In 1 week 40.000 leden voor nieuwe Omroep?
Dat is echt ongehoord niet normaal
Een paar jaar geleden hadden we het Meldpunt Vuurwerkoverlast. Initiatiefje van wat lokale GroenLinks-lui die zich ergerden aan geknal in november. OK boomers en hondensnotteraars die last hadden van vuurwerkjeugd konden op een website aangeven dat ze een knal hadden gehoord. Iedere 2500 Overlast-meldingen werd dan doorgebeld naar het ANP, en die maakten daar dan een berichtje van, hetwelk door alle overtik-media braaf werd overgenomen.
Het ging maar door, dagenlang. "Al 5000 meldingen Vuurwerkoverlast", "Al 7500 meldingen Vuurwerkoverlast", "Al 10000 meldingen Vuurwerkoverlast". Zo leek het alsof er Iets Groots aan het ontstaan was. Maar dat was dus niet zo. Bovendien ging het merendeel van de meldingen over Categorie-1 vuurwerk, dat zijn schertsbommetjes en knalerwten die je het hele jaar door kunt kopen.
Wie wel ontzettend hard aan het knallen zijn in november... de jongens en meisjes van omroep Ongehoord Nederland. Die gaan wellicht in 1 week 40.000 aanmeldingen ophalen. En je leest niets in de media's over die indrukwekkende aantallen. En dat is nou precies waarom Karskens cum suis keihard nodig zijn.
Reaguursels
InloggenNPO, Pauw, DWDD, Jinek, daar kijk ik al lang niet meer naar!
De linkse media blijft maar bagger gooien, zij willen de monopolie houden op de eenzijdige gemanipuleerde berichtgeving.
Ik zat vandaag weer even naar EENVANDAAG te kijken je word kotsmisselijk wat een walgelijke journalistiek. climate change kwam ook weer even voorbij.
Journalistiek Nederland voelt zich blijkbaar niet gelukkig, ze konden jaren ongestoord hun walgelijke linkse programmering door en uitvoeren.
Als zi hun eigen niet belachelijk willen maken zullen zij zich moeten aanpassen.
Ik hoop dat ON een groot succes word.
werd tijd weg met die linkse media betaald door alle Nederlanders afschaffen word tijd voor eerlijk geluid en niet bij alle talkshows de zelfde linkse gasten zonder een echt tegen geluid aan het woord te laten
tpook.nl/2019/11/28/ledenwerfsite-ong...
Als lidmaatschap iets zou toevoegen, word ik ook lid. Tien keer.
Je kunt beter "juist" stemmen. Lid worden van omroep verandert niets en voegt niets toe. Kritische artikelen kun je ook lezen op niet-MSM, zoals GS en TPO.
Nee, juist stemmen verandert wat.
Laat mij niet lachen.
Ik stem al decennia 'juist' en wat levert het op?
Nada, Zilch , Nothing , Nitjewo ,Nichts, Rien, La Shay.
Ik ben heel benieuwd. En gun ze een grote kans.
Het is zo goedkoop dus ik geef het een kans. Niet geschoten is altijd mis.
Ben wel lid geworden, gewoon uit rechts plichtsbesef. Moet iedereen doen vind ik. Nochtans verwacht ik er weinig van. Op dinsdagochtend 2 uurtjes NPO met ach en wee klagen, ik ga er niet voor thuisblijven.
POWNED
40.000 +1. Ben in principe niet tegen een staatsomroep, zolang die maar objectief bericht
Je zult op je wenken bediend worden. Rechtse meuk voor rechtse meuk. Daar zit niemand mee. De omroep-pot wordt er ook niet groter van. Dit wordt geen groei voor rechts, maar wel voor arnold en consorten. Sommigen stoten zich graag vaker aan een steentje. Dus veel kijkplezier als begunstiger..
Het oplichtings meldpunt van GroenLinks is voorbij, ludieke tegenhanger is vuurwerkfederatie.nl/vuurwerkblijezon...
ga snel eens Burgerrechten beschermen en boefjes pakken, je kan het eens gaan proberen overheid!
Net ook hier weer lid geworden. Je zou kunnen stellen dat ik met hagel schiet maar niet geschoten is zeker mis. Hup heren (Man/Vrouw/Weetniet) zonder begin komt er geen eind.
Waarom heb ik het gevoel dat de Sovjet geïnspireerde NPO er alles aan zal doen om Ongehoord Nederland het daglicht niet te laten zien. Het Hilversumse totalitarisme duldt immers geen weerwoord !
Links is ... o zo bang voor het andere geluid, bijna pathetisch. Ieder ander geluid moet daarom gehaat worden. En dat leren wij dagelijks van hun > ... hoe te haten (denk aan Zwarte Piet).
Wat dat betreft heeft men bitter weinig geleerd van de demonisering van Pim Fortuyn. De linkse aanstichters van toen gaan vrolijk verder met hetzelfde recept. Kijk maar hoe zij reageren op de PVV en FVD. Altijd weer diezelfde verdachtmakingen en hetse als indertijd tegen Pim.
Want : wie niet voor mij (de NPO) is, ... is tegen mij.
Powned,WNL.
Helemaal mee eens, daarom hoop ik dat ON massaal wordt gesteund. Al was het maar om een signaal te geven, laten zien dat we het gedram van links zo verschrikkelijk zat zijn. Nog even en dan is alles wat Nederland gezellig maakte verdwenen. Ten eerste vanwege het gedram zoals Sinterklaas en kerst en ten tweede vanwege de beveiliging die niet meer te betalen is zoals kermissen, grote evenementen en concerten.
Wat wil dat ongehoord Nederland dan laten horen wat ik nog niet gehoord zou moeten hebben?
Mja, wat zal ik daar nou op zeggen.
1e.Mogelijkheid: U bent onnozel.
2e.Mogelijkheid: U doet of u onnozel bent.
3e.Mogelijkheid: U bent boosaardig.
Weet u wat.
Ik neem aan dat u bij mogelijkheid 1 hoort.
Lees u het zwartboek van Karskens dan nog eens na.
www.thekarskenstimes.com/weblog/item/...
Voor die 5.72 ook maar even lid geworden. Ook nogsteeds lid van Powned. Het programma Onrecht met Dennis Schouten en Bram Krikke is dat het alleen al waard, ik lach me kapot. Wat een held die Dennis.
als ik de link van ongehoordnederland.nl op facebook probeer te delen, weigert facebook mijn post te plaatsen. censuur?
Yup. Noemen ze link-banning. Probeer infowars maar eens.
Teller klopt niet helemaal denk ik. Op mijn bankafschrift stond gisteren 41k-nogwat.
Ledennummers beginnen nooit bij 0. Zegt niets over de aantallen.
Bij omroep Max begonnen ze wel bij 1. Net als Sylvana overigens...
Net lid geworden.
Dit gevoel had ik toen ook bij Powned, kijk eens wat daar nu van geworden is.
Resultaten uit het verleden.....
Heb hoop.
@lex63 om 16:42
Aantal leden ON! 37739
Vreemd..... zojuist gekeken en de teller staat nu op: 35212.
37866 and counting.
Had het gekopieerd kan dus geen vergissing maken het is nu al 38786 hoop morgen ochtend als ik wakker word over de 40.000
Qua Ongehoord, ik ben lidnr 8000 nog wat.. Qua hondensnotteraars, ik kan hier van eind oktober tot begin februari mijn hond niet uitlaten vanwege knalvuurwerk afstekende tokkies. Dan ben je geen snotteraar, dan heb je gewoon idioot veel overlast door vuurwerk .
Als ON zo slim zou zijn om gelijk die jongens van UP! in te lijven/mee te krijgen, dan zou dit wel eens een klapper kunnen worden.
www.youtube.com/channel/UCKyS3aWsQ2Gj...
Zouden ze gelijk kunnen beginnen met item 94 over Omvolking:
www.youtube.com/watch?v=haf9YMO-GO8&a...
geheel eens met eerste opmerking Hr Roadbl
en zendtijd en online nou ze weten niet hoe snel ze het moeten voorkomen.
Tsja, omvolking.
Daar heb je het al: Het eerste domme complotverhaal.
Geeft een beetje de indruk wat we kunnen verwachten van ON.
Maar ik zet het bier, de nootjes en de chips vast klaar.
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 16:59:
Heb je het filmpje bekeken Beste_D66_Landgenoten?
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 16:59: "Maar ik zet het bier, de nootjes en de chips vast klaar. " Fijn, waar moet ik zijn?
Ik verwacht van een rechtgeaarde D66-er eigenlijk zelfgestookte wijn, stukjes komkommer, glutenvrije worstjes en smoothies
Of Robert Jensen erbij, voor wat ander geluid.
@rechtsdwalendeautist | 28-11-19 | 16:53:
de druifjes zijn wel heel zuur als je hier iets over zegt (zie onder)
En daar is de Groene:
www.groene.nl/artikel/ongehoord-neder...
Valt best mee toch met dat "ongehoord"?
Doodgezwegen worden de oprichters in ieder geval niet.
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 16:46:
Oh, maar de reacties lopen gelijk op met het ledenaantal.
Ze kunnen er nu niet meer omheen.
40.000 betalende leden nog vandaag.
Als je daar niet op reageert ben je de naam journalist niet waard.
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 16:46:
Dat het wel meevalt, is omdat jij alleen maar GS leest :)
Neem bijvoorbeeld Joop, grote voorvechter van de publieke omroep? Ongehoord wordt doodgezwegen.
En op NU, die zogenaamde 'nieuws'site? Precies één keer een artikel aan Ongehoord gewijd. En eentje waar ze de naam Ongehoord angstvallig uit de titel hielden, ongetwijfeld per ongeluk.
Maar ik begrijp het wel, want naast items volledig gewijd aan een kapotgevallen toiletpot, golfers die in korte broek de baan op mogen, valt het nieuws van een mogelijk nieuwe oproep, natuurlijk in het niet.
37739 op moment dat ik het controleerde. Dus nog geen 40.000 maar ik verwacht dit wel vanavond, als het in dit tempo door gaat.
Het nieuws over een nieuwe publieke zender komt steeds vaker in het nieuws. ik lees positieve maar ook steeds meer walgelijke azijn berichten van linkse columnisten in de welbekende linkse media.
Ze kunnen het niet verteren dat er binnenkort een nieuwe omroep komt die de linkse NPO berichtgeving onder de loep gaat nemen en gaat bekritiseren.
De NPO word min of meer gedwongen om met eerlijker nieuws te komen omdat ze anders voor schut worden gezet.
Ik vind dit dan ook een fantastische ontwikkeling waar Nederland al jaren op zit te wachten.
Ik wens Ongehoord Nederland! heel veel succes.
Nog geen lid? doe het even om dit fantastische initiatief te ondersteunen.
Gewoon allemaal lid worden. Open debat.
@Roadblock | 28-11-19 | 15:18: Als je dat zelf niet eens inziet (en nee, dat ligt niet alleen aan de oprichters alleen.) Het lidmaatschap begint steeds meer op een IQ test te lijken, alles onder een IQ van 70 lid worden, nu!.. en u wordt gehoord (LOL)
Ah u bent die van:
"Het wordt niets"
"Er komt geen hond"
Het was even zoeken, want u was blijkbaar te lui om onder de reactie te posten. Enfin.
Mensen die lid worden van Ongehoord zijn dus DOM, en hebben een laag IQ.
Mijn bingokaart is bijna vol.
Nu nog alleen "racistisch".
Dit is bijna net zo grappig als uw opmerking over Sargentini.(Geen Sargettini)
"En je denkt werkelijk dat een Sargettini zich verlaagd (is relatief) om met Karskens in debat te gaan?"
En het antwoord van Padjepejer:
"Er is geen enkel bewijs voor de stelling dat Sargentini zich ergens voor zou verlagen. Is hysterie."
Gaat u vooral door, ik hou van humor.
@Roadblock | 28-11-19 | 16:26:
Die litbyte heeft een IQ van 168. Die heeft het zelf niet meer in de hand. Die is geestgestoord.
@G KOLKS676469474546 | 28-11-19 | 16:39:
"Die litbyte heeft een IQ van 168"
Inmiddels 170. En het stijgt nog steeds!
@piloot47 | 28-11-19 | 17:06:
lol
verborgen agenda is om boos npo mijdend nederland weer aan de npo te krijgen.
Dus geen Joods complot... dat valt dan weer mee....
@litebyte | 28-11-19 | 16:07:
Weet u wie het ook altijd over Joodse complotten had?
@Roadblock | 28-11-19 | 16:28:
Groen Links?
Tot nu toe slechts 38000 mensen van de 17000000 die het linkse geneuzel op de Staatsomroep kotsbeu zijn....
16000000 daarvan hebben geen enkele interesse in politiek en verwante bagger.
Hoeveel van die 17 miljoen zijn kleine kinderen en ouderen die alleen naar de NPO kijken en dit initiatief dus fout moeten vinden? Daarnaast maken allochtonen zo'n 25 procent van de bevolking uit en zullen net als tokkies weinig interesse hebben in deze materie. Daarom is met hen allen eraf een kleine veertigduizend betalende leden in zo'n korte tijd best een redelijk aantal.
It giet o(a)n!
Vraag je wel even om de bON ?
@Shareholder II | 28-11-19 | 15:42: Heb ik ja, via de betalingsbevestiging van iDEAL .
Gewoon al uw familieleden een ON lidmaatschap cadeau geven voor de Kerst. Succes verzekerd.
Zo heb ik bij powned 10 man lid gemaakt, daarna weer opzeggen (voor 10 maanden om zijn) en dan heb je ze 5 jaar op tv voor dat geld. Als je geen lid bent ben je een linkse heulegaar!
Des te meer de ‘kwaliteits’kranten er schamper over spreken des te populairder ON wordt
Mijn steun hebben ze, nou maar hopen dat ze niet binnen een mum van tijd zo’n divers NPO sausje krijgen als Powned!
Ben lid geworden. Karskens is wel wat hindernissen gewend.
Verder een beetje goede TV voor de prijs van een halve maand Netflix is een koopje.
Goede TV ? WNL-II ? Dat weet u nu al ?
Immers, men praat den tok (die toch al pvv stemt) richting pvv? Of lapt Tjerrie ook mee? Absoluut niet self-fulfilling. Dus ga er maar 'ns lekker voor zitten straks. En doe gezellig mee : deze vuist op deze vuist, en zo klim ik naar boven :o)
OT:
Volgens Yougov krijgt Johnson een riante meerderheid in het lagerhuis.
twitter.com/YouGov
Las juist deze klager
www.bd.nl/opinie/oprichters-omroep-on...
Wat hij in zijn onnozelheid niet beseft is dat er 9in dit land nooit discussies op TV zijn.
Bij de NPO is er geen een .Als er gepraat wordt over de "moeilijkere " onderwerpen zitten er 4 of 5 gelijkgestemden aan een tafel en dan wordt er gediscussieerd,zoals ze dat noemen.
Fuck toch of,je hoort maar 1 mening. En dat is die van de pvda,d66,gl soms zit daar het cda en de vvd ook nog bij.
Soms kan er ook 1 met een afwijkende mening bij zitten (want dan zijn ze zogenaamd "balanced"), maar net als met voetbal is het 5 tegen 1 en dan verlies je want de tegenstanders vullen elkaar aan, bij, "redden" elkaar wanneer er iemand vastgeluld is (meestal door op zeer luide toon gauw over een ander onderwerp/aspect te beginnen), etc.
Zouden ze bij ON dus net andersom moeten doen: 5 geleerde koppen die wat aan de migratie willen doen en maar 1 DENK-type.
Het wordt echt komisch nu:
www.bd.nl/opinie/oprichters-omroep-on...
1 grote orgie van op de man spelen.
www.nporadio1.nl/opinie-commentaar/20...
Arend Jan Boekestijn raadt u af geld over te maken. (Proest)
Arend Jan Boekestijn, een grotere likker van de EU-macht bestaat er niet.
Ik las 'oplichters' maar er stond oprichters, haha. My bad.
En daar is het NRC:
www.nrc.nl/nieuws/2019/11/28/ongehoor...
@Roadblock | 28-11-19 | 15:29:
Als er één "journalist" is die uitsluitend de machthebbenden dient is het wel Ton Jan Meeus.
@sprietatoom | 28-11-19 | 15:53:
Hij heeft tegenwoordig een "wisselcolumn" met Lotfi El Hamidi.
Tsja, ik lees overigens van jou geen argumenten waarom die stukjes niet zouden kloppen, het lijkt je al genoeg plezier te geven dat men kritiek hheeft. Gaat je sympathie voor ON verder dan je schoolplein-emotie een beetje te willen rellen om het rellen zelf?
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 16:23:
Heheh, Beste_D66_Landgenoten.
Ik amuseer mij kostelijk om de Pavlov reacties van jouw en de media.
Dat alleen al is mijn geld ruimschoots waard.
Hoe meer leden, hoe luider zal het tandengeknars worden.
Ikzelf verwacht er weinig van eerlijk gezegd, want het op de man speel mechanisme is in de loop der jaren geperfectioneerd, en daarna komt het risico van de assimilatie:
Resistance is futile We are de NPO.
Je snapt alleen blijkbaar niet, dat, hoe harder jij (en de Media) te keer gaan, hoe omgekeerd het effect is, wat je probeert te bereiken.
En dat amuseert mij mateloos.
Oh ja, BTW Johnson staat er uitstekend ervoor in de peilingen.
twitter.com/YouGov Hup Brexit, Hup Brexit.
@Roadblock | 28-11-19 | 16:37:
Ik zie het al: Rellen om het rellen. Het speelbord omgooien omdat je niet kunt winnen, dat werk.
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 16:44:
Nee, Beste_D66_Landgenoten.
Ondanks mijn cynische insteek heb ik nog altijd hoop.
Hoop op verandering.
Hoop op verbetering.
Hoop om vrijuit overal te kunnen zeggen wat mijn mening is.
Als ik die hoop niet had, zat ik hier niet, en zou ik de straat nooit opgegaan zijn, en zou ik hier geen cent voor over hebben.
Nou gelukkig mag je de hele dag je mening geven in dit land. zelfs de gehele dag onzin uitkramen staat je vrij.
Wat er zo verrot is aan de publieke omroep? Rechts mag ze (groten)deels financieren om via de NPO te vernemen wat een kutvolk rechts is. Dag in, dag uit. Om een gezond rechts geluid eens terug te horen dient rechts Nederland wederom de poeplap te trekken. Maar ja, voor het goede doel mensen.
Nee man, iedere rechtse scheet komt ruim aan bod bij de NPO, elke dag weer en kijk eens hoeveel ON nu al in het nieuws is? Dat moet toch in tegenspraak zijn met de bewering dat zij "ongehoord" zijn.
Hoppa , net lid geworden.
Klopt die ledenteller op de homepage? Ik wil ook lid worden en probeer op een mooi rond lidnummer uit te komen.
Goed bezig, padje!
@Padjepejer | 28-11-19 | 14:49:
Ik was 18001. Jammer.
Tja dat is ongehoord, Firefox wil zich niet verbinden met deze website ""Websites bestätigen ihre Identität mittels Zertifikaten. Firefox vertraut dieser Website nicht, weil das von der Website verwendete Zertifikat nicht für www.ongehoordnederland.nl/ gilt."" In Opera gaat het ook niet, schijnt van windows te komen. Censuur begint al ???
Kreeg ook die melding op Safari. Complotje ?
SSL certificaat is weg, staat op localhost i.p.v. Let's Encrypt. Ze zijn even aan het schuiven met servertjes denk ik i.v.m. de hoger dan verwachte bezoekersaantallen.
@ja,diedus! | 28-11-19 | 14:48:
Straks een DDoS aanval uit extreem linkse hoek!
Mijn firefox heeft er totaal geen problemen mee.
Hier ook, Vuurvos @LinuxMintCinnamon weigert pagina te laden.
@Freert Gilders | 28-11-19 | 14:51:
Zou kunnen, gisteren was de site even niet bereikbaar door teveel traffic.
Ben lid van ON, FVD, PVV, Pegida en elke club die in ieder geval probeerd om ons land weer op koers te zetten. Das dan ook het enige wat je nog kunt doen tegenwoordig.
Het begon destijds met de eerste donatie van 50 guldens (echt geld was dat voor de jongeren) aan de CD van Janmaat. En sindsdien zo'n beetje alles wat er nog voorbij kwam. Inmiddels zijn er miljoenen immigranten binnengestroomd dus echt geholpen heeft het niet helaas. Maar zoals je zegt, meer kun je niet doen binnen de mogelijkheden van de wet.
Lid van PVV? Hoe doet u dat?
@Roadblock | 28-11-19 | 15:01: Dat is best apart ja. Misschien bedoelt hij dat hij de PVV 'nieuwsbrief' regelmatig ontvangt maar dat is toch wat anders dan lidmaatschap.
@sprietatoom: Always look on the bright side ; het heeft die immirganten geholpen ;-)
@Halal gehaktbal | 28-11-19 | 15:21:
Die ontvang ik ook, buiten dat ga ik naar de ledenvergadering van FvD zaterdag.
Vergeet die geweldloos protest jongens op het dak van die sharia school niet: identitair verzet www.idverzet.org/
En defend europe, die even gingen praten met de Libische kustwacht met het verzoek die goededoele boten weg te sturen: www.youtube.com/channel/UCwQL6Mcu34L9...
Karskens in debat met muts Sargettini ofzo... ik betaal er graag voor!
En je denkt werkelijk dat een Sargettini zich verlaagd (is relatief) om met Karskens in debat te gaan?
@litebyte | 28-11-19 | 14:36:
Er is geen enkel bewijs voor de stelling dat Sargentini zich ergens voor zou verlagen. Is hysterie.
@Padjepejer | 28-11-19 | 14:43: How Dare You !!
@Padjepejer | 28-11-19 | 14:43:
Hehehe. Enige juiste antwoord.
'Go back to the abyss! Fall into nothingness that awaits you and your master!' litebyte.
Lid geworden. Wie weet helpt het en ze zeggen wel de dingen die ik wil horen.
EUR 5,72?
Da's minder dan een uur parkeren in de parkeergarage van het ziekenhuis in 020 waar ik morgen op controle moet.
Ik ben lid 45171
Waar zit die ledenteller precies?
Linkje?
@Roadblock | 28-11-19 | 15:04: www.ongehoordnederland.nl gewoon de beetje naar beneden scrollen op homepage
@khebtwelgezegd | 28-11-19 | 15:34:
Ah, wat dom van mij.
Bedankt.
Natuurlijk ben ik lid geworden! Een paar uurtjes tv zonder de Vries en Nieuwkerkachtigen en zonder Trump bashen met een clubje gelijkgestemde fatsoensrakkers. Straks ga ik nog doneren ook!
Kan beter geld naar ON overmaken dan naar een politieke partij die nergens mag meedoen.
Eergisteren al een jubelstukje in @NRC over hoe ON al in de eerste dagen hard op weg was naar de dus zeker te halen 50 duizend. Best wat inhoudelijker en positiever dan dit stukje hier...
Oh, dit jubelstukje van die rancuneuze zuurpruim Meeus?
www.nrc.nl/nieuws/2019/11/28/ongehoor...
Ik zie hem en Prem nog zitten bij DWDD toen Baudet won.
@Roadblock | 28-11-19 | 15:39:
Prem, dat is niet eens “een neger omdat het moet”.
Een mededeling op hun publieke Twitter account: "Inderdaad. Het is ongehoord niet normaal zoveel leden als er in zo'n korte tijd zijn binnengestroomd. Maar we zijn er nog niet! Als straks de teller stil blijft staan op 49999 is het misschien wel uw schuld!"
Een dikke middelvinger naar diegene die al lid zijn geworden imo.
Ik krijg ook een beetje het gevoel van "wat Weesie en Castricum hebben gedaan, willen wij ook en als dat ons niet lukt, is het uw schuld"
Geen last van, het is niet mijn schuld.
Als de teller straks op 49999 staat,maak ik er 50000 van oké.
Whatever, ben toch maar lid geworden van de week. Als was het maar om te narren voor die EUR 5,72. Kan ik ook 45 minuten voor parkeren in mijn lieve woonplaats. Dit jaar althans.
Hoezo is dat een dikke middelvinger? Zo voel ik dat helemaal niet -als lid.
Wie zei laatst toch zo mooi; "Het enige dat bij de mens nog evolueert zijn de tenen: ze worden steeds langer."
Wellicht bent u een nieuwe mens. Kijk eens naar uw tenen?
Castricum en Weesie, slap zooitje geworden die 2.. witte wijn zippende elite
Teller nu op 44981
Gelieve een afspraak bij een oogarts te maken en niet achter het stuur te kruipen.
@BubbelWater | 28-11-19 | 13:44:
Ik zou dat bubbelwater uit je hersens laten lopen, net lid geworden en dat is mijn nummer. Zal nu al wel weer 100 hoger zijn
@Nuchternederland | 28-11-19 | 14:07: De live ledenteller staat op 37352 maar dat staat die al een tijdje dus misschien dat ze die eens in de zoveel tijd handmatig updaten.
@Nuchternederland | 28-11-19 | 14:07: blijkbaar is de aanmeldpagina een beetje lek en kun je met foutieve gegevens (zelfs een mailadres als geboortedatum) jezelf aanmelden. Dat zal vast een lidmaatschapnummer claimen (vermoedelijk ook wanneer je niet je contributie daadwerkelijk betaalt). Waarschijnlijk zijn een hoop trolls hierop ingesprongen en proberen dit op deze manier te saboteren. Ik vermoed dan ook dat de ledenteller op de site meer waarheidsgetrouw is. Overigens doet dit ook wel deugd dat het verschil zo groot is. Het zit de tegenstanders van de ON-omroep hoog. Ze dulden misschien geen ON?
Disclaimer: dit is mijn beperkte, analyse welke volledig berust op mijn onderbuiksgevoel.
@LuNaTeeQ | 28-11-19 | 14:59: het nummer krijg je pas als je betaald hebt, op je afschrift.... valt dus niet veel te trollen...
Overigens, ik vrees dat het weer niks gaat worden met die nieuwe omroep, omdat ze de zaken niet voor elkaar krijgen. Ze onderschatten wat er komt kijken om als omroep te kunnen functioneren.
Mijn zegen, en mijn zes Euro, krijgen ze, daar niet van. Maar het zal waarschijnlijk net zo gaan als met de PVV of het FvD: als het er op aankomt, krijgen ze te weinig steun van de kiezers, cq. de kijkers, en heeft het te weinig impact.
Opmerkingen hieronder alsof Karskens en Niemöller gewoon een stelletje afgeserveerde randdebielen zijn, vind ik beneden peil. Het zijn twee jongens die zich door hun eerlijkheid onmogelijk hebben gemaakt bij de gevestigde orde in medialand. Is dat een tekortkoming? Natuurlijk niet! Ik heb liever journalisten die zeggen waar het op staat, dan dat onafzienbare legioen 'journalisten' en figuren bij de tv en de 'kwaliteitskranten' die alleen maar na wauwelen wat politiek-correct is. Van dat soort figuren wémelt het bij de media, waardoor het niveau van de mainstream ook zo bedroevend laag is.
Alle beetjes helpen. Uiteindelijk is de mullticul ook begonnen met de eerste koempel uit Italië. Moet je kijken wat een 'succes' qua aantallen dat geworden is.
En mensen die denken. Nou gaat er wat veranderen. Zeg ik als je lid wordt ga er dan in om die NPO te sarren. Dan kan het nooit tot een te erge telleurstelling zorgen als het toch weer niet blijkt als dat de voorstelling is.Ik word geen lid. Reden : Toch weer 1 van de vvd erbij. En na gisteren heb ik geleerd dat ze allemaal liegen. Eens een vvd-er (tweede kamer clown)blijft een vvd-er(tweede kamer ex clown). Ik hoop dat ze brengen wat ze beloven en wens ze succes. Het zal inderdaad niet gaan meevallen. NPO zal dit keer vermoedelijk niet zingen. Wees welkom.
@tweetybird | 28-11-19 | 14:12: Nog geen 6 euro om de NPO en andere deugers te sarren. Bij de warme bakker krijg je er net twee broden voor. Koopje.
"Opmerkingen hieronder alsof Karskens en Niemöller gewoon een stelletje afgeserveerde randdebielen zijn, vind ik beneden peil."
Karskens misschien minder dan Niemoller, maar die laatste is dat toch zeker wel. Een voor complotverhalen vatbare gesjeesde journalist. Over Niemoller valt weinig positiefs te schrijven of het moet zijn dat hiij ooit hoofdredacteur van Vinyl was.
Als je niks doet gaat het van kwaad tot erger met de NPO. Nu heb je kans dat ze nog inbinden met het linkse gewauwel.
‘n Rechtse omroep, is zoiets niet ongehoord?
In Hilversum vinden ze het nogal gestoord!
Programmamakers denken niet inclusief
Over rechtse mensen, die vinden ze niet lief
Daarom hebben ze Pim Fortuyn ook vermoord
’n Rechtse omroep, voor wie niet wordt gehoord
De gewone man dus, iemand zonder witte boord
Ingrid en Henk, de tokkies zullen kijken
Naar programma’s over verloederde wijken
En eindelijk komen ook EU-critici aan het woord
‘n Rechtse omroep zorgt voor balans zoals 't hoort
Met ‘t linkse geschreeuw dat ‘t evenwicht verstoort
Misschien komt de onderste steen nu wel boven
En hoeven we niet steeds meer Rutte te geloven
Als ze zich anders gedragen dan Weesie ga ik akkoord
Is het alweer sinterklaastijd?
