Sticker van de juf! GeenStijl officieel leerbedrijf
Las u al in de nieuwsbrief maar deze doen we ook ff apart, voor de archieven.
Stukje erkenning vanuit de mbo-gemeenschap: GeenStijl is officieel een Erkend Leerbedrijf. Sticker op het raam, alles. Je zou het in de melige wanorde van de voorpagina misschien niet herkennen, maar we proberen een béétje volwassen met ons uitgeverijtje om te gaan. We kregen uit diverse hoeken stageverzoeken voor camera- en editwerk en voor beeldbewerking, maar om die enthousiaste jonge GS-fans aan het werk te kunnen (en te mogen) zetten van hun onderwijsinstellingen, moesten we zo'n rood/witte sticker regelen. Vakmensen als we zelf zijn, kregen we zo'n formulier natuurlijk wel ingevuld. Vervolgens kwam er een hele strenge schooldame op gesprek (daar hebben we onze keurigste medewerker koffie mee laten drinken), en toen was het in kannen & kruiken: GeenStijl BV mag VAKMENSEN op gaan leiden & begeleiden. Dus als je nog een neefje of nichtje hebt, kent of bent die een mbo beroepsopleiding in media, vormgeving (en/of hbo ICT) volgt en graag stage loopt bij het meest relaxte relblog van Nederland: een beetje puberale branie is nu een erkend onderdeel van ons bloggersbedrijf! Melden kan bij okamoto@geenstijl.nl.
Reaguursels
InloggenGeenStijl als erkend leerbedrijf. Ik vind het mooi! Goed bezig!
Hopelijk komt er bij MBO-IT niet zoiets als elementaire rekenkunde en taalvaardigheid op - laten we zeggen - vroeger vierde klas niveau kijken. Want ik ken toevallig enkele MBO-absolventen die daar, om het zacht uit te drukken, grote moeite mee hebben.
Als zelfs GeenStijl leerbedrijf kan worden wat zegt dat dan over de kwaliteit van de overige bedrijven die zo'n certificaat hebben?
Hmm... en nu maar hopen dat een stageplek bij GeenStijl niet automatisch leidt tot extra kritische vragen of zelfs afwijzing tijdens een sollicitatie bij msm.
Voor zo’n stagiaire zouden ze in de rij moeten staan.
Je zou bij GeenStijl toch de 'stagiair' genoemd worden Dan ben je dus een stelende verkrachtende geweldplegende terroristische in drugs handelende donkere importburger met een migratieafkomst.
Wel netjes een stagevergoeding geven GS, ook aan onze hardwerkende mbo'ers
Zorgt u dan voor wat zakgeld, door te betalen voor u leesgenot? Wel zo netjes, als we het daar over hebben.
Studenten kunnen voor hun eigen toekomst beter stage gaan lopen bij GS dan bij Greenpeace. Kunnen ze daarna met de juiste mentaliteit de politiek in.
Ik vraag me af waarom GS hier zo blij mee is?
Zoals de redactie zelf ook al vermoede is de sticker niets maar dan ook nada waard. Op alle busjes van ZZP'ers is tegenwoordig zon sticker geplakt. Veel van die bedrijfjes hebben z.g.n opleiders die zelf nooit een technische school hebben gevolgd. Dus de vraag blijft hoe moet iemand die nooit op het vakgebied iets geleerd heeft het voorbeeld geven aan een leerling. Gebakken lucht dus die sticker.
Het vooruitzicht op een hele stoet jeugdige, goed gelukte stagières. Houden jullie ons op de hoogte?
Dat op de hoogte houden kost geld. Kroontje?
@Normpje | 29-02-20 | 09:33: Ik ben nog gehecht aan m'n krul. In het echt is alles al weg daar :-)
Als geenstijl (Magenta) dit echt wil uitmelken, biedt ze Online Courseware aan met bijvoorbeeld een tegel moderatie cursus, een fake nieuws cursus, een cursus content marketing, een cursus kleding design -> ontwerpen weer verkopen via Steylloos ... En dat allemaal voor een x-bedrag en met korting voor de kroondragers. Zodat je een coole PDF/Certificaat kan halen als: "Geenstijl erkent dat deze reaguurder een echte Joris is!" bijvoorbeeld.
Krijg jij je pdf certificaat nu al, plak m op de achterruit van je Nissan Leaf zet je moeilijke bril op en laat de hele buurt zien dat je een echte Joris bent. Helemaal happy. Die kinderhandjes zijn zo makkelijk.
Weet iemand hoe De Koreaanse Slet (DKS) er uit ziet? Ik vraag dit voor een zeer vage kennis van mij.
Zoals Woody Allen.
Wijnstijn? Over enige tijd mag hij weer bezoek ontvangen.
Geen SGPers aannemen. Voor je het weet wordt GS ook uitgemaakt voor de tong van Lucifer.
Zou de ICT stagiair maar screenen, stel hij houdt niet van de GS mening en legt de boel plat. Of eens infiltrant van KOZP?
Of een infiltrant van een bepaalde geloofsgroep die hier regelmatig wordt afgezeken.
@Klinisch dood | 29-02-20 | 08:37: die leggen geen websites plat ................
@Harrie7949 | 29-02-20 | 08:41: Nope. Die gaan voor het land.
Volgens mij moet je dit bericht op TikTok zetten of Snapchat.
Hier zitten vooral ICT-erts die met MS Dos geboren zijn.
Ik zou het wel fijn vinden als kroontjes voorrang krijgen.
Dan heb ik een ontzettend luie zoon, die ICT dingetjes wil doen.
Leuke bink van 17, maar te lui om z’n ogen open te doen. Das toch het profiel dat jullie zoeken?
Vroeger zeiden we dan, "Hij is te lui dattie Jezus gedag zegt" maar dat was in een andere tijd.
De jeugd van tegenwoordig heeft nog nooit van MS-Dos gehoord...
Niet dat dat moet, maar als je in de ICT werkt, zou dat wel een onderdeeltje van je 'opvoeding' moeten zijn. Al was het maar om te leren dat je met wat goed 'lenen' (en nog bedankt, he, Tim Paterson!) een behoorlijk bedrijfje op kunt zetten.
Ik hoef niets meer te leren, ongezien de tyfus!
Kop dicht, zwitsal.
Mickey Gouda, ben je getrouwd en zo ja leest je man mee hier ?
Je lijkt een droomvrouw...
www.trouw.nl/cultuur-media/een-boek-o...
PS Hongarije ving hem op, Timmermans was toen nog niet de uber ....
Mijn hart maakte even een sprongetje, maar ik moet je helaas uit de droom helpen met de standaardreactie van mijn wederhelft: "Hij kent jou niet." ;-)
@sprietatoom | 29-02-20 | 07:14:
Jannes van der Wal die de opening van het Nederlands kampioenschap mist omdat hij in slaap was gevallen in de trein, de 'dolende Koning" Fisher die die spuugt op officiële papieren: nooit een saai moment met schakers. Je verwacht het niet.
@MickeyGouda | 29-02-20 | 09:10:
Jannes was een dammer en het niet single zijn is jammer...
@MickeyGouda | 29-02-20 | 09:10:
Jannes was idd dammer.
Geen Amsterdammer, maar Groningsdammer.
@sprietatoom | 29-02-20 | 09:34:
Uhm..., it comes with the hair color, zal ik maar zeggen. 0_o
Gefeliciteerd!!! Jullie beseffen wel dat jullie langzaamaan steeds meer een gevestigd media bedrijf worden hè? Maar dat is goed nieuws, zolang de geenstijl maar onafhankelijk blijft. En ja ik put mn money where mn mouth is.
Dat “onafhankelijk” blijven van GeenStijl gaat makkelijker als u ook een kroontje neemt. Laten we eerlijk blijven.
Neem nou maar een kroontje, ipv zowel de Nederlandse als Engelse taal onnodig schade toe te brengen.
@BubbelWater | 29-02-20 | 07:14: Misschien mocht ie van z'n vrouw geen abbo op Geenstijl. Heeft dat stiekem toch genomen, maar wel even kroontje uit gezet, om niet geslagen te worden.
Housop, niet zo slijmen vriend, het is hier de Joop niet.
Ook een stuk erkenning. Gefeliciteerd. Jullie worden op een mooie manier volwassen. Fijn met GS op te groeien (als 40-er).
Geen vrolijker begin van de dag dan Geenstijl!
Python for everybody, graduated with distinction by Maryland University, wat betekent dat eigenlijk with distinction ?
@sprietatoom | 29-02-20 | 05:19:
Maryland = Michigan stop de tijd.
@sprietatoom | 29-02-20 | 05:19: python, die visuele programmeer zooi?
@Kleine_Deugniet | 29-02-20 | 05:33:
Nee die waar inspringen het begin en einde aangeeft.
Zal eens kijken of ik het spelletje kan vinden wat ooit gemaakt is door ondergetekende.
@sprietatoom | 29-02-20 | 05:36:
Niet gevonden maar wel doorgestuurd destijds als sollicitatie bij GS ;)
Nemen ze ook een zware alcoholist aan ? Hij heeft bewezen kwaliteiten op IT gebied maar niemand gelooft het. Vraag het niet voor een vriend maar voor mezelf.
Ook aan het rondspoken op het nachtelijk uur, Sprietatoom, gelijk Sus Antigoon? ;-) Zorg goed voor jezelf! Maar goed, gegeven het gebrek aan handelen vanuit de boven ons gestelden zou een drankje misschien wel eens het beste antivirus kunnen zijn.
@MickeyGouda | 29-02-20 | 05:17:
Haha beste Mickey, ik sleep de fles mee aan een ketting..
@MickeyGouda | 29-02-20 | 05:17: ik heb sinds een tijdje ook maar een paar drankjes :). (Bier uit de aanbieding)
Okay GS, neem me maar aan. Word binnenkort 10 weken opgenomen in de kliniek voor de alcohol maar voldoe aan de eisen, niet zo goed als Joris maar succes verzekerd indien we volhouden, een doel hebben dus. Kan een sudoku puzzel oplossen in c#, javascript en android (java)
@sprietatoom | 29-02-20 | 06:37:
Het schaakalgoritme, in 200 regels code bijna iedereen verslaan, is dat wat ? AI met het spel GO, verslagen doordat het spel heel vaak tegen zichzelf speelde en leerde van de fouten. Dat is AI, dat zijn de boeken die Bil Gates (IQ-170) meeneemt als ontspanning.
Als Bil Gates of Elon Musk (IQ=165) waarschuwen voor AI dan kun je ze beter geloven.
@sprietatoom | 29-02-20 | 07:44:
www.npr.org/sections/thetwo-way/2017/...
@sprietatoom | 29-02-20 | 06:37:
Sterkte met dit traject, Sprietatoom! De behoefte aan een drankje om de scherpe kantjes van dingen af te halen is mij niet vreemd. Daarom heb ik het niet in huis. Ellendig, als iets wat in eerste instantie een positief effect heeft - en ook gewoon gezellig is - ineens je vijand wordt.
@MickeyGouda | 29-02-20 | 09:24:
Dankjewel Mickey je hebt echt een gouden hart, heb bijna 16 beugel flessen Grolsch (0,45cl) op nu. Iets te veel vermoedelijk maar eenmaal begonnen stop ik nooit, dat is mijn zwakte.
@sprietatoom | 29-02-20 | 09:44:
Nog zo'n weggegooid talent uit hetzelfde dorp als ik, JImmy Rosenberg helaas zwaar aan de heroïne, optreden in Paradiso. De yuppen in Amsterdam kwamen uiteraard voor zijn virtuoze talent die hen deed denken aan Jango Reinhardt:
www.youtube.com/watch?v=3UqNsLSIF9s&a...
@sprietatoom | 29-02-20 | 09:44:
En je blijft desondanks relatief coherent en functioneel, of heb ik het mis? Dat lijkt in de ogen van sommigen misschien een plus, maar dat is het niet want de incentive om de rem erop te gooien komt te laat of niet. Althans, in mijn ervaring. Om misverstanden te voorkomen: ik ben een niet-alcoholiste met (genetische) 'aanleg'.
@MickeyGouda | 29-02-20 | 10:27:
Relatief coherent zeg je mooi, word te emotioneel wanneer ik luister naar Jimmy's muziek omdat ik hem oppervlakkig persoonlijk kende. De tragiek van zijn leven grijpt me elke keer bij de keel. Helaas weet ik niet hoe het nu met hem gaat maar zo'n talent dat verloren is... zo jammer.
Begrijp ik het goed dat jij bewust niets drinkt ?
@sprietatoom | 29-02-20 | 10:44:
Ik drink buiten de deur graag mijn jonge jenevertje of een Chardonnay, maar ik haal het bewust niet in huis. Duursport is mijn alternatieve uitvalsroute. Ik heb in mijn omgeving gezien wat afhankelijkheid is en heb al vroeg besloten dat ik daar vandaan wil blijven. Maar dat het moeilijk is, begrijp ik.
@MickeyGouda | 29-02-20 | 10:51:
Ergens klinkt er een belletje, ga geen namen noemen maar heb je een broer die geen drup drinkt en die bijna 2 meter groot is en motor rijdt, wat hem ook bijna fataal is geworden ooit bij een ongeluk waar hij onder een vrachtwagen schoof, beste Mickey ?
@sprietatoom | 29-02-20 | 11:24:
Nee, ik had alleen een goede vriend die op deze manier helaas veel te jong aan zijn einde is gekomen. Ik hoop trouwens dat je in de kliniek gewoon kunt blijven GS'en, zodat je mede-reaguurders een beetje op de hoogte kunnen blijven van je wel en wee. Ik ga in ieder geval voor je duimen.
@sprietatoom | 29-02-20 | 11:24:
Nu ik er over nadenk - waar lopen al niet goed voor is - weet ik denk ik wel over wie jij het hebt. Gouda is en blijft nu eenmaal een uit de kluiten gewassen dorp.
Misschien kan de stagiair dan meteen de foto met het schaakbord verbeteren en de koning op de juiste kleur zetten. Amateurs.
Ja die staat goed, sukkel!!
OK Böhmer.
Mijn bovenburen wonen op nummer 64, zij voelen zich altijd gedestichmatiseerd als ze een schaakbord zien.
@Jan Dribbel | 29-02-20 | 03:34: Tja, wanneer de de Koning heet en een loper hebt en je wijf ziet er uit als een paard moet je dat niet van de toren schreeuwen.
Ik had ook een keer een stagiair van het Grafische Lyceum. Halverwege zijn stage kreeg ik een opdrachtje om een eenvoudige receptie te filmen van een huwelijk. Dus de volgende dag dag vraag ik hoe het gegaan was. Nou wel goed, maar er was 1 probleempje. Hij was de tapes vergeten mee te nemen die klaarlagen en de tape in de camera had nog maar 10 minuten. Dus ik zeg dat ie ons even had moeten bellen en hoe ie het nu opgelost heeft.
'Nou, de klant heeft niets gemerkt gelukkig zei hij. Hij is gewoon door gaan filmen zonder tape.....Jaja, daar zou ik zelf nou niet opgekomen zijn. Maar heel eerlijk, er zitten ook toppers tussen.
Stage vergoeding was in hele Bitcoins per dag toch?
Pooier worden?
Les van Harry!
Stap 1? Bontjas?
@Is dit nog nieuws? | 29-02-20 | 00:51: Stap 2: een vriendin met groene vingers.
Stap 2:
Naar Oekraine even koekeloeren.
@Kuifje-naar-Brussel | 29-02-20 | 00:57: groen duidt op een niet nader te benoemen infectie..
Qua politieke smaak nog voorkeur?
Heel goed, GS! In Brussel gaat het gerucht dat jullie goede kans maken op een Europese subsidie.
Sorry hoor, maar de spelling mag in een groot aantal artikelen wel een heel stuk beter.
Structureel probleem.
Ik een vergrootglas gepakt.... Meestal staat er in zo'n zeikbericht wel een spelfout. Maar je hebt hem zelf ook al 3 keer nagelezen zie ik. En heel slim moeilijke woorden omzeild..
Wat is er aan de hand? Het lijkt wel of de groene pixel een virus heeft opgelopen.
Beter zoeken pik, hij is er nog en doet het nog.
Maar eigenlijk zoeken ze een joris 2.0 maar dan voor de prijs van een goedkope Indiër ?
Nou,nou, moet dat nou weer zo? Inderdaad erkenning vanuit wat men met een beetje (goede of kwade) wil erkenning vanuit het establisment (Sorry, kudtwoord) kan noemen. Maar GeenStijl zal de stijl niet wijzigen.
Proficiat, mannuh. Evocatus
@Evocatus | 29-02-20 | 00:42: Kort maar krachtig, erg mooi, Evocatus.
GS een leerbedrijf. Dan treedt het in zekere zin ook officieel toe tot het muffige establishment.
Laat die stagiaire dan eerst maar ter leering ende vermaek dat grappige dingetje over 'The Apprentice' zien: www.bbc.co.uk/programmes/b0071b63
Mag je eindelijk op snuffelstage, is er geen kudT te bekennen..!!
Ik denk dat je alles moet slikken als je daar op stage gaat
Ondanks alle bravoure denk ik dat de jongens en meisjes stagiaires aan GS een uitstekende leerschool gaan hebben, met oog voor het échte Nederland. Een beetje realiteitszin is misschien wel het mooiste geschenk dat je jongeren vandaag de dag kunt geven.
Nee ik bedoelde dat psychologen en studenten die psychologie studeren gretig meekijken zelfs in het buitenland naar de reacties.
En de AIVD natuurlijk. Maar dat weet iedereen.
Die eerste zin, loopt niet helemaal lekker. Spreek maar eens hardop uit.
Vraag mij trouwens af hoe autisten, autisten gaan opleiden..
Zonder grap, je hebt een autist nodig om een autist op te leiden.
@Brabeaulander | 28-02-20 | 23:27:
Zal me een zooitje worden..!!!
Autisten grossieren doorgaans in feitelijkheden en schuwen humor en beeldspraak in hun argumentatie. Je kunt veel van de jongens van GS zeggen, maar niet dat ze geen humor hebben. En zelfspot, nog iets waar de autisten die ik ken niet zo goed in zijn.
@MickeyGouda | 28-02-20 | 23:57:
Neon weet niet wat een autist is. Beetje populair woord gebruiken.
@Is dit nog nieuws? | 29-02-20 | 00:40: Autist is een door de lobby van Big Pharma van overheidswege opgerekt begrip zodat elk baldadig gezond actief jongetje van dure pilletjes kan worden voorzien, de kwaliteit van de sperma afneemt en de Syrische import haar werk kan doen. Alumachtig, dat je dat niet weet.
@Is dit nog nieuws? | 29-02-20 | 00:40:
Geen populisme hier, maar jarenlange ervaring up close en personal. Geen waardeoordeel, wel een uitdaging.
Ter geruststelling: ik begrijp je internethausse, neonreclame. Men neemt zichzelf af en toe wat serieus en dan vliegt humor als eerste het raam uit. Hier vinden de panelen en Sylvana Simons elkaar.
@beldewouten | 29-02-20 | 08:11: *internethumor
@MickeyGouda | 29-02-20 | 04:46:
Memo aan zichzelf: nooit 's nachts reageren als je overdag ook al niet op je scherpst was.
Toevallig net nu Brussel alle stages gecanceld heeft. (Wel open grenzen, maar houden hun eigen deuren pot-dicht voor een griepje.)
Jonge vrouwen kunnen hier altijd onderdak krijgen. En we zullen ze goed begeleiden.
Bestaat er ook een short-cut voor reaguurders..??
Contract loopt snel af..!!
Een leerbedrijf. Goed voor binden en boeien.
Stage bij GS lijkt me heel nuttig. Voor het goed in kunnen zetten van IT als bedrijfsmiddel en aan de technische kant verstand hebben van webservers, stukje infra, Linux, beveiliging (jullie zitten in de frontlinie). Aan de andere kant is het technische gedeelte tegenwoordig gewoon als hapklare brokken te huur als SAAS. Veel meer dan een switch, firewall/router en natuurlijk internetverbinding heb je niet meer nodig.
Zoiets als CloudFlare of zo ?
@sprietatoom | 28-02-20 | 23:11: Meh, kan overal, Azure bijvoorbeeld, AWS, Google. Private cloud kan ook nog zitten er zat in Nederland, huur je een gedeelte van de hardware waar je jouw servertjes op host. Het is maar wat je wilt.
Mooi GS, zo’n stukje sociale betrokkenheid.
Concurrentie ?
"Bedrijven in de rij voor leerlingen van gratis programmeerschool in Osdorp. Het kost niets en binnen een paar maanden staan bedrijven als TomTom, Randstad en Hema om je te springen. Techground in de bibliotheek op het Osdorpplein biedt opleidingen tot programmeur of IT-specialist, voor iedereen die maar wil. De eerste lichting heeft net z'n diploma op zak"
www.at5.nl/artikelen/200345/bedrijven...
Ze mogen zich eerst in de roze panelen melden, zodat we kunnen testen of ze wel zonder dt-fouten kunnen schrijven. Geldt niet voor de ict'ers heur.
Zonder t bedoelt u? Dt bestaat niet. <taalnazimodus off>
@Limonadesiroop | 28-02-20 | 23:35:
?
@knutsel_ | 28-02-20 | 23:45:
", en" gebruik is geen stageplaats.
Ik heb nu toch wel spijt van mijn tegel. Komen allerlei reacties op waar ik niks van snap.
Is dit nog nieuws? zit sowieso overal met z'n bijdehandte bek tussen
@bier(d)op | 29-02-20 | 08:39: Waardering. Eindelijk! *Kusje*
Hoi ikheet albertje stegeman en ,ik wil bij jullie stage loopen. Mijn projekt heet 'GS-beveiliging zo lek als een mandje: Mijn infiltratie in het hoofdkwartier'. Wanneer kan ik beginnen groeten albertje
Ten eerste, het is AlbertOooooohhh..
"onze keurigste medewerker" En wie moet dat dan wel geweest zijn?
Met GS op je CV kan je een baan later bij de MSM natuurlijk wel vergeten. Vertellen jullie dat de potentieele stagiaires wel?
Tsja maar volgens de wijsneusjes hier leest er niemand meer een krant en is de MSM zowat deaud.
Moet dus geen probleem zijn of kletsen de wijsneusjes l*lkoek?
@Berbaar | 28-02-20 | 22:39: Meh, nog teveel fossielen lezen de dode bomen en kijken of beluisteren de MSM. Zolang dat zo blijft komen we nooit van de VVD af.
Maar alles beter dan aan beide kanten buren hebben die naar the Voice of Holland kijken en meezingen.
Ach, na de Grote Omwenteling (die kruik gaat barsten!) komt geen enkele MSM-journo meer aan de bak, dan is dat GS papiertje goud waard.
@Abject | 28-02-20 | 22:58: Die omwenteling in 2525?
Kees V. van D66, die is pas goed in het begeleiden van stagiaires.
'Bubba' is dan weer retegoed in het begeleiden van Kees V.
Dus, de vrijmibo gaat er binnenkort kwalitatief hard op vooruit?
Gewoon, omdat het kan. Zegt u het maar. Op 08:10 wordt GS genoemd.
www.youtube.com/watch?v=yg0JQPFAl3Q
En bij deze een open sollicitatie, ik kan niets. Is dat genoeg?
Maar wie va n jullie gaat de Wein und Epsteiner waltz doen? Nou? ouwe viezerikken.
Grappig dat je het over jezelf hebt. Kan je dat in het vervolg thuis doen. /care
Staat het doosje sigaren al klaar?
Kan ik er eindelijk stage lopen.
Ben je daar niet te jong voor?
- Ben je bekend met internet (nee=afgewezen, ja =aangenomen)
- Kun je (genoeg) bier dragen voor de vrijmibo? (nee=afgewezen, ja =aangenomen)
- heb je enig besef van op tijd komen? (ja=afgewezen, nee =aangenomen)
- stel je bent een vrouw, werkzaam bij GeenStijl en je wordt seksueel geïntimideerd door 1 van onze medewerkers... zou je dan:
a) over je heen laten komen als een.......
b) direct klacht indienen
c) wijzen op zijn kleine geslachtsdeel waar het voltallige directie van GeenStijl bij is.
c) anders.........
sorry, mijn alfabet ging niet verder dan de letter: C
En de telefoon thuislaten.
Internet? Zie ik eruit als een visser? Ik heb geen net!
Zolang er maar geen stagiair op de IT afdeling terecht komt die ongezien IP adressen kan doorspelen naar bepaalde geïnteresseerden. "aluminium hoedje afzetten doet"
Je bedoelt MAC-adressen.
@Robert Haynes | 28-02-20 | 22:10:
Ik denk dat ie toch echt IP adressen bedoeld.
MAC adressen ga je toch niet over het internet zenden?
Daarnaast kun je ze prima spoofen.
@De verwarde man | 28-02-20 | 22:27: Wat is een IP adres en staat zoiets in het telefoon boek?
@Robert Haynes | 28-02-20 | 22:10: Mac is alleen maar een hardware identifier, geen adres waarvan een locatie vastgesteld kan worden. Dus Brabeaulander is correct.
@jan huppeldepup | 28-02-20 | 22:31: Jij je zin ip address in het Engels in het Nederlands is het gewoon ip adres. Niet in het telefoonboek maar je kan ze wel pingen, tracen, of scannen. Publieke adressen zijn voor ieder device uniek, there can only be one, private ranges kan je oneindig gebruiken.
@jan huppeldepup | 28-02-20 | 22:31: IP adres staat in een digitaal telefoonboek, inderdaad. Zodat pornhub weet dat als je op een linkje klikt, naar welk adres ze het filmpje moeten sturen. (Makkelijker is het niet uit te leggen).
Als je slim bent, laat je het eerst naar een ander IP adres sturen dan die van jou, en laat je die het (hopelijk) anoniem bezorgen (VPN heet dat).
Maar uiteindelijk weet de Nederlandse Inlichtingendienst toch alles van u, als u interessant genoeg bent, al is het via een backdoor van uw Philips Hue Mood lamp.
Financiële afdeling. Alle kroontjes hun naw gegevens....
Mijn ip is trouwens 192.168.255.255
Ach heb ze ook rondlopen op de toko.
Soms prima en soms nog veel te speels.
Niks erg, als je er 10% aan kan overhouden als medewerker dan is dat winst.
Gewoon doen jongens en meisjes, GS lijkt me een prima leerschool.
Berbaar is de beste troll van alle geenstijlen!
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-02-20 | 22:01:
Waarom zou dat niet zijn mening kunnen zijn?
@snapal | 28-02-20 | 22:06:
Welke mening dan? Die van gewoon jongetjes en meisjes doen misschien?
Heb ze ook. Juist in de praktijk zit het echte leren. Leren in de echte wereld. GeenStijl lijkt me die hele echte wereld.
@ristretto | 28-02-20 | 22:08:
Jeetje, zijn we het bij uitzondering eens eens.
@snapal | 28-02-20 | 22:06:
Dat is het ook snapal maar 4J schijnt een beetje gefrustreerd nadat ik hem/haar/het een paar keer afgeserveerd heb.
Geeft niks, lekker laten gaan.
@snapal | 28-02-20 | 22:06: Iedereen heeft allang in de gaten dat het geen getrol is, maar liberalen in een kwaad daglicht brengen om extreem links te promoten. #feit
@Berbaar | 28-02-20 | 22:14:
Tjoh! Maar daar weet ik niks van. Misschien verbeeldt jij je dat wel?
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-02-20 | 22:01: Ik zie hem meer als vermakelijke narcist. Geweldig zoals hij altijd veel reacties weet te genereren. Maar trol? Nee, dat is te hoog gegrepen.
@Ongeblustekalk | 28-02-20 | 22:20: #feit maakt het geen feit.
Feit.
Neem jij ook onterecht gebande Zwitsals aan? Ik vraag dit voor een vriend.
@eerstneukendanpraten | 28-02-20 | 22:30:
Alleen als ze 2 keer voor dezelfde tegel geband zijn.
Gebeurt.
@Berbaar | 28-02-20 | 22:35:
Is sinds de slag bij Nieuwpoort niet meer voorgekomen...
@Maya de Blij | 28-02-20 | 22:28: Ach, volgend jaar zien we ze als de echo's van voor de pandemie.
@Ongeblustekalk | 28-02-20 | 22:38: Nah, denk het niet.
FvD krijgt wat zeteltjes maar zal imploderen als gevolg van een narcistische Boreale uil.
Herkenbaar verhaal.
Heb meer op met Otten.
Meer realist.
Beetje de SGP van de liberalen zeg maar.
Ik hoop oprecht dat zijn partij een paar zetels krijgt.
@Maya de Blij | 28-02-20 | 23:23: Otten is zo slecht nog niet. Had een VVD-er kunnen zijn.
Het kan soms van waarde zijn om een -weggejorist- te herstellen.
Dat gebeurt ook soms wel, weg en weer teruggejorist, alles kan op GS.
@snapal | 28-02-20 | 22:07: I still believe, lost boys
@Robert Haynes | 28-02-20 | 22:14:
Laat maar weer, mijn denkraam is te beperkt om dat te snappen.
@snapal | 28-02-20 | 22:22: Mijn denkraam ook @snapal. De lost boys waren vampieren. Daar houdt het voor mij op.
Van harte proficiat, jullie zijn echte taalvirtuozen, eerste klas. Ik lees jullie elke dag. Maar mijn vader zalig zou zeggen dat de jongelui stagiaires dan direct op het slechte pad worden gebracht. Ik zie het al voor me, stage lopen bij een reaguurder van het eerste uur, hoe heet ie ook al weer, eerstneuqendanpraten of zoiets.
Dacht je nou werkelijk dat een stagaire in aanraking zou komen met een reageerder?
Hoeveel nicks heb jij wel niet?
Als je als bedrijf echt serieus genomen wil worden, moet je openlijk een goed doel steunen.
Definieer svp "goed doel"?
@SaintNick | 28-02-20 | 21:49: Het zijn twee woorden uit de Nederlandse taal.
@Ongeblustekalk | 28-02-20 | 21:58:
Hahaha. +1
@SaintNick | 28-02-20 | 21:49:
Goed doel kan ook GS zijn. (waarom hebben "goede doelen" toch altijd een directeur die goed is voor een ton of meer euries)
Ik ken geen ANBI goed doel die niet een Tesla-directeur heeft met een salaris onder een ton. Dus, GS is volgens de algemeen geldende richtlijnen helaas geen Goed Doel.
@SaintNick | 28-02-20 | 21:49: defineer svp serieus genomen wil worden.
Moeten de stagiairs niet de politieke en maatschappelijke uitgangspunten van GeenStijl onderschrijven? Ik weet dat die vast nergens opgeschreven staan en vooral 'aangevoeld' moeten worden, maar toch: straks zit er een jonge D66-er mee te werken aan een zeikstuk over Robby Jetten. Gevolg: gewetensnood.
Of zo een 'welkom-in-mijn-land-meiske' dat in gewetensnood komt na het zoveelste stuk over 'EU-omvolkingsveerboten'.
Ik zou ze maar goed screenen. Straks gaat er nog eentje uit de school klappen bij Joop.
Stagiaires zijn er om koffie te halen, de post te archiveren en de wc te poetsen. Niet om topics te tikken.
@Stormageddon | 28-02-20 | 21:55:
Lol...
@Amsterdamsko | 28-02-20 | 22:06:
Die kende je nog niet heh?
Het was gewoon een grapje over de "Narrenmat" in het schaken.
Dan had je DH4 moeten tikken bij de tweede zet van zwart, niet H4.
Mijn nichtje van 18 vraagt of er nog speciale kledingvoorschriften zijn.
Ja: heeeeel kort rokje en naveltruitje...
@ZwarteDag | 28-02-20 | 22:16: geen schoenen?
Bij gelijke kwalificaties gaat de voorkeur uit naar..
?
Een gele Marokkaan.
@W_F | 28-02-20 | 23:14:
*Sollicitatiebrief verscheuren doet*
Ik leer hier veel: namelijk dat alles, linksom of rechtsom, naar de kloten gaat. Het is net een zand-mandala uit Tibet.
maar dan andersom
Ook met cryptotips? Want .... oh wacht.
So you think you can Joris, The auditions.
F3,E5,G4,H4
Lijkt me tamelijk onmogelijk dat zwart met de eerste zet van de H pion op H4 komt. F3 en daarna G4 lijkt me niet erg gezond voor wit. De zwarte dame kan namelijk wel naar H4
@Zapata10 | 28-02-20 | 21:39: toren naar B5
Hangt de vlag al uit op de burelen van GS?
Toevallig woon ik in de buurt maar zag nog niks.
Wat zie ik nu: mijn ui is weg.
@Jan Dribbel | 28-02-20 | 21:35: Nu nog kroontje erbij. Dan ben je een echte grote jongen.
@Jan Dribbel | 28-02-20 | 21:35:
Dan neem je een look. Is dat nou zo moeiljk?
@Normpje | 28-02-20 | 21:36: Een 'corona' klinkt nóg sjieker.
Ha, nu kunnen Fatima en Ahmed ook eindlijk een stageplek vinden.
Lol, ik zoek al 5 jaar lang mensen leerlingen
Tot nu toe NUL leerlingen gezien
OT, Maar Freeman Dyson is overleden. Best wel belangrijke man.
Hier een interview met hem uit 2015 over het klimaat : www.youtube.com/watch?v=BiKfWdXXfIs
Een wijs man. Durfde (waarschijnlijk door zijn hoge leeftijd) als één van de weinigen vrijuit te praten over de klimaatgekte.
@keestelpro | 28-02-20 | 21:37: Zei zelf ook : ik heb geen baan, dus die kan ik ook niet verliezen.
@ikbenerweer! | 28-02-20 | 21:39:
Toch triest dat de 'wetenschap' zich tegenwoordig opstelt als een soort religie die geen tegenspraak duldt. Terwijl juist de wetenschap zich had verlost van religie en we daardoor tot ongekende hoogte van beschaving en welvaart zijn gekomen.
@keestelpro | 28-02-20 | 21:49: Volgens mij is dat ook gedeeltelijk door de commercialisering van het onderwijs, hoe meer studenten, hoe meer poen.
Een fokking promovendus : www.dvhn.nl/groningen/Populariteit-mi...
Je moet tenslotte iets onderzoeken.
@ikbenerweer! | 28-02-20 | 21:55:
*facepalm*
Een schitterend ongeluk
VPRO’ jaren 90
@RickTheDick | 28-02-20 | 22:30: Het beste programma, docu, reportage, of hoe je het ook noemen wil wat de Vpro ooit heeft voortgebracht!!
@zwellevertje | 28-02-20 | 22:37:
Dennett, Toulmin, Dyson, Gould en die gek Rupert . Was zeker mooi
Die andere serie... vertrouwd en toch zo vreemd... was niet zo goed.
@RickTheDick | 28-02-20 | 22:30: Dat was buitengewoon. Dat jij iedereen nog kan benoemen vind ik wel knap. Zou leuk zijn als ze dit weer eens zouden uitzenden. Kan iedereen er opnieuw, of voor het eerst, van genieten. (zat Oliver Sack er niet ook bij? Of ben ik nu abuis?)
@RickTheDick | 28-02-20 | 22:42: Sheldrake, mooi man met zijn morfogenetische velden.
@RickTheDick | 28-02-20 | 22:42: Sheldrake?
Mooi. Is vast goed voor het niveau.
Zelf geen hoofdletter gebruiken, trollen en niet voor het plezier betalen. En dan nog over niveau praten...
@Normpje | 28-02-20 | 21:35: beter dan over nivo, toch? En bedenk dat het hier erg saai is als we allemaal klapvee zouden zijn.
Is de GSkantoortuin wel veilig voor de stagiair
Gewoon de opdrachten z.s.m. aftekenen (geen tijd voor), de boys en girls laten doen wat geld oplevert en een zeven of acht geven bij de eindbeoordeling. Dat geeft het meeste rendement.
Jij een sigaar! En jij een sigaar! En jij! www.youtube.com/watch?v=3QlEv2oVTWs
Succes!
Waarom moet er trouwens gemaild worden naar condoom@geenstijl?
Ik begrijp dat niet iedereen Japans spreekt, maar is dit niet gewoon sluikreclame?
Wel kleine maten.
@ristretto | 28-02-20 | 22:17: Daarom komen Japanse en Zuid Koreaanse vrouwen, (of fervent voorstanders van de betaalde liefde zo u wilt) naar de Filipijnen.
Op zoek naar wat de blanke vrouw zoekt in Gabon.
Rare wereld.
Kunnen ze Spartacus mooi bijles Nederlands geven.
@DrumPiet
*bijles*
ja nou wat een leuke grap van jou
En dan zeggen sommige reaguurders dat woorden niet kunnen kwetsen...
(© @RickTheDick @elfenstein)
Komt Spartacus even goed weg.
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-02-20 | 21:22:
De Spartacus uit de oudheid was meer van de bijlles.
@keestelpro | 28-02-20 | 21:29:
Of ze waren van de billetjes? Dat kan ook! Griekse liefde, weet je wel?
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-02-20 | 21:31: Leg eens uit, 4J.
Ik snap het wel, kan je altijd de stagiair de schuld geven. Leermomentje!
Ik dacht al bij sommige artikelen " is dit geschreven door een stagiare?"
Wat is dat paarse ding op de foto en wat zit er in dat plastic doosje?
Wie stuurt zijn kroost nu naar een besmettingshaard, Amsterdam? Of jullie moeten NBC pakken uitdelen? En doe er ook wat wapens bij, om het plunderend gepeupel onderweg van zich af te kunnen schieten.
"GeenStijl BV mag VAKMENSEN op gaan leiden & begeleiden."
Lijkt me onnodig als het al vakmensen zijn, duh.
Laat ze eerst maar eens controle krijgen over hun reaguurders.
Soms lijkt het op anarchie waar VMBO zwakstroom bij in het niet valt.
@keestelpro | 28-02-20 | 21:22:
Controle is censuur of opgerot worden.
@keestelpro | 28-02-20 | 21:22: VMBO zwakbegaafd, cum laude.
Zorgt de GS staf er wel voor dat stagieres niet bij mijn Premium betaalinfo kunnen komen? Niet voor niets gebruik ik hier een nick.
Ik gebruik gewoon mijn echte naam.
Een nick kon dat ook?
Gefeliciteerd heel leuk maar ik zie nog steeds graag die GS stickers tegemoet.
Leerbedrijf?
Meesteres België, kom er maar in.
Op youtube zag ik een golf instructievideo over dat je de houten 1 in hetzelfde ritme als een zweep moet slaan. Misschien kan ik les krijgen van onze Belgische meesteres! XD
De correctheid van politieke meningen treft ook het onderwijs.
GS wordt in ieder geval NIET als extreem rechts weggezet, anders gaan ze dat logo echt niet gebruiken als lesmateriaal.
Wanneer gaf juf die sticker en waarom is ze nu in quarantaine ?
Hallo
@Raetsheer | 28-02-20 | 21:12: Gruß dich.
Roze leernichten?
Goed zo, geef het vuur maar door
Het klopt wel dat GeenStijl een interessante leerplek is voor veel mensen.
Dat is Xhamster ook.
@Maya de Blij | 28-02-20 | 21:11: XHamster kan de drukte wel aan.
@ikbenerweer! | 28-02-20 | 21:13: Klopt, het schijnt dat ze een hele specialistische afdeling daarvoor hebben.
De redactionele bijdrages dan toch alleen?
De pulp van de reageerders gaan buitenstaanders echt niet lezen.
@snapal | 28-02-20 | 21:18: Die reaguursels zijn juist hilarisch!
@Maya de Blij | 28-02-20 | 21:26:
Zekers, dat vindt een buitenstaander denk ik ook, maar dan anders.
@snapal | 28-02-20 | 21:18: U snapt er dus juist helemaal niets van.
@Zwizalletju | 28-02-20 | 21:30:
Nee zwitsal, jij wel blijkbaar, fijn voor jou.
Gratis stagiaires binnen hengelen heet dat, ik heb jullie wel door...
De erkenning geldt toch zeker alleen voor de redactionele bijdrages?
Kan me niet voorstellen dat buitenstaanders ook de pulpreacties van de reageerders gaan lezen.
Help dit is een misverstand. Ben ik weer in de klas beland?
Kan de MSM nu ook lok-leerlingen gaan inzetten om te proberen GS het pootje te lichten.
Haal gewoon Zentgraaff en Lucasdeslinksesul terug.
Meer reuring, meer interessante topics!
Oh en Kouwes natuurlijk. (Hoi Nico)
Niemand in dit land zit te wachten op meer linkse onzin, daar hebben we de npo al voor.
En Kuifje en berbaar
Arthur v. Amerongen lijkt me wel een passende verrijking van de gelederen.
@Ongeblustekalk | 28-02-20 | 21:11: Dus alleen maar “ rechtse” redacteuren zodat iedereen elkaar kan bevestigen in zijn meningen?
GS is juist het medium dat links en rechts zowaar verbind.
Zonder de inbreng van genoemde redacteuren en reaguurders zou GS een doorsnee, rechts, medium worden.
Wil je dat?
Ik niet.
Ik waardeer de spitsvondigheden, de snelle reacties en het spitsroeden lopen van Kuifje en Berbaar.
@Ongeblustekalk | 28-02-20 | 21:11:
Ja ja ken dat> alles wat niet ultra rechts is is links.
@Maya de Blij | 28-02-20 | 21:15:
Dat is wel zo, het vereist moed om tegen de algemene opinie in te gaan.
Meelopen is veel makkelijker.
@zwellevertje | 28-02-20 | 21:13: Liever niet, teveel Portugal promotie en zelfbevlekking van zijn andere schrijvers vriendjes.
@snapal | 28-02-20 | 21:22: Precies, en dat houdt het levendig hier.
En het scherpt de geest. (Wat voorheen NRC deed, lang, lang geleden.)
"Zentgraaff" is terug te vinden bij EW
@Maya de Blij | 28-02-20 | 21:15: Liberale mensen hebben genoeg inhoud om het hele politieke spectrum te bedienen, daar hebben normaal denkende mensen geen communisten zoals jij voor nodig en de redactie nog minder.
In ons mooie nederland is er geen rechts, alleen liberaal als tegenhanger van links, het infame en abjecte geluid van kuifje en berbaar.
@Maya de Blij | 28-02-20 | 21:15: Verbind moet met dt. Dit terzijde.
Kuifje en Berbaar zijn overigens niet zozeer links als wel mentaal uitgedaagd. Vind het wel tof (jofel zelfs) dat ook zij hier een podium krijgen voor hun wartaal.
@Maya de Blij | 28-02-20 | 21:15: "Spitsvondig" hahahahah.... gewoon een stel trollen.
@Maya de Blij | 28-02-20 | 21:28:
Een soort chatbox is GS, zolang het maar een beetje on topic, is kan je veel zeggen dus: hulde GS, erkenning van de overheid betekent dat jullie erbij horen.
@Ichneumonidae | 28-02-20 | 21:35:
Kuifje heeft niet zoveel wartaal, zijn berichten bestaan vooral uit beamen van anderen.
Berbaar ben ik het vaak niet mee eens, maar soms (juist) wel.
@Zwizalletju | 28-02-20 | 21:37:
Een trol is altijd spitsvondig, een lulverhaal inelkaar flansen is moeilijker dan de waarheid.
@Zwizalletju | 28-02-20 | 21:32: heb het betaal abonnement opgezegd daar.
@Ongeblustekalk | 28-02-20 | 21:34: Hoezo ben ik een communist?
Omdat ik pleit voor linkse columnisten?
Ben jij toevallig een gevallen advocaat met je infaam en abject?
@Zwizalletju | 28-02-20 | 21:37: Net als jij?
@Ichneumonidae | 28-02-20 | 21:35: Omdat jij en je vliend de uitvoering doen. Communist.
@snapal | 28-02-20 | 21:39: En dat maakt GS juist uniek.
Ruimte voor tegengeluid, andere meningen dus ruimte voor discussie.
En binnen Joris zijn perken, vvmu.
(Hoi Joris, dank voor de unban)
@Maya de Blij | 28-02-20 | 21:50: ja omdat jij pleit voor meer linkse commentaren, dat doe alleen een socialist, niet iemand die liberaal is en een gezond verstand heeft.
@Maya de Blij | 28-02-20 | 21:53:
Was jij geband dan? ongelooflijk.
Maar het klopt wel wat je zegt, daarom moeten we zuinig zijn op GS.
@Maya de Blij | 28-02-20 | 21:49: Ik ook, ze dwalen af, te veel naar links......
@Ongeblustekalk | 28-02-20 | 21:54: Gezond verstand lijkt mij bij jouw in ruime mate afwezig.
Het hoofd ingrediënt van verwachting is teleurstelling.
Net als jou reactie.
Kom eens met een argument?
@snapal | 28-02-20 | 21:58: Yup, Joris was mij zat een tijd geleden.
En daarvoor ook al.
En daarvoor ook...
@Zwizalletju | 28-02-20 | 22:02: Vond het meer regressie naar het midden, totaal geen diepgang.
Artikelen van max 300 woorden.
Zelfs op de Joop hadden ze interessantere betogen dan de zgn opinie van EW.
@Maya de Blij | 28-02-20 | 22:23:
Ok dan, kan er niet over oordelen, ben al zat geband, maar daar was ik het wel mee eens, want zoek altijd de grens op en soms ga je daar overheen.
@Maya de Blij | 28-02-20 | 22:21: De linkse jij-bak. Jullie socialisten zijn niet serieus te nemen.
@Ongeblustekalk | 28-02-20 | 22:32: Oh, dus nu ben ik een linkse socialist?
Wie doet er nu een jij-bak?
Kom eens met argumenten die er toe doen?
Dacht ik al, kan je niet.
Tip voor je, je mening wordt meer bruikbaar als je actief en oprecht op zoek gaat naar mogelijk bewijs van het tegendeel.
Nu jij weer.
@snapal | 28-02-20 | 22:30: Ik ook.
Joris en ik hebben een lang verleden.
Hij kent mij niet, maar ik heb best wel warme gevoelens voor hem, eigenlijk.
Zentgraaff terug halen is een erg goed idee.
Is de Nederlandse taal nog een vereiste? We hebben het hier wel over MBOers, in sommige tijdschriften gekscherend 'studenten' genoemd.
Scholieren
Nederlandse taal in Amsterdam? Bestaan die scholieren nog?
De enige die bij GS wil werken is een Mo infiltrant die aan het scouten is hoe de aanvalsroute moet lopen...
De keurigste medewerker was zeker Pritt stift. De man achter de schunnige plaatjes op GS.
Wat bedoelen ze daar mee. Is Pritt de enige die niet kwijlt als hij met een vrouw praat?
Ik ben diep onder de indruk.
Wij zijn ook een officieel leerbedrijf. Dat zegt helemaal niks.
Zo'n beetje elke locatie waar er behoefte is aan laag... euhm... praktisch opgeleide jongeren is een officieel leerbedrijf.
@kapotte_stofzuiger | 28-02-20 | 21:10: Zo'n beetje elke locatie met een gebrek aan geld is een officieel leerbedrijf.
@kapotte_stofzuiger | 28-02-20 | 21:10:
Het zegt dat je geen geld hebt en slaven zoekt...
Heb alleen een getuigschrift als heftruckchauffeur uit m'n tijd die ik doorbracht in jeugdgevangenis Nieuw Vosseveld te Vught. En O ja heb ook een fiets en veter diploma. Maak ik een kans ?
Tot jou warmte pomp en zonnepanelen het begeven waar en door wie worden die dan vervangen
Enige goede wat je met een mbo diploma kunt doen is toegelaten worden op het hbo, om vervolgens door te stromen naar het wo. Over 20 jaar is alles nog meer gerobotiseerd en is er geen behoefte meer aan 80% van de handige harries.
Denk je? De grote klappen gaan vallen in de administratieve sector. Steeds meer Apps en programma's die het werk overnemen van de 1 en 2 ertjes.
Ik zie een robot of iets dergelijks nog niet zo snel een warmtepomp installeren in een woonwijk of een zonnepaneel repareren op een dak.
En waarom zou je WO doen? In de wetenschap is geen droog brood te verdienen dus moet je de technische kant in of advocaat,wie ooit bedacht heeft dat advocatuur een universitaire studie moest zijn
@miko | 28-02-20 | 21:20: Je hoeft met een wo opleiding natuurlijk niet in de wetenschap te eindigen, het gaat er voornamelijk om dat je hypothesen kunt testen en dus, heel hip tegenwoordig, data driven bezig bent. Hboers zijn ook maar uitvoerders, want die hebben dus niet dat statistische component. En advocaten zijn inderdaad hboers.
Iemand moet die robots toch onderhouden (of weer aan de praat krijgen als de hond er overheen gepiest heeft)?
Krijgen jullie daar EU-subsidies voor? Zo ja, gecondoleerd.
Njet? Gefeliciteerd!
EU subsidie misschien niet, maar wel goedkope arbeidskrachten. We noemen ze stagiair, maar ze kunnen gewoon voluit aan de bak, voor een habbekrats.
Ik zie geen kroontje. Dus over financiële zaken bij GeenStijl heeft u geen recht van bemoeienis. Neem een abonnement. Kun je je scheur open trekken.
@Normpje | 28-02-20 | 21:17: vrijheid van meningsuiting is gratiesj.
tegelizr.nl/tegeltje/maak-van-je-ui-e...
@Mensdier | 28-02-20 | 21:21: vrijheid van meningsuiting is gratiesj.
Bij Charlie Hebdo hebben ze er anders wel heel duur voor betaald.
Wie is dhr, Tieskens?
Een andere stagiair met een plaksnor en het trouwpartij van zijn vader aan.
Ronaldo
@zwellevertje | 28-02-20 | 21:04 | Domme vraag.
@Zwizalletju | 28-02-20 | 21:34: Waarom?
@zwellevertje | 28-02-20 | 21:36:
Juist!
Zo moet je hem behandelen, de luier heeft op iedereen commentaar, maar zegt er nooit bij waarom.
De pestpleuris voor hem.
@zwellevertje | 28-02-20 | 21:36: Je weet dat 't de redacteuren zijn. Binnen twee tellen ben je er achter wie wie is.
@snapal | 28-02-20 | 21:55: wat is een 'luier' ?
@Zwizalletju | 28-02-20 | 21:56: Sorry dat ik geen "Story" abbo heb, en bij de kapper lees ik dat soort shit ook al niet.
@Zwizalletju | 28-02-20 | 21:58:
Een luier is een hoop stront.
Hap erin en je wordt weer gezond.
@zwellevertje | 28-02-20 | 22:12: Bij de "Story" hebben ze ook echt geen idee hoor, waar komt dít , deze opmerking , nu weer vandaan ?
Het gaat juist helemaal niet om enige officiële erkenning had de duiding mogen zijn.
Nou, vroeger werd er op Geenstijl wel anders over (v)mbo-ers gesproken
www.geenstijl.nl/tag/mbo
Uit de echt oude doos www.geenstijl.nl/2615211/nedelans_op_...
gefeliciteerd
REAGEER OOK