Doorgedraaide BLM’er door roeien en ruiten
Witte mensen wilden niet luisteren
Amsterdam West, eerder deze week. Getuigenverklaring (naam bij redactie bekend) en video's van het nachtelijke racismedebat in Nederland.
"We werden wakker rond 3.45 omdat er iemand in de straat stond te schreeuwen. We openden het raam en hoorden iemand "Black Lives Matter!" schreeuwen naar de appartementenblokken. Sommige mensen riepen dat hij stil moest zijn en weg moest gaan. Maar hij bleef doorgaan en eiste dat mensen het met hem eens waren betreft Black Lives Matter. Vervolgens werd hij kwaad omdat er niemand reageerde op zijn eis en omdat men bleef zeggen, 'ga weg en wees stil'. Hierop begon hij hard op een container te slaan.
Vervolgens trok hij een paal uit de grond en gooide deze door het raam van een appartement op de begane grond, daarna gingen er nog eens drie stoeptegels door de ramen van hetzelfde appartement. Als laatste haalde hij een wijnfles uit zijn rugzak en ging op een deur slaan, en vervolgs trapte hij de deur kapot. Kort daarna kwam de politie, waar hij voor weg probeerde te rennen, maar toch door werd gepakt. Extra info, het eerste raam naast de ramen waar hij de stoeptegels door gooide lag een kind in een bed te slapen. Dit had dus heel anders kunnen aflopen."
Reaguursels
InloggenMan maakt reclame voor Arie Boomsma’s sportschool?
Verwarde man gooit enkele ruiten in. Niet duidelijk wat zijn motief was.
Weten we zeker dat het Akwasi niet was?
Hahaha
ROFL
hij handelde alleen volgens de p-woordvoerder...
Dit krijgt nooit opvolging. De politie doet dit incident af als een louter vredig protest tegen racisme in NL.
Hij is wel vroeg wakker! De vogeltjes zingen alweer!
Weet niet hoor, niemand doet iets (I hope he does not touch my car? Wtf). Heb ooit een junk dit zien doen in de Staatsliedenbuurt in de jaren 80. Na de eerste actie explodeerde er een volle glazen colafles tussen zijn benen, geworpen van driehoog. Nooit meer last van gehad.
Vanmiddag nog, voor de deur vd Republiek werd iemand die irritant deed nog ff keurig op zn plaats gezet.
Tsja, als je zo bevestigd wordt als BLM-er, tot nota bene de overheid aan toe, dan krijg je dat. Lekker in de "stad" houden dat soort idioterie. Met je X66 en GL.
Pepernoten moet je niet door de ramen gooien.
Het is al eerder gebleken dat zowat alle BLM activisten een kortsluiting hebben in hun hersentjes. Vroeger toen alles beter was, kregen deze mensen nog hulp. Daar was toen geld voor, toen waren er geen megalomane EU projecten. Nu naaien we onszelf door de juiste voorbeeld te stellen terwijl onze buren zich daar niks van aantrekken zonder enig consequenties voor deze zuiderburen. Als beloning gaan samen een gezamenlijke rekening openen, want zo zijn we getrouwd.
Politie, lezen jullie mee?
Hebben jullie wel 'terroristisch motief' en/of 'racistisch motief' toegevoegd aan het P-V? Of alleen maar 'vernieling'?
Nee joh, gaat gewoon om een verward persoon.
Zal toch wel standaard op het p.v. staan?
Verwarde man.. Incident... Lieve stad...
Een emmer zeik doet wonderen.
Minder, minder, minder anjovis!
*op pliesie gaat wachten doen*
Maar nu vraag ik me af.. Gaat dit gegooid worden op A) verward, B) vrijheid van meningsuiting of C) recht op demonstratie? Ach het maakt eigenlijk niet uit; er is maar één eindoordeel mogelijk: vrijspraak. Maar oh wee als je het woord 'minder' drie keer achter elkaar uitspreekt in Nederland. Dan ben je de sjaak in de rechtbank...
Hé Geert ga effe ergens anders trollen!
@David000000007 | 02-07-20 | 19:11:
Nou ja, trollen?
Weten we zeker dat dit niet Sybren Kooistra is?
Hij kan dat ongestraft doen want met zijn uitkering kan hij de schade toch niet betalen. Wat was er gebeurt als er iemand hat geschreeuwt " Sodemieter op vuile stinkn...
eger!
@jopi | 02-07-20 | 17:16: ik
kert.
Terwijl er toch duidelijk NEE - NEE op de deur staat.
Ach kom, een verwarde man, die moeten we juist helpen. We moeten onszelf van de beste kant laten zien. Wij zijn toffe mensen, lief vooral. Zo zijn wij.
Moest hij niet rappen of op de Dam schreeuwen?
Eigenlijk stopt ik al met lezen bij Amsterdam.. Have your cake and eat it.
stopte, aangezien ik een lichte vorm van taalnazisme heb en de edit knop ontbreekt.
We worden niet meer geregeerd door Rutte, we worden geregeerd door afriyie en akwasi doen het beter dan Rutte!
Die kan morgen zo bij de AH beginnen.
Jemig, vet weinig plek om je auto weg te zetten daar zeg.
Kunnen die gasten uit dat bovenste appartement niet per ongeluk een geranium van 12 kilo op zijn harses laten vallen?
Volgens mij een alcoholist die ergens weg is gestuurd en een excuus zoekt om boos te zijn.
Beslist geen alcoholist. Die zal nooit zijn fles wijn stukslaan.
De man was gefusteerd omdat ie net 30 jaar had gewerkt als slaaf op een WIC plantage in de West.
Na de lage suikerspiegeler nu ook de BLM'er. Komen weer een hoop "verwarde" mannen bij.
Kristallnacht iemand? nl.m.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht...
Ik denk dat de buurt zoiets had, kan iemand deze schreeuwlelijk niet laten zwijgen? Hij doet er niet toe, mijn nachtrust is wat er nu telt.
Aan iedere scheet die BLM laat wordt een thema-uitzending op NPO ingelast. Dit incident is waarschijnlijk door de deugstagair van dienst niet op de telex gezet want niets van gezien of gehoord in nieuwsrubrieken, actualiteitenprogramma's en babbelprogramma's. Het zal wel niet urgent genoeg zijn dat BLM de veiligheid in de maatschappij bedreigt.
Dus, met dit soort volk moeten we de "dialoog" aangaan ? Schreeuwende mentaal gemankeerde beroepskneuzen met geen leven èn acuut Syndroom van BLM ? Wegens verregaande discriminatie en racisme in NL in het algemeen en dat lieve 020 in het bijzonder ? Ongezien de tiefus en "u kunt mij de bout hachelen" (oftewel: "vreet str*nt en sterph".)
En ik weet zeker dat U een maand geleden nog geen racist was.
Dialoog? Dit soort dialogen is altijd één richting
@likdoorn | 02-07-20 | 15:13: Ik was nooit een racist en discrimineren doe ik enkel vanwege hinderlijk kutgedrag. Samenklonterende en overlastbezorgende naffers/finnen/woestijniërs/"kansenparels" met een grote muil en ingesleten Calimero-houding, daar vind ik dus wel vaak wat van. Net als een kudde voordringende vakantieChinezen en waus Nederlands "ze verstaan mij hier toch niet" kampervolk op vakantie, bedelende NL begpackers op bezoek in een land waar het gemiddelde dagloon 1 eurie is. Linkschdraaiende bloemenkindjes, dramdeugende "politici" en overige wegkijkende maakbaarheidskneuzen, daar heb ik ook helemaal niks mee. Praat Nederlands, doe & gedraag je normaal. Want dan is je huidskleur, voor-/achternaam en/of geaardheid wel het allerlaatste wat (of zelfs helemaal niet) opvalt.
Weten we zeker dat dat Hans Teeuwen niet was?
Iedereen wel gelijk lekker woke.
In de US zijn witte BLM supporters inmiddels zo enorm woke dat ze zwarte mensen verrot schelden en aanvallen . twitter.com/i/status/1278117419723063...
Daaaamn, wat bizar zeg... En wat een circus, hierdoor begrijp ik in ieder geval drang om een vuurwapen te mogen dragen... Niet dat het daardoor een betere situatie wordt, maar goed.
Die lieve stad toch.
Is er nou niemand in dat gebouw met een emmer stront of een bloempot?
Blik bruine bonen werkt meestal wel .
Hij gooit zo zijn eigen glazen in, oh wacht..
Tsjah, komt er van als je in een kakstad zoals amsterdam wil wonen. Dan hoort dit erbij.
Moeilijk te zien. Zo te horen is het wel een woordkunstenaar.
En dan twee van die schijterige (überliberal) film-gringo's. Van die types die normaalgesproken vervult van engagement anderen de les lezen over hoe men om hoort te gaan met minderheden, maar blijkbaar zelf stiekem liever een blokje omlopen als ze een 'enge' donkere meneer zien.
Vinden jullie het erg als ik mezelf liever niet associeer met dit soort lieden?
Ben toch wel benieuwd wanneer hier de niet-kroontjes gediscrimineerd gaan worden, GKM!
Demonstreren in het Stamcafe.
Naar buiten gaan met een knuppel en in elkaar rammen en dan erbij roepen white lives matter. Niemand komt aan mijn gezin of kinderen.
En niemand komt aan Maaskantje!
@Stevo365 | 02-07-20 | 15:12: Wacht maar tot je wat ouder bent en je voor kan stellen dat iemand dit bij jouw vriend(in) en mogelijk kind doet...
Daar hoopte hij op omdat hij bij de eerste zachte tik was gaan liggen en vanuit het ziekenhuis een advocaat had genomen on u te strippen.
Oud west is Groenlinks HQ, geen fucking medelijden mee dus.
Jij spoort niet
Dan ik ook niet want ik gun het de Amsterdammers van harte, deze ellende. Hoe meer er daar gebeurt, hoe minder hier in mijn vredige dorpje.
Aan de schandpaal en vierendelen! Oh, nee: outkering, haus en woninginrichting graties.
Winnie Mandela had hier wel raad mee geweten.
Autoband?
Vraag maar aan Stompie.
@Nehemia | 02-07-20 | 14:44: Wel via een medium natuurlijk.
BLM heeft helemaal niets temaken met gelijkheid of gelijkwaardigheid.
Revenge matters, daar draait het hoofdzakelijk om bij dit soort mensen.
En gestuurde marxistische ontregeling van onze maatschappij.
meer met OPM
Geld geld geld, schadevergoedingen! Compensatie regelingen!
Typisch gevalletje onbehandelde psychose. Van de straat halen en in een gesloten kliniek.
Dit lijkt me toch een act van Hans Teeuwen
typisch gevalletje Piet met identiteitscrises.
Witte Piet?
@Kuifje-naar-Brussel | 02-07-20 | 13:53: wit of zwart is juist de crises.
een neger die veegpiet wil spelen moet zich eerst blank schminken en dan vegen aanbrengen. dat is best ingewikkeld,
Geef hem nou ook zo'n woning
Even met 2 man aanpakken, vastbinden aan het tuinhek, prop in z'n mond, klaar!
Hadden de bewoners maar moeten opstaan en buiten op de stoep knielen. Eigen schuld dus. What's next
En de zwarte tenen likken, en niet beweren dat je ze wit wil maken. Zeg maar een wit voetje halen.
Het engste wat deze zielen gaat bereiken is dat het internet niet meer vrij blijft en dat hele social media wordt verboden want is bedreiging voor elite. Ze mogen net als wij nog ff razen daarna komt "big Brother" en mogen we blij zijn als we het er levend afkomen. Deze revolutie kent maar 1 winnaar en dat is het geld de rest verliest gewoon.
Florida sheriff waarschuwt Antifa en BLM dat hij “elke legale wapenbezitter in zijn gemeente tot hulpsheriff benoemt indien dat nodig is”
Vroeger smeet men in zo'n geval een bloempot naar beneden... Nu filmt men, en doet niets...
Mijn moeder had een deegroller, dat werkte prima.
Een emmer water hebben wij ook wel eens gebruikt. De piespot vond mijn vader te ver gaan.
I'm a 64 year old boomer. What chance do I still have. Kga een ransel kopen om mezelf eens flink af te rossen, wellicht dat dat helpt.
Vrees dat dat niet genoeg is.
Als we Nederland nu gewoon omdopen in Negerland, zouden ze dan tevreden zijn?
Lastig. Ik vrees dat we daarmee de besnedenen tergen.
@Nehemia | 02-07-20 O ja, die moeten we ook tevreden zien te houden....
BLM geleuter werkt dus als kunstmest in de hoofden van gekkies als nazipropaganda voor verveelde kaalkopjes. Kan een socioloog svp aan de slag hiermee?
Nee! Alles behalve een socioloog.
Dit soort figuren is nergens bang voor. Vermoedelijk een bijstandsuiitkering, dan maakt onze democratie hem niets.
Gratis advocaat en onmogelijk hem te beboeten, immers z.g. bestaansminimum, dan hebben wij hem financieel beschermd met "onze ombudsman"
The untouchables.....
Tja als je te pas en te onpas (wel na 11 uur 's morgens!) kan demonstreren, terwijl je blanke buren naar hun werk zijn gegaan.....
De piiiijjjjn, de piiijjjjn
Even buurman bellen en dan is deze meneer per ongeluk tegen de deur gerend ofzo... ff uitschakelen tot de politie er is.
Open inrichting Amsterdam definitief overgenomen door gekken?
Wist je dan niet dat Amsterdamned het afvoerputje van Nederland is waar alle gekkies heen gestuurd worden?
Je kan toch minstens een bloempot naar beneden gooien?
En daarna een emmer koud water om de aarde er weer een beetje af te wassen.
Met Afrikaantjes?
IPV filmen kun je ook een bloempot uit je raam gooien, had je de deur nog kunnen redden.
Is dit het niveau van BLM?
Deze gedraagt zich nog netjes.
Ja
Filmpjes uit Amerika niet meegekregen? Hele inner cities zijn geplunderd.
Het gaat alleen over huidskleur in die BLM discussie en dat vind ik discriminerend op zichzelf.
Helemaal niet.
Kleur interesseert de meesten niets, WRAAK, daar gaat het bij velen om.
En dat terwijl ze zelf nog nooit op een katoenveld hebben gestaan of een zweep op hun rug hebben gevoeld...
Black Lies Matter.
+1 Deze ga ik onthouden
BLM staat altijd op scherf.
Wat hier opvalt: niemand grijpt in. Wat een stelletje lafaards! Waarschijnlijk bang om racist genoemd te worden. Dat krijg je met al die anti-racisme campagnes in de UK kunnen ze erover meepraten daar zijn en worden massaverkrachtingen onde rde pet gehouden uit angst om van racisme beschuldigd te worden.
Ik weet het niet hoor , je zult maar in bed liggen omdat je de volgende dag naar je werk moet. Stel dat je deze man in je opwinding te hard aanpakt. Dan mag u raden wie in dit land de lul is met de meeste gevolgschade. Eigenlijk zou de wet op dit punt aangepast moeten worden aan de huidige tijd. De politie kan niet overal tegelijk zijn. De bestaande wetgeving is nog uit de tijd van Swiebertje , bromsnor en de veldwachters. Dat is de realiteit. De meeste mensen denken toch zoiets van het is aar een raam. Die is te vervangen , mijn baan en woning wat minder makkelijk.
Alleen blanke teenagers zijn daar slachtoffer. Alleen vervelend dat dan Mr. Lennon (niet die) zich ermee gaat bemoeien. En het gaat inderdaad over duizenden slachtoffers. Maar alleen blanken discrimineren, dat weet u toch.
@ja,diedus! | 02-07-20 | 13:20: Ja man, daar heb je gelijk in. Ik moet 't toegeven, ik denk vaak Toshiba zoiets van het is aar een raam
Het is meer dan iemand die jou racist noemt
Het is je baan op spel zetten
Je relatives op scherp zetten
Kapot gedoxxed worden
Tegengeluid wordt juridisch en publiekelijk aangepakt
@ja,diedus! | 02-07-20 | 13:20:
Als iemand mijn ruiten ingooit met een stoeptegel dan denk ik even niet aan mijn baan eerlijk gezegd. Ik zou uiteraard wel een risico-afweging maken of ik me staande kan houden in een confrontatie.
@pietah | 02-07-20 | 13:28:
Ik heb toch het stevige vermoeden dat de eerste ruit dan ook de laatste is.
Zonder risicoafweging.
als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat het zeer onverstandig is in NL om fysiek "in te grijpen". 1) met mensen die niet voor rede vatbaar zijn valt niets mee te beginnen 2)het OM zorgt ervoor dat JIJ de dader wordt etc.
Ik dacht dat zij (BLM) uit waren op gelijkwaardigheid. Maar dit lijkt op wraak. Je verwacht het niet.
BLM manifest staat toch ook dat ze geen gelijkheid willen maar een soort vergelding? Stond vorige week nog ergens hier volgens mij.
En geld.
@van Oeffelen | 02-07-20 | 13:50:
Inderdaad pegels.
Verder heb ik sinds dat T-shirt met 'Zwarte Piet is racisme', wat het Koninklijk Huis schijnt te steunen, het donkerbruine vermoeden, dat wij de Gouden Koets tijdens ons leven niet meer terug gaan zien.
De Filetunnel is accurater als naam.
Zelfs met de nieuwe banen erbij weten ze het nog zo te regelen dat je altijd in de file staat omdat ze nooit alles open zetten in de spits, maar juist sluiten.
Je moet voelen dat je in de file staat , want de bus, daar moet je in , vanwege het klimaat, terwijl je langs de verguiste biovergasser, die de wereld redt, rijdt.
oh dat was onder een ander bericht bedoelt over de grotere problemen in A'dam, dit is overigens een veel groter probleem dan zo'n mafketel.
Ja
Ik kan uit dit filmpje niet concluderen dat zijn leven er toe doet.
Zijn talrijke kinderen hebben vele moeders. Met hen komt het wel goed.
Op deze manier gooien ze hun eigen ruiten in.
Mazzeltje dat hij kon uitslapen. In de cel , dat dan weer wel.
BLM ? Is dat Blacks Looting More ?
Deze man zal vanmiddag weer op straat staan en vanavond bij alle talkshow tantes te zien zijn om zijn verhaal te mogen doen over systematisch racisme in Nederland. Wellicht zie we Asscher ook nog terug die vol begrip deze man zijn verhaal zal bevestigen.
Ik begrijp het niet helemaal. Was hij nu op zoek naar iemand die hem snel een chemokuur kon geven? Hij bleef maar roepen. kanker, kanker. Ik vind het dan vrij schokkend dat echt niemand hem de helpende hand biedt.
Doorgedraaide en BLM in 1 zin. Is dat niet dubbelop ?
Hondsdolle Lives Matter.
Daar mag de Amsterdamse politie zeker ook al niet meer op handhaven van de burgemeester? Lieve help, tegen de tijd dat ze arriveren is je postkoloniale broek uit de mode.
Dit gewelddadig gedrag komt voort uit (al dan niet terechte) bruine boosheid (en dan mag het of wordt het vergoelijkt door de deugers). Blanke boosheid wordt door dezelfde deugers altijd als racistisch of fascistisch beschouwd.
Ondertussen neemt de censuur in Amerika steeds grotere vormen aan. Het ene na het andere kanaal op youtube wordt gewist. Gisteren Stefan Molyneux, vandaag American Renaissance. Ongetwijfeld met als doel de aanstaande Amerikaanse presidentsverkiezingen beinvloeden.
hoe een persoon een straat kan gijzelen
Kunt u zich voorstellen wat er gebeurt als er een hele groep door de straten paradeert. We hebben wat meer vikingbloed nodig.
De ondergang van de BV NL perfect in beeld gebracht door smartphoneverslaafden!!
Niks doen, alleen filmen en filmen .
Deze racistische bananenmonarchie is toe aan een full reset inclusief verwijdering van alle ,,bestuurselementen,, die dit neanderthaler gedrag nog proberen te goedpraten.
Nogmaals ,,ALL LIVES MATTER.
En over tot de orde van de dag.
Zo'n ouderwetse breekbare bloempot van gebakken klei met een afrikaantje erin had 'm zonder al teveel letsel uit zijn psychose kunnen redden cq zijn roes kunnen doen uitslapen.
een grindtegel van pak'm beet 35kg is effectiever.
een grindtegel van pak'm beet 35kg is effectiever.
De grachtengordels zijn door slavengeld opgebracht mag deze meneer zijn eigendom terugvragen? Ja toch, ik denk dat de genuanceerde linksekerk bewoners het helemaal eens zijn met dit onrecht en morgen het huis woon klaar afstaan.
Heb er 2 kennissen wonen. Allebei zo rood als de neten. Totdat men aan de centjes komt dan houdt het op.
BLM meneer stond alleen niet bij een grachtenpand maar in een oude volkswijk in west. En ja veel rooier dan op de grachten vind je ze niet. De bewoners dan die uit Nederland komen (vaak niet oorspronkelijk uit Amsterdam).
Heeft u ook zo genoten van dit filmpje? Stem dan volgend jaar VVD, voor nog veel meer van dit soort kansrijke hardwerkende buitenlanders.
Het maakt niet uit waarop je stemt, je krijgt het toch wel.
Wij moeten van onze bovenbazen in Brussel dit soort uitschot verwelkomen zoveel mogelijk pamperen.
@5611 | 02-07-20 | 13:17: vreemd om die mensen als bovenbaas te zien. Calimerodenken ?
@van Oeffelen | 02-07-20 | 13:52:
Wie heeft volgens u dan de macht in dit land? 2e slaapkamer en Willy zeker niet...
Dit was Edgar Davids die namens de dialoogcommissie nachtelijk onderzoek deed naar racisme.
Daarom een tweede amendement in Nederland.
We moeten onszelf kunnen verdedigen want van de overheid is weinig te verwachten.
Vroegâh zaten dit soort aperte geschiftelingen vanwege dit soort gevaarzetting veilig opgeborgen in een speciaal daartoe opgetuigd gesticht.
Maar helaas, bezuinigingen op de GGZ en aanverwanten...
Vroeger hielden we dit soort hondsdolle exemplaren zo veel mogelijk buiten de landsgrenzen. Tegenwoordig moeten we dit als verrijking beschouwen. Bedankt, links!
Trouwens ze hebben in Amsterdam veel grotere problemen dan stoeptegels door ramen gooien.
www.dagelijksestandaard.nl/2020/07/oi...
Akwasitunnel of 2Pactunnel.
Ohoh, de vrouwe van het volk is bang voor ‘volkse rancune’, Bijlmervolkrancune vindt ze dan weer prachtig en grijpt ze aan om uit te buiten voor politiek GL-gewin.
@Slipsnifter | 02-07-20 | 13:02: ik vind een tunnelnaam toch wel erg magertjes voor deze twee heren die een onvergetelijke bijdrage hebben geleverd aan de opbouw van het westen! Daar vallen ook alle gesneuvelde soldaten in WO2 en onze voorouders die het land na de oorlog in grote armoede hebben opgebouwd toch volledig in het niet. Nee hoor BLM!
@Harrie7949 | 02-07-20 | 13:09: Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, zo'n tunneltje naar ze vernoemen zouden ze waarschijnlijk opvatten als een belediging! En terecht!!!
Als we Amsterdam nu een hernoemen naar Akwasistad, Simonsstad(naar onze briljante Sylvana Simons) of, om het wat mondialer aan te pakken; 2pac City, of Floyd City.
Of misschien is het wel beter om Nederland meteen maar te hernoemen naar Akwasiland of iets dergelijks?
Femke Faalsema is gewoon een activist vermomd als burgermeester.
Als hij nuchter is , mag hij als straf eventjes op zijn knieën voor dat jongetje , wat hij enorm heeft laten schrikken, en er nog zeker nachtmerries op nahoud.
Black matter lives.
Is "Black Lives Matter" tegenwoordig een soort vrijbrief waarmee je ongehinderd je gang kunt gaan omdat niemand je nog tegen durft te spreken want dan ben een racist?
Eh...... ja.
Kan in het rijtje Stikstof, xenofobie en klimaat!
@Slipsnifter | 02-07-20 | 13:00: Ok bedankt. Nu nog even uitvinden hoe ik, als blanke zijnde, dit in mijn voordeel kan toepassen.
@priks | 02-07-20 | 13:02: Zelf ben ik informatie aan het inwinnen hoe me om kan laten bouwen tot een poc.
Nu maar hopen dat in dat appartement een D66-stemmende NPO-er woont.
Dat zal vast wel niet, het zal waarschijnlijk iemand met een "afwijkende" mening zijn.
@Slipsnifter | 02-07-20 | 13:01: D666 stemmende NPOers wonen doorgaans op stand in het Gooi of in Zuid of zo, als het maar roomblank is, zeker niet in Nieuw West. Diversiteit is voor het plebs.
Just matters....
De hoofdcommissaris, niet escaleren vooral niet escaleren morgen moeten jullie weer een paar oudjes wegjagen op het Malieveld.
Links wil weer hun Kristallnacht hebben aangewakkerd door propaganda uit de linkse MSM.
Na de eerste paal door de ruit had hij liggen leegbloeden op het voetpad. Lives matter maar niet als je mij komt lastigvallen met palen en stoeptegels.
Drie keer raden welke landen het zijn.
18 landen, 671 miljoen zielen: gemiddeld IQ 65
www.vrijspreker.nl/wp/2019/11/18-land...
In combinatie met het 'warrior gene' weet je dus wat je van BLM-achtige bewegingen kunt verwachten.
Maar "Met dat soort feiten moet je erg uitkijken", is mij ooit verteld. Want kennelijk zijn feiten tegenwoordig ook al racistisch.
Dit is vast de conclusie van wit onderzoekteam.
Dat compenseren ze met geweld. Dus vergeet de dialoog maar.
Joop's cs gemiddelde iq is een racistische uiting van culturele appropriatie.
Een idioot die blm staat te roepen en vervolgens de boel sloopt. Iedereen kan wel van alles en nog wat roepen, dat maakt ze nog geen echte. Lokale dorpsgek waarschijnlijk.
Ja natuurlijk, en allah ackbar heeft niets met de islam te maken
en de kamp bewakers waren ook geen nazi's dat waren allemaal verwarde mannen
Of wellicht een groothandelaar in keukentrapjes
Amsterdam krijgt waarvoor ze gekozen hebben, mooi toch?
Vind deze nog het minst irritant.
Blijf het toch een vreemde benaming vinden, dat 'Black lives matter'. Alsof iedereen klaarstaat om een zwarte dood te trappen.
Zelf trap of sla ik niet eens mieren en muggen dood, gewoon omdat ik een dierenvriend ben. All animals (inclusief mensen dus, zijn ook maar diertjes) matter - dat zou ik al een stap vooruit vinden.
Een stap vooruit dan bij dit totale non-issue, wat dat weer geen stap is. Nee, ook geen idee waarom ik dit type...
Die hele racismediscussie gaat nergens over.....
En dan de bek vol hebben over "verbinding". Ik vindt BLM niet zo verbindend eerlijk gezegd.
Boos,
Boos,omdat de ruit vervaardigd is door de witte mensch.
Boos omdat de voordeur in elkander is gezet door de witte mensch.
Nog bozer omdat de wijnfles is ontworpen door de witte mensch.
Black lullo’s matter.
Toch raar dat een groep die over het algemeen matig presteerd, er zo een grote BEK op na houdt.
BEK Lives Matter
Compensatiegedrag, kijk naar KOZP. Zelfde laken een pak. Uitkering trekken, maar ondertussen alles en iedereen de maat nemen. I.p.v. dat we ze een schop onder hun luie aars geven krijgen ze een podium in linkse tv-shows.
Matig ? In de hele geschiedenis van Afrika , hebben ze niets maar dan ook niets gepresteerd , behalve een bloeiende slavenhandel opgericht. (En ik heb het over de zwarten , niet over de blanke N-Afrikanen .) Dus dat zei nu een organisatie als BLM zouden leiden , acht ik hoogst onwaarschijnlijk.
Wat eigenlijk het meeste opvalt is de gelatenheid van iedereen. Niemand doet iets! Natuurlijk, de politie is gebeld en die komt en die handelt het af. Netjes maar toch.. Waarom laten we dit soort gezeik allemaal over ons heen komen?
Omdat het van de zotte is, dat wanneer je wel reageert, het altijd gaat escaleren omdat zo’n totaalidioot daar ook stiekem op uit is en jij als reageerder dan alsnog de Sjaak is. Jij hebt wel wat te verliezen en de ander niet.
@LuNaTeeQ | 02-07-20 | 13:03:
Dit dus. Krijg jij als dader een openbaar showproces met als gevolg dat je leven totaal overhoop komt te liggen.
Pfffffffffff,
Rob Oudkerk, voorzitter van de koepel van Amsterdamse schoolbesturen Osvo, wil ontdekken waarom mensen niet naar een fantastisch gymnasium in Nieuw-West willen, maar per se naar Zuid.
“Ik heb ouders gesproken die vonden dat er op een school te veel meiden met hoofddoekjes rondlopen. Of hun kind niet op een donkere school willen. Dat soort redenen wordt wel genoemd, maar komt nooit in de openbaarheid. Ik geef toe: het is een moeilijk gesprek, maar het wordt tijd dat we die onderwerpen aansnijden. De vraag moet niet alleen zijn: waar wil je heen?, maar ook: waarom wil je niet naar die andere scholen?”
www.parool.nl/amsterdam/matchingsyste...
Was het niet Robje zelf die het ooit over die "kutmarokkaantjes" had? Maar dan "onze' kutmarokkaantjes" zoals hij zich verontschuldigde.
Vraag eens aan Halsema hoe dat precies zit met zwarte scholen. Zij heeft er ervaring mee.
Links snapt wel meer niet. Op dat soort scholen wordt je dochter uitgemaakt voor jankerhoer omdat ze geen hoofddoek draagt. Je kinderen worden gepest omdat ze geen kleurtje hebben, vraag maar eens aan Halsema, Rob. En als het echt tegen zit, komt er van leren ook amper iets terecht wegens algehele taalachterstanden of onaangepast gedrag danwel zijn de klasgenootjes stage aan het lopen bij die bling bling oom in een te dikke Audi. Ouders offeren alles op om hun kinderen van dat soort scholen weg te houden en terecht. Desnoods gaan ze voor € 10 tot 20k per jaar naar een dure, particuliere eliteschool.
De vraag is ook: waarom dragen die meisjes zo graag (?) hoofddoekjes?
Hoerenloper als schoolbestuurder. Goed plan.
Amsterdam laat maar gaan, het is toch de schuld van Wilders of Trump.
Gelukkig zijn er al veel mensen in de UK wakker geworden en willen niks meer te maken hebben met BLM. Veel voetbalanalysten, oud voetballers en presentatoren hebben hun buik vol van die extreemlinkse BLM. Nu hier nog ....
Die zitten niet meer in de EU. Maakt het wat makkelijker om een eigen mening te vormen.
Het pleit is nog lang niet beslecht.
KOZP heeft hier voet aan de grond, vreet uit de staatsruif en heeft ook extreemlinkse ideeën, Gretaa Thunberg, of liever gezegd de groep van apparatsjiks achter haar, heeft eveneens extreemlinkse denkbeelden en schroomt ook niet om te spreken van het omverwerpen van het patriarchale kapitalistische systeem, maar de morele standpunten inzake Zwarte Piet en het milieu worden inmiddels gedeeld door velen. Zelf onze minister-president put zich nu uit in voorzichtige bewoordingen die ons moeten leren dat hij van mening is veranderd, en dat die verandering een kwestie is van voortschrijdend inzicht, van een "geestelijke tocht die we allen moeten maken", alsof een en ander onafwendbaar is. Derksen wordt weggezet als een ouwe lul die in een verleden leeft, in een wereld die eigenlijk al niet meer bestaat, en zelfs Hans Teeuwen trapte aanvankelijk in die val en wist er met een welgemeend excuus ternauwernood aan te ontsnappen.
Degenen die nu openlijk afstand nemen van BLM, maar desondanks blijven beweren dat ze de morele boodschap als zodanig blijven onderschrijven zullen, zo is mijn voorspelling, in eerste instantie verdacht worden gemaakt en worden 'ontmaskerd' als hypocrieten en leugenaars. Als diegenen die ook kritisch staat tegenover de ideologie van BLM daardoor terugschrikken en braaf hun mond gaan houden, dan zie ik het somber in. Je ziet nu al dat de een na de ander haastig aan het voorsorteren is op de invoegstrook naar de Snelweg der Deugdzamen. De roedel van bekende Nederlanders staat hard te blaffen bij de deuren van de studio's van Op1 en Beau, en degenen die worden toegelaten geven braaf een poot terwijl ze op deemoedige wijze belijden hoezeer ze nu beseffen dat ze nooit gedeugd hebben en hoeveel spijt ze daarvan hebben, en dat ze zullen proberen om nooit meer te discrimineren of racistisch te zijn, en dat ze afstand nemen van figuren als Derksen die maar niet willen buigen.
En de talkshow hosts zullen steeds minder durven om nog iets te laten schuren, zoals Ekiz nog probeerde, en enkel nog maar de rituele dans begeleiden, zoals Pauw en Witteman destijds ritmisch klapten bij de buikdans van mevrouw Samuel.
Only black lives matter, wat een gekken! Maar nu even iets anders; gister de kamer-debatten gevolgd, Dictatuur 66, Groen-Vuil en volop CDA hulp voor het in stand houden en uitbreiden van discriminatie-meldposten ( Rijk-provincies-gemeenten) justitie specialisten en dik gesubsidieerde NGO's .Duizenden ambtenaren er bij en u begrijpt het al; deze lui zullen zich tot aan hun welvaartsvaste pensioen nodig vinden om racisten ( die er in Nederland praktisch niet zijn) in hun kraag te grijpen. De gigantische kosten worden op u, hardwerkende vredelievende burger verhaald.
Het is om dol te worden!!!!
Lees “flatgebouw Nederland” van Pamela Hemelrijk
Grootstedelijke ongemakjes zijn het..... Net als parkeervergunningen en een shit load aan blauw op straat.
Dank Allah op mijn blote knietjes dat we daar in Twentse dorpen nauwelijks last van hebben. Ik kon vannacht in ieder geval uitstekend slapen.
Wel typisch dat het meeste racisme voorkomt in de multiculturele steden. Ik heb zo lang ik leef nog nooit enige vorm van racisme mogen meemaken. Ik leef dan ook in de provincie!
Blauw op straat? Waar dan?
Twentse dorpen wel. De stad niet meer. Het kump dichterbie, jonge.
Edgar D. toch.. van je voetstuk gevallen.
Dit is het gevolg van de BLM waanzin. Is nog maar het begin. Laag IQ en de baas willen zijn.
Rutte?
Boze labiele mensen.
T'is wat.
Dat is een mooie afkorting.
Of een rol in de adviescommissie slavernijverleden, naast tropische storm en de brillenman.
Goed idee. Ik hoorde dat vele deugers weer veel aandacht wilde besteden aan dat verleden. Zelfs op scholen zou het er bij onze kindertjes ingepomd moeten worden, volgens de extreme deugers. Wat is er dan mis met een practicum?
Economisch heeft het ons veel voorspoed gebracht, dat voorzag Adam Smith al. We hadden alleen beter moeten nadenken over vrijetijdsmanagement. Gelukkig zijn daar nu wel HBO-opleidingen voor.
Had die slavernij maar nooit bestaan. Had de wereld / Europa / Nederland er heel anders uitgezien. Ik wil als blanke Hollander excuus en betalingen van de nazaten van de toenmalige slavenhandelaren. Zowel van de Europese alsook van de Afrikaanse en Arabische,
De slavernij is omgedraaid als ik naar mijn belastingafdracht kijk en op straat de import de hele dag zie rondhangen.
Er is eens een cartoonist geweest die over dit een treffende tekening had gemaakt en daar midden in de nacht met grof geweld van zijn bed voor werd gelicht.
@AntonJansen | 02-07-20 | 12:56: zijn Akwasi en Airfryer niet aan te klagen als nazaten van slavenhandelaren?
En dan gelijk weer kolonialiseren die handel. Scholen bouwen, ziekenhuizen, infrastructuur, en er heel misschien nog wat geld aan overhouden. Noemen we het ontwikkelingshulp, iedereen blij.
m.youtube.com/watch?v=SjJIdUs-fiE
Hij had een fles wijn bij zich, de pvv sympatisant. Drank is pvv!!1!! Aldus ene cobarde...
De gekkies kapen al aardig het debat.
Dat is nog niet zo erg maar ze kruipen in het geweten van de de labiele deugers. Das veel gevaarlijker. Daar is Corona een lachertje bij.
De man is 100% gedekoloniseerd, 'empowered' of hoe zeg je dat in het NL, verkrachtend?
Verward?
@Bataafje | 02-07-20 | 12:47:
In zijn kracht gezet.
Woont daar soms Journalist Chris Klomp?
De buurt krijgt dus letterlijk een wake-up call. Mooi inzicht in wat blm in zich heeft.
Goede vent. Zou hem meteen aannemen.
Inderdaad. Triest dat niemand naar de goede man wilde luisteren. En dat terwijl-ie zo mooi vroeg op weg naar z'n werk was.
Boze pigmentisch geprivilegieerde meneer, leeft niet onwaarschijnlijk in dubio over de identiteit van zijn vader.
Voelt wel de snerpende pijn die zijn betbetbetbetbetbetovergrootvader, aangedaan is. Volgens de van vader op zoon overgaande folklore.
Black lives matter more, kameraad.
IJzersterk Jan. In één regel het hele probleem geschetst!
Niet overdrijven want dan zitten we bij apen. Van betovergrootouder tot maximaal stamoudovergrootouder.
Gaaf land toch
Anything goes...
Hallo het is Amsterdam dat hoort allang niet meer bij Nederland.
Geef hem het adres van ongewassen Rutger en Halalsema. Beiden hebben bed, bad, brood, voordeur en raam voor hem. Hij mag zich daar helemaal uitleven en het hem aangedane onrecht nivelleren.
Verder kan het mij weinig interesseren. Als je in Amsterdam gaat wonen heb je een doodswens en krijg je dit er gratis bij op weg naar de deughemel. Stem dan ook niet op die marxisten. Zet er een hek omheen en we komen over 100 jaar misschien nog wel eens vragen hoe het bevallen is.
Waarschijnlijk gewoon een dronken wappie, wie loopt er anders met een fles wijn bij zich 's nachts op straat? BLM is in het nieuws dus daar bouwt hij in zijn wazige gedachten op voort.
Beschonken komkommer ©arzakan
Zoals vele nietsnutten!
Bekend gezicht. Loopt volgens mij altijd voorop bij KOZP demonstraties.
Dat zijn meestal die witte!
Hoor wie klopt daar kind'ren,
Hoor wie klopt daar kind'ren.
Hoor wie tikt daar zachtjes tegen 't raam.
't Is een vreemd'ling zeker,
Die verdwaalt is zeker.
'k Zal eens even vragen naar zijn naam.
Akwasi?
We are here.
Corona ?
Neen, een vermoedelijk jarenlang overmatig gecombineerd gebruik van resp. C2H5OH met C21H30O2 en C17H21NO4.
Goeie motie van GroenLinks. De eerste heropvoedingskandidaat meldt zich aan!
Nou die kampen zijn bedoeld voor de witten. Wat waren jouw gedachten van die Goelags?
@Zeiss | 02-07-20 | 12:45:
Daarom moeten al die buurtbewoners er in. Ze knielden niet voor die man dus dat moeten ze nog leren in dat heropvoedingskamp.
@Zeiss | 02-07-20 | 12:45: oooh, dus toch! Ik dacht eerder aan Blank lives Matters.
Het was trouwens wel in zo'n straat waar types wonen die massaal gaan klappen voor de zorg of samen zingen tegen de corona.
Is er nou niemand die op het idee kwam om "Lekker reppe" van de Vliegende Panters in te zetten?
"In de maatschappij staan wij op een laag treetje,
wij willen veel geld maar wij krijgen maar een beetje..."
Dat krijg je er nu van als je geen excuses wilt maken voor het slavernijverleden witte man. Doe eens snel herstelbetalingen over maken.
Die herstelbetalingen zijn we al zo'n 40 a 50 jaar aan het doen. Elke maand weer.
Sorry is niet genoeg. Ze willen pegels zien en veel ook.
Gepakt? Staat over een uurtje weer op straat. Dan moet hij zich over 5 jaar melden voor een zeer strenge straf bijvoorbeeld voorwaardelijk 1 uur schoffelen.
"Witte mensen wilden niet luisteren"
Blank, blank, blank, blank, blank, blank, blank, blank, blank, blank, blank, blank, blank, BLANK!
Kijk wat er met ons mooie land gebeurt
Het is te hopen dat er een deuger op dat adres woont waar die steen door de ramen ging.
Een echte deugkneus zou zeggen dat het slechts een verwarde man is...
een stevige nekklem is enige manier zo iemand in te tomen
Met of zonder knie?
@Frau Merkel | 02-07-20 | 12:44: 2 Knieën. Geen enkel risico nemen
Azarkan: 'beschonken komkommer'
Heren ,
Ik zag een pleonasme in de kop .
Of repetitio .
@Ikbenhet6 | 02-07-20 | 12:38:
Tautologie?
@Ikbenhet6 | 02-07-20 | 17:35: ja die idd
Als die fles aan barrels gaat,zou je zo een slagaderlijke bloeding kunnen oplopen.
Tja en wie wil er bloed op de achterbank
@AntonJansen | 02-07-20 | 12:40:
Krijg je daarna weer gedonder dat hij achterin moest zitten want rassies.
@Reebensteeltje | 02-07-20 | 12:43: Want anders wordt er een liedje over je gemaakt.
Ik gok Jorit Nuijens.
Moest me laatst in zijn vader verdiepen. Das ook een figuur, man. Glamourcowboy.
Hj zocht excusus in dat appartement.
-u- wordt -e-
@dathoujetoch | 02-07-20 | 12:36:
exceses?
@DrumPiet | 02-07-20 | 12:37: Nieuwe spelling. De taal verandert snel tegenwoordig.
De arme man is een slachtoffer van onze maatschappij.
<Jan Mulder modus uit>
Gelukkig woon ik in een omgeving waar men niet filmt en mailt, maar ingrijpt.
Ik had van die kliniek ook niets anders verwacht.
Maar hoe weten je volgers dan wat er gebeurd is?
@Kaas de Vies | 02-07-20 | 12:39:
Gaat hij direct de isolatiecel weer in voor 12 uur.
Vandaar ook dat hij soms een tijdlang niet reaguurt, wifi werkt niet in die cel.
@2voor12 | 02-07-20 | 12:42:
Neuh, dat is meer omdat ik een echt leven heb,
Ik neem dat de opgeroepen agenten ter plekke meteen geknield hebben voor deze man?
*op
Als ik het vanuit een burgemeestersstandpunt bekijk dan is dit te belangrijk om in te grijpen. Die mensen hebben veel pijn, dat zie je zo.
Dat hoorde ik ook gisteren in het debat, zwarte kinderen voelden pijn vanwege zwarte piet. Dit is natuurlijk aangepraat door hun ouders, ik zie dat als psychische mishandeling. Maar als je zwart bent mag je alles tegenwoordig. Ik ben benieuwd of deze man excuses aan gaat bieden aan de bewoners en alle schade schade gaat vergoeden.
Vroeger... toen werd er nog gewoon Amsterdams gesproken in Amsterdam.
Dat was evenmin te verstaan..
Blijf lekker rellen en slopen. Je doet het goed.
maar hij staat aan de deugkant en dat Matters.
Nothing Else Matters - The Jackson 5
@stekkerinjeoor | 02-07-20 | 12:35: ohjee. Ik zie het al. Virulent racisme. The Black Album... is institutioneel. Institutionele trashmetal dat is.
Zal wel de schuld van de witte mensen zijn die hem al jaren discrimineren.
Als een dronken lor een steen door mijn ramen gooit terwijl ik en m'n kinderen thuis zijn dan sta ik binnen 10 seconden buiten en gaat die persoon stoeprand eten.
Zoals in American History X? Is ook weer wat overdreven...
Maar pas nu op als Uw gezin en baan U lief is. Ze zitten overal, de Linkse NSB filmers.
Kennelijk vinden mensen in Amsterdam dat minder belangrijk. Zo'n man mag er immers ook zijn in Amsterdam
@Realism Is All | 02-07-20 | 12:35: Inderdaad en vergeet niet dat de tandartskosten behoorlijk kunnen oplopen!
Als je een niet-autochtoon mept loop je kans op strafverdubbeling wegens racisme. Kortom, de rechterij gaat er dus uit dat je hem mept omdat hij zwart is, niet omdat hij vervelend is of een bedreiging voor je gezin vormt. Denk daaraan voordat je eigen rechter gaat spelen.
Vervolgens word jij aangeklaagd en mag je achter het hekje plaatsnemen...
Geloof mij nou. Als mijn kind daar had liggen slapen en hij flikte dat sla ik de stront door zijn oren. Grootspraak? Daag me uit.
Rustig maar Carl, geloof je heus wel.
@stekkerinjeoor | 02-07-20 | 12:33: Nee maar serieus. Je kind waar een randdebiel bijna een baksteen op flikkert? Wie laat dat toe?
@Zeiss | 02-07-20 | 12:34: Niemand, juist daarom is dit gevaarlijke ontwikkeling. Voor velen is dit de vrijbrief om helemaal uit je plaat te gaan om je eigen mening. Steeds meer mensen gaan voor eigen rechter spelen. Totdat men aan eigen huis, haard en kinderen komt. Dan gaan we echt iets beleven. Maar in dit geval is er gelukkig sprake van “bijna”, “mogelijk” enz. Meneer dus veroordelen en opsluiten.
En zo is het.
Dronken, doorgesnoven wappie. Komt honderden keren per dag voor.
Dronken, doorgesnoven wappies hebben er wel weer een excuus bij om tot geweld over te gaan. Ze worden zo toch onderdeel van het leger.
@Schoorsteenveger | 02-07-20 | 12:34:
Het leger van dronken, doorgesnoven wappies?
Tijd voor een nachtwacht.
@wiers | 02-07-20 | 12:39:
Ik weet niet of het sarcasme is of niet maar ik kan me in bepaalde wijken goed voorstellen dat het daar uiteindelijk op gaat uitdraaien. 2 buren die met aangeleide honden af en toe even de ronde doen. Zou niet meer nodig moeten zijn maar ja, mede mogelijk gemaakt door de mainstreampartijen en Brussel.
Schijnbaar heeft deze man een zespri kiwi gegeten en zich met gillette geschoren waardoor hij plots een deuggevoel kreeg die hem opriep om de mensen in 020-west wakker te maken over racisme vanwege hun huidskleur.
En teveel Bavaria gedronken.
@Schoorsteenveger | 02-07-20 | 12:32: Aangeschaft bij de Appie.
@Schoorsteenveger. Kan niet, Bavaria is niet bedoeld om te drinken.
@Trasnochador | 02-07-20 | 12:39: Inderdaad, ik spoel daar nu mijn toilet mee door. Wees zuinig met drinkwater.
@CupDCake | 02-07-20 | 12:33: klinkt als aaaapie...= racisme!
Voor de authentieke CHOP beleving kunt u dus ook in Amsterdam terecht.
Verbaast me eigenlijk niets. Het was altijd al een vuilnisbelt met een 16-e eeuwse facade ervoor.
Deze gebeurtenis kan worden gezien als een exempel van wat Black Lives Matter voorstaat, namelijk het rigoureus vernietigen van onze samenleving, zonder aanziens des persoons.
Maar ik vrees dat deze gebeurtenis niet op deze weijze mág worden gezien, en dat de MSM er alles aan zullen dien om hard te maken dat het hier om een verdwaasd, verdwaald, verward persoon ging en zijn denken en handelen "niets met BLM te maken heeft", zoals elke fundamentalistische aanslag niets met de Islam te maken heeft.
Nou her en der beginnen mensen zich toch te bezinnen wb. de werkelijke motivatie van die club.
Kijk, al die linkse helper whiteys gaan hun fouten natuurlijk nooit toegeven, maar da's alleen maar een mooie stok om mee te slaan.
En verder: het grote gehalte domme doebers die de hele tijd voor de camera's en microfoons gesleept wordt doet 'de goede zaak' helemaal geen goed.
Men laat zich zo ontzettend kennen.
Een storing van een paar weken wat betreft de npo zou aan de andere kant wel goed zijn, want dat gaat echt helemaal mis daar....
BLM is haatzaaien voor gevorderde gekken en diegenen die erin meegaan zijn pas echte idioten.
Ik ben tegenwoordig een verharde man.
Ze kunnen me allemaal de pot op.
Teveel witte poeder gesnoven lijkt mij zo.
Blanke poeder. Onee, dat mag niet meer...
Ik denk dat het gewoon een verdwaalde vreemdeling was.
Ik zou eens even vragen naar zijn naam.
Ik zal eens even vragen naar zijn naam...
Ik las ooit een boekje Over Gastvrijheid van de filosoof Derrida, waarin hij beargumenteert dat het vragen naar de naam van de vreemdeling al een daad van agressie inhoudt (heel in het kort samengevat). Dat was het moment dat het begon te dagen dat alle postmoderne filosofie geouwehoer is van bezopen Fransen, maar wel gevaarlijk geouwehoer wat ten grondslag ligt aan deze identiteitspolitiek.
Akwasi
@Veldmaarschalk Sorry | 02-07-20 | 12:37: *de waanzin van* deze identiteitspolitie
Ik heb zo'n vermoeden dat de kranten hier vol van hadden gestaan als de persoon in kwestie "all lives matter" had geschreeuwd.
Beste BLMers. Hoezeer ik het betreur wat er met jullie "voorouders?"aldanniet gebeurd is,ga ik en ik hoop ook niemand van de regering ,excuses aanbieden voor dingen die VOOR onze tijd gebeurd zijn. Dit is mijn oordeel en daar zal je het GVD mee moeten doen.
Die gast dacht waarschijnlijk dat het huis een grote container was die leeggehaald moest worden.
Ik verbaas mij slechts over één ding. De politie kwam. De politie komt namelijk nooit als ik bel.
Daarom heb ik op zes hoog ook een hele voortuin aan stoeptegels liggen. Die kan ik dan naar beneden flikkeren en daarna weer gewoon doorslapen.
Gelukkig bleef iedereen daar wel op 1.5 meter.
Pappa durfde niet naar buiten? Ik zou die kerel echt tot pulp hebben gemept als hij een steen door de ruin van mijn kindje zou gooien.
Ja maar dan werken aangifte, OM en rechtbank heel doeltreffend en snel. U krijgt ook nog wat extra weken of maanden cel erbij vanwege rascisme.
Het zal wel weer uit het nieuws weggefilterd worden of op een dusdanige manier geframed worden dat het goed is dat deze persoon (hij/zij/het/overig) zijn emoties mocht uiten.
Waarom zou je dit landelijk brengen? Dit gebeurt landelijk enkele tientallen keren per dag. Omdat hij iets over BLM roept?
@DrumPiet | 02-07-20 | 12:39: Tientallen keren per dag tegels door de ramen? Lijkt me sterk. En omdat ie over BLM wat roept, namelijk dat ie respect eist, heeft het inderdaad grote nieuwswaarde! Vooral nu
Wat ben ik blij om weg te zijn uit amsterdam.
Ik laat me niet de stad uitjagen door (s)links volk (voornamelijk geimporteerd uit de provincie en over de landsgrenzen).
Helemaal mee eens zelf drie maanden geleden vertrokken uit die open inrichting geleid door een walgelijk gemeente bestuur en burgemeester
Woon nu in klein stadje in NH en prachtig uitzicht over IJsselmeer en landerijen en moet nu echt lachen als ik dit soort taferelen zie in Amsterdam Triest voor de mensen in Amsterdam
@Graaf_van_Hogendorp | 02-07-20 | 12:29: DE provincie? Da's toch alles direct buiten de ring van 020?
@Loempia | 02-07-20 | 12:33: Jij moet wel heel erg gelukkig zijn nu, want dit heb je al drie keer eerder gepost.
@Graaf_van_Hogendorp | 02-07-20 | 12:29:
Blijft grappig inderdaad als men klaagt en verwijt dat de Amsterdammers dit verdiend hebben, terwijl hun zonen en dochters degene zijn die dit pretpark mede hebben ontworpen...
@Loempia | 02-07-20 | 12:33:
De open inrichting komt vanzelf naar u toe een keer. En eerder dan u denkt. Provincies hebben quota's om statushouders te huisvesten en Amsterdam is al vol. Dus... have fun with je nieuwe buurtjes straks.
Hans?
Afval moet je ruimen.
AEB ligt wederom op z’n gat...
Ach, hij stak tenminste geen auto's in de fik.
Weten we zeker dat het Delyano B. niet was?
Gevalletje lage suikerspiegel denk ik. Dat verhelp je met van die heerlijke suikerbeestjes die zo rond december worden uitgedeeld.
Vast last van de Corona
Had dat appartement maar zwarte gordijnen moeten hebben was er niks aan de hand.
Of gewoon een sticker, black owned (zwarte eigenaar) dan was het de buurman.
Ik zou oppassen met 'black owned' op je huis plakken. Voor je het weet wordt dit anders geïnterpreteerd dan je bedoelde.
Een verwarde 'zwartepiet' die zijn decemberbaan voorgoed kwijt is? Dit hoort zo niet bij Amsterdam.
Nee joh SS heeft het net met hem uitgemaakt, hij snapt ut allemaal niet meer
Gewoon een medelander die dapper probeert te luilakken, maar ook dat kinderfeest nog niet helemaal in de peiling heeft. Wel wil ik het college van B&W in Amsterdam in overweging geven de riolering in A'dam te schrappen: waarom moeten de kleuren bruin en geel nou weer per se ondergronds, als je ook die koloniale rondvaartbootjesgrachten hebt? Tenslotte zijn we allemaal mensen en een strontschuit is een strontschuit: niet te verwarren met een diarreedrol als de Stopera op de officiële vlaggenschipstad van Nederland.
Gewoon met zijn allen de inhoud van je ouderwetse pot op zo'n goedbedoelende activist dumpen. Die social media van vroeger waren gewoon veel beter in het kunnen maken van je punt.
Dat dat kind wat lag te slapen risico liep is natuurlijk niet van belang. Is waarschijnlijk toch wit dus waar hebben we het over. Alleen Black lives matter.
Is dat trouwens ook niet discriminerend? Als iemand een bord white lives matter word hij/zij/onzijding/wit/zwart zowat gelynched.
En de schade lekker snel door het waarborgfons gekegen.
Logisch. Als ik mijn hond in alles zijn zin geef, wordt ie onhandelbaar.
Zo'n arm racismeslachtoffer als dader portretteren, puur racisme dit. Zitten de filmerts al in een een GL/DENK werkstrafplaats?
De witte vlucht gaat nog eens heel groot worden.
En wat doen we er aan. Helemaal niets. Alles wordt met de mantel der liefde bedekt en vooral ontkent dat het ook maar is met BLM, heeft te maken. Iedereen die dat beweert, wordt door de inquisitie opgepakt en voor een tribunaal gebracht en als ketter veroordeeld. Voor hem of haar wacht de brandstapel onder toeziend oog van daar toe gedwongen omstanders zodat zij bij het zien er van, wel even langer denken om hun mening te geven. Zo zal het binnen afzienbare tijd gaan. Be ware.
Ik zie weinig verschil met IS en de sharia of de Stasi ttv de DDR. Dat model ligt in het verlengde van de wijze waarop media gedogen, goedpraten, framen, veroordelen en bericht geven over BLM, KOPZ en alles wat zwart gekleurd is. Nu nog een flinke schadevergoeding voor het leed van 200 jaar geleden, dan deugen we weer een beetje. Stelletje witte racisten dat we met z'n allen zijn !
Gevalletje apart zullen we maar zeggen. Ik kan de term black lives matter niet meer aanhoren. Hoe vreselijk racistisch en eenzijdig ingestoken is dat wel niet? En nee het is geen metafoor om ook antisemitisme, homofobie of andere zaken aan te pakken. Dit is gewoon een vreselijke club. Dat hooggeplaatsten die club met die reputatie, naam, achtergrond en financiering serieus nemen. Een foto/video en audio bank is over 1 jaar heel veel lol waard. Dan snapt iedereen dat het idioten zijn en hoe niet-kritisch onze leiders zijn die het nu opnemen voor deze idioten.
Raar deze man vraagt om bevestiging dat zijn leven ertoe doet? Soort van respect vragen.,maar dat moet je toch verdienen?
Nee, want u bent racist als u hem niet geeft wat hij eist.
Rutte wil Slavernij verleden niet erkennen omdat het leidt tot polarisatie. De hoeveelheid boter op hun hoofd is op zich wel opmerkelijk. Turkije heeft aangeboden om met een gezamenlijke commissie tot reine te komen met het gezamenlijke verleden met Armenië. Laten we gewoon alle misdaden in die tijdsperiode onderzoeken. Wat ik opmerkelijk vind aan de houding van NL, dat ze in dat geval van open houding van TR JUIST kiezen voor polarisatie!!!
Door dit soort poppenkast tafarelen weet ik de geestelijke gezondsheidssituatie van het bestuur van het land niet meer op waarde in te schatten. Lijkt me meer iets voor proffessionals.
Dus als we niet meebuigen zijn we aan het polariseren?
Polarisatie met mensen waarmee je het niet eens bent is juist goed.
Voortschrijdend inzicht=kiezersgunst. Rutte is binnen een jaar door de pomp.
Nooit excuses aanbieden voor dingen waar je niks mee temaken hebt. Dat is absurd.
Het knappe van jouw leugen is dat je weet dat jij liegt. Turkije werkt mee.. Turkije heeft alle bibliotheken geopend. Turkije dit Turkije dat.. Als je jouw leugen maar vaak genoeg vertelt ga je hem blijkbaar zelf geloven,
Leuk, the Mouth of Erdolf komt hier ook weer zijn stinkende windjes ventileren.
Wel op een goed gekozen tijdstip trouwens, had een beetje moeilijke stoelgang maar ik voel me toch een partije spetterpe0p aankomen...
Wat is het toch fijn om in de stad te wonen. lekker allemaal doorgedraaide mensen en bevolkingsgroepen bij elkaar die elkaar allemaal niet mogen.
Valt wel mee hoor. Slaap hier heerlijk rustig; mensen in mijn buurtje werken hard, nooit geluidsoverlast, iedereen houdt rekening met elkaar. Is in ons andere huis in de provincie wel anders, daar is het vaak niemand maakt me wat want "mien erf" en die boerenraveparty's dragen qua geluid ook best ver. Goed, je hebt hier soms een flippo maar valt echt mee, ligt beetje aan de wijk wellicht.
Goed idee om het Riagg weg te bezuinigen.
Een hoop van die BLM'ers hebben een of meerdere stoornissen welke ze nu kanaliseren en projecteren op de witte lees blanke man.
Vele zijn gewoon geestesziek en moeten daags door een zuster onder dwang smelttabletjes krijgen.
Ik denk meer aan een kuchschot.
Het begon met Jeaup en zijn ideeën voor gezinshereniging en uitkeringen verhogen. Daarna werd het wel erg duur allemaal dus dan maar bezuinigen. Op oa ziektekosten en de RIAGG dus...
Taken van de RIAGG liggen nu de gemeente onder de noemer WMO. En zie hier het probleem. De instantie waar je moet aankloppen voor hulp, zegt zelf dat er niets aan de hand is met je en dat er sprake is van probleem in de samenleving.
Dit is het nieuwe normaal en Groen Links zag dat het goed was maar zeg niet dat het misschien Akwa zou kunnen zijn want dan zijn de rapen gaar want die man is kunstenaar met stenen en een wijnfles en mag daarom bij M, op1 en Beau aanschuiven.
Als het nou een ethisch superieure cultuur die we kwaad gedaan hebben, was, dan waren excuses voor de slavernij, ook al is het lang geleden gebeurd, wellicht gepast. Maar die Afrikaanse culturen waren dat niet. Ze waren wreed, oorlogszuchtig, primitief. Dankzij Europa is het beschavingsniveau van Afrikanen en hun nazaten omhoog gegaan. Al is dat niet altijd gelukt gezien de filmpjes. Wanneer bedanken jullie ons nou eens?
Zo, BLM heeft de vaart er lekker in. We zijn inmiddels al bij de kristallnacht.
En in noverber gaat het 'gezicht trappen beginnen'
Is het bij Hacarmel al jaren.
Een oude wijze man zei ooit tegen me: Drank maakt meer kapot dan seks goed kan maken...
Dit is echt een incident, lijkt me,
maar wel zorgelijk dat met drank op BLM een rechtvaardiging is voor terreur.
En dat heeft zeker wel met de boodschap van BLMers te maken.
.
@BLMers: Stel je eens voor dat de rollen omgedraaid waren...
... en? Wat was het? Een verwarde deuger... of misschien een bevrijde slaaf?
Ik denk dat laatste aangezien ze op TV allemaal doen alsof ze zelf op de plantage hebben staan plukken.
De vraag is natuurlijk waarom dat appartementencomplex?
Racisme is in Nederland een gevolg, geen oorzaak. De hele BLM-waanzin bewijst dat wat mij betreft eens te meer. Wie zit er te wachten op iemand die zo eendimensionaal in het leven staat? Die meent iets te kunnen ontlenen aan het onrecht dat zijn voorouders vele generaties terug hebben ervaren? Die denkt dat zijn ingebeelde slachtofferschap prevaleert boven de rechten en veiligheid van al die anderen? Die van zijn huidskleur levenslang een verdienmodel maakt om vervolgens anderen te gaan verwijten dat zijn kleur allesbepalend is? Ik niet, in ieder geval.
Opportunisme is de enige vaardigheid waarmee het lowlife zich in leven weet te houden.
Mooi gesproken Mickey, ben het er helemaal mee eens. De 1e zin is goud wat mij betreft want zó waar. Als een bedrijf een bepaald soort mensen niet meer aanneemt (want heel veel ellende mee gehad in het verleden), is dat het gevolg van een oorzaak en dus géén racisme.
"Racisme is in Nederland een gevolg, geen oorzaak"
Dat is met afstand de allergrootste onzin die ik hier in lange tijd heb gelezen.
Gevolg waarvan dan?
@DrumPiet | 02-07-20 | 12:33: Misschien van wangedrag, narcisme en onverantwoordelijkheden?
@DrumPiet | 02-07-20 | 12:33:
Van gedragingen, DrumPiet. Zo heb ik naar aanleiding van jouw reacties door de tijd bijvoorbeeld wat moeite gekregen tegen mannen die Piet heten. Maar even serieus, racisme wordt te vaak verward met aanlopen tegen de grenzen van tolerantie. Je maakt mij niet wijs dat een keurige zwarte meneer of mevrouw in een gemiddelde Nederlandse kantoortuin aan de lopende band wordt beschimpt of achter gesteld door zijn baas en collega's. Maar er is ook een leger profiteurs, nietsnutten en wannabe gangsta's waar mensen een mening over hebben. De blanke Nederlander ziet het onderscheid haarscherp, maar zou alles en iedereen over één kam te scheren. Dat is een onterechte aantijging.
@wijsvinger | 02-07-20 | 12:44:
En dat bestaat alleen onder mensen van andere rassen/kleuren?
@MickeyGouda | 02-07-20 | 12:46:
"Maar er is ook een leger profiteurs, nietsnutten en wannabe gangsta's waar mensen een mening over hebben. De donkere Nederlander ziet dat onderscheid haarscherp, maar zou alles en iedereen over één kam te scheren. Dat is een onterechte aantijging."
@DrumPiet | 02-07-20 | 12:47: Och, bij bepaalde groepen springen dergelijke zaken er wel héél erg uit.
@DrumPiet | 02-07-20 | 12:48:
Daarom gaat het leeuwendeel van de blanke Nederlanders ook niet te straat op en beoordelen we elke situatie op zijn merites. Leven en laten leven, maar nu haalt dat ons op een verwarrende manier in.
@MickeyGouda | 02-07-20 | 13:06:
“ Daarom gaat het leeuwendeel van de donkere Nederlanders ook niet te straat op”
Zie je?
Institutionele mafkezen
Komt omdat dit land institutioneel racistisch is. Met jullie black pete. Nou jullie kunnen black pete krijgen ook, maar niet door de schoorsteen. Maar door de deur in te trappen en daarna je in gezicht te trappen. Want dat zouden mijn slavenverhandelende voorouders uit Ghana ook doen. Toch Beau?
Ik zie weinig verschil met die randdebiel die 3x Ha Carmel molesteerde?
Andere religie. Die was moesliem, deze is marxist.
@Graaf_van_Hogendorp | 02-07-20 | 12:21: Karl had ook een baard. Dus zoveel verschilt het ook niet.
Vanav is deze man te gast bij op1 horen we zijn zielige verhaal in geuren en kleuren
Met witte kozijnen nodig je dit nachtelijke debat natuurlijk ook wel uit.
Tot aan die door een raam gesmeten paal had het nog Hans Teeuwen geweest kunnen zijn met een performance.
Ik moest toch lachen
Black lives matter!!
Hey! Hou je muil es
Juist, black lives matter, en allemaal om wraak te nemen ook nog.
Dus even punt voor punt, BLM wil wraak nemen op de witte/blanke mensen, omdat mensen met diezelfde kleur (die ze niet kennen) onprettige dingen gedaan hebben (understatement) met de mensen waarvan BLM claimt dat ze de zelfde kleur hebben en op basis daarvan zichzelf rechtvaardigen dat ze blanken afmogen persen, en dat alleen op basis van de huidskleur en geen andere kenmerken.
Dus een blanke slaaf is schuldig in dit verhaal en een zwarte slavenverkoper uit afrika is slachtoffer, want kleur maakt uit.
Wie is hier dan rascistisch?
Dit heeft niks met racisme of black lives matters te maken maar alles met media die alles opblazen. The scum of the earth. Verder ben ik al jaren racist. Niks mis mee.
Dat krijg je dus als je mensen het gevoel geeft dat ze onderdrukt worden dan willen ze wraak. Kan niet anders dan dat de politiek weet wat de gevolgen gaan zijn. hegelian dialectic.
"Hoor wie klopt daar kind'ren" ?
Alles ziet die slimme Piet,
Zich vergissen doet hij niet.
de hele buurt hoort het en NIEMAND DOET IETS.
Dit is waarom het misgaat in Nederland. Bij vervelende 'jongeren' bij zwembaden, mensen die een verkeersongeluk hebben, mensen die in de war zijn, vandalen, etc. etc. Een hele zwik individu's die met gemak een groep kunnen vormen, blijven angstig binnen zitten, voelen zich niet verantwoordelijk, kijken weg, of filmen het probleem met een mobieltje. En maar mekkeren dat het slecht gaat met het land, niemand meer voor elkaar opkomt, etc.
Er wonen niet echt flinke kerels in West, kantoorpikkies kunnen zich niet verdedigen, ik ook niet hoor.
Precies dát dus. Als "we" vanaf dag één alle, momenteel overlast gevende, groeperingen adequaat van al dan niet fysieke repliek hadden bediend; was het nooit zo vér gekomen.
Je hebt helemaal gelijk. Dit is dan weer een gevolg van doorgeslagen materialisme, kapitalisme en "eigen verantwoordelijkheid". Dit land kent geen cultuur meer waar we voor elkaar zorgen en inderdaad in situaties als dit actie nemen. Iedereen z'n eigen zielige hachje redden.
Heb ooit wel eens dergelijke randdebielen, op hun donder gegeven, kreeg de halve wijk over mij heen.
Aangifte ? ja tegen mij !
Ik trek het gordijn dicht de volgende keer, doei.
Er zijn af en toe mensen die wel ingrijpen. En die zitten nu met een strafblad en moeten geld aan de aanstichters betalen.
Daarom grijpt bijna niemand meer in.
De sociale cohesie is decennia lang gesloopt door import van vreemde portiekluchtjes en deugmedia op de trein van de globalisering. Dat draai je niet zo even terug.
Allemaal een grote mond van:de maatschappij, dat ben jij, spreek elkaar aan, blijf van onze zorgverleners af, bla bla bla.
Gebeurt er iets in je straat, ga je lopen filmen......
Geen 4 buurmannen die met een ijzeren staaf naar buiten rennen om te kijken wat er mis is.
Echt, Amsterdam is zoooo verloren....
Mensen willen eigenlijk wel maar weten ook dat ze zelf worden aangeklaagd en je veel meer ellende krijgt. Er zou een soort van ingrijpersdispensatie moeten komen zodat men weer eens durft in te grijpen. Je voorkomt immers erger.
Bewoners hebben wat te verliezen, het is onwaarschijnlijk dat sujet in kwestie enig beroep uitoefende of bezit heeft. Waarom zou je vrijwillig het cachot invliegen voor zo'n kansloos figuur?
@Graaf_van_Hogendorp | 02-07-20 | 12:23:
That's the spirit!! En we leefden nog lang en gelukkig?
Emmertje water?
Omdat de autochtone nederlander al decennialang is afgeleerd geweld te gebruiken. Die verstijven gewoon bij het zien van dit soort gewelddadige mensen en weten niet wat te doen.
Tel daar bij op dat jij na afloop als dader word opgepakt en de aanstichter jou een proces aandoet.
Je wordt op de gsm gefilmd, er wordt in geknipt en de context wordt verdraaid (zoals bij Derksen), je naam en kop worden bekend, je verliest je baan en totale sociale leven.
Want je staat een zwarte in elkaar te beuken. Zonder racistisch motief. Net als met Floyd in feite.
En weten hoe dat af is gelop... o nee, nog jaren lang zal doorgaan.
In Venlo werd ooit een man dood geslagen, Bouwvakkers stonden er bij en keken er naar.
@dathoujetoch | 02-07-20 | 12:28: Mijn tante gooide eens van 1-hoog een emmer water op haar buurvrouw die lag te zonnen en haar kat aan zijn staart door de tuin had gezwiept want die was 'lastig'. Natuurlijk kwam er commentaar vanwege de emmer water en tante's antwoord was: 'het hadden bakstenen moeten zijn, kreng'.
White silence means violence.
Als je van wijn dronken kunt worden ben je geen echte kerel.
Dit is z'n nuchtere staat.
of jij drinkt geen echte wijn ;).
Ik weet zeker dat dit Akwasi was
Ach, hier in de straat zingen ze in het weekend ‘s nachts op weg van de kroeg naar huis “daar moet een piemol in”.
Fijne buurt.
Woon je op de wallen?
U bent dan ook onweerstaanbaar voor sommige mensen.
Weten we zeker dat dit Akwasi niet was? :)
Racist!
zijn broer misschien?
@HoerieHarry | 02-07-20 | 12:17:
Als het er echt op aankomt zijn we dat uiteindelijk allemaal en inderdaad: kleur maakt dan niet uit. Niet iets waar de mensheid trots op kan zijn.
@roevka | 02-07-20 | 12:20:
Nee, we hebben allemaal vooroordelen.
Dat maakt je nog geen racist.
@HoerieHarry | 02-07-20 | 12:22:
In luxe kan je het negeren.
Slapen = racisme.
Zwarte piet moet gewoon blank zijn met wellicht een roetveegje van de schoorsteen. Het is ook misleidend en onnatuurlijk dat getinte mensen inbreken om kadootjes te brengen. Dat positief racisme moet hoognodig stoppen.
"BLM" het nieuwe "Allahu Ahkbar".
Dat was hoesten toch al?
Had er nou niemand even een bankstel naar beneden kunnen gooien?
Gevolgd door wat pepernoten.
We hadden ze nooit moeten kopen ...
Sja, die ruilverkaveling en mechanisatie van de landbouw hebben een hoop mensen brodeloos gemaakt.
( geintje, Joris ).
-Grinnik-
Je moet ook arabieren nemen, die hebben weliswaar weer andere ongemakken maar ze kunnen wel goed koken. Zullen we d'r nog een paar meer laten komen?
Het is net als een boot bezitten. Je blijft er geld in gooien en er weinig lol aan beleven.
@2voor12 | 02-07-20 | 12:27:
Koop een rubberboot, werk je dood.
Deze mensen zijn extreem gefrustreerd, omdat niemand buiten hun eigen bubble begrip voor hen heeft. Ze koken helemaal op. Een schoolmaat en een ex-vriendin van mij ontsporen ook en slaan (figuurlijk dan) steeds harder om hun heen.
Hé hé gelukkig! Een scholier tussen de reaguurders die wakker is en geen koe wil zijn. Complimenten. Meest deugers denken dat wij alleen bestaan uit witte boze mannen van boven de 40.
@Flip468 | 02-07-20 | 12:27: O maar dan ben ik dus ook racist!
Ik dacht alleen blanke mannen met een baan van +50.
En dat ben ik allemaal behalve +50. Ben net +40.
Hmmm. Nou ok dan. Weet ik dat ook weer :.)
Baan hebben en dus belasting betalen = racist. Doe ik toch nog iets goed.
Kun je even uitleggen aan deze veertiger waar ik precies begrip voor moet hebben? En wie 'deze mensen' precies zijn? Ik zie op het filmpje een ouderwets doorgesnoven GGZ-klant.
Ze hadden het adres van Halsema moeten doorgeven, daar had hij op meer sympathie kunnen rekenen.
Samen met de buurman hem verrot slaan, voordat hij de boel in de fik steekt.
Denk dat je beter de Amerikaanse politie kunt bellen.
Heerlijk hoe onze sneeuwvlokjes het allemaal in beeld brengen. Gelukkig lieten ze deze Black Hero zijn gang gaan zodat wij allemaal kunnen meegenieten. Voor hetzelfde geld waren ze er achteraan gegaan en hadden ze en gevloerd en hadden we dus geen beeld gehad.
Zwarte Piet is veel erger.
Zwarte Piet heeft meer voor een positief beeld van de zwarte medemens gedaan dan al die krijsende eisers van BLM samen.
@5611 | 02-07-20 | 12:14: Het door Zwarte Piet in de loop der jaren opgebouwde positieve beeld van de zwarte medemens wordt door BLM en hun meelopers weer volledig teniet gedaan.
Vind ik ook, het is verdomme een groot gemis dat die aardige donkere jongen d'r niet meer bij is. Maarja, moderne tijden en racisme enzo he, dan kan je beter gewoon alleen maar blanke acteurs nemen anders mag het al snel niet en gaan ze met klinkers gooien.
Volgens mij is zelfs Kees Boonman flauw van dit soort dolle honden.
Dadelijk hebben ze alleen nog maar radicaaltjes aan hun zijde. LOL
De filmer hoort de sirenes en zegt ‘The police is coming’. Die woont zeker nog niet zolang in Amsterdam.
Drank & drugs...
Is er al een taskforce?
A'damse politie kennende loopt ie vandaag om 12uur weer naar buiten.
Netjes toch..??
Was eerder deze week...
GS, jullie zijn altijd zo van het zeggen waar het op staat.
Welnu, noem het eens gewoon voor eens en voor altijd Only Black And Left Lives Matter.
Ik hoor die racisten namelijk nooit als er weer eens een blanke vermoord wordt door een zwarte, of blanke boeren uitgemoord worden door zwarte roversbendes in Zuid-Afrika of Zimbabwe.
Ik hoor ze nooit over zwarten die elkaar afslachten.
Ik hoor ze nooit over weer eens een leuk Islam-ritueeltje zoals, ach noem eens wat, het opblazen van een concertzaal in Manchester vol met jonge kinderen of het neermaaien van een volle concertzaal in Parijs.
Werkelijk nooit (N.O.O.I.T.) enig protest of grote demonstratie gezien van diezelfde lui.
Onderscheid op basis van huidskleur en/of religie het dat.
Zo duidelijk, ze doen het niet eens achterbaks of met een omweg.
Simpelweg omdat ze er door het Linkse Honden Bolwerk MSM mee weg komen.
In 010 had ie zeer waarschijnlijk een pan nasi gekopt.
Zonde van de nasi, volgende keer een lege pan nemen.
Nasi...!!
Thanks...!!!
@elfenstein | 02-07-20 | 12:15:
een oude lege pan.
@Cobalt bomb | 02-07-20 | 12:21:
Om niet te zeggen: Aangebrand.
Zou mooi zijn deze gast voor minimaal een jaar in de cel te flikkeren. Ik zou niet voor de gevolgen in staan als iemand een steen door het raam van mijn zoontje zou gooien.
De door u veroorzaakte gevolgen komen op uw rekening. helaas.
Met een beetje pech ben je hier niet tegen verzekerd en die zwarte man zal wel geen cent te makken hebben en zo ben je als onschuldige bewoner maar weer mooi de lul
Hij zou ter compensatie onbetaalde arbeid kunnen verrichten.
Ik ben nog altijd verbaasd over hoe geweldig strak de mobieltjes geluidseffecten, zoals een ingekwakt raam, opnemen en registreren. En weer weergeven. Dat dat allemaal kan, hebben we toch mooi te danken aan de kennis en kunde van .......... mensen.
ASML Holding om precies te zijn. Nederlands bedrijf, levert de machientjes waarmee je de chips die dat allemaal mogelijk maken kunt bakken. Best stoer.
Dit is dus wat die extreem marxistische blm aanricht. Echt een vooruitgang. Laten we een debat voeren.
"Een kind te slapen", mijn bloed kookt.
Nou nu niet meer denk ik.
Waarom je druk maken over iets dat had 'kunnen' gebeuren. Dat is superslecht voor de gezondheid.
@Lupuslupus | 02-07-20 | 12:45: omdat zo'n kind zich te pletter schrikt en zich niet meer veilig gaat voelen in zijn kamer... misschien?
Actuele situaties worden door psychisch gemankeerden vaak aangehaald. Heeft niks met de blm beweging te maken.
Zo zag je de laatste tijd ook vaak patiënten die de corona erbij betrokken. Opvallend.
Ach. Het is het besef dat langzaam maar zeker in daalt dat de meeste lives helemaal niet matteren.
Er zijn echt maar heel erg weinig mensen die er echt toe doen. De meeste mensen worden geboren, leven hun leven zo goed als mogelijk is op zoek naar hun persoonlijk geluk, en gaan dan dood. En de hele wereld heeft niks in de gaten.
Het zijn de uitzonderingen zoals Musk die een (positieve) uitzondering zijn op die regel.
En dat verklaart ook waarom Soros allerlei clubjes financiert. Op die manier mattert ie. Net zoals Stalin matterde, of Leopold II. Mensen die er toe doen/deden maar zonder wie de wereld vooral een mooiere plek zou zijn geweest.
Mooi gesproken, Ei.
Musk? Die heeft nog een lange weg te gaan. De wereld zoals jij die kent is geschapen door mensen als Rudolf Diesel, Nikolaus Otto, etc.
@HornoxNL | 02-07-20 | 12:14:
De wereld van tegenwoordig draait vooral op hardware ontworpen door 飞鸿 en 念真 , gemaakt op chiplithografiemachines van ASML/Philips. Ome Musk is slechts eindgebruiker van al die hardware, verder wel een coole gast hoewel ik ergens nog steeds denk dat zometeen blijkt dat hij eigenlijk een soort Dr. Evil is, een kwade genus die de wereldheerschappij wil.
Zijn er dan ook verstandige mensen die de kreet gebruiken?
Was het Hans Teeuwen?
Niks aan de hand. Dit was de Opstaan Allemaal Piet. Opdat U en uiteraard hij allen op tijd aan den arbeid kunt beginnen. De Wekker Piet.
Hahaha stop toerisme!!
Nee, dit is lekker hahahaha
Zag hij een zwart piet (in die ruit)?
Kan natuurlijk ook niet meer zo'n grapje anno 2020 of wel?
Als zo'n vent agressief is, dan vind ik dat alles weer even moet kunnen hoor. Wij moeten ook iets met dat bedreigende gevoel en dan is humor nog altijd minder erg dan een tegel op je bakkes.
En niemand die een enorme bloempot naar beneden flikkert en de gemeenschap een positieve dienst wilt bewijzen. Lekker deug volkje daar... gewoon je omgeving laten slopen door uitschot.
Als je aan de achterkant slaapt merk je er niet zoveel van en je kunt moeilijk voor elk gekkie in 020 je bed uitkomen.
@kapoerewiet | 02-07-20 | 12:10:
Je merkt het echt wel hoor, als iemand je voordeur probeer in te trappen. En wat ik verder over nachtelijke loslopende wildemannen denk hou ik voor me. Blij dat het hier nog niet zo ver is...
@Graaisnaaiert | 02-07-20 | 12:15:
Ik snap dat ook niet. Er is toch zeker wel iemand die die gozer even ongelooflijk op z'n donder kan geven? Ik zou zoiets niet toestaan in mijn straat. Het is iets anders als er een roedel van zulke staan maar eentje moet je gewoon even opvoeden. al is het maar tijdelijk.
Binnenkort niet op de Joop.
Of wel op de Joop schande schreeuwend dat al die bewoners niet onmiddelijk op de knieën gingen en deze man gingen toejuichen.
@2voor12 | 02-07-20 | 12:22: Schande dat die kapitalist zich zorgen maakte om zijn auto.
Ja, ik ziet het al: een zwarte nee-nee-sticker op de deur. Hij voelt zich gediscrimineerd door de dubbele afwijzing.
Hadden ze nog steeds gelijk met die sticker. Ik heb er ook eentje, Geen Ongevraagd Tegelwerk.
Daar zeg je zoiets ja...
Wees eens eerlijk: zou U verbaasd zijn als binnenkort de kleur van die Nee Nee stickers wordt aangepast in deze open inrichting...?
@Realism Is All | 02-07-20 | 12:14: Wat dacht u van de kleur van asfalt? Dagelijkse rijden ontelbare blanke mensen met hun auto over deze zwarte stroken. Wat een leed dat teweeg brengt.
institutioneel
Hoopgevend verhaal in de Telebelg.
Steeds meer mensen onderkennen dat BLM achterlijke, communistische criminelen zijn!
www.telegraaf.nl/nieuws/202171583/ex-...
De verlichting komt tegenwoordig wel vaker uit de UK.
@kapoerewiet | 02-07-20 | 12:09:
De eu-afkickperiode is daar begonnen, in sommige opzichten ljkt dat wel op wat je vaker ziet bij oud-politici en bestuurders: Pas wanneer ze met pensioen zijn komt het échte verhaal eruit en wordt alles wat we al de hele tijd dachten keihard bevestigd. GB gaat nog wel vaker uit de pas lopen met het eu-beleid en we kunnen daar denk ik nog heel veel van leren.
ja , gaaf om te zien! De zwarte gemeenschap moet opstaan en zich deze rotzooi niet aan laten smeren.
@kapoerewiet | 02-07-20 | 12:09: Niet alleen tegenwoordig.
Magna Carta: 1215.
Die Britten staan wel op een positieve manier in het leven.
Even generaliserend gesproken... als dat nog mag.
Op zich goed.
Aan de andere kant ook enorm blind dat je daar een maand of anderhalf terreur en openbaar racisme van die hersenloze gefrustreerde amoebes voor nodig hebt om dat door te hebben.
@Realism Is All | 02-07-20 | 12:18: Precies dat dus. Gaan de wappies nu ook de excuses aanbieden die ze voorheen van iedereen wilden hebben?
Aristotalloss | 02-07-20 | 12:06
Ja, en de NPO houdt 12 juli een anti racisme dag. Slapers.
Dat is de Wijn Piet die zijn baan kwijt is.
Dan wordt ie toch gewoon kookpiet?
@FrankVeer | 02-07-20 | 12:08: coke piet?
@rechtsdwalendeautist | 02-07-20 | 12:19:
Daar heb je er heel veel van in Amsterdam Zuidoost. Maar daar mag je eigenlijks niks over zeggen.
Wees blij dat hij niet op de vuilnisbak gaat trommelen; sommigen hadden hem dan misschien wel voor onze DrumPiet aangezien.
@rechtsdwalendeautist | 02-07-20 | 12:19: Dat vind ik weer zo stigmatiserend, gewoon kookpiet. Hoe die vacature dan exact wordt ingevuld, laten we aan de kandidaat zelf over.
Een black lives etter dit.
Die is toch zeker wel direct vrijgelaten met excuses? Anders is het rassisme en diskriminazi!
Sorry: Blank kind!
Heerlijk droge commentaar van Amerikaanse expat: "I hope he's not gonna touch my car."
Hij is een Nederlander, "The police is coming" is niet goed. De vrouw is Amerikaans denk ik.
@wilmeister00 | 02-07-20 | 12:12: interessant?
@wilmeister00 | 02-07-20 | 12:12: Denk ik ook. Als ze uit de stad komt zal het voor haar wel net als thuis voelen inmiddels.
die blek zn lijf mettert niet meer zoveel.
Vermoedelijk lag er een wit kind te slapen en dat dat kind een stoeptegel tegen het hoofd krijgt is niet erg, want alleen Black Lives Matter.
Die is inmiddels zijn roes aan het uitslapen.
Thuis.
Thuis?
Goed verhaal, beetje jammer van dat laatste "denk aan de kinderen"-argument. Als daar een 70-plusser had geslapen, was het niet erg geweest?
Zijn leven matterd mij even niet meer...
Stoeptegels matter!
GGZ-patienten matters.
Yup, jammer dat niemand inziet dat we gewoon longstay afdelingen en meldingsplicht met avondklok voor sommige typjes nodig hebben. Wel leuk dat het een gepigmenteerde meneer is die ook wat van het "racebaiting" nieuws heeft meegekregen.
Hey GS, kap eens met die wittemensenziekte. Het is gewoon blank.
Inderdaad, kappen met die onzin. Een stuk papier is wit. Mensen zijn blank.
Inderdaad. Hou ook FF rekening met MIJN gevoelens; Ik ben niet wit, ben niet zwart, ben niet zwart-wit, ik ben BLANK!!!
Maar dat geld ook voor de term 'zwarten'. Een 'zwarte' is hier in Brabant en in veel streken in Nederland nog meer beledigend dan n*kker.
Ik ga echt een neger geen zwarte noemen omdat dat politiek correct zou zijn.
Zo leer je een blanke bijna om racistisch te zijn.
'Je moet een neger voortaan uitschelden als zwarte' lijkt dan de opdracht.
Ook de term kleurling voelt niet goed. Dan klinkt het net of iemand niet helemaal goed is omdat hij een kleurtje heeft.
Get real: iedereen heeft een nèt iets andere kleur. De bouwvakker is lekker bruin van de zon de kantoorklerk lekker bleek van het binnen zitten. Who the fuck cares!1!
@keestelpro | 02-07-20 | 12:14:
Als een zwarte mij witte gaat noemen ga ik hem gewoon zwarte noemen hoor.
@2voor12 | 02-07-20 | 12:19:
Nou dan is de opzet van antifa & BLM wel geslaagd.... pfff
@Calastir | 02-07-20 | 12:13:
Zing als Frank Boeien.
"Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwartwit, maar in de kleur van je háárd."
www.youtube.com/watch?v=DAJ1XhimBYs
Nooit begrepen, haarden zijn bijna altijd zwart.
Maar ja, ".. wie wil er bloed op de achterbank van de degelijkheid?" was dan wel weer een hele goeie vraag.
Laten we wel zijn veel witte mensen noemen zichzelf al wit uit schaamte en erfzonden. Ze verdienen het predicaat blank dan ook niet meer. Het is net zoals met democratie. Als demense steeds op partijen stemmen die hun verder knecht aan een viertes reich gebaseerd op de Sovjet Unie, dan verdienen ze ook geen vrijheid en soevereiniteit meer.
@keestelpro | 02-07-20 | 12:20:
Als ze beginnen te schelden scheld ik gewoon terug. We hebben ze al te lang hun gang laten gaan uit angst voor racist uitgemaakt te worden. En zie hier het resultaat van het knikken, knielen en buigen.
@Schoorsteenveger | 02-07-20 | 12:22: Blank Lives Matter
@Graaf_van_Hogendorp | 02-07-20 | 12:28:
Het rotte ervan is dat de mensen die op de commu-partijen stemmen óók de rest van ons land mee de verdoemenis in trekken met dat gezever.
Dus eigenlijk hebben we dalijk twee groepen 'Native Dutchmen' die we onderscheiden door Blank en wit. (inderdaad, capital pun intended)
'Black Lives Matter!' toont steeds meer gelijkenissen met 'Allah akbar!'.
Met dien verstande dat de meeste mensen het goed bedoelen maar een paar enkelingen de term gebruiken om oeverloos geweld te plegen tegen ongelovigen.
Helaas geen enkeling maar een goed georganiseerde club marxisten die de zwarte leventjes gekaapt hebben voor hun eigen agenda, daarbij ondersteund door antifa en nog zo 'n paar akelige groepen die niet kijken op een paar leventjes meer of minder.
@elfenstein | 02-07-20 | 12:08:
Daarom zou de Nederlandse overheid de beweging Black Lives Matter als terroristische organisatie moeten aanpakken.
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/terr...
van BLM bedoelt helemaal niemand het goed. Als het echt goed was , was er geen weerstand tegen deze militante organisatie. "Don't talk about it
De manier waarop dit voorval in de media behandeld wordt zal ook sterke gelijkenis vertonen met gevallen waarin Allahu Akbar wordt geroepen. Men zal zeggen dat het om een verward iemand gaat dan wel iemand met een verlaagde suikerspiegel of andere aandoening, dus om iemand van wie we kunnen en moeten zeggen dat hij tijdens het plegen van de daar ontoerekeningsvatbaar was. Aldus kan zijn handelen, maar ook de motivatie tot dat handelen, volledig losgesneden worden van de goede zaak, van Black Lives Matter, als beweging, alsmede van alle aanhangers van die beweging. De beweging deugt, de aanhanger van de beweging deugt, de sympathisant van de beweging deugt, dus eenieder die zich met een beroep op die beweging misdraagt is a priori iemand die zich ten onrechte beroept en misbruik maakt. Een dergelijke redenering kan ad infinitum overeind gehouden worden, in principe tot er nog maar één persoon overblijft die Black Lives Matter vertegenwoordigt.
Als die terroristen het goed bedoelen (is dat geen contradictio in terminis...?) zouden ze het overlijden van die Floyd (waar nog helemaal geen keihard bewijs van een racistisch motief over bestaat, plus het waren niet eens alleen blanke agenten maar dat schijnt onbelangrijk te zijn) niet aangegrepen hebben om de wereld te terroriseren met hun Linkse Terreur.
@keestelpro | 02-07-20 | 12:12: maar ja...we kennen het meten met 2 maten systeem hier. Gaat dus niet op.
Hoezo dan alleen Black?
Deze club Black Lying Marxists deugt van geen kanten.
Behave Like Monkeys
REAGEER OOK