Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoer zkt. hypotheek

Verborgen leed achter de rode gordijnen

wat is dit voor stockfoto ook

Kunt u allemaal wel weer lacherig doen over dat u altijd een hypotheek aanvraagt in uw incognitoscherm, maar dit is een serieus probleem: sekswerkers kunnen geen hypotheek krijgen in Nederland omdat banken bang zijn voor anti-witwasregels. Terwijl: als er één beroepsgroep altijd netjes de was doet, dan zijn het de sekswerkers wel. En zo wordt weer duidelijk dat de "strijd tegen witwassen", die er in de praktijk op neerkomt dat iedere transactie altijd en overal gecontroleerd gaat worden door de overheid, maar één echte verliezer kent: de volwassen burger mensen die zelf wil bepalen hoe hij zijn geld verdient en waar hij dat aan uitgeeft. Stop de war on cash, stop de war on sekswerk. Hup hoeren hup!

Reaguursels

Inloggen

Libor, dat bleek onder dwang geld afschrijven zonder tegenprestatie. Daarvoor is geen andere kwalificatie denkbaar dan afpersing. De RABO-bank is een criminele organisatie, niks anders. Excuses volgen in het jaar 2080.

Charles Swietert | 20-12-22 | 07:48

Maar het is vanwege criminelen. Niet u. Echt waar.

Deflatiemonster | 20-12-22 | 07:18

Gvd je verdient een hypotheek

Gluipjehovah | 19-12-22 | 23:59

"burger mensen" >> "burgermensen"
???

HogeNood | 19-12-22 | 23:43

Wat te zeggen over banken... instellingen die in slechte tijden gestut moeten worden met ONS geld en voor de rest een ziekelijk grote smoel hebben...

BL!ZZ | 19-12-22 | 23:31 | 1

U bedoelt de overheid?

Ride_On | 20-12-22 | 07:58

Het is nu al zover dat contant geld gelijk wordt gesteld aan zwart geld. Zie ook die uitzending van Veronica Inside met de advocaat Knoepert. Cash = Evil. Tijd dat we tegengas gaan geven en meer contant gaan betalen. Geeft ook meer bevrediging, die zelf verdiende knisperende biljetten en massieve munten in je knuisten.

E.Colli | 19-12-22 | 23:04 | 1

Verkeerd begrepen gaat om betalen tot strafzaak

niv01 | 20-12-22 | 00:47

Wat ik niet begrijp – of ergens wel begrijp – is dat de focus van sommigen hier sterk op de vagina (kut) ligt. Als het om een aannemer zou gaan dan gebruikt hij/zij ander gereedschap, toch? Waar het om gaat is dat iemand in staat is elke mnd. bedrag x naar de bank te brengen, ja/nee? Indien ja, dan hoeft de bank zich er niet tegenaan te bemoeien waar dit geld vandaan komt en met welk gereedschap dit verdient is. Maar, zoals we inmiddels weten zit o.a. de Overheid graag in het broekje of de gereedschapskist v.d. burger (tampon bijdrage, seks interesse formuliertjes op scholen, inzage bank accounts e.d.).

Feitelijk zijn ze de integriteit standaard richting burgers al ver voorbij. Moet ik nog iets opmerken: stel, een man gaat naar een prostitué, hij betaalt haar (en in mindere mate hem) met inmiddels belast geld, nl. elke vrij te besteden 50,- Euro was eerder ca. 100,- loon waarvan de helft al naar de schatkist is gegaan. De prostitué zou hierna theoretisch de helft weer aan belasting afdragen (echter, zo achterlijk is ze meestal niet), vandaar de stalkende en tegenwerkende maatregelen bij de bank.

De hele belasting carrousel zou geskipt kunnen worden indien ALLE belastingen zouden vervallen, en er een zogenaamde TRANSACTIE belasting middels banken zou komen, dus elke keer dat geld beweegt. Echter, dan staan er 100K ambtenaren op straat en versimpeling moeten wij niet willen. Er zijn momenteel zoveel regeltjes en uitzonderingen dat bijna iedereen wel in overtreding is… jij bent dus verdacht, jij ook en zij. Iedereen is verdacht.

Unsinkable-Sam | 19-12-22 | 22:48 | 2

Transactie belasting..... en een verbod op cash geld!

