Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GRAP! Cabaretier betaalt rekeningen niet

Hahaha. Maar wie is het?

Social

Wij meteen CLAUDIA DE BREIJ!!!!!! natuurlijk, want die doet altijd en overal aan mee (bewijs). Maar de wanbetalende vrek is een hij. Er is dus een gierige grapjurk kleinkunstenaar die de rekeningen van zijn technicus al maaaaanden niet betaald heeft. Maar wel volle zalen heeft tot en met 2021. Nou, roept u maar. Wie is het? Hier de Lijst van Nederlandstalige cabaretiers (tering wat veel). 

Reaguursels

Inloggen

Ik denk van Rutte heeft mij ook 1000 euro belooft , maar nooit gekregen, wilt wel elk jaar veel geld van mij.

A.C.H.M.E.D | 11-10-20 | 15:10 | 1

Wil*

rolandet | 11-10-20 | 15:12

Het moge duidelijk zijn dat het hier beroepsclown Baudet betreft.

Graaf_Slis | 11-10-20 | 13:14

Nooit bijten in de hand die je voedt. De cabaretier zit natuurlijk fout, maar heeft zelf ongetwijfeld ook een harde financiële klap gekregen. Of de technicus hier handig bezig is m.b.t. toekomstige opdrachten is maar de vraag.

Dr. Vigilante | 11-10-20 | 10:55 | 1

als je rekeningen niet betaald worden kan je die opdrachten ook wel missen denk ik.

ArieC | 11-10-20 | 12:36

Blijkbaar gaat ook voor cabaretiers het credo "links lullen en rechts zakken vullen" niet meer op in 2020...
Het is nu meer "links kwekken en rechts je vriend een poot uittrekken".

Mark zit te Dutten | 11-10-20 | 10:39

Blonde Geert?

m@rkus | 11-10-20 | 10:33

The masked caberetier?

Cum_skwat | 11-10-20 | 10:01

Fallisement aanvragen en Garage Leegverkoop, gewoon slopen.

Cocorico | 11-10-20 | 09:21

Ik dacht dat Najib aan de grond zat na zijn verslaving..

boerk | 11-10-20 | 08:16 | 1

Nope, nog steeds multimiljonair

rachid82 | 11-10-20 | 09:04

jörgen raymann, beroepsfaillietist

Dima Beeline | 11-10-20 | 07:53 | 1

Die is niet grappig, valt af.

donkieshot | 11-10-20 | 12:10

Ik gok die cabaretier met ADHD uit Leiden

theo-is-dood | 11-10-20 | 03:46

Merkwaardig er zijn hier een paar mensen die op Youp schijten. Daar kan’k niet in komen, wegens meemaken, ontmoette hen eens op een tentoonstelling in het echte leven, denk ik dat hij gewoon een prima Nederlandse kerel is met veel hart voor zijn vak en de medemens.

Freek verricht goed werk met de stichting van hem en zijn vrouw en was met Hollands Hoop een prima cabaretier. Alleen hij ziet het cabaret anders dan Hans Teeuwen. Die wijdt het verschil aan de generatie, maar de Jonge is in wezen een dominee en Teeuwen maakt graag grappen. Legt hij prima uit op het spijkerbed indertijd bij die hoofddoekdraagsters.
Ja, ik verdedig hen! Evocatus
.

Evocatus | 11-10-20 | 01:00 | 5

Dat kan Teeuwen wel graag willen maar het lukt niet erg meer.

AntiZanicz | 11-10-20 | 10:31

@mr.money | 11-10-20 | 09:40: Dat zal wel smaak zijn want Freek is altijd snedig en humorvol. En zuur is hij helemaal niet. Ook niet na het leed wat zijn gezin trof en de vele bedreigingen die hij heeft moeten ontvangen van allerlei brommergajes.

AntiZanicz | 11-10-20 | 10:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Richard Groenendijk, die had ook al het idee gejat van een man in vrouwenkleren.

Toverkol | 11-10-20 | 00:35

Jesse Klaver.... geeft andermans geld weg en is ook nog een standup comedian.... echt waar (een andere kwalificatie kan men die linksgekkies van GL niet toedichten)...

Nederlanddraaitdoor | 10-10-20 | 23:52

Het moet een junkie-cabaretier zijn, maar dat zijn er zoveel...

batvoca2 | 10-10-20 | 23:15

Ron Brandsteder een cabaretier? En Jos Brink, Dolf Brouwers en Freek de Jonge zijn toch allang dood?

Carnage_pinata | 10-10-20 | 21:01

Dat moet Javier Guzman zijn. Die gozer moet zijn drank- en drugsverslaving bekostigen zoals hier iemand al opmerkte en die mafkees is in staat om een stroomstootwapen op iemands keel te zetten zoals hij indertijd deed bij Martijn Koning.

van der g | 10-10-20 | 20:58 | 2

Guzman was ooit, zo'n 2.000 flessen wodka geleden, best een aardige cabaretier met een eigen stijl. Daarna is het verval stevig ingezet en heeft hij daarna z'n verval nog wat weten uit te venten met weinig hoogdravend zelfmedelijden in een aantal bijzonder ongrappige voorstellingen. Best een zielige man eigenlijk. Het zou hem kunnen zijn, aan de andere kant denk ik dat deze man al heel lang geen echte vrienden meer heeft.

_pacman_ | 10-10-20 | 22:09

@_pacman_ | 10-10-20 | 22:09: Guzman is vanaf dag 1 een kutcaberatier geweest. Destijds was npo al zo "woke" om die gast met een niet nederlandse achternaam te promoten. Nooit kunnen lachen om je Javier. Wel om Teeuwen en Maassen, dat dan weer wel.

prins_flip_da_luxe | 10-10-20 | 22:50

Wanbetalers moet je weggeven aan iemand die dat geld goed kan gebruiken. Die innen dat op hun manier en mogen dat van mij houden.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 20:46 | 2

Er zijn genoeg mensen die iedere incasso graag voor je innen voor 20% - 30% van de uitstaande som. Geen vragen stellen verder maar het geld komt.

_pacman_ | 10-10-20 | 22:24

@_pacman_ Inderdaad maar ik geef het graag weg, schrijf dat soort gewoon af en zie het als een oprotpremie. Vanzelfsprekend krijgen ze er wel een berg ellende voor terug maar das mijn pakkie an niet meer. Hekel aan wanbetalers, dat schijt aan gespuis, ze krijgen wat ze toekomt. Welverdiend ;)

Rest In Privacy | 11-10-20 | 00:56

2000 euro maar? Hoe kun je in vredesnaam zoiets bijna 1,5 jaar op de plank laten liggen voor iemand die onmisbaar voor je werk is. Een beetje consultant vangt per halve dag al meer.

Graaisnaaiert | 10-10-20 | 20:24

Als die technicus nou gewoon het geluid wegdraait doet-ie iedereen een plezier.

Cor Netto | 10-10-20 | 20:22

Is dat cabaret leuk?

Gumush | 10-10-20 | 20:12 | 1

Nee allang niet meer..!

aardv@rk | 11-10-20 | 10:08

Dat de orderportefeuille vol zit zegt nog niks over iemand zijn of haar liquide middelen. Tevens zou ik altijd een aanbetaling verlangen, want de stelregel is wie niet vooruit wil betalen, wil dat achteraf meestal ook niet. Verder lijkt mij 2K niet een onoverkomelijk bedrag, dit valt voor de betreffende cabaretier in bv. 8 of 10 gelijke delen prima te betalen, gewoon beginnen met de eerste termijn.

