Femke Halsema: SIX MORE YEARS!
Want het ging zo goed
Femke wandelt al bijna zes jaar met die Amsterdamse BM-ketting om haar Halsema en nu wil ze bijtekenen voor een tweede termijn. De afgelopen jaren waren tenslotte een aaneenschakeling van successen. Een overzicht.
Toch pijnlijk
Dit werd al lastig
We begonnen meteen goed
En toen kwam BLM
Dit was ook een treurige saga
Ook gênant
Het verliep allemaal niet zonder slag of stoot
Ging ook niet heel handig
In haar eerste jaar al
Zelfs hier kwam ze mee weg
Stront aan ventilatoren
En dan hebben we het nog niet gehad over het blowverbod, de explosies, de aanslagen, het klimaatgeneuzel, het geleur met de hoeren, de homohaat, het coronabeleid, de handhavingsonmacht, de inzet en de aanpak van de misdaad. Nu al zin in de volgende zes jaar.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
