Samir El Yaacoubi is zélf een vormfout
Hoger beroep tegen de moordenaar van Bas van Wijk
Vanaf vandaag, het gaarste hoger beroep aller tijden. Dat van het Openbaar Ministerie tegen Samir El Yaacoubi, de verminderd toerekeningsvatbare debiel die Bas van Wijk doodknalde omdat die probeerde te voorkomen dat er een (nep-)Rolex van een pols werd getrokken. De eis tegen Samir was 'gekwalificeerde doodslag', maar er stond geen plaats- en pleegdatum bij de tenlastelegging, en dan is het systeem zo fukking star en onbuigzaam, dat dit 'niet behandeld' kon worden. Samir kreeg zodoende slechts het juridisch lichtere 'doodslag' aan z'n broek (de helft van de eis). Door deze faliekante blunder van het OM zitten we hier weer. De hele reutemeteut aan rechters, advocaten, die kapotgeblowde junkenmuil van een Samir El Yaacoubi zelf en natuurlijk de familie en vrienden van Bas van Wijk. Formaliteitje, nietwaar?
UPDATE - Eis in hoger beroep: 16 jaar cel + tbs met dwangverpleging. Maf
Reaguursels
InloggenIk begrijp dat niet dat dergelijke informatie ontbreekt. Destijds werkte ik met een computersysteem bij politie dat als verplichte invulvelden niet werden ingevuld je gewoon niet verder kon. Zodat het proces verbaal compleet was van de basisinformatie. Dan heb ik het over eind jaren 90!!!!!
Fopstraf geëist, dit soort figuren zijn niet te genezen
Kan het nog erger de mate van slordigheid en incompetentie bij het OM?
Werkelijk mensen: het is tenenkrommend.
Kan het nog triester?
Allemaal lichtgewichtjes - met een deeltijdbaan.
Is geen incompetentie, is kwaadaardige opzet.
Der mate van slordigheid en incompetentie bij het OM is werkelijk stuitend. Hebben ze daar nooit van zaken als kwaliteitsborging gehoord? Moet je je voorstellen dat ziekenhuizen, apotheken of farmaceutische fabrieken zo zouden werken. De wereld zou te klein zijn. Maar bij het OM zijn simpele zaken als checklijstjes implementeren kennelijk nog te ingewikkeld.
Ict-systeem van de Overheid en het OM lijken van dezelfde kwaliteit te zijn: slecht, slechter, slechtst.
Bij ziekenhuizen en apotheken dreigt langzaam maar zeker ook de allesomvattende incompetentie toe te slaan. Kwestie van niet meer kunnen lezen, schrijven of rekenen. De Grote Dumbing Down is onder ons.
@MK27 | 19-04-23 | 13:51: Het systeem waarmee de overheid bekeuringen voor verkeersovertredingen uitdeelt en boetes incasseert lijkt anders als een zonnetje te lopen.
Die man moeten ze executeren, maar dat mag niet in Nederland. Dus die gast moet langzaam inburgeren met alle gevolgen.
Nou nee, als het mee zit legt de rechter hem 2/3 van de geëiste 18 jaar op, dus met de standaard 2 jaar strafvermindering bij goed gedrag mag meneer na acht jaar weer voor het eerst op proefverlof en kan hij over tien jaar weer een volgend slachtoffer maken.
@me163komet | 19-04-23 | 13:11:
Volgens mij is de strafvermindering teruggebracht tot maximaal één jaar.
@Tapu | 19-04-23 | 13:32:
Nee, max 2 jaar bij goed gedrag, vroeger was dat automatisch bij 2/3 van de straf. Niet dat het overigens veel uitmaakt, want rechters passen gewoon de lengte van de straf aan zodat er uitkomt wat zij wensen onder het oude systeem.
@me163komet | 19-04-23 | 13:42: U denkt dat dit schepsel goed gedrag vertoond in de bajes?
Ff wat anders die klojo van een Heracles voetballer die met 200 kmh een kind doodreed gaat ook in hoger beroep! Net als deze klojo zeg ik heel lang opsluiten die gasten het bewijs is overduidelijk. Het ontoerekeningsvatbaar mag hier niet aan de orde zijn, maar helaas…
Vroegah, kreeg je als al te opportunistische in beroepganger nog wel eens het lid op de neus - een fors hogere straf dan in eerste instantie. Hoe werkt dat tegenwoordig?
Vergeet de edelachtbare rechtbank nu helemaal dat aanhangers van de religie van de vrede vrijstelling hebben van strafvervolging?
"... de verminderd toerekeningsvatbare..."
verminderd toerekeningsvatbaar?
welnee 14 eeuwen islamitisch "übermensch-prinzip"
in z'n systeem
Is er toevallig nog een tweetende journo in de zaal die het hogerberoep live volgt?
20 tot 25 jointjes per dag roken wordt bijna als verzachtende omstandigheid aangemerkt want nauwelijks toerekeningsvatbaar. Terwijl na 20 bier in de auto stappen en iemand doodrijden extra zwaar wordt bestraft. Wat is het verschil?
Ik weet uit ervaring dat het roken van een stevig blowtje je tijd ruimte beleving aardig in de wat kan schoppen. Dan wordt autorijden opeens een stuk spannender.
@Otto Normal | 19-04-23 | 11:41: heb 15 jaar langs 7 joints de dag gerookt. Ik draaide de 1e in m'n werk us en rookte 'm op terwijl ik in de file stond. Nog nooit een ongeluk veroorzaakt of schade gereden. Drugs kun je niet generaliseren, iedereen reageert er anders op.
@Hetisnietaanteraden | 19-04-23 | 12:46: Zonder meer waar, maar het is denk ik niet okay als iedereen dat voor zichzelf gaat bepalen. Zelfde verhaal als met alcohol op.
Jointgebruikers en werken?
@NotWoke | 19-04-23 | 15:51: als je wat meer levenservaring krijgt of zou hebben zou dat je niet verbazen. Ben geen lui persoon maar soms flink depressief en moest me met name in mijn jongere jaren "rustig blowen" om te zorgen dat ik niet gek werd. Werkte beter dan de anti depressiva...
@Otto Normal | 19-04-23 | 12:59: eens, wil m'n gedrag ook niet goed praten hoor maar wist dat ik er niet raar van ging doen kreeg juist meer focus. Alcohol trek ik niet, drink geen druppel als ik moet rijden.
"... er stond geen plaats- en pleegdatum bij de tenlastelegging..."
Dat is zo ongeveer het eerste wat er onophoudelijk in je hoofd gestampt wordt in je eerste jaar Rechten.
Blijkbaar niet dus. Overigens staan plaats en tijd er altijd met een "omstreeks" bij zodat er nog een marge van dagen, weken of maanden is.
Heb geen rechten gestudeerd, maar er is vast een keuzevak "Vormfouten", waar CV's van LL. M.'s op worden geselecteerd, bij het OM.
Dus omdat er geen plaats- en pleegdatum bij de tenlastelegging was, kon strafeis X niet, maar strafeis Y wel. Wie het snapt, mag het zeggen.
In een andere rechtszaal zit zijn geloofsbroeder ook het slachtoffer uit te hangen. Ene Mohammed A. die UWV heeft opgelicht voor 1,8 miljoen. Daarvoor bij de IND gewerkt en ten onrechte verblijfsvergunningen verstrekt. Ik lees bij Saskia Belleman dat het arme schaap werd gechanteerd. Door wie weet hij uiteraard niet en het zou gaan om een filmpje. Waarschijnlijk werd hij daarin genomen door ene Gordon H. en genoot hij ervan.
Kan hier niks over terugvinden met google behalve oude berichten uit 2020, waarbij verder niks staat over IND. Zal vast wel waar zijn, de berichtgeving is zelden compleet als het gaat om Mekkabukkers. Heb je toevallig een link?
@Levertraan | 19-04-23 | 11:24: Ik vermoed deze.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1975661980/live-uwv-werknemer-verdacht-van-oplichting-voor-de-rechter
Toevoeging; hier live the volgen
https://twitter.com/SaskiaBelleman?t=Uc9atp9OX8AUEZZ5qkB3Pw&s=09
@Levertraan | 19-04-23 | 11:24: twitter.com/SaskiaBelleman/status/164...
Ja, apart verhaal. De rechter lijkt er in mee te gaan, gezien zijn vragen. LIJKT. Het feit dat 'ze zijn spullen hebben doorzocht en daardoor achter zijn werkzaamheden zijn gekomen (hij had thuis een werkinstructie liggen, kuch)".
Persoonlijk zou ik afgaan op 'schaamtecultuur' = 'deze man liegt zich helemaal de t*g'.
Onkunde aannemen is gewenst,
terwijl iedereen al teveel weet institutioneel westelijk Oostduitsland
Heel NeeDDRland juicht voor ciao chess koe.
Ratten dansen op tafel.
Dat is geen hagelslag vriend.
Je zou bijna denken dat er boze opzet in het spel is, bijna he! Hoe is het in godsgodesnaam mogelijk dat plaats en pleegdatum geen verplichte velden zijn in de applicatie en database waarin deze zaken behandeld worden?? Of zit administratief juridisch medewerkster juffrouw Jannie die stukken allemaal zelf te tikken?? ik geloof dit gewoon niet!
Ik had die gedachte ook. Dit stuk is echt het meest simpele deel van een formulier, gewoon standaard een vakje; plaats en datum. Dat er in het proces-verbaal fouten staan in het verslag ten aanzien van wat gebeurd is, zou nog kunnen. Je hoort een lang verhaal, van verschillende mensen en dat kan je niet ter plekke woordelijk opschrijven. Het is altijd een weergave. Al mag je verwachten dat dit wel voldoende op orde is.
Vakjes missen dat kan echt niet.
Ik ken het systeem ook in de GGZ en vele jaren er ervaring mee. Er staat mij niets bij dat melding van middelen en maatregelen of een IBS enzovoorts misging op een “vakje missen”. Je moet echt je best doen om een vakje te missen. Dat roept vragen op.
@Nuuk | 19-04-23 | 11:23: In een normale situatie is datum een verplicht 'vakje' en komt er geen database entry als dat 'vakje' niet is ingevuld, echter hebben we het hier over overheid en ICT dus niets verbaast me meer.
Vriendje van die dat "ff vergeten is"? Zeer opmerkelijke fout idd.
@4HoogAantWater | 19-04-23 | 12:37: Datasbase entry lukt niet op een Commodore 64.
Toch wel verbazingwekkend hoe makkelijk bepaalde figuren aan vuurwapens kunnen komen. Waar kan de bezorgde vader terecht die zijn gezin wil beschermen?
De moskee natuurlijk.
kopen van wapens gaat makkelijker dan het maken van vormfouten bij justitie.
Walgelijk.
Zo'n Samir heeft dus ouders die er werkelijk niets van hebben gebakken. Dat je zoiets hebt weten voort te brengen in het leven...
Dat is teveel eer voor de ouders. Niet alles is de schuld van een verkeerde opvoeding.
Dat zoiets zich nog mag voortplanten.
Eunuch, passende straf en beter voor de maatschappij denk ik dan maar.
@* Il Principe * | 19-04-23 | 11:13: Dus het zijn de genen, begrijp ik. Oei, racist.
@Nuchternederland | 19-04-23 | 11:14:
Waar lees je dat?
@Nuchternederland | 19-04-23 | 11:14: genoracisme? Da's een goeie...
racisme gebaseerd op bepaalde gentypen.... tjonge jonge, dat is inclusief zeg.
... er stond geen plaats- en pleegdatum bij de tenlastelegging, en dan is het systeem zo fukking star en onbuigzaam, dat dit 'niet behandeld' kon worden ... Dan wel. Heb ooit een keer een bekeuring gehad voor fout parkeren. Had idd fout geparkeerd. Ik was er niet bij toen de bekeuring werd uitgeschreven. Maar het kenteken klopte niet, en de kleur van de auto klopte niet. Gewoon moeten dokken.
Zelfde meegemaakt, bezwaar gemaakt, op gesprek geweest en niets hoeven betalen.
is recentelijk idd veranderd, in de regel kunnen ambtenaren fouten maken die later gecorrigeerd kunnen worden etc.,,,maar weer meten met 16 maten
NerdAlert | 19-04-23 | 11:11
Klopt, maar dat is in de jaren negentig van de vorige eeuw al aangepast; naam, nummerplaat, merk, kleur, plaats, adres of datum/tijd fout, maakte geen ene fuck uit, je kreeg de bekeuring gewoon. Waarschijnlijk omdat vanwege het intelligentieniveau van de betreffende ambtenaren van parkeerbeheer niet verwacht kon worden dat zij ooit ook maar een foutloos PV zouden kunnen opmaken. En dat zou de gemeenten een hoop inkomsten schelen. vandaar
Ach... als je in Nederland kijkt zie je dat de meeste mensen puur uit eigenbelang handelen. Je ziet het bij de import, maar ook bij blanke autochtonen.
Veel van die zogenaamde deugers doen het meer om hun eigen straatje schoon te houden of om hun reputatie hoog te houden. Een rechter kan veel rotzooi over zich heen verwachten als hij zo'n "zielig Marokkaantje" hard gaat straffen. Dus speelt hij maar de deuger, zodat hij "safe" blijft qua werk en privé.
Alleen het CJIB is een geoliede machine.
Bij het innen van geld. Als je wat van ze krijgt wordt het allemaal wat lastiger.
@Sinclair | 19-04-23 | 11:26:
Uiteraard is het éénrichtingsverkeer, kaalplukken kunnen ze hier als de beste.
Het is wat allemaal tegenwoordig.
Gekwalificeerde doodslag kan wegens de vormfout niet, maar doodslag dus wel.
Dus ik begrijp dat het OM terug wil naar 18 jaar cel plus tbs?
dat heb je dan goed begrepen, al zou moord hier wat mij betreft ook mogen, want als je met een doorgeladen pistool op zak de straat op gaat dan neem je wel degelijk het weloverwogen risico dat je daarmee iemand kan/gaat doodschieten. Je neemt zo'n ding tenslotte niet mee om een lekke band mee te plakken.
Moeilijk om een passende straf te geven... misschien een blood eagle?
Dus net zo barbaars en middeleeuws reageren als de dader? Nee, gewoon levenslang opsluiten; wie met een pistool op zak de straat op gaat en iemand zonder meer dood schiet bij een klein "conflict" is een gevaar voor de samenleving en daar horen zowel de samenleving als de dader tegen beschermd te worden. De samenleving tegen de dader en de kans dat hij in herhaling valt, en de dader tegen zichzelf.
Een crimineel die een vuurwapen meeneemt naar een diefstal, bereid een strafbaar feit voor en neemt weloverwogen het risico het slachtoffer dood te schieten. Dat is moord.
We moeten echt ophouden criminelen de hand boven het hoofd te houden, dat schieten tijdens criminele acties een "ongelukje" is, en dat een eventueel raak schot "nooit zo bedoeld was". Sorry, waar was dat doorgeladen vuurwapen dan wel voor bedoeld?
Om in je koffie te roeren?
Nee dat is ook geen moord tenzij hij bij het meenemen van het wapen al wist dat hij iemand ging neerschieten. Het dragen van een vuurwapen betekent niet meteen dat je voorbedachte rade hebt ten aanzien van iedereen die je omlegt.
Ik weet niet of hij heeft geroepen dat het per ongeluk was. Het maakt verder niet uit want hij is alsnog veroordeeld voor doodslag.
Helemaal eens. En lui die zwaar vuurwerk gebruiken tegen hulpverleners en daar aanslagen mee plegen moeten ook vervolgd worden voor (meervoudige) poging tot moord c.q. zware mishandeling.
@BobDobalina | 19-04-23 | 11:07:
Waarom neemt hij een geladen vuurwapen mee?
@BobDobalina | 19-04-23 | 11:07:
“Nee dat is ook geen moord tenzij hij bij het meenemen van het wapen al wist dat hij iemand ging neerschieten.” Dat is toch bijna nooit te bewijzen?
@BobDobalina | 19-04-23 | 11:07: deze retoriek moet dus eens afgelopen zijn. We weten allemaal hoe het nu is, maar dat moet dus anders.
Helemaal mee eens. Als je met een geladen pistool op stap gaat, dan ben je met voorbedachte rade bereid iemand dood te schieten. Of zet gewoon 20 jaar op het bezit van een verboden wapen. Ook goed.
@John McClane | 19-04-23 | 11:10: de straffen op doodslag zijn daarom al verhoogd. Gekwalificeerde doodslag (bijv. gepleegd om diefstal te vergemakkelijken), waar deze makker alsnog voor kan worden veroordeeld, kent als maximum levenslang of dertig jaar.
Het lijkt me beter straffen op te hogen om recht te doen aan de situatie dan om het onderscheid tussen doodslag en moord op te heffen. Al zijn daar overigens wel goede argumenten voor (is het werkelijk erger als iemand er eerst bewust over nagedacht heeft?)
@JJMS | 19-04-23 | 11:09: ja bij een willekeurig slachtoffer niet. Bij een liquidatie wel.
Zo blijkt maar weer dat ons juridische systeem al lang niet meer draait om recht doen, maar om dolgedraaide regelgeving uit te voeren. Die laatste is leidend, staat op een ivoren voetstuk met de hoogte van een toren. Als de regeltjes maar nageleefd zijn, dan klopt het allemaal en is er keurig recht gesproken.
Zoals de wet vaak rigide is zonder enige menselijke maat, zo ook het strafrecht en de rechtspraak.
Als rechters pietluttig worden over kleine vormfoutjes, wordt de rechtstaat aangetast in haar essentie. Want gaat het over rechters die rechtspreken of over ambtenaren die muggenziften op kleine oneffenheden?
Krijgt hij ook een schadevergoeding?
Is gofferdegoffer standaard werk.
Hoe moeilijk kan het zijn?
En waarom controleert iemand zijn/haar werk niet alvorens op enter te drukken?
Wat een prutswerk.
Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Worden de kinderen van de betreffende prutser nu ook uit huis geplaatst, de Toeslagenouders behandeling dus?
Ach, laat maar, ik weet het antwoord wel.
Verdomme, je checkt en dubbelcheckt die papieren toch en dan heb je ook nog eens je genderneutrale secretarisse die tijdens het typen toch ook iets heeft van, "ehm, tante Farida, hier mist iets in de ten laste legging..."
En het gaat er niet eens om of dit om Piet Fransen of Yakub el Faridi gaat, het gaat erom dat je als OM gewoon je werk moet doen en die papieren in het juiste format aandraagt. Zo'n dader lacht zich nu gewoon de ballen uit de broek.
Vormfout? Achterlijke bureaucratie en rechters wiens blik op de samenleving net zo naïef is als die van een vierjarige kleuter.
Gewoon vrijspraak.
Daders zijn per slot van rekening zieliger dan de slachtoffers.
Welkom.
2x zelfs. U maakt hier een gewichtig punt van, zie ik.
@Graaisnaaiert | 19-04-23 | 10:57: Vormfout, sorry...
Het bleek ook nog eens een nep-Rolex. Ze zijn genoeg gestraft. Vrijspraak.
@Is dit nog nieuws? | 19-04-23 | 11:06:
Lol.
Gewoon vrijspraak.
Daders zijn per slot van rekening zieliger dan de slachtoffers.
Welkom.
daar lijkt het niet op.
@AntiZanicz | 19-04-23 | 11:18:
Mag ik hopen op vrijspraak?
Wat slik jij?
@Dubbelepunthoofd | 19-04-23 | 10:56:
Lees het nou even na en als u niet weet waar A-L het over heeft, Google & Wiki zijn je vrienden.
@Graaisnaaiert | 19-04-23 | 10:58:
Eerste zoekopdracht: the butterfly effect, om je alvast op weg te helpen. Succes, tijger!
@Dubbelepunthoofd | 19-04-23 | 10:56:
A-L gebruikt de chaos theorie om heel scherp een punt te maken. Check chaos theorie en je snapt deze tegel.
Het is droevig, deze hele reutemeteut aan rechters hadden ze kunnen gebruiken om asieleisers te behandelen zodat het daar een beetje vooraan komt. De hele rechtelijke macht heeft niets meer met recht of gezond verstand van doen. Het is een speelbal van kille starre juristen geworden.
De asielrechtspraak is ook totaal krankzinnig geworden hoor. Als je iemand bij de vierde procedure voor het eerst aanvoert dat hij homo is dan wordt dat gewoon geaccepteerd door de rechters. Nergens in Europa worden asielverzoeken door rechters zo welwillend beoordeeld als in Nederland. Die zijn echt helemaal losgeslagen. Dat zijn overigens dezelfde rechters als die de toeslagzaken beoordeelden, je weet wel, die het een goed idee vonden om iemand die 170 euro teveel had ontvangen 22.000 euro te laten terugbetalen.
Het zou zo moeten zijn dat de advocaat de fout geconstateerd moet hebben voordat het proces begint, heeft hij dit niet geconstateerd? Jammer dan.
Kwalificatie maakt niet heel veel uit. Ze staan binnen een paar jaar toch weer buiten.
Johan Vollenbroek controleert zijn rechtbankpapiertjes wel altijd. Waar zijn die mensen toch mee bezig in belangrijke moordzaken...
Reset dit land svp, op vele fronten.
Inderdaad, als je als OM zo'n grove fout maakt, ben je out.
men is bezig met laat beginnen en vroeg naar huis, op zo min mogelijk dagen. Het is een vrouwenrijke branche.
Van blowen krijg je geen junkenmuil.
je wordt er wel vroeg oud van, kijk maar eens op een reünie van school of dienst. Je pikt ze er zo uit.
Abknallen
abknallend
abgeknallt
Het gaat nog eens heel groot worden.
De vraag rijst bij mij, mag deze sujet gratis voor de rechtbank parkeren?
Morgen wel.
@Nuchternederland | 19-04-23 | 11:11: hij wordt met een minjus busje gebracht. als hij komt.
@AntiZanicz | 19-04-23 | 11:16:
De MJ op het busje staat voor Mooie Jongens.
Bij vormfouten zou de rechter een afweging moeten maken tussen de ernst van de telastlegging, en de mate waarin de rechten van de verdachte geschonden zijn, en de mate waarin verdachte door de fout verhinderd is om zichzelf effectief te verdedigen. Van dat laatste lijkt me absoluut geen sprake te zijn. Dat je een strafeis laat vallen is bij een parkeerboete nog wel te rechtvaardigen, niet bij een roofmoord.
Bij veel vormfouten gaat het zo, maar de tenlastelegging moet wel aan minimale eisen voldoen. En als er geen pleegdatum en -plaats bij staat dan houdt het wel op. Daarom was het ook zo'n bizarre fout. Gelukkig was er nog de mogelijkheid van hoger beroep dus als het goed is klopt de tenlastelegging nu.
ja, veroordeeld worden voor een niet bestaand feit. Dat moet je vooral willen.
Hebben die gasten bij het OM geen checklist?
Wat het ook tekent, is de kwaliteit van de juristen (waar ik sowieso geen hoge pet van op heb).
Bij de OM werken veel "broers" van de verdachte, zodoende.
Ik ben al blij dat het OM geen piloot geworden is, landen zonder dat de wielen uit zijn kan ongezellig worden.
Dat overkomt die arme Fustviking nou nooit als hij weer eens bij Tante Nzume op de koffie moet komen.
@Yellow Shark | 19-04-23 | 10:51: Mijn gedachte ook.
het is wel stom dat men de stukken niet in orde weet te maken. Net als Rijkswaterstaat dat bij een aanvraag voor de A4 aanpassing niet eens weet wat het aantal rijstroken op dat moment is. De stupiditeit die honderdduizenden mensen opzadelt met schade in tijd en geld, extra ongelukken, wellicht met overlidjens erbij. En lulhannes de ambtenaar gaat gewoon om 15:30 naar huis en mikt op vroegpensioen, op onze kosten.
“Computer says No” dus. Wen er maar aan. Dit wordt erger met al die computerbeslissingen.
Over een eeuw Blakes 7 maar dan in het echt. Blake werd veroordeeld door de computer op het vliegveld die hem meteen naar de strafkolonie kon brengen na zijn veroordeling door de computer. Formaliteit.
Haha, dat vond ik als klein ventje een superspannende sci-fi serie.
Die samir zou op bezoek moeten gaan bij Bubba.
Bubba vraagt om het zeepje en samir moet het pakken.
Bubba heeft een grote puddingbuks met gup erop.
GUP, Groeten uit Paramaribo.
Uitwonen dat individu, oke.
hahaha u bedoelt Paramaribo?
@Bucky_Lastard | 19-04-23 | 10:40: uitstekend gelezen , lol.
Maar heeft het OM wel oprechte excuus aangeboden voor deze grootse blunder? Ze krijgen er Bas niet mee terug, maar richting nabestaanden zou het van enige menselijkheid getuigen.
En er is nog steeds geen aanpassing van de wet gemaakt ivm vormfouten?. Dit speelt al jaren.
Wat een laksheid over de ruggen van de dode slachtoffers.
nergens voor nodig, het is goed dat je niet veroordeeld kan worden voor een delict zonder datum en lokatie. Het zal even lekker worden.
Nee dat zijn bacillen. Die hebben soms nog een bepaalde toegevoegde waarde en zijn derhalve niet als parasitair aan te merken.
Ik zou round up proberen, puur.
Kan amsterdam niet wat meer nep rolexen uitdelen tijdens de iftar?
Ja maar het lag natuurlijk aan de Rolex...
Er zijn goedkopere oplossingen om van dit vullis af te komen en snapt u ook gelijk weer waarom de rechtspraak in NL overbelast is
TBS tot aan de dood dan maar.
Doodstraf herinvoeren voor dit soort grafvolk, stuk goedkoper.
@vokjoe | 19-04-23 | 10:54: Eens.
Bas is de een van de vele slachtoffers van en roede goorlingen die helemaal niets met Nederland heeft, helemaal niets kan en niets wil en toch het all-star-leven wil leiden en profiteren en voeden op anderen. Sterkte nabestaanden vandaag.
In het dierenrijk heet deze vorm van samenleving parasitisme.
@Ruud Hazes56616330 | 19-04-23 | 12:50: Koekoeksjongeren
REAGEER OOK