Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Polderfascistjes willen uw krabbel tegen "genderwaanzin"

Even gevoeglijk roflollen om de sukkeltjes die op muffige zolderkamertjes in de weer zijn met allerlei vage theorietjes over ras en identiteit, hoor. Nu dit weer: de mensen achter de "batavieren podcast", een identitaire praatgroep van allerlei melkmuiltjes met theorieën van de koude grond over stoere Germanen van het Avondland en hoe die bedreigd worden door de mossels en de hosmeaux zijn in de weer geweest met spannende Duitse lettertjes en omvolkingstheorieën. Ze voel zich namelijk in hun microtaas getast door het feit dat er nu genderneutraal hoi wordt gezegd in de trein. In plaats van dat zijn ze bang dat het edele Nederlandse volk hiermee zijn vitale kracht verliest. "Het erkennen van de man en vrouw als seksuele basis, is de hoeksteen van een toekomstbestendige samenleving. Aan deze notie wordt nu afbreuk gedaan. Tevens worden er identiteitsvormen erkend die geen bewezen biologische basis hebben. Wij zien deze ontwikkeling als ongewenst, aangezien onbewezen, volstrekt hypothetische 'gevoelsmatigheden' nu gesteund worden door belastinggeld en beleid." Allemaal heel jaren dertig, die angst dat de homeopathisch aanwezige bouwpakketjes de kracht van Das Volk ondermijnen. Goed, als u net als de Batavieren nooit seks heeft maar wel bang bent voor mensen die dat wel hebben op een manier die niet missionair en jongetje/meisje is, dan mag u HIER een volstrekt loze petititie tekenen. Overigens ziet de leider van de Batavieren er als volgt uit: laat dat maar even op u inwerken als u ze hoort ratelen over de genetische superioriteit van de witte man. 

Reaguursels

Inloggen

De gequote quote van deze jongons is 100% correct. En Zentgraaff: het gaat er niet om dat mensen die buiten de man/vrouw dichotomie vallen de samenleving ondermijnen, het gaat er om dat mensen er actief naar werken om de man/vrouw dichotomie af te schaffen om de miniscule 'interseksuele' groep mensen te behagen. Dit kan wel verstorend werken, want we zijn nu eenmaal een samenleving van mannen en vrouwen die fundamenteel van elkaar verschillen en niet van genderneutralen. Al het gendergedoe uit linkse hoek is pure ideologie en mijns inziens moet een weldenkend mens die meer dan enkele boeken heeft gelezen deze onzin zien voor wat het is.

Zosima | 31-07-17 | 09:50

Zo de petitie getekend en ongeziende de t.... voor Zentgraaf

knerf | 30-07-17 | 17:59

Ik vind die omroepberichten van de NS trouwens erg discriminerend richting gehoorgestoorden.

knerf | 30-07-17 | 17:57
-weggejorist-
Tux1337 | 30-07-17 | 15:56

Aanpassen aan minderheden, nog effe en het wordt een verplicht vak op de middelbare school en een studierichting............

Kaktussendoorns | 30-07-17 | 15:43

Ik heb het vermoeden dat @Zentgraaff eigenlijk een Joop scribent is in het lichaam van een reaguurder en daarom zo'n verwrongen links praatje tracht te houden.
Jongen, geef jezelf over aan je gevoel en ga lekker voor de JOOP schrijven maar ga niet proberen het meest imbeciele idee van de moderne maatschappij te verdedigen door een verontruste rechtse rakker, die wel voor zijn identiteit staat, onderuit te halen door een slechte foto van zijn Facebook te posten en daarmee je kromme ongelijk te bevestigen.
.
Het blijft heel simpel. Je vind dat je uniek bent en wil daarvoor erkend worden. Het gevolg is dat iedereen aangesproken zal worden op een manier waarop die uniekheid niet blijkt. Wat je dan hebt gewonnen is dat we in no time verworden tot een grote grauwe massa waarin jouw uniekheid nog steeds niet erkend wordt.

Johanvb | 30-07-17 | 15:01

Dat hele gender gezeik slaat toch ook nergens op Geenstijl? Ik vind het echt belachelijk dat er voor zo'n kleine minderheid de hele samenleving zich moet aanpassen.

Old_Spice | 30-07-17 | 14:31

Je wordt verdomme gewoon van staatswege gedwongen mee te gaan in ene grote hallucinante wereld vol bizarre leugens van homo'gezinnen' en mannen die ineens 'vrouw' worden en andersom. En we moeten allemaal doen alsof het echt is terwijl we allemaal weten dat het feitelijk gezien natuurlijk gewoon illusoire, volslagen tegennatuurlijke leugens zijn. Iedere onbenul met maar een greintje intuïtie in zijn donder voelt dat hier helemaal niets moois of goeds aan is, dit heeft niets meer met de realiteit van doen, dit zijn nare, duistere illusies die de wereld zeker geen mooiere of betere plaats gaan maken. Dit heeft niets maar dan ook echt helemaal niets met 'vooruitgang' van doen, dit is je reinste decadente degeneratie. Oplazeren met die verknipte flauwekul, ik ben er echt helemaal klaar mee.

HertoginHoezoda | 30-07-17 | 11:53

Dat we in de strijd tegen een veel te machtig subcultuurtje dat de overige 99% van dit land gedwongen een decadente, totaal verknipte genderideologie door de strot aan het stouwen is afhankelijk zijn van een vaag clubje is al erg genoeg. Als GS of, nog beter, FvD ballen had zouden ze zelf zo'n petitie gestart zijn. iedereen die een petitie start tegen deze griezelige tegennatuurlijke kliek manipulatieve fanatici heeft mijn stem. Omdat ik een Vrouw ben en dat wil weten ook, en mijn zonen en dochters het RECHT hebben op te groeien als de Mannen en Vrouwen die ze zijn en zich NIET gaan conformeren aan een marginaal, gestoord kliekje 'gender'fascisten.

HertoginHoezoda | 30-07-17 | 11:34

FasciNatie | 29-07-17 | 20:38
Helaas werkt de biologie alleen zo simpel tot eind middelbare-schoolniveau. Allerlei genen hebben invloed op de mate waarin mannelijke/vrouwelijke kenmerken zich manifesteren. Dat het startpunt XX/XY is, kan waar zijn, maar het leven zit nu eenmaal iets ingewikkelder in elkaar.

Mijn eerste stuip bij het NS bericht was ook: "ga wat nuttigs doen". Maar feit is, dat er mensen zijn die zich in het verkeerde lichaam geboren voelen en waarbij dat ook meteen uiterlijk zichtbaar is. Dan kun je dat wel negeren/ontkennen, maar daarmee gaat dat fenomeen niet weg.
Een andere vraag is of zo'n omroepboodschap ja dan nee veranderd moet worden: misschien niet, maar so what? Het kost niets en het klinkt even vriendelijk. Ergo: gewoon doen, niemand heeft er last van. Voor genderneutrale toiletten vind ik het al een ander verhaal. Dat is vaak praktisch niet uitvoerbaar en kost bakken met geld... en die toiletten worden natuurlojk vrijwel niet gebruikt (wegens laag %). Ik zou zeggen: kies lekker m/v toilet waar je je het best bij voelt en wij als tolerante NL-ers moeten dat dan maar waar maken door niet zo te mekkeren. Trouwens: waarom de toiletten m/v niet gewoon combineren? Scheelt een bak in efficiency en niemand kijkt achter je deur, dus er is privacy genoeg.

xspalm | 30-07-17 | 10:59

En nu zien we dagelijks wat al die losgeslagen gezinnen uit de jaren 70., 80 en 90 ons hebben opgeleverd... achteruitgang.
Mark_D_NL | 29-07-17 | 17:19
Zo is het maar net. Als er geen regels zijn, krijg je vanzelf chaos.

Zou ook beter zijn, als al die stellen die zelf geen kinderen kunnen krijgen, zich niet tot elke prijs kunnen laten insemineren en/of kinderen kunnen adopteren. Er zijn al kinderen genoeg op de wereld! En die mensenhandel anno 2017 heeft al narigheid genoeg opgeleverd.

Egoïsme is wat de klok slaat tegenwoordig. Alles moet gerealiseerd worden, ook al gaat dat ten koste van een ander (lees: kind of biologische ouders). Wat de uitwerking zal zijn van al die adopties voor 2 vaders en/of 2 moeders zal ook nog moeten blijken. In een tijd waarin we vooral ZO WEINIG kinderen als mogelijk zouden moeten promoten, doen we het omgekeerde!

Wachtmaar! | 30-07-17 | 10:51

Parel van het Zuiden | 29-07-17 | 15:16
Hmm, laat die Parel maar eens een paar stukjes maken. De deftige woorden een tikje overdone, maar ik wil het wel eens proberen :-)

En re: die foto: omg die pinkring. Alles is meteen duidelijk

xspalm | 30-07-17 | 10:47

De teneur van dit epistel tekenend voor de feminisatie van de Nederlandse man en de daaruit voorkomende randverschijnselen. Geen contact meer met de roots weet je.

houdoe en bedankt! | 30-07-17 | 10:12

*IJverig achter de bank duikt en stiekum nog even blijven doen gaat*
F. von Zeikhoven | 29-07-17 | 15:11
Dat papagaaien van elkaar's manier van schrijven neemt ook hand over hand toe. Zoo kinderachtig. Afgezien nog van het feit, dat het voortkomt uit een gebrek aan kennis van de eigen taal. Leuk is het allerminst!

Wachtmaar! | 30-07-17 | 10:09

Jammer dat de schrijver van dit artikel heeft zitten slapen tijdens de Vaderlandse Geschiedenis lessen. Maar ja die worden ook niet meer gegeven tegenwoordig. Nederland in het latijn is Germania Pars. Dit initiatief om krankzinnige bestuurders van staatsbedrijven en steden tot de orde te roepen is prima. Of die vent er nu goed uitziet of niet doet niet ter zake. Allemaal tekenen graag en doorsturen naar vrienden en familie.

Eendragtmaaktmagt | 30-07-17 | 09:59
-weggejorist-
beaujudas | 30-07-17 | 08:10

Bestaat er ook al gender neutrale porno?

Giertje1 | 30-07-17 | 08:09

Ombouwen is een hype geworden.
Je telt niet meer mee wanneer je je niet minstens één maal van geslacht hebt laten veranderen.En natuurlijk horen daar rechten bij, namelijk dat je als geslachtloze niks mag worden aangesproken.
Sneu.
Hebt je net kosten noch moeite gespaard om van mannetje een wijfje te worden, en willen ze niet eens mevrouw meer tegen je zeggen.
Je kunt natuurlijk aan elke ombouw vragen hoe hij/zij/het geboren is, en hem/haar/het met die titel aanspreken, maar je doet het nooit goed, hé?
Het beste, of handigste, is, net als met vrouwen in Burka, helemaal geen contact te zoeken.
Kun je ook niks meer fout doen.

mallekater | 30-07-17 | 07:45
-weggejorist-
Badnews | 30-07-17 | 05:57
-weggejorist-
Graaier | 29-07-17 | 22:13

Getekend. Weg met die deugzooi voor mini minderheden.

Graaier | 29-07-17 | 22:13

"omvolkingstheorieën"

Zentgraaff in discussie over "omvolkingstheorieën" met Joost Niemöller, dat zou ik graag eens zien in Café Weltschmerz. Kijken hoe Zent begraven wordt?
Tadaah! Evocatus

Evocatus | 29-07-17 | 22:06

Nou weet ik dat we ook een tegengeluid moeten hebben maar jezus wat doet zentgraaf dat toch altijd belerend en meewarig.

borklay | 29-07-17 | 21:44

@ LuckyGirl | 29-07-17 | 21:20 Precies. Net doen alsof we op de goede weg zijn zodat we ons allen maar met "pet peeves" hoeven bezig te houden.

knutsel_ | 29-07-17 | 21:31

@knutsel_ | 29-07-17 | 20:53:
De grootte van het probleem is relatief ten aanzien van de andere problemen die er spelen.
In die zin is het probleem klein.
Natuurlijk is er alle reden om aan te nemen dat het onderdeel is van een groter geheel.
Omwille van omvolking moet de oorspronkelijke bevolking van Europa gepresenteerd worden als seksloos, verward, onderhevig aan inteelt en gefeminiseerd.
Persoonlijk vind ik de genderdiscussie vooral afleiden van belangrijker zaken.
Dat is mijn voornaamste probleem ermee.

LuckyGirl | 29-07-17 | 21:20

Stormageddon | 29-07-17 | 21:13
Gaan we weer stoer doen meisje?
Ik kan aan jouw vomment zien dat jij niet eens weet wat de term gender precies betekent, net als de meesten hier.

Ongeblustekalk | 29-07-17 | 21:16
-weggejorist-
Stormageddon | 29-07-17 | 21:13

@ LuckyGirl | 29-07-17 | 20:40 Wat ik me ook afvraag is wat de grootte van het probleem is, als er al een probleem is. Het lijkt me nou toch niet zo dat Nederlanders plotsklaps massaal niet meer weten of ze een mannetje of een vrouwtje zijn?

knutsel_ | 29-07-17 | 20:53

Bedankt voor de tip GS. Zojuist even getekend!

BSE rundfunk | 29-07-17 | 20:42

@knutsel_ | 29-07-17 | 20:16:
Sign of the times.
Iemand komt met een compleet idioot voorstel, de toehoorders zijn in verwarring en bang niet in de pas te lopen dus niemand zegt dat het compleet idioot is.
Iedereen kijkt naar elkaar en ziet anderen niet in lachen uitbarsten dus uit pure berekening denkt ieder dat het wel aan hem/haarzelf zal liggen.
Het voordeel is dat niemand uit de pas loopt, de neuzen dezelfde kant op lijken te staan, er is weer een voorstel aangenomen waardoor het lijkt alsof er gewerkt is en iedereen deugt.
Je vraag is dus terecht:""Waar moet ik dan precies tegen vechten?" maar ook hoe.
Een petitie? Een demonstratie? Kamervragen? Een referendum? Een SIRE campagne? Een ouderavond?
Allemaal kansloos.
Het gaat gewoon op de stapel idiote en irritante onderwerpen van deze tijd en veel meer dan proberen een goeie harde grap op GS te plempen zit er niet in.

LuckyGirl | 29-07-17 | 20:40

XY en XX. Meer is er niet.

Alles wat daarbuiten valt is een geestelijke afwijking, en dus geen nieuwe biologie.
Geweldloos verzet tegen deze vorm van terreur in cultureel en financieel (belasting) opzicht is dan ook gerechtvaardigd. Jammer dat Zendgraaf/Zendgravin.... nou ja. Geestelijke afwijking dus.

FasciNatie | 29-07-17 | 20:38

@ ST18 | 29-07-17 | 18:43 Waar moet ik dan precies tegen vechten? Tegen een handvol genderdrammers? Sorry maar ik blijf erbij die kwatsch gewoon te negeren. Ik vraag me ook serieus af wat de NS zat te denken bij dit soort beslissingen. Niemand die tijdens de vergadering vroeg of ze wel goed bij hun hoofd zijn?

knutsel_ | 29-07-17 | 20:16

dit smeekt om een identitaire fotofuck.

Naomi71 | 29-07-17 | 20:07


Ik heb al heel lang moeite met ns. Ook met de busmaatschappijen. Ze dwingen me altijd om links danwel rechts van het gangpad te gaan zitten. Maar ik ben helemaal niet links of rechts georienteerd. Dus ik zie binnenkort ook graag een rij stoelen in het midden van het gangpad.

Leptob | 29-07-17 | 20:02

Stormageddon | 29-07-17 | 19:19
Doorgeschoten gedrag dat niets te maken heeft met waarden.
Vraag het eens aan mensen hoe ze er echt over denken.
Je zal van je sensuele stoeltje vallen denk ik, dat ze het eigenlijk best smerig vinden, zeker er kinderen verplicht bij betrokken worden.
Westerse waarden, dit is juist degeneratie.

Ongeblustekalk | 29-07-17 | 19:36

Over Zentgraaff:
Ik laat me door niemand vertellen wat wel of niet te moeten vinden.
Hij kiest ervoor de club in een negatief daglicht te zetten, maar plempt wel een link naar de petitie en besteedt aandacht aan ze.
Is het afzeiken of promoten, kan je je afvragen.
Je kan je ook afvragen of tekenen iets uitmaakt.
De vorige 2 keer dat ik iets officieels tekende, in 2005 en recenter scheet heel Nederland op de uitkomst.
Ik maak me geen illusies, ik kom hier dan ook meer en meer voor de reaguurders dan voor de columnisten.

LuckyGirl | 29-07-17 | 19:34

@Roadblock | 29-07-17 | 18:08
De universaliteit van die waarden blijkt juist in die landen die dat niet geadopteerd hebben. Daar gaat het kut. Is het altijd oorlog, of is er onderdrukking, of is er grote armoe. En wat gebeurt er dan: dan komen die mensen hier naar toe.
Dat de islamitische leiders in hun islamitische landjes dat niet onderschrijven is logisch, dat zou hun hele machtsbasis en dus hun inkomstenbron ondermijnen. Neemt niks weg van wat ik schreef, het is er niet eens kritiek op, het is hooguit een observatie die de stelling bevestigd.
De verlichte waarden en voorwaarden voor een vrije, welvarende en pluriforme maatschappij zijn niet gebonden aan een gebiedje, of een huidskleur of een onduidelijk heilige verbinding tussen die twee. Die waarden werken overal waar ze worden ingevoerd door volken van welke huidskleur dan ook.
Dát is de superieure cultuur, meneer. En of je daar nu boerenkool bij eet of couscous, of nr. 39 met rijst, of welk derdewereld hipstervoer dan ook: doet er niet toe. Welke muziek je erbij luistert ook niet. Welke taal je erbij spreekt of met wie je in welk standje neukt doet er ook niet toe.

Stormageddon | 29-07-17 | 19:19

Batavieren? Ik heb even wat videos gekeken. Ik zie weinig mannelijkheid. Gaan we hier die burgeroorlog mee winnen... Ze kunnen mooi praten ja, allemaal kleine Baudet-clonen in de dop, maar waar zijn de spierballen?

Admiraal Balthasar | 29-07-17 | 19:12

Vroeger was een vrouw in het herentoilet geil.
Nu militant activistisch en smerig.
Hey NS,. begroet gewoon met:"Hee geslachtsloze paupers!".

LuckyGirl | 29-07-17 | 19:12

@Piet Karbiet 16:41
Maar het kan óók zijn dat ik toen dacht ; als ik nu eens een poosje op mn linkerhand ga zitten en dan, nou ja laat maar.

D-Fens_1963 | 29-07-17 | 19:09

@Zentgraaff
Supersweet 'Grab FloriSiljee by her kloten'!

Lepo | 29-07-17 | 19:06

Janmaat, daar lijkt deze persoon wel wat op, werd door hoernalisten als Zentgraaf ook zo weg gezet. Hij had 100% gelijk en drukte zich nog voorzichtig uit vergeleken met Wilders (die moet helaas wel). Ik ga de petitie dus ook tekenen.

watergeus | 29-07-17 | 19:06

Getekend dus ik deug, als er een zwartepietenpetitie getekend moet worden : Ik doe mee of zal ik bij wijze van uitzondering ontsteken in blanke boze belastingbetalende vergeldingsmachine.

rattenvanger XL | 29-07-17 | 18:51

@knutsel : Gewoon negeren. Beide zijden.
Geen kinderen zeker? Ik wel en ik zal, net als vroeger onze ouders, vechten tot mijn dood om hun toekomst in een vrij land te waarborgen.

ST18 | 29-07-17 | 18:43

@Mark _D 17:19
Ik ben wat dat aangaat goed onderweg (al zeg ik het zelf).
Al denk ik wel eens; als ik toen geweten had wat ik nu weet....
Maarja achteraf kijkt men een koe in zn (?) reedt.

D-Fens_1963 | 29-07-17 | 18:38

Castor12 | 29-07-17 | 17:42
Jij zou het met hem eens moeten zijn je kan de klok erop gelijkzetten dat jij zelf die freaky lbgtqwerty meuk aan het promoten bent.

Ongeblustekalk | 29-07-17 | 18:37

En iedereen die vindt dat we wat doordragen in genderneutraliteit, wordt dus geassocieerd met deze vent. Net zoals iedereen die vindt dat er niet zoveel migranten naar Nederland moeten komen een Hitler is.
Bedankt hoor.

Captain Pervert | 29-07-17 | 18:37

Prima initiatief, gelijk getekend. GS kan ik niet meer volgen. Genderidioterie afzeiken en dan een initiatief dat genderidioterie afzeikt afzeiken. Blijkbaar maakt het niet uit, als er maar afgezeken kan worden. Beetje jammer.

ST18 | 29-07-17 | 18:32

@Piet Karbiet 16:41
Ja precies, dat is waarschijnlijk wat ik dacht.

D-Fens_1963 | 29-07-17 | 18:26

Gewoon negeren. Beide zijden.

knutsel_ | 29-07-17 | 18:19

Ok, lied van André Hazes welke vaak aan einde avond van een kroeg gedraaid werd/wordt nu dan ook maar niet meer draaien. Kent u het nog? " Dag meneer en dag mevrouw, u wordt bedankt... enz

MoonBeebe | 29-07-17 | 18:08

Stormageddon | 29-07-17 | 15:53
"De verlichte waarden en principes zijn nu juist universeel en niet gebonden aan een grondgebiedje of een huidskleurtje."
Goh, klinkt goed, maar gaat u dat de moslimlanden vertellen? U weet toch zeker ook wel dat de universele rechten van de mens niet door moslimlanden onderschreven worden?
Zij hebben hun eigen rechtenverklaring alleen voor de molimmens: nl.wikipedia.org/wiki/Ca%C3%AFro-verk...
Wat nou niet aan gebiedje of huidskleur verbonden?

Roadblock | 29-07-17 | 18:08
-weggejorist-
hStripe | 29-07-17 | 18:06

Bedreigd door mossels? Twee vrouwen bij die podcast ene charlotte blaak (met een lichaam waar je u tegen zegt)

Mariakaakje123 | 29-07-17 | 18:03

XY geslachtschromosomen -> Man, XX geslachtschromosomen -> Vrouw. Dan zijn er nog een paar uitzonderingen zoals:
45,X (Syndroom van Turner) -> Vrouw
46,XY,SRY- (Syndroom van Swyer) -> Vrouw
47,XXY (Syndroom van Klinefelter) -> Man
47,XXX (trisomie X) -> Vrouw
En tenslotte nog de tweeslachtigheid (dat net als gastarbeider -> immigrant -> migrant -> allochtoon -> "blabla achtergrond bla") nu "intersex" wordt genoemd. Maar zal het 1% zijn (beetje hoog als je de definitie nauw neemt), dan is 99% nog altijd gewoon het een OF het ander.

Maar maakt het wat uit? In de sport absoluut. Zodra een zwaargewicht bokser "zich als vrouw identificeert" kan hij met een geweldige, machtige uppercut zo'n "traditioneel" vrouwtje compleet over de touwen beuken. Kijken of we dan nog zo'n policor overgeefsel to zien krijgen.

EnNouJijWeer | 29-07-17 | 17:59

En hop, getekend. Met dank voor de tip. Altijd in voor het fors terugdringen van propagandistisch feminazistisch gendergeweld.

HertoginHoezoda | 29-07-17 | 17:48

Heeft Zentgraaff weer zand in zijn vagina ?

Castor12 | 29-07-17 | 17:42

Zentgraaff meent dit denk ik. Dat hij hiermee traffic naar de Gouden Eeuw-dweepers stuurt, neemt ie op de koop toe. GS als duider van ontwikkelingen aan de eigen rechterzijde.

Over dat Batafisch gezeik - Niemand is van non-Germaanse, of wat voor 'raszuivere' *proest* smetten dan ook vrij. Grote volksverhuizingen, meerdere (Joodse) Diaspora's, Antwerpse gelukszoekers, bemanning VOC/WIC-schepen, verarmde Duitse landarbeiders, Hugenoten, bastaarden van eliteheren met ausländische dienst(ex)maagden; om in de gebieden van o.a. de Kaninefaten en Friezen rond het begin van de jaartelling van ca 250 duizend inwoners naar nu 17 miljoen te komen, is er aardig onderling wat rondgefuckt. Zoek de tijdsgewrichten er maar zelf bij.

En over dat gendergezeik. Ook ik denk dat niemand 'man' is of 'vrouw', maar velen zijn 'overwegend' mannelijk of overwegend vrouwelijk. En sommigen, tussen de 0,5 en 1,7 procent van levendgeborenen zitten er precies tussenin. Dit interseksuele 'derde geslacht' wordt overigens al jaren erkend door Australië. Vergeet het geleuter van navolgende site, maar kijk naar het kleine plaatje en speel de video voor meer en academische info.
www.geilegraaf.nl/interseksuelen/

Organische evolutie | 29-07-17 | 17:32

@Jezus_Boeddha | 29-07-17 | 17:09

Ik ben niet de woordvoeder van "men".
.
Ik ben zelf niet zo van de SGP hoewel ik dus ook vind dat gezinnen erg belangrijk zijn voor een samenleving. Zij missen namelijk exact het andere punt dat ik maak; er moet ook ruimte zijn voor andere levenswijzen.

Parel van het Zuiden | 29-07-17 | 17:29

Getekend, wat is de volgende hype.

Pjedro80 | 29-07-17 | 17:23

Alexis de T.
Punt is dat mannen die vrouwen willen worden en omgekeerd nu juist wel met hun geslacht aangesproken willen worden. Heb je duizenden Euri uitgeven om je geslacht in de basisadministratie te leten veranderen, wordt het geslacht geschrapt.

Deze genderneutralisering wordt gepleegd voor een handvol mensen die zich geen man en geen vrouw willen voelen, om aandacht te krijgen of gewoon gestoord zijn.

bergsbeklimmer | 29-07-17 | 17:23

Ja die verschrikkelijke SGP. Ik ken nog een religie waar euthanasie en eigen moord streng verboden zijn. 3 x raden.

Piet Karbiet | 29-07-17 | 17:21

Het gezin gaat weer helemaal terugkomen. En dat is niet zo gek ook. Want kinderen uit stabiele, liefdevolle gezinnen groeien op tot stabiele goede volwassenen. En nu zien we dagelijks wat al die losgeslagen gezinnen uit de jarne 70., 80 en 90 ons hebben opgeleverd... achteruitgang.
--
Dus vind een leuke vrouw of man, neem wat kinderen, zorg goed voor ze zorg goed voor elkaar,. En begrijp goed dat al die singles, met die o zo boeiende levens (kots) uiteindelijk heel snel en jong, eenzaam en ongelukkig zijn. En, dat is bewezen, veel jonger sterven!

Mark_D_NL | 29-07-17 | 17:19

Jezus_Boeddha | 29-07-17 | 17:09
Omdat die rooien religie verschrikkelijk dom vinden omdat ze zich daar intellectueel verheven boven voelen. Daarom is de sgp in hun ogen minderwaardig.

Ongeblustekalk | 29-07-17 | 17:15

Aan de ene kant wil ik dit gemekker het liefst van de schouders laten afglijden. Aan de andere kant moet het toch een keer stoppen met deze ongein? Getekend.

Joffri | 29-07-17 | 17:12

@Parel van het Zuiden | 29-07-17 | 15:16
Waarom scheldt men hier dan altijd zo op de SGP? Een keurige christelijke partij die ook het gezin de hoeksteen van de samenleving noemt.

Jezus_Boeddha | 29-07-17 | 17:09

Goede zaak. Prima dat dat hele lgbtqwerty mag en ik zou niet voor een verbod zijn als dat al überhaupt kan, maar ik vind het walgelijk, smerig en afstotelijk. Ik behandel ze niet anders dan een ander, maar serieus neem ik ze niet echt.
Mag ik dat zeggen?
Ja.

Ongeblustekalk | 29-07-17 | 17:09

@Jimmy200 | 29-07-17 | 16:58
Dat "Vr" groet moeten we ook eens naar kijken ..

Watching the Wheels | 29-07-17 | 17:09

Lachen jullie maar M/V. Over hooguit 10 jaar worden jullie M/V opgeroepen voor het vrijdagmiddag gebed door de NS.

Jimmy200 | 29-07-17 | 17:09

Heeft hij 2 zwarte konijnen geschoten in de "venster"bank?

Watching the Wheels | 29-07-17 | 17:08

Dank voor de tip, getekend. Vanzelfsprekend.

Coyote | 29-07-17 | 17:08

Ik wens anoniem te reizen. Vr.
groet. Jimmy Reiziger.

Jimmy200 | 29-07-17 | 16:58

@Piet Karbiet | 29-07-17 | 16:37
Hij heeft het ook over omvolkingstheorieën, maar zou zich beter kunnen verdiepen omvolkingsmethoden als hij zich *echt* druk maakt om fascistjes: www.un.org/esa/population/publications...

bambi1970 | 29-07-17 | 16:53

Ik ben zelf ook een kansloze rukker dus ik ben het met die poldermislukkingen wel eens. Het is toch ook allemaal irritant die genderkitsch

lingo star | 29-07-17 | 16:50
-weggejorist-
pvpb | 29-07-17 | 16:50

Heb thuis ook een genderneutraal toilet. en verder ga ik nooit naar openbaar toilet of met openbaar vervoer.

schalwijk023 | 29-07-17 | 16:49

Ik wens niet door de ns beledigd te worden met,
'Beste zigeuner (travellers)'.
Die treinkaartjes worden al maar duurder en duurder.
En nu dit ook nog.

Kanarie_Geil | 29-07-17 | 16:49

"Overigens ziet de leider van de Batavieren er als volgt uit"

Welnee. De leider van de Batavieren was natuurlijk Julius Civilis, die in het roerige jaar 69, toen maar liefst vier keizers elkaar opvolgden, in onze contreien een grote opstand tegen de Romeinen leidde, die ons tot op de dag van vandaag nog altijd met trots vervult.

Hetgeen wel grappig is trouwens. We erkennen altijd de superioriteit van de Romeinse beschaving (wetgeving, waaruit onze huidige wetgeving is voortgekomen; verharde wegen (oftewel via strata, waar ons woord "straat" vandaan komt), aquaducten; prachtige villa's met vloerverwarming; literatuur; redenaars als Cicero, etc), en laten ons erop voorstaan deel te zijn geweest van dat Romeinse Rijk. Maar tegelijkertijd bewonderen we de mensen die zich tegen het Romeinse gezag verzet hebben, mateloos, en beschouwen die als onze "echte" voorvaderen. Niet alleen wij Nederlanders met Civilis, maar net zo goed de Fransen met Vercingetorix, de Engelsen met Boudicca, en de Duitsers met Arminius (hoewel Germania nooit deel heeft uitgemaakt van het Rijk; de grens (limes) werd gevormd door de Rijn en de Donau).

Vraag me af hoe het destijds met het "gender" besef er voor stond. Kenden ze dat wel? Homoseksualiteit en biseksualiteit natuurlijk wel, maar mensen die zich noch man, noch vrouw voelden? Je had natuurlijk wel eunuchen. Waren die genderneutraal?

Dr_Johnson | 29-07-17 | 16:44

Er zijn slechts twee gendervormen.
Die 48 andere zijn psychologische afwijkingen.
Die rukbunker-Batavier heeft dus wel degelijk een punt.

McPhart | 29-07-17 | 16:44

@D-Fens_1963 | 29-07-17 | 16:30
U dacht waarschijnlijk aan de diverse soorten intergalactische transgenderneutraliteitsontlastingen?

Piet Karbiet | 29-07-17 | 16:41

@ Jos Tiebent / 15:51
Close but no banana
verdubbel het en je bent in de buurt

Tobi | 29-07-17 | 16:40

@blikjegrolsch | 29-07-17 | 16:14
Hé blikje, weet jij wat we hier doen met mensen die hun eigen site zitten te pluggen?
*gnehehe*

necrosis | 29-07-17 | 16:40

De podcasts van Batavieren zijn erg goed. En zouden zeker door 80% geenstijllezers worden gewaardeerd. Snap dus niet waarom GS nou opeens Batavieren gaat afzeiken.

Progresievelng | 29-07-17 | 16:37

Zentgraf maakte ook ooit critici van het Coudenhove-Kalergi plan belachelijk. Hij vergat alleen dat de meeste recente winnaars van de Coudenhove Kalergi Preise Angela Merkel (2010) Herman Van Rompuy (2012) en Jean-Claude Juncker (2014) zijn. Die prijs noemen ze in Newspeak natuurlijk een Europapreise. Het eerste portret in de galerij van de Raad van Europa is van Richard Koudenhove-Kalergi.

Piet Karbiet | 29-07-17 | 16:37

Het is natuurlijk volkomen krankjorum om hiervoor een petitie te starten maar ik vond de aankondiging van de NS dat ze voortaan geen dames en heren meer zeggen ook overdreven.
moralist | 29-07-17 | 16:03

Met het aanspreken van beste dames en heren wordt helemaal niemand gekwetst maar er schijnen mensen te zijn die zich daardoor gekwetst voelen. Het punt is, hoe je mensen ook gaat aanspreken zoals met beste reizigers, als je je daardoor gekwetst wil voelen dan voel je je gekwetst. Inderdaad, ik zeg dat degenen die zeggen zich gekwetst te voelen door beste dames en heren zich gekwetst willen voelen. Het heeft dan ook niets met gekwetst zijn te maken, het is politiek en daar trapt de schrijver van dit artikel ook in, bewust dan wel onbewust. Het enige positieve van deze onzindiscussie is dat het niet te rijmen valt met de islam, daarmee schieten ze zichzelf in hun voet. Echter, de plaat voor hun kop is zo dik en moslims zijn zo hypocriet dat ze er gezamenlijk wel uitkomen zolang de witman op z'n lazer krijgt.

Dick123 | 29-07-17 | 16:37

Heb je je hele leven mevr. willen zijn, net in Thailand om laten bouwen voor €20.000,-, kom je terug, erkennen ze je nieuwe gender niet, willen ze geen mevr. tegen je zeggen, alsof er iets mis is met je is, fijn is ie.

louis6227 | 29-07-17 | 16:32

Deze Bataaf heeft nog nooit van deze potcast gehoord, maar op hun FB lees ik van hun bezoekje aan JFVD. Wat dat betreft zijn we dus gelijkgezind.

Dit gendergezeik komt toch direct na een nieuwe maatregel van The Donald om zijn leger weer great te maken?

Grab m by the ..., by what eigenlijk?

Ben-Bataaf | 29-07-17 | 16:32

@brutus68 | 29-07-17 | 16:27
Kwijnend extreem rechts blog, met fascisten en racisten Roderick Veelo en Bert Brussen (dixit Saeeda Nourhussen, beroepsnegerin en beroepsmoslima).

Stormageddon | 29-07-17 | 16:31

@Piet Karbiet 15:47
Ik weet niet of u zich de cafescènes uit Buck Rodgers kunt herinneren?
Daarin zaten dan ook altijd van allerlei gemuteerde wezens een beetje cafébezoekers te zijn en dacht ik tsja, wat dacht ik eigenlijk?

D-Fens_1963 | 29-07-17 | 16:30

@ Stortkoker | 29-07-17 | 15:59
'Trots als een aap met 7 lullen' straks letterlijk?

SnartBlirdetRagnarok | 29-07-17 | 16:30
-weggejorist-
Tigg47 | 29-07-17 | 16:30

blikjegrolsch | 29-07-17 | 16:14

Dat is toch dat haatblogje?

brutus68 | 29-07-17 | 16:27

@blikjegrolsch | 29-07-17 | 16:13
Ja, precies dat. Het is die weerzinwekkende van bovenaf opgelegde taalpurificatie van de social justice warriors en het hobbyisme van allerlei duurbetaalde, en veelal voor tonnen belastinggeld extern inghuurde diversiteitsmanagers (ik noem geen namen, maar Fatima Elatik). Daar moeten we vanaf.

Stormageddon | 29-07-17 | 16:23

Uit het artikel: 'omvolkingstheorieën'

Onlangs werd zelfs in de msm vermeld dat amsterdam officieel voor meer dan 50% uit niet-westerse allochtonen bestaat dus het omvolken is daar al over de helft, voor wijken als bv de schilderswijk is dat nagenoeg 100% en zijn dus volledig omgevolkt. Dus hoezo een theorie? Het is een feit!! Het enige waar nog over gediscussieerd kan worden is hoe dat heeft kunnen gebeuren en waar het eindigt, en het enige "argument" die de ontkenners nog kunnen gebruiken is dat het toeval en geen opzet is. Maar als je nu nog over 'theorieën' begint dan ben je niet serieus te nemen omdat de feiten letterlijk voor het oprapen liggen.

Dick123 | 29-07-17 | 16:21

"identiteitsvormen erkend die geen bewezen biologische basis hebben"

Ik ben geen bioloog, dus geen expert op het gebied, maar welke geslachten van zoogdieren bestaan er eigenlijk nog meer behalve mannelijk en vrouwelijk, misschien kan @zendgraaf ons even enlighten, hij/zij/het doet voorkomen goed ingelicht te zijn.

me,myself and IK | 29-07-17 | 16:20

@Stortkoker | 29-07-17 | 15:59
Dat bestaat al. Tanaka. Google maar op Man chasing Woman.

Piet Karbiet | 29-07-17 | 16:20

In Canada is die 'gendergekkigheid' al in de wet opgenomen, krijgen we dat ook hier in Nederland?

Mennisko | 29-07-17 | 16:19

Getekend. Tijd om weer normaal te gaan doen en deze gender bullshit te laten voor wat het is: Bullshit.

SnartBlirdetRagnarok | 29-07-17 | 16:19

Correctie: NSO moet zijn NWO. Enfin, point is made.

Stormageddon | 29-07-17 | 16:17

@dachtikal | 29-07-17 | 15:30
En wat ben je als je YY hebt?
necrosis | 29-07-17 | 15:54

Een mongool.

Weidmannsheil | 29-07-17 | 16:17

@Zware Guy | 29-07-17 | 16:01
Dat is helemaal niet de vraag. Juist door daar steeds de nadruk op te leggen creëer je dat probleem. En dan krijg je ook de weerzin in sommige delen van de wereld én de potsierlijke nonsens van fellow travellers en medestanders en Anne Fleur-achtige menswezens. Verwijten van (neo-)kolonialisme, imperialisme en dergelijke. En dat wordt dan weer verward met globalisme en weer een stapje verder met allerlei NSO conspiracy bullcrap...

Juist in onverwachte delen van de wereld blijkt keer op keer dat de peilers voor een vrije, welvarende én pluriforme samenleving juist die verlichte waarden zijn: vrijheid van informatie, pers en meningsuiting, een min of meer democratisch bestel, scheiding van kerk en staat. Dat werkt in onze contreien, in Azië, in Afrika, en Zuid-Amerika. En wanneer gaat het mis? Als 1 van die pielers wordt genegeerd of vernield of aangevallen. Als een religie zich gaat mengen in het bestuur, als de vrijheid van informatie in het geding is, als de persvrijheid van staatswege wordt gebreideld. De VS moet inderdaad wel uitkijken dat ze niet afglijden, maar vooralsnog wordt de grondwet daar nog niet met voeten getreden.

Stormageddon | 29-07-17 | 16:16

Geen stijl slachtoffer pc media subsidie doctrine. Jammer dat verzet nu van extreem rechts moet komen. Zal ook wel voorzien zijn. Past binnen Hegeliaanse dialektiek of zo.. De apocalyps officieel begonnen.
(ask your Rabbi)

vincent2470 | 29-07-17 | 16:15

Verder is er maar één échte podcast, de rest is bijzaak: tpo.nl/podcast/

blikjegrolsch | 29-07-17 | 16:14

Vroeger werden dat soort mensen in een circuswagen vastgebonden en tijdens de kermis tentoongesteld. En er werd smaekelijck om gelachen.

Jos Tiebent | 29-07-17 | 16:13

De genderneutrale politiek is fout omdat het probeert door middel van taal mensen te beinvloeden en te brainwashen, dat is manipulatie. Met het erkennen van genderneutraliteit an sich hoeft niets mis te zijn. Laat staan voor de blanke Germaanse volksidentiteit ofzo. Het is altijd erg jammerlijk dat dit soort figuren precies de verkeerde redenen kiezen om ergens tegen te strijden, wat die strijd weinig goed doet.

blikjegrolsch | 29-07-17 | 16:13

Je bent in Nederland vrij om m/v/o te kiezen, en hebt het recht om in veel (maar niet alle) situaties gelijk behandeld te worden. En dat moet zo blijven, we zijn hier geen ISIS. Maar gelijk behandeld worden wil niet zeggen dat iedereen verplicht is om het normaal te vinden.

W_F | 29-07-17 | 16:12

Eigenlijk hebben ze wel degelijk een punt. Allemaal leuk een aardig dat 'iedereen moet zelf kiezen' gezanik, maar als iedereen maar een beetje kiest, dan komen er niet zo gek veel kindertjes meer die in een volgende generatie de enorme pensioen- en verzekeringslast kunnen dragen. Dus kiezen? best, Maar bewust geen kindjes maken is dan ook kiezen om later als je oud en versleten bent je eigen broek op te houden.

Mafkezel | 29-07-17 | 16:12

Stormageddon | 29-07-17 | 16:00
Tis inderdaad een interview met Maarten Berg, door 2 andere interviewers, nml Jesper Jansen en Sander van Luit. Wel lang, bijna 2uur, maar goed verhaal en goed interview. Ken ze verder nog niet echt, maar dit interview smaakte naar meer.

seven | 29-07-17 | 16:08

Hahaha,en de Batavieren kwamen aan hún einde vanwege....?
Een grote volksverhuizing!
Roflol.

D-Fens_1963 | 29-07-17 | 16:07

@necrosis | 29-07-17 | 15:54
Niet levensvatbaar denk ik. XYY kan dan weer wel

Hobbykip | 29-07-17 | 16:07

Als die hierboven op de foto tijdens de oorlog had geleefd, dan was hij vergast.
hitler had namelijk een hekel aan mentaal minder bedeelden.

litebyte | 29-07-17 | 16:05

Je hebt mannen (piemel)
En je hebt vrouwen (gleufje)
Die 2 zijn NIET hetzelfde.
Wat verder de liefderijke voorkeur in van een man of een vrouw vind ik niet interessant.
Anders is het niet. Genderneutrale mensen hebben een afwijking en sterven wel uit.

Oepsie1234 | 29-07-17 | 16:05

Wat mij betreft kan die Graaff weggezonden worden. Prima initiatief de grond inlullen en een minder geslaagde foto van iemand erbij zetten om het aan te dikken; bah. Hoepel op zentgraaff. Petitie getekend uiteraard.

Wobbelplatte | 29-07-17 | 16:04

Sgrijvvouten... zorrie

Stoker | 29-07-17 | 16:04

thefonz | 29-07-17 | 15:50
Ik ben het pertinent het oneens met uw baksel.
Ik ben dat ge provoceer beu.
Homo zijn is alles en o wat zijn we blij als er weer één uit de kast komt.
Homo zijn is alles hetro's sporen seksueel niet.
Hoepel toch eens op met die endeldarm toeristen en val mij er niet mee lastig.

botbot | 29-07-17 | 16:03
-weggejorist-
moralist | 29-07-17 | 16:03

Kunnen we dan ook een uitzondering of speciale behandeling krijgen voor alle andere minderheden in Nederland? De dikke, de dunne, de kale, de behaarde, de roodharige, de blonde, de brillendragers, de contactlensdragers, de lange, de korte, de panseksueel, de sportieve, de luie, de niet-gelovige (ook een minderheid tegenwoordig lijkt wel), de dierenliefhebber, de dierenhater, de gastronoom, de snackfan, de voetbalfan, de voetbalhater.
.
Dan heb je dalijk inderdaad geen land meer, maar kleine stukjes grond waar iedere gelijkdenkende/-levende gezellig samen kunnen wonen, en het over dat ene enkele saaie onderwerp hebben, en verder een lekker bekrompen leventje te leiden. Gezéllig hoor!
.
Of we kunnen eens kappen met die speciale behandeling voor elke minderheid, elke buiging tegen iedereen die roept dat een ander slecht is (white privilege, zwarte piet, ongelovigen, critici), en acceptatie van alles wat wél echt slecht is (aanslagen, verkrachtingen, moorden en slavernij door islamietjes bijvoorbeeld).

kanon0503 | 29-07-17 | 16:02

@Stormageddon | 29-07-17 | 15:53
"De verlichte waarden en principes zijn nu juist universeel en niet gebonden aan een grondgebiedje of een huidskleurtje. "
Dat is nu juist de vraag. Zijn de VS over een jaar of 50 Mexico 2.0 met dezelfde corruptie en criminaliteit die je nu al aan die kant van de grens ziet, als de zo gewilde 'browning' nog een tijdje doorzet? Of blijven ze de leider van de wereld? Tot nu toe worden de democratische en Westerse waarden alleen door witmensen gepropageerd, en een héél klein beetje door Japan, maar die hadden een ereschuld in te lossen na WO2.

Zware Guy | 29-07-17 | 16:01

Mbt de tpiletten : thuis heb ik er 2... en die xijn voor IEDEREEN . Ongeacht gender. Ik vind het prima om 1 toiletblok te hebben.... ik heb die vrouwen nooit begrepen als ze in derij staan terwijl de mannenplee vrij is. Maar of de moslims dit aan kunnen. Schijten die ook mixed ? Of verplicht de religie een eigen pot ?

Stoker | 29-07-17 | 16:01

Die Zentgraaff klinkt verdacht veel als zo'n troll op DDS

Argyronauta | 29-07-17 | 16:01

Zentgraaf bereikt of het tegenovergestelde van wat hij wilde, of is stiekem veel slimmer dan iedereen hier denkt.

Mather | 29-07-17 | 16:01

Achterhoedegevecht om archaïsch taalgebruik. Welkom in de eenentwintigste eeuw.

Hoen | 29-07-17 | 16:00

@seven | 29-07-17 | 15:56
Ja, maar dat is Maarten Berg... die weet ook dingen. En dat gaat dan ook niet over dat type identitair geneuzel, waarschijnlijk. (Ik heb de podcast niet gehoord, maar ik ken de persoon en zijn werk.)

Stormageddon | 29-07-17 | 16:00

Stoker | 29-07-17 | 15:55
"'Straks wil een shemale een staart van een zebra aan hemze onderrug naaien....'"
Ik zit nu in de genderpoli omdat ik 4 lullen wil. De zogenaamde quadragender operatie is dat.

Stortkoker | 29-07-17 | 15:59

Getekend! Linkse zentgraaf moet weer uiteraard zijn zeikgeluid laten horen, want geestelijk gestoorden die denken iets anders te zijn en de opgedrongen multicul moeten we toejuichen van zentgraaf, opkomen voor je eigen volk en vaderland is vies!
Waarom deze man nog voor Geenstijl schrijft is mij een raadsel, bij Joop.nl zit hij beter op z'n plek.

dutch bikkel | 29-07-17 | 15:59

Ook maar getekend. Nu nog een petitie voor het verbod op islamitisch onderwijs...

DannyM | 29-07-17 | 15:58

Stormageddon | 29-07-17 | 15:22
Heb zelf wel eens een (zeer goede) podcast van ze gehoord, kwamen iig niet over als identitairen, meer libertair soundcloud.com/user-961843305/maarten...

seven | 29-07-17 | 15:56

Het wordt taalkundig ook meteen een zooitje. Alle bezittelijke voornaamwoorden zijn op deze manier ook meteen "afgedaan". Gaat voor geen meter werken en ik WIL OOK NIET DAT HET GAAT WERKEN. Biologisch is er een man/ vrouw in het species "mankind" en als je daarin wilt rommelen, doe je ding maar val me niet lastig met dit soort onzin. Straks wil een shemale een staart van een zebra aan hemze onderrug naaien.... wat gaan we dan zeggen in de trein ? "Goedemorgen zoogdieren" ? Flikker op met je onzin. Ik teken !!

Stoker | 29-07-17 | 15:55

@dachtikal | 29-07-17 | 15:30
En wat ben je als je YY hebt?

necrosis | 29-07-17 | 15:54

@seven | 29-07-17 | 15:43
Nou, het is een soort eenmans "Sid Lukassen" fanclub, voor zover ik kan bekijken. Nou ja, dat verklaart veel. Sid is heus niet dom, weet heel veel, begrijpt heus dat het hele postmodernistische cultureel marxisme volkomen bullshit is, maar hij, en vooral zijn volgelingen, laten zich dan wel voorstaan op de "blanke, westerse" identiteit van onze cultuur, terwijl dat nu juist toevallige kenmerken zijn die niets met de intrinsieke kwaliteiten van de superieure cultuur te maken hebben. De verlichte waarden en principes zijn nu juist universeel en niet gebonden aan een grondgebiedje of een huidskleurtje.
Dat de west-europese geschiedenis ertoe geleid heeft, is meer dan een studie waard. Dat maakt die geschiedenis zelf niet superieur.
Dat verwarren veel mensen en stappen dan met groot gemak en veel aplomb zelf in die identity politics valkuil door zich te afficheren als blank, man, hetero om maar tegenwicht te bieden aan de intersectionele SJW sneeuwvlokjes. Tja... dan doe je dus precies hetzelfde.

Stormageddon | 29-07-17 | 15:53

Tobi | 29-07-17 | 15:44
Ik schat jou 25.

Jos Tiebent | 29-07-17 | 15:51

Piet Karbiet | 29-07-17 | 15:43
O, dat zou ook best kunnen bij de Ploppers, tegenwoordig kijkt men nergens meer van op ja. Maar bij een Chinees moet je een heel andere houding hebben. Lastig ook voor je rug.

Oprisp | 29-07-17 | 15:51

Grappig dat veel reaguurders op één lijn zitten met de meeste finnen: een afkeer van homo's, transgenders of iedereen die maar een beetje afwijkt van de "standaard".

thefonz | 29-07-17 | 15:50

@sinar2 | 29-07-17 | 15:11

Laten we hopen dat het lukt ? Het is vuur noch gif in de pen.

netniet | 29-07-17 | 15:49

Het geboorte kaartje van de toekomst.
.
Heden zijn we verblijd met de geboorte van ons kind
We noemen het Chantal Evert.
Of het een jongen of een meisje is zal de toekomst uitwijzen.

botbot | 29-07-17 | 15:47

Ik zag de titel en voor ik op de link klikte wist ik dat de kans erg groot was dat de crypto commie Zentgraaf dit schijtartikel geschreven zou hebben.

Neo-Cicero | 29-07-17 | 15:45

Vroegah had ook zo'n Batavieren/Asterix helmpje
maar toen was ik 6 ofzeau
Time to grow up, boys

Tobi | 29-07-17 | 15:44

@Oprisp | 29-07-17 | 15:32
Dat was toch bij de Ploppers het geval?

Piet Karbiet | 29-07-17 | 15:43

@Stormageddon | 29-07-17 | 15:37
Ah thnx, duidelijk. Vast meer verstand van podcasten dan van die specifieke etiquette. ;)

seven | 29-07-17 | 15:43

Het ergste van alles is nog dat de overheid organisaties in Nederland heeft gedwongen om niet gender neutrale wc's verplicht te stellen. Die moeten straks weer weg. Eerst moest alles niet gender neutraal zijn en nu moet het het ineens verplicht weer wel gender neutraal zijn. Dat is toch gestoord.

Príncipe | 29-07-17 | 15:42

Dat is zo knap van Zentgraaf. Hij kan op elke stoel zitten. Dan is die weer knetterrechts, dan weer links. Haalt niet uit wie of wat, maar hij kan voor elk geluid en doelgroep een stuk op maat schrijven. De kameleon.

Nehemia | 29-07-17 | 15:42

Wel aardig dat de bijbel en de koran nu ook genderneutraal kunnen worden gemaakt .
Wie gaat er in de moskeeën luisteren of het al gebeurdt?dtdtdt

medelmo | 29-07-17 | 15:41

Fijn, nu kan hysterischdomlinks iedere weerstand tegen die genderbullshit weer wegzetten als extreem rechts.

Rest In Privacy | 29-07-17 | 15:41

Niet ook "V" natuurlijk.

Tjemig | 29-07-17 | 15:40

Feit is wel dat die Bataafse revolutie uitbrak toen er ook een Willem V op de Troon zat.

Tjemig | 29-07-17 | 15:39

gaat het om mannen die vrouw willen zijn en andersom?
zo ja,wat is er dan op tegen om "dames en heren"te zeggen.
de mannen die graag vrouw willen zijn worden dan toch correct aangesproken,of niet soms.

pejoar | 29-07-17 | 15:37

@seven | 29-07-17 | 15:25
Is geen photoshop... het is de echte, serieuze profielfoto van Sander van Luit, de "hoofdredacteur" van dat clubje. www.facebook.com/sander.vanluit

Stormageddon | 29-07-17 | 15:37

Ik ga dat genderneutrale gedoe steeds koddiger vinden. Ik bedoel: hoe gaan we hier over 10 jaar op terugkijken, op deze in-en-in decadente verdwazing? Of wonen mensen dan inderdaad in Genderneutralenveen, Genderneutralen, Genderneutraalhugowaard, 's Gendeneutralenberg, en Genderneutraaljansdam?

FustViking | 29-07-17 | 15:37

Dadelijk zeg je dag mevrouw of dag mam... boem pats 2.000 euro boete. Onlangs heeft een bekende Duitser een duimpje omhoog gegeven op een facebook bericht. Alleen al een duimpje omhoog op iets wat de regering niet aanstaat kost 2.000 euro boete. Nou... dan weet je wel wat de toekomst hier voor ons in petto heeft. Wat mij betreft ga ik wel meteen op mijn rug liggen en mogen de Chinezen hier de boel over nemen. 't Maakt helemaal niks uit.

Príncipe | 29-07-17 | 15:35

En plotseling heb je het: je begint een importhandel van Chinese dildoae en vibratoren. Want het wordt steeds lastiger om in te schatten wat er in onderbroeken en slipjes zit en je kan lichamelijk contact dus beter mijden. Dat wordt des de nijpender als je denkt een slanke lange blondine versierd te hebben die in bed op haar middelste beentje wil lopen.

Nivelleermarionet | 29-07-17 | 15:34


Onze Lieve Dinges Ziekenhuis
Onze Lieve Ding op Zolder
Dingeshatten
Dingeschester United
Ding Zoekt Organisme
De Gemeente Heer (L) kunnen we helemaal wel opdoeken.
Ze je wel, het is niet zo moeluk.

Piet Karbiet | 29-07-17 | 15:33

McDonald kan ook wel inpakken met hun reclame!! "Ze zeiden meneer tegen mij!"

Paulaner München | 29-07-17 | 15:33

@Ommezwaai | 29-07-17 | 15:16
Maloothugowaard, Malotenveen en Malotenpolter?

Tjemig | 29-07-17 | 15:33

Links Nederland vind het alleen maar geweldig als er zo gereageerd wordt zoals de Batavieren dat doen. Trap er toch niet in.....

Hobbykip | 29-07-17 | 15:32

Dat die Chinezen het ondergebeuren overdwars hebben hoor je ook niemand over.

Oprisp | 29-07-17 | 15:32

Heeft Zentgraaff misschien met z'n kop in een pleepot gezeten waarin net een besmette omgebouwde afgewezen asielzoeker met genderplatjes heeft gepist?

Zorgelijk | 29-07-17 | 15:31

Als je xx hebt dan ben je een vrouw. Heb je xy dan ben je een man. En de rest is geneuzel.

dachtikal | 29-07-17 | 15:30

Soms heb ik gekke dromen. Dan voel ik aan genderneutrale mooie stevige sappige vrouwenborsten. Dan schrik ik opeens wakker en blijk ik een vrouw in handen te hebben.

McMarx | 29-07-17 | 15:30

Jouw keuzevrijheid mag en zal mij niet belasten.
Na een gesprek met Psycholoog, Uw MPS (multiple persons syndrom) is een kruitvat met die nieuwe genderneutraliteit.
Ja dokter , ik weet nu echt niet meer hoe ik de ruzie makende stemmen aan moet spreken , gekkenhuis in mijn hoofd .
Vanaf nu dus allemaal " Gaaf land Mark" ; tenslotte weet die ook niet wat ie is.
Ie is onzijdig toch?
Als er maar geen alexander antwoord,...... dan ploft zelfs mijn kop.

medelmo | 29-07-17 | 15:29

En die genderneutrale urinoirs zie ik ook niet zitten.

Osdorpertje | 29-07-17 | 15:25

@Weidmannsheil | 29-07-17 | 15:09
Lijkt wel een photoshop. (Maar niet zeker, origineel is onvindbaar via google imagesearch)

seven | 29-07-17 | 15:25

Batavieren: dat waren volgens mij een stelletje ongeregeld die uit Germanie getrapt werden door de Bourgondiers. En vervolgens de Rijn aftrokken ... nou dan weet je het wel. De eerste vluchtelingen.

Kirin | 29-07-17 | 15:25

Ik ben geen Batavier. Noch een Kaninefaat. En sowieso... als "antwoord" op doorgeslagen intersectionele identity politics meedoen aan hetzelfde identitaire spelletje... dan heb je er niet zoveel van begrepen. Dat is een beetje hetzelfde als de institutionele idiotie van de Nederlandse zuilenmaatschappij gebruiken om een islamitische zuil proberen te maken.
Sodemieter op. Dat soort identity geneuzel is nu juist het probleem.

Stormageddon | 29-07-17 | 15:22

Mijn vroegere buurman was opeens vrouw. Maat 46 in de schoenen en handen als kolenscheppen. Een stem die 3 octaven lager was dan de mijne. Plakpleister met hormonen op de borst. Nog nooit een ongelukkiger persoon gezien.

kwark001 | 29-07-17 | 15:22

Waar kan ik een kruisje zetten

CapitanoBaffiano | 29-07-17 | 15:21

@Ommezwaai | 29-07-17 | 15:16
En wat te denken van mandarijnen. Of mandaat.

Piet Karbiet | 29-07-17 | 15:20

@Alexis de T. | 29-07-17 | 15:07
50k? Uw schatting is wel erg hoog, volgens mij zijn het er hooguit 50 die zich noch man noch vrouw voelen en niet als meneer maar ook niet als mevrouw aangesproken willen worden.

Osdorpertje | 29-07-17 | 15:20

Ps de linker pica is revolutie 1848, heeft niets met de Bataafse revolte/revolutie te maken.

Henri-Bardouin | 29-07-17 | 15:20

Ik voel dat ik vandaag een pompoen ben.
Een fascistische pompoen.

Fukallahalholland | 29-07-17 | 15:19

Ik ken een mooi gender-neutraal stereotype; ongeslachtelijk, heel divers, inclusief, iedereen kan het zijn, liev en onschuldig, kosmopolitisch, neutraal, exotisch, ruimhartig en het kost niet duur:
Zwarte Piet!

Piet Karbiet | 29-07-17 | 15:19

Omgekeerde psychologie dit. De mening van de meerderheid van de reaguurders belachelijk maken zodat wij lekker fel gaan reageren.
Dat we omgevolkt worden is al ruimschoots bewezen. *Mompelt iets met Coudenhove-Kalergi*, need I say more?

VeelTeSteil | 29-07-17 | 15:18

@Stortkoker | 29-07-17 | 15:17
Precies

Hobbykip | 29-07-17 | 15:17

Jezelluf Batavier noemen is wel heel erg 1795.

Henri-Bardouin | 29-07-17 | 15:17

Als de NS er niet zo'n pr show van had gemaakt, maar het gewoon had gedaan zonder ophef was er niks aan de hand geweest. Formeel is het tegenwoordig al vaak bezoekers,gasten, aanwezigen etc.

Stortkoker | 29-07-17 | 15:17

Vind het ook een beetje gezeik dit..... als er geen heel perscircus was geweest en ze op een dag gewoon "beste reizigers" zouden zeggen bij de NS dan was er niemand over gevallen. Niemand!

Hobbykip | 29-07-17 | 15:17

Hoe dan we het nu dan bijvoorbeeld met Heerhugowaard, Heerenveen of de Vrouwenpolder?

Ommezwaai | 29-07-17 | 15:16

Heb zelf niet zo veel met "Germanen". Eenvoudig; een gevallen beschaving. Meermaals onder de voet gelopen, militair en cultureel. Das war einmal.
.
Toch moet je jezelf niet verliezen in het deugen, zoals scribent doet.
.
Het gezin is namelijk wel degelijk de hoeksteen van een samenleving en een belangrijke driver voor ontwikkeling en cohesie. Daar zijn zoveel wetenschapsgebieden het inmiddels wel over eens. Logisch ook, mannen en vrouwen die verantwoordelijkheid nemen voor hun kroost, investeren in dat kroost.
.
Prima dat er mensen zijn die anders willen leven. Prima dat er ruimte in een samenleving is om anders te leven. Dat betekent niet dat het kind met het badwater moet worden weggespoeld en dat de hoeksteen van de samenleving maar moet worden afgebroken.
.
Een moeilijke nuance. Niet besteed aan de politiekcorrecte dogmatici en hijgende fatsoensstrijders op het internet. U weet wel, the least & loudest of us. Het soort dat wel vaker op de wat complexere onderwerpen slechts kan overschreeuwen of demoniseren.
.
Als een ding is wat dit land op dit moment nodig heeft dan is dat families. Mensen die investeren in de toekomst en niet in kortzicht en hedonisme. "Na ons de zondvloed" is geen fundament voor de toekomst.

Parel van het Zuiden | 29-07-17 | 15:16

Wat een onzin allemaal voor een handje vol mensen die niet op hun geslacht aangesproken willen worden en dan van de rest gaan eisen dat iedereen dat toneelstukje mee gaat spelen. En zelfs zo ver doorschieten dat ze zich beledigd voelen dat er op hun identiteitsbewijs vermeld staat dat ze als man of vrouw zijn geboren en dat het er af moet. Terwijl 99,99% van de mensen er geen probleem mee hebben moeten we een dom toneelstukje opvoeren omdat 0,01% anders gekwetst is.

Osdorpertje | 29-07-17 | 15:15

Wat hoor ik daar op de radioos? Het Truckstarfestival is nu in Assen??? Avé!
*Zich per wervelwind naar de Veenkoloniën begeven doet*

F. von Zeikhoven | 29-07-17 | 15:14

Ik doe in elk geval niet meer mee met deze waanzin. Zoek het lekker allemaal maar uit. Adios!

kwark001 | 29-07-17 | 15:11

@netniet | 29-07-17 | 15:08
Zentgraaff lonkt naar een baantje bij joop. Voor een tamme huisvader wel begrijpelijk, bij een gesubsidieerde gezapige club die de goedkeuring heeft van de rest van de linkse media is het rustiger toeven dan bij het rebelse GS.

sinar2 | 29-07-17 | 15:11

"Voordat je weggaat
Bedankt voor het tekenen. Vertel het verder!"
Wie is Uw Naam eigenlijk, iemand?
*IJverig achter de bank duikt en stiekum nog even blijven doen gaat*

F. von Zeikhoven | 29-07-17 | 15:11

Die zegel aka tegelring.... haha, kneus!

Weidmannsheil | 29-07-17 | 15:09

En ook maar even getekend. Toch bedankt voor de tip @Zentgraaff.

Alexis de T. | 29-07-17 | 15:09

Allemaal best wel watvoor te zeggen. Wetgeving is immers niks meer en minder dan op futiele wijze pogen, op kortstondige termijn biologische waarden te knechten door geschreven letter. En daarom werkt het niet en men is er momenteel veelnte ver in aan het doorslaan. En een betje gezond tegengas door mensen, die kennelijk meer ruggengraat hebben dan nieuwe "aanwinsten" als Zentgraaff, kan kennelijk zelfs op dit roze blog tot ondwingbare jaloezie leiden. Het rauwe randje van weleer hier, daar wordt zo toch wel steeds meer aan getornd. Ronaldo is van hetzelfde laken een pak. Doodzonde en eeuwig jammer, sorry had graag een andere beleving geplempt.

netniet | 29-07-17 | 15:08

Vanavond lekker EK Mensenvoetbal kijken. Die Lieke Martens vind ik wel een lekker creatie. Ben benieuwd naar de Zweedse... euh.

Piet Karbiet | 29-07-17 | 15:08

Hoeveel genders zijn er inmiddels? 30? 40? Knettergek en totaal uit de duim gezogen. Ongezien de typhus voor die ultragevoelige types met meterslange kwetstenen, kan me geen ruk schelen wat ze vinden. Ga eens eelt op je ziel kweken, stelletje mietjes (m/v/anders).

Prof. v.d. Neuq | 29-07-17 | 15:08

Dat van die omvolkingstheorieën is al eens eerder hier ter sprake gekomen in een topic en het blijkt staand europees beleid te zijn dus laat dat woord theorieën maar achterwege.

sinar2 | 29-07-17 | 15:07

Ik vind het ook gelul, die hele gender discussie. Nul komma drie procent van dr bevolking, kortom 50k personen. Hoe op met dat gedram zou ik zeggen, maar goed, volgens Zentgraaff (altijd weer die Zentgraaff) ben ik dan misschien wel fascist. Nou dan maar fascist.

Alexis de T. | 29-07-17 | 15:07

De Batavieren hadden wel geyle neuquesex, ze trokken zelfs de Rijn af. Dat weet toch iedereen...

F. von Zeikhoven | 29-07-17 | 15:06

Getekend! En Zentgraaff, wel eens een podcast geluisterd? Een lekker Rechts geluid!

Rimini | 29-07-17 | 15:06

De eerste Batavier die de bijnaam 'supergabber' verdient, dat dan weer wel.

Kapitein Stijlvol | 29-07-17 | 15:05

Getekend!

accijnstoerist | 29-07-17 | 15:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

LIVE. JIT noemt namen verdachten MH17: Igor, Sergei, Oleg en Leonid