Ja , vroeg het hier al een paar keer maar nooit antwoord op gehad , hoe dat nou precies gegaan is met GS/pow/Weesie en hoe de relatie nu is.
Het wordt tijd om de bakens nu echt te verzetten, straks hebben we een kalief aan het roer en dan gebeurt er de komende 2000 jaar helemaal niets meer. Ongehoord vind ik trouwens niet zo'n sterke leus (veel te slap/lief), Tegengas zou ik al beter vinden.
Anti Zyklon B. Zet je meteen die fascistenroepers schaakmat!
@Hetkanverkeren | 28-11-19 | 13:52: De Duce gebruikte dat spul gelukkig niet. Er wordt enkel 'fascisten' geroepen richting 'rechts' om dat de 'S' in NSDAP voor SOCIALISME stond, de dodelijkste politieke ideologie ever.
Net aangemeld. :-)
Ondanks mijn lineaire tv-aversie in het algemeen maar aangemoedigd door signalen van tegensputterend links in diverse media over ON toch ook maar even lid geworden. Nu al bijna 40.000 leden dus dat moet lukken. Hoop dat links het zwijgen wat meer wordt opgelegd en hoop bovenal op minder beïnvloeding bij komende verkiezingen. Succes ON!
Ik hoorde begin deze week nog iemand in een interview met Karskens denegrerend sneden dat Arnold blij moest zijn als ie er 2000 had gehaald.
Denigrerend sneren, denk ik?
@pvpb | 28-11-19 | 14:05: Juist!
Ben lid en hoop dat we de 100.000 halen als signaal naar de media
Als signaal naar de media?
Als ze 150000 halen dan worden ze een volwaardige omroep. Dus niet zoals Powned slechts 3 uur zendtijd per week.
@Mijn GS nick magnie | 28-11-19 | 13:59:
Moet lukken.
Wat mij betreft doeken ze dat hele omroep bestel op. Er hoeft helemaal geen omroep bij.
ON gaat het verschil ook niet maken!
Er kijken alleen maar steeds minder mensen naar 'traditionele' TV.
Wanneer je met je kritische blik naar de NPO en de commerciële zenders kijkt om 'geïnformeerd' te worden doe je dat in de wetenschap dat het PR en propaganda kanalen zijn waar een politieke / ideologisch, en bovendien ook vaak een financieel gemotiveerde agenda achter steekt.
Nieuws en actualiteit is zelden objectief. Dus natuurlijk zijn ze sturend, en dikwijls onvolledig en zelfs misleidend in hun berichtgeving. Helaas wellicht, maar dit is de norm, zoals deze ook opgaat voor deze website. Hier staat: "je leest niets in de media's over die indrukwekkende aantallen". Toch wel, want GS is ook media en ook hier worden elke dag meer dan 150.000 pageviews gescoord.
Volgens mij gaat het hele punt er juist om dat bijvoorbeeld de NOS als hoofd nieuwsverspreider op de televisie vrij van politieke inmening zou moeten zijn. Ofwel van bedrijfsmatige inmenging. Maar het is dus helaas pindakaas dat dit niet altijd het geval is. Daarom is het fijn dat er een alternatief opgestaan is. En ze kunnen het bij de "media die dit nog niet gemeld hebben" straks ook niet echt meer ontkennen. Of Arnold of wie dan ook van ON straks uitgenodigd wordt bij de DWDD... Reken daar dan maar weer niet op :) Overigens ben ik, nog, geen lid hoor maar ik deel wel de algehele tendens. Al vind ik Nieuwsuur nog wel "enige" vorm van kritiek hebben. Of dit genoeg is dat is dan maar net de vraag.
Als ze ook radiozendtijd krijgen bied ik me wel bij deze aan om goeie plaatjes te komen draaien, geen slechte grappen en dom geneuzel tussendoor, geen kwissen en geen bellers. Bij het aankondigen van de nummers zeg ik geen eeeuh en je kan ook het begin van het nummer tapen, ik houd m'n bek wel.
Deal?
eeeuh, tapen? Is dat weer in dan? Heb nog een paar ongebruikte TDK bandjes liggen, alleen geen recorder meer...
Radio Einstein non-stop.
@Nuchternederland | 28-11-19 | 13:41:
Als die nog in de cellofaan zitten zijn ze geld waard op ebay.
Tapedecks geeft het nog volop bij de kringloop, vaak alleen even de rubbersnaar vervangen en hij doet 't weer. Er is inderdaad een kleine revival van de tape aan de gang, net zoiets als met de elpee maar kleiner. Mensen die hun vergeten bak met bandjes op zolder terugvinden en erachter komen dat bandruis en hogetonencompressie toch ook wel wat bijzonders deden met Axl Rose z'n kraaienstrot. Sterker nog, op de digitale remaster is Axl veel te goed te horen dus lijkt het nergens meer naar, je hebt die vervorming gewoon nodig om het verhapstukbaar te maken.
Leuk dat ze al 40.000 leden hebben gevonden. Maar waarom is het nodig om te zeiken over mensen, al dan niet met honden, die geen zin hebben in knalvuurwerk in november?
Dat heeft toch geen ene moer met elkaar te maken. Bedwing je behoefte om mensen die niet van vuurwerk houden weg te zetten als klagende stukken onbenul, Pritt Stift!
Dat was om de vergelijking te maken met de aandacht die de media.... Laat ook maar, je begrijpt het toch niet.
@Wiezewalakristalix | 28-11-19 | 13:28: tja nou komt Kees over als een klagend stuk onbenul :)
Ik kijk al jaren geen TV meer, is een soort decoratie in de woonkamer geworden.
Vorige keer wel lid geworden van Pwned, maar deze keer sla ik toch echt over.
Een TV een decoratie noemen. Ik ben benieuwd wat er nog meer bij in huis staat en hangt.
@McMarx | 28-11-19 | 13:54:
Voor de jeugd is de tv een soort museumstuk waar je de hele kleintjes voor zet met een dvd van mylittlepony en waar pa en ma uitgeput voor hangen terwijl zij hele werelden veroveren in minecraft ofzo.
Heb je een open haard app?
Goh. TV is hier medium van oa internet, streams dvdtjes en games en de vakantiefoto's. Dat ding heeft hier vanallles te doen.
Is toch een teken aan de wand voor de Mainstream. Die 50.000 gaan ze zeker halen voor 1 jan. 2020. Gefeliciteerd. Ik hoop op felle debatten over belangrijke onderwerpen zoals internationale verdragen, migratie, EU, onderwijs, zorg, de media, de politie, veiligheid en de EU.
Geenstijl als omroep op de NPO zou wel iets zijn. Kennis van zaken en humor. Misschien als jongerenomroep. Want Vara/BNN spreekt jongeren totaal niet aan.
Felle debatten? Moehahahaha! Er komt (terecht) geen hond... ja in verkiezingtijd zal er wel iemand van de VVD/PVV/FvD willen aanschuiven om nog wat stemmen proberen te knabbelen.
Dit wordt niets, mogelijk gaat de omroep al voor de verkiezingen ten ziele - het zelfde type narcisten bij elkaar die dezelfde verhaaltjes wauwelen maar allemaal vinden dat ZIJ het gelijk hebben, dat wordt ruzie.
@litebyte | 28-11-19 | 13:28:
"Het wordt niets"
"Er komt geen hond"
Whahahaha gaat u vooral zo door.
Ik heb zelden zo gelachen.
Fusie BNN met VARA vind ik nog steeds schandalig. Bart de Graaff was geen VARA jongen.
@padbuffel | 28-11-19 | 15:46: Bart de Graaff was een ordinaire vandaal getuige zijn TV-programma toentertijd. Heb ik mij niet politiek correct uitgedrukt? Jammer dan voor alle mensen die iemand met een ziekte en/of gebrek per definitie zielig vinden.
@padbuffel | 28-11-19 | 15:46: denk je dat patriek ermee zit? wordt het leven op andermans euros leven daar vervelender van? het zijn zomaar vragen.
Als het lidmaatschap van GS ook 5,72 koste, dan zou ik wel 5.8 keer lid van GS worden.
Ik ook. Kennis van zaken, jeugdig elan en humor. Geenstijl kicks ass
Zojuist lid geworden.
"Joost en Arnold zijn inmiddels zelf de verzuurde ouwe pijprokers van het internet. Uitgekotst door de mainstream, zoals Marianne Zwagerman treffend duidde in haar BNR-column, maar te reactief geworden om constructief te zijn."
schreef van Rossem gisteren op zure toon.
"Wie wel ontzettend hard aan het knallen zijn in november... de jongens en meisjes van omroep Ongehoord Nederland. Die gaan wellicht in 1 week 40.000 aanmeldingen ophalen. En je leest niets in de media's over die indrukwekkende aantallen. En dat is nou precies waarom Karskens cum suis keihard nodig zijn." schrijft Pritt Stift vandaag enthousiast.
Crisis op de redactie?
Kunt u zich voorstellen dat mensen verschillende meningen hebben en toch met elkaar door 1 server kunnen? Goed om te zien juist, verschillende opinies van 1 redactie, heel wat beter dan eenheidsworst en een a4 met no-go's en voorgeschreven meningen boven het beeldscherm.
@elfenstein | 28-11-19 | 13:17:
Ik snap best dat er op de redactie geen sprake is van kadaverdiscipline, maar ik vind het gezien het onderwerp opmerkelijk hoe verschillend er wordt gereageerd.
De droom leeft kennelijk nog; een eigen melkkoe op het Mediapark. ONGS, GSON, GONS?
@Schoorsteenveger | 28-11-19 | 13:23:
Dat was toch al wel duidelijk, bij Wilders en Thierry topics zie je hetzelfde. Ik zie zo voor me hoe die jongens daar elkaar ook IRL afmaken op wat de ander zojuist getikt heeft. Onderdeel van de sport die ze beoefenen, ik mag dat graag zien.
@elfenstein | 28-11-19 | 13:27:
Op de GS-redactie is vrijheid van meningsuiting.
Dat is niet op elke redactie zo.
@gestoptmetroken | 28-11-19 | 13:34:
Reden waarom wij een kroontje ophebben, denk ik zo?
Reden waarom ik verder geen abonnementen op welke verzuilde dode boom dan ook heb?
Ik ga dan weer geen lid worden van deze nieuwe omroep, ik weiger om nu opeens wél mee te gaan doen aan de faalconstructie die publieke omroep is. Ik hoop desondanks dat het ze lukt, voor hen die het nog interesseert wat er op de "echte" tv te zien is zou het waarschijnlijk wel boeiend zijn. Werkelijk de enige reden waarom ik het wél zou doen is vanwege Peterrrrrr, die vreselijke aandachtshoer zou ik het liefst nergens meer willen zien al was het maar de lokale appie. Zelfs daar niet, dus mag het ook best wat kosten als dat me de garantie geeft dat hij in ieder geval een paar uur per week niet op tv te zien is.
Dan is die 5 euro nogwat eigenlijk helemaal niet veel geld....
Leuk initiatief, broodnodig, maar geen enkele kans op werkelijk slagen. Zie Powned, zie WNL: de zenderbaasjes zijn de baas, en die zijn van de VARA.Zelfs de ooit zo scherpe en rebelse Weesie heeft voor zijn portemonnee gekozen en brengt niets dat écht kritisch is.
Tja, blijkt nu toch dat PowNed het gat niet op heeft kunnen vullen. (als je natuurlijk de broekzakken van de mensen bij Powned even buiten beschouwing laat)
Kunnen of willen?
Nog niets gezien/gehoord in de media over de opmars van Ongehoord Nederland.
Nog heel even en ze kunnen er zelf over berichten.
Beter zoeken dan, de Twitter pagina van @OmroepON helpt u op weg.
NRC schreef eergisteren nog een heel artikel over de ongekende opmars van ON.
Ze zullen een totaalprogramma moeten brengen. Ben benieuwd naar hun amusementsprogramma's, hun muziekkeuzes, kookprogramma's (Koken met Karstens) etc.
@Colin.Fart | 28-11-19 | 13:07
U heeft gelijk. Ook ON gaat 'm niet worden.
Iets met verdienmodel...…..
Focus: 1 nieuws, 2 context, 3 humor. En dat lijkt mij heel juist gekozen.
Over Ongehoord Nederland is zowat in elk medium, van links tot rechts, te lezen. Elke dag deze week. Net als die aandacht zijn ze bij Ongehoord Nederland natuurlijk helemaal niet 'ongehoord'. Alleen scoort dat goed, roepen dat niemand naar je luistert. Karskens en schedelmeter Niemoller hebben zichzelf onmogelijk (en belachelijk) gemaakt. Tsja, dan luisteren er minder mensen naar je.
Zo vroeg al aan de drank ?
In de Telegraaf tot nu toe nada.
In de naam zit het jankverhaal al inbegrepen: Wij zijn de ongehoorden. Ik dacht van niet. Hun verhaal wordt eigenlijk veel te veel gehoord voor de waarde die het heeft.
De onzin van Niemoller over MH-17 grenst aan landverraad, hij schreef er een BUK vol leugens over. De enige sukkel die in het Russische verhaal tuinde over die zogenaamde Oekraiense straaljager. Dan ben je toch geen knip voor de neuas waard als journalist. Domweg de verhaaltjes van RT nazeggen in een boek, dat voer is voor complotgelovertjes. Laten we zeggen: Er zal wel een markt voor zijn.
Daarom ben ik ook oprecht benieuiwd naar wat deze omroep gaat brengen. Opgewarmde complotverhalen? Interessante interviews? Of toch randfiguren met rare praatjes over genetica, omvolking en voorbije filosofen met foute verledens?
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 13:05: Betaalt dat eigenlijk goed? Zo trollen voor de NPO?
@down | 28-11-19 | 13:05: Google 'ongehoord nederland telegraaf', dan kom ik toch artikelen tegen.
Ja dat blijkt ook in de leden aantallen (Proest).
Beste TerMeulenPost (ik heb je hier eigenlijk niet vaak gezien, maar enfin), die reactie van jouw en Beste_D66_Landgenoten maken, dat ik nu al mijn 6 Euri goed besteed vind.
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 13:05: hahaha ja die nepfoto met een gevechtsvliegtuig die op de MH-17 schiet met het boordkanon maar ze er niet bij hadden gedacht dat een satellietfoto de schaal anders is en die 50km verderop zou hebben gevlogen. Ja als die daar in is getrapt dan mag je wel worden uitgelachen.
@Piet Karbiet | 28-11-19 | 13:09:
Ik begrijp je reactie niet. Ik zou nooit "trollen" voor de NPO. Alsof die instelling dat zou doen is een aanname die al bol staat van de complotwap. En nee ik hoef de NPO helemaal niet te verdedigen. Het staat ook los van Niemoller die onzin verkoopt over MH-17. Dat aankaarten maakt me blijkbaar al tot trol. Terwijl je de inmiddels geheel achterhaalde flauwekul van Niemoller daarover zou moeten bekritiseren.
Maar dat is not done hier geloof ik. De rijen moeten gesloten blijven of zoiets. Maar goed, on topic: Als Niemoller straks op die manier op ON zijn onzin gaat verkopen wordt dat nog lachen. Satire voor wie het kan waarderen. Onbedoeld vrees ik, maar dat maakt het alleen maar mooier. Al vrees ik dat een deel van het publiek het nog zal geloven ook. Wat weer te denken geeft over de stand van het land.
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 15:35:
Ik moet altijd lachen hoe sommige BL ers zich zo laten beïnvloeden door de extreem linkse propaganda. En altijd zo hilarisch zuur op alles wat niet past in het extreem linkse denkhoofd...."Ik begrijp je reactie niet" is niet zo verwonderlijk...
@dijkbewaker | 28-11-19 | 15:47:
Mij als extreem-links betitelen. Het komt niet in de buurt. En voor extreem-linkse onzin ben ik ook al niet gevoelig. Maar domheid irriteert me, helemaal als het als het Ei van Columbus wordt gebracht door sukkels, wamee ik niet jou bedoel maar wel een Joost Niemoller. Zijn verhalen zijn zelden onderbouwd met steekhoudende feiten. Al vindt hij zelf van wel, natuurlijk.
Ik ben gewoon lid geworden omdat:
- het kan
- ik het kan betalen
- voor het signaal
Is het ruk, dan is het ruk. Ik hoef toch niet alles te gebruiken, waar ik lid van ben?
Voor die 6 euro wil ik wel zien wat er gebeurt.
Er is geen fatsoenlijke programmamaker die hier zijn naam onder durft te zetten. Dus urenlang gewauwel wat allemaal niet goed is (vaak ook correct) bevestiging wat de meesten allang weten en snappen maar het eigenlijk allemaal wel prima vinden zo.
Dus het wordt een negatieve zeikomroep voor 50 plussers.... zal leuk zijn als ze gewoon hun uitzendingsuren vullen met de oude afleveringen van "All in the Family" dan valt er nog wat te lachen.
@litebyte | 28-11-19 | 13:11: nou dan wil ik Bottom ook weer op tv
@litebyte | 28-11-19 | 13:11:
Ik heb nog wat melk waar ik karnemelk van wil maken.
Mag ik langskomen?, want u heeft de juiste zuurgraad.
@Omebert | 28-11-19 | 13:15: Helemaal top!
@Roadblock | 28-11-19 | 13:16: nou... als u mij al zuur vindt, dan zou ik zeggen, kijk dan helemaal niet mocht ON op televisie komen.
@litebyte | 28-11-19 | 13:23:
De enige reden waarom ik nu televisie kijk is de bekende van Sun Tzu.
Iets voor politici: Ik kijk o.a. Nederlandse TV (principieel geen NPO), betaal in NL belasting, dus ook omroepbijdrage, maar woon niet in NL, mag dus geen lid worden. Discriminatie!
Slechts €5,72 per 12 maanden. Das veul en veul goedkoper dan een premium op GS
Ja maar hier mag je terugzeiken. Ook wat waard.
Toch gelezen in mijn 1 na favo roddelblaadje: fd.nl/opinie/1326148/ongehoord?sectio...
Ybeltje Berckmoes, een backbencher die wegens incompetentie uit de Tweede Kamer werd gejorist en die daarna in de ruif ging schijten waar ze jaren uit gegeten had. Konden ze nou echt niks beters vinden?
Hoog Jensen niveau.... Zo'n labbekakker dat praat alsof ze een hete aardappel in haar keel heeft zitten wil niet zeggen dat je meer bent dan de gemiddelde ruifvreter.
Dus, Berckmoes... ga eens werken trut! Er is een groot tekort aan personeel in de gezondheidszorg, ga daar je stem in verheffen terwijl je in alle haast veel te veel poepluiers moet verschonen door die godvergeten labbekakkerpartij (VVD) waar je vele jaren voor stond.
De schat!
Ach joh die moet ook weer ergens aan de bak.
Klok, klepel of keiharde leugens.
Leest u zich eerst eens wat in, voordat u hier het VVD-media koortje komt versterken.
@Roadblock | 28-11-19 | 13:19: De vijanden van de VVD zijn automatisch jouw vrienden, begrijp ik, ook als ze totaal incompetent zijn.
@bintang | 28-11-19 | 14:01:
Lees uzelf eens wat in over mevrouw Berckmoes zeg ik nogmaals.
Dat heb ik wel gedaan namelijk.
En ik geloof de uitspraken van een leugenaar als Zijlstra niet voetstoots.
Mevrouw was zeer kritisch over immigratie uit arabische landen, waardoor ze door Zijlstra niet op de kandidatenlijst geplaatst werd.
nos.nl/artikel/2157348-vvd-kamerlid-g...
www.ad.nl/binnenland/vvd-kamerlid-zij...
Leest u haar boek eens.
@Roadblock | 28-11-19 | 14:11: Ik ken haar opvattingen. Daar kun je het mee eens of oneens zijn, maar dat staat los van haar totale incompetentie.
@bintang | 28-11-19 | 15:16:
Toon u mij dat eens aan dan.
Hoe weet u dat?
Bent u zelf VVD-fractielid/Werkzaam bij de VVD afdeling voorlichting misschien?
Hoe kan iemand 5 jaar gemeenteraadslid zijn, en dan neergezet worden als totaal incompetent fractielid?
Ik ben benieuwd.
De VARA moet nu zo snel mogelijk worden opgeheven. Die hebben met hun linkse propaganda dit land al genoeg onherstelbaar leed toegebracht. Feministe Sonja Barend bijvoorbeeld, die als het gaat om uithuwelijken, eerwraak, hoofddoekjes bij moslima´s etc. ineens oorverdovend zwijgt. Jack Spijkerman die met zijn populistisch gewauwel wanhopig probeert linkse meiden te versieren en daarom de invasie van wilde moslimstammen toejuicht. Marcel van Dam, die ook al ineens in alle talen zwijgt over de puinhoop waarvoor hij mede verantwoordelijk is.
Er is geen sprake van islamisering riep de VARA, zet de grenzen maar wagenwijd open. De rest is bekend.
LOL, wat doet u hier nog in dit linkse land?
@litebyte: als uw huis volstroomt met visite dat moeite heeft zich te gedragen en schijt heeft aan uw commentaar hierop, verlaat u dan ook uw huis? Waar woont u, er is tenslotte woningnood. Mijn buren komen vast graag even op visite.
@GWB | 28-11-19 | 13:06:
Precies, bovendien zijn linkse idealen alleen uitvoerbaar als je op een rechtse partij als de PVV stemt.
@K. Westergaard | 28-11-19 | 13:31:
De PVV is verre van rechts. Midden-links, eerder. Enkel hun standpunten over immigratie en islam zijn niet echt in een hokje te plaatsen dus doen we dat voor het gemak maar rechts noemen en 1 stap verder: extreem rechts maar daarmee is die partij nog lang niet rechts als geheel.
@elfenstein | 28-11-19 | 13:35:
dat weet ik, maar om dat litebyte uit te leggen, ben ik een hele middag bezig.
Lidmaatschapsnummer van ON 40.512
(Gistermiddag ;)
Dat ben ik !!
Hij gaat lekker, mensen.
We gaan de zure linkse kliek nóg nerveuzer maken
Teller nu op 37.096.
Voor nog geen 6 euro heb ik mij nu al kostelijk vermaakt.
ook raar
op hun website geeft de teller 37.113 aan?
Statistisch is het percentage opportunisten ongeveer 20%. De markt op raar-rechts wordt alleen maar dunner. De kans dat deze lieden een beslissende post gaan innemen is naar mijn inschatting 0. Kijk naar Wilders. Een ervaren politicus. Zijn resultaten zijn nul. Hij schreeuwt aan de zijlijn terwijl de kudde verder trekt.
@Joost2B | 28-11-19 | 13:04:
Nr 37.162 cést moi
... toch bijna 50 leden in 6 minuten...
@Joost2B | 28-11-19 | 13:04: Lid nummers hoeven niet perse aansluitend te zijn. Waar blijven die nummers dan? Half/niet afgemaakt aanmeldingen.
Knap is dat, vooral dat de ledenteller op hun website momenteel 37.359 aangeeft.
Amen. Keihard.
Waarom kan Karstens geen werk meer vinden? Zal het iets te maken hebben met zijn persoonlijkheidsstructuur? Wellicht krijgen ze een genoeg leden en een paar zetels. Daarna valt de boel in elkaar. Kijk naar LPF, FvD, TON, etc. Geert Wilders is de uitzondering. Maar hij is met zijn tiental-jarige ervaring inmiddels ook een onderdeel van het 'kartel'. De realiteit is dat deze lieden in mijn bedrijf niet een fractie kunnen verdienen dan nu als Backbencer: kortom, nutteloze parasieten.
Waarom ben jij een marxist? Heeft het te maken met je alcoholisme?
Je bent er wel helemaal bij, met je vergelijking met politieke partijen?
@Redshirt; Haha! 'wishful thinking' noemen ze dat... U bent aan de verliezende kant maar heeft het nog niet in de gaten... Tot over een paar jaar...!
Karskens was jarenlang een uitstekend oorlogsjournalist die ECHT aan de frontlinie stond ipv er 20 km vanaf met een helm op standaard verhaaltjes op te lepelen voor de journaalkijkers waar je niemand mee raakte...
Hij heeft ook goed door dat nieuws grotendeels wordt bepaald en niet gemaakt.
Maar hij is wat te ver doorgeslagen, dat is jammer. Je zal ok zien dat ON geen lang leven is beschoren, er zitten veel te veel gefrustreeerde narcistusche 'ikke' personen in, die allemaal denken het te weten, geen eenduidige visie. losstaande van links of rechts geluid.
Als je kritiek levert op het systeem ligt je er snel uit. Hij is niet de enige. De enige kritische VS journalisten zitten bij RT. Omdat ze in de mainstream gewoon niet uitgenodigd worden.
@litebyte | 28-11-19 | 13:05:
Inderdaad jammer. Ik had Karskens hoog zitten, vooral in zijn tijd als frontjournalist. Mooie stukjes die de vinger vaak op de zere plek legden. Maar hij ging zich steeds meer als orakel gedragen. Dat was jammer. Daarna werd hij een zurige vent die steeds raarder praatjes ging verkopen over zijn ex-collegas.
Man, man die linkse reflexen. Jullie hebben het zelf niet door.
Iemand begint een omroep die links niet zint, en onmiddellijk wordt de aanval op de persoon ingezet.
Agitprop door en door.
Beste Red shirt.
Hoe harder je dat gebruikelijker liedje, wat links bij Pim Fortuyn, Wilders, en Baudet ook ingezet heeft zingt, des te meer weet in dat mijn 6 euri goed besteed is.
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 13:11:
Ik heb nog niet meegemaakt dat je zo openlijk zit te liegen hier Beste_D66_Landgenoten.
Jij had Karskens helemaal niet hoog zitten.
Ik weet nog goed hoe je hem af zat te zeiken toen hij dat zwartboek NOS indiende.
Wat voor bedrijf heb jij dan? Een deugfabriek voor al uw PC-meningen?
@Roadblock | 28-11-19 | 13:27:
Vroeger wel. Maar na dat Zwartboek niet meer. Wat een hetzerige rancune sprak er iut dat verhaal. Op elk slakje legde hij een berg zout om zijn gelijk maar te kunnen halen. Een wat zielige vertoning.
En als drie personen een omroep starten, met een klaagverhaal over niet gehoord worden, dan ga je eens kritisch kijken naar die oprichters, nietwaar?
Karskens heeft destijds een aantal Nederlandse SS'ers achter de vodden aangezeten en dat is hem waarschijnlijk niet in dank afgenomen omdat het opkomende islamo-fascisme mogelijk ook doelwit zou kunnen worden van Karskens. En dat willen wij toch niet in ons islamo-collabo-deug-landje?
Zou dat de grote meerderheid zijn die wel een zwarte piet wil?
LOL!!
Ik denk de "ons" uit "Nederland is van ons"1!!!1
@Superior Bastard | 28-11-19 | 12:53:
Nu wil ik het weten! Wat is dat toch met die uitroeptekens en het getal "1" er tussen? Welke bezweerderij heb ik gemist?
Hee
@wilfredgenee
Hier een trouwe VI-kijker van het eerste uur.
(Wilfred-fan, nóg wel).
Wanneer jij zondagavond de oprichter van
@OmroepON aan tafel hebt, zorg je er dan wel voor
dat je weer een tribunaaltje inricht ?
4 tegen 1 ... zoals afgelopen zondag.
@thierrybaudet
U weet wat een hashtag is? @tja...
Ik heb me zojuist afgemeld.
Goed nieuws! Bedankt!!
Je bent ook wel een stoute doerak hé?
Je hebt mijn dag gemaakt kuif. Dankzij jou is ON! nu in ieder geval geen VVD66 omroep. Wil je je VVD66-vrienden vragen hetzelfde te doen?
We gaan u niet missen.
Zojuist lid geworden. Waarom weet ik ook niet, maar allah, wat dondert het, die € 5,72?
Jup, lid geworden
5 euro nog wat.
Een habbekrats
Pritt, jij bent de hoeksteen van Geenstijl, ik denk ik zeg het maar even.
Samen met Spartacus overigens.
Alleen schrijft de één Nederlands en de ander in het Nederlands.
Spartacus is taalkundig echt een drama en zijn preoccupatuie met vage figuren en trends uit de VS spreekt me ook niet echt aan.
U preoccupeerd niet vaak lees ik...
@Superior Bastard | 28-11-19 | 12:51:
Hoe is het trouwens met de verslaving van die Peterson? Niks meer over gehoord, ook niet van Spartacus.
Heb mij ook aangemeld.
Ik ook!
Laten we eens proberen objectief te zijn.
Als je voor je werk overdag vak in de auto zit, radio 1 aan, als je dan moe ,
's-avonds voor de TV zit en je vindt echt, dat bijna alles wat het journaal, eenvandaag, nieuwsuur, de Amerika -anti Trump - correspondenten (o. a.met die slijmjurk van een schoonzoon van mevr. Pelosi, de heer Michael Vonk !),
Pauw, Jinek, de linkse RTL cowboys, aan vooringenomen, partijdig en vooral links eenzijdig "nieuws" etc. aan ons wordt gepresenteerd is bij ons Netflix een uitkomst gebleken.
Wij wilden niet marxistisch telkens gehersenspoeld te worden, omdat elke objectiviteit ontbreekt en we zelfs soms expres foutief voorgelicht zijn. Voorbeelden te over.
Daarom zijn wij allemaal voor € 5.72 per jaar, lid geworden bij de nieuwe omroep Ongehoord Nederland ON, Dat is écht noodzakelijk.
Doen hoor nu, de NPO en de elke dag overal centjes opstrijkende Peter de Vries "doen het al in de broek".
Prima idee van Arnold Kerskens om aan die "ons kent ons"kliek in Hilversum een einde te maken.
Op naar de 50.000 en meer !
herstel: Michael Vos.
Ook de herhalingen 's nachts: Alleen VARA en NPO propaganda en ook de primi-time programmering: compleet opgeëist door NOS/VARA op alle 3 de zenders.
It goat on!
.
Ik was overigens ook al lid van het muziekblad Vinyl van toenmalige directeurtje Niemoller. Nog een mooie flexi single aan overgehouden van ... The Smiths. London. Heul veul waard nu. Deed de redactie erbij stopen in de kelder van Paradiso. Ouderwets handwerk.
Een zender die Peter r. de Vries - vrij is verdient ongezien en ongehoord alle lof. Mij zal het m'n reet roesten, want ik ontvang helemaal geen tv kanalen.
Een omroep met een hoog Jensen 'niveau' verdient helemaal geen belastinggeld.
Ga lekker commercieel zou ik zeggen.
@litebyte | 28-11-19 | 12:52: en de VARA of HUMAN dan? Dat is precies het tegenovergestelde.
@litebyte | 28-11-19 | 12:52: doe maar een gelijk speelveld voor iedereen. Dus allemaal commercieel en 1 staatszender. Maar ja dat durven ze bij de NPO niet aan. Gratis geld is toch errug makkelijk.
@Julianalaan | 28-11-19 | 13:21: Het gaat erom dat dit soort rechts narcistisch 'gespuis' altijd krijsen dat ze tegen de staatsruif zijn, probeer dan zelf onder valse excuses van niet gehoord ook niet uit die zelfde ruif te vreten.
@litebyte | 28-11-19 | 14:41: Wanneer het huidige concept niet verandert en bijvoorbeeld het budget/begroting gelijk blijft, dan zorgt zo'n extra speler er ook voor dat de overige partijen ook minder krijgen idvv budget/zendtijd. Daar is op zijn minst ook wat voor te zeggen. Buiten de zoveel andere redenen welke ik ook al heb.
Ik ben en blijf ongehoord. Ik heb me dus niet aangemeld.
Heej psst, clandestien zendertje kopen? Komt enorm ver, kunnen ze je allemaal horen.
Anyway, kwestie van tijd voordat Dijkgraaf en Roos hierbij betrokken gaan worden en het hele spulletje weer eens schromelijk gaat mislukken.
Heerlijk, uw linkse opgewektheid en positieve kijk op alles wat niet links is.
Verhip! Dat is ook nog een mogelijkheid ja!
Vaak eindigen dit soort initiatiefjes in sneue ranzigheid of overbodige schijtlolligheid a la Powned. Breng dan ook eens een welbespraakte kwaliteit.
Het worden er vandaag wél 40.000 Nederlanders die iets anders willen dan een staatsomroep, die ons in de maling nemen !
"Een paar jaar geleden.." klinkt altijd zo vergezocht.
Dat is het dan ook.
Om daar dan de noodzaak voor een marginaal omroepje voor beroepsklagers aan op te hangen, komt niet zo sterk over en geeft tegelijkertijd een verhelderende blik hoe een gemiddeld onderwerp van die omroep gebracht zal gaan worden.
Weesie van Powned had al in een interview gezegd dat deze nieuwe omroep vele obstakels tegen gaat komen en om aan de huidige eisen te voldoen kan het zijn dat ze zich moeten aanpassen. Zo zou de nieuwe omroep moeten samenwerken met een andere omroep. En als je er dan nergens bij past....
Heerlijk als je alleen hiermee al aantoont dat het mainstream nieuws niet deugt.
Verder worden de stukken al in stelling gebracht.
Karskens moet beschadigd worden.
Een heel zuur artikel in Trouw van Lex Oomkes:
www.trouw.nl/opinie/ongehoord-nederla...
Peter R de Vries gaat tekeer omdat ON gezegd heeft een Peter R de Vries vrije omroep te willen zijn.
panorama.nl/entertainment/peter-r-de-...
panorama.nl/entertainment/peter-r-de-...
Ondertussen prikken de meeste mensen er wel doorheen en maakt de msm zich weer totaal ongeloofwaardig, uiteraard van uw eigen belasting centjes
Genieten ja. Vooral die verzuurde kop van Peter
Paniek! Daar verdwijnen al die linkse baantjes.
Lex Oomkes, mislukte columnist met veel taal- en stijlfouten -
Juist vanwege zijn waardeloze columns heb ik mn abonnement bij Trouw opgezegd.
Stuk van Oomkes gelezen, wat een beslagen bril heeft die man.
Hij stelt dat de media na de vermeende (!!!) missers bij Fortuyn nu juist voornamelijk de kant van de PVV en FvD belicht.
Wat een onzin. Onvoorstelbaar dat hij dat discussieloos kan plaatsen.
@Nuchternederland | 28-11-19 | 13:27:
Helemaal niet onvoorstelbaar. Zo denken die lui echt en menen dat iedereen het met ze eens moet zijn, anders nazi. Zo rolt links in de media, al decennialang.
@elfenstein | 28-11-19 | 13:40:
Scherp gezien Elfenstein.
Het Pavlov mechanisme waarmee onmiddellijk door die kliek op de man gespeeld wordt, blijft mij verbazen.
Een oud bijbels gezegde is:
Aan de vruchten kan men de boom herkennen.
Dus: Als het niet deugt stort het vanzelf in elkaar.
Onze Lieve Heer had kennelijk buiten het begrip subsidies gerekend.
Enfin, we hebben hier op GeenStijl gelukkig een paar kanaries in de mijn zitten, die net zo reageren als de zittende (linkse?) kliek bij de media.
U weet wel wie ik bedoel.
Als die schuimbekkend gaan reageren, dan zit ik goed.
Roeptoeter Lex Oomkes, die Karskens ervan beticht een roeptoeter te zijn, is het altijd dominant aanwezige, luidkeelse Trouw-icoon uit de jaren '70.
Hij heeft het onder meer over "De VERMEENDE missers die de media maakten bij de opkomst van Pim Fortuyn", het helderste bewijs dat ie het nog steeds niet wil snappen.
Denk toch wel dat Prof. Drs. G.B.J. Van Frikschoten blij zou zijn geweest met dit initiatief!
De held die daar indertijd in zijn uppie stond te protesteren met die megafoon.
Rust zacht.
Yep. RIP Frik. Blijft een raar auto-ongeluk. Stadhouderskade. Op weg naar zijn baantje als postbezorger.
@Piet Karbiet | 28-11-19 | 12:48:
's Morgens heel vroeg terwijl er geen hond op straat was. Ik blijf het ook erg vreemd vinden.
Suggestie: een combi-abonnement Geenstijl/Ongehoord Nederland? Met een beetje korting zodat ik het ook kan betalen?
Bij voorbaat dank!
Mee eens, nog liever: Geenstijl / Ongehoord Nederland / FvD!
Bij voorbaat dank.
Abonnement kost maar €5,72 per jaar
@Ron van Zon3948 | 28-11-19 | 12:44: Financieel heb ik nog geen nagel om aan m'n kont te krabben, dus zonder die korting red ik het niet. Want bier is echt niet gratis tegenwoordig.
@biebop | 28-11-19 | 12:41: Geenstijl/ Ongehoord Nederland/ Lijst Femke Merel van Kooten-Arissen.
Got milk?
@Hetkanverkeren | 28-11-19 | 12:51: Memke Ferel wil ik wel even flink de lijst opduwen.
@Hetkanverkeren | 28-11-19 | 12:49:
Als je 31 ml Aldi bier minder per dag drinkt, heb je het er al uit.
De Hernieuwde Zuilengalerij van het NL anno 2019 begint steeds sneller vorm te krijgen.
Alles is gepolitiseerd. Iedereen is een kamp aan het kiezen en de loopgraven aan het uitdiepen. Maar komt goed onder de bezielende non-leiding van de onzichtbare en vergeetachtige mens Rutte.
Maar uhm hoe werkt dat nou? Als je van Robert Jensen hoort dat zijn talkshow door de omroep wnl wordt gesteund. En door een zender baas wordt geblokt dan gaat er toch iets mis? Als omroep moet je toch gewoon zendtijd krijgen, door een zender baas ingedeeld prima of gewoon een planner die een stukje minder betaald krijgt. Maar waarom houdt deze baas zich bezig met de inhoud van een omroep? Dit zou inhouden dat de omroepen overbodig zijn en eigenlijk elk productie bedrijfje bij een Nederlandse zender hun pilot/idee kunnen aanbieden/pitchen. Das misschien ook wel een stuk goedkoper. Een slordige 800 miljoen die deze kliek op slurpt is echt ziek... das gewoon per dag.... bijna 2,2 miljoen omg..
Er begint een lichtje te branden bij u?
Lid zijn van welke omproep dan ook is een grote grap. Ze kopen hun formats allemaal in bij een paar grote en wat kleinere bedrijven die slechts 1 taal spreken: hoe pakken we zoveel mogelijk poen met gebakken lucht die mien dobbelsteen leuk vindt?
En daar zitten godweet hoeveel opvreters tussen die je allemaal moet omkopen om een gunstige slot te krijgen op de drie npo's.
1 grote slangenkuil, medialand. Wat je er nog moet is me ook een raadsel, behalve geld pakken dan, voor échte impact, voor échte kijkersaantallen die ook écht geinteresseerd zijn in je verhaal moet je allang niet meer op traditionele media zijn. De tv is alleen nog maar een groot scherm voor content binnenkort, waar die content vandaan komt maakt niks meer uit maar van de klassieke omroepen zal het niet zijn.
"Openheid, lef, vrijheid en humor", ohjee, dat wordt moslims bashen.
humor + moslims = ?
Ik ga gewoon dit reaguursel uit het vorige topic dat mij heeft overtuigd hier schaamteloos onder plakken:
Heeft het zin? Mwoah. Maar iedere minuut zendtijd die ik van die linkse NPO af kan pakken is me zeker 5€ waard.
h/t @luxot of zo iets
Dat wordt een flinke kostenpost. Iedere minuut a €5....
Vraagje: trok Van Rossem het niet meer of is hij van het dossier afgehaald?
Hoe van Rossem hier in staat is te lezen in dit topic:
www.geenstijl.nl/5150767/hoe-on-nodig...
He hoho! Ook plurformiteit bij de redactie van dit blog. Daarom komen velen hier graag, waaronder ondergetekende.
Ik ben dus zo'n hondeneigenaar (Leuke kruising Westy en Teckel van inmiddels 13 jaar) die wel soms last heeft van paupers die het sensationeel vinden om zwaar illigaal vuurwerk in de buurt van mij en mijn hond te gooien. Het laffe eraan is, dat ze dit van hun balkon doen op drie etages hoog. Dikwijls niet westerse verrijkingen van onze cultuur. Maar wel bang dat ik ze met mijn 120kg amateur kickboks postuur het licht uit de ogen begin te slaan. Hetgeen ik ook letterlijk zal doen als ik ze te pakken krijg.
Hear hear
@AkoPower | 28-11-19 | 12:34: Goed zo.
In één week 40K? Neuhh..
Hoorde dat Unilever al reclameblokken aan het inkopen is. Voor blanke vla en witte muizen.
Ik vraag me af hoe GeenStijl hier nou werkelijk instaat. ON lijkt te gaan doen wat PowNed beloofde.
Yeah, of BNN, ook zo goed gelukt dat tegen de gevestigde partijen aanschoppen. Bart de Graaff ligt te tollen in z'n urn. Je kan het vergeten, het medium tv is op sterven na dood, de kastelen zijn hoger dan je voor mogelijk houdt en niet meedoen is opdonderen. Je wordt gedwongen te fuseren met je vijanden, invloed van alle kanten tot je net zo zielloos en monddood bent als de rest.
Hooguit kan je nog wat ludieke grappen maken onder het mom van rebelsheid maar echt serieus moet dat niet worden want dan ben je af.
ON lijkt te beloven wat Powned ook beloofde.
Heb ik reeds eerder beantwoord met de opmerking dat de suggestie erin besloten ligt alsof die jongens van PowNed een keuze hebben. Het zijn gewoon ééndimensionale jongens van de straat. Kroegpraat. Intellectuele capaciteit hebben ze niet. Overleven is het adagium. Daarin zijn ze best goed overigens. Leuk voor zichzelf. Wij hebben er niets aan.
Toen het erop aankwam liet van Castricum zich wegsturen door een kwade professor Kinneging die hem dreigde met geweld.
Het was natuurlijk wel meegenomen om er achter te komen dat die professor Kinneging in de zogenaamde wettelijke filosofie eigenlijk het straatschoffie was. Ik meen dat die clown in Leiden doceert.
Point in case: volgens mij zijn die jongens en meisjes bij ON op een missie, hebben ze de organisatie capaciteiten, de intellectuele capaciteiten en de gave van het woord.
Ik heb er vertrouwen in. En ... hen helpen kunnen we natuurlijk altijd. Er lopen hier toch een behoorlijk aantal slimme en competente jongens en meisjes rond.
wettelijke filosofie is natuurlijk rechtsfilosofie.
@Superior Bastard | 28-11-19 | 12:43:
"ON lijkt te beloven wat Powned ook beloofde."
Nou IB, leg mij nou eens uit, waarom jij bij voorbaat al tegen deze omroep bent, en hem nu al verdacht probeert te maken?
Hartelijk dank, namens Ongehoord Nederland!
Graag gedaan Arnold.
Wat serieus wel nodig is: direct voor of na de schertsvertoningen die “NOS journaal” heten, meteen een nieuwsuitzending die het echte nieuws brengt. Het lijkt wel of het elke dag erger wordt bij Gelauff en co. Dat je bijna gaat terugverlangen naar Hans Laroes.
Frits Thors
Wie geeft er nou geld uit aan een radiozender waar alleen aan de rechterkant geluid uitkomt? Sowieso doe ik alleen mee als Kolonel Kaas wekelijks een toespraak doet van minstens 5 uur.
Ik eis minimaal 28 uur per dag, anders ben ik bang dat mijn punt niet over komt.
@Kaas de Vies | 28-11-19 | 12:38:
Gesproken als een échte megalomaan! Daarom dus. Laat ze maar een aanbod doen. tot die tijd: no deal.
@Kaas de Vies | 28-11-19 | 12:38: Wat Fidel de Vies zegt.
@Kaas de Vies | 28-11-19 | 12:38: u bent echt de broer van Ether R de Vies?
Lid worden van een omroep... zo 20e eeuw...
't Gaat nog niet eens zo zeer om de omroep 'an sich' (sorry, kon mijn duits niet onderdrukken) ... 't gaat om het signaal dat je met jouw lidmaatschap afgeeft
@Ron van Zon3948 | 28-11-19 | 12:32: .. abonnement kost maar €5,72 per jaar
Ik wil gewoon met ideal betalen en geen incasso. Is toch niet meer van deze tijd?
Dat kan gewoon wel. Ik Heb Met iDEAL betaald.
ehhh? ik ben gisteren lid geworden en kon gewoon met Ideal betalen. Het is me wel wat waard, als ze beloven echt PeterRdeV-vrij te zijn...
Kan met iDeal ook.
Kan met Ideal hoor.
Zat u niet op een fishing site?
Bij de MSM, NPO etc is men niet zo gecharmeerd van iedere poging tot ondermijning van hun duurbetaalde feestje......... dat zou je toch moeten weten Pritt.
Dan ga ik eerst ff PowNed opzeggen
Bestaat powned nog dan ?
Uitsluitend schriftelijk op te zeggen!!
Wie heeft er uberhaupt nog een printer, ik niet noch thuis noch op kantoor.
Wil me net inschrijven maar voordat ik op verzend druk besluit ik toch even de algemene voorwaarden te openen staat dit er:
Lidmaatschapsduur en opzegging
Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd tot wederopzegging. Lidmaatschappen kunnen uitsluitend schriftelijk worden opgezegd, minimaal 2 maanden voor het einde van de lidmaatschapsperiode.
Is email niet ook schriftelijk dan?
Anders stuur je een fax.
@Eierbal-is-fijn | 28-11-19 | 12:24: Nee ik stuur ze een printer.
Ze kunnen jou wel missen als lid denk ik. Zo iemand die bij ieder wissewasje aan de telefoon hangt.
Ook een hekel aan organisaties waarbij je je wel kan aanmelden via 3 muisklikken maar je hemel en aarde moet bewegen om er weer van af te komen.
Misschien komt het als een openbaring, maar schriftelijk kan je ook met een pen doen.
En ga nou niet jammeren dat niemand nog papier heeft.
O nee! Misschien betaal je dan volgend jaar wel wéér 6 euro! :O
@2voor12 | 28-11-19 | 12:31: zoals.alleen telefonisch opzeggen, "weet u het zeker meneer... Maar ik heb nog een moo aanbod voor u!"
Schriftelijk is vaak ook per email.
@ON : Ik wens alleen lid te worden van organisaties die de inlogpagina met een degelijke achtergrond illustreren (zoals bijv. GeenStijl). Zonder dat, (cq de 4 B's, in smakelijke arrangementjes) kunnen jullie fluiten naar Mr Sappie's lidmaatschap.
Gaan ze natuurlijk onmiddelijk doen om uw 5 Euri te bemachtigen (Proest)
Doen ze al ergens wat latem horen/zien dan? Ik kan op hun site niks vinden. Schijnt dat eind van het jaar vele frauduleuze sites worden opgezet om je geld af te trochelen. Ik trap er niet in.
Ah, ze moeten eerst wat laten zien/horen, voordat u betaalt zodat ze iets kunnen laten zien horen. Justem.
En dan suggereert u ook nog dat het een frauduleuse site is.
Goh.
Ben heel benieuwd naar deze omroep! Zou het leuk vinden als die er komt. Met name omdat we dan een opener debat gaan krijgen over zaakjes die nu in de krochten van het internet blijven hangen, zoals de idiote complotverhaaltjes van Joost Niemoller. Tijd dat die man in alle openheid van de publieke zenders zijn idioterie kan laten bekijken.
En dan kijken hoe lang het duurt, voor er weer eentje probeert met een grote zak geld ertussenuit te knijpen of ruzie krijgt met de andere ON-ers. Ik denk een paar maanden, hooguit.
Nou, nou Beste_D66_Landgenoten, de zurigheid en het wensdenken loopt er weer van af.
Als je het echt leuk vindt dat ze er komen zoals je zegt, wordt dan lid.
Zoals ik, mijn vrouw, en mijn dochter.
@Roadblock | 28-11-19 | 12:50:
Arme dochter.
Moest ze nou echt lid worden van Oorverdovend Nederland?
Die jongens worden toch de hele dag al gehoord en aan hun bizarre onzinverhalen kan dat niet liggen, eerder aan de kramp van normaal omroepland om vooral maar niet het verwijt te kunnen krijgen niet te willen luisteren naar onzinnige rechtse praatjes.
Want dat is het: Iedere week, zo niet iedere dag, is er wel een discussie / item / docu op internet met / over Baudet, Wilders, Johnson en andere orakels van de rechtse jongens en meisjes. Dat "ongehoord" is een beetje misplaatst, gezien de aandacht die deze lieden al krijgen voor iedere natfte scheet die ze laten.
Oh en dan vergeet ik nog Ybeltje!
Arme Ybeltje.
Ook nu weer Ongezien
Jouw afkeuring is voor velen een extra reden om lid te worden ga vooral lekker door.
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 12:58:
Je vind het dus helemaal niet leuk.
En als het bizarre onzinverhalen zouden zijn, en onzinnige rechtse praatjes, zoals je nu al blijkbaar weet, waar maak je je dan zo druk over?
Dan zakt het vanzelf in elkaar.
@bijna_raak | 28-11-19 | 14:26:
Ik vind het prima. Hoe eerder ON op de buis is hoe beter. Dan gaan we het allemaal live meemaken. Bier, chips en nootjes. Ik zit al klaar.