Telegraaf & Weeronline: ja misschien wordt het wel een koude winter, misschien ook wel niet
Nou, zijn wij even blij met onze houtkachels
Meteorologisch instituut De Telegraaf heeft tussen het pesten van adellijke trutjes door maar eens een voorspelling gedaan voor de winter, in samenwerking met Weeronline, alwaar ze heel veel moeite hebben te vertellen of het morgen gaat regenen, maar over januari hebben ze zogenaamd wel iets te vertellen: KANS OP FLINKE KOU. Aan deze clickbeterige hoererij heb je dus precies: helemaal niks. Kans op kou in december en januari. Dan weet GeenStijl er ook nog wel eentje: KANS OP HITTE IN JULI EN AUGUSTUS. En: KANS OP EEN VOORJAARSZONNETJE IN APRIL. Misschien spugen de geldmaten in januari wel een boel geld uit omdat het blockphase killchain 7 is. Misschien wint Feyenoord in januari wel met 7-0 van Ajax. Misschien wordt er coke gevonden tussen de bananen. Misschien krijgt Mosterd wel een dikke lul. En ja, misschien is het koud. Maar misschien ook niet! Koen Koen Koen! Schrijf jij even een artikel?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Telegraaf zwakt coronacolumn Marianne Zwagerman af
De Telegraaf stelt alleen maar vragen
Nu Code Geel, straks wekenlang Code Oranje
Even doorbijten mensen
FAIL! Telegraaf speurt verkeerde AI-bewerking van foto Thaise politie in drag-kostuum op
Als je de Thaise politie al niet meer kunt vertrouwen!
Telegraaf in de bres voor.. eilandbezitters (??)
Foto: niet de eilandbezitter uit dit verhaal
LOL. Volkskrant heeft eigen K. Laheye
En het is niet Fatima Dakmar
HET WEER! Moeders houd uw dochters binnen
ONWEER DES een klein beetje DOODS
ZOMER: 20+ graden
Makkers wild geraas staken
