achtergrond

Geenstijl

3FM reanimeert reclamestunt Glazen Huis met ultiem emo-onderwerp: klimaatverandering

En als dit geen succes wordt, is 3FM eindelijk dood

Het wordt het állermooiste moment van de winter. Oma ligt in het ziekenhuis aan de beademing en opa is al dood. Je mag het café niet meer in, de sportschool is gesloten, ome Gerrit is failliet en neef Alfons sprong van de brug want hij zag het niet meer zitten. Zelf kreeg je wel eventjes TOZO, maar je kreeg geen opdrachten meer, het spaargeld ging eraan, je moest je huis uit, je vriendin ging bij je weg en nu vreet je alleen nog maar witbrood van het huismerk. En dan, in het centrum van Amersfoort, pleur je 50 cent in zo'n brievenbus van de belastingstofzuigers van de tanende kleuterclub 3FM, want er is weer een reclamestunt gaande en het thema is... klimaatverandering. Dat vindt 3FM tussen het draaien van TROEP van Di-rect, Kensington en Miss Montreal zogenaamd heel belangrijk, het klimaat! Bijna net zo belangrijk als luistercijfers en bijna net zo belangrijk als bij elkaar onder tafel kruipen om elkaar eens goed te verwennen. Mompelend: sjonge jonge wat ben jij goed, sjonge jonge wat ben jij goed. Enfin! Je hebt die 50 cent in die brievenbus gesmeten, en dan kijkt zo'n langharige teckel (torenhoog salaris) u meewarig aan vanuit zijn veilige klimaatkasje waar de thermostaat op een behaaglijke 21 is gedraaid: "U kunt toch wel wat meer missen??? Echt niets meer voor het klimaat? Nou moe!" Hmmmmm....

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.