Voorts maak ik zelf al jaren geen gebruik meer van incasso bureaus, dit sinds mijn scheiding waarbij ik de vloer kon afdekken met rekeningen en met vier a vijf incasso bureaus tegelijk van doen had: scum wat je een ander ook niet moet aandoen. Kan er nog een topic over volschrijven trouwens, en ook hoe je deze beroeps-bluffers pareert. Tot slot moet men geen financiële transacties met goede vrienden willen aangaan. Schenk ze die uren arbeid desnoods, dit betaald zich later altijd uit in goodwill. Dus beste mensen, doe niet zo lullig naar elkaar ga alles eens wat ruimer zien.

Sw.Dwaallicht | 10-10-20 | 20:03

Willem Alex? Die heeft minder optredens door C, en ze willen zijn zakgeld nu ook nog eens gaan korten.

squadra | 10-10-20 | 20:02

Vriendschap is een illusie... Bron: Henk Westbroek

Magmacarta | 10-10-20 | 19:53

Wat een ukkel. Zo’ n mogelijk niet eens grappige woordkunstenaar kan toch niet je vriend zijn als hij een jaar lang zijn middelvinger naar je uitsteekt. Incassobureau ? Dat zijn zelf regelmatig randcriminelen. Dus gewoon op je fiets springen en gen voor het blok zetten. Betaalafspraak pf name and shame op social media. Dan loopt zijn agenda vanzelf leeg.

Amoebes | 10-10-20 | 19:21

Bassie, die geen kinder dvd’tjes meer verkocht krijgt.

Southpark | 10-10-20 | 19:19
-weggejorist-
SjorsvanSjimmie | 10-10-20 | 19:12

Die technicus zal vast nog veel opdrachten krijgen na deze wervende actie.

van heinde en verre | 10-10-20 | 18:57 | 1

Wat heb je aan klanten die niet betalen?

Papa Jones | 10-10-20 | 19:03

Volle zalen, maar dan wel zonder van Oef.

van Oeffelen | 10-10-20 | 18:55

Misschien wel die klaploper van een Guzman (drank en drugs) of najib Amhali (ook drank en drugs)

Don-Damsko | 10-10-20 | 18:50

Dhr. D. Jansen

Gomezlopez | 10-10-20 | 18:44

Theo M. is het zeker niet, want die stond 15 februari 2020 nog drank uit te delen in Antwerpen na een optreden (ik was er bij). Maar kies je "vrienden" beter uit technicus. Dagvaarde lost niets op en durt te lag. Gewoon binnen zonder kloppen. Dat is de enige taal die wanbetalers begrijpen.

MikeTheBull | 10-10-20 | 18:42 | 2

Haha. Ken je deze al?
Wie hier niet als vriend naar binnen huppelt wordt er 1-2-3 weer uitgeknuppelt.

NonPlusUltra | 10-10-20 | 19:27
-weggejorist-
Corneel | 11-10-20 | 00:24
-weggejorist-
RigouReus | 10-10-20 | 18:33

Wat een hoeveelheid "conferenciers", echt waar hoor!

Lerac | 10-10-20 | 18:25

Moet een hij zijn? Ik dacht eerst aan Paul de Leeuw.

bitterpete | 10-10-20 | 18:24

Kheb ‘m. Hans Liberg.

Dubbelepunthoofd | 10-10-20 | 18:20 | 3

Dacht ik ook meteen aan. Is goede vriend van Ivo Nihil, ook zo'n klaploper.

oldandwise | 10-10-20 | 18:52

Nee die heeft alles betaald

Karel Kruizenruiker | 10-10-20 | 19:31

Er zijn ook bekende Belgische cabaretiers die in NL optreden. Degene met wie ik werk betaalt alle facturen op de dag dat ik ze verstuur. Dus bekende cabaretiers zijn echt niet aan de bedelstaf geraakt binnen deze coronaperiode.

Zuurteregelaar | 10-10-20 | 18:18

Cabaretier is eigenlijk een duur woord voor iemand die geen flauw benul heeft wat hij met zijn leven aanmoet en daarom maar wat op een podium gaat staan ouwehoeren, liefst zo politiek correct mogelijk, zodat hij wordt toegelaten tot het elitaire grachtengordel / boekenbal clubje, waar ze allemaal vreselijk tegen Baudet en Trump zijn, en vreselijk voor EU, migratie en windmolens. Gevoel voor humor is overigens helemaal niet nodig, sterker nog, dat is een nadeel. Als je maar tegen Baudet en Trump bent, dat is genoeg.

Motleycrew | 10-10-20 | 18:18 | 3

Beste Motleycrew,

Ach, af en toe mag er eens geouwehoededoost worden of kulkoek verkocht worden, maar in uw jeugdige overmoed lult u toch een eindje te ver weg.

Ver voor onze tijd had je Louis Davids en die had niets met politiek correctisme, want bestond toen niet in de huidige vorm, maar hij was wel een eersteklas cabaretier. Bezong vooral de gewone man en het leven daarvan. Deed hij grandioos.

Wim Kan was van de fijnzinnige humor ( Kees van Kooten schreef o.a. voor hem) en tijdens zijn oudejaars-conferences kreeg menig kabinet er van langs. Nee, niet met de “smerigheden” van het hedendaagse cabaret. Heel Nederland lag plat van hem. Gezagsgetrouw was hij zeker niet, want verzette zich woedend tegen het bezoek van de Japanse keizer aan Nederland. Kan had aan de Birmaspoorweg gewerkt als Nederlandse krijgsgevangene en zag (terecht!) Hirohito als oorlogsmisdadiger.

Van Kooten en De Bie zijn natuurlijk een klasse apart, ik volgde ze al toen ze de Clicheemannetjes op de radio waren, tijdens het biljarten on een Haags café.
Dus niet iedereen over één kam graag. Evocatus

Evocatus | 11-10-20 | 00:45

@Evocatus | 11-10-20 | 00:45: Ik ben het volledig met u eens. Kan, Hermans en Sonneveld waren van grote klasse, evenals van Kooten & de Bie. Maar ook Farce Majeure kon heel leuk zijn en later natuurlijk Jiskefet. Dus wij hebben echt wel een grote cabaret traditie, waar we trots op kunnen zijn. Ik bedoel in mijn commentaar vooral die types die je tegenwoordig voorbij ziet komen, bijv. Claudia de Breij en Dolf Jansen. Die zichzelf zo graag als "goed" en "betrokken" willen profileren in de media. De schijnheiligen.

Motleycrew | 11-10-20 | 04:06

Niet te vergeten Henk Elsink die liet zien dat homo's om te lachen waren en die ook wist dat humor tijdgebonden is en dat je daarom op tijd moet stoppen

Arnold Layne | 11-10-20 | 09:08

Willen we meer of minder cabaretiers? Dan gaan we dat regelen.

thanseeuwen | 10-10-20 | 18:13

pRutte natuurlijk. Ik krijg ook nog 1000 euro van hem.

