Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ebru - Inzake het midlifesnoepje van @APechtold

Anne, de wereld is niet mooi

Emancipatie is dat we mannen en vrouwen gelijk behandelen, óók als het gaat om volwassen vreemdgaande mannen. Zolang het geen minderjarige is waar de man z’n lol mee beleefd: who the fuck cares. En dan de dubbele moraal als het gaat om de volwassen vrouw, die het midlifesnoepje wordt van die vreemdgaande man. OMG WAT IS HAAR AANGEDAAN! Wake up call: ze is niet zielig. Ze is volwassen. En ze zou moeten weten dat een groot aantal mannen die een gezin hebben, er weinig moeite mee heeft om er een buitenvrouw op na te houden. Het enige probleem van dit soort kipjes, is dat ze denken dat ze van buiten- naar binnenvrouw te kunnen promoveren.  

Even de red flags waaronder dit never nooit gaat gebeuren:

1. man heeft een hypotheek op beide namen staan

2. man is getrouwd in gemeenschap van goederen

3. man heeft kinderen

4. man heeft geen ruggegraat

5. man heeft geen geld (mannen met een gezin hebben per definitie geen geld tenzij ze in de directie van ABNAMRO, ING, RABO of welke bank dan ook zitten)

6. man heeft een maatschappelijk relevante positie, iets met aanzien en macht (gezien het aantal part timewerkende vrouwen is zo’n beetje elke man in Nederland machtiger dan een vrouw dus kap met zeiken over ‘machtsverhoudingen Nederland!) 

7. man klaagt continue over zijn vrouw, zijn relatie en zijn hele leven dat kut is (Goh Ebru, wil je erover praten?) 

8. man zegt dat ‘ie gescheiden is, alleen heeft zijn vrouw daar geen weet van (Google en zelfs Marc Zuckerberg is your friend)

9. vrouw heeft als hobby niet-werken en is van plan die hobby tot in lengte der dagen vol te houden. 

Dit  soort mannen baalt van zijn leven en is maar wat blij dat er een jonger exemplaar van zijn cipier voorbijkomt die wél lacht, die  wél vrolijk is, die hem wél ophemelt en die wél lekker is. Nou ja, alles is  lekker na jaren geen seks want tja, kinderen. Vrouw gevlijd want laten we wel  wezen: dit soort mannen kan razend charmant zijn. En voor je het weet ben je  verliefd en sneller dan het licht zit er een kind in je buik. Fopfeministen zullen zeggen dat dit zijn schuld is, de waarheid is dat het net zo goed  háár schuld is. Bovendien had je moeder je moeten leren dat je uit de buurt  moet blijven van getrouwde mannen met kinderen. Janken dat je bezwangerd  bent: doe het niet. Baby houden in de hoop dat hij bij je blijft: doe het niet.  Baby aborteren in de hoop dat hij bij je blijft: doe het niet.  Midlifesnoepjes die denken dat ‘ie ‘haar’ ooit gaat verlaten voor jou, zijn triest. Denk je  serieus dat ‘ie met jou over wil doen, waar hij thuis voor vluchtte? Die constellatie die we ‘gezin’ noemen, met een vrouw aan het hoofd en  jengelende kinderen? 

Meisje toch.

De enige reden om een baby te houden, is omdat jij een kind wilt. Niet omdat je dan een levenslange band met hem houdt, en al helemaal niet omdat je denkt er gratis geld aan over te houden (al komt dat geld er). Als je volwassen genoeg bent om zwanger te raken van een getrouwde man, moet je geëmancipeerd genoeg zijn om dat kind zelf te houden. Janken dat hij je tot abortus dwong: respect voor de man die dat voor elkaar krijgt – ik ken ze niet. Janken dat hij je/ zijn kinderen niet wil zien: je was een buitenvrouw. Daar hoort veel bij, maar gezamenlijke kinderen toch echt niet. 

Dat heel Nederland opeens #teamknapmidlifemeisje is ipv #teamnarepoliticus is typisch Nederlands: ongeëmancipeerd tot op het bot. We hebben nog een lange, lange weg te gaan.

 

Reaguursels

Inloggen

sinds het begin der tijden zijn mannen met geld (lees: met macht) woest aantrekkelijk voor het vrouwvolk, of ze nou lelijk zijn of niet. Of ze nou kunnen neuken of niet. Of ze nou getrouwd zijn of niet. Genoeg psychologisch leesvoer daarover. Maar ga inderdaad niet lopen miepen als je verovering daar toch iets anders in zit.

zeiksmurf | 08-09-18 | 20:26

Het doet pijn om te zien, dat deze aantrekkelijke jonge vrouw in handen is gevallen van de gewetenloze visogige. Een open, eerlijk gezicht, zelfs met kuiltjes (ik ben dol op kuiltjes). Altijd pikken de foute mannen de leuke meisjes. Ik geloof geen moment dat ze zich via hem omhoog wilde neuken. Dat maakt het des te merkwaardiger, dat ze het zolang met dit manneke heeft volgehouden. Je moet er toch niet aan denken. Ik las van een vishandel die haar product verser wilde laten lijken, door er nepogen op te plakken, maar geloof niet dat dat Pechthold nog zou helpen. Als ze zegt dat ze maar een paar minuten telefonisch met een Privé-journalist heeft gesproken, en Privé spreekt van een indringend interview van 2 uur, weten we wel wie we moeten geloven toch? Weer slachtoffer geworden van een kwalijke figuur, ditmaal Santegoeds. "Overvallen door de reacties" is wel een heel laffe smoes.

johannijhof | 08-09-18 | 20:18

Hear hear Ebru

Oorben | 08-09-18 | 15:39

Dubbele pech voor pechvogel pechtold

Buitelheid | 08-09-18 | 15:37

Ik ken nog wel een goeie spindokter die dit voor Pechtold kan rechtbreien: Jack de Vries.

Bamzaaiert | 08-09-18 | 13:36

Jack kon z’n eigen shit nog niet rechtbreien hahaha

Accident_Prone | 08-09-18 | 14:50

"Zolang het geen minderjarige is waar de man z’n lol mee beleefd: who the fuck cares." schrijft Ebru. Beleven is een werkwoord en de derde persoon enkelvoud schrijf je als stam plus t, dus beleeft. En die laatste woorden schrijf je in het Nederlands als "wat geeft het".
Zo'n gymnasiale opleiding zegt blijkbaar ook niet alles.

JvanDeventer | 08-09-18 | 12:52

*Doet ook duit in het zakje*
En je schrijft alleen "continue" als je de eind-e ook echt uitspreekt. Anders is het gewoon "continu".

zwarte_weduwe | 08-09-18 | 13:03

Ik vind dat ze voor een Turk nog best goed Nederlands schrijft. Inhoudelijk gaat het uiteraard helemaal nergens over, zo'n vileine trap na aan iemand die er mentaal nu even helemaal doorheen zit. Wat Ebru hier doet is een soort kopschoppen, maar dan schriftelijk. Super laf dus. Maar eerlijk is eerlijk; ze beheerst het Nederlands een stuk beter dan veel van de "echte Nederlanders" die hier dagelijks de reaguurderspanelen vervuilen met hun verkrachting van onze mooie taal.

GifKikkert | 08-09-18 | 13:15

"voor een Turk" Nee, niks Turk. Geboren en getogen Nederlandse, niet in een Turkenwijk opgegroeid en niet op een Turkenschool gezeten.

JvanDeventer | 08-09-18 | 15:08
▼ 1 antwoord verborgen

Hahaha, vrouwen!!! Vilein, vals en afgunstig.

BlowingBubbles | 08-09-18 | 12:21

Jaja beste Accident, dat klopt, daar zijn er ook veel van. Is t nu 1-1?

BlowingBubbles | 08-09-18 | 13:40
-weggejorist-
Accident_Prone | 08-09-18 | 14:52

@Accident_Prone | 08-09-18 | 12:25 wat je krijgt mag je houden.

zeiksmurf | 08-09-18 | 20:28
▼ 1 antwoord verborgen

Ze heeft gewoon haar verhaal vertelt zoals zij het beleeft heeft, ik zie niet wat daar mis aan is, Pechtold is een publiek figuur, dus het is normaal dat haar verhaal de media haalt.
Je zou inderdaad verwachten dat deze tijd van social media tot wat meer emancipatie zou leiden, over een intiem relatie kan een buitenstaander zich nooit een goede mening vormen, met een schuldige vinger naar één van de partijen wijzen is bizar.

Maar Pechtold presenteert zichzelf altijd als moreel superieur en neemt vanuit die stelling politieke opponenten de maat. Toen Geert Dales bij Jinek begon over Trump bashing zat Alexander er ook, en hij had voor Dales het woord nam Trump nog flink gebashed met een verhaal vol aannames. Hij krijgt nu een leuk koekje gemaakt van zijn eigen recept.
Het is hem gegund.

me,myself and IK | 08-09-18 | 12:19

Onlangs bekeek ik en video waarin het verschil tussen een psychopaat, een sociopaat en een narcist werd uitgelgd.
Het verschil tussen een sociopaat en een psychopaat is, dat het gebrek aan empathie en de schijt aan alles en iedereen bij een psychopaat aangeboren is en bij een sociopaat aangeleerd (door opvoeding en omstandigheden wordt een dergelijke houding als 'normaal' gezien). Het verschil met een narcist is, dat een narcist zich nog wel degelijk druk maakt om wat anderen van hem vinden, ergo, hij of zij kent schaamte.

Aangeleerd of aangeboren, wie zal het zeggen. Maar schaamte, nee. Daarvan is bij Alexander Pechtold absoluut géén sprake.

Sans Comique | 08-09-18 | 11:37

beleefT
een aantal mannen die een gezin HEEFT

Petskast | 08-09-18 | 11:00

Jouw ochtend is weer goed.

Goldfinger | 08-09-18 | 12:10

ik ga EBRU zover zien te krijgen, gewoon ... uit principe,

SchnauzeCitizen | 08-09-18 | 10:45

Dat mannen met kinderen geen geld hebben kan ik volledig beamen! :-)

Oepsie1234 | 08-09-18 | 10:20

Kan iemand mij uitleggen, ik ken de morning after pil. Die is voor de ochtend erna. Dan ben je nog niet zwanger. Dan voorkom je alleen dat je zwanger wordt. Maar heb je dan ook een pil in tweevoud om abortus te plegen? Dus dat je al zwanger bent, meestal al een maand eerdat je het ontdekt, en dan twee pilletjes slikken en hup weg zwangerschap na een week kotsmisselijk zijn wellicht. Bestaat er echt zo'n pil? Waarom zijn er dan nog abortusklinieken? Waarom zijn er dan nog nooit strafzaken geweest met pil slikken als zwangerschap al langer dan 24 weken is? En tv-soaps met dat probleem?

DitjaarkrijgikAOW | 08-09-18 | 10:18

Ik leg ze na afloop altijd op het ontbijtbord van Ebru.
Bevalt ons beide uitstekend!

Petskast | 08-09-18 | 10:55

Mooie analyse, alleen het argument dat Nederland moord en brand schreeuwt over de misstand ontgaat mij. In mijn optiek doet de coalitie en staatsomroep er alles aan om de zaak zsm geruisloos af te wikkelen. De vlam is ook niet in de pan geslagen naar aanleiding van een rondje lands de velden bij D’66 door NRC. Anne is gewoon een ontspoorde vrouw van middelbare leeftijd die een laatste wanhopige poging deed om een Gooise vrouw te worden, dus absoluut geen medelijden mee, maar die rat van een Pechtold moet nu gewoon kapot gemaakt worden, alleen al omdat die man moreel compleet verrot is. Waarom heb ik Tom Staal hier nog geen vragen over zien stellen?

De Pilsvogel | 08-09-18 | 10:14

Ik overweeg een Ebru-tattoo te nemen en gegeven mijn aangeboren burgertruttigheid wil dat veel zeggen.

MickeyGouda | 08-09-18 | 10:00

ze heeft nog niet gereageerd op mijn huwelijksaanzoek. Zal het ook wel een tattoo worden.

zeiksmurf | 08-09-18 | 20:30

Ik ga nou wel opletten hoe Pia Dijkstra met trots naast Pechtold blijft zitten in de bankjes van de Tweede Kamer. Die zal het wel prachtig vinden dat hij zijn vrouw dumpt voor een jong midlifesnoepje en er een tweeling bij maakte.

Ik reaguur al 5 jaar | 08-09-18 | 09:59

2 setjes organen up for grabs zodra de tijd rijp is.

SerTheFun | 08-09-18 | 10:04

Wat mij betreft ging het hier niet om een gelijkwaardige relatie. Mevrouw lijkt slachtoffer geworden te zijn van machtswellusteling Pechtold. Vraag blijft daarom gerechtvaardigd , met de affaire Han vers in het achterhoofd, of Pechtold kan aanblijven. Dat D’66 het probeert om te buigen tot een privézaak doet niet terzake. Dat mevrouw persoonlijk verdriet evenmin.

Maltar | 08-09-18 | 09:53

Vrouwen met vijf kinderen die zo ongelofelijk naïef, gewillig en goedgelovig zijn moeten preventief onder toezicht komen vanwege "ongeschikt".

MickeyGouda | 08-09-18 | 10:05

Kan zijn. Het zeg veel over Pechtold hier gebruik van te maken

Maltar | 08-09-18 | 10:07

Ook Han is ten onrechte gewieberd. Dat zeg ik als iemand die Han t.B liever vandaag dan morgen had zien vertrekken op politieke malversaties, leugens of gewoon omdat hij het wel genoeg vindt. En verder zoals Ebru het zegt.

forecastle | 08-09-18 | 11:04

het blijft een rat die zo is.

pedro300 | 08-09-18 | 09:22

Voor mij heeft Ebru hier gelijk, neucken doe je met ze tweeën. Is voor pechtie hier een privé kwestie in tegenstelling van het omkoop schandaal "penthouse". Echter, laat het wel een duisteren kijk in het karakter " zover voorhanden" van pechtie zien. Zie het al voor me, Anne zegt hem in de keuken tijdens het afwassen "ik ben zwanger". Pechtie wit in het gezicht en zwetend " Jesus meid dat kan echt niet, daar moet je een einde aan maken". Shit happens.

jan huppeldepup | 08-09-18 | 09:03

mooi beschreven Ebru.. er zit alles in wat klopt.. waar 2 vechten hebben 2 schuld en zo gelijkwaardig als maar zijn kan.

en the winner is.. mevrouw Lokkertje.
Al denk ik dat haar volgende man voorlopig niet in haar leven en beeld komt.. dat dan weer wel!

fikkieblijf! | 08-09-18 | 08:27

Ja zo kan je het natuurlijk ook uitleggen en ik moet bekennen dat het nieter zo had bekeken.

Schepvogel | 08-09-18 | 08:23

Ik ben niet team Lok. Ik ben gewoon team anti Pechtold. Die optie is Ebru vergeten.

Roeieber | 08-09-18 | 08:17

Team Lokdoos.

Petskast | 08-09-18 | 10:57

Ik ga nog meespelen als linksbuiten in #teampuppiedoodschoppers als die een wedstrijd moeten tegen #teamnarepoliticus. Ongeemancipeerd was ik toch al.

Mazzelstof | 08-09-18 | 07:26

"5. man heeft geen geld (mannen met een gezin hebben per definitie geen geld tenzij ze in de directie van ABNAMRO, ING, RABO of welke bank dan ook zitten)"

Pareltje

PresidenteDeConjovia | 08-09-18 | 06:42

Gewoon een heel vervelende realiteit voor velen.

BlowingBubbles | 08-09-18 | 12:44

Bij punt 5 bent U de directeur van de Voedselbank vergeten

Geevee | 08-09-18 | 02:33

Ebru, een waarheid als een koe.
Ik heb uiteindelijk wel de koe weggesaneerd, ondanks hypotheek en gemeenschap van goederen. Heeft me veel geld en gezeik gekost.
Mijn beste besluit ooit!

Ray Skak | 08-09-18 | 02:31

Als scheiden altijd ellende oplevert, pijn doet en veel geld kost, waarom wordt de oorzaak trouwen dan niet uit het wetboek gehaald?
Niemand houdt je tegen om een gelofte ceremonie te houden. Maar alles jutifisch in elkaar vlechten en ontvlechten is crimineel

Winter_is_coming | 08-09-18 | 09:14

@Ray: vrijheid is onbetaalbaar i.d.d.

BlowingBubbles | 08-09-18 | 12:45

Hier nog één.

De Rennende Rukker | 08-09-18 | 13:43

Sterk stukje, doordacht en het klopt ook nog. Ebru klinkt als ervaringsdeskundige.

kempenaer | 08-09-18 | 01:55
-weggejorist-
Doe mij maar twee ! | 08-09-18 | 01:45

triest gebeuren voor die anne en zelfs voor pechtold.
die ik echt niet voor een aanstormende trein zou wegtrekken maar goed.
succes met dit hele gebeuren.
het trieste is dat jan en alleman hier weer brood in ziet om zichzelf als de massias te verkondigen.

groenegrutto | 08-09-18 | 01:23

de ratten komen zoals altijd na de regen weer uit hun holen gekropen

groenegrutto | 08-09-18 | 01:35

Ebru is een mannenhaatster

VolleKracht | 07-09-18 | 23:54

Ebru is lekker..

IkwilJinekwel | 08-09-18 | 09:15

Ebru is een topper met haar uitleg.+veel.

flesje | 08-09-18 | 11:11

We kunnen over Ebru veel zeggen, maar de kwalificaties 'mannenhaatster' en 'lekker' kan ik echt niet plaatsen.

BlowingBubbles | 08-09-18 | 12:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Top! Graag opnemen in een of ander educatiepakket.

Risingson | 07-09-18 | 23:54

Ik ben geen #teambuitenvrouw. Zij zal mij jeuken.

Ik ben enkel tegen Penthouse.

Mahatma | 07-09-18 | 23:48

Sorry Ebru, ben het vaak met je eens maar nu even niet. Deze Pechtold is misschien een vreemdgaande persoon met een gezin, maar dat was Anne Lok ook. In zoverre zijn ze gelijken. Een vier jaar durende relatie waaruit zelfs een tweeling geboren wordt kwalificeerd nou niet bepaald meer als snoepje van- situatie. Nee met vier jaar mag je bepaalde dingen verwachten mijns inziens. Bv dat een vent je niet voor het blok zet als je zwanger bent (tot twee maal toe!). Als je als vent geen kids wilt, gebruik dan een condoom! Misschien wilde Anne wel kids. Ze heeft er immers 5! Van mij mag een vrouw dat punt aansnijden, zelfs over janken want je bent met z’n 2. Ik vind dat Nederland mag weten hoe onze zgn volksvertegenwoordigers ECHT zijn.

Accident_Prone | 07-09-18 | 23:47

Je bent toppoliticus en dan ga je het hoofd op hol brengen van een getrouwd huppeltrutje met kinderen in een Vinex wijk en haar huwelijk kapot maken. Dan ben je niet goed meer bij je hoofd, de relatie is te ongelijk.

Ik reaguur al 5 jaar | 08-09-18 | 10:08

Heerlijke mic-drop Ebru!

nAf-e | 07-09-18 | 23:37

De man heeft gewoon hart voor zijn partij. De kernwaarde van D66 is Gristenen pesten, dus puur uit partijbelang gaat hij vreemd (zondig), blaft ie een D66 groupie vol (zondig), laat haar abortus plegen (zondig). Alleen jammer dat ie die laatste treiterstap (auto-euthanasie) niet durft te zetten

skoftig | 07-09-18 | 23:37

Misschien heb je hem nu wel op een idee gebracht :-)
Gelukkig is Geweten geen orgaan anders zou hij zelfs na zijn dood nog het leven van andere mensen kunnen verzieken.

Doe_eens_normaal_man | 08-09-18 | 08:17

Afgezien van de vele taalfouten weer een hoop aanstellerig Engels.

Argyronauta | 07-09-18 | 23:33

U kunt ook gewoon zeggen dat u het niet eens bent met mevrouw Umar.

Papa Jones | 07-09-18 | 23:36

Maar dat wilde hij niet zeggen. Dus.

Eric Newby | 07-09-18 | 23:52

Waarom? Ik zeg niet dat ik het niet met haar eens ben, ik heb alleen wat tegen dat stijltje en het slechte taalgebruik. Overigens vind ik het een beetje overbodig verhaal, ik krijg niet de indruk dat er nou zoveel mensen medelijden met die juffrouw hebben, maar ik zie wel nogal veel reacties die het voor P. opnemen met kreten als "privé-aangelegenheid", alsof dat in dit geval een excuus zou zijn. Dat dat mens nogal stom is, betekent nog niet dat P. daarom vrijuit mag gaan.

Argyronauta | 07-09-18 | 23:53

ik zou Ebru gewoon doen.

ariedeknaller | 07-09-18 | 23:30

Achter aansluiten dan maar. @tragic1911 is je net voorgeweest.

Eric Newby | 07-09-18 | 23:37

Sorry Ebru,begin een zin altijd met een hoofdletter.Dus man is Man.

mvgrt

pegaje | 07-09-18 | 23:28

Die gaan op het vliegtuig naar Armenië...

Ommezwaai | 07-09-18 | 23:25

Mooi.

Lupuslupus | 07-09-18 | 23:29

Dat die Pechtold er geen knoop in heeft gelegd. Dom, dom en dom. Geen condoom gebruiken en alle verantwoording bij haar neer leggen.
Janken als blijkt dat ze zwanger is en drammen om het weg te laten halen.

Regeren is vooruitzien. Als het hem op dit niveau al niet lukt, lukt het nooit. Dombo.

Moestuinier | 07-09-18 | 23:18

Viagra.. kapotje war ganz kaputt. Eins. Zwei. Trei. Boem ! Bambinos.

suscrofa | 07-09-18 | 23:24

inderdaad.. maar zoals wel meer 'machtige' mannen zijn ze te schijterig om met hun ballen bloot te gaan en zelf maatregelen te treffen voor onbedoelde ongelukjes.. in de ogen van Alexander is de vrouw 'verantwoordelijk' om te zorgen dat hij niet in de problemen komt. Nu heeft Mw Blok ook een aandeel in dit geheel. Ze had tenslotte niet een abortus hoeven te plegen omdat Alex dat wilde.. ze had ook gewoon haar middelvinger omhoog kunnen steken naar hem.. en dat kind kunnen baren als ze zo graag deze 'liefdesbaby' had gewild.

fikkieblijf! | 08-09-18 | 08:35

Easydater had ook de beschikking over de zogenaamde anti-conceptiepil. Dit maakt haar de hoofdverantwoordelijke voor het zwanger worden. Niet dat niet genoemd wordt voor de daad of dat je er vanuit mag gaan ofzo. Maar het beheer van je bakoventje; , bepaald het vouwtje of ze de oven uit of aan houdt. En ja ik ben boze blanke kleautzak, ik ga mezelf niet steriliseren. Das voor de bakker

rattenvanger XL | 07-09-18 | 23:13

Midlifesnoepjes, met nadruk op verleide verliefde buitenvrouwen, rücksichtslose mannen die hun relatietje beu zijn, incl. baby's: houd een sop.
Het is 2018 kiddo's en dan lopen er gewoon net zoveel buitenvrouwen rond als ik buitenman ben.

Sinds ongeveer het moment dat ik wist wat je met een leuter zoal kunt plezieren.
Op dat keurig sociaal-erotisch vlak, begrijp me niet verkeerd.
De bal ligt altijd bij de vrouw. Altijd. Is natuurwet, tenzij je tot het islamdom behoort.
Keus is om geen vinger te geven als ze je hand of zelfs tot aan je arm wilt. Meer niet. Anne Lok, bitch niet zo. Pechtold, ga schilderijen veilen man.

chicago river | 07-09-18 | 23:13

Hee meisje, jij hoeft je frustraties over die onderbuik-intake van de kunstenaar niet over ons te ventileren als een regenbui.
De vrouw faalt weer eens, net als jij.

Ongeblustekalk | 07-09-18 | 23:23

Lichtpuntje Ebru!! 45, qinoavrij, want arme atlasbewoners hebben ook honger, zeg wereldbewust, durf nog topless naar het strand. Eigen bedruipend. Ze bestaan nog geëmancipeerde vrouwen. we hebben nog een lange weg te gaan. Zeker de nieuwe lichting feministen aanschouwend.

Maar midlifecrisis Pechtold charmant??????
Wel grappig die rode kleurtjes die hij krijgt als hij liegt. Zie hem alleen nog maar met een rood hoofd, lekker.

Dutchess010 | 07-09-18 | 23:11

Laat me raden, jij woont in amsterdam en bent lesbo.
Haat mannen.

Ongeblustekalk | 07-09-18 | 23:16

Woon in Rotterdam, ben gek op mannen, scheer mijn k*tje. Geen zorgen

Dutchess010 | 07-09-18 | 23:35

Er staat dan ook "010" in je naam. Verder t.m.i.

Nicob88 | 08-09-18 | 00:22

OT: groot nieuws op de nos.nl site: rappert Mac Miller is overleden.
Ik ben hier toch even stil van en eigenlijk totaal ontredderd.
*Op Wikipedia opzoeken gaat wie dit is*

skoftig | 07-09-18 | 23:03

Een van de laatste cowboys, bij leven ? Zegt me niks. Maar ja, al mijn helden zijn al lang dood.

suscrofa | 07-09-18 | 23:30

suscrofa | 07-09-18 | 23:30
Lee Towers doet het nog.

Eric Newby | 07-09-18 | 23:42

Zelfs op de televisie ticker tape. Nou houdt ik het toch vrij goed bij allemaal. Maar ik niemand heeft ooit van die gast gehoord.

menage | 08-09-18 | 14:03
▼ 7 antwoorden verborgen

Ik smul van die ophef over deuglul Pegmans.

Pislinq | 07-09-18 | 22:58

Let goed op, dit wordt zijn politieke grafkist. (althans, dat is de bedoeling).

suscrofa | 07-09-18 | 23:31

Ik kots van mensen die - in deze zaak - schande spreken over deuglul Pegmans.

Papa Jones | 07-09-18 | 23:42

Papa Jones | 07-09-18 | 23:42
Zet dan maar vast een paar teiltjes klaar. Sterkte ermee!

Eric Newby | 07-09-18 | 23:49

Wat een frustratie Ebru , vaak meegemaakt ?

Alfa 75 | 07-09-18 | 22:58

Arroganter heeft geen hypotheek op enige naam, hij krijgt al zijn penthouses cadeau.

Milanus Maximus | 07-09-18 | 22:58

Hij wappert met z'n vinger, hij wappert met z'n lul. Alexander heeft geen flauw benul.

BozePaarseMan | 07-09-18 | 22:55

Zou die (voor zwangerschappen) panische Pechtold t nou echt bewust onveilig hebben gedaan..? Hij is er gewoon ingeluisd volgens mij. Weet híj ook es hoe dat voelt.

Dinie | 07-09-18 | 22:53

Zou die (voor zwangerschap) panische Pechtold t nou echt bewust onveilig hebben gedaan..? Hij is er goed ingeluisd volgens mij. Weet ie ook es hoe dát voelt.

Dinie | 07-09-18 | 22:49

Volgens mij is de ophef vooral vanwege het "intieme en niet gelijkwaardige" karakter van de relatie. Dat waar Ten Beoeke zijn stoeltje voor heeft opgegeven en de D66 plakkers mee wegkomen. Dat Ebru de gelegenheid aanpakt de vrouw als naïef, berekenend en niet geëmancipeerd weg te zetten, is inmiddels een bekend gegeven. Dat zij hiermee inmiddels een beetje als gefrustreerde oude vrijster begint over te komen ook trouwens.

Linkse allergie | 07-09-18 | 22:45

Haha. De wetenschappelijke benadering.... Pechtold was gewoon geil, zij was geil. Ze klikten en het ging mis. Klaar. Probleem is dat Pechtold een publiek figuur is.

tragic1911 | 07-09-18 | 23:08

Lol mevrouw Lupus, wat zegt u nu? Je kunt je zomaar laten verleiden door Pechtold? :)

knutsel_ | 07-09-18 | 23:10

Er was een moment dat mw. Lok haar kinderen moest vertellen dat het met papa niet meer verder ging, er komt een scheiding. Mama moet verhuizen.
Maar ik heb ook goed nieuws jullie krijgen een nieuwe papa. Ik hou heel veel hem, hij is voor mij heel belangrijk, en jullie vinden het vast een leuke nieuwe papa.
En dan moet mw Lok de kinderen vertellen dat ze weer naar een nieuwe school gaan in een weer een andere plaats, en dat ze hun vriendjes niet kunnen meenemen.
Die nieuwe papa is er niet meer. De ambitie die moeder willens en wetens nastreefde is gesneuveld.
En kinderen, hoe klein ze ook zijn herinneren zich hun eerste echte papa en ook die tweede.
En als ze straks, jaren later, ouder zijn, komen de vragen, en wellicht hebben ze dan al gehoord hoe er destijds op het internet over hun ambitieuze moeder met die afschuwelijke Pechtold werd gesproken, want het internet vergeet niets.
Ik wens mevrouw Lok heel veel sterkte met de toekomst van haar kinderen die ze ondergeschikt heeft gemaakt aan haar lakens.

Memek | 07-09-18 | 23:17
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een goed stuk.

Tergender | 07-09-18 | 22:43

In zekere zin.

Eric Newby | 07-09-18 | 23:09

Ebru, jij hebt gelijk. Maar door de regels heen lees ik dat je een echte vent nodig hebt die d'n olie ververst eens in de zoveel tijd (wink wink). Wil ik best zijn, alleen als jij ook lief doet & blijft.

tragic1911 | 07-09-18 | 22:40

Ik zal het wellicht niet overleven Kompromat maar ik hoop dat de reaguurders snappen dat ik ging voor het team. @Calciumoxide, kom op. Waarom dat pleziertje wegnemen van onze Ebru. Ze is duidelijk en heeft onze sympathie. Echter, en dat weet de mannelijke helft van deze wereld... wordt het tijd dat iemand verantwoordelijkheid neemt.

tragic1911 | 07-09-18 | 22:57

Beetje Jammer ,door dit tegeltje gaan we weer drie stappen terug.elke vent is een echte,olie verversen doe je als de olie niet vers meer is en liefde eisen is ook een brug te ver.

Xanadu | 07-09-18 | 23:00

Die tragic toch, een ware held! Maar, als je te goed je best doet, gaat het venijnige van haar stukjes af. En de vraag is of we dat als team wel moeten willen.

BlowingBubbles | 08-09-18 | 13:11
▼ 7 antwoorden verborgen

Ebru, je bent als een goede joint voor mij. Na dat ik je gelezen heb even een tijdje lekker achterover leunen en je pennenvruchten als een goede wijn een paar keer meer langzaam langs mijn 'intellectuele' gehemelte te laten rollen, zachtjes. Het her-doorleven van je heerlijk generalisaties die gaan het niveau dat zij nog juist een imposant stuk van de (mijn) realiteit weerspiegelen en daarop je verhaallijn projecteren om tot een confronterend-realistische conclusies te komen. Lach iedereen uit die het niet met je eens is, want dat is lachwekkend.

Peter-Rissing | 07-09-18 | 22:39

Dat van die joint is in ieder geval wel duidelijk.

knutsel_ | 07-09-18 | 22:47

@ knutsel
Cheers.

Peter-Rissing | 07-09-18 | 22:58

*rolt alvast de amnesia voor straks*

knutsel_ | 07-09-18 | 23:14
▼ 1 antwoord verborgen

Sorry Ubru, maar je mist hier het punt.

Toen Kok nog aan het roer stond, was mijn favoriete opvatting: "Als Kok een Kip neukt kraait er geen haan naar, en gelukkig doen we dat zo in Nederland".

Want politiek is politiek en die tijden zijn (blijkbaar) vervlogen. De PVV en FvD, (en als je het breder wilt trekken Trump) zijn *dagelijks*, dag in dag uit onderhevig aan iedere stemverheffing die zij trekken.

Er worden cordon sanitairs: (--> let even op de oorsprong sanitair, schoon).... De politiek wordt schoon gehouden van de vieze invloeden van onwilvallige meningen.

Elke politicus aan der linker zijde beheerst de techniek om zijn opponent aan de rechterzijde dood te maken door te roepen rascist, brievenbuspisser, etc etc. Alles waar "de normen en waarden" niet mee samenlopen.

Enter Pechtholt. Keer, na keer, na keer, na keer bevestigt hij het spreekwoord: "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet".

*DAAR* gaat het om. Niet om "miep-die-de-het-geile-meisje-van-pechtolt-was". Who cares. En who cares dat Pechtholt zijn leuter in een of andere 20+ jarige chick steekt. Nou en? Het zijn zijn daden van de afgelopen jaren waar we mee afrekenen.

Moet dat over de rug van die vrouw? Nee, misschien niet, maar het lukt ook niet ovr de rug van zijn afgeschafte referndum, of over zijn dubieuze steun voor de afschaffing van de dividentbelasting, of over ... etc... etc... etc ....

Dus "dan maar zo!!!*

peterdh | 07-09-18 | 22:36

Nee berbaar. Ik ben geen gierige krent, Die de 20 euro per jaar niet kan missen, om typefoutjes ongedaan kan maken.

Jij bent, on the other hand, iemand die praktisch 24/7 hier zuigt op een medium dat een bedrijf voor jouw beschikbaar maakt, en weigert om daar enige restitutie voor te geven. 24/7 zuigen aan een medium en lekker: "flikker op om terug te dragen aan de omgeving waarin je verkeerd". Zo kennen we links weer. Top berbaar! Val nog een keer over een aangepast woordje heen.

Ik help en betaal voor mijn aanwezigheid, net zoals in-real-life via de belastingen van mijn werk, en krijg daar zekere nuttige dingen voor terug. Zoals het aanpassen van een zin die ik geschreven heb die niet goed loopt.

Jjj zou ook wel baten bij zo'n bijdrage, dan kun je al jouw tegels vervangen door:i

- removed due to ignorance -

Dan hoeft joris zijn bed niet meer uit te komen.

peterdh | 07-09-18 | 23:27

@peterdh | 07-09-18 | 23:27
Nou sla maar weer aan het editen petertje want het lijkt weer nergens op.
"dat een bedrijf voor jouw beschikbaar maakt" & "24/7 zuigen aan een medium" het is allemaal te dom voor woorden.
Verder gaan Joris en ik prima door een deur dus no worries ;)

Berbaar | 07-09-18 | 23:44

Ahhh, ik snap het al. Je bent te dom om het te begrijpen.... Geeft niet, meer linkse en/of domme mensen hebben daar last van. Ik zal het uitleggen:

"iemand die praktisch 24/7 hier zuigt op een medium dat een bedrijf voor jouw beschikbaar maakt, "

Translatie voor de domme mensen:

Er is een onderneming, geenstijl, die ten behoeve van onder andere jouw linkse geleuter, hun servers en kapitaal beschikbaar stelt zodat jij jouw mening kan spuwen. Sommige mensen waarderen dat. En die mensen geven een kleine bijdrage terug. Sommige mensen zuigen, profiteren en hebben schijt aan de rest. Hun goed recht hoor. Maar als je, *zoals jij* hier dag in, dag uit profiteert van de servers van geenstijl, de bijdragen van geenstijl, de dagelijkse inspanningen van geenstijl , en geen ruk terug geeft, Dan moet je eens bij jezelf gaan nadenken hoe een vreselijke zuiger jij bent.

Als ik zo vaak op Joop had gezeten als jij hier, zou ik zelf wat centen aan hun over maken.

Maarja, puntje bij paaltje ben jij dus een dom iemand die geen wijs kan maken aan een beetje verkeerd opgestelde zinsbouw. Dan ben je al volledig de weg kwijt en ga je zeiken om het zeiken. En daarnaast zeik je ook nog eens met behulp van het platform waar je geen cent voor over hebt. Ondanks dat je er 24/7 bent te vinden.

Staat je lekker allemaal.

peterdh | 08-09-18 | 00:02
▼ 4 antwoorden verborgen

Volgens mij liggen Thierry en Greet volledig lam onder de tafel, onderwijl bedenken ze hoe de tekst van 1 enkele tweet er uit moet zien om Alexander een historische trap onder zijn kont te kunnen geven.

Febofiel | 07-09-18 | 22:36

Juist !

Peter-Rissing | 07-09-18 | 23:00

Penthouse Pechtold piepelt poppetje?

Doe_eens_normaal_man | 08-09-18 | 08:27

Eindelijk eens iets zinnigs over deze soap.
O ja Ebru, de hypotheek staat op mijn naam en ik ben gehuwd met scheiding van goederen. Dinertje?

Zyprexa20mg | 07-09-18 | 22:33

Anne is naar verluidt weer beschikbaar

Kompromat | 07-09-18 | 22:36

In verband met een hekel aan narcist Pechtold had ik maar niet echt op de zaak gereageerd. Maar dit stuk van Ebru vat wel goed mijn mening samen over de vrouw in kwestie. Een zwakke D66-vrouw, die zich vijfdubbel liet naaien. Drie keer door narcist Pechtold, een keer door de Privé en daarna door een tv-programma. Sommige vrouwen kunnen beter aan poweryoga gaan doen, dan aan mannen met machtsposities.

A.U.EnLeven | 07-09-18 | 22:32

Helder betoog toch.

AbVetnap | 07-09-18 | 22:32

Alexander Pechtold is 52... ik ben 66.

Kan me herinneren toen ik 46 was kwam ik in een midlifecrisis terecht.
Je wilt jezelf als man nog een keer bewijzen... dit heeft bij mij ongeveer 6 jaar geduurd tot ik 52 was.
Pechtold is nu op een leeftijd dat de midlife crisis bijna voorbij is.

Als hij behoefte heeft... ben bereid met hem hierover te praten.
Als Alexander dit mij even laat weten - dan zal ik hem direct morgen bellen.

sociaal_econoom | 07-09-18 | 22:31

Krijg nu verzoeken van andere mannen rond die leeftijd - sorry... normaal gesproken doe ik dit niet, maar voor Alexander maak ik een uitzondering.

sociaal_econoom | 07-09-18 | 22:36

Een man met ruggengraat blijft bij z’n vrouw (in voor- en tegenspoed).

Elmauro | 07-09-18 | 22:24

Toen ik 15 jaar geleden ja zei bedoelde ik ook ja. En natuurlijk zijn er wel momenten dat ik denk: waarom zijn we hier ooit aan begonnen maar dan werk je eraan. Maar buiten de deur rondkijken getuigt van geen ruggengraat en als je toegeven aan een verliefdheid terwijl je ook zou kunnen investeren in je relatie met je vrouw, ook.

Elmauro | 07-09-18 | 23:05

Alles wat Fatwabuster zegt. Dat 'lijden' heeft JC al voor ons aan het kruis gedaan. Als de koek op is, dan is ie op.

BlowingBubbles | 08-09-18 | 13:34
▼ 6 antwoorden verborgen

Ik zal het knuppeltje maar gooien... mannen en vrouwen zijn niet gelijk en al zeker niet in deze situatie. Elke man hierboven die zo’n mishandelde vrouw niet steunt, of zelf de schuld geeft is geen knip voor de neus waard. Ach, helaas geldt dat tegenwoordig voor het merendeel van de “mannen”, ze hebben slechts het uitsteeksel nog tussen de benen hangen, de rest is allang verdwenen.

Oh en Ebru, dat jij een lichtend voorbeeld van feminisme bent, wil niet zeggen dat het leed van een ander onterecht is. De ogen van een moeder (en vader) zien de wereld nu eenmaal anders, heel anders.

Lood om oud ijzer | 07-09-18 | 22:20

Passievol... uiteraard

Lood om oud ijzer | 07-09-18 | 22:35

Zo, deze is even tweemaal scherper dan het Ebru vanavond is gelukt. Ik meende hiervoor ook al dat er nog zoiets bestaat als je verantwoordelijkheid nemen als minnaar/man/vader, ook als het jezelf even niet uitkomt. Het is een te generaliserend en eenzijdig beeld wat Ebru heeft geschetst. Wellicht heeft dat iets met haar eigen vernauwde blik althans op dit punt te maken.

suscrofa | 07-09-18 | 22:36

Lood om oud ijzer | 07-09-18 | 22:35
Ik zie het al een tijdje maar het is te triest voor woorden. Wat een sukkel

Ongeblustekalk | 07-09-18 | 22:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik vind het moreel niet fris van een politiek leider van een regeringspartij van Nederland om zo'n ongelijke relatie aan te gaan met een knappe jonge vrouw. Een vrouw die met een jong gezin met drie kinderen in een rijtjeshuis woont en waarbij haar huwelijk daardoor is stukgelopen alsook die van jezelf. En uit die relatie worden ook nog eens twee kinderen geboren, waardoor je, samen met je eigen twee kinderen uit je eerdere huwelijk, in totaal zeven kinderen achterlaat die met grote vraagstukken blijven zitten in hun verdere leven. Kinderen wier bestaan steeds op de lachspieren van de mensen gaat werken wanneer ze het horen.

Je gaat voorbij aan de impact die het heeft op zo'n jonge vrouw die jouw gelijke niet is, als je een affectieve relatie met haar aangaat. Zo'n vrouw moet je dan niet vertoornen door haar maar te dumpen als er geen rede meer mogelijk is met haar in een verschil van mening. Die vrouw zit de komende achttien jaar opgesloten in de dagelijkse zorg voor al die kinderen, ze kan geen kant meer op. Ja, ze was dom en wie lacht haar niet uit. Door zo te doen met zo'n vrouw geef je een groot signaal af. Het signaal dat het jarenlange politiek leiderschap zo'n tol van je eist dat het in je privéleven allemaal in de soep loopt. Het is misschien beter dat je hieruit verlost wordt en als oppasvader van zeven kinderen met wachtgeld op de bank gaat zitten met lego duplo bouwsteentjes. We zitten anders steeds met argusogen te volgen hoe vrouwelijke kamerleden en de vrouwelijke partijvoorzitter zich houden als ze naast jou zitten.

DitjaarkrijgikAOW | 07-09-18 | 22:19

Ik dacht dat DitjaarkrijgikAOW al jaren deze nick heeft.

Jan Dribbel | 07-09-18 | 22:31

"als je een affectieve relatie met haar aangaat"
Een relatie met een narcist is nooit affectief. Daar ging de vrouw aan voorbij. En vele anderen die haar zielig vinden ook. Geloven in de liefde van een narcist is precies dat: geloven in sprookjes.

A.U.EnLeven | 07-09-18 | 22:45

Narcisme, blijf zo ver mogelijk uit hun buurt, iedereen die er een kent, weet hoe ze zijn,,

gato | 07-09-18 | 22:59
▼ 1 antwoord verborgen

Neem een politicus, noem hem Pechtold, en ga er een relatie mee aan.
Zo'n man is weinig thuis om 's avonds aan tafel met het gezin aan de andijvie stamppot te gaan. Die maakt vele uren, die staat vaak 24 uur op alert, die vergadert en reist van hot naar her, de hele wereld rond en komt daar van alles tegen, ook heel veel verleidingen. Als het een man is die 'weggevertjes' in welke vorm dan ook niet afslaat, dan kun je misschien wel een beeld vormen van wat voor een relatie partner dat zal zijn..............
Sommige vrouwen malen daar niet om, die hebben over geld niet te klagen en hebben zo hun eigen "hobbies"...........
Was het mogelijk geweest dat Juliana van Bernhard zou scheiden of Elisabeth van schuinsmarcheerder Prins Philip? Nee die vrouwen hebben de taak dat maar te vergeven.

Memek | 07-09-18 | 22:17

Als vrijgezel kun je gelukkig gewoon nog op de parkeerplaats afspreken.

knutsel_ | 07-09-18 | 22:41

Of in het fietsenhok.

Kuifje-in-Afrika | 07-09-18 | 22:51

Het fietsenhok is wegbezuinigd. Dat wordt toch het Haagse Bos dus.

Eric Newby | 07-09-18 | 22:58
▼ 1 antwoord verborgen

In de Franse revolutie waren dit soort types snel een kopje kleiner.

goedrechts | 07-09-18 | 22:16

Sorry, maar dit is gewoon woordenkots.

Ggroengras | 07-09-18 | 22:15

Een slonzig stuk met weinig betekenis. Ik heb gezegd.

Eric Newby | 07-09-18 | 22:25

Ik val er slechts over dat Pechtold jan en alleman de maat neemt, maar zelf geen haar beter is dan de rest. Dat ontploft een keer in t gezicht

Weerduivel | 07-09-18 | 22:12

Geheel, goed stuk Ebru..... maar heb wel moeite met je slotconclusie:

Dat heel Nederland opeens #teamknapmidlifemeisje is ipv #teamnarepoliticus is typisch Nederlands: ongeëmancipeerd tot op het bot. We hebben nog een lange, lange weg te gaan.

Ik ben voor geen enkel team en zeker niet voor #temnarepoliticus....... als er al wordt gekozen dan is men voor #teamknapmidlifemeisje omdat 80 procent (dit is een wilde gok) een grafhekel hebben aan Alexander Pechtold, de nationale vingerwapperaar...... en dat is de laatste keer dat ik zijn volledige naam tik!

Fatwabuster | 07-09-18 | 22:11

En dat is nu precies wat Ebru bedoelt.
U handelt en kiest niet, zoals Ebru, met ratio en verstand maar met de onderbuik.
Een hekel aan iemand hebben zou het oordeel over een casus niet moeten vertroebelen.
Dank voor het bevestigen van Ebru's punt lol

Berbaar | 07-09-18 | 22:37

@Berbaar.... leren lezen jonkie, begrijpend lezen........ toedels!

Fatwabuster | 07-09-18 | 22:39

Kijk, dat je je laat bezwangeren door een getrouwde vent, ach daar kan ik nog wel inkomen. Liefde makt blind en misschien was hij wel heel goed tussen de lakens.
Maar dat je jezelf laat bezwangeren door een moreel gedegenreerde rat, daar kan ik met mijn pet niet bij.

Zapata10 | 07-09-18 | 22:09

Dat hij in al zijn onmetelijke onwetendheid heel Holland Naait (hmmm, leuk programma format) en dan nog denkt goed te doen ook, heeft niets te maken met zijn escapades tussen de lakens.
-
Zij moest zelfs pillen slikken om in de mood te komen, maar dan nog moet ze wel een enorme lust hebben. Ga er maar aanstaan, sex met het walgelijkste wat mannelijk Nederland te bieden heeft (mogelijk zelfs in EU verband in dit geval, maar ja Juncker en Timmersfransie vormen echt een klasse apart).
-
Zal ze van nature een slechte smaak hebben? En alleen iets in hem hebben gezien, omdat zij haar morele X66 leider aanbad?
Zal ze in huis ook een interessant schilderij hebben van een BN-er? Bijvoorbeeld een erotisch zelfportret van Fransisco Jole?

bananabanana | 07-09-18 | 22:42

Nogal een interessante opmerking.

Ongeblustekalk | 07-09-18 | 22:45

Had iemand al gezegd dat gevlijd met ei geschreven dient te worden?

decaliter | 07-09-18 | 22:09

neuh, we zijn namelijk geen spellingneukers

Zapata10 | 07-09-18 | 22:10

Zeur niet, hij heeft gewoon gelijk. Ebru heeft er een pietsie met de pet naar gegooid vandaag.

Eric Newby | 07-09-18 | 22:27

Als twee D66’ers een relatie hebben kunnen ze er in iedergeval op vetrouwen dat ze beide niet zijn te vertrouwen.

Oeloeboeloe | 07-09-18 | 22:08

De duivel gaat dan liever beneden op de bank liggen.

Binkoo | 07-09-18 | 22:31

Is wellicht een 69 positie voor hen het beste. Kunnen ze elkander in een dreigende conflictsituatie pijn doen waar het ook echt gemeen pijn doet.

suscrofa | 07-09-18 | 22:39

suscrofa | 07-09-18 | 22:39
"Ik zal je b*ffen tot je scheelziet, mormel!!" Dat idee?

Eric Newby | 07-09-18 | 23:14
▼ 1 antwoord verborgen

Wat zijn we weer lekker bezig de sleepwet zou wel eens een krasje op ons privé leven kunnen maken, maar wat smullen wij van de roddel en achterklap als het om een politicus gaat.

botbot | 07-09-18 | 22:07

Smullen? Hoezo Smullen? Die Lokdoos is gewoon verbaal incontinent en daar wordt over gesproken.

Gravin v Kippenbouth | 07-09-18 | 22:13

Ik dacht even dat ik een column in de Viva las

Balgesjaakt | 07-09-18 | 22:07

ik denk nu steeds dat ik bij de tandarts zit te lezen in de privé

bozeboep | 07-09-18 | 22:56

Je hebt groot gelijk, maar ik ben vooral blij dat de ware aard van Pechtold eindelijk eens publiek wordt gemaakt. Ik kots die kerel al jaren uit. En ja ik weet, als hij weggaat komt er weer een nieuwe kwal op zijn positie, maar dan zijn we voorlopig in elk geval van deze gek af. Zo eng als Pechtold was zelfs Tom De Graaff niet, die Pim Fortuin vergeleek met extreem rechts en Hitler. Ik hoop in elk geval dat de ogen bij mensen eens open gaan en D66 net zoals de PVDA gewoon eindelijk eens af zijn.

BluRay | 07-09-18 | 22:01

KeesVee draait zich in de coulissen al warm. Totdat blijkt dat hij meerdere "superstagiairs" heeft gelikt. Dan is het toch echt de beurt aan windjack Rob Jetten.

Graaf_van_Hogendorp | 07-09-18 | 22:06

Hell hath no fury like a woman scorned, en Don't stick your dick in crazy
Dat wist Pechie nog niet, wereldvreemd en naief.

Verder wat Ebru zegt. Dus twee losers

selectief verontwaar | 07-09-18 | 22:01

Als expert deel je dat mede, kijk eens naar het draadje boven je en jouw slipje.

Ongeblustekalk | 07-09-18 | 22:04

Dus eigenlijk is Arrogander Pechtold een soort Surinamer. Een beetje buiten de deur neuken zonder verantwoordelijkheid te nemen met meerdere kinderen bij meerdere vrouwen.

Osdorpertje | 07-09-18 | 21:59

Wil je ordinaire corrupte populistische politici niet vergelijken met fiere trotse Suri's?

Graaf_van_Hogendorp | 07-09-18 | 22:03

Hoeveel kinderbijslag ontvangt hij? Daar kun je vast wel een appartementje-aan-zee van kopen.

Kuifje-in-Afrika | 07-09-18 | 22:04

Daarom moest Blok van Pechtold ook afstand nemen van zijn uitspraken dat Suriname een failed state is.

bozeboep | 07-09-18 | 22:58

Ik heb het idee dat veel verschillende partners hebben niet goed is voor een mens, de hechting wordt slechter en de SOA's, alle risico groepen zijn degene die veel verschillende partners hebben zoals homo's en Afrikanen. Kijk ik ook naar Surinamers leuke vrouwen maar ze zorgen altijd alleen voor hun kinderen, ik ken er niet een waar een vader aanwezig is.

Papierversnipperaar | 07-09-18 | 21:59

Bedoel je dat Surinaamse vaders niet van hun kinderen houden en ervoor zorgen? Je kunt beter even Premium lid worden, dan kun je je reactie nalezen en verbeteren.
Want dit slaat nergens op, succes met aanmelden.

bananabanana | 07-09-18 | 22:08

bananabanana: Kenny B toffe gozer, 5 kids bij 3 vrouwen, Sylvana S heeft hoeveel halfbroers/zussen? moet ik een lange lijst maken?

selectief verontwaar | 07-09-18 | 22:12

@selectief ook de pappie van Klavertje nam de kuierlatten.

bozeboep | 07-09-18 | 23:00
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Humstruks | 07-09-18 | 21:56

Ach, na Han ten Broeke lijkt het erop dat Alexander Pechtold nu zijn eigen affaire mbt zijn privé liefdesleven gaat beleven.

Ik weet van beide zaken te weinig, eigenlijk niets, op wat ik in de krant en op internetfora zoals dit lees, na. Heel globaal, maar beseffende dat ik ernaast kan zitten, lijkt het mij dat de affaire Ten Broeke erg "dun" is, althans niet zijn rigoureuze stap om zijn Kamerlidmaatschap op te zeggen, rechtvaardigt.

Maar als dat zo is, dan lijkt het me wel dat Pechtold zich eens achter de oren moet krabben en zich af moet vragen of het, gezien de uitlatingen van deze Anne Lok, niet verstandiger is om Han's voorbeeld te volgen. Als Han zichzelf wellicht al zag als "aangeschoten wild", dan zijn er bij Pechtold toch wel op zijn minst één poot, één vleugel , en een stuk van zijn staart afgeknald.

Wel verbaas ik me er regelmatig over dat eea bij de Fransen zo rimpelloos lijkt te verlopen. Ik ken Frankrijk en de Fransen te slecht om te kunnen oordelen (tijdens die vakanties van twee weken in de Dordogne en de Provence en Bretagne leer je niet de volksaard echt kennen), maar in Frankrijk schijnt een buitenechtelijke affaire, een "maitresse" haast een geaccepteerd onderdeel van hun cultuur te zijn. Zelfs presidenten hebben een maitresse: ik geloof dat er een aantal jaren geleden brieven van Mitterrand? of was het een andere? aan zijn - clandestiene - geliefde zijn gepubliceerd; die vorige president, Hollande, een m.i. nauwelijks aantrekkelijke man, had wel een relatie met een uiterst aantrekkelijke actrice oid. Ik geloof dat alleen DSK (Dominique Strauss-Kahn) indertijd een probleem had, omdat hij een kamermeisje tot sex wilde dwingen, maar dat was in de VS.

Maar verder lees je volgens mij nooit over sex-schandalen in Frankrijk. Hoe kan dat?

Dr_Johnson | 07-09-18 | 21:53

Dr_Johnson | 07-09-18 | 23:13

We hebben en houden verschillen van inzicht, dat laat ik zo, het is je gegund; wellicht is dat wederzijds.
Dat woord stagiair was inderdaad fout.
Nog 1 laatste toevoeging, die alom bekende relatie van Pechtold, heb ik niet uit de roddelbladen (waar ze ongetwijfeld in gestaan zullen hebben), de foto's (oorspronkelijk van de Story) van het verliefde paar stonden ook op Geen Stijl, handje in handje (niet Koolmees), vandaar.

Memek | 07-09-18 | 23:34

Ybeltje Berckmoes had het in haar boek al over een affaire waardoor Ten Broeke geen minister kon worden. Dat was in 2017. Pechtold en zijn scharrel stonden volop in de roddelbladen en volgens mij ook op GS, dr Johnson. Beetje de vakliteratuur bijhouden hè.

Kuifje-in-Afrika | 07-09-18 | 23:40
▼ 9 antwoorden verborgen

Wat heb ik dit gemist de afgelopen week.
Een doordacht feministisch geluid.
Van een vrouw met turkse roots notabene.

Papa Jones | 07-09-18 | 21:51

Alles bij elkaar opgeteld is het toch de schuld van Wilders.

Mark_D_NL | 07-09-18 | 21:30 | reageer | favorietblock
Fake news, Lok is vreemdgegaan met Penthouse doordat Sjerry op de foto ging met een Vlaamse belhamel die stoute dingen over immigratie zei en in het verleden zich lelijk heeft uitgelaten over het vermeende glazen plafond van vrouwen.

Anders had ze zich nooit laten bezwangeren door die tuinlaaf met blauwe pillen.

Graaf_van_Hogendorp | 07-09-18 | 21:51

Fuck, leest de AIVD ook mee?
-
Dit is echt een noodgeval, Ebru is een gevaar voor ons mannen. We moeten handelen voordat ze haar soortgenoten wijzer maakt dan tot nu toe het geval is. De naïeve GroenLinks/X66/PvdA stemmende meiskes kun je alles wijs maken, maar dit is andere koek. Een kritische vrouw, die zelf kan analyseren en zich bediend van een realistisch wereldbeeld.
-
Dit gevaar moeten we in de kiem smoren heren.
Mannen bij de AIVD kom in actie neem je verantwoordelijkheid en laten we haar via de NPO beschimpen, ongeloofwaardig maken, demoniseren en alles wat nog meer nodig is doen om de emancipatie 2.0 golf te voorkomen. De draaiboeken daarvoor liggen klaar op de plank en ze er veel ervaring mee.
-
Ik was net zo gewend aan vrouwen die de Prive bellen en verzoeken om niet over haar priveleven te schrijven, na haar breuk met de X66 in de gemeenteraad (niemand kende deze X66 topper overigens).
Want tijdens haar relatie met Alexander is ze kloterig behandeld en mentaal gebroken door zijn verotte, achterbakse gedrag maar dat moet prive blijven.
Het verhaal zou ook niet eerlijk zijn tegenover haar kinderen, die dan in de Prive lezen dat ze geestelijk onder druk is gezet, zodanig dat ze onder dwang abortus heeft laten plegen (dus heeft ze 'het' met hem gedaan, gadver, kots, brrrrr).
En wat doen die onbetrouwbare lui van de Prive? Dat verwacht je toch niet, dan kun je niet anders dan de Telegraaf bellen en vertellen dat journalisten van de Prive zomaar verhalen schrijven in hun blad terwijl het prive is.
Daarna kun je niet anders dan bij RTL als special gast benadrukken dat je geen media aandacht wil en dan gaat die Twan Thuis nog vragen stellen ook, nou ja weer zoiets.
Nou hopen dat ze snel mentaal hersteld en snel weer in de gemeenteraad inzetbaar is voor de X66.
-
Heerlijk naïef, moeten we als mannen koesteren. En dan komt daar ineens Ebru om de hoek zeilen en vertelt straks aan al die andere vrouwen, via haar mediakanalen dat de wereld toch echt anders in elkaar zit.
HELP, mannen we moeten in actie komen!

bananabanana | 07-09-18 | 21:50

Ben jij het Asha? Zit jouw kunstenaars vriend nu met een dikke grijns naast je?

Ongeblustekalk | 07-09-18 | 22:01
-weggejorist-
Rest In Privacy | 07-09-18 | 22:03

Hoe vaak was jij ook al weer getrouwd, Ebru? Je weet er alles van zo te horen, terwijl ik meende dat je vrijgezel was.

bergsbeklimmer | 07-09-18 | 21:48

Sterker nog, Ebru is ook vrouw!

laatste_waarschuwing | 07-09-18 | 21:54

Er zijn maar weinig vrouwen die het voor mevrouw Lok opnemen, valt me op...

lingo star | 07-09-18 | 21:47

Ik kan me gewoon niet inleven in een vrouw die zoiets als Pechtold in haar bed neemt. Met haar leeftijd weet ze dat hij moreel verwerpelijk is en daarbij is het een spuuglelijke kerel. Een vrouw die genoegen neemt met Pechtold en dan met haar leeftijd is zelf ook een zak hooi.

bozeboep | 07-09-18 | 22:35

Pechtold is een zelfverzekerde man die goed kan lullen en ook nog heel bekend is. Bosjes vrouwen die voor zo'n man vallen.

Kuifje-in-Afrika | 07-09-18 | 22:47

@bozeboep | 07-09-18 | 22:35
We zullen maar stoppen bij "Ik kan me gewoon niet inleven" want dat is het hele punt, de rest is geneuzel.

Berbaar | 07-09-18 | 23:32
▼ 7 antwoorden verborgen

Ebru heeft gelijk dat die Lok zelf ook schuld heeft vanwege haar volstrekt vrouwelijke naïviteit als gevolg van haar ongeëmancipeerd zijn (hoewel ik me afvraag of dit wel een juiste beoordeling is.. misschien is ze wel sluwer dan wij allemaal doorhebben..), maar als zo'n 'onnozel' maar best wel knap vrouwtje uit de provincie door een gescheiden politiek lulletje uit Den Haag wordt bezwangerd moet vooral de laatste zijn verantwoordelijkheid nemen, dat betekent zichzelf storten in een nieuw familie-avontuur (leer maar liefhebben dan, hij had toch ook naar de hoeren gekund als het alleen om de sex ging?) of haar op emotioneel en financieel vlak ondersteunen cq schadeloos stellen. Enige wat deze hypocriete egotripper haar had te bieden was een lift naar de abortuskliniek. Misschien heeft Lok iets met haar geëmancipeerd zijn, maar P. denkt dat hij de Zonnekoning is en iedereen voor hem moet buigen, zelfs zijn eigen pik; vandaar de pillen.

suscrofa | 07-09-18 | 21:46

Het mooie is dan wel hoe langer de despoot aanblijft, des te meer hij het hele anti-democratische D666 in zijn val meesleurt. Daar gaan we dus nog veel plezier aan beleven.

knutsel_ | 07-09-18 | 21:53

@knutsel_
Ja satans werk heb ik de afgelopen jaren mogen zien van deze duivelse partij. Laat ze nu maar vechten voor hun zelfbehoud. In de arena ermee ! Een spektakel willen we zien. Tom Waits "Into the arena".

suscrofa | 07-09-18 | 22:19

Correctie: "In the colosseum" bedoelde ik.
The women all control their men With razors and with wrists And the princess squeezes grape juice On a torrid bloody kiss What will you be wearing there The lion or the raven hair? The flesh will all be tearing But the tail will be my own In the colosseum tonight This one's for the balcony And this one's for the floor As the senators decapitate The presidential whore The bald headed senators Are splashing in the blood The dogs are having someone WHo is screaming in the mud In the colosseum tonight Now it's raining and it's pouring On the pillaging and goring The constable is swinging From the chains For the dead there is no story No memory no blame Their families shout blue murder But tomorrow it's the same In the colosseum A slowly acting poison Will be given to the favorite one THe dark horse will bring glory To the jailer and his men It's always much more sporting When there's families in the pit And the madness of the crowd Is an epileptic fit In the colosseum No justice here, no liberty No reason, no blame There's no cause to taint the sweetest taste of blood And greetings from the nation As we shake the hands of time They're taking their ovations The vultures stay behind In the colosseum, in the colosseum In the colosseum tonight

suscrofa | 07-09-18 | 22:24

Mw Lok heeft zich in 1 ding vreselijk vergist, en dat is de macht van Pechtold, zelfs als het misgaat. Die door de wol geverfde arrogante Pechtold die al met menig schandaal is weggekomen, is heus nog wel zodanig bij de pinken, dat hij scenario's en advocaten klaar heeft liggen om aanvallen als deze te negeren en/of te doen kenteren. En dat kan hij heel lang volhouden. Hij is de capo di capi binnen D66, niemand durft hem echt af te vallen, anders heb je een paardenhoofd in je mandje.
Ben benieuw of er iemand tijdens een D66 congres überhaupt z'n bovenlip durft op te trekken. Het probleem is niet slechts A.P. het is de hele D66 kliek die niet achter Lok staat of durft te staan. Anders vertrek je uit jezelf; dan ben je solidair met die vrouw.
En daar staat mw. Lok alleen en verlaten met haar kindjes. Heb je nu spijt van je keuze voor Pechtold? Of had je je kinderen beloofd dat ze een leuke nieuwe papa zouden krijgen..........
Pechtold vertrekt t.z.t. heus wel, dat duurt niet lang meer, maar dan met bloemen en een staande ovatie van zijn troepen. De nieuwe Pechtold zal u verrassen. Hou de halfstok vlag maar paraat.

Memek | 07-09-18 | 21:46

Jolo vond ik anders, maar dat komt omdat ik ook wat inside-info over deze eindredacteur heb. Bovendien gaf hij zijn misdragingen zelf toe, in dat geluidsfragment.

Kuifje-in-Afrika | 07-09-18 | 22:55

Net alsbij Zijlstra: vertrok met luid geklap in de Kamer. Normaal zou zijn dat zo een met stille trom zou moeten vertrekken. Het zegt wel heel veel over de normen en waarden daar in Den Haag. De norm daar is: alles mag alles niemand het ziet en als het uitkomt zien we wel verder. Zeg maar de norm in de vroege Middeleeuwen.

bozeboep | 07-09-18 | 23:08

@Kuifje-in-Afrika | 07-09-18 | 22:55
Maar het mechanisme is hetzelfde.
De bron is zum kotzen dus zal niemand zich daar op beroepen en sluiten de rijen zich.

Berbaar | 07-09-18 | 23:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Never drive a car when you're dead. (Waits)

Poesmobiel | 07-09-18 | 21:44

Zolang het geen minderjarige is waar de man z’n lol mee beleefd: who the fuck cares.
Z'n lol mee beleeft - deze is met een t, Ebru.
In het andere geval, een d, kan het op 2 manieren: combinatie met voorgaand werkwoord, zoals 'heeft beleefd', of niet als werkwoord maar voor de vorm, als een bedoeling bijvoorbeeld, zoals 'hij probeerde respectvol en beleefd' etc.

Ik geef toe, Nederlands is net zo moeilijk als foutloos neuqen.
Is hier ook nog best een eis, vaak. Vandaar.

Kudtkip | 07-09-18 | 21:43

Iemand Esther van Fenema al gebeld voor Ebru? Aardige casus hier...

DT71 | 07-09-18 | 21:43

Oh dus Pechtold is zielig. Want hij is getrouwd. Ja daar kan hij natuurlijk ook
HELEMAAL NIKS AAN DOEN.
ach huilie huilie. Wat moet hij het móeïlijk hebben in zijn leven.

zazkia | 07-09-18 | 21:42

Ik lees nergens dat Pechtold zielig is.

Papa Jones | 07-09-18 | 21:53

Papa Jones | 07-09-18 | 21:53
Het staat er niet, maar hij is het wel.

Eric Newby | 07-09-18 | 21:59

Scherp, spijker kop enzeau qua emancipatie.
Dank Ebru.
Een beetje begrip of medelijden voor mevrouw Lok heb ik dan weer wel.
Ze lijkt me niet de meest stabiele en verder heb ik de indruk dat ze er door Privé een tikkeltje ingeluisd is.
Hele verhaal is verder een storm in een kopje thee.

Berbaar | 07-09-18 | 21:42

@Fatwabuster | 07-09-18 | 22:13
Spann0nd knul.
Boeit verder natuurlijk helemaal niet wat U van Peggie vindt.
Maar misschien lucht het op, da's altijd winst voor gefrustreerde types zoals U lijkt me.

Berbaar | 07-09-18 | 22:25

@Berbaar...... knul, val een ander lastig met je sarcastische gemiep...... kssssssssst!

Fatwabuster | 07-09-18 | 22:32

Fatwabuster | 07-09-18 | 22:13
Waar je 'is' zei, moet 'heeft' staan. Stop de tijd.

skoftig | 07-09-18 | 22:53
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik ben wel een liefhebber van triootjes, maar kan iemand mij vertellen wat een duo-raadslid is?

Kuifje-in-Afrika | 07-09-18 | 21:41

Probeer google eens. Of ben je daar te lui voor.

beter-laat-dan-nooit | 07-09-18 | 21:55

Ik wil best wel een duo met zo'n raadslid doen.

Kuifje-in-Afrika | 07-09-18 | 22:02

Een soort van duo penotti, maar dan anders.

Gravin v Kippenbouth | 07-09-18 | 22:04
▼ 1 antwoord verborgen

Beleeft.

Een paard | 07-09-18 | 21:41

Sterkte

kleurdoosje | 08-09-18 | 11:52

Hè Ebru, dit had je beter in een mail naar die smakeloze dame kunnen sturen i.p.v. publiceren voor een groot publiek

rexmundi666 | 07-09-18 | 21:37
-weggejorist en opgerot-
ikpislauwbier789 | 07-09-18 | 21:30
▼ 4 antwoorden verborgen

Alles bij elkaar opgeteld is het toch de schuld van Wilders.

Mark_D_NL | 07-09-18 | 21:30

Nee, ik vind het een grote fout van Putin.

Kuifje-in-Afrika | 07-09-18 | 21:42

Kuifje-in-Afrika | 07-09-18 | 21:42
Putin is ook de schuld van Wilders.

Eric Newby | 07-09-18 | 22:01

Eric, daar heb je een punt.

Kuifje-in-Afrika | 07-09-18 | 22:02
▼ 3 antwoorden verborgen

Vijf kinderen tja..

Bokito ergo sum | 07-09-18 | 21:30

Mark_D_NL | 07-09-18 | 21:44
Hoeveel kinderen heb jij Mark? (van jezelf)
Ghahahah, loserT.

Ongeblustekalk | 07-09-18 | 22:13

@OB Ben je weer ongesteld?

Mark_D_NL | 07-09-18 | 22:35

Mark_D_NL | 07-09-18 | 22:35
Hoeveel kinderen heb jij mark, of heb jij een pindakaasvloermentaliteit, net als die indiaan hier. Anderen de maat nemen is niet tof he.
Vertel eens...

Ongeblustekalk | 07-09-18 | 22:42
▼ 2 antwoorden verborgen

Anne moet zich nu heel bezopen voelen. Alles in de publiciteit gegooid, zo van dan ben ik je lekker voor, en dan reageert er niemand. Ja, haar collega, fractieleider van D66 in Meppel met maar één zetel in de raad. En verder niemand, iedereen beroept zich op privé. En Pia Dijkstra zit nog even trots naast Pechtold in de Tweede Kamer.

Ik reaguur al 5 jaar | 07-09-18 | 21:29

Laten we maar even afwachten of dat zo blijft.

Lupuslupus | 07-09-18 | 21:33

Haha ja iedereen heeft het nu over prive behalve als het over trump gaat.

Sjonie01 | 07-09-18 | 21:42

Sex zit voor de man altijd een heel duur prijskaartje aan.
Het beste is het ouderwetse handkarren met pornhub.
Mocht je echt vlees en bloed willen, ga dan gewoon naar de hoeren.
Iedereen wil wel een John Kennedy zijn, of een Djenghis Khan, maar in de praktijk loopt het dan uit op een Ruud Gullit-je...

King of the Oneliner | 07-09-18 | 21:28

Spijker, kop en helemaal mee eens.
Het is alleen geen reden om het gedrag van Arrogander niet wereldkundig te maken.
Het is van belang voor een belangrijk deel van de kiezers. Weliswaar niet het meest intelligente deel van het electoraat, maar dat vind je toch niet bij de D66 kiezers.

jemagookniksmeer | 07-09-18 | 21:28

Lekker solidair met je eigen soort, de vrouw als compleet stupide neerzetten.
(mannen denken nu, hmm ebru heeft gelijk)

Ongeblustekalk | 07-09-18 | 21:27

Waarschijnlijk denken de meeste mannen 'o vindt Ebru dat? mooi hoor' en gaan gewoon verder met hun leven.
Lupuslupus | 07-09-18 | 21:38

Ik had mijn visie op mw. Lok al voordat Ebru dit publiceerde, en daar blijkt weinig verschil in te zitten. En ik zou niet weten voor welke politiek schandaal ik mijn leven überhaupt zou moeten onderbreken, ik vrees dat ik dan helemaal niet meer aan leven toekom.
En ik herhaal, fiets een stel kinderen en een abortus verhaal erin en de klepel zwaait richting de vrouwspersoon. Dat mens wist toch wat voor een lul die Pechtold was. laat me niet lachen. Dat je met die ambitie je kinderen van hot naar her sleept, die ook een eigen leven/straat/ex-vader/school/vriendjes hebben, dat is nou bepaald niet zo fraai mw. Lok.
Maar dat kunt ze vast wel uitleggen, daar heeft u ervaring in.

Memek | 07-09-18 | 21:57

Maar dat kunt ze vast wel uitleggen, daar heeft u ervaring in.
Correctie: dat kan ze vast wel uitleggen, daar heeft ze ervaring in.

Memek | 07-09-18 | 22:04

de waarheid mag gezegd punt

bozeboep | 07-09-18 | 22:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik hoop echt dat GS de von Stauffenberg wordt die wel slaagt.

skoftig | 07-09-18 | 21:26

In Amerika noemen ze zo iemand een homewrecker.

knutsel_ | 07-09-18 | 21:26

En het mokkel dat de benen uit uit elkaar doet a whore.

Ongeblustekalk | 07-09-18 | 21:29

of een pussy-destroyer en mindfucker

King of the Oneliner | 07-09-18 | 21:29

Anyway, doet natuurlijk niets af van het feit dat Pechtold inderdaad een smerige hypocriet is.

knutsel_ | 07-09-18 | 21:42

Ben benieuwd hoe ollongren aan haar plositie is gekomen. Met de pilletjes van tegenwoordig weet je het maar nooit.

watazooi | 07-09-18 | 21:25

Zij was toch de buitenvrouw van Bea?

Binkoo | 07-09-18 | 21:29

Een vrouw waarmee je je een weekend kunt terugtrekken in je appartementje aan de zee voor een wijntje, een strandwandeling en betekenisvolle gesprekken. Om er vanaf maandagochtend weer een pittige week tegenaan te gaan met praatjes, pillen en poeders. Soms zou ik ook wel eens partijleider willen zijn. Maar dan zonder abortuspil.

Hoen | 07-09-18 | 21:23

Pechtold is dus straks oppas vadder van zijn twee eigen kinderen en de vijf kinderen van Anne, op wachtgeld tot zijn pensioen dat wij met zijn allen moeten opbrengen.

Twee Jeetjes | 07-09-18 | 21:22

En dit is waarom jij je geld volledig waard bent Ebru. Top!

Zuigen kreng ! | 07-09-18 | 21:22

Pechtold is gewoon een "piep" en een "piep". Werkelijk zelden zo'n "piep" van een "piep" gezien en echt ongelooflijk dat die "piep" met al zijn "piep" gedrag (nog) steeds weg komt.
Manmanman, wat een "piep".

En dat meiske en die relatie van hullie interesseert me werkelijj geen "piep".
Zolang die "piep" maar opbokt uit de publieke ruimte met zijn "piep" grafkop ( vind ik wel kunnen want feit).

WasHetMaarMakkelijk | 07-09-18 | 21:22

Ja, nou, en? Tuurlijk is het privé, tuurlijk is het haar eigen domme schuld maar hé:
Zo ‘n kans om Pechtold af te serveren laat je toch niet liggen?

ristretto | 07-09-18 | 21:21

Exact, een goed verhaal moet je niet kapot checken. Peggold bashen is altijd goed.

Graaier | 07-09-18 | 21:26

Spijker
Kop
Raak.

Ebru, you nailed it.

Wijze uit het Oosten | 07-09-18 | 21:20

Exactly my words. Mw. Lok is willens en wetens met de meest verachtelijke Pechtold onder de klamme lappen gedoken. Heeft haar ambities boven haar kinderen gesteld, en kan nu de volgende verhuizing en relatie aan haar kinderen uitleggen. En dan nu janken dat ze zich slecht behandeld voelt.
Er waren 2 mensen in dit verhaal en een daarvan is Lok. Wellicht heeft ze een hele goede reden gehad om die arrogante lul leuk te vinden. Ik zou niet weten welke. Maar ja beide D66'ers, misschien zegt dat genoeg.

Memek | 07-09-18 | 21:26

Laten we hopen dat AP aanblijft er er nog meer troep naar buitenkomt, en dat ie ook daarna nog steeds aanblijft. Kereltje is insignificant vergeleken met de plannen die D66 voor dit land heeft, en moet m.i. meehelpen om het zetelaantal van D66 te decimeren.

skoftig | 07-09-18 | 21:17

Mooi zo’n autobiografisch verhaal.

Graaier | 07-09-18 | 21:12

In het kader van de diversificatie worden nu ook blanke mannen geacht er meerdere buitenvrouwen op na te houden.
<D66 modus off>

skoftig | 07-09-18 | 21:11

Dan zal elke buitenvrouw dus ook meerdere relaties met mannen moeten hebben, anders zijn ze snel op.

Binkoo | 07-09-18 | 22:21

Oh, ik dacht eigenlijk dat vaak alleen het machtigste mannetje van de roedel het recht op meerdere buitenvrouwen afdwingt.

skoftig | 07-09-18 | 22:34

Inhoudelijk best aardig. Het stukje barst alleen van de taalfouten. Misschien nog een keer (laten) aanpassen.

welja | 07-09-18 | 21:11

welja | 07-09-18 | 21:11
Ff getikt tussen de soep en de patatten. Slordig en zwak.
Sorry, Ebru.

Eric Newby | 07-09-18 | 21:49

Pechtold is een lul. Sowieso altijd -1. Ik hoop dat ze hem opsluiten, en die hele kudtpartij van hem erbij.

Stijlicoon | 07-09-18 | 21:10

Zoals anderen ook al aangeven: je verhaal gaat op voor ongeveer elke Nederlander maar nu net niet voor Koning Moraal I.

Hetze Haatstra | 07-09-18 | 21:10

Eens. Al zie ik mezelf eerder aansluiten bij de MGTOW beweging dan me leuter in een omhoogneuker douwen. Liever vrijheid en me huis kwijt dan dezelfde bullshit nog een keer meemaken

Suncatcher | 07-09-18 | 21:10

Toch is het wel relevant dat Pechtold zijn minnares dwingt tot abortus. Hij neemt anderen de maat en nu wordt hem de maat genomen.

i-Wonder | 07-09-18 | 21:08

Toch een beetje tegen in tegenstrijd met de donorwet van Pia.

watazooi | 07-09-18 | 21:28

Is er een minimum leeftijd voor orgaanroof dan?

De musso linie | 07-09-18 | 22:33

@skoftig,
Precies: abortus is een van de kroonjuwelen van D'66 en hij heeft mevrouw Lok gedwongen tot aborteren: eerst bij de zwangerschap van de tweeling en daarna bij nog een zwangerschap. Ze heeft hem de eerste keer kunnen weerstaan, zie de tweeling, maar de tweede keer niet.
Als Pechtold deze dwang uitoefent aan het begin van een leven, zie ik hem er ook voor aan dat hij niet zal schromen om dwang uit te oefenen in een later stadium van leven, een ander D'66 kroonjuweel: het zogenaamde 'Voltooid Leven', ik denk dat Pechtold daarin ook wel graag zelf bepaald wiens leven van zijn naasten hij als voltooid beschouwd en dwang zal uitoefenen, als hem dat beter uitkomt. Bij die baby's heeft hij het ook niet nagelaten, uit egoïsme, want zo een ingrijpend besluit laat men in dat stadium aan de vrouw in kwestie zelve over, dan had hij maar een condoom over zijn viagrapik moeten doen.

kleurdoosje | 08-09-18 | 11:39
▼ 1 antwoord verborgen

Met moralistische peggie zijn er geen nuances meer. Ja je hebt gelijk, maar pechtold. Ik geniet. #teamlok.

Wim Venijn | 07-09-18 | 21:08

Ach ja, Ebru, Metoo. Maar ja, als je thuis niks te vreten krijgt...

oab | 07-09-18 | 21:08

@oab bedoelt??

toetssteen | 07-09-18 | 21:16

Oab denkt dat deze bijdrage genoeg is voor zijn joop uitkering.

De musso linie | 07-09-18 | 22:32

@toetssteen,
@oab bedoelt volgens mij dat 'ie hem thuis niet genoeg erin kan laten hangen, 'als zijnde de oudste beweging ter wereld.' En daarom genoodzaakt is buitenshuis de marathon bij elkaar te hijgen.

kleurdoosje | 08-09-18 | 11:25

"dat een groot aantal mannen die een gezin hebben, er weinig moeite mee heeft om er een buitenvrouw op na te houden."

Mogelijk dat het in grachtengordelkringen en BNer-land om "een groot aantal" gaat, maar in de rest van NL lijkt me dit procentueel gezien toch wel redelijk mee te vallen. Of iedereen moet het beter onder de pet houden dan kereltje P. natuurlijk...

Binkoo | 07-09-18 | 21:07

@Binkoo, goed punt. Gezien de verhouding mannen/vrouwen houden ook heel wat vrouwen er een buitenman op na.

marcoplarco | 08-09-18 | 08:30

@Binkoo: zegt de man met micro penis. Ik zou eens even controleren of je eigen vrouw, als je die al hebt, niet buiten de deur neuqt.

Bakkeleures | 08-09-18 | 08:35

@Bakkeleures, je vat z'n opmerking nogal persoonlijk op. Laffe overspeler ontdekt?

Flapuidt | 08-09-18 | 18:23
▼ 5 antwoorden verborgen

Mee eens, maar ik denk dat de meeste mensen vallen over het feit dat Pechtold's business model bestaat uit anderen de maat nemen en continu met een moraalpaal in z'n broek rondloopt. Dat is als een taalnazi die anderen op een nare manier corrigeert en ondertussen zelf de één na de andere spelfout maakt.

Sir Hackalot | 07-09-18 | 21:05

Dat ja.

Lupuslupus | 07-09-18 | 21:31

Moraalpaal. Hihi. Zo iets als links lullen en rechts vullen.

ik.zou.haar.doen | 07-09-18 | 22:16

Helemaal mee eens, echter die arrogante smeerlap van een Pechtold moet uit den Haag getrapt worden.

poisonivy | 07-09-18 | 21:03

Kom op. Niet getrapt. Slechts de nog niet besmette organen verwijderen. Dat zal hem leren.

De musso linie | 07-09-18 | 22:30

Ach, de mooiste bloemen zijn giftig zullen we maar zeggen.

Zwezerik | 07-09-18 | 21:03

mooi??????????

bozeboep | 07-09-18 | 22:46

Hey Ebru, het gaat om de dubbele moraal van Pechtold. Die labiele buitenvrouw is slechts een communicatiemiddel op dit moment.

TeeJee | 07-09-18 | 21:01

Het stuk van Ebru gaat over emancipatie.

Baron Clappique | 07-09-18 | 22:21

Geweldig dat volk het verhaal totaal niet snapt en dan gaan roepen over niet begrijpen.

De musso linie | 07-09-18 | 22:28

Baron Clappique | 07-09-18 | 22:21
Dat kan Ebru wel denken, maar blijkbaar kent ze de betekenis van dat woord niet. Haar uitleg ervan rammelt.

Eric Newby | 07-09-18 | 22:38
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zeg minder vvd en d66.
Dan gebeuren dit soort zaken gewoonweg niet.

Ce ca! | 07-09-18 | 21:00

mag GL en CDA en CU er ook nog bij alstublieft?

bozeboep | 07-09-18 | 22:47

Helemaal mee eens. Kop. Spijker.

Gravin v Kippenbouth | 07-09-18 | 21:00

Kop kont. Hoofd schouders knieen teen. Had iemand al gezegd dat gevlijd met ei geschreven dient te worden?

decaliter | 07-09-18 | 22:08

knie en teen. ij oh nee ei
maar peggie blijft een kudtlöl

pietnederwiet | 08-09-18 | 06:31

@decaliter duim!
"De werkwoorden vleien en vlijen hebben niet dezelfde betekenis. Vleien betekent 'de ijdelheid strelen' en 'naar de mond praten'. De werkwoorden vlijen en neervlijen betekenen 'zacht neerleggen' en worden vaak wederkerend gebruikt (zich vlijen, zich neervlijen)."

Zult-eter | 08-09-18 | 11:54

Eens

Doctor Honoris Causa | 07-09-18 | 20:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken