Zet u schrap. Generaal Pardon voor Permabans!

De Perma Purge is ENGAGED. (Dat betekent: uitgerold, vannacht, terwijl u sliep.)
We beloofden het een jaar geleden al. Bleek een van de zes miljoen dingen die makkelijker gezegd zijn, dan gedaan. Maar we zijn nu 1 jaar onafhankelijkheid verder, en wir haben es geschafft. Het Lebensraum voor verbannen reaguurders is verruimd, en jij bent welkom, welkom op ons blog. We hebben over ons roze hart gestreken vanuit de gedachte: wij een nieuwe start, dan jullie ook een nieuwe start. MAARRR vergeet nooit: iedereen draagt een digitaal enkelbandje en zodra je buiten de strakke kaders van de voorwaardelijke vrijheid (ook wel bekend als De Huisregels) struint, ga je niet langs Start maar direct naar de gevangenis. Voorgoed ditmaal, want een tweede kans is helemaal Hollands maar het moet wel LEUK & GEZELLIG blijven, met blokjes kaas op een plankje aan de stamtafel en zo. Enkelen onder u hoeven zich bovendien geen illusies te maken: GU heeft een hit list met een paar speciale namen paraat, en een high pressure scope rifle waarmee je van veraf al gespot én gesniped wordt. Voor alle anderen: welkom terug en knoop de woorden van vorig jaar goed in de oren: "Blowen op het bankje mag, het bankje slopen wordt niet getolereerd. Eigen verantwoordelijkheid hoeft echt niet zo ingewikkeld te zijn. Alvast welkom terug, geniet van de vrijheid, maar gedraag je nou godverdomme eens een keer. Tuig."
p.s. 1 dingetje nog: losgegooide permabans krijgen een verlengde zwitsalstatus. Geeft niks, die duurt maar een jaar...
Update: het kan snel gaan
Doei bakito!
Reaguursels
InloggenEen volk dat voor een Joris zwicht.....
val ik niet onder de algemene amnestie of zijn mijn zonden "doodzonden"?
Zijn al die fake chatdames nu ook weer losbandig geworden?
Test
Ik snap het wel. Ik vond de laatste tijd de kleur grijs veel meer bij Geenstijl passen dan roze. Maar ik ben benieuwd hoelang wij dit keer gedoogt worden.
Das leben ist wünderbar!! Drei bier bitte!!
Ben ik weer... levensruimte, waarvoor dank!
<mopper smurf modus aan>
Ik haat blokjes kaas op een plankje...
<mopper smurf modus uit>
Wat deze purge nu echt zou afmaken ist dat alle tegels die de oorzaak van de Ban's waren ook weer ontjorist zouden zijn.
De kers op de taart om ze nog eens the kunnen lezen. En wellicht nog leerzaam ook.
Maar get best haalbare talk wel een topic zijn die de beste voorbeelden gelegt, desnoods gecatagoriseerd.
Grr.. i hate Gboard autokorrekt meertalig.
Inderdaad leerzaam grapo, als we nu konden zien wat reden tot de ban was.
Ik vermoed dat heel veel van de gejoristen dat niet begreep.
Discussie niet mogelijk dus GS maakt geen fouten, tsja, ook weer apart, eh, laat ik nu eens oppassen, bijzonder hoor.
Ha! Wat is het reaguren veranderd! weer even wennen na al die jaren. En voor het eerst op een mobiele telefoon ook nog.
Kan niks meer herinneren van m’n oude ‘ Nick.:’
Dan maar niet.::
Beste Geen Stijl, jullie generaal pardon vind ik niet alleen ontzettend fideel maar ook slim. Omdat het ook jullie belang betreft zal ik proberen er soms minder met een gestrekt been in te gaan en toch mijn punt te maken. Complimenten aan jullie want jullie zijn een baken van belang.
Gestrekt been van jou? Haha. Dat moet ik nog meemaken. Waarschijnlijk gewoon de redactie beledigd. En niet teveel kwijlen, gross.
Edn gestrekt been richting de redactie linEaal? Zou dat kunnen? Overigens dank voor je reactie op mijn wederkomst.
Elke aandacht is goeie aandacht voor een ouwe nicht. En bijten in de hand die je voedt is dom. Nooit gehoord van subtiliteit zeker.
Bijten in de hand die je voedt moet je gewoon doen. Tenzij de ruggengraat van elastic is. Ook dat mag.
@Willem_Oltmans | 07-11-19 | 00:02:
Had nou gewoon gezwegen, dat was het verstandigst. Maar in tegenstelling tot mij breng jij je ego mee. Onverstandig. Behoorlijk kwetsbaar iets. It would be a shame if something happened to it.
Je mag blij zijn dat ik niet echt een hekel aan je heb.
Wie laat zijn ego nou spreken....
Fantastisch
Jij was ook hemelen? Heb je permaban gemist, jammer.
Zou wel mooi zijn als bottehond hier weer zou verschijnen.
Cojones zou ook mooi zijn.
Cojones heeft geen ban,heel af en toe zie je hem nog wel eens. Een keer per jaar of zo.
Hello world!
Heb zelf eindelijk nu. nl een permaban gegeven. Daar was het niet meer mogelijk om een fatsoenlijke reactie te geven. Alles wat daar niet pro links immigratie en klimaat is komt daar niet door. Nu. nl is echt een eng bolwerk met censuur politie.
Wees welkom. Hier is alles anders!
de permaban van mijn moslim buurvrouw
is niet opgeheven, hoe kan dat?
joepie
The return of ... me!
Ik zal het nooit meer over ongewassen moslimpjus hebben...
Goh, ik ben bijna ontroerd. Maar mijn permaban sloeg dan ook helemaal nergens op, maar dat zou ik sowieso zeggen, nietwaar?
Lekker man!
Ik begrijp het christelijke gevoel wel van GS.
Jaaaaaah..
we kunnen weer losssss
??
Werkend!
DKS durft niet meer denk ik
Die hoort het geslijp van messen al in de verte.
GU heeft een hit list met een paar speciale namen paraat, en een high pressure scope rifle waarmee je van veraf al gespot én gesniped wordt... bedankt. Ik weet genoeg.
Welcome back !
m.youtube.com/watch?v=MP5IViZV-N8
Hoe veel % van deze permabans kwamen van zentgraaff?
Zaaien (uitlokken) en maaien (oprotten).
Verheugt U, ben weer toegelaten! Ow ja, ik weet wel waarvoor de ban was, de reactie stond al meer dan 2 jaar in het reactie vak. Welkom voor mezelf!
Free at last!
m.youtube.com/watch?v=MP5IViZV-N8
Hadden we in plaats van een switsal niet beter een andere emoji kunnen kiezen?
Een enkelband of zoiets?
Sluit mooi aan bij het voornemen van 'onze' regering om van alle IS-nederlanders ook de permaban op te heffen en in huis te halen.
Wie ben ik
Dat wordt nog een hele klus, al die zwitsalletjes uitvogelen om te zien wie nou wie is.
YIPPIEEEE.! I'm back again... (en met mij vele andere 'boosdoeners') Maar voor hoe lang, is natuurlijk de vraag, haha; Dus nou maar beter mijn brutale weggejoriste mond dichthouden voortaan, want VVMU is wel erg kostbaar blijkt het.
Weer terug. Geen ban gehad. Snapte alleen niet hoe ik in moest loggen. Blijkt mijn wachtwoord onder reaguurder.nl opgeslagen te staan. Ja.
Username checks out.
Ik was er eigenlijk al aan gewend dat ik niet meer kon reaguren. Maar voelt toch wel lekker.
Heb overigens onmiddellijk mijn excuses aangeboden tot 2x toe, maar mijn overtreding was blijkbaar dusdanig heftig dat zelfs een klein antwoord mij niet was gegeven. Zelfs na jaren en jaren reaguurderschap.
Lucht toch op dat even te vermelden in een eerste tegel.
Zelfde hier; na mijn 6 jaar ''reaguurderschap'', ik heb toen wel 5 emails gestuurd, maar die werden genegeerd. Men was waarschijnlijk 'te druk' vermoed ik
Jaloers op u. Tot twee maal toe je excuses aanbieden, je was je blijkbaar bewust van de fout die je had gemaakt.
Ja, jaloers, want tot de dag van vandaag heb ik nog steeds geen enkel idee waarop mijn ban gebaseerd was.
Zojuist met veel moeite de inhoud van mijn bestrafte posting weten terug te vinden (in een mailtje aan GS), maar bij mij geen sprake van (voortschrijdend) inzicht.
Best wel frustrerend, omdat ik dus uit ervaring weet dat de 'black box' elk moment weer kan toeslaan.
Wat gul, nadat ik zomaar gebanned bent om niks.
Dan moeten ze het opheffen van je permaban ook maar weer ongedaan maken, vind je niet? Die is dan volkomen onterecht geweest.
@De waard zijn gast | 06-11-19 | 19:37: Dat exact. Als de eerste return plemp al gelijk zeiken is, zou ik ook een enkele reis eeuwige reaguurdersvelden aanbevelen. Doei.
Hopelijk nu zonder deugende Belg aan de ban-knop.
Leuk! Weer terug!
........Rechtser dan ooit!
welcome back, kameraad
Ik heb altijd gevonden dat u de beste nick heeft.
Ja, ik weet het. Ik heb harde dingen gezegd. En ik heb die gemeend ook. Vrijheid van meningsuiting blijkt hier toch wat minder te zijn dan ik wilde. Ik zal dat volgende keer genuanceerder doen en proberen voor de verandering eens geen permaban te krijgen.... het zal me zwaar vallen! Dank voor het teruggeven van de reaguurmogelijkheid. Ik heb namelijk veel te zeggen...... al weet ik niet of ik dat ga doen. X
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat alles wat je zegt ook zonder consequenties blijft. Dat is zo wanneer je je mening op straat verkondigt, maar dat is ook zo wanneer je dat 'veilig' anoniem op een weblog doet. Regels zijn regels. En i can know, heb de ban ook eens aan mijn broek gehad. Ben wat voorzichtiger in mijn uitingen geworden maar het is soms lastig om niet die scheidslijn te overschrijden.
Succes met je rehabilitatie.
Sta nog steeds op censuur
Tijd om mijn record te verbreken
Niet langs Start maar direct naar de Gevangenis ?
Wat is dat nou voor een GroenLinks praat ?
Vrijheid van meningsuiting toch ?
Maar Joris heeft vrijheid van meningsuitsluiting!
Idi Amin over de vrijheid van meningsuiting: "Yes, we have freedom of speech, but I cannot guarantee freedom after speech."
-Opgejorist en weg gerot-
hahaha die is leuk!
Ik was overigens al via diplomatieke weg geunbanned. Zou ik dan nog een level up en geherontzwitsald worden?
Je zou er een reden bij kunnen vermelden? Ik probeer met voorzichtige hersenscheetjes te helpen nu, vooropgesteld dat ik helemaal nergens over ga.
Lalala, ja maar, grrr, etc.
... maar nu ben ik weer helemaal in m'n nopjes!
Ik hartje geenstijl!
Maar wat moet ik nu met die 14 extra accounts doen?
Je hebt vast wel een manier om €21.000 per week te verdienen vanuit huis, met die overige accounts spam je de link naar je methode.
..... Armageddon....?
Komkommer?
Ik dank Geenstijl voor mij een volgende kans te geven.
Zelfs Limburgers krijgen een volgende kans.
GedraagT oe eige hè!
Valt me wel op dat er een hoop jankerds tussenzitten, met zo'n instelling duurt niks lang.
Jammer van de willekeur van de bans, ik heb niet de moeite genomen om een nieuwe account te maken destijds.
Ik probeerde toen ook bij de 'spermaban' een nieuwe account aan te maken maar dat ontdekte onze sluwe Joris toen onmiddellijk en heeft die tweede account er toen ook afgeflikkerd.
Maar ''All is well that ends well'', en ''We are back'' zou Schwarzenegger zeggen, dus vele 'plops' voor alle collega reaguurders (enneh... nou vooruit dan ook eentje voor onze Joris)
@telelezer | 06-11-19 | 19:17:
Nee, dat heb ik nooit gedaan, met nieuwe accounts lopen kutten. Als ik ergens niet welkom ben dan ga ik wel iets anders doen.
Wat ik wel vermoed is dat er een aantal graftakjes hier zitten die steeds van account wisselen om op dezelfde uitroeptekentjes te drukken bij onwelgevallige meningen. Dat zou ook de soms volstrekte willekeur van de bans kunnen verklaren.
Maar goed, misschien zit ik ernaast. Dat is niet de schuld van GS immers.
Ben er weer !
Deze domheid lijkt me inderdaad op het randje
Lekker dan, was verhuisd voor nieuw IP adres, heb Joris meerdere malen gemaild en gevraagd, heb betaalde VPN genomen, nieuw email adres aangemaakt en dat allemaal om te reaguren.
Ik had dus gewoon moeten wachten en dan had ik mijn kroontje ook terug gehad...
Oh, de ironie!
U bent wel, net als ik, genuld en een newbie.
@Ronnie uit Helmond | 06-11-19 | 17:48:
Welkom terug
Het gaf wel rust. Nu moet ik weer, langzaam afglijdend naar onder bedenkelijk niveau, voor zolang het duurt.
Ah, dus nu komen de echte klootzakken (terug). Aangenaam!
Present
At your service
Hahaha, inderdaad, de feuten komen echt uit alle hoeken en kieren tegelijkertijd!
fijn, voelt toch als een warm bad
Ten onrechte geband natuurlijk, want ik had helemaal niks gedaan. Maar ben altijd fan van GS gebleven. Goed van mij.
Ik werd geband omdat ik in een topic had gevraagd "of iemand haar zou doen". Een uitspraak die ik zonder GS niet eens had gekend.
Maar goed, het zal wel. Ik heb er voor de rest niet meer op gereageerd want zo belangrijk is het allemaal niet.
@Kop Kaaz | 06-11-19 | 18:15:
En ik zal nooit meer de Waalsdorpervlakte benoemen... blijf nu iets meer op de vlakte. Mja.. ach.. Also.. wir sind wieder da : )
Tog eerst even testen...
Overgens goed stuk. Ben weer blij
Het lijkt wel Pasen. Wat een gezelligheid opeens. Is De Koreaanse Slet al gespot?
Test een twee...
Test test...
Bedankt mannen. Alleen maar lezen is als hongerig kijken naar iemand die aan de Indische rijsttafel zit.
Beste van Tuig van Rossem, mede-eigenaren en voltallig personeel.
Mijn ban is precies zo oud als het afscheid van dumpert. Ik wenste hen daar, uiterst beleefd, veel geluk onder Telegraaf-bewind. Dat mij dat hier een ban opleverde a la, het was t waard.
En ik, tuig, ben dus weer terug.
Veel geluk dit 2de jaar met zo nu en dan mijn bijdragen als Oud-Strijder van de Triomf op het Malieveld onder leiding van de helaas gesneuvelde Rooie.
Magenta Groet!
nog maar net binnen en dan allah aanroepen.
geen best begin.
Jij ook al , ik ook jippie ,
@kawaatje | 06-11-19 | 17:13:
U had een permaban voor het misbruiken van de komma en de spatie?
Dimension
Alle TBS klanten weer op GS, wel heel lief, xxx
Komen nu, flatert, nonkel, prins pils en al die anderen ook terug?
Waar woon je dan?
Geheel ten onrechte een permaban gekregen destijds, maar soit, zand er over
Een jaar een zwitsalstatus zorgt voor inflatie van de Zwitsal en zal zal gedragen worden als een geuzenembleem.
ik zie mijzelf in deze nieuwe wereld best wel als zwitsal.. al een jaar niet gereaguurd.
Jij ook welkom terug.. lol
Bans opheffen. Een gemiste kans, GeenStijl. Jullie hadden ze moeten verplichten een kroontje te kopen om jullie unbankosten te compenseren. Zo werkt dat in de echte wereld ook.
@Leeke040 | 06-11-19 | 17:56: je weet wel dat je niet verplicht bent om hier terug te keren?
Eens kijken of ik het deze keer langer dan 1 dag vol houd!
Nog 23 uur volhouden.
Uit gebannen omdat ik openbare KvK adres gegevens plempte van bedreigers van een politicus (koekje van eigen deeg). Had ze gekopieerd uit het openbaar beschikbare KvK register, had ze ook kunnen hyperlinken.
Zowaar weer geactiveerd nadat ik een permaban kreeg vanwege scepticisme over de totaalfaal genaamd GeenPeil.
-weggejorist en opgerot-
Ja, hij doet het gewoon
Test
Na jaren eindelijk amnestie.
En dat is zonder meer een grootmoedige geste
Na jaren amnesie
VVM is mooi, maar er zijn natuurlijk wel huisregels.
Ben de gij op zoek naar een heilige aflaat of zo?
Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren, maar zag er wel een mooie gelegenheid in om deze nick even te testen : gaaaaap !
Dank u Joris,zal me gedragen.
Heel erg jammer maar het lukt niet om mijn oude nick Lupuslupus weer uit de vergetelheid terug te halen want ik weet mijn paswoord daarvan - na 3 jaar - niet meer. De herstelmailtjes van GS zijn allen - helaas - blanco, heb het inmiddels 5x geprobeerd.
Ook gij, Lupus!
@Kuifje-in-de-EU | 06-11-19 | 16:33: Yep. lol
Ik heb gisteren nog over u zitten grappen (Ajax topic). Leuk dat u terug bent.
He ouwe wolf, je bent er weer! Mooi.
Welkom terug, ik heb u gemist! Misschien is Joris zo vriendelijk om handmatig een mailtje te sturen of uw wachtwoord naar iets simpels te resetten?
Mooi dat u er ook weer bent. Blij dat u nog gewoon leeft en een wachtwoord het obstakel was. Ook al twijfel ik nog of dit geen flauwekul is.
Welkom terug Lupuslupus! Er is in GS ondertussen heel veel onkruid tussen het koren opgeschoten. U bent GS Roundup in levende lijve.
@Eeuwig.. Op.. Vakantie | 06-11-19 | 17:47: lol. Dank voor uw vriendelijke welkom.
@Normpje | 06-11-19 | 17:25: Ja ik ben ook blij dat ik nog leef en nee dat vergeten wachtwoord is echt geen flauwekul.
Beter laat dan nooit!
Ik ben d'r ook weer. Mixed feelings, dat wel. FF afwachten maar.
Met alle soorten van genoegens!
uhm ik was dood maar leef weer, back from Hades.
He, ik vind het nu al gezellie. Welkom, welkom.
Ik wil het toch wel even opnemen voor Joris. Kreeg recent ook een permaban, Begreep er niets van, gemailed om uitleg, voicemail van GS ingesproken, maar geen enkele reactie. Ik heb me daar bij neergelegd. Als de Joris van dienst al die verongelijkte van een antwoord moet voorzien, kan GS nog wel 10 extra Jorissen aannemen. Dus ja, soms is het misschien niet helemaal consequent, maar dan moet GS maar een VAR aanschaffen. Die maakt geen fouten, ghhh...
Zo kun je het ook zien.
Als het ware een soort samensmelting van zeepvrije wasgel en shampoo hier dus. Foam Party 2.0 zeg maar.
Ik vind helemaal mooi.
Heerlijk, werd tijd ook dat mijn arbeidsproduktiviteit keldert
Ook een respawn van voor Heads or Tails?
En natte bever and berserker and de tien andere nicks die hij heeft gehad?
@miko | 06-11-19 | 17:16: bever herinner ik me ook. Nooit geweten dat het een ander facet van één briljante geest was.
Ik had een keer na tien jaar (!) een tijdelijk ban gekregen van 6 dagen omdat ik - kennelijk - iets onaardigs had gezegd over GeenStijl. Om opheldering gevraagd (2x) en nooit gekregen. Nou dan wist ik er wel raad mee. Naam opgeheven en opnieuw begonnen.
Fijn! Wat lievvvv van jullie. Hoop wel dat er binnenkort geen vacatures voor Jorisjes (m/v/x€ hoeven te komen.
Ik had een keer iets onaardigs gezegd over Georgina Verbaan en werd er voor weggejorist. Nog niet opgerot maar de reden blijft mij vaag.
Er valt domweg ook niets aardigs te zeggen over die muts.
@BozePaarseMan | 06-11-19 | 16:44:
Mwoa ze heeft toch minstens twee goede vrienden die Harry heten?
Oh lekker. Vers afzeikvoer.
Had er ook 1, nog steeds een raadsel waarom.
“Cursed is anyone who withholds justice from the permabanned, the fatherless or the widow.” Then all the people shall say, “Amen!”
Gebruiken Dumpert en Geenstijl nog steeds dezelfde backend / login?
Nope! Eindelijk zijn deze weet van elkaar losgeweekt!
@Lekker nie opgerot | 06-11-19 | 15:34: Vandaar deze purge.
@G-unite | 06-11-19 | 15:35: Dank voor alle moeite!
Mooi nieuws, dank!
Ik ben weer vrij! Lid sinds 1985 via BBS Proost! (ik wil ook blijdschap en feest).
Welkom!
@RickTheDick | 06-11-19 | 15:39:
Leuk u te zien, ik genoot altijd van uw humoristische comments!
@Patje2011 | 06-11-19 | 15:41:
Snap mijn ban nog altijd niet. Zit vaak te wachten op antwoord van de redactie. Niets in de mail... zelfs geen papieren postbrief.
@RickTheDick | 06-11-19 | 15:49: Wat Rick zegt.
OK omdat het kan
Heb me maar weer's ingelogd. Zo'n grote berg zwitsals erbij om af te zeiken. Dat wil ik niet missen.
Dr. Blechtrummel | 06-11-19 | 15:29 | LOL +, ik wacht met spanning uw gewaardeerde reaguursels af. Kon er altijd wel om glimlachen.
Wat ben je dan toch zielig, als dat je leven is, mensen afzeiken omdat er een plaatje bij hun naam staat. Hoe triest ben je dan.
@DekselseKlootviool | 06-11-19 | 15:37: Hierom dus, zwitsals happen zo lekker. Welkom broekie!
@Dr. Blechtrummel | 06-11-19 | 16:15: Zal ik ook nog wat geluk brengen in uw zielige bestaantje dan? Hier kerel.. wees er gelukkig mee!
@Dr. Blechtrummel | 06-11-19 | 16:15: LOL. Al vier re-permabans inmiddels. Sommigen leren het ook nooit.
Woot
Wat mooi dit! Thanks
Ook deze slapende cel is weer voorwaardelijk vrij zonder enkelband.
fuckje?
Wat is Obama geen president meer? wie ? Trump?, Rutte nog steeds?? Hoelang ben ik weggejorist geweest?
Ik had 'm ooit al eens aangemaakt. Het lijkt me een goed moment om weer in te stappen als reaguurder Hennie Huilman.
shit, ik ben nog steeds gebanned.... oh wacht .
Ben ik weer !
Jaaaaaa! Mijn premium is er weer!
Vorige keer vloog ik eruit nadat ik God is groot typte. Dus ik verwacht niet veel. Anyway ik vind het wel prima op fb of insta. Vervelio is geen argument daar om lukraak verbannen te worden dus ik blijf vooral daar hangen. Mocht iemand trouwens willen weten hoe ‘links’ onze universiteiten naar de tyfus aan het helpen zijn wil ik wel uitleggen hoe ze wetenschap misbruiken om vooraf bepaalde uitkomsten te produceren. Ik kan zo 3 stukken per dag van de Volkskrant oplepelen waar ze allemaal statische fouten maken. Kijk maar wat de regering gaat doen bij racisme bij uitzend bureau’s. Ze pakken alleen witte uitzendbureaus en kijken alleen naar wit racism. Volgens de grondwet mag dat helemaal niet en in de wetenschappelijk is dat een doodzonde. Diversiteit workshops? Zelfde laken en pak. Als je goed kijkt zie je dat ze juist vanuit een bias werken waarbij wit en man de boosdoeners zijn. Gewoon op universiteiten want ik stond er met mijn neus boven op. Anyway dit was mijn opwind bijdrage wel weer voor de komende tijd want het is mij hier te kafkaesque. Succes! En doei!
"Vorige keer vloog ik eruit nadat ik God is groot typte"
Maar er mag in nota bene het arabisch wel door onze straten geschreeuwd worden dat alah de grootste is, we leven in een vreemde en verwarrende tijd.
Probeer het eens zonder hoofdletter.
het was zo rustig....
Joehoe!
Hoi Karel!
@eerstneukendanpraten | 06-11-19 | 15:10:
Dat is een ander.
@Kruisruiker | 06-11-19 | 15:13: En Hoerieharry?
@Kruisruiker | 06-11-19 | 15:13:
Tijd voor een gedicht!
@Gajus | 06-11-19 | 15:19:
Ja, die is premium, dus daar kan ik comments mee aanpassen.
Maar Kruisruiker bekt lekkerder.
@RickTheDick | 06-11-19 | 15:20:
Mijn geile gedichten werden niet altijd gewaardeerd door de redactie...
Waren we net aan Harry gewend, krijgen we dit.
Hopelijk is driemaal nu echt scheepsrecht.
Aaaw fock, de pompe kliniek weer de voordeur open laten staan?
Hoeveel posts moet je maken om je zwitsal kwijt te raken? Dan kan ik er een soort RPG maken... zoveel posts grinden tot level up.
Het gaat niet om de hoeveelheid, meer om de kwaliteit.
Een jaar geduldig zijn.
@Muissolini | 06-11-19 | 15:05: Hoeveel punten kun je dan per post krijgen, afhankelijk van de kwaliteit?
@petersteenkamp | 06-11-19 | 15:17: zucht.
Adriaantje!
Zou het werkelijk weer werken?
Bedankt GS en Joris!
Nu heeft de bijstandkoning eindelijk weer een dagbesteding.
Het leven is een stuk leuker met een ban.
Beste @ van Rossum, waarom hebben sommige terugkeerders wel een zwitsal, en anderen niet ??
Sorry * van Rossem*
@Predeker | 06-11-19 | 15:00: daarom dus.
@aliealaaf | 06-11-19 | 15:01: Omdat ik de autocorrect corrigeer ? Ik wil van Rossem niet verwarren met van Rossum. Aan die ongewassen linksche clown heb ik een typhus hekel namelijk.
Het is alsof je de gevangenissen opentrekt om het lerarentekort op te lossen.
Afijn, Her0n, wel slim gedaan!
Een ban opheffen.... oeioeioeioeioei!!! Ik voel een glijdende schaal. What’s next? IS parasollen die toch uit voormalig ISistan terug gehaald worden? Een autoloze maandag tot en met zaterdag?
Nu de panelen weer rodekolen van uit de hel gerende bokken pleit ik voor een actieve wervingscampagne op reformatorische internetfora, voor een stukje tegenwicht.
De Biblebelt meld zich!
@Van Rossum/Van Loghausen waarom zie ik geen Zwitsal icoontjes in de app?
Einstina...... Leef je nog?
Die heeft geen ban als het goed is. Leuke reaguurster.
Ja die leeft hoor. Hihi. *iets met aardbeienjam mompelen doet*
Calamity nu ook terug, hopelijk!
@VeelTeSteil | 06-11-19 | 14:56:
Haha! Die Jam, was we jullie dingetje ;-)
Klemmetjie zien we eerdaags terug.
Tòch?
@letopuwzaak | 06-11-19 | 15:34: Liefs van mij !
@CalamityJane | 06-11-19 | 16:26: Hè hè, eindelijk! Was jij echt verwijderd? Ik zie wel zo'n stomme Zwitsal! Of had je een vakantietje gepland? Dat was namelijk wat ik dacht toen ik niks maar van je las! Mickey en ik stonden er steeds alleen voor... ;-(
@Angélica de Sancé | 06-11-19 | 18:27:
Hé! Charlie’s Angels weer compleet.
GirlPowerrr!
@ruimedenker jazeker! Springlevend. Druk geweest met andere dingen.
@patje hi, tnx, nee zeg, bans doe ik niet aan!
@VTS je bent unbanned! Waaaahhhh!
@Letopuwzaak heb je het ford bewaakt? Go go!
@mezelf fort, dus. Get a brain.
@einStina | 06-11-19 | 18:42:
Wauw! Wat een verassing!
Zit ik hier met een Big Smile op dat smoelwerk van me.
Leuk dat je even reageert.
En je ziet ‘t.... uit het oog, maar niet uit te hart.
Roflol! Tot snel ;-))
@Ruimedenker
Ik werd ingeseind dat ik werd geroepen. Dat kan ik toch niet negeren? De vaste GS filosofen en grapjassen, een en al liefde.
Houd je happy! Proost!
Nou,nou , wat een genereus gebaar, geen stijl , dank u dank u dank u.
Ik wacht echter nog steeds op jullie reden voor mijn permaban. Heb het nooit begrepen, dus.... alsnog even een berichtje????
Had in 2010 een ban omdat ik iets over moslims zei wat nu nog niet eens een weggejorist zou opleveren. Ik was mijn tijd dus gewoon héél ver vooruit!
Mis alleen necrosis nog. Maar die komt zeker niet meer terug.
Helaas, meer dan een kaarsje branden en er een biertje op drinken valt niet meer te doen.
Zet er een kaarsje en een biertje bij voor Van Frikschoten.
Een jaar lang zwitsal. Of dat het nu waard is.
Nu wel/niet nog terug......
Hebben jullie lang gehuild om mijn gemis?
Wie is u?
@Keessie-Neistat | 06-11-19 | 16:56: Dat staat er toch?
*Uitrekken en gapen, en voorzichtig om zich heen kijkt*
Eurotokkie al G-spot?
Ik merkte het vanmorgen, dat mijn ban was opgeheven en commentaarde er meteen op.
Weet niet of de redactie dit al te vaak moet gaan doen. Sommigen zien een regelmatig GP mogelijk als een vrijbrief om zich flink te laten gaan.
Mijn ban was overigens terecht.
Huisregels zijn wel een beetje vaag wat nu precies wel mag en niet, blowen op het bankje mag wel maar het bankje slopen niet?! En ja, ik heb de huisregels gelezen.
Eigenlijk wel slim van GS, je krijgt op 1 dag zo'n 10.000 ouwe klanten terug. Als 1 procent daarvan doneert is het toch weer mooi meegenomen.
Schappelijke geste tegenover het nieuwe GS Businessmodel?
Nah, vooruit dan maar, toch maar weer eens effe inchecken met deze oudgediende.
Toch jammer dat er nog steeds geen goede bericht-terugzoek&archiveer functie is. had eigenlijk wel nog wat oude discussies willen teruglezen zonder me op Google rot te zoeken.
Ben lezer vh eerste uur, bedankt jongens!!!
Nou daar zijn we weer
Blwerb. Dank u. Ik ga nu ook doneren!
Vin je nu al grappig.
@RickTheDick | 06-11-19 | 15:22: Ghe. Kijk nou, een reaguurder met een actief geheugen aan 2014 en 2015 en 2016. RIP necrosis.
Hoewel geen ban, toch maar weer eens toetreden tot het gilde
Welkom! Ook namens mijn vriend Bakito.
... U bent van de Thai surprises bastaard?
Fijn om terug te zijn. De Geenstijl permaban was harder, strenger en langer gehandhaaft dan menig zedendelinquent in een TBS kliniek.
Welkom terug ikke dan maar weer en bedankt !
sinds 2015
Ja, en je bent weer een embryo.
@Acidstain | 06-11-19 | 14:33: wat moeten we doen, oh grote meervoudige persoonlijkheid?
Dit wordt te moeilijk, doeeeiiiii!
Blij, dat ik weer losgelaten ben. Leve de vrijheid.
Hartelijk dank,
Voelt niet goed zo'n enkelband.
Wat een vrijheid, wat een feest. Broodje Smegma is terug van weggeweest!
Test 1,2,3,4. Heej! Goedemiddag.
Ik ben terug! Nou waar is die Koreaanse Slet van me gebleven?
Kapotgeketst in de fietsenstalling.
Nog een vraagje, ik ben een keertje weggejorist samen met een half dozijn andere reaguurders omdat we commentaar leverden op een tegel, die ook weggejorist was. Volgens mij had ik niets onterechts gezegd en waarschijnlijk die andere reaguurders ook niet, maar eerlijkheidshalve kan ik me niet meer herinneren waar het om ging. Afijn, kan dit dus weer gebeuren? Als Joris er niet snel bij is en andere mensen reaguren onmiddelijk en jullie komen er dan achter dat de tegel weggejorist moet worden, worden we er dan permanent afgemieterd?
Ja, dat gebeurt. Na een dag nadenken, kwam ik er laatst achter dat er iets van me was gejorist omdat je met een bepaalde mindset zou kunnen denken dat ik de aanwezigheid van de Weledelgeborene Heer Airfryer in Nederland niet volledig ondersteun. Het stond er dus niet, maar mijn zin was wat ambigu. De reacties waren ook verwijderd.
Dat is eigenlijk wel een interessant idee om de tegel gewoon te laten staan. Dan is ook gelijk duidelijk voor iedereen wat er niet klopte. (wel reacties erop ook verbieden) Of een motivatie erbij als 'Vervelio', 'Spam'. Transparantie kan wellicht positief uitpakken.
@Diotima | 06-11-19 | 16:18: Goed idee. Want ik zie toch wel een hoop mensen zeggen dat ze geen flauw idee hebben waarom ze een ban gekregen hadden.
De stemming van de weledelgestrenge heer J. is aan zeer sterke oscillaties onderheven. Zo nu en dan lijkt een randomizer ingezet te zijn.
Spannend! Dank u wel!
Niet te geloven. Sjekkie bestaat weer.
Ja man, en meteen al een reactie.
Ga zo door.
Test.
mag ik weer mee doen?
Ik krijg het gevoel dat ik het ultieme moment voor een permaban heb gemist, gisteren.
U snapt heus wel dat we dit met terugwerkende kracht bekend maakten, en niet vooraf aankondigden :)
@Van Rossem | 06-11-19 | 14:30: Ik kreeg al zo'n vermoeden inderdaad.
Huishoudelijk, voor de terugkeerders: je kan hier niet meer linken naar die blauwe nieuwssite van Sanoma. Die ban is intact gebleven.
Daar wil je ook niet naar linken. Dan kan je net zo goed naar een wiki linken dat is net zo overtuigend. Heb jaren geleden wel eens in een scriptie geprobeerd een wiki als bron op te geven. Mijn oren gloeien nu nog na van de uitbrander die ik toen kreeg.
Aha, mijn alter ego "hangtietsmurfin" kan voorlopig de kast weer in.
Zinnenprikkelend.. maar echt, zo heurt het!
Hij doet ut.
Nou dan zal ik de naam Joris D en Jaap A maar niet meer noemen in telatie tot het rolodex onderzoek.
Vind Joris niet leuk geloof ik.
Ik denk dat dat geen probleem meer is sinds de ketenen met TGM verbroken zijn. Anders was er dit topic ook nimmer gekomen:
www.geenstijl.nl/5150359/om-pedo-vrij...
Arnold Schwartzenegger ook al terug?
Heintje Davids wel
Wel wel wel, ik ben terug...
Ooit gepermaband bij het beruchte paasoffensief van GS in 2017?
Nog steeds een achterlijke beslissing van een doorgesnoven moderator toen als u het mij vraagt.
Had geen behoefte om excuses aan te bieden en vond het wel welletjes.
Maar... Maar ik heb GS desondanks altijd een warm hart toegedragen omdat ik het belang van GS voor maatschappelijke bewustwording onmisbaar voor Nederland vind. En toch is GS bij ' nette mensen' onbemind want ja, GS hè?
Ik heb een tijd op Elsevier gereaguurd omdat ik dacht dat daar de volvette speknek VVD zou resideren. Niets was minder waar. ELsevier is GS + 30 jaar. Dezelfde mensen met dezelfde ideeën en zorgen over Nederland. Meermalen gelinkt naar artikelen van GS omdat ik dan op zijn minst dit als cadeau kon geven aan de wat oudere Elsevier lezer: zien wat er onder water gebeurd in bestuurlijk en maatschappelijk Nederland.
Amen
Een naam die ik herken! Gezellig.
Het is echt waar! Kan het bijna niet geloven. Na zeker 3 jaar!
Ik zou graag de verzameling van opgerotte reaguursels zien, niet ter vermaeck maar ter lering. Ik weet zeker dat het merendeel overduidelijk en terecht is, maar ben zelf wel eens een paar keer opgerot waarvan ik dacht: huh, hoe dan? Het probleem is dat reacties die op de grens zijn vaak de beste zijn. Ik kom wel even een Machine-learning based oprot algorithme implementeren.
Dat is herkenbaar. Soms kun je ver gaan, en blijft de reactie gewoon staan, soms word je voor een pietluttigheid verwijderd. Jorissen is blijkbaar een jurysport.
Komt eerstneukendanpraten ook weer terug? Ik mis hem.
Gisteren nog voor bij zien komen.
Kiekeboe! Alive and kicking...
Oh, ik dacht dat het Generale Pardon al tijdens de verzelfstandiging van Geenstijl van kracht was, mijn oude, in navolging van Botte Hond de kerkers ingeworpen account deed het toen al weer.
Niet dat ik die nog gebruiken ga, zo af en toe een fris blazoen heeft ook z'n voordelen.
Alsof die gebanden hun wachtwoorden nog weten...
Ik wist het niet meer maar mijn computer wel nog, heerlijk zo'n externe harde schijf, moet je 's proberen.
@Taraboemsajee | 06-11-19 | 14:24:
Ik heb een toren met 5 interne schijven, oogt veel opgeruimder dan allemaal losse draadjes en schijfjes.
Al mijn wachtwoorden staan op papier. Uweetwel, zo'n schijfje dode boom.
Ja dus.
Kunnen er naast permabans geen Fatwa's worden uitgesproken ? Beetje met de tijd meegaan...
Ja, op vrijdag na de azaan maar voor de vrijmibo!
Maar wat was mijn ooit gebannde accountnaam ook al weer? Ach ik blijf maar bij deze nieuwe. De lijn moet toch ergens getrokken worden :p
Gelukkig hoef ik mijn lange regenjas niet meer aan en mijn gleufhoed niet meer op, er is toch niemand meer die me herkend.
zo ik ben er weer
Bestaat er ook een spermaban ? Ik vraag het voor een buurman.
Jazeker, zulks noemen ze een condoom.
Hebben jullie an die arbeit ook een bericht gestuurd? Dat hij zijn oude nick weer mag gebruiken?? ;-)
En ide gek van Pius ,die mag ook wel terug. Is er weer volk bij het nachttopic.
Hahahahaha.
Mooi hoe die An die altijd zo oprecht verontwaardigd kon zijn, die had je zo op de kast. Heeft hij destijds ook niet zelf een blogje opgericht?
@Superior Bastard | 06-11-19 | 14:17: De Reaguurder, volgens mij. Permanent pissed off, dat menneke.
Lol
@Van Rossem | 06-11-19 | 14:18:
Klopt. Zo was hij gewoon. Leek me geen verkeerde kerel, beetje humorloos, maar in de grond wel oké.
@Superior Bastard | 06-11-19 | 14:17:
Dat heeft Ik was in Haren ook gedaan met de contributies van Supermathijs.
Even met mijn ogen knipperen hoor, ik kan niet meer tegen dat zonlicht na zo een lange tijd in dat donkere hol.
Mooi. Zwitsal van het eerste uur, nu terug. Dank.
Blij mee!
Welkom terug!
-weggejorist en opgerot-
Willie R. | 06-11-19 | 13:56
#FreeWillieR.
Lol
Dus als ik het goed begrepen heb is het zoiets van one strike and you’re out? Begrijpen doe ik het niet helemaal, ik zie alweer verscheidene “weggejorist” maar ook “weggejorist en opgerot”. Maar ja, het is hier nog vroeg en ik heb nog niet mijn twee bakken koffie op.
Dan had ik mijn pre-ban nick wel kunnen houden!
Maar vooruit die was ook wat sleets geworden.
Eigenlijk ben ik stiekem best blij met mijn nieuwe nickje en van een hernieuwd maagdenvlies voorziene zwitsal. Die nick is voor mij inmiddels geëvolueerd van vreemd en niet mezelf naar een frisse geur van nieuwe auto en barstensvol vól hernieuwde cynische energie.
Dus Geenstijl zet de grenzen op voor al het tuig dat verbannen was, paspoort afgepakt en vergeten. Ik neem eerst maar eens een kop koffie. ;)
op = open
Interesting
Ach kijk nou toch. Hoeist?
*grijns*
@Superior Bastard | 06-11-19 | 14:09: Same old. Maar met minder tijd.
@Art Vandelay Ultor | 06-11-19 | 14:14:
Destijds student geschiedenis toch? Wat is het geworden?
@Superior Bastard | 06-11-19 | 14:20: Klerk
Overigens had ik wonderwel zelf geen ban, maar de meeste krenten in de pap wel.
@Art Vandelay Ultor | 06-11-19 | 14:25:
Ja ja, de bans kwamen toen een stuk sneller dan tegenwoordig.
Potvolblommen gelukt! Ben weer van de partij! Hoezeeee!
There goes the neighborhood.
Omdat de leraren staken hier de hulpmeester: .... We verwachten correct en foutloos Nederlands. Wie de taal niet beheerst, verzoeken we niet te reageren. Een uitzondering geldt voor niet-native Dutch speakers en dyslectische mensen.... U heeft wellicht wat bijles nodig.
@A.S. Perien | 06-11-19 | 14:10:
Excuus. Daar gaat de buurmanmotorkap. (Bedankt Google Translate)
Yes ! I'm back!
Zijn nu alle bans sperma bans?
Ja eindelijk weer vrij na toch een zure permaban van een toenmalige tmg-Joris. Een foei gesprek kwam er nooit.
Ik wil mijn kroontje terug? Please? Ben al sinds 2007 hier! En ik heb wel betaald ervoor!
Tja eerst betalen, eerst betalen zei de dominee.
Ik had het al gelezen in een van de reacties en idd mijn ban is ook opgeheven.
Ik heb toch een dringende vraag aan GS / Joris: hoe is het mogelijk dat je een ban kan krijgen voor uitspraken die regelmatig door GS zelf gedaan worden, m.a.w. GS zegt dingen die wij blijkbaar niet mogen zeggen? Wat is daar de logica van? En dit vraag ik niet om te trollen maar in begrijp het echt niet. Je probeert netjes tussen de lijntjes te blijven maar je kan gejorist worden als je dingen zegt die nota bene in artikelen van GS te vinden zijn, hoe kan je dan weten waar de lijntjes lopen? Dus ja..
Zie: Van Rossem | 06-11-19 | 13:59
Zelf hopen we oprecht dat mensen een keer het verschil gaan snappen tussen wiens huis het is (het onze), wie daar te gast zijn (jullie), en wie er derhalve meer vrijheid genieten hier (wij).
Van Rossem | 06-11-19 | 13:59 | reageer
@Croxifoxio | 06-11-19 | 14:06:
weet je welke 6 miljoen dingen wel net zo makkelijk gezegd als gedaan waren?
"Plop"
Waar is flater? Ik mis nog steeds de reedtupdate
Wat is een Permaban?
Een beetje zoals permafrost: voor eeuwig bevroren onder de groene zoden...
test 123
Wees welkom!
Ik had eigenlijk GS een ban willen geven toen ze (een link naar) de onsmakelijke video van mevrouw Paay plaatsten. Maar die optie kan ik dus gewoon nergens vinden.
Ik fap daar nog regelmatig op.
Maar ik ben dan ook pervers en heb Patries zelf eens hard genomen.
Is Willianus Wortelus weggejorist en opgerot of dood?
C al het bovenstaande?
Bakito was al eerder op de hoogte.
Het is toch wel interessant om te zien dat 38% van de reaguurders in dit topic een alterego van mij zijn.
Ik heb weer genoeg te vertellen bij de psychiater.
Ah ik zie dat hij ook ingelogged is.
Hoezo heb jij een kroontje?
@hendrikjandetuinman | 06-11-19 | 14:01:
Dat regelen mensen voor mij.
Ik kan zelf namelijk niets.
Hoe is het eigenlijk met de tuin, heb jij mijn gras al geharkt en de prunii gezaagd
De psychiater is altijd fun. Ik kom er ook. Ik werd door mijn huisarts eens verwezen naar een psycholoog en die zei na vijf gesprekken van een uur 'beste [alterego] het spijt mij, ik heb alle foefjes uit mijn vak op jou toegepast, ik heb mijn collega's geraadgepleegd en ik kan he-le-maal niets met jou. Je hebt mij vijf uur van alles compleet onsamenhangend verteld. Valt geen lijn niks in te ontdekken'. Maar de psychiater snapt er ook niks van als ik zeg dat ik de hele dag een reuzenrad voor mij zie met onze regerinv erin dqt zooooo hars draait dat ze er allemaal uit vliegen en als bloedvlekken op de grond flatsen en ik dat oplik. Meer ga ik niet verklappen uit mijn medisch dossier.
Joh, was jij ook gebanned?
@Leptob | 06-11-19 | 14:21: mijn psycholoog is dankzij mij bij de psychiater beland
Eindelijk, terug!
Overigens hoop ik oprecht dat GS ook bij zichzelf een keer te rade gaat (en ja, je mag niet klagen over een wegjorissing, wat overigens ook best wel bias is), want iets wegjorissen waar GS eerder (en later) een soortgelijke opmerking over maakt, neigt naar hypocrisie. Of tenminste verschillende normen/waarden tussen Joris en de overige redactie.
Dit brengt mij overigens op de volgende vraag: wordt de redactie in zijn topic-opening ook (deels) gejorist?
Ze houden zich braaf aan de huisregels.
Huisregels zijn mooi
Huisregels zijn het beste wat mij ooit is overkomen.;
Leve de huisregels!
Ga eerst eens dokken voor GS voordat je bijdehand gaat doen en met verwachtingen gaat strooien.
Zelf hopen we oprecht dat mensen een keer het verschil gaan snappen tussen wiens huis het is (het onze), wie daar te gast zijn (jullie), en wie er derhalve meer vrijheid genieten hier (wij).
@Van Rossem | 06-11-19 | 13:59:
Nou moet ik zeggen dat ik in veel huizen waar ik kom ik wel gewoon tegen de bar aan pis.
@Kaas de Vies | 06-11-19 | 14:02: Daarom hebben wij de bar al lang weggedaan
@Van Rossem | 06-11-19 | 14:03:
Ik ben trots dat ik daar een bijdrage aan heb kunnen leveren.
@Kaas de Vies | 06-11-19 | 14:02:
Ik schijt altijd in de gootsteen.
@frank4444 | 06-11-19 | 14:07:
Heyyy. Jij bent ook weer terug. GezellAg.
@zik | 06-11-19 | 14:09:
Waarom reaguur je dan nog of kom je hier überhaupt nog sneuneus?
@Van Rossem | 06-11-19 | 13:59: Topantwoord.
@overVecht | 06-11-19 | 14:11: Niks geleerd, in ieder geval. En nu achter de nieuwe permante permaban wel denken dat ie gelijk heeft, want QED en zo.
@Van Rossem | 06-11-19 | 14:15:
Mooi. Dat soort zeikstralen verpesten de hele sfeer in de panelen het volk dat jankt als de postcodeloterij in de straat valt en gaat janken dat zijals enige niks krijgen ivm geen lid.
@Van Rossem | 06-11-19 | 13:59: ik ben het hier volledig mee eens, maar dat maakt het niet minder hypocriet (ook al zijn het jullie regels). Overigens blijf ik wel de Nederlandse vrek welke ik altijd was. Niettemin steun ik jullie geluid/perceptie wel, want ik blijf terug komen. En dat is ook ten faveure voor jullie adverteerders, welke wel nog ballen hebben om GS te steunen.
@Van Rossem | 06-11-19 | 13:59: Ja , hoe zit het met het plan om aandelen uit te geven , en de mogelijkheid voor reaguurders om die te kopen ? Dat vond ik een goed plan !
Een oude, maar toepasselijk. We zien wel hoelang het duurt.
Zou Bijstandskoning terugkomen?
Was altijd weer lachen. Als Bandira maar voor eeuwig wegblijft
Wat dacht je van Supermatthijs?
@Derechtselutser | 06-11-19 | 14:05:
Die is al een tijdje terug.Maar hij is gewoon niet zo actief meer. Zit meer in Haren.
Zou hij nog zo comfortabel in de bijstand zitten vraag ik me eigenlijk af.
@Derechtselutser | 06-11-19 | 14:05:
Gisteren in het Ajax topic nog gezien.
Hölzenbein, Wim Heitinga, FlaterT mogen wat mij betreft ook wel weer terug.
Was de FlaterT inclusief de secretaresse en de Saab gepermabanned?
@Weerduivel | 06-11-19 | 14:00:
Ferrari met 440 peekaa!
Bedankt GS. Ik waardeer dit.
Waardeer je ook mijn belastingafdracht?
Hoi Mark!
Zo, dat is lang geleden.
Ontroerend dit, of niet?
Goed u te zien.
@Van Rossem | 06-11-19 | 13:58: Hi Bart. Ja, huisregels en ik reaguur niet meer na 10 Bier. Promised.
@Mark_D_NL | 06-11-19 | 14:35:
Het zijn de jointjes, Mark.
- Weggejorist -??!?$?!@$
Niet focken met mij, ik stuur zo weer faxen van 4933 kantjes met motivatie om dit ongedaan te maken.
Het had ook nog 'opgerot' kunnen zijn. Valt mee dus.
En faxen, anno 2019? Wat is er met je postduiven gebeurd?
-
@Bernhard de II | 06-11-19 | 14:03:
Die passen niet door de faxmachine.
En dan zwarte faxen versturen waarmee je zelfs brand kunt veroorzaken, terrorist!
Leven Parsons en Bottehond nog?
DKS is ook pleite neem ik aan?
En kleurdoosje?
Kunnen gelijk die advertentietarieven omhoog want leden is cash en meer leden is nog meer cash
Adblock FTW
Kan niet wachten dat @Lupuslupus ons weer komt verblijden.
*teiltje pakt*
Gezien haar middeleeuwse opvattingen is dat mens zo oud dat ze waarschijnlijk al madenvoer is.
@miko | 06-11-19 | 13:58: let’s hope (geintje natuurlijk, voor de ben komt)
@miko | 06-11-19 | 13:58:
Nou ja zeg! Doe eens aan je diversiteit werken.
@miko | 06-11-19 | 13:58: Weinig kans Miko, ik ben er weer maar kan helaas mijn wachtwoord niet meer vinden.
Groetjes van Lupuslupus.
Gaat mijn baas leuk vinden dit....
Dus ongewenste vreemdelingen worden, nadat ze zijn uitgezet, weer vrolijk binnen gelaten. Wie heeft het voir het zeggen bij GS? De VVD?
Ronaldo, gok ik.
Groen Links uiteraard. Sinterklaasje kom maar binnen met je.... o, wacht.
Indien je direct resultaat wenst kan je het beste hebben over:
-Het boekje van Quid
-Brutus68 zijn psyche
-Chicago
-..... wie vult me aan?
Ja dag, heb ik zo weer een ban aan mijn broek hangen.
Een bepaald product gefabriceerd door o.a. Goodyear en Pirelli.
@Prof. D.A.H. Vintik | 06-11-19 | 14:28:
Seizoensgebonden weliswaar..
Als Chicago weg is en inmiddels weer terug is zou ik graag zijn nieuwe nick weten. Vind zijn reaguursels altijd erg goed.
Jeeeej. Maar ik vind m'n huidige naam wel leuk. Al die andere accounts ben ik vergeten.
@De musso linie | 06-11-19 | 14:30:
Drunken is een voornamelijk bij de islamofascisten van de man met de witte onderbroek reagerende klaploper met één of andere aandoening zodat hij nooit meer hoeft te werken en ook nog nooit heeft gedaan. Zit bij de neo-fascisten van AFA en is daar ook nog trots op. Schrijft geen twee woorden zonder fout maar dat vinden ze bij de Joop geweldig want hij zeikt altijd Geert en Thierry af.
Nouja. Gekkenhuis.
Mag ik nu wel Jan Dijkgraaf afzeiken?
Graag zelfs.
Zoals een wiggerT uit Detroit ooit brabbelde:
“Guess who's back, guess who's back?
Guess who's back, guess who's back?
Guess who's back, guess who's back?
Guess who's back?”
Nee.
Wie?
Lontekikker | 06-11-19 | 13:47
And he´s gone.
Gefeliciteerd, de eerste permaban van de nieuwe lichting.
En terecht. Je moet niet aan de reaguurders komen hé.
-
Ben ik weer, vraag we alleen wel af waarom ik destijds een ban heb gekregen.
Omdat IJsland failliet was gegaan.
@De musso linie | 06-11-19 | 13:54: Alsof je daar antwoord op krijgt :P
De vraag is: waar is Fuckje ? Hij/Zij postte dagen lang vroeger.... en ineens weg... ook een permaban gehad?
Nee gewoon gestopt heel af en toe heb ik nog wel eens wat gezien. Rammstein was ook een felle zie je ook niet zo vaak meer. Rabarbeke is naar Argentinie geloof ik. Jane doe ook allang niet meer gezien en de de nachtdame Piquant is ook al weer lang niet geweest.
fuckje was een alter ego (of eega) van Pritt.
Van mij mag Campion ook wel weer eens iets van zich laten horen. Heerlijk als die zich opwond.
@Superior Bastard | 06-11-19 | 14:03:
Teun van het tuinpad traag teen etc.
Van Frikschoten gaat ook niet meer lukken.
@miko | 06-11-19 | 14:07:
Die Teun alsjeblieft niet, wat een oud wijf was dat zeg. Vreselijk, die zeurde je de gaten in de sokken.
@Superior Bastard | 06-11-19 | 14:03: Oh, ik herinner me ergens dat zij het Alter Ego van Femke Halsema was. Na een fikse lijn coke uiteraard. www.geenstijl.nl/1356191/parool_scan_...
Bizar eigenlijk dat ik me deze onzin van 11 jaar geleden nog glashelder herinner, maar de naam van die leuke vrouw van vorig weekend me inmiddels weer een raadsel is.
Fuckje kwam uit Groningen en was vaak te vinden in cafe Westend, helaas is zij een aantal jaren geleden overleden....
@miko | 06-11-19 | 14:07: Frik.... ik schreef nog op zijn blog. Van oude mensen en de dingen die voorbijgaan.
Gelukkig is mij permaban van tijdelijke aard, en heb ik een broertje dood aan complottheorie... hoewel... bij Jaap heb ik nog steeds... ach laat ook maar... hoewel... zou Jaap het er bij hebben gelaten...?
Nou vooruit: checken of het werkt, en die zwitsal? Dat zou een extended seniorenkop moeten zijn !
Alsnog een retrospectieve sorry voor allen en bedankt voor weer een nieuwe poging anonieme vrijheid.
Ben even zijn naam kwijt maar vroegah was er ook een reaguurder die trots op zijn uitkering was.
Willem-Lex?
@Papa Jones | 06-11-19 | 13:48: Had gekund.
Hier ben ik!
@ArmeSteuntrekker | 06-11-19 | 13:49: Nee ook niet maar goed geprobeerd. Was een links figuur die trots was op zijn Havo diploma, verder..... Ah gevonden Bijstandskoning.
@Zapata10 | 06-11-19 | 13:52: Dat was nog het tijdperk voor 'de koreaanse slet'. Trouwens... waar is die gebleven?
@drekzooi | 06-11-19 | 14:16: Zou het niet weten maar die had tijd teveel. Goeie genade, kon zomaar een stuk of 50x reaguren op een topic.
@drekzooi | 06-11-19 | 14:16: Die zag ik net weer voorbijkomen daarboven.
@drekzooi | 06-11-19 | 14:16: Die heb ik een keer flink alle hoeken laten zien, en daarna, elke keer als ik hem zag sprong ik erop , en hij reageerde niet meer... en ik vermoed dat ik niet de enige was ..
Dat klinkt wel chique, die "Klachtencomissie".
Maar Joris is er toch gewoon weer... ? ;-)
anw.inl.nl/article/wegjorissen
Zo ben weer terug, iedere keer andere accounts aanmaken en ip veranderen begon zo'n gewoonte te worden...
En vermoeiend.
Off-topic, maar toch niet helemaal: Heeft er ooit nog iemand iets gehoord van Deense Herder?
Nee .. nu je het zegt .. die knaap die alles in Denemarken beter vond.
@daytripper | 06-11-19 | 13:49:
Ja alleen heet hij Duitse Herder, maar ben ik zijn inlog kwijt.... jammer.
Ik denk dat hij vereenzaamd is in Denemarken. Zijn lijk is nog niet gevonden.
@Kaas de Vies | 06-11-19 | 13:51: LOL
Kunnen deze gasten niet een herkenbare grafische enkelband krijgen? Of een zwart icoontje, of roze strik? Dan weten we wanneer we op onze woorden moeten letten.
-
Je wens is verhoord. Strak plan, Bernhard.
Spannond, Botte Hond ook weer terug?
Of zit die al in het bejaardenhuis?
bottehond
@Superior Bastard | 06-11-19 | 13:47: Dank, maar het is al zo lang geleden.
Aan het bidden in de moskee waarschijnlijk.
@spanarchist | 06-11-19 | 13:48: Hij had niet zoveel met islam maar mensen kunnen inderdaad veranderen in 14 jaar tijd.
@Zapata10 | 06-11-19 | 13:50: "Hij had niet zoveel met islam". Dat lijkt mee een understatement.
Er was een tijd dat de naam noemen al een Joris opleverde.
@miko | 06-11-19 | 13:54:
Net als de naam van die andere Joris.
@spanarchist | 06-11-19 | 13:52: Hij liep nogal eens mee in een demo
@drekzooi | 06-11-19 | 14:18:
Ja, prachtig filmpje heeft dat ooit opgeleverd.
Zou hilarisch zijn wanneer de eerste reactie een Weggejorist en Opgerot had opgeleverd.
Helaas Didotje ;)
Test
Het gaat prima zonder al die klootzakken.
psies!
bweeeh, huisantisemiet M.nl is terug.
Voor bepaalde reaguurders zou een permabaan beter zijn.
Ja of een permabanaan, want we zijn inclusief.
Voor de reaguurder wel, maar voor de collega's ?
@Kaas de Vies | 06-11-19 | 13:46:
Een spermabanaan is het beste.
Hij's leuk, Superior. Voor de verandering...
Nou benieuwd wat er zoal uit de kerker gekropen komt.
Hallo Berbaar.
@De musso linie | 06-11-19 | 13:51:
Daar ben je prima zelf toe in staat. Ik geef je een dag of twee.
LOL..... ik zie hierboven alvast een hoop putlucht opstijgen. Ben alleen een beetje bevreesd dat er van inhoudelijke en correcte discussies weinig meer zal komen.
@de directeur | 06-11-19 | 14:18: Nou, wie weet. Zie wat ouwe nicks meteen terug registreren, die misschien wat balans tegen het ook hier soms virulente complotdenken kunnen inbrengen.
@Van Rossem | 06-11-19 | 14:20:
Een iets stabieler Joris-beleid is mss een puntje van aandacht.
Het zijn van Joris is wss een loodzware taak, maar de verschillende Jorissen willen nogal eens erg verschillend reageren op de reaguurdersmeute. De een met traangas, de ander met de lange lat. Sommigen drinken thee en anderen schieten direct met scherp.
Men spoort de niet sporende reacties meestal behoorlijk op maar om bij de treinende rechter te blijven, het trekt ook wel eens een wissel op degenen die toch redelijk in het spoor proberen te blijven.
@de directeur | 06-11-19 | 14:18:
Inhoudelijk is sowieso een probleem hier ;)
Ik heb ook nooit antwoord op mijn permaban gekregen. Ik zei alleen dat ik op SP stem. Dat was blijkbaar al genoeg!
Eindelijk kan ik weer reaguren met al mijn 40 alterego's
Een schizofreen is nooit alleen
Fuck it, ik ga naar Joop.
Doei!
Volgens mij waren de oude permabans al opgeheven bij de grote update een paar jaar terug.
O joh, dus ik kan de Telegraaf weer afzeiken in de comments zonder dat mijn opmerking verwijderd wordt!? TOP
Televaag, met uw welnemen.
O, crap...
Dank. Dat scheelt weer een paar emailadressen aanmaken.
Test reaguurtje... Gossie, dank je wel....
2008, das wel lang gelee......
ingelogd als
CENSUUR!
lid sinds 2008
Waar is je Zwitsal?
@Elq10000 | 06-11-19 | 13:43:
Doe weemoed hebben
@Superior Bastard | 06-11-19 | 13:44:
Inmiddels doe ik al scheerschuim en mesje
Je moet wel eerst geband zijn geweest om in aanmerking te komen voor het generaal pardon.
@Joris von Loghausen | 06-11-19 | 14:08: gheghe
@Superior Bastard | 06-11-19 | 13:44: komt door een tussentijds Pardon www.geenstijl.nl/5137762/hoezee_geens...
Ze zijn te herkennen. En ik vraag me af hoeveel er nog van leven en terug willen.
Jeetje, heb ik opeens weer 6 oude id's terug
Ha ha, ik probeer het niet eens, deze doet het.
*Traantje wegpinken doet.*
Tyfus wat duurde dit lang zeg.
Leuk & gezellig zijn dan ook wel vrij arbitraire omschrijvingen.
Ik zie dat mijn unban verzoek uit 2009 in behandeling is genomen. Erg fijn ;)
Banknopje doorladen doet.
Grappig, uw reaguursel staat in het groen
Ik zag vanochtend mijn grote vriend, en medeliefhebber van she-males, bier en bubbelbaden, Bakito ook al even langskomen.
Bakito houdt helemaal niet van bier.
Sauna, geen bubbelbaden.
Dit duurt een week voor moj.
Op necrosis wachten doet..
Dat zal dan een hele zit worden ...
Necrosis is al geruime tijd gestopt met roken
www.geenstijl.nl/5139178/mad-respect-...
Dat wordt wachten op Godot.
Ja, die grap heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Die heeft helaas het soort permaban waar je niet van af komt.
Als dat maar goed gaat
En gewoon aan boord komen met messen vraag je weer af met dubbel moraal op Schiphol zelf ervaring mee
Zelfs hier krijg je dus weer te maken met ongewenste vreemdelingen.
Zat ik eigenlijk niet op te wachten...
Kan dat voortaan een dag vantevoren aangekondigd worden? Dan kan ik tenminste eens mijn echte mening geven op een aantal artikelen. Met name die over politici en mekka-mekkeraars. Ik dacht dan zelf aan het stijlelement: "De Doodsbedreiging".
Hihi
ik wil geen ban ik wil een lekker blond wijf.
Dat is een heel begrijpelijke wens ... lol Laat ik dat nou ook wel es hebben!
Frank van Putten, bent u dat?
@BubbelWater | 06-11-19 | 14:31:
Nee, het is Elly Lust of Margriet van de Linden, die vallen ook op blond...
Op goktrommel wachten doet
Goktrommel,is dat niet wayne gretzky?
Maar die zat toch voornamelijk op dumpert en pownews?
Die laagopgeleide ..
@Beefbus | 06-11-19 | 13:53:
Dat zijn er zo veel...
Emirto, waar ben je?
Leuk,een hoop zwitsals het eerste jaar.
Mag ik ook weer meespelen?
Fijn!
Hoe lang nog?
REAGEER OOK