Frau Merkel | 10-10-20 | 18:03

Rogier ( de bijna ex van Frank )

Hurdy Gurdy Man | 10-10-20 | 17:55 | 1

Wat? Gaan Rogier en Frank uit elkaar?
is de rek eruit? Dit nieuws ga ik met stijf samengeknepen billen volgen

DeviousDick³ | 11-10-20 | 11:39

Dolf en Freek zijn het in ieder geval niet. Het woord cabaretier duidt er op dat je over enig gevoel voor humor dient te beschikken. Daar heb ik dit heerschap nooit op kunnen betrappen.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 17:53 | 1

Freek heeft geen vrienden. Valt dus af.

Rico Tampeloerus | 10-10-20 | 19:53

Het is natuurlijk die vreselijke Dolf Jansen, brrr

Cepalislam500mg | 10-10-20 | 17:53

Roddelblad verwittigen en tipgeld opstrijken daarna dagvaarden en je geld opeisen.

Dutch_Courage | 10-10-20 | 17:50

De voormalige Braboneger?

aamert | 10-10-20 | 17:48 | 4

heb je zijn dikke Range Rover al eens gezien, ik wel

onesizefitsall | 10-10-20 | 18:31
▼ 1 antwoord verborgen

Cabaretier is niet blut, maar een activist!

Mahatma | 10-10-20 | 17:46

Claudia de Breij is ook een HIJ

KlaagGraag | 10-10-20 | 17:46 | 4

Ik weet niet. De meeste cabaretiers hebben ooit wel een grap gemaakt (al dan niet geleend) waar ik wel om kon lachen. Claudia is dat nooit gelukt, waardoor ik toch het sterke vermoeden heb welke set chromosomen zij bezit.

__dictatuur | 10-10-20 | 18:37
▼ 1 antwoord verborgen

Waarom staat Soundos El Ahmadi tussen die cabaretiers? Das toch de excuustruus die betaald overal mag verschijnen als talent (zonder talent) omdat ze ergens in een ver verleden een migratieachtergrond heeft? Daar zijn al veel divibokaals voor uitgereikt.

Robske007 | 10-10-20 | 17:45

Ik denk dat het Peter R. de Vries is, die is nogal op de centen. Hij is weliswaar geen cabaretier, maar dat zijn die anderen ook niet.

Reaguurdeskundige | 10-10-20 | 17:37 | 4

@jan huppeldepup | 10-10-20 | 18:13: als ik hem zie heb ik last van een tic, mijn rechterhand grijpt direct de afstandbediening

RigouReus | 10-10-20 | 18:33

@jan huppeldepup | 10-10-20 | 18:13: ik huilen

Risingson | 10-10-20 | 18:40

@jan huppeldepup | 10-10-20 | 18:13: Dat heb ik altijd bij een ene Harry Mens.

Xbitt | 10-10-20 | 21:25
▼ 1 antwoord verborgen

Die ingezonden brieven kennen we inmiddels wel. Fake News.

Trumme | 10-10-20 | 17:32

Javier Guzman heeft bij mij direct de schijn tegen..

Frits_Binkestein | 10-10-20 | 17:28

wist het meteen m rutte

Hapselaar | 10-10-20 | 17:28 | 1

Ik moest lachen ...

Watching the Wheels | 10-10-20 | 17:52

Eddie Murphy. Die betaalde Umfufu ook niet.

Piet Karbiet | 10-10-20 | 17:27 | 2

Half?

Rico Tampeloerus | 10-10-20 | 19:56

Ken uw klassiekers! Ik was Umfufu bijna vergeten.

Major-Disaster | 10-10-20 | 23:36

Youp is het volgens mij niet. Zo istie niet. Hij heeft wel net een verbouwing van z’n 2e huis gedaan. Gastenverblijfje erbij getrokken.

postmodernismisdead | 10-10-20 | 17:23 | 3

Zijn Italiaanse huis verhuurt hij aan vrienden.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 17:30

Hij heeft wel eens verteld dat hij, toem grachtenpanden nog weinig waard waren, allerlei buurpanden heeft gekocht toen het begon op te komen en hij steeds meer brabantse nepkak zag komen kijken bij die huizen. Zo had ie enige controle over wat voor buren hij heeft.
Met meer panden in Amsterdam.kan je tegenwoordig meteen met pensioen.
Maar hij is letterlijk t type dat optreed tot hij omvalt, al eens gebeurd.

Shoarmamasutra | 10-10-20 | 20:31

Takkestraot. Die Lenie toch?!

Rest In Privacy | 10-10-20 | 17:45

Leuk om weer eens te zien.

Watching the Wheels | 10-10-20 | 17:57

Wat een lul, die cabaretier.
Je vrienden betaal je toch als eerste?
Kutsmoes met 'vanwege corona'.

Papa Jones | 10-10-20 | 17:21 | 6

@Papa Jones | 10-10-20 | 17:52: Dus gewoon in calculeren dat je het niet terug krijgt. En dus geen geld uitlenen aan " Vrienden " die je niet kwijt wilt...

Nodeloos Kwetsend | 10-10-20 | 18:43

@Nodeloos Kwetsend | 10-10-20 | 18:43:
Nou, ik begin er hoe dan ook niet meer aan.
Er is echt iets mis met 'vrienden' die geld vragen.

Papa Jones | 10-10-20 | 18:49

@Papa Jones | 10-10-20 | 18:49: Pcies. Daarom heb ik enkel vage kennissen. En sommige zijn idd echt vaag...

Nodeloos Kwetsend | 11-10-20 | 00:14
▼ 3 antwoorden verborgen

In een vorig leven ben ik ook theater technicus geweest, veel getoerd met div. artiesten. Toen was het uitbetalen van technici ook al geen hobby van de artiesten.
Maar als ik een naam mag noemen... Guido Weijers, die "leende" al van diversen grappenmakers grappen (en terecht die van hem zijn om te janken zo slecht) zal mij niets verbazen als hij dan ook maar zijn technicus niet uitbetaald.

Karel Kruizenruiker | 10-10-20 | 17:21

Kan iemand 'm vertellen dat Seth overleden is?

Tom Hagen | 10-10-20 | 17:20 | 1

Je hebt niet gezien dat het om een cabaretier ging?

Frits de Vriez | 10-10-20 | 17:48

Pauper de Leeuw.

BozePaarseMan | 10-10-20 | 17:20

Leen Goudswaard.

Piet Karbiet | 10-10-20 | 17:18

Ik dacht aan Martijn Koning maar daarna las ik dat het om iemand ging die alweer tot ver in 2021 geboekt was.

Pieter_Auper | 10-10-20 | 17:14 | 1

Ik keek of ie al genoemd was. Ik dacht hetzelfde.

Gewone_mevrouw | 10-10-20 | 17:27

"Ken je die mop van die cabaretier die zijn technicus moest betalen? Nee? Nou hij betaalde niet!"

Rest In Privacy | 10-10-20 | 17:13

Ongetwijfeld Youp. Wat het koningshuis kan, kan ik ook zal hij denken. Wil nu ook wel een speedbootje van twee miljoen.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 17:10

I would make him an offer he cannot refuse Godfather style ,wil ook nog wel eens helpen

Loempia | 10-10-20 | 17:08

Raymann is weer laat?

