Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Eindelijk. Vrouwen moeten MOND HOUDEN

Hey pssst... meisje. Stil nu! Zwijg! Klep houden! SCHNAUTZE!

Zo vrouwtjes, dames en overige mensen van vagina. Nu ff allemaal die snaveltjes toe. Zeggen wij niet. Zegt Reuters World, en dat is een soort van Rudy Bouma, maar dan voor de hele wereld. Gaat allemaal om de lieftallige gewichthefster Laurel Hubbard die heel goed gewicht kan heffen. Kijk maar de video boven. Gouden medaille zelfs! Maar daar mag je dus niks over zeggen. Zwijg vrouwen. Ga toch koken ofzo.

Social

Reaguursels

Inloggen

Geenstijl a.u.b. besteedt er geen aandacht aan, dan gaat het vanzelf weg. Alstublieft.

Bigthumb | 08-05-21 | 01:18
-weggejorist-
Pietjebanaan | 07-05-21 | 23:02 | 1

Ik zie gewoon een man met wat extra kilo’s op plaatsen waar vrouwen ze niet willen.

Francieux | 07-05-21 | 20:31

Andersom zie je het nooit: ex-vrouwen die professioneel en competitief meedingen in een mannencompetitie. Lijkt mij een teken aan de wand: dit is competitievervalsing, maar je mag het niet duiden. Want racist. Of zoiets woke achtigs. Wereld is gek geworden, maar ooit waait het over.

überholprestige | 07-05-21 | 19:49

En voordat hij zichzelf ombouwde was deze kerel al kampioen gewichtheffen in NZ.
Lekker dan voor al die gewichtshefsters in de wereld. Kansloos op de OS.

NorthStar | 07-05-21 | 19:44

Ha, ik ze een gouden kans.
Als Kuworge ( nos.nl/artikel/2375474-na-53-jaar-wee... ) zich morgen even identificeert als vrouw, dan vegen "we" al die gouden plakken binnen.
.
Psst, niet verder vertellen dit brilliante plan hoor,
we zijn vast de enige die er op zijn komen,,,,

hotmint | 07-05-21 | 17:55

Sportcompetities zijn marketingevents. U, de kijker, bent het product. De regels worden bepaald door 'eyeballs' en advertenties. Daarin zit ook de oplossing: wilt u het anders? Kijk dan niet, dan krijgt u het anders.

konjodebonjo | 07-05-21 | 17:47

Dit is echt grappig.

Judas3rd | 07-05-21 | 16:50 | 1
-weggejorist-
Pietjebanaan | 07-05-21 | 23:03

Goh. Links ontdekt dat interne logische consistentie toch wel waarde heeft. Moehahahaha

Gen. Maximus | 07-05-21 | 16:14 | 1

Echt niet. De logica wordt aangepast naar believen en het moment. Als je het daar niet mee eens bent ben je een....afijn vul allemaal maar in.

BekiekUtMoar | 08-05-21 | 00:30

In lelijkheid is er echter niks nieuws onder de zon.

Swedishchef | 07-05-21 | 15:59 | 1

Heeft een wapenvergunning, die, zonder verder vragen werd verstrekt. Absoluut geen gevaar voor misbruik. Opgelegde voorwaarde: mag iedereen doodschieten die lelijker is dan de vergunninghouder. De kogels in het magazijn beginnen onderhand te roesten.

Norbert Tijhuis4442 | 07-05-21 | 16:25

Gaaaaaaaast...

mr.money | 07-05-21 | 15:54

Echt hilarisch hoe deze woke terreur als een boemerang terug komt. Tja dit zijn de consequenties, vrouwtjes!

80 | 07-05-21 | 15:48 | 1

De vrouwtjes willen dit niet, maar de vrouwtjes hebben niks te willen van de advertentiegeld/subsidieslurpende "sport"organisaties.

a9b2b1 | 08-05-21 | 02:25

Van Nieuw Zealand. Ze komt vast van het zuid eiland. Westport ofzo. (een gat).
Vrouwen van het zuid eiland slaan hun mannen. Slechte gebitten. Zootje daar.
Zijn wel goed in rugby, dat dan weer wel.
Ag fok, is helemaal geen wijf. Trans. teveel mannelijk hormoon.
Ze moeten eens een keer een aparte trans people categorie in sports maken.

hotnot | 07-05-21 | 15:48 | 4

@tjongerschans | 07-05-21 | 15:51: Nee, maar kom daar wel geregeld.
En praat daar met afrikaans sprekende vrienden.
Edit: en dat halfwijf, in Zuid Afrika zouden ze em een moffie noemen, komt niet van Westport maar van Auckland, heb ik inmiddels gegoogel.

hotnot | 07-05-21 | 15:54

@hotnot | 07-05-21 | 15:54: Ah dacht ff dat je Afrikaans was door je Ag Fok haha. idd, moffie, maar pas op hoor BIGOT!

tjongerschans | 07-05-21 | 16:04

Op het zuidereiland veel nageslacht met Schots bloed: die vrouwen zijn inderdaad allemaal schrikbarend lelijk.

a9b2b1 | 08-05-21 | 02:27
▼ 1 antwoord verborgen

Als binnen het gender/identiteitsdenken "je voelen als vrouw" gelijk staat aan het zijn van een vrouw, inclusief dat essentiële lettertje in je paspoort, waarom geldt dit dan niet voor ras en leeftijd? Hoeveel blanken voelen zich wel niet neger en omgekeerd? Hoeveel vijftigers voelen zich nog gewoon twintig?

Ik vind Emil Ratelband een ongelooflijk naar figuur, maar op dit punt heeft hij gewoon gelijk. Wat is nu exact het verschil tussen iemand die zich eigenlijk vrouw voelt en iemand die zich 20 jaar jonger voelt? Of iemand die zijn lelijke kop of dikke lijf in de spiegel ziet en zich daar niet in kan herkennen? Wat als je je niet dik voelt maar wel bent? Zullen we dan ook maar gewoon die diagnose voor morbide obesitas schrappen?

Op een paar exotische uitzonderingen van mensen met XXY chromosomen na, heeft iedereen het te stellen met de fysieke verschijningvorm en gesteldheid die God in samenspraak met je ouders gebakken hebben.

parlinone | 07-05-21 | 15:45

Volgens Wikipedia is ze veroordeeld wegens roekeloos rijden dus ze is wel een echte vrouw.

Die nare vent | 07-05-21 | 15:42

Feministen VS transgenders

Heerlijk om links te zien imploderen.

hetmoetdanmaar | 07-05-21 | 15:30 | 2

Google maar eens op “terfs “ die terfs en de hele lgtb lettervermicelli slaan elkaar de hersens in en zijn volgens de lettervermicelli homofoob, echt we kunnen de stand-upcomedians en andere professionele grappenmakers wel naar huis sturen want dit is à gift that keeps giving.

Swedishchef | 07-05-21 | 16:04

Ik kreeg meteen een permaban in een of andere gare reddit/r toen ik opperde dat Female-to-Male en Male-to-Female transjes gewoon beide met mannen zouden moeten competen. Dan heb je dit soort 'onzin' niet meer.

Onzin?!?!?!?! HIER EEN PERMABAN, TRANSFOOB.

Moest wel een beetje lachen erom ;)

Joker1977 | 07-05-21 | 19:58

Je kunt de vraag stellen in hoeverre het feminisme voor de bevrijding van de man heeft gezorgd in plaats van de vrouw. Tegenwoordig kun je, als je met een lul geboren ben, gewoon beweren dat je een vrouw bent en dan meedoen aan vrouwencompetities en dan daar met je mannelijke kracht een gouden medaille winnen. En als iemand daar iets van zegt maak je die persoon uit voor 'transfoob' of whatever en daarna doet de woke cancelcultuur de rest. Dit is ook precies de reden waarom een vrouwenquotum niet gaat werken. Dan geeft een man zich gewoon als vrouw uit en eist de baan alsnog op. Werkt het niet? Dan klaag je de boel aan wegens seksisme.

nobele wilde | 07-05-21 | 15:27 | 3

In California is er een enorme stijging van gevangen die overgeplaatst zijn naar de vrouwengevangenis omdat ze zich vrouw voelen.
www.latimes.com/california/story/2021...

Plaktong | 07-05-21 | 15:42

Daarom is het zo belangrijk dat we beslissingen blijven nemen op basis van wetenschap en feiten en niet op gevoelens. Een ziekte hebben die je laat denken dat je van het andere geslacht bent is geen reden om de maatschappij daarop aan te passen. Laten we het houden op aantoonbare biologische feiten.

culture_vulture | 07-05-21 | 15:44

@culture_vulture | 07-05-21 | 15:44: Dat is een rake opmerking die naar mijn mening aangeeft waarom deze hele transgender discussie uitgelopen is op zo een soepzooitje.
Naar mijn mening zijn er twee totaal verschillende geslachtsidentiteiten.
De eerste is je biologische geslacht. Daar heb je niks over te zeggen, dat was de uitspraak van Moeder Natuur en daar zul je het mee moeten doen. Bij twijfel: steek een hand tussen je benen.
Het tweede is je geestelijke geslacht: waar je jezelf mee identificeert, wat je voelt, wat je wil zijn. En wat mij betreft vrijheid blijheid op dit punt; voel maar wat je niet laten kunt.
Maar in de hele geslachtsdiscussie deze twee verschillende geslachtsidentiteiten (bewust?) niet gescheiden zijn gehouden. Vandaar dat het nu zo'n teringzooi is.

a9b2b1 | 08-05-21 | 02:44

Ik ken iemand die op 59-jarige leeftijd nog wilde transformeren. Ik heb daar op zich geen problemen mee, maar wel dat het op kosten van de belastingbetaler gebeurd. Wat je van tevoren kom voorspellen, zit hij nu in de WAO en krijgt hij intensieve therapie omdat hij uit het leven wil stappen. Alleen omdat hij dan wel getransformeerd is naar vrouw, maar geen lekker mokkel van in de twintig die nog lekker ligt in de dating markt. Vier jaar geleden stap voor stap voorspelt, zucht. Nederland bulkt van het geld, als je in het juiste hokje past.

HetLichtInHetZuiden | 07-05-21 | 15:09

Het is respectloos voor echte vrouwen en ook egoïstisch.

etwaboy | 07-05-21 | 15:06 | 1

Maar volgens critical theory is Laurel een echte vrouw en iedereen die het arme meisje haar sport af wil pakken is een afgunstige transfoob.

Blauwpetje | 07-05-21 | 16:12

Boycotten die handel

TRUMP | 07-05-21 | 14:52

Tja, als ik zeg dat ze mijn arm af moeten hakken omdat ik me ondanks mijn handigheid toch al onhandig voel, word ik ws opgesloten. Als ik zeg dat mijn borsten eraf moeten omdat ik me ondanks mijn vrouwzijn eigenlijk een man voel, ben ik volkomen normaal.

Mallenmoe | 07-05-21 | 14:47 | 1

Ik ken verbazingwekkend weinig (geen) verhalen van vrouwen die man worden. Het zijn blijkbaar louter mannen die vrouw willen worden. Toch weer een eerbetoon aan net 'zwakke' geslacht, denk ik dan.

a9b2b1 | 08-05-21 | 02:52

Gedver....

Pierre Lebon | 07-05-21 | 14:22

Hahaha,
'Ze' wordt ook al kaal! Kan wat mij betreft ook meedoen aan wereldkampioenschappen misbaksels en misgeboorten. Gaat een grote toekomst tegemoet.

dickg | 07-05-21 | 14:20 | 1

Zou je haar doen?

Rest In Privacy | 07-05-21 | 15:03

Die Russen / Oostblokkers van vroeger waren hun tijd ver vooruit, maar hebben het slecht gebracht en werden overal gediskwalificeerd. Ze maken nu weer kans.

NerdAlert | 07-05-21 | 14:13 | 1

Nou, tegenwoordig hebben de Nederlandse Dames schaatsters eindelijk weer eens een kans. Dat was vroeger met al die gouden, zilveren en bronzen plakken voor DDR schaatsters wel anders.

Grachus | 07-05-21 | 17:14

Eigenlijk is het heel simpel.
XY Chromosomen: man.
XX Chromosomen: vrouw.
Chromosoompje te veel: down.

Dan heb je ook niet zo'n LHBTQWERTY lijst aan genders nodig. En kan deze man niet valsspelen in een vrouwencompetitie.

Frau_Ferkel | 07-05-21 | 14:09 | 2

@videtur | 07-05-21 | 14:18: Klopt, ken een man die heeft XXY chromosoom, heet Klinefelter. Die maakt geen testosteron aan. Geen down figuur. Kan dus ook.

Rest In Privacy | 07-05-21 | 14:51

ik voel me van binnen een vrouw en ik wil vrouw worden.

maar dan wel een hele lelijke vrouw die op een man lijkt en dan vooral dingen doen waar mannen goed in zijn (maar helaas beter dan ik) maar dan bij de vrouwen.

trottle | 07-05-21 | 14:07 | 1

Zie je helaas bij veel transgenders .. Uitzonderingen daargelaten.

adam76 | 07-05-21 | 14:41

En het volgende bericht is dat de Rooms Katholieke Kerk In Nederland te weinig meegaat in deze dystopie

Het zou grappig zijn als het niet zo triest was

de drijfsijs | 07-05-21 | 14:05

Hoe lang zal het duren voordat er geen enkel vrouwelijk record meer in de sportboeken staat?

mr_awesome | 07-05-21 | 14:05

Geen aparte vrouwen of mannen categorie maar een menscategorie

Dr. Pown3rt | 07-05-21 | 13:56

Mag ik als vrouw zeggen dat dit geen echte vrouw is maar een omgebouwde volgespoten met steroïde wat dus niet eerlijk is ten opzichte van de naturel vrouw.

MoonBeebe | 07-05-21 | 13:48 | 7

@Nederlandop1 | 07-05-21 | 14:10: Oplossing: geboren als vrouw, geboren als man en overig invoeren... Ben je niet goed genoeg om mee te doen in de geboren als man (dat is in ALLE gevallen zo) dan doe je lekker mee met overige....
Overigens wel als apart toernooi zoals de paralympics zodat we ook zeker weten dat de kijkcijfers EN aandacht hiervoor zijn wat deze "sporters" verdienen....

Dan is het snel afgelopen met deze aanstellerij....

hound83 | 07-05-21 | 14:15

Neen, dat mag je niet. Heb jij de laatste jaren onder een steen geleefd ofzo?

VampyreOfTimeMemory | 07-05-21 | 14:54

@Nederlandop1 | 07-05-21 | 14:10: 3,9% is veel en veel te hoog. Het percentage homosexuale geaardheid is 5% (als je de NPO en 2e kamer stoeltjes ziet denk je dat het vele malen hoger ligt). Echt trans, dus niet de relnicht-neppers, zal heel veel lager liggen. Dan reken je in duizendste van promillen.

Grachus | 07-05-21 | 17:17
▼ 4 antwoorden verborgen

Als we nou gewoon iedereen die meedoet de 1e prijs geven, dan zijn alle problemen toch opgelost? Waarom altijd zo moeilijk doen? Jeeeze.

streknek | 07-05-21 | 13:45

Maar 1 oplossing: alle echte vrouwen in deze gewichtsklasse moeten accuut bedanken voor de eer om mee te doen.
In alle andere klassen waar zo'n ding zich aandient: onmiddellijk stoppen. Ook in elke andere soort. Olympische commite' s

strawdog | 07-05-21 | 13:35 | 6

@CupDCake | 07-05-21 | 14:57: De feministen hebben er geen last van. Die zitten als hun man naar het werk is, gewoon de cursus zelfontwikkeling te volgen. Echte vrouwen zijn degenen die er onder lijden.

Grachus | 07-05-21 | 17:19
▼ 3 antwoorden verborgen

Toch wel slim van de transgender beweging om de afkorting LHBTI zo snel ingeburgerd te krijgen. Vraagtekens zetten bij hormoonbehandelingen voor kinderen en transvrouwen die bij vrouwensporten meedoen kan daardoor meteen afgedaan worden als homohaat, maar er zijn genoeg homo's die helemaal niks moeten hebben van de transgender sekte.

Ik heb de indruk dat het inmiddels een soort homogenezingstherapie is in sommige kringen. In Iran bijvoorbeeld, waar homoseksualiteit een groot taboe is, besluiten veel mannen om zich dan maar om te laten bouwen. Homoconversie therapieën bij evangelische clubs zijn bij wet verboden, maar hormoonbehandelingen voor pubers worden inmiddels vergoed. Het is ook een mythe dat een hormoonbehandeling altijd weer ongedaan gemaakt kan worden.

Kinderen in de puberleeftijd moeten echt beschermd worden tegen de transgender gekte want deze groep, met name meisjes, is extreem gevoelig voor sociale druk. De medische mogelijkheden zijn enorm toegenomen, maar toch zijn het voornamelijk pubers die buitenproportioneel aan genderdysforie lijden. Waarom laten veel ouderen zich niet alsnog ombouwen als ze voor eeuwig in het 'verkeerde' zouden lichaam zitten? De meeste mensen groeien er vanzelf overheen en vaak worden alternatieve diagnoses (autisme, depressie, borderline etc.) over het hoofd gezien. Eenmaal op de transtrein is het moeilijk om uit te stappen. Bekijk ook het relaas van de Laura Reynolds. Ze kwam tot inkeer, toen haar borsten reeds afgezet waren:
youtu.be/4DOUcpFxKKw
youtu.be/Rj06DI3gUrE

ED-209 | 07-05-21 | 13:32 | 3

U is wel erg goed op de hoogte lees ik zo..............

grapjasz | 07-05-21 | 13:36

Goede tegel, helemaal waar. Abigail Shrier heeft hier ook een goed boek over geschreven zie interview met Joe Rogan: www.youtube.com/watch?v=6MYb0rBDYvs

kapoerewiet | 07-05-21 | 13:56

@grapjasz | 07-05-21 | 13:36: Er bestaan inderdaad mensen die er iets verkeerds in zien om van dingen op de hoogte te zijn. Godzijdank dat zij daarin nimmer een objectie zien te demonstreren dat inderdaad van kennis terzake geen enkele sprake is.

Mazzelstof | 07-05-21 | 18:07

“Transgender vrouwen”.

Typische discussie weer tussen ratio en emotie:

Ratio: DNA zegt wie je bent (er zijn geloof ik kleine uitzonderingen, maar daar zal deze ‘mevrouw’ niet aan voldoen).

Emotie: ‘gevoel’ zegt waartoe je behoort. Of zoiets, ik begrijp dit soort mensen nooit helemaal. En gelukkig maar, want anders zou ik me zorgen gaan maken.

Ratio heeft (uiteraard) gelijk. Dit is geen echte vrouw.

Dus de ‘emotiemensen’, om de discussie op feiten maar te kunnen omzeilen, gebruiken daarom chantage om de rationele denkers te intimideren. Want je zou het maar eens wagen ‘mensen die anders zijn uit te sluiten’.

Het enige dat je kunt doen is je rug recht te houden (no pun intended) door je (terechte) standpunten openlijk te blijven herhalen en herhalen, en de mensen die zich schuldig maken aan emotionele terreur op feiten tegen te blijven spreken. En proberen dat te doen zonder je in die emotionele valkuil te laten meesleuren (vaak probeert men je boos te maken op tv, dat komt namelijk ‘niet lief’ over).

En als dat allemaal op korte termijn niet helpt: letterlijk de hele zooi boycotten. Laat ‘mevrouw’ Hubbard daar maar in haar eentje met zichzelf in competitie gaan. Dan houdt het uiteindelijk wel op.

Zonde alleen dat je dan jarenlang voor niets hebt getraind.

Maar ja.

‘We’ hebben de Woke-shit nu eenmaal over ons heen laten komen.

Wanneer je op kneuzen stemt en/of op sociale media - al dan niet uit lafheid - met de wolven meehuilt (hoi J.K. Rowling) of je kop simpelweg in het zand steekt, dan krijg je kneuzen in de Kamer en/of maak je monsters op sociale media nu eenmaal groot en ‘salonfähig’/mainstream.

De revolutie (vr)eet - zoals altijd - haar eigen kinderen op.

Gelukkig dat ik nooit op het menu heb gestaan.

Kompromat | 07-05-21 | 13:31 | 4

beetje kort door de bocht, zeker omdat het lichaam en het brein op een ander punt in tijd differentiëren. als je pech hebt kan hier dus verschil in zitten.

intersexcondities kunnen ook los van je dna bestaan. veel omgevingsinvloeden

ik vind ook dit hele gebeuren losgeslagen van de realiteit hoor, maar zo simpel als kijken of t een piemel heeft of welke geslachtschromosomen erin zitten is het ook weer niet.

het is vooral jammer dat al het gedram van al die woke idioten mensen moe heeft gemaakt...

Rest In Privacy | 07-05-21 | 14:18

@Anoniemtje | 07-05-21 | 14:18: In de natuur zijn er alleen maar mannetjes en vrouwtjes. Al het andere zijn fouten. Die overleven niet.

MooseNL | 07-05-21 | 15:33

Zo is het.

hetmoetdanmaar | 07-05-21 | 15:34
▼ 1 antwoord verborgen

Uit haar bio op wiki: "In January 2019, Hubbard pleaded guilty to careless driving causing injury after an incident in October 2018 which left another driver with severe spinal injuries."
We mogen vast ook niks zeggen over de mentale instabiliteit van veel transgenders (google anders eens op 'regretting transitioning' of 'detransitioning.' Ging ook door me heen bij die dame die nu voor D66 in de landelijke politiek komt: heeft in een vlog uitgebreid verslag gedaan van de operatie die ze in Thailand heeft ondergaan (omdat het traject hier te lang duurde of zo?) - komt op mij niet over als een volksvertegenwoordiger die verder kan kijken dan de eigen navel.

kapoerewiet | 07-05-21 | 13:30

Ik zou pleiten voor aparte transgender-spelen.. Waarbij de transmannen en transvrouwen misschien ook wel gewoon gezamelijk kunnen deelnemen..

Frits_Binkestein | 07-05-21 | 13:30 | 2

ja.... waarbij het onderdeel paaldansen een fraaie uitdaging voor alle partijen zou kunnen zijn..........!(lekker zwieren hoorrr!)

grapjasz | 07-05-21 | 13:32

De transmannen maken alleen een kans bij het bloemschikken.

J.P.Drapeau | 07-05-21 | 13:38

'Wat een lekker ding bende gij, en ge hebt zo'n lekker kuntje'

Patje | 07-05-21 | 13:28 | 2

ik heb t idee mee unne Tilburger van doen te hebben.......

lilluke halve hoan | 07-05-21 | 13:44

@lilluke halve hoan | 07-05-21 | 13:44:
Ghe, Ik heb daar 10 jaar gewoond toen ik jong was.

Patje | 07-05-21 | 21:21

Strafcornerkanon Minke van der Weerden bezorgt de Nederlandse hockeydames wederom de wereldtitel met 45 doelpunten alleen al in de finale!!

austinhealey | 07-05-21 | 13:27

Ik accepteer de transgenders al sinds eric(a) terpstra.

Rest In Privacy | 07-05-21 | 13:27

Formule 1 moet ook mensen met obesitas toelaten vind ik.

small_town_dude | 07-05-21 | 13:26 | 3

Bij jockey's ook.

Kijkeensaan | 07-05-21 | 13:29

jaja.. en omgekeerd bij het sumo worstelen....

grapjasz | 07-05-21 | 13:34

@grapjasz | 07-05-21 | 13:34:
Hahahaha, dat lijkt me geinig: BMI-onder-de-20-werpen.
(Ik formuleer het voorzichtig, want drank op.... ;-)

hotmint | 08-05-21 | 00:50

Ha ja natuurlijk!
Mijn reaguursel onderaan is uiteraard South Park validated!
Ik heb *alles* gezien, en ben een wijzer en blijer mens geworden. ;-)

hotmint | 08-05-21 | 00:45

Omgebouwde kerels die gehakt maken van vrouwen in de vrouwensport. Vrouwelijke sporters zijn volkomen kansloos tegen al die testosteron geprivilegieerde atleten die hun competenties infiltreren. Zo worden vrouwen opnieuw door mannen op een zijspoor gezet.

Snoess | 07-05-21 | 13:24 | 4

Gender is een social construct.

Bataafje | 07-05-21 | 13:31

En echte man sport tegen mannen...

hound83 | 07-05-21 | 14:23
▼ 1 antwoord verborgen

Gender is een 'social construct' zeggen de Woke. Als je je een vrouw voelt, dan bén je een vrouw, als je je een man voelt, dan bén je een man. Het idee dat gender gekoppeld zou kunnen worden aan biologische verschillen berust, zo dienen wij argelozen te begrijpen, op een misvatting. Het is de onderdrukkende, pariarchale samenleving, geleid door enge cisgender mannen, die ons dwingt om binair in mannetjes en vrouwtjes te denken en de dito rolpatronen te accepteren.
Hoe vreemd is het dan om te constateren dat mensen die biologisch man zijn maar zich vrouw voelen desondanks de behoefte hebben om zich via medisch ingrijpen te laten verbouwen, en wel tot iets wat beantwoordt aan dat vermaledijde binaire denken en bovendien de neiging vertonen om zich te kleden en te gedragen als een vrouw en zelfs zich de rolpatronen van die verfoeide patriarchaal denkende samenleving aan te meten, en dan vaak nog in overtreffende trap.

Schoorsteenveger | 07-05-21 | 13:22 | 6

Mijn "hennen" in t kippenhok leggen eieren en hebben het lef niet om te lang de pseudo haan uit te hangen. Als de echte meneer Haan langskomt gaan de netjes door de knieën.

strawdog | 07-05-21 | 13:43
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik snap hier helemaal niks van. Wat moet ik weten om de boodschap te snappen?

Amsterdamsko | 07-05-21 | 13:21 | 2

@Amsterdamsko | 07-05-21 | 13:21 |
Wat u moet weten is dat een omgebouwde man tegen verder allemaal biologische vrouwen uitkwam in een gewichthefwedstrijd met de verwachte resultaten. De vrouwen zullen echter niets kunnen/ mogen zeggen van dit misselijk staaltje vals spelen omdat anders de gehele woke community uit de gezamenlijke plaat gaat wegens 'transphobia'. Met als triest resultaat dat vrouwensport als zodanig voltooid verleden tijd zal zijn en de dames opnieuw naar de zijlijn gedirigeerd worden na eeuwenlange strijd voor gelijke rechten en kansen.

Hoe de gehele deugbrigade, en dan specifiek de feministische zijde, zich zodoende ongenadig in de voet schiet. Want ze zullen moeten kiezen, òf je erkent dat er wel degelijk biologische verschillen tussen man/ vrouw zijn, òf je blijft stug volharden in de woke waanzin en bent zo de vernietiger van hetgeen waarvoor je zegt te strijden.

Sjefke7807 | 07-05-21 | 13:33

Maar waarom zou je als vrouw willen gewichtheffen?

zuurtjeregen | 07-05-21 | 13:20 | 2

om mooie billen te krijgen..!

grapjasz | 07-05-21 | 13:29

Als haar man zwaar geschapen is wil ze het ook wel is optillen misschien?

jan huppeldepup | 07-05-21 | 13:48

Vreemde ontwikkeling al kan het alleen maar positief zijn voor het vrouwenvoetbal.

whitechocolateface | 07-05-21 | 13:20 | 3

Voetbal is een teamsport.
Teams vinden het niet leuk als er een uitschieter tussen zit.

Mr.Crowley | 07-05-21 | 13:22

Aub geen woke diversiteit gelul in het dameselftal aub
Het is nu nog echt een leuk elftal zonder politiekgejuich en gezever. Geen swalbes en gerol.

Echt nog leuk om naar te kijken. Laten we dat zo houden. Hup oranje leeuwinnen

Abzurt | 07-05-21 | 13:38

Hahahaha.... is er echt niemand die "het" wil doen....?

grapjasz | 07-05-21 | 13:19

Diep treurig. Misogynie langs een omweg. Je zult maar de echte kampioene zijn.

J.P.Drapeau | 07-05-21 | 13:19

Mannen die hun gevoelens delen.
Vrouwen die hun spierballen laten zien.
Zo heeft moeder aarde het niet bedacht.
De mensheid spoort niet meer.

Leptob | 07-05-21 | 13:16 | 2

Ho ho, onderbuikgevoelens zijn ook gevoelens.

All_yall | 07-05-21 | 13:18


Ze is al goed aan het oefenen voor het zittend plassen, zie ik.

King of the Oneliner | 07-05-21 | 13:16

De Oude Grieken sportten niet voor niets in hun blote kont. Misschien een idee voor nu?

SergeantPierlala | 07-05-21 | 13:13 | 1

Ik ben voor.
Ik hoef toch niet te kijken naar iets wat ik niet wil zien.

Mr.Crowley | 07-05-21 | 13:25

en dan nu bij de Olympische Spelen: 100 Meter voor mensen. En de Tour Feminin ook maar afschaffen, we zijn allemaal mensen.

small_town_dude | 07-05-21 | 13:11 | 1

_ edit -
Dat de beste mogen winnen.

Mr.Crowley | 07-05-21 | 13:24

Kan vrouwensport alleen maar beter van worden toch?

Lorejas | 07-05-21 | 13:11

Een jaar of 40 geleden speelde dit ook al in het tennis; Renee Richards.
De rechter moest er toen aan te pas komen om te beslissen dat hen/het/X een vrouw mocht spelen.
Een leuk issue voor andere tijden... De woke vrouwen hebben hun geschiedenisfocus alleen op blanke slavernij, dus alle andere zaken uit het verleden gaan aan hen voorbij.

Dual | 07-05-21 | 13:11 | 3

Foekje Dillema was volgens mij nog eerder.

treintrien | 07-05-21 | 13:50

@Dual | 07-05-21 | 15:07:
Maar toch moest ze aan een commissie wijze blanke bestuurders haar foekje laten zien.

zetje01 | 07-05-21 | 15:15

Nummer 10 van de mannen bij willekeurig onderdeel van sport, laat zich ombouwen tot vrouw. En wordt zo nummer 1?

Santtulainen | 07-05-21 | 13:10 | 2

Bij de Miss Universe verkiezingen?

gevoelens laten zich niet besodemieteren.

Mr.Crowley | 07-05-21 | 13:27

@Mr.Crowley | 07-05-21 | 13:27: Sport Mr.Crowley, sport. Schoonheidswedstrijden hebben weinig met prestatie en trainen te maken en des te meer met genetische aanleg.

ReyNemaattori | 07-05-21 | 13:41

Als je niet snapt dat dit oneerlijk is, heb je wel echt wat steekjes los

Fijn_dat_je_er_bent | 07-05-21 | 13:07

Deze dame heeft inspiratie opgedaan bij Bart Veldkamp. Die kon niet meekomen bij de Nederlandse schaatsers, dus werd hij Belg en schaatste hij in zwart-rood-geel. Slim toch.

Captain Pervert | 07-05-21 | 13:07 | 4

Als je niet hard genoeg kan rennen voor de Olympische spelen, loop je gewoom mank naar de startlijn en mag je met de Paralympics meedoen

Fijn_dat_je_er_bent | 07-05-21 | 13:10

Bart heeft toch wel een paar medailles gepakt hoor voor Nederland, met name het goud op de 10 km door Koss te verslaan. Was ook niet de minste. Dus dat hij niet kon meekomen ben ik niet helemaal met je eens.

R.F.Pickering | 07-05-21 | 13:16
▼ 1 antwoord verborgen

Nog maar een paar jaartjes dan hebben we allemaal alles gewonnen in onze safespace. Iedereen dezelfde medaille. Applaus voor jezelf.

Joffri | 07-05-21 | 13:05

Dikke prima. Alle mensen zijn immers 100% hetzelfde. Er is absoluut geen énkel verschil tussen mannen en vrouwen. En daarbovenop komt ook nog eens het feit dat je bént wat je denkt. Zoals jij je identificeert, zo bén jij. Daar heeft de natuur helemaal noppes nada over te zeggen. Je ziet eruit als een man maar dénkt dat je een vrouw bent? Dan bén je een vrouw. Zo simpel is het. Dit is gewoon een hele mooie sterke vrouw. Haast zo sterk als een man, maar daarin zit geen enkel biologisch verschil en bovendien is dit geen man, maar 100% een vrouw. Niets aan het handje dus, gewoon lekker deugend doorlopen. Laat je niet kisten, meid.

Ceristimo | 07-05-21 | 13:04 | 5

Dinges heeft wel 2 ribben meer en (nog steeds) een iets andere hormonenmix. Vandaag denk ik trouwens dat ik een vliegtuig ben en morgen identificeer ik muhzelluf als een heggenschaar.

Grijskijkert | 07-05-21 | 13:16

Zoals de praktijk uitwijst, bestaat er toch veel verwarring.

Mr.Crowley | 07-05-21 | 13:29

Probeer als blanke maar eens te denken dat je gekleurd bent, de wokies krijgen een cognitieve dissonantie meltdown die dat soort experimenten bijna de moeite waard maken.

ReyNemaattori | 07-05-21 | 13:43
▼ 2 antwoorden verborgen

Southpark. 1op 1.

Zoltan | 07-05-21 | 13:03

Ja, ik zou ook wel eens een doelpunt willen scoren in het team van Barcelona en toegejuicht willen door duizenden mensen, Ik vind dat ik daar recht op heb. Ik kan voor geen reedt voetballen, maar dat heeft er niks mee te maken.

streknek | 07-05-21 | 13:03

Je zal maar je hele leven getraind hebben om vervolgens tegen zo iemand te verliezen. In de MMA was er ook zo een die een van de dames een schedelfractuur heeft bezorgd.

Terra | 07-05-21 | 13:03 | 4

@Sjefke7807 | 07-05-21 | 13:06: Zelfs retired Tyson maakt nog ruimschoots kans op een podium plek in de vrouwen competitie... net als Lucia Rijker vs somchai jaidee.

Hadden ze niet ook eens zo'n test gedaan met de Williams zusjes? Die tennisten tegen Karten Braasch(een roker en een drinker notabene) en versloeg ze beiden met gemak... terwijl hij een paar biertjes in z'n donder had.

ReyNemaattori | 07-05-21 | 13:55
▼ 1 antwoord verborgen

Professionele sporters lezen anderen nogal eens de les.
Maar nu even niet begrijp ik.

All_yall | 07-05-21 | 13:03

Probleem lost zich vanzelf toch op. Helaas wel ten koste van de vrouwensport. Er gaat geen hond meer kijken naar sport wedstrijden met vrouwen. Meestal was dit al minder maar de kijkcijfers gaan nu helemaal naar de knoppen. En ik denk niet dat er veel fans zijn van een winnende transgender.
Uiteindelijk kan een sport bestaan vanwege de sponsors. Zijn er te weinig kijkers dan zal ook het sponsorgeld snel opdrogen.
Zie je ook gebeuren bij de basketbal in de USA. Door al die blm shit die ze daar opdringen is het aantal kijkers dramatisch gedaald. Uiteindelijk moeten ze er toch mee ophouden omdat het niet vol te houden is.

crt | 07-05-21 | 12:59 | 2

Het is ongeloofelijk dat vrouwen dat zomaar accepteren. De rechten van alle vrouwen worden onder de bus gegooid ten faveure van een miniem percentage van getormenteerde mannen.

Uiteindelijk is de hele woke ideologie niets anders dan een powergrab vanuit de (cultuur) marxistische hoek. Alle instituties moeten vernietigd worden, te beginnen met kerk en gezin. Om alles te verenigen onder de almacht van de marxistische heilstaat. Nee, ik bedank daarvoor.

Glasgow Argus | 07-05-21 | 13:06

@Glasgow Argus | 07-05-21 | 13:06: woke is een powergrab vanuit marxistische hoek, en daarin zijn het voornamelijk vrouwen die het hoogste woord voeren. Eigen schuld, dikke bult. Zeg ik als vrouw.

kapoerewiet | 07-05-21 | 13:14

Ben je woke?
Of denk je nog?

marcoplarco | 07-05-21 | 12:58

De wereld is GEK geworden.

Maak gewoon een competitie voor transgenders m->v

Maar dit gaat nergens meer over.

Abzurt | 07-05-21 | 12:58 | 1

Het kan nog simpelerer, 2 categorieen, vrouwen en open.

Blauwpetje | 07-05-21 | 13:13

Ik ben geboren als meisje en ik wil niet naar hetzelfde toilet als een omgebouwde vent. Ook niet als er 1000 caméras op staan. Ik ben bijna vermoord door een vent omdat ik weigerde mee te werken aan verkrachting. Hoe meer ik nee zei hoe meer die mijn keel dicht drukte. Ik rij regelmatig alleen van FR naar NL en omgekeerd. Stop alleen bij drukke resto's om naar het toilet te gaan. En 's nachts rij ik niet alleen. Stel je voor dat dikke krachtpatser naar hetzelfde toilet komt. Ik denk dat ik uit mijn dak ga.

mamalookabooboothere | 07-05-21 | 12:58 | 7

@kapoerewiet | 07-05-21 | 13:16: Goh, als je van het minste of geringste van een ander vergoed raakt kan je beter naar een rusthuis. Je nick siert je.

mamalookabooboothere | 07-05-21 | 13:19
▼ 4 antwoorden verborgen

Lekker deugen, vindt u dat ook zo fijn? Kan mij die sport schelen, ik kijk er toch nooit naar dus als mijn misvormde idealistische wereldbeeld zo'n sport om zeep helpt boeit mij dat toch geen ene fuck. Bovendien, wetenschap en feiten zijn sowieso niet aan mij besteed want die komen niet overeen met mijn mening en gevoel dus dat ervaar ik als kwetsend.

Do-na-zi | 07-05-21 | 12:58

Valsspelen 2.0. meer is het niet, gek zijn ze. Het schijnt dat ze in de States Body-building wedstrijden willen gaan houden voor dikke mensen, is ook leuk, waarom niet.

streknek | 07-05-21 | 12:57

Transgender issue

Bouwfraudeur | 07-05-21 | 12:55

Hubbard won two gold medals at the 2019 Pacific Games in Samoa.
In 2020 she won the gold medal in the women's +87 kg event at the Roma 2020 World Cup in Rome, Italy.
LOL

Wim Venijn | 07-05-21 | 12:55

Die verwijfde vent hoort daar niet thuis, net zoals iemand met twee goede benen bij de paralympische spelen, onderdeel hardlopen.

Zoelense Hobbyboer | 07-05-21 | 12:55 | 2

Of in een karretje meedoen aan de marathon , tussen gewone lopers.

streknek | 07-05-21 | 12:58

@streknek | 07-05-21 | 12:58: Is volgens mij gebeurd in Rotterdam, de wheeler was voor de eerste loper; het finish lint werd opgetild zodat hij niet als eerste was... hij heeft destijds een rechtzaak aangespannen voor de winstpremie. Daarna is besloten een aparte wedstrijd voor de wheelers te maken.

Dual | 07-05-21 | 13:16

Mevr. Jenner die van de Kardashians heeft ook gezegd dat transgenders niet mee mogen doen als vrouw. Hoe je het ook went of keert, een transgender is niet 100% vrouw of man. Kan geen kinderen maken en ook de spiermassa wijkt af van de vrouw of man. Dat is geen discriminatie maar een feit. Wil je dit eerlijk doen dan zal je er nog 2 klassen bij moeten doen. Transgender man en transgender vrouw.

EmilioEsteves | 07-05-21 | 12:53 | 6

@raskol | 07-05-21 | 12:59: Transgenders zijn, statistisch gezien ook vrij zeldzaam: tussen de 0.5 en 1%

't feit dat er wel mtf-transgenders in vrouwensport meedingen en topposities behalen maar bijna geen ftm-transgenders in de mannensport die navenante posities behalen, benadrukt dat er wel degelijk biologische verschillen zijn.

ReyNemaattori | 07-05-21 | 14:17

Verschillen zijn talloos tussen de 2 geslachten en daar kan je je voordeel meedoen. Dit is verkapte doping.

EmilioEsteves | 07-05-21 | 17:16
▼ 3 antwoorden verborgen

Wereldkampioen gewichtsheffen is toch een blanke man? Waarom wil iedereen net doen of ie een blanke man is? Zijn blanke mannen uiteindelijk toch het idool van alle mensen ongeacht kleur? Laat die vrouwen zelf iets verzinnen. Zoals handtasjes tillen, gevuld met beton ofzo

Leptob | 07-05-21 | 12:53

Bij sport en dans bepaald je spierkracht helemaal of voor een groot deel je prestatie. Transgenderballerina's bijvoorbeeld kunnen hogere sprongen maken. Daar zijn ze als jongen al vaak op getraind. Dat vormt keiharde concurrentie in een al veel te competetieve wereld waar een carrière alleen mogelijk is bij tig uren training per week, acht tot tien jaar lang, met hoge kosten. Oefen je grand jetés maar meisje, zij die geen hij wilde zijn springt hoger! Mannen beuken, omgebouwd of niet, fysiek vrouwen uit de weg in dans en sport. En de vrouwen moeten hun muil dicht houden, want een transgendervrouw met een bouwvakfiguur niet als volwaardig vrouw beschouwen is bij het activistenpubliek hetzelfde als al het andere waar burgers continu op worden aangevallen. Zo eerlijk zijn activisten dus. In een wereld vol competitie wordt een eeuw aan vrouwenemancipatie weggehoond. Vergeet niet dat vroeger alle (dans-)rollen door mannen werden gespeeld. Terug. Bij. Af.

zeurmachine | 07-05-21 | 12:52 | 2

Transgenderballerina's? Die lijken me te zwaar om goed door een danser te worden gelift. Ook wel een dingetje?

kapoerewiet | 07-05-21 | 13:20

Klopt, ik win ook altijd met schaken, die ouwe kerels zijn geen match voor mij. Toen ik nog op boksen zat verloor ik altijd.

tis_wat | 07-05-21 | 13:45

Help me even, ik ben even in verwarring.
Laurel was toch de Dunne?

Kapitein Sjaak Mus | 07-05-21 | 12:52

Prachtig, door angst om niet genoeg te deugen bestaan vrouwensporten straks niet meer. Dat krijg je als je realiteit met gevoelens vermengd. Zolang je vrouwen en mannensport apart accepteert, hoe kun je dan bij verschillende manieren van ombouwen niet naar de nog overblijvende genetische/hormnonale/biologische kijken? Het gaat toch niet alleen om of M/V/X in het paspoort staat?

Want als er geen essentiële biologische/hormonale verschillen zouden zijn, moeten alle sporten dan niet sowieso gemengd zijn? Dan worden alle best presterende topsporters automatisch 50% M/V toch? En waarom moet je naar vrouw omgebouwd zijn? Je vrouw voelen moet dan toch voldoende zijn? Waarom mag hormonale doping eigenlijk nog steeds niet, wat precies is wat transgenders ook gebruiken?

Leeftijdsgroepen in sport mag dan toch eigenlijk ook niet? En paralympics ook niet? Alles en iedereen mag overal aan meedoen, klinkt toch prachtig, dat is wat ze dan eigenlijk heel woke denken te willen. Blind voor het resultaat dat alleen nog mannen van de juiste leeftijd alles gaan winnen.

een_mike | 07-05-21 | 12:52

Knielen tijdens gewichtheffen gaat ook best lastig.

azijnzeiker | 07-05-21 | 12:50

Maar de echte vraag is natuurlijk: Zou u haar nu doen?

FogerRederer | 07-05-21 | 12:50 | 2

Welk gender zou daar op regeren?

Ik niet in ieder geval.

Mr.Crowley | 07-05-21 | 12:53


Vraag me trouwens ook af wat er te doen valt.

Mr.Crowley | 07-05-21 | 12:54

Wanneer je zulke gewichten boven je hoofd drukt, dan vliegen je ballen vanzelf uit je broek.

Hebbiehemookweer | 07-05-21 | 12:50

Moet altijd aan de South Park Board Girls aflevering denken bij dit soort berichten.

klaas24 | 07-05-21 | 12:50 | 1

Ik als persoon die menstrueert, zwijgt noch kookt ga hier niet in mee. Jullie zijn jaloers.

De Let | 07-05-21 | 12:50

Hoe ging ie ook al weer? Oh ja,.."I identify as an attack-helicpter"

horsteknots | 07-05-21 | 12:49 | 2

helicopter

horsteknots | 07-05-21 | 12:49

Dat lange haar siert hem niet. Maar sterk is 'ie wel.

klamme.vla | 07-05-21 | 12:48

Weer zo'n godvergeten klootzak die de plaats van een echte vrouw afpakt omdat deze vent niet kan winnen van andere kerels. Het is om van te kotsen die hele woke- shit.

Zwezerik | 07-05-21 | 12:48 | 2

Ik begin het juist net leuk te vinden. Benieuwd welke sporten volgen en hoe lang dat leuk blijft voor de dames zonder herenachtergrond.

FGAINA | 07-05-21 | 12:57

Dat gevoel heb ik ook bij Peter Brinkhorst, die zich ineens Laurentien ging noemen.

gestoptmetroken | 07-05-21 | 13:02

Ik word al moe als ik een krat bier uit de auto moet halen en helemaal naar binnen moet sjouwen.

Leptob | 07-05-21 | 12:47 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Mag ze/het/hen nu ook samen douchen met al die andere vrouwen. Ik vraag het voor een vriend,in.

jan huppeldepup | 07-05-21 | 12:47

Don't try to beat them, and join them. Da's mijn motto omtrent dat hele inclusiviteits geneuzel. Want wat die malloten niet in de gaten hebben, is dat wat zij voorstaan, niet kan. Je zal altijd dan iemand voor het hoofd stoten. En in dit geval de vrouwen zélf.
En daarom join them, ga mee in dat geneuzel en laat ze dan maar hard merken dat het niet gaat. En dan is het gauw afgelopen!!! En blij toe.

Harvey2Face | 07-05-21 | 12:47 | 1

Dit is toch 1 vd eerste berichten waarin het rommelt onder de dames.

horsteknots | 07-05-21 | 12:53

Als je je als vrouw laat verbouwen tot man en dan aan sport wilt doen, dan hoeft er verder niks te gebeuren, want ja, vrouwen zijn tóch minder sterk dan mannen.
Maar als je je als man laat verbouwen tot vrouw en dan aan sport wilt doen, dan moet je verplicht aan een hormoonkuur, want ja, mannen zijn sterker dan vrouwen.
Ik vind dat pijnlijk grappig en exemplarisch voor de vele vaak onverwachte verhaallijnen binnen transgender tragikomedie.
www.sciencedaily.com/releases/2020/12...

Schoorsteenveger | 07-05-21 | 12:46 | 1

Vrouwen hebben andere dingen waarin ze beter zijn dan mannen.

Mr.Crowley | 07-05-21 | 13:05

Alsnog rehabilitatie voor de kogelstootsters uit het oostblok. De aangetroffen hoge waardes mannelijk geslachtshormoon hadden niets te maken met doping, het waren moedige transgenders, pioniers!

Egerius | 07-05-21 | 12:45

Dat al die mensen die aan het schreeuwen zijn dat trans-vrouwen echte vrouwen zijn, en gelijktijdig het patriarchaat onderuit willen halen, nu niet inzien dat trans-vrouwen die in vrouwencompetities willen uitkomen feitelijk het toppunt zijn van dit patriarchaat. Interne logica in woke-wereld is zoals altijd ver te zoeken.

The-loopy-cowboy | 07-05-21 | 12:45

Ja, hij kan inderdaad heel goed gewichtheffen.

koeberg | 07-05-21 | 12:45

Heel veel "echte" transgenders (dat wil zeggen: die de operatie hebben ondergaan en hormonen nemen) moeten helemaal niets hebben van dat woke geleuter, "gender fluidity" en extra lettercategoriën na LGBT, en al helemaal niets van dit soort dingen. Juist omdat zij persoonlijk hebben ervaren hoe dit werkt: na je transitie heb je fysiek nog steeds heel veel van je oude gender. En als je aparte categorieën voor mannen en vrouwen hebt om het met die fysieke verschillen nog een beetje leuk te houden, dan is dit gewoon ongepast.

Muxje | 07-05-21 | 12:44

Je mag als kind stellen dat je jezelf meer meisje dan jongen voelt. Je mag hormoonmedicatie nemen en je mag later een geslachtsverandering ondergaan. Je geslacht veranderen op je paspoort etc. Op allerlei gebied is er ondersteuning en begrip. Tja dan mag je ook als omgebouwd meisje/vrouw ook meedoen aan vrouwensport of gaan we dan opeens piepen? Zoals de Engelsen zo mooi zeggen: have your cake and eat it. Ik verheug me nu al op de olympische spelen!

kleinvrouwke | 07-05-21 | 12:44 | 1

Er is toch een verschil tussen de vraag of jij geholpen moet worden om je te laten verbouwen tot het andere geslacht, of liever gezegd tot iets wat daarop lijkt, en de vraag of de samenleving jou vervolgens in alle opzichten en in alle details moet behandelen zoals ze personen van het andere geslacht gemenlijk behandelt. Een transgender vrouw moet dan ook niet piepen als na de operatie het salaris voor exact hetzelfde werk, gedaan door dezelfde persoon, naar beneden wordt bijgesteld.

Schoorsteenveger | 07-05-21 | 12:51

Ha ha ha, ik kom niet meer bij. Heerlijk voor al die deugers. Een vent die alle hard trainende vrouwen zo opzij zet om dat mannen biologisch toch echt anders zijn dan vrouwen. Heerlijk dit, graag meer van dit soort voorbeelden om aan te tonen dat dit hele deugen voor geen meter klopt.

Waargaathetheen | 07-05-21 | 12:43

Sterk spul, die meisje.

Yrrab | 07-05-21 | 12:42

Klaas Dijkhof naar PSV vind ik schokkender...

Jimmy Mc Clure | 07-05-21 | 12:42 | 2

centraal op het middenveld?

P-unit | 07-05-21 | 12:43

Biologie moet leidend zijn in deze, niet de mentale staat van een persoon. Opgelost.

P-unit | 07-05-21 | 12:41 | 1

In biologie wordt door woke druk echter de biologische geslachten ingeruild voor genders, in de wiskunde gaat een goede uitkomst niet eens meer acceptabel en geschiedenis wordt subjectief. Dit is vooruitgang volgens de progressieven.

Borghesia | 07-05-21 | 12:53

Om je bepissen van het lachen, we wonen in een steeds achterlijker wordende wereld. Groet organisaties die bukken voor een miniem groepje gekken. Ik denk dat 99% van de bevolking het absurd vind dat omgebouwde mannen in fysieke vrouwen topsport mogen meedoen.

TheBigKirth | 07-05-21 | 12:41

Wat een mentaliteit van die Laurel. Het lef om mee te doen en ook nog een medaille te incasseren...

SergeantPierlala | 07-05-21 | 12:41

Zo, die kan aardig trekken.

Mr_Natural | 07-05-21 | 12:41 | 1

Trekt em er zo af

klaas24 | 07-05-21 | 12:52

Schnauze is niet aardig.
Naar machogedrag.
Sowieso niet in het Duits doen.

Tais-toi et soit belle.
Frans klnkt toch veel aangenamer?

* Bukt om deegrol te ontwijken *

Kapitein Sjaak Mus | 07-05-21 | 12:41

Binnenkort worden de vrouwen in de vrouwensport ook verdrongen door de mannen. Mooi man.

Wim Venijn | 07-05-21 | 12:40

Niet alle vrouwen hoeven per definitie hun mond te houden van mij.
Niet de lieflijke, intelligente, stabiele.

Wel de hysterische, labiele, emotionele krengen. De kwebbelkippen. De wraakzuchtige jaloerzen. De secreten. De vixens.
Wat dus neerkomt op 75%.

Realism Is All | 07-05-21 | 12:39

Mooie deugspagaat voor het IOC!

de Voorzittert | 07-05-21 | 12:38

Dit is zo ongelofelijk grappig. Leg dat maar eens uit aan al die meisjes.

balustrade | 07-05-21 | 12:38

De liefde bedrijven. Ook wel ‘lekker vrijen’ genoemd.

RickTheDick | 07-05-21 | 12:37 | 1

Als u het niet erg vindt sla ik deze even over..

Wijze uit het Oosten | 07-05-21 | 12:44

Dit is dus een man, die zich heeft laten ombouwen, en dan mag je daar als echte vrouwelijke deelnemer niks van zeggen? Dit is eerlijke competitie?

Doet me een beetje denken aan Dave Chappelle's stukje over LeBron James die zich zou laten ombouwen en vervolgens mee gaat doen aan de women's NBA, en dan 200 punten per wedstrijd scoort...

_Roy_ | 07-05-21 | 12:37 | 3

De comedy is in rap tempo ingehaald door de werkelijkheid.

OscarWilde | 07-05-21 | 12:38

@OscarWilde | 07-05-21 | 12:38: inderdaad :-). De Chinezen lachen zich kapot als ze zien waar het Westen zich mee bezighoudt.

Bataafje | 07-05-21 | 12:43

@Bataafje | 07-05-21 | 12:43: Baizuo (pinyin: báizuǒ) is een Chinees neologisme en een politiek epitheton dat wordt gebruikt om te verwijzen naar westerse linkse ideologieën die voornamelijk worden aangehangen door blanke linksen. ‘het is een term voor westerse linksen die enkel warmlopen voor thema’s als immigratie, minderheden, LHBT en het milieu, en voor wie politieke correctheid een obsessie is’ - Kortom: woke, ontzettend deugend, cultuurmarxistisch links. En volkomen van de zotte.

nobele wilde | 07-05-21 | 15:33

Da's gewoon een vent met een staartje en manboobs.

FrankVeer | 07-05-21 | 12:37 | 6

Hij heeft wel wat weg van Comic Book Guy uit The Simpsons.

Egerius | 07-05-21 | 12:48

@P-unit | 07-05-21 | 12:42: Maar die doen niet mee aan het damesgewichtheffen. Althans niet als deelnemers, hooguit als gluurders/toeschouwers.

FrankVeer | 07-05-21 | 12:56
▼ 3 antwoorden verborgen

Boys will be girls, la la la la Laurel.

Mr_Natural | 07-05-21 | 12:36 | 1
-weggejorist-
Pietjebanaan | 07-05-21 | 23:04

Zelfs voor een man ziet ze er verschrikkelijk lelijk uit. Dubbel gefeliciteerd!

squadra | 07-05-21 | 12:36 | 1

Hij had zich beter om kunnen laten bouwen tot gorilla en dan in Burgers Zoo de competitie aangaan met z'n nieuwe soortgenoten. Een stuk eerlijker.

keestelpro | 07-05-21 | 14:47

Toen er nog een Duitse Democratische Republiek bestond....

bisbisbis | 07-05-21 | 12:36 | 1

Complete manwijven in de DDR, maar nee hoor, echt geen doping...

Wijze uit het Oosten | 07-05-21 | 12:38

Ik vind t lastig.
Straks komen er 3 iemanden die zich samen 1 voelen. Dan zal je zien dat in no time alle gewichthef records aan diggelen gaan.

Openbaar Mysterie | 07-05-21 | 12:35

Mannen een eigen competitie.
Vrouwen een eigen competitie.
Respectievelijke freakgenders een eigen competitie.
Next!

Aristotalloss | 07-05-21 | 12:34 | 5

@Aristotalloss
Eensch
Het medaille voor hullie

Tobi | 07-05-21 | 14:03

Transgender, ok. Maar als je dan als ex-man mee doet met een sportcompetitie waar jouw mannenlichaam als doping werkt ben je een genderfreak.

keestelpro | 07-05-21 | 14:28
▼ 2 antwoorden verborgen

Laurel doet hier niets fout mijns inziens. Zij volgt enkel de regels zoals die door het committee zijn bepaald. Als dat niet eerlijk is, moeten die worden aangepast.

42 | 07-05-21 | 12:33

Dikke lol. Jammer voor de echte vrouwen dat ze na al die strijd voor gelijkwaardigheid tegenover mannen nu wederom aan de bak zullen moeten tegen mannen die zich voordoen als vrouwen.

OscarWilde | 07-05-21 | 12:33

Helemaal geen mondjes dichthouden. Gewoon publiek (schand)palen, dit gedrocht.

ole guapa | 07-05-21 | 12:33

Luister dan liever naar Caitlyn - Bruce - Jenner.

Glasgow Argus | 07-05-21 | 12:33

Iemand die er in slaagt me te overtuigen dat dit niet discriminerend naar vrouwen (echte) is. Krijgt van mij een biertje.

Joris-maar-weg | 07-05-21 | 12:32 | 1

Als jij niet overtuigd kan worden, dan ben JIJ discriminerend bezig. Zo werkt de woke cultuur.

Deflatiemonster | 07-05-21 | 12:49

Sport kapotdeugen. Niet alleen voetballers en formule1 coureurs kunnen dat.

Parsons | 07-05-21 | 12:30 | 1

Gelukkig zijn er dappere coureurs die niet knielen voor die onzin.

Nuchternederland | 07-05-21 | 12:55

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland