemmen, autorijden, weet ik wat allemaal kan je ook nee zeggen. Ik ben niet zo bekend in de rapwereld maar kan mij niet aan de indruk onttrekken dat een respectvolle omgang met elkaar niet het grootste talent is. Mijn autocorrect wil ook persen dat ik rapgeweld schrijf ipv rapwereld. Is blijkbaar een woord.

Uit mijn mond zou deze taal van Tim nooit zijn gekomen. Kan het wel afgesproken zijn maar maar het blijft smakeloos. En voor de jeugdige kijker geen lekker voorbeeld. Maar dat hele programma was te erg voor woorden.

Reaaalist | 23-01-22 | 23:05

Tim zal ongetwijfeld geen heilige zijn, irritante vent is het zelfs. Echter het gevalletje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet naar aanleiding van een puberaal gemaakt filmpje van +/- 10 jaar terug en een of ander diepte interviewtje moet toch iets beter gefundeerd worden. Maar wie weet wat er nog komt. Het hele gebeuren leidt wel lekker af van alles wat er toe doet.

Yor_Kok | 23-01-22 | 22:05
-weggejorist-
herrJuncker | 23-01-22 | 21:49
-weggejorist en opgerot-
lamedroid | 23-01-22 | 21:27

Nou lees ik dat Katja Schuurman zegt dat ze wel 180 aangiften had kunnen doen. Ze deed het niet want ze dacht dat het erbij hoorde, " mannen zijn nou eenmaal zo". Indirect heeft dus ook zij meegewerkt om deze cultuur in stand te houden, figuurlijk maar welzeker ook fysiek. Vrouwen zijn niet schuldig?

Sneerpoets | 23-01-22 | 19:48 | 4

Als een vrouw zegt "ik dacht dat het erbij hoorde", dan is dat kennelijk iets heel anders an wanneer een man zegt "ik dacht dat het erbij hoorde". Dat is op zich wel vreemd, dat het geslacht of de gender bepaalt of jou blaam treft of niet.
Wat mij betreft is de vraag wie er schuldig was aan het klimaat niet zinvol. Maar wel de vraag wie er mijn zijn of haar houding aan dat klimaat heeft bijgedragen.
Marianne Zwagerman bijvoorbeeld heeft, vertelt ze zelf, toen ze de baas was van de Telegraaf een bepotelende chef binnengehouden en de dame die bepoteld werd buitengeflikkerd. Heeft ze nu spijt van, maar het gebeurde wel. Ze was deel van het probleem, simpelweg omdat ze onderdeel van de samenleving was. Ze was terzake geen slachtoffer maar wel een vrouw, een met macht.

Schoorsteenveger | 23-01-22 | 21:05

@Schoorsteenveger | 23-01-22 | 21:05:
Vrouwen met macht, het zijn net mannen met macht. Zou het soms aan de macht liggen en niet aan het geslacht?

radiatorknopje | 23-01-22 | 21:22

@Schoorsteenveger | 23-01-22 | 21:05: Zodra de daders merken dat ze er me weg komen (en af en toe zelfs beloond worden) gaat het van kwaad tot erger. Dat zie je In alle vormen van criminaliteit. Alleen als daders bij de eerste poging meteen een zware tik op de vingers krijgen zie ik een kans op verbetering. Sommigen zijn onverbeterlijk, die moet je gewoon naar Afrika sturen.

Sneerpoets | 23-01-22 | 21:47
▼ 1 antwoord verborgen

De kift naar Tim Hofman is wel groot door die media zeg. Dat was spuiten en slikken waar hij iets meer onbezonnen zich uitte, maar iedereen ziet toch wel de ironie? Of zien ze dat niet bij AD en dergelijke?

Jan, Leiden | 23-01-22 | 19:44 | 1

Nee, die zien vooral een gemakkelijk stukje content voor in de krant wegvallen door het stoppen van TVOH, waar moeten ze nu over schrijven?!

oh no | 23-01-22 | 19:59

Die foute opmerkingen van Rietbergen zijn hierbij kinderspel

Thomtidom | 23-01-22 | 19:34 | 1

Ah, het staat er nog steeds. Dacht niet dat het nog dommer kon. Had het mis. Het is vandaag tòch weer dommer dan gister. Morgen even weer kijken, misschien is er een soort kosmische horizon aan.

Mazzelstof | 24-01-22 | 05:15

De normale media hielden handen thuis van enig ophef in deze hoek. Nu kunnen ze meeliften door Tim te wijzen op wat uitpsraakjes bij spuiten en slikken. Niet dat Tim ineens mijn held is ofzo maar jezus mina zeg wat kunnen we moeilijk doen. Verder mag Youness voor de bus getyft worden.

Baksteenbakker | 23-01-22 | 18:21

Als er echt iets mis is/was hoort dat voor een rechtbank thuis en niet de volkstribunalen van Twitter en YouTube. Zomaar een ideetje...

FirstAnnual | 23-01-22 | 16:27

Op een vreemde manier wordt Tim Hofman hier weggezet als een soort heilige, terwijl zijn uitspraken en gedrag er toch niet om liegen, maar wordt John de Mol afgeschilderd alsof hij de grootste misdaden heeft gepleegd en dat terwijl die nooit iets tegen die meiden heeft gezegd of verkeerde handelingen heeft gedaan. Er is weinig sprake van neutrale journalistiek in deze.

Mr. C | 23-01-22 | 15:43 | 2

Niet als heilige, maar die uitspraken tussen Tim en Zimra in die context zijn toch niet heel bedreigend, ook al omdat er geen afhankelijke machtspositie is tussen die twee. Wat dat betreft mag John de Mol natuurlijk best aangepakt worden, het is zijn bedrijf en hij heeft die cultuur binnen zijn bedrijf blijkbaar toegelaten.

Zeurders | 23-01-22 | 17:59

Het is allemaal de schuld van mannen!

DeSchurk | 23-01-22 | 15:35 | 1

Zegt mijn vrouw ook altijd als ze aan het afwassen is.

Omebert | 23-01-22 | 19:12

Voor de duidelijkheid. Die vuile vieze sex predators als.. vul maar in.. mogen ze krijgen wat ze toekomt. Maar ik vrees wel n.a.v. dit soort shit dat woke Nederland volledig buiten proportioneel weer van alles gaat roepen en en wil invoeren. Ik noem maar wat: Een app om eerst toestemming te krijgen om iemand van het andere geslacht aan te spreken.

DrachiR | 23-01-22 | 15:33 | 2

Dat is inderdaad wat nu op de loer ligt, of eigenlijk gewoon gaat gebeuren. Een puriteinse heksenjacht en uiteindelijk is puriteins gedrag weer de voedingsbodem voor echt naargeestig seksueel geweld of dubbele moraal.

Mensen moeten elkaar seksueel ook kunnen aftasten, het hoort bij ons zijn. Mannen zijn over het algemeen er gedrevener in dan vrouwen, maar niet elk gedrag is fout gedrag. Ook een foute flirt moet kunnen net zoals elk gedrag. Streven naar een ten allen tijde keurige bejegening is onmogelijk. Dit is dus geen vrijbrief voor aanranding want dat gaat dus over meer dan suffe opmerkingen of flirts.

Nuuk | 23-01-22 | 15:50

Een voordeel zou kunnen zijn dat de wokies nooit meer aangesproken worden deze en op den duur uitsterven. Wel nog even alle spermabanken in de hens steken...

Sneerpoets | 23-01-22 | 19:53

Door wat oehlala-praat uit 2012 langs dezelfde meetlat te leggen

Hoezo mag dat niet? Dat gezeik met die BNers en TVOH stamt toch ook ergens vanaf 2016 wat ik begreep?

maar als je over bovenstaande Spuiten & Slikken-retoriek struikelt, mag je waarschijnlijk op zondag niet eens online zijn

Iedereen doet maar, normaal vind ik het niet. Zeker niet zo'n programma voor jongeren waar dus juiste het beeld wordt voorgehouden wat nu dus problemen geeft.
Laat ik het zo zeggen, dat ik iets andere normen heb meegekregen om met vrouwen om te gaan.

Rotterdammert1965 | 23-01-22 | 14:55

Zijn er ook poespicks? Ik vraag dit voor een vriend van een vriend...

Leeuwarder | 23-01-22 | 14:53

Toen woke en verschillig zijn rendabel werden, was hij er snel bij. Eerst maar eens afwachten wat er overeind blijft van zijn TVOH onderzoek. Let wel; bij Tim is iedereen schuldig tenzij je het tegendeel bewijst

3Xniks | 23-01-22 | 14:19 | 4

@Barre_de_k | 23-01-22 | 14:30:

Welnee, woke ging nooit om "voor de zwakkeren opkomen".

Dat woke altijd voor criminelen en extremisten opkomt is niet omdat die zwak zouden zijn. Dat is omdat criminelen en extremisten de Westerse samenleving ondermijnen. Net zoals andere woke-idealen zoals censuur, dictatuur, ondervoeding en energie-armoede onze samenleving ondermijnen. Daar gaat het allemaal om.

Woke kwam nog nooit op voor de slachtoffers van echt seksueel geweld, zoals dat van de Pakistaanse pedopooiers in GB. Die vele duizenden slachtoffertjes maakten en zelfs zo ver gingen sommige slachtoffertjes levend te verbranden. Links en woke hebben daar nooit iets tegen ondernomen, behalve dan de klokkenluiders verdacht te maken. Die pooiers mochten hun gang gaan omdat ook zij de Westerse samenlevingen ondermijnen.

Het Westen onderuit halen; dat is altijd het enige doel van "woke" geweest.

Dandruff | 23-01-22 | 15:22

@Dandruff | 23-01-22 | 15:22:
Hmm, tja als je maar ongenadig genoeg tegenover je politieke tegenstanders staat dan lijken het vanzelf de grootste schoften.

Wat de aantrekkingskracht voor veel mensen is om SJW te worden is omdat ze denken voor zwakkeren op te komen, het inclusiedenken, daar is best wel wat voor te zeggen. Woke is als dat doorslaat en daar is heel veel om op tegen te zeggen. Zie daar het verschil tussen de kern die best aardig klinkt en de uitwassen die verschrikkelijk zijn.

Het voorbeeld dat je aanhaalt is dat instituten de verkeerde problemen zag om in hun ogen bepaalde groepen mensen te beschermen (of althans zo denken ze). Er zullen best mensen uit rancune handelen maar mijn stelling is dat het vooral misleide mensen zijn die woke worden.

Barre_de_k | 23-01-22 | 16:13

@Barre_de_k | 23-01-22 | 16:13:

Er zal in den beginne best vaak sprake zijn van misleide en naïeve mensen met goede bedoelingen. Maar hoe lang kan iemand zo naïef blijven?

Er moet ook een keer een lichtje gaan branden. Bijvoorbeeld als iemand;
- als "antiracist" zwarte agenten voor n***** uitscheldt;
- als "antifascist" geweld tegen andersdenkenden verdedigt;
- etc.

Als een goede-doelen-clubje keer op keer opkomt voor criminelen, racisten, islamisten, etc. Keer op keer elke afwijkende mening met gastoeters, stenen en molotovs te lijf gaat. Keer op keer dissidenten met broodroof en schijnprocessen confronteert; hun families thuis intimideert. Als zelfbenoemde feministenclubjes kritiek op eerwraak en vrouwenbesnijdenis een groter probleem vinden dan eerwraak en vrouwenbesnijdenis. Dan denkt een echte idealist toch "ik zit hier verkeerd"?

Er speelt in ieder geval bij de leiders wel degelijk ook rancune tegen het Vrije Westen. Veel problemen die we nu zien zijn nota bene 40 jaar geleden al voorspeld door Yuri Besmenov. Als KGB agent was het zijn taak landen te ondermijnen met gedachtengoed dat we nu "woke" noemen.

Het voorbeeld dat ik aanhaalde is extreem maar staat niet op zichzelf. Denk aan de zwembadjihad, of alle berichtgeving die loskwam na het bekend worden van de gebeurtenissen rond oud&nieuw in Keulen. Wat er in GB misging was meer dan alleen het geheim houden van daderprofielen; die instituten hielden de daders doelbewust buiten de gevangenis. In plaats daarvan werden de klokkenluiders aangepakt.
Dat valt op geen enkele manier te verdedigen.

En nog steeds is woke daar niet in geïnteresseerd. Dat is geen naïviteit meer.

Dandruff | 23-01-22 | 17:22
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
mykdelta | 23-01-22 | 13:55

Sex
Het had allemaal zo mooi kunnen zijn..

Ben Adam | 23-01-22 | 13:43

Tim hofman is wel hypocriet, aan het janken over “valididisme” en mensen debiel noemen gaat niet samen

Icewallowkum | 23-01-22 | 13:41

Persoonlijk vind ik Tim Hofman een omhoog gevallen doch slap hangende lul c.q. vochtige zak hooi.

Die werkelijk met alle WOKE en TWITTER winden meewaait, zolang het uiteindelijk maar om aandachtsgeile Tim Hofman gaat en draait.

En natuurlijk zijn tattoos, die steevast keer op keer goed in beeld komen / moeten komen.

Al de tijd kreeg ik toch echt de indruk dat zo goed als iedereen , zeker hier, die mening deelde.

Maar ik heb het mis.

Nu is volgens sommigen Tim blijkbaar de grote held en nobele ridder op het witte paard die voor de in angst zittende en huilende prinsesjes op pad gaat en de oversekste viezeriken wegjaagt.

En ook al komen er nu tenenkrommende feiten en beelden naar boven en gedroeg hij zich in het verleden op bepaalde vlakken net als diegenen waar hij nu zo fel tegen ten strijde trekt ; hij is en blijft een echte held blijkbaar.

Hoe raar het kan verkeren in de wereld.

Opmerkelijk toch.

Tim, wie WOKE zaad spuit, zal ook WOKE zaad slikken.

Wen er maar aan.

Dr.Mabuse | 23-01-22 | 13:39 | 4

Niks aan toe te voegen.

Rotterdammert1965 | 23-01-22 | 14:57

Eens met natte zak hooi enzo. Rest oneens. Moet kunnen toch, alleen gelijkgestemden maakt een Joop.

Wiezewalakristalix | 23-01-22 | 15:21

Beetje vreemde verdachtmaking van Tim Hofman. Jammer dat je in het De Mol frame meegaat.

Barre_de_k | 23-01-22 | 16:14
▼ 1 antwoord verborgen

Ik denk dat we spoedig het woord “slet” uit het woordenboek gaan schrappen, want je mag toch niemand meer een slet noemen, en dus is het woord “slet” overbodig. Toch?

Pferdefotze | 23-01-22 | 13:27 | 2

En als het dan een slet is?

schijtzat | 23-01-22 | 14:58

@schijtzat | 23-01-22 | 14:58: Er zijn geen sletten meer. Sletten bestaan niet meer. Vergeet de definitie van een slet maar snel, want voor je het weet hang je, en ben je je baan kwijt.

Pferdefotze | 23-01-22 | 15:27

Kan wel dat Tim zelf een keer iets gezegd heeft, dat doet niets af aan het programma dat is gemaakt.

Iemand die met een peuk in de hand zegt dat roken slecht voor je is, heeft nog steeds gelijk.

Dat zal de gretige en laffe cancel-jagers niet weerhouden om voor hun eigen plezier proberen iets te vinden en dat uit te vergroten zodat je de rest niet ziet.

AdvocatusDiaboli | 23-01-22 | 13:23 | 1

Als Arthur van Amerongen ons gaat vertellen dat alcohol slecht voor je is en dat je beter kunt matigen of, nog beter, helemaal niet kunt drinken, tja, dan mag-ie best wel gelijk hebben, maar het komt niet echt geloofwaardig over.

Schoorsteenveger | 23-01-22 | 13:38

Net besproken met vrouwlief en die wist me te vertellen dat Timmetje in de reportage een naakte vrouw toont op zijn arm. Dat was voor haar al voldoende om hem niet meer serieus te nemen. Ik kon het niet geloven en ja hoor, 39:15 in de reportage.

geloofdzijdeheer | 23-01-22 | 13:18 | 2

Jeroen Rietbergen heeft geen naakt vrouw op zijn arm.
En inderdaad, dat scheelde enorm zeg.
Wat een onzin.
Als zit je hele lichaam vol met naakte wijvon. Het gaat erom hoe je met andere mensen omgaat.

AdvocatusDiaboli | 23-01-22 | 13:26

@AdvocatusDiaboli | 23-01-22 | 13:26: Met die redenering is het ook geen probleem als Tim naakte kinderen op zijn arm had laten zetten. Blijkbaar vindt Tim het geen probleem in zijn hoofd om andere mensen te confronteren met die beelden. Hij had het op zijn minst het kunnen afdekken. Het feit dat hij die sensitiveit mist zegt genoeg.

geloofdzijdeheer | 23-01-22 | 14:25

Noem het maar "openlijke frivoliteit", dat platte gedoe met van die besmuikte lachjes van "dat durf ik best wel te zeggen hoor voor de camera". Maar wat jij openlijke frivoliteit noemt is welzeker het bewust opzoeken van de grenzen van het betamelijke en het daarmee bewust betreden van de zone waarin het allemaal wat ongemakkelijk en vooral onduidelijk wordt, het grijze gebied waar iedereen het plots over heeft. Het is dan wel Zimra, "onze" Zimra, en Zimra doet het allemaal geheel vrijwillig, dat frivole, maar het is niet zomaar leuk, nee het is spannend en het is uitdagend en het is zoals 'Spuiten en Slikken' in zijn totaliteit grensverleggend en misschien zelfs wel revolutionair. Althans, zo dromen de programmamakers, dat ze grenzen verleggen en dat ze dat ten goede doen, niet ten kwade. Maar die openlijke frivoliteit is wel degelijk onderdeel van een seksualisering van alles en van iedereen, in den brede, inclusief de daarbij behorende taboesfeer. Microfoon als fallus in de ene hand en plopkap als vagina in de andere, die in en uit elkaar schuive en daar dan zenuwachtig bij gaan lachen met z'n tweetjes, manman.

Schoorsteenveger | 23-01-22 | 13:13 | 9

@Robert Haynes | 23-01-22 | 16:18:
Uw beslissing, en die respecteer ik.

Schoorsteenveger | 23-01-22 | 16:24

@Robert Haynes | 23-01-22 | 16:31:
U bent te snel met interpreteren. Als u een vraag heeft die op uw lippen brandt, dan stelt u die gewoon, of u houdt gewoon uw mond. Maar ik gun u terzake met plezier het laatste woord, daar niet van.

Schoorsteenveger | 23-01-22 | 17:21
▼ 6 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Old_Spice | 23-01-22 | 12:33

Toen ik nog grote borstspieren had, kwamen er regelmatig dames ongewenst of gewenst even voelen, maar als ik dan terugvoelde ging ik ineens te ver… ik zal een geheim vertellen, vrouwen kunnen ook geil zijn, of ongewenst gedrag vertonen, het is meer dat mannen daar minder over klagen

geen_kwijl | 23-01-22 | 12:10 | 1

Daar heb je een punt.
Ik zit ook graag aan grotere borstspieren en armen.

Sjeintje | 23-01-22 | 13:23

Youness Ouaali ? Wat heeft die Barbarijse verkrachter nou met Talpa te maken?
In 2020 is Youness Ouaali tot een gevangenisstraf veroordeelt wegens een sexueel misdrijf. Maar inmiddels heeft hij vast zijn VOG ontvangen en kan hij weer dapper meedoen in onze inclusieve samenleving. Ook Youness Ouaali verdient een tweede kans

theo-is-dood | 23-01-22 | 12:01 | 1

Och zelfs zonder VOG kan hij zo in de tweede kamer aan het werk.

Dandruff | 23-01-22 | 12:12

" En zodra mensen sorry gaan zeggen voor dingen die ze niet verkeerd gedaan hebben, is de weegschaal uit het lood".
Ik dacht even dat het hier om het slavernijverleden ging.

de euro middenweg | 23-01-22 | 12:00

Het gaat ook om respect voor het andere geslacht van Rossum. Meneer Hofmann krijgt terecht de bal teruggekaatst. 'Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen'. Neemt niet weg dat het een serieuze zaak is.

Harrie-Couvert | 23-01-22 | 11:56

Tim zal vast een nette jongen zijn, maar over omroep BNN uit die tijd kan Boos net zo goed een hele uitzending wijden.

Phreack | 23-01-22 | 11:53

Het meest schokkende aan dat filmpje is Tim's haarlijn. Heeft die gozer een haarimplantje gehad ofzo?

IslamPislam | 23-01-22 | 11:49

Vrouwen zijn een soort hulpeloze wezens geworden lijkt wel.

Vlasbaard | 23-01-22 | 11:43 | 3

Ja, idd, zij hebben geen stem

heppykemper | 23-01-22 | 11:48

Je overdrijft en maakt het zwart wit.
@Louz schrijft het al in een tegel: je moet onderscheid maken tussen ongepast, smakeloos, emotionele dwang en strafbaar.

Zelf ben ik bekend met alle categorieën. Leeftijd is hierbij één ding.
Toen ik ouder werd, kon ik prima mijn mond opendoen. Heb nooit ergens aangifte van gedaan.

Hulpeloos? Klinkt nogal veroordelend. Snap niet goed waarom je dat doet

Roos | 23-01-22 | 11:48

@Roos; ik vind inderdaad dat de media dit zo zwart wit schetst.
De nuance en onderscheid ontbreekt, omdat dit voor de media niet interessant is en afbreuk doet aan de ophef.
De realiteit is gelukkig iets anders, maar vrouwen kunnen denk ik wel iets weerbaarder worden opgevoed.
Daar komt bij dat er aardig wat vrouwen zijn die de tactiek van opdringerige mannen kunnen waarderen. Dat is wetenschappelijk bewezen en ligt in de aard van het beestje.
Neemt niet weg dat er een grote groep klootzakken bestaan die over de grens gaan.

Vlasbaard | 23-01-22 | 15:45

Waarschijnlijk hing er bij BNN een soort sfeer als bij een studentenvereniging. Er spelen machtsverhoudingen, dat maakt het zorgelijk. Maar het is geen 50-jarige die zich stort op een 18-jarig talentje in de dop. Of 35-jarige ali b die een 18-jarig meisje spontaan vertelt: ik heb opeens zin om je te neuken.

bamitoren | 23-01-22 | 11:43

Kappen met die age restricted YT video's te delen! Ik ga echt niet mijn credit card gegevens en al helemaal niet mijn id aan YT/Google geven!

heppykemper | 23-01-22 | 11:41 | 1

Huh

grapo | 23-01-22 | 12:13

Jonge gozer met beginnende carrière en ambitie maakt wat halfslachtige grapjes bij een omroep die toen nog bekend stond, en zich profileerde als, recalcitrant. Wat een ophef!

_pacman_ | 23-01-22 | 11:41 | 1

Dus Marco en Ali kunnen zich beroepen op recalcitrant gedrag?

Rotterdammert1965 | 23-01-22 | 15:01

Bindende kijktip in deze:
Npo 3 donderdag 23 januari
Louis Theroux: Savile revisited
Jimmy Savile was zeer beroemd en ondanks dat of juist daardoor heeft hij meer dan honderd minderjarigen misbruikt. Maar dit kwam pas na zijn dood aan het licht. RaRa?

Dr. Worstenbroodje | 23-01-22 | 11:25 | 4

Het is vandaag Zondag.

grapo | 23-01-22 | 12:15

Jimmy Saville presenteerde een popprogramma en deed veel aan liefdadigheid, naar verluidt ook ten bate van een kinderziekenhuis, waarvan hij als DE grote weldoener de sleutel kreeg, en dus ongestoord zijn gang kon gaan. Vies ventje hoor die Jimmy. Met zijn roze brilletje.

Asteroid-B612 | 23-01-22 | 12:15

Excuses, de uitzending was (oh wonderlijk) op dezelfde avond als die van Boos: 20 januari AD 2022.

Dr. Worstenbroodje | 23-01-22 | 12:35
▼ 1 antwoord verborgen

Komt allemaal van de testosteron, gecombineerd met gebrek aan zelfcontrole.
Bij katten is wel een oplossing bekend om hitsige katertjes wat rustiger te maken, zou het ook werken voor mensen?

Zeurders | 23-01-22 | 11:14 | 4

Wat Theo zegt

haddem | 23-01-22 | 12:10

Dan blijft het gebrek aan zelfcontrole.
Dus die gaan dan weer wat anders raars doen.

AdvocatusDiaboli | 23-01-22 | 13:18

Een burka schijnt ook goed te werken. Is wat minder ingrijpend.

Rotterdammert1965 | 23-01-22 | 15:04
▼ 1 antwoord verborgen

Overigens, wat het AD en de Telegraaf hier flikken is uiteraard een loepzuivere 'ad hominem' drogreden. Spelen op de man, niet op de bal.
De hele affaire rond The Voice verandert geen ene moer, ongeacht wat Hofman in het verleden nu wél of niet gezegd of gedaan heeft.

KeesBruin | 23-01-22 | 11:09

Tom Hofman zegt inderdaad geen dingen die echt vrouwonvriendeijk zijn. Hij maakt wat puberale grapjes voor een puberaal publiek, met mensen die daar kennelijk geen bezwaar tegen maken. En zelfs als Hofman ooit "veel ergere" dingen zou hebben gezegd dan is daar in deze context (dus naast een Zimra die vrolijk meedoet) niks mis mee.

Het draait dus ook om context. En dan zit ik toch ook weer een beetje met de beschuldigingen tegen Marco en Ali B en die bandleider. Er is nog niemand veroordeeld maar zij zijn wel alvast "schuldig" verklaard. Op basis van een aantal verklaringen die pas jaren later zijn gegeven. Maar wat was de context van die (mogelijke!) relaties destijds?

Het overkwam mij ook wel eens dat ik achteraf spijt had van een relatie of een wilde nacht. Dat is geen reden om nadien aangifte te doen tegen de dame in kwestie. Het blijft me bevreemden dat #metoo vrijwel volledig gebaseerd is op verklaringen van mensen die jaren later spijt hebben dat ze destijds geen "nee" zeiden. Kan het zijn dat ze het gebeurde destijds eigenlijk wel interessant vonden? Die aandacht van het andere geslacht, nota bene een beroemdheid? Of hoopten ze dat het een opstapje was naar een carriere als actrice, zangeres, etc?

Er is nog geen proces geweest dus ik ga hier niemand beschuldigen, ook de mogelijke slachtoffers niet. Maar valse aangiftes bestaan; ongeveer 5% als het gaat om zedenzaken. Relatief vaak rancumeuze exen of vechtscheidingen om de kinderen. Maar geld kan ook een motief zijn, bijvoorbeeld als TVOH straks schadevergoedingen gaat betalen.
Laten we eerst maar eens kijken of er iemand wordt veroordeeld.

Dandruff | 23-01-22 | 11:05 | 13

Waar u aan voorbij gaat is nu juist dat veel vrouwen niet durven te spreken als iemand te ver gaat.

Rotterdammert1965 | 23-01-22 | 15:05

@EEGlivesagain | 23-01-22 | 13:53: 30% van de mannen sowieso al te zijn.

Zijn mannen toch niet anders dan vrouwen. Of die 30% moeten allemaal met de zelfde vrouw vreemdgaan.

Rotterdammert1965 | 23-01-22 | 15:07

@Rotterdammert1965 | 23-01-22 | 15:05:

Dat geldt ongetwijfeld voor sommige vrouwen en mannen. De vraag is of je daar dan jaren later iemand op kunt veroordelen. Nota bene zonder enige vorm van proces.

Bovendien moet ook gezegd worden dat niet alleen mannen van aanrakingen en seks houden. Vrouwen houden daar net zo goed van, en popsterren zijn zelfs behoorlijk populair.

Dandruff | 23-01-22 | 15:34
▼ 10 antwoorden verborgen

Ik had ook zo'n foute collega. Handtastelijk, flirterig en constant van die foute sexueel getinte opmerkingen. Maar ja, dat is een vrouw. Die mogen dat. Doet een man het, dan moet 'ie aan de schandpaal genageld worden.

Jolene78 | 23-01-22 | 11:03 | 3

Dat komt door het feministische dogma dat vrouwen niet van seks houden. Dat ze daar dus altijd min of meer toe gedwongen worden door oversekste mannen in het patriarchaat.
In werkelijkheid zijn vrouwen net zo goed op seks uit als mannen, ze zijn alleen veel kieskeuriger. Het gevolg van onze evolutie waarin vrouwen aanzienlijk meer van hun leven in een kind investeren dan mannen. En dus moet die investering de moeite waard zijn; de vader moet sterk en machtig genoeg zijn om het kind te beschermen en te voeden. En liefst ook "populair" om wat voor reden dan ook, in de hoop dat zijn kinderen diezelfde "populaire" genen hebben. Vandaar dat popsterren zo populair zijn bij tienermeisjes.

Dandruff | 23-01-22 | 11:29

@Jolene78: zo is het toevallig ook nog eens een keer.

Harrie-Couvert | 23-01-22 | 11:51

@Dandruff | 23-01-22 | 11:29: Hear, hear. Eind 70-er, begin 80-er jaren was het helemaal erg. "Meisjes willen geen seks, meisjes willen knuffelen en lief doen, en al zeker geen penis gerichte seks". Dat was echt het dogma destijds. Porno was all HELEMAAL taboe. Want "vrouwenhaat". Ik was destijds een jaar of 17, good looking, en de hormonen gierden door mijn lijf, maar ja, je wil geen klootzak zijn en vervelend opdringerig doen, omdat ons was wijsgemaakt meisjes geen seks wilden. TOTALE BULLSHIT. I wasted so much good fur ! Toen verhuisde ik naar de VS en werd om de haverklap besprongen. Die wijven zijn net zo "erg" als jongens en lieten er geen gras over groeien. Deden er absoluut niet moeilijk over dat ze wel seks wilden.

Asteroid-B612 | 23-01-22 | 12:23

Dat tv programma was doorgeslagen vrijheid blijheid. Wat Marco B en Ali B flikten is machtsmisbruik van alle tijden. Waar we voor moeten waken is dat woke puriteinen een 180° graden omslag weten door te douwen. In Saudi Arabië dwingen vrouwen af om gemengd plaats te mogen nemen in bioscopen. Hier pleiten 19e eeuwse denkers voor herintroductie van jongensscholen.
De elite verwoest in de Westerse wereld alle emancipatie en verworvenheden. Ik vrees dat het geen toeval is dat Marco B en Ali B precies nu worden aangepakt: pak een paar grote namen op iets heel ergs, en het volk wordt met àlles voorzichtig. Een bang volk is een gehoorzaam volk. Vrije omgang met elkaar moet blijven. Doorgeslagen vuile praat is belachelijk, maar geen misdaad. Kleine meisjes met je grote volwassen mannenlijf - vet van het goeie miljonairsleven - omhelzen en zoenen en fluisteren wel. Dat onderscheid moeten we blijven maken.

zeurmachine | 23-01-22 | 11:00 | 8

@Roos | 23-01-22 | 11:44:
Overigens naar dat je ook wat hebt meegemaakt, Roos. En daarom zeer te prijzen dat jij de nuance blijft zien. Complimenten, je bent een wijze vrouw. Dat wist ik al, hoor:-)

letopuwzaak | 23-01-22 | 11:57

@ALLEN
Met doorgeslagen vuile praat refereer ik naar dat tv programma S&S, uiteraard niet als je chef dat doet. Even voor de duidelijkheid.

zeurmachine | 23-01-22 | 12:00
▼ 5 antwoorden verborgen

Is Dorus eigenlijk al gedeugstraald omdat hij met een klein kind op schoot zat? Dat meisje was compleet geïntimeerd en kon alleen maar over haar poesje zingen.
Met de mores van nu is dat absoluut verwerpelijk.

Arnold Layne | 23-01-22 | 10:59 | 1

Poesje mauw ...

GeenTheeDrinker | 23-01-22 | 11:55

Het ding is natuurlijk wel dat *iedereen* in dit plaatje zichzelf machtig interessant vindt. Dat is niet strafbaar ofzo, maar bloedje-irritant is het wel. Dusdanig, dat ik eigenlijk van dit hele spektakel bijna niets heb meegekregen, omdat ik de TV al jaaaaren geleden een grote schop het huis uit heb gegeven. Dus: vervolg wie er vervolgd moet worden, en verder de bek erover.

konjodebonjo | 23-01-22 | 10:58
-weggejorist en opgerot-
Jimmy200 | 23-01-22 | 10:57

Is het nou zo moeilijk om te erkennen dat je fout zat? Dat wat je deed echt niet door de beugel kon? Toen niet en nu niet? In plaats van in de verdediging schieten, is op de blaren te zitten en de rit uitzitten naast verstandiger moreel ook een stuk gezonder. Fouten maken we allemaal, inzicht komt met de jaren.

spamzuiger | 23-01-22 | 10:52
-weggejorist-
deugallergie | 23-01-22 | 10:52 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Het enige nare aan dit verhaal is dat die jankbal ook nog echt excuses maakt voor zoiets. Wat is er vrouwonvriendelijk aan sexueel getinte opmerkingen? Of zijn we echt beland in een tijdperk ‘all sex = rape’? Vroeger was Tom kennelijk wel leuk.

BobDobalina | 23-01-22 | 10:50

Had ik dat nou op GS gelezen dat John de Mol fake nieuws ging bestrijden? Zou die daar ook onwelvallig nieuws mee bedoelen?

sjef-van-iekel | 23-01-22 | 10:38
-weggejorist-
Greenlivesmatters | 23-01-22 | 10:37 | 3

Als het gevolg is dat je straks alleen nog maar met echt talent je je kan opwerken tot beroemdheid zal het behoorlijk stil worden op de buis. Kunnen we terug naar één staatszender en één commerciële zender.

2voor12 | 23-01-22 | 10:37 | 4

Straks alleen vioolmeisjes in ze vois

g[E]ulden | 23-01-22 | 11:03

Dat kan nu wel terug naar 2 zenders. Op de overige 12 worden toch alleen maar herhalingen uitgezonden.

Rotterdammert1965 | 23-01-22 | 15:12
▼ 1 antwoord verborgen

Ja je zult maar Hoernalist zijn die bij een ad of telegraaf werkt. Moet je iedere dag op aanwijzing weer positieve berichten over de regering schrijven, waarvan je weet dat het gelogen is. Dan komt er een "niemand" als Tim die in een paar dagen dat bereikt waarvan jij steeds gedroomd hebt, "bekendheid". Geen wonder dat je hem wilt vernietigen met zuren stukjes, waaruit echter alleen maar blijkt dat je zelf een grote lul bent.

jan huppeldepup | 23-01-22 | 10:36

Nog zo'n fabeltje dat je met hoe je gekleed bent geen opmerkingen uit zou moeten lokken. Ik geef u op een briefje dat als een mannelijke reaguurder -of hij nu zo fit is als een slagershondje of een Timmerfrans-postuur heeft- vandaag gekleed in slechts een strakke speedo het gras gaat maaien hem dit op opmerkingen komt te staan. En niet omdat grasmaaien in deze tijd van het jaar compleet zinloos is.

goedverstaander | 23-01-22 | 10:33 | 1

Sneeuwruimen dan?

jan huppeldepup | 23-01-22 | 10:36

Leuk dat zoen idee.
Zoenen, de echte versie dan, is heerlijk. Behalve wanneer ze Franse kaas hebben gegeten.

J.Cash | 23-01-22 | 10:30 | 1

Zoenen is geweldig wanneer je iemand leuk vindt. Is vaak ook het eerste dat minder wordt als je iemand minder leuk vindt. Franse kaas, ugh..

letopuwzaak | 23-01-22 | 10:36

Tuurlijk is hij hypocriet. Maakt verder niet uit.

TheBigKirth | 23-01-22 | 10:29 | 2

Totdat we over 10 jaar erachter komen dat Timmetje het structureel deed. En natuurlijk nu zegt dat het echt alleen die ene keer is. Ik heb dit onlangs ook zo gehoord ergens

geloofdzijdeheer | 23-01-22 | 10:46

@geloofdzijdeheer | 23-01-22 | 10:46:
Daarom is bij voorbaat iedere man een serieverkrachter tot het tegendeel bewezen is. Dat is tenminste zoals veel mensen het blijkbaar zien.

2voor12 | 23-01-22 | 10:51

Ik heb Slikken en spuiten nooit gezien, maar mijn indruk is dat iedereen die aan dat vuilbekkerijprogramma meewerkte wist wat hij/zij kon verwachten. Het probleem was daar dus niet misbruik van machtsposities, aanranding, seks onder dwang e.d. Je kunt die Hofman vulgariteit verwijten, maar met het wangedrag van Rietbergen & Co heeft het weinig te maken.

J.P.Drapeau | 23-01-22 | 10:28

Ach ja, Tim Hofman heeft destijds (2018) een jong asielkind gebruikt om de publieke opinie rondom het kinderpardon te beïnvloeden. Hofman wil graag deugen ter meerdere eer en glorie van hemzelf.

johnyl | 23-01-22 | 10:27 | 2

Yep, met boeven van je boeven. Hofman is een aandachtshoer die de tijdsgeest goed aanvoelt. Als de D66 bazen deugwerk willen dan krijgen ze deugwerk zal Hofman wel denken. Al die villa's in het Gooi, daar moet hij toch ook wel een van bij elkaar kunnen deugen?

Graaier | 23-01-22 | 10:42

Als je iemand ongevraagd een minderjarige asielzoeker onder zijn neus duwt, maak je je schuldig aan grensoverschrijdend gedrag.

gestoptmetroken | 23-01-22 | 10:47

Tim is een cuck, Jack Murphy stilo. Maar hij zat niet aan kleine kinderen noch heeft hij iemand verkracht.

Graaf_van_Hogendorp | 23-01-22 | 10:27

Oohh Oali..
nou sluit het topic maar

Transgender-Airlines | 23-01-22 | 10:25

GU heeft wel een vervelende baan, als ik nu een plaatje post dan moet onze master hem eerst bekijken voordat hij een opgerot kan geven. Kom op jongens, post your dick! ;)

Patje | 23-01-22 | 10:23 | 6

Gisteren kregen we er nog 500 euro voor...

Roos | 23-01-22 | 11:30
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik kan trouwens geen talkshow meer zien. Aan iedere tafel zit wel een droogkut die op enig moment zegt “ik ben dus vroeger ook verkracht/ aangerand/ misbruikt” waarna ze een plechtige stilte laat vallen, en vervolgt met het aura van een ervaringsdeskundige. Sterf toch, domme studiotrut, met je trieste poging het verhaal een verhaal over jou te maken.

Zeddegeizot | 23-01-22 | 10:21 | 3

@Zeddegezot,
Dames die zich eerst met alle lichaamsopeningen omhoog hebben gewerkt.

De Profundus | 23-01-22 | 10:31

Ik wacht nog op de dame die na deze stilte zegt " maar ik vond het eigenlijk best wel lekker". Zo blaas je dan een talkshow op.

jan huppeldepup | 23-01-22 | 10:41

@jan huppeldepup | 23-01-22 | 10:41: De kans dat ze het lekker vond is niet zo groot. Een uitspraak die eerder geldt "Had ik hem toen niet de hemel in gepijpt dan had ik hier niet aan deze tafel gezeten. En was ik een onbekend kantoorsletje gebleven ergens op een industrieterrein of universiteit.

Graaier | 23-01-22 | 10:45

Wie wil ‘r mijn stinkpic zien?
Ik vraag het liever dan dat ik ‘m gewoon opstuur.
Dus, heb je interesse in m’n stinkpic, steek je hand op, doe je mond open, laat maar weten.
Kijk ! Zo kan het ook.

Ruimedenker | 23-01-22 | 10:19 | 4

@johnyl | 23-01-22 | 10:24:
Zullen we m’n kinderen er buiten laten?
Ik begin ook niet over jouw moeder.

Ruimedenker | 23-01-22 | 10:25
▼ 1 antwoord verborgen

Iemand doe zo zijn best doet om te deugen vraagt er wel om. Ik heb geen medelijden met die lul.

gestoptmetroken | 23-01-22 | 10:16 | 1

Eens. Je zag het aankomen. Zero tolerance geldt nu ook voor hem?

geloofdzijdeheer | 23-01-22 | 10:26

Hofman had helemaal nooit 'sorry' of 'ik schaam me' moeten zeggen. Dit gaat totaal nergens over, en dat weten ze bij het AD en de Telegraaf donders goed.
In plaats van hem een compliment te maken voor zijn journalistieke werk inzake Talpa, gaan ze 'm om niks zwart maken. Hufters!

KeesBruin | 23-01-22 | 10:15 | 1

Ach in dezelfde periode als dit speelt heeft Tim het in 2017 tegen een deelnemer over de piemel van de cameraman. Uiteraard doet dat afbreuk. Maar hj heeft goed werk geleverd tegelijkertijd. youtu.be/TWYJwAJ2_2E

Simon_GS | 23-01-22 | 10:42

Wat is dat toch? Een nest jonge grietjes van een jaar of twintig die een liedje willen zingen word lastig gevallen of zelfs aangerand door ouwe viezerikjes in een machtspositie die door die grietjes normaal nog niet eens aan zouden worden gekeken en dan zijn er opeens al die huilies die onder hun steen vandaan komen dat zij het slachtoffer van die gemene vrouwen zijn, waar ze niks meer tegen mogen zeggen. Ik kan me idd goed voorstellen dat de meeste van dit soort types nog vrijgezel of gescheiden is, stelletje weirdoos.

zwellevertje | 23-01-22 | 10:15 | 2

Het gaat eerder over iemand die een beerput heeft geopend en nu wordt geconfronteerd met wat domme filmpjes.
En dan zegt ie nog dat hij zich schaamt.

Transgender-Airlines | 23-01-22 | 10:20

Het leuke vond ik altijd een date met een "dame" die in een jurk aankwam waar je nog net niet haar slip en de tepels van haar borsten kon zien. Die daarna aan haar vriendin vertelde dat ik alleen maar naar haar borsten en benen heb zitten gluren. Ben toen maar met die vriendin getrouwd en heb er nooit spijt van gehad.

jan huppeldepup | 23-01-22 | 10:13

Wie had ooit gedacht dat je op GeenStijl niks negatiefs mag zeggen over zo'n Tim Hofman?

SoepKip | 23-01-22 | 10:12 | 2

Het zijn rare tijden...

SterF... | 23-01-22 | 10:22
-weggejorist-
geloofdzijdeheer | 23-01-22 | 10:57

Het is maar goed dat er geen beeldmateriaal bestaat van ons toen we nog jong waren. Want dan werden we met terugwerkende kracht alsnog aan de digitale schandpaal genageld. Als er niet gewoon aangifte gedaan werd. Hee, die mislukte versierpogingen van mij zouden in de tegenwoordige tijd waarschijnlijk gezien worden als poging tot aanranding (en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.) Je moet als man tegenwoordig echt op je tenen lopen.

VanBukkem | 23-01-22 | 10:09 | 2

@Van Bukkum... U bukte toch alleen maar voor de ander ? Dan ben je slachtoffer geen dader.

johnyl | 23-01-22 | 10:14

Ja VanBukkem je moest eens weten hoe smerig ik me, na al die jaren, nog steeds voel door toedoen van jou! En weet je, wat nog het meest pijn deed, ik ben hetero....
*kusje*

Boris Badass | 23-01-22 | 10:39

Goede programmamaker die Tim.

Maar wie is Roos? Dat wil ik dan weer eens weten.

Ben ik de enige?

GrandMechantLoup | 23-01-22 | 10:08 | 1

Juf Roos reaguurt hier in de panelen.

goedverstaander | 23-01-22 | 10:13

Me ik doe niet mee. Verder een geweldig geschreven stukkie. Optieven met al die hypocrieten.

Piet Karbiet | 23-01-22 | 10:05
-weggejorist-
2voor12 | 23-01-22 | 10:05

Als een vrouw een dickpic stuurt, is het dat een kutkiekje?

Mr_Natural | 23-01-22 | 10:05 | 11

Nou ja kutkiekje, bij sommige foto's denk je een bouwloods voor onderzeeërs voor ogen te hebben.

Rest In Privacy | 23-01-22 | 10:23

Onze kapitein noemde het een dubbele schotwond. Nadat we er een noodverband over hadden geplaatst werden de platen goedgekeurd en mochten ze blijven hangen.

EEnzame SchizofrEEN | 23-01-22 | 10:34
▼ 8 antwoorden verborgen

Het gebruikelijke scenario ontrolt zich ook weer hier. Eerst de feminazi's die ALLE mannen schuldig verklaren. Daarna wordt degene die het bericht meldt verdacht gemaakt. Uiteindelijk is elke vent schuldig. Exact hetzelfde zag je bij Harvey Weinstein.

Maar als ALLE mannen schuldig zijn, en zelfs de hele maatschappij, dan is dat een fantastisch rookgordijn waar de ECHT schuldigen zich in kunnen verbergen.

En uiteindelijk worden de Michael Panhuizen van deze wereld nooit hard gestraft.

omanders | 23-01-22 | 10:04 | 3

Panhuis is toch veroordeeld tot 28 jaar cel met daaropvolgend TBsS met dwangverpleging en het betalen van 100.000 euro schadevergoeding. Hoe komt u erbij dat dit soort zedenmisdadigers niet hard gestraft worden ?

johnyl | 23-01-22 | 10:11

@johnyl | 23-01-22 | 10:11:

Dat was pas na die moord.
Panhuis had eerder 2 minderjarige meisjes onder bedreiging van een vuurwapen urenlang ontvoerd, met de dood bedreigd, verkracht, mishandeld, gedwongen tot handelingen met elkaar, daarna weer verkracht, etc. Met toen hij ze eindelijk liet gaan nog een paar doodsbedreigingen voor het geval ze naar de politie zouden stappen. Diezelfde avond had die doorgesnoven lul trouwens nog iemand mishandeld en met een pistool bedreigd.

Voor die reeks delicten die mijns inziens levenslang waard is kreeg hij een fopstraf van niks; die hij bovendien in een *open* instelling uit mocht zitten.
En dat terwijl de rechter *wist* dat Panhuis hier na zijn arrestatie over had lopen opscheppen; "het mooiste moment in mijn leven". De kans op recidive is dan toch wel redelijk aanwezig, zou je denken.

Dandruff | 23-01-22 | 10:23

Zover terug te gaan hoef je echt niet want 5 jaar geleden begon hij nog over de piemel van de cameraman tegen een deelnemer van zijn programma en #kutmarije is zelfs een hashtag in de titel van de aflevering. Marije is zijn producer en daarmee wisselt hij nogal wat sexuele grappen mee die alleen Tim leuk vindt omdat hij thuis niet aan zijn gerief komt. Nu kan je aanvoeren dat die piemel van de cameraman er pas achteraf door Tim in is gemonteerd maar dat maakt weinig uit want er kijken honderdduizenden jongeren naar dit kanaal die denken dat dit normaal is. Als je wat verder zoekt dan vind je vele van die filmpjes van Tim. Zie: youtu.be/TWYJwAJ2_2E

Simon_GS | 23-01-22 | 10:02

Tja, het is allemaal wat puberaal maar dat sluit ook aan bij de doelgroep. Waar de woke warriors aan voorbijgaan is dat hij/zij dit op de camera doen, niet kutjevoelen in een kamertje achteraf.

Risingson | 23-01-22 | 10:01 | 1

Je weet niet wat hij/zij in een kamertje achteraf doen. Alleen dat ze niet eens meer bang zijn om het voor de camera te doen.

aliealaaf | 23-01-22 | 10:04

Tim is een opportunist. Toen BNN dus lekker over de grens met die spuiten slikken poep en plas grappen en nu names de VARA lekker boos woke doen. Doet niet af aan de beerput die bij Talpa open is gegaan. Maar die is er binnen zijn eigen organisatie ook. Ga daar ook eens de redacties langs en bel de stagiaires en freelancers eens na. Doe eens onderzoek naar types als van Jole. Nee, het is toch ook weer meer een ideologische aanklacht. Tegen het groot kapitaal en het patriarchaat. Ze creëren zo een nieuw proletariaat waar ze voor kunnen strijden. Woke war in de polderklei. In plaats van inzetten op maatschappelijk brede verandering , dus ook in eigen boezem.

P-unit | 23-01-22 | 10:01 | 3

Hear hear!

Amsterdamsko | 23-01-22 | 10:27

Beter die van Zimra

Charles Swietert | 23-01-22 | 10:38

@Charles Swietert | 23-01-22 | 10:38:
Oh dat was voor ik haar verhaal las. Nou excuus dan maar.

Charles Swietert | 23-01-22 | 11:37

Oplossing is om vrouwen en mannen gescheiden te houden en het liefste zo onaantrekkelijk mogelijk gekleed

aliealaaf | 23-01-22 | 10:00 | 5

Volgens mij wordt deze oplossing in diverse landen uitgevoerd. Dan zullen er geen seksuele misbruik zaken meer zijn en vrouwen worden niet onderdrukt..........

Xbitt | 23-01-22 | 10:03

Alle vrouwen gewoon wegstoppen onder een burka: probleem opgelost.

VanBukkem | 23-01-22 | 10:14

Nog even en ik bekeer mij tot een bepaald geloof....

Amsterdamsko | 23-01-22 | 10:28
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
SoepKip | 23-01-22 | 09:57 | 1

Ik moest trouwens lachen om zijn filmpje.

overVecht | 23-01-22 | 09:57
-weggejorist-
retba | 23-01-22 | 09:56

Zimra is ziek. En niet zo’n beetje ook maar strijdt door! De mooiste, leukste en spontaanste playmate ever.

overVecht | 23-01-22 | 09:54 | 2

Arrgh!

Piet Karbiet | 23-01-22 | 10:08

Leuke meid!

En inderdaad een bizarre strijd..

Wijze uit het Oosten | 23-01-22 | 10:16

Valt me mee dat Tim z'n broertjes, Sam en Rijk, nog niet onder de loep zijn genomen.
Het is wel een aandachtsgeile familie die Hofman.

Roehm | 23-01-22 | 09:53

Got straft onmiddellijk zou ik zeggen als ik er in zou geloven. Na de hetze op Tim waar ook de Telegraaf aan meedoet, dondert in de redactie ruimte het plafond naar beneden. Is dat een waarschuwing?
www.telegraaf.nl/nieuws/806492990/pla...

jan huppeldepup | 23-01-22 | 09:51 | 1

Got? Wie is dat?

KeesBruin | 23-01-22 | 10:18

Zodra het nachtleven weer opengaat en de bijtjes en de bloemetjes het naar de zin hebben wordt er weer flink geramd en verdwijnt de cancel culture weer naar de achtergrond.

Lukiluuk | 23-01-22 | 09:51 | 1

Nee hoor, het wordt alleen nog maar erger.

VanBukkem | 23-01-22 | 10:16

Dat was voor het programma Spuiten & Slikken. Prachtige titel overigens voor een programma wat over seks en drugs gaat. In die context en in die tijd hoeft Tim zich hier zelfs niet voor te schamen. Ja, misschien voor dat haar. Maar ja, we hebben allemaal onze wilde lokken gehad toch?

Timide_Aso | 23-01-22 | 09:50 | 1
-weggejorist-
VanBukkem | 23-01-22 | 10:15

laat Zimra eens met rust GS! Al genoeg gratis gescoord op die meid

keensteyl | 23-01-22 | 09:48

Ik zie veel moeilijke, aandachttrekkende en gestreste mensen overal die willen opvallen door te hoereren in combinatie met zogenaamd snel en populair lullen. Ik zal het samenvatten in 1 woord: vermoeiend.

Ragnar_Lodbrok | 23-01-22 | 09:47

Kijk naar The Voice.
Dan heeft u altijd een Ali Bi.

goedverstaander | 23-01-22 | 09:47

Volgens mij hebben die andere gasten ook niets fouts gedaan?
Ik heb nog geen rechtszaak gezien in ieder geval.

Alleen een online heksenjacht welke net zo dubieus is als deze Tim Hofman beelden...

hang-time | 23-01-22 | 09:46

Timmetje laat zich niet uit het veld slaan om in het hok deze MSM papagaaien te eindigen. Effe Queen Another One Bites the Dust opzetten doet ter motivatie.

william7055 | 23-01-22 | 09:45

Die Erwin Olaf hè. Wat een hypocriete naarling is dat. Die leeft door de roem ook in een bubbel waarin hij alles denkt te kunnen maken. Zou me niets verbazen als hij ook een spoor van metoo-vernieling heeft achtergelaten.

Zuurteregelaar | 23-01-22 | 09:44

Tim houdt van een experimentje heb ik de indruk, zoals die gelakte nagels. Om vervolgens te knallen met zijn (?) onthulling. Opzich handig gedaan.

Rest In Privacy | 23-01-22 | 09:44

Doet niks af aan de tvoh documentaire en alle bagger die daaruit is voortgekomen. Goed werk.
Ik luister ook naar muziek van zuipschuiten uit de jaren 60 met losse handjes.

letopuwzaak | 23-01-22 | 09:44

En dan heb je nog die hele sloot blanke oudere dames die op "vakantie" naar Gambia of Ghana afreizen.
Om wát precies?
Juist.
Niet vanwege de rijke cultuur elementen daar in die derderangs shitholes.
Een omgekeerde onorthodoxe prostitutie.

chicago river | 23-01-22 | 09:43 | 1

Ontwikkelingshulp denk ik, volwassen dames blij en volwassen mannen daar blij dus geen groot probleem.

jan huppeldepup | 23-01-22 | 09:55

Bij dit bericht voel ik zeer de noodzaak om een bepaald deel van mijn woordenschat aan te spreken die de Joris van dienst ongetwijfeld zal onderschrijven maar niet kan toelaten. Dus ik houd het er maar bij dat ik dit heel laag vind en van ongekend niveau.

FogerRederer | 23-01-22 | 09:42

“Ik schaam me”

Tim, wat ben je ook een natte ui.

Transgender-Airlines | 23-01-22 | 09:40

Zag gisteren een videofragment voorbijkomen van de Wereld Draait Door van 13 december 2005 waarin de oprichter van Caloh Wagoh, Delano 'Keylow' R. te gast was. Zit daar die Matthijs van Nieuwkerk een beetje populair te doen met een grote crimineel en opdrachtgever voor liquidaties. Net zo tenenkrommend als Holleeder in 2012 in College Tour. Dit is ook een podium geven aan lui die zich hierdoor onaantastbaar wanen.

johnyl | 23-01-22 | 09:39 | 3

Hoeveel BN' ers gingen er niet hijgerig met Holleeder op de foto en dat terwijl er al genoeg over zijn smerigheden bekend was.

Cornelis12 | 23-01-22 | 09:42

Een minuut naar gekeken, toen weggezapt. Nooit meer naar gekeken.

Kameraansteker | 23-01-22 | 09:51

Dat met Matthijs was echt walgelijk. Het is al zo’n popie Jopie figuur en dan nog met zo’n misdadiger.

J.Cash | 23-01-22 | 10:27

Ik was bijna vergeten wat een smeerpijp die Edwin Olaf is. Gadverdamme, wat een min mannetje zeg.

PeterMills | 23-01-22 | 09:39

Benieuwd wanneer Tim een paardenhoofd in z'n bed vind

Cornelis12 | 23-01-22 | 09:38

Tim, het lievelingetje van G.S.

wakker worden | 23-01-22 | 09:37

Ach, zolang het voor de kijkcijfers goed was had niemand er een probleem mee toch?
Overal, maar dan ook overal heb je van die zielige figuren die zich of; "stoer mannelijk", of "sexi
vrouwelijk "gedragen om aandacht te krijgen.
Willen gehoord en gezien worden omdat het zelf losers zijn. Mensen die altijd een ander gebruiken om zelf in de picture te kunnen staan.
Losers dus.

Mispel | 23-01-22 | 09:37


In de toekomst moeten mannen een formulier in drievoud invullen met een business plan, een uittreksel van het bevolkingsregister tot 1848, en een recente VOG, dit alles met een stempel van de burgemeester.
Voordat ze een een vrouw een voorzichtig kusje mogen geven.

King of the Oneliner | 23-01-22 | 09:36 | 7

Het kerkelijke huwelijk was aanvankelijk precies hiervoor in het leven geroepen.
Eerst alles kerkelijk en juridisch keurig afhandelen voordat er tot seksuele handelingen overgegaan werd. In de praktijk werkt het vaak averechts waar er ook uithuwelijking plaats vindt tegen de wil van jonge meisjes. Zeker in bepaalde culturen.

keestelpro | 23-01-22 | 10:05

@Wijze uit het Oosten | 23-01-22 | 10:12:
Ja, dat vermoed ik ook.

letopuwzaak | 23-01-22 | 10:56
▼ 4 antwoorden verborgen

Tim weet zelf ook "wie in een glazenhuisje woont, moet niet met stenen gooien".
Die TVOH reportage was goed werk, en staat los van het gedrag van Tim in het verleden. Maar Tim heeft in het verleden niet altijd vrienden gemaakt en/of is niet altijd van onbesproken gedrag geweest. Dus ja, dan krijg je dit.

Wering | 23-01-22 | 09:36
-weggejorist-
Nonik Neem | 23-01-22 | 09:36 | 1

Kijk. En hier de gelijkenis met die lepe leipe mocro flavour lamlul Ali Bouali, maar wie ik, net als zo een, wie? Tim Hofmans(?) totaal niet terecht aan de schandpaal gezien wil.
.
Hele #metoo gedoe begint sadistische, ja, maniakele trekken te vertonen.
Houd een sop.

chicago river | 23-01-22 | 09:35

Oudere wat rijpere vrouwen trekken ook nog wel eens een ietwat tegenspartelende jongeman over de streep om ¨hut te doen¨ zie ik wel eens op internet, op bepaalde sites.

Jan Lange3373 | 23-01-22 | 09:34 | 2

Waar dan?
Ik vraag dit voor een vriend.

Nonik Neem | 23-01-22 | 09:38

@Nonik Neem | 23-01-22 | 09:38: Schijnt bij mij in de buurt te zijn, op pornohub krijg ik tenminste altijd zo'n aanwijzing " 20 oudere dames bij u in de buurt willen seks".

jan huppeldepup | 23-01-22 | 11:04

De fophef die je wist dat zou komen.
Goeie filmpjes om de dag mee te beginnen jongens.
Fijne zondag.

NiCeY | 23-01-22 | 09:34 | 5

@Cunts-en-kitsch | 23-01-22 | 09:34: niet mee eens. Door die baard zie je nu niet meer dat het eigenlijk een heel lelijk mannetje is. Geen wonder dat zijn vriendin niet meer wil neuken. Je zal het boven je hebben hangen.

banana moeskoerie | 23-01-22 | 10:14

@keensteyl: ja daarom juist, zo iemand trap je met gemak de grond in met wat opmerkingen.

Cunts-en-kitsch | 23-01-22 | 10:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Mannen moeten normaal doen? Misschien.
Maar vrouwen moeten ook normaal doen.
Neuken hoort bij het leven.
Vrouwen houden een taboe in stand.
Een dickpic zou geen andere lading moeten hebben dan een foto van een gezicht, arm of been.

Leptob | 23-01-22 | 09:33 | 3

Maar dat heeft het natuurlijk wel. Ik kijk ook anders tegen een plaatje van zo'n zoute sloot aan.

goedverstaander | 23-01-22 | 09:35

Het feit dat je als man een dick pic stuurt ipv een normale foto geeft al aan dat je idd een lul bent.

zwellevertje | 23-01-22 | 09:37

We moeten ook alles niet op een precisieweegschaaltje leggen. Gelukkig zijn er zat vrouwen die wel tegen een opmerking of kwinkslag kunnen. Overigens, je zult de dames de kost moeten geven die zeventien maal langs een nieuwbouwsteiger lopen in de hoop dat er eindelijk eens wordt gefloten.
Gisteren -op eigen verzoek- nog een gestrande automobiliste aangeduwd. Gelukkig duurde het een halfuurtje voordat de sleepauto kwam.

goedverstaander | 23-01-22 | 09:32 | 7

@jan huppeldepup | 23-01-22 | 10:00: Okay, ik schaam me en ik ben over de schreef gegaan. Toch kijk ik op een welbesteed halfuur terug. Kreeg net een appje van haar dat ze wederom pech heeft. Trap ik niet in natuurlijk.

goedverstaander | 23-01-22 | 10:10

Het verhaal wordt nu wel té goed om waar te zijn.

Cunts-en-kitsch | 23-01-22 | 10:17
▼ 4 antwoorden verborgen

Wat snappen de autisten niet aan het woord "ongewenst"?

zwellevertje | 23-01-22 | 09:29 | 1

Ongejorist was inderdaad een beter woord.

TonAlias | 23-01-22 | 09:31

Dat media wereldje hangt van ranzigheid aan elkaar. Elk programma moet nog ranziger om kijkcijfers te scoren. Ja, dan is het niet gek dat dat de ranzigheid zich voortzet in seksueel- en machtsmisbruik. Zolang "alles maar moet kunnen" en grofheid en ranzigheid worden ingezet om kijkcijfers te halen en dit allemaal onder de noemer "vrijheid van meningsuiting" en "je moet met je tijd meegaan" wordt gebracht, veandert er niks.

johnyl | 23-01-22 | 09:28

We gaan zo’n k*t samenleving tegemoet.
Blanken cancelen elkaar en de islamieten hebben het voor het zeggen. Syrië is ons voorland.

Ernstige Zaken | 23-01-22 | 09:27

'Timmetje, Timmetje, wat ga je doen?'

Patje | 23-01-22 | 09:26 | 1

dickpicks bekijken van vieze jeroen

keensteyl | 23-01-22 | 10:03

Prima actie van Tim, maar ook prima dat ie in z'n eigen strop hangt. Zo gaat dat in de wereld waarin hij zich bevind.

Je neemt een oude tekst van iemand, haalt die uit de context en vervolgens eis je uitleg langs de huidige (ziekelijke) morele lat.

Zoelense Hobbyboer | 23-01-22 | 09:25 | 2

Precies, Alsof de heren Koot en de Bie nu niet meer leuk zijn en niet meer leuk gevonden mogen worden. Of Monty Phyton, Jiskefet, Hans Teeuwen ...

Wel trending tegenwoordig (is een D66 dingetje) om liever de boodschapper aan te vallen dan iets zinnigs te zeggen over het onheil dat de boodschapper brengt.

Peerkeoud | 23-01-22 | 09:35

Het kromme: mensen die alle vrouwen bij voorbaat neer zetten als onschuldige, weerloze slachtoffers. En alle mannen als potentiële verkrachters. Om je zelf op die manier heel hard te vinden deugen. Nog niet zo heel lang geleden werd je vanwege dat soort stereotyperingen als volwassene door de meeste mensen voor dom versleten.

Mijns inziens volkomen terecht.

Hetkanverkeren | 23-01-22 | 09:24 | 2

Wie zijn dat dan "die mensen die alle vrouwen bij voorbaat neer zetten als onschuldige, weerloze slachtoffers. En alle mannen als potentiële verkrachters"

johnyl | 23-01-22 | 09:29

@johnyl | 23-01-22 | 09:29: U laat dat hele mediawereldje dat van ranzigheid aan elkaar hangt, uw woorden, verder links liggen? Verstandig.

Hetkanverkeren | 23-01-22 | 09:37

Typisch gevalletje van de revolutie die haar eigen kinderen opvreet.

Stachauer1971 | 23-01-22 | 09:24

Start hier een meldloket voor DPG Media (waar het AD onderdeel van is) stagiaires en medewerksters en het is raak hoor. Onbegrijpelijk dat ze zo fel van leer trekken die pseudo-Belgen.

de Voorzittert | 23-01-22 | 09:23

De revolutie vermoord altijd zijn eigen kinderen..... laat dat een les zijn voor ons allen.

Rest In Privacy | 23-01-22 | 09:21

Tim heeft tegenwoordig een pruik?

RickTheDick | 23-01-22 | 09:20 | 1

Zou best kunnen want hij had 10 jaar geleden al een erg hoge haarlijn.
Hoe dan ook, eenieder moet zelf weten hoe ie eruit ziet.
De een kiest voor kaal, de ander voor kammen.

keestelpro | 23-01-22 | 09:28

Wat een saaie, slappe bende zijn we ervan aan het maken zeg.

SterF... | 23-01-22 | 09:19 | 1

Pun intended?

Cunts-en-kitsch | 23-01-22 | 09:22

Tim is gewoon een trendhopper.
Tot 2012 was ronduit onbeschoft gedrag omtrent seks en drugs totaal geaccepteerd. Nu leven we in het metoo tijdperk en is woke de trend en nu staat Tim vooraan met het beschuldigende vingertje.

keestelpro | 23-01-22 | 09:19 | 10

interessant, woke is nu relevant op alle sociale gebieden en niet meer alleen op vermeende ras gebaseerde discriminatie?
Het was toen overigens ook onbeschoft en alleen leuk voor TV net als de viezigheden van Paul de Leeuw van vroeger. Idem de vrouwbejeging door Zimra, aangestuurd door haar aanstuurders.

AntiZanicz | 23-01-22 | 16:18

Nahh woke is niet relevant, maar irritant

peterdh | 23-01-22 | 17:20
▼ 7 antwoorden verborgen

Het is natuurlijk en inderdaad hele andere koek maar ik zou me er ook voor schamen, dat dan weer wel.

EnzoIshet3 | 23-01-22 | 09:18

Wat mij bovenal verbáast, is dat vreemde gebemoeial met andermans seksleven.
Of het nu he-ho-le-bi plus het hele alfabet is, laat de mensen met hun sekse met rust gewoon.
Heb hetzelfde met homohaat. De grootste flikkerklappers hebben wellicht een latent homosueel gevoel, ja?
.
Want voor alle homohatelijke hetero's zeg k, goed, zelf alweer een tijd met een 'dinnetje, zeg k, ja, hoe meer homo's rondom mij heen hoe beter. (heb er 3 om me heen, 1 paartje)

chicago river | 23-01-22 | 09:16

Het ging toch over het misbruiken van kalfsvlees, in plaats van het melken van oude koeien?

Normpje | 23-01-22 | 09:16 | 1

Goeie metafoor!

Wijze uit het Oosten | 23-01-22 | 10:06

Zo is dat! We kiezen zelf wel welke feiten we meenemen langs welke maatlat. Klein beetje flexibel moet je wel zijn, anders eindigt alles in de nuance en wachten we dadelijk eerst nog een gedegen rechterlijk onderzoek af voor we als een dolle gaan cancelen. Dat kan niet de bedoeling zijn. Tim is goed, de Mol is fout; en daarmee basta.

opblaasschaap | 23-01-22 | 09:12

ja ho is effe. Als je voor aan staat in een hetze, moet je niet zielig doen als je er zelf onderdeel van wordt.

Balgesjaakt | 23-01-22 | 09:11 | 1

Welke zieligheid, van wie?

Kowalski11 | 23-01-22 | 09:18

Waarschijnlijk omdat Tim Hofman een lul is?

Roehm | 23-01-22 | 09:09 | 1

Stuur geen dickpics meer maar een foto van Tim Hofman.

Schriever | 23-01-22 | 09:20

Ik denk dat er helemaal niets moedwillig is weggemoffeld. Net zoals bij Tim in de 2012 (en Zimra) werd dit gewoon als... normaal... beschouwd?

ChristianV | 23-01-22 | 09:09

Je zou bijna in god gaan geloven om een dag per week dit gezeik niet aan te hoeven horen.

Komjehiervaker | 23-01-22 | 09:09 | 1

Er zijn misschien ook alternatieven die niet geheel en al zwakzinnig zijn. Maar de wanhoop is zeker invoelbaar.

Mazzelstof | 23-01-22 | 20:25

Dirty talk is niet hetzelfde als dirty doen.
S&S is blijkbaar een programma waarin je dirty talk kunt verwachten.
En met een draaiende camera is nog iets anders dan met je lul uit je broek in de kleedkamer, of in “de studio”.
Ik heb Tim altijd al een lul gevonden, maar dit verdient is niet.
Niet de aandacht verleggen naar Hofmens of de Mol.
De échte viespeuken zitten ondergedoken.

Ruimedenker | 23-01-22 | 09:08

Ze moeten gewoon alles wat met sex te maken heeft gelijk stellen aan moord. Maakt alles strafrechtelijk veel makkelijker..

streknek | 23-01-22 | 09:07 | 3

Zo komen we wel van de overbevolking af ja

Piet Pielemuis | 23-01-22 | 09:10

@Piet Pielemuis | 23-01-22 | 09:10: Overbevolking door die nare westerlingen.. dat wel.

ChristianV | 23-01-22 | 09:10
-weggejorist-
cucaracha | 23-01-22 | 09:07 | 1

Ik begrijp niet waarom Tim Hofman hier excuses voor maakt. En spijt heeft. Dit gebeurde in een totaal andere setting. Maar dat is hij blijkbaar zelf ook vergeten.

Leptob | 23-01-22 | 09:04 | 2

Hij is de opperdeuger Des Nederlands dus als híj́ er al geen sorry voor zegt…

Cunts-en-kitsch | 23-01-22 | 09:11

Ik denk dat ie moe was en terug naar zijn bed wilde

Charles Swietert | 23-01-22 | 11:26

En de werkelijke daders van de Boos documentaire raken steeds verder op de achtergrond door dit soort onzinnige verwijten.

Sqbar | 23-01-22 | 09:04 | 1

En jij dacht dat dat toeval is?

TheEgg | 23-01-22 | 10:32

Die Zimra had zeker kwaliteiten.

R. Skickr | 23-01-22 | 09:03 | 8

@jack_gouda | 23-01-22 | 09:17:
Holy piep. Vandaar dat we al jaren niets meer van haar @ Geenstijl voorbij hebben zien komen. Na wat Googlen kom ik hier haar complete verhaal tegen zimraasia.nl/ .

duke_nukem | 23-01-22 | 09:25

de meisjes bejegening op het strand is gewoon mishandeling en vooral een weg om haar eigen heerlijkheid ten toon te spreiden.

AntiZanicz | 23-01-22 | 16:14
▼ 5 antwoorden verborgen

er zijn genoeg deugmensjes op twitter van de strekking. "ALLE MANNEN moeten zich achter de oren krabben". volledig belachelijk, maar in die gedachtelijn zou Tim Hofman hier ook "fout" zijn, aangezien in de deugwereld van die mensjes, een slechte grap al gauw leidt tot Ali B gedrag.

Ir. Wilhelmus | 23-01-22 | 09:02

Zie ook alle racisme discussies. Mensen zonder kennis die alles erbij trekken zodat het erodeert tot bijna helemaal niks. Lekker man.

BBRDWR | 23-01-22 | 09:02 | 1

Typisch de D66 wereld waarin we leven. De boodschapper van het nieuws aanvallen zodat de boodschap tot niets wordt gereduceerd en er vooral niet over de inhoud wordt gesproken.

Peerkeoud | 23-01-22 | 09:44

Wie zonder zonde is make de eerste canceldocu.
Tim Hofman: hold my beer.

keestelpro | 23-01-22 | 09:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland