achtergrond

Geenstijl

Ministerie VWS lanceert nieuwe campagne, aantal nieuwe besmettingen daalt naar 0

Kijk.

Toch benieuwd welke Multilul hier nu weer 5,1 miljard aan heeft verdiend. Ah, het is Roorda. Diens creatief directeur: "'Tijdens co-creatie-sessies met de doelgroep ontdekten we dat er steeds excuses worden gezocht waarom een gezond advies niet zou werken. Vanuit dat inzicht ontstond het idee om juist die weerstand onderdeel van de campagne te maken en de doelgroep een eindeloze variatie aan voorbeelden voor te schotelen.'" Nou, we scrolden dus even door de website met die talloze boven- en onderstaande adviezen, en we hebben zelden zoveel zin gehad om midden in de KFC een peuk op te steken. En dan is er ook nog een tv-reclame (na de breek), waar we wel meteen even een vraag bij hebben. Waarom hebben zoveel reclames tegenwoordig een voiceover in dat accent?

Dat voiceover accent hè, hoe heet dat eigenlijk?

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.