Wat @BasPaternotte zegt...
..over die chronisch verticaal uitgedaagde overcompensatiedwerg
NanoJort is een tamelijk agressieve hypocriet die de ophef over zijn eigen uitspraken aan iedereen behalve zichzelf wijt. Maar als je dan diverse mensen die nog geen twee weken geleden een manifest vóór onbedreigde VvMU ondertekenden hoort huilen dat 's dwergs uitspraken niet binnen de VvMU vallen omwille van de schending van Het Fatsoen (alsof het godnondeju 2004 is), dan zitten we toch wel een beetje te huilen hoor en echt niet alleen omdat we het nu moeten opnemen voor die splinter/balk-opportunist die iedere dag opnieuw keihard adelt met zijn potten en ketels en al doende zijn eigen digitale kuil Graaf't. Enfin, wat Bassie zegt dus.
“Sander is inmiddels fel tegen de cancelcultuur. Eerder steunde hij nog wel de actie om Veronica Inside te boycotten.” - Het immer alerte Mediacourantje heeft Sander "Ik ben 1m73 en dat weet je best" Schimmelpenninck ook feilloos in de smiezen.
Reaguursels
InloggenHet ondertekenen van welk manifest dan ook vind ik idioot, maar manifestondertekenaars voor het vrije woord mogen wel KRITIEK leveren op andermans uitspraken. Dat is namelijk wat anders dan verbieden, Dus als Sander Schimmel iets roept, mag je daar iets over vinden. Heeft niks te maken met VVMU.
NPO verwoesten? OK, maar eerst de monarchie verwoesten, voor altijd. Hoeft niet op de bolsjewiki manier met regicide, maar wel grondig, zodat geen Oranje-nazaat ook maar ooit denkt aan het hermelijn, graag met terugbetaling van alle verspilde gelden.
@SanderQuote? Die moet maar zeggen wat hij wil of niet laten kan.
Ben voor de meest grootst mogelijke VvMU. Oftewel.
Trek uw scheur open of fluister, zo het u zint. Evocatus
.
De lekkerste is totaal iets anders als de mooiste. De lekkerste houdt in dat je een persoon lekker vindt, dus seksueel aantrekkelijk. Mooi is neutraal.
Wel grappig dat die kneus nu zegt dat alle bedreigingen komen van FvD aanhangers zonder enig bewijs lol.
Ik vermoed dat deze pedo enorm jaloers is op Baudet.
Tijd om favoriete paradepaardje aan te halen: historisch besef. Vroegah (eeuw geleden ofz), eig nog ni zo lang geleden, ging je werken op je 14e, trouwen, op je 18e met je eerste verkering en met je 20e had je al, excusez-le-mot, kids (gatverdamme). In de Middeleeuwen ook zoiets, maar dan anders. Uithuweleken, jonge kinderen (!) die al werden gekoppeld (aan volwassenen) koninklelijke families, puur strategisch om vrede te stichten, territorium uitbreiden, blablabla. In de pre-historie vanaf geslachtsrijp? Kweenie, was er niet bij, van horen zeggen.... Levensverwachting wel fokking hoog gestegen. Pre-historie was 30 halen een prestatie, 40 jaar in de Middeleeuwen, naar het schijnt, whatever.
Genetisch zal het wel ergens ingeprogrammeerd zijn: jong = vruchtbaar = aantrekkelijk om die smerige genen door te geven. Dat vanaf geslachtsrijp onbewust iets veranderd in het collectief. Maar volwassene en mensje van niet-geslachtsrijp is toch echt wel taboe, ziek, VERBOTEN en castratie-waardig.
Och man, ik heb zo veel te zeggen over van allerleid onderwerpen, dat dees gewoon een heerlijk incoherent schrijfsel woord. Zerofucks.
Dat mensen nu uit vrije wil en uit liefde trouwens is relatief nieuw. Vroegah trouwde je binnen je ambacht/gilde/weetikveel, stand of zuil, kwam je niet verder dan je dorp, werd er gekoppeld, want een gemak zeg! Nu is iedereen opzoek naar 'de ware'. En Parship met z'n reclame, bijvoorbeeld, legt de druk nog wat hoger, want je mot hoogopgleidt zijn, een serieuze relatie willen (immers, in het rondne*ken, is voor marginalen), woest aantrekkelijk zijn ondanks die paar lahahach-rimpels. En die wacht dan op jou! En jij wacht ook! Samen wachten, zo romantisschchh! Maar de liefde die je wilt, die krijg je niet en de liefde die je krijgt wil je. Fucking raar beest, liefde, strot doorsnijden, zou je bijna denken! En de helft van die profielen zijn niet eens actief, maar blijven bestaan zodat men de schijn kan hooghouden over een groot aanbod te beschikken. Terwijl de meesten een profiel aanmaken, even rondsnuffelen en dan weer weg zijn. En jij maar reageren op die inactieve profielen, zo demotiverend. ….Heb ik van horen zeggen over Parshi*pt. You can't hurry love, YOU JUST HAVE TO WAIT, and wait en dan nog langer waiten, tot het plafond wait ziet.
Teenager-schap en adolescentie zijn relatief nieuwe ontwikkelingsfase van demense. Nu is hoog aantal tienerzwangerschap btw een indicatie hoe laag een land is ontwikkeld. Vroeg rijp = vroeg rot.
En steeds later settelen mensjes zich, huisje boompje beestje.
Nu is het pas rond de 30 of …..40 en dat is vrij laat... Heb je zo een f*ing "carrière" gemaakt en dan is het vanneh oh maar ik heb toch een nestdrang, IVF, wtf. Rond 11/12/13/14 kan men al kinderen baren. Asje p.m. 48 kilo weegt, ga je menstueren, gatverdamme, when the dogs begin to smell her, to find it, to find it.
Rond 27-32 ofzo is zo een vrouwmens vruchtbaarst. Op jongere of oudere leeftijd, meer complicaties, nee?
Rond de 14 jaar is ook al zo'n recalcitrante leeftijdsfase, vraag maar aan iemand in het onderwijs. Je hebt een lichaam waarvan alle secundaire geslachtsorganen ontwikkeld zijn, je voelt je al heel wat, maar je omgeving behandeld je als een mongool/invalid en je zit nog op sgool, want je bent een mongool, die pas meetelt na studies (en (levens)ervaring). En als je 20-er bent, neemt geen enkele oudere iets van je aan, want wat denkt die snotneus wel niet, "ik was hier eerst".
Dan heb je ook nog eens de infantilisering vd samenleving, mensen vertonen op steeds latere leeftijd volwassenheid. Goed voorbeeldje hiervan is Jackass, full grown men die in een winkelwagentje zitten en vervolgens tegen elkaar gaan liggen botsen, wel lol btw. Derde leeftijd lieden die zich als tieners kleden, lol, met hippe schoenen en sneakers, lol. De paradox van als je jong bent wil je ouder zijn en als je eenmaal die oudere leeftijd hebt bereikt, wil je weer jong zijn/overkomen.
Oh en kinderverzorgsters/kleuterjuffen (m/v), zien dagelijks dat jonge mensjes dinges ontdekken, rok omhoog/showen, aan hun piemeltje zitten, teddieberen vergewaltigen, etc. Kan goed zijn dat kinderen seksualiteit hebben/ervaren (genitale fase, Freud, Jung, Piaget whatever), als weldenkende volwassenen blijf je met je poten er van af. Denk wel dat je als volwassene kunt zien wat schoonheid is in een kind of een andere volwassene (objectief is schoonheid = lichaamssymmetrie en dat is op zijn beurt indicatie van (geschiedenis van) gezondheid van genen van degene die wordt beoordeelt. Van mijn part kun je een kind knap vinden, maar 'lekker' gaat net iets te verder, is te seksueel getint. Terwijl zoals eerder gezegd, men kan vanaf bijvoorbeeld 13 toch maar zomaar eventjes geslachtsrijp kan zijn, dus eregrens valt het te verklaren.
BTW Idee voor de toekomst mbt ondergoed, een onderbroek met sensors, iedereen verplicht dragen, die explodeert/implodeert bij degene die wil verkrachten, beetje Minority Report -achtig ofzo. K vraag geen patent, it's for grabs.... lol.
/rant
Ook het vrije woord heeft een grens als het om kinderen gaat Bas. Als het voor jou zo simpel is dan sluit je je toch lekker aan bij Stichting Martijn
Nee het vrije woord heeft geen grens.
Alleen moet zo iemand wel rekening houden met de consequenties als hij zoiets zegt waar ik bij sta.
In dat geval wil ik wel de consequenties voor mijn gedrag voor de rechter wel accepteren.
Rijke lui die op jonge meiden vallen, hoe staat het eigenlijk met de Epstein onderzoek?
Lexia begint steeds meer op Bea te lijken. Op de een of andere manier vind ik dat niet lekker.
Iedereen doet leuk mee met cancel cultuur, tot ze zelf aan de beurt zijn. Want ze blijken toch niet zo schoon.
