Terugluisteren. Ex-jihadist Jason Walters bij de NPO over terughalen jihadisten
Voormalig lid Hofstadgroep bunkerstellig over jihadisten (m/v) met terugkeerwens.
"Het zijn monsters."
Vandaag in het nieuws. "OM heeft salarisstrookjes Nederlandse jihadisten". Ja, en nu? (Behalve belasting heffen?) Moet dat gaan helpen bij de terugkeer van dat tuig dat er nog zit? Jazeker mensen. Dit zijn de machinaties die er toe moeten leiden dat het hele spul weer terug mag komen. Opdat een paar beleidsambtenaartjes dan op een buurtfeestje kunnen zeggen dat ze aan de goede kant van de geschiedenis staan. Kijk, vandaag ook in Trouw (misschien wel de oikofoobste krant van Nederland). Invoelende emo-journalistiek met twee zielige jihadbroedkippen - op een Koerdische eensterrencamping - die het allemaal niet zo bedoeld hadden. Eindredactie Trouw: Zet ff die Nederlandse naam in de kop, dat klikt beter.
Social
En daar gaan we...
Social
Vrouwen en kinderen eerst naar Nederland, om te voorkomen dat ze vrijuit gaan. Het gemoed van de deugmens is gered. Dat die vrouwen daar een eigen gewapende militie hadden vergeten we maar even, alsook dat hele kleine kindertjes les kregen in het onthoofden van teddyberen. Jongetjes van 12 mochten meehelpen massa-executeren. Ach, haal maar weer terug, en dan geven we ze straf en een workshop burgerschap. Komt wel goed. Dat het niet goedkomt zien we nu in Engeland, waar de jihadisten hun fopstrafjes ondergaan hebben, en vrijuit gaan. Om weer van voren af aan te beginnen. Mensen, ambtenaren, politici, luister toch naar Jason Walters. Je kunt de jihadisten wel uit Islamitische Staat halen, maar niet de islamitische staat uit een jihadist. En dat geldt zeker voor de vrouwtjes!
Social
Social
Jason Walters. Zijn naam viel al even in dit topic over die malle teneur in Nederland om het grootste tuigh ter wereld maar weer een plekkie te geven in onze schitterende regenboognatie, en te behandelen door de verwarde mannen-zorgpolitie. En nu zegt-ie het zelf in zijn eigen woorden, gisteren op de staatsradio. Die lui (m/v) die er nu nog zitten zijn te vergelijken met Nederlandse SS-ers die aan het Oostfront vochten danwel die bloedfanatieke buitenlanders die de Führerbunker tot op het laatst (en de dood) verdedigden. Laat Assad het lekker oplossen, of Irak, en/of geef die Koerden steun bij het opzetten van een tribunaal, en berecht ze daar. Want daar zijn de slachtoffers en de massagraven. De tandenknarsende interviewster van dienst is RaRa Rense.
Reaguursels
InloggenIk mis een beetje bij de Albert Heijn: vier jihadisten in een rij, wij halen er nieuwe slachtoffers bij.
Allemaal de Syrische of Irakese nationaliteit geven of waar hun mooie stukje kalifaat ook maar lag. Daarna per direct Nederlands nationaliteit afnemen en daar laten berechten en blijven. Zie ze liever wegrotten in en middeleeuwse gevangenis dan in een Nederlandse met een Xbox, magnetron en hotelbed.
Volgens mijn Google translate is ich habe es nicht gewusst in het Arabisch im akun aelam dhlk. Met van die keelklanken
Sja, die simpele zielen zijn niet meer nodig , men heeft nu het klimaat om mensen zielsangst gebakten ervaren om de nieuwe markten open te gooien en waarbij vooral de rijken nog rijker worden en de gewone man daarvoor mag opdraaien...
Want niemand wil natuurlijk ober 12 jaar omkomen in de aangekondigde, allesverslindende klimaat horror des doods..
Kinderen worden hier zonder enige schaamte misbruikt om de boodschap te verkondigen, mogen zelfs spijbelen..
Want ja, denk aan de kinderen he..
Het is ziek hoever men gaat in het traumatiseren van de jongere generatie om maar vooral links te stemmen..
Vergeet niet dat Nederland actief de Jihad steunt. We hebben Kaag die Hamas financiert en we hebben het kabinet Rutte die 'verzetsgroepen' voorzag van materieel (o.a. de Toyota's). Je hebt dus een regering die openlijk beweert Isis te bestrijden maar achter de schermen ze feitelijk van spullen voorziet. Dan wordt het lastig om de vruchten van hun arbeid te weren, voor je het weet sta je zelf in het beklaagdenbankje. Dus kiest Rutte BV eieren voor zijn geld en begint een tranentrek campagne om iedereen een weeïge buik te bezorgen, want Rutte en zijn collega's zijn zo barmhartig, het doet gewoon pijn aan je ogen. Wij beseffen gewoon niet dat Rutte de plaatsvervanger van Jezus is op aarde, en zijn kabinet zijn zijn discipelen. Heel de dag in de weer om met goedheid te strooien over dit geteisterde land.
Een land waarvan individuen nog pensioen ontvangen voor dienen in vreemde krijgsdienst (Waffen SS). Collaboratie is hier geïnstitutionaliseerd, alle voorwaarden liggen er om landverraders zo zacht mogelijk op te vangen. Met terugkerende Joden na 1945 ging men anders om. Iets om over na te denken.
Dit kabinet, nou ja, eigenlijk de hele bestuurlijke elite heeft een jaar of 30/35 terug voor ISlam gekozen en dan is het achteraf moeilijk toegeven dat je de zaken verkeerd hebt ingeschat.
En het is al helemaal een godspe om te denken dat IS ( en daarmee ISlamterreur ) is verslagen, kom nou toch. IS is fluide geworden - nog los van het feit dat er meerdere geweldsclubjes zijn - dus kan overal ter wereld toeslaan, en de ideologie is alleen nog maar springlevender geworden. De komende jaren gaan niet fijn worden op ons continentje, neemt u dat van mij aan.
Binnenkort dus in NL
''Ismail Ahmed stated he wanted to do something in protest on behalf of the people in Palestine & Middle East''
www.zerohedge.com/news/2019-02-22/bod...
Een deserteur krijgt 2 - 7 jaar gevangenisstraf in Nederland. Deze mensen zijn voor denvijand gaan vechten en/of hulp gaan bieden aan de vijand. Beide vergrijpen zijn zwaarder dan desertie. Je zou zeggen gevangenisstraffen vanaf 7 jaar en als ze gemoord hebben levenslang. Beter is om ze in syrië te berechten en op te sluiten, komen ze ooit vrij en alsnog naar NL kunnen ze hier hun nederlandse straffen uit zitten vanaf 7 jaar detentie.
No mercy, het zijn mensen die zware vergrijpen hebben gepleegd.
Mensen hier berechten voor misdaden die ze elders hebben begaan omdat het Nederlanders zouden zijn. Als een Turk hier een misdaad pleegt sturen wij hem toch ook niet terug naar Turkije voor de rechtsgang? Die lui behoren gewoon door Syrië en Irak te worden berecht. Daar hebben ze de ellende veroorzaakt, daar woonden de slachtoffers. Dat ze daar heel wat minder barmhartig zijn wisten ze toen ze afreisden naar dat kalifaat. Dat mag geen reden zijn ze hier op onze kosten naar toe te halen.
Zelf zijn ze ook niet barmhartig.
"Dat mag geen reden zijn ze hier op onze kosten naar toe te halen."
Nee, maar toch is dat wat er gaat gebeuren. Je ziet dat de lobby om ze te "repatriëren" gewoon steeds sterker wordt.
Ik lees in de Volkskrant vandaag dat nu zelfs Stef Blok vindt dat ze opgehaald moeten worden om hier berecht te worden, want in Syrië bestaat de doodstraf, en die zouden ze eventueel opgelegd kunnen krijgen (zelf denk ik dat dat hooguit opgaat voor de mannelijke ISers; met de "jihadbruidjes" en hun kroost zal het wel loslopen). Andere "deskundigen" beweren dat ze in Nederland berecht moeten worden, want ons rechtssysteem is er "klaar" voor, en in Syrië is er na al die jaren burgeroorlog, geen functionerend rechtssysteem meer.
De grootste gotspe vind ik de politici en "deskundigen" die beweren dat ophalen en hier berechten het beste zou zijn in het kader van onze veiligheid. Want anders komen ze later toch wel, en zijn ze gevaarlijker. Wat een baarlijke nonsens: als ze hier berecht worden, dan staan ze óf meteen óf na het uitzitten van een Mickey Mouse strafje weer op straat. Ja, maar dan kun je ze "monitoren", wordt er dan gezegd. Maar dat kan helemaal niet. We (of de politie/AIVD) hebben de capaciteit simpelweg niet om al die ratten 24/7 in de gaten te houden. Zie de aanslagen in Frankrijk: allemaal gepleegd door lieden die "bekend" waren bij de veiligheidsdiensten, maar als je er daar 12.000 moet "monitoren", dan ziet een kind dat dat onmogelijk is.
Bovendien, als je ze zou denaturaliseren, dan is het op zich uiteraard niet onmogelijk dat een aantal er toch in zal slagen op eigen gelegenheid Nederland te bereiken, maar dat zal niet gemakkelijk zijn, zeker niet met 2 of 3 "kleintjes"; ze moeten dan mensensmokkelaars betalen en zich inschepen op gammele bootjes, net als de zg dobbernegers, om te proberen hier te geraken. En eenmaal hier kunnen ze nergens aanspraak op maken, en zullen snel door de mand vallen als ISers; dan kun je ze vastzetten tot je ze terug kunt trappen naar Syrië of Marokko.
Dat al die ISers zo graag terug willen om hier berecht te worden, zou te denken moeten geven: ze rekenen op vrijspraak of Mickey Mouse strafjes, eventueel een paar maanden brommen in een 5-sterren gevangenis hier, en daarna weer volledige toegang tot de verzorgingsstaat: sociale huurwoning, toegang tot gezondheidszorg en onderwijs voor hun "kleintjes", waarna ze weer in alle rust en comfort hun haat voor Nederland en het westen kunnen gaan koesteren.
Dat zal het resultaat zijn, en ik ben daar niet zo'n voorstander van.
medium.com/@SteveAwriter/appeasing-st...
Lees! Hoe na WW2 de Kozakken werden overgeleverd aan Stalin. De westerse Geallieerden waren meedogenloos. En nu zouden we fanatieke moordenaars en hun medeplichtigen met open armen moeten ontvangen?
De inwoners van de vallei..
Schrijven onder emotie, niet mijn sterkste.
Mijn voorouders namen islamitische vluchtelingen op in hun land. Na een bepaalde numerieke verzadiging begon de hulpbehoevende islamieten hun ongenoegen te uitten op de autochtone bevolking. Moorden, verkrachtingen, het absorberend vermogen brak en burgeroorlog was een feit. De vallei waar mijn familie woonde zag zich gedwongen te vluchtten en waaierde over de wereld uit. Nu zien wij dit proces zich herhalen alsof het een beproeft recept van demografische oorlogsvoering is. Ik weet dat als een islamiet zich aan mij voorstelt, het slechts tijd kost dat hij mij geweld zal aandoen; zijn ideologie beschrijft haarfijn hoe om te gaan met anderen dan moslims. Feitelijk is een moslim in je buurt een aanslag op je integriteit. Lastig is wel dat een dergelijk bewustzijn een vooropgestelde houding naar moslims impliceert en dat conflicteert enorm met de autochtone cultuur van tolerantie etc.
Het is deze intellectuele impasse van de Westerlingen waardoor ik weet dat mijn dagen in dit land geteld zijn..
Leuk dilemma voor de overheid. Hierheen halen en hier berechten, terwijl ze in Syrië een strafbaar feit hebben berecht. Als de IS-gangers hier komen om berecht te worden, ondermijnd men het Syrische rechtssysteem.
We ondermijnen niet alleen het Syrisch rechtssysteem--> dit verhaal is tevens erg duur voor ons.
Wij moeten niet alleen de jarenlange rechtsgang bekostigen... maar zijn ook verplicht om jihadisten met hun gezin hier huisvesting, zorg plus een levenslange uitkering te bieden.
Mijn tweede gedachte was: dump ze op Rottumeroog. Maar zo zielig voor de trekvogelstand aldaar .
Moet niet gekker worden: moslims die hier opgesloten willen worden!
@sociaal_econoom | 23-02-19 | 08:59: oplossing Nederlandschap kwijt. Klaar
Na WO2 werden de oorlogsmisdadigers levenslang opgejaagd en vervolgens berecht, of ze nou oud/ziek/etc. waren.
Nu gaan we oorlogsmisdadigers (want dat zijn het) als kwajongens/meiden beschouwen en overwegen ze “terug” te halen. De wereld op zijn kop. Het begin van het einde. Leg dat maar eens aan de nabestaanden aldaar uit.
@Geenstijl: mogen we een poll over de terugkeer van deze IS-terroristen naar Europa op GS?