Ben-Bataaf | 10-10-20 | 17:06 | 1

Raymann laat het na

Knufter | 10-10-20 | 17:14

Jörgen Raymann? Die zat al een tijdje op zwart zaad van kleur. Beschouw het maar als een voorschot op zijn herstelbetalingen. Geld uit kunnen lenen is trouwens een blank privilege, dat je het maar weet.

F.Klondyke | 10-10-20 | 17:05

Stephen B. misschien ? Trotse Brabo toch.

MorgenEenAnder | 10-10-20 | 17:05

Uiteindelijk heeft hij betaald. Bleek het een grap te zijn

RigouReus | 10-10-20 | 17:04

Adolf Jansen en Erich von Mauswinkel zijn het niet want niet populair. Een goede vriend is het kennelijk ook niet dus dan is het Najib Ahmali.

BozePaarseMan | 10-10-20 | 17:03 | 2

Najib is zo gul als wat en multimiljonair

rachid82 | 10-10-20 | 17:22

Daar zie ik Najib Amhali ook niet voor aan. Zou me verbazen.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 17:38

In plaats van zo’n jankverhaal ga je even langs bij je “vriend”, sleurt hem in je auto en rijdt met hem naar de pinautomaat. Opgelost.

DrumPiet | 10-10-20 | 17:03 | 1

Dat kun je doen bij Ellert en Brammert, maar niet bij Dolf en Freek.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 17:32

Volgens mij hebben we wel cabaretiers in dit land, maar geen populaire cabaretiers.
Helaas is Hans Teeuwen, bijvoorbeeld, niet populair genoeg. Want politiek incorrect.
Freek de Jonge kan het niet zijn, want die is, behalve niet populair, al jaren op sterven na dood.

Er is, sinds Sonneveld, Hermans en Kan, nog maar één artiest waar ik af & toe nog om kan lachen, en dat is Teeuwen.
En qua vrouwelijke artiesten wil ik nog wel eens schateren om Tineke Schouten. Moet ik bekennen.

Peter Emile | 10-10-20 | 17:03 | 5

Al een keer naar Arends geweest? Zijn shows worden elk jaar beter

ventilatiesysteem | 10-10-20 | 17:21

Hans Teeuwen is populair. De rest is slechts bekend.

Sans Comique | 10-10-20 | 18:15

En natuurlijk Ronald Goedemondt, the rising star.

Toverkol | 11-10-20 | 00:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik zit te pitten; de grappen over Claudia zijn allemaal al gemaakt

fokkewoelf | 10-10-20 | 17:01

Zal die schele wel zijn. Een oog dat je zielig aankijkt en een oog in je portemonnee.

Normpje | 10-10-20 | 16:59 | 3

Mooi.

Knufter | 10-10-20 | 17:02

Van der Wal?

Rest In Privacy | 10-10-20 | 17:33

Gniffel!

zetje01 | 10-10-20 | 18:08

Lijkt me simpel, zie je een cabaretier zonder technicus dan heb je hem. Dus ga je binnenkort naar het theater, let even op.

Ajeto | 10-10-20 | 16:56 | 1

Zonder geluidstechnicus moet je inderdaad heel erg opletten. Anders hoor je niks van de voorstelling. Alhoewel dat ook een verademing kan zijn....

Glasgow Argus | 10-10-20 | 17:06

Leen Jongewaard.

Mr_Natural | 10-10-20 | 16:56 | 1

Ik snap hem

Piet Karbiet | 10-10-20 | 17:13

Gezien het parasitaire gedrag gaat de gedachte direct naar een linkse figuur. Maar dat helpt niet, want dat zijn het allemaal. Dan populair. Dan valt bijna iedereen af. Kortom, dit is een onoplosbaar probleem dat dus alleen maar opgelost kan worden door......... Peter R. de Vries!!!

jan-lul-de-behanger | 10-10-20 | 16:55

Het verschil tussen geld lenen aan vrienden of geld geven is de mate waarin je jezelf voor de gek wilt houden.

Franciscus Borchwerf | 10-10-20 | 16:55 | 3

Wie geld uitleent aan een vriend neemt afstand van geld en vriend. Het geld zijn de kosten om van een zogenaamde vriendschap af te kopen. Is altijd het geld waard. Als je het geld niet kunt missen: niet doen.

Als je dan het geld terugkrijgt heb je én je vriend én je geld. Twee keer winst.

Knufter | 10-10-20 | 17:03

@Knufter | 10-10-20 | 17:03:
Of gewoon meteen al betere vrienden nemen, van het type dat zijn eigen boontjes kan doppen.

Joris Beltsin | 10-10-20 | 17:08

Freek de Oude?

MaximusAurelius | 10-10-20 | 16:55

Ooit flink bedrag aan oude kameraad geleend. Verhaal was dat hij dan inboedel over kon nemen in zijn nieuwe huisje. Twee dagen later hing hij aan een boom.
Laatste keer dat ik gek was.

Normpje | 10-10-20 | 16:55 | 1

Dat was niet echt vriendelijk van je vriend..

WitteGrunneger | 10-10-20 | 17:30
-weggejorist-
Indepoeploper | 10-10-20 | 16:55

Mijn vader zat in de catering, heeft ooit een feestje verzorgd voor Seth Gaaikema, heeft maanden op zn geld moeten wachten en verschillende keren langs moeten gaan. Meneer Gaaikema zei letterlijk dat mn vader het een eer moest vinden dat hij had mogen leveren, geld was slechts bijzaak. Zei hij vanuit zijn grote woonboerderij in Schijndel. De arrogante lul.

Crankhead | 10-10-20 | 16:55 | 3

Wat een paardenlul! Een eer!? Fuck you Gaaikema.

NeedIsaymore? | 10-10-20 | 17:24

Kijk, zo hoor je nog eens wat.

Papa Jones | 10-10-20 | 17:24

Ik was vergeten dat ik Gaaikema haatte, maar ik haat hem weer.

Cepalislam500mg | 10-10-20 | 17:57

Dit moet Jesse Klaver zijn toch?

Stijlicoon | 10-10-20 | 16:53

Dat moet Javier Guzman zijn. Hij stopt zoveel geld in zijn verslavingen dat hij aan het einde van de maand niet voldoende overhoudt om zijn technicus te betalen

bamitoren | 10-10-20 | 16:52

Youp van 't Hek, die van lenen, lenen, betalen, betalen.

Mr_Natural | 10-10-20 | 16:52

Akwasi.

aartvantiemenvanjand | 10-10-20 | 16:52

Dat had zo maar Ramses Shaffy kunnen zijn, volgens verhalen die ik heb gehoord.

SNAFU | 10-10-20 | 16:51 | 2

Bid, lach, vecht, huil, leen en bewonder.

Piet Karbiet | 10-10-20 | 17:14

@Piet Karbiet | 10-10-20 | 17:14:
leen en bedonder

Joris Beltsin | 10-10-20 | 17:16

Boudewijn Büch was hier legendarisch om. Die kon op een gegeven moment bij geen enkele boekhandel nog bestellen omdat hij zijn rekening nooit betaalde. Maar hij had wel een enorme verzameling boeken.