Lijkt wel of er ophef is omdat de mooie blonde meneer schimmelpiemel van repliek durfde te dienen. Mooie blonde vrouwen moeten hun plaats kennen, ik snap dat de dames hier ziedend over kunnen zijn.
Ik ben geen feminist, maar als schimmelpiemel het nodig acht zijn mening te ventileren, mag hij dat. Maar dan mag er ook op gereageerd worden. En dat laatste lijkt niet te mogen omdat je een manifest hebt ondertekend. Yeah, right.
En dan zelf beginnen over uiterlijkheden..
zucht.
Je zou denken dat iemand van adel publiekelijk beter zou spreken over zijn keuning. Maar zo zie je maar weer, zelfs first class kan no class zijn. Sowieso ordi om op een podcast als volwassen kerel kinderen te gaan ranken over hoe lekker ze worden. Je zit niet in een kroeg met je maten te grappen.
Ik begin me wel steeds meer te ergeren aan graaf slis, hij lijkt er echt op uit om iedereen tegen de schenen te schoppen om aandacht. Kan Willy hem niet een jaartje in de duistere kerker gooien? Misschien dat hij dan tot nieuwe inzichten komt en zich minder gedraagt als een kontgat...
Ben ik nou werkelijk de enige die dit onderwerp spuug-, maar dan ook spuugzat is?
Kijk die Schimmelpik is een smerig links kaboutertje. Dat staat buiten kijf. En dat een princes van het koninklijkhuis de potentie heeft om moeilijk lekker te worden ook. Epstein zou het er op kunnen, al ging die meer voor de troubled souls. Voor een rechtse realist zijn dergelijke uitspraken geen enkel punt. Ze is gewoon de lekkerste, allemaal prima. Het punt is net dat juist de linkse kramp dergelijke uitspraken niet vind kunnen. Dus niet aan mijn maatstaf, maar aan zijn eigen maatstaf gemeten is schimmelpik dus een seksist. Het legt de hypocrisie bloot doe iedereen voelt en die nu een keer concreet aantoonbaar is.
Ik zat maar te wachten tot Sander naast "dom-rechts" ook "tokkie" zou turbotwitteren, maar die is blijkbaar uit zijn herhaalvocabulaire gevallen
En terecht want Tokkie is ook gewoon een familienaam, volgens het CBG waren er in 2018 128 personen met deze achternaam.
Toch val ik wel op mannetjes van het formaat Sander S., ik zou hem dus doen!
Domme kabouter met zijn dom-rechts. Is hij zelf slim-links ? Vooringenomen mannetje en hij zal zichzelf nog wel eens zo goed in de nesten werken dat zelfs de NPO hem cancelt. Wat dan weer een prestatie op zich is.
Ja 'dom' is op de man ipv op het argument spelen. Typisch linkse reflex. Kenmerkt het gebrek aan inhoudelijke argumenten. Domme mensen kunnen immers ook gelijk hebben en slimme mensen zijn goed in recht lullen wat krom is.
Chronisch verticaal uitgedaagde overcompensatiedwerg ;) ;) ;)
En ps @ Bas Paternotte: beetje doorzichtig anti FvD geluid "vriend". Mijn voorspelling is dat TPO over een jaar niet meer bestaat.
Hahaha! Sandertje de kabouter. Een maat van mij heeft hem ooit eens een bitchslap gegeven nadat hij iets te opstandig werd. Jankbal eersteklas.
Journalist. Ben je dan verslaggever of influencer.
Ik denk dat minimaal 95% van alle huidige televisie acteurs die vroeger doorgingen voor journalist, vervolgens hoernalist zijn nu gewoon het tweede. Overheidsmeningdoordrukkertjes.
Nanojort is een beetje een dweil en daarmee heb ik er al veel meer woorden aan vuil gemaakt dan ie verdient.
Quote: @SanderQuote .. En dat was precies de self-fulfilling prophecy van de aflevering; de hypocrisie van domrechts aantonen.......
We zijn er allemaal ingetrapt.. god wat zijn wij domrechts.. Zo zie je maar dat de adel toch niet voor niks boven ons dom klootjes tokkie volk staat.
Die Schimmelpenninck is een presentator en/of een journalist. Of hij goed presenteert moeten anderen maar zeggen, maar hij lijkt me te ijdel om een goed interview af te kunnen nemen.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom het belangrijk is wat hij van het uiterlijk van een van onze prinsessen vindt. Ik ben opgegroeid met Marijke, Irene, Margriet en Beatrix. Dat waren geen bijzondere schoonheden. Het idee om daar in de publiciteit over te gaan klessebessen kwam niet bij serieuze journalisten op. Dat liet je over aan Henk van der Meijden c.s.
Scarbo Schimmelpenninck.
Mais bientôt son corps bleuissait, diaphane comme la cire d'une bougie, son visage blêmissait comme la cire d'un lumignon, – et soudain il s'éteignait.
?
"et soudain il s'éteignait."
Dit stukje begrijp ik niet.
@Jan, Leiden | 01-08-20 | 01:24: Bertrand - Scarbo (uit Gaspard de la Nuit). “En plotseling werd hij gedoofd”. Het duiveltje S.S.
@Nick_Star | 01-08-20 | 02:01:
Ah, dank!
In de ogen van links is het natuurlijk heel seksistisch om het over het uiterlijk van een vrouw te hebben. Behalve dan als ze rechts (in de terminologie van links: domrechts) is. Dan mag je alle remmen losgooien en ongegeneerd over haar uiterlijk praten. Kennelijk is prinses Alexia in de ogen van Sander en andere linksmensen ook domrechts, dus mogen ze over haar ook rustig seksistische opmerkingen maken.
Gerucht gaat dat Sander S. gisteren onder werktijd heeft gegoogled "hoe grijp ik een lekker prinsesje en trek ik haar kleren uit". Was maar voor de grap hoor. Mensen moeten niet zo snel gepikeerd zijn. Iedereen weet toch wat hij bedoelt? Die jongste heeft, ahum, wat geestelijke achterstand, die oudste iets te veel babyvet. Dan blijft alleen die middelste over.
Ik vind de jongste juist leuk, een naturelle persoonlijkheid, direct, ongekunsteld en met een open houding. En toch niet naïef. Tenminste, zo komt ze op mij over. Alexia lijkt me een gecompliceerd typje, moeilijk, moeilijk, gaan we nog veel over horen en niet altijd positief. Amalia is een verlegen en gevoelige lieverd. Helaas heeft het arme kind - in tegenstelling tot mams - totaal geen charisma.
Wat ik begrepen heb is dat hij ze alle drie wel lekker vindt. Alleen vind hij Alexia het aller aller lekkerste.
De tenen van Sander Schimmelpenninck zijn langer dan hijzelf.
Ik kan helaas geen linkjes plaatsen, maar voor iedereen die gekwetst is ; even op YouTube zoeken naar Steve Hughes - offensief. Of hier YouTube voor plakken /watch?v=ceS_jkKjIgo
I was offended- Steve Hughes
Media over de media. Niet alleen totaal onbegrijpelijk, maar ook ontzettend oninteressant.
Mensen die niets weten of kunnen die iets vinden van andere mensen die niets weten of kunnen.
En dan daar je column mee vullen. Wat een triestheid.
Als je tegen zo minderjarig meisje zeg wat een lekker ding zit je vol pedo lust gevoelens Dat links dit normaal vindt is bekend zie maar GL. Ik zou die Sander niet inhuren als Sinterklaas met kleine kinderen.
Sinterklaas die niet boven de kinderen uitkomt? Geen gezicht en de kinderen vallen van hun geloof.
Tja. Een artikel wat eigenlijk wel moest komen, maar helaas net iets te lang op zich wachten liet en als zodanig qua inhoud dan geen verbazing meer wekt. Ik waardeer het plaatsen wel, ondanks dat het precies die ‘polder geist’ (bij VR: “hoodie-pragmatiek”) laat zien die dit soort figuren een dergelijk podium oplevert en waardoor mijn kroontje er af is gewaaid hier.
Ow wacht, die poldergeist was onlangs extra aangewakkerd natuurlijk.. mobile.twitter.com/SanderQuote/status...
Ik denk dat Sander vandaag lekker binnen blijft en morgen en overmorgen en twee weken in een lockdown! Die maakt geen vrienden in zijn buurt nu.
Maar als ik zijn tweets lees.. dan is het vooropgezet om dom rechts uit de tent te lokken.. wat een bal gehakt
Moet je alles kunnen zeggen? Ja. Is het verstandig om zo maar alles te zeggen? Nee. Want evenwel vind ik het niet zo goed om bij een (onbekend) meisje van die leeftijd te spreken over "de lekkerste" in vergelijking met haar zussen, behalve wanneer het leeftijdgenoten betreft die dat onderling doen? Dan ben ik maar ouderwets, ik vind dat gewoon.
Even door die Sander(wie?) zn heilige twitterstrontstroom geroeid, en wat me opvalt is dat hij wel vaak mensen/groepen dom noemt. Maar echt heel vaak. In ieder geval: tijd om ook deze jongen door te trekken. Bye bye zwaai zwaai. *flushhhh*
Kleine correctie: Graaf Schimmelpeen noemt iedereen die kritiek geeft 'domrechts'.
@leo de pejo | 31-07-20 | 20:03: O, dan is hij dat dus, die bij elke gelegenheid onder een of ander pseudoniem (ik weet zo gauw niet meer welk) op Joop die uitdrukking gebruikt. Betrapt!
Dwerggraaf neemt iedereen en vooral het in zijn ogen dom rechts de maat en daarom is het leuk dat hij wordt teruggepakt, maar GS heeft gelijk: dit gaat nergens over
Jongens, als je nu met zo’n verhaal als dit komt, geef dan ook minstens een concreet voorbeeld van iemand die de vvmu tekst ondertekende en nu zegt dat de uitspraken van die dwerg wettelijk niet zouden moeten kunnen.
Iedereen mag zeggen wat hij wil, maar neem dan de consequenties.
Ga dan niet huilie huilie doen als er iemand (misschien wel terecht) kwaad wordt.
Worst. Zal me een grote kloppende dikke worst wezen. Heel boeiende hoofdpersonen. Next.
Maar, krijgt hij een veelgetekend manifest onder z'n neus? Neh.
Ondertekenaars van het Manifest voor het Vrije Woord vinden dat mensen niet belemmerd moeten worden in hun vrijheid van meningsuiting (bijvoorbeeld door werkgevers of adverteerders te bellen etc.). Dat is niet hetzelfde als vinden dat iemand bepaalde dingen niet zou moeten zeggen. Dat is toch duidelijk?
Ja. En meneer gaat over de schreef.
Ga je krijgen als je de rechtse voor rotte vis uitmaakt en de moeder blockt.
Dan is het een kwestie van tijd voor ze je terug pakken.
Dat zoiets nou weer moet gaan over de rug van dat meisje is wat minder,maar goed.
Is die Sander toevallig moslim? Dan is het namelijk volledig okidoki wat hij zegt. Moslims mogen dat. Hij mag haar zelfs trouwen, als hij haar vader maar genoeg kamelen geeft.
Bassie praat peop. Schimmelpik zei niet “de mooiste”. Dan hadden we geen discussie gehad. De lekkerste suggereert seks. Hij had ook kunnen zeggen dan hij “haar wel zou doen”. Dan was er ook terecht ophef geweest.
Zouden al die twitteraars, mediafiguurtjes &gesubsidieerde deugers nou nooit eens denken, jezus wat heb ik een vreselijk triest leven.
Je de hele dag druk maken om iemand die het woordje “lekker” heeft gebruikt.
Die mensen hebben allemaal last van doorgeslagen welvaart.
Ja en het feit dat hij die ene de lekkerste vindt betekent niet automatisch dat hij de andere twee niet hoeft.
Als hij het noodzakelijk om dat te zeggen moet hij dat vooral doen.
Maar als ik papa was geweest van dat meisje zou ik hem hardhandig terecht wijzen dat je als volwassen man dit niet over minderjarige meisjes zegt. Met de nadruk op hardhandig.
Consequenties weet je wel.
Dat hij serieus de boycot van Veronica Inside steunde, man man man wat laat die man zich van een ontzettend droevige kant zien.
Totdat je hoort dat een man van 36 in je straat je middelste dochter van 15 jaar de lekkerste vindt. Wat is dan je reactie?
In de VS krijg je dan een pedo bord in je voortuin.
Oeh de gedachtepolizei is gearriveerd. Ga jij nou bepalen wat iemand mag denken? En het liefste zot je ze straffen schat ik zo in. Wat vind je er zelf nou van om zo te zijn?
@R. Skicker | 31-07-20 | 19:40: bazelen over gedankenpolizei en vervolgens zelf 3 uit de lucht gegrepen aannames en verdachtmakingen doen. Justem...
@Acar_ketimun | 31-07-20 | 19:49: lul niet het gaat erom dat hij zich afvraagt wat er gebeurt als iemand iets zegt of denkt. En tellen kan je ook al niet. Het is geen aanname dat ik inschat hoe hij is, dat staat als een paal boven water. En als eerste vraag ik me oprecht iets af. En je bent wie je bent. Ook jij.
Elke regel is teveel aandacht voor deze dwerg.
Over rare mensen gesproken, gratis kijk tip om 19.45 NPO 2 het offerfeest ! jaja gisteren al de halve morgen op radio 1 een turk die het vermoorden van schapen etc. mocht uitleggen.
Is koeltoer, of loop ik alweer achter.
@Dr. Blechtrummel | 31-07-20 | 19:40: u loopt achter, tegenwoordig is het beleid wat normaal gevonden moet worden.
@Acar_ketimun | 31-07-20 | 19:45: Volgend jaar op Tv NPO 1, 2 en 3 en RTL 4 !
Eigenlijk is Sander, heel diep vanbinnen, nog een kleine jongen, laten we hem in het vervolg Schommelpenninck noemen.
Ik denk dat Sander schamelepenis iets teveel heeft gezegd over wat hij werkelijk wilt en is.
Wat is hij dan?
@van der g | 31-07-20 | 19:29: Klein en seks verslaafd, ik parafraseer ook alleen maar.
Domrechts komt direct uit de koker van Pechtold en consorten. Domrechts is de opvolger van Populisten en populisten is weer de opvolger van tokkie’s (mensen welke op dhr. Wilders stemmen, red.). Tokkie’s komen weer voort uit extreem rechts en extreem rechts is bedacht door neo-commies welke nog steeds angst hebben voor hun decimatie (ophanging) in de bruine tijd door de nazi’s.
Of te wel: domrechts = het nazi stigma van commies voor ongewenste meningen.
Als ik de reacties zo lees wordt die Schimmelpennick getransformeerd in een soort van Marc Dutroux. Ik vind dat nogal wat.
Fijn voor je..
Dat vind ik ook niet nodig, maar het is wel jammer dat meer van zijn onderwerpen en opmerkingen een hoog Privé gehalte hebben.
Ik had hem zelf wel wat hoger ingeschat dan dat.
Nanojort voelt zich aangetrokken tot 15 jarige meisjes. Lijkt mij niet helemaal kies, gezien zijn leeftijd. Vandaar ook zijn voorkeur voor Zweden. Wellicht komt het door zijn geringe lengte.
Wat Paternotte zegt. Toen mijn dochter 15 was lag ik, bij wijze van spreken, met een hagelgeweer op de loer vanwege jongens die misschien een gokje wilden wagen. Je kan als volwassen man zonder bijgedachten heus wel beoordelen of een meisje een knappe vrouw gaat worden of een Asha. Net als de #metoo beweging helemaal doorgeschoten. Er is een groot verschil tussen misbruik en bewondering.
Ook ongezond.
Natuurlijk mag Sander het zeggen maar ik mag ook zeggen dat ik Sander een buitengewoon minderwaardig mens vind. Heb zelf dochters in die leeftijd en een man van 40 die hen zo behandelt kan uitzien naar een forse confrontatie met mij.
De filosoof in mij vraagt dan altijd, hoe is het zo ver gekomen?
Strings voor meisjes van zeven, hakschoentjes voor peuters van drie, opgevulde bh’s voor meiden van tien en zware make-up voor kinderen van acht. Een Belgische studente onderzocht de kindercollectie van vier kledingketens en stelde deze week dat ruim een kwart van het kledingaanbod voor jonge meisjes seksueel getint is. De pornoficatie van de samenleving eist steeds meer jeugdige slachtoffers.
Is de verseksualisering van de samenleving tegen te gaan? Lector algemene pedagogiek dr. Bas Levering aan de Fontys Hogescholen aarzelt. „Het enige wat we kunnen doen, is onze verontwaardiging erover uitspreken, er grote vraagtekens bij plaatsen en het thema steeds bespreekbaar maken.”
Sorry voor de link, maar de man heeft een punt.
https://www.rd.nl/vandaag/binnenland/mee-met-de-seksuele-stroom-1.627683
Daar heb je zeker een punt.
Helaas maakt het pedo's niet zoveel uit hoe kleine meisjes en jongetjes gekleed zijn.
@Mr_Natural | 31-07-20 | 19:18:
En ik denk dat je daar de scheiding van pedo of gezonde man te pakken hebt. Heb het hier ook wel eens gezien, een meiske van 15, op focking high heels, een veel te kort jurkje aan, extreem opgedoft en een push-up met een flinke decolleté. Ik dacht eerst... wow! totdat ik het beter zag dat dat meiske niet ouder dan 15 zou zijn en ik al nee-schuddend doorliep. en tegelijkertijd dacht... kijk, dit dus.... Maakt mij dat een pedo? ik denk het niet...
De link is prima. Wat voor kinderen geldt, geldt voor de hele maatschappij. De overmaat aan beeldmateriaal en de leegte van alledag maakt het een te gemakkelijke uitweg. Enige correctie lijkt mij zeker noodzakelijk.