EenGoedBegin | 20-12-22 | 00:12

Nee, er moet een ‘vrij veld’ met cash zijn waarbij mensen niet direct in hun nek gegrepen worden zodra ze iets leuks doen met hun vruchten uit arbeid. De overige 80% digitale transacties kun je belasten via een standaard verdeelsleutel. Geen boekhouding meer, geen aangifte IB meer, geen BTW meer en 100K abtenaren kunnen met pensioen. ‘n Andere optie is de vrijwillige bijdrage a.d. staatskas, dus laat maar zien wat je voor dit land over hebt.

We moeten af van verdachtmakingen, dwang en negativisme omtrent geld en bijdrages. En de hang naar controle tot in het absurde. Dat is mijn boodschap.

Unsinkable-Sam | 20-12-22 | 02:10

Hypotheek van 30 jaar. Hoe lang gaat een hoer mee?

kleybeuker | 19-12-22 | 22:43 | 1

10 jaar misschien? Heeft ze die hypotheek in die tijd allang afgelost... moet jij nog 20...

BL!ZZ | 19-12-22 | 22:50

Net als coffeeshop medewerkers.. Ja Duitse banken. Wel een plastic tasje meenemen.

niv01 | 19-12-22 | 22:30

Ze leven uit hun doos, daar is altijd vraag naar. Niet zeuren gewoon verhypothekeren die dozen.

Whisky | 19-12-22 | 22:08

Bank moet noet zo moeilijk doen.
Gewoon 30% aanbetaling vragen, en als de hoer haar hypotheek niet aflost kunnen ze altijd nog het huis veilen.
Hoe dan ook krijgen ze hun geld toch wel.

Osdorpertje | 19-12-22 | 22:04 | 1

Zie tegel boven

niv01 | 19-12-22 | 22:31

Hoe je het ook wendt of keert, in een aarstulp kun je niet wonen.

Flibbage | 19-12-22 | 21:47

Mijn partner & ik hebben de afgelopen anderhalf jaar een aanzienlijk bedrag bij elkaar geschraapt met het tegelijkertijd slim & terughoudend spelen op bepaalde speelautomaten in het Holland Casino. Het geld dat we daarbij wonnen, hebben we deels, met enige regelmaat op onze bankrekening gezet.
Totdat we een of andere Rabo-dienstklopper die was weggelopen uit het boek '1984' van George Orwell, aan de lijn kregen: waar al die bedragen vandaan kwamen? Waarom we steeds biljetten van 200 Euro gebruikten bij het storten? (Daar zijn ze voor gemaakt, toch? Zodat je niet steeds met stapels bankbiljetten van 10, 20 en 50 euro hoeft te klooien? En als dat zo 'verdacht' is, waarom worden ze dan gemaakt?)
Anyways, Er volgde een venijnige email-wisseling waarin ik onder meer de Rabo-dienstklopper met klem aanraadde onverwijld het boek '1984' van George Orwell te lezen. Als ie tenminste daarvan ooit had gehoord.
En waarin de Rabo-dienstklopper de eis op tafel legde om ervoor te zorgen dat ELK bedrag dat we vanaf nu op onze rekening zouden storten, schriftelijk verantwoord moest kunnen worden. Met bewijzen & bonnetjes. En trouwens, wat gingen we met al dat geld doen?! En als we niet met verklaringen kwamen, dan zou mijn (inmiddels 35-jarige) relatie als klant door de bank "worden her-overwogen".

Kortom, ik ontplofte zowat. Evenals mijn echtgenoot.
Dit is écht '1984' voorbij. Je mag niet eens meer bepalen wat je met je (eerlijk gewonnen) geld wil doen. En het feit dát je over dat geld beschikt, is per definitie eigenlijk al 'verdacht'.

Ik denk nog wel eens met weemoed terug aan de vriendelijke meneer achter het loket van de Rijks Post Spaarbank, die mij altijd zo hartelijk verwelkomde als ik weer een tientje of een rijksdaalder kwam storten op mijn spaarbankboekje.

Toen waren de banken nog blij (en dankbaar voor het vertrouwen) als je je moeizaam gespaarde geld bij hen kwam stallen.

Nu ben je een potentiële witwasser. Want contant geld, en biljetten van 200 euro in het bijzonder, daar kleeft per definitie de kwalijke geur van criminaliteit aan.
Door het criminaliseren van contant geld wordt dus - op Europees niveau - via intimidatiepraktijken waaraan de banken worden gedwongen mee te doen, het contante geld in de ban gedaan en wordt de burger gedwongen het digitale geld door de strot geduwd.

