achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Dirk wil de zorg klappen met enorme klabanus

Agressie in het ziekenhuis? Zeau kan het ook! Zuster, mag ik u boosteren...

Het gaat er beroerd aan toe in de ziekenhuizen. En niet alleen medies qua drukte. Maar ook nog eens qua omgangsvormen naar onze lieve hardwerkende uitgeputte zustertjes en artsen toe (m/v). De sfeer op de afdelings wordt grimmiger. Bedreigingen, scheldpartijen, agressie, geweld, negativiteit. In sommige ziekenhuizen krijgt verplegend personeel zelfs beveiliging (!) mee als ze na hun (nacht)dienst naar hun auto lopen. MAAR HET KAN OOK ANDERS! Zie lief briefje, na de breek. Verder ontzettend gefeliciteerd DIRK DIGGLER!

Man man man (1)

Man man man (2)

Man man man (3)

Man man man (4)

Tweet not found

The embedded tweet could not be found…

Man man man (5)

(nsfw, maar u zit toch thuis, TOCH?)

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

'Australische' verplegers ziekenhuis vertellen Israeli meerdere Israëlische patiënten vermoord te hebben. Nu ontslagen, onderzoek gestart

Als een man die niet weet dat hij opgenomen wordt liegt "arts" te zijn in plaats van verpleger, dan is de bewering in je ziekenhuis "meerdere Israëlische honden vermoord" te hebben mogelijk ook wel islamitische grootspraak, maar toch

@Spartacus | 12-02-25 | 11:01 | 371 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.