@UnderCovert | 31-07-20 | 19:59:
Het is niet voor niets dat de wet een strenge leeftijdgrens heeft gesteld.
Het lijkt me dat je als man naar een gelijkwaardige partner zoekt.
Domme opmerkingen over meisjes van 15 door een volwassen man zijn minstens ongepast en geven wel iets aan over die man.
Maar wel allemaal verlekkerd naar kale k*tjes en borsten van 18 jarige meisjes gluren in de VrijMiBo, tsss.
En voor de rest, wat watazooi | 31-07-20 | 18:57 zegt.
Sander is weliswaar een dwerg qua lengte, maar hij compenseert zijn handicap ruimschoots met een reusachtig ego.
Sander's favoriete lied is overigens Hi ho! Hi ho! uit Disney's Sneeuwwitje, zijn favoriete film is Willow en zijn favoriete acteur is Danny DeVito tegen wie hij werkelijk opkijkt.
Zijn woordenschat ter verdediging van zijn omstreden uitspraak is redelijk beperkt voor een journalist.
Waar ligt voor Bas de grens? 'Met dat 15-jarige meisje zou ik wel sex willen hebben.' Is dat een acceptabele uitspraak? Alleen onkies? Ligt de grens pas bij dreigen met geweld?
De vvmu als fetish?
Fantastisch toch! Een volwassen vent maakt een uitspraak over een jong meisje.
Wie van de reaguurders durft dit te doen bij hun vrienden, over hun 14/15 jarige dochter?
'Ze is lekker, man', tijdens de BBQ.
Een bijzondere avond wordt het zéker!
Geen probleem, die vaders weten dat dondersgoed zelf wel.
Volgens mij was de vader van Alexia er niet bij toen Sander dit zei.
Jezus, wat een nare gast. Die twitterconversatie vind ik meer stuitend dan de opmerking zelf. Dan ga je door de ondergrens.
Schimmelpenninck en Ollongren; edelen die iets te vaak laten zien wat hun afkomst is.
Hup, onder de guillotine ermee!
Ach, zolang ze hun edele delen niet laten zien, lig ik er niet wakker van.
Als ze ook nog hun edele delen lieten zien konden we wel meer lachen
Nep=Jort was een beetje dom zou de moeder van Alexia zeggen.
Schimmelpenis weet heel goed dat het echte geld door domrechts verdiend wordt.
Ik zei vanmiddag nog tegen buren dat hun dochter van 12 zo'n lekker kontje heeft.
Er staat nu een bordje in hun tuin.
Wil paternotte je huis niet kopen? Laten opbieden tegen schimmeltje!
Niet in jouw tuin?
De pedo woont hiernaast?
@RickRD | 31-07-20 | 19:05:
Ho ho, ze is 12 maar ze ziet eruit als 13.
@Mr_Natural | 31-07-20 | 19:06:
"Echt agent, ik had geen idee dat ze pas 5 is!"
als het mijn dochter was zou hij nu zn voortanden missen
Kronen
Laten we dan maar hopen dat ze uw dochter als totaal 'niet lekker' bestempelen...
als jij mijn dochter was ook!
En wat als ie het een lelijk monster had genoemd?
@Toverkol | 31-07-20 | 19:07:
Dan was hij z'n achtertanden ook kwijt geweest.
@MokumsMoppie
Zou WA dat nu ook denken?
Wat weer een ophef. Als ouders er voor kiezen om hun minderjarige kinderen regelmatig ten toon te stellen voor het publiek moet je geen ophef maken als daar onwelgevallige opmerkingen over komen.
Helemaal als zij familieportretten maken en verkopen, waarop de meisjes kleren dragen en opgemaakt zijn alsof zij dertig zijn.
Kijk, dit dus. En hoe denken die kinderen er zelf over trouwens? Waarom zeggen ze geen fuck you tegen hun ouders. We zijn geen Barbie`s
Sander is gewoon een pedootje.
Kijk deze film, eyeopener voor jou, dan denk je er wel anders over.
Men, Women & Children: www.youtube.com/watch?v=cyYe_H_Myuc
@RickRD | 31-07-20 | 19:07:Omdat ze er heel veel geld voor krijgen?
@Mr_Natural | 31-07-20 | 19:15: Thanxz, aan mijn kijklijstje toegevoegd.
@RickRD | 31-07-20 | 19:35:
Geen smartlap, heel confronterend.
Ik hoop voor hem dat hij nu niet gecontroleerd wordt en honderden kinderporno's op zijn computer gevonden worden, verbazen zou het me na deze uitlating niet.
Maar misschien is hij wel een woordkunstenaar.
Hij zal het schimmelbokje zijn als ze zijn kilo's aan kinderporno's hebben afgewogen.
Een porno kijken... Of een porno huren bij de videotheek van Dikke Frits op de Beekstraat. Mooie tijden waren dat.
Er zijn in deze wereld mensen voor minder tegen de muur gezet.
En nu is het wachten op het moment dat men elkaar cancelt zonder dat er iets gezegd is.
Je fronste, Lul!!
@OuweOuweLekkerMauwe | 31-07-20 | 18:54: Dank u.
Brallelend bal mag best aangepakt worden, we bellen toch geen quote of wnl adverteerders? Jort is ook een gruwelijke bal maar doet er tenminste war ironie in, bezuinigt ook geen fles wijn van 100 euro maar eentje van 50 euro.
En Jort valt niet op veel jongere meisjes...
Eeh.
@Acar_ketimun | 31-07-20 | 19:37: Wel meerderjarig.
Dit wordt echt een probleem. Alexia neemt dat compliment met het schaamrood op de kaken in onvangst. Nadat het hele land over die opmerking heen valt, wordt ze onzeker of Sander het wel meende. Dus gaat zij, subtiel uitgedost, te rade bij haar beveiligers - leeftijdsgenoten van Sander. Dat lijkt mij heel kut voor die beveiligers. Met een spreekverbod.
Als m’n zoon(17) het gezegd zou hebben, zei ik:” je hebt smaak”.
Als een volwassen gozer het zegt over m’n dochter, vlieg ik ‘m misschien wel naar z’n strot.
Neem het mij niet kwalijk, ik ben domrechts.
Ach welnee man. Sommige dingen zeg je gewoon niet, als volwassen vent.
Heeft niets te maken met vvmu.
En dat hij het gezegd heeft, okee, maar dat hij er op geen enkele manier spijt van heeft, riekt naar autisme.
@Mr_Natural | 31-07-20 | 18:49:
Lol @ autisme. Daar hebben er hier in de panelen wel meer last van including me ;)
@Mr_Natural | 31-07-20 | 18:49: hij heeft waarschijnlijk iets teveel z’n neus gepoederd een reactie zoals je van Gordon zou verwachten.
@Mr_Natural | 31-07-20 | 18:49:
Dit heeft geen moer met autisme te maken, maar met pedosexualiteit. Pedosexuelen stan bekend om hun exposure gedrag: spelen met het lot en een roep om aandacht/ hulp.
@Scholletje | 31-07-20 | 18:54:
Plus geen compassie, plaatje compleet. (Combineren mag.)
Is toch beter dan dat er iemand zegt dat ze een gedrocht is.
@Toverkol | 31-07-20 | 19:12: wel een gedrocht met geld.
Sander kent geen schaamte.
Dat heeft met gevoel te maken.
Voer voor psychiaters en psychologen.
Ach die Sander heeft een complimentje gemaakt jegens een minderjarig meisje van koninklijke huize. Dat is niet zo erg hoor zolang hij zijn adellijke tuinslang maar niet voor de webcam tevoorschijn tovert, zoals Kaj van der Ree deed, is er niets aan de hand.
"een complimentje" is een nogal vreemde benaming voor een sexueel getinte opmerking van een oudere man over een minderjarig meisje.
@duProgue | 31-07-20 | 18:52:
Hij heeft ''lekkerste dochter'' gezegd. Das niet netjes maar ook niet het einde van de wereld. Ik krijg een beetje de indruk dat de Schmimmelpennick-haters nu bloed ruiken en dus lekker op hem kunnen k*nkeren.
@van der g | 31-07-20 | 19:01: U kopieert wat SS er zelf over getwitterd heeft. Tot op de komma nauwkeurig.
Hij zei 'lekkerste'.. Met andere woorden: hij vindt de andere 2 ook lekker, alleen iets minder lekker dan Alexia.
@Wasbakplasser | 31-07-20 | 19:11:
Nee, dat maak je er zelf van!
@Toverkol | 31-07-20 | 19:10:
hehehe lol!
@van der g | 31-07-20 | 19:14:
Nee, dat maakt hij er van. Sorry.
En bij de weg, wie is paternotte toch? Hoe ziet ie eruit? Een soort wizard of oz? Trek dat gordijn weg
Welke ondertekenaars van het manifest zeggen dan dat zijn uitspraak niet binnen de vrijheid van meningsuiting valt? Namen graag.
Als ik het goed heb Eva Vlaardingerbroek maar die viel over een tien minuten lange tirade over haar uiterlijk door Schimmelpiemel en co host waarin ze uitspraken deden in de trant dat zij een Nazi en Eva Braun type is wat ruikt naar laster en op z'n minst zwaar seksistisch is.
@GroetenVanUrk | 31-07-20 | 18:49:
Type eens normaal man, idioot
@LonelyWanker | 31-07-20 | 18:51: Vertel. Een punt of komma te weinig?
@LonelyWanker | 31-07-20 | 18:51: Het is toch normaal dat je met je vingers typt?
Mooi he, die vrije meningsuiting. Vooral in het openbaar.
Leave Sander alone!
Toch niet een heel slimme opmerking.
Dat kan Sander heel goed alleen.
Hij werkt er zelf keihard aan. Die grote zus is al aan de beurt geweest. Kijken wanneer ie in een dronken bui ook nog ff die kleine aanpakt.
Wat gaat iemand met zo veel zelfingenomenheid doen, mocht Baudet straks in de rol van bestuurder aanschuiven bij zo'n talkshow? Waarom mag iemand die zoveel andersdenkenden in het maatschappelijk debat voor rotte vis uitmaakt talkshowhost zijn bij een pluriforme zender? Vragen vragen.
Ik vind het ook wat vreemd dat de manifest ondertekenaars (opsteller zelfs?) nu zo'n punt maken van Sander Schimmelpiemel zijn smerige uitspraken maar zij hebben ook de vrijheid van meningsuiting om daar iets van te vinden. Dat is iets anders dan cancel-culture en het 'cancelen' door adverteerders en werkgevers te bellen om meneertje weg te krijgen zoals laatst met Johan Derksen gebeurde, die overigens ook weer met 'frisse tegenzin' aan tafel gaat zitten met die vermeende NSB'er.
Geenstijl, vaak mee eens of begrip voor. Hier slaan ze de plank volledig mis. Zelfde manier als toen ze nat gingen bij Nikkie Tutorials. Ze begrijpen de essentie niet. De schrijver hiervan heeft geen kinderen. Een man van 35, die in een podcast met de man van miss holland ex manager kim kutter, over meisjes van 13,15 en 16 loopt te praten over wie het lekkerst is.... ik krijg buikkramp om heel veel redenen. Ik vind blm stom, lhbtgedram stom, metoo kan vervelend zijn, maar pedo gedoe met de mantel de geilheid bedekken, ist zum kotzen.
tja, als je je openlijk verlekkert aan meisjes van 15 dan heb je wel wat uit te leggen. de mond is de voertuig van de geest dus deze man is niet goed bezig en valt door de mand... een rede om deze man te schandpalen lijkt me...
Iedereen altijd maar schandpalen tegenwoordig. Jammer.
Wat is dat toch met die initialen?
Kut, dus als je klein bent dan val je eerder op kinderen van je eigen lengte? Ik ben 1.75 en gelukkig heb ik nog geen symptomen maar ik ga toch voor de zekerheid maandag even naar de dokter.
Ga langs de hakkenbar, dat is voordeliger.
Piper Perri is 1,45m met 25 jaar op de teller. Doe er uw voordeel mee.
@Mr_Natural | 31-07-20 | 18:41: LOL
Niet helemaal wat Bassie zegt. De reactie van Blommestijn is enorm hypocriet, maar je moet kunnen zeggen dat wat Schimmelpenninck van geen niveau is. Dat laatste is iets anders dan 'cancellen'. Niet meteen de Schimmel uithangen.
Het toont meer dat er veel hypocrieten in deze discussie een enorme hypocriet zijn. De Schimmel heeft een grote tegen FvD'ers maar lijkt zijn eigen gedrag op hen te projecteren, en zodra iemand iets zegt wat ze niet bevalt, is er altijd wel een ridder van het vrije woord die vindt dat 'dat' er niet onder valt.
Weinig toe te voegen aan wat Paternotte erover heeft gezegd. En ik denk dat Alexa zich gevleid voelt. Ze doet in elk geval haar best om lekker over te komen.
images.cdn.nouveau.nl/3IGWQ5ucTGCBWXS...
Zou ze niet beter kunnen studeren (ik noem maar iets) i.p.v. te proberen 'lekker over te komen'? Kinderen horen daar niet mee bezig te zijn. Want ja, het is gewoon een kind. Trouwens, dit hele gedoe over een opmerking raakt kant nog wal. Mensen blazen een kleinigheid op tot geweldige proporties. Die kerel had beter kunnen en moeten zeggen 'wat een leuke meid', dan was er niemand over gevallen.
@Lupuslupus | 31-07-20 | 19:08:
Nou, ik zou als ik jou was eens gaan informeren naar waar kindertjes van 15 zich zoal mee bezighouden.
@Schoorsteenveger | 31-07-20 | 19:49:
Je snapt het nog steeds niet, het is de dochter van het staatshoofd. Probeer jezelf nou niet nog meer te verlagen, heb een beetje respect voor jezelf en doe dit niet ... of zoek hulp (of beide).
Ben het niet met Bas eens. Het gaat hier om een kind in een kwetsbare positie (ze mag niks terug zeggen en dat weet Sander van tevoren) en om een "volwassen" NPO'ert die een staatssalaris verdient. Het heeft toch geen reet met VvMU te maken. Als hij dit prive wil zeggen, dan is het ziek maar vooruit. Maar van een talkshowhost op de 1e zender mag je best enig niveau verwachten. Verder kan iedereen een keer een uitglijder maken, erg belangrijk is het allemaal ook niet.
Een uitglijder? Een heel klein uitglijertje wellicht.
@Schoorsteenveger | 31-07-20 | 18:38:
Nou ja ... het is een prinses en die hoef je niet per se als Nel Veerkamp te behandelen als je zelf toevallig ook nog van adel bent.
@Schoorsteenveger | 31-07-20 | 18:38:
Het is wel zo dat de hele maatschappij veranderd is, Hans T. die de koningin even apart nam, Gordon die Pinokkio in het Torentje aan z'n zoveelste overwinning hielp, GeenStijl ..., dan stelt dit inderdaad weinig voor. Nu nog iemand die bij OP1 komt vertellen dat hij verkering met de cavia van Willy heeft en ervan baalt dat ze altijd om 1 uur thuis moet zijn.
@Watching the Wheels | 31-07-20 | 19:00: U hebt helemaal gelijk. Het fatsoen is allang verdwenen. Maar dat is al veel langer zo: vanaf de tijd dat alles moest kunnen en mogen en alles van waarde door het putje ging want dat was 'bekrompen en ouderwets'. Dit is gewoon een vervolg daarvan dus ik snap echt de heisa niet.
@Watching the Wheels | 31-07-20 | 18:40:
Schimmelpenninck heeft haar helemaal niet op een bepaalde manier willen behandelen. Ik vind 'm ook een lul met vingers, maar mijn hemel, hij wilde gewoon even opmerken dat ze de mooiste van het stel is en gebruikte daar een woord voor dat in de gegeven omstandigheden wellicht niet het meest gepaste woord is. That's it.
We zien met z'n allen, inclusief de MSN, inclusief de roddelbladen, dat Alexa de meeste potentie heeft om een lekker wijf te worden, maar de conventie schrijft voor dat we dat op allerlei manieren inkleden, netjes formuleren, met taboes omkleden. De verontwaardiging heeft naar mijn idee te maken met een collectief gevoel betrapt te worden op hoe we haar waarnemen. En door hem te cancelen voelen we ons beter.
Ze is nog maar 15, maar je kunt ook zeggen, ze is al 15. Ze weet al verdomd goed hoe met de camera om te gaan, en dat zien we gebeuren. Dat is juist waarom ze opvalt.
@Schoorsteenveger | 31-07-20 | 19:47:
Ik vind die laatste 2 alinea's ziek. Dat meisje ziet er gewoon normaal uit en is nog een kind. Ze worden verplicht om te poseren en ze doet dat misschien wat natuurlijker dan de rest, maar het blijft een kind en ik kijk niet op die manier die jij beschrijft naar kinderen en ook niet naar prinsessen die ouder zijn overigens. Ik denk dat meer mensen gewoon een kind zien dat wat meer op haar moeder lijkt en die twee andere lijken wat meer op hun vader, meer niet.
God is gek en we doen er allemaal aan mee.
Kluun?
God is dood.
@OuweOuweLekkerMauwe | 31-07-20 | 18:54:
Gaan wij ook ouwe. Hoelang heb jij nog...
God is, als hij al bestaat, een sadist.
Gelukkig wel poes. Aardse krankzinnigheid kan een mens slechts voor beperkte jaren trotseren.
@jan huppeldepup | 31-07-20 | 18:59:
God is the devil in disguise.
Wat Bas zegt is dom gelul. “Als S de mooiste had gezegd...”. Ja lul, dat heeft hij dus niet gezegd.