Osdorpertje | 10-10-20 | 16:50 | 2

Michael Zeeman.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 17:34

@Kuifje-naar-Brussel | 10-10-20 | 17:34:
Michael Zeeman stal ze gewoon, maar Boudewijn Büch bracht boekhandelaren tot wanhoop door veel dure boeken te bestellen en ze dan aan het lijntje te houden over betaling.

Osdorpertje | 10-10-20 | 17:50

Als hij nou grappige cabaretier had geschreven. Dan blijven er heel weinig over.

TheGreatMachine | 10-10-20 | 16:50

Klinkt als een Brabander.

Ad Hominem | 10-10-20 | 16:50 | 1

Ja, maar het gaat om de cabaretier, niet om de inzender.

Snaajoe | 10-10-20 | 16:54

Man 56 dus geboren in 1964. Ff door Google gegooid en daar komt dan Marc Marie Huybrechts uitrollen. Die heeft alleen geen boekingen staan. John van der Sanden geboren in hetzelfde jaar is sinds een maand weer actief volgens zijn eigen Facebook en heeft tot half 2021 alweer boekingen op zijn website staan. Alleen heb ik nog nooit van hem gehoord.

Miss Silly | 10-10-20 | 16:48 | 4

Valt Piepkuiken binnen de categorie caberetiers? Heeft wel eens iemand om hem gelachen dan?

Fijn_dat_je_er_bent | 10-10-20 | 17:14
▼ 1 antwoord verborgen

Die lijst van Nederlandse cabaretiers, die is niet zo goed. Even doorheen gescrolled, maar er staan meer theatermakers op dan cabaretiers, het is de humor die bij velen ontbreekt.

ho4x | 10-10-20 | 16:48

Hongerkunstenaar, oftewel de graatmagere Dolf Janssen, die ook al zo zielig liep te doen toen hijzelf onbedoeld hard uitgelachen werd toen hij iedereen nogal dwingend dacht op te moeten roepen niet langer gebruik te maken van vliegtuig waar hijzelf nog steeds de wereld overvloog om hard te kunnen lopen en naar zijn tweede huis in Ierland te reizen?

Arne Appelmelk945599 | 10-10-20 | 16:47 | 1

En zijn Oxfam novib "snoep"reisjes natuurlijk.

Cepalislam500mg | 10-10-20 | 18:01

Daarom altijd vooraf laten betalen.

keestelpro | 10-10-20 | 16:47

Breaking !! super deugster Claudia de Breij , blijkt toch een man te zijn..

Ghibli | 10-10-20 | 16:45 | 3

Claudia de Hij?

Usumani | 10-10-20 | 16:51

Ah zo een omgebouwde. Nu snap ik het!

brawler | 10-10-20 | 17:05

@brawler | 10-10-20 | 17:05: haar clit schijnt groter te zijn dan de gemiddelde reaguurders piemol.

homieguerneville | 10-10-20 | 17:58

Het gaat al fout bij de omschrijving. Een “populaire cabaretier”. Kan ik me niet zo snel een van voor d e geest halen.

Guzman, micchien? Met zijn oudejaarsconference tourt hij van oktober tot en met december. Niet in 2021, dus hij valt af.
Van Muiswinkel? Niet populair, zelfs niet bij zijn vrienden.
Dolf Jansen of die jongen van Sibbel. Zouden het best eens kunnen wezen, vooral die dunne hardloper met zijn huis in Ierland.

Maar mijn grootste dilemma is wel dat al die verschillige cabaretiers, die mannen en vrouwen die altijd iedereen de maat nemen om hun hang naar het materiele, een “vriend” in dienst nemen en f*ck all betalen. Of beter gezegd, niet betalen. Al hun maatschappijkritiek ten spijt, zuigen ze zelf een kwetsbare zelfstandige uit. Dat doen onze podiumhelden toch niet?

Glasgow Argus | 10-10-20 | 16:44 | 4

Bij Herman Finkers hoef je nergens bang voor te zijn. Pretentieloos. Erg leuk. Vertelde een Russische (buitenland) wiens moeder in Almelo woont wat er in Almelo in de regel zoal te doen is.
Was een dikke lach waard.
En die klassieke telefoon die maar niet ging. Eeuwigheidslol.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 17:31
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een overbodig beroep, er staan misschien drie leuke, nog niet eens altijd, op die lijst.

uisge baugh | 10-10-20 | 16:44

Je geld en je vrouw leen je nóóit uit en zeker niet aan een vriend, vriend.

pa_niek | 10-10-20 | 16:44 | 2

Je portemonnee en je vrouw moet je nooit uitlenen. Als je ze al terugkrijgt is je portemonnee leeg en je vrouw vol.

Franciscus Borchwerf | 10-10-20 | 16:59

@Franciscus Borchwerf | 10-10-20 | 16:59: Aan m'n vrouw en m'n kinderen mogen ze komen, maar ze moeten van m'n drank afblijven.

WitteGrunneger | 10-10-20 | 17:34

Zodra je een incassobureau inschakelt is die vriendschap toch al kapot.

BigBaron | 10-10-20 | 16:42 | 2

Die is al kapot vanaf het moment dat 'je vriend' niet betaalt, althans zo zou ik het bezien.

Joris Beltsin | 10-10-20 | 16:44

@Joris Beltsin | 10-10-20 | 16:44:
Zo is dat !

demaup | 10-10-20 | 17:06

De Hoge Raad heeft recent in een arrest gesteld dat deurwaarders ivm corona niet meer hoeven aan te bellen of post in persoon te overhandigen. Te gevaarlijk. Die pleuren alle dwangbevelen nu gewoon op de post. Vanzelfsprekend wel met de gebruikelijke kosten voor betekening. Gaaf.

Piet Karbiet | 10-10-20 | 16:42 | 1

ECLI:NL:HR:2020:1088. Echt te zot voor woorden. De verweerders waren niet komen opdagen. Gaat bij de rechter niet een belletje rinkelen dat de spullen mischien niet zijn ontvangen. Ook het feit dat de naam onjuist was is helemaal geen probleem.

ParadiseLost | 10-10-20 | 20:11

Seth Gaaikema

Bokassa69 | 10-10-20 | 16:40 | 7

Seth Graaikema

hatschjoe | 11-10-20 | 08:55
▼ 4 antwoorden verborgen

Vincent Bijlo of Jan Jaap van der Wal. Niemand durft deze lichamelijk zwaar gehandicapte stakkers een aanmaning te sturen, en dan loopt het snel op.

gestoptmetroken | 10-10-20 | 16:39

Is Micha Wertheim al genoemd? Ik gok Micha Wertheim.

Frits de Vriez | 10-10-20 | 16:38 | 1

Pas verkocht een prostitue zichzelf aan me.

Maar al na een half uur wou ze het terug. Geld foetsie.

Knufter | 10-10-20 | 16:38 | 3

Pro-tip: u moet geen betaling voor seksdiensten overeenkomen, doch een zwijgplicht dienaangaande. Dan kunt u altijd naar eer en geweten verklaren dat u nooit heeft betaald voor seksdiensten.

OverdaanDerOnderheid | 10-10-20 | 18:19

Zo'n advertentie is volgens mij ook niet goedkoop. Hij kan het dus missen denkt zijn opdrachtgever.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 16:37 | 6

Tishetruimschootsnie

Usumani | 10-10-20 | 16:54
▼ 3 antwoorden verborgen

Freek de Jonge 100 punten.

Arijane | 10-10-20 | 16:37 | 1

Herman Berkien. Stop de tijd.

Sans Comique | 10-10-20 | 18:21

Erik van Muiswinkel, voorheen Zwarte piet.

Tietmier | 10-10-20 | 16:36 | 3

Ja, zeg het zo vaak mogelijk, hij vindt het vreselijk. Erik was de Hoofdpiet, Erik was de Hoofdpiet, Erik was de Hoofdpiet, naanananaaana.

Cepalislam500mg | 10-10-20 | 18:05

Dit bericht is van de slijter van Van Muiswinkel. En Erik maar liegen dat hij voor 2021 is volgeboekt. Erik moet in de zak met sinterklaas.

nednied | 10-10-20 | 22:19

Iemand die zo'n bericht instuurt (als het al echt is) is zo sneu... Die is sneu in de meest sneue zin van het woord sneu. Een technicus moet ook ballen hebben. Deze man (56) heeft ze (nog) niet.

Leptob | 10-10-20 | 16:36 | 2

De brief is een plagertje. Gaat niet om advies. Gaat om exposure. Well playing.

Knufter | 10-10-20 | 16:39

Iemand die zijn rekeningen niet betaalt, is zo sneu.

Usumani | 10-10-20 | 16:55

Het is ook overal hetzelfde. Laatst komt mijn buurvrouw een kopje suiker lenen, nooit meer terug gezien.

Petrus Poortwachter | 10-10-20 | 16:34 | 1

Is ze verhuisd?

Deksmaat | 10-10-20 | 16:41

Ik gok op cabaretier Hugo de Jonge.

El Rico Grande | 10-10-20 | 16:32

Geef mij je geld vriend!
#vriendschap

keestelpro | 10-10-20 | 16:32 | 2

Hazes had daar een mooi nummer over.

Ik ben niet jouw vriend vriend

Knufter | 10-10-20 | 16:36

@Knufter | 10-10-20 | 16:36:
Het Goede Doel ook.
Eenmaal trek je de conclusie: van geld lenen komt ruzie.

keestelpro | 10-10-20 | 16:39

Ik leende ooit 500 euro aan iemand. Hij weigerde echter terug te betalen. Lachend.
Eerst werden er 10 pizza's bij hem bezorgd.
De week erop zat zijn brievenbus opeens vol stront.
De week daarop zaten er zomaar tandenstokers met locktite in de sloten van zijn voordeur en autodeuren.
De week daarop gooide iemand afbijtmiddel over zijn auto.
De dag daarop betaalde hij.

Varende_Reaguurder | 10-10-20 | 16:32 | 7

U runt een incassobureau?

ploppy | 10-10-20 | 16:42

Ik hoop dat je een goeie VPN hebt

WimCock | 10-10-20 | 16:43

Met een voorhamer op je harses?

Trumme | 10-10-20 | 17:26
▼ 4 antwoorden verborgen

Als je €1.000,- leent van de bank, heb je een probleem. Als je €1.000.000,- leent van de bank, heeft de bank een probleem.
Wees geen bank.

Deksmaat | 10-10-20 | 16:30 | 1

Welnee. Drukken ze gewoon bij.

De manager heeft misschien even een probleem maar dan geven ze hem een bonusven dan is het ook weer goed.

Als rutte geld uitleent hebben jij en je kinderen een probleem. Dat dan weer wel.

Knufter | 10-10-20 | 16:34

Hugo de Jonge!

Shitting Bull | 10-10-20 | 16:30

U vraagt 'wie is het' en dan vervolgens een lijst met héél veel dooien erop. Moeilijk hoor GS.

pa_niek | 10-10-20 | 16:30

Oei, misgenderd...

LuNaTeeQ | 10-10-20 | 16:30

Die komedianten toch hé?
Het zijn ook net mensen. Vaak wel lelijke mensen...

Petrus Poortwachter | 10-10-20 | 16:29

Claudia de breij is een vrouw?

bergsbeklimmer | 10-10-20 | 16:28 | 1

Het is een mens-trueerder

Reaaalist | 10-10-20 | 16:40

*wijdt

Remmersmaak1 | 10-10-20 | 16:25

Lou Bandy ?

2CVOcean | 10-10-20 | 16:25 | 1

Haha die was in elk geval wel gierig ja weet ik van mijn opa.

Moresnetunited | 10-10-20 | 16:53

Teeuwen?

Deksmaat | 10-10-20 | 16:23

Jan Blaaser.

Koonkluk Huis | 10-10-20 | 16:21

Paul de Leeuw heeft in het verleden weleens rekeningen niet betaald. Hij maakt daar grappen over en lijkt zelfs hier trots op te zijn.

Xbitt | 10-10-20 | 16:21 | 2

Karin Bloemen huurde muziekinstallaties die ze niet betaalde.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 16:22

Of die andere dikke vette comedian
Henk Otten

lalalilo | 10-10-20 | 16:22
-weggejorist-
de uitbater | 10-10-20 | 16:21 | 2

Ik krijg nog 10.000 euro van iemand. Klant die persoonlijk klem zat. Was voor 2 maanden. Duurt al vier jaar. Verdient Balkenendenorm.

Noemt mij zijn vriend. Ik geloof dat hij het meent ook nog. Je zult maar zo in het leven staan. Ik ga er niet eens moeilijk over doen. Zijn eigen businesspartner weet niet eens dat hierdoor een merger tussen onze bedrijven niet is doorgegaan. Meent dat ik "te slecht van vertrouwen" ben.

Wie geld uitleent of een tegoed laat oplopen moet er op rekenen dat het niet terug komt.

Wat ben ik toch blij met de vele mensen die ik zelf als vriend beschouw. Straatarme sloebers. Oost Europa. Inkomen van 400 netto of minder. En dan leen ik ze geld uit en krijg ik het terug. Altijd.

Knufter | 10-10-20 | 16:18 | 11

Denk er aan dat je de vordering niet laat verjaren. Verjaringstermijn is 5 jaar, die gaat opnieuw lopen op het moment dat je hem schriftelijk laat weten dat je het geld terug wil. Dat je dat gedaan hebt moet je kunnen bewijzen.

Frits de Vriez | 10-10-20 | 16:44

Dat komt omdat de arme sloebers waar je het over hebt over het algemeen meer fatsoen in hun donder hebben .ik moet bij sommige klanten soms nogal wat druk erachter zetten voor ze betalen ,en in 100% van de gevallen betreft het figuren die goed bedeeld zijn.

bowlfabriek | 10-10-20 | 16:45

@Frits de Vriez | 10-10-20 | 16:44: txn. Ik stuur elk jaar per email een overzicht met de stand. Dat verlengt.

Knufter | 10-10-20 | 16:46
▼ 8 antwoorden verborgen

Als er een factuur komt,
die ik niet wil betalen,
mag ik dan bij jou?

Tashtego | 10-10-20 | 16:18 | 2

Nee.

Wijze uit het Oosten | 10-10-20 | 16:21

@Wijze uit het Oosten | 10-10-20 | 16:21:
Pas maar op. Straks krijg je er 2...

Nodeloos Kwetsend | 11-10-20 | 02:07
-weggejorist-
van stampij | 10-10-20 | 16:17

Dis schele Guido Weijers

Ruimedenker | 10-10-20 | 16:16 | 1

Die arme jongen ziet het rekeningnummer niet goed. Vandaar dat ik al jaren geld van ene G. Weijers krijg overgemaakt. Nu begrijp ik het.

Haringkoning | 10-10-20 | 16:22

Ik zeg Freek de Jonge.,............. nee geen broer van de Jonge met die schoenen.

gebochelde | 10-10-20 | 16:16 | 3

Er staat populair...

Jezusaapje | 10-10-20 | 16:21

die was toch populair in 2019.......

gebochelde | 10-10-20 | 16:28

Om die Claudia de Breij een cabaretiere te noemen vind ik wel wat ver gezocht.

SNAFU | 10-10-20 | 16:16 | 1

Cabaretier. Die trut noemt zich zelf cabaratier, geen cabaretière Zal wel iets met feminisme van doen hebben of zo.

Franciscus Borchwerf | 10-10-20 | 16:48

Ik vermoed John Lanting. Die ging op toneel ook altijd de verkeerde deur in. In zijn onderbroek. Lachen.

Piet Karbiet | 10-10-20 | 16:15

Zonder vrienden krijg je rust,niemand is te vertrouwen.

hetoog | 10-10-20 | 16:14 | 3

Gesproken als een ware reaguurder.

threeheadedmonkey | 10-10-20 | 16:15

Ik heb gelukkig alleen nog maar vage kennissen. Mijn vrienden zitten nu op de bank bij mijn exen.

Piet Karbiet | 10-10-20 | 16:34

Ik heb geen vrienden, daar krijg je aids van..

WitteGrunneger | 10-10-20 | 17:43

Die zielige hals vraagt zich of ie de”vriendschap”
op het spel zeg.
Man, ik zou z’n voordeur eruit trappen, het podium opklimmen en ‘m flink voor lul zetten.

Ruimedenker | 10-10-20 | 16:14

Ik gok op Freek want dat is een linkse deug gozer die standaard denkt dat een ander het wel zal betalen .

likmegaties | 10-10-20 | 16:14 | 3

Hij ging ooit in Afghanistan naar de markt, zag iets wat hij leuk vond en vroeg mensen van de cameraploeg of iemand geld bij zich had. Toen was ik nog flauwer van die vent dan voor de tijd.

Normpje | 10-10-20 | 16:18

Hij is 'geboekt tot ver in 2021? Dat kan nooit Freek de Jonge zijn....

Pierre Lebon | 10-10-20 | 16:23

Freek kan niet, die kun je geen berichtjes sturen.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 16:51

Is Claudia dan niet de "hij" in zijn relatie?

FasiscovanJole | 10-10-20 | 16:13

airfryer, wie anders oplichter

isotope 465 | 10-10-20 | 16:13

Schuld van 2 mille sinds augustus 2019. Da's sowieso de slechtst betaalde technicus van Nederland.

Joris Beltsin | 10-10-20 | 16:13 | 2

Vreemd verhaal

Amsterdamsko | 10-10-20 | 16:15

Hij is ZZP-er, een hovenier die sinds 2019 elke dinsdag de tuin komt doen is een beetje hetzelfde. Die heeft toch ook meer dan 1 klant.

_washier | 10-10-20 | 16:44

Claudia de Brrrreij een cabaretier? Die zoeken toch de grenzen op ipv netjes binnen de lijntjes van je bubbeltjes te kleuren?

NaughtiusMaximus | 10-10-20 | 16:12 | 2
-weggejorist-
WoWi | 10-10-20 | 16:41

Voor de mensen in haar bubbel zegt ze volgens mij best stoute dingen...

WoWi | 10-10-20 | 16:44
-weggejorist-
born2killn00bs | 10-10-20 | 16:12

Als iemand uitgelachen wordt is hij dan ook cabaretier?
Wilders misschien?

Ridde Rogter | 10-10-20 | 16:11 | 1

Dan zou ik voor een andere oppositieleider kiezen.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 16:24

Is het een duo? Snip en Snap, Peppie en Kokkie?
The Mounties....... Rutte en de Jonge?

Harrie7949 | 10-10-20 | 16:11 | 1

Rutte en de Jonge.. Dat zijn Jokkie & Brokkie....

Nodeloos Kwetsend | 11-10-20 | 02:10

Als de oorlog komt, mag ik dan bij jou?

Arjan9401 | 10-10-20 | 16:10 | 1

Als er een heel eng clubje komt ..... mag ik dan bij jou! Nee Claudia... niet bij mij!!!!

Harrie7949 | 10-10-20 | 16:12

Daar Theo Maassen ook gewoon de vriendin (mijn zus) van iemand die klussen voor hem deed probeerde af te pakken, terwijl hij gewoon zelf ook een vriendin had (ook al had ze een snor) denk ik dat hij het is want rotmentaliteit.

Tarak | 10-10-20 | 16:10 | 2

Hahahaha leuk dit soort reaguursels!

WitteGrunneger | 10-10-20 | 17:45

De vriendin van Theo is gewoon lekker en ook niet zo van het monogame kan ik uit eerste hand vertellen. En Theo is een lul, dus het zou hem zomaar kunnen zijn.

The_Master_Bear | 10-10-20 | 22:30

Gewoon beslag op zijn bankrekening leggen via de deurwaarder. Of via het theater beslag leggen op de opbrengsten van zijn voorstelling.

Osdorpertje | 10-10-20 | 16:09 | 5

@Dubbelepunthoofd | 10-10-20 | 16:25: en toch heeft Joris gelijk. Beslag leggen kost minimaal 2000 euro die je op een fractie na niet vergoed krijgt. Vervolgens moet je nog procederen, voor een eenvoudige procedure minimaal 5.000 euro. En als je daarmee een positief resultaat haalt dan moet je maar afwachten of de debiteur tot betaling in staat is.

Frits de Vriez | 10-10-20 | 16:54

Pro-tip: eerst beslag leggen op de favoriete juwelen van de in gemeenschap van goederen samenlevende partner. Trouwring werkt vaak uitstekend: "Het spijt me zeer mevrouwtje, maar als die vent van jou een echte vent is dan moet hij zich gewoon aan zijn afspraken houden en zijn rekeningen betalen, en anders kom ik die mooie ring van jou afpakken." Dan werkt het thuisfront dag en nacht (tegen hem, dus voor u, en bovendien geheel gratis) op zijn zenuwen, libido, eetlust enzovoorts.

OverdaanDerOnderheid | 10-10-20 | 18:13
▼ 2 antwoorden verborgen

Zo makkelijk dit, het moet Wendy van Dijk zijn.

IJsbrekert | 10-10-20 | 16:09

Thierry Baudet?

Zenzeo | 10-10-20 | 16:09 | 1

o.a. bekend van zijn smartlap 'Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen...'

Zenzeo | 10-10-20 | 16:18

Nou, ik durf in ieder geval wel te stellen dat die populaire cabaratier het niet als vriendschap ziet. Dagvaarden kan, maar even langskomen met een bevriende boom-grote kickboxer voor een kopje koffie is leuker.

Blasfemie | 10-10-20 | 16:09

Mark Rutte

grapo | 10-10-20 | 16:09

Zal er wel eentje zijn met een verheffend vingertje die in woorden ontzettend deugt, maar in daden de grootste klootzak ter wereld is. Oftewel elke linkse caberetier

Fijn_dat_je_er_bent | 10-10-20 | 16:09 | 1

Freak de Jonge?

Harrie7949 | 10-10-20 | 16:13

1 keer trek je de conclusie
vriendschap is een illusie...

Vuurwezel | 10-10-20 | 16:08

Mark R.
En een incassobureau inschakelen ben je van het padje af, hebben geen volmacht.

Jezusaapje | 10-10-20 | 16:08 | 2

Wat maakt die volmacht uit? Je kan ook gewoon een volmacht opstellen voor een incassobureau. En wat wil je dan doen, een deurwaarder? Zonder een vonnis is een deurwaarder niks meer dan een incassobureau, maar hij rekent veel meer kosten. Er zijn wel incassobureaux die alles voor je doen vanaf dossieropbouw, dagvaarding via een advocaat en een deurwaarder inschakelen. Maar je spaart een hoop geld als iemand al betaald voor het een rechtzaak wordt.

Cum infamia | 10-10-20 | 21:24

@Cum infamia | 10-10-20 | 21:24:
Dit is serieus? Rechter, deurwaarder met de popo en beslaglegging.

Jezusaapje | 11-10-20 | 11:12

Waarom noemt die twitteraar alleen blanke? Er zijn er genoeg met een kleurtje hoor.

_washier | 10-10-20 | 16:07 | 1

Statistisch gezien is die kans idd groter. Najib?

Axolotl | 10-10-20 | 16:11

Als je een incassobureau ingeschakeld hebt is de vriendschap al lang foetsie. Ik zeg dagvaarden!

nieuwe_Deen | 10-10-20 | 16:07

Nederlandse cabaretier.... Mark Rutte?

VanBukkem | 10-10-20 | 16:07 | 2

Bert Visscher.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 16:11

Op een enkele cabaretier na zijn cabaretiers een grote linkse groep van vooroordeel bevestigende lieden.

De mogelijke kandidaten voor dit Koninklijke betalingsgedrag zijn weinig divers- maar groot in aantal.

Jan Passant mk2 | 10-10-20 | 16:07 | 3

Vooral bevoordeeld!

Harrie7949 | 10-10-20 | 16:14

Tja, met rechtse cabaretiers krijg je taalgrapjes als snip en snap en Wim Kan.

AntiZanicz | 10-10-20 | 16:57

Cabaretiers zijn allemaal grootverdieners. Vooral als ze theaters doen.

Ben wel een benieuwd naar de exacte getallen daar achter.

Knufter | 10-10-20 | 16:06 | 3

Alsof het zonder kosten of leegloop is.

AntiZanicz | 10-10-20 | 16:53

Daarover heeft Guido Weijers op tv een keer opening van zaken gegeven. Hij bevestigde dat er heel goed verdiend werd.

Frits de Vriez | 10-10-20 | 16:57

Die Rotterdammer met dat wijverige knotje rijdt een gloednieuwe BMW X3 van een kleine ton. Gozert is pas begonnen. Even duiding hoe goed het verdienen is. Overigens gun ik het iedereen. Ja toch, niet dan?

pibasso | 10-10-20 | 17:11

Rutte?

ChipsNootjesBier | 10-10-20 | 16:06 | 2

Nee, dat was 1000

Premier Trutte | 10-10-20 | 16:07

@Premier Trutte | 10-10-20 | 16:07: O ja!

ChipsNootjesBier | 10-10-20 | 16:16

Die schele snuifdoos, coke is duur geworden door de crisis.

JWZ_JMK | 10-10-20 | 16:06

Grapermuis

rein9576 | 10-10-20 | 16:05

Theo Maassen. Eindhoven de slechtste. Meneer de technicus komt uit Eindhoven. 1plus1.

Normpje | 10-10-20 | 16:04 | 3

Het enige goeie wat er uit Amsterdam komt is een deurwaarder.

Knufter | 10-10-20 | 16:07

De beste deurwaarder was Arend Barend Dreverhaven en die kwam uit Rotterdam

Arnold Layne | 10-10-20 | 16:19

@Arnold Layne | 10-10-20 | 16:19: In Tilburg hadden we een deurwaarder die god heet(te?). Als mijn baas zei dat ie het aan god door zou geven moesten mensen lachen. Eventjes...

Petrus Poortwachter | 10-10-20 | 16:24

Ingezonden brieven zijn 99 van de 100x verzonnen.

Leptob | 10-10-20 | 16:04 | 1

Precies. Daarbij, wat doet het er toe dat de de agenda voor 2021 vol is? Die kan zo weer leeg zijn.

AntiZanicz | 10-10-20 | 16:52

Peter Pannekoek noemt 'Theo M. die hij erop aangesproken heeft', dus oei, lastig, wie zou dat nou zijn?

Edelschweiss | 10-10-20 | 16:04 | 1

Ik denk Hans Theo.

keestelpro | 10-10-20 | 16:27

Klaas van Eerden, die eet alles op.
Ook zijn geld.

Toetsenbordcomplex | 10-10-20 | 16:04

Javier Guzman

Axolotl | 10-10-20 | 16:03 | 2

Ja die bedoelde ik.

JWZ_JMK | 10-10-20 | 16:06

Het ging over cabaretiers toch

einstein brain | 10-10-20 | 16:10

Ik denk dat het Youp is in het kader van gratis reclame.
Slimme marketing.
Of Maarten van Rossum.

Maya de Blij | 10-10-20 | 16:03

Zijn bevriend? Waren bevriend?

Leptob | 10-10-20 | 16:03 | 3

Met zo'n uber linkse rakker al Dolfje voldoet een zakelijke relatie al meer dan genoeg! Niet grappig, niet aantrekkelijk, niet financieel gezond! Buiten jezelf uithongeren en lange afstand lopen blijven alleen nog maar zijn linkse ideeën over
om naar te luisteren!

TijdelijkOptimist | 10-10-20 | 16:40

@TijdelijkOptimist | 10-10-20 | 16:40: Mafkees, wat weet je er van. Dolf maakt volle zalen aan het lachen en uw werk en voorbeeld krijgt geen woonkamer vol of aan het lachen.

AntiZanicz | 11-10-20 | 10:30

@AntiZanicz | 11-10-20 | 10:30: Vroeger wel, toen ie nog samen was met Lebbis., maar die is m links en rechts gepasseerd.

Toverkol | 11-10-20 | 11:03

Dolfje Weerwolfje

Kict | 10-10-20 | 16:03

Dolf Jansen, zeker weten.

Rest In Privacy | 10-10-20 | 16:01 | 11

@lovekila | 10-10-20 | 18:29: Het gaat niet over Dolf en als je een beetje luistert weet je wel dat Dolf niet van de optredens afhankelijk is.

AntiZanicz | 10-10-20 | 19:57

@Normpje | 10-10-20 | 16:02: Wanneer je wat zou luisteren in plaats van je op te winden zou je weten dat Dolf altijd scherp en komisch is. Niet alleen op het podium maar ook in andere situatiën.

AntiZanicz | 10-10-20 | 19:59
▼ 8 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl