Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Doodrijder Marco Bakker zingt hetzelfde deuntje

馃幍TwEe WoDkAaTjEs 馃幍

Wel knap, dat Marco Bakker 23 jaar nadat hij een onschuldige vrouw uit het leven beukte nog altijd hetzelfde liedje zingt over wat er precies is gebeurd. Namelijk: "Mijn auto sloeg plotseling op hol." Ik had een berg wodka in mijn mik gepleurd en reed met mijn dronken poot op het gaspedaal een vrouw dood, maar de auto sloeg op hol. Dat 'auto op hol'-gebbetje werd reeds 23 jaar geleden door Opel uit de wereld geholpen. Het verhaal van Bakker dat de cruise control bleef hangen en dat de auto bleef versnellen was 'uiterst onwaarschijnlijk', en ook zijn praatjes over een raketstand door 'een rode sportknop' bleken onzin, niet in de laatste plaats omdat 'die knop niet rood' was. En dan Bakkers woorden over 'twee wodka'. Wie drinkt er nou twee wodka? De bloedproef werd te laat afgenomen, maar uit later onderzoek werd berekend dat Bakker 'waarschijnlijk een alcoholpromillage van tussen de 1,1 en 1,8 in zijn bloed' had. "Tien glazen sterke drank", volgens het gerechtelijk laboratorium. Dus wie houdt Marco Bakker nou eigenlijk voor de gek met zijn kletspraat, dit keer in zijn biografie? Het slachtoffer is al dood hoor, Marco. De rechter? De tweelingzus van zijn slachtoffer? Zijn eigen vrouw Willeke? De publieke opinie? Of t贸ch gewoon de dame die hij heeft doodgereden?

Reaguursels

Inloggen

Wat mij het meest heeft gestoord destijds, is het interview van Marco en Willeke een aantal jaar geleden hierover. Het ging uitsluitend over hoe moeilijk ZIJ het er mee hadden en helemaal nietover de familie, die een moeder verloor. Zelfs al probeerde ik er met goede wil naar te kijken, gaf dat en heel nare bijsmaak.
Dat neemt niet weg, dat ik met mijn 16 jaar oude Opel caravan automaat in zijn laatste levensjaar daadwerkelijk het probleem heb gehad, dat hij soms vanzelf gas ging geven, vooral als ik langzaam reed om een parkeerplaats te zoeken. Hoe dat zit weet ik als vrouw en niet-automonteur nog steeds niet, maar het was griezelig. Het enige, dat hielp was de motor een of twee keer uit- en aanzetten. Toen heb ik inderdaad nog wel eens aan dit verhaal gedacht. :-/

ernstig | 19-01-21 | 22:50

Marco's carri猫re ging die bewuste avond ter ziele. Niet eens zozeer door het tragische ongeluk zelf, maar vooral door zijn reactie daarop.

van heinde en verre | 19-01-21 | 21:27

Een biografie over Marco Bakker. En dan ook nog waarschijnlijk met onwaarheden . Op misschien een paar oudjes na van mijn leeftijd zit niemand daar toch op te wachten. Och binnen paar maanden bij de ramsj. Voor 1 of 2 euro.

Kattie | 19-01-21 | 21:23

Ach, leeft Willeketje nog? Daar heb ik vroeger wel eens de tieten van gezien.

Sans Comique | 19-01-21 | 19:30 | 1

Leeft nog steeds, 76 jaar jong.

Tishetnetnie | 19-01-21 | 19:56

2 flessen vodka zijn ook 2 vodka's

loze stijl | 19-01-21 | 17:40

Had Marco Bakker niet te maken met het tenenkaasimperium. Is hij eindelijk ontmaskerd.

Snertjong | 19-01-21 | 16:56

Waar gaat dit nu precies over?
Marco heeft 23 jaar geleden, waarschijnlijk grotendeels door eigen schuld, een mevrouw doodgereden. Over het hoe en waarom laat ik mij nu niet uit, maar waarom is dit nu opeens actueel? Heb ik iets gemist?

Alco-de-Holist | 19-01-21 | 16:35 | 1

"Dus wie houdt Marco Bakker nou eigenlijk voor de gek met zijn kletspraat, dit keer in zijn biografie?"
Denk dat die biografie net uit is? Ik ga het niet lezen in ieder geval.

Emsarrev | 19-01-21 | 17:31

Is dit niet graaf Dracula?

Valka | 19-01-21 | 15:48

Heb 鈥榯 over Marco Bakker toestanden
Tech ski swag, in de booth wanten
Ricky Retardo, allebei de Koemannen
Doe m鈥檔 dansje, Reinout Oerlemansje
Jacques d鈥橝ncona en die guy van Una Paloma Blanca
Mensen wie heeft m鈥檔 planga
Veuve en J盲ger en Stollie
En Ferri Somogyi sowieso nie, nee

paulpils | 19-01-21 | 15:45 | 1

Helder

Het brein erachter | 19-01-21 | 16:05

Wie wil nou de auto-biografie van Marco Bakker lezen? De zwarte doos is toen al niet gevonden.

juan Kroef | 19-01-21 | 15:02 | 2

Heb hem al besteld, ben een groot liefhebber van biografie毛n. Zeer intressant persoon, was je al geboren in 1997?

Tishetnetnie | 19-01-21 | 15:49

Heb de zwarte doos van Willeke nog wel eens gezien in de jaren 70.

Snertjong | 19-01-21 | 17:03

Laat die man na drie毛ntwintig jaar nou eindelijk eens met rust.

SergeantPierlala | 19-01-21 | 14:32 | 1

SergeantPierlala: Nooit en te nimmer!, dit moet zijn hele leven blijven achtervolgen net als de familie van zijn slachtoffer, en zingen kan die alcoholist ook niet maar dat is weer een ander verhaal.

kapt.Jerkoff | 19-01-21 | 15:11

Marco deed een Kluivertje,toch?

Tishetnetnie | 19-01-21 | 14:28

Voor mij blijft het een moordenaar.

bas ooms53686289 | 19-01-21 | 14:22

De beproefde Marokkaanse methode werkt dan weer beter. Gelijk na het doodrijden van iemand, wegrennen en mochten ze je pakken, naar elkaar wijzen van wie er reed. Vrijspraak gegarandeerd.

Wim Venijn | 19-01-21 | 13:50 | 1

Rij daarom nooit alleen, maar zorg altijd voor een werkloze metgezel

Harry058 | 19-01-21 | 15:42

Marco trapte in paniek en door de drank gewoon even zijn reserve rempedaal in, net links naast zijn hoofdpedaal . Is ie voor veroordeeld, de rechter prikte er prima doorheen, gewoon een grote jongen zijn en je fout toegeven maar nee, hij gaat naar al die jaren gewoon nog even door met wrijven .

Castor12 | 19-01-21 | 13:31

The Dizzy Man's band heeft ooit een nummer ter ere van Marco opgenomen: The Opera.
M. Bakker was ook een beetje dizzy namelijk.

Broadsquire | 19-01-21 | 12:53

Politie, alcoholcontrole, heeft u gedronken?
Nee!
Wilt u dan even blazen?
Waarom, gelooft u mij soms niet?

Geen snelcohol bij alverkeer.

Broadsquire | 19-01-21 | 12:49

Instappen met twee Wodka was toch al genoeg om hem te veroordelen? Ik heb een keer een beste gehad omdat ik een biertje in mijn auto dronk terwijl ik geparkeerd stond. (en ik ging niet rijden, ik was aan het wachten op een taxi en dacht.. ik neem er nog eentje)

MeneerGuggenheimer | 19-01-21 | 12:42 | 2

Ben geen expert maar zolang je sleutels niet in het contact zitten en je auto fatsoenlijk geparkeerd staat kan je daar volgens mij geen bekeuring voor krijgen.

Forex | 19-01-21 | 12:57

@Forex | 19-01-21 | 12:57: Klopt, dan ben je geen deelnemer aan het verkeer. Zal wel een nepagent zijn geweest. 020 zeker?

Tishetnetnie | 19-01-21 | 14:33

Nu had shortganger in die tijd wel een Italiaans stukje vakwerk waarbij de cruise control inderdaad frequent, en volledig random bleef hangen, en zelfs gas gaf. Zelfs als het uitstond. Zeg niet dat het in zijn geval zo was, maar heel gek was het in de begint tijd zeker niet.

Shortganger | 19-01-21 | 12:41

Gewoon nu alsnog geld verdienen aan dat drama voor die familie.
R眉cksichtslos

laurentius | 19-01-21 | 12:19

Ik heb zoiets jaren geleden meegemaakt. De auto schoot plotseling vanuit stilstand als een speer naar voren. De motor maakte daarbij een aanzwellend brullend geluid. Mijn kennis moest vol op de rem terwijl de motor bleef brullen. Pas toen ze de sleutel uit het contact haalde stonden we stil. Alles had zich in een paar seconden afgespeeld. De garage kon niets vinden. Het raadsel is nooit opgelost. Een angstaanjagende ervaring.