Het gastje verloochent heel z’n carrière al z’n afkomst. Schopt en slaat wilt om zich heen tegen kapitalisme en rechts maar is wel te vinden op alle feestjes en fuifjes waarvoor hij als Quote redacteur uitgenodigd wordt. Boycotten die Quote.
Een hypocriete narcist dus.
En maar harder in de slachtofferrol.
Het is ergens zo komisch om te zien hoe dit figuur, het gelijk aan zijn zijde denkend te hebben, zichzelf zo ontzettend ingraaft.
Ik stel hem onderhand gelijk aan Gordon; ook die kan beter uit zelfbescherming buiten de media blijven. En 100% zeker dat die kleine ook aan datzelfde party-poeder is. Een andere verklaring voor zijn idioterie is er gewoon niet.
Quote boycot zichzelf wel. Oplage daalde van 2018: 34.436 naar 2019: 26.404. -24% dus.
@ole guapa | 31-07-20 | 18:40: Sinds Jort weg is?
Het is meestal de elite die het hardst tegen de elite aanschopt op kosten van dezelfde elite (zie bijvoorbeeld. Karl Marx, nl.wikipedia.org/wiki/Lion_Philips )
De maatschappij zou er aardig op vooruit gaan als niet iedereen continu op iedereen zat te letten en te vitten via digitale gedrochten als faecesboek en twatter.
Wat Sander S. heeft gedebiteerd over HKH Alexia is ongepast, maar om hier nu zo'n drama van te maken... tsja, als je niks beters te doen hebt.
Hij zit wel bij Op1 de belangrijkste talkshow van de publieke. Derksen werd voor minder afgemaakt.
Echt hè. Stiekem vind Alexia het ook gewoon leuk. Alleen mensen gaan voor haar invullen dat het belachelijk en seksistisch is. Ik wil minder van die mensen. Sorry Grapperhaus!
@OuweOuweLekkerMauwe | 31-07-20 | 18:36: Het is niet alleen Alexia. Wil jij in een maatschappij leven waarin het bon ton is dat mannen van middelbare leeftijd minderjarige meiden publiekelijk lekker noemen?
@OuweOuweLekkerMauwe | 31-07-20 | 18:36:
Je moet als volwassen kerel gewoon geen mening hebben over bakvissen van 15 jaar oud. Dat lijkt mij persoonliojk een héél erg gezonde houding!
Bon ton niet, maar ik woon wel graag in een land waarin men de vrijheid heeft om het wel te doen.
@OuweOuweLekkerMauwe | 31-07-20 | 18:36: toch knap dat jij weet hoe een 15 jarige die zich niet publiekelijk mag verdedigen hier mee omgaat ouwe.
Het is ook allemaal heftige hè, mannen.
Voor de goede orde: ik keur die opmerkingen van Sander S. (ik benoem 'm niet voor niets op deze manier) ook af, maar mijn punt is dat ik vind dat we met z'n allen zo langzamerhand moeten gaan oppassen om niet in een soort van 'schandpaalcultuur' te verzanden.
Hij vind Alexia de lekkerste. Dus hij vind de 13 jarige prinses ook lekker.. Dat je een pedofiel bent, ok, maar houd het lekker voor je. Johan Derksen is, zoals al eerder gezegd, voor veel minder afgemaakt.
Ze vreten elkaar (onder het mom van dom rechts) allemaal op.
Media is zoveel met zichzelf bezig. Vermoeiend.
Zijn. Is. Blijft kudt.
De naam Schimmelpenninck zegt mij dat zijn voorvaders fortuin hebben gemaakt met paardenraces.
Wat kan je in mijn hand lezen?
@OuweOuweLekkerMauwe | 31-07-20 | 18:53:
Boeken, magazines, dat soort dingen.
Ah shit, had gehoopt dat je iets ging zeggen over de aisha kronieken van mijn helderziende inmiddels dode oma. Corona zag ze niet aankomen, helaas.
Dacht eerder aan slavernij
Is ook een merk sigaren. Dat verklaart zijn Bill Clinton-achtige opmerkingen. Om over 's mans gedrag nog maar te zwijgen.
Alles wat naar verandering riekt (PVV/FVD) of SP, is een directe bedreiging voor dit status quo mannetje die nog steeds teert op het succes van zijn betovergrootvaderen. In de praktijk is het de moestuin leegverkopen en rijkssubsidie aanvragen voor het landgoedje, omdat de gaten in de muren en de sokken vallen. Heel erg sneu.
Wel vreemd dat hij juist lobbyt voor meer belasting op vermogen en minder op inkomsten en vind dat rijken meer verantwoordelijkheid moeten nemen. FvD wil juist minder vermogensbelasting om al die rijke kiezers tevreden te stellen uiteraard, oh wacht...
@Erikjan79 | 31-07-20 | 18:35:
Waarom?
Hogere belasting is meer rijkssubsidie voor het familiekasteeltje. Dit soort adel heeft in de praktijk vaak geen rooie rotcent meer op de giro staan na 2 eeuwen Nouveau riche en op hun krent zitten. Sneu, dat is het,
De prinsessen zijn 13, 15 en 16 jaar oud en als jongens van die leeftijd dan zeggen; "dat is de lekkerste", dan is dat ok. Maar een volwassen vent van 36 is dan gewoon een viespeuk op zijn zachtst gezegd. Op die manier jonge meisjes beoordelen is niet ok! Kan daar geen aangifte tegen gedaan worden? Fokking pedo!!!!
Of adverteerders gaan bellen?
@TRICKY | 31-07-20 | 18:31:
Ja, laten we hem cancellen. Is populair tegenwoordig, ouwe linkse trekpop van me.
Een volwassen vent die zoiets zegt tegen iemand van 14 jaar vind jij wel oké ? Laat jezelf eens nakijken zou ik zeggen veel succes
Je hebt gelijk
@Erikjan79 | 31-07-20 | 18:33: sandertje was er als de eerste bij om VI te boycotten.
Alexia lekker noemen.... tjonge jonge wat een drama!! Jullie beginnen daar allemaal last te krijgen van de Amerikaanse langetenen ziekte...
@Trumme | 31-07-20 | 18:37:
Oh ja, dan is wel goed...
@Pierre Lebon | 31-07-20 | 18:38: Tja nou maakt het (natuurlijk) ook wel wat uit om wie het gaat (ja, selectieve verontwaardiging. Niet goed, wel begrijpelijk).
Maar zo'n kereltje dat zelf de een na de ander de maat neemt, nu laat zien maar heel kortzichtig te zijn (alles wat niet meejankt is domrechts) en vooral gewoon een min persoon te zijn... Die verdient het volledig!
Toen Trump zijn 'grab em' uitspraak deed zag je zo'n zelfde splijting plaatsvinden (terwijl dat ook 'gewoon' kroegpraat' was zoals vele mannen onder ons wel eens gebezigd hebben).
Vind het verder ook wel wat overdreven, maar goed. Die gast is gewoon een l*l met vingers. Die hoeft geen medelijden te hebben hoor.
@Erikjan79 | 31-07-20 | 18:38: klopt ik ben van ‘oog om oog’ dat noemt hij domrechts en jij ook geloof ik.
@Trumme | 31-07-20 | 18:49:
Je hebt ook vast een tegeltuin.
Sander is niet klein. Wij zijn gewoon lang.
Ik blijf nog steeds van mening dat Schimmelpenninck een uit de hand gelopen pseudoniem is.
Als je als volwassen man aanmerkingen maakt op het uiterlijk van een meisje van 15 ben je eigenlijk best wel zielig.
Of je hebt nooit een dochter van 15 gehad.
Of je hebt nog nooit een vriendin gehad.
Blijkbaar rekent Sander er ook niet meer op. Hij kan nog altijd homo worden.
Vrijheids van meningsuiting is heel belangrijk, maar daar zijn wel grenzen aan. Naast belediging, bedreiging, laster en smaad is ook het sexueel getint benoemen van een minderjarig meisje door een veel oudere man ongepast. Het is inderdaad niet illegaal maar dat daar iets over wordt gezegd is volkomen terecht.
Vraagje, is dat familie van? Of berust het op toeval?
https://www.parool.nl/nieuws/opa-vertelt-over-jan-paternotte-en-zijn-doos-condooms~b101ad99/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Is familie. Vraag liever naar de familie en afkomst van Sander S.
@Zwizalletju | 31-07-20 | 18:34: NSB achtergrond
@Uw Verzekeringsadvis | 31-07-20 | 19:01:
Initialen S.S.
Helemaal niet wat Paternotte zat. Geef pedofielen geen podium. Niet “normaal” maken wat niet normaal is.
Nou nou. Beetje woke Vula?
Nee, het is niet de toon. De inhoud is nogal pedo.
En vvmu beschermt je wel tegen een celstraf of boete. Maar tegen ontslag ook? Misschien ben je niet zo geschikt als talk show host als je pedo-opmerkingen maakt. En moet ik daaraan meebetalen met belastinggeld?
Het vvmu gedeelte ging meer over zijn stukje Eva V, die ineens samen met de andere FvD schildmaagden boos waren terwijl ze twee weken hiervoor met dat manifest kwamen. Dommer, blonder en hypocrieter komen ze niet.
@Erikjan79 | 31-07-20 | 18:30: Nou kan Sandertje zich daar natuurlijk prima bij aansluiten want veel anders is zijn haarkleur (of domheid of hypocrisie) niet.
@Erikjan79 | 31-07-20 | 18:30: ik vind dubbele namen dom.
@Erikjan79 | 31-07-20 | 18:30: Als iemand minutenlang losgaat over je uiterlijk en je wegzet als een Eva Braun die niet voor zichzelf kan denken en gemaakt is in een Nazi fabriek dan kan ik het mij voorstellen dat je een beetje boos wordt.
@GroetenVanUrk | 31-07-20 | 18:56:
Ja, en dat doe je dan lekker privé. Om daarna de publiciteit te zoeken, terwijl je net daarvoor een manifest getekend hebt met precies datgene, dan snap je het echt niet. Maar snap wel gelijk waarom ze dan bij FvD zit.
@Erikjan79 | 31-07-20 | 19:53: Ze zei er wat van op Twitter. Als je zo'n manifest ondertekent hoef je daarna ook niet overal je bek over te houden me dunkt. Ze hebben beiden vvmu en mogen meningen over elkaar uiten, de vraag van mevrouw was om het (ook als Op1 presentator zijnde) met wat meer fatsoen te uiten en het niet zo seksistisch aan te dikken, maar dat mag Sander op zijn beurt dan weer lekker negeren.
Lekker, als er een "rel" volledig aan je voorbij gegaan is.
Ik probeer, met de nadruk op probeer, mij voor te stellen hoe het zou zijn wanneer zo'n ouwe gast mij als 15jarige meid, de lekkerste zou noemen.... Het blijft bij het proberen voor te stellen wat ik dan zou denken.
Ik stel mij even voor dat ik ergens met mijn 15jarige dochter zit en een smeerlap op de leeftijd van Schimmelpennick zegt dat ie mijn dochter lekker vindt. Dan blijft het niet rustig.
Onder de indruk... we zijn het!
Een beetje koning had Schimmeldinges op z'n bek geramd en daarna laten vierendelen op het Plein... Maar ja...
Daarom is een republiek nog niet zo’n slecht idee
En de rest van de familie verbannen naar een of ander godvergeten oord tussen de muskieten en inboorlingen.
Van de week werd er nog een Duits tijdschrift bekritiseerd omdat ze Alexia dik hadden genoemd: "Ze zit er goed uit in het plus size outfit"
Maar goed, probeer als nakomeling van Willem Alexander maar eens geen bolle kop te hebben.
Anyway Alexia, deze is voor jouw youtu.be/yDSK91mUNLU
Ik geloof dat het de Argentijnen waren die Amalia dikke zeug noemden....
@ZOMG | 31-07-20 | 18:38: Klopt.
@Kuifje-naar-Brussel | 31-07-20 | 18:55:
Plussize model, geen belediging tegenwoordig. Ja, in NL misschien, in Zuid-Amerika zeker niet. Daar vinden ze Máxima ook maar een scharminkel, daarom is ze nu met Willem en ligt ze niet met Juan Rapido a la coño te rollebollen op de pampa.
@Mr_Natural | 31-07-20 | 19:11: Ook in Afrika zou Amelia een boel fans hebben.
@Kuifje-naar-Brussel | 31-07-20 | 19:17:
De westerse mode is helemaal de fout ingegaan met Twiggy, een meisje met het lichaam van een jongetje van 11, marketing done by pedo's.
@Mr_Natural | 31-07-20 | 19:20:
Brrrr. Je hebt gelijk. Die obsessie van nichten mode ontwerpers met graatmagere modellen.
Sander Schimmelpenninck = Graafje Graf.
Geen van drieën een waardig opvolgster van Sylvie Meis wat mij betreft. Overigens zet ik mijn geld op onze kroonprinses, mocht ze ooit verhaal komen halen bij Graaf Schimelpenninck. Wat mot je met me zussie eikel? Klabam!
Probleem is juist dat ze nog geen baard heeft.
@Watching the Wheels | 31-07-20 | 18:24: Een sik heeft ze zeker al.
Ik denk niet dat WNL blij is met een presentator die publiekelijk zit te geilen op de jonge kinderen van het koningshuis. Kan me amper voorstellen dat dit zonder gevolgen blijft.
Op basis van welke kwaliteiten zit Sander eigenlijk bij Op1?
Een goede kruiwagen en leuk plaatje met dat gebotoxte blondje naast hem.
Paternotte. Relax mate. Sander is a "dick" Een oninteressant, narcistisch dom klein baasje en daar maak je verder geen woorden aan vuil. Voor de rest is het misschien wel eens handig om te stoppen met social media en niet over alles en iedereen minuut na minuut, uur na uur per dag neurotisch op dat schermpje kijkend je mening te spuien. Tip ook voor jou Bart want zoals jezelf al 2 weken geleden zei in de kroeg ben je verslaafd aan dat medium.
Toptip. Geen Twitter, geen Instagram, geen Facebook, geen TikTok etc. Alleen zo nu en dan hier reaguren. Heerlijk.
Daar gaat het niet om. Punt als dat als je voor VvMU bent en in het bijzonder ook dit middels een of ander manifest duidelijk moest maken, je ook voor de VvMU van een volidioot als Sander Schimmelpenninck zou moeten staan. Verder wel lachwekkend natuurlijk dat Sander als reactie op het boegeroep al dat liberale deugvolk voor domrechts staat uit te maken.
@Pierre Tombal | 31-07-20 | 18:34: hij vergeet idd. dat de doorsnee Quote lezer geen GL of SP’er is.
@Pierre Tombal | 31-07-20 | 18:34:
Ik begrijp wat je bedoelt en die Schimmelpenninck is een adellijke pauper (jaja binnen de adel heb je ook Tokkies en dat is een belediging voor de Tokkies). Hij had gewoon bij zijn quasi financiele Prive/Story/Libelle/Viva ordinair chique PC Hooftstraat advertentie vod moeten blijven en ons niet lastigvallen met zijn onzin. Helaas heeft hij zich ingelikt bij de NPO en valt hij ons lastig met zijn oninteressante dommigheden.
En dit is het laatste wat ik over hem en dit geneuzel zal zeggen want hij is het eigenlijk niet waard om over te praten.
@Pierre Tombal | 31-07-20 | 18:34: Haha eens @ jouw laatste opmerking!
1m73 is eigenlijk best wel een dwerg naar Nederlandse maatstaven.
Maar hij heeft wel een reusachtig ego, dat compenseert wel een paar centimeter.
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n vriendin.
@mr Natural, een grasspriet kietelt meer dan een winterwortel
@Canis.bonus.es | 31-07-20 | 18:26:
Grassprieten hebben wel scherpe randjes.
Weet je wie ook klein is!?
Karl Noten... met z'n nootjes...
Vandaar dat ie op kleine meidjes valt.
Sander deed een Epsteintje.
Het wordt tijd dat ze zijn computer(s) eens doorlichten.
En zijn eventueel verstopte harde schijven, usb-sticks, schoenendozen, etc....
In mijn tijd hadden we Stéphanie van Monaco. Prima trekvoer in die jaren. De kranten deden er alles aan om haar topless op de foto te krijgen.
Dit land is zo preuts aan het worden.
Die was denk ik wat ouder toen ze een boel publiciteit genereerde.
Als dat soort met 'dom rechts' begint te smijten, weet je dat je gelijk hebt. Begint een beetje een 'dom links' projecteringsdingetje te worden.
Is het soms komkommertijd? Lijkt me trouwens vandaag relevanter om Bill Clinton op het plekje van Andrew te photoshoppen....
Maar is dat gerucht waar?
@Kuifje-naar-Brussel | 31-07-20 | 18:18:
Niet alles geloven wat ze zeggen, sommige mensen zeggen dat de aarde rond is, anderen zeggen weer dat gras groen is.
Je kan een sigaar overal insteken but remember:
"I didn't have sex with that woman!"
"Van Bill gaan" heet dat tegenwoordig.
Bas succes gewenst in het vinden van een andere baan, over het paard getild leeghoofd.
En toch is het ranzig: een vent van 36 die kinderen van 15 en jonger in de media in een geilheidslijstje plaatst.
Precies naar een meisje van 15 verwijs je niet met 'lekker'. Dan ben je een Schimmelpedo.
En wat héérlijk dat ons D66-baronnetje uut Heinóóó zich zó laat kennen ... "De opvolger van Mathijs van Nieuwkerk", laat me niet lachen! :
Schimmelpenninck in CPN. Vuurwerk!
De wereld zou zo veel mooier zijn zonder Twitter (of in ieder geval zonder media die denken dat ze al hun content uit dat riool moeten vissen).
De VVMU is een groot goed. Ik mag een bord in mijn tuin plaatsen met de tekst 'buurvrouw is een hoer.' Ik doe dat gewoon niet. Dat haar vriend een nogal stevig gebouwde marinier is doet er niet toe.
Ok dat is nog zozo, maar wat denkt u van een bord met “mijn buurmeisje (15) is de allerlekkerste/een hoer”?
Dat ‘PANG PANG’ begint inmiddels wel te vervelen zeker?
Die jongen moet wel een geweldige jeugd gehad hebben, met een zilveren lepel in de mond geboren, papa en mama vinden je geweldig, je krijgt alles wat je hartje begeert zonder er iets voor te hoeven doen en je ziet er ook nog eens leuk uit, rijk, beroemd en good looking, niet zo vreemd dat zo'n jongen veel beter is dan wij.
#jenesuispassandertantpis
Zullen ze al een beetje neuken, die prinsesjes? Stiekem?
Ouwe viezerik, haha.
Ome Kees was hondslelijk op zijn 15e (en nogsteeds) en mij is het ook gelukt. Dus uit ervaring sprekende: ja
Maarrr gezien hoe preuts de jeugd is geworden, alles wél digitaal maar een fatsoenlijk gesprek niet aandurven denk ik: nee
Wat gaat de koning doen?
Hij belt je zo voor advies.
Ff langs met een koevoet?
OT: kneitergoeie kollum van La Zwagerman in de T.
betaalmuur
@piloot47 | 31-07-20 | 18:27: imgur.com/a/9xxgWMN
Mijn nichtje is nu 12 en vergeleken met haar broertje en zusje van 6 is zij wel de lekkerste zei ik tegen mijn broer. We moeten ons immers een beetje aanpassen aan de taal van de straat.
In Urk toch ook helemaal niet vreemd?
@Erikjan79 | 31-07-20 | 18:27:
Is zo. Maar mijn broer woont in Limburg. Nee niet in Helmond.
Zoals gezegd: 'zucht'...
Sandertje heeft een verkeerd woordje gebruikt.
Als je zegt dat een 15jarige een geil wijf is (parafraseren). Tja dan moet je niet gek staan te kijken dat men daar iets van vindt.
Verder is het een pedant mannetje, vol eigen gelijk en leven in een bubbel.
Ow, ik ben het trouwens met Sander eens dat ze op dit moment de mooiste is.
Maar het spreekwoord is: 'vroeg rijp vroeg rot'.
Je moet eens alle foto's bekijken waar dit meisje op staat. 'Kijk mij eens mooi zijn' is wat ze continu uitstraalt. Dat wordt een gevaarlijke vrouw. En Sander heeft dat neem ik aan herkend.
Dat neemt niet weg dat het een smakeloze opmerking was.
@B. Randnetel | 31-07-20 | 18:31:
Oftewel we zijn het met elkaar eens?
*Plop* ééntje voor u en een fijn weekend!
@kees1386 | 31-07-20 | 18:54: Was niet bedoeld als kritiek, maar eerder bevestiging inderdaad.
Wat een onzin van deze Bas. Sander en Jaap eerst al ver over de schreef bij Yolanthe nu dit weer. niemand heeft het over monddood maken, wel over de misselijkmakende inhoud.
Oh Yolanthe is ook 15?
Hmmmnee.
Want het verschil is niet enkel de toon.
Het is de toon en of je het over een meerderjarige of minderjarige hebt.
En..., als ik me niet vergis, hebben we het met Alexia nog altijd over een minderjarige.
Dus Paternotte heeft helemaal niet gelijk.
En dat manifest staat daar volledig los van.
Dit heeft niets te maken met de vrijheid van meningsuiting.
Het is hoe je een minderjarige bejegend.
En het interesseert mij geen hol dat ze een prinses is, want waar het dat aangaat ben ik tegen het koningshuis.
Maar waar het minderjarigen aangaat trek ik resoluut een lijn.
15 jarigen doen onderling niet anders. Wat zou het bezwaar zijn dat twintigers op basis van een foto jonge vrouwen beoordelen op hun schoonheid. Iedereen hier zit te vlassen op beelden van wat leuke dames van jonge leeftijd.
Behalve als het een aanhanger van Allah is zeker? Kom op man. Helaas kun je niet kiezen in welk nest je geboren wordt. Hoop dat ze alle 3 afstand van de troon doen. Opheffen dat middeleeuws sprookje.
@AntiZanicz | 31-07-20 | 18:09: Omdat de lijn getrokken wordt bij pedofilie. Een meerderjarige over een minderjarige kan niet. Dat is de lijn die getrokken is. Met goede redenen.
Als dit jou uitgelegd moet worden, dan hebben we een ander probleem met jou.
En wat ook arrogant is... Om de achterban van WNL 'domrechts' te noemen. Want het clubje waar Sander S. voor werkt was toch opgericht om 'een ander geluid' te laten horen?
Of is WNL nu ook al opgeschoven naar de marxisten!?!
Dan zeg ik in ieder geval mijn lidmaatschap op!
@Aristotalloss | 31-07-20 | 18:20: Had je dat dan niet gemerkt? Zo gaat dat in 't Gooi. Je richt rechtse omroepen op, maar je personeel is links opgeleid en gaat zijn eigen weg.
We zijn trots op u!
Ik mis de photoshop van de hoofden van die 2 ladies.
Precies dit. Gemiste kans haha!
Zwak anti de man spel vanwege persoonlijke rancune.
Half Nederland denkt bij groepsfotootjes wie de lekkerste. En voorlopig is Alexia de meest kansrijke. Nr 3 kan ook nog mooi uitbloesemen. En wie wie weet is Amalia op 25 ook wel behoorlijk als ze uit het plus-segment zou weten te klimmen.
Merkwaardig is natuurlijk dat Wim-Lex dezelfde naam geeft aan een dochter als die van de buiten-echtelijke half-zus van Bea (die van Pr Bernhard en de franse maitresse).
Ik zie drie toekomstige biggetjes. Het is maar goed dat ik geen publiek persoon ben en dat ik weiger om uberhaupt bij de NPO te verschijnen.
@Patje2011 | 31-07-20 | 18:13:
Meen me te herinneren dat W.A. op die leeftijd ook wat puffy was ten gevolge van een medisch euvel, dat kennelijk werd overwonnen.
@Patje2011 | 31-07-20 | 18:13: Nou, je naam wordt genoemd.
@Kuifje-naar-Brussel | 31-07-20 | 18:19:
Zonder wederhoor jatten ze mijn hersenspinsels, en dan gaat zo'n vara-siteje ook nog lelijk over Rick schrijven. Tja, dan is het wel klaar.
@CiTy3 | 31-07-20 | 18:19:
Medisch euvel? Ik dacht dat ie destijds aan de Ziekte van Warsteiner leedt...
Ik denk dat dit lastiger te verteren is dan 'lekker' te worden genoemd
Ja die discussie over iets wat iemand over 1 van de Triple A kinderen van Oranje boven heeft gezegd zag ik al voorbij komen. Over die andere Triple A mocht je ook al niet zeggen dat het een dikke zeug was.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20200727_00169464/excuses-voor-term-plus-size-bij-foto-prinses-amalia-terwijl-dat-toch-best-gracieus-klinkt
Amalia is inderdaad een dikkerdje. De jongste lijkt zelfs een downy te zijn dus blijkbaar heeft prins pils slechts 1x goed geschoten. Hij kan ook eigenlijk niks goed he?
Voetbal inside gaat toch gewoon door met dezelfde drie, dat zag ik niet aankomen. En tevens: weg met Arie Boomsma!
Ik las het ook. Zijn we er toch weer ingetuind!
John heeft gewoon nog wat meer geboden. Iedereen heeft zijn prijs, ook Johan Derksen dus. Daar offert hij graag zijn geloofwaardigheid aan op, aan wat extra grijpstuivers. Het is te hopen dat-ie niet bang is geworden om nog verkeerde grappen te maken. Dan krijgen we tenminste nog waar voor ons geld.
@Schoorsteenveger | 31-07-20 | 18:29: waar voor John zijn geld....
@Schoorsteenveger | 31-07-20 | 18:29: Hij levert de helft in voor goede doelen. Maar ik keek al bijna niet meer, nu draai ik het hoofd helemaal om.
@ole guapa | 31-07-20 | 18:45:
Wij betalen John via de producten die wij kopen, toch?
@Schoorsteenveger | 31-07-20 | 19:33: kijken wanneer de draaikonten van Gillette en de Zespri kiwis weer terugkomen.
Het komt er op neer dat de Mol beide heren aan hun contract houd.
Zie de eerste aflevering al voor me.
Een en al gehak van beide heren op Genee.
Die gaan net zo lang door dat Genee er zelf de brui aan geeft.
@Schoorsteenveger | 31-07-20 | 18:29:
Je weet niet wat het de beide heren gaat kosten als ze contract breuk zouden plegen.
Noem maar wat,buiten hun salaris ook nog eens de kosten aan ontbinding van hun contract..
REAGEER OOK