Marokko verklaart Nederlanders illegitiem

Nou wordt-ie helemaal mooi
En dan zou de koning van Marokko nu een antwoord willen hebben op de volgende drie vragen. Drie vragen, wollah, geef een helder antwoord, die ons land, Marokko, definiëren. En de eerste vraag is: willen jullie meer of minder Zwitsers, Duitsers en Turken?
Minder heujjjj! Minder!!! Minder!!!!
De tweede wollah. De tweede vraag. Misschien nóg belangrijker. Willen jullie meer of minder Union Socialiste des Forces Populaires?
Minderrrrr!
En de derde vraag is, en ik mag het eigenlijk niet zeggen, want er wordt aangifte tegen je gedaan, dus ik vraag aan jullie, willen jullie, in deze stad en in Marokko, meer of minder Nederlanders?
MINDERRRRR! MINDER! MINDER!
Nou. Dan gaan we dat regelen.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko
WAT WAT WAT. Marokko alsnog winnaar Afrika Cup
Reglementaire 3-0 overwinning
Alle verloven ingetrokken: voetbal kijken met Marokkanen
'Maak er maar een lekker positief stukje van'
Daar is het Marokkaans bevrijdingsleger weer!
Maar de Marokkanen vochten niet in Zeeland