Der World News Daily Report berichtet, dass am Freitag, den 18. Juli 2014, der letzte deutsche Kriegsgefangene aus dem Zweiten Weltkrieg freigelassen wurde. Der 84-jährige Reinhard Kunze war erst 14 Jahre alt, als er von den sowjetischen Truppen in der Schlacht um Berlin im Januar 1945 gefangen genommen und für die letzten 69 Jahre in verschiedenen sowjetischen und russischen Zwangsarbeitslagern inhaftiert wurde. Der Außenminister Russlands, Sergej Lawrow, hatte am 14. Juli 2014 mitgeteilt, dass in einem "Akt des guten Willens" die Moskauer Regierung nun bereit sei ihren Nationalstolz beiseite zu legen und den Gefangenen nach Hause gehen zu lassen.
Reinhard Kunze wurde bereist mit zwölf Jahren 1943 zur Hitler-Jugend 12. SS-Panzer-Division rekrutiert, bevor er schließlich gegen Ende des Krieges in Gefangenschaft geriet.
Jihadisten en IS hebben een speciale band met Nederland... de hesjes wat zij gebruiken zijn oranje van kleur.
Laat dat tuigvolk daar blijven incl. de kinderen.
Veel van deze kinderen zijn net zo gestoord en verminkt als hun ouders.
Vaak hebben ze op jonge leeftijd al meegewerkt aan martelingen en moorden.
En die kinderen wil jij samen in de klas met jouw eigen kinderen?
Geef die koerden regelmatig een grote zak met geld, de helft van het geld mogen ze houden en de andere helft gebruiken om die kampen in stand te houden.
Dat is een betere straf dan ze hier naartoe te halen voor een D66 fopstrafje.
Er is hier geen plaats voor ze.
Jankmuts interviewster "maarrr dan worden kinderen toch gescheiden van hun ouders" (huil huil). NOU FUCKING EN? Dit is echt precies het hele probleem met Nederland en de emo-hoernalistiek. Who fucking cares, ze mogen blij zijn als ze niet opgeknoopt worden (die ouders dan). Voor de rest hebben ze, w.m.b. echt gewoon nul aanspraak op enige rechten.
Van mij hoeven ze niet gescheiden te worden. Ze blijven allemaal daar maar. Veel succes er verder mee.
Blijf maar daar, smerige moordenaars, smerige hoeren van Mohammed! En als het kabinet ze hierheen probeert te halen zijn het vuile landverraders!!
Ok, dus ik mag gewoon naar de VS gaan, een moord plegen, en verwachten dat ik hier berecht wordt?
Hoezo dat dan?
Ik dacht dat in ieder geval Frankrijk bezig was met aldaar een lijstje af te werken, zodat het fysiek niet meer mogelijk zou zijn voor de IS (sympathisanten) om terug te keren?
Wie vóór het terughalen van IS volk is, is tegen de bevolking van dit land, is een lowlife dat zich verre van het bestuur moet houden. Is in '45 ook de SS opgehaald? Begonnen met vrouwen en kinderen? De NSB gepampered? De kampbeulen van huis en haard voorzien?
Nog even en ze staan weer op de dam te drammen dat het nooit meer mag gebeuren en ze faciliteren oorlog en een comfortabel thuis voor de daders; Geen genade voor de slachtoffers. Het is gekmakend schaamteloos, dit sociopatisch kabinet.
Het zijn nou eenmaal onze rotjihadisten daar kunnen we Assad niet mee opschepen.
@Gulliver | 23-02-19 | 03:56:
Hoewel Assad er wel raad mee zou weten.
@Gulliver | 23-02-19 | 03:56 Misdaden zijn daar gepleegd, dus worden je daar berecht. In Nederland kunnen we ze niet rechtvaardig berechten, te weinig bewijs. Dat zou niet rechtvaardig zijn tegenover hun slachtoffers. CDA en CU als fatsoen-partijen zullen het niet op hun geweten willen hebben dat dit soort misdadigers hun straf ontlopen, toch?.
@Gulliver | 23-02-19 | 03:56: Dat was een argument geweest om ze moeten executeren op het moment dat ze afreisden naar Syrië, dus vóórdat ze daar aan het massamoorden, verkrachten, martelen en andere islamitische hobby's zijn gaan wijden.
Zo doen de Russen het: Der World News Daily Report berichtet, dass am Freitag, den 18. Juli 2014, der letzte deutsche Kriegsgefangene aus dem Zweiten Weltkrieg freigelassen wurde. Der 84-jährige Reinhard Kunze war erst 14 Jahre alt, als er von den sowjetischen Truppen in der Schlacht um Berlin im Januar 1945 gefangen genommen und für die letzten 69 Jahre in verschiedenen sowjetischen und russischen Zwangsarbeitslagern inhaftiert wurde. Der Außenminister Russlands, Sergej Lawrow, hatte am 14. Juli 2014 mitgeteilt, dass in einem "Akt des guten Willens" die Moskauer Regierung nun bereit sei ihren Nationalstolz beiseite zu legen und den Gefangenen nach Hause gehen zu lassen.
Reinhard Kunze wurde bereist mit zwölf Jahren 1943 zur Hitler-Jugend 12. SS-Panzer-Division rekrutiert, bevor er schließlich gegen Ende des Krieges in Gefangenschaft geriet.
Nee. NEE. NEEN! We kunnen alle tegels nog duizend keer bakken, het is en blijf nee. En: Stem ze weg, die voorstanders die de laagste van de laagste misdadigers - die de nazi's doen verbleken-, oorlogstuig van de richel, godsdienstwaanzinnige meth verslaafde slavendrijvers, plunderaars, verkrachters, moordenaars, naar hier willen halen om hun eigen messias complex te voeden. Als NSB supporters hebben politici zich gedragen. IS heeft heel Syrie kapotgeschoten, de bevolking het leven ontnomen en of getraumatiseerd en op de vlucht gejaagd, dààr moet je compassie mee hebben, niet met geteisem en hun domme snollen, politici horen niet hun apologeten te zijn. Paspoort afnemen, sterkte in je 2de paspoortland of het kamp waar je zit. #Stem PVV of FvD.
Het is al erg genoeg dat we in West-Europa onze mooie steden hebben laten vollopen met de achterlijkheid, de domheid, de agressie en de jodenhaat, de vrouwenhaat en de homohaat van barbaren uit het Midden-Oosten en Afrika met hun macho-religie.
Maar wat onze blinde, slappe politici op het punt staan te doen, is niet eens meer het binnenhalen van barbaren, maar van beesten.
De beesten van IS hebben niet alleen volkerenmoord gepleegd - er worden nu massagraven met duizenden lijken ontdekt rond Raqqa, Mosul en Palmyra - maar ze hebben bovendien dusdanig zieke beestachtigheden uitgehaald met hun slachtoffers dat de praktijken van de nazi's tachtig jaar geleden erbij verbleken.
Destijds werden de nazi-oorlogsmisdadigers in Europa zonder pardon in processen veroordeeld tot de strop, de kogel of tot levenslang.
Wat nu dreigt te gaan gebeuren is dat de beesten van IS, eenmaal genadevol weer toegelaten tot de beschaving (want reken maar dat dat gaat gebeuren), onthaald worden op symbolische straffen en een leger begripvolle geitenwollen sokken.
De West-Europese samenlevingen gaan aan hun eigen beschaving ten onder.
GroenLinks-icoon Femke Halsema liet ooit niet na te benadrukken hoezeer we moeten vasthouden aan onze "zachte waarden".
Maar de stank van de rottende wonden, veroorzaakt door onze zachte heelmeesters, is nu al niet meer te harden.
Hear, hear! Een ieder telt na deze woorden gelezen te hebben voor twee.
Jawel, dit zijn terroritische oorlogdsmisdadigers,
die mentaal de oorlog nog niet verlaten hebben.
En daarom dus vooral DAAR MOETEN BLIJVEN.
.
Ik heb me ook groen en geel ge-ergerd aan dit *kuch* nieuws artikel van het vroeger vrij neutrale nu.nl, waarin terugkeer van deze moordenaars als onontkoombaar wordt geschetst:
www.nu.nl/weekend/5756877/is-strijder...
NEEN
Ik snap één ding niet. 9 vd 10 IS terroristen hebben een dubbel paspoort. Ontneem ze het Nederlanderschap; dan hoef je ze helemaal niet terug te halen. Laat Marokko of Tunesie de deuren maar open zetten
Daar moet a: politieke wil voor nodig zijn en b: moet de rechter daarin meegaan. En bewijslast is tricky. Denk dat het nodig is om de wet aan te scherpen wat dat betreft, dus mensen die zonder vooraf verkregen toestemming van het ministerie ( BuZa? Def? AZ? ) in vreemde krijgsdienst treden, be it voor een land of voor een groepering, raken automatisch de Nederlandse nationaliteit kwijt. En om te voorkomen dat enkele paspoorters statenloos raken kunnen ze hooguit een verblijfsstatus krijgen voor de bak.
Het is tenlostte geen 1970 meer, de bevolkingssamenstelling is veranderd, daar moeten wij dus gewoon op inspringen.
Het is duur jihadisten naar Nederland te halen.
De berechting gaat tonnen kosten... plus zijn we verplicht deze mannen met vrouw en kinderen hier een woning, zorg plus een levenslange uitkering aan te bieden.
Het lijkt er op dat als het aankomt op het goed praten van totaal abject en crimineel gedrag van dubbele paspoorters aka moslims de sky the limit is.
Wat vinden moslims in Nederland hier zelf van, aangezien de beeldvorming over moslims voornamelijk wordt gevormd door terreur, isis en opsporing verzocht ?
We zijn er zoetjesaan aan gewend geraakt... dus niemand in Nederland die daar moeilijk over zal doen.
Die hoor je niet in Nederland, wie zwijgt...
Tenenkrommend naïef artikel op nu.nl met als strekking het is onze racistische schuld dat ze zijn geradicaliseerd maar we kunnen het weer goedmaken als we begripvol voor ze zijn.
www.nu.nl/weekend/5756877/is-strijder...
Ongelooflijk dat dit nog zo geschreven mag worden.
Begrip vanuit Rutte III is een juiste formulering en een goede aanpak.
Door deze mensen met hun gezin hier een woning, zorg plus een uitkering aan te bieden--> zorg je ervoor dat het verder rustig blijft.
@letopuwzaak | 23-02-19 | 00:05:
Ziet u de verdienmodellen in dat artikel? Aannames en verdienmodellen. Deze mensen worden rechtstreeks het slachtofferschap ingepraat en ondertussen worden wij gemasseerd met dooddoeners als "we moeten toch" en "... is ook geen oplossing".
Nou ja, dit kabinet maakt beleid op aannames en schuldgevoel, dus binnenkort zullen we onze wereldreizigers wel weer op Schiphol en in de lokale buurtsupers mogen verwelkomen.
Echt te zot voor woorden.
De sociale studies worden gedomineerd door lieden die denken dat alles een sociaal construct is, alles maakbaar is en individuen dus niet exclusief verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hun eigen handelen. En dan krijg je dus dit soort ronduit absurde redeneringen. Het elementaire besef om de Nederlandse samenleving te beschermen ontbreekt bij dergelijke lieden volledig.
"Een zorgvuldige analyse van wat geradicaliseerde mensen drijft is hierbij van onschatbare waarde," zegt die mafkees nog.
Goh. Dit is de meeste simpele kwestie ter wereld sinds de uitvinding van kwesties. De geradicaliseerde moslims schreeuwen het in je gezicht als je het ze vraagt. Ze schrijven het op alles wat los en vast zit, motiveren het uitgebreid en geduldig in eigen glossy's, boeken, artikelen, flyers, ingezonden stukken, via sociale media, in iedere formaat die je computer aankan. Ze nemen het op op video en audio en publiceren dat overal waar dat kan en waar het niet wordt weggehaald blijft het staan.
De kwestie wat geradicaliseerde moslims drijft is niet wat er zo moeilijk aan is. Wat er moeilijk aan is, is academische pretpakketters zoals die van den Bos de vingers uit hun oren proberen te trekken.
Al het gajes, ja-inclusief hun kinderen , opvangen en berechten in eigen regio.
Syrische vluchtelingen terug laten keren naar hun eigen land voor weder opbouw.
Aan de “ kleine” kust van syrie een Safe zone bouwen met hulp van buiten af.
Gezamelijke militaire macht op 12 mijl afstand voor de kust om direct in te grijpen indien nodig.
Prachtig hoe die Linkse Laura probeert om door heel suggestief te vragen die Jason tot een ander antwoord probeert te verleiden, maar deze Argonaut liet zich niet vangen. Ik heb respect voor deze welbespraakte man.
Mij scheen het een oprecht momentje van cognitieve dissonantie toe. In die wonderlijke roze wolk in de safespace achter haar ogen paste zijn tamelijk nuchtere redenering gewoon helemaal niet. Dat moet haar klinken als schril en uitermate irritant. De kans te verhogen om welluidende rozige frequenties op te pikken en de dissonantie op te lossen probeerde ze door te appelleren aan emoties. Dat ging even niet door en de irritatie rees daardoor merkbaar aan de oppervlakte.
@ GS zet dit filmpje er ook nog even onder.
bij de discussie over die walgelijke ISIS haatkippen wordt te weinig gerefereerd aan het lot van de vele honderduizenden Yazidi en andere niet-islamitische vrouwen genoemd.
https://www.youtube.com/watch?v=H-Ktit7cK0A
Dit beleid stond gewoon in de reclamefolder van ISIS.
onderdrukkers, moordenaars, verkrachters, beesten.
ik wordt zo moe van "ja sry ik heb een fout gemaakt foutje bedankt". Spijbelen, een sigaret roken op je 15e, dat is een foutje maken.
theync.com/new-execution-of-isis.htm
Hier nog een filmpje van afgelopen week. Dit soort gajes halen we in huis. Niet kijken als je een soort moraal hebt. Mijn advies: Wel kijken. Dit is de realiteit. Dit is oorlog zoals het in het echie plaatsvind. En dat is smerig en gemeen. Isis heeft ons de oorlog verklaart. In een oorlog gelden er geen wetten. Die oorlog is nog lang niet over. Trap niet in framing en blijf trots aan uw kudde. Er komen zware tijden aan.
Opvang/ bewaring en berechten in eigen regio.
Ehmmm, NIMBY! Gewoon Koerden wat kogels geven.
‘Ik dacht dat het kalifaat een plek was waar moslims samenleven en samenkomen’
... eh nee meiske, dat heet nog gewoon de EU.
In Nederland is geen plaats voor smerige IS ratten.
Vader Hussein, DENK en nog zo wat Gutmensch-achtige apologeten: "Iedereen verdient een tweede kans."
Daarvan zeg ik: zeker, iemand die een stommiteit heeft begaan, een greep in de kas heeft gedaan, met zijn dronken kop een café kort en klein heeft geslagen, ja zelfs iemand die een ander het leven heeft benomen, verdient m.i. na het uitzitten van zijn/haar straf een "tweede kans". Mbt Syriëgangers is er toch iets anders aan de hand: die lieden verwerpen alle westerse normen en waarden, de hele westerse levensstijl, hebben dat westen en Nederland volledig vervuld van haat de rug toegekeerd om lid te worden van een smerige, wrede, bloeddorstige terreurorganisatie. Dan zeg ik: nee, hier is geen sprake van een "tweede kans", deze lieden zijn in Nederland geboren en hebben vanaf hun geboorte kans na kans na kans na kans gehad iets van hun leven te maken. En mocht dat om wat voor reden niet lukken, dan hoeft niemand in Nederland honger te lijden of verstoken te zijn van gezondheidszorg en onderwijs; dan zijn er sociale "vangnetten" die mensen voorzien van gratis geld. Draai je dat allemaal willens en wetens de rug toe, dan is er later geen sprake van een "tweede kans", dan scheiden onze wegen.
"Die ouders/moeders zijn wellicht fout, maar dat mag je de "kleintjes" niet aanrekenen"; "Die kinderen hebben er niet voor gekozen om in het kalifaat te wonen". Nee, is allemaal waar, maar...... kiezen kinderen überhaupt waar ze wonen? Nee, kleine kinderen zijn afhankelijk van de keuzes van hun ouders. De ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen, niet ik, niet jij, niet wij, en niet Nederland. Bovendien, dit zijn niet "zo maar" kinderen; de oudere, op jonge leeftijd meegenomen naar Syrië, zijn waarschijnlijk uiterst gevaarlijk: totaal gehersenspoeld en hebben waarschijnlijk al onschuldigen geëxecuteerd (om te oefenen). Kinderen die daar geboren zijn, zijn geen Nederlander, maar stateloos, en kennen niets anders dan het leven dáár. Het is beter ze daar te laten, voor ons, en waarschijnlijk zelfs voor hen zelf.
"Kabinet bekijkt toch terugkeer jihadisten, om te voorkomen dat ze vrijuit gaan"
Door ze terug te laten keren, is "vrijuit gaan" exact wat gaat gebeuren met die ratten. Ze ontkennen alles, zeggen daar alleen wat humanitaire hulp verleend te hebben, of thuis op de kleintjes gepast te hebben en een potje voor manlief gekookt te hebben, en verder wisten ze van niets. En bewijs jij hier in Nederland maar eens dat het anders was. Dat betekent dat ze óf vrijgesproken gaan worden wegens gebrek aan bewijs. óf veroordeeld tot Mickey Mouse strafjes voor "lidmaatschap van een terroristische organisatie".
Al die ellende kan voorkomen worden door hun Nederlanderschap in te trekken en ze duidelijk te maken dat ze hier nier meer welkom zijn. De Britten hebben het net gedaan met die Shamima Begum; die komt de UK niet meer binnen. Ze probeert nu of wij zo gek zijn.
Maar goed, om wat voor reden dan ook, doet de Nederlandse regering dat niet. Dát, in combinatie met het feit dat de VVD - waar ik tig jaren op gestemd heb - te schijterig was het kabinet te laten vallen na het "verraad" van het CDA, waardoor we nu wéér een nieuw kinderpardon hebben waardoor vele honderden volledig uitgeprocedeerden mogen blijven, heeft mij doen besluiten om op 20 maart PVV te stemmen. Niet van harte, maar ik kan niet anders, vind ik.
Dr.Johnson
100% eens.
Wel een verstandige keuze, de PVV. En u moet maar denken, u bent niet de enige die het spijtig vind dat er door de meeste partijen niet meer wordt geluisterd. Integendeel, tegen de wil van de bevolking hautain straks IS vrouwen binnenhalen. Triest.
"D66-Tweede Kamerlid Sjoerd Sjoerdsma denkt dat het besluit van het kabinet verstandig is. ,,Dit zijn enorm ingewikkelde vraagstukken. Ik denk dat het voor de rechter brengen van deze mensen het beste is voor onze veiligheid.’’
Zo denken die idioten in Den Haag. Nee, ze denaturaliseren en buiten de EU houden, dát is het beste voor onze veiligheid.
Mooi geschreven en de conclusie is ook goed. Gewoon PVV stemmen. Niet omdat zij de heilige graal hebben, maar gewoon, om de boel op te schudden. Dat we weer vergezichten gaan nastreven op basis van gezond verstand. Dat soort dingen.
En dit, hè (uit het Trouw artikel), zeggen die ratten ook allemaal, zonder uitzondering:
"Hafida zei voordat ze wegliep dat ze een eventuele straf aanvaardt."
"Ook Amber aanvaardt een straf en heeft al geregeld dat haar ouders dan haar kinderen opvangen."
Vind ik vreemd, hoor. Als je niets verkeerds hebt gedaan, zoals zij allemaal beweren - beetje voor de kindertjes gezorgd, en voor manlief een potje gekookt - waarom ben je dan bereid straf te ondergaan?
Kan het ermee te maken hebben dat ze weten dat ze Mickey Mouse strafjes krijgen? Ze vertellen echt allemaal hetzelfde verhaal, van vader Hussein tot deze twee dozen. Ik vermoed dat eea al helemaal afgestemd is met advocaten.
En wij laten het gewoon maar weer gebeuren.
Petitie iemand?
Als het mogelijk zou zijn zou ik graag zien dat ze hun Nederlands paspoort verliezen en een permaban krijgen opgelegd.
Dit zijn geen Nederlanders
Toen ik nog student was had geen enkel wijf van mijn leeftijd trek in mij. Het was bijzonder weinig, op m'n verjaardag was ik in m'n uppie, met de kerst- en paasdagen zat ik in m'n uppie op die studentenflat, terwijl die hot chicks met hun sugardaddie op de boot zaten als die vreemd ging.
Maar als AOW-er krijg ik de ene na de andere weduwe voor m'n neus die me wil groeten en een praatje met me wil maken. Ik mot die wijven niet, ik heb het druk met die jonge milfen, geen tijd. Die me vroeger niet eens zagen staan, daar ga ik nou toch echt niet mee sjansen. Ik heb op het Vivaforum al zitten lezen hoe ik daar mee om moet gaan, maar het gaat daar alleen over klagen over mannen.
Leuk voor je, pik, maar niet echt on topic.
Jij bent dus op de MGTOW toer gegaan?
Als er een referendum zou komen over wel of geen terugkeer weet ik wel wat de uitkomst wordt. Geen weldenkend mens wil dat tuig, deze misdadigers terug in ons land.
Ik vrees dat ze toch terug gehaald gaan worden en één of andere muts van een advocaat zich gaat ontfermen over deze gevallen. In het kader van wij zijn een fatsoenlijke natie gaat de grootste groep dan bijna vrijuit, kan rustig onderduiken in de Marokkaanse of Turkse gemeenschap en dan een tijdje mooi weer spelen. Sommigen zullen berouw hebben, de meesten niet en halen gewoon wat er te halen valt. Opeens zullen ze heel goed hun rechten weten ook, wat ze moeten zeggen en hoe. Sommigen zullen zich realiseren dat ze fout zaten en werden dan een voorbeeld, waar justitie dan mee kan pronken.
Dat gaat allemaal gebeuren maar ondertussen hebben andere mensen, echte slachtoffers of mensen met pech veel meer recht op al deze aandacht, moeite en inspanning. Daarom, weg met die lui, laat ze daar, laat ze het lokaal oplossen met elkaar in Syrië, in Irak, door de Yezidi, de Koerden. Door de Irakezen.
Helemaal met u eens.
Bovendien zullen ze snel weer in vrijheid rondlopen in ons land.
Ik vond zo'n Islamitische Staat wel een goede oplossing.
Met een heel hoge muur erom heen en geen poorten, dat ze het maar eens
zelf uitzoeken en voor zichzelf leren zorgen.
Als we nou eens 1 land/gebied aanwijzen en ombouwen tot een hele grote arena waar iedereen die mot heeft met elkaar daar naartoe gaat om te knokken tot de dood. Tv rechten en weddenschappen erbij.... soort unreal tournament.
Dat zou een goede oplossing zijn als deze Islamitische Staat op een andere planeet werd gesticht. Liefst eentje buiten ons waarnemingshorizon. Op Aarde is geen plaats voor hen. Misschien erin. Maar niet erop.
Lijkt me een goed voorstel om die IS troela's zodra ze in NL weer vrij zijn samen met in Nederland wonende koerden massaal op te jagen totdat ze vanzelf weer oprotten naar islammistan. Van onze politiek hoef je nix te verwachten.
Top Jason, fight the good fight
Er zijn mensen die Jason Walters nog steeds niet vertrouwen. Ik wel. Ik geef hem alle mogelijke credits voor wat hij bereikt heeft en wie hij nu is.
"Nog steeds niet" suggereert dat ik dat ooit wel zou doen.
Maar nee, ik vertrouw die gast voor geen meter.
En ik vertrouw al helemaal niet dat hij nou als een 'genezen jihadist' door de NPO wordt opgevoerd.
Maar geef jij hem maar credits hoor. Je zult niet de eerste (en zeker niet de laatste) zijn die zich zo laat verlakkeren.
Zoek “naïef” even op in een woordenboek, wil je?
Blue Water Intelligence. :D
Is dat een Blackwater offspring of trollt het joch ons gewoon?
We moesten toch een VOC mentaliteit toen {zei onze harry potter Balkenende}
Wel, ratten verlaten als eerste het schip
Wie zit er nu op ratten te wachten
toen = tonen
excuus
Vrouwen 1 jr ,mannen 4 jaartjes gevangenisstraf ,daarnna volgt in het kader van deradicalisering direct een woning plus begeleiding en hulp bij vinden van werk..
Wilt u hoger op de wachtlijst ,even naar Syrië ,onthoofdt er een paar,en u mag de lokale bewoners op de wachtlijst in NL even later lachend achter u laten.
Dit zijn geen spijtoptanten, maar de harde kern. De kartelpartijen zijn straks na de verkiezingen beslist wel zo geschift om ze allemaal terug te halen, want alleen de kinderen is zielig voor die kinderen. Het is volslagen krankzinnig en je moet wel totaal debiel zijn om ook die hardcore IS lui hier naar toe te halen. Maar ja, er stemmen nu eenmaal onnozele "mensen" op die kartelpartijen. En de verkiezingsretoriek zal straks van oa VVD een grofste leugen zijn wanneer ouders toch hierheen worden gehaald.
Ja Lara Rense is dat even balen, geen heerlijke feelgoed policor maar de waarheid door iemand die in linkse kringen deugt.
Dus de logica is als volgt. Straf een syrierganger niet door hem als land af te wijzen, maar reik hem of haar de hand, neem hem terug, zorg voor een uitkering, bed, bad en eten, nog wat kinderbijslag natuurlijk.... maar dan weten we wel waar ze uithangen.... sure. Resultaat? Na enkele maanden een aanslag met doden en gewonen met als 2e zin in het nieuws 'Het was een bekende bij de justitite….'. Het is allemaal maar schijnveiligheid. Laat deze mensen vallen, steun ze niet, help ze niet. Toon eens ballen.
Toon ballen en wees eens niét correct.
Voor het landsbelang.
Een tijd terug, nadat Raqqa gevallen was, zijn er wagonladingen administratie gevonden door journalisten. Er valt nog veel meer te linken, maar dat kost tijd. Die gehele papierwinkel wordt in de USA onderzocht. Zodoende komt de FBI aan hun info, denk ik. Wil je die verkrachtende moordenaars echt kunnen aanpakken, dan moet je een tribunaal opzetten en stoppen met de huidige slappe vervolgingen. Maar wat ik al langer roep. De politiek wil dit niet. Teveel moeite en teveel randgezever. Plucheplakkers die morgen ook nog een baantje willen hebben, dat soort geneuzel.
Klappernoot | 22-02-19 | 19:11
Pardon dat ik op deze manier moet inter-reageren. Die knop werkt helaas niet meer op mijn Mac-ding.
Toch staat hier iets opmerkelijks: de administratie-papierwinkel wordt in Amerika onderzocht.
Nou is het (hopelijk ergens) geen nieuws dat Amerika een flinke lul in de pap heeft qua IS, of alles eigenlijk maar met oorlog buiten hun grenzen.
Ja ja, waarom ook niet in de administratie van oorlog?
En die stukkies dan dus aanreiken aan Europese landen, als bewijsmateriaal om de IS-ers te kunnen berechten - dit is een soort stap 2.
Stap 1 was, bij monde van Trump, om Europa dat opgepakte tuig uit handen van de Koerden 'terug' te nemen, en anders zouden ze als moordinsectenplaag ons continent "negatief aandoen".
Kortom, het instigeren, laten verlopen, "net niet oplossen" door Amerika verloopt volgens plan.
Hmm.
Ik had beter verwacht van Trump.
Maar goed, zo is het dus niet.
En wat hier verder nog gezegd wordt in de draad, eerlijk en oprecht - dit was gewoon al een verloren race.
* HoerieHarry | 22-02-19 | 19:28
Ik hoop dat je ervan bekomt, deze gruwelijke beelden.
En verder, sorry (zeg ik dat ook 'ns) als ik iemand oversla qua reply.
Geen doen, dat heen en weer scrollen, tikken, lezen, reply's etc.
Take care,
In Den Haag haten ze de gewone burger, blijkt uit alles.
Waarom de IS vrouwen wel hierheen terug halen als je de IS mannen niet terug wil? Waar zijn dan opeens de emancipatie en de gendergelijkheid gebleven?
Oh dat gebeurt ook wel. Maar dat is fase 2. Is trouwens al gedeeltelijk van kracht.
Ja gezinshereniging is ook op hun van kracht waarschijnlijk.
Ze hadden daar moeten sterven, stuk voor stuk.
En dat hebben we laten liggen.
Voortdurend dat zich mengen in de zaken van een ander land. Zodra het over IS gaat, lijkt het alsof de Nederlandse Staat daar weer kan ingrijpen, ritselen en regelen, zonder de regering van dat land in te lichten, laat staan met die regering te overleggen hoe het recht en de rechtsstaat daar hersteld kunnen worden. Houd op met te kleuteren in het spoor van Bolton.
Reken niet op die Haagse Hippies o.l.v. PvdA/GL en Rutte (VVD) en nog wat clubs en hun Diensten want Ze laten je met hun teringzooi opgescheept zitten .
Dan ziet je er geen 1 .
Rutte: uitgereisde jihadisten kunnen beter sneuvelen
05-03-2015, 21:27
nos.nl/artikel/2022943-rutte-uitgerei...
LOL de expert van het oude "mieuws" slaat weer toe.
Net een linkje van een 2 jaar oud artikel, nu weer eentje van 4 jaar oud.
Doe eensch updaten knul!
Precies, relevant link, ondanks het gepruttel van Rutteknecht Berbaar. De leugenaar maakt weer een draai. Reken af met deze Brusselknecht in maart.
@Berbaar | 22-02-19 | 19:34:
Inhoud Berbaar, inhoud.
Stem ze weg!
@Berbaar | 22-02-19 | 19:34: het punt wat hier gemaakt wordt is dat de VVD onder leiding van Mark Rutte waarschijnlijk weer de rug niet recht weet te houden.
@therealbraindump | 22-02-19 | 19:58:
Het is pas nieuws als dat wel het geval is.
@TeeJee | 22-02-19 | 20:03: en toch had ik veel liever een echte rechts liberale VVD, en dan niet alleen tijdens de verkiezingstijd, die wel ergens voor staat. De VVD van berbaar is niet mijn VVD.
@therealbraindump | 22-02-19 | 20:09:
Hier sluit ik me bij aan. Populist worden doe je niet zomaar. Daar gaat teleurstelling en gebrek aan alternatief aan vooraf.
@therealbraindump | 22-02-19 | 20:09:
Mee eens. Een echte rechts-liberale partij zou direct mijn stem krijgen.
Maar die hebben we al heel lang niet meer.
Terughalen vrouwen en kinderen was allang bekokstooft. Er wordt al tijden gewerkt aan middelen voor psychische screening en behandeling van de kinderen.
Is dit nog nieuws? | 22-02-19 | 18:51
En hoe dacht men dat de massagraven van minstens honderden tot gerust duizenden per plek waren gecreëerd in Syrië?
Nou, zo dus - gurg, ghrrrrhg.
HoerieHarry | 22-02-19 | 18:59
Wat bizar?
Heb je echt nog nooit eerder IS-moordpraktijen gezien?
Haal je neus uit die natte bevers en smell the coffee.
Dit had ik inderdaad nog nooit gezien Kudtkip.
En ik denk velen met mij niet.
Ik heb die beelden veel vaker gezien. Maar ja, boycot in de media hè, want eng.
Weet je die beelden nog van die piloot in die kooi in die oranje overall met dat vuur? Of deze?
www.geenstijl.nl/4636782/islamitische...
De meeste mensen willen dat niet zien. Sommigen kijken expres heel hard de andere kant op; de usual suspects zeg maar.
@HoerieHarry | 22-02-19 | 19:28:
de reden
www.ad.nl/binnenland/politie-krijgt-l...
@Is dit nog nieuws? | 22-02-19 | 19:32:
Ik heb wel eens een hoofd afgesneden zien worden maar niet tientallen mensen die tegelijk afgeschoten werden.
@HoerieHarry | 22-02-19 | 19:34: Kijk eens op de foto die bij dit artikel staat. Daar staat een jongetje met een pistool. Die doet aan een massaexecutie. Die foto komt uit een video van wat jaar geleden. Daar wordt een eindeloze rij arme drommels door het hoofd geschoten en in de rivier geschopt. Ga maar eens goed zoeken op liveleak of dat soort sites. Oja, dit was nog een van de beschaafde executies.
@Klappernoot | 22-02-19 | 19:47:
Ik geloof je direct, maar ik ga er niet naar zoeken. Ik kan wel wat hebben hoor maar ik hoef het niet te zien.
@HoerieHarry | 22-02-19 | 20:00:
Ik wil het ook niet zien, ik heb niet kunnen slapen na het topic van vorige week met die vreselijke beelden.
Daarvan raak ik innerlijk van slag.
Maar ik weet vanaf het begin dat dit is gebeurd, mij hoef je niet te overtuigen met beeldmateriaal. Ik weet wel waar ze voor staan en waarom het een zelfmoord is deze mensen toe te laten.
Voor alle mensen die er naief instaan, ook al die puistenpubers die zogenaamd naar Syrië wilden, zou het wel eens goed zijn om met de harde beelden geconfronteerd te worden.
Kranten hebben verzuimd te schrijven hoe het kalifaat te werk ging.
Een vader met een muziekwinkel kreeg het afgesneden hoofd van zijn zoon op de stoep omdat hij muziek had geluisterd.
Wat er met de yezidi's is gebeurd.
Naar die informatie moest je hier met een loep en zaklamp zoeken, en dat neem ik de media zeer kwalijk.
Nee, ze schreven nog eens lekker extra dat Fatima geen stageplek kreeg en daarom wel sympathie voor IS zou hebben.
Volksverlakkerij, onze media.
@HoerieHarry | 22-02-19 | 20:00: Dan moet u dat zeker niet doen. Blijft wel staan, dat heel veel mensen niet kunnen geloven, welk gruwelijks er door die lieden gepleegd is. Als je het ziet, dan gaat elke twijfel weg. Maar ik en vele anderen snappen dat u dit soort smerigheid niet wilt zien. Maar kom dan niet met relativering en mensenrechten aanzetten. Dat kan er bij mij niet in.
1 Vandaag heeft een verhaal over Amber die graag terug wil naar Nederland.
Laat die krullebol van het 1 Vandaag opiniepanel dan ook even peilen wat het volk van terughalen vindt....
Nou ja dat klopt. Je ziet ook dat het verhaal van die kindertjes zijn zo zielig dikke flauwekul is. Op de vraag of ze dan die kinderen naar Nederland zou laten afreizen en zelf daar blijven - zelfs als deze bij haar ouders, die bewezen ultraknudde zijn in opvoeden dus - zouden worden ondergebracht.
Gaat dus niet om de kinderen, gaat dus om hergroeperen van terroristen voor IS 2.0
@Mazzelstof | 22-02-19 | 19:38: Natuurlijk gaat het om hergroeperen. Ze hebben de slag verloren, maar niet de oorlog. Wij domme Westerlingen denken dat het nu klaar is. De echte oorlog is nog niet eens begonnen.
@Klappernoot | 22-02-19 | 19:50: Nou ja, dat is ook nog zo'n ding. Ik vraag me af of dat nou een bijzondere vorm van naïviteit, gewoon pure domheid is of een nog onzaliger mix van beide.
Zolang ze maar in Holland blijven, de rest van weldenkend Nederland zit niet op dit minderwaardige tuig te wachten.
Er zit weer een getrainde, en waarschijnlijk gefinancierde, astroturf in de reaguurderspanelen. Gisteren ook al. Naam: Berbaar.
Let op hoe dit soort reaguurders proberen niet op te vallen door (te veel) gebruik te maken van van te voren aangeleerd GS-jargon: ‘tegel’ ‘reaguurderT’ en dat soort dingen die serieuze reaguurders niet gebruiken. Lijkt er op dat een of andere linkse subsidieclub bezig is met info-oorlogje in comments. IP checken en crosschecken kan handig zijn.
/aluhoedje
"serieuze reaguurders" koekoek!!
Aluhoedje te strak?
@DrumPiet | 22-02-19 | 19:23: RuttepijperT.
Dat is gewoon een andersdenkende. Uw radar staat wat te strak afgesteld.
@Klappernoot | 22-02-19 | 19:53:
Als je bij elk artikel 'anders' denkt (wat voor Berbaar, maar ook voor Beste_Landverrader en DKS geldt) dan denk ik niet dat het je het met 'gewoon' af moet doen.
Dan ben je op z'n minst een troll.
Maar ik snap wel waarom @blikjegrolsch zo denkt en laten we niet doen alsof wat hij schetst niet waar kan zijn.
Het is een strategie die niet van gisteren is zeg maar....
Paniek in de tent? Gaat de normaal al wat extra ontwikkelde paranoia-knobbel van de PVV er opspelen? Vermakelijk.
Ik zeg ook altijd 'tegel'.
@Gazzerop | 22-02-19 | 20:07: Ach, in de natuur valt een buitenstaander vrij snel op. Dat is genoeg, maar te weinig om een oordeel te vellen. Andersdenkenden scherpen de geest. Know You're enemy zou voor bange mensen kunnen gelden. Bent u bang.
Die kinderen zijn vergiftigd door de islam. Geen vergif naar Nederland halen
Elk IS kind in Nederland is een anker voor zijn ouders. Die krijg je er uiteindelijk gratis bij.
Weg ermee. Helemaal. Altijd.
Er bestaat kennelijk het idee dat ze nog te redden zijn uit de klauwen van islam. Ik weet niet wat er nodig is om deze terminaal naïeve mensen van dit waanidee te verlossen, maar de realiteit die hen telkenmale met de blote kont in het gezicht springt is in ieder geval niet voldoende.
Waar zijn alle feministen nu om te eisen dat vrouwen net zo hard worden aangepakt als mannen? Oh wacht...
Daar laten berechten waar de slachtoffers gevallen zijn......!!!
Oke ex jihadi en nu deskundige... inderdaad de wereld draait doorrrrrr
Hij weet inderdaad beter waar hij over praat dan de gemiddelde reaguurder.
Hoe was het ook al weer. Stropers kun je het beste pakken met jagers die vroeger stroper waren. Dat geldt hier net zo ongeveer.
@Atlantis-95 | 22-02-19 | 19:38: Dat kan allemaal wel zo zijn, maar de wereld zit veel gemener inelkaar. Jason W. kan net zo goed een vooropgeschoven post van isis zijn om de terugkeer te versoepelen. Hij is immers de gederadicaliseerde knakker, die als voorbeeld moet gelden. Je hebt ze ook in Duitsland, Zweden en eigenlijk overal. Wat moet je ermee?
Even flink kotsen. Als blokkerfries word je in dit achterlijke land veel harder aangepakt. Wordt dat moordlustig is-tuig nog in een Boeing 747 opgehaald ook. Wel eens de filmpjes gezien hoe de ontredderde mensen in die kapotgeschoten steden het puin konden verlaten? Ja, in roestige open vrachtwagenbakken. En dit tuig in luxe Boeings. Ze zijn zo zielig. Laat de familie die kosten ophoesten. Oh ja, nog een filmpje over de gedragscodes van IS: www.youtube.com/watch?v=N2oQYwrBqtM
Dingdong! Blok gaat ze terughalen. Blok hekelt de doodstraf voor zij die zelf de doodstraf uitvoerden zonder tussenkomst van een rechter. Plus er zijn toch geen grenzen.
Roethof mag aan de bak: maximaal 6 jaar cel wegens gebrek aan dan wel indirect bewijs. Óf weer een gevalletje 'rechten van de mens':
www.telegraaf.nl/nieuws/3190308/vrijh...
Blok gaat bloed aan de witte handjes krijgen.
Mit drei kleinen Kindern sind zwei deutsche Frauen aus dem Nordirak nach Deutschland zurückgekehrt - und auf freiem Fuß. Sie sollen in Syrien den "Islamischen Staat" unterstützt haben. Das berichtet die "Welt" unter Berufung auf Sicherheitskreise.
Gegen die Frauen lagen dem Bericht zufolge keine Haftbefehle vor. Sie seien daher bei der Ankunft in Frankfurt am Main nicht festgenommen worden.
Es handle sich um eine Deutsch-Türkin aus Hessen und eine Konvertitin aus Baden-Württemberg. Die beiden seien zuletzt in einem kurdischen Frauengefängnis in Erbil festgehalten worden. Sie gelten dem Bericht zufolge als radikale Salafistinnen.
Die Bundesanwaltschaft, die gegen die Islamistinnen ermittele, hatte laut "Welt" Haftbefehle beantragt. Der Bundesgerichtshof habe diese jedoch mit der Begründung abgelehnt, dass eine konkrete Terrorunterstützung nicht bewiesen sei. Im vergangenen Jahr hatte Generalbundesanwalt Peter Frank angekündigt, verstärkt gegen Dschihadistinnen vorgehen zu wollen.
Van Der Spiegel (2018)
@theo-is-dood | 22-02-19 | 19:21:
Is dat een songtekst van Falco?
@theo-is-dood | 22-02-19 | 19:21:
En zo is Duitsland weer twee radicalen en drie potentiële bommetjes rijker. En dan straks raar opkijken dat ze ook daadwerkelijk een aanslag plegen.
@DrumPiet | 22-02-19 | 19:26: Het Horst Wessel lied.
Wel fijn dat het OM hun “salarisstrookjes” heeft.
Handig voor de berekening van hun uitkering en pensioenopbouw en of ze recht hebben op huursubsidie!
BaldEagle | 22-02-19 | 18:39
Goed, laat alle IS-tuig met NL's paspoort in één militaire operatie terugkeren naar NL.
Ik ga een grove vergelijking maken (bijna ongepast), maar laat ze binnen komen zoals de kisten van de MH17 met alle egards werden behandeld.
Ten overvloede, ik bedoel niet dat dat zij dood terug moeten komen, maar wel met een soortgelijke efficiëntie per persoon.
Vervolgens hen direct in bewaring stellen - Vught, of kies maar een geschikte plek. Vanuit daar volgt veel langere bewaring, net zolang als het zelfs maar duurt om een apart tribunaal op te richten.
Oja, en voor dubbele paspoorters: op grond van NL's paspoort wordt men hierheen getransporteerd.
Het zelfde geldt voor de andere IS-ers met dubbel paspoort - iedere Europese nationaliteit naast een eventuele Marokkaanse bijvoorbeeld, flikt dit met hun IS-ers.
Zonder dat er door IS-ers gebruik gemaakt kan worden van in ene het 2e paspoort!
Pas dan valt er wezenlijk werk te maken van deze humane opdracht.
Jawel. Humane opdracht, voorwaar, ingezet door Trump, die als een soort Ergogan de poorten van vluchtelingen open dreigde te zetten als bepaalde eisen of geldzaken niet werden eerbiedigd door Europa.
Welnu: gaat zo'n militair ophaalplan, "thuis berechten" etc. slagen?
Nee hè.
Fijn dat je zo'n heel epistel typt hoor, maar ik zette alleen de link naar het artikel neer om aan te geven dat stiekem al beslist is om ze daadwerkelijk terug te halen! Dus!
Misselijkmakend als je je realiseert hoe we soor de msm worden gemanipuleerd om dit tuig toe te laten. Staatsmedia en moralisten van couranten zijn as we speak bezig met het organiseren van een ramp. Met uw kinderen als slachtoffer. Dit is de tragiek van een land met staatsomroepen, te weinig ideologisch evenwicht in de media, te weinig tabloidjournalistiek en teveel subsidie.
Ja, u wordt er gewoon ingerommeld. Weer.
Trek er gewoon nog eentje open joh, je begint net lekker op gang te komen!
Schat over 2 weken de eerste ISIS Terroristes met kinderen breeduit lachend op het 8 uur journaal te zien. Met een quote van een of andere vrouwelijke! minister die heel erg opgelucht is dat deze kinderen nu veilig zijn.
Ik denk niet dat een minister voor de camera zal gaan verschijnen. Omdat dit de deugcoalitie zetels zal gaan kosten. De meerderheid van belastingbetalend en werkend Nederland wil deze terroristen en landverraders niet binnenhalen.
Palestina fan en moslimknecht Kaag en die tikgeit Hennis staan ze in kopvod gehuld te verwelkomen.
Ze worden nu al opgehaald. Dat zeggen ze natuurlijk niet, maar het is wel zo. Die Laura Hansen was het eerste experiment. Dat liep goed af.
misdrijven of medeplichtigheid aan een misdrijf moet toch berecht worden in het land waar de misdaad begaan is? Ja, maar dan krijgen ze hoogstwaarschijnlijk de doodstraf. Mooi, de wereld is toch al overbevolkt en er zijn al genoeg mafklappers op deze aardkloot, ik zeg daar berechten.
Waarom worden die zogenoemde salarisstrookjes niet gepubliceerd? Omdat ze vaker zwart op wit stellen dat mensen kok waren dan dat er gevechtshandelingen uit blijken.
Waarom wat moet U daar mee?
Publiceer de strookjes maar, met foto. Goede info, want dan kan de Nederlandse bevolking zichzelf verdedigen tegen deze monsters? EU afdeling Nederland, plempt die afschuwelijke moordenaars en monster gewoon tussen de nette Nederlanders. Met alle risisco's van dien?
@Berbaar | 22-02-19 | 19:01:
Wat ben jij ineens schichtig? Heb je wat te verbergen of zo? Bang dat je naam op die lijsten voorkomt?
Veel van die lui hebben twee paspoorten. Laat Marokko of Turkije ze terugnemen. Eens kijken hoe vlot ze daar berecht zullen worden.
Mocro's wel, maar Turken krijgen een heldenontvangst. Laten we dat dus maar niet willen. Dan liever de Irakezen of Syrieërs aankijken en wat extra touw aanbieden.
Er zitten heel wat Nederlanders in een Buitenlandse gevangenis voor een vergrijp wat in Nederland max 120 uur schoffelen een een reprimande van de rechter zou opleveren. Die krijgen over het algemeen nauwelijks hulp van Nederlandje. Maar figuren die ebben meegewerkt aan de meest gruwelijke slachtingen en moorden worden met alle egards teruggehaald. Wat is voor een Agenda en van wie?
In geval van die in het buitenland veroordeelde Nederlanders is daaraan een rechtsgang vooraf gegaan. Als we deze terroristen in Nederland gaan vervolgen, dan gaat dat tot vrijspraak leiden. Ga vanuit het Openbaar Ministerie in Zwolle maar eens bewijsmateriaal verzamelen in die grote zandbak. De slachtoffers in het massagraf zwijgen voor eeuwig....
Coudenhove-Kalergi!
judith sargentini:
"Onder de jihadisten bevinden zich absoluut geen terroristen"
Voor deze mensen dient de doodstraf opnieuw ingevoerd worden.
theync.com/this-is-what-genocide-look...
Niet kijken als je zwakke maag hebt.
Welkom, welkom, welkom in mijn land.
Eigenlijk zou het verplicht zijn om dit te kijken als je jihadi's terug wilt halen.
Tja, misschien moeten mensen met een zwakke maag er juist wel naar kijken en dat ander geiten wollen sok gespuis ook. Want dit is wat ze met ons het liefst willen doen.
Gaat niet gebeuren. Via MSM worden al die vrouwen als zielig geportretteerd en als alleen bewoonsters van het kalifaat. Hun terugkeer wordt al lang voorbereid.
Tjezus wat bizar.
Walgelijk, die vrouw van Jerkmate met haar USA-vlag onderbroek.
Speciaal voor jullie
Ik had net 1vandaag gekeken, hierbij een korte samenvatting;
Hier nu bij 1vandaag; de 23 jarige Amber vertrok 4 jaar geleden naar Syrië maar zit nu in een vluchtelingen kamp.
Het is zwaar, vooral voor mijn kinderen. Ik wil graag terug naar Nederland. Het is hier niet het standaard leven als in Nederland. Ik zag ISIS en het kalifaat niet als hetzelfde. Ik kom liever vandaag terug dan morgen, ik mis Nederland, ik mis mijn familie, Ik mis het niet voordringen bij de Albert Heijn. Ik vind het zielig voor mijn kinderen. Ik wil mijn opleiding in Nederland afmaken als verpleegkundige. Ik praat liever niet over mijn man zolang hij nog bij de Koerden in de gevangenis zit.
Graag gedaan, oordeelt u zelf.
Hoi Amber. Het leven is zwaar. Succes daar.
Ze mist de "outkiering" en "medeleven" nu het even niet zo lekker gaat daar in de woestijn. Tolerantie voor intolerantie nekt ons.
Haalt me het bloed onder de nagels vandaan. Dat de media zelfs durft om deze mensen een microfoon te geven.. altijd weer die moslims, over alle vermoorde koerden hoor je nu niks meer.
Dag Amber, blijf zitten waar je zit en verroer je niet...........
Linkje klikken en men kan hetzelfde in meer detail lezen.
Waardeloze tegel dus.
Wij willen ze niet terug, maar worden via dit soort programma's warm gemaakt voor hun al lang besloten terugkeer.
Crepeer Amber. Crepeer met volle deugen. Couldn't care less. Door daar heen te gaan heb je alle humane rechten verspeeld wat mij betreft.
@Berbaar | 22-02-19 | 18:56:
Van waardeloze tegels heb jij wel verstand hè?
Welkom: www.youtube.com/watch?v=ylZqvNHRHzI
Verdomme! Laat dat nou!
Wat erg! Wat een enge mensen.
Regering NL heeft na de 2e Wereldoorlog Nederlandse SS-ers statenloos gemaakt door hun paspoort (het enige dat ze hadden) af te pakken.
Dat mag nu niet meer. De meeste van deze broedkippen en "vrijheidsstrijders" (*kots) hebben wel een 2e paspoort. NL paspoort intrekken en wetswijziging om mensen die alleen een NL paspoort hadden in dit geval wel statenloos te maken en ze eruit te schoppen kan zeker weer niet?
Je kunt er donder op zeggen dat OM geen bewijs gaat vinden waarmee ze de rechters volledig kunnen overtuigen. Die lui gaan dus uiteindelijk vrijuit en dan zetten ze in de EU hun werk voort.
Neen, want ze willen hun vrije leventje terug. Straks staat er 1 als verpleegster gewoon aan uw bed. Met dank aan het verraad van de kartelpartijen na de verkiezingen.
@Jan, Leiden | 22-02-19 | 18:52:
Straks staat er 1 als verpleegster gewoon aan uw bed. (uw sieraden uit uw nachtkastje te jatten. Mag hè, want kuffar.
@Is dit nog nieuws? | 22-02-19 | 18:53:
Zal ze niet durven, teveel op het spel, haar kinderen. Je kunt de vrouw uit IS halen, maar niet de IS uit die vrouw. Ze wist al van de gruweldaden voor vertrek naar kalifaat.
@Jan, Leiden | 22-02-19 | 19:01:
Ja, want 'stoer'! Bah!
Juist niet SDI omdat Wiking een Nederlandse afdeling van de SS was verloren de Nederlandse SSers juist hun Nederlanderschap niet! Sterker nog ze mochten het geleerde nog een keertje in praktijk brengen in Indonesie. Leden van de internationale brigades daarentegen die tegen de fascisten hadden gevochten konden doodvallen van Drees en consorten.
@Zapata10 | 22-02-19 | 19:46:
Niet allen misschien maar een hoop wel hoor. Mensen die niet lid waren Wiking maar dat Nederlandse bataljon zoals Hendrik Verton die later nog " in the fire of the eastern front" heeft geschreven." Interessant boek overigens.
@Jan, Leiden | 22-02-19 | 18:52:
Ik woon niet meer in NL maar draag "mijn" mensen een warm hart toe. Ik zal waarschijnlijk een Afrikaan aan mijn bed hebben hier in de VS.
@SDI | 22-02-19 | 20:23:
Kan ook, maar de ene is de andere nog niet. :D
Leuk laat ze daar blijven zelf bewust gekozen voor het kalifaat maar net zo erg of erger is dat die smerige gladde leugenaar nu een podium krijgt op de staats tv om weer een riedeltje af te draaien over verkeerde rekenmodellen en cijfers .
Zo zat van stem zodra de mogelijkheid er is op de PVV of FvD en ook niet op die Judas partijen die z.g christelijke waarden hoog in het vaandel hebben.
Tsja het wekelijkse gesprek met de MP dat hebben we al een tijdje, traditie.
Om je daar nu druk over te maken?
AanstellerT!
Het grootste nadeel van partijen die iets met religie hebben is dat ze niet bang zijn om grote fouten te maken. Ze gaan daarna naar de kerk (of moskee) . Biechten hun fouten of zondes op en met een paar gebedjes en misschien een aflaat zijn ze er vanaf. Sorry meneer pastoor maar ik heb elk gezin in nederland voorgelogen over hun toekomst, nu zijn ze veel geld kwijt aan energie en velen hebben het geld niet. - Pastoor: Geeft niks hoor, de kerk heeft vroeger ook zulke dingen gedaan. Zorg dat de burgers bang worden en beweer dat jullie de oplossing hebben. Zolang de mensen bang blijven kunnen jullie een oplossing bieden en blijven regeren. Dat is dan 5 weesgegroetjes en 50 euro aflaat en dan vergeeft god het je. Tot volgende week
@Berbaar | 22-02-19 | 18:51:
Ach gossie, wordt je MP'tje aangevallen joh?
@brie-de-penis | 22-02-19 | 18:57: U loopt het Katholieke geloof te verwarren met een doodscultus. Ja, die Katholieken deugen niet, maar de vergelijking met de islam is gewoon waardeloos. De islam is existentieel gevaar. Met een beetje pech gummen ze ons uit. Dan zal niemand ons bestaan herinneren. Als het aan mij ligt, dan zal dat niet gebeuren. Nu de rest van Nederland nog.
Niemand, ook ik niet, zit op die domme dozen te wachten hier.
Neemt niet weg dat ik graag zie dat ze vervolgd worden en als dat niet daar gebeurt dan maar hier.
Daar. Hier zijn ze na goed gedrag na 3 jaar al vrij. Terwijl ze de gruwelbeelden kenden kozen ze voor IS. Dus daar berechten, niet hier.
Doe dat vervolgen dan maar lekker van je eigen centen. In Syrië.
@Jan, Leiden | 22-02-19 | 18:50:
Tsja Jan maar dat lijkt dus niet te gaan gebeuren daar.
Dan liever hier dan dat ze vrijuit gaan.
Assad c.s. of de luitjes in Irak weten er wel raad mee en zullen een passende straf verzinnen.
Vervolgen hier? Ben je kompleet de weg kwijt makker? Met D’66 rechters en sneeuwvlokjes hier die medelijden hebben... daar laten en laten opdrogen in de woestijn....
@Berbaar | 22-02-19 | 18:53:
Wat stelt ons strafrecht nou helemaal voor. En vindt het OM nu wel bewijs? Zij kozen voor het kalifaat en kenden al de gruweldaden. Ze verdienen geen terugkeer en krijgen die gewoon wel.
Mensen zoals Berbaar weten heel goed dat vervolgen voor wat ze daadwerkelijk hebben uitgevreten onmogelijk is. Mensen als Berbaar kijken naar filmpjes waarin 1000en onschuldige mensen worden afgeslacht en willen de Moslims die dat steunen toch wel hier hebben. Om te vervolgen. Ja echt.
Ik weet niet wat ik erger vind, de moslims die anderen afslachten of de 'mensen' als Berbaar die ze hier willen hebben. Wat dat betreft ben je wel te vergelijken met kanker cellen, het begint onschuldig maar....
@Berbaar
Nee, gewoon nee.
En die mensen gaan niet vrijuit. Zij zitten daar in een kamp, waar weinig tot niks te doen is, waar ze niet weg mogen of kunnen, en waar ze geen luxe hoeven te verwachten.
Dat klinkt al als een straf. Mooi, opgelost.
@TeeJee | 22-02-19 | 19:16:
Volg het nieuws eens TJ daar knapt het niveau van Uw onzin van op.
Ze kunnen daar niet blijven, ook de Koerden willen van ze af.
Dus of ze verdwijnen ongecontroleerd in de samenleving, zonder berechting of je berecht ze zelf.
De Fransen zijn al begonnen met de voorbereidingen.
Verstandig!
@Berbaar | 22-02-19 | 19:26
Die Koerden komen best wel van deze IS-booslims af. Als je het nieuws volgt, dan weet je dat ze daar ondertussen heel competent in zijn.
Er is niks verstandig aan het terughalen van radicale terroristen die na een paar jaar zullen worden los gelaten op de samenleving.
Je bent echt een complete randdebiel als je denkt dat ze terug halen een oplossing is.
Maar ja, jij stemt dan ook VVD. Dat je een coherente zin uit kan spreken is al een godswonder.
@berbaar.
Bent u niet bang dat 'hier vervolgen' gelijk staat aan binnen vijf jaar weer op vrije voet in de samenleving begeven?
Of heeft u er vertrouwen in dat dat niet gebeurt of dat ze geen IS sympathie meer zullen voelen?
@Jan, Leiden | 22-02-19 | 19:07: Ons strafrecht deugt wel. Maar er zijn 2 grote problemen. Ons systeem kan niet over weg met oorlogstuig en de Rechters zijn naar politieke stroming benoemd. Dan houdt het op en kijk je naar dat vallende blaadje dat daar door de lucht heen zweeft.
‘Ik dacht dat het kalifaat een plek was waar moslims samenleven en samenkomen’
Nou dat is ook zo, meiske.
Alleen, daar waar moslims samen komen en samenleven is gezeik. Altijd, overal, wereldwijd.
Sterker nog; overal waar het percentage moslims in een samenleving groter is dan ongeveer 10%, is of een dictatuur, of gezeik.
Uitleveren aan Assad dit IS tuigh. Geen genade, hadden deze minderwaardige smeerlappen zelf ook niet met andersdenkenden. De zwaarste straf is nog te licht voor dit afval.
And as we type verdedigt Rutte in het vragenhalfuur op de nationale tv hoezeer de verbeterde koopkracht goed is uitgerekend.
Dat het niet van 1 component, ENERGIEREKENING, afhangt.
Oh, ende ergo nog, die factor was niet eens mee genomen in de beraming!
Het komt neer op niet eens verkeerde getallen voor doorrekingenen.
Nee, verkeerde eikpunten - de getallen blijven constant kloppen.
Zoals van de week al betoogd vanuit GS:
Dan rest dat het beleid verkeerd is ingezet.
Dus een schuldig kabinet, aan ferm afgenomen koopkracht.
Puur op de reële getallen.
Het groenste kabinet ooit, na het beste kabinet ooit. Wat een charlatan.
Alle ramingen worden met terugwerkende kracht aangepast en dan heeft Rutte als altijd weer gelijk gehad.
En wat moet ik hiermee.
Hoe pakken de Duitsers, Belgen, Fransen etc. dit eigenlijk aan?
De Fransen halen ze terug.
@Berbaar | 22-02-19 | 18:47:
Het zou best kunnen dat er al afspraken zijn gemaakt tussen landen hoe hiermee om te gaan. Keine ahnung.
Oh?
www.independent.co.uk/news/world/midd...
@Is dit nog nieuws? | 22-02-19 | 18:56:
Nee dat is geen nieuws.
Uw linkje is bijna 2 jaar oud.
Zeg dan niks idioot als U het nieuws niet volgt.
@Berbaar | 22-02-19 | 19:17:
Kom eens met een linkje waarin staat dat ze ze terugnemen?
Ze omarmen ze. Alle oorlogsmisdadigers worden met open armen ontvangen. Dan hoeven die landen zich verder niet druk te maken over moeilijke tribunalen.
Ik weet dat je het zo gek niet kunt bedenken of er zijn mensen die het geloven. Maar zouden er mensen bestaan op deze planeet die zó enorm lichtgelovig zijn dat ze serieus de illusie koesteren dat er ook maar één van die betraande brievenbussen zou - willen - terugkeren naar waar dan ook als de Islamitische Staat nog steeds een ding was?
Dat is exact het punt. Als ze drie jaar geleden had willen terugkeren had ze een goed verhaal gehad. Althans een beter verhaal. Maar dit is uitsluitend opportunisme. Zo hebben criminelen ook vaak spijt. Dat ze gepakt zijn.
@Beste_Landgenoten | 22-02-19 | 18:55:
Precies.
Dat worden belangrijke beslissingen voor het kabinet. Moet Schiphol groeien, en halen we zielige IS-sers terug. Zal mij benieuwen...
www.nu.nl/binnenland/5752959/aanslagp...
Zojuist in De Telegraaf:
www.telegraaf.nl/nieuws/3194595/kabin...
En de energierekening is rookgordijn. Wel degelijk halen ze deze terroristenvrouwen terug. NSB is er niks bij, de verraders die hieraaan meewerken?
@Jan, Leiden | 22-02-19 | 18:44:
Ja, van die energierekening 'baalt' Rutte maar hij gaat geen excuses maken! En dan uiteraard weer een foto van die grijnzende rotkop erbij! Ze hebben ronduit SCHIJT aan ons! Wordt lachen, die verkiezingen!
@BaldEagle | 22-02-19 | 18:47:
Nou lachen, weer die fokking kutpartij van een vvd met al die patjepeeërs aan de macht.
Ik loop al een tijdje met een vermoeden dat de verkiezingen hier ook niet zuiver verlopen.
Het KAN toch niet dat zo'n partij waar zoveel gerommel is al 3 kabinetten het grootst is?
@Gazzerop | 22-02-19 | 18:57
Persoonlijk heb ik ook een heel sterk vermoeden dat er gewoon keihard gesjoemeld wordt met de stemmen! Want waarom moet bij de Overheid altijd alles digitaal maar moet het stemmen nog met een papieren stembiljet? Misschien omdat je bij digitaal stemmen via je DigiD niet met de stemmen kunt rommelen? Het is allemaal gewoon doorgestoken kaart!
Allemaal het alu-hoedje op en van je hela hola .......
MafklapperTs!
@Berbaar | 22-02-19 | 19:18:
Hoe kan jij dat nou zien als je de hele dag met je kop in het zand staat?
Dat was exact wat ik verwachtte. Eerst (voorzichtig) terughalen en dan wat later geruisloos loslaten. (met een Miele natuurlijk)
Welkom en kijk nog eens diep in de spiegel van onze "universele waarden".
Laat ze maar in de loop van een machinegeweer van de Koerden kijken.
@HaatbaardKnipper | 22-02-19 | 18:47:
Gaat niet gebeuren, is een principiële kwestie. Of we zetten onze 'universele waarden' opzij, of we halen ze terug/ We verliezen hoe dan ook.
Worden teruggehaald, 100% zeker. Is al in kannen kruiken.
Absoluut, geen twijfel over.
Zou Miele al weer nieuw personeel aannemen?
Die zien we inderdaad snel bij Jinek aan tafel. Vrijspraak wegens gebrek aan bewijs of een taakstrafje - van uiteraard - lang geen 240 uur en vervolgens alle hulp en bijstand en begrip.
Ook monsters kunnen en moeten werken. Gratis welteverstaan.
Hoelang blijven we nog in een rondje rondrennen? De gemiddelde Nederlander wil dit soort genocideplegers niet terug. Het recht kan er niet mee over weg en een Tribunaal kost teveel moeite. We zullen moeten accepteren dat oorlogsmisdadigers oom mensen zijn, die recht eisen op een tweede kans. De politiek vindt van wel. De media vinden van wel en de burger zal het ook wel prima vinden. Zo rolt het Westen, na de Tweede Wereldoorlog.
Je mag, met de nadruk op mag, binnenklort weer een rondje rood maken. En deze keer gaat dat wel helpen, heb ik gehoord van een man in een regenjas met vvd pet op.
'.... en de burger zal het ook wel prima vinden'? Sinds wanneer praat jij voor mij?
hadden we nu maar een hoe noem je dat ook al weer?... mogelijkheid om een referendum aan te vragen.
@BaldEagle | 22-02-19 | 18:41: Ik praat niet voor u. Waarom niet? U snapt het niet. U hoort bij de gemiddelde Nederlander.
Uitleveren aan een land waar de doodstraf nog bestaat,Iran bijvoorbeeld.Ze hebben immers veel sjiieten vermoord.
lol wetskennis van nul.
Wel een mening maar van toeten noch blazen weten.
Zo. als. zo. vaak. Hier
@Berbaar | 22-02-19 | 19:11:
Ja, jij hebt verstand van wetskennis zullen we zeggen! Sukkeltje!
@Berbaar | 22-02-19 | 19:11:
Kan jij ons nu eens vertellen wat er dan wel moet gebeuren?
‘Ik dacht dat het kalifaat een plek was waar moslims samenleven en samenkomen’
Waarom blijf je dan niet in Amsterdam West muts?
Er moet immers wel mét eerlijke oorlogsgegevens gewerkt worden.
Alsof het al niet gebeurd in het geheim, ik ben er van overtuigt.
Jawel, 1 ministerie heeft al een afdeling specifiek voor de terugkeer al opgetuigd. Door de kartelpartijen wordt gelogen voor de camera voor de stemmers. Na de verkiezingen halen ze alle vrouwen en kinderen terug verwacht ik. Het rookgordijn is nu de energierekening in de MSM.
Ze tonen zich als onschuldig en zielig, maar hebben deelgenomen aan meest gruwelijke terreur die je kunt bedenken.
Ze willen zielsgraag paar jaar zitten en dan weer na goed gedrag van 3 jaar weer het fijne leventje terug.
Maar zelf kozen zij partij voor de terreur waar zij de beelden al van kénden. En dan weten we hun rol niet, wordt gedownplayd.
Wij bevolking van NL willen ze niet terug.
Verwacht dan ook nadat ze uit de gevangenis komen dat er Nederlanders zullen zijn die moeite zullen hebben zich aan de wet te houden tegenover hen. Zeker wanneer de politiek ze laat terugkeren.
Daarom is opvang in de regio als minder mens beter en ontzegging tot Europa noodzakelijk.
Geen gezemel over 2e kansen terwijl ze zelf kozen voor dit uiterst gewelddadige en zum kotzen kalifaat !
En ook geen bangmakerij dat ze dan radicaliseren, dat waren ze al. Zolang ze daar zijn is er niets te vrezen.
Dat kan Rob Jetten dus helemaal niets schelen.
@Reaaalist | 22-02-19 | 18:36:
Hij is zwaar gestoord wanneer hem dit niets kan schelen inderdaad.
Jan, er zijn mensen die geld aan het inzamelen zijn om, indien nodig, zelf voor gerechtigheid te zorgen. Onder de Koerden zitten heel veel bereidwilligen om voor het hogere doel een offer te brengen. Dat is best wel griezelig in een beschaafd land als Nederland. En als ik dit al weet, dan zou een MIVD dit toch ook al moeten hebben opgepikt? We krijgen nog een hoop vuurwerk, als dit terroristentuig terugkeerd.
@Klappernoot | 22-02-19 | 18:45:
Haha fantastje
@Berbaar | 22-02-19 | 19:09:
Berbaartje krijgt een stijf piemeltje wanneer hij leest dat een echte vluchteling haar martelaar en verkrachter tegen komt op straat in Duitsland.
Hij wilt dat hier ook. Zo rolt Berbaar.
@Klappernoot | 22-02-19 | 18:45:
Mijn zegen hebben ze! Waar kan ik doneren?
@Rusrs | 22-02-19 | 19:13:
Zo trolt Berbaar!
@Berbaar | 22-02-19 | 19:09:
De realiteit ontgaat je weer eens.
In Duitsland zijn er de afgelopen jaren knokpartijen en moorden geweest tussen Turken en Koerden. Jij denkt dat dat hier niet zal gebeuren?
Wat ben je toch naïef.
Inderdaad. Ze hebben daar hun dingetje gedaan, laat ze daar maar verantwoording afleggen. Dat zal dan wel wat minder gelukkig uitpakken voor ze maar ja. Ze wisten toch echt waar ze aan begonnen. Ik wil ze niet hier.
Ben op zich niet tegen steun voor het opzetten van lokaal tribunaal, met dien verstande dat er niet de situatie mag onstaan dat de IS-kolonisten een betere leefsituatie krijgen dan hun slachtoffers. De financiële steun gaat wat mij betreft naar de slachtoffers, en zij stellen de prioriteiten in de verdeling ervan. Ook als dat betekent dat er geen geld overblijft om IS-kolonisten een westerse voorkeursbehandeling te geven.
Verder nog een gerelateerd artikeltje: www.jpost.com/International/Outrage-i...
Gebeurt niet. Kartelpartijen liegen ons voor en via speciale afdeling op ministerie komen alle NL kalifaatvrouwen terug met hun kroost. Is allang in het geheim bekonkeld.
@Jan, Leiden | 22-02-19 | 18:48: Als uw bewering eens door een journalist kon worden bevestigd. En dat vlak voor de verkiezingen !
Dat kan, maar men moet het wel willen. En daar gaat het dus mis. Men wil gewoon niet in het Westen.
@theo-is-dood | 22-02-19 | 19:00:
Het optuigen van die afdeling was al in het nieuws. Alleen spraken ze nog van een "eventuele terugkeer"
Maar je zet geen afdeling voir iets "eventueels" op lijkt me.
Ajuist.
IS hield er een soort administratiekantoor op na.
Compleet met salarisstroken, betalingen aan deelnemende ID's.
* Gek, dat niemand in die papieren IS-ambtenaar heette, naast -killer, -kind of -broedkip.
* Apart dat deze administratie via de FBI bekend moest worden.
* Nou ja, eigenlijk niet.
Zijn trouwens ook de lijsten al opgesteld van de duizenden ID's per massagraf rond Raqqa?
Ik bedoel, als je dan toch de administratie bijhoudt?
Kan er alvast een administratieve unit opgericht om alle facts & figures van IS "onafhankelijk" in kaart te brengen?
Kan dit allemaal super snel?!
Er moet immers wel meer eerlijke oorlogsgegevens gewerkt worden.
Heel goede kritische vragen.
En het gaat hier dus om een groep die meestal een of andere verzonnen zandvolknaam aanneemt.
Maar nee hoor, de administratie is zo betrouwbaar, dat gelooft iedereen!
Een tijd terug, nadat Raqqa gevallen was, zijn er wagonladingen administratie gevonden door journalisten. Er valt nog veel meer te linken, maar dat kost tijd. Die gehele papierwinkel wordt in de USA onderzocht. Zodoende komt de FBI aan hun info, denk ik. Wil je die verkrachtende moordenaars echt kunnen aanpakken, dan moet je een tribunaal opzetten en stoppen met de huidige slappe vervolgingen. Maar wat ik al langer roep. De politiek wil dit niet. Teveel moeite en teveel randgezever. Plucheplakkers die morgen ook nog een baantje willen hebben, dat soort geneuzel.
Wir haben dass nicht gewusst, what is new. Kots op Trouw.
Hoezo dat?
Je moet ze 'uit hun kooi laten', aldus de NOS. 'Als dat lukt, veranderen ze in vrolijk lachende jongens'.
Vraag maar aan Ans Boersma.
nos.nl/nieuwsuur/artikel/2273050-oud-...
Of je laat ze beelden zien van christenzuiveringen, een opgeblazen Nineveh of Nimrud, of van de directeur van Palmyra, die vermoord werd bij z'n eigen Unesco werelderfgoed, omdat-ie weigerde te vertellen waar antiekstukken verborgen waren.
Uit artikel AD: vrouwen zijn procedure gestart? Hoe dan? Wie helpt ze dan? Van welk bloedgeld? Vanuit een kamp? Wat?
Dat vroeg ik me ook al af. Ben benieuwd welke perfide deugclub hier nu weer achter zit.
@Geenstijl: welke procedure en welke rechtshulpverlener zit daar achter? En welk ministerie werkt in het grootste geheim aan de terugkeer? BZK? Justitie? Of zou dit “Chef-Sache” zijn en door Algemene Zaken worden gestuurd?
Dat zijn meestal de Amnesty of Warchild figuren. GL-stemmers.
Een veilige omgeving voor mijn kinderen zou fijn zijn. Gewenst zelfs. Sterker, de regering is zelfs verplicht deze te bieden gezien de maandelijkse contributie.
Terroristen vallen -niet- onder de definitie van een veilige omgeving. Niet terughalen die moordenaars. Daarnaast... geef de nabestaanden van de slachtoffers in die zandbak de genoegdoening om die moordenaars te berechten voor hun gruwelijke daden. Of wordt zelfs dát recht de nabestaanden ontnomen door het 'verheven westen?!
Afval van welke soort dan ook moet je exporteren, juist niet importeren.
Je zet toch ook niet ‘s avonds je vuilniszakken binnen?
Toen ze in zuiderse landen wel hoor.
Het gaat gewoon gebeuren. De kinderen zijn zielig. De mammies zijn zielig. De pappies waren slechts koks, fietsenmakers, bejaardenverzorgers of hoveniers en hebben nooit iets fouts gedaan. Die massagraven waren er zomaar ineens. Niks mee te maken gehad. Dus smerige kufar geef hen een huis, auto, uitkering en vakantiegeld en waag het niet er iets van te vinden.
Yep. Dit trucje kan Rutte en handlangers duizend keer herhalen, eerst hard ontkennen of beloftes maken, en daarna het tegenovergestelde doen.
Uit het Trouw-interview met Amber;
“Ik leefde in mijn eigen wereldje, had geen sociale media, geen Facebook, geen Twitter, dus het nieuws dat ik zag was van de tv. Meiden van mijn leeftijd 18, 19 jaar, kijken niet echt naar het journaal. Ik zag op het nieuws dat IS gruweldaden beging, maar ik legde geen koppeling tussen IS en het kalifaat. Ik dacht: het kalifaat is een plek waar moslims samenleven en samenkomen vanuit de hele wereld. IS zag ik meer als een onafhankelijke groep.”
Me dunkt dat het discours en de teneur van Trouw niet wezenlijk verschilde met dat van 'de TV'.
Ik geloof geen zak van die onschuldige praatjes. Als je naar het kalifaat afreisde wist je echt wel waar je naartoe ging. Of je hebt een IQ van 50
@Beste_Landgenoten | 22-02-19 | 18:37:
Ik ook niet en van dat IQ..... Kweethetnie, misschien iets aan de hoge kant.
@Beste_Landgenoten | 22-02-19 | 18:37:
Ja, van -50!
Lees ook even Afshin Ellian in Elsevier. Ook hij is tegen het terugnemen van IS-strijders in ons land. Ze zouden daar moeten berecht worden. Daar hebben ze hun misdaden gepleegd. En wij zouden ze hun Nederlandse paspoort moeten ontnemen.
Heeft hij dan helemaal gelijk in
Dat Nederlandse paspoort hebben ze met groot bombarie in het vuur geflikkerd. Daarom kunnen ze zo moeilijk terug komen.
Als je tegen franco ging vechten, was je na terugkomst ook je paspoort kwijt, en statenloos. Het kán dus wèl ...
@miko | 22-02-19 | 19:33: Nee, hoor. Ga je gewoon voor naar de Nederlandse ambassade of een consulaat en zeggen dat je het kwijt bent. Nu ligt die in Damascus wel even stil, maar daar zal wel een U-bochtconstructie voor verzonnen zijn zodat een streepjes-"Nederlander" toch weer naar "huis" kan met een "laissez-passer"
www.nederlandwereldwijd.nl/landen/syr...
Ik ben blij dat ze weg zijn. Laat ze daar lekker wegrotten.
Wat mij betreft hebben ze willens en wetens gekozen voor hun heilstaat, het kalifaat.
Hiermee hebben ze dan ook weloverwogen de beslissing genomen om niet verder te willen in de moderne westerse wereld, en wat mij betreft dan ook hun westerse paspoort verbeurd verklaard.
Kortom, lekker daar blijven zitten en de consequenties van je keuzes en daden ondergaan.
Toedels en tot nooit weerziens !
Terughalen is Jodenhaat versterken; is zooo GroenLinks, dus het zal er wel weer van komen. Alles wat beleid uitstippelt en bepaalt is er immers van vergeven.
Leuk die beelden van Camp Speicher... not. Amber liegt, bij binnenkomst in het kalifaat kreeg iedereen, terwijl ze al geradicaliseerd als de neten waren, een extra maand met indoctrinatie en allerlei andere onzin. Niet terughalen.
Daarnaast is het ethisch niet verantwoord naar de vele vluchtelingen die ons land verplicht van merkel moest opnemen. De Yezidi vrouwen zouden niet hoeven geconfronteerd te worden met allerlei geschifte wijven die zonodig feest wilden gaan vieren in het kalifaat. Die hebben meer dan genoeg geleden onder die gore schoften.
Laat dat gajes verrekken in doodvriezen in de woestijn. Heerlijk!
Voor de kinderen onder de zeven jaar zou ik opvang zorgen. Wel even de vrouwen mededelen dat ze enkel bij homostellen worden ondergebracht.
Dat laatste dus, graag. En natuurlijk iedere week een fotootje sturen naar mammie van kindlief in de armen van twee adoptie-pappa's. Om het er nog nog maar eens goed in te wrijven.
@EefjeWentelteefje | 22-02-19 | 18:38:
U bent ook van IS?
@DrumPiet | 22-02-19 | 18:54:
Vast niet maar ze bezit wel hetzelfde sadistische karaktertrekje. Bah!
@EefjeWentelteefje | 22-02-19 | 18:38:
Trek het je niet aan Eefje. Drumpiet en Berbaar zijn zelf de ergste moraaljihadi’s. Soort van treitertrollen.
@Berbaar | 22-02-19 | 19:05: Dat valt wel mee. Sterker nog, het is echte humor. Hard, maar onschadelijk. Die isisfiguren daarentegen......
@Berbaar | 22-02-19 | 19:05:
Hou toch op met je domme geneuzel, flapdrol!
Jason Walters staat ook in het Financieel Dagblad. Als ex-moslim mag hij wel uitkijken.
Over de straf die hij na de Hofstadgroep heeft uitgezeten - negen jaar - zegt hij zelf dat dat redelijk was.
Hij is een voorbeeld van iemand die in de gevangenis *wel* verbeterd is. Hij heeft geleerd zijn islamitische waanbeelden te rationaliseren, hij heeft zich verdiept in filosofie en hij heeft op zichzelf gereflecteerd.
Zijn oordeel over de Nederlandse rechters, over de Nederlandse autoriteiten, over Nederlandse nep-wetenschappers: meer dan de moeite waard.
Laten we hopen dat deze man wèl gehoord wordt. Nu wel.
Walters heeft zichzelf kennelijk overstegen. Misschien wel omdat er na verloop van tijd niks meer te radicaliseren viel.
Het is bewezen dat IS'ers een grotere kennis hebben van islam dan de gemiddelde moslim. En tijd om je kennis bij te spijkeren heb je in het cachot – samen met al je aan tunnelvisie lijdende, rancuneuze moslimmaten.
Ik geloof er helemaal niets van.
Die jongen is niet dom en heeft geleerd te vertellen wat men wil horen.
Maar dat hij er in eerste instantie al instapte gaf wat aan.
Trap er niet zo makkelijk in, dit zijn de gevaarlijkste.
@Gazzerop | 22-02-19 | 19:04:
Ik geloof er ook niets van, ter herinnering een oud artikel uit de NRC over de omstandigheden rondom de aanhouding v/d Hofstadgroep, 14 jaar geleden:
www.nrc.nl/nieuws/2005/11/03/overheid...
Dit was Seveke's laatste artikel, 2 weken later werd hij vermoord. En wat lezen we over Bluewater Intelligence? "Onze pool bestaat uit ervaren, voormalig inlichtingenpersoneel uit met name westerse landen met een sterke focus op Europa". En hoe zat het ook alweer met de taps van voor de moord op van Gogh?
Addergebroed.
Liegen doen ze allemaal. Stelletje duivel aanbidders van IS.
Dit was de reine moslimstaat. Geleid door een zeer geleerde doktor in de islam.
En leren de politici, uitzonderingen daargelaten, ervan?
Nee, men wil ze zelfs terug halen, maar wacht nog even tot na de verkiezingen.
Europa moet kapot, willens en wetens.
Niet denkend aan onze kinderen. De meesten hebben trouwens geen kinderen.
Tja. We zijn nu eenmaal een beschaafd land. Alhowel sommige reaguurders gezien hun reacties in het kalifaat niet zouden misstaan.
we zijn zo " beschaafd " dat we slachtoffers van IS letterlijk de tering laten krijgen en de moordenaars belonen met huis, Miele en Wajong. Dat is niet " beschaafd ", dat is krankzinnig.
Ik bedoel daarmee dat de kinderen niet voor de daden van hun ouders verantwoordelijk gehouden kunnen worden. De moeders moeten per geval beoordeeld en eventueel veroordeeld worden. De vaders moeten statenloos gemaakt worden vanwege krijgshandelingen in buitenlands leger.
@Glasgow Argus | 22-02-19 | 18:25:
Bewijs dat miele, huis en wajong voor IS strijders eens. Dat is namelijk allemaal gelul.
@DrumPiet | 22-02-19 | 18:26: Drumpiet: lees je eens even in. Lees dat artikel dat Afshin Ellian schreef in Elsevier. Een deskundige, afkomstig uit die omgeving, kent de mores, weet hoe men denkt, kortom: DE bij uitstek deskundige in deze materie. Ik zou tegen u zeggen: luister eerst eens even naar een ECHTE deskundige.
@DrumPiet | 22-02-19 | 18:25:
Denk dat als je jonge kinderen als wees in een westers gezin opvangt, het gevaarlijke misschien in de kiem te smoren valt. Als je de moeder erbij wilt laten, blijven ze maar lekker daar. Genoeg IS filmpjes gezien om vol overtuiging te stellen dat je dat minderwaardige volk, eigenlijk beesten met een menselijke huid niet je buurt wilt hebben.
@DrumPiet | 22-02-19 | 18:25: Dat hoeven we toch niet meer te bewijzen? Dat is al decennia lang zo. Moeders komen na niet al te lange tijd weer vrij, krijgen de kinderen weer, moeten daarom met voorrang aan een woning, hebben geen geld, de subsidiepotjes gaan open en voila. Waar heb je geleefd de afgelopen 30 jaar? Onder een steen? Ik kom nog al eens voor werk bij woningbouw verenigingen. dan kan ik ze helpen hun volledige webcontent in het Arabisch te vertalen.
@Zapata10 | 22-02-19 | 18:36: Individuele bijzondere bijstand
Krijgt u te maken met onverwacht hoge kosten? En kunt u deze niet betalen van uw uitkering of loon? Dan kunt u een beroep doen op individuele bijzondere bijstand. Uw gemeente kan dan de kosten vergoeden voor bijvoorbeeld een babyuitzet, de extra kosten voor een maaltijdvoorziening of voor bewindvoering. Of u voor bijzondere bijstand in aanmerking komt, hangt af van uw inkomen en uw vermogen.
Domheid is een keuze!
Decadentie is niet hetzelfde als beschaving.
Je bent behoorlijk gestoord als je een land dat Moslims terug wilt halen die het afslachten van 1000en mensen steunen als beschaafd bestempelt. Hoe vaak heb jij je samen met Berbaar afgetrokken op de bloedbaden uit IS gebied?
@Rusrs | 22-02-19 | 19:16:
Leer eerst maar eens begrijpend lezen, kneus.
Een beschaafd land zal toch wel zelf de grens moeten stellen aan het binnen laten van deze personen. Ten eerste is men volgens de letter van de wet verhuist men heeft een andere nationaliteit aangenomen. verder heeft men in de betrokken landen de misdaden gepleegd en een beschaafd land regelt zelf zijn strafsysteem dus dat mogen we ook wel vandeze landen verwachten.
Mochten ze dan over tien jaar of alsnog hier op dagen dan kan men ze als illegale vreemdeling er weer uit kieperen of voor hoogverraad twintig jaar of levenslang geven.
Komt geen marteling of iets aan te pas.
@aamert | 22-02-19 | 18:29:
Doe geen moeite, Piet snapt het toch niet, die is allang blij als de uitkering gestort is zodat hij weer Schultenbrau kan inslaan.
Ik heb hier niet voor gekozen dat dit soort ondermensen zal worden teruggehaald. Deze is ers zijn het laagste van het laagste en heeft niets maar dan ook niets in NL te zoeken. Kinderen of geen kinderen.
Vreemd. Witte Nederlander (ja kan je ook niets aan doen dat je zo geboren bent) raakt baan kwijt vanwege omstandigheden. Maakt 1 foutje met communicatie met het UWV. Wordt daarna tot in de hel achtervolgt met sancties en verliest uiteindelijk huis en haard.
Moet daarna van hot naar her vluchten omdat de politie hem/haar overal vandaan trapt als zijnde niet gewenst.
Andere Nederlander trouwt met moordenaar die het leuk vind om mensen het hoofd af te snijden, te verbranden, van een gebouw te gooien of gewoon over hoop te knallen. Om met die moordenaar samen te kunnen blijven neemt ze ook nog eens een paar kinderen en als de dingen dan helemaal mis gaan dan.... ja dan.... is daar de Nederlandse staat om te voorzien in huis, uitkering, scholing, kinderbijslag, een Miele en meer aangename zaken.
Waarom heb ik toch het gevoel dat er iets niet klopt?
Appels en peren vergelijking. Het één praat het ander niet goed.
@DrumPiet | 22-02-19 | 18:20:
Appels en peren.
Berbaar | 22-02-19 | 16:29 | reageer | favorietblock
Bijzondere overeenkomst.
@DrumPiet | 22-02-19 | 18:20: Nope, als je keihard kan zijn richting gewone Nederlanders die nooit iets misdaan hebben maar soms een foutje maken dan mag verwacht worden dat je ook keihard kan zijn tegen mensen die vol overtuiging in een ander land massamoordenaars steunen.
Nu is Nederland daar altijd al een beetje slecht in geweest gezien haar houding tegenover de SSers van Nederlandse afkomst maar je zou verwachten dat we dan eindelijk eens wat geleerd zouden hebben.
@DrumPiet | 22-02-19 | 18:20: Individuele bijzondere bijstand
Krijgt u te maken met onverwacht hoge kosten? En kunt u deze niet betalen van uw uitkering of loon? Dan kunt u een beroep doen op individuele bijzondere bijstand. Uw gemeente kan dan de kosten vergoeden voor bijvoorbeeld een babyuitzet, de extra kosten voor een maaltijdvoorziening of voor bewindvoering. Of u voor bijzondere bijstand in aanmerking komt, hangt af van uw inkomen en uw vermogen.
Bovenstaand is copy-paste van de site van het Nibud. In Nederland ons land hebben deze vrouwen vanwege hun jonge kinderen geen sollicitatieplicht. Ook komen ze straks volledig berooid terug uit de islamitische zandbak. Kortom, ze hebben volgens de geldende regels recht -met voorrang- op een huurwoning. En vanzelfsprekend inrichting , schoolboeken, tv & Pc, kinderwagen en psychologische bijstand.
Je schrijft "wit". Dat moet zijn "blank". Je bent al meer geïndoctrineerd dan je beseft.
Ze zijn al thuis.
*informeren bij de gemeente gaat doen of ik gratis educatieve kickboxlessen krijgen kan*
Kickboks is weldra uit de mode. Het zal straks RPG of minimaal ak47 les zijn.
Jullie hebben zelf op de partijen gestemd maart herkansing kunubus!!!
Het is “gestempt”. En ik heb er niet op gestempt.
Gaat niet gebeuren. Nederlanders zijn gehypnotiseerd. Ze willen wel een ander vakje rood kleuren maar kunnen het niet.
@Zapata10 | 22-02-19 | 18:19: klopt ik heb zo'n buurman die blijft vvd stemmen want er is niks beters volgens hem.
www.geenstijl.nl/5146395/terugluister...
En waar heb jezelf op gestemd?
Denk dat je NuKuBus bedoelt :)
@Cable | 22-02-19 | 18:28:
Denk het ook!
Wie gaat er nou zowiezo moslims een land binnenhalen? Nou ja, land? Neder---- is allang geen land meer. Zonder grenzen heb je geen land, ook geen woning.
Volgens mij hebben ze op de linkerkant van de straat gewoon geen deuren in huis en geen gammaschuttingen, anders kan ik het niet verklaren.
En deze jongen is natuurlijk wel helemaal 'genezen'....
Maar goed, het argument zou dus zijn dat ze dan berecht worden.
WEDDEN dat daar van alles en nog wat mee gebeurt, behalve berechten zelf?
Als hij genezen is, word in ieder geval bevestigd dat geloof een soort ziekte is, die je in lichte en ernstige mate kunt hebben.
@Het leven is zwaar | 22-02-19 | 18:25:
Nee, hij heeft in de bajes en de contacten/programma's geleerd om te zeggen wat men wil horen. Hij is een pienter figuur.
Dat zijn ook meteen de gevaarlijkste.
Dit 'geneest' niet, dit zit (te) diep van binnen.
Kopje thee mee drinken en hij is helemaal genezen.
Femke krijgt het druk straks. Naast het bekladden van de Dokwerker moet ze over een tijdje het afbranden van het Anne Frank huis gaan ‘veroordelen”. En vuurwerk van debiele hooligans gaan straks door haar vergeleken worden met aanslagen. Best een zware baan.
Ik dacht...
Muzels kunnen niet denken
Ikzelf daarentegen denk dan weer dat Mars een ideale plek voor deze 1,8 miljarden gemankeerden zou zijn. Ze zouden zich met al die woestijnen thuisvoelen, en het klimaat op deze planeet vaart er wel bij.
Maar dan wel een enkele reis en nooit meer terug!
En het ook maar ‘strijders’en ‘jihadisten’ blijven noemen want dan valt het wel mee.Het zijn islamitische criminelen van het ergste soort.Crimineel tuig dus.
Het zijn gewoon extreme islamisten die precies doen wat er in hun boeken geschreven staat, En ze daar de kans gekregen hebben om samen te komen en deze geschriften te volgen. En hetzelfde gebeurd ook in andere landen.
Noem het gewoon de ultieme islam.
@Rene046 | 22-02-19 | 18:25:
Het zijn islamisten.Mensen die voetballen volgens de zuivere regels van het spelletje noemen we gewoon voetballers, geen extreme voetballers.
Al dat onthoofden, daar zat Amber niet zo mee, maar toen bleek dat ze daar geen Kruidvat hebben ...
Ontharen deed Amber ook al niet dus zal ze het Kruidvat niet zo gemist hebben.
@HoerieHarry | 22-02-19 | 18:12:
Dag niet geKruidvat, dag niet geleefd, Harry. Harige pootjes of niet, vrouwen zijn vrouwen.
Klassiek trucje he, terreurgebroed een menselijk gezicht geven. Vervolgens gaat de geitenwollensokkenbrigade en @TeamDeug op de barricaden om ze terug te halen en eenmaal hier is er weinig tot geen bewijs rond te breien want ja, bewijs maar eens wat ze hebben gedaan. En die betalingsbewijzen, sja. Ambtenaren worden ook betaald om te werken, zeg ik dan maar. En een hoop mensen hebben in het kalifaat een andere naam aangenomen/gekregen, in Nederlandse gevallen is de naam "jalala walala etcetera Al Hollandi" wel eens langsgekomen in het nieuws. Dus ja, 1 en 1 is hier nog geen 2, tenminste, niet voor de rechter, ben ik bang. Ergo, daarlaten en laten berechten door speciale rechtbanken in Irak en Syrie. En natuurlijk dat NL-paspoort intrekken, dit zijn geen nederlanders, Nederlanders gaan namelijk niet op Jihad.
@Graaisnaaiert | 22-02-19 | 20:28: Behalve als ze uit Zeeland komen.
www.youtube.com/watch?v=aHMmGtk1_eM
Gewoon ter plekke laten berechten door degenen wier familie en vrienden ze genadeloos uitgemoord hebben.
Dit dus. Ik heb gehoord dat zowel het Syrische, Koerdische als het Iraakse deradicaliseringsprigramma prima werkt en 0% recidivie garandeert.
Na de verkiezingen komt dat besluit dat ze weer terug mogen. Mark my words.
Een ex-terrorist is net zoiets als een ex-moordenaar. Wat je ook gedaan hebt, je kunt het niet ongedaan maken. Ook niet door er mee te stoppen.
Anyway, er zijn genoeg geitenwollen sokken in de zachte sector die er met open ogen intrappen.
Check oude volkswijsheden voor op een tegeltje: een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
Hadden ze maar een waxine lichtje gegooid, en belasting fraude gepleegd. Dan zouden ze keihard aangepakt worden.
Waxinelichthouder werd er gegooid, maar u heeft een punt!
Ik heb net het interview met hem in het FD gelezen, alles wat hij zegt snijdt hout.
Elke alinea wel een quote uit het grote GeenStijl oeuvre: zeldzaam indrukwekkend deze man
Ik dacht dat....
REAGEER OOK