Mannen met signalement breken in bij echtpaar 020, bedreigen baby van acht weken
Zuid-Afrikaanse toestanden (na breek).
Nou, dat was dus géén PostNL-bezorger. We citeren maar gewoon even uit het bovenstaande interview. "Dus dan zetten ze een geweer tegen m'n vrouw en die moet bij de kleine [acht weken oud, red.] vandaan. En ik word door de woonkamer gesleurd. We hebben nog echt wel gesmeekt de baby bij ons te houden en, nou ja, dat was ook kansloos. (...) Ze zeiden ook echt meerdere malen: "Wil je dat ik je baby pak, wil je dat ik je man sla?" Ze hebben m'n man meer dan 20 keer op z'n hoofd geslagen". Het verdere sadisme dat zich in de rest van het halfuur voltrok is ook niet te doen trouwens. Fles water over de man leeggieten, prop in de mond van vrouw, dat werk. Maar, dan heb je ook wat, namelijk "onder andere een aantal waardevolle sieraden, designertassen en een Rolex-horloge." Met de vrouw gaat het niet mentaal niet al te best, heeft veel nachtmerries en is in behandeling bij een psycholoog.
De politie hint trouwens op een overeenkomst met een eerdere overval. "In januari vond een vergelijkbare overval plaats. Dat was op IJburg, in de woning van realityster Amanda Balk. Daarvoor is op 19 april een 21-jarige verdachte aangehouden. Wat zijn rol bij de woningoverval op IJburg was en of hij mogelijk ook betrokken was bij de overval op 18 maart op het gezin aan de Gaasterlandstraat, wordt onderzocht." Iets aan de optics van de buit en de tongval van het echtpaar doet ons vermoeden dat ze ook uit het showbiz-wereldje komen, maar wat weten wij er nou van.
Ohja, zouden we het signalement bijna vergeten. "Eén van de overvallers is zo’n 1.90 meter lang, leek eind twintig en heeft een lichtgetinte huidskleur. Hij heeft donkere ogen en droeg een zwart petje. Zijn handlanger heeft een donkere huidskleur en volle lippen. Hij is zo’n 1.70 meter lang en droeg zwarte sportschoenen." En gaat over tot de orde van de dag.
Reaguursels
InloggenBest bijzonder voor een land waarin werkelijk ALLES van IEDEREEN wordt geregistreerd en vastgelegd.
Het waren wel-niet-Westerse (mag dat?) mannen.
Het zou mij niks verbazen als er over een paar jaar een wet naar één van die daders wordt genoemd.
Die vrouw moet niet zo zitten zanikken. Met haar 'behandeling bij de psychiater".
Onveiligheid, dat is maar een gevoel! En de gevoelens van witmensen, tja.
"feelings of a white woman and an empty sack are worth the sack".
Die witte duivels moeten onder zulke luxe goederen hebben. Verdelen onder de armen en allochtonen, zij hebben al zoveel vernederingen moeten doorstaan. Het wordt tijd dat de witten nu gaan lijden. Aldus het committee institutioneel racisme
Onder > nooit meer
Ah, weer een Cntl-Cntl-V signalement.
Het enige waar ik een weddenschap nog mee kan winnen is 'binnen hoeveel maanden na dato komt 'opsporing verzocht' nog met een bescheiden vraagje of mensen misschien weten wie deze geblurrde figuren zijn'.
Mocht ik deze weddenschap winnen zal ik alsnog verliezen na het beantwoorden van de vraag: welke straf hebben deesch parels gekregen?
Je kunt mensen wel uit de Derde Wereld halen, maar de Derde Wereld niet uit mensen. Gelukkig komen ze niet massaal jaar-in-jaar-uit binnen zodat ons land binnen pakweg 20 jaar niet vooral uit mensen met een Derde Wereld-mentaliteit bestaat.
Afrika in de man is de wijsheid in de kan. Of was die uitspraak anders?
Toch vervelend voor het CBS dat je die RAL signalementen niet weg kunt 'sensibiliseren'.
Oh jawel hoor. We stoppen gewoon met opsporing verzocht. Dat was al het plan van ze.... Dan hebben we de signalementen alleen nog maar ergens op een uithoekje van de politie website.
Waar zouden die vooroordelen toch vandaan komen? Oh wacht... statistieken!
Dus passen we de statistieken aan.
Altijd weer die patriachaat van inclusieve afkomst.
Heeft BIJ1 al een demonstratie georganiseerd tegen het groeiend geweld van zwarten tegen blanken in Nederland?
Laat maar. Maar wel knielen voor een zwar(t)e crimineel
Anniko begint er steeds voller en vrouwelijker uit te zien. Best wel lekker eigenlijk...
Eens
Ik blijf het gewoon herhalen: er moet wetgeving opgetuigd worden om bij dit soort 'nieuwe Nederlanders', 'medelanders', 'mensen met een migratieachtergrond', of welke eufemistische kutterm je er ook voor wilt gebruiken, het Nederlanderschap in te trekken en ze Nederland voorgoed uit te tiefen.
Het is de enige strafmaatregel waarvan die lieden onder de indruk zullen zijn. Er moet op die manier een algemeen besef komen dat hun aanwezigheid in Nederland geen vanzelfsprekendheid is, niet een soort 'natuurwet', en dat ze elke keer opnieuw, na wangedrag, toch weer een 'nieuwe kans' krijgen. Nee, eruit tiefen, en als bij de achterblijvers hier in Nederland dat besef gaat indalen, en ze als gevolg daarvan niet langer disproportioneel in de verkeerde lijstjes figureren, maar hun wangedrag min of meer gelijk is aan het algehele landelijk gemiddelde, of liefst daar nog onder zit natuurlijk, dan, ja dán pas zou je kunnen overwegen om niet langer met twee maten, maar met één maat te gaan meten.
Maar tot het zover is, en, uiteindelijk met het doel een echte trendbreuk te bewerkstelligen, blijf ik ervoor pleiten: buitengewone problemen vragen om buitengewone oplossingen.
Gevalletje 'pronken met spulletjes' wat vervolgens weer de aandacht trekt van dit soort gespuis.
Het is triest gesteld met de samenleving.
Niets af te doen aan het misdrijf, zag het gisteren op het inclusiviteitsprogramma opsporing verzocht.
Maar wel toevallig dat het echtpaar een rolex en behoorlijk dure merkspullen in huis had.
Spullen die echt niemand in mijn omgeving van vrienden en familie hebben met allemaal een prima betaalde baan.
Is dat toeval of kunnen daders dit soort info kopen bij vriendjes bij banken die de afschriften selecteren op 1 of andere manier en die doorverkopen?
Mee eens. Moeten bijvoorbeeld bekenden zijn geweest. Kan ook zijn dat men de info van social media haalt (Facebook e.d.). Veel mensen klagen steen en been over privacy, maar zetten wel hun hele hebben en houden op Facebook en andere social media....
@Hendrick9999 | 21-04-21 | 14:23: Facebook daar had ik niet aan gedacht. Zou zomaar kunnen.
Maak mij een dag baas van Nederland.
Ik doe eigenlijk nooit meer open de laatste 10 jaar en als post nl komt met lege handen ook niet. Ik doe bij deurbellers sowieso aan etnisch profileren, sorry, ze hebben het er zelf naar gemaakt.
Precies, hier bij mij ook zo.
Als ik door het spionnetje in de deur een Zwarte Piet of Mo-de-pedo look-a-like zie gaat de deur niet open. Ik haal het pakketje de volgende dag wel bij het afhaalcentrum op. Grote kans dat daar gewoon een frisse Hollandse meid of jongen staat.
Bij ons zijn het vaste bezorgers, dat scheelt een hoop. Tevens hangt er achter de voordeur een scherp geslepen K-bar. Ga liever een paar jaar de bak in dan overvallen worden of erger.
Ik net niet, de rest van de familie wel, die laten de deur dicht. Ik ben niet bang voor die mensen , en die ijzeren staaf achter de deur ook niet, maar wel eerst wachten dat de deur dicht is willen ze wat doen. Het enige probleem wat ik heb is dat er weinig te halen valt, dus ze zullen er ook niet snel voor komen.
Er zullen heel wat pleinen/straten/stegen/parkeerplaatsen naar die Floit vernoemd gaan wordengeworden..... naast de mandelas/tutus ; etcetc.
Pleinen vernoemen naar hondsbrutale, stelende en hardnekkige veelplegers. De wereld is er groot mee geworden.
Bij de banken en supermarkten is niets meer te halen. Cash dispensers worden weg gehaald. Dus nu zijn de burgers aan de beurt, dat is logisch.
Ach we wennen er wel aan en we doen er veel goeds mee toch.
Ik wil er graag meer van, en ik heb VVD gestemd. Doe ik het goed?
Sarcasme, correct?
Door dit soort gedrag gaan mensen zich wapenen.
Want de politie is er niet, de overheid kan op dat moment niet helpen.
Wapenwet of niet, en hoe nobel ook de gedachte erachter.
Dan wordt het voorbereiden op noodweer.
Dat soort lui maken ons land ziek.
Wij gaan ook een 2nd amendment nodig hebben.
Wapenwet? Er bestaat zoiets als een kruisboog bijvoorbeeld. Alhoewel voor noodweer gebruik van koekenpan of hockeystick (plus bal) beter is... Niet opendoen is mogelijk de beste verdediging
Ik heb in m’n auto een losse putter en een ijzer 7 liggen... zeker met de putter sla je zo door het blik van een golf met petje heen
@Canis.bonus.es | 21-04-21 | 13:29: Wel handig een kruisboog als de overvallers met z'n tweeën zijn. Wacht u even mijnheer de overvaller, tot ik heb herladen.
@apenootje | 21-04-21 | 17:44: Ik doe aan handboogsport. Je kan beter een handboog hebben dan een kruisboog want een handboog schiet beter en sneller, zeker als het ook nog eens over grotere afstanden gaat. Is tot 70 pond legaal om te bezitten, maar ik schiet met een boog van 50 pond nog rond de 75 mtr, en zo snel kunnen ze niet lopen dat ze mijn pijl voorblijven
Zolang er een grote discrepantie is hoe wij als "burgers" (gevangenis)straf zien en hoe rechters het zien zal het kommer en kwel zijn.
Een (linkse) rechter ziet het namelijk niet als vergelding of straffen om het straffen maar of het "helpt". Of een straf zinvol is om op te leggen bij een verdachte. Daarmee gaan ze compleet voorbij aan "genoegdoening en wraak" wat ze maar middeleeuwse begrippen vinden.
Door dit grote verschil in inzicht zal er altijd onvrede zijn bij "de burger" omdat die dit (terecht) anders ziet.
Het komt omdat we een dadergericht strafsysteem hebben, met daarnaast nog eens de onuitroeibare neiging bij de rechters om altijd vezachtende omstandigheden te zien. Daarnaast een wetgeving die de rechters alle ruimte geeft om met fluwelen handschoentjes op te treden: Geen verplichte strafverhoging bij recidivisme, het vreemde fenomeen om misdrijven niet apart te bestraffen (als dit uitschot wordt gepakt voor meerdere overvallen krijgen ze een strafje in plaats van een veroordeling per geval plus een veroordeling voor verboden wapenbezit), geen minimumstraffen in de wet, uitspraken van activistische rechters van het EHRM boven de eigen wetten stellen.
Wat is er aan de hand met die man die geïnterviewd wordt in het tweede filmpje?
Hoe ver weg moet je zijn om dit soort dingen te zeggen voor de camera? Dat in een wereldstad in deze tijd.
2e filmpje valt wel mee hoor. Volgens bepaalde deugers valt het allemaal wel mee met die blanke boeren aldaar.
@Hollandse_blauwe | 21-04-21 | 12:22:
Ze komen met duizenden hier heen.
Dat soort lieden zijn waarschijnlijk de oorzaak dat in het land van herkomst het zo'n corrupte rotzooi is.
Zodra je een beetje succes hebt springen er van dit soort gewelddadige parasieten op.
Daarom komt er niets van de grond.
@kloopindeslootjijook | 21-04-21 | 12:51:
Van een aantal Afrikaanse dictators was wel bekend wat ze in hun vrije tijd deden.
@Mr.Crowley | 21-04-21 | 12:54: Idi Amien was er zo 1. Die gooide verveliaas en als zijn vrouw vervelend was in zijn zwembad met krokkodillen
@Rotterdammert1965 | 21-04-21 | 14:01:
En nog wel erger. De man was een sadist.
hij heeft vele miljoenen aan ontwikkelingshulp gekregen.
Daders zijn dus volgens de nieuwe statistiek “jongeren” goed dat Biden nu zich heeft uitgesproken over al dat racisme bij de politie en handhaving... NL zal wel snel volgen, geven we standaard deze “jongeren” het voordeel van de twijfel, 30minuten voorsprong na de binnengekomen melding of negeren ze de signalementen en instincten en pakt de politie maar een willekeurige blanke op. Alles om maar de schijn van etnisch profileren en racisme tegen te gaan. Maar de discussie waarom allochtonen veel frequenter crimineel zijn en er politie en handhaving nodig is, tja die discussie wil men niet voeren. Dan maar liever alle negatieve cijfers omtrent allochtonen en minderheden verbloemen, onder het tapijt vegen en onder het kopje “overige” stoppen.
Die 30 minuten voorsprong hebben ze al of wilt u er 60 van maken.
Heftig allemaal, enorm geluk dat dat andere kindje niet thuis was.
Wil niet vervelend doen, maar blijkbaar aanzienlijke kans dat dit Groen Links/D66 stemmers zijn. Dan juich je nu eenmaal een diverse samenleving toe met alle dingen die dat met zich meebrengt.
Oppakken en berechten want dat helpt echt....... not!
Wat helpt dan wel?
hangt van de straf af. Sommige straffen helpen wel degelijk, hoor. Alleen staan die niet (meer) in het Nederlandse Wetboek van Strafrecht.
@Dirk III | 21-04-21 | 12:19: 3 strikes out? Nederlands paspoort intrekken? Uitzetten? Remigratie? Bij jeugd, ouders korten op uitkering?
@culture_vulture | 21-04-21 | 13:03: De strop.
Hosanna voor de diversiteitsbokaal.
Niet westerse toestanden
Scherp.
Het zoveelste geval.
De vele cynische reacties.
De onmacht van de slachtoffers en het wegkijken van de politiek en de msm.
Las net dat meest gezochte man in Scheveningen was.
Geen politie,lage pakkans en bedroevend lage straffen.
GS heeft het over “Zuid-Afrikaanse toestanden”. Dit soort woningovervallen en het gebruikte geweld hebben daar veel weg van. Wie ooit in Zuid-Afrika is geweest kent het niveau van beveiliging. Scheermesjesprikkeldraad vier meter hoog en ‘Armed Response’ particuliere beveiliging. Op de overheid hoeft u niet te rekenen, u moet zelf voor uw veiligheid zorgen
@theo-is-dood | 21-04-21 | 11:53: Tja, is ook zo. En je kan er helemaal niet meer van uitgaan dat wegrennen een optie is of dat het wel goed komt als je meewerkt. Ook hier ben je op jezelf aangewezen. Overigens suggereerde ik dat hieronder ook al, maar dat is weggejorist. Wat is er met GS aan de hand de laatste tijd?
Precies. De vergeetput moet voor dit soort gevallen heringevoerd worden.
Men kan de man wel uit Afrika halen maar Afrika niet uit de man.
Het klinkt misschien onaardig *kuch*, maar ik sta niet achter dat welkomstlied en heb ook geen enkele behoefte om te weten wie ze zijn. Opbokken, raus, skedaddle, foutez le camp!
Toch niet uit de groep die volgens het CBR nu voortaan 'jongeren' genoemd moet worden (zo uit het hoofd).
CBS? U bedoelt die club die het begrip: 'niet-westers' niet meer wil hanteren, op aangeven van de' W e t e n s c h a p p e l i j k e (jawel!) Raad voor het Regeringsbeleid'? Dat CBS?
Zal steeeds meer gebeuren want blank is eindelijk tot de minderheid en iets beschamend gemaakt. Lang leve de diversiteit.
En waaruit blijkt volgens u het causaal verband?
Ik wens u bij deze zo'n lullig overvalletje toe.Wat heeft de verkiezingen in dit geval te maken?
@FuckMyLife | 21-04-21 | 11:37: De link is uiteraard de felbegeerde massa-immigratie van extremisten en criminelen.
obominotie
De verkiezingen sinds Joop den Uyl,die ze met open armen en rode rozen stond op te wachten.Sindsdien zitten we met die ellende,en Joop ligt lekker tussen zes planken,heeft nergens last van.
Zou een gekrouwdfunduh schaduwpolitie/militie helpen?
Je bedoelt dat dan hetzelfde afval legitiem voor je deur staat?
Maar hoe groot is nou eigenlijk de kans dat ze daadwerkelijk worden gepakt?
-10 %
@Santtulainen | 21-04-21 | 11:33: 100%. Vroeg of laat lopen dit soort idioten tegen de lamp. Het gebeurt alleen niet snel genoeg waardoor er in de tussentijd slachtoffers vallen die voorkomen hadden kunnen worden.
@Santtulainen | -10%, dat zou kunnen betekenen dat er een kans van 10% bestaat dat ze wel worden gevonden, maar bewust niet worden gestraft. Eigenlijk zou ik daar niet eens zo heel verbaasd meer van opkijken.
Kaag D 66 meer geld naar onderwijs, iedereen gelijke kansen, de oplossing ( volgens haar ).
Dit soort uitwassen gaan we vaker mee maken, segregatie, de 2 deling in NL krijgt steeds meer vorm, parallelle samenlevingen, de armen zullen op zoek gaan naar centen.
Heb dan liever dat ze het halen bij de 1%. Niet hier.
Parallelle samenleving = een natuurrecht. Zelfbeschikking voor alle volken!
Dat waren dus Mo en swearte piter. Die moeten gedurende het jaar ook wat bij verdiensten hebben. Vooral de baby was agressief en drukte de kansenparels in een ongemakkelijke slachtoffer rol.
Nee, Zwarte Piter had de baby meegenomen en gehouden of verkocht als slaaf, dus die vergelijking gaat niet op.
Google maar op Basilius, kidnapped, en st. Nicolaas. Het verhaal is al eeuwen oud en verwijst naar de tijd dat de Moren de kustgebieden afstroopten, plunderden en bevolking gevangen nam om later te verkopen als slaven.
Die Afrikaan in het filmpje mag meteen door naar huis, miele en drie westerse vrouwen. Want wat is hij zielig. In mijn ogen mag je een dergelijke gewetenloze meteen verzuipen. Kom er maar in joris
Nou nou, dan komt hij er wel makkelijk vanaf. Gewoon een middeleeuwse lijfstraf na eerst een weekje schavot doet ook wonderen hoor.
Wanneer we lekker zo doorgaan ruilen we de klinker "o" in voor een "e" in onze naam.
Of de overheid komt je geld halen of het volk wat de overheid importeert.
Maak van de "d" een "g" in de naam van ons land en we zijn compleet.
Janson -> Jansen? Ik zie het probleem niet ^^
@Veepert | 21-04-21 | 11:36: Nederlang? Als samenvoeging van nederig en lang? Hmmmm, die blijft bij mij niet hangen.
Dorien wordt dan Gerien? Ik snap het niet.
@Bigaroque | 21-04-21 | 11:59: Helland met of zonder streepje.
Voor iedereen met een blanke huidskleur is het frustrerend om te zien dat het anti-blank racistisch motief telkens wordt ontkend.
Deze types kiezen hun slachtoffers uit op huidskleur. Zelden plegen ze een woningroof bij 'eigen volk'.
Dat maakt dit een hate-crime.
Als je een kleurtje hebt, kun je niet racistisch zijn. Je weet toch ...
Ze overvallen alleen hun eigen "soort" niet. Normale hardwerkende Aziaten, Afrikanen of Oost-Europeanen worden ook gewoon gepakt hoor. Alleen de doekjes, kralenkettingen en eigen wijk worden gespaard.
daar valt ook niet zo veel te halen natuurlijk...
Waar ik me echter druk om maak is waarom zo'n type overvaller niet gewoon 20 jaar MINIMAAL wordt weggestopt. 5 jaar is in zo'n geval een fopstraf en 10 jaar komt niet in de buurt van gerechtigheid en veiligheid die de maatschappij verdient
@Epistulae_Morales | 21-04-21 | 11:29:
Dit soort gevallen: max 6 jaar + aftrek voorarrest + aftrek goed gedrag + re-integratie trajecten die worden ingezet aan het einde van de straf waardoor ze vaak al thuis komen te zitten.
Ik durf te wedden dat deze gasten, als ze al gepakt worden, maximaal 2,5 jaar zullen zitten.
@Epistulae_Morales | 21-04-21 | 11:29: Of 5 jaar gedeeld door de pakkans.
Denk het niet. Ze kiezen ze uit op vermogen. Heeft weinig zin om armen te beroven. De meeste zwarten zijn nou eenmaal niet vermogend dus je komt als rover (zwart of blank) al snel bij blanken uit.
@hoejeheette | 21-04-21 | 11:39: Inderdaad, met rassenhaat heeft het weinig van doen. Dit soort lui is opportunisch en gaat voor een “low risk high reward target” als het even kan.
@Epistulae_Morales | 21-04-21 | 11:29:
Het is de ideologie die dat dicteert. We zijn allemaal hetzelfde, criminaliteit komt voort uit slachtofferschap en racisme. We moeten deze mensen helpen. Dat is tot nu toe (te) weinig gebeurd, daarom het criminele gedrag. En daarin gaan wij met onze moederlijke feminiene maatschappij verandering in brengen. Moeder beschermt je wel tegen de harde hand van papa. Zoiets.
Iets wat ik al zo vaak heb gezegd. U bent met mij een roepende in de woestijn.
@quazi | 21-04-21 | 11:36: Das een goeie... pak kans is ruim kleiner als 1 (ligt rond de procent) en dan dus 500 jaar de bak in.
@Dirk III | 21-04-21 | 11:28:
Dat schreef ik toch.
@hoejeheette | 21-04-21 | 11:39:
Guess what .. de meeste blanken zijn óók niet vermogend.
En hop! Daar gaat je argument.
En nog iets. Dit land telt véél meer allochtone miljonairs dan de meeste van ons denken. Dussss....
@liggend_streepje | 21-04-21 | 12:01:
Maar, realiseren jij en hoejeheette ook dat het idee dat blanke mensen een “low risk high reward target” zijn, ook een racistisch vooroordeel is?
Just saying.
@ratelaar | 21-04-21 | 12:45:
Oneens. Criminelen moet je, net als andere mensen, gelijkwaardig behandelen. En dus ook gelijkwaardig bestraffen. En dat gebeurt nu dus niet. Het monster van Mogadishu is voorbeeld daarvan.
Deze "slimme mensen" met een kleurtje die geen kans kregen wegens racisme komen vroeg of laat de "verkeerde" tegen met of zonder kleurtje die ze overvallen.
Dan hoor je 2 droge knallen achter elkaar en is het onkruid gewied. Solliciteren naar een snel einde kan succesvol verlopen.
Ja, en die "verkeerde" is waarschijnlijk harder de sjaak dan deze "slimme mensen".
@Veepert | 21-04-21 | 11:40: Helaas wordt onkruid wieden niet door iedereen op de juiste waarde ingeschat.
@dijkbewaker | 21-04-21 | 11:48: Dat moet je ook met een vlammenwerper doen, dat is veel milieuvriendelijker dan lood!
Ik kan er niet meer kwaad om worden. Dit is het resultaat van links stemmen door de bevolking (VVD is ook links) sinds de jaren 70. Gebrainwashed door de MSM dat iedereen welkom is hier. En het straffen van misdaad niets helpt.
Ik kan er wel kwaad om worden. Weliswaar heeft laffe politiek van decennia er mede toe geleid dat dit soort kwaadaardig tuig (ik bedoel daarmee géén bevolkingsgroep, maar dergelijke individuen) hier vrij rondloopt, maar het is dit tuig zelf dat volstrekt kwaadaardig is. Er is (terechte) kritiek op die politiek, maar daar kunnen deze kwaadaardige individuen zich niet achter verschuilen: zíj zijn het eigenlijke kwaad.
Niet alleen.
Dit is óók het resultaat van islamitische idioten die hun volgers leren dat ongelovigen een plekje in het paradijs garandeert, BLM aanhangers die dit "justice" noemen, en Afrikanen die door hun politici (bijvoorbeeld het EFF waar Sylvana vriendjes mee is) wordt wijsgemaakt dat dat 'equality' is.
En dan worden de daders hopelijk een keer opgepakt.............en dan? Wat gaat er dan gebeuren? En met de slachtoffers?
Niets. Die moeten er mee leren leven. Ach, zo hebben we er weer twee mensen bij die iig niet meer GL/PvdA of D66 gaan stemmen gok ik. Elk nadeel heeft zijn voordeel. (sarcasme)
Als de daders ooit gepakt worden, zal die vrouw helemaal een psycholoog nodig hebben nadat ze heeft gehoord welk fopstrafje ze hebben gekregen.
Verdienmodel van bepaalde jongeren.
Waar is Derek Chauvin als je hem nodig hebt. Ofzo.
Hij is vrijgelaten maar nog steeds verdachte! We zijn te netjes, en dat weten ze.
Spijker - kop.
-
Zoals ik bij het geweld in Lunteren al stelde dat het een dieptepunt voor Lunteren is. Voor Lunteren dan omdat Amsterdam niet te te toppen is in ziek geweld.
Weet jij wat er exact gebeurd en gezegd is in Lunteren. Ik denk het niet.
@bigstone | 21-04-21 | 11:19: Ha fijn een Lunternaar die alles weet van de hoed en de rand. Vertel.
@bigstone | 21-04-21 | 11:19: Vertel eens, wat zou er gebeurd en gezegd moeten worden om met een stel volwassen mannen een auto met inzittenden kapot te slaan en dan met een shovel onderste boven in de greppel te mieteren?
Ik kan zo niets bedenken.. heeel misschien een massa pedosexueel met 5 kinderen in de kelder.
Volgens het CBS zou het wellicht kunnen gaan om Nederlanders met Nederlandse roots en Nederlandse normen en waarden. Dan wordt het verdomd lastig die Nederlanders, die zich even niet weten te gedragen, te pakken te krijgen. De laatste misdaadcijfers toonden het al aan. Zoveel Nederlanders die op het criminele pad zijn gegaan en hoe dat komt? We hebben geen flauw idee meer, want geheid dat ze ook een degelijk Nederlandse opvoeding hebben genoten. Even werd gedacht aan illegalen. Maar dat bleek onmogelijk, want die hebben we niet in Nederland. Gedacht werd aan vluchtelingen. Maar dat werd door ons tijds- en wereldbeeld onmiddellijk de kop ingedrukt. Dat was maar goed ook. Stel je voor dat we de daders in de verkeerde hoek zouden gaan zoeken? Dan vind je ze dus echt nooit meer en ze moeten toch van de straat af. Nu na zovele weken wordt de hulp van heel Nederland ingeroepen, waar nog meer Nederlanders wonen die al jaren roepen; 'dit gaat niet goed zo.'
Ga er dan nog maar eens aan staan. Dan zie je toch op je Rolex hoe laat het is geworden?
Gewoon weg uit A'dam gaan als je leven van je vrouw en kind je lief zijn. Wat heb je er te zoeken?
@Dirk III | 21-04-21 | 11:18:
-
Invasieve exoten zijn overal in Nederland aan te treffen. Koester geen moment de illusie dat dit niet binnen vijftien jaar schering en inslag is tot in Rodeschool en Vaals. Welkom in mijn land.
Misschien moeten we toch een keer de knoop doorhakken en besluiten dat we met een deel van de wereldbevolking nier meer wensen om te gaan.
Zou onder godsdienstvrijheid(/'heiligheids'vrijheid) moeten vallen.
VOOR. Eendjes bij eendjes/ zwanen bij zwanen zoals de natuur het bedoeld heeft.
@Dirk III | 21-04-21 | 11:20:-
Inderdaad zouden we van die 16.000.000.000 euro/jaar makkelijk een raketindustrie kunnen onderhouden.
@HogeNood | 21-04-21 | 11:26: Haha, dat waren de cijfers zonder de kosten van het doen en laten van dit volk in Nederland. Tel daar gewoon nog een miljard bij op en dan hebben we het nog niet eens over het persoonlijk leed bij mensen wanneer ze de vernieling in zijn geholpen door dit volk door een overval, verkrachting, dodelijke aanrijding, mishandeling, diefstal en ga maar door.
Je hebt er gewoon niets aan als maatschappij.
Het is een schande dat de samenleving wordt blootgesteld aan dat soort productiefoutjes. Als je dit soort fratsen uithaalt ben je al te ver heen en onherstelbaar beschadigd. Dat soort gasten zijn nog te slecht voor de composthoop. De tering zeg .....
Een echte verrijking is twee honden, die bij het gezin horen... iets van herders ofzo
Twee herders op een flat in Amsterdam met twee kleine kinderen - goed idee wel, voor alle betrokkenen....
@bisbisbis | 21-04-21 | 12:42: klopt, maar het is wel goede bescherming. Welke keuze maak je?
Mooi hè, als leugens regeren. Men banger is om ‘rechts in de kaart te spelen’ dan gewoon op feiten gebaseerd conclusies te trekken en selectiever te zijn wie wel en wie vooral niet welkom zijn in Nederland.
De minachting van deze mannen voor blanke burgers straalt er af. Verder ook lekker handig van dat stel om dus zo veel dure tasjes en mooie horloges te hebben. Je weet dat dit gajes aan trekt. Je kan ook niets meer in dit land.
In Amsterdam als zichtbare rijke tatta rondlopen is vragen om problemen. De Finse en 'donkergetinte met volle lippen' hyena's staan al klaar om alles van je af te pakken.
Je had in Amsterdam ook zo'n Finse bende die echt bewust mensen met een rolex ging achtervolgen om ze vervolgens zwaar te mishandelen en te beroven.
Nu zal men in de stijl van Sidney Smeets zeggen "King of the internet", maar na het uitvoeren van hun taakstraf zouden de heren aan de beurt zijn mocht dit mij overkomen. Justitie treedt enkel op een slappe manier op dus ga ik zelf op de rechterlijke stoel zitten. Wat dan wel weer mijn geluk is, ik heb geen waardevolle materialistische spullen.
Geef ze er ook nog een Miele bij, dat integreert zo lekker.
Miele, waar is die Miele, geef mij je Miele! ik snij je vrouw in het gezicht, of wil je dat ik je baby vermoord. je Miele, nu!
@P-unit | 21-04-21 | 10:58: Die weegt veel en veel te zwaar voor ze.
@P-unit | 21-04-21 | 10:58: die Miele van driehoog op zijn knar laten vallen, hier heb je je Miele.
En 3,2,1 massale demo op de Dam. O wacht.
Nee, die komt er alleen als ze niet al te zachtzinnig worden opgepakt.
Ja mooi hé als je door de hele massa hysterie heen prikt...
Hier wordt ik wel witheet om; godver het zou je toch overkomen.
Dat ze je zo scheiden van je babietje, gelukkig zal dat kind zich hier niks van herinneren, maar die ouders...
De straffen die ze op deze gasten mogen toepassen van mij, zijn in Nederland helaas niet toegestaan.
Als je een Rolex hebt vraag je natuurlijk ook om bezoek van mensen die vinden dat de welvaart eerlijker verdeeld moet worden.
Deze bezoekers zijn dan ook de Echte Internationale Socialisten. Die andere marxisten blijven maar hangen in theoretisch gewauwel, maar deze doen tenminste echt wat aan de herverdeling. Moet je respect voor hebben (over respect gesproken, zou die ene Seedorf kunnen zijn?)
@skoftig | 21-04-21 | 10:54: Robin Hood 2.0 dus eigenlijk. Zal wel snel een musical volgen.
Patserklokje bij uitstek. Bepaald niet voor de echte verzamelaar.
PvdA-ers?
Dat is niet zo goed voor de statistieken over het aandeel van niet-westerse mensen met een strafblad. Oh nee, mag niet meer! Stel je voor dat je het benoemt.
Talloze subsidieerde trajecten om deze kansparels preventief op het goede pad te behouden ten spijt.
Maar straks als ze -hopelijk- in de rechtbank staan, klinkt het verbolgen dat ze niet dezelfde kansen kregen, wordt de beduimelde racismekaart getrokken om het in en in vieze, vervuilde eigen straatje schoon te vegen.
En dan zijn er nog mensen die vinden dat een gevangenisstraf niet 'helpt', maar primitieve wraak zou zijn.
De slachtoffers van dit ondenkbare geweld waarin zelfs niet wordt teruggedeinsd om een baby iets aan te doen, wens ik heel veel kracht toe.
Gevangenisstraf helpt uiteraard wel voor de veiligheid van de omgeving. Als ze vast zitten, kun je er geen last van hebben en daarom kies is voor flinke gevangenisstraffen.
De kern van elke straf is wraak/vergelding. Daar is niets primitiefs aan.
Wat zou het anders ook moeten zijn?
subsidieerde trajecten zoals bij Ajax voetballen?
Ik las dit en vond het zo verschrikkelijk voor die mensen. Totdat ik las dat het in 020 was, en besefte dat dit is wat de mensen willen.
En niet alleen 020 . . . Heel NL wordt 'Hell NL". !
Bepaalde mensen uit bepaalde culturen gebruiken nu eenmaal meer geweld en hebben daar minder problemen mee dan mensen uit andere culturen.
Gemiddeld genomen dan.
Maar dat mag ik niet zeggen.
Wat mag ik nog wel zeggen?
Het was toch zo’n verrijking?
Binnenkort wordt er een wet vernoemd naar een van die daders
Of een straat, misschien zelfs een pleintje.
"I will take your child and put it in oven". Ooit gezien in een doc van Louis Theroux. Was vrij heftig. Persoon in kwestie zou idd de baby zo de over in hebben geschoven als niet betaald zou worden. Hij zag dit niets anders als zakelijk. Had niets tegen de mevrouw in kwestie. 'I just want the money'.
Ik zou die kerel zo in de frituur van KFC geflikkerd hebben.
een nieuw format voor "Heel Holland Bakt"
Collateral damage op weg naar de linkse heilstaat
Ik wacht met smart op nieuw leiderschap!
kun je heul erg lang gaan wachten.....
Stop maar met zoeken, ze zijn gevonden en hebben al bekend. www.youtube.com/watch?v=XHXmHctf2Eg
al weer naar huis gestuurd...?
@grapjasz | 21-04-21 | 10:45: Het kwam een beetje te gewelddadig over,maar ja dat is wel de koeltoer,Mischien moeten we we daar maar aan wennen,je kunt het ook zo zien dat wij degene zijn die het niet snappen.
In landen van hun afkomst werkt het gewoon zo,wij lopen daarop achter.
Geef ze een cursus of een maak ze ondernemertjes ( telefoonwinkeltjes), maar maak ze a.u.b geen slachtoffer van hun eigen daden,dat is nu eenmaal het offer dat we moeten gaan geven.
Aan de ballen opknopen, dit gespuis.
ze hebben geen ballen... de lafbekken..!
laat 'aan de ballen' maar weg
Nou dat Treintje Oosterhuisachterwerk had ze altijd al.
CBS is blij dat ze in ieder geval niet meer "niet-westers" zijn.
Dan hebben ze ook een lang strafblad, dat van Floyd kon niet in 3 ordners.
@grindbak | 21-04-21 | 10:43:
Ja maar Floyd is toch een held? Althans dat hoor en zie ik overal op tv.
@2voor12 | 21-04-21 | 10:44:
Ik denk dat Floyd postuum de Nobelprijs voor de Vrede krijgt dit jaar.
@2voor12 | 21-04-21 | 10:44: over die zwarte bewakingsman die vervolgens bij een winkelplundering door oproerkraaiers is vermoord, hoor je niets meer.
@skoftig | 21-04-21 | 11:01: U zou nog best gelijk kunnen krijgen. Er gaat om te beginnen een antiracisme-wet naar hem genoemd worden, hoor ik net.
dat schreef ik ook alleen werd dat weggejorist.
Onzin, de helft van de Nederlanders heeft niet op links gestemd,en je weet niet wat deze mensen gestemd hebben.
'Een recordaantal mensen is vorig jaar naar het College voor de Rechten van de Mens gestapt omdat ze zich slachtoffer voelden van racisme of discriminatie. Dat staat in de jaarlijks uitgebrachte Monitor Discriminatiezaken.' (bron Teletekst)
Dat u het even weet...
Waaronder mensen die weigerden een winkelwagen te gebruiken in de supermarkt. Dan lopen die cijfers inderdaad wel op.
Hoe lang duurt het nog voordat de meerderheid van deze zich slachtoffer voelenden uit 'gewone' autochtonen bestaat? Ik schat niet zo heel lang meer...
Zolang je maar niet je knie tegen die nekken aandrukt........!!
Word je brutaal overvallen in je huis en je baby bedreigt: na een maand komt er wat op televisie.
Sta je te demonstreren tegen maatregelen van de overheid: volgende dag met je volle tronie op alle zenders.
Dan moet u bij Gerlauf zijn.
dat zijn de mensen die de prioriteiten bepalen.
Prachtig joh, cultuur....
Altijd weer mannen.
"mannen"
“jongeren”
@matatwork | 21-04-21 | 10:46: Schepsels
Wat mij betreft blijven die vuurwapens verboden. Als iedereen zon ding thuis heeft liggen gaan ze ook vaker mee op zak. Niet voor niks is de politie in de VS zo trigger happy.
@elco485 | 21-04-21 | 10:40:
Als dit zo door blijft gaan, wat denkt u dan dat mensen gaan doen?
Bordje op de deur met 'Hier waak ik' met foto van Desert Eagle?
@Ichneumonidae | 21-04-21 | 10:49: Broertje van Eddie?
Dit zijn duidelijk criminelen die beschadigt zijn door de slavernij. Hun grootvader vertelde het hun, en nu nemen ze wraak op elke rijke blanken. We moeten ze de hand reiken en met ze praten, zodat ze van deze verschrikkelijke gedachte langzaam wegkomen. Ik vind dat deze man en vrouw die overvallen zijn, zich eigenlijk moeten verontschuldigen voor wat hun overgrootvader misschien heeft gedaan, dat zou een begin zijn voor deze arme jongens.
Voor alle reaguurders die weer gaan bleren over wat huppeltje schrijft, dit heet sarcasme!
Waren er ook Marokkaanse slaven dan? Heb ik dat gemist? Of hebben de vuige witte geschiedschrijvers dat weer expres weg gelaten? Nederlanders zijn toch wel de ultieme racisten hoor.
@kapt.Jerkoff | 21-04-21 | 10:41: Ik zou het zelfs cynisme willen noemen.
Gezocht: een mens, voorheen bekend als man, met een achtergrond, voorheen bekend als niet westers, in de volksmond bekend als allochtoon.
Ken hem verder niet maar die ene staat hier geregeld voor de deur met een paketje van de wehkamp.
Een Marokkaan en een Neger. Diversiteitspolitie to the rescue!
Ik heb hier vaker gezegd dat ik mensen die met messen op andere mensen insteken tijdens akkefietjes niet begrijp. En ik mij afvraag of die messenstekers wel gesocialiseerd zijn. Ik heb meestal wel een mes op het aanrecht liggen. En een scherpe ook. Ik kan niet garanderen dat, als ik dat mes zo snel te pakken weet te krijgen, ik het in zo'n geval niet ga gebruiken.
Zul je zien, dat jij het dan gedaan hebt.
Daarom ook een koekenpan pakken.
Jazeker heren, jullie krijgen het geld dadelijk, ik open het nachtkastje en daar zit in een gigantisch mes, dat zo scherp is, dat je er je baard mee kan afdoen (alleen moet je wel opletten dat je neus niet in de weg zit... )
Donkere huidskleur en volle lippen? het zou toch niet, nee....
Laat Johan het maar niet horen bedoelt U?
Niet zo zeuren, dit land stemt hier gewoon voor.
Lichtgetinte huidskleur, mag dat nog?
Waarom moeten het nou weer getinte daders zijn. Bah, dat etnisch profileren!
Wel een beetje pretentieus. Man. Een goedgekeurde omschrijving zou zijn: bij de overval gezien als man. Misschien voelden deze mensen zich wel vrouw.
Of interseks. Hermafrodiet is ook in de ban tegenwoordig.
Er is alleen maar een manier om dit te stoppen en dat is de ongebreidelde toestroom van dit volk stoppen. Degene die hier door de mazen van het net zijn geglipt oppakken en geforceerde terugkeer naar land van herkomst. Land van herkomst werkt niet mee, ontwikkelingshulp, kinderbijslag en andere toeslagen stoppen. En, beveilig je huis, open geen deuren meer zomaar waneer er aangebeld word. Die deurbel cameras zijn hiervoor uiterst geschikt maar een paar cameras op niet bereikbare plekken geplaatst, gericht op de voordeur en achterdeur is eigenlijk al een must. Dit volk is meedogenloos en hebben niets te verliezen en zullen er niet voor terugdeinzen om je schade te berokkenen in wat voor vorm dan ook. Het is zover gekomen dat je bepaalde dingen in huis moet hebben om je te kunnen verdedigen als het toch fout gaat. Ik laat het verder aan je fantasie over wat dat zou moeten zijn.
Heerlijk die cultuurverrijking.
Deze kwajongens, deze rekels, ja, ik zeg het gewoon: deze onverlaten zijn wel goed in contact met hun woede, dus dat hoeven ze op de vlinderreis niet meer te leren in elk geval.
Dat is: mochten ze ooit gepakt en tot een vlinderreis veroordeeld worden, natuurlijk.
Met dat horloge kunnen ze nu wel op tijd naar het werk.
Haha, love it.
Ik ben benieuwd of het allochtonen betreft
Wie wil er nu anders een rolex stelen ?
@Lt-Kol Kilgore | 21-04-21 | 10:29: Iemand die wil weten hoe laat het is?
Hadden wij hier in NL maar een Derek!
Derrick?! Dirty Harry Callahan is wat we hier nodig hebben als we het tij nog een beetje willen keren.
Precies dat. Meer Derek's.
Horst Tappert bedoel je natuurlijk. Met zijn trouwe hondenkraaloogjes.
Geen geld voor een Rolex. Elke tas is door iemand ontworpen. Zelfs die van Kruidvat.
Zeggen dat dat rovende tuig Nederland uitgezet moet worden is erger dan het roven en mishandelen, als ik het OM mag geloven.
Laten lui als Gerlauff hier een tijdje over nadenken en overpeinzen wat ons nog te wachten staat.
Een moeder dreigen haar baby iets aan te doen.
Denk je veilig en ver van al de achterstandswijken te wonen in het dure Amsterdam Zuid.
@Mr.Crowley | 21-04-21 | 10:28:
Zou dat ook status verhogend zijn in die kringen?
@Mr.Crowley | 21-04-21 | 10:31:
Dat geeft aan dat dit soort jongens waarschijnlijk helemaal niet beschikken over een gewetensfunctie, maar dat wisten we inmiddels al.
@Roze_bril_drager | 21-04-21 | 10:32:
Denkt u dat ze dit ook doen binnen hun eigen kringen?
Dit is gericht.
@Mr.Crowley | 21-04-21 | 10:40:
Als het even kan niet waarschijnlijk.
Vaccineren die “mannen” -of moet ik schrijven “””jongeren”””” - 9 mm tussen de ogen.
Inbrekers en rovers bij wet vogelvrij verklaren tijdens hun daad en eventuele vlucht zal hoogstwaarschijnlijk, na enkele forse incidenten, preventief gaan werken en burgers sterken in hun eigenwaarde.
Maar het waren Afrikanen deze keer?
Ben toch nog altijd blij met mijn Duitse herder achter de deur.
Alleen die kudde die hij altijd meeneemt geeft zo'n troep.
Wat verlang ik terug naar de tijd toen Sjors en Sjimmie nog normaal en aardig met elkaar omgingen.
Loop eens een rondje in de Bijlmer.
Dat signalement past op 50% van de mannen. Succes.
Zie tegenwoordig trouwens nog maar heel weinig mensen met een horloge (wel met smartwatch). Waarom zou je ook als je altijd je mobiel bij je hebt?
Blijkbaar om te adverteren dat je interessant om te beroven bent...
Ik moet ze terug wat vaker dragen.
Als je aan baby's komt gaat bij mij het licht uit.
Want hoop is overal om ons heen aanwezig!
Theo Hiddema - Koop een pistool www.youtube.com/watch?v=-fjUuwogZJc
Als dit een witte man was geweest die dit in een ghetto riep, de wereld stond op zijn kop
O, ik vergat nog mijn andere standaard reactie:
Wij feliciteren Nederland met de levering van het bestelde.
Godt, wat hoop ik toch voor de echte slachtoffers, die voor het leven getekende proletarische winkelaars 2.0, dat de politie Amsterdam geen witte rechercheurs op deze zaken zet. Voor je het weet staat dan de hele Grachtengordel in vuur en vlam.
Zuid Afrika geldt al een tijd als waarschuwing
Voor sommigen als voorbeeld.
En als je er effectief iets tegen doet is het racisme.
Bam! Kort en helemaal raak.
Er zal toch iemand al dat bloed moeten komen opdweilen.
Binnenkort houdt Europa op criminaliteit per land te registreren. Het bleek toch wel erg slecht voor de uitstraling van Nederlanders dat er in Nederland criminaliteit geregistreerd stond.
IJburg. Kans groot dat slachtoffers in kwestie GL of D'66 hebben gestemd.
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Welkom in de rauwe werkelijkheid.
Euh, dit was niet op IJburg maar in Zuid. Er was recent daar wel een zelfde soort overval.
@Piet Karbiet | 21-04-21 | 10:26: U hebt gelijk. Liet ik me daar toch even tendentieus en ongenuanceerd gaan. Heerlijk !
eigen huis, duur huurappartement. Altijd VVD.
En nou weer heel verbaasd gaan lopen doen zeker. Dit is wat we willen, dit is wat we krijgen.
Stereotyperend weer!
Stop maar met rechercheren, boys. Het is die nieuwe vriendin van Dreetje Hazes! Godt, hoe heb ik mijn ware roeping ooit zo kunnen missen?
Ik prefereer knakworstlippen.
Dit soort taferelen is in een paar jaar normaal. Snel en makkelijk geld verdienen.... zie alle filmpjes op YouTube b.v. Uit Brazilië of andere Latijns Amerikaanse landen......
Dit is idd nog maar het begin.The worst is yet to come.
Gewoon lik-me-stuk-beleid toepassen, keiharde taakstraf!
kaakstraf
Heb me vanochtend nog stuk laten likken.
Jij bent welkom,
Welkom in mijn huis!
Jij bent welkom.
Tja , dat wordt kennelijk nogal letterlijk opgevat .
@Koning BongoBongo | 21-04-21 | 10:29: Het was toch ook een letterlijke uitnodiging? Er staat nergens een disclaimer, dit was figuurlijk bedoeld.
... en ik wil dan eigenlijk mijn standaard reactie geven:
Ik ben oprecht zo benieuwd naar hoe dit het stemgedrag van deze mensen beïnvloedt.
Niet.
Wat je niet wil zien bestaat niet.
@TeeJee | 21-04-21 | 10:13: totdat ze je rolex komen ophalen. Dan ineens moord en brand schreeuwen.
@BakkerHenk | 21-04-21 | 10:38: Zelfs dan nog niet. Kijk maar hoe de VVD na alle schandalen weer vrolijk de grootste wordt. Ik begin de hoop zo langzamerhand echt op te geven.
Bij alle ellende, ergens wel slim om je voor te doen als PostNL-bezorger. Doe zelf ook meestal open, mss heeft een ander gezinslid iets besteld.
Voortaan maar met doorgeladen pistool naar de voordeur...
Het is elke keer hetzelfde gezeik. Als er bizar wordt gehandeld en mishandeld, ook bij bejaarden, zijn het altijd getinten. Elke keer weer.
Ik kan ook oogkleppen op hebben waardoor ik alleen dit soort daders nog zie. Excuus dan.
Ze zijn extreem oververtegenwoordigd en het geweld wat ze gebruiken is ook nog vele malen extremer dan dat we hier gewend zijn. Dit zijn dezelfde types die een oude oma half dood trappen, iemand in een rolstoel mishandelen en overvallen of iemand op krukken belagen. Onze grootste "zwakkeren" in de samenleving, hun makkelijkste prooien. En dan te bedenken dat we over 30/40 jaar allemaal zelf bij die groep "zwakkeren" horen en de hyena's hier vervijfvoudigd zijn.
Ik denk dat u bedoelt: daders = getinten want de slachtoffers zijn altijd blank.
Als ik zo mijn eigen tegel teruglees bekruipt mij ineens een gevoel van racisme.... van de daders bedoel ik dan he.
Dit is een opstap naar Gated Communities.
Ja, die werken vrij goed, de EBI is zo'n gated community waar die overvallers wat mij betreft langdurig mogen gaan wonen.
Daarom ben ik wat bescheidener gaan wonen. Mijn vrouw zei tegen mij dat het niet de vraag was of het ging gebeuren, maar wanneer.
Zo spoedig mogelijk.
"Terug naar donderdag, 18 maart"
Een beetje urgent geval is gewoon binnen 48 uur op tv als je iets kunt. Daarom is tv gewoon over en uit. Ze moeten gewoon een youtube versie maken van dit soort opsporingszaken.
Ik ben ook helemaal tegen anonimisering. Onterecht verdacht? Naast de foto's duidelijk vrijpleitinformatie plaatsen. Terecht verdacht: wil ik zien.
In de VS kun je gewoon mugshots vinden van iedereen die er ooit één heeft gekregen.
en zijn middels enkele processtappen de verbinding aan het borgen
flauwekul, u hoorde niets.
Is de thee al klaar?
Geef het nog een paar jaar.
Opsporing Verzocht anno 2025:
'De daders hadden een afkomst. Ze kwamen dus ergens vandaan.'
'Ze spraken een vreemde taal: Nederlands.'
'Tevens waren zij in het bezit van handen, waaraan 2 armen en een paar schouders.'
'Waarop zich bovendien nog een hoofd bevond.'
'Heeft U iets gezien, herkent U deze mannen, dan kunt U...'
LOL. Vrees idd dat het die kant uitgaat.
Mannen?
Niet menstruerenden zult u bedoelen.
Ho ho, mannen? Misschien identificeren ze zich wel als vrouwen? Kent u deze personen?
Dergelijk geteisem dien je gewoon 25 jaar lang op water en droog brood in één of andere mottige kerker te zetten. Gewoon. Om de samenleving te beschermen tegen uitschot.
Maar wel op eigen kosten dan. Trek m ook helemaal failliet.
@van Oeffelen | 21-04-21 | 10:23: diepmenselijke aanpak
Die Rolex wilden ze zeker daarna in het water gooien.
Dus weer in de statistieken bij het CBS als "Mens". Wat zijn mensen toch vervelende wezens.
Mensen die lopen te pronken met een Rolex worden gepakt. Kijk maar naar René van de Gijp, Gordon, die gozer bij nieuwe meer in Amsterdam. Ik zou dus nooit zo’n ding willen hebben.
Een Rolex is niet het probleem maar shithole A’dam wel.....
stem links. Over een paar jaar kan niemand het meer betalen. Behalve de elite van de EU.
@nuova.idea031 | 21-04-21 | 10:09: maakt niet uit want dan is het volgende hebbedingetje een Seiko of noem eens wat. Er is altijd iets want de crimineel niet heeft of kan omzetten in geld.
In Zwitserland, met name Genève en Zürich, kun je er gewoon mee over straat.
Alle GL stemmers en bestuurders verplicht rolex laten dragen.
Dus iets leuks voor jezelf kopen mag niet meer omdat andere mensen zich niet kunnen gedragen en met geweld dat van je af willen pakken.
Hoe krom kan je het maken?
@van Oeffelen | 21-04-21 | 10:24: nou ... zelfs in het modaine Genève zijn er inmiddels plekken waar je moet oppassen.
@Risingson | 21-04-21 | 10:23: Voedsel, op de wat langere termijn.
Vanoeffelen, in Dubai ook. Verder nergens
Schuld van Wilders.
Dat is straks nog de enige categorie die het CBS meeneemt in schattingen.
Hoe ziek kun je zijn? Wat er niet allemaal gebeurt tegenwoordig, 95 jarige vrouwen die verkracht worden, kleuters die gegijzeld worden of in elkaar geslagen. Wat een vreselijke minkukels die dit flikken.
Vooral VVD,D66,CDA blijven stemmen voor meer.
Ja, en nog erger, een schoolmeestertje van protestantse CDA-huize als Minister! Van Volksgezondheid! Lache!!
@Statix | 21-04-21 | 10:08:
Als puntje bij paaltje komt is bijna niemand een held.
Maar ongetwijfeld de verkeerde rapen, want dan is het natuurlijk de schuld van de slachtoffers, niet van de daders.
ophangen net als in de Middeleeuwen, midden in de stad en livestreamen in alle gevangenissen zodat ze zien wat er gebeurd als je weer de fout ingaat als je vrijkomt.
ook toen moest je de daders eerst vinden, hoewel men toen wat losser was en willekeurig een zwervert in de spijkerton zou doen.
@MaarFeitelijk | 21-04-21 | 10:38: iedereen was westers en wit/blank toen, zowel dader als slachtoffer.
Zo ziet het er dus uit als de werkelijkheid bij een D66/Groenlinks stemmer aanbelt.
artiesten met zulke stpullen staan bekend om hun rechtse opinies
Alweer een maand oud. Jongens, bij zulke brutale overvallen moet zo'n publiek bericht beginnen met "GISTEREN...". Kan ik me nog details herinneren van wat er een maand geleden is gebeurd?
de ironie van de Staatsloterij reclame :-) :-)
Kees en Piet weer op stap.
grijze muis.
@Earl_of_Doncaster | 21-04-21 | 10:11: sorry, is voor Old Spice
Zeg.
Wat een domme redenering. Vragen vrouwen die een kort rokje dragen soms ook om lastig gevallen te worden? Die opzichtige meuk is ook niet mijn smaak, maar sommige mensen vinden dat nou eenmaal mooi, of het geeft ze een goed gevoel om dure sieraden te dragen. Van andermans spullen blijf je af.
Wat is dat nou voor gelul? Erom vragen? Ga is ff terug naar de favela.
Nee, dan vraag je er niet om. Hou op.
Ga lekker in India wonen met uw dubbeltjes en kwartjes.
Ja, net als die verschrikkelijke rokjesdragers en van kerels die hand in hand lopen. Die vragen er natuurlijk ook om om verkracht te worden of in elkaar te worden geslagen. <zucht>
Lul niet zo dom,je moet gewoon. Met je poten van andermans spullen af blijven.
Ok, ik neem mijn woorden terug. Slaat nergens op.
Duidelijk iemand die,als een stuiver is geboren en nooit een dubbeltje zal worden. Jalours op mensen die het wel hebben gehaald. En nee, ik heb geen rolex! Zou we wel eentje willen hebben
flauwekul, het staat mensen vrij om zaken te hebben. Het stelen is het probleem.
Weer eentje voor de lijst "niet-westerse criminelen" van het CBS.
Oh wacht ...
laten we niet hoog-opgeleiden selecteren, maar laten we vooral illegale instroom hebben, van 'mensen' zoals Louis Theroux interviewt, dat lijkt me een goed idee voor vooruitgang...
Naja punt is natuurlijk, dat er niet geselecteerd wordt. En ook al wordt er geselecteerd en zijn ze kansloos, dan spant het leger asieladvocaten processen aan om hen hier te houden. En lukt dat niet dan gaan ze na 8 jaar procederen gewoon lekker kraken met een bord "wij zijn hier". En plegen ze ondertussen een misdrijf zitten ze hier in de cel op onze kosten. Is nog altijd beter dan waar ze vandaan komen. Maar ook al plegen ze een misdrijf waarvoor ze volgens onze wetten per direct kunnen worden uitgezet, dan weigeren ze een corona test. En ook al nemen ze die wel, dan weigert het land van herkomst. En daarin gaat onze hele asielindustrie heel gewillig mee. En ook al zou het land van herkomst wel meewerken, dan wordt er wel een andere manier gezocht om hier te blijven. En dan is het gewoon wachten tot het volgende generaal pardon en als dat er niet snel komt, dan gooien ze het op ondertussen ingeburgerd in onze samenleving.
Puntje bij paaltje: het zijn niet de wetten, het is de onwil om de mensen te selecteren, niet toe te laten en ze eruit te gooien.
@peterdh | 21-04-21 | 11:02: Het is de onwil om ze à la Nieuw-Zeeland direct weer met een zakje boterhammen aan de overkant terug af te zetten. Dat hoef je maar 2x te doen en die zieligerds hebben in de gaten dat het kansloos is.
Of je houdt alle doorreislanden aan hun verplichting om de asielzoekers op te nemen in plaats van door te sturen en je jaagt elke gelukszoeker terug naar België of Duitsland, al naar gelang waar ze vandaan kwamen.
Huppekee.
@Bakkeleures | 21-04-21 | 11:24: En idd ook dichterbij Denemarken. Geen Mieles, en het een beetje ongemakkelijk maken in de opvang, geen zakgeld (en werken! voor de opvangkosten wat mij betreft) en ze lopen al een loket verder, zeker de veiligelandiers.
@Bakkeleures | 21-04-21 | 11:24:
Precies, en er zijn natuurlijk verschillende redenen waarom de grenslanden de stroom toelaten. Ten eerste omdat ze afhankelijk zijn van de EU (lees: het EU geld -> Het geld van Noord Europa). Ten tweede omdat ze het probleem gewoon over de schutting in de achtertuin van zuid Europa kunnen gooien (lees: Noord Europa dus).
De EU op zijn beurt wil weer zoveel mogelijk binding hebben met alle landen in de EU om het zooitje bij elkaar te houden of deze landen dat nu willen of niet. Die zijn er dus helemaal niet bij gebaat om de status quo aan te passen. Die kunnen nu onder druk van getekende akkoorden tegen de grenslanden zeggen: "Yo jullie moeten je houden aan het akkoord, dus jullie moeten ze binnen laten, anders verdwijnen de centen". Die landen denken op hun beurt "ok we flikkeren ze toch over de schutting naar jullie". Hier draait het legertje asieladvocaten en linkse wegkijkers op volle toeren om ze te houden.
De enige landen die geen onwil hebben, zijn landen als Polen. Die gewon zeggen: niet hier. Naja je ziet wat daar mee gebeurt in de publieke opinie. Die worden op alle mogelijke manieren afgemaakt in de media. En zodra wij als Nederland ook maar enige inclinatie tonen om eventueel te denken over het verminderen van de asielinstroom worden wij meteen gelijk getrokken met diezelfde landen als Polen. Dan zijn we extreemrechtse nazi's met een dictator aan het hoofd van het land, vrije pers die verdwijnt, introlerant tegen de LHGBQTX-gemeenschap en alle andere dingen die van die landen er aan de haren bij kan worden gesleept.
Het is dus de onwil op zo ongeveer alle mogelijke levels. Omdat al die levels door de status quo te behouden blijven zitten waar ze zitten. En ze kunnen allemaal het probleem over de schutting gooien. Tot en met de lokale GL/D66... stemmers hier aan toe (en je hebt met de windmolens op Ijburg gezien hoe fel die kunnen zijn et het NIMBY-principe. Hoppa over de schutting). En hoppa dan is de cirkel weer rond. Wij stemmen het EU bestuur. Het EU bestuur laat het toe. De zuidelijke landen moeten wel, en gooien het naar ons. Wij kijken weg, en wordt het onder onze neus geduwt gooien we het over de schutting bij mensen die op partijen stemmen die ze een cordon sanitair omheen hebben gebouwed. Cirkeltje rond.
REAGEER OOK