Meer overlast door uitgevallen en vertraagde treinen DAN OOIT
Bestond er maar zoiets als een privecoupé O JA DAT HEET EEN AUTO

Waar blijft die trein?? Nou dat zullen we u vertellen, mature businessman checking the time at departures board. Die trein komt niet en als hij wel komt, komt-ie veel te laat, en als-ie dan te laat komt ben je een godsvermogen kwijt om als voetbal in een ballenzak te worden meegevoerd in die gele geurcocon van Taft haarlak, platgestampte mandarijn, treintoilet, Versace op een ongewassen lichaam, fijnstof van de remmen, vriendinnen van Thierry Baudet, warming-up van een volleybaltraining en patatje oorlog van eergisteren. In 2022 ervoeren treinreizigers meer last van storingen en niet-rijdende treinen DAN OOIT. Liefst 450 'grote storingen' en ProFail is dan ook ontevreden. De CEO: "Met een eerste blik op de prestaties 2022 en de oorzaken van tegenvallers zeg ik: werk aan de winkel voor de spoorsector." Nou nou, die belofte tot beterschap hebben we echt nog helemaal nooit gehoord.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen

ZoekZoek! Man schopt conductrice
Was dat nou nodig? (Antwoord: nee)

'Beste reizigers, de spitsheffing op spoor 2,50 heeft een vertraging van zeker twee jaar'
Eindelijk een vertraging waar we achter staan

De spitsheffing vertrekt van spoor 2,50
Zorg maar eens dat er genoeg treinen rijden, Koolmees

Treinen in 2024 wordt nóg kutter
Foto: Intercity Den Helder - Nijmegen, mei 2024

Een weekje treinen rond Rotterdam
Gefeliciteerd, je bent ontslagen

Demissionair kabinet akkoord; NS bestraft werkende Nederlander met spitsheffing
Onbetaalbare kaartjes nog duurder


Koolmees (NS66): "Trein te vol. Wordt heel duur"
TREINKAARTJE TIJDENS SPITS TIENTALLEN PROCENTEN DUURDERDER