Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nederland massaal aan varkensvlees na Boxtel

Tonight we dine in Spareribs

Social

Sneu voor de vanmiddag vrijgelaten dierenterroristen van Boxtel. Holland schaart zich na hun gore "actie" achter onze agrarische sector en gooit vanavond een speklapje op de barbie danwel een sparerib op het vuur of een balletje in het vet. Waarvoor hulde, vermits het natuurlijk een eerlijk stukje varken is. Alles rond de idiote overval op een varkensboerderij en de omgekieperde auto's (6) leest u maar lekker snel op PigBussiness Punt ENEL, want het is nog niet gedaan met de "overvallen" en "bezettingen" van de dierenterroristen. (En al helemaal niet als je die lui weer vrijlaat wtf.) Enfin, EET SMAKELIJK ALLEMAAL. Na de break allemaal opeetdingen van varkensvlees, waarmee dit topic ook nog eens 100% haram is.
Aan tafel!
Update: Wel verdomme. Vervoersverbod voor varkensboer Boxtel

Social
Social
Social
Social
Social
Social
Social
Social

Reaguursels

Inloggen

Er bestaan hele foute varkensboeren, die kunnen niet hard genoeg worden aangepakt. Die actvistische sukkels in Boxtel houden juist díe varkensbaronnen dieper in het zadel. Wat een gepruts.

van heinde en verre | 15-05-19 | 15:53

De laatste 5 zijn vrijgelaten- ze wilden zich niet identificeren. Ze worden op het bureau toch wel geidentificeerd hoop ik?

Droppot_dk | 15-05-19 | 12:36

Ik ben vegetariër vanuit mijn eigen overweging , ik ga daar anderen niet mee lastig vallen en........ laat die boeren met rust , die werken namelijk wél !

ewout56593235 | 15-05-19 | 09:38

Van de 74 aangehouden dierenterroristen blijken er 60 uit het buitenland te komen en 9 uit Nederland. Van 5 is de identiteit nog onbekend; die zitten nog vast.

Alle 69 vrijgelaten terroristen hebben een dagvaarding meegekregen dus die buitenlandse terroristen moeten straks ook een dagje schoffelen.

Ondertussen eist de politieke tak van de terroristen een onderzoek naar de boer omdat de extremisten dode varkens en biggen gezien zouden hebben.

5611 | 15-05-19 | 07:06 | 1

‘de extremisten dode varkens en biggen gezien zouden hebben.’
Vermeldde de bron ook nog of het karbonaatjes, gehakt, spareribs oid betrof? En waren ze rauw of bereid?

ratelaar | 15-05-19 | 08:54

Ik heb ook varkensvlees op vandaag. Ik moet ook eten. Maar die activisten hebben mijn steun. Ze hadden biopakken aan en hun laarzen gespoeld. Ze probeerden het goed te doen. De aandacht die ze vragen is m.i volledig terecht.

Shareholder II | 15-05-19 | 00:29 | 3

De aandacht die ze vragen mag dan misschien terecht zijn, daar kun je over stoeien. Maar inbraak, vernieling, intimidatie en hygiëneregels schenden is dat zeer zeker niet. Het is misdadig tuig. Niet meer en niet minder.

Franciscus Borchwerf | 15-05-19 | 08:07

Zucht.....

Texuandrier | 15-05-19 | 08:19

Trol

boerk | 15-05-19 | 09:25

Hier ook. Grote shwarmaah van de Nederlandse varkensboer. #RamsesPiggy

Ramses Sappie | 14-05-19 | 23:28

"Omdat activisten uit 26 landen verschillende landen binnen zijn geweest bestaat de kans dat een ziekte uit een ander land de stal in is gebracht". Zie hier hoe fantastisch dat Europa is. Vrij verkeer van proleten. Daar staat tegen over dat je zonder paspoortcontrole naar Polen kunt begeven. Wat een winst.

Bab01 | 14-05-19 | 23:26 | 2

Bab01 | 14-05-19 | 23:26 ,
Door dat hele "vrije "verkeer, had men hier ook opeens TBC, zo direct zitten wij straks opgescheept met het "Ebola ", niet te verwarren met "Fabiola ".

Bad - Casey | 14-05-19 | 23:47

Tijgermuggen gaan ook dengue en andere vieze ziektes verspreiden .

Lt-Kol Kilgore | 15-05-19 | 06:42

Wat een heerlijke fotos, krijg gelijk trek, ben gek op gehaktballen, ok, mits rundvlees.
Maar kom op, de mens dient alles te eten, zo zijn wij geboren, niet leuk voor de beestjes.
Ikzelf houd het bij vis, kip en rundvlees.... heel soms een heerlijk uitgebakken speklapje.
Het gevaar is, men gaat pdrachten geven hoe te eten, dat vind ik pas eng.
De mens is daarin vrij vind ik, maar er wordt weer een politieke dillema ervan gemaakt.
Ter afleiding van echte dillemas, lijkt wel.
Ik verafschuw dierenleed, daar moet ook wat aan gedaan worden, maarik ben ook een mens, ik houd van vis en vlees.

Bad - Casey | 14-05-19 | 23:14 | 1

Bad - Casey | 14-05-19 | 23:14,

Dit wil ik nog wel zeggen, een "vegatarier "das ok, maar een "veganist"..... deze mensen behoeven niet eens meer een x-ray, zijn zo wit, als je ze ziet, behoor je jezelf een zonnebril op te zetten.
Zoniet een lasbril, wat zien deze mensen er ongezond uit.
Hadden wij geen vlees moeten behoren te eten, dan had de mens wel Hamstertanden ( ok, ok.. er zijn een paar mensen ;-))

Bad - Casey | 14-05-19 | 23:25

Deze vreetvarken-actie is bijna net zo pathetisch als de actie van die zogenaamde dierenliefhebbers die een varkensstal bezetten. In beide gevallen worden dieren misbruikt om het eigen zieilige menselijke standpuntje te benadrukken. Vlees eten is prima, maar doe het niet om je eigen gelijk binnen te halen.

suscrofa | 14-05-19 | 22:58 | 1

Misschien zielig. Maar in ieder geval wel legaal.

Franciscus Borchwerf | 15-05-19 | 08:09

We produceren 70% voor het buitenland, en zitten hier met een berg stront.

Merlanni | 14-05-19 | 22:58 | 2

Merlanni | 14-05-19 | 22:58,
Linkse gekkies in A-Dam ?

Bad - Casey | 14-05-19 | 23:54

Rusland levert gas en de woestijn olie en Amerika graan. Uw punt is..??

Shareholder II | 15-05-19 | 00:32

Ik had chinees willen halen, alleen kan ik nooit een hele op.

Ronnie D. | 14-05-19 | 22:55 | 5

neem een kindermenu. Die zijn kleiner en passen beter op de BBQ

Flatulent | 15-05-19 | 01:47

Je kan een halve invriezen of delen met de buren. Ik denk niet dat chinees haram is.

Lt-Kol Kilgore | 15-05-19 | 06:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Een mens heeft gewoon vlees nodig... Alle beesten moeten wel tot aan hun dood fatsoenlijk behandelt worden en snel en pijnloos worden gedood, maar een mens heeft gewoon vlees nodig... Heb je die hippies gezien? Die waaien weg met het kleinste beetje wind...

Expertus_Dico | 14-05-19 | 22:49

Evengoed hebben die mensen iets aan de kaak willen stellen wat wel degelijk een probleem is: mensen gaan schofterig met hun mededieren om, in dit geval de varkens, maar huisdieren uitgezonderd geldt dit voor bijna alle dieren. Varkens in de bio industrie hebben geen leven en wat mij betreft is iedereen die dit leedvlees eet een misdadiger. Mensen staan niet boven de dieren. .

Poes Fiep | 14-05-19 | 22:14 | 7

Mensen staan niet boven de dieren en veganisten staan ook niet boven carnivoren. U beschikt over snijtanden en uw ogen staan naar ik mag hopen recht in uw kop. Dat wil zeggen dat u net als ik een roofdier bent.

Lt-Kol Kilgore | 15-05-19 | 06:49

Daarom mag je ook zo maar bij iedereen met een mannetje of 150 binnenlopen. Alles voor het zelf bedachte goede doel. Wordt een hele fijne samenleving als we weer bendes toe gaan staan.

5611 | 15-05-19 | 07:10

Als je achter deze activisten staat, begin dan zelf eens alleen nog vlees te eten van een boer die zijn beesten buiten houdt. (Ok niet goed voor milieu). Zo kan een consument wel degelijk invloed uitoefenen. Op zijn minst steun je de boeren die het in jouw ogen beter doen.
Bij ons in het dorp zit ook zo,n slager. Runderen lopen buiten, allemaal certificaten. Hij kan er alles over vertellen wat hij ze wel en niet toedient. Het vlees is maar een een fractie duurder dan in de super, als je een dag vlees inlevert kan je het gewoon betalen.
Ik snap wel dat we de niet de hele wereldpopulatie kunnen voeden met buitenvee, maar begin eens qua statement met wat binnen je bereik ligt in elk geval...

letopuwzaak | 15-05-19 | 07:44
▼ 4 antwoorden verborgen

onbeperkt spare ribs gegeten vanavond... niet te vreten maar toch deed het me goed

bier(d)op | 14-05-19 | 22:13

Haha ik heb bij de boodschapjes vanmiddag ook welbewust voor varkens worstjes gekozen ipv koei. Mooi man.

Gen. Maximus | 14-05-19 | 22:00
-weggejorist-
tsjajaja | 14-05-19 | 21:53

Vroeger was een stukje vlees een luxe. Tegenwoordig voor iedereen bereikbaar via supermarkt en fast food ketens. Als we nou allemaal bereidt zijn om 3x zoveel te betalen voor een stukje vlees is het probleem opgelost. Boeren een goede prijs, dieren een beter leven en wij kwalitatief goed vlees.

Kwelbeller | 14-05-19 | 21:47
-weggejorist-
Leyolm | 14-05-19 | 21:41 | 1

Ik eet sinds mijn 17e, al 42 jaar geen vlees (en geen vis). Ben ook van mening dat de bioindustrie een van de meest kwalijke ontwikkelingen in het bestaan van de mensheid is. Deze idioten moeten ze echter zwaar straffen. Ik zou mij als ik in de buurt was als sympathisant tussen de Boxtelse boeren hebben geschaard. Wat een idioten. Doen hun eigen zaak meer kwaad dan goed.

Dommedaris | 14-05-19 | 21:36

Wat ik wil zeggen " kies voor minder vlees, maar scharrelvlees " zodat boeren weer kunnen boeren zoals het boeren ooit bedoeld is.

MeppieRocks | 14-05-19 | 21:13

Wakker Dier vertelde het heel goed op de radio. Deze varkensboeren moeten wel boeren op deze manier omdat de consument kiest voor kiloknallers en Europese regelgeving (inclusief banken) zorgt onder meer voor megastallen. Boeren zijn onderdeel van dit foute systeem en het systeem moet aangepakt worden, niet de boeren.

MeppieRocks | 14-05-19 | 21:11 | 4

Ja, het zijn dan ook idealisten. Ook al zouden consumenten meer willen betalen denken we dan dat alle innovaties in termen van grootschalige veehouderij overboord gaan? Natuurlijk niet. Dan worden de marges gewoon groter.

Gen. Maximus | 14-05-19 | 22:06

@Gen. Maximus | 14-05-19 | 22:06: Niet mee eens. Scharrelei is wel gelukt. Ben zelf dochter van de 1 van de eerste scharrelkippenboeren van Nederland. Nu ook vegetariër trouwens.

MeppieRocks | 15-05-19 | 06:27
▼ 1 antwoord verborgen

Die Fokker van de G was toch ook zijn terrorist die alles wat geen dier was wilde uitmoorden. Gestoord volk. Onbegrijpelijk dat t niet hard is aangepakt. Bij blokkeer Friezen wel. Linkse rechters in NL !!

Ron101 | 14-05-19 | 20:59 | 1

Deze groepen zijn gestoord, omdat ze de ruimte krijgen zich gestoord te ontwikkelen. De politiek, de rechtstaat en de handhaving laten het allemaal maar toe. Is het angst? Is het links denkgoed? Is het domheid? Geen idee. Maar als Friezen tot in de hel vervolgd worden, en deze mensen zonder naam te noemen weer kunnen vertrekken dan is er iets goed ziek in dit land.

ikpislauwbier | 14-05-19 | 22:11

Die gasten willen die schade aan die auto's gaan verhalen hè....
Hey boeren van Boxtel, als een van jullie dit leest; die man daar moet zijn stallen 3 weken op slot gooien, quarantaine, vervoersverbod..... Willen jullie die boer daar adviseren om derhalve een schadeclaim tegen die gasten in te dienen op het politiebureau of de rechtbank voor zijn schade dmv zijn advocaat aub.
De naw's zijn bekend bij de pliesie, toch ?......!!!!

A333aan | 14-05-19 | 20:54 | 4

Nee de NAW's zijn niet bekend. Als je geen ID bij je hebt en weigert een naam te geven dan kan heeft men geen naam.... (dit de deden de krakers in de jaren 80 ook al). Als politie kan je iemand gijzelen, totdat hij zijn naam geeft.... Maar he, als kraker / reltuig / milieugekkie weet je ook wel dat men de mensen liever op straat heeft dan er achter aan te zitten, en dat je waarschijnlijk na een dag mag vertrekken zonder je naam te zeggen... Dus nee, de actievoerders zonder naam mochten na 8 uur weer het bureau uitroepen en John Doe was in de stal. Ze hadden die mensen door de ME met wapenstokken horizontaal uit die stal moeten halen zodat ze iig 6 maanden niet meer hadden kunnen lopen....

ikpislauwbier | 14-05-19 | 22:15

De ID's van bijna alle aangehouden terroristen zijn bekend. Ik weet niet of van de extremisten die zich meteen geïdentificeerd hebben en die niet vast gezet zijn, de ID genoteerd is.

60 van de 74 opgepakte terroristen waren buitenlanders dus veel succes met aansprakelijkheidsstelling. Die 9 Nederlanders zou ik wel keihard aanpakken en als ze minderjarig zijn, de ouders die dit tuig opgevoed hebben.

5611 | 15-05-19 | 07:17
▼ 1 antwoord verborgen

Gaan die "Meat the victim" aan het einde van de ramadan ook groots protesteren bij de moskeeën tegen het onverdoofd slachten? Gaan zij die moskeeën ook bezetten? En betracht de politie dan ook terughoudendheid? Vragen, vragen, vragen. Eigenlijk weet ik het antwoord ook al wel.

kortebroek | 14-05-19 | 20:50 | 1

Het lijkt me best lastig om links te zijn. Want dan ben je voor meer vluchtelingen hulp, lief zijn voor dieren en worldpeace. En dan heb je Mohamed en Erin uit Nigeria geholpen naar Nederland te komen, die vervolgens je auto jatten om daarmee naar de boer te rijden voor het schaap wat ze onverdoofd zijn keel doorsnijden om het daarna dood te laten bloeden.... En als je er wat van zegt hebben ze ook nog een mening over je bisexuele transgender vriend in... lastig leven. Gelukkig houdt iedereen in deze wereld wel van drugs en blowen...

ikpislauwbier | 14-05-19 | 22:19

Heerlijk, droge worst net bij de salade. Van de biodynamische boer. Kost wat maar als je ziet hoeveel tijd die mensen hard werken dan moet ik er niet aan denken dat dit gezin zo geterroriseerd zou worden. Boeren zorgen voor ons leven. Die mensen zo aanpakken is absolute waanzin. Aangewakkerd door die Jehova trut van de PvdD.

FordPrefect | 14-05-19 | 20:35

Crowdfunding voor de boer lijkt me een noodzaak,
zolang de vergoeding niet op dat tuig is te verhalen.

Twerb | 14-05-19 | 20:34

Wat een gejank en semi stoer gedoe hier in de comments. Nee het is niet ok om zo een boerderij te gaan bezetten, maar als ik zo de foto's bekijk dan is de boer ook een hufter eerste klas. Zo ga je niet met dieren om en dat staat los van het feit of het vlees gekocht wordt, de activisten zich ook ergens anders voor inzetten of wat dan ook.

Kevf | 14-05-19 | 20:22 | 5

@Leyolm | 14-05-19 | 20:40:
Juist, dat.
De ouders van mijn zwager hadden een boerderij in het noorden van Friesland. De koeien stonden daar tevreden in de stal in de winter. In de zomer waren ze buiten, maar bij minder weer, wilden ze naar binnen. Best logisch.

toetssteen | 14-05-19 | 21:29

Je wordt niet gehinderd door enige kennis en dat deel je met al die zogenaamde bedplassers die gisteren ongestoord hun gang mochten gaan.Heb respect voor de boeren dat ze zo kalm zijn gebleven ,geeft aan dat ze moreel superieur zijn aan dat aandachtsgeile parasitaire tuig.

hoeman | 14-05-19 | 22:24

Man man man, ga lekker in je koffiebarretjes weer aan de almond latte. Weer zo'n emo stadsmilennial die nog geen koe van een schaap kan onderscheiden. Bah.

5611 | 15-05-19 | 07:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Waar zouden we zijn zonder het zwijn?

Ruud Hazes56616330 | 14-05-19 | 20:11

En nou door pakken en beginnen met de export van varkensvlees te verbieden !

Uw Verzekeringsadvis | 14-05-19 | 20:06 | 4

@Papa Jones | 14-05-19 | 21:04: En drank export naar 020 gaan we ook verbieden ! Cokiane mocht al niet meer dus hoppa !

Uw Verzekeringsadvis | 14-05-19 | 21:33

Wat heeft door je gedaan dan ?

P.Aquarosa | 14-05-19 | 22:51

Dan moeten we met z'n allen wel heel veel varkensvlees gaan eten en wordt vegan verboden. Mooi toch, anderen je levensstijl opleggen?

We moeten helemaal niks doorpakken en al helemaal niet ook maar een duimbreed de indruk geven dat dit soort terreur iets oplevert.

5611 | 15-05-19 | 07:24
▼ 1 antwoord verborgen

Alle boeren een boer buul een z- Afrikaanse waakhond door onze VOC voorouders gefokt om het gezin te beschermen. Vechten moeiteloos met een tijger of leeuw dus een paar malle studentjes lusten ze rauw.

Trumme | 14-05-19 | 19:57

wat zou er gebeuren als je als boer gewoon met je trekker dwars door die klootzakjes zou rijden of met je riek er een paar zou spiezen? Wedden dat de politie dan wel optreedt? Ik had ze eigenhandig van mijn erf gemept en daar graag voor voorgekomen!

WatZalIkErvanZeggen | 14-05-19 | 19:43 | 5

Flikker toch op, met die kloot boeren, en van jou moeten ze spareribs maken, griezel.

Uw Verzekeringsadvis | 14-05-19 | 20:09

@Uw Verzekeringsadvis | 14-05-19 | 20:09: Rustig aan tjappie, mensen hebben nou eenmaal meer rechten dan dieren. In America zie je dit niet, want dan krijg je gelijk een kogel door je knar.

Trekpleister | 14-05-19 | 20:15

@Trekpleister | 14-05-19 | 20:15: Sterker nog, dieren hebben helrmaal geen rechten. Een dier is geen rechtspersoon. Wel is het zo dat dierenmishandeling strafbaar is. T.enmiste, dat heb ik ooit eens geleerd.

ChupaChupa | 14-05-19 | 22:48
▼ 2 antwoorden verborgen

Verdorie ik probeer al een hele tijd geen tot weinig vlees te eten maar zo vind ik 't maar moeilijk. Ik denk dat ik ook maar een speklapje ga halen.

sufkut | 14-05-19 | 19:32 | 1

Niet doen!! Dan blijft er meer voor mij.

Mazzelstof | 14-05-19 | 21:38

We'll wash the pigs!

Mr_Natural | 14-05-19 | 19:30

Deze dan:

Een boer loopt op de veemarkt en is voornemens een varken te kopen, hij ziet een mooi exemplaar en krijgt hem voor een mooie prijs, sterker nog, hij houdt 300 over. Tevreden loopt hij met zijn varken huiswaarts, langs de kroeg, waar hij even naar binnen loopt om zijn aankoop te vieren. Hij bestelt een biertje, pakt geld uit zijn zak maar daarbij vallen per ongeluk de drie briefjes van 100 uit zijn zak. Voor hij ze op kan pakken, heeft het varken ze opgevreten. Godver, maar chagrijnig bestelt hij dan maar een borrel, met een biertje voor het varken. Het varken drinkt zijn bier op, de boer zijn borrel, en geeft uit frustratie het varken een beste schop in zijn kont, waarop het varken een beste boer laat en een briefje van 100 uitspuugt. De kastelein ziet dat. Even later bestelt de boer nog een biertje voor het varken en een borrel voor zichzelf, het varken drinkt zijn bier op, en de boer zijn borrel. Nog steeds chagrijnig vanwege het door het varken opgevreten geld, geeft hij het beest nog een beste schop, waarop het varken weer een boer laat en een briefje van 100 uit spuugt. De kastelein ziet het weer en zegt: "als hij dat nog een keer doet, koop ik hem voor 1000! Zo gezegd, zo gedaan, het varken een biertje, de boer een borrel, varken een schop, boer en hop, varken spuugt het laatste briefje van 100 uit. "Verkocht!" roept de kastelein. De boer drinkt zich de rest van de avond klem en gaat dronken naar huis.

De volgende dag loopt de boer naar de brievenbus, pakt de plaatselijke krant uit de bus, klapt hem open en leest op de voorpagina:

"Dronken kastelein schopt varken dood.".

GKJP | 14-05-19 | 19:28 | 1

Lol

Papa Jones | 14-05-19 | 19:30

gelukkig zijn alle gegevens van de veroorzakers van de schade bekend en kan de boer de schade verhalen. dat word beslag leggen op 77 uitkeringen.

De_Helderse_Kaaskop | 14-05-19 | 19:24 | 3

Fundje raisen dan helpen we de boer wel even mee om de rechtszaak op te starten.

Sjompie | 14-05-19 | 19:31

Wel oppakken vóórdat ze het land uit zijn. s.v.p.

HenkyPanky | 14-05-19 | 20:03

Manier van actievoeren is niet goed, maar varkens zo behandelen ook niet. Varkens zijn intelligenter dan honden. Als honden zo behandeld worden, laat staan opgegeten, is iedereen verontwaardigd, maar voor varkens is geen enkel mededogen. Akelig hypocriet.

Tempolier | 14-05-19 | 19:22 | 4

Gast! Heb jij ooit een varken als politie (hond) gezien?

Immikanzieganger | 14-05-19 | 19:37
▼ 1 antwoord verborgen

Lullig voor de boer, die zal echt niet gecompenseerd worden want HIJ is geen linkse terrorist. Het zal zeker nodig zijn de gezondheid van de varkens te bezien, na mogelijke besmetting door 100+ klimaat- en genderneutrale varkenskoppen.

Jan Passant mk2 | 14-05-19 | 19:20 | 2

Hij wordt wel gecompenseerd. Namelijk door degene die binnen zijn geweest. Vast een hoop kale kippen. Maar ongetwijfeld een aantal met eigen vermogen zoals een koophuis.. Die draaien dan voor de schade op. Kun je lekker je huis te koop zetten met je morraalriddergedrag.. Lekker voor ze.

Leyolm | 14-05-19 | 20:43

Er zullen vast wat Rosemuller types tussen hangen. Gewoon Pa en Ma even leegschudden.

SolidRock | 15-05-19 | 11:57

Varkensvlees eten tijdens de Ramadan is natuurlijk dubbel haram. Sjeitan weet deze consumenten te vinden.

Kuifje-in-de-EU | 14-05-19 | 19:19

Is een rookworst van AH ook goed?
Geen idee waar dat vandaan komt maar het jaagt vást dierentokkies op de kast.

Papa Jones | 14-05-19 | 19:15 | 3

Ik zou voor de rookworst van de HEMA opteren.

Kuifje-in-de-EU | 14-05-19 | 19:20

Ik wil de komende maand uitsluitend kiloknallers in huis. Gewoon omdat het kan.

Flatulent | 15-05-19 | 01:52

Even helemaal off topic.
Help me aub. Vrouw en kind willen vakantie naar een tropisch land. Budget is ongeveer 10k voor 10 dagen. Ik vind alles best, enige voorwaarde is weinig tot geen moslims.
En laat dat nou net geen zoekcriterium zijn op Google of bij reisbureaus.
Help!

koolteer | 14-05-19 | 19:12 | 16

Galapagos eilanden van Ecuador natuurlijk.
Gegarandeerd 100% moslimvrij.

Gulliver | 14-05-19 | 20:29

Japan

kortebroek | 14-05-19 | 21:07

Cuba, ergens aan de varkensbaai

wan hung lo | 14-05-19 | 22:03
▼ 13 antwoorden verborgen

Hoelang (:-)) duurt het voordat georganiseerd vegatuig de Chineze Restaurants gaan aanvallen en bezetten? Babi Pangang ban!
Dit land is sinds Rutte 1 finaal naar de kloten. Handhaven kost geld, daarom doen ze het niet.

bqbq | 14-05-19 | 19:10 | 4

Het zal ook niet gek lang meer duren voor er mensen het recht in eigen hand nemen. Kijk naar overloon waar de mensen in het buitengebied een hek en hond moeten aanschaffen tegen asielzoekers. winkeleigenaren die het beu zijn bestolen te worden door asielzoekers, linksgekkies die straten blokkeren etc. en als de vlam in de pan slaat gebeurt het overal. Ik zal maar vast een guillotine maken voor op het plein van het binnenhof als reminder voor de politici met hun hoofd tot aan de navel toe in hun aarsch

brie-de-penis | 14-05-19 | 19:28

@DebraCadabra | 14-05-19 | 19:20:
Ik geef me over, teveel moslim tokkies.
(eigen interpretatie, Frans heb ik een hekel aan & ben ik niet zo sterk in)

bqbq | 14-05-19 | 19:37
▼ 1 antwoord verborgen

Dat gezeul met die beesten op weg naar de slacht door binnen en ook buitenland om zoveel mogelijk subsidie binnen te halen moet ook eens afgelopen zijn. Die sector is echt ziek.

Weerduivel | 14-05-19 | 19:07 | 3

Een goede maatregel zou zijn dat het varken in het dichtstbijzijnde slachthuis moet worden geslacht. Waarbij zo'n slachthuis wel aan alle eisen moet voldoen.

lekgoot | 14-05-19 | 19:21

@lekgoot | 14-05-19 | 19:21:
Ga jammeren tegen een moslim met het schaap op balkon . Maar daar heb je het lef niet voor zeker ?!

ghetto-is-back | 14-05-19 | 20:59

@lekgoot & Weerduivel, de beste maatregel is dat de mens eens fatsoenlijk gaat betalen voor een verantwoord stuk vlees. Pak eerst de supermarkten maar eens aan die de meeste marge er tussenuit halen en de boeren met zulke kleine marges moeten werken dat groei de enige oplossing is....

Pelikaanduif | 14-05-19 | 21:05

Ooit was ik op wintersport met groep mensen. Eigenaar van restaurant en cateringbedrijf had om 06:30 vijf! plakken ham op drie witte Duitse bollen liggen. Hij zag er zelf uit als een varken. Weet wat je eet.

Normpje | 14-05-19 | 19:03 | 3

Lekker... met wat uienringen erop:-)

bqbq | 14-05-19 | 19:12

Wat een spannend leven heb jij zeg. vertel nog eens van de jonge eentjes die je in het park zag. was zo'n spannend verhaal.....

mono-culti | 14-05-19 | 19:25

Mijn hemel, wat schokkend, heb je gehuild? Weet je trouwens wel zeker dat het er niet maar liefst zes waren, de horror?

Overigens: u ziet eruit als een verdorde brok tofu?

5611 | 14-05-19 | 19:29

Spekjes op. Is gelukkig normaal hier

Mart6037 | 14-05-19 | 19:02

Waarom heeft een zwijn twee rijen tepels?

GKJP | 14-05-19 | 19:01 | 7

Nog even Merle Haggard 'sing me back home' luisteren. Het goede antwoord heeft sowieso een plek bij mij aan tafel inzake het eerder besproken etentje, waarvan het menu bekend is. Oef, daar zijn die activisten ook niet blij mee...

GKJP | 14-05-19 | 19:08

Anders wordt het zwijn zo lang.

Ruimedenker | 14-05-19 | 19:08
▼ 4 antwoorden verborgen

Heb 6 spareribs besteld voor de BBQ dit weekend... dat zijn z'n 3 varkentjes. lol

Rene046 | 14-05-19 | 18:59 | 3

Dit meen je niet serieus. Dat zeg je alleen maar omdat je een hekel hebt aan linkse actievoerders. Dat laatste heb ik ook. Maar houd ook van dieren. Moeilijk moeilijk.

CalamityJane | 14-05-19 | 19:03

@CalamityJane | 14-05-19 | 19:03:
Ik hou ook van dieren, heb er genoeg.. maar die worden dan ook niet gefokt voor de voedselindustrie..
Stel voor we gaan olifanten fokken.... dat word een BBQ voor het hele dorp.

Rene046 | 14-05-19 | 19:11

Een statement maken tegen een paar geïndoctrineerde tieners, nou nou.
Grote slachtoffers blijven dus de varkens, arme drommels zijn het me eigenlijk ook.

Muissolini | 14-05-19 | 18:57 | 2

Die wel 10 uur lang met 150 man een willekeurige boer en zijn gezin terroriseren. Ik hoop dat ze een keer jou en je gezin eruit pikken, vind je ook vast een goed idee. Alles voor het goede doel, niet waar.

5611 | 14-05-19 | 19:32

Ja, die varkentjes zijn om op te vreten.

kortebroek | 14-05-19 | 21:08

Rundertartaartje. Maar ik wens de boer alle sterkte. En de varkens een beter leven dan biggen werpen op de vierkante meter tot hij op is en dan als gehakt op woensdag het cholesterol opjaagt van een tokkie. Eet smakkelijk.

Normpje | 14-05-19 | 18:56

Nu begrijp ik waarom veel mensen een sterke gelijkenis vertonen met op de achterpoten lopende varkens. Je bent wat je eet.

isitsoornot | 14-05-19 | 18:55 | 3

Alweer een veganistische infiltrant op mijn favoriete site ,scheer je weg naar de Joop stuk humorloos vreten.

hoeman | 14-05-19 | 19:00

Nou snap ik ineens waarom sommige mensen er uitzien als een rotte tomaat.

pendajo | 14-05-19 | 19:23

Get a job , slinkse !

ghetto-is-back | 14-05-19 | 20:58

Ik vroeg aan de slager of hij varkenspootjes had, hij zei nee, ik loop altijd zo.

Kijk dat was nou humor vroeger mense. Maken ze niet meer tegenwoordig.

Mr_Natural | 14-05-19 | 18:53 | 7

En waarom heeft een vrouw een snee tussen haar benen?
Omdat een heel brood zo moeilijk loopt.
Flauw?
Dan moet je er zout op strooien.
Dank, Naturel! Je zorgt altijd weer voor een glimlach, na een dag hard werken 8-)

Ruimedenker | 14-05-19 | 19:02

Tegenwoordig, heeft u ook geitenoogjes.....

bqbq | 14-05-19 | 19:15
▼ 4 antwoorden verborgen

G*dT, dat wordt een goedkoop avondmaal met gewokte champignon roerbakgroente was in de aanbieding bij ome Dirk en een bakje mora varkenssaté in pittige pindasaus 190g XL;-)
Het lekkerst is natuurlijk saté van geit op houtskool geroosterd!
*CcMed*

kapitein oosterlng | 14-05-19 | 18:53

We moeten gewoon de scope van vlees eten uitbreiden naar andere soorten. Zo is het eerlijker verdeeld onder die soorten.
Laten we eens wat extra herbivoren op de lijst zetten. De populatie homo slapjanus schijnt te groeien en is wellicht een goede eerste toevoeging...

Parel van het Zuiden | 14-05-19 | 18:52

Half- om halfgehakt, telt dat ook?

Jan, Leiden | 14-05-19 | 18:49

Fcuk! Wist niet dat het Varkensdag was.
Kip met rijst en Paksoi.
Morgen weer een dag...
Bietjes met een karbonaadje en als bonus een doorgebakken speklappie.
Go Knorretje Go!

Ruimedenker | 14-05-19 | 18:49

Vergeet die heerlijke rib karbonades niet goed gebakken met alleen een beetje peper en zout en lekker op het bot kluiven.

Jacktheflipper | 14-05-19 | 18:48

Probleem is dat een groot deel van Nederland dat iedere dag doet waardoor de aderen dicht slibben en de hardwerkende Nederlander daar voor op mag draaien. Heb ik het nog niet eens over het dierenleed gehad en de aanslag op de natuur gehad want die beesten moeten ook te vreten hebben.

Ardbeg | 14-05-19 | 18:48 | 7

De kosten van jouw medicatie moet je ook niet uitvlakken .90 % van de actievoerders gisteren heeft psychische problemen.

hoeman | 14-05-19 | 19:03

Wij draaien ook op voor de uitkeringen van dat tuig en de kosten politie en het hele circus erom heen.

Ik neem overigens aan dat je je ook boos maakt over het onevenredige beslag op de zorg van die o zo geliefde asieleisers?

5611 | 14-05-19 | 19:37
▼ 4 antwoorden verborgen

In dit huis wordt sowieso bijna dag varken gegeten, ham, spek, leverworst, dus ik ga er niet speciaal een punt van maken. Want er zijn nog zoveel meer lekkere dieren.

Stormageddon | 14-05-19 | 18:42

Ik wil wel eens wat anders dan varkensvlees. Nu zat ik te denken: zou giraffe niet lekker zijn? Of zebra's? Of gazelle? Of Oostvaardersplassen hert? Of gnoe? Of wild zwijn? Of tamme dierenactivist?

Heppie-even-voor-mij | 14-05-19 | 18:39 | 5

Oostvaardersplassen hert veel te mager.

Jacktheflipper | 14-05-19 | 18:49

Terroristenvlees stinkt.

5611 | 14-05-19 | 19:38

Die herten waren erg lekker in elk geval.

Mazzelstof | 14-05-19 | 21:44
▼ 2 antwoorden verborgen

Kip.

RickTheDick | 14-05-19 | 18:39 | 2

Varken.

koeberg | 14-05-19 | 18:44

Iets zegt me dat dit een lange lijst kan gaan worden.

Mr_Natural | 14-05-19 | 18:46

De dag dat hier die aziatisch/afrikaanse griepmazelenpest uitbreekt. Dat wordt een kudtdag voor varkens.

brughslurph | 14-05-19 | 18:37 | 3

Laat de boel bewaken door een rode hond, geen enkel probleem.

Mr_Natural | 14-05-19 | 18:39

@Mr_Natural | 14-05-19 | 18:39:
Ik heb anders weinig vertrouwen nin die rode honden; houdt ze een worst voor en je keren zich tegen je. ;)

kweethetooknietbeter | 14-05-19 | 18:45

Om de zieligheidsfactor te verdubbelen, ik had een best stuk vlees van een kruising tussen een varken en een haas. De champignons die er bij zaten, zijn groot gebracht in een vochtige modderbak, in het donker, en zonder bewegingsruimte. De uien waren nog nooit buiten geweest. Moest wel een beetje huilen.

GKJP | 14-05-19 | 18:34 | 2

Champignons worden gekweekt in paardenpoep.

kweethetooknietbeter | 14-05-19 | 18:49

Als de consument nu gewoon meer ging betalen voor het stukje vlees, dan kan de boer toe met minder dieren in de stal om hetzelfde te ontvangen. Hierbij ga ik er even vanuit dat die meerprijs voor scharrel/bio ook daadwerkelijk bij de boer terecht komt. Maar als men steeds maar weer het goedkoopste vlees blijft kopen, dan houdt je de bio-industrie en/of die foute-boeren in stand. Maar dat is slechts mijn mening.

kweethetooknietbeter | 14-05-19 | 18:34 | 5

Eens, koop zelf al jaren geen vlees meer in de supermarkt. Je hoort altijd verhalen over vroeger dat vlees een luxe product was en zo zou het eigenlijk ook moeten zijn. Gewoon prijzen verdrievoudigen en we eten vanzelf minder vlees...

Erikjan79 | 14-05-19 | 18:55

@padbuffel | 14-05-19 | 18:37:
Je zou zeggen dat zulke protesterende mensen ook tegen migratie zijn in Nederland... maar daar merk ik niets van.
iedere persoon die we extra ontvangen wil hun stukje vlees, of het nu een varken is of een halal geslacht lammetje.
Wat ik wel zeker weet is dat de schaapjes aan een langzame dood sterven en de MEESTE varkens er sneller vanaf zijn.

Rene046 | 14-05-19 | 19:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Babi Pangang - mmm!

HogeNood | 14-05-19 | 18:33 | 1

Zag u ook al dat "mannenvolk" met knotjes. Daar word ik dus echt kotsmisselijk van. Als we daar ooit een oorlog mee moeten winnen .......

padbuffel | 14-05-19 | 18:32 | 5

@azijnseikerT | 14-05-19 | 18:36: getuigt niet echt van respect voor de mannen van toen, die het ook maar met oorlogstuig van 30 jaar oud moesten doen, tegen het geavanceerdste leger van de wereld van dat moment.

John McClane | 14-05-19 | 18:43

Die mannen met knotjes hebben een ernstig tekort aan testosteron, alleen een feminist met een penis gaat er zo voor (kleine) lul lopen.

Solar666 | 14-05-19 | 18:44

Die lusten graag pik.

Muissolini | 14-05-19 | 19:00
▼ 2 antwoorden verborgen

Varkens zijn gelijker dan andere dieren, zij hebben het geluk dat ze niet onverdoofd de hals doorgesneden worden en daar een minuut of 20 van mogen genieten.
#jesuiscochon

Mr_Natural | 14-05-19 | 18:29 | 3

In principe zijn moslims de beste vriend van het varken.

keestelpro | 14-05-19 | 18:35

@keestelpro | 14-05-19 | 18:35: sommige moslims eten ook gewoon varkensvlees hoor, is gewoon lekker. Vooral in Indonesië eten ze stiekem babi pangang. Het schijnt vooral te gebeuren als er geen andere moslims aanwezig zijn want er heerst nogal wat sociale controle onder de aanhangers van Mo.

Solar666 | 14-05-19 | 18:49

Die GrapperhaUs is inmiddels ook *kraskraskras* [x] ongeschikt gebleken. Over het in de ogen van zo'n beetje alle kamerleden te trage optreden van de politie: "Hun eerste prioriteit was om te de-escalereren." Ja, en daar gaat het dus mis. Misschien moeten we maar weer eens wat meer nadruk leggen op preventie, handhaving van de rechtsorde, en afschrikken. Als er 150 actievoerders in je sta zitten is de boel al ge-escaleerd, de prioriteit moet dan zijn om daar zo snel mogelijk een eind aan te maken.

Mochten er trouwens als gevolg van deze actie nog varkens geruimd moeten worden, dan mag ik hopen dat deze vegaterroristen veroordeeld worden tot het opeten van die beesten.

Muxje | 14-05-19 | 18:29

Net ook even heerlijk 12.5 kilo procureur ingeslagen bij de Makro. Net 4.50 de kilo, Hollands vlees. Dat wordt heerlijke pulled pork van de smoker komend weekend!

De Libertariër | 14-05-19 | 18:27 | 1

Ik lees het al u bent de terreur voor de slager, beul die man/vrouw/non-binair toch niet zo af.

Solar666 | 14-05-19 | 18:46

tip van de week voor de dierenterroristen: ga eens naar een Halal slager veel beter doel voor protest.

Fedde71 | 14-05-19 | 18:27

Ik heb al jaren een soort van varken in huis.

Gravin v Kippenbouth | 14-05-19 | 18:27 | 3

Doe die spiegel toch 's weg, je zal ervan opknappen.

Mr_Natural | 14-05-19 | 18:30

Mijn ex schoonmoeder (ordinair wijf) zei altijd: 'wie haalt er nu een heel varken in huis voor zo'n klein stukje worst'.

keestelpro | 14-05-19 | 18:38

Opnieuw wordt bewezen dat een deel van de bevolking compleet krankzinnig is.

Red shirt | 14-05-19 | 18:27 | 2

Deze jongeren zijn selectief met ´hun´ dierenliefde. Je hoort en ziet ze niet als het gaat om halal slachten. Schapen tellen niet mee mss als dier dat lijden kan. Ze zijn daarnaast ook selectief met hun mensenliefde. Rechtsmensen tellen ook niet. Hoe denk je dat ze, buiten hun eigen nauwe kring, mensen denken te kunnen winnen voor hun overtuiging?

CalamityJane | 14-05-19 | 18:55

@CalamityJane | 14-05-19 | 18:55: het is zo'n incestueus en onzeker groepje mensen, dat ze het heel erg nodig vinden om aan elkaar te laten zien hoe goed ze wel niet zijn. Steeds maar op zoek naar die bevestiging van diezelfde groep onzekere mensen. Dan krijg je dus dit soort idiote acties.

Probeer het eens op het hoofdkantoor van de Rabobank in Utrecht. Lekker met 100 man de boardroom bezetten, maar val een hardwerkende boer niet lastig.

K. Letskoek | 14-05-19 | 19:13

Check ook die Mmarr. Zoveel haat, dat is een Volkert in spé. Wellicht dat het OM even meeleest.

BozePaarseMan | 14-05-19 | 18:26

Er gaat niets boven een lekker stukje gabbagool....
youtu.be/kR0OPOMea1Y

Zwezerik | 14-05-19 | 18:24

Oink, oink!!

Knokloof | 14-05-19 | 18:23 | 1

Knokloof is lekker bij de wiflot.

keestelpro | 14-05-19 | 19:12

Grappig dat ze ook allemaal het V-teken maken die activisten.
De V van Vlees.

knutsel_ | 14-05-19 | 18:23

Weet je welk zwijn er 23 mei geroosterd gaat worden?
(Hint: he is BIG in the EU.)

Mr_Natural | 14-05-19 | 18:23 | 1

De broer van Hans!

marcoplarco | 14-05-19 | 20:07

Zomenteen Spareribs eten bij het lokale Grillhouse.

Wibowob | 14-05-19 | 18:22

Er gaat niets boven haram!

Hetze Haatstra | 14-05-19 | 18:21 | 5

Ik heb laatst halalschaap uit het halalschap gekocht uit nieuwsgierigheid.
Mehhh....

keestelpro | 14-05-19 | 18:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Varken is misschien wel het natuurlijkste vlees om te eten voor een mens.
In de oertijd gingen we op jacht naar zwijnen en de zwijnen gingen op jacht naar ons. Kans was fifty fifty wie wat at die avond. De ene keer aten de zwijnen mensenvlees en de andere keer aten wij zwijn.
In loop der jaren hebben mens en varken vrede gesloten en een deal gesloten: wij verzorgen, beschermen en voeden de varkens in ruil voor vlees.
Domesticeren heet dat.

keestelpro | 14-05-19 | 18:21 | 4

@de IJsman | 14-05-19 | 18:27:
Nee gezien op TV en geleerd op school. :-)
Maar ik heb wel eens tijdens een gevaarlijke tocht in de Ardennen oog in oog gestaan met een groep wilde zwijnen. Gelukkig waren wij ook met een groep maar als het tot een confrontatie komt weet ik het nog niet zo.

keestelpro | 14-05-19 | 18:29

"In loop der jaren hebben mens en varken vrede gesloten en een deal gesloten: wij verzorgen, beschermen en voeden de varkens in ruil voor vlees." Ik mag hopen dat je een grapje maakt

Middensteun | 14-05-19 | 18:29
▼ 1 antwoord verborgen

Integendeel, juist veel vlees en groente, koolhydraten vermijden, en uiteraard uur per dag sporten, ben je binnen een mum van tijd weer topfit, dat vlees doet wonderen voor je spiergroei.

Abject | 14-05-19 | 18:50

@Abject | 14-05-19 | 18:50: Uw regeaguursel is abject vanwege de geplempte platitude die niet geheel zo zuiver waar is als uw stelligheid doet voorkomen.

Geconcentreerde_Anne | 14-05-19 | 19:49

Komende maand gaan ze ook een ramadan slachterij bezetten.

franck7020 | 14-05-19 | 18:19 | 3

Doen!

Geconcentreerde_Anne | 14-05-19 | 18:20

Om Halal-slachten van dichtbij mee te maken?

Glasgow Argus | 14-05-19 | 18:20


Dat zou mooi zijn.

Heiner | 14-05-19 | 18:43

Laat ze maar protesteren tegen dat F1 autorace gedoe in Zandvoort. Dat is een groot hypocriet spectakel. Vervuilend, verkeers verlammend een hoop co2. Alle politieke partijen vinde het prachtig. Denk niet dat de politie dan uren zou wachten om de protestanten te verijderen en ze vervolgens vrijwel direct vrij zullen laten..

watazooi | 14-05-19 | 18:19 | 1

Pffffff...

reagluurder010 | 14-05-19 | 19:00

De topic die je wist dat ging komen, beetje voorspelbaar wel, mis de scherpte (*gaap*)

Zenzeo | 14-05-19 | 18:18

Maar even een pizzaatje salami speciale met extra stukjes spek en achterham straks.

klowiepowie | 14-05-19 | 18:18

Tja. Leuk hoor, maar het meeste vlees gaat naar het buitenland. Misschien is het goed eens ga te gaan wat opsluiting en amper beweging van intelligente dieren met de betreffende dieren doet.
Ik steun de actie an sich niet, maar de reacties hier om de burelen doen mij knorren van het lachen.

Geconcentreerde_Anne | 14-05-19 | 18:16 | 2

Want u vindt dat mensen geen vlees moeten eten?

padbuffel | 14-05-19 | 18:22

@padbuffel | 14-05-19 | 18:22: Dat is een geheel correcte en bondige stelling in vragende vorm van mijn standpunt die, zoals deze zin, wel wat langdradiger is en beter onderbouwd, maar dat doet nu even niet geheel, maar toch wel een beetje, in ieder geval minder dan wel, terzake, want anders had u misschien wel inhoudelijk gereaguurd wat hier in de burelen niet het meeste vermaak oplevert, zij het dan de quasi spitsvondige en doorwrochte redeneringen, die zijn wel vermakelijk, de rest niet, overigens vaak net zo vermakelijk als een plofkip die net niet volledig gedood alsnog levend gekookt wordt terwijl de haantjes door den vermaler gaan, etcetera, enzevoort en nog een stukkie door.

Geconcentreerde_Anne | 14-05-19 | 19:46

Niet lullen, maar smullen. Oink.

padbuffel | 14-05-19 | 18:16

Die boer heeft alles keurig netjes voor elkaar, dat was op de video's duidelijk te zien zoals de meeste boeren in NL. De regels zijn hier ook streng en worden nageleefd.
Die stadse lafbekken moeten eens naar Oost-Europa gaan.
Maar ja... daar is de politie wat minder makkelijk natuurlijk....

MacMiep.nl | 14-05-19 | 18:15 | 2

Scherpe analyse. In Polen of de Oekraine volgt minimaal de lange lat.

padbuffel | 14-05-19 | 18:17

Hoewel ik deze solidariteit met de varkensboeren van harte toe juich, zou ik zo graag weer het gematigde Nederland van vroeger terug hebben. Door al die extreme meningen en acties en tegenreacties komen de verhoudingen tussen de verschillende bevolkingsgroepen steeds vaker op scherp te staan. Dit past zó niet bij ons land, of moet ik zeggen "paste"?

MickeyGouda | 14-05-19 | 18:15 | 6

@BozePaarseMan | 14-05-19 | 18:28: En dat van de verzorgingsstaat. Hoewel dat sommigen 'linkse' mensen (lees: Groenlinks stemvee) paradoxaal in de oren klinkt.

Bab01 | 14-05-19 | 18:34

@Bab01 | 14-05-19 | 18:34:

Bab, niet in de aanvallende sfeer maar puur uit belangstelling: gisterenavond zag jij een causaal verband tussen de inhoud van mijn tegel en mijn woonplaats. Heb je slechte ervaringen met Gouda?

MickeyGouda | 14-05-19 | 18:50

@MickeyGouda | 14-05-19 | 18:50: Ja dat was inderdaad niet netjes van mij. Mijn excuses. Ik heb inderdaad geen goede ervaringen met Gouda, maar mijn reaguursel sloeg nergens op.

Bab01 | 14-05-19 | 19:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Extra groot stukje varkenshaasje gekocht en in de pan ermee.... lekker.

Paaldanseres | 14-05-19 | 18:15 | 1

Toch wel een beter leven stukje vlees, of heb je daar schijt aan?

JI-HAAT | 14-05-19 | 18:27

Varkens en GeenStijl.
Moet ik weer denken aan dat ene filmpje.
Levend gekookt.
Eet smakelijk allemaal!

RickyLaRue | 14-05-19 | 18:14

Als god/allah niet had gewild dat we varken aten had hij ze vast geen bacon op hun rug en buikspek gegeven.

kom hoe heet ie | 14-05-19 | 18:13 | 1

Als god had gewild dat we geen varken aten had zij bacon niet zo lekker gemaakt. Wat zijn het toch leuke beesten die varkens maar tering wat smaken ze heerlijk.

keestelpro | 14-05-19 | 18:25

De kruiden liggen nu in de varkenslapjes te trekken. Zo dadelijk de pan in. En steunen die boer.
Overigens vroeger zelf ook met varkens gewerkt. Ik ben het vlees meer gaan waarderen daardoor.

JanVergoor | 14-05-19 | 18:13

Ik durf te wedden dat ze ook allemaal links stemmen.

JackStick | 14-05-19 | 18:11 | 3

En dat ze allemaal uit een stad komen.

MacMiep.nl | 14-05-19 | 18:12

De vraag stellen is hem beantwoorden..

BozePaarseMan | 14-05-19 | 18:25

En nog niet het verschil tussen een varken en een koe weten

5611 | 14-05-19 | 18:25

Goed idee !
*Speklapjes sudderen doet...*

Wijze uit het Oosten | 14-05-19 | 18:10

Voortaan meteen omkieperen die auto's. Politie doet niets aan terroristen. Dus gelijk zelf ingrijpen.

Pislinq | 14-05-19 | 18:09 | 3

WentelSUV-je.

Lekker!

Kaas de Vies | 14-05-19 | 18:12

Hihi... die gaan volgende keer niet meer met de coche.

Pedronegro | 14-05-19 | 18:22

Ze hebben vandaag massaal aangifte gedaan bij de politie "misschien kunnen jullie vingerafdrukken nemen bij alle boeren in de omgeving, dan vinden jullie vast de daders"

Osdorpertje | 14-05-19 | 19:20

Grappig, ik frituur nu net een 'snowflake' en ik serveer dit met SJW-puree.
Ik kan het iedereen afraden.

Kaas de Vies | 14-05-19 | 18:09 | 1

Je moet die "snowflakes" wel heel goed paneren voordat je ze in het hete vet gooit, anders spettert het je hele keuken onder.

SJW-puree opent bij mij de sluizen aan beide kanten. Is lastig kiezen wanneer je het kwijt wilt, zitten of knielen?

Glasgow Argus | 14-05-19 | 18:15

Hier staan wraps met plofkip uit eigen land op het menu, morgen gaat er een heerlijke varkenskarbonade in de pan rechtstreeks van de boer hier om de hoek.
Heel tactisch heeft hij zo'n verkoopautomaat langs zijn boerderij staan waar je makkelijk een goed stuk vlees kunt kopen zonder tussenkomst van een groothandel/supermarkt.

Brabeaulander | 14-05-19 | 18:08 | 1

Brabeau,wanneer je eens in Rotterdam komt.
Ga naar de “Ballentent”,beste bal ooit gegeten.

De Profundus | 14-05-19 | 18:32

Heb met boeren ook geen medelijden. Maar mensen die de wet overtreden, daar heb ik totaal geen sympathie voor. In het cachot.

azijnseikerT | 14-05-19 | 18:06 | 1

En nu ook een schadeclaim, bravo.
Dat zal hard aankomen als je uitkering met tientjes gekort gaat worden.

HA, BIER!1! | 14-05-19 | 19:33

Ik vreet onruststokers deze week.

Ronnie uit Helmond | 14-05-19 | 18:06 | 1

Ik heerlijke spareribs. En dan gebruik ik die onruststokers om de stukjes vlees tussen mijn tanden vandaan te halen.

HA, BIER!1! | 14-05-19 | 19:32

Ben zelf een enorme liefhebbers van Chinees eten en in China staat vlees voor varkensvlees. Dus als je daar vraagt “heeft u dit gerecht ook zonder vlees” dan is het antwoord “ja, u kunt het ook met kip krijgen”.
En tofu moet je alleen eten met varkensgehakt en Ma Po saus.

Osdorpertje | 14-05-19 | 18:04

Met varkensboeren heb ik nul medelijden. Ga maar een echt vak leren in plaats van die arme beesten al het werk te laten doen.

lekgoot | 14-05-19 | 18:04 | 13

U is communicatie adviseur. Je haalt ze er ook binnen no-time uit.

SolidRock | 15-05-19 | 12:04
▼ 10 antwoorden verborgen

Van de week ook een dag #teamkip en #teamkalfsvlees, wanneer ik de agenda van de dierenterreur mag geloven.

Heerlijk, al die dierlijke proteïnen!

Glasgow Argus | 14-05-19 | 18:03

goed idee... doe een extra stukje vlees vanavond.

Ernstige Zaken | 14-05-19 | 18:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken