Maar hoeveel Canadese truckers zijn er nou echt onderweg om Trudeau van de troon te takelen?
We lezen en zien een hoop.
De claim: "50.000 truckers in een konvooi van 70+ kilometer lang en 1,4 miljoen mensen" zijn onderweg naar Ottowa en zullen daar te blijven tot Trudeau aftreedt omdat het een doodenge vaccinatiefascist is (beeld na breek). Indien waar allemaal volkomen terecht natuurlijk, we zien alleen nergens écht een bevestiging van dat het konvooi daadwerkelijk zo groot is en verschillende filmpjes van inderdaad best grote konvooien bewijzen die aantallen nog niet.
De 50.000-claim lijkt uit de Toronto Sun te komen. "“It’s 70 km long,” said Benjamin Dichter, spokesman for the Freedom Convoy 2022. “I have seen footage from an airplane. It’s impressive.” (...) There are estimates the Canadian convoy could comprise 50,000 trucks from the West, East, and even from the United States." De politie zelf bereidt zich voor op de aankomst van 1000 tot 2000 truckers/demonstranten.
De andere claim is dat de MAINSTREAM MEDIA buiten Canada het konvooi doodzwijgen. Dat lijkt grotendeels waar, al wijdde Reuters er drie dagen geleden wel een kort nieuwsberichtje en Associated Press (dat zijn écht de allerergsten) vandaag nog onder de kop "Canada police fear violence at trucker vaccine protest". De NOS deed trouwens ook een diepte-repo van 22 seconden. Enorme lol wel om de systeempaniek die leidt tot dit soort koppen van het Canadese Global News (wiki): "‘Fringe minority’ in truck convoy with ‘unacceptable views’ don’t represent Canadians: Trudeau".
Sowieso wordt wel vrij hard gewerkt om de truckers gelijk te schakelen aan dezelfde deplorables die op 6 januari het Amerikaanse Capitol bestormden en ze 'far-right' te noemen. Ook heeft crowdfund-platform GoFundMe bijna $5 miljoen aan donaties voor de truckers bevroren en heerst er onduidelijkheid over hoe en of dit uitbetaald gaat worden.
Enfin, zoals ze dat daar zeggen. We gaan het meemaken en turven braaf verder.
UPDATE: TOEVAL??? Justin in aanraking met """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""COVID-19"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" en vlucht naar bunker.
Zul je altijd zien
Social
Trudeau over truckers: "A small fringe minority with unacceptable views"
Wel een van de truckers uit het verhaal
Meer beeld
Onhebbelijke engnek
"Ongevaccineerden zijn vaak vrouwenhaters en racisten"
'ongevaccineerden zijn de vijand'
Social
Helaas hoort boomer-kunst ook bij dit soort protesten
Reaguursels
InloggenAls 1 land zwicht, is er geen enkele gdond voor andere landen deze onzin vol te houden.
Echt prachtig dit, eigenlijk maakt het ook niks uit over hoeveel duizend truckers er het hebben.
Dit wordt dan weg gezet als rechtse hill billies.
Maar we hebben het wel over de mensen die het doen. Zij die zorgen dat het in de schappen ligt .en daarmee aan de basis van de weelde staan. Vaak uit geknepen maar nu toch zich bewust zijn van de machtspositie die zij hebben. Zich weten te organiseren en het gewoon op een ordelijke wijze weten te flikken. Hou dit een paar dagen vol en ze gaan het merken op nationaal niveau. En dan is er voor de staat alleen nog te kiezen tussen zwichten of extreem lomp geweld, om zo de geest weer in de fles te krijgen.
27mc op de keuken tafel zet en op 27.555 USB knalt
Volgens een vriend in Canada gaat niemand daar nog in isolatie na contact met covid.
Niet na vaccinatie en booster, alleen bij een positieve test, net als we hier nu doen.
Hehe eindelijk een revolutie
Mooi man, Fascisme!
Dat vinden die truckers blijkbaar niet...
Geenstijl, hartelijk bedankt voor deze rapportage!
Krijg ineens zin in een heerlijk muziekje:
www.youtube.com/watch?v=CQrmaqM24pM
Maar hoeveel zijn het nou?
Canada is als democratie verloren Trudeau is al zo vaak betrapt op frauduleuze praktijken waarbij hij zichzelf en zijn vriendjes verrijkt heeft, maar het justitiële apparaat en de kiezer weigert hem daarvoor te straffen.
Bestaat er een ook een levenslange Covid?
Hooikoorts
Een mooi en wellicht toepasselijk nummer is van de Canadese rockband genaamd
ARIL WINE
Het nummer heet ROLLER
Kan helaas zelf niet een YT linkje plaatsen.
Nummer duurt 4 ½ minuut met mooie finale...
ByeBye ByeBye ByeBye
www.youtube.com/watch?v=usWQOPTORn8
De winkelschappen raken al leeg, of er 50k truckers onderweg zijn geen idee, maar het is een groot gebeuren. ik zie minder truckers op de weg.
De 29ste zal het wel duidelijk worden.
Live webcams van snelwegen zijn plotseling uitgevallen.
Hartstikke mooi.
Ok... ineens overal storing. Tja, je zou toch eens iets zien wat de (r)overheid (ook daar) niet welgevallig is.
Als ik 50k truckers tegenover me had staan dan zou ik flink de hik krijgen.
Zolang ze achter elkaar aan rijden hoef je enkel de voorste te vrezen.
Vaccisten moeten voor tribunalen en daar is geen woordje historische vergelijking bij.
Die Trudeau is een gevaarlijke gek. Overigens ook lid van het WEF. Net als Kaag, Rutte, Hoekstra enz.
In elk geval een groene gek. Ook al druk bezig om de energievoorziening van Canada te slopen, evenals de economische toekomst van zijn land.
Ze gaan camperen in de voortuin totdat Trudeau ontslag neemt. Dit wordt net zo'n doorslaand succes als Occupy Wallstreet.
Ik dacht dat men hier wel fan was van autoritaire leiders. Trudeau heeft gewoon gelijk, zou een hoop ellende schelen als vaccins voor veel situaties verplicht worden. Waar mogen we op hem stemmen?
En dan? Alsnog allemaal met Omikron of wat voor andere variant alsnog besmet worden... waar mensen door in het ziekenhuis komen die dat ook met de eerste de beste griep waren gekomen? Dus wat is dan het doel of nut van allemaal vaccineren?
ironie of serieus, ik kom er niet helemaal uit.
Vaccins verplichten voor veel situaties kan inderdaad een hoop ellende schelen. Echter met de huidige coronavaccins is dat een heel ander verhaal.
En oh ja, corona, de coronavaccins en de interactie tussen beide is niet te vergelijken met de bestaande "verplichte" vaccins dus doe dat dan ook eens niet om tot gewenste resultaten te komen.
@stunter | 27-01-22 | 16:00: Laten we het op de fascinatie voor een grote sterke leider houden, en ik snap het wel want we hebben hier te maken een geniepige leugenachtige draaiende liberale premier.
Maar ja, Trudeau is een Franse achternaam, dat gaat vanzelfsprekend capituleren worden in 40-45 dagen.
Misschien in jouw wereld..
Klopt. Ik ben fan van jou.
Dus als er een gek met aanhang aan het bewind komt die het wel een goed idee vind om ontsmettingsmiddel wat ze dan een vaccin noemen in te laten spuiten vind u dat een goed idee en staat u als 1e vooraan?
Ik denk dat je ons verwart met JOOP.
Tot dusver heeft het alleen maar ellende opgeleverd. Maar goed, daar gaan ellendelingen natuurlijk wel lekker op.
Zo lang ik vlgnd maand gewoon in the Dean kan komen steelheadvissen vind ik alles prima.....
Fringe minority. Kijk eens wat er langs de kant staat joh.
In Canada zijn ze helemaal psycho gegaan qua covid maatregelen. Trudeau is daar ook op herkozen. Dat was zijn verkiezingstaal.
En veel mensen houden nu maar hun mond anders een kruisje achter hun naam.
www.cbc.ca/news/canada/toronto/durham...
Nou ja, Australië doet niet echt onder en is een prima 2e.
Unacceptable views? Zo ken ik de "democrats" weer.
Hij lijkt wel de belichaming van het woke-postmodernisme in de praktijk, dus vooruit: geef die man een button.
Trudeau, de capo di tutti capi van de woke mob, met zijn ingestudeerde teksten. Niks authentieks aan die vent, alleen maar buitenkant, een lege huls.
En zelfs Klaver doet niet meer aan kopieergedrag van de speeches van de grote boze Trudeau, denk dat Klaver ook iets meer wakker geworden is?
De enige keer dat het volk echt in opstand kwam de afgelopen 30 jaar was in 2006 toen Lordi met alleen publieksstemmen het Eurovisiesongfestival won, daar hoor je de MSM ook niet meer over.
Als je de Arabische lente niet meetelt zal je vast gelijk hebben
GoFundMe is niet bevroren..
Held die Trudeau. Vaccinatieplicht is een must. Jammer dat we hier niet op hem kunnen stemmen.
Sarcasme mag ik hopen? Zo niet, dan ben je een eng persoon.
En dat vind jij omdat je nationale gezondheid zo belangrijk vindt? Nee, natuurlijk niet. Het is je alleen een doorn in het oog dat niet iedereen in de pas meemarcheert naar de collectieve heilstaat waar uw beteren weten wat goed voor u is.
Voor authoritair links is vrijheid het recht om anderen hun rechten te ontnemen.
Ik zou zeggen: emigreren was nog nooit zo aantrekkelijk. Win-win, toch?
Hey, stem je tegenwoordig jouw dwingende plempsels af met Ezel, of is het andersom, of is het beide?
Misschien in jouw wereld.. Ik zal eens wat minder blikjes Grolsch consumeren als ik jou was.
Een must? Steeds meer landen schalen alles volledig af en niks meer aan het handje. En dat terwijl nergens een écht hele hoge vaccinatiegraad is. Toeval? Is het écht zo erg?
Wat een onzin zeg.
maar wel om de 3 maanden natuurlijk, want zolang is je QR geldig (in sommige landen). Maar als je watdoet, dan moet je het goed doen, je hebt dus helemaal gelijk
ga verhuizen naar canada ,kun je op hem stemmen .
Tja. De geschiedenis leert ons dat je altijd verschrikkelijk uit moet kijken met die wereldverbeteraars.
#TeamTruckers (=Teamsters?)
Trudeau, een soort canadese D66 clone, maar nog drie keer arroganter dan Kaag ?
Onvoorstelbaar.
Papa was ook al minister president van Canada. Met de zilveren lepel geboren en hij denkt dat-ie god is.
@Morgenstern064 | 27-01-22 | 14:25:
Papa woonde in Cuba
@Morgenstern064 | 27-01-22 | 14:25: De werkelijk vraag is: Wie is zijn Vader? Als je de foto's bekijkt tussen jong Fidel Castro en the Turt nu dan krijg ik zo mijn bedenkingen. Ook omdat de ouders van de Turt frequent gasten waren in Cuba rond de tijd van zijn geboorte.
@Morgenstern064 | 27-01-22 | 14:25: Mensen die denken dat ze god zijn zijn al gestorven gedurende hun leven.
Hier een link naar nog best wat indrukwekkende achtergrond verhalen, berichten en filmpjes. www.facebook.com/groups/3569340862594...
Mijn zus woont in Canada (Vancouver, BC) en vertelde dat dankzij de truckers mensen weer openlijk kritiek durven geven op het idiote afgeven van Trudeau op anders denkenden. Er is best een golf van openlijke kritiek door Canada aan het gaan. Laatste cijfers die ik ontving ging het om zo'n 58.000 truckers. Daarnaast bijna net zoveel auto's en pick-pick-ups. Vanuit Amerika is inmiddels ook een convooi onderweg naar Ottawa. Ze moeten vanaf 1 februari een vaccinatie-bewijs tonen om de grens over te mogen...
Je gaat je toch ook afvragen; zijn werkelijk álle handhavers het 100% eens met dit uit de hand gelopen 'beleid'? Zouden er nou niet ook politie mensen, in Canada of in NL of waar dan ook, een eigen mening hebben? En het stiekem wel eens zijn met deze truckers in Canada, of hier in NL, met de horeca bijvoorbeeld? Zo'n Trudeau (of Rutte) gaat er blind vanuit dat zijn handhavers zullen handhaven. Tot op een dag de politie agenten meelopen in een protest ipv het plat te slaan. Omdat zij zelf, of hun ouders, hun kinderen of vrienden onder de 'maatregelen' gaan lijden op een onacceptabele, onmenselijke manier. En wat doen de Ruttes, de Timmermansen of de Trudeaus van deze wereld dán? Is er een plan B? Want zo'n moment zit eraan te komen, het is niet denkbeeldig en dichterbij dan dat wij mogen denken. Hoeveel hoger mag de prijs nog gaan worden die we betalen voor 'veiligheid' ?
@Dutchbeaurouge | 27-01-22 | 14:25: vluchten naar een land zonder uitleverings verdrag.
Tuurlijk. Superbetrouwbare cijfers.
@blikjegrolsch | 27-01-22 | 14:36:
Een beetje zo als de dagelijkse cijfers die wij krijgen voorgeschoteld?
Zoals '15%'?
Maar die passen wel in de bubbel van blikjegrolsch beste onkel, dat is het verschil.
@blikjegrolsch | 27-01-22 | 14:36: Het enige cijfer dat er toe doet is dat de msm in zowel Nederland als in Duitsland precies 0 aandacht aan geeft, terwijl er klaarblijkelijk behoorlijk wat aan de hand is. Dan zou ik zeggen: vooruit NOS, stuur er maar de lokale verslaggever op af met een team en zoek uit en rapporteer het publiek wat er gebeurt. Maar het gebeurt niet. I wonder why.
@Dutchbeaurouge | 27-01-22 | 14:25: een van de redenen waarom een Europees leger zo gewenst is in die kringen. Dat zet je namelijk makkelijker in in een buurland.
Heel goed en heel mooi dat het mensen minder bang maakt om hun mening te zeggen. Ik hoop dat Trudeau snel toast is.
@Vandeanderekant | 27-01-22 | 15:55: Aja... inspiratie van vanuit de Russische NATO gekregen. De chaos neemt toe. De bestuurders verliezen controle, zodra repressie komt. Ze snappen het ook echt niet...
@Dutchbeaurouge | 27-01-22 | 14:25: Die prijs is al betaald. En gaat worden ingelost Dat is een proces wat ingezet is door bestuurders. De spanning gaat er nu uit.
@Dutchbeaurouge | 27-01-22 | 14:25: Ligt eraan, het zou kunnen. Gingen uiteindelijk heel wat agenten op hun knietjes voor BLM. Dus uitsluiten hoeft u het niet.
MSM houdt alles wat de status quo niet past buiten het nieuws zoals alle grote anti-corona demo's in de EU. Daarentegen worden kleinere BLM en Pro-Klimaat betogingen groot in het nieuws gebracht en de grootte ervan vaak enorm overdreven.
Behalve dan de bijkomende rellen, plunderingen, gevechten en brandende gebouwen. Dat is niet goed voor de perceptie van het gewenste narratief.
Vaccinaties zijn behoorlijk onschuldig. Waarom denk je dat je problemen krijgt als er op deze schaal boosters worden uitgedeeld? We horen het echt wel eerst vanuit Israël als het op grote schaal mis gaat. Ze liggen daar een half jaar voor met boosteren.
@* Il Principe * | 27-01-22 | 14:09: De lange termijn effecten (5 jaar en meer) zijn nu natuurlijk niet bekend en het helpt dan ook niet dat Israël een half jaartje voor ligt op ons. Je ziet het dan machteloos op je af komen. Verder ben ik het volledig met @pleemobiel eens, ik was ook een gezagsgetrouwe brave man, maar zie in onze overheid toch echt een enorm gevaar.
Ja maar Omikron 2 is er al.
@Lochos | 27-01-22 | 14:19:
Joh, je lichaam moet vrijwel continu optreden tegen vijandige virussen. Het afweersysteem wordt heel vaak getriggerd om antistoffen aan te maken. Een vaccinatie is dan echt niet heel veel anders dan een natuurlijke infectie.
@PR0FESSOR | 27-01-22 | 14:24:
Tja, die ongevaccineerden, hè?
ourworldindata.org/covid-deaths-by-va...
@Lochos | 27-01-22 | 14:19: "Onze overheid" heeft weinig meer te over essentiele zaken vertellen. Brussel is al een behoorlijke poos richtinggevend.
Australie en Canada hebben echt enge politici. De VS was correct om een oorlog met de UK te starten en onafhankelijk te worden en zwart op wit VRIJHEID vast te leggen in de grondwet
De US of A werd ook als 1e door Nederland erkend als vrije natie.
In oktober is hij nog bij Rutte op bezoek geweest om over de handelsrelaties en het klimaat te spreken. Yeah right.
Wel makkelijk trouwens. Vroeger waren alleen de tegenstanders van eerwraak, vrouwenverminking en andere islamitische verrijkingen "vrouwenhaters en racisten".
Tegenwoordig kan kennelijk elke vorm van dissidentie dat stempeltje krijgen. Ook al gaat het over vaccinaties of windmolens.
Wel zo makkelijk voor wie wil deugen
Denk dat hij cijfermatig best nog wel eens een puntje kan hebben. Zeker in de beginfase en bij de die hards is het aantal extreem rechtse tokkies vrij hoog. Aan de andere kant zijn er misschien wel net zoveel antroposofische okselhaar hippies te vinden en dat lijken mij dan over het algemeen weer iets minder misogyne types.
Anyway, wat een vreselijk eng figuur verder bah. Ik ben altijd heel erg pro-vaccin en maatregelen map geweest, maar met zo'n leider was ik al lang op een vrachtwagen gaan zitten.
Wat heb jij nou weer voor rare reaguurdersnaam! En nog wel Engels! Vrouwenhater! Racist!
@Quantum Suicide | 27-01-22 | 14:14: Het gekke is dat juist extreem rechts weinig problemen had met het vaccineren. Sterker personen als Richard Spencer waren vurige pleitbezorgers voor vaccinatie. De veruit grootste groep ongevacineerden in het Westen zijn allochtonen.
@Quantum Suicide | 27-01-22 | 14:14:
In mijn herinnering was de stichting Kritisch Prikken toch vrij links,. Type yogaleraar met dreadlocks zeg maar. Net als crapper en complotdenkers Bange Frans die destijds in de Volkskrant ageerde tegen Wilders, Hirsi Ali en Bush die achter 9-11 zou zitten. Dat Baudet succesvol in die vijver is gaan vissen is best een prestatie.
Dat rechts misogyner en racistische zou zijn dan links geloof ik ook niet, gezien de linksbruine stront die mensen als Hirsi Ali en Candace Owens standaard over zich heen kregen.
En ja, hier ook ingeënt maar tegen qr-maatschappij en tegen qr-segregatieretoriek.
@Hadena | 27-01-22 | 14:15:
Tot uw dienst!
Vrouwen verminkingen? of u een beetje respect wilt hebben voor andere culturen.
Hé!
Ik zag Evert van Benthem voorbij komen.
Hij op z’n schaatsen naar Ottawa.
Die kunst is anders best mooi voor wie de Bijbel kent. De weg naar de vrijheid.
Volgens mij weet iedereen wel waar dat vandaan komt, hoef je geen obscure gewelddadige boekjes voor te "kennen".
@* Il Principe * | 27-01-22 | 13:52:
De Bijbel en "obscuur"... nu heb ik alles wel gezien.
@You-On-A-Gin | 27-01-22 | 16:05:
Het enige goede uit de bijbel is het hooglied. De rest is best wel duister.
@* Il Principe * | 27-01-22 | 16:29: goed gezien. Mooie menselijk deel.
"Keep un trucking! Keep on delivering them goods! Yeehaa!"
Wat een stelletje achterlijke hillbilly's.
Ongeveer 1500 truckers van de 300.000 vrachtwagenchauffeurs in Canada, alsof er 250 boeren op het malieveld staan.
Die getallen zuig je volkomen uit je duim, zwitsal. En dat weet je.
@Gladiator Fap | 27-01-22 | 15:22:
Toch is het bijzonder dat er geen goed beeld is van die tienduizenden trucks
O Canada
Trudeau was toch een voorbeeld voor politici? Jesse/Sigrid.Hoe zit dat nu?
Autobots. Transform and roll out!
+100
+heel erg veel
Canada is een land waar veel in vrieskoud rugbrekende arbeiders hun rijkdom hebben gemaakt en af hebben mogen dragen aan lokale, landelijke, en obscure private bureaucratie. Het is niet vreemd om verhalen te horen waarbij de inmenging van de overheid een vaste kosten post is. Ze maken bijvoorbeeld agressieve fouten bij de belasting, die vergoeden ze niet contant maar met een belastingkrediet dat in een rap tempo weer ongeldig wordt. Belastingdienst had fouten die over tijd opliepen tot 200k teveel betaald? En je bent er niet door failiet gegaan? Eerst een rechtzaak, nog duurder. En natuurlijk krijg je ooit gelijk. Nou hier heb je een voucher, probeer maar in de komende 2 jaar 200k aan belastingen af te zetten ermee. Want daarna heb je geen aanspraak meer. Dat soort waanzin.
Hier geloof ik echt geen reet van, bron or it didn't happen.
"Freedom convoy". Proest. Ja dan zijn het toch dezelfde deplorables van 6 januari. Die mensen die makkelijk te bespelen zijn en je de raarste dingen kan laten geloven. Prima als tegen een vaccinatieplicht bent, maar om dan iedere keer over vrijheid te beginnen. Bespottelijk en hysterisch. Benieuwd naar het verdienmodel hierachter, want er zullen ongetwijfeld weer de nodige kwade geniussen hun zaken vullen met het geld van deze drommels.
De retoriek van Trudeau heeft hier ook echt niet een heel klein beetje aan bijgedragen?
Oh sorry, ja ik vergat het, "de witte Obama" is natuurlijk onbevlekt en is het dus prima dat hij zomaar een deel van z'n bevolking weg zet als deplorables.
@Derechtselutser | 27-01-22 | 13:45: Mensen zijn altijd wel volgzaam aan de overheid geweest. Grotendeels ook wel terecht. Wat simmigen van ons echter hebben gemerkt, is dat de overheid dat vertrouwen op allerlei manieren beschaamd heeft.
Je kunt je burgerrechten, zoals het beschikkingsrecht over je lichaam maar 1 keer weggeven. Sommige mensen vinden dat reden voor verzet, anderen rollen op hun rug met de pootjes omhoog, hopend op een aai.
Je kunt en geen fan zijn van de overheid EN tegen dit soort idioten zijn. Wat kan mij die natte wind van een Justin "ik heb me ooit zwart geschminkt en draag deze zonde eeuwig bij me" Trudeau schelen.
Benieuwd naar het verdienmodel achter vaccinaties. Proest!
"Die mensen die makkelijk te bespelen zijn en je de raarste dingen kan laten geloven" en zelfs mee kan laten doen aan een genetisch expiriment (zie Staatscourant van 30 maart 2020) onder het mom van een éénmalige ' vaccinatie' waarna we onze vrijheid terug zouden krijgen en terug konden naar het oude normaal. Dezelfde mensen die nog een keer meededen aan het expiriment en vervolgens nogmaals hetzelfde, niet werkende spul, in laten spuiten onder de noemer van booster en waarmee je zonder coronatoegangsbewijs en eventuele test je dan eindelijk...., en waarschijnlijk tot je volgende booster, je 'vrijheid' terug hebt. Dat zijn dan de mensen die zich niet laten bespelen, zich niets laten wijsmaken en daarom menen een beter mens te zijn dan de mensen die wel zelf nadenken en al dan niet terecht maar weloverwogen weigeren mee te doen aan dit expiriment waarvan de gevolgen nog niet te overzien zijn! En daarom zijn de ongevaccineerden bespottelijk en hysterisch??
Ik ben vooral benieuwd naar de verhoudingen, welk percentage is vóór en welk percentage is tegen de maatregelen.
Hij is net in september herkozen. Zal dus wel meevallen met de tegenstand.
@* Il Principe * | 27-01-22 | 14:05:
Proest. Rutte heeft ook de vorige verkiezingen gewonnen, maar wat betreft coronamaatregelen loopt hij op eierschalen; niet door een kritisch parlement oid, maar vanwege toenemede tegenstand uit de samenleving.
Trudeau denkt misschien hetzelfde als jij, maar door vijandigheid te kweken zaagt hij wellicht behoorlijk aan zijn eigen poten.
@quantumcollider | 27-01-22 | 14:30:
Rutte kreeg met zijn partij minder dan een kwart van de stemmen. Trudeau iets minder dan de helft...
@* Il Principe * | 27-01-22 | 14:33: In Canada stonden er ook geen 48762 partijen op de kieslijst zoals bij ons.
OK, het waren er misschien iets minder bij ons, maar wel heel veel meer dan Canada.
@* Il Principe * | 27-01-22 | 14:33:
Moet ik je nou echt uitleggen wat 'First-past-the-post voting' inhoud?
en.wikipedia.org/wiki/2021_Canadian_f...
De conservatieven hadden meer stemmen en Trudeau amper 33%.
Maar doe vooral of de Jonge Roerganger onvoorwaardelijke steun onder de bevolking heeft.
@quantumcollider | 27-01-22 | 15:03:
Ruime meerderheid voor links. Doen ze daar toch beter dan hier.
@* Il Principe * | 27-01-22 | 15:09:
Toen Trump niet de popular vote had in 2016 stond iedereen op links te steigeren. Grappig hoe het belang van de polular vote afhangt of het wel of niet links in de kaart speelt...
@quantumcollider | 27-01-22 | 15:35:
Inderdaad, ook al gelezen dat Trudeau er -in tegenstelling tot de Amerikaanse conservatieven- best wel wat aan dat rare systeem wil doen?
@* Il Principe * | 27-01-22 | 16:21:
En zolang hij 40 zetels meer haalt dan zijn concurrent die wel meer stemmen krijgt zal hij daar vast heel veel haast mee maken... *proest*
Wat Upendo | 27-01-22 | 13:18 zegt.
Een view is nooit onacceptabel want een view is een gedachte.
Acties kunnen onacceptabel zijn. En in heel speciale gevallen woorden, als ze direct oproepen of aanzetten tot geweld. Zelfs 'hate speech' zou daar buiten moeten vallen.
Maar een gedachte kan niet onacceptabel zijn.
Trudy is een engerd, een griezel.
Trudeau is aan het haatzaaien, niets meer en niets minder.
@Muxje | 27-01-22 | 13:42: Vond de naam "vaccinatiefascist" daarom wel toepasselijk.
@Muxje | 27-01-22 | 13:42: Zeer zeker.
"Helaas hoort boomer-kunst ook bij dit soort protesten"
Hahaha, jaloers ? omdat dit een knappe photoshop is, die GS (m.n. de buitenland correslondent) zelf never nooit voor elkaar zal krijgen.
mwha knappe...
Dit is gewoon echt he, van toen ze de zee tussen Amerika en Canada overstaken.
Ok boomer
@John McClane | 27-01-22 | 13:44: Ah ja de grote meren zijn inderdaad vergeven van haaien.
@42 | 27-01-22 | 13:44:
Ahhh, een (voorspelbare) reactie van een lid van de "plastic generatie". Uit eerdere reactie van u schat ik dat die "42" staat voor het totaal hersencellen, 10 voor ademen, 10 voor bewegen (hoofdzakelijk fappen), 10 voor zintuigen, 10 voor het boeken van een vacantie en 2 voor intelligentie.
Go truckers!!! Die NWO engnek van een Trudeau moeten ze met pek en veren het land uit jagen.
Ja joh, fuck democratie..
Is het nog democratie als een meerderheid een minderheid onderdrukt? Het was toch juist de bedoeling dat minderheden in een democratie beschermd werden? Of telt dat alleen obv geloof, kleur of ras?
@* Il Principe * | 27-01-22 | 13:51:
Waar was jij toen Trudeau opriep ongevaccineerden te discimineren? Las jij hem toen de les dat dat niet hoort bij een democratie? Of marcheerde je vrolijk met hem in de pas mee?
@ikworstelengadouchen | 27-01-22 | 14:30
En omgekeerd? Als een kleine groep ongevaccineerden via een extreme druk op de zorg, de meerderheid terroriseert?
@* Il Principe * | 27-01-22 | 14:43: Cijfers?
@Boeloeboe | 27-01-22 | 14:53:
ourworldindata.org/covid-deaths-by-va...
@* Il Principe * | 27-01-22 | 14:43:
Dus volgens jou moet iedereen met overgewicht verplicht op dieet?
@quantumcollider | 27-01-22 | 15:05:
Waarom zou ik dat willen?
@* Il Principe * | 27-01-22 | 15:10:
Meerderheid van Coronapatientien op de IC heeft overgewicht. En dat is nog afgezien van alle mensen met hart- & vaatziekten, kanker, en al die andere welvaartsziektes.
Om met jouw woorden te spreken, te terroriseren de rest met hun druk op de zorg.
@quantumcollider | 27-01-22 | 15:41:
En 50% van de bevolking heb je binnen korte tijd weer op een gezond gewicht? Was dat echt een goede maatregel om te voorkomen dat de IC's vol liepen?
@* Il Principe * | 27-01-22 | 16:27:
Als zelfbeschikking en lichamelijke integriteit geen beletsel is mensen te dwingen te stoppen met de 'meerderheid te terroriseren door hun extreme druk op de zorg', waarom zou een beetje extra tijd en moeite dat dan wel opeens zijn?
Zo'n Mack truck, ik vind dat mooi.
Helemaal in een road train, met drie of vier aanhangers achter elkaar.
@Ivoren Toren | 27-01-22 | 13:55: Wel met een Bull Bar voorop.
Al zou het een fringe groep zijn, de pers lijkt wel erg een doorgeefluik van de regering. En dan vindt men het gek dat men steeds meer eigen informatie gaat zoeken.
Wat een "wappies" die zomaar even hun stem laten horen, echte verstandige mensen zoals hier in NL laten over zichzelf heenlopen en bij zichzelf denken dat het nog niet zo erg is als in China of Noord-Korea.
Dat klappen op commando gaat nog wel, maar het blijft wel nog steeds lastig om Rutte als de grote leider te aanbidden terwijl je op je lip moet bijten om niet in lachen uit te barsten onder toezicht van de D66stasi.
Zo krijgt het fascisme wel een slechte naam.
Mensen met “Een onacceptabele kijk op het geheel”
Dat is nogal een uitspraak van een Premier.
Je houdt je hart vast, wie weet waar deze gevaarlijke gek toe in staat is.
Trudeau is fanaat, een blinde dwaas.
Hij is weinig verbindend.
Mee eens. Een heel eng radikaal kereltje met grootheidswaan. Zou mooi zijn als dit tot zijn aftreden leidt. Ik vrees chter dat het alleen maar koren op de molen is voor de extreem linkse verdeeldheidszaaiers.
Eigenlijk dus net een gemiddelde volgeling van de GroenLinks-religie
Je mag er blijkbaar maar op 1 manier naar kijken. Als dat geen fascisme is dan weet ik het ook niet meer. Het is het gelijke geluid als wat je bij Volt aantreft. Er is maar 1 waarheid. Die van de overheid. Ministerie van 'Waarheid' wordt opgetuigd. Alle schapen luisteren er naar en voelen zich veilig en zijn boos op de vijand (die steeds weer iemand of iets anders is, zo blijven ze bang)
Mooi om te zien dat de wal het schip doet keren.
Overal ter wereld breekt de pleuris uit.
(alleen zien we dat nooit bij NOS of RTL)
Bij RTL was toch wel de pl.... ris uitgebroken? TVOH is toch van RTL.
U kunt niet alles in 1 week hebben.
Echt Canadees: Bachman Turner Overdrive - Roll On Down The Highway www.youtube.com/watch?v=NkpzyQjpld8
Nagenoeg Canadees : Steppenwolf - Its never too late :
m.youtube.com/watch?v=-cg_guXQegQ
Zooo, die truckers hebben massaal naar de oproep van Teeuwen op Geenstijl gekeken.
Dit gaat zijn effect hebben op de hele grote groep die nog zwijgt en niet uitspreekt. Die voelt dat het niet klop, dat ze worden voorgelogen. Dat is het hele gevaar van dit convoy voor ze. Doorgaan!
Yes!
Je had het gisteren over de coronapas die Denemarken zou gaan invoeren. Klopt dat? Is dat nieuws ergens te vinden?
@Jansen63 | 27-01-22 | 13:28: Ik meen dat het voor inreizen 3G is. Hoe de horeca werkt weet ik niet echt.
@Jansen63 | 27-01-22 | 13:28: Ze hebben hem wel eerder ingevoerd en ook weer afgeschaft. huidige status weet ik niet. dat is het nare met maatregelen die op de plank liggen. Ze kunnen ze zo te voorschijn halen.
@Jansen63 | 27-01-22 | 13:28:
Over een paar dagen, vanaf 1 februari, laat Denemarken alles vrij. Horeca, winkels, nachtclubs noem maar op. Zij keren terug naar normaal.
Voor reizigers naar Denemarken: het land heeft code geel, dus een negatief testbewijs of vaccinatiebewijs is voldoende.
@Kameraansteker en Priest | 27-01-22 | 13:49:
bedankt voor de info
Ah, "deplorables"! Justin is de Hillary van Canada en Jesse is de Justin van Nederland.
Dus Jesse is via-via een soort Hillary..
@4HoogAantWater | 27-01-22 | 13:26: Daar zitten reacteurtjes en reagentjes.
Ik ken jou niet, dus fuck you.
En gebruik dt, Kudt.
Precies dat is wat extreem linkse gekken als Trudeau doen: verdeling zaaien.
Dit gaat boven mijn pet.
Indrukwekkend.
Trudeau moet ook gewoon z’n bek houden.
Het criminaliseren van ongevaccineerden is ronduit gevaarlijk.
Het tegen elkaar opzetten van mensen is pure opruiing.
Strafbaar zelfs.
iets anders kan ik er niet van maekn. Het ophitsen hebben we in het verleden ook vreselijk zien uitpakken.
Als de vlam maar niet in de pijp slaat.
Begrijp het niet helemaal. Trudeau is in september 2021 als winnaar uit de verkiezingen gekomen. Vervroegde verkiezingen om steun te vragen voor zijn Coronabeleid. En nu is extreem rechts op pad omdat ze niet tegen hun verlies kunnen, zich niet willen houden aan de Corona regels en dat allemaal onder de noemer van "vrijheid" . Een kopie van die Tokkies die het capitool bestormden. Nou vrijheid moet je verdienen , dat kan je niet af dwingen.
Geschiedenis wijst uit dat je vrijheid nooit vanzelf krijgt of verdient, die moet je altijd afdwingen. U mag terug naar school.
"vrijheid moet je verdienen , dat kan je niet af dwingen." Dat zijn de truckers nu aan het doen, dus wat is je punt?
Links is net als rechts voorgelogen. Deze leugens heeft effect op iedereen. De vaccins zouden bescherming bieden en je kon het virus niet meer doorgeven, was na onderzoek van het CDC. Compleet niet waar. Aantal doden door Covid? compleet opgeblazen. Besmettingen op basis van zeer discutabele methodes (PCR). Dat soort treft zowel links als rechts. De massa gaat echt wakker worden.
"omdat ze niet tegen hun verlies kunnen".
Het is geen wedstrijd johnyl, het gaat om wél leven vs. niet doodgaan. En daar zijn de meningen over verdeeld.
"Nou vrijheid moet je verdienen , dat kan je niet af dwingen."
Als jij dit gelooft weet jij niet wat vrijheid is, maar weet je prima wat het is om de gunst van je baasje the krijgen voor het braaf geven van je pootje.
Maar voor authoritair links is vrijheid een vreemd begrip. Geen wonder dat ze er altijd vanaf willen.
Vrijheid hoef je helemaal niet te verdienen. Misschien ben je in de war met respect.
Trucks vanwege social distancing? Of omdat je dan eerder op 70km uit komt?
Trudeau dat is toch die man die door links heilig verklaard is terwijl die lekker met zijn familie in verschillende potten van goede doelen heeft lopen graaien?
10-4 Rubber Duck.
youtu.be/EnJEeHND_lQ
We have got us a convoy!
Canada en Australië zijn in rap tempo tot een dictatuur verworden.
Ik ben benieuwd wat de machthebbers gaan doen als ze bij de volgende verkiezingen weggevaagd worden. Ik zie een Trudeau er wel voor aan de noodtoestand uit te roepen en de uitslag te vernietigen. Niets lijkt te gek voor die idioot.
Gelukkig begint Oostenrijk wel in te zien dat ze hier niet verder in mee zullen gaan.
Altijd de mond vol over dictatuur... in de landen die u noemt is geen dictatuur dat is een democratie. Noord Korea is een dictatuur. Probeer eens de nuance te zoeken zou ik zeggen.
@johnyl | 27-01-22 | 13:23:
Een groot deel van je bevolking demoniseren als vrouwenhaters en racisten gebeurt alleen in dictaturen. Mensen van het sociale leven uitsluiten om hun mening gebeurt alleen in dictaturen.
Ergo: het zijn dictaturen.
Het feit dat u het met deze maatregelen eens bent wil niet zeggen dat het geen dictatuur is.
@johnyl | 27-01-22 | 13:23:
Nuance zoeken, dat is vaak heel ver weg bij mensen die dat van anderen eisen :D
@johnyl | 27-01-22 | 13:23: U moet nog veel leren blijkbaar. Lees eens een boek!
@Atheist-Priest | 27-01-22 | 13:46: Kijk even op Wikipedia naar het verschil tussen een dictatuur en een democratie, als u Canada, Australie gelijkschakeld met Noord Korea, Afghanistan etc..
@johnyl | 27-01-22 | 13:57: Het gaan nooit van de een op de andere dag. Het is de bekende 'glijdende schaal'. De trend is duidelijk waarneembaar. De these is er, de antithese neemt in kracht toe, vandaaruit dan maar weer een synthese.
@johnyl | 27-01-22 | 13:57: In Kazachstan hadden ze ook zo'n optocht. Alleen was dat met pantservoertuigen.
Die Trudeau blijft echt een raar mannetje hoor. Waarom stemmen mensen voor figuren als Trudeau, Macron, Rutte...? Van die slappe figuren die het heel lekker vinden als ze eindelijk een beetje dicatortje kunnen spelen.
En wat zijn "unacceptable views" in dezen? Ook weer zo'n term die in China hoort. Weg met die gek.
Geen idee waarom ze erop stemmen, kunnen ze het ook niet vragen want als je rondvraagt stemt nooit iemand op die gasten.
@Statix | 27-01-22 | 13:22: Ik stem op Rutte, ander milieu denk ik
Pas de vierde keer dat GS vandaag de mogelijkheid biedt om volledig leeg te lopen, frustraties te uiten, te klagen over corona en de overheid en de dystopische samenleving die ons te wachten staat. En bij het 4e topic gaat men gewoon door met met dezelfde kreten van ongenoegen. Het lijkt wel een psychiatrische groepssessie.
Er zitten gelukkig ook wel enkele humoristische reacties bij.
tsja..als straks de Corona voorbij is valt er niks meer te klagen over dicatuur, Big Pharma, corruptie, vrijheid, grondrechten etc...
Ik ben maar wat blij met die berichten, hoe meer weerstand tegen het beleid, hoe beter. Immers, alle zaken die effect hebben, zijn geoorloofd aldus ene kuipers.
@johnyl | 27-01-22 | 13:25: Nah, we hebben altijd klimaatverandering nog, goed voor een paar fijne discussies.
Canada: 13 miljoen vuurwapens op 38 miljoen inwoners, het moet niet uit de hand lopen daar.
Leuke lyric:
If we don't need guns 'cause we can call the police
We don't need fire extinguishers, call the fireman,
please.
Nice, ik zie nu toch wel paniek op dat plastic gezicht van die WEF-poedel.
F*kc Trudeau.
Mooi, heel mooi.
70 kilometer. 70 duizend meter. 50 duizend trucks. Trucks van een meter lang.
Ho ho, 1,4 meter lang he!
15-baans wegen zijn heel normaal in Canada.
Er zijn meerdere verzamelpunten waaruit ze naar Ottawa rijden. 50.000 trucks is denk ik wel wat overdreven inderdaad.
Wat een eng mannetje die Jesse, ehh Justin Trudeau. Ongevaccineerden zijn vaak vrouwenhaters en racisten. Echt stuitend dit van een premier om ongevaccineerden zo weg te zetten.
Inderdaad, fijn om te horen als getinte, allochtone ongevaccineerde vrouw
national post is vaker wat erlijker. Die hebben ook de "subsidie"van Trudeau voor de pers geweigert in verband met onafhanklijkheid. de rest van de canadese media niet. nationalpost.com/news/canada/were-don...
de toronto sun is trouwens vaak meer een tabloid dan krant.
Howdy Canadian trucker! Keep your head up high, stand tall and keep them wheels rolling 'cause you're on the right track!
Met een pan en een lepel lukt het toch ook? Wat een hoop gedoe.
Truckers zijn geïnspireerd door deze film: Convoy, 1978
www.imdb.com/title/tt0077369/
Ah. 1,4 miljoen Canadezen onderweg. Nog geen 4% van de Canadese bevolking. En ze willen blijven tot Trudeau opstapt? Dan hoop ik dat de Canadese winter niet al te koud wordt. Hopelijk voorspelt Shubenacadie Sam een snel einde voor ze.
Ottowa van de week -32 s'nachts en 48cm sneeuwval..
Trudeau heeft trouwens gelijk. Ik wil het aantal demonstranten in Nederland niet bagatelliseren, maar “het volk” zijn ze in ieder geval niet. Als ik de vaccinatiecijfers zie en om mij heen zie hoeveel mensen er “gewoon” mondkapjes dragen, dan lijkt het mij dat zij het volk zijn. Dat de gemiddelde Nederlander, weliswaar gelaten, zo goed en kwaad als het kan het overheidsbeleid volgt. En dat doen ze heus niet als gedweeë naïeve schapen zonder mening, maar omdat ze zelf vinden dat het ondanks alles misschien het beste is. Ik word een beetje moe van die zelfverklaarde vertegenwoordigden van het volk. Met hun liefde en verbinding.
Vandaar ook die pathetische fascinatie met opkomstcijfers, veteranen in hun midden en trucks turven...
Ze weten dat ze een futiele minderheid zijn, maar de cognitieve dissonantie is groot.
Snap ik, maar als Trudeau ongevaccineerden weg zet dat zij vaak racisten en vrouwenhaters zijn ben je een eng mannetje.
@Linkse Zakkenvuller | 27-01-22 | 13:10: Zelfde fenomeen als die zwarte pietgeneuzel en woke gedoe. Kleine minderheid, maar relatief grote impact, dus het werkt wel blijkbaar...
@tis_wat | 27-01-22 | 13:15: De grote meerderheid van Nederland is voor een verandering van Zwarte Piet. Een klein deel moest alleen het probleem aankaarten.
Denk ook dat een groot deel van Nederland tegen 2G/3G is, ondanks vaccinatie status, maar geen zin hebben om met een stel Nazi's koffie te drinken...
En dan spreek ik ook voor mezelf.
Zeker niet de meerderheid. En naar mijn smaak krijgen kleine minderheden wel te vaak een enorm podium om op leeg te lopen over hoe diep racistisch en fascistisch Nederland is. In de praktijk blijkt dat vaak mee te vallen.
@Linkse Zakkenvuller | 27-01-22 | 13:22:
Nee, de grootste groep wil dat helemaal niet, maar heeft er te weinig last van/ruggegraat er om iets tegen te doen. Murw gebeukt door de kleine groep NAZI!!! schreeuwers die hun zin perse moeten doordrijven ten koste van anderen.
@Linkse Zakkenvuller | 27-01-22 | 13:22: Doe eens even normaal om cafebezoekers "Nazi's" te noemen.
@Atheist-Priest | 27-01-22 | 13:23: Zou ik vooral tegen mijzelf zeggen vriend. De cijfers wijzen nog altijd uit dat de meerderheid tot op zekere hoogte gewoon het overheidsbeleid volgt, ongeacht wat jullie vrijheidsmensjes daar van denken. Ik wil zeker de mening van de anti-vaxxers niet achteloos van tafel vegen maar feit blijft dat jullie een te grote broek aantrekken als je meent de mening en wil van het volk te vertegenwoordigen. Ik vind eerlijk gezegd dat de regering nu al te veel hun oren naar jullie laten hangen.
@Linkse Zakkenvuller | 27-01-22 | 13:22: Hou het op, een grote meerderheid in de grote steden.
Los daarvan is een grote meerderheid BEREID om een grijstint aan te houden, maar dat was niet genoeg voor de overgrote minderheid.
@tis_wat | 27-01-22 | 13:15: Helaas is de media daar mede schuldig aan door relatieve minderheden een podium te bieden. De grote, redelijke en gematigde Nederlanders zijn saai en leveren heen leuke TV op. En daarom zitten we avond aan avond te kijken naar zelfverklaarde vertegenwoordigers van “het volk”. De meeste mensen die ik ken zijn redelijke en verstandige mensen die best de voors en tegens van dingen kunnen beredeneren.
Ik draag alleen een mondkapje in de winkel omdat het bordje bij de ingang dat op prijs stelt en ik toch eten moet hebben. Zodra ik buiten stap gaat het ding weer in de jaszak maar het vooral voor de show.
Sorry maat, maar als een optocht met een Prinsenvlag erin, jouw mening moet vertegenwoordigen. Moet elke rechtschapen mens zich even achter de oren krabben wat hij aan het doen is...
Als er 9 man en 1 nazi aan een gaat zitten, hebben er 10 nazi's plaatsgenomen aan die tafel.
@Linkse Zakkenvuller | 27-01-22 | 13:45: *een tafel
@voldemort | 27-01-22 | 13:42: hier ook, ik heb een hekel aan die schijnveiligheid maar ik ga die discussie niet aan met een winkel medewerker want dat is precies de verdeel en heers waar ik niet in geloof.
in een restaurant vraag ik simpelweg, kan ik binnen zonder qr... zeggen ze nee, dan is dat prima, ik ga niet met hen in discussie.
Bigi, niet iedereen die die mondluier aanheeft is het met u eens.
In Nederland wilde 'het volk' Zwarte Piet niet kwijt, alleen wat rare randfiguren. En kijk nu.
Aantallen zeggen niet alles.
@-Sloppie- | 27-01-22 | 13:13: ook met een doneerknop word je hier weggejorist voor drie maanden als je iets verkeerds zegt.
@Linkse Zakkenvuller | 27-01-22 | 13:45: Er zit nu een veroordeelde terrorist als adviseur bij de VVD, zijn het nu allemaal terroristen?
@quantumcollider | 27-01-22 | 14:12: Precies. Dat krijg je er van als je een relatief kleine groep een te groot podium geeft en je laat intimideren door die dwingelanden. Of het nu of Zwarte Piet of Corona gaat, feit blijft dat de meeste Nederlanders nuchtere en redelijke mensen zijn. Die groep en niet allerlei schreeuwers op de Dam, is de zwijgende meerderheid en “het volk” zoals je wilt.
Volgens joop.nl is het een extreemrechts truckerskonvooi, wat een kansloze site is dat.
Joop.nl heeft zelf niet door behoorlijk extreem te zijn.
Ik lees elke dag wel even een stukje op de jeaup. De dagelijkse portie humor. Wat een bak onzin daar allemaal wordt verkocht! Haha
@Waakvlam | 27-01-22 | 13:10: Joop is extreem links. De bron van alle momentele ellende dus.
Ik reageer wel eens op Joop, omdat ik de meeste artikelen daar ook enorme onzin vind. Meestal wordt mijn account binnen vier tegels geblokkeerd.
Trudeau is ook een "stone cold racist" met zijn black face strapatsen. Op dat wij niet vergeten. Engerd.
Trudeau heeft al een pot schoensmeer klaarstaan, dan kan ie straks mooit incognito de stad uit.
i.imgur.com/BPC0Pzk.jpg
Vaccinatiefascist. Prima woord voor iemand die voorstander is van vaccinatieplicht, vaccinatiedwang, vaccinatiedrang en 2G. Die houden we erin en Kuipers krijgt van mij het eerste stempeltje.
Farmafascist allitereert beter.
Vaccist?
Mooi woord. Houden we erin!
@Gladiator Fap | 27-01-22 | 13:36:
vacci-nazi?
Vaxinazi
Net als Bootjes voor Trump is dit niet zo'n potsierlijke aangelegenheid.
En Raisa en Willem maar lui twitteren dat de NOS er geen aandacht aan besteed.
We leven in zo'n ongelofelijk verdrietige periode. Alleen maar verliezers.
Trudeau, de eerste vrouweijk premier van Canada. Wat een farce is dit figuur.
sst, anders wordt Yassar Klaver boos.
Ik heb er gevaccineerd naar zitten kijken.
Ik lees dit topic op het toilet, gluur tussen mijn benen en zie ook een hoop.
Stille Willy...
Waarom niet met luidsprekers met wat bemoedigende muziek, dat getoeter word je toch gek van als chauffeur zijnde.
Iets van Neil Young bijvoorbeeld.
@Mr_Natural | 27-01-22 | 13:11: Ah, de Neil Young kaart. Is dat die man die zn muziek catalogus voor $150 miljoen heeft verkocht en even was vergeten dat er nu geen zeggenschap meer over heeft?
@4HoogAantWater | 27-01-22 | 13:21: Spotify heeft Neil er vandaag dan ook uit geschopt. Zeuren doe je maar elders, zullen ze gedacht hebben.
@Abject | 27-01-22 | 13:49: Joe Rogan heeft met 1 podcast meer luister minuten dan NeilYoung in een jaar, dus spotify weet wel wiens kant ze kiezen. Ze hebben ook een godsvermogen betaald om Rogan exclusief op hun platform te krijgen dus die laten ze echt niet zomaar stikken.
N'ayez pas peur Justin, ce ne sont que des gueux.
Leuk , ik ben toevallig een heel oud boek a h lezen dat zich afspeelt in het Vlaanderen van de Beeldenstorm en daar komt deze kreet ook in voor, maar dan zonder Justin uiteraard.
Truckers. Als je echt niks kan. En aan hun mening moet je dan een waarde hechten.
Nee, je moet die zak hooi van een Trudeau zeker zijn gang laten gaan? Weet je wel wat ie allemaal uitvreet?
Ik weet niet of je het door hebt, maar het grootste deel van Nederland kan echt niets. Ik hoopte dat toen ik ging studeren ik niet meer zo vaak geconfronteerd zou worden met mensen die helemaal niets kunnen. Toegegeven, er was verschil tussen de Haagse achterstandswijk en Leiden, maar het gros kan nog steeds helemaal niets. Ik hecht dus ook totaal geen waarde aan de mening van anderen. Alleen mogen ze stemmen, daar gaat het mis.
Zonder truckers had u geen vreten op het bord. Laat iedereen in zijn of haar waarde.
Kijk, dat is makkelijk. U bent wat mij betreft definitief af. Als je een complete tak van nijverheid zo definieert ben je gewoon een engnek, een hele enge.
Maar het psychische gebrek wat dat veroorzaakt zal u dit niet laten inzien.
Laat staan dat deze reactie u raakt.
@JWZ_JMK | 27-01-22 | 13:11: tja, ik ken zo veel mensen die afgestudeerd zijn. Vervolgens niets kunnen, zeker niet op een positieve manier bijdragen aan deze maatschappij en volledig wereldvreemd zijn.
Maar ze mogen helaas wel stemmen.
@-Sloppie- | 27-01-22 | 13:22: ehhhh, beste tokkie, ik generaliseer niet.
Ik noem een paar voorbeelden uit mijn kennissenkring.
Probeer het eens met begrijpend lezen, als u dat kan.
Succes!
Hoe denk jij dat je aardappeltjes bij de supermarkt of de snackbar komen?
Volg voor de grap maar wat wappies. Er lopen echt jezusveel mensen mee en de NOS heeft het vaak over enkele honderden. Of enkele duizenden. Als ze het er al over hebben. Maar het zijn er veel meer.
@sjef-van-iekel | 27-01-22 | 15:36: om en bij de 200.000 vorige zondag in Brussel. De politie had er 50.000 geteld. Ofwel kunnen ze bij de politie niet tellen ofwel geven ze moedwillig een te laag cijfer. Een beetje zoals het artikel suggereert. Trudeau gaat zondag op zijn bekl
REAGEER OOK