Wiebenick | 19-01-21 | 12:19 | 4

Minder zuipen en in het vervolg gewoon een taxi bellen.

Lorejas | 19-01-21 | 13:05

Ik deed als kind aan motorcross en het kwam regelmatig voor dat het gas bleef hangen. 50cc automaat dus totaal anders dan een auto, maar die dingen waren nog best snel. Als je hem niet uit kreeg lag je het volgende rondje 贸f op de grond of je reed van de laatste naar de eerste positie. Maar meestal op de grond.

Forex | 19-01-21 | 13:09

Vraag eens aan die mevrouw of ze met haar rechtervoet van het gaspedaal afblijft als ze liever stil blijft staan. Tsja en als je gaspedaal met rechts intrapt dan blijft alleen de linkervoet over om mee te remmen.

HoniSoit | 19-01-21 | 14:28
▼ 1 antwoord verborgen

Marco kiest radicaal voor ruime transparantie.

Hommel | 19-01-21 | 12:17

Het autonoom rijden en de enorme elektrificatie zijn geweldige idee毛n en daar moet het bij blijven. Het is een onnodige vergroting van het verkeersrisico en verspilling van grondstoffen. Als je niet kunt autorijden hoor je geen rijbewijs te hebben.

Frau Merkel | 19-01-21 | 12:16

Hij verkondigt zijn eigen "waarheid" in zijn biografie.

Henri | 19-01-21 | 12:13

Hij hoeft niet mee te werken aan zijn eigen veroordeling en mag zeggen wat hij wil. Het verhaal over de antenne bij de Arena is zwak. De straling is niet zo sterk dat het een auto kan be茂nvloeden. Al blijft wel staan dat de auto's tegenwoordig veel te veel elektronica hebben en slecht afgeschermd zijn. De Stint was ook zo'n succesnummer, om maar een dwarsstraat te noemen.
Het probleem zit hier bij de overheid die fopstraffen uitdeelt.

Frau Merkel | 19-01-21 | 12:08

Lang geleden heb ik in de VS een huurauto gereden en die had wel degelijk dat het cruise control ook na stop/start de oude waarde had. Zou je accidenteel activeren op een lokale weg of parkeerplaats dan wil de auto heel vlot naar die oude snelheid. Ten eerste zullen nu nog weinige auto's dat hebben. Eigenlijk zou het ook beter zijn onder cruise control niet zo stevig te acceleren. Nergens voor nodig en het kost maar extra brandstof.

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 12:05 | 1

De cruise control zou eigenlijk tot een bepaald snelheidsverschil mogen grijpen.

Frau Merkel | 19-01-21 | 12:09

Blijft een tragedie. Op naar 0 verkeersdoden.

sjef-van-iekel | 19-01-21 | 11:59

Suikerspiegelchauffeurs, wodkaontkennigschauffeurs, Rutte en zijn kabinet; het is allemaal blijvend in de mode. Lieg, bedrieg en je wint. Ome justitie helpt je wel de bocht door. En in het geval Rutte heb je slechts zombie-stemvolk nodig en je bent weer klaar. Bakker heeft geen toontje lager gezongen.

Broadsquire | 19-01-21 | 11:58

Het is een bekend verschijnsel uit de psychologie. Ik denk dat Marco er best enorm mee zit, en dan bedoel ik niet eens ivm zijn eigen in duigen gevallen carri猫re maar gewoon als mens, en daarom in de loop der jaren in zijn eigen leugen is gaan geloven. Mensen die traumatische dingen meemaken doen dat soms om er mee te kunnen dealen.

Bigi Bana Boy | 19-01-21 | 11:57

"Dus wie houdt Marco Bakker nou eigenlijk voor de gek met zijn kletspraat, dit keer in zijn biografie?" Inderdaad. Het is omdat het broodnuchter in een biografie wordt volgehouden nog veel kwalijker dan dronkemanspraat.

GingerTed | 19-01-21 | 11:57

Waarom zou je in een parkeergarage een cruise control aanzetten en een rode sportknop indrukken.

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 11:55 | 2

Dat soort dingen doe je nou eenmaal als je strontlazarus bent.

Mr_Natural | 19-01-21 | 11:56

Jammer dat ie weer aandacht krijgt. De vergetelheid was een mooie straf.

ratelaar | 19-01-21 | 11:52

Op de cruisecontrol rijden in een parkeergarage?

priks | 19-01-21 | 11:50 | 1

het idee is dat het vanzelf actief werd.

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 12:02

Het remvermogen van een auto is altijd heel, heel veel hoger dan het motorvermogen. Je staat sneller van 100 km/u stil dan dat je van stil naar 100 km/u accellereert. De 'auto op hol' is aperte onzin en iedere rechter kan dit weten. Zei ik toen en zeg ik nu. De man is een moordenaar en ontkent het. Het zal je vrouw maar zijn...

MKBer | 19-01-21 | 11:48 | 1

dan moet de rem wel gebruikt worden... En niet het gas in de veronderstelling de rem te activeren.

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 13:06

Kan me dat nog herinneren. Vrijwel gelijktijdig werd er toentertijd op de Duitse tv aandacht besteed aan soortgelijke ongevallen waarbij personenwagens vanuit het niets plots volgas vertrokken.

swapper | 19-01-21 | 11:47 | 3

Een FIAT Multipla ja, maar normale auto鈥檚 niet.

Bigi Bana Boy | 19-01-21 | 11:58

en hadden die plots ook geen rem ?

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 12:02

Daarom heeft hij dat verhaal ook opgehangen. Omdat daar wel iets mee was, alleen niet met zijn bolide.

Het brein erachter | 19-01-21 | 16:11

Wat zielig is ie toch... Die mevrouw zit natuurlijk lekker in de hemel wodkaatjes te chillen. En hij weet dat ie naar de hel gaat. Gelukkig geloof ik daar niet in.

Hadena | 19-01-21 | 11:46

Mijn tante vond het indertijd heel raar dat een operazanger Tweede Kamerlid was voor de CPN.

oldandwise | 19-01-21 | 11:46 | 1

Hij was een operettezanger. In opera's heeft hij zelden gezongen en dan alleen kleine rolletjes.

Ingie | 19-01-21 | 12:39

Marco wie? Wie boeit nou Marco B.?

theo-is-dood | 19-01-21 | 11:44 | 2
-weggejorist-
theo-is-dood | 19-01-21 | 11:46
-weggejorist-
mreasyaloha | 19-01-21 | 11:56

Marco Bakker...? wie?

Blonde Nel | 19-01-21 | 11:44

Met die rode sportknop zal ie wel de dop van de fles wodka bedoeld hebben.

Lorejas | 19-01-21 | 11:43 | 1

Of z'n pientere pookje.

Mr_Natural | 19-01-21 | 11:46

Eens een doodrijder,altijd een doodrijder...

roberto9715 | 19-01-21 | 11:42

Beetje dom van Marco om dit in zijn biografie weer aan te halen. Er is al zoveel over geschreven wat zijn versie van het verhaal ontkracht, dit keert dus als een boemerang terug in zijn gezicht.

Wijze uit het Oosten | 19-01-21 | 11:41 | 2

Als hij dat niet had gedaan, was er ook commentaar op gekomen!

vluchtelingallergie | 19-01-21 | 11:52

Ik denk dat het dan minder was geweest.

Het brein erachter | 19-01-21 | 16:11

"Marco Bakker was weer zat. Hij reed in de Arena alle neuzen plat". Dat was ook een leuk deuntje toen in de stadions.

TheGreatMachine | 19-01-21 | 11:41

Singing Marcooooo Bakker........................

Jan Krediet | 19-01-21 | 11:40

Marco kan ik oversteken, ja of nee?

zokanhetdusook | 19-01-21 | 11:40

Ik vind dat de impact van een paar glazen alcohol op de gesteldheid van mensen schromelijk wordt overdreven.

Leptob | 19-01-21 | 11:40 | 1

Doe maar eens een echte test. Je zult schrikken van jezelf! Heb ik gedaan toen ik 18 was en ben echt geschrokken.

MKBer | 19-01-21 | 11:51

Hij had gevangenisstraf moeten krijgen dus hij moet even z鈥檔 bek houden. Dronken achter het stuur kruipen, hoe arrogant ben je dan!

deoudererijperevrouw | 19-01-21 | 11:39

Bakker marco

dhrat | 19-01-21 | 11:38 | 1

Stakker Bakker.

juan Kroef | 19-01-21 | 14:48

Marco Bakker zou 贸贸k wel een goeie zijn voor het 4/5 mei committee...

Jimmydepimmy | 19-01-21 | 11:38

Ken n贸g een Marco die maar geen schuld wil erkennen...

Zenzeo | 19-01-21 | 11:34 | 6

zit te prakkizeren, maar ik kom er niet uit. Wel zin in lekkere muziek van Marco V nu.

small_town_dude | 19-01-21 | 11:39

Wat een rare naam voor je kind, Schuld.

The Green*Machine | 19-01-21 | 11:40

Polo.

Zonen-van-Kuifje | 19-01-21 | 11:42
▼ 3 antwoorden verborgen

Beetje raar dat hij wel de garage in kan komen, maar als hij 10 wodka's op heeft gaat de auto opeens raar doen.

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 11:34

Ik heb dat nu ook in mijn leenwagen trouwens zonder drank (ik drink niet): als ik de cruise control aanzet en dan schakel dan blijft de cruisecontrol aan staan (ik moet ook even remmen om m uit te krijgen). In mijn eigen auto (automaat) trap ik gewoon alleen heel even de rem aan. Maar drinken en rijden maakt eigenlijk alle excuses waardeloos

O.H.Dennenboom | 19-01-21 | 11:34 | 1

Bij geschakelde auto's is dat de normale manier. Je hoeft niet te remmen, je kan hem gewoon de-activeren via het daartoe aangebrachte knopje.

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 12:00

Hij mag dat vinden, de mensen geloven hem niet. Hij is nog ontzettend goed weggekomen met die schertsstraf van toen. Zwaar beschonken iemand doodrijden, dat kon toen blijkbaar nog.

van Oeffelen | 19-01-21 | 11:32 | 2

Een bekende voetballer kreeg ook maar een werkstraf van 240 uur en ontzegging.

vluchtelingallergie | 19-01-21 | 11:54

@vluchtelingallergie | 19-01-21 | 11:54: Ook hij kon daar niets aan doen , zijn wielen kwamen namelijk alle vier los van de weg door de snelheid en toen stuurde hij niet meer of zo iets !

Castor12 | 19-01-21 | 13:41

'De auto sloeg op hol'

Dat zeggen die gastjes die een gehuurde Lamborghini in de sloot rijden ook. Dan lijkt het opeens weer alsof je de eerste rijles hebt en je geen controle hebt over het voertuig. Blijkt toch allemaal wat heftiger te gaan dan je dacht.
Maar dat gaan ze niet toegeven natuurlijk.

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 11:31 | 1

Er zat een djinni in mijn wodka.

zwenkwieltje | 19-01-21 | 11:48

Hoho, houden we er wel een beetje rekening mee dat Marco Bakker hier het grootste slachtoffer is van de situatie? Een klein incident dat zijn hele carri猫re heeft verwoest.

The_iron_boar | 19-01-21 | 11:30 | 2

Dat valt ook wel mee, hij woonde hier in het dorp in een mooi huis en reed nog altijd in sportauto's. Het is een aardige man, ik vraag me echt af of hij staat te liegen.

small_town_dude | 19-01-21 | 11:36

@small_town_dude | 19-01-21 | 11:36: ook aardige mensen kunnen keer in de fout gaan. Hij moet er mee leven, ik gelukkig niet en hoop dat mij nooit zo iets overkomt.

Kattie | 19-01-21 | 21:29

Eerst die vrouw doodrijden, en daarna haar nagedachtenis ook weer proberen om te leggen. Je moet het maar uit je strot kunnen krijgen. Dan is er heel lang geleden ook iets in Marco Bakker afgestorven. Een stukje scrupules.

Feynman | 19-01-21 | 11:30

De man heeft een fout gemaakt ... een grote, maar ik vind het wel een beetje treurig hoe men hier op hem inhakt.
Gelukkig dat hier alleen reaguurders zijn die nooit een fout risico nemen en zoiets nooit kan overkomen.

daytripper | 19-01-21 | 11:26 | 4

Weet je wie ook 鈥榠n de fout鈥 ging?
Nee, het probleem dat nog steeds speelt, is dat hij zijn belachelijke lulverhaal blijft volhouden

mreasyaloha | 19-01-21 | 11:32

Je zuipt teveel, gaat met je arrogante harses toch rijden en rijdt iemand het leven uit. Wat doe je? Je gaat je alcohol inname relativeren, de techniek de schuld geven, de omstandigheden als oorzaak aanwijzen en zelfs het slachtoffer proberen verwijten te maken. Bakker had ook kunnen zeggen dat hij een onvergeeflijke fout heeft gemaakt, zonder goedpraterij zijn straf zijn ondergaan en indien gewenst de nabestaanden proberen te steunen. Deze man heeft voor optie 1 gekozen en is daarmee voor de rest van zijn leven af.

_pacman_ | 19-01-21 | 11:32

Hij heeft de fout nooit toegegeven en met zijn advocaat er alles aan gedaan om met een flutstraf weg te komen, dat maakt hem zo waanzinnig onsympathiek.

van Oeffelen | 19-01-21 | 11:33
▼ 1 antwoord verborgen

Heel smerig dat zo'n vent nu nog een slaatje gaat slaan uit het toen der tijd doodden van die vrouw.

Zwoeloe | 19-01-21 | 11:26 | 2

Oei, je hebt een paar lessen Nederlands gemist zo te zien.

small_town_dude | 19-01-21 | 11:32

Nou, de roddelbladen hebben weer IETS om over de te zwatelen. DAN schrijven ze om hun TEKST af en toe een woord met hoofdletters. Anders blijkt DAT het totaal nergens over GAAT.

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 11:26

Al aangeschoten na 10 wodka: dan heb je echt een lever van niks. Watje.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 11:25

Met z鈥檔 bodywarmer.

Normpje | 19-01-21 | 11:25 | 1

Hahaahaahahhhahahahaha, das waar ook, kan 猫cht niet

mreasyaloha | 19-01-21 | 11:34

Als je de leugen maar vaak genoeg vertelt, ga je zelf geloven dat het de waarheid is. Of je nou Marco of Mark heet.

Dubbelepunthoofd | 19-01-21 | 11:24 | 2

Of Wappie.

de Voorzittert | 19-01-21 | 11:25

President waant zich grote held na vier jaar liegen.

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 11:58

Een motor kan nochtans wel op hol slagen. (Wanneer olie in de turbo terechtkomt bvb) maar dan is er wel motorschade. Je voelt ook op dat moment alsof je met een raket onderweg bent. Zelf als dit het geval was, valt het voertuig onder controle te krijgen. Was een automaat en heb hem uit drive getrokken, vol in de remmen en de kant in. Probleem opgelost. (starten deed hij niet meer, fubar) Iemand die panikeert of zat is, ja dan loopt het verkeerd af. Zo snel gaat het, gewoon vol vermogen van de turbo met extra pit.

Lt-Kol Kilgore | 19-01-21 | 11:24 | 4

Het zou technisch kunnen. Maar in een parkeergarage je cruise control gebruiken lijkt me toch erg onwaarschijnlijk.

Dubbelepunthoofd | 19-01-21 | 11:27

@Dubbelepunthoofd | 19-01-21 | 11:25: Ik hoop dat je het nooit meemaakt, maar als je aan het rijden bent en er komt lekkende olie je turbo ingespoten, dan gaat je auto plots als een raket. Je hebt dan een paar seconden, tenzij je een kaarsrechte baan voor je alleen hebt.

Lt-Kol Kilgore | 19-01-21 | 11:35
▼ 1 antwoord verborgen

"De bloedproef werd te laat afgenomen, maar uit later onderzoek werd berekend dat ...".
Nee, dat is dus ge***. De bloedproef werd te laat afgenomen, PUNT. Te laat om uit later onderzoek nog iets te kunnen berekenen. De rest is tendentieuze speculatie. Maar goed, dit is natuurlijk wel GS.

JvanDeventer | 19-01-21 | 11:24 | 5

de terugrekening kun je gewoon doen, het is wel niet de bedoeling maar gezien de ernst heeft de rechter besloten dat wel mee te laten wegen/drinken.

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 11:56

@MaarFeitelijk | 19-01-21 | 11:56:
Wat nou, "gezien de ernst"? Je kunt iets berekenen of je kunt NIET iets berekenen. Als u vandaag mijn bloed afneemt kunt u NIET vaststellen wat ik een half jaar geleden gedronken heb, zo simpel is dat. En een rechter is geen biochemicus maar een jurist die niet "gezien de ernst" iets verstandigs kan zeggen over biochemische processen in het bloed.

JvanDeventer | 19-01-21 | 13:59
▼ 2 antwoorden verborgen

Marco Bakker leidt aan "Pseudologia phantastica".
Iedere persoon stelt zaken achteraf beter voor dan ze zijn.
Voor de pseudologische leugenaar loopt dit proces volledig uit de hand.聽
Voor buitenstaanders al dan niet doorzichtige聽leugens聽worden vaak tot vervelens toe herhaald.
Het zelfvertrouwen dat ze uitstralen komt doordat ze niet beseffen dat ze liegen en kan zeer ernstige gevolgen hebben voor anderen.
Resultaat is dat een aantal mensen uiteindelijk ook wel gelooft in de verhalen van de persoon, maar dat er ook een aantal is dat er dwars doorheen prikt.
De pseudologia-phantastica-pati毛nt zal namelijk niet aarzelen om werkelijk ieder middel te gebruiken om zijn verhalen te ondersteunen, ook de middelen die zeer eenvoudig te controleren zijn 茅n weerlegd zijn,

MK27 | 19-01-21 | 11:23 | 2

Dat belooft wat wanneer pres Bonkers Bonespur zijn memoires zou schrijven. Voor zover hij zich iets herinnert en zou kunnen schrijven. Wel tijd genoeg, straks in het gevang. Na de fantastische 21 saluutschoten en rode loper exit om nog snel even met de 747 van de gemeenschap gratis naar mar a loco te vliegen na drie maanden niets doen.

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 11:55

"Mijn auto sloeg op hol. Hoe harder ik op de rem drukte des te harder ging ie rijden"
Dat hoor je dus ook altijd van bejaarden als ze achteruit van het parkeerdek zijn gereden, of als ze tijdens het inparkeren in iemands tuin belanden.
Dus nooit dat ze van de schrik op het gaspedaal drukte in plaats van de rem. Nee, het ligt altijd aan de auto.

Osdorpertje | 19-01-21 | 11:23 | 1

Dat is een k*tsmoes die ook door heel wat jonge verkeersdeelnemers wordt gebruikt.
Heel vaak als ze de plaats van het ongeval hebben verlaten en zich later melden of aangehouden worden.

MK27 | 19-01-21 | 11:25

Marco Bakker had hier nooit meer iets over moeten zeggen. Vreemd om zijn eigen dodemansrit 23 jaar lang onnodig op te rakelen.

de Voorzittert | 19-01-21 | 11:23

U mag het ongepast vinden maar ik wil even een vergelijking trekken met de mevrouw die 'de' Stint bestuurde. Was zij bekwaam? Er is in dat geval ook geen aanwijsbaar defect gevonden.

Leptob | 19-01-21 | 11:23 | 9

@MKBer | 19-01-21 | 11:59: Bij de overweg staan zenders en die hadden invloed kunnen hebben. Het ontwerp van de Stint klopte van voor tot achter niet. ook hier had de minister voor het hekje moeten komen, zo niet degene die de papieren getekend heeft voor de toelating.

Frau Merkel | 19-01-21 | 12:13

@MKBer | 19-01-21 | 11:59: wellicht was er een ontwerpfout (dwz het werkte net als in china ontworpen scootmobiels) maar feitelijk zal de bestuurster een bedienfout hebben gemaakt (vermogen opengetrokken ipv los te laten) en heeft ze dit achteraf (vreemd genoeg beter om onschuldig te zijn) vergeten. Dwz dat ze niet heeft losgelaten en ook niet de stint de berm heeft ingestuurd in plaats van de overgang op te rijden terwijl de trein er net voorbij reed.

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 13:11

@Frau Merkel | 19-01-21 | 12:13: jaja, hadden kunnen hebben. Echt iets voor het strafrecht.

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 13:12
▼ 6 antwoorden verborgen

Bah bah wat een misere
Als Marco staat te bl猫ren

Arnold Layne | 19-01-21 | 11:20 | 1

Maar h茅 er zit een knop op je Opel, die helpt je zo uit de mis猫re.

mr.money | 19-01-21 | 12:08

ik herinner het me vooral aan het lied wat de harde kern van feyenoord zong. Die waren er ook van overtuigt dat Marco zat was.

ikworstelengadouchen | 19-01-21 | 11:20 | 1

hahaha, die meezinger zit ook nog steeds in mijn hoofd. Wel teringsneu dat Bakker nog steeds niet kan toegeven dat hij gewoon fout zat. Kan gebeuren, wie zonder zonde is etc. Wellicht had zelfaccepatie zijn depressie kunnen voorkomen.

LJBrinkhorst | 19-01-21 | 11:24

En dan is Leontien ook nog eens pleite..

Lievewitteman | 19-01-21 | 11:19 | 2

Leontien van Ammelrooy?

Rest In Privacy | 19-01-21 | 11:22

Marco Bakker, Patrick Kluivert en Bill Clinton zitten samen te praten, zegt Bill Clinton: 'Ik zou wel effe zin hebben in een flink sekspartijtje!'. Zegt Marco Bakker: 'Ik zou wel effe zin hebben in iemand lekker van de straat af te rijden en jij, Patrick?'.Zegt hij: 'Maakt mij niet zoveel uit, ik vind het allebei wel leuk!'

Rest In Privacy | 19-01-21 | 11:19 | 1

Ben ik ook nog niet vergeten. RIP De directeur van de Stadsgehoorzaal in Vlaardingen.

ik_word_gek_in_NL | 19-01-21 | 11:57

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar dit over gaat na 23 jaar, ik snap er geen ruk van.

deja_view | 19-01-21 | 11:18 | 2

Ik weet niet eens wie dit is..

LewsTherinTelamon | 19-01-21 | 11:22

Dit is Mosterd na de maaltijd.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 11:23

En sindsdien kun je een "Marco Bakkertje" bestellen in het caf茅. Een longdrinkglas met Wodka.

Osdorpertje | 19-01-21 | 11:18

Marcus Bakker, dat was toch een boreale communist uit de vorige eeuw?

eerstneukendanpraten | 19-01-21 | 11:17

Exact dezelfde onzin aps die mensen die beweren dat hun Tesla plotseling ging rijden.

hendrikjandetuinman | 19-01-21 | 11:17

Mijn moeder zaliger, groot fan van Marco, Heeft na dat cruise-control l*l verhaal nooit meer een plaat van hem gedraaid of een woord over hem gesproken. Ook niet over Ronnie Tober trouwens na zijn - ik heb AIDS- bedreiging van een politie agent.

streknek | 19-01-21 | 11:15 | 4

@Lupuslupus | 19-01-21 | 11:57: Helemaal mee eens. Maar als de feiten eenmaal geconstateerd zijn verdiend zo'n artiest geen verder podium meer.

Andersdenkend | 19-01-21 | 12:41

Michael Jackson is nooit veroordeeld voor pedofilie of iets dergelijks maar de NPO wist niet hoe gauw ze hem van de radio moesten gooien toen de vermeende slachtoffers nog een trap na gaven in een niet-verifieerbaar jankverhaal. Zo ben ik niet. Kunst staat los van de kunstenaar. We luisteren nog steeds naar muziek van die onlangs overleden producer, ondanks dat hij een moordenaar was. Wat is erger?

Bakkeleures | 19-01-21 | 12:44
▼ 1 antwoord verborgen

Bakker wil graag weer uitgenodigd worden om te zingen.

Deksmaat | 19-01-21 | 11:15

Marco Bakker carpoolde in die tijd toch met Patrick Kluivert?

Glasgow Argus | 19-01-21 | 11:14 | 4

@Bakkeleures | 19-01-21 | 11:27: NS had in die tijd reclameborden met daarop 'Wij rijdt er nou met 140 km/h het centrum in?" Wij kalkten daar altijd 'Patrick Kluivert' onder.

The_iron_boar | 19-01-21 | 11:31

@The_iron_boar | 19-01-21 | 11:31: Hehehe, heerlijk dat cynisme. Merk ook wel dat ik oud word... dat nummer van Marco Bakker bij Feyedinges was het eerste waar ik aan dacht toen ik de koptekst las...

Rutan | 19-01-21 | 11:34
▼ 1 antwoord verborgen

Hij neukte een ooit lekker wijf.

Bouwfraudeur | 19-01-21 | 11:13 | 2

Niemand is volmaakt.

Frau Merkel | 19-01-21 | 11:36

en u waarschijnlijk nooit iemand van het niveau van Willeke.

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 11:47

Zichzelf, hij houdt vooral zichzelf voor de gek. Lastig dan hoor, iedere dag in de spiegel kijken.

GekkePietje | 19-01-21 | 11:13

Een cruisecontrol kan je toch pas instellen bij een bepaalde snelheid?

MoonBeebe | 19-01-21 | 11:13 | 3

Ja. Cruisecontrol werkt pas bij veertig. Zeker toen.

hendrikjandetuinman | 19-01-21 | 11:17

@hendrikjandetuinman | 19-01-21 | 11:17: Toen waren ze juist minder geavanceerd. Dwz dat wel degelijk sommige auto's na het starten een oude waarde in het geheugen hadden.

MaarFeitelijk | 19-01-21 | 11:46

Je bent je rijbewijs dubbel waard.

Zonen-van-Kuifje | 19-01-21 | 11:46

Bakker dacht aan zelfmoord las ik laatst, hij heeft toch maar voor moord gekozen.

_pacman_ | 19-01-21 | 11:12 | 1

LOL!

eerstneukendanpraten | 19-01-21 | 11:18
-weggejorist-
Captain Pervert | 19-01-21 | 11:11

Ach jee, ik dacht dat deze mijnheer al lang hemelconcerten gaf, maar hij is gewoon nog onder ons.

DrumPiet | 19-01-21 | 11:11 | 4

@Captain Pervert | 19-01-21 | 11:12:
hahaha

DrumPiet | 19-01-21 | 11:17

Je bent in de war met Pavarotti.

Zonen-van-Kuifje | 19-01-21 | 11:47

Oh gawd, de gedachte, straks komt ie in de hemel, krijgen we d脿t

mreasyaloha | 19-01-21 | 11:49
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino