Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Officieel: Pentagon gaat op UFO's jagen

E.T. is gewaarschuwd

Dit willen ze dus niet

Het belangrijkste nieuws van het universum vindt gewoon hier op onze planeet plaats. Onze vrienden van het Pentagon openen officieel de jacht op UFO's met de vorming van de Airborne Object Identification and Management Synchronization Group (AOIMSG). Qua naamgeving nog niet erg Hollywood, maar qua taken des te meer. Ze nemen het werk over van de Unidentified Aerial Phenomena Task Force van de marine die in hun laatste rapport concludeerde dat ze voor 143 UFO-meldingen geen zinnige verklaring konden vinden, dus er is werk aan de winkel voor de nieuwe Men in Black. Een hele divisie aan luchtstarende verrekijkerdragers staat klaar om alle verdachte activiteiten vast te leggen, want het idee van buitenaards leven is misschien beangstigend, maar het idee dat China het eerder ontdekt is nog veel enger voor de Amerikanen. Gelukkig gaan ze er nu alles aan doen om E.T. eerder in de smiezen te krijgen, zodat Space Force tijdig in actie kan komen en we de aliens kunnen vernietigen democratie kunnen brengen voordat we van ze kunnen leren. The American way! Wij zijn vooral benieuwd naar de rapporten die de nieuwe club voortbrengt en hopelijk publiceren ze eindelijk meer video's en foto's van die 143 ongeïdentificeerde gevallen. Kom op jongens, laat ons geloven! 

De first encounter van de msm

Beelden vanaf marineschip

Pilote Alex eerder over haar ufo-ontmoeting

Reaguursels

Inloggen

Die "tictacs" zijn dat de zelfde dingen als de foofighters die ze in WW2 zagen vliegen?

MikeOchslong | 24-11-21 | 19:39

Nou ben ik geen deskundige maar de filmpjes van Jets VS UFO's laten een duidelijk voordeel van de UFO's zien. Lichtbollen die mach 100 gaan, alle kanten op schieten op volle snelheid, verdwijnen en opduiken, de zee in schieten etc. Etc. Wat je ze nooit ziet is dat de UFOs de aggressor zijn. Het is meer een beetje snuffelen aan die ietwat ontwikkelde aapmensen. Wapens op UFO's? Nooit gezien. UFOs die bombardementen uitvoeren? Nooit gezien. Nee, het is de aggressieve aapmens die deze fenomenen gaat opsporen en zonodig gaat aanvallen. Met wapens die de objecten niet eens kunnen tracken, laat staan raken. Wel mooi dat ze het nu eens een beetje toe beginnen te geven dat we niet alleen zijn.

Sliptong | 24-11-21 | 18:46

Wat zal eerder zijn?
De wederkomst van Jezus of de een openbare staatsbezoek van buitenaardse beschavingen?

steekmug | 24-11-21 | 17:18 | 11

@steekmug | 24-11-21 | 21:25: Superb video! Maar dit is een ander onderwerp, en zwaartekracht heeft er niet direct mee te maken (fotonen hebben bijvoorbeeld geen massa) maar het introduceren van waarnemers (of nog erger bewustzijn) als onderdeel van het meetproces is een gevolg van het (historische) maken in de context van kwantummechanica van een kunstmatig onderscheid tussen meetinstrumenten en datgene wat ermee gemeten (bijv. fotonen) wordt.

Mazzelstof | 25-11-21 | 06:43

@Mazzelstof | 25-11-21 | 06:43: Fotonen hebben dan wel geen rustmassa maar wel energie.
Licht heeft energie. Energie komt overeen met massa - dat is wat E=mc2 zegt.
Is E=mc2 dan gelijk aan F=ma?

steekmug | 25-11-21 | 07:27
▼ 8 antwoorden verborgen

Amerikanen kunnen beter gaan jagen op die plunderaars in Californie. Zijn een grotere bedreiging dan 'UFO's'.

Geertje W | 24-11-21 | 16:14 | 1

Kijk naar Polen of Oekraine. Hebben die Yanken gvd niets beters te melden dan aliens die zich alleen laten zien na een dosis LSD?

Demanpieter | 24-11-21 | 17:59

De NSA kan het type onkruid zien wat ik tussen de tegels heb vanuit de ruimte. Zolang de beeldkwaliteit van die filmpjes zo slecht is mogen ze van mij roepen wat ze willen.

zevensprong | 24-11-21 | 15:54

De kans dat we niet alleen zijn in het universum is volgens deskundologen erg groot. Maar als de aliens in staat zijn hier naartoe te komen zijn ze technisch veruit superieur, en dat is waarschijnlijk niet gunstig voor ons. Ik blijf dus hopen dat ET ons niet komt opzoeken.

Aisie | 24-11-21 | 15:09 | 1

En die anal probing hè

HerrWolf | 24-11-21 | 15:31

De buitenaardsen observeren ons, maar willen geen contact. Biden, Putin en Xi zijn op zich al bedreigend genoeg, en ze voelen er niks voor om door de EU onder leiding van Gruppenführer Timmermans te worden geassimileerd.

Nivelleermarionet | 24-11-21 | 15:09

Krijgt hier iemand meer nog van die, X-COM Ufo - Enemy Unknown, vibes? Coole games. Tijd om betere interceptors te ontwikkelen en stationeren rond de planeet. Meer satellieten de lucht in.

Blubberbazooka | 24-11-21 | 14:26

US is collectief "Project Blue Book" vergeten?

Free-J.T | 24-11-21 | 14:14

Ik geloof in het kapitein Ortega verhaal… 3/4 van onze fijne planeet is nog onontdekt.

Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster dat uitkijkt over de zee. In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker achter een koraalrif. Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten. Het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem. Tien dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd. Hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwater-wezens, niet veel groter dan zijn duim. Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...

Kutwielrennert | 24-11-21 | 13:58

Ik denk dat mensen met Asperger de echte UFO’s zijn.

Hennie_Huilman | 24-11-21 | 13:57

Er is maar 1 God. Qu+?ini76€) van planeet 7nygavkp#/

Itastijl | 24-11-21 | 13:34

Hier houden Marsmannetjes haast wekelijks een persconferentie.

thanseeuwen | 24-11-21 | 13:30

Kijk een paar afleveringen van Ancient Aliens en je begrijpt direct dat er intelligent leveren op aarde leeft/leefde.

petrucci | 24-11-21 | 13:29

als je als alien naar deze aardkloot kijkt twijfel je :
Moet ik ze technologie geven om wormholes te maken, ze uit hun lijden verlossen en de planeet opblazen, of alleen een enge ziekte op ze loslaten zodat de mooie planeet bewaard blijft?

Dr.Utker | 24-11-21 | 13:28

Maar was Halbe erbij?

Botte Hork | 24-11-21 | 13:26 | 1

Het is Halbe!

ParaPiet | 24-11-21 | 13:30

Ik vind het bestaan van buitenaardsen eerder hoopgevend.

Neuth | 24-11-21 | 13:26 | 1

Ik weet dat niet. Ik vind om redenen die mij eigenlijk nog steeds niet helemaal duidelijk zijn het idee dat we helemaal alleen in een verder volmaakt steriel universum zouden zijn tamelijk verontrustend. Tikje deprimerend misschien zelfs. Alle andere mogelijkheden zijn eindeloos fascinerend en eveneens verontrustend. Hoopgevend niet zo, ik zou niet weten waar dan wel op gehoopt zou moeten worden.

Mazzelstof | 24-11-21 | 18:15

Stel je de wereld voor nadat E.T. bewezen is , dat er inderdaad een hemelverblijf rond de Aarde vliegt en dat ze de wereld overnemen, noemen we de ongelovigen dan ketters?

hero_of_heaven | 24-11-21 | 13:19 | 1

Geen ketters, maar haram kufars.

Nivelleermarionet | 24-11-21 | 15:10

Zou kaag toch een Alien zijn, die is toch niet menselijk of van deze wereld? Vele dingen duiden erop, gespleten tong, geen hart, geen begrip voor ons aardbewoners en rare zinnen spreken.

jan huppeldepup | 24-11-21 | 13:09

Is er al informatie opgevraagd bij de ufo piloot?
youtu.be/1X-Asda_YZ0

Groene_pixel_man | 24-11-21 | 13:02

In theorie is een dronken meeuw zonder registratie een UFO.

squadra | 24-11-21 | 12:59

Interresant onderwerp. Jaren geleden kocht ik een boek van E.von Daniken , waren de goden kosmonauten, inmiddels staat mijn boekenkast vol met dit soort boeken. It is mindblowing .
Er staan genoeg ontmoetingen in die eigenlijk ongelofelijk zijn maar zo gedetailleerd dat het je aan het denken zet.
Tussen deze boeken staat ook een bijbel die, als je hem lees als een soort van sience fiction , ook vele verhalen ( verslagen) bevat van ruimtevaart of hemelvaart.

hero_of_heaven | 24-11-21 | 12:58 | 6

Ik heb ook de boeken van von Daniken gelezen en die van Graham Hancock en Robert Bauval en Maurice Cotterel en natuurlijk Zecharia Sitchin en dat zijn best leuke boeken met allerlei semi-plausibele pseudowetenschap en grappige interpretaties van populaire mythologieën van het genre als de boeken van Berlitz over de Bermuda driehoek, Philadelphia experiment en Atlantis. Maar wat zonde van je tijd als je dat werkelijk serieus zou nemen.

Mazzelstof | 24-11-21 | 19:57
▼ 3 antwoorden verborgen

"Incursions by any airborne object ..."
Is dus wellicht met name op Chinese en Russische maaksels gericht..

hotmint | 24-11-21 | 12:52

Warom nou een AOIMSG en niet eenvoudig een UIG ( ufo investigate group). In Nederland hebben we meer een NAZ groep nodig, voor niet-geïdentificeerde Asiel zoekers.

jan huppeldepup | 24-11-21 | 12:52

Ik ben ervan overtuigd dat de aliens al lang onder ons zijn. Op 834.000 lichtjaren afstand staat planeet lhbtiq+. Ze zijn onder ons. Ik weet het zeker.

Leptob | 24-11-21 | 12:51 | 1

Niet menstruerende mens, stop met ons te verraden.

jan huppeldepup | 24-11-21 | 13:00

UFO's, ach ja, UFO's.
*mijmeren doet*
Pa chicago river beweerde bij hoog en laag een UFO gespot te hebben, ooit (juist, op dié stoner boozende leeftijd ja).
Dus kleine chicago dat rondbazuinen aan zijn vriendjes.
Man.
Een storm aan fantasieén circuleerde los in onze klassen.
"Papa van chicago heef Aliens gezieeeeen!" Enzovoorts. You do the fantasy.

chicago river | 24-11-21 | 12:49

Geen paniek!
Ze zijn al lang geweest en hebben de aarde geclassificeerd als "harmless". Dat was zo rond de tijd dat de dolfijnen de aarde verlaten hebben.
Later is dit gecorrigeerd en we zitten nu in de categorie "mostly harmless".
Daarna hebben ze alle interesse verloren

Kapitein Sjaak Mus | 24-11-21 | 12:49

Let maar op, daar gaan we met de volgende maak de mensen bang hoax.
De globalisten willen de mensen verenigen tot een wereld volk voor hun gewenste New World Order.
Dit kan alleen met een gezamenlijke vijand.
President Ronald Reagan on an "Alien Threat" at the United Nations
Trouwens het militair industriële complex in de USA loopt minimaal 30 jaar voor met technologie. En triljarden zijn er al verdwenen naar allerlei black projects.
Wat zouden ze daar toch allemaal mee hebben kunnen doen.

endofdays | 24-11-21 | 12:49

Dus nu krijgen de UFO jagers eindelijk de beschikking over Full-HD camera's met autofocus?

141535979 | 24-11-21 | 12:48

Op dit moment juich ik een buitenaarde invasie alleen maar toe.

Do-na-zi | 24-11-21 | 12:48

Altijd maar afwachten of aliens vredelievend zijn
/watch?v=fbT1fCHOjfI

Ambiorix | 24-11-21 | 12:48 | 4

Gewelddadigheid komt hun eigen continuïteit niet ten goede dus ik denk dat ze vrij sociaal zijn.

Neuth | 24-11-21 | 13:29
▼ 1 antwoord verborgen

Kan, kan ook niet, enige wat ik vind dat het model van de UFO is wat ooit verzonnen is. Of niet?????

ikdenkwat | 24-11-21 | 12:46

Hup Will Smith

Plaque-doctor | 24-11-21 | 12:42

Misschien kwamen ze alleen even een heilig boek naar eigen voorkeur halen.

NiCeY | 24-11-21 | 12:42

Het gebruik van de term alien is kwetsend validisme. Groetjes, Xandra Koster.

Spring Bruissteen | 24-11-21 | 12:41

We kunnen ook wachten, maar het duurt nog zeker 670 jaar voordat Tio Holtzman de snelheidsverschillen tussen elementaire deeltjes gebruikt om de eerste nul-veld generator op te laden en daarna nog eens 400 jaar voor dwergvrouw Norma Cenva de wiskunde bedenkt voor een werkende interface.

magirus | 24-11-21 | 12:40

Gaat naar Kelly Family luisteren....

Toetsenbordcomplex | 24-11-21 | 12:39 | 1

Dat zijn inderdaad duidelijk aliens.

Kapitein Sjaak Mus | 24-11-21 | 12:52

Ik neem wel veel ongeïdentificeerde gelukzoekers waar.

MargauxGrandCru | 24-11-21 | 12:38

Zijn aliens mensen of dieren?

RickTheDick | 24-11-21 | 12:32 | 2

Mens = dier = universum alien.
Wie heeft zich nooit weleens alien gevoeld.

chicago river | 24-11-21 | 12:37

Het zijn SenseoCrema achtigen.

Leptob | 24-11-21 | 12:39

Ene A.LF. is niet van plan terug te gaan naar Melmak.

Swaffelkaffert | 24-11-21 | 12:31 | 1

Klopt. Hij is een kattenfokkerij begonnen.

Niet_Van_Hier | 24-11-21 | 12:52

Nog steeds geldt: De ontwikkeling van fototechniek zoals in smartphones houdt geen gelijke tred met de resolutie van UFO-foto's, die zijn nog steeds even onduidelijk als 70 jaar geleden. Dat is op zichzelf al een beetje verdacht, nietwaar?

Beste_Landgenoten | 24-11-21 | 12:24 | 5

Ja, want als je helemaal inzoomt met je periscoop lens op je smartphone in 4k resolutie kan je ook echt een object van enkele tientallen meters op kilometers afstand zien.

Suncatcher | 24-11-21 | 12:30

@Suncatcher | 24-11-21 | 12:30: Dat kan ik ook zonder periscoop. De trein halverwege de polder bijvoorbeeld, of het vliegtuig onderweg naar Schiphol.

Het is natuurlijk niet de fototechniek. Het is de witte ruis techniek van de aliens waar het m in zit.

Inverdan | 24-11-21 | 12:47

Inderdaad, dat onduidelijke is namelijk hét essentiële kenmerk van de foto van een UFO, op een duidelijke foto zie je een IFO, en dat is nou nooit eens een ruimteschip met patrijspoortjes, afkomstig uit de Plejaden of ergens uit die buurt, maar altijd een gewoon aards object of een duidelijke fake. Daarom zullen we nooit een duidelijke foto van een UFO te zien krijgen, ook niet met de beste camera's en telelenzen.

Argyronauta | 24-11-21 | 14:49
▼ 2 antwoorden verborgen

Onbegonnen werk, de UFO die ik heb gezien bevond zich in een andere dimensie.

Van Urk | 24-11-21 | 12:23

Stel je voor dat er een buitenaardse beschaving de Aarde bezoekt, die een miljard jaar verder in zijn ontwikkeling is als de mensheid. Eng.

VanderGeelen-Coppens | 24-11-21 | 12:23 | 7

Ik denk dat ze geen coronapaspoort hebben en daarom nog even wachten. Ik zie zo'n hoogontwikkelde alien al in discussie met een BOA over zijn QR code.

Doctor | 24-11-21 | 12:32

Ik hoop dat met een miljard jaar extra ontwikkeling als/dan wel juist wordt ingezet.

kanookmorgen | 24-11-21 | 12:44
▼ 4 antwoorden verborgen

Er bestaat geen buitenaards leven.
Fix liever de oorlog in Yemen!

Einde van de Domheid | 24-11-21 | 12:22 | 2
-weggejorist-
WaaromNiet3 | 24-11-21 | 12:35

" pray that there's intelligent life somewhere up in space
'Cause it's bugger all down here on Earth"

M. Python

Kapitein Sjaak Mus | 24-11-21 | 12:55

We gaan het deze eeuw niet meer meemaken, ET phone home.

van Oeffelen | 24-11-21 | 12:22 | 1

Uw eeuw was de vorige eeuw al afgelopen.

dathoujetoch | 24-11-21 | 12:26

Heb nog nooit één foto cq. filmpje van een UFO gezien die scherpe beelden bevatte. Alles is net zo nep als de beroemde foto van het monster van Loch Ness waar je aan de golven kunt zien dat het bewuste object ongeveer zo groot als een zwaan is…

eerstneukendanpraten | 24-11-21 | 12:21 | 2

Die foto van Loch Ness is echt. Het was alleen een groot nepmonster, gemaakt door twee mannen. Ik ben de details even kwijt, ik dacht dat ze wat deden in de filmwereld.

Allemaal | 24-11-21 | 12:28

Onbegonnen werk, de UFO die ik heb gezien is veel te snel en wendbaar.

Mr_Natural | 24-11-21 | 12:21

Een acceleratie van 0 naar 70000 km per uur in een seconden. Objecten die vanuit de ruimte eerst met de luchtmacht lopen te klote om daarna de oceaan in te gaan. Objecten die het vermogen hebben om onze atoombommen diep onder de grond uit te schakelen, zie de geschiedenis hiervan bij maelstrom. Geloof mij, als ze ons uit willen roeien dan hadden ze dat allang gedaan.

Suncatcher | 24-11-21 | 12:19 | 5

Maar wij hebben Hugeau toch al? En Rutters? De vernietiging van de Nederlandse samenleving is al in volle gang.

dathoujetoch | 24-11-21 | 12:23

Ik dacht dat de geniale Stephen Hawking in dit verband al eens zoiets had opgemerkt als: We kunnen onze aanwezigheid hier op planeet Aarde maar beter niet van de daken schreeuwen in het universum.

Als, en dat is uiteraard een hele grote ALS, als er inderdaad een vorm van intelligent leven ergens elders in het heelal bestaat, dan zal dat m.i. meer gelijkenissen vertonen met de monsters uit de 'Alien' filmreeks, dan die schattige ET van Spielberg.

Dr_Johnson | 24-11-21 | 12:55

En gij geleuf'da?

Kapitein Sjaak Mus | 24-11-21 | 12:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Pas als ze bij het AZC in Ter Apel landen geloof ik het.
Bij D66 zien ze aliens toch als zielig en kwetsbaar.

VanderGeelen-Coppens | 24-11-21 | 12:18

Een foto van een ufo maken, ja, en dan het fotorolletje door Defensie laten 'ontwikkelen', hoe heette die winkel ook alweer, srebenica of zoiets?

dathoujetoch | 24-11-21 | 12:16

Ik heb binnenaardse on-intelligentie ontdekt. Het concentreert zich in de 2e kamer en ze worden aangestuurd door Brussel.

keestelpro | 24-11-21 | 12:16

Elke Alien die vanaf welke planeet dan ook met een verrekijker naar planeet aarde kijkt, weet dat er hier niks te halen valt. Wij mensen denken dat aliens komen landen en zich voorstellen aan mensen. First contact of hoe heet dat. En dat we contact kunnen maken. Het kan net zo goed zijn dat er aliens landen en zich voorstellen aan een kudde olifanten. Omdat dat simpelweg de eerste wezens zijn die die aliens tegenkomen. En dan zeggen die olifanten tegen die aliens dat ze de jacht op ivoor zat zijn en dan gaan de aliens de olifanten helpen door alle mensen helemaal dood te laseren. En dan zijn gewoon de olifanten de baas.

Leptob | 24-11-21 | 12:16 | 3

Maar dan gaat dat uit de baan schieten van die ene komeet door nasa dus niet door en in 2050 ploft die op de aarde en dan zijn gewoon die olifanten allemaal dood. En dan ?

grapo | 24-11-21 | 12:28

Of aan een walvis. Plot van vierde Star Trek film.

koeberg | 24-11-21 | 12:36

Hun reflector leest de schedel van Grapperhaus uit, dan weet je wel dat ze daar in het buitenaardse aan het bulderen van het lachen zijn.

Jos Tiebent | 24-11-21 | 12:43

Het mooie is dat het helaas weer (vrijwel?) allemaal hoaxes zijn die zijn ontkracht met tamelijk eenvodige verklaringen. Combinaties van sensor error, parallax en glitches in IR-apparatuur.

Even nog afgezien daarvan. Het is een heel slecht verhaal als we zijn opgemerkt door buitenaardse wezens. Zoek maar eens op "The Great Filter" en waarom buitenaards contact bad news is.

Beste_Landgenoten | 24-11-21 | 12:15 | 1

Enerzijds is het argument dat er ergens elders in het heelal intelligent leven bestaat gebaseerd op het enorme aantal sterren (minimaal in de grootteorde van 10^22, maar mogelijk nog veel groter). Het lijkt dat, zelfs als het ontstaan van (intelligent) leven een zeer onwaarschijnlijke gebeurtenis is, het aannemelijk is dat er vaker ergens planeten met intelligent leven zijn.

Op aarde heeft het ook enige miljarden jaren geduurd voordat wij er gingen rondlopen, dus die tijd zal elders ook wel nodig zijn, en anderzijds is juist de enorme uitgestrektheid een argument voor de geringe waarschijnlijkheid van interstellair contact. In science fiction wordt daarom graag gebruik gemaakt van warp speed en worm holes o.i.d. om even snel over te wippen, maar dat is inderdaad fiction.

Stel dat we zelf ergens een bezoek willen brengen aan een planeet waarvan we radiosignalen hebben ontvangen, dan nog is die hele planeet waarschijnlijk al verdwenen tegen de tijd dat we daar aankomen (met relativistische snelheid dicht bij c om onze "eigen tijd" uit te rekken). Stel dat we toch inderdaad daar intelligente wezens aantreffen, zouden we ze dan gaan koloniseren of "tot slaaf maken"? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, als die wezens vergelijkbaar ontwikkeld zijn als wij nu. Kortom, ik zou me maar geen zorgen maken over al dan niet boosaardige aliens. De kans dat we ze hier tegenkomen is praktisch nul, en áls ze al voorbijkomen, hebben ze waarschijnlijk wel wat beters te doen dan ons te onderwerpen, als ze dat al zouden kunnen, ook al zijn ze nog zo technisch ontwikkeld.

Argyronauta | 24-11-21 | 16:55

Als er iets gevlogen heeft ruik ik het vaak alleen maar. Veel tastbaars vind ik niet.

Jezus_Boeddha | 24-11-21 | 12:12 | 3

Je hebt het over een USO, Unidentified Smelling Object

Beste_Landgenoten | 24-11-21 | 12:20

Buitenaardse intelligentie? Graag, want hier beneden istie soms ver te zoeken. Gaap.

Inverdan | 24-11-21 | 12:11

Zijn die aliens wel gevaccineerd? Zonder 2G geen toegang

ik.zou.haar.doen | 24-11-21 | 12:11 | 2

Aliens zijn 5G, daarom Willem Engel antennes in z’n dreadlocks laten bouwen.

Goedvoorze | 24-11-21 | 12:23

De verhalen over ontmoetingen met buitenaardse wezen zijn voor mij nog steeds de ultieme wappiepsychoses. Daarom moest ik ook erg lachen toen Gulliver begon te vertellen over zijn ervaringen in Ecuador met een Ufo, die zeker weten niet van deze planeet was. Kijk het kan uiteraard best, maar vooralsnog ontbreekt ieder bewijs van een daadwerkelijk bezoek van buitenaardsen aan onze planeet.

BobDobalina | 24-11-21 | 12:11 | 3

Stel: de regering Trump was hier mee gekomen. Het sarcasme bij dems en bij deugend Nederlandse praatprogramma’s zou tegen de plinten op klotsen.

Nuuk | 24-11-21 | 12:14

Nou maar Adamski heeft anders toch echt Boeddha ontmoet op de derde ring van Saturnus toen hij er met een vliegende sigaar naartoe gevlogen was.

Jezus_Boeddha | 24-11-21 | 12:14

@Jezus_Boeddha | 24-11-21 | 12:14: En Adamski werd toch maar mooi door koningin Juliana ontvangen. De Oranjes hadden altijd al de neiging tot zweven.

Argyronauta | 24-11-21 | 14:55

Nannoo! Ik mocht die Mork wel. Oh en Mindy ook hoor.

Piet Karbiet | 24-11-21 | 12:09

Neem nou ruimtevaart. Daar worden miljarden in geïnvesteerd. Miljarden! En ik denk altijd: waarom? Hoezo? Ja, ze willen dan weten of er buitenaardse intelligentie is, maar ik denk dan: zo veel opties zijn er niet. Of het is er wel, of het is er niet. Klaar. Als het er niet is, vind het nogal zonde van het geld. Is er wél buitenaardse intelligentie, dan zijn er nog steeds maar twee mogelijkheden. Of ze zijn dommer dan wij, of ze zijn slimmer dan wij. Als ze dommer zijn dan wij, dan hoef ík er niets mee te maken te hebben. Zijn ze slimmer dan wij, dan vinden zij ons veel eerder dan wij hen!

-Theo Maassen-

Toetsenbordcomplex | 24-11-21 | 12:08 | 1

Dat vat het mooi samen.

En dan nog, al die aandacht voor een marsbasis en hoe je die planeet dan leefbaar kan maken. Met een duizendste van de investering is onze planeet leefbaar te houden in plaats van mars leefbaar te maken. Nutteloos.

Beste_Landgenoten | 24-11-21 | 12:18

Even zoeken, major Briggs, Twin Peaks, jaren negentig, ja hoor, het Pentagon is op de hoogte.

GregorVanPallandt | 24-11-21 | 12:07

Als we alle linkse mafklappers in het Westen mogen geloven gaat het zo slecht met de wereld dat aliens hier niet een heen willen...

Nederlanddraaitdoor | 24-11-21 | 12:07

ik ben benieuwd wie de eerste is die een scherpe foto/video van een marsmannetje of UFO kan maken.

yeps | 24-11-21 | 12:07 | 1

Zou zomaar eens kunnen dat ze hier wel zijn maar niet zichtbaar. De ontwikkeling de laatste 100/ 200 jaar gaat wel erg snel namelijk

jeweettochniet | 24-11-21 | 12:09

Alleen gevaccineerde E.T.'s mogen landen. Anders worden ze onherroepelijk teruggestuurd. Ga maar terug QR regelen

Drukletters | 24-11-21 | 12:07 | 3

De virussen en bacteriën die de veronderstelde buitenaardsen bij zich zullen dragen, zullen het allergevaarlijkst voor ons zijn. Omgekeerd zijn die van ons dan weer zeer gevaarlijk voor de ET’s.
Een QR bewijs is dan wel van belang, al is het de vraag of de ET’s een Q en een R in hun alfabet hebben. Of dàt ze een alfabet hebben.

Nuuk | 24-11-21 | 12:12

@Nuuk | 24-11-21 | 12:12: Ik vermoed dat ze hiervoor ook niet hebben stilgezeten bij het Pentagon of ze nu zo scheutig zijn met informatie is nog maar de vraag en dat de mogelijke ET's zich niet iets aantrekken van de waan de dag op moeder Aarde.

Drukletters | 24-11-21 | 12:37

@Drukletters | 24-11-21 | 12:37:
Die ET’s zijn hier niet.
UFO’s wel, want is alles wat je ziet vliegen maar niet kan identificeren.

Nuuk | 24-11-21 | 13:37

Straks gaan ze nog zeggen dat het Virus buitenaards is ofzo.

grapo | 24-11-21 | 12:06

Zijn allang onder ons natuurlijk

jeweettochniet | 24-11-21 | 12:06

Zou ook een beetje arrogant zijn om te denken dat de aarde als enige planeet in het universum levensvatbaar is.
Dus ik geloof er wel in

Het leven is zwaar | 24-11-21 | 12:05 | 2

Dat er waarschijnlijk minimaal duizenden planeten zijn waar ook leven is staat echt wel zo goed als vast. Het overgrote merendeel zal niet veel verder gaan dan bacteriën. Er zullen vast ook honderden of duizenden planeten zijn waar het verder gaat, waar er visachtige wezens in het water zwemmen of waar grotere landdieren leven.
Het is natuurlijk wel de vraag of en zo ja hoeveel planeten er zijn met "intelligent" leven. Ik bedoel als die meteoor niet was gevallen liepen hier levensgrote vleesetende dino's en had de mens nooit tot wasdom gekomen.
Mocht dat wel zo zijn en dat kan natuurlijk best, moet die beschaving zo ver zijn dat ze technologisch letterlijk en figuurlijk lichtjaren voorlopen op de mens.
De mensheid sterft uit nog voordat "we" ook maar in de buurt komen van bemande missies naar andere sterrenstelsels. Dat gaat de Aardse beschaving, waar religie de boventoon voert, echt niet lukken. Daar zijn "we" niet intelligent genoeg voor.
Met andere woorden als ze ons kunnen bereiken dan is het ook een fluitje van een cent de hele boel over te nemen.
En de mens maar roeptoeteren over joden, moslims, de duivel, klimaat en corona, dan staan "we" van links toch rechts toch ff mooi te kijken.

De Bredaonaar | 24-11-21 | 13:08

Het universum zit vol met leven.

jitro | 24-11-21 | 17:09

"Bring me to your leader" uuhh weet je dat wel heel zeker groene vriend?

keistad | 24-11-21 | 12:05 | 2

Ik hoop voor de aliens dat ze er niet uitzien als meisjes van rond de 8 tot 13 jaar.

A.I. van Dee | 24-11-21 | 15:40

@A.I. van Dee | 24-11-21 | 15:40: daar zullen sommige van het ministerie van justitie geen enkele moeite mee hebben.

jitro | 24-11-21 | 17:03

De dichtsbijzijnde ster staat op 8 lichtminuten.
De eerstvolgende op een kleine 4 lichtjaar.

Het enige wat men hier kan vinden zijn dus voertuigen van andere aardse mogendheden.

Ing. eslapen | 24-11-21 | 12:05 | 2

Dat is een veel te beperkte gedachtegang op een velerlei manieren.

Heau even | 24-11-21 | 12:42

@Heau even | 24-11-21 | 12:42: Idd. Je moet - ook - weg van simpele Newtoniaanse fysica om dit te willen begrijpen.
Denk aan wormholes, zwaartekracht of electromagnetisch veld van de aarde als krachtbron. Of zelfs de eventuele 'zwaartekracht' van dark matter als krachtbron.
Et-ce-te-ra!

Aristotalloss | 24-11-21 | 15:22

Super cool!

zorgan | 24-11-21 | 12:02 | 1

Aliens ach; die anal probing daarintegen…

HerrWolf | 24-11-21 | 14:22

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com