Tuig plakt stickers op huis twitteraars
Vuile hond
Het is heel simpel. Je steelt geen auto. Je steelt geen tasjes. Je steelt geen tv. Je steelt geen film. Je bekladt geen huizen. Je slaat geen mensen. Je stuurt geen bedreigingen. En je plakt dus ook geen stickers waar het huis woont van mensen waar je het niet mee eens bent. Tuig.
Reaguursels
InloggenVolstrekt afkeurenswaardig, dit soort huisbezoeken. En plakkerijen.
Wat ook afkeurenswaardig is, maar door de media stelselmatig verzwegen wordt, is dat Links zich al decennialang van dit soort praktijken bedient....
Een verhelderend overzichtje. En dat heeft dan alleen op maar betrekking op GroenLinks:
www.youtube.com/watch?v=BNlH1UwgYx4
HAHAHAHA.......... Extreem links heeft GS ook weten te vinden, aan het aantal 'opgerotte Zwitsals', te zien.
Beetje verontwaardigd zeker, dat Vizier op Links er AFA-praktijken op nahoudt.
Je plakt inderdaad geen stickers op de deur ! dat sowieso..
al vind ik het ook heel intimiderend dat men tijdens verkiezingen allemaal flyers in mijn bus doet met de eis dat ik op D66 / Groenlinks etc etc moet stemmen..
Of bijvoorbeeld de gele-hakenkruis-stickers van de AFA, die deze ratten op deuren en brievenbussen van andersdenkenden plakken.
Snel maar zo'n sticker op de eigen deurpost plakken, zodat de andere vizieroplinks-kinderen niet langskomen.
Maar serieus, erg jammer dit. Eerdere acties, waarbij nepotisme en anonieme dreigementen werden ontmaskerd, waren puik. Hopelijk verlagen ze zich niet nog verder tot het niveau van de kneuzen die ze zeggen te bestrijden.
Ik kan mij nog herinneren een paar jaar geleden dat er bij Pauw werd gesprokken over het bekladen van het huis van Thiery Baudet, dat was volgens Waldemar Torenstra heel grappig waarom is het nooit grappig als het links betreft?
Tot jij een sticker op je deur vindt die stelt dat je geobserveerd wordt door meerdere volgers van wie of wat dan ook. Als je dat soort intimidatie nodig hebt om je punt te maken ben je een sneu figuur en begrijp je de kernwaarden van een democratie niet.
Het is niet eens een smoes: stickers tegen stemfraude. Wat betekent dat überhaupt en wat is de connectie met de praktijk en de sticker zelf?
Was de voet er nog niet af? Moest er per se nog een keer voluit op los worden gegaan met de laatste ammunitie?
Je wordt geobserveerd door een anonieme club en die club moedigt mensen aan om jouw bewegingen en motivaties door te geven aan die anonieme club. Dat soort intimidatie is toch op geen enkele manier te vergelijken met een omroep of nieuwszender?
Indymedia is ook zo'n vuige vergaarbak van abject tuig, ongewassen uitschot en treurige domkoppen. Wat een berouwvol dieptepunt wanneer je die lui gaat imiteren.
Misschien toont de redactie sympathie omdat zij dat niet anoniem doet, zoals het sneue clubje achter die anonieme website makkelijk mensen intimideert en oproept om als NSB’ers mensen te tippen en rapporteren?
Het schijnt maar een heel klein beetje moeilijker te zijn dan een complot verzinnen.
Wat is hun anonieme punt dan? En sinds wanneer is intimidatie de manier om een punt over te brengen? Als we die kant op gaan ziet onze samenleving er over tien jaar uit zoals in autoritaire staten, met mensen die anoniem mensen rapporteren omdat ze een mening hebben.
@GizzleMolby | 22-03-21 | 02:55: lees dan, het waren stickers voor stem locaties. Niet voor individuele woningen.
Politieke onenigheid bestrijd je met WOORDEN.
Op de mens spelen is een teken van zwakte.
Dit kan niet!!
Helemaal mee eens. Dat er mensen zijn die dit soort intimidatie goed praten vind ik echt treurig.
@GizzleMolby | 22-03-21 | 02:58: www.saxnow.nl/nieuws/2021/maart/saxio...
Psssst,... helemaal mee eens, maar zeg je dat ook even tegen links?
Die zijn namelijk van mening dat ze anders denkenden wel met stenen door ruiten, deuren bekladden en doodsbedreigingen mogen bejegenen.
Bij mij op de deur zitten ook zo veel stickers. Van de kinderpostzegels en KWF enzo.
Sowdan, niet echt een rielèkste zondag voor von Loghausen. Alles behalve fris dit soort (sticker)acties. Eerlijk gebied wel te zeggen dat soortgelijke "acties ter linkerzijde" (denk aan doxxing, uni profs de campus uitpleuren omdat deze het ook maar enigzins waagt om van de pc correcte waarheid af te wijken of er (misschien) een andere wereldvisie op nahouden) vaak een stuk minder in de aandacht staan (if at all). Dat maakt dit soort bruinruftende acties niet inenen acceptabel, het toont enkel aan dat in de krochten aan de randen van het politieke spectrum, soortgelijk pusvolk zich bezighoudt met trieste bezigheden. Anders dan dat iedereen misschien gelooft is het politieke spectrum niet lineair maar een hoefijzer. Waar de extremen (in opvatting en methodes) veel meer overeenkomsten hebben dan wat iedereen wenst te geloven.
Niet zo heel erg lang geleden best wel wat schade en verlet opgelopen door een "zwerfkei" van 4500 kilo te hebben opgevist, misschien dat ik het steentje binnenkort maar eens bij iemand op links voor de deur ga leggen, zomaar omdat het kan. ;-)
Heeft u wel vaker van deze vreemde kronkels in uw hoofd? Zo ja, dan zou ik toch even langs de huisarts gaan als ik u was.
@Red shirt | 21-03-21 | 19:40: Dat gaat u geen ene reet aan, en gelukkig ben ik u niet, anders had ik die poep in mijn hoofd gehad...
toch vinnik de telefoontjes van energieboeren een grotere inbreuk op de privacy.
Lef hoor, ik durf nog niet eens een PVV sticker op mijn eigen auto te plakken.
Hang eens een PVV poster voor je raam
@BorisBonkestoter | 21-03-21 | 19:35: Dat is wel goed voor uw privacy.
@Red shirt | 21-03-21 | 19:41: Als je iemand echt wil raken prive, dan plak je een PVV sticker op de deur?
Leuker is een pvv sticker op de auto van je groen links buurman te plakken!
Weet niet / Geen mening
Wat een SA-gedrag; wal-ge-lijk
Dit geplak van stickers is natuurlijk zeer afkeurenswaardig. Dat moet niet. Echter is het uitblijven van verbolgenheid bij zaken als bekladding ook afkeurenswaardig. Dat moet ook niet.
Vandaag was het weer raak. De straatnaambordjes van Tromp, De Ruyter en Jan Pietreszoon Coen moeten het weer ontgelden: Aan de actie deden lokale actievoerders uit Den Bosch, Breda, Nijmegen, Sittard-Geleen, Maastricht, Heerlen, Venlo, Weert, Roermond en Eindhoven mee. De aan Kick Out Zwarte Piet verbonden actievoerders gingen ook de straat op om inwoners naar hun mening te vragen.
Daar is weer volop overgeklad, mar dat is natuurlijk voor de goede zaak. Dan mag kladden en overschilderen zeker wel.
Oh dus daarom wil Gordon dat je niet meer anoniem van social media gebruik mag maken.
Jammer dat links niet al jaren geleden keihard afstand genomen heeft van dit soort microintimidaties - en het daarmee stilzwijgend heeft genormaliseerd. Nu nemen ze zulke lage tactieken ook in andere kringen over.
Precies, alleen is er nu in hypocriete linkse kringen ophef over. Maar dat is wel vaker zodra links wordt geconfronteerd met hun eigen tactieken. Ik voorspel in ieder geval de komende tijd meer ophef en dan vooral op tv waar ze natuurlijk weer vingerwijzen naar Wilders en Baudet want die creëren dit klimaat. Zo voorspelbaar allemaal.
@Statix | 21-03-21 | 18:08:
Wat moet uw leven simpel zijn, hokjesdenkende zwitsal.
@dexter_morgan | 21-03-21 | 19:12: hey een zwitsel opmerking, tja nieuw account he, zat al vanaf dag één op GS kleutertje. Blijkbaar nog te simpel om iemand van een fatsoenlijke inhoudelijke tegenreactie te voorzien.
Nogmaals die stickers waren een ludieke actie bij de verkiezingen, zo haal ik uit een link naar Twitter hieronder.
Eens kijkend op VizierOpLinks zie ik ook dat Nadia net zo grappig is als haatzaaier Martijn Koning, want grapt ze op Twitter: "Ik hoop dat Thierry z'n lievelingskleur wit is". Ja, dan stelt zo'n sticker niets voor. Had niet gemoeten, is niet gepast. Maar als je je dan nu geïntimideerd voelt, moet je toch eens bij jezelf na gaan wat Thierry van die verf vindt.
Dat de hele omgeving de mythe rond Thierry loopt op te hitsen moge duidelijk zijn. Maar daar als een deugezel in meegaan en dan nu lopen janken, van kijk nou is ook mijn deur met een sticker beplakt. Ja, als je het zelf promoot is dat wel toch ook wel triest.
Ik vermoed dat Nadia nu al haar GroenLinks (alias MoslimBroederschap) matties op gaat bellen, dat dit eigenlijk helemaal niet kan. Pas dan heeft ze een punt en verdiend ze deugpunten.
Maar Thierry "heeft het er zelf naar gemaakt" aldus de linkse deug-Twitteraars waarschijnlijk.
@snakedogman | 21-03-21 | 19:10: Thierry zegt de naaste dingen over de man van Sigrid Kaag en wanneer zijn vriendin satirisch wordt aangestipt dan loopt hij weg. Wat een hypocriet.
Witte verf kan je niet verbieden, die gast moet je gewoon oppakken, maar deze stickers zijn bewust gefabriceerd om op te hitsen en haat te zaaien..
Daarnaast is Nadia misschien een domme doos en mag je haar niet, dat is helemaal geen argument tegen intimidatie.
Als het niet meer ludiek is en er een mafkees een Volkert doet, daar heeft links geen alleenrecht op zoals menig hier lijkt te denken, kijk maar naar GB en Duitsland waar linkse politici ook gewoon zijn omgelegd.
"Ik hoop dat Thierry z'n lievelingskleur wit is"
Ik zoek de (volledige) tweet waarin Nadia dit schrijft, maar kan 'm niet vinden! Iemand die mij er aan kan helpen?
Lever er dan op zn minst een krabbertje bij
www.schoonmaakazijn.net/stickers-verw...
Afkeurenswaardig. Personen moet je thuis met rust laten, of ze nu Wim Deetman, Hans Janmaat, Dick Jol, Aad Kosto, Gretta Duisenberg, Geert Wilders, Andreas Kinneging, Thierry Baudet, Sylvana Simons, Nadia Bouras of Huub Bellemans heten.
Wat iemands ideeën ook zijn, iedereen heeft recht op een veilig privé-leven.
Eens. Maar misschien moet je je privé-ideeën ook niet voortdurend op Twitter flikkeren. Kansloos medium.
Wanneer uw ideeën te extreem worden en u uit deze ook dan is de kans groot dat de staat een tijdje uw onderdak gaat verzorgen.
Deze intimidatie is niet goed. Echter, ik kan me een tweet van Nadia herinneren waarin ze zich afvroeg of de verf van op de bekladde voordeur van Thierry Baudet "wit" was, want dat was "zijn lievelingskleur".
Dit is niet kies, maar links heeft strapatsen aan hunne zijde echt gedoogd.
Dat was foute humor. Maar foute humor moet ook kunnen.
@Giraf01 | 21-03-21 | 17:39:
De spiegel grap is ook al een aantal keer gemaakt dus fijn dat het mag.
@Giraf01 | 21-03-21 | 17:39: de stickers zijn ook foute humor.
Antifa hahaha, als mensen een foute mening uiten is het gewoon geoorloofd. Toch geinig dat dit na tientallen jaren stilte als nog op komt. Ben benieuwd of ze zelf ook die inschatting hebben gemaakt, dat het draagvlak voor linkse haat zo ver af neemt dat mensen reageren met je moet niet zeuren.
@checkmate123 | 21-03-21 | 17:45: Waar zijn die stickers te bestellen? Een vage kennis uit de kroeg vroeg ernaar ..
Intimidatie binnen iemands privesfeer is altijd not-done. Met het exposen van stiekume en foute dingen is niks mis, maar niet met adresgegevens.
Wel als iemand applaudiseert als het bij een ander (Baudet) gebeurt.
@BenPakdee | 21-03-21 | 18:35: Dan verschijnt er neem ik aan ook een vermanend artikel op de JOOP dat het lastigvallen van mensen op hun prive adres een brug te ver is en niet toe te juigen.
@BorisBonkestoter | 21-03-21 | 19:39: juichen
In de jaren tachtig publiceerde het krakersblad Bluf! al adressen van IND medewerkers. Om het uitzetbeleid tegen te werken.
Maar dat was geen oproep tot geweld. "Zie maar wat je er mee doet"
En dat leidde tot graffiti op privé woningen tot een bomaanslag op de woning van ministers Aad Kosto.
Ja, wie intimidatie niet afkeurt of tegengaat zal er uiteindelijk zelf slachtoffer van worden. Dat geldt overigens ook voor die ene krijgsleer vermomd als uitheemse godsdienst.
Het is wel knap hoe hij of zij zijn/haar/hun identiteit geheim weten te houden.
De stickers zijn verder altijd kut. Wat er ook op staat.
Ik kreeg anders wel verkiezingspropaganda van GL door de brievenbus gepropt, terwijl er NEE NEE staat.
@BenPakdee 18:36: Daar zijn ze electoraal ook voor afgestraft.
Partij A(links/ progressief) bedient zich van regels als adverteerders bellen of bedrijven contacten om te laten zien dat iemand zgnd niet fris (nazi) is. Dus zo oppositie uit te schakelen. En alle traditionele media staan te juichen en vinden deze tactieken geoorloofd, want door de "goede" zaak. GS heeft hier in verleden ook mee te maken gekregen.
Partij B (rechts/ conservatief) grijpt nu tot een zelfde soort middel en nu komt er kritiek van rechts/ conservatief dat dit echt niet kan. IK ben het hier helemaal mee eens. Echter door je zo op te stellen kan je natuurlijk nooit winnen. De andere partij mag dingen (hoe verachtelijk ook) die jij niet mag. Kortom asymmetrische oorlogsvoering die de partij die zichzelf standaarden oplegt waar de ander partij schijt aan heeft natuurlijk altijd verliest.
Toevoeging als iemand een oplossing van dit asymmetrische dilemma verneem ik graag. Meegaan met de tactieken van de andere partij (intimidatie, adverteerders bellen, cancellen) zie ik sowieso niet als een oplossing.
@ultraman | 21-03-21 | 16:49:
Eens. We moeten niet in een spiraal van geweld terecht komen. Enige oplossing is in mijn ogen het blijven herhalen van de feiten.
Blijf herhalen dat mevrouw Schuurman haar been verloor bij een aanslag, en dat de daders door de NPO verheerlijkt werden. Dat het slachtoffer in de tweede kamer door haar "collegae" stelselmatig geschoffeerd werd, en uitgelachen omdat ze de trap niet alleen op kon. Blijf herhalen dat de daders achter de stronttaart van Fortuyn subsidie kregen; en bevriend waren met de vrouw van Volkert vd G. Die inmiddels al ruim 6 jaar een vrij man is ondanks het schenden van alle afspraken omtrent zijn vrijlating.
Ook nu lees ik dat een van de slachtoffers zelf eerder super enthousiast was over het bekladden van Baudets woning. Dat rechtvaardigt niet deze vernieling, maar het wel aan hoe scheef de verhoudingen liggen.
Daar moet iedereen de komende tijd zo vaak mogelijk aan herinnerd worden.
DNA,rara.
Intimidatie is altijd abject. Maar als links aangevallen wordt lijkt een deel van rechts smalend te reageren, en andersom gebeurt dat evenzo. Het gaat om de intimidatie an sich, niet waar die vandaan komt of wie het slachtoffer is.
Eens, dit is een strafzaak want vernieling en bedreiging.
Daar moet altijd keihard tegen opgetreden worden, ongeacht wie er achter zit of wie het slachtoffer is.
Dat gezegd hebbend valt het mij op dat pakweg 99% van dit soort intimidatie afkomstig is van links. De acceptatie van intimidatie en geweld is bij links kennelijk veel groter.
En dat blijkt ook uit wat je zegt over dat smalende als een ander het slachtoffer is. Afgelopen jaren heb ik een behoorlijke stoet linkse politici, journalisten, columnisten, hoogleraren en andere BN-ers voorbij zien komen die intimidatie en geweld tegen rechts toejuichten. En niet alleen geweld tegen zogenaamd "extreemrechts", maar ook tegen reporters van Powned, ondergedoken ex-moslims of VVD-politici.
Andersom zijn er bij mijn weten geen rechtse politici of andere bekendheden die geweld tegen links goedpraten. Alleen op het anonieme internet zie je dat, maar dat is niet vergelijkbaar; op links zitten ook anonieme idioten die geweld verheerlijken. Het gaat mij nu om over het paard getilde voorbeeldfiguren zoals van Riessen, Jahjah, Vonk, Akwasi en vele anderen.
Op rechts zie ik geen voorbeeldfiguren hiertoe oproepen.
@Dandruff | 21-03-21 | 16:56: Je laatste alinea is helemaal raak. Daarom wil ik er nogmaals op wijzen dat we met asymmetrische verhoudingen te maken hebben. Er is geen level playing field meer als het om politiek gaat. Waarbij je kunt stellen dat links/ progressief gewoon 20 jaar voorloopt op conservatief Nld mbt politiek en actievoeren.
En goed vb is ook dat D66 gewoon massaal volgers en likes voor sociale media koopt waardoor een hype gecreeerd kan worden, die door media overgenomen wordt en waarin mensen beginnen te geloven.
@ultraman | 21-03-21 | 17:16:
Ik geef toe dat het lastig is te blijven geloven in een eerlijke discussie. Het alternatief is helaas geweld, dus we zullen dat asymmetrische voorlopig even moeten slikken. We kunnen hier alleen een eind aan maken door zelf niet aan die ellende mee te doen.
In plaats daarvan moeten we stelselmatig de keiharde feiten blijven herhalen, keer op keer, dag in dag uit.
@Dandruff | 21-03-21 | 17:40:
Want aanhangers zijn gevoelig voor feiten verspreid door de "nazi's". Iedereen die invloed heeft op het beleid heeft geen last van het beleid. Er is zo ver ik weet nog nooit een forse draai geweest in de Europese politiek zonder, ellende en geweld. Zou niet weten waarom dat nu anders is. De vraag is denk ik meer is het de moeite om er überhaupt voor te vechten.
@mmx | 21-03-21 | 17:55:
Stalinisten luisteren niet naar redelijkheid want "bourgeois" en "Hitler".
Klopt, maar de meeste kiezers zijn geen stalinisten. Extreemlinks is weggestemd, en nep-midden (D'66) en nep-rechts (VVD) wonnen de verkiezingen. Vooral dankzij de inzet van NPO'66.
Maar dan. Zowel D66 als de VVD willen het verkiezingsprogramma van GroenLinks uitvoeren. Beide partijen willen miljoenen analfabeten importeren en al onze inkomsten overmaken naar de EU. Dat beleid kan alleen maar tot overbevolking en hongersnood leiden, zelfs zonder rampenplannen als de energietransitie en afschaffing van de landbouw. Om nog maar te zwijgen over de gevolgen van geïmporteerde criminaliteit, islamisering, extremisme en terrorisme.
Die effecten zijn niet geheim te houden. De afgelopen 25 jaar kostte immigratie ons 400 miljard; ongeveer evenveel als onze gasinkomsten. Komende 20 jaar gaat immigratie dus 600 miljard kosten, maar dan zonder dat we gasinkomsten hebben. O ja, en elk huishouden moet 50.000 euro ophoesten voor een niet-werkende warmtepomp, en de energieprijzen zullen extreem stijgen omdat het verhogen van de loonbelasting naar 400% waarschijnlijk niet genoeg zal zijn om het nieuwe elektriciteitsnet te bouwen en te onderhouden.
Als de kartelpartijen dit werkelijk gaan doen zal iedereen dat heel snel merken, zowel in zijn portemonnee als qua veiligheid in zijn straat.
Hamvraag is of iedereen het op tijd door heeft; daarom moeten we de feiten blijven herhalen.
@Dandruff | 21-03-21 | 17:40: U bedoelt uw subjectieve 'feiten'?
@Dandruff | 21-03-21 | 17:40: Probleem feiten zijn voor deze mensen meningen en gevoelens gaan voor veel van deze boven feiten.
@Red shirt | 21-03-21 | 19:57:
U hebt daar alles opgeteld 0 voorbeelden van, begrijp ik?
Doet me denken aan al uw andere reacties afgelopen jaren.
Misschien hier nog maar eens op terugkomen als u wel 1 voorbeeld heeft.
@ultraman | 21-03-21 | 21:11:
Eens. Maar op feiten kun je bouwen, op meningen niet.
En dat gaat de "fuck facts, it's all about my feelings" lobby ook merken.
Peperdure warmtepompen werken bijvoorbeeld nog steeds niet. Huizen warmen niet op terwijl die verbouwingen tienduizenden euro's kostten. Zelfs van de idealisten die daar zelf voor kozen is de helft ontevreden; de andere helft heeft "hybride" huizen, dus nog steeds gas-, hout-. of elektrische kachels. En is daarmee *dus* niet klimaatneutraal.
Hoe meer mensen in die mooie praatjes over warmtepompen trappen, hoe groter de weerstand wordt.
Straks moeten we als reaguurders met roze kroontjes op de jas genaaid de straat op. Hangen er bordjes in de openbare ruimte: voor reaguurders verboden.
Mij krijgen ze niet, zit altijd vermomd met een mondkapje, zonnebril en grote muts, op mijn PC het geen stijl te lezen.
Grappig dat je dat haalt uit het intimideren van linkse mensen.
Wat een kronkels om daar te komen
Ik ga even Nadia Bouras immiteren: was het wel een rode want dat is toch je lievelingskleur?
Jaja -m klein toetsenbord, grote vingers
Ja, dat twitterde mevrouw Bouras toen Thierry's huis was beklad met witte verf. Boontje komt om haar loontje.
Die gast achter Vizier op Links was toch een paar maanden gelenden al gedoxed als een of ander joch uit Urk met nazisympathieen?
Nee, dat was helemaal mis.
@Japannert,
Sowieso als iemand echte nazisympathieën heeft wordt hij door links direct op een voetstuk gezet. Zie dictators als Arafat, Saddam, Mugabe, etc; en clubjes als fatah, antifa, isis etc.
Links gebruikt het nazi-stempeltje alleen tegen mensen die geweld afwijzen.
Los van zijn vermeende sympathieën zou hij dat dan knap hebben gedaan want er zit aardig wat research werk in.
Kansloze actie, al hoef je met het slachtoffer geen medelijden te hebben. Ze vond het namelijk prima, toen het huis van Baudet beklad werd. Toxisch pleuriswijf.
Precies! En maar janken als het jezelf overkomt.
Links op zijn kortst door de bocht.
Amen.
Wat heeft Chris Klomp nu weer gedaan?
Digitaal cancelen, analoog cancelen.
Ik zie geen verschil
Vergeet de Zelfcancel niet, zie het nederlands cancelelftal dat mbt het wk voetbal in Qatar in haar eigen deugmes is gevallen, nadat Johan Derksen aan de hoogste boom moest vanwege een grapje over een Ghanese cultuur en traditieslopert.
Toen Baudet's voordeur met verf beklad werd, vond Bouras het prachtig. Ze twitterde blij:
"Was het witte verf? Dat is namelijk zijn lievelingskleur."
twitter.com/NadiaBouras/status/907148...
Kijk dan moet je ook niet huilen mevrouw. Verpakt als een grapje maar het wel impliciet goedkeuren.
@cor123 | 21-03-21 | 15:56: Dus wat?
@Roze_bril_drager | 21-03-21 | 15:46: Baudet loop inmiddels ook al met een kogelwerend vest rond. Daar heeft mw Bouras geen last van. Wie kaatst kan de bal verwachten.
Mede dankzij beroeps-demoniseerders als Bouras & Bellemakers, wordt Wilders al 17 jaar zwaar beveiligd, en moet Baudet inmiddels ook beveiligd worden. Maar zélf heel hard janken als er een stickertje op hun eigen deur zit. Grenzeloos hypocriet haatvolk.
Het past binnen de huidige trend waarin activisme en extremisme voor veel mensen blijkbaar een aanvaardbaar segment van de politieke en maatschappelijke taart aan het worden zijn. Enerzijds door een voorgekookte politieke gevestigde orde zoals het huidige gelijkgeschakelde partijkartel, waar alle politieke dynamiek vakkundig uitgeslagen is, en geen enkele ruimte voor verandering meer mogelijk is, en anderzijds omdat je nu eenmaal mensen hebt die hoe dan ook voor extreem gaan, rechts-, links en religieus extremisme, voedsel (vegetariers)- en milieu-extremisten, en ze zitten allemaal in het vijf voor twaalf segment, dus het is niet zo verbazingwekkend dat ze bij elkaar op bezoek gaan. Het zal je hobby maar wezen.
Ik bespeur een kommafetisj.
@beldewouten | 21-03-21 | 15:37:
Dat bespeuren is een hobby van u neem ik aan, kunt u er met iemand over praten ?
@De Briemusketier | 21-03-21 | 15:42: Met jou misschien?
@beldewouten | 21-03-21 | 15:43:
Liever niet, u bent nogal extreem heb ik het idee, zit er in bovengenoemde categorieën niets voor u bij ?
@De Briemusketier | 21-03-21 | 15:49: Ik ben niet zo extreem hoor. Extreem anti-extreem misschien. Vind het al snel theatraal.
Diezelfde Nadia Bouras vond het héél grappig toen de voordeur van Baudet beklad werd met leuzen.
Hitler deed ook nare dingen. Toch gun je ook zo’n man geen zelfmoord. Toch? Of wel? Ingewikkeld.
Waarschijnlijk een extremistische activistische deugmuts met een plaat beton the size of Texas voor haar taas, die het Baudetbashen nodig heeft om haarzelf te definiëren. Dat moet je niet na willen doen.
@Papa Jones | 21-03-21 | 15:37: At your service: twitter.com/NadiaBouras/status/907148...
@Papa Jones | 21-03-21 | 15:37: Het is niet gebeurd wánt ze is een geëmancipeerde sterke vrouw ?
Sterk .
Wat een tering actie .
Zo'n sticker krijgt een hele andere lading als ie op je woning ipv een stembureau word geplakt .
Dus promoveren is geen maat voor enige zelfreflectie. Deze mevrouw meent dat zonder Wilders er geen toeslagenaffaire geweest zou zijn. Was Asscher niet opgestapt en was er niet iets met Oostblokkers? Dan vrolijk maken over witte verf Baudet. Gevalletje Twitter, kaatsen en bal verwachten. Beeldbevestigend.
Dit soort stickers moet gewoon helemaal niet gemaakt -laat staan verspreid- worden. Zinloos gedoe, breng gewoon in het nieuws wat ultralinks uitspookt. Die stickers of folders zijn gemakkelijk te misbruiken door personen die Vizier Op Links in een kwaad daglicht willen zetten. En ja, daar is extreem links toe in staat waarmee ik niet wil suggereren dat dit ook daadwerkelijk uit hun koker komt. Hoe dan ook, in alle opzichten verwerpelijk.
Ik ken de tijd nog van de verzuiling PvdA = Joop den Uijl en VVD = Hans Wiegel. Destijds werden de verschillen in de 2e kamer en op verjaardagen bediscussieerd. Tegenwoordig intimidatie, huftergedrag, anoniem bagger storten op de soccial media, onder het valse voorwendsel van vrijheid van meningsuiting. We zijn een klein zielig volkje geworden dat tot in de afgrond is verwend.
Was dat in dezelfde tijd dat Janmaat voor zijn leven moest vrezen of net daarvoor ?
@Roze_bril_drager | 21-03-21 | 15:14: Hahaha Janmaat ...... die is later door PvdA politici aan alle kanten ingehaald, zou nu een nette man zijn.
Nou nou, die Sinterklaas bestaat opmerking van Wiegel was ook niet voor de poes!
@Roze_bril_drager | 21-03-21 | 15:14: Ja, dat was ik even vergeten... haha....
Ach, neen! Los van het feit dat dit allemaal gewoon veel te ver gaat, is het niet handig om linkse types aanleiding te geven om nu de zielepiet uit te gaan hangen.
Boeras, niet janken. Toen de voordeur van Thierry beklad was met witte verf vond je dat heel lollig! " Witte verf, zijn lievelingskleur".
Als er morgen in een Utrechtse tram wat mensen worden neergeschoten, leidt dat direct tot speculaties over de achtergronden van de daders. Dan is een nuancering als "eerst maar eens afwachten wie hier achter zit" best op zijn plaats.
Die nuancering lijkt mij hier ook op zijn plaats. Ik heb dit stickeren nergens goedgepraat want vernieling, plus intimidatie in de persoonlijke sfeer; dus fout. Duidelijk.
Maar de daders zijn volgens mij nog niet gepakt.
Dus zijn de motieven ook onbekend.
Mooi dat ik nog een screenshot heb van jouw tegel hieronder wegens goede opsomming van valse linkse vlaggen ter framing van ‘extreem-rechts.’
@kapoerewiet | 21-03-21 | 15:15:
Jammer dat dat nodig is. Maar er gebeurt zoveel, dat we het meeste vergeten. Ik heb nog heel even gegoogeld op namen en plaatsen in die opsomming, maar dat werkte niet. Veel trefwoorden werken niet, en veel artikelen van vooral dagbladen verdwijnen na een bepaalde tijd.
Er wordt behoorlijk wat gejorist. Gaat vast om reaguurders die op zondag hun zwarte laklaarzen een grondige poetsbeurt geven.
Ook wel om mensen die een en ander nuanceren. Zoals dat ook gebeurt als moslims een aanslag plegen en de dader nog niet bekend is. Met name extreemrechts geweld is in het verleden vaker nep geweest dan echt.
@Dandruff | 21-03-21 | 15:02: Toch wel wat van de reacties gezien voordat ze verdwenen, en ik begrijp eigenlijk niet waarom ze verwijderd zijn. Gaat niet de goede kant op.
Ronaldo is een Spaanse jongensnaam en betekent "Liniaal", nogal rechtlijnig dus.
In het Portugees is het koninklijke heerser.
@Muxje | 21-03-21 | 15:06: eens.
@Muxje | 21-03-21 | 15:06:
Eens. Enerzijds snap ik wel dat GS niet teveel toe wil geven aan complotdenkers, en zeker niet aan mensen die dit goedpraten. Anderzijds versta ik onder complotdenkers mensen die vaststaande feiten ontkennen. In dit geval zijn de daders nog onbekend, en wordt er dus van alle kanten gespeculeerd.
@Muxje | 21-03-21 | 15:06: Eens.
@Dandruff | 21-03-21 | 15:14: jammer dat het plaatsen van buitenlandse nieuws ook word weggejorist althans zo heb ik het 2x ervaren.. dacht dat bronmelding was toegestaan
@Dutch-Super-Evil | 21-03-21 | 16:32:
Bronvermelding is wel toegestaan, tenzij van bepaalde bronnen die ik dus niet kan noemen zoals nuuu punt en el. Reacties kunnen ook verwijderd worden vanwege off topic, en natuurlijk de gebruikelijke dingen (racisme, schelden, bedreigen etc).
Ik heb je reacties niet gezien dus ik weet niet wat de reden was. Van mij is ook een reactie verwijderd, mogelijk vanwege off topic. Ik gaf een reeks voorbeelden van valse vlaggen uit een bepaalde hoek, in NL, zij het dat sommigen van 35 jaar terug waren.
Wat wilt u hier mee zeggen?
Er is geen enkel excuus voor dit soort intimidatie. Het werkt ook averechts om dezelfde methoden te gaan gebruiken, want dan krijg je een neerwaartse spiraal die eindigt in een burgeroorlog.
Maar bij den Terry had ze er geen problemen mee:
mobile.twitter.com/seven__/status/137...
Is de favoriete kleur van Nadia rood?
Precies dit, en ben ik wegjorist omdat ik aangaf dat die kliek hypocriet was terwijl ze het toejuichen als het bij een ander gebeurd.
@Statix | 21-03-21 | 15:06: Terwijl hoe moeilijk is dit nou? Dit doe je niet. Doe je niet bij linkse mensen en doe je niet bij rechtse mensen. Doe je niet bij mensen die het principieel van zich werpen en niet bij mensen die het wel grappig vinden als de tegenpartij het overkomt. Doe je zelfs niet bij mensen die het zelf wel doen. Gewoon niet. Simpel. Als het een beetje in orde is in je bovenkamer kan heel de gedachte nooit in je opkomen.
@Mazzelstof | 21-03-21 | 16:16: Wat heeft "het doen" daarmee te maken? Zijn reactie is een hele andere.
@cor123 | 21-03-21 | 16:34: Er zijn mensen die dit dus daadwerkelijk doen. Dat ga je dus gewoon niet rechtlullen. Ook niet met een omweg. En verder is dit allemaal zo helder als glas.
@Mazzelstof | 21-03-21 | 17:22: Rechtlullen? Het gaat om de hypocrisie. En wie zegt dat het niet zelf is geplakt? Sluit niks uit, gelet op het verleden.
@cor123 | 21-03-21 | 19:37: Da's dus een poging om het recht te lullen met een niet al te lange omweg. De omweg bestaat uit twee bochten: eentje waarin ze er zelf om vroegen en eentje waarin ze het zelf gedaan hebben. Het zijn twee bochten die eindigen in een kuil voor jezelf. Niet doen.
Droeftoeters, je hebt ze in twee soorten:
- extreem links;
- extreem rechts.
Deze stickeractie is weer een zoveelste dieptepunt in een neverending wapenwedloop tussen de twee genoemde soorten droeftoeters.
Griezelig die website ook met huisadressen en afbeeldingen van hun huizen. Gaat veel te ver dit! We kunnen het grondig oneens zijn met elkaar in dit land, maar dit geplak dat je onder observatie staat is pure bedreiging en/of intimidatie. Afkeurenswaardig!
Geert Mak woont in een prachtig monumentaal pand, je verwacht het wel.
Ja inderdaad veel te ver, bijna net zo ver als ''antifasisitische actie'' die volgens de nos gewoon ''onderzoekers'' zijn.. en al zeker 30 jaar bezig zijn met exact dit maar vizier op links zal wel opgerolt worden en die andere kunnen gewoon doorgaan.(begrijp mij niet verkeerd prima als ze dit oprollen maar die andere kant dan dus ook natuurlijk)
@politiekgemotiveerd | 21-03-21 | 15:03:
Zeker, ook wanneer het vanaf de linkerkant te ver gaat en in de persoonlijke levenssfeer komt is het afkeurenswaardig. Tja, de wereldzenders zij inu eenmaal indirect in handen van de uiteindelijk 3 grootste investeerders blackrock, vanguard en state bij een select groepje zeer rijke aandeelhouders die allemaal hetzelfde nieuws verspreiden: build back better en intussen de hele wereld overnemen.... niet gezond, nee. Dat lijkt inmiddels een onomkeerbaar proces en volgens mij wordt er van Covid19 gretig gebruik gemaakt om het laatste stukje onafhankelijkheid de das om te doen.
Er is ook een "bekende buren" site. Verbieden?
Gaat lekker in dit gave gepolariseerde landje. En gezien de verkiezingsuitslagen vindt iedereen dat ook best ok...
Ik heb niet gauw medelijden maar, wat zielig dat je het op zo'n manier moet proberen recht te lullen. Dit is gewoon verwerpelijk wie het ook doet voor wat voor reden dan ook.
okdan. Ja visieroplinks is slecht. En Frans Timmermans is echt een mooie lul.
ach ja komt er een keer iets van rechts, is alles weer de schuld van rechts, links komt overal mee weg, komt niet eens in het nieuws
Als het van links komt was het een individu. Als het van rechts komt, was het rechts. Zo simpel is het leven.
De meeste tranen vallen ter linkerzijde
Is vizieroplinks zoiets als WNL eigenlijk bedoeld was ?
Stelletje lafbekken als je zo stiekem bezig bent.
Hebben ze van linkse extremisten geleerd dit soort praktijken mits het waar is.
Misschien niet zo netjes maar ook niet zo heel stiekem als je je logo er op zet.
Niet mee eens met dit soort praktijken..
Maar, dit gaat vaker gebeuren en de gedachte is waarschijnlijk "fight fire with fire".
Maar welke stickers moet je plakken op Baudet zn voordeur? Hij verenigd semitofilie met anti-semitisme in 1 persoon. (tenminste, als de analyse van GS klopt en de weggelopen leden niet gelogen hebben)
Hebben we al hoor en wederhoor toegepast of moeten we later weer lezen dat deze stickers zijn geborduurd door een zieligheidsclubje.
Dit.
Nee, die stickers komen van de site, en worden verspreid onder de donateurs.
Vreselijk dit. Ik hoop dat het stopt, want mensen moeten zich niet tot hetzelfde niveau gaan verlagen als het GL-Antifa tuig.
Welk ander doel kan dit hebben dan intimidatie.
Blijkbaar vinden ze dat lekker of zo. Hebben ze dat nodig.
Het is nu dus wachten op een sticker "Vizier op rechts". Nederland wordt steeds gezelliger.
"Je stuurt geen bedreigingen" is overigens een slecht voorbeeld. Bedreigen mag gewoon in dit land. A***** kwam er toch ook mee weg?
die stickers zijn er helaas al jaren. In diverse vormen, en van diverse partijen. Dit is ook niks anders dan een jullie-doen-wij-dan-ook-doen actie. Kinderachtig. T geeft helaas wel aan hoe verziekt het inmiddels is.
Links heeft al jaren het vizier op rechts. Uisluiten, isoleren shamen en framen. Daar hoor je niks over. Wilders kan al meer dan 10 jaar niet onbeveiligd over straat vanwege zijn afwijkende mening.
'Links' of 'Rechts' is niet een groep met allemaal dezelfde mensen erin die zich allemaal hetzelfde gedragen.
Het is niet zozeer dat. Al meer dan 20 jaar heb je van die relatief kleine, zelf-georganiseerde axie groepjes die, terwijl gewone mensen naar hun werk moeten, het internet afstruinen naar gasten die er een iets te rechtse mening op na houden, de klink met hun groepje delen, het groepje er achter wil komen wie dit is en waar ze werken, en dan allemaal de werkgever gaan bellen om heisa te trappen ("wist u dat zo en zo die bij u werkt dit en dat zegt op internet? bent u het daar mee eens? wat gaat u hier aan doen? etc. etc.).
Ik heb NOG NOOIT gehoord van iemand die bijv. bij Philips is ontslagen omdat ze Josef Stalin best wel een geschikte kerel vonden of uit het Rode Boekje van Mao quoten.
17 jaar
VoL vind ik sterk met het openbaren van bepaalde lijntjes en connecties. Maar dit soort zaken, brrrr. Eng. Dit doet afbreuk aan de dingen die in mijn ogen wel waardevol zijn. Ik snap dat niet VoL zelf maar aanhangers van VoL dit doen, maar die stickers zijn te bestellen via VoL zelf. Kappen met dit soort gein. Als ik om welke mening dan ook, vanuit welke hoek dan ook, dit soort intimiderende zaken voor mijn kiezen zou krijgen, dan zou ik ook bloedlink zijn. Beneden alle peil.
Ik kon die stickers (of andere merchandise) niet zo gauw vinden op hun site. Verkopen ze die dingen inderdaad? Dan lok je dit soort dingen wel een beetje uit, ja.
@Muxje | 21-03-21 | 14:35:
Die kun (of kon iig) je krijgen wanneer je doneert
Links bestrijd je d.m.v. politiek en hun proberen in te laten zien dat veel van hun ideeën totaal niet werken en dat zij leven in een droomwereld waar de draaiende economie (de moneymaker) totaal vergeten wordt.
Dat haal je niet met politiek alleen zolang links alle msm achter zich heeft. Bovendien zijn die mensen zo overtuigd van hun gelijk dat er wedstrijden zijn ontstaan wie er binnen hun groepen het meeste deugt en dit escaleert steeds meer. Zit je eenmaal in die deugtunnel ben je homefree.
Fascistisch Links heeft inmiddels al met succes de bekende cancel-akties ondernomen lees ik (Hoi Chris Aalberts!).
Gezellig clubje!
www.krapuul.nl/politiek-blog/2759601/...
Ergens moet ik er wel om lachen dat die lui achter Krapuul.nl niet door hebben dat de leren laarsjes in hun kast net zo hard met hakjes klikken.
Pyt van der Galien. Nog zo'n onderdeel van het probleem.
Heh, grappig, eenieder die het niet met hun standpunten eens is wordt gelijk een neo- nazi genoemd.
@me163komet | 21-03-21 | 14:52: Ja, nou gaat geuzennaam wellicht wat ver, maar deze term verliest wel kracht wanneer hij zo makkelijk gebruikt wordt.
Mooi hè, fascisme?
Over fascisme gesproken ,heb de laatste tijd niets meer in het nieuws gelezen of gezien over Antifa . Ze worden minder het veld in gestuurd ?
Waarom zou je het daarmee vergelijken? Kan je er niet gewoon iets van vinden zonder het langs een meetlat met andere zaken te leggen?
@hagbard_celine | 21-03-21 | 14:23: Juist!
@hagbard_celine | 21-03-21 | 14:23: waarom ?
Als u het ijkpunt bepaalt , zou ik alleen nog maar geschikt zijn als orgaandonor denk ik .
Net zo sneu als werkgeverbellen maar misschien wel een reactie daarop. Ik weet nog niet wat ik erger vind om eerlijk te zijn. Iemands leven proberen te verwoesten omdat hij een andere mening heeft vind ik veel verder gaan maar tegenwoordig een vaak toegepaste manier van deugend links dus vandaar alleen nog maar annoniem je mening ventileren. Mag links nu ook aan beginnen, jammer hoor voor ze.
Doe niet zo dom.
Linkse intimidatie, rechtse intimidatie. Allemaal klap voor je bakkes waardig als ik je op heterdaad pak. Heeft niks met polletiek van doen maar wél alles met fatsoen.
Precies dit.
Dat Cordon Sanitaire rondom Wilders en Baudet ..... is dat ook geen vorm van intimidatie ? Hang eens een PVV poster voor je raam....
Ik heb zowel linkse als rechtse standpunten, en ben het nooit met ieder standpunt van welke partij dan ook eens. Wat voor sticker wil je op mijn raam plakken als ik dingen vind waar jij het niet mee eens bent? Je kunt toch gewoon praten met elkaar? Hoezo moet je stiekem langs bij mensen om stickertjes te plakken of deuren te besmeuren? Ben je te bang om een discussie aan te gaan of zo? Stelletje mafkezen! Die voor je. (En die kun je zowel in de linkse als de rechtse variant krijgen!)
Jij krijgt een sticker: Hier niet aanbellen. Deze persoon gaat in discussie!
Maar... (ik dacht, ik berig er eens mee).
Ben het met u eens. Echter. Maar. Een plakkertje op uw deur of raam is al erg vervelend, stelt u zich voor hoe vervelend het wordt als u bezoek krijgt van een man of zes, type sportschool met chemische ondersteuning, die lispelend en sissend in de gang naar de vrouw des huizes staan te staren terwijl nummer zeven, degene die in elk geval nog enigszins begrijpelijk en verstaanbaar Nederlands spreekt, komt vertellen dat u in de gaten wordt gehouden.
Voorts is het ook wel wat anders als u vrijwel direct, zonder nog in een echte discussie te kunnen komen, wordt weggezet als racist, fascist, vrouwenhater, anti-feminist, anti-abortus of wappie.
Anderen zijn tegenwoordig namelijk steeds slechter in staat naar elkaar te luisteren, laat staan over andermans standpunten te willen denken.
@Schadenfreude | 21-03-21 | 14:15:
Gewoon twee mensen die lekker tegen elkaar schreeuwen en de oren dicht houden dan maar?
@kloopindeslootjijook | 21-03-21 | 14:32: nee, dat doen politici. Aan de voordeur blijven we beschaafd.
Mondelinge bedreigingen is altijd lastig te bewijzen, maar schriftelijk (zoals hier) is het veel makkelijker om de daders 20 jaar TBS cadeau te doen.
(begin nu wel het nut in te zien van een deurbel met camera.)
@W_F | 21-03-21 | 14:10: Mondkapje en hoodie ....
Je hoeft die lui niet te gaan verdedigen omdat je zelf rechts bent.
En zij zich rechts noemen.
Dat is inderdaad net zoiets als zeggen dat alle voetballiefhebbers van hooligans moeten houden.
@VBO_B_Niveau | 21-03-21 | 14:11: opmerking was eigenlijk ironisch bedoelt
Eens. Zij zijn anti-links bij VOL en volgen ze en zoeken ze op. Ik (inderdaad rechts) probeer zo ver mogelijk bij linksvolk en deugers weg te blijven want vind steeds vaker dat ze rijp zijn voor GGZ.
Leek mij ook. Andersom, ‘visier op rechts’ zou wel weer prima zijn.
Met dat verschil dat de ene het wel moet doen om zo het grote duivelse kwaad te bestrijden, toch? Of ben ik nu verkeerd geïnformeerd?
Precies dat. Voor links zijn alle strijdmethoden geoorloofd tot aan bedreigingen, bekladden van huizen en ruiten ingooien. Geen enkel medelijden met de hierboven opgevoerde deugneuzen.
Vizier op Links is een eng clubje. Zal die Erwin Wagensveld wel achter zitten, of Karskens.
Vreemd .... mijn reactie wordt weggejorist want feiten en jij doet alleen aannames.
Waarom een sticker in het Afrikaans? vizieroplinks.org/roerige-tijden-robu...
Deze uitspraak, een oproep tot verzet tegen de vijand, is van een afrikaans politicus, ik dacht Kruger, die zich ten tijden van de Boeren oorlogen, ergens eind 1800, heeft verzet tegen de engelse annexatie van de landen en gebieden in Zuid Afrika. Kruger behoorde trouwens tot de Bittereinders. En hoe het verder ging met Zuid Afrika na de Engelse bezetting is algemeen wel bekend.
@swapper | 21-03-21 | 14:41: Ik kan u het boek van R.W Johnson over de economische toekomst van Zuid-Afrika aanraden: How Long will South Africa Survive? (2nd Edition): The Crisis Continues by Johnson RW (Author) R.W. Johnson is an Emeritus Fellow of Magdalen College, Oxford, and was the only South African Rhodes Scholar to return home after the fall of apartheid. He has published twelve books, scores of academic articles and innumerable articles for the international press.
Ik zal u tav van de inhoud iets verklappen; op alle internationale lijstjes zakt Zuid-Afrika sinds het ANC daar via een eenpartijstaat de macht heeft.
Het lijkt me goed om alvast de namen te gaan vinden van de mensen die in de organisatie van dit clubje zitten en die even met een 'smile' op GeenStijl te zetten.
Dan weet de politie alvast bij wie ze moeten aankloppen wanneer er (zwaardere) strafbare feiten gepleegd worden.
.
Ik schat zomaar in dat dat ook preventief gaat werken.
Een soort van vizieropvizieroplinks bedoel je maar dan met veel meer exposure.
Denk dat ze liever op de achtergrond blijven, het gezondheidsrisico is denkelijk te groot. Het personeel van Links blijft graag uit het zicht. Dit omdat ze nog graag een baantje in de publieke sector nastreven of subsidie ontvangen. En omdat veel het daglicht niet kan verdragen.
Laten we vooral op straatniveau naar elkaar gaan lopen wijzen en elkaar etiketten gaan opplakken; terwijl u, het gepeupel, daar mee bezig bent, is het des makkelijker voor de grote resetters, de beter terug opbouwers en de sociale punten systeem-beheerders uw leven volledig over te nemen. Of ben ik nu een wappie en/of complotdenker?
Dat laatste.
@beldewouten | 21-03-21 | 13:51:
Ah, dus er niks van waar? Ik kan dus gerust gaan slapen?
@kweethetooknietbeter | 21-03-21 | 14:00: Je moet nooit beknibbelen op je nachtrust. Word je wappie van.
Selectief gejank. Niet meer en niet minder. Ze hebben ook afgelopen nacht een PVVer zijn huis er onder geklad. Daar lezen we hier niets over. Kortom hou op met je gezeik. Gelijke monniken gelijke kappen
Kunnen we het eens zijn dat het allemaal kut is? En dat we dat hier al-tijd uitspreken, ongeacht dader of slachtoffer?
Maar dat huis was ook wel aan een schilderbeurt toe hoor. Verpauperde een beetje.
Gelul natuurlijk, het is van alle kanten kudt.
Precies
Woke /antifa komt overal mee weg.
Maar zodra ‘rechts van het midden’ iets doet . Is iedereen op zn tenen getrapt
Selectief gejank
"Gelijke monniken gelijke kappen"
Onzin.
Alsof alle rechtse en linkse mensen zich hier in kunnen vinden.
Het gaat hier niet om de daad maar om de reactie. Dat van die PVV’er is net zo schandalig maar daar hoor je binnen de media niemand over. Sommige varkens zijn daar toch een beetje gelijker dan andere.
Er zijn van die dagen dat ik niet meekrijg dat er een huis van een PVVer of een FvDer wordt besmeurd.
Toch apart, hoe die tamtam altijd bepaalde mensen meteen weet te bereiken...
@Graaisnaaiert | 21-03-21 | 14:19: selectief doof en blind?
Laten we er niet moeilijk over doen.
Rechtse 'Antifa' bestaat ook.
Net zo naïef.
hobbymatig boos.
en 'gezellig' op verjaardagen.
En je hebt er verder ook niets aan.
Met de kanttekening dat zij niet met hun hele ziel en zaligheid worden gesteund door een politieke partij, overheidsorganisaties en dito aanverwanten en ze ook nog eens die tienduizenden/miljoenen overheidssubsidie moeten missen.
Wel een beetje recht plakken aub, niet Schots en scheef, moet er wel verzorgd uitzien, ja!
Ja, en alle hoekjes vast graag. Anders ga je toch lopen peuteren aan die dingen.
Het is wel netter dan het geklieder met verf op PVV ramen en Baudets voordeur.
Het is maar een organisatie he.
Je kunt best rechts zijn en tegen de praktijken van een organisatie die zich VizierOpLinks noemt.
Je kunt ook tegen racisme en discriminatie zijn en de praktijken van BLM en KOZP helemaal niet zien zitten.
Weet u dat zeker?
Op hun site staat nl. (99% quote);
......... gevraagd zijn om te vertrekken naar een andere hostingpartij. Om deze reden kunnen wij zelfstandig geen donatiemogelijkheid bieden. Omdat wij toch veel vragen krijgen van mensen die graag een donatie willen doen, hebben we nu deze mogelijkheid gecreëerd in samenwerking met B*****. ........ Jouw donaties komen in een klein fonds waarmee wij in staat zijn snel te reageren op dergelijke uitdagingen, nieuwe initiatieven kunnen bekostigen (zoals posters, STICKERS en korte filmpjes) en onderzoekskosten kunnen maken (handelsregister, kamer van koophandel, et cetera).
Het is allemaal niets, extreem links wordt wel meer gedoogd onder het mom van "the good cause". En dat is gewoon erg kwalijk, is gewoon klassenjustitie
Hier een twitterbericht van VizierOpLinks
·
24 feb.
Tijdelijke verkiezingsactie: ga naar http***vizier.******.*** en maak eenmalig €14 over, dan krijg je 50 van deze nieuwe, GROTE STICKERS binnen 5 dagen thuis gestuurd. Ideaal voor onze waarnemers bij stembureaus, partijkantoren, gemeentehuizen, sandwichborden en plakzuilen.
“Dit zijn geen echte moslims”
Is normaal FvD gedrag, ook Baudet maakt zich er schuldig aan:
www.volkskrant.nl/columns-opinie/wat-...
Thierry heeft recht van klagen. Zijn voordeur is al eens aan de beurt geweest.
Asymetrische (culture) warfare. Links cancelled, adverteerdersbelt en columned rechts kapot en rechts......... plakt stickers
Met een open dialoog heeft het niets te maken.
Maar wel alles met labeltjes plakken en stoppen met nadenken.
Volgende stap is een sticker van een Reaguurder van de GeenStijl. Waar houdt verantwoordelijkheid op? En wie zegt dat dit daadwerkelijk door diegene is gedaan...
Vrijheid van meningsuiting. Moeilijk voor idioten aan beide kanten van het politieke spectrum.
Je mag het hartgrondig met iemand oneens zijn. Maar als het bedreigen begint ben je af.
Extreem links, extreem rechts, extreem christelijk, extreem moslim.
Allemaal afschieten. Hoewel dat weer extreem is.
De oude vraag : Hoe tolerant kun je tegen intolerantie zijn?
@kloopindeslootjijook | 21-03-21 | 13:51:
In zeer beperkte mate.
Voor je het weet zitten er extremisten in je Tweede Kamer.
Ik ga ze eens contacten om te kijken of er een gesprek mee te voeren valt over deze actie.
Je hoeft geen gesprek te voeren, je kan de stikkers on-line bestellen.
De "vizier op Onschuldigr Corona maatregelen mensen" Romeos slaan er gelijk op los. Vindt dit best wel onschuldig
Gekken en dwazen schrijven hun namen op deuren en glazen.... zei mijn moeder ooit.
Ok, geen subsidie meer voor deze club.
Organisaties die subsidie krijgen zouden zelf geen subsidie meer uit moeten keren. Zolang we dat toelaten en zelfs goedkeuren hebben we geen idee waar ons geld blijft.
Wappie
Hahaha.
Inderdaad, fake news. Guerrilla activisme van GroenLinks
Niet in trappen. Noumoewatlastig is ingehuurd om op klunzige manier deze actie te verdedigen waardoor iedereen denkt, wat een wappies, maar eigenlijk zijn ze dus echt onschuldig dus trap hier niet in!!
Of komt het gewoon van Poetin.
Lekker verwarring maken.
Verdeel en heers.
Vizier op links.
Vizier.
Doodeng die gasten.
Heb niks met die progressieve types en deugkneuzen, maar dit kan niet en mag niet. Komt alleen maar escalatie van.
Die escalatie is er allang. Hang naar eens een PVV-poster op je raam.
@5611 | 21-03-21 | 14:22: was ik niet van plan , hou niet zo van ledenloze partijen
Wat zijn dit nou weer voor'n mongolen... Wie op links dachten ze hiermee ooit te zullen overtuigen om toch maar rechts te worden? Hebben ze niet zelf door hoe extreem-links nota bene hun eigen taktieken zijn? Ik hoop dat hun servers gehackt worden en hun gegevens op straat terecht komen.
In eerste instantie was ik blij dat er iemand als VOL was om die linkse beerput eens open te trekken zodat bij wat meer mensen de ogen open gaan maar deze persoon is hetzelfde geworden als waar hij/zij tegen strijdt. Enkel een ander labeltje.
Ik praat het niet goed, maar het is denk ik een false flag van wellness rechts. Ofzo.
Domste tegel van de dag, gefeliciteerd.
Vond hem we grappig x)
@Papa Jones | 21-03-21 | 13:35: Hij was ook niet serieus bedoeld.
@Tashtego | 21-03-21 | 13:38: Oh, gelukkig.
Haha kijk, nazi's.
Hoe erg ik links ook vind, dit slaat nergens op.
Stickers komen blijkbaar wel origineel bij vizieroplinks vandaan waar je ze kan bestellen. En gezien de toch wel dreigende tekst op die stickers kan je ze dit toch wel aanrekenen, al zou iemand anders ze geplakt hebben.
Teksten op ramen zetten om hatelijk naar mensen te kunnen wijzen.
En mensen te labelen.
Doelwitten organiseren voor extremisten
Doodeng.
Wie je wie dat ook deden?
Linkse mensen?
Vizier op links heeft de nazi technieken uit de dertiger jaren vorige eeuw maar eens van stal gehaald. Hoe maak ik mezlef ongeloof waardig #vizier op links
Dit zijn gewoon linkstactieken van nu.
Maar die 'Fuck FVD' stickers die ze overal plakken mogen wel?
U ziet het verschil niet? Even goed nadenken en dan nog eens proberen.
Niet vergelijkbaar.
@Graaisnaaiert | 21-03-21 | 13:31: Dat ze de voordeur van Baudet onder kalken en in de buurt 'stickertjes plakken' vind ik best vergelijkbaar eigenlijk.
Het is in beide gevallen een sticker van tegenstanders om als het ware territorium af te bakenen dan wel te zeggen 'pas op, we weten waar je woont'. Doe niet selectief verontwaardigd en doe gewoon beide niet.
@GroetenVanUrk | 21-03-21 | 13:40: Eens.
'Ze' ?
Wie is ze?
@kloopindeslootjijook | 21-03-21 | 14:36: jij?
Taarten met pies & kots zijn het linkse stickerplakken.
Ja. En de Hoekse en Kabeljauwse Twisten waren ook heel erg. Slimbo.
Is het goedpratende, verschuilende riedeltje van ‘wij geven die stickers gratis weg en zijn niet verantwoordelijk voor het gebruik’ er al?
Ja hoor, inclusief false flag complottheorieën.
@Papa Jones | 21-03-21 | 13:31: Die 8 FvD-zetels moeten toch ergens hun ei kwijt...
Verrassend dat dit van Links komt. Links = het nieuwe fascisme.
Foutje met de url.. vizieroplinks.nl is ook nog wat. NU dit.. hoe dan ook walgelijk. Uit welke hoek dan ook.
Dit soort fratsen hebben niet met links of rechts te maken.
Dit is doelwitten organiseren door en voor mensen die zichzelf als groep lekker opladen met haat. Vinden ze lekker.
Straks staat er weer een Folkert of een Brevik op.
Ik neem aan dat guurlinks deze stickertjes zelf opplakt. Framen en vingerwapperen is zó 2021.
Weten we zeker dat Duyvendak van GroenLinks dit niet heeft gedaan? Er staat mij bij dat zijn naam verbonden is aan in benzine gedrenkte lappen in de brievenbus van een woonhuis. De enige reden dat het huis met inwoners (inclusief kinderen) niet is afgebrand was de plavuizen vloer.
Ik zou zeggen: zoek het in die hoek.
Ik zou zeggen, stop uw hoofd nog iets dieper in de grond. Rechts kan ook slechte dingen doen, echt waar.
Dit soort gasten zijn van geen enkele kant. Ze kiezen een kant om zich er daarna mee te gaan vermaken.
En ze zijn te dom of te naïef om in te zien dat daar een gevaar in schuilt.
@De Eierbal | 21-03-21 | 13:30: dan kan wel kloppen maar de media probeert altijd heel erg daar naar te zoeken, bij links gebeurt het vaker en hoor je er niks over..
Ik zoek stickers met opschrift “ik haat stickers”.
www.stickermania.nl/a-42768336/fun/ik...
De intimidatie op hun website gaat ook best ver. Ook daar worden adressen van mensen gepubliceerd, best intimiderend vizieroplinks.org
Dat je een profiel over iemand maakt, als iemand een activist is, prima, maar foto's van z'n huis en zogenaamde 'tours' organiseren is intimidatie. Dat zouden ze niet moeten willen.
Vizier op links is helemaal doorgeslagen. Worden allemaal rechte wappies opgehitst door links neer te zetten als het kwaad van alles.
@Insan3 | 21-03-21 | 13:25:
Goh, dat zag niemand aankomen. Fuck extremistisch tuig.
@Insan3 | 21-03-21 | 13:25:
Meestal is het andersom. Een beetje evenwicht kan geen kwaad.
Dat hebben ze andersom ook gedaan, of proberen te doen met degene achter vizieroplinks. Daar kwamen ze onterecht achter iemand aan (toevallig een Urker) die hun website zou hosten.
@gestoptmetroken | 21-03-21 | 13:29:
Wappie alert. Wat is dit voor een achterlijke manier van redeneren?
@gestoptmetroken | 21-03-21 | 13:29:
Laat ze dan lekker onderling afspreken, ergens in een weiland, en elkaar daar de hersens inslaan. Kunnen wij normale mensen er wel wat van proberen te maken, samen.
VOL is niets vergeleken met sommige antufa-sites. Maar dat is links en kun je afdoen met geweldloos en ludiek.
Het is niet mijn manier van actievoeren maar zo lang de benadering van links en rechts volkomen asymmetrisch is, doen ze maar.
En het is dus absoluut onmogelijk dat iemand anders dan Vizier op Links deze stickertjes heeft laten drukken? Nou, als dat zo is dan is dat niet zo netje van Vizier op Links.
Om maar even de bron van einz | 21-03-21 | 12:45 te citeren: mobile.twitter.com/VizierOpLinks/stat... Dit zijn dus echt de stickers van Vizier op Links zelf.
Meteen naar de complottheorieën grijpen, echt overtuigend.
@De Eierbal | 21-03-21 | 13:31:
Ik vraag naar bewijs. Dat heb ik nu. Niet nadenken, dat is pas overtuigend.
De "maar links doet dit ooks" zijn niet van de lucht
Laat weer mooi zien hoe hypcocriet de zogenaamde rechtse VVMU mensen zijn . Alleen uw mening dus. Alleen uw woede dus.
Dit is niet ok, van links niet, van rechts niet, niemand niet.
Precies. De FVD-burgeroorlogmentaliteit dampt weer eens in de panelen.
Er zijn mensen die zich links noemen en er zijn mensen die zich rechts noemen die dit ook doen.
Niet alle mensen van links of alle mensen van rechts.
Dat is heel wat anders.
Doxen is zoo 2018
'Wie is Vizier Op Links?
Daar doen we nooit uitspraken over. Indymedia probeerde erachter te komen en kreeg de Indymedia-behandeling.'
Lekker fris clubje. Volgens mij wordt het tijd dat de AIVD hier aandacht aan gaat besteden.
Nou die doen dat heus allang al, lijkt me.
Klinkt als een eenzame rukbunkerbewoner.
Wel een ijverige en goed geïnformeerde rukburger.
Het zou jammer zijn dat ze moeten opdoeken. De AIVD mag wel even langskomen omtrent opruiing en intimidatie, maar ze opheffen vind ik zonde. Ze zijn namelijk een goede bron die laat zien wat voor gure figuren bij links rondlopen.
Volgens jouw soort is het maar goed dat we Indymedia hebben. Rechtse mensen bedreigen is immers voor de goede zaak.
Precies dit!
Op basis van welke feiten heeft u dit vermoeden?
Een jules croiset-je
163... een JussieSmolettje
mobile.twitter.com/VizierOpLinks/stat...
En nu?
Hij heeft de stickers zelf gedrukt. U bent net zo'n grote struisvogel als de linkse mensen die u haat.
@De Eierbal | 21-03-21 | 13:32:
En is dat wel echt dan?
Gluiperig dit. Laf om anoniem dit op je deur te plakken.
Koekje van eigen deeg.
Klopt, het is tuig.
Maar beter een sticker op mijn deur dan een brandende lap benzine in mijn brievenbus.
Hoogst persoonlijk door Groen Linkser Wijnand Duyvendak erin geprakt.
Of een brief met een kogel erin is ook een tijdje modieus geweest.
Onlangs hing er een plastic tas met een paardenhoofd aan mijn voordeurknop. De week daarvoor een plastic tas met twee in een krant gewikkelde makrelen. Het zijn vreemde tijden.
Oh nee, dan is het oké. Ik rijd ook vaak fietsers aan wat leidt tot gebroken armen en benen. Maar ze zijn ten minste niet dood hé? Dus ik ga vrolijk door.
Nu heb ik nog niet alle reaguursels gelezen, maar dit zou ook heel goed door 'de slachtoffers' zelf geïnitieerd kunnen zijn.
De WOKE'progessieve' gemeenschap doet het in de broek voor Vizier op Links en ze kunnen maar niet achterhalen wie er toch achter het account zit die alle mazen blootlegt, die alle lijntjes tussen OM, subsidieclubs en activistische agenda's verbindt met naam en toenaam. Ze zijn wanhopig.
Dit is een typische ANTIFA-actie, de vijand besmeuren door zich voor te doen als de vijand, recent nog gezien bij de bestorming van het Capitool.
Trap er niet in..
Klopt. Een bekende tactiek.
Wappie
Stickertjes en labeltjes plakken.
Een 'Rechtse Hobby'.
Lekker wijzen.
Doelwit maken.
Blijkbaar een hobby voor mensen wie zich rechts noemen.
Maar het eigenlijk niet zijn.
Ze noemen zich alleen rechts omdat ze tegen links willen zijn. Ongeacht waar het over gaat.
Dus zijn ze helemaal niet inhoudelijk rechts.
Ze zijn eng.
Ze zijn net zo eng als Antifa.
Op zich moeten die rode honden zich het ook maar laten aanleunen. Decennia lang hebben zij rechtsche mensen geschoffeerd en weggezet als fout. Alhoewel het niet mijn stijl is, kan ik dit niet afkeuren
Van cancel culture naar counter culture.
Het volk wat de cancel culture aanhangt krijgt nu een koekje van eigen deeg.
Valt natuurlijk tegen.
Ach, ik denk maar zo: wie de bal kaatst, ....................
Dit is een bekende linkse tactiek om rechts via social media monddood te maken.
Nu zijn ze zelf slachtoffer van hun misselijkmakende methodes en dan is het een probleem ?!
"Ach, ik denk maar zo: wie de bal kaatst, ...................."
Wat een hypocriete instelling, dus u keurt vanaf nu dat gedrag aan alle kanten goed.
Er loopt In Nederland altijd een percentage mensen rond dat volledig wappie wordt wanneer het om politiek activisme gaat. Dit zijn dezelfde types die destijds de kraakbeweging eigenhandig de vernieling in hebben geholpen. Altijd de grootste bek, maar zes maanden later zijn ze al weer verdwenen.
Ja die krakers dat waren de echte vrijheidstrijders.
Was het maar waar.
De NSB is nog steeds onder ons.
@Trumme | 21-03-21 | 13:16: Vooral die Spanjaarden en zo die tegen de leegstand hier kwamen vechten. Mooi honden ook vaak.
Links doet dit geïnstitutionaliseerd.
Ik heb een Ja/Nee sticker op de brievenbus.
Ik heb nogal moeite met kiezen.
Nou, ik zou niet weten waarom VOL dit niét zelf gedaan heeft. Of de opdracht heeft gegeven.
@Papa Jones | 21-03-21 | 13:15: Omdat het onwaarschijnlijk is. Net zo onwaarschijnlijk als dat Mark Rutte opdracht heeft gegeven om verkiezingsposters te bekladden van andere partijen.
@Old_Spice | 21-03-21 | 13:44: Dit is precies wat VizierOpLinks doet, dus heel waarschijnlijk. Het zijn hun stickers en posters notabene.
Tja, tja, hmmm, hmmm... (heel links-achtig kinplukken doet)
Dat is me nogal een dilemma. Goed zicht cq. vizier cq. beeld op en van links scheelt wel enorm veel doden en aanslagen... Hmmm....
Dus doe toch maar gewoon.
Salonfähig met mijn duim onder mijn kin en wijsvinger langs mijn wang, kijk ik naar mijn broodje brie, cappuccino en de opengeslagen Volkskrant, in het eetcafé in Amsterdam-Zuid en denk: 'wéér die rechtse rakkers, ze streven ons voorbij in slinksigheid.'
@Portnoy | 21-03-21 | 13:19:
Bedoel je het Geheime Eetcafé dat je alleen kunt betreden op invitatie, via de Verborgen Gang, na het klopsignaal dat alleen aan ingewijden bekend is?
Droom-Vreesman: Dat branden in de hel weet ik niet. Maar je bent wel een stiekeme gluiperd.
Het was wellicht niet de meest intelligente actie die u in uw leven heeft gedaan.
En het klopt ook niet. Het was niet vol. Kijk maar wat er nog bijgekomen is.
is dit niet precies wat links zelf ook doet?
vizieroplinks.org/lat-duyvendak
De msm in Nederland zal niet zogauw, of helmaal niet, het linksextremisme aan de kaak stellen. Met de rechterkant heeft de nos, op1, nieuwsuur ea wel een target gevonden om steeds lukraak op te schieten. Deze actie geen leuke maar op de één of andere manier wel te snappen.
Als de ene partij over een zelfreinigend vermogen beschikt, maar de andere partij niet, dan staat de eerstgenoemde partij al 10-0 achter. Je gaat nooit winnen, omdat je jezelf niet wil verlagen naar hun niveau. Daardoor deel je zachte klappen uit, maar incasseer je doodschoppen.
Als ze dit soort dingen zouden doen bij mensen die de PVV/FvD/JA21 aanhangen, dan zou je vanuit de linkse hoek amper kritiek horen. Sterker nog, ze zouden het goedkeuren dat die racisten en fascisten publiekelijk ter schande worden gemaakt. Nu het vanuit de rechtse hoek komt zijn ze ineens in shock en keuren ze het af.
Moeilijker is het inderdaad niet.
Ben benieuwd naar de partij met een zelfreinigend vermogen. Vertel.
@IJsbrekert | 21-03-21 | 13:12: Iemand die links is, kan gewoon normaal over straat lopen hoor. Die hoeven niet bang te zijn dat ze worden aangevallen. Zelfs extreemrechtse nazi's vallen geen hoofddoekjes of Moslims aan. In Polen of Rusland zie je het wel, maar in Nederland speelt dit niet.
Andersom, als je er openlijk voor uitkomt dat je voor de PVV bent, dan is de kans groot dat je last krijgt van gewelddadige Finnen en linkse gekkies.
@Greetjee | 21-03-21 | 13:22: Sowieso komt 95% van politiek gekleurd geweld van links.
Ik heb stickers op de ramen met:
“dit pand is beveiligd” en een sticker met:
“hier waakt mijn schoonmoeder”
Niks van waar, maar intimiderend is het wel.
Je ziet mensen gewoon hun pas versnellen bij het zien van die schoonmoederStickerT.
Met zelfbenoemd slachtofferschap kun in die kringen inderdaad wel heel goed scoren. Deugpunten heten ze geloof ik.
Jij gelooft ook direct alles he, jemagookniksmeer.
Het idee is gewoon al fout. Net zo fout als die andere sticker van ze. "Alles sal reg kom as ieder sy plig doe". Zuidafrikaanse teksten op je stickers.... echt?
Laatst stond wilde dat tuig ook een sticker op mijn voordeur plakken
heb ze met postzegels en al van m’n erf geschopt
Moet eens proberen bij die gassies van Jantje Beton
-stond
Paar observaties.
I) Stikkeren bij de linksmensch thuis gaat te ver. Immers vinden we het toch ook niet guitig als lefties van alles en nog wat plakken/slopen bij PVVers en FvDers? Ik ben principieel tegen het devies "if they go low we go lower". Dat is voor primaten.
II) Kunnen lefties nu dan wel tegen het slopen/plakken bij PVVers/FvDers thuis, of is dat dan wel weer gerechtvaardigd volgens hun want muh fAsciSm?
III) Vizier op Links twatter account is nuttig want ze tillen de steen op waar al die (s)linkse pissebedden onder liggen te krioelen in de maatschappij... en exposeert hun netwerk waar ze zich hebben ingevreten. Maar nogmaals dit gaat te ver.
Er is ook nog “if you can’t beat them join them” en is dat niet wat hier gebeurt? Niet dat ik er mee akkord ga dat het gebeurt maar dit is dus wat links doet op sociale media met vaak negatieve gevolgen voor het slachtoffer dat gecancelled werd, baan verloor, etc.
Mijn vader vertelde laatst een aardig verhaal.
In de jaren 50 vroeg een buurjongen of hij met hem mee wilde gaan naar de bioscoop, op zondagen.
Géén sprake van! Zij mijn opa. De buren waren namelijk CPN-ers en die werden geschaduwd.
Ben je inmiddels een behoorlijk krasse knar, ouwe.
@Ichneumonidae | 21-03-21 | 13:05: Maar nog te jong om nu al te vaccineren...
"En je plakt dus ook geen stickers waar het huis woont van mensen waar je het niet mee eens bent."
En zo is dat. Vizier op Links lijken me loepzuivere fascisten.
Actie volgt op reactie. Betonblokken in viswateren pleuren adverteerders boycotten huizen bekladden met het beroemde kruis stallen binnendringen. En zo kan ik nog een uur doorgaan
@Trumme | 21-03-21 | 13:20:
Ja, is allemaal uiterst kwalijk en verdient zwaar gestraft te worden. Maar dat rechtvaardigt deze stickerplakactie natuurlijk in geen duizend jaar.
Overigens, hebben Nadia Bouras en/of Huub Bellemakers betonblokken in viswateren gepleurd, huizen beklad, etc? Dus wat zit je nou eigenlijk?
Kogels komen van links, stickers komen van rechts...
Fascisten blijven fascisten. NL NSB land. Braaf na 21:00 thuis blijven zitten en de cafe's op slot.
Ja maar.. ja maar...
Geen.
Maar een whataboutism is geen excuus.
Er is geen verschil, maar ter rechterzijde zijn we wat consequenter en keuren we het altijd af ongeacht welke politieke kleur je aanhangt.Terwijl ze ter linkerzijde het nog wel eens door de vingers zien, want moreel gelijk.
Is het geen typefout? Viezerik op Links klinkt meer plausibel
Vind het een stuk gepaster als een klinker door je raam als je een PVV poster hebt hangen.
Vizier op Links haalt goede dingen naar boven. Had dit beter niet zo kunnen doen (stickers uitgeven). Ludiek en intimidatie licht dicht bij elkaar. Voor de rest: Couldn't care less. Tactiek van links die nu tegen links wordt ingezet.
Wel sympathiek dat ze allemaal niet al te goed vastgeplakt zijn, zodat ze snel te verwijderen zijn. Intimidatie is altijd te veroordelen. Heeft er niemand een camera, waarop te zien is wie het deed?
Of is die ene foto bij die onderste tweet dezelfde locatie en al verwijderd? Daar lijkt het wel op. Dan doen ze het toch met die vieze lijm. Begrijp niet dat dat nog gemaakt wordt. Op producten ook die je koopt, altijd die plakkerige k*tprijsjes die je er niet af krijgt.
Niks te zien op de camerabeelden,
maar ja,.. als je je camera altijd op rechts richt, zie je van links niks aankomen.
Doe normaal, wees het prettig met elkaar oneens en verder niet.
Alleen een side lijkt me genoeg,
Dit gaat te ver.
A-side?
@kees1386 | 21-03-21 | 12:59:
In dit geval eerder een offside.
@kees1386 | 21-03-21 | 12:59:
Het was een grapje, je hoeft niet 2 stickers te plakken, 1 lijkt genoeg.
Hieronder staat ergens de link naar de site van VizierOpLinks. Deze stickers werden voor de verkiezingen door hun verkocht om te benadrukken dat er wordt meegekeken in het stembureau. Dit om stemmentellers te ontmoedigen stemmen van andersdenkenden te verscheuren.
-
Deze stickers zijn niet bedoeld om mensen op deze wijze te intimideren. Het pakt nu verkeerd uit.
Uit welke hoek en door wie dit zo wordt gedaan, weet ik verder natuurlijk ook niet. Maar dat ze nu worden gebruikt voor een ander -misselijkmakend- doel is wel duidelijk.
Altijd prettig, zo'n stukje achtergrond. Dank!
En het oorspronkelijke idee is ook helemaal niet intimiderend? Wat een onzin
Dat is wel goede informatie. Dus gewoon iemand die ze op eigen houtje anders gebruikt.
Stuur een gevatte of leuke tweet, maar blijf gewoon van mensen hun privé af.
Juist
Gevat of leuk als in 'Wappie', ouwe ezel van me.
Je praat het dus wel goed.
Intimidatie is zo islamitisch, dat moeten we niet willen.
We polariseren vrolijk verder. Maar heel erg vind ik het niet, eerlijk gezegd, zo'n VizierOpLinks stickertje op een raam plakken. Heette dat vroeger niet 'ludiek'. Wat reageren we allemaal toch overspannen.
Natuurlijk begrijp ik wel waarom deze mensen bang zijn: Van Gogh, Fortuyn, Kosto, Janmaat, politiek geweld genoeg in Nederland. Ik moet opeens aan een spreekwoord denken, maar kan er even niet opkomen.
Jammer, dat het zover heeft moeten komen. Best wel een gestoord land geworden, dat Nederland.
Ik ga even een moslimpje doen:
Natuurlijk is dit niet goed te praten, maar links tuig doet zelf voortdurend dit soort dingen en komt daar consequent mee weg.
Nog nooit is iemand opgepakt voor het bedreigen van Wilders of het bekladden van het huis van Baudet. Maar ik garandeer je dat er mensen voor deze stickers gaan worden opgepakt.
Ik neem aan dat de politie er een speciaal team op heeft gezet met haar beste mensen. Dat wordt vingerafdrukken nemen, camerabeelden in de wijde omgeving opvragen en huis aan huis onderzoek. Verder zal Justitie de planning al klaar hebben om deze persoon de komende twee jaar om de haverklap in de rechtszaal op te roepen. Verder, niet doen die plakkerij. Ook al zijn het foute linkmenschen die veel leed veroorzaken je hoeft ze niet te laten weten waar ze wonen.
@Graaier
Ze zullen eerst de gangen naar VOL zelf nagaan, de identiteit achterhalen en proberen 'uit te sluiten dat die het niet is'.
In dat licht zou het zelfs een plannetje van AIVD kunnen zijn, even een aanleiding creëren om hun technische snufjes in te zetten, om úit voorzorg' te informeren naar hun beweegredenen.
Vizier op links begon leuk, maar het succes is hem al snel naar de bol gestegen. Beat them at their own game, zeker. Toch is het een dom uitgangspunt om je te verlagen tot het niveau van je tegenstander.
Was dat een links gerelateerde tweet, en moest nog veel linkser zijn daarom de ondersteuning via de site.
Je kan nooit links genoeg zijn.
Tja, hang een PVV poster achter je raam en je krijgt gratis straatklinkers.
Kennis van me was vroeguh actief voor de CD. Beste man is zo lastig gevallen en bedreigd dat hij uiteindelijk de wijk heeft genomen naar Frankrijk waar hij inmiddels iets hoogs doet in het FN. Ook daar de bedreigingen e.d. alleen heeft hij daar een wapenvergunning en leuke legale verdedigingsmiddelen.
Ik vind die site wel handig eigenlijk. Toch een hele bak namens wiens artikelen ik nooit meer hoef te lezen.
Inderdaad, dat zijn ook geen lieverdjes. Goed om te weten.
Mooie gratis reclame ook.
Is niet afkomstig van de persoon achter Vizier op Links.
Op allerlei mogelijke manieren heeft het linkerfront in het (recente) verleden al geprobeerd om hem van Twitter te krijgen, zwart te maken door hem van alles en nog wat te betichten en ga zo maar door.
Lijkt me eerder een 'false flag'actie van linksgekke types als een Sybren Kooistra.
Eng anoniem intimidatie clubje dit idd.
Opzouten jullie!
Wat een wezenloos volk.
Wegkijken bij allerlei misstanden maar hun mening moet wet zijn.
Hypocriete stakkers die niks met democratie hebben en heel vaak ook niks met werken heeft.
Basisinkomen en uitkeringen daar gaat het om. Want dat is mijn recht roepen ze.
Plichten zijn er alleen voor werkers.
Moderne NSB'ers... Vraag me af of de stickers wel CO2 neutraal zijn.
Dit is dus fake.
Kijk eens op die site van ze. Foto's van de voordeur van iedere linkse activist die ze niet aanstaat.
Zou VizierOpLinks hier echt achter zitten of is dit zo'n actie om ze kapot te maken?
-
Links- of rechtsom dit doe je niet.
Dat linkse Ubermenschen een vijandbeeld intact willen houden voor het bestaansrecht op Links is al fout. Ze kunnen eigenlijk ook niet anders, na enig realisme binnen de gelederen storten de kaartenhuizen in van de eigen ideologische vergezichten. Als je het niet op inhoud wint dan maar op het beeld wij-tegen-zij.
Ze claimen dan ook het alleenrecht op homo acceptatie, milieu, racisme en natuurijk het sociaal zijn. Iedereen die niet op links stemt is dus automatisch het tegenovergestelde.
Zucht.
U denkt dat dit een Smollettje is?
Reden nummer 9.357.625 om niet mee te doen aan achterlijke 'social' media.
Twitter, Facebook, Instagram, TikTok: het degenereert ieders brein tot het niveau van een kleuter. Dreinen en janken naar elkaar, polariseren en moraliseren.
Driewerf bah, voor alle kastnarcisten op antisociale media.
Jij krijgt een like van me. Heb je verdiend. Krijg ik dan een duimpje terug?
Zo’n sticker zorgt alleen maar voor street cred in linkse kringen
Doe ff wat research
Euh.......?
Dus Vizier Op Links is zélf extreem links?
Verwarrende tijden.
Hahahaha.
Koekje van eigen deeg?
RaRa wie zou dat zijn?
Vizieroplinks is ook een beetje van het padje af met zijn pedobeschuldigingen richting de GewoonBloot deelnemers.
Wie verantwoordelijk is voor deze onzin moet gewoon aangepakt worden.
Dat vond ik ook heel raar. Waarom zou je je druk maken daarover.
Het loopt dan wel parallel met de mentale gesteldheid van Sjerrie Kroket. Dus wie weet.
Niveautje antifa dit. Moet je niet willen.
In grote lijnen eens, maar waarom je geen mensen zou mogen slaan is me een raadsel. Stel je voor dat iemand ongevraagd een sticker op je deur plakt - meppen!
Hoewel die Nadia een heel eng meisje is met hele enge ideeën, doe je dit niet.
Over intimidatie gesproken. Hoe staat het met de dreigbrief van Airfryer?
Nadia is een beetje inconsequent:
twitter.com/seven__/status/1373629048...
Wij kregen hier laatst een flyer in de bus dat Corona een hoax is, gewoon een griep waar reeds bestaande medicijnen gewoon voor werken.
Ondergetekend door "initiatief van bezorgde burgers editie 3 2e druk".
.
OF er is ergens een luik van een gesticht open of de antidepressiva is op
Aha! De Wappiekrant!
Die gaf bij mij de doorslag nooit meer FvD te stemmen.
Als dit van vizier op links komt, zou het wel heel dom zijn om de afzender te vermelden.
Nu worden ze geobserveerd door Geen Stijl.
Een roze kroontje- sticker er overheen plakken!
Ik neem aan dat vizieroplinks hier afstand van gaat nemen.
Wat een wazige sticker ook "deze locatie wordt geobserveerd door volgers van vizier op links", als je iemand wil intimideren lijkt me dit een vreemde manier.
Ah. Deze stickers heeft vizieroplinks voor de verkiezingen verkocht.
twitter.com/VizierOpLinks/status/1364...
@einz | 21-03-21 | 12:45: Dit zijn inderdaad stickers bedoeld om verkiezingsfraude tegen te gaan van mensen die roepen stembiljetten van FVD en PVV te verscheuren.
Niet verstandig en beschaafd om zomaar op iemands deur te plakken. Nogal intimiderend. Maar zie de activisten er niet voor te schuwen dit vanuit de eigen linkse gelederen te doen.
Alles om het wij-zij en goed-fout intact te houden.
@bananabanana | 21-03-21 | 12:52: U refereert aan, de gele-hakenkruis-stickers van de AFA, die zij op deuren en brievenbussen van andersdenkenden plakken, me dunkt!
Dit zijn Erdoganpraktijken, ziek.
Alleen komt het hier niet van een overheid maar van medeburgers. Eigenlijk nog zieker.
@ruudvangeelen | 21-03-21 | 12:45: ehhhh neee....
Van een medeburger kun je van alles verwachten.
Een overheid verwacht je enigszins te kunnen vertrouwen. Dus andersom volgens mij.
En dat is zeker niet bedoeld om bovenstaande goed te praten.
Als dit waar is, is het zeker niet oké.
Maar ik twijfel.
Kijk eens op hun website, een en al intimidatie
@Thomtidom | 21-03-21 | 12:46:
Kun je dit aantonen met links naar de betreffende intimiderende tweets?
Ik heb ze niet kunnen vinden namelijk.
Vizier op Links kennende (van de tweets) lijkt me dit een false flag.
Is dit echt?
Wat mij betreft hebben ze een grens overschreden. Je mag best journalistiek onderzoek doen, maar dit heeft een te hoog intimidatiegehalte.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Of het moreel verantwoord is laat ik maar in het midden.
Als je de intelligentie van een pinda hebt, schrijf je dit soort dingen...
Mooi het was slechts een kwestie van tijd voordat mensen hier dit soort tuigh gaan goedpraten
Als je de intelligentie van een pinda hebt stem je op rutte
@rotator | 21-03-21 | 12:55:
Succesvolle mensen zijn standaard niet zo slim. O wacht...
Vanaf bij Jinek: linkse politici en artiesten die hier afstand van nemen... Oh nee, wacht...
Niet OK, die stickers.
Ja fout, zak niet tot het lage niveau van extreemlinks.
Maar een tegenreactie na jarenlange terreur van links vind ik ook niet vreemd.
Ook het niveau van links: zelf deze flyers gedrukt hebben.
"Everything before But is bullshit"
Kent u die uitdrukking?
@Kapitein Sjaak Mus | 21-03-21 | 12:44: But is bullshit.
Duidelijk.
@Kapitein Sjaak Mus | 21-03-21 | 12:44:
Die uitdrukking ken ik, maar is meer bedoeld om het gesprek niet aan te hoeven gaan. "Maar" geeft de andere kant van het verhaal aan.
Bovendien is nu dus al duidelijk dat deze stickers een actie tegen Lisa-de-stemverscheurder waren. Deze stickers kunnen door iedereen, ook links, op de eigen ruiten zijn geplakt.
twitter.com/VizierOpLinks/status/1364...
@Kapitein Sjaak Mus | 21-03-21 | 12:44: “after” bedoelt u.
Een soort antifa, maar dan anders... antiantifa. Van beide moet ik niet veel hebben. Fascistische trekjes.
Dat is dus einde oefening voor VizierOpLinks.
Ze zullen de aandacht van de AIVD hebben en er zullen wat bezoekjes bij werkgevers (indien voorradig) afgelegd worden
Er van uitgaande dat vizier op links dit heeft gedaan en het geen "geniale zet" van antifa is.
Papa Jones | 21-03-21 | 12:38: Ik denk dat ze nog best wel acht zetels kunnen halen.
If they go low, we go even lower...
Wel een goede en informatieve site hebben ze.
Dit is best ziek, maar de methode begrijp ik wel. Bij gebrek aan werkgevers om te bellen moet je wat.
/cynisme
Je zou het UWV kunnen proberen...
De tering. Hierom heb ik dus een bloedhekel aan extremisme, willekeurig op welk gebied, politiek, klimatologisch, religieus, in bed of op de voetbaltribune.
Doe toch eens normaal, stelletje idioten en tolereer andere meningen van andere mensen, hoe abject ook. Bestrijdt ze in het debat of op fora, niet via dit soort walgelijke intimidatie. Je wil niet dat linkshonden dat niet bij jou doen, wees dan geen rechtshond die precies hetzelfde doet.
Amen Graai
Walgelijke actie
Precies dit.
Stickers op huisdeuren plakken is 100% fascisme = extreem links.
Dus WTF is deze?! Een stel infiltrantjes die de code niet begrijpen?
Mee eens hoor, leven en laten leven.
-
@keestelpro | 21-03-21 | 12:42:
Kees, je hebt teveel vrije tijd. En als je toch zat tijd hebt, zoek eens op wat fascisme is. Of is links ineens ultranationalistisch?
@Erikjan79 | 21-03-21 | 12:45: Zoek even zelf op wat facisme inhoudt. Dan zul je zien dat de extreem linkse beweging heel erg veel raakvlakken heeft met datgene dat ze zeggen te bestrijden.
@HA BIER!1! | 21-03-21 | 13:12:
Klopt, extreem links is anti communisme. Uuuh wacht even...
@Erikjan79 | 21-03-21 | 12:45: ehhhh...
Weleens van Nationaal Socialisme gehoord?
@J-van-de-Bontekoe | 21-03-21 | 13:49:
Dat is toch ook rechts? Heeft namelijk niets met socialisme te maken. Niet opgelet op school?
@Erikjan79 | 21-03-21 | 13:43: Soms wel: anarchistische bewegingen worden ook als extreem-links gezien en die hebben doorgaans niet veel op met communisten. Net zoals sommige andere groepjes die zich "links" noemen overigens.
Maar goed, u gaat met uw reactie natuurlijk wel erg gemakkelijk voorbij aan het punt van HA BIER!1! dat extreemlinkse bewegingen raakvlakken hebben met datgene wat ze zeggen te bestrijden (fascisme).
Hier wat voorbeelden:
1. Een van de veelgenoemde eigenschappen van het fascisme is dat zij antidemocratisch, autoritair en antiliberaal is.
In feite zijn extreemlinkse groeperingen, waaronder Antifa, net zo: binnen die groepen bestaat er maar één waarheid en is er geen tot weinig ruimte voor een afwijkend geluid of een eigen manier van handelen. Het zal altijd moeten passen binnen erg strakke kaders. Het niet handelen binnen deze kaders leidt tot sancties, zoals uitsluiting of geweld.
2. Fascisten zochten en maakten actief vijanden, zodat zij mensen en groeperingen hadden waar zij zich op konden botvieren.
Dat is in sommige gevallen niet veel anders bij extreemlinkse groeperingen: als er geen "fascisten", "racisten" of andere foute figuren en groeperingen te vinden zijn, dan verzinnen ze die zelf wel door lukraak maar met eerdergenoemde labels te gaan strooien en mensen en groeperingen in één klap tot "vijand" te bombarderen.
3. De fascisten waren niet vies van het gebruik van geweld en bedreiging om hun standpunten op te dringen aan anderen en tegenstanders "onschadelijk te maken". Geweld, bedreiging en het plegen van andere strafbare feiten waren "legitieme" middelen, mits zij maar gericht waren tegen de "vijand".
Extreemlinkse groeperingen doen niets anders dan het bovenstaande. Denk aan de vele demonstraties die met geweld worden verstoord door Antifa en vergelijkbare groeperingen, de bezetting van stallen en het vernielen van eigendommen van personen die "(fout-)rechts" zijn.
@Erikjan79 | 21-03-21 | 14:01: domme reactie zeg.
Socialisme!!
“Volks”wagen
“Volks”Empfanger
Völkischer Beobachter
Alle diverse soorten arbeiderorganisaties
Uitvinders kinderbijslag
Man man man, de lijst is eindeloos.
Ofwel links, socialistisch.
Simpelmans.
@Erikjan79 | 21-03-21 | 13:43: veel raakvlakken zei ik toch? Niet alle. En de heer Countus heeft al mooi voor je uitgeschreven.
@countus | 21-03-21 | 14:39:
kortom: de hoefijzer-theorie
Maar is dit ook daadwerkelijk door Vizier Op Links geëntameerd, of zijn dit een aantal iets te enthousiaste volgers?
Iets van false flag actie? Zou kunnen
Kan beide het geval zijn. Ik hoop dat Vizier op Links hier in zeer duidelijke bewoordingen afstand van gaat nemen. Dit kan je niet doen.
Ik volg ze. Niet zo, maar krijg wel af en toe iets door van hun bevindingen. Op zich prima om te benoemen in welke sectoren links een erg grote stempel drukt op de samenleving als geheel. De meeste mensen zijn rechts of midden in het politieke spectrum en het is kwalijk dat deugend links mensen tot de eigen heilloze idealen dwingt. Dat mag benoemd worden, maar pak ze niet op hun huis de familie enzovoorts.
Daar zullen we nooit achter komen.
Omdat ik nooit van deze club had gehoord, heb ik even op hun website gekeken.
Daar is te vinden: "Wie zijn Vizier Op Links? - Daar doen we nooit uitspraken over."
Lijkt me een soort RaRa, maar dan van een andere kleur.
@Nuuk | 21-03-21 | 12:41:
Hee een goedprater van dit tuigh
@Kapitein Sjaak Mus | 21-03-21 | 12:42: dat anoniem is dus om te voorkomen dat Antifa hun stickertjes(of erger) komt plakken. Er is een ware klopjacht bezig op de Antifa sites om te achterhalen we er achte VOL zitten. En als ze er achter komen, gaat dat slachtoffers kosten. Dood eng. En net zo doodeng als de ongelooflijke losers die die stickers plakken om dezelfde redenen.
@HA BIER!1! | 21-03-21 | 13:10: simpel, die Antifa’tjes zijn gewoon terroristen en dienen zo behandeld te worden.
Mafketels die op deze manier mensen bedreigen zijn hetzelfde.
@Kapitein Sjaak Mus | 21-03-21 | 12:42: VOL doet prima werk en hanteert daarbij methodes die bij extreemlinks nooit vragen hebben opgeroepen bij onze regenten. Prima initiatief. Het gebruik van deze stickers is dan wel wat minder maar ook zijn op links evenknieën van te vinden. En ik heb links noch de autoriteiten nog nooit gehoord als er een klinker door een ruit met een PVV-poster ging.
Gewoon... een stelletje droeftoeters.
Wat een smerig tuigh
AIVD kom er maar in
Goed idee,
Mocht ik uw identiteit willen achterhalen dan prik ik een dreigbrief op mijn voordeur, ondertekend met
'Mauristkade'.
Exact! Ik ben het ook niet eens met deze linkse gasten, maar dit is abnormaal!
Als de stickers makkelijk loslaten zijn de van "De Rode Lap", Commies!
Het is geen kwaliteitje inderdaad.
Vizier op links doet inmiddels precies hetzelfde wat Antifa en aanhang al jaren lang doen, en dat was , is, en blijft niet fris.
dat is helemaal niet zo
@MaarFeitelijk | 21-03-21 | 13:49: Nee klopt. Antïfa gebruikt ook graag geweld. Heb ik Vizier (nog) niet zien doen.
Is die sticker wel van hun?
Het kan ook false flag zijn. Een soort laster campagne.
@keestelpro | 21-03-21 | 12:38:
Jezus doe eens normaal. Je kan ook gewoon toegeven dat vizieroplinks een stel anonieme toetsenbordriddertjes zijn die laf zijn.
Kijk eens op die fijne site van ze. Ze organiseren Linkse Activisten Tours langs het huis van bijvoorbeeld Geert Mak. Enge bruinhemden zijn het.
@keestelpro | 21-03-21 | 12:38:
Zat ik ook aan te denken, wij zijn complotdenkers hehe. Als het hun eigen actie is dan zijn ze een rare grens over gegaan. Dit doe je niet. Gewoon intimidatie. Iedereen moet vrij kunnen zeggen wat hij wil(t).
Dit gewoon een links guerrilla activisme! Als bliksemafleider, voor het verlies van de links fascisten!
@Ad Hominem | 21-03-21 | 12:48:
Inderdaad wel fout dat is duidelijk
ja, gemaakt door de site, je krijgt ze bij een donatie.
Zijn er in dit land überhaupt nog mensen die niet van het pad af zijn?
Jawel hoor. Ik denk u en ik, al twijfel ik er bij mezelf nog wel eens over :)
Ik ben volkomen normaal. Echt waar!
@Graaisnaaiert | 21-03-21 | 12:37:
Alhoewel ik over mijzelf ook af en toe twijfels heb omarm ik toch even dit momentje. ;-)
@keestelpro | 21-03-21 | 12:38:
Ja hoor Kees! *met gekruiste vingers achter haar rug*
Count me out...
Ja, ik, ik het vliegtuig.
Links? Er is toch (bijna) geen links meer? LOL
Binnenkort veranderen ze de naam in Microscoop op Links
Lijkt me ook best wel intimiderend. Bestrijd links met woorden en onthullingen, niet met dit soort meuk.
de vingerafdrukken staan achterop. dom volk lapt zichzelf er bij.
Ja maar Hullie bekladden ook verkiezingsposters van de FvD wappies.
Doodmoe word ik van dat soort goedpraterij.
Beetje terzijde, leuk je na zo lang weer eens te lezen. Groet'n van je knaagdier en gratis sticker.
Had verwacht dat je zou zeggen "ik zou ze doen".
Wie praat dit soort ranzigheid dan goed?
Jezus wat een armoe. Zielige anoniempjes van VizierOpLinks.
Tot nu toe had ik wel sympathie voor Vizier op Links.
Maar nu bedienen ze zich van methodes waar enge linkse mensen zich juist vaak aan schuldig maken. Mensen in hun privé intimideren is NIET oké!
Wat een verrassing...
Zo zitten n.l. heel veel personen in Nederland in elkaar.
Ze hebben geen respect meer voor elkaar en lappen alle regels aan hun laars.
En als het even tegen zit, geven ze corona de schuld.
Nederland is ernstig ziek en een land vol zeurpieten, zeikers en personen die niets om andere mensen geven en ook niets geven om dit land.
Ze verzieken en vervuilen heel nederland en de goede bevolking.
Intimideren is vooral iets van rechtse bruinhemden en zwarthemden. Communisten hebben in Nederland nog nooit burgers bedreigd.
@MaarFeitelijk | 21-03-21 | 13:48:
Hahahaha!
@MaarFeitelijk | 21-03-21 | 13:48: Nooit van Antifa gehoord???
@Jee-Dee | 21-03-21 | 14:16: vreemd, dat schrijf je heel anders als Communisten (in de klassieke zin van het woord). En uw obsessiemakkers zijn helemaal geen Communisten .
@MaarFeitelijk | 21-03-21 | 13:48:
Wat een gelul ze hebben er zelfs 1 afgeschoten vrouw invalide gemaakt lul niet zo stom.
Dit zijn de mensen die hoog van de toren bliezen toen de boeren bij Robot Jetten een fruitmandje gingen bezorgen. Dezelfde groep die een PVV gemeenteraadslid thuis op kwamen zoeken enn de straat onderkalkten met waarschuwingen, maar dat prima vond, want PVV.
Kortom, we zijn gewend dat het geweld van links komt hier. Laten we dat ook zo houden.
@MaarFeitelijk | 21-03-21 | 14:33:
Gereformeerd, hervormd, (Rooms) katholiek, Russisch/Servisch/Grieks orthodox, Koptisch, etc; allemaal takken van dezelfde religie. Met in grote lijnen dezelfde doelstellingen en dogma's.
Stalinisten, maoïsten, trotskisten, marxisten, (marxist-) leninisten, communisten, anarchisten, (nationaal-) socialisten, (nationaal-) bolsjewisten, etc, etc. Ook allemaal takken van dezelfde religie; socialisme. Met in grote lijnen dezelfde doelstellingen en dogma's.
Belangrijk dogma in al die socialistische stromingen is ook altijd het gebruik van geweld tegen bijvoorbeeld dissidenten, joden, democraten, boeren, belastingbetalers.
Uiteindelijk draait het om de realiteit. Welk etiketje jij ook op antifa plakt; hun geweldsmisdrijven vallen in hetzelfde profiel als die van Lenin, Stalin, Hitler, Pol Pot, Castro, Chavez, noem maar op. Het enige dat verschilt is de mate van geweld; omdat die afhankelijk is van de mate van macht die jullie ergens hebben.
Dit is eng, stelletje idioten
REAGEER OOK