De Rabo heeft inmiddels twee (trouwe) klanten minder. Klanten, die graag als klant behandeld willen worden, en niet als verdachte.
En verder hebben we maar een kluis gehuurd. Maar niet bij een bank.

Peter Emile | 19-12-22 | 21:40 | 9

Jeetje nog een keer

niv01 | 19-12-22 | 22:32

Dat een bank je relatie her-overweegt... ik zie een verdienmodel voor criminelen...

BL!ZZ | 19-12-22 | 23:18
▼ 6 antwoorden verborgen

Klaas Knot van DNB wil dat er meer mensen werkeloos worden.

funkyd | 19-12-22 | 21:39

Dit lijkt me echt een case voor de Rijdende Hufter.. youtu.be/ekXLxNl0rhY

de bier | 19-12-22 | 21:37

Oké dan stel ik dit voor:
Kamervragen. Excuses. Compensatie. Pittig gesprek. Onderzoekscommissie.
Heb ik nog iets gemist?

HerzlichWillkommen | 19-12-22 | 21:04 | 1

Landelijk coördinator.

Baron van Baesweiler | 19-12-22 | 21:24
-weggejorist-
RinkeKnopper | 19-12-22 | 20:58 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen

Tattoo (sterretje, niet bruin) gewoon zichtbaar bij Radar…

Verderkijkert | 19-12-22 | 20:58

Nu live op npo 1 trouwens, Flora.

Sinterbikske | 19-12-22 | 20:54 | 4

@Ruimedenker | 19-12-22 | 20:57: Nee, niet vol in beeld wegens liegen over werk ivm hypotheek. Nu een Duitser over zijn toinhoisje, echt lachen!

Sinterbikske | 19-12-22 | 21:03

@huh!? | 19-12-22 | 21:57: Ja klopt, en ze heeft tegen die verzekeraar gezegd dat ze ander werk doet dan dat ze werkelijk doet.

Sinterbikske | 19-12-22 | 22:06
▼ 1 antwoord verborgen

De hoer moet zich al liggend staande houden, om daarna genaaid te worden door de overheid die de pooer speelt, en daarna worden ze dus ook nog eens dubbel genaaid door de bank...

BadPatNL | 19-12-22 | 20:54

Waarschijnlijk vertrouwen die banken de aftrekposten niet.

Sinterbikske | 19-12-22 | 20:53

Terwijl ze voldoende likuide middelen heeft.

Ruimedenker | 19-12-22 | 20:52

Zou zo'n hoer haar inkomen wel kunnen verzekeren vraag ik mij af?

baarbar64 | 19-12-22 | 20:49 | 1

Nee, wel goed wegstoppen.

Ruimedenker | 19-12-22 | 20:50

Een beetje hoer heeft een beursnotering.

Glasgow Argus | 19-12-22 | 20:46 | 1

Beate Uhse
Deed in de goeie jaren 300 miljoen omzet pj.

Ruimedenker | 19-12-22 | 20:49

Oh, dit verklaart een hoop.

John McClane | 19-12-22 | 20:44

Heeft zo iemand dan ook een vast contract?

richardsp1 | 19-12-22 | 20:43 | 1

Ja, en soms zijn ze ziek omdat ze met een snotneus in bed liggen en dan gaan ze in de ziektewet.

Sinterbikske | 19-12-22 | 20:45

Eerlijk gezegd denk ik ook niet meteen aan een hypotheek bij een hoer. Meestal wippen ze even langs en zijn ze snel weer weg.

ratelaar | 19-12-22 | 20:43

Een sekswerker die zwart geld verdient, is dat toch niet een vorm van op zwart zaad zitten?

Sinterbikske | 19-12-22 | 20:40

En dan te bedenken dat de eerste "banken". lees geldwisselaars ontstonden omdat in de antieke tijd de karavaan types geld wilden wisselen (later in de renaissance tijd een banca, letterlijk een type die met een tafel op de markt stond. Oudste officiële bank die nog bestaat (bij de gratie van de ECB nu) is Banca Monte Dei Paschi di Siena) om naar de hoeren te gaan. Daarnaast verleenden ze ook leningen aan oa de armen en behoeftigen voor veel rente.
Je zou dus verwachten dat een hoer met een goed inkomen meteen een hypotheek kan krijgen.

Basil Fawlty | 19-12-22 | 20:38 | 3

Hmm, je lijkt er net iets te veel van af te weten...

Ichneumonidae | 19-12-22 | 20:40

@Ichneumonidae | 19-12-22 | 20:40:
ja van banken niet van hoeren! Alhoewel, vroeger had ik een hoerenmadamme als buurvrouw op de Nieuwezijds in Amsterdam. Schat van een mens maar op en top zakenvrouw. Niemand kwam aan haar meisjes en daar had ze een beer van een neger (2 meter+ en een bonk spieren) voor in dienst als bodyguard. Mooiste was dan, dat hij in zwart pak, wit overhemd en met stropdas 's ochtends de stoep stond aan te vegen en dan natuurlijk ook bij ons. "Stukje service mijnheer Fawlty." Schitterende vent en ik kon, bij wijze van spreken, de voordeur openlaten want niemand die het waagde om binnen te sluipen. "Gaat u maar lekker naar de supermarkt. Ik hou een oogje in het zeil." Hahaha!

Basil Fawlty | 19-12-22 | 20:46

Is die hypotheek dan een soort hoersubsisie?

Super Grover | 19-12-22 | 20:38

Als er ergens een bevolkingsgroep is die recht heeft op een einde aan de continu voortdurende discriminatie, is het wel de tot hoer gemaakten.

smdyasc | 19-12-22 | 20:36

Hetzelfde geldt (waarschijnlijk) ook voor goede doelen. Probeer daar uberhaupt maar eens een bankrekening voor te openen. Als je een keer met het "Know-Your-Customer" beleid van een bank te maken hebt gehad, ga je automatisch alles met cash betalen.

Skinkie | 19-12-22 | 20:36 | 2

Voor klachten de Nederlandsche Bank bellen. Die verzint het beleid. De banken moeten het verplicht uitvoeren

theo-is-dood | 19-12-22 | 21:40

@theo-is-dood | 19-12-22 | 21:40: Zeker niet. Naar aanleiding van mijn klacht heeft DNB een onderzoek naar Rabobank geopend (uiteindelijk anderhalf uur interview gehad over mijn ervaringen in de sector, zowel for-profit als non-profit). Het werd me al direct duidelijk dat dit een feestje is van banken waar DNB een andere mening op nahoudt, zeker als het gaat over cash betalen.

Skinkie | 19-12-22 | 22:57

Misschien een eigen bank oprichten, de Hoerenleenbank?

Sinterbikske | 19-12-22 | 20:31 | 7

@Unsinkable-Sam | 19-12-22 | 20:45: Vroeger zeiden ze altijd "hoeren geld is geen echt geld" het is geld dat makkelijk verdiend was en er weer net zo hard uit vliegt als het verdiend was, ik denk vandaar dat banken wat voorzichtiger zijn met dit soort klanten, met moraal heeft het weigeren van hoeren iig niks te maken.

zwellevertje | 19-12-22 | 20:59

zwellevertje, is dit zo? Geef mij dan eens de definitie van 'echt geld' a.u.b. Geld wat er zo weer uit vliegt is een keuze van de bezitter cq. bezitster van het geld, niet aan morele vingerwapperaars. Zo keert een bijstandsmoeder elke cent driemaal om en zet een of ander over het paard getilde ‘Drake’ miljoenen in op 11 poppetjes. Dus nogmaals, wat is echt geld volgens jou? Banken hebben geld aan te nemen, glad te strijken en weer uit te lenen, dat is hun taak en indien ze die taak niet meer willen uitvoeren dan is het einde bank. Die kant gaan we op, aldus.

Unsinkable-Sam | 19-12-22 | 22:59
▼ 4 antwoorden verborgen

Voor schroot en staal handelaren ook.

Sinterbikske | 19-12-22 | 20:31

@Sinterbikske | 19-12-22 | 20:31: Logisch, iedereen weet dat dat soort handelaren louter uit nette menschen bestaat, witte boorden criminaliteit komt alleen voor bij witte boorden, toch?

zwellevertje | 19-12-22 | 20:37

Ach, het omgekeerde is ook een ramp. Dat een bank je dolgraag een hypotheek wil geven maar als je die in een keer wilt aflossen vreselijk moeilijk doet. Het heeft me alles bij elkaar een half jaar - en de inzet van een advocaat - gekost om van de hypotheek en de bank af te komen. Nu ben ik eigenaar van een huis zonder hypotheek. Alleen vanwege het feit dat ik niet langer afhankelijk wil zijn van de nukken van een bank. Bij de ING zijn er nog steeds mensen die boos op me zijn. Heerlijk.

Albert61 | 19-12-22 | 20:30

Digital Currency: Yuan comes with an expiry date: Spend or it will vanish
Read more at:
bfsi.economictimes.indiatimes.com/new...

Nigeria to limit cash withdrawals to $225 a week www.aljazeera.com/news/2022/12/7/nige...

Straks een 100% controle dat u op tijd uw geld uitgeeft om de economie te boosten, (vergeet QE) aan partijen die 100% belasting betalen en zijn goedgekeurd door de partij.

Feynman | 19-12-22 | 20:29

Voel me nog het meest genaaid door de Rabobank met hun woekerpolis.

Rattus | 19-12-22 | 20:29 | 1

Ik die van Nationale Nederlanden. De processen lopen nog steeds.

Haberdoebas | 19-12-22 | 21:23

Gewoon ff lekker naar de hoeren kan ook al niet meer. Die communistische C02 tax die je strakjes met je telefoon moet aftikken bij de prostituee is harstikke hoog. Al dat gehijg. Hoe hoog denk je dat de CO2 uitstoot is in zo'n peeskamertje? Lig je lekker te bonken, gaat je telefoon. Een automatische stem zegt zoiets als: plaats telefoon in zo'n stand dat de CO2 uitstoot direct waarneembaar is anders volgt een boete voor het niet opvolgen van order 69.

Zwezerik | 19-12-22 | 20:29

Raar dat sommigen hier denken dat een sekswerker een hoer is. Is gewoon een baantje, net zoiets als notarisklerk.

Ichneumonidae | 19-12-22 | 20:24

Wat een schijnheilig gedrag. Omdat ik geen ervaringsdeskundige ben heb ik gezocht naar het tarief wat een prositituee in rekening brengt: 150 per uur bruto. www.onetime.nl/geld-financieel/wat-ve....
Mijn ervaring is dat overal waar geld in omgaat gesjoemeld wordt. En gaat er veel geld in om dan wordt er veel gesjoemeld. Het lijkt met dat er met 150 eurp per uur bruto te weinig omzet gedraait kan worden om makkelijk veel geld wit te wassen. Het zal voorkomen maar er zijn manieren die s eller meer rendement opleveren. Die banken zullen waarschijnlijk bang zijn hun zogenaamde 'nette' klanten kwijt te raken terwijl ik enkel respect kan hebben voor een bank die op een professionele manier de sexindustrie hun diensten kan verlenen.

Red shirt | 19-12-22 | 20:23 | 1

"Omdat ik geen ervaringsdeskundige ben..."
Toen ben ik maar opgehouden met lezen.

Ichneumonidae | 19-12-22 | 20:39

Een sexwerker met een hypothecaire lening heeft hoerschuld.

Ruimedenker | 19-12-22 | 20:21 | 1

En moet gespreid betalen.

Lompelul | 19-12-22 | 22:39

Ze kunnen toch gewoon in natura betalen? Daar zijn bankjongens altijd wel voor in.

Mr_Natural | 19-12-22 | 20:21

Toen ik de bank binnenstapte, m’n snikkel over de balie uitrolde had ik binnen 5 minuten een hypotheek.
Ze namen mij echt wel serieus.
Tsssheeèè, wat nou gepantserd glas.

Ruimedenker | 19-12-22 | 20:19 | 1

U vergist zich, het was een microkrediet.

BrutusBosch | 19-12-22 | 20:44

Hoe moeilijk is het eigenlijk om als sekswerker te zeggen dat je als hulpverlener werkzaam bent in de psychiatrische sector?
Hoor je van de bankbediende, hee, dat is leuk, zit ik ook in.

Ichneumonidae | 19-12-22 | 20:18 | 2

Schrijf je in als vertaler, lichaamsgericht therapeut of klankschaalmasseur.

theo-is-dood | 19-12-22 | 20:25

@theo-is-dood | 19-12-22 | 20:25: Wel een mooi rijtje. Ik ga me maar eens inschrijven als 'lichaamsgericht therapeut'.
Dan help je elkaar als het ware, win-win.

Ichneumonidae | 19-12-22 | 20:51

Overigens wel erg geestig dat in het linkje Sigrid Kaag als voorzitter antwoord moet geven over het uitzichtloze lijden van de sekswerkers.

Ichneumonidae | 19-12-22 | 20:15

Je zou toch verwachten dat hoeren dit onder elkaar wel op kunnen lossen?

Mr_Natural | 19-12-22 | 20:14

Toch een beetje zuur, wat een "fans only"-mens in een jaar binnenharkt met een gepriviligeerd lichaam, vanuit haar slaapkamer en daarmee een huis kan kopen. Terwijl Jan Lul 40 jaar kan werken, elk jaar een hogere huur betaalt en de bank 'm keer op keer een hypotheek weigert die minder kost dan z'n huur.

Sneerpoets | 19-12-22 | 20:13 | 2

Ja. Die Only Fans pagina's moet je niet zo serieus nemen, het merendeel haalt misschien net 100, 150 euro per maand binnen. Een aantal van de grootverdieners doen trouwens ook niet eens aan sex(uele handelingen), maar hadden het geluk als een van de eersten op die pagina's te zitten en nu een trouwe fanbase te hebben. En dan moet je het ook maar durven, dat blootgeven voor iedereen. Het kan dan privé aanvoelen, die paywall, maar niks staat betalers in de weg om opnamen te maken van jou en die elders neer te zetten, of door te verkopen.

Met_baard | 19-12-22 | 20:34

Dat geouwehoer met die overheid ook steeds....

darmflora | 19-12-22 | 20:13

Ah, de HEMA rabbit. Ze is up to date.

Prieelvogel | 19-12-22 | 20:13

Kutzooi

ik.zou.haar.doen | 19-12-22 | 20:09

De banken geven hier het rode licht dus.

Spring Bruissteen | 19-12-22 | 20:08

Ik ben ook een sekswerker, doe alles zwart en woon gewoon in een huisje, geen hypotheek nodig.
Die andere sekswerkers, ik zweer het je, doen het alleen maar om het geld.

Ichneumonidae | 19-12-22 | 20:07

Linkje naar de cam van Flora, iemand?

UnderTheDevil | 19-12-22 | 20:06

Ze blijven een lullig inkomen houden, hoe dan ook.

gemeentereiniging | 19-12-22 | 20:05

Het waren mijn beste klantjes de dames van plezier, van oor tot oor in het goud en betalen altijd a contant, kwamen altijd op tijd want dikke rolex om de pols ;)

Smoelensmid | 19-12-22 | 20:05 | 1

de dames zijn erg op de klok inderdaad, kan ik beamen

huh!? | 19-12-22 | 22:20

KOZP al geklaagd over woorden als "zwart geld" en "witwassen"?

Met_baard | 19-12-22 | 20:05 | 1

Je kunt ook wit geld zwart wassen. Dat is veel leuker en wordt de Overheid pas echt boos.

Haberdoebas | 19-12-22 | 21:25

Ze zijn de onderliggende partij.

BrutusBosch | 19-12-22 | 20:04 | 1

Is er in vier uur tijd nou niemand die even wilde melden dat dit best een leuke grap is?

Verbandmeester | 20-12-22 | 00:11

De hoer van 20 is misschien in staat om de hypotheek bij elkaar te ketsen, maar met een looptijd van 30 jaar heeft ze wel een probleem.

Ruimedenker | 19-12-22 | 20:04 | 6

Met een beetje ouwehoeren overtuig je zo'n banklul toch wel?

Hans Kwalzan | 19-12-22 | 20:43

Ze kan als hoer een BV oprichten en daar salaris uit krijgen. Dan heeft ze netjes inkomen. De BV op zijn beurt wordt bij de KvK en de bank eerst gemeld als een of andere dienstverlener en daar kraait geen haan naar. Dat je ook hand( en spandiensten

Bakkeleures | 19-12-22 | 22:09

Verricht als nevenactiviteit dat kan ze vergeten te vermelden, zeker als het geen hoofdactiviteit is.
Creatief met de regels omgaan. En anders een zaak aanspannen tegen de bank wegens discriminatie.

Bakkeleures | 19-12-22 | 22:12
▼ 3 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Bookmakers | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl