Pia Dijkstra (NOS) nieuwe minister van VWS
Prachtige benoeming
Gemengd dagje voor de NOS vandaag. Aan de ene kant een snoeihard rapport over wortels & werksfeer. Aan de andere kant wordt oud-nieuwslezeres Pia Dijkstra de nieuwe minister van Volksgezondheid voor D66. Pia Dijkstra kent u vooral van de Donorwet, die er wel kwam, en het referendum daarover, dat er niet kwam. Dijkstra volgt Ernst Kuipers op, die vertrekt naar [WETEN WE NOG STEEDS NIET HOE DAN]. Pia Dijkstra is trouwens erg vóór een Voltooid Leven Pil Des Doods wet, in tegenstelling tot haar voorganger. Misschien kan ze haar eigen partij een handje helpen.
Bemmende quotes weer
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Niemand mag Sjoerd Sjoerdsma
Wie had dat gedacht? (iedereen)
FEEST. D66 én Geert Wilders vieren 100 dagen Jetten I
Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen
Peilings! D66 Daalt Door
Raar hoor, dat mensen niet op partijen stemmen waar ze het niet mee eens zijn, hoe kan dat toch
Nieuw. Het D66 Jan Paternotte Staatsjournaal
Allemaal Dankzij Het Zegenrijke Werk Van De Grote Leider
