Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ebru Umar - Kunnen we wel samenleven?

Wet van Betteridge

Toch fijn dat nu het hardleerse deel van onze natie middels hun clubblad heeft mogen vernemen dat er salafisten zijn in Nederland die democratie, homo’s en vrouwen niet zulke leuke concepten vinden

Maar wat gaan we nu doen, aan deze open deur waarvan nu zelfs in het clubblad staat dat 'ie open is? Het antwoord daarop zal nog twintig jaar en dertig proefschriften duren, maar laat niemand zeggen dat 'ie het niet al ergens had gelezen. 

1. Herdefiniëren van de term ‘vluchtelingen’. Dit zijn mensen die in eigen land moeten vrezen voor hun leven, omdat ze vrouw of homo zijn en onder een (islamitische of anderszins) dictatuur leven. Tevens zijn vluchtelingen mensen die wegens aanhoudende bommen niet in eigen land kunnen wonen.

2. Per definitie weigeren van mannelijke vluchtelingen zónder vrouw. In testosterongedreven landen (veelal islamitische landen) komen mannen de nachtclub niet in zonder meisje. Zie dit als een variant erop: geen vrouw, geen vluchteling.

3. Quotum instellen voor het aantal vluchtelingen uit islamitische landen. Dit om indoctrinatie, infiltratie, hersenspoeling en lange armen uit verweggistan te beperken. Gezien de problemen die we hier toch al mee hebben, is een nulquotum niet uitgesloten.

4. Eigen salafisten eerst – aanpakken dat wannabe terroristengilde. Beperk het aantal moskeeën. Vrijheid an sich gaat boven de vrijheid van godsdienst. Gremia waarin vrouwenmishandeling goed wordt gepraat en onze Nederlandse samenleving wordt verworpen hebben niets met vrijheid van meningsuiting te maken als het bedoeld is om diezelfde vrijheid te beperken.

5. Bescherm de slachtoffers van de islam. Praat het dragen van hoofddoeken en burka's niet goed, noem het geen emancipatie of feminisme maar erken wat het is: de overwinningsvlag van de islam, geplant op het hoofd van vrouwen. Door mannen. De enige manier om vrouwen en dús onze vrije samenleving te beschermen, is het verbieden van vrouwonderdrukkend gedrag in het openbaar. En ja, soms moet je dus de 'vrijheid' van die paar vrouwen die zich 'vrijwillig' als parasol verkleden offeren om de vrijheid van de grote groep (m/v) te waarborgen. Zie die burka’s en hun heersers als rotte appels: ook als ze in een onwaarschijnlijk grote mand liggen, moeten ze eruit.

6. Draag zorg voor integratie. Die wordt niet bevorderd door mensen op etniciteit in wijken te stoppen, islamitisch onderwijs te bevorderen en culturele clubs te stimuleren. Zorg ervoor dat nergens meer dan 10% allochtoon is, of dat nou op school is of in een woonwijk. Voorkom mono-etnische wijken. Kortom: meer kleur op de grachtengordel, minder in Bos en Lommer. Of om het wat breder te trekken: er staat een landgoed te koop naast Beatrix. Passen veel vluchtelingen op – practice what you preach, establishment.

7. Integratie gaat via onderwijs. Segregatie op scholen belemmert een liberale samenleving. Kinderen die van kinds af aan leren  dat vrouwen minderwaardig zijn en jongens de baas, zijn geen basis voor  gelijkwaardigheid. Het indoctrineren van kinderen dat moslims beter zijn  dan anderen en de Nederlandse staat Sodom en Gomorra, is niet in het  belang van een vrij Nederland. Erken dat dit een probleem is, veroordeel het en bescherm kinderen tegen waanideeën van ongelijkwaardigheid. Meisjes zijn niet zondig, mannen zijn niet de baas. 

8. Nederland spreken is een grondrecht. Ouders die hun kinderen goed onderwijs onthouden en vooral de kans op goed Nederlands leren spreken, dienen uit de ouderlijke macht gezet te worden. Als je niet kunt communiceren, kun je niet functioneren. Ja, in Nederland spreken we Nederlands. Maar als je dat in de toekomst wilt volhouden zul je toch echt iets moeten doen.

9. Verkort asielprocedures, beperk gezinshereniging, voorkom importhuwelijken – niet om Nederland blank te houden, maar om te voorkomen dat problemen zich herhalen. En herhalen. En herhalen. Om uiteindelijk onhandelbaar groot te worden.

10. En alle andere tips van reaguurders. 

Ja policor Nederland: shitladingen kritiek, veroordeling, minachting en  schouderophalen nu. Maar thank US later. Wir wissen es schon lange.

Reaguursels

Inloggen

Punten 6 en 7 kan ik me wel in vinden, maar ik zie de uitvoering niet. Je wilt dus een minderheid allochtonen (3de en 4de generatie) op het lagere onderwijsniveau van VMBO en vervolgopleidingen. Nu ziet het juist in deze laag soms juist zwart van de leerlingen, zo gezegd, waardoor docenten de holocaust niet kunnen bespreken. Als je een procentuele minderheid allochtonen per klas of school nastreeft, zie ik niet waar de rest dan naar school zal moeten gaan. VWO en gymnasium zijn nu eenmaal niet de vaste leerplek voor veel allochtonen.

ches | 17-09-18 | 13:46

Lekker stukje weer, Ebru. Het is preken voor eigen parochie, tuurlijk, maar herkenning is fijn en hier kunnen we dat even ventileren.
En met aanvullingen van reaguurders hebben we zo een mooi kant en klaar plan van aanpak... helaas kunnen we die nog nergens kwijt.
Ja, in het stemhokje.

letopuwzaak | 17-09-18 | 12:50

Ow, en bestraf scholen die hun leerlingen verplíchten mee te gaan op moskee excusie, hun schoenen uit moeten doen en te knielen.

Dat heeft niets meer met kennismaken met een andere cultuur te maken maar is domweg indoctrinatie.

Glennfiddich | 17-09-18 | 12:06

Uhm.... Je zou het prima doen bij FvD, Ebru?
Verder.... overtreding van wet door scheiding van man en vrouw (verplicht apart zitten, eigen ingangen in moskee, etc) aanpakken. (En ook al ben ik christen, dit mag óók bij de SGP gedaan worden).

EN gewoon domweg een écht lik-op-stuk beleid met échte straffen voor tuig wat de straten verziekt. Zonder aanziens des persoons (ook al kan ik het niet helpen dat het gros toch écht niet blank is).

Oh en niet meer luisteren naar dat enge grauwe eeuw kluppie. Verbieden wegens haatzaaien die lui.

Glennfiddich | 17-09-18 | 12:04

Goede suggesties. Alleen kan het voor homo's lastig zijn om een vrouw te vinden waar ze de grens mee over kunnen.

teevee | 17-09-18 | 10:54

1.) Sluit alle moskeeën.
2.) Deporteer alle imams en beroepsmoslims.
3.) Informeer alle andere moslims wat de islam werkelijk is.
4.) Stop met het pamperen en de sociale acceptatie van islam.
5.) Sterke anti-sharia-wetgeving in de grondwet.

Spelen met islam is spelen met vuur, maar het debat gaat de goede kant op!

hallootje kadootje | 17-09-18 | 10:52

Qiota's en verkorte asielprocedures enz., dat helpt allemaal NIETS. Er is maar één ding dat helpt om controle over je eigen grenzen en je toekomst weer in eigen hand te nemen: het internationale verdrag voor de rechten van de mens opzeggen. Dat is toch allang een farce gebleken.

Lychnari | 17-09-18 | 10:21

Ik wil helemaal geen regels voor quota en al dat soort onzin. Ik wil dat islam wordt verboden. Net als destijds het Nationaal-Socialisme. Moskeeën gesloten. Moslims terug naar land van herkomst. Ik wil een 100% westers land met vrijheid van meningsuiting, gayparades, popfestivals, naakt zonnen, zeuren en zeiken over van alles en iedereen, maar vooral 'lebensraum'. Een huis voor mijn kinderen, verzorging voor zieken en ouderen. 12 miljoen Nederlanders met of zonder kleur. Of Piet nu zwart of groen ziet maakt mij niet eens ene reet uit. Ik discrimineer niet. Ik zie iedereen als mens, behalve moslims (en eigenlijk alle stompzinnige geloven). Daar trek ik de grens. Dat is niet rechts, niet links, en ook niet midden. Dat is puur realisme (en waarschijnlijk upotisme).

KLK3 | 17-09-18 | 10:00

culturisme. Niks mis mee.
Je eigen manier van leven aanhangen, omdat die bewezen goed is. Wat dan ook de reden is dat vooral mannelijke economische uitvreters tussen de 17 en 28 deze kant op komen.

zeiksmurf | 17-09-18 | 10:16

Mooie tegel KLK3 je hebt verwoord wat ik denk

letopuwzaak | 17-09-18 | 12:52

Nou de eerste alinea dan toch! Maar ik snap je punt en je begon lekker. (Behalve dat over niet als mens zien en gelovigen maar ik neem maar even aan dat je daar extremisten mee bedoelt).
Lebensraum. Westers leven en daarin veilig zijn. En met iedereen die zo ook wil leven een fijne en veilige samenleving hebben.

letopuwzaak | 17-09-18 | 12:55
-weggejorist-
Tupsah | 17-09-18 | 09:38

We weten allemaal wel wat een "echte vluchteling" is, daar hoeven we het begrip dus niet voor de herdefiniëren. Het probleem is niet de definitie, maar het gebruik, zeg maar misbruik, van de term vluchteling.

Met dat misbruik van de term door vluchtelingenorganisaties, de asielindustrie en veel media, die gewone migranten opzettelijk aanduiden met vluchtelingen, wordt voor een gewone migranten een zeer gastvrije ontvangst afgedwongen. Een migrant moet de eigen broek ophouden zelf zorgen voor verblijf, en anders wel diens werkgever, maar de vluchteling krijgt huisvesting, medische zorg, logies en ook nog eens juridische bijstand gratis en voor niets.

Een vluchteling die in een "voor hem of haar veilig land" is aangekomen, daar opvang geniet en dan toch besluit om verder te trekken naar een land waar de uitkeringen hoger zijn, is vanaf het moment dat hij of zij de veilige omgeving verlaat geen vluchteling maar een gewone migrant. Hij of zij zou dus ook niet toegelaten moeten worden tot de asielprocedure, tenzij hij of zij ook daar achterstelling of discriminatie ervoer (zoals het geval kan zijn met homo's of andere minderheden uit het land van herkomst). Over de Afrikaanse mannen die met bootjes de Middellandse Zee oversteken is het helemaal overduidelijk dat de meesten daarvan nooit vluchteling zijn geweest. Ze vertrokken vrijwillig en zodra ze een verblijfsvergunning op zak hebben gaan ze gewoon weer op vakantie naar het land van herkomst.

AZC's zijn feitelijk gratis hotels geworden voor migranten en de echte vluchtelingen vormen er een kleine minderheid (het overgrote deel wordt ook na beroepsmogelijkheden afgewezen; daarbij: de migrant krijgt altijd het voordeel van de twijfel). Dankzij de vluchtelingenorganisaties, die de term vluchteling steeds ruimer gingen interpreteren, zijn de echte vluchtelingen in een AZC ook niet meer veilig. Homo's moeten bijvoorbeeld tegenwoordig apart worden opgevangen en religieuze minderheden worden in een groot deel van de AZC's gediscrimineerd oor islamitische migranten gediscrimineerd.

Angelica | 17-09-18 | 09:38

Vluchtelingenhulp NL heeft het verstrekken van inburgeringscursussen als verdien model.

In 2017 leverde dit ca. 800,000 Euro netto winst (belastinggeld) op en slechts 31 geslaagde cursisten.

TriestGeval | 17-09-18 | 11:15

Mooi stuk. De titel is veelbelovend. Het is voor mij ook de allerbelangrijkste vraag. Eigenlijk zou er moeten staan: "willen we wel samenleven"
Als moslima zie ik dat veel mensen dat wel willen. In beide kampen. Moslims en niet moslims. Maar ik zie ook dat er in beide kampen standpunten verharden en er eigenlijk geen wil is om samen te leven. Immers, als je wilt samenleven, moet je wat inleveren. En ik durf hier te beweren dat er mensen zijn, ja ook moslims, die niets willen inleveren. Integendeel.. Ze willen alles overnemen.

bouchra54934857 | 17-09-18 | 09:30

Ja dat blijft een dilemma. Geef je een vinger...
En dan komt het weer uit op dialoog, polderen ofwel uit onderhandelen. Maar er valt niets te onderhandelen.
Er is een grondwet die zegt dat iedereen recht heeft gelijke behandeling. En er staat ook duidelijk in het wetboek wat strafbaar is.
Beiden worden met voeten getreden om maar niet de gemaakte fouten toe te hoeven geven, door de politiek. Een politicus zal dat alleen toegeven als daarmee zijn positie is te redden of als hij/zij "er" uitstapt (hallo Blok).
En een gelovige zal (principieel) niet afwijken van de geschriften.

boerk | 17-09-18 | 09:44

Ik denk dat er intussen weinig vertrouwen meer is in de wil van moslims. Zowel in de wijk (alleen al waar ik woon) zie je en hoor je ze niet ondanks dat iedereen flink zijn best heeft gedaan.

Er zijn, in het geval waar ik woon, onnoemelijk veel negatieve ervaringen en in gesprek gaan daarover is onmogelijk.
Veel moslims laten zien dat zij een meer islamitische samenleving ambieren en hier ook actie voor zouden ondernemen zodra het kan in het stemhokje.
Dat voelt niet prettig.

Er komen hier al meer islamitische gewoonten en zaken en het clangedrag overheerst.
Zelfs zie ik er ook marokkaans uit, ik ben verguisd (joodse roots) en daarentegen heb ik ook veel inside information vergaard.
Het is niet best hoor wat ik allemaal heb gehoord, en ondanks dat personen als jij en ik van goede wil zijn, denk ik dat de culturen niet te verenigen zijn.
We zijn hier het westen en leven hier westers. Wie dat wil veranderen naar meer islamitisch moet dat maar ergens anders doen.
In islamitische landen krijgen wij ook geen westerse voet aan de grond.
Als we dat hier wel toelaten is het eind dus zoek.

letopuwzaak | 17-09-18 | 12:47

Elke ideologie gaat over macht verwerven. Hoe meer macht hoe harder jouw waarheid gat klinken, vooral met minaretten. Dus; meer klokken en minder minaretten. Wij maken dan wel beelden van onze heiligen maar de oproep tot God is bij ons niet religieus gekleurd.
Iemand hierboven schreef "vrijheid (van ideologiën, denkbeelden etc) staat boven vrijheid van religie". Dat zijn we echt aan het vergeten hier in Nederland. Geloof zal altijd op gespannen voet staan met dit gedachtengoed. Dus: de samenleving is de Openbare ruimte, hou die zuiver van religieuze besmetting.

Jean_005 | 18-09-18 | 11:37

Zal helaas allemaal niet gaan. Teveel verdragen die getekend zijn in het verleden. Ik denk ( maar ja, wie ben ik ) dat we eens moeten beginnen met de regel dat er een scheiding is van kerk en staat. Die is er al ( volgens mij ) heel lang niet meer. Verder moeten er wat wetten aangepast worden. Het feit dat we het woord draaideurcrimineel hebben zegt al genoeg denk ik. Oplopende straffen dus invoeren. En, ook het feit dat we bepaalde misdaden niet goed straffen is vragen om problemen. Een terrorist die op tijd is gepakt een paar jaar opsluiten? Tja, ik zal toch niet de enige zijn die daar in de toekomst wat problemen van ziet komen????? Tot slot ( van deze tegel dan ) links eens wat minder macht geven. En ze eens met oplossingen laten komen die in de toekomst geen problemen geven. ( eindeloos 'vluchtelingen' laten binnenkomen? Wanneer is het land vol? ).

Helaas-Nederlander | 17-09-18 | 09:29

Dan is iedereen opeens homo natuurlijk.

De Geus | 17-09-18 | 09:22

mooie samenvatting van een groot deel van mijn ideeën en plempsels.

zeiksmurf | 17-09-18 | 09:22

Ebru...... schat, ff een klein voetnootje....
Homo's worden in den verre vervolgd of erger, hoe wil je dan mannen gaan selecteren zonder vrouw?

Dachthetal | 17-09-18 | 06:27

De anus van een lang practiserende homo heeft duidelijke kenmerken en homo stellen hebben ook vrouwenlijke en mannelijke mannen.

TriestGeval | 17-09-18 | 11:21

En ga eerst eens bestaande regels handhaven. Je hebt recht op een uitkering als je niet zelf kunt voorzien in je levensbehoeften. Voorwaarde is wel dat je aantoonbaar alles doet om uit de uitkering te komen. Een hijab dragen is precies het tegenovergestelde daarvan. Je kans op een baan is nul. Dus kiezen voor een hijab is kiezen voor geen recht op een uitkering. Vrijheid van religie staat in de wet..... wat er niet in staat is dat wij de gevolgen van de keuzes die je in vrijheid maakt moeten betalen. Als je religieuze gemeenschap die kosten op zich wil nemen is dat natuurlijk prima.

NemesisNL | 17-09-18 | 06:19

Ebru jai ben lieve vrouw. Ik volg je al sinds de Gezonde Roker. Maar dit is me een beetje te eenzijdig selectief hier..
We hebben algemenere omschrijvingen nodig. En volgens mij kent de wet die allang. Ergo, we moeten controleren, handhaven en godverdomme optreden. Maar dat gebeurt niet. Ebru goede vrouw, wat hebben New Rules dan voor zin?

Shareholder II | 17-09-18 | 00:51

Netjes gezegd , maar dat wordt t niet. Het wordt oorlog helaas. Net als Kosovo

rattenvanger XL | 17-09-18 | 00:47

Dat is de bedoeling.. en grijpt de EU de macht.

Ton8695 | 17-09-18 | 01:29

Ebru! Boefje (stiekem), of onwetende!?
Je vergeet (?) de christen* vluchtelingen uit Islamitische landen met naam te noemen.

*een van de meest vervolgde groepen uit die streken. Maar wel met vlag en wimpel het makkelijkst integreerbaar zonder veel moeite.

SaintNick | 17-09-18 | 00:34

Over het culturele aspect ben ik het met je eens. Maar ook deze mensen hebben gemiddeld een IQ dat overeenkomt met de regio en, als ze hun hele leven vervolging hebben gekend, zullen ze levenslang psychische hulp nodig hebben. Daarnaast komen ze uit een land met een totaal andere werkethiek, dus gaan ze ook voornamelijk in de bijstand zitten. Aan de andere kant, als we de moslims kunnen inruilen voor de christenen, dan komt er natuurlijk een hoop budget vrij. :)

zwarte_weduwe | 17-09-18 | 15:01

* In 1956 kwamen de vluchtelingen uit Hongarije. De "oranjes" boden destijds directe hulp. Zie ik Lex en Max niet doen. Waarom eigenlijk niet ?
*
Opvang in paleizen
De Hongaarse vluchtelingen hebben zich van begin af aan ook mogen verheugen in een buitengewone interesse van de koninklijke familie. Met name koningin Juliana en prinses Wilhelmina toonden zich zeer begaan met de opvang en het lot van Hongaarse nieuwkomers in ons land. Dat uitte zich onder meer in regelmatige financiële giften, het ter beschikking stellen van paleizen voor tijdelijk onderdak en bovenal in het afleggen van persoonlijke bezoeken aan de Hongaarse vluchtelingen.

Tijdens de aankomst van de eerste groep vluchtelingen op donderdag 15 november 1956 hield Juliana een radiotoespraak waarin zij hen in het Hongaars welkom heette. Een dag na het tweede transport, op maandag 19 november, bracht koningin Juliana een bezoek aan de Jaarbeurshallen. De emoties liepen aan beide kanten hoog op toen de 31-jarige verzetsstrijder Janos M. de koningin een rood-wit-groene Hongaarse verzetsvlag met zwarte rouwrand overhandigde, die hij had meegevoerd in zijn strijd tegen de Russen.

demaup | 17-09-18 | 00:34

Met de hele familie, traditie is traditie, even maar 3 maanden sluiten voor het publiek, terwijl het geschonken is aan het publiek.
Maar dat zijn gewone plebs, dus we doen lekker wat we willen. Herten schieten.

gato | 17-09-18 | 08:21

@demaup Hoeveel gelukszoekers heb jij al in huis?

paartjehop | 17-09-18 | 09:12

Hoemeer hoe beter, de zwijnen klotsen het bos uit. Nee, we laten ze liever kapotrijden en uren halfdood laten lijden in de berm (dit jaar alleen al 600 zwijnen aangereden in de Veluwe alleen al). En > 1 miljoen schade en tientallen gewonde automobilisten. 1 verantwoord schot, beest lijdt minimaal en je hebt het beste scharrelvlees wat je je maar kunt bedenken.

paartjehop | 17-09-18 | 09:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Goede tips. Nu nog de gevestigde partijen pleite en dan word het ook nog uitgevoerd ook.

Omebert | 16-09-18 | 22:42

Het enige dat gaat helpen is: 1) Verdragen (oa vluchtelingen verdrag uit 1951) opzeggen. 2) Niemand meer binnenlaten (muv normale buitenlanders: expats, studenten, etc). 3) Alles wat hier niet hoort, eruit trappen, of opsluiten totdat ze uitgezet kunnen worden, of totdat ze uit eigen bewegigng terug gaan naar eigen land. 4) Wetgeving die het mogelijk maakt criminele allochtonen - voornamelijk naffers - hun Nederlanderschap af te nemen en eruit te trappen.

Meer is eigenlijk niet nodig.

Dr_Johnson | 16-09-18 | 22:30

"Verplichten tot afstaan vingerafdruk en DNA zijn afschuwelijk"... wat is daar in vredesnaam afschuwelijk aan???
Zijn dit trouwens niet de mannen die en masse hun paspoort "kwijtraken"? Moeten we ze dan maar vertrouwen op hun mooie blauwe ogen?

Eric Newby | 16-09-18 | 22:29

Naja bij aanvragen paspoort moet je tegenwoordig ook een vingerafdruk geven, is het niet?

peterdh | 16-09-18 | 23:26

Ebru , kanjer !

MoonBeebe | 16-09-18 | 22:28

Ouders die toestaan dat de geslachtsdelen van hun kinderen (m/v) kapotgeknipt worden, dienen uit de ouderlijke macht gezet te worden. Eerste controle bij immigratie is aan de poort (en als je je kind dan al kapotgeknipt hebt, sowieso geen toegang), bovendien jaarlijkse controle door een huisarts voor elk kind dat ouders heeft die tot een risicogroep behoren (zoals ouders die een tweede paspoort hebben uit een land waarin dit soort praktijken gebruikelijk zijn, of ouders die staan ingeschreven bij gebedshuizen die dit soort praktijken promoten).

dexter79 | 16-09-18 | 22:26

Helemaal mee eens. Dit is mishandeling van het meest perverse soort. Elk kapot geknipt kind, is een kind dat te laat uit huis is geplaatst (gered). Ook moeten de ouders voor soort verminking worden aangepakt. Dit is toch pure kinder verkrachting.

Munchhausen | 16-09-18 | 22:41

Even Allah corrigeren.

JackStick | 17-09-18 | 01:23

Ik zou een regel anders willen zien, in plaats van: "Quotum instellen voor het aantal vluchtelingen uit islamitische landen".:. Ik zou zeggen "Quotum op import van islamisten" Dat betekent dat elke gelukszoeker uit een 'belastende culturele achtergrond' de plaats inneemt van een mogelijk legitieme vluchteling.

Voor wie willen we kiezen. Gaan wij vluchtingen helpen, of scootertuig?

Munchhausen | 16-09-18 | 22:22

Of onzelf wellicht?

De Briemusketier | 16-09-18 | 22:28

Een paar mooie punten Ebru. Ik kan het volgende navertellen van wat vluchtelingen mij verteld hebben:

* Van de huidige vluchtelingen is een groot aantal inderdaad uit de oorlog gevlucht (de Syriers). Teveel mannen klopt inderdaad. Vele mannen zijn gevlucht voor de dwang om te moeten vechten voor regime of rebellen. Je krijgt daar niet de keuze om niet te vechten als je geen zin hebt. Ook komen mannen solo omdat transport duur en onzeker is. Manlief gaat eerst met het doel om status te krijgen en dan de vrouw over te laten komen - met een vliegtuig. De reden: als vluchteling naar NL komen is gevaarlijk genoeg voor een man, voor vrouwen zijn de gevaren nog groter.

* de Syriers zijn geen Marokkanen. Verder, concentratie van Syriers ga je voorlopig nog niet krijgen, want zij krijgen een huis in een random gemeente en mogen zich daarna gewoon inschrijven in de gemeente waar zij naartoe willen. Veel plezier op de wachtlijst, voor wie een grote stad in wil.

* Er zitten wel een paar salafistische schorpioenen tussen, maar dit zijn er niet veel. Die zitten wellicht nog vooral in Idlib. Pas las ik dat de overheid actief selecteert tegen conservatieven.

Waarom het in Duitsland zo mis is en hier niet (met de vluchtelingen dan) is mij een raadsel. Wellicht zijn daar meer asiel-oplichters per echte vluchteling dan hier.

Verplichten tot afstaan vingerafdruk en DNA zijn afschuwelijk, maar wellicht noodzakelijk voor migranten.

geerdt | 16-09-18 | 22:20

Ben jij het linkse activistmeisje van hierboven die ook de We Are Here brief heeft getypt?

B0bBer | 16-09-18 | 22:33

Als je daar wordt gedwongen te vechten voor regering of rebellen, dan vlucht je naar een gedeelte van het land wat veilig is of naar een buurland. Basta.

paartjehop | 17-09-18 | 09:19

Dit Land is stuk, en dat is de enige reden dat er hier religieus georienteerd primitief parasitair tuig uit verweggiezandbakkiestan rondloopt. De Multikul zaait alleen maar meer verdeeldheid en verergert de problemen die we al hebben, die in de eerste plaats al door De Verdeeldheid veroorzaakt zijn: Denk, Sylvana, Zwarte Piet, zelfs de PVV hebben we er aan te danken. De enige echte Verbinder, De Goddelijke Kale is om die reden vervroegd met pensioen gestuurd. Waarom dan die Verdeeldheid?
Verdeel en heers luidt het spreekwoord, en na verdelen en heersen volgt Het Grote Graaien, en het Vullen der Zakken. Van uw en mijn geld. Prettige avond!

De Briemusketier | 16-09-18 | 22:20

Volgens mij is niet het land, maar je shift-knop stuk.

Ggroengras | 16-09-18 | 23:37

"religieus georienteerd primitief parasitair tuig" Nu ook op deze website zie ik.

De Briemusketier | 16-09-18 | 23:52

Laat het recht op de gratis rechtshulp voor asielprocedures vervallen indien er gelogen of tegengewerkt wordt.

down | 16-09-18 | 21:45

Ebru for president. De vinger is weer op de gevoelige plek geplaatst. Tijd dat links en sjw dit gaan inzien of het wordt tijd om de koffers te pakken.

Schepvogel | 16-09-18 | 21:37

1000% eens, wanneer gaat de rest van Nederland dit snappen?

Datkanjenietmenen | 16-09-18 | 21:33

En nou de kern van het verhaal:

Het "probleem" wordt niet veroorzaakt door vluchtelingen. Het probleem bestaat uit derde en vierde generatie landgenoten met voorouders uit Turkije en Marokko. Die paar vluchtelingen hebben niets te doen met al die segregatie, onderdukking en afzetten tegen Nederland. Vluchtelingen zijn niet het probleem, bovendien krijgen wij hier maar een paar vluchtelingen per jaar, het honderdvoudige aantal wordt al sinds het begin der jaartelling opgevangen "in de regio".

Dus dat slappe geklaag over "die vluchtelingen", verzin eens wat nieuws! Iets dat echt waar is en geen hetze, geen goedkoope bangmakerij voor een niet-bestaand probleem.

Beste_Landgenoten | 16-09-18 | 21:10

Haal je hoofd eens uit het zand svp. Het zijn inderdaad geen "vluchtelingen" maar economische migranten, dat is precies haar openings statement. Denk jij dat de tigduizenden migranten per jaar die nu binnenkomen geen 3e en 4e generatie gaan opleveren.....? Dweilen doe je je niet met de kraan open!

Gen. Maximus | 16-09-18 | 21:19

Ja mooi hè maximus.... Jarenlang hebben we gehoord de immigranten zijn het probleem niet, maar nu ineens is de derde generatie een probleem... Jahh duhh, hoe denk je dat een derde generatie hier komt??? Met de eerste uiteraard...

Dus zo'n beste landgenoten gaat nu verkondigen dat de derde generatie moet worden aangepakt, terwijl de eerste generatie nieuwe migranten naar binnen klotst...

Hoe ver moet je hoofd in je reet zitten om hier nog wijs uit te worden.

peterdh | 16-09-18 | 23:31

De vanzelfsprekendheid waarmee vrouwen een onderdanige positie ten opzichte van mannen accepteren, verwijst naar een evolutionaire oorzaak. Het resultaat is er dan ook naar. Feministes die islamitische mannen verheerlijken, vrouwen die verliefd worden op een moordenaar, vrouwen die zich jarenlang laten mishandelen, vrouwen die een ontvoerder als hun heiland gaan zien, et cetera. Het is mogelijk dat vrouwen zich geen raad weten met gelijkwaardigheid, en daarom zo gruwelijk de mist in kunnen gaan. "Jij bent wèèèlkom, wèèèèèlkom in ons land!"

BrabantsVerzet | 16-09-18 | 21:08

Beste_Landgenoten | 16-09-18 | 21:12
Dat is er wel. Voldoende aangetoond via een eerdere post, door een onafhankelijke wetenschappert.
Maar dat past waarschijnlijk niet in jouw polletieke agenda.

Eric Newby | 16-09-18 | 21:25

Beste landgenoten, bedoel je niet: "daar is geen grijntje bewijs voor. Allemaal hysterie."

peterdh | 16-09-18 | 23:33

@ Eric Newby
Welke eerdere post van u dan? Ik ben wel nieuwsgierig.

JackStick | 17-09-18 | 01:32
▼ 1 antwoord verborgen

Ebru wat een heerlijk stukje.
Ik hou zo van mensen die vertellen over dingen die ze direct meegemaakt hebben en er tussen leven..

Rene046 | 16-09-18 | 21:06

Waarom ineens dat snorretje.

gato | 16-09-18 | 21:05

Zo, Ebru heeft met hetzelfde liedje wat ze al jaren zingt het minimum aantal woorden voor haar stukje weer gehaald, en kan weer een weekje uitrusten.

Mather | 16-09-18 | 21:02

Het is inderdaad preken voor eigen parochie. Dit hoort eigenlijk bij de joop thuis.

BrabantsVerzet | 16-09-18 | 21:10

Oh is het probleem al opgelost dan? Dát wist ik niet.

peterdh | 16-09-18 | 23:34

Wat betreft vrijheid van meningsuiting zolang er niet wordt opgeroepen tot geweld mogen van mij salafisten hun walgelijke gedachtengoed verkondigen. dat zij homo's, vrouwen, joden en christenen minderwaardig vinden is 'hatespeech' , maar 'hatespeech' op zich vind ik geen reden tot mondsnoeren.

bijna_raak | 16-09-18 | 20:37

Dus zeggen dat homos van de daken gegooid moeten worden is ok dan?
Zeggen dat vrouwen hun zelf moeten bedekken of thuis blijven want zij zijn de oorzaak dat mannen zich niet kunnen gedragen is ok dan?
De vrijheid om te dingen te zeggen die een ander zijn vrijheid afneemt is ok dan?

ummeh | 17-09-18 | 07:12

Te laat. EU en andere boven u gestelden bepalen dit voor u. Trek een nieuw plan voor uzelf en uw geliefden.

Pedronegro | 16-09-18 | 20:37

Zal al gezegd zijn. Opvang in eerste land. Dus niet West-Europa met haar welvaartsvoorzieningen. Dus 0,0 in Nederland. Steun geven aan opvangende landen, prima. Maar niet hier, tenzij het de Belgen, Duitsers, Engelsen of de Scandinavische inwoners zijn.
Geen percentage dus. Heb je ook geen integratie nodig en hoef je ook niemand wel of niet terug te sturen.

Ofzo2 | 16-09-18 | 20:29

@bestelandgenoten Oke dus die Afghaan die laatst op Amsterdam Centraal 2 mensen neerstak is geen vluchteling?

Flow82 | 16-09-18 | 21:26

Tellen en rekenen is altijd al een hiaat geweest in het ontwikkelingsniveau van linkse alpha's.

Janas | 16-09-18 | 21:47

"Die 3 vluchtelingen die wij hier krijgen vormen geen probleem."

Maar het zijn er natuurlijk wel wat meer dan 3, hè. Het zijn er vele duizenden per jaar met als voorlopig hoogtepunt 2015, toen het er 58.000 waren. En nu pzeggen de Gutmenschen sussend dat het er vééél minder zijn dan toen, maar meer dan 20.000 is nog steeds veel.

Dus ja, ze vormen wel een gigantisch probleem, temeer omdat het niet iets eenmaligs is, maar al ca 40 jaar gaande, en vooralsnog is er geen zicht op dat het een keer zal stoppen. Het enige dat zal helpen is de buitengrenzen finaal afgrendelen, en uitgeprocedeerden en illegalen consequent uitzetten. Maar gezien de klucht rond Howick en Lili zal ook dat niet gaan gebeuren.

Dr_Johnson | 17-09-18 | 10:49
▼ 1 antwoord verborgen

Tismewat. Mevrouw heeft het niet in zich om uit ge leggen wat haar bezielt om dat die zak om zich heen te slaan, plus handschoenen.
Ze kreeg alle tijd en en gelegenheid.

Jan Roos kreeg steun van een docente. Die docente kon korten snel tussenbeide komen om aangeven wat er mis was. Gelukkig maar.

Beiden kregen naar verhouding minder tijd om tegen te spreken. Moedig van de brievenbus om op tv te komen hoor.

Moestuinier | 16-09-18 | 20:29

Ja ze zal haar gezicht niet meer op straat durven te vertonen.

bijna_raak | 16-09-18 | 20:38

Die moslima maakte zich schuldig aan hetzelfde waar een heleboel niet-mossels zich schuldig aan maken. Namelijk weigeren te begrijpen dat de keuze vrij is, maar dat keuzes ook consequenties met zich meebrengen.

Zij heeft (nog) het recht om zich in een vuilniszak te wikkelen. Consequentie: Ze staat buiten de maatschappij en wordt niet geaccepteerd. Dat gebeurt ook met types die hun gezicht onder de tattoeages en piercings gooien. Jammer joh, valt niet binnen de kaders van 'normaal meedoen'. Mag je doen, maar heeft consequenties.

marcoplarco | 16-09-18 | 20:41

Pffff, probeer het nog eens. Snap er echt helemaal niets van.

Zqwiqly | 16-09-18 | 21:59

10% allochtoon is al teveel, met max 5% is er kans op succesvolle integratie. Bij 10% gaan ze eisen stellen, bij 25%+ gaan ze geen eisen meer stellen maar dwingen ze t af en daar boven .....

klaas24 | 16-09-18 | 20:22

11. Geen dubbel paspoort
12. Geen stemrecht indien niet geboren in Nederland
13. Geen vakantie naar land van herkomst. Zo ja kun je daarblijven
14. ...

F1802 | 16-09-18 | 20:21

14: Verplichte vakantie naar land van herkomst?

DeDenkerT | 16-09-18 | 21:47

*Nederland spreken is een grondrecht*

En Nederlands schrijven?

lioness | 16-09-18 | 20:15

het is zelfs een plicht vind ik.

Alleycat | 16-09-18 | 20:19

Helder lijkt me. Wil je dit niet begrijpen, dan ben je een randdebiel.

PijlVader | 16-09-18 | 19:59

Ja maar dit gaat toch compleet tegen het plannetje van de Bilderbergerts in. Gaat en niet worden natuurlijk. Gezond verstand laat je makkelijk varen voor wat pluche deze tijden.

reagluurder010 | 16-09-18 | 20:07

Voorkom mono-etnische wijken???
Er is niets mis met mijn mono-etnische wijk. Het gaat pas mis als het etnische vanuit een bepaalde hoek/religie komt. De ene etniciteit is de andere niet.

SamV | 16-09-18 | 19:50

Je kunt met 100 snuggere ideeën aan komen kakken hoe vredig samen te leven met dat volk. Het haalt allemaal niks uit. Onze regering luistert niet. We moeten verder waar Pim Fortuyn is gebleven. Een stop aan mensen uit moslimlanden. En volgens mij kan dat maar op 1 manier en dat is massaal stemmen op partijen die daar achter staan. Geen VVD PvdA D’66 groen links SP christen unie etc meer.
Er zijn twee smaken: PVV en FvD
That’s it!
Make it so!

Accident_Prone | 16-09-18 | 19:49

Een vluchteling hoeft niet helemaal naar hier te komen om niet meer te hoeven vrezen voor hun leven. En eerst hoor je dat 'de blanken' allemaal verantwoordelijk zijn voor de ellende, dus waarom 'vluchten' ze dan naar 'die (niet deigende) blanken'?

Ghard Leers | 16-09-18 | 19:42

hahaha das een goeie!

Alleycat | 16-09-18 | 20:01

deigende?

lioness | 16-09-18 | 20:18

Met een Hitler snor, hoe laag kan je zakken. Of is dit parodie?

Superarchie | 16-09-18 | 19:35

Het zou verboden moeten worden!

Eric Newby | 16-09-18 | 19:58

Zolang de media grotendeels links is, wordt het lastig die cirkel te doorbreken. Hoe vaak hebben we nu gezien dat er vlak voor de verkiezingen iets gebeurde dat voorkwam dat een rechtse partij aan de macht kwam?

Libertarianism | 16-09-18 | 19:31

En na de verkiezingen. Het deugende en uiterst democratische cordon sanitaire. Ik hoop de tijd nog mee te maken dat links buitenspel gezet gaat worden. Maar dat is dan weer niet democratisch, dat dan weer wel.

ja,diedus! | 16-09-18 | 20:06

11. Geen integratie maar assimilatie. Integratie zonder assimilatie is invasie.

hellothere | 16-09-18 | 19:15

oh Ebru, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Raaskalleritus eerste klas. Als ik wist dat je er open voor stond had ik voor elk punt argumenten gegeven. Geef gewoon toe dat je enige inhoud bestaat uit haatzaaien. Zie gewoon in dat je een herhaling uit de geschiedenis bent. Misschien zul je dan ooit nog ontdekken, dat jij minstens zoveel je vrije democratie ondermijnt als diegene waarvan jij denkt dat ze dat doen.

Balgesjaakt | 16-09-18 | 19:14

Ik las balgehakt.

ja,diedus! | 16-09-18 | 20:16

Eric Newby | 16-09-18 | 20:15 LOL, ik zei natte scheet, jij natte wind. Moet dan wel een kern van waarheid in zitten toch?

osolemio | 16-09-18 | 20:27

@balgesjaakt. Ah, dus je hebt eigenlijk gewoon niks te vertellen. Weten we dat ook weer.

letopuwzaak | 17-09-18 | 00:33
▼ 8 antwoorden verborgen

Je hoeft niet te verwachten dat je met mensen uit een voor jou wereldvreemde cultuur samen te kunnen leven.Want zo hecht is de Nederlandsche samenleving niet of eigenlijk nooit geweest,remember de Hoekse en kabeljauwse twisten.
geschiedenisvanzuidholland.nl/verhale...

kzegje | 16-09-18 | 19:14

Da's niet onze geschiedenis. We hebben niks met Hollandse ruzies. We vochten hier tegen de Spanjaarden en Fransen. Jullie heulden daarmee. Wat mij betreft mag Nederland opbreken. Maakt verder niet uit, want de EU, maar het zou wel prettiger aanvoelen. We hebben nooit ene fuck aan die Hollanders gehad.

lokoolokie | 16-09-18 | 20:30

Wat punt 5 betreft, verbied het dragen van hoofddoeken tot 18. Kinderen op de basisschool lopen nu al in de lappen en het is een schande dat we dat toelaten.

osolemio | 16-09-18 | 19:14

Goed punt, in ieder geval op school. Maar liefst helemaal.

Eric Newby | 16-09-18 | 19:32

Eens!!!

letopuwzaak | 17-09-18 | 00:34

Dat quotum van punt 3 hebben we meer dan 35 jaar geleden al overschreden.

getzappad | 16-09-18 | 19:13

Net als punt 6 niet meer dan 10% allochtoon waar dan ook. Dat gaat het niet meer worden.

osolemio | 16-09-18 | 19:18

Mooi hoor! Ik zeg over

1): Een enkeling - niet 'en masse' - aan de meesten hebben niet alleen maar ongemak maar ook ellende. Waarom zouden we ons in hemelsnaam over al die zielige mensen wereldwijd moeten ontfermen en daarmee 'ons systeem' naar de klote helpen?

2): Helemaal goed! Geen mannen waar dan ook vandaan zeg ik erbij!

3) Dat je over een nul nog moet nadenken hadden ze in Marokko vroeger niet aan durven denken. Lang leven de nul!

McMarx | 16-09-18 | 19:12

G*dT, er schijnen moslims te zijn die denken dat ze de nul hebben uitgevonden;-)
*CcMed*

kapitein oosterlng | 16-09-18 | 19:20

Maar, zo zonder vrouw kunnen ze zich toch ook niet voortplanten, mocht je 4 probleemgeneraties voorzien.

Diotima | 16-09-18 | 19:09

Zolang er een geloof is dat andere geloven, niet gelovigen of zelf varianten van hun eigen geloof afkeurt tot geweld aan toe zal het nooit goed komen in deze wereld.

Sinclair | 16-09-18 | 19:08

Het is altijd bijzonder dat iemand claimt voorvechter te zijn van de vrijheid van het individu, maar dan wel de vrijheid van anderen wilt inperken omdat ze zelf een afkeer heeft aan andersdenkenden.
We moeten allemaal zoals Ebru denken. De gedachtegoed van Ebru is een gedachtegoed zoals die van de PVV: Iedereen heeft recht op vrijheid behalve de personen waar wij het niet eens mee zijn.

mocroGS | 16-09-18 | 19:07
-weggejorist-
Eric Newby | 16-09-18 | 20:28

Eric Newby | 16-09-18 | 20:28

Grappig, echt een typisch zielige PVV kneusje ben jij. Je komt over als een gefrustreerde mislukking wat je waarschijnlijk ook bent.
Ik daarentegen leid een heerlijk leven, goede baan goed salaris en nul frustraties. Snap wel dat je jaloers bent om mijn leven, kneusje.

mocroGS | 16-09-18 | 20:44

mocroGS | 16-09-18 | 20:44
En dat durft dan iets te zeggen over andermans gebrek aan inhoudelijkheid. Intellectueel fatsoen is je ten enenmale vreemd, huh ;)?

O zeker, ik leef in de goot en ben diep ongelukkig, rabiaat racist en stikjaloers op jou...
Maar ik ben tenminste geen Marokkaan.

Eric Newby | 16-09-18 | 21:31
▼ 7 antwoorden verborgen

Heb op diverse plekken in Nederland gewoond, inclusief Amsterdam West. Samenwonen ging en gaat altijd prima, er is fijn contact met de buurt. Ligt toch vooral aan mijzelf vermoed ik. Een onbevangen en positieve levenshouding levert zoveel moois op.

Bakito | 16-09-18 | 19:07

Het pleit niet echt voor jou dat de hartsvriendin een gestoorde indiaan is, nietwaar?
Verander dat onbevangen en positief dus maar door lijp, slijmerig, achterbaks en extreem links. ;)
Bah wat een vieze poeplucht.

Ongeblustekalk | 16-09-18 | 19:14

Yep een dhimmi wordt altijd gewaardeerd.

Ghard Leers | 16-09-18 | 19:36

Ik schat in dat je geen homo bent en geen joods uiterlijk hebt

letopuwzaak | 17-09-18 | 00:37
▼ 2 antwoorden verborgen

Dacht eerst dat het onze Jan R, was, maar geloof het niet, Heel erg Jammer, ik wil hem terug.
Mooi stuk van Ebru, maar hoe vaak hebben we dit allemaal al gelezen en hoe vaak is er zo gereageerd, hoe vaak ie er al een oplossing gekomen, door Rutte of Junker of die andere 150 kamerleden
We kunnen wel zo doorgaan tot we een ons wegen, maar niets veranderd, Ik ben er zat van, heb er geen zin meer in, want een oplossing komt niet, hoe vaak we het er ook over hebben.
Misschien dat er eens iemand opstaat en ons de goede weg laat zien, hoe dit te keren, maar daar geloof ik zelfs niet meer in.
Doe iets of kap ermee, ik ben er moe van.

gato | 16-09-18 | 19:07

Moe? Over een paar jaar zit jij nog steeds hier te zeuren over Verstappen en te doen alsof je in Noord Spanje woont. Trieste zeurende vrouw.

Ongeblustekalk | 16-09-18 | 19:10

Over een tijdje loop jij nog te zeuren over vluchtelingen en hoe slecht nederland is. Ik woon in Catalunya,la republica Catalunya.

gato | 16-09-18 | 19:17

Ongeblustekalk | 16-09-18 | 19:10
Jij kunt er anders ook wat van, wijffie.

Eric Newby | 16-09-18 | 19:43

11.
Op de publieke omroep evenveel boedhisten, joden, jehova’s, gereformeerden, vergietdragers als moslims in beeld en aan het woord.
.
12.
Per direct afschaffen positieve discriminatie.
.
13.
Stoppen met uitkeringen-export.
.
14
Johnny de Mol en zijn deugstichting per direct op de terreurlijst plaatsen en daarmee financiering en uitbreiding in de kiem smoren. Elke vrijgezelle negert die hij op het land getrokken heeft, mag alleen nog bij Johnny en zijn gezin wonen.

de Voorzittert | 16-09-18 | 19:06

@de Voorzittert | 16-09-18 | 19:06
Ah geldt dus slechts voor negerTs.
Daar hebben ze een mooi -isme voor, dit soort denkbeelden.
Uiteindelijke komt de ware aard van het beestje toch wel aan de oppervlakte lol

Berbaar | 16-09-18 | 19:53

Stap 1:
Verplicht het om alle van toepassing zijnde asielgronden in de eerste aanvraag te vermelden. Nieuwe gronden worden niet geaccepteerd. Is er een afwijzing op één van de gronden? Dan is het klaar.

Er is in eerste aanleg een ambtelijke evaluatie. Er volgt één beroep bij de rechter. Verder beroep dient in het land van herkomst of een willekeurig ander land afgewacht te worden, zolang het maar niet hier is.

Stap 2:
Toegelaten vluchtelingen krijgen géén Nederlanderschap. Wel een verblijfsvergunning, tot het moment dat de situatie in het land van herkomst voldoende genormaliseerd is. Eventuele hier geboren kinderen krijgen vanaf hun 18e het Nederlanderschap, niet eerder. Permanent verblijf krijg je niet automatisch, maar kan iemand met een verblijfsvergunning wel aanvragen. Nummer 1 voorwaarde voor toekennen ervan: je moet je eigen bestaan kunnen financieren.

Stap 3:
handhaaf stappen 1 en 2.

Stap 4:
Herhaal vanaf stap 3.

algoritmos | 16-09-18 | 19:04

Stap 0: Asiel aanvragen eerst checken met EU vingerafdruk database zodat je maar in één land tegelijk asiel kan aanvragen. (de EU database daarvoor is er al lang, maar men "vergeet" vaak nieuwe asiel aanvragen toe te voegen. Schop landen die EU regels niet naleven maar uit de EU, net als Hongarije.)

W_F | 16-09-18 | 19:19

Ebru is bitter geworden. Heel begrijpelijk en zeker geen kritiek daarop. Maar wel jammer.

Zaadhaan | 16-09-18 | 19:02

Geen kinderbijslag meer na het tweede kind.

spanarchist | 16-09-18 | 19:02

Samenleven gaat niet maar dankzij zelfmoordaanslagen kunnen we wel samen doodgaan.

Mr_Natural | 16-09-18 | 18:58

22 jaar geleden woonde ik aan de Baarsjesweg in Amsterdam.
Veel marokkaanse rotjochies op straat van een jaar of 16.
Dat zijn nu de ouders van de Marokkanse jeugd nu.
Die kunnen bij de opvoeding dus nooit het goede voorbeeld geven.
Dat zit er gewoon niet in.
Als deze klootzakjes kinderen krijgen gaat de ellende gewoon door.
Koning Mohammed van Marokko is een slimmerik. Die neemt landgenoten met een strafblad niet terug.
En gelijk heeft ie.
Kortom: Onoplosbaar probleem.

HoerieHarry | 16-09-18 | 18:56

Het zijn ook allemaal rif apen.

flesje | 16-09-18 | 19:06

En nog zullen er altijd weer mensen gaan roepen: “Ja, kunt wel een boel kritiek hebben, maar wat zijn de oplossingen dan? Die hebben jullie nooit”.
Of, als je dan zo’n lijstje als Ebru opsomt: “dat kan helemaal niet want: verdrag zus en zo, wet dit en dat, grondrechten, EU afspraken blablabla...”, om te besluiten met ra isme, fascisme, populisme, extreem rechts, grenzen kunnen niet dicht, vergrijzing, we hebben ze nodig, kijk maar naar EDEKA. (Niet lachen, extreem stompzinnig, serieus bedoeld)
www.ladbible.com/community/viral-inter...

Stormageddon | 16-09-18 | 18:55

Even eu op nonactief tot iederéén in zijn eigen land de problemen gecreëerd door eu plus ngo's heeft opgelost.

van stampij | 16-09-18 | 18:55

Beste antwoord tot nu toe.

Datkanjenietmenen | 17-09-18 | 01:54

Hoogstwaarschijnlijk leed Mohammed aan temporaalkwabepilepsie, een aandoening waarbij de patiënt tijdens een aanval religieuze teksten gaat debiteren, zowel in woord als geschrift. Je ziet weleens van de predikers op straat. Ongelofelijk dat 1 man de mensheid zoveel ellende kan bezorgen!

cisca1953 | 16-09-18 | 18:54

Dum dum dum dum dum (southpark)
Zeker bizar.

letopuwzaak | 17-09-18 | 00:38

Mooie stellingen. Spijker ze op de deur van de Tweede Kamer, de Eerste Kamer en het Torentje. Of laat ze dinsdag voorlezen in de Ridderzaal.

Leffe Blonde | 16-09-18 | 18:51

Kijk, twee zielen, één gedachte. En ik zat toevallig net aan de Leffe Blond.

Professor Superhirn | 16-09-18 | 19:43

Homo's mogen wel vluchteling zijn, maar dan moeten ze wel een vrouw meenemen? Lijkt me niet echt een goed doordacht plan.

Erikjan79 | 16-09-18 | 18:50

Berbaar | 16-09-18 | 18:56
Andere suggestie voor homoseksuele vluchtelingen?

Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:59

Verontrustend dat het nu pas iemand opvalt. Misschien zijn we er na alle tegenstrijdige NL en EU regels blind voor geworden.

W_F | 16-09-18 | 19:26

Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:59
Not our problem.

Eric Newby | 16-09-18 | 19:50
▼ 1 antwoord verborgen

En hoe gaat die heaumeau uit Eritrea een vrouw vinden om mee binnen te komen?

Trouwens, als iemand denkt dat die moslimdames zo lekker meegaand zijn, kijk eens hoe ze zich in Luton gedragen tijdens een demonstratie.
Je zou er zo een luchtdichte boerka over gooien.

Freddie Stobart | 16-09-18 | 18:50

@Freddie Stobart | 16-09-18 | 18:50 |
Een beetje zoals deze 'dames' zich gedragen naar een Engelse journaliste toe, bedoelt u?

- www.youtube.com/watch?v=b2nlIfn8tNA

Sjefke7807 | 16-09-18 | 18:56

Genoeg Nederlanders die ook niet uit de kast durven/willen/kunnen komen. Als homosualiteit OOK al een reden is om hier het handje te komen ophouden wordt het te gek.
Los gvd eens de problemen op in je eigen land ipv ze te exporteren zeg.

Eric Newby | 16-09-18 | 19:50

Braveau. Uitprinten en op de deur van de dichtstbijzijnde moskee spijkeren! En o ja, ook op de deuren van het Binnenhof, de Stopera en het partijkantoor van de Groene Khmer.

Professor Superhirn | 16-09-18 | 18:49

- Het uitzetten van haatimams
- Het sluiten van haatmoskeeën
- Het verbieden van financiële steun aan scholen, religieuze instellingen en andere AMBI's vanuit het buitenland. Gebeurt het toch, dan wordt de instelling gesloten of de beschermde status ontnomen.
- Het actief beschermen van de Nederlandse moslimwereld tegen buitenlands ideologisch gif.
- Duidelijk onderscheid te maken tussen islamitische stromingen, die goedwillend of juist vijandig staan tegenover Westerse waarden.

Frits, Pim en Paul hebben het al veel eerder gezegd. De Nederlands Islamitische wereld wordt al jaren steeds verder geïndoctrineerd door Salafisten en financiële middelen vanuit buitenlandse bronnen met extremistische ideeën. Steeds meer wordt deze constatering gezien als een aanval op de gehele Islam en er is steeds minder ruimte om te voorkomen dat in Nederland een vijfde colonne gaat ontstaan. Het is goed dat Femke dit begrijpt en ernaar handelt. Nu de rest nog.

Hoen | 16-09-18 | 18:49

Tip elf: Nationaliseer de Jumbo en de AH. Nu koop je 2 bakjes kipblokjes voor €5,- bij de Jumbo. Bij de mosselse beenhouwer heb ik voor € 0,99 anderhalf keer zoveel. Dat doe ik niet, maar mijn beurs is geen oneindig groeiende geldboom. Er zit echt een megagroot verschil tussen de allochtonensupermarkten en de standaard shit, qua prijs. De minderbedeelden zie je dus massaal zwichten, en dat lijkt me niet echt gezond.

lokoolokie | 16-09-18 | 18:48

Gewoon de subsidies afschaffen van de asielindustrie. Dan is er binnen 24 uur geen 1 advocaat meer die de zaak op zich wil nemen.
Dan is een afwijzing ook definitief een afwijzing..... IPV 10 jaar lang op de kosten van de samenleving verder te procederen.

Oepsie1234 | 16-09-18 | 18:48

Leuk stukje eubru, is in twee woorden te zeggen. Verbiedt islam...

Ries13 | 16-09-18 | 18:48

Pff nu dit nog op een tegeltje krijgen

Repetitive Beats | 16-09-18 | 18:48

Goed stuk weer Ebru.

Ruikbaard | 16-09-18 | 18:47

en stem dus voortaan nooit meer op een politieke partij die alles wat Ebru zegt onmogelijk maakt of verwerpt.

krelus | 16-09-18 | 18:47

0. Alvorens aan te vangen met constructieve voorstellen het staatsbestel zuiveren van vvd, pvda, cda, d66 en consorten.
.
Het is moelijk opruimen als de vervuilers nog voor je voeten lopen.

Parel van het Zuiden | 16-09-18 | 18:45

@Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:58
Geen idee, ik heb weinig op met de Islam.
Maar aan zuiveren van andersdenkenden doen we hier gelukkig niet.
Dat is meer voor types met een donkerbruine tokkie agenda zoals pareltje.

Berbaar | 16-09-18 | 19:15

@Berbaar | 16-09-18 | 18:50

Ha ijsboertje,
.
Nu we op dit platform meer en meer van @berbaar weten wordt dit des te leuker. Het zet uw armetierige gezaag in het juiste perspectief. Altijd gezellig om met de vertegenwoordiger van de proletenpartij, die daadwerkelijk fascistische maatregelen implementeert, te interacteren.
.
Zuiveren is een vrij algemeen woord. Zo zuiveren wij water via installaties en kan je het staatsbestel zuiveren door mensen te ontslaan, door ze niet meer te kiezen, door ze niet meer te financieren. Een fascist in hart en nieren, u in deze casus, lijkt andere ideeën te krijgen bij het woord zuiveren. Zegt dat wat over mij. Neuh, in het geheel niet.
.
Gaat u nu maar weer oude vrouwtjes bashen. Kunt u ook niet hebben maar verloopt minder genant.

Parel van het Zuiden | 16-09-18 | 19:34

@Berbaar | 16-09-18 | 19:15

Donkerbruine agenda?
Omdat ik vind dat uw corruptelingeclubje, vvd, de maat genomen moet worden omtrent die aanhoudende stroom van corruptieschandalen of ronduit “in de oorlog”-fout beleid ? Donkerbruin, zegt het ijsboertje. Kijk nou eens wat je eigen partijtje aan “wetgeving” heeft achtergelaten, nitwit.
.
Agenda. Pffff. Ik ben een burger, een individu. Ik ben geen lid van een politieke partij. Nooit geweest, zal nooit gebeuren. Ik maak me wel zorgen over de toekomstige staat van dit land onder het juk van nitwits als u. Dat spreek ik uit. Via templates die u en uwen aanreiken. Pijnlijk, hè.

Parel van het Zuiden | 16-09-18 | 19:52
▼ 4 antwoorden verborgen

En de anticonceptiepil na 2e kind?

schijtzat | 16-09-18 | 18:44

Quotum is goed, als t maar 0 is. net als Hongarije en Polen.

ZZP-er | 16-09-18 | 18:44

Ebru, mijn Hollandse heldin...

Nimby_007 | 16-09-18 | 18:42

Polen en Oost-Europa doen geen opvang en huisvesting van moslimmigranten.
Zweden en Denemarken zijn inmiddels strenger geworden en hebben een limiet en een stop ingevoerd.
Wij hebben al 30 jaar moslimmigranten een woning, zorg plus een uitkering gegeven.... waarom zouden wij geen (tijdelijke) stop mogen invoeren?

Den Haag denkt dat ze sociaal is met haar oneindige opvang, zorg, huisvesting en uitkeringen aan migranten uit Afrika en moslimlanden.
Het kostenplaatje wordt onbetaalbaar en er komen steeds meer spanningen en problemen in Nederland.
Hoe is ons land over 5 jaar... ?

sociaal_econoom | 16-09-18 | 18:42

Er is hier in Nederland een hele zielige mensen industrie ontstaan waar heel veel mensen heel veel geld mee verdienen door zo veel mogelijk gelukszoekers deze kant op te halen en ze daarna zo lang mogelijk in de asielprocedure te houden.
Als je alleen “echte” vluchtelingen zou toe laten zou je veel meer draagkracht creëeren bij het gewone volk. En zo’n 95% van de mensen die hier naar toe komen is geen “echte” vluchteling maar een gelukszoeker. Van iedere 20 zou je er 19 terug kunnen sturen.

Osdorpertje | 16-09-18 | 18:41

11. Procederen tegen uitzetting uit Nederland vanuit het geboorteland, en volgens diens regels en wetten.

Jos Tiebent | 16-09-18 | 18:39

Ebru: Zie die burka’s en hun heersers als rotte appels: ook als ze in een onwaarschijnlijk grote mand liggen, moeten ze eruit.

Ik zou een komende wijdverbreide burgeroorlog in Europa niet willen vergelijken met een fruitmand. Eerder met een boomgaard waarvan de vruchten zo rot zijn dat de grond moet worden omgeploegd.

Ernst Oosters8389 | 16-09-18 | 18:38

Met name de hoofddoek moet verboden worden.
Niet meer bij overheden of winkels.
De reden is ,dat gematigde moslima's bijna verplicht zijn een hoofddoek te dragen, anders krijgen ze problemen.
En er staat niks in de koran dat het wel moet.
Ja je moet gekleed zijn zegt de koran, maar in Afrika rond het jaar 600 was dat nog niet normaal.

pejoar | 16-09-18 | 18:36

Berbaar | 16-09-18 | 18:53
Ah spuit 11 is ook weer van de partij.
Hoe doe je dat Berbaar? Internetten zonder afbeeldingen te zien?

Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:57

@Retepsteeltje | 16-09-18 | 18:47: Ach, u heeft nog geluk, neem ik aan. Hier kan je vaak alleen maar kiezen uit een vrouwelijke SS soldaat of de mannelijke SS soldaat. Ga je naar de concurrent, dan overkomt je hetzelfde. Ga je een wijk verder kijken, zie je exact hetzelfde verschijnsel. Elke dag 8+ km rijden naar de eerst gevrijwaarde supermarkt kan ik niet opbrengen. Mijn oog richt zich daarom ook op de voedselbank. Een keer per week door oerhollandse vrouwen een flinke tas met voer cadeau krijgen. Dat is mijn klein verzet. De elite kan en mag graaien, dus dan mag ik dat ook.

lokoolokie | 16-09-18 | 19:22

Gisteren en vandaag noodgedwongen in het UMC Utrecht rondgelopen. Gezien het aantal hoofddoeken daar ben ik er van overtuigd dat die moslims zelf ook wel weten dat ze ziek zijn.

marcoplarco | 16-09-18 | 20:36
▼ 4 antwoorden verborgen

Waarom niet gewoon religie verbieden? Weg met de haathutten, weg met het salafisme, weg met kindermisbruikende bisschoppen, weg met incestplegende gristenbroeders, weg met het religieus onderwijs, weg met confessionele partijen!

Of als dat niet lukt eindelijk eens inzien dat islam geen religie is maar een allesvernietigende ideologie, net als het communisme en het sociaal-nationalisme. De persoonsverheerlijking van Mohammed in de islam is feitelijk niet anders dan die van Hitler, Lenin en Mao in hun respectievelijke cults.

Kun je Allah er nog bijslepen, maar in de praktijk maakt het weinig uit. Islamieten, en vooral salafisten kijken vooral naar Mohammed als hun voorbeeld omdat die nu eenmaal echt geleefd heeft en dus een stuk minder abstract is.

Grutte klier | 16-09-18 | 18:36

Waarom religie? Islam verbieden, Christen zijn niet.

Denk nou toch eens out of the box.

Knufter | 16-09-18 | 18:42

@Knufter | 16-09-18 | 18:42: Laten we alle monotheïstische ideologieën voor gek verklaren. Strip ze van hun grondwettelijke safe havens. Dat 1 godprincipe is niet menseigen. Het is opgelegd, of door de strot geramd. Mensen hangen al vanaf hun oorsprong het meerdere godenstelsel aan. God voor dit, god voor dat, overal is wel een god voor te verzinnen. Ineens duikt er een almachtig iets op. Miljoenen doden verder laten we nog steeds de 1 godaanhangers van welke kant dan ook, wegkomen met bescherming en daardoor onderdrukking van de vrije geest. Dat moet stoppen!

lokoolokie | 16-09-18 | 19:38

@ Knufter | 16-09-18 | 18:42
Gristenen zijn al eeuwen het probleem! Moslims pas 50 jaar. Daarmee zijn moslims wel het meer urgente probleem, maar dat doet niets af aan het feit dat we waar het kan twee vliegen in één klap moeten slaan.

Grutte klier | 16-09-18 | 20:15

Om even nader in te gaan op punt 2.
De vrouwen worden achter gelaten omdat het veilig is. De man is hier om als economische vluchteling en gelukszoeker asiel aan te vragen.
Zodra dat gelukt is mag de rest van zijn gezin vanuit het veilige gebied per vliegtuig naar Nederland.
En als ze eenmaal hier wonen gaan ze ieder jaar op vakantie in hun vaderland waar ze niks te vrezen hebben en waar het veilig is. Zo veilig zelfs dat asielzoekers er op vakantie kunnen.

Osdorpertje | 16-09-18 | 18:34

Een belangrijk puntje mis ik, bij crimineel gedrag wat leid tot veroordeling en dus een strafblad, meteen enkele reis het land uit, tot nooit meer ziens. Aangetoond dat ze de verworven vrijheden niet aan kunnen.

DerkArie-ut-de-Achte | 16-09-18 | 18:34

Ja, die ook!

schijtzat | 16-09-18 | 18:45

Chapeau mijn waarde Ebru, das weer een schrijfsel waar geen speld tussen te krijgen is! Het is allemaal al eens de revue gepasseerd, allemaal al eens benoemd. Maar zolang men oost-Indisch doof blijft zullen we het net zolang moeten blijven herhalen totdat het kwartje wél valt. Ik snap werkelijk geen jota van al die 'feministes' die te vuur en te zwaard de burka/niqaab lopen te verdedigen. Er is namelijk niets empowering of vooruitstrevend aan. He-le-maal niets. Om over de rest van de waanzin nog maar te zwijgen. Als "we" nu niet vreedzaam op de resetknop drukken, zal dat uiteindelijk toch een keer gebeuren, maar dan op manieren die we geen van allen willen.

Sjefke7807 | 16-09-18 | 18:31

Ebru heeft ze gewoon op een rijtje

nee_toch? | 16-09-18 | 18:31

Schaf gratis procederen af, hoger beroep max 1x, en handhaaf de wet. Dat scheelt al een heleboel. De vijand is niet de islamiet, maar de FIOD. De eerste heb ik geen enkel contact mee en die mijdt ik als de pest. De laatste is veel gevaarlijker want die trappen legaal je deur in en strippen je helemaal kaal als ze de kans krijgen. Het koningshuis, de NPO, en vele andere overbodige instituties moeten immers ergens van worden betaald.

isitsoornot | 16-09-18 | 18:30

Schaf gewoon het hele asielsysteem af. Een quotum van 5 vluchtelingen per jaar. Da's wel een mooi getal.

Knufter | 16-09-18 | 18:44

Ebru Umar - Kunnen we wel samenleven?
Nee
Mag niet van links, er moeten meer mensen uit de hele wereld hier naar toe komen omdat de wereld van iedereen is.
Laat die mensen daar hun land opbouwen, maar nee, men moet gebruik maken van onze voorzieningen.
Niks de wereld is van iedereen.

Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:30

Mooi! Die foto, daar was niets racistisch aan. Ik ben normaal niet zo van de fotokunst, maar dit exemplaar kon zelfs mij bekoren. Het was gewoon erg goed gedaan, zonder bijbedoelingen of wat dan ook. Die sjw's zien overal spoken waar ze niet zijn, en zo doende verzuurt alles dat mooi en goed is in de wereld. Mooi om te zien hoe hun geblaat keihard als een boomerang in hun gezicht is terug gekomen.

Sjefke7807 | 16-09-18 | 18:34

Dus een heaumeau is wel een echte vluchteling maar zonder vrouw komt ie er toch niet in? Of als je zonder vrouw naar binnen wil hoef je alleen maar te veinzen homo te zijn?

Dat gaat weer heel wat fijne procedures opleveren voor de asieladvocatuur.

Grutte klier | 16-09-18 | 18:28

War , where is it good for. alle moslims naar de zandbak. zoeken ze het daar maar uit.

newray | 16-09-18 | 18:28

... What...

Jos Tiebent | 16-09-18 | 18:37

Oneens. In mijn dorp woont slechts een allochtoon. Een Vlaming. Daarmee halen we ongeveer een half procent allochtonen. Dat gaan we dus niet naar 10 brengen.

Knisperende_Tissue | 16-09-18 | 18:28

Hoe is Ebru zelf hier eigenlijk binnengekomen ?

Baron Clappique | 16-09-18 | 18:27

Geboren 20 mei 1970
Land Nederland

Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:32

Wat dacht u van nul moslims in de westerse wereld.is goed voor de samenleving en de verzorgingsstaat
Kan weer doen waar hij voor bedoeld is

juupke | 16-09-18 | 18:25

Prima nieuwe versie van de tien geboden.

smdyasc | 16-09-18 | 18:23

Tsja maar de nsb partijen hebben 130 zetels in de vergaderzaal van de eu/islam.
Natuurlijk met dank aan de kiezer.

komtdatschot | 16-09-18 | 18:23

Met dank aan de NIET kiezers, die verneuken de boel juist

psychopeter | 16-09-18 | 18:36

Dat punt 7 niet allang 10 jaar geleden een dingetje van aanpak was is me echt nog steeds een raadsel. Sterker nog: het aantal faciliteiten waarin islamitisch wordt onderwezen is zelfs toegenomen, zeker de laatste tijd. En laten we niet ALLE tips van reaguurders opvolgen. De kans is groot dat we dan dezelfde bodem raken. Eerst controle, verscherpt toezicht en uiteraard niet ondenkelijk sluiting op en van de doctrinekerkers. Kijken wat hun volgende move zal wezen.

Bultkutwalvis | 16-09-18 | 18:23

Punt 7 had 35 jaar geleden geïnstalleerd moeten worden. Met de eerste grote migratiegolf. Dat had is 100% salafisten gescheeld en circa 80% minder hoofddoeken op straat.

Boerkablaffer | 16-09-18 | 18:31

Er was een reaguurder hier die vandaag of gisteren schreef: stop maar helemaal met die vluchtelingen.
Ofschoon ik het een plicht van ons als beschaafd land vind mensen in nood te helpen, ga ik schoorvoetend akkoord.
De rek is eruit. Het gaat zo niet langer. We hebben genoeg gekken en hulpbehoevenden in eigen land - laten we het een beetje leuk en gezellig hier houden.
Anderen landen mogen nu even. Liefst in de regio, liefst landen die zelfde cultuur en godsdiensten delen.
Oh ja, als je homo's toestaan vluchtelingen te noemen, is de eis dat ze vrouw(EN) en kinderen mee-moeten nemen, kaf op de koren van de zichzelf Eritreaan noemende Ethiopiëaan. Zo zielig- verplicht getrouwd en dan vervolgd wegens homo.

Rommelende Onderbuik | 16-09-18 | 18:22

Wetten kunnen aangepast worden, tarkan.

Ongeblustekalk | 16-09-18 | 18:51

Ongeblustekalk | 16-09-18 | 18:51
Precies. Laten we de grondwet maar eens aanpassen:
Schrap godsdienst vrijheid of verander het in: Vrijheid om tegen godsdienst beschermd te worden.

Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:55

"de zichzelf Eritreaan noemende Ethiopiëaan"

Simpele stelregel: Wie liegt verliest voorgoed recht op hulp. Hulp is gebaseerd op vertrouwen, wie dat schaadt is af.

marcoplarco | 16-09-18 | 20:33
▼ 3 antwoorden verborgen

Tamara en Ebru de kwaliteitsimpulsen van GeenStijl, mijn dag is weer goed.

lingo star | 16-09-18 | 18:22

Ongeblustekalk | 16-09-18 | 18:49 | favorietblock
Driemaal fout, ik ben geen wijf, geen hippie uit Amsterdam en ook geen kunstenaar. Dat ik het jou niet naar de zin kan maken interesseert me ook helemaal niks, al adviseer ik je wel wat minder te drinken met je burp, misschien komt dat je reaguursels ook wat ten goede al heb ik daar niet al te veel vertrouwen in.

lingo star | 16-09-18 | 19:02

lingo star | 16-09-18 | 19:02
En nog een homegrown leugenares ook. Ik ben een te oude haas om deze meuk te geloven, spreek de waarheid of zwijg!

Ongeblustekalk | 16-09-18 | 19:31

Ongeblustekalk | 16-09-18 | 19:31
Over arrogantie gesproken...

rokertje | 16-09-18 | 21:21
▼ 6 antwoorden verborgen

11. Zonder paspoort geen toegang tot asielcircus.
12. Zodra uitgeprocedeerd, geen recht meer op asieladvocaat.
13. Lijst van landen van waaruit geen asielaanvraag gehonoreerd wordt.

DenkenDanDoen | 16-09-18 | 18:22

Bij binnenkomst: Geen papieren, linea recta naar willekeurig land buiten de EU of die meewerken of niet. Zoeken ze daar maar uit.

Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:33

Nieuwe aanvragen dienen bij onze ambassade of ons consultaat in het land ( of buurland ) van herkomst te worden ingediend. Zonder visum voet op onze bodem zetten is simpel, vastzetten en terug naar het vertrekpunt op kosten van de vervoerder. We zijn toch gekke henkie niet, zeker?

Graaisnaaiert | 16-09-18 | 18:46

Dank Ebru, spijker op zijn kop. Zou het toch nog iets aangepunt willen hebben, nulquotum islamitische landen, geen recht op gezinshereniging (zijn ook zonder pardon achtergelaten en navliegen duidt nu niet bepaald op direct gevaar), geen recht op gezinshereniging voor kinderen (zijn we gelijk af van het vooruit sturen van zielige kindertjes die daarna de rest van de familie binnen hengelen, niet toelaten tot procedure van mensen uit veilige landen, deze als ze visumplichtig zijn direct uitzetten (dus geen H & L meer met krankjorume moeders), geen permanent verblijfsrecht meer geven, inzien dat omgangsvormen / cultuur ed overal anders zijn dus dat jezelf niet in Eritrea wil wonen wil niet zeggen dat Eritreeërs dat ook niet kunnen, integendeel die horen daar.
Zo zijn er nog wel wat zaken te bedenken.
En tot slot dubbel nationaliteiten niet toestaan en degenen die dit nu reeds bezitten geen stemrecht meer geven, voorkom je direct de ongewenste invloeden van de thuislanden, we zijn prima in staat om ons eigen shithole country te creëren, Hè Rutte, Yasser, Arrogander en Karin.

bwanabanjo | 16-09-18 | 18:21

De hele moslimbevolking wegzetten als potentieel gevaarlijk.. Ebru gaat nog verder dan Trump, als je zelfs door trump wordt voorbij gestreefd in rationaliteit, dan zou ik ermee kappen. Vandaar dat ze er ook uitziet als een zombie.. Vind je het gek met zo'n negatief mensbeeld?

Nappa | 16-09-18 | 18:20

Trump maakt nog een selectie van islamitische landen waar een terrorismeprobleem heerst. Ebru stelt voor om een miljard mensen weg te zetten als potentiële terroristen. Gaat mij te ver

Nappa | 16-09-18 | 18:31

Nappa | 16-09-18 | 18:31
Een miljard mensen met dezelfde denkbeelden:
Superieur aan niet- en anders gelovigen.

Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:34

Nappa, islam is geen religie. Het is een giftige ideologie die onverenigbaar is met de Westerse samenleving. Wie islam aanhangt die is een gevaar voor de Westerse samenleving en dient geweerd te worden. Geen uitzonderingen.

marcoplarco | 16-09-18 | 20:28
▼ 3 antwoorden verborgen

Rubberen bootje richting oceaan en uitzwaaien natuurlijk.

rein9576 | 16-09-18 | 18:20

En 11.
Immigranten niet vrij de poort uit laten lopen voor ze volledig gescreend zijn en van eerlijke, geldige, Nederlandse documenten zijn voorzien
Wat ook inhoudt dat paspoortlozen geen toegang krijgen, tenzij plausibele verklaring

pennestront | 16-09-18 | 18:18

11.5: Immigranten die poort helemaal niet IN laten wandelen als ze niet met geldige papieren uit EIGEN land bewijzen wie ze zijn en wat ze zijn. Jammer voor diegenen die geen papieren hebben, of ze opgegeten hebben. Geen papieren, geen toegang!

marcoplarco | 16-09-18 | 20:25

11.5a: Wie beweert minderjarig te zijn, ondergaat medisch onderzoek om deze claim te staven. Gelogen? Doei, wegwezen.

marcoplarco | 16-09-18 | 20:26

Besneden mensen niet meer binnen laten..

Rene046 | 16-09-18 | 21:04

Allemaal op de juiste politieke partij stemmen!!!!

vanrechteren | 16-09-18 | 18:17

ja was het maar weer zover...

Rene046 | 16-09-18 | 21:03

Allemaal op DENK stemmen, zodat die in één klap met 30 zetels in de kamer komen. Misschien dat er dan door de shock wat meer ogen open gaan dan nu het geval is. En het theater in de 2e Kamer wordt ook een mooi schouwspel met 30 van die islam-muppets.

Volgende verkiezingen uiteraard wel weer normaal stemmen ;-)

Binkoo | 16-09-18 | 23:33

Opzeggen van het VN vluchtelingenverdrag en het opgeven van het non-refoulementprincipe. Het verbieden van dubbele nationaliteiten.

omanders | 16-09-18 | 18:17

Ongeblustekalk | 16-09-18 | 18:19
Laten we het verdrag van Dublin ook opzeggen?

Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:35

Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:35
Ben jij open deurtje aan het spelen?

Ongeblustekalk | 16-09-18 | 18:43

Ongeblustekalk | 16-09-18 | 18:43
Ben jij cynisch?

Is dit nog nieuws? | 16-09-18 | 18:54
▼ 1 antwoord verborgen

Heel goed Ebru. Wel waarschuwen voor roken en drinken en ondertussen torenhoge belastingen heffen op deze producten, hoe zit het met een toeslag voor de armeren onder ons die van een borreltje en sigaretje houden? Het echte gevaar voor de volksgezondheid negeert deze regering. Binnenkort niemand meer 's-avonds op straat te zien. Wir haben es gewusst alleen onze regering niet. Geen excuses of geschokt zijn achteraf graag.

JohnWalker | 16-09-18 | 18:15

Vooral 10 kan erg effectief zijn

pennestront | 16-09-18 | 18:14

Eensch! Ubru,
Maar een klein dingetje, hoe geraakt een vervolgde homo aan een vrouw teneinde hier toegang te verkrijgen?

drastic | 16-09-18 | 18:13

U heeft een punt.

ik_word_gek_in_NL | 16-09-18 | 18:19

Wij hoeven toch niet heel homofiel Halvemania op te nemen? Dat is niet te doen, nog los van het feit dat de ziektekosten de pan uit zullen stijgen. HIV-remmers zijn ook niet gratis ( niet vervelend bedoeld, maar elke arts kan u vertellen dat HiV gemiddeld gezien vaker voorkomt bij homoseksuele mannen dan bij de rest van de menselijke populatie - en dat geldt zeker voor landen buiten West- en Zuid Europa, laat staan uit Afrika -, en dat moet wel betaald worden ).

Graaisnaaiert | 16-09-18 | 18:43

Extreem-rechts is mij niet extreem genoeg

Hoeveel | 16-09-18 | 18:13

Klinkt leuk wat Ebru schrijjft maar wat heb je er aan we zijn al te ver afgegleden in dit land.

dis | 16-09-18 | 18:13

Of de hongaarse oplossing?
Hekken zetten

telelezer | 16-09-18 | 18:23

Eensch!
Hou toch op Ebru, lieverd.
Het is al veuls te laat.
Er is echter nog een oplossing:
Weg!

vliegende knorrepot | 16-09-18 | 18:56

Nederland spreken ?

pegaje | 16-09-18 | 18:12

Wat dacht je van verplicht interneren van asielzoekers bij voorstanders van deze import?
Moest in WO2 ook. Had je hier in 't Noorden een kamer over: kind uit Rotjeknor in huis. Verplicht!

MacMiep.nl | 16-09-18 | 18:11

Eens. Maar ja, die linkse BN-ers hébben natuurlijk allemaal al een knuffelhuisdier.

Knufter | 16-09-18 | 18:13

Mooi betoog vol wishful thinking, ware het niet dar delen ervan al lang zijn ingehaald door de realiteit. Niet meer dan 10% allochtoon? Hier in Den Haag zijn Tranvaal en de Schilderswijk allang bevolkt met meer dan 80% allochtoon, waarvan de meerderheid de religie van de haat aanhangt. Waar ik woon is het ook al meer dan 50% en dat gaat alleen maar sneller. De paarblanken die ik hier nog over straat zie zwalken zijn Polen en zo, die hier even een paar maanden werken om daarna lekker de WW in te gaan, ingeschreven in Nederland, en wonend en werkend in Polen van mijn geld.

HaagsHaram | 16-09-18 | 18:11

Wordt eens tijd voor een standaard test, om extremisten, uit hun tent te lokken, moet geen probleem zijn, eventueel wat cartoons gebruiken.
En deze gasten linea direct het land uit, met familie en al, want dan pas leert men.
Waar blijven onze vertegenwoordigers in Den Haag...
Voel me absoluut niet vertegenwoordigt, maar heb alleen de keuze te stemmen op mensen die op zijn minst dit probleem wel durven aan te kaarten...
Wat voelen wij ons enorm in de steek gelaten door Den Haag, de emmer loopt zowat bijna over....

Rene046 | 16-09-18 | 21:01

Samenvattend dus: gezond verstand gebruiken. Liever vandaag nog dan morgen.

Petit edit: zouden ze in Den Haag hier iets mee doen? * verdrietig wordt *

Geil Kippetje | 16-09-18 | 18:10

Tja, we hebben alle pappen en nathouden tactieken nu gehad, dat heeft totaal niet gewerkt. Laten we nu eens zeer streng zijn, en pas als ze zich goed gedragen laten we de teugels iets vieren. Respect moet je verdienen.

NaughtiusMaximus | 16-09-18 | 18:08

Mijn Pinguin! Waar blijft die IQ-en genderondergrens voor GS-columnisten noun toch...

F. von Zeikhoven | 16-09-18 | 18:07

Ja ja, je hebt gelijk, maar hoe gaan we dit doen, met die gore VVD altijd aan de macht?

VanGeuzen | 16-09-18 | 18:07

Revolutie, wie niet horen wil moet maar voelen.

Hoeveel | 16-09-18 | 18:15

Revolutie? Dat zit niet in onze volksaard, helaas.

quigg | 17-09-18 | 06:40

Of gewoon doen zoals in china: moslims in een psychiatrische inrichting doen en herprogrammeren van hun massapsychose.

En intussen gewoon 0 vluchtelingen meer binnen laten. We kunnen ook niet het hele dierenasiel mee naar huis nemen en we hebben al een hond.

nymag.com/daily/intelligencer/2018/08/...

Knufter | 16-09-18 | 18:06

Dan hebben we heel veel inrichtingen nodig, toch?

VanGeuzen | 16-09-18 | 18:10

VanGeuzen | 16-09-18 | 18:10

Moskees ombouwen tot inrichtingen?

Knufter | 16-09-18 | 18:13

Een miljoen op anderhalf miljard, da's te overzien. Helaas zitten we alleen al in Nederland met anderhalf miljoen op 17 miljoen. Da's andere koek.

marcoplarco | 16-09-18 | 20:21
▼ 1 antwoord verborgen

Versober de opvang en verplichtte repatriëring indien binnen 7 jaar de situatie in het land van herkomst voldoende verbeterd is.

Plakbakbloedworst | 16-09-18 | 18:06

Asielmigratie mag m.i. nooit leiden tot naturalisatie. Nooit.

Graaisnaaiert | 16-09-18 | 18:38

de bloksnor bij die gesluierde meneer zit ietsie te hoog

coolgen | 16-09-18 | 18:06

Nee, het moslim gelul komt die man onderhand zijn neus uit.

VanGeuzen | 16-09-18 | 18:11

Dat krijg als je de neus optrekt vlak voordat je bijt in de hand die je voedt.

Ernst Oosters8389 | 16-09-18 | 18:14

QED

devil13 | 16-09-18 | 18:03

juistem ebru, tell 'em

rifraf | 16-09-18 | 18:03

Nuff said.

Algehele-Apekool | 16-09-18 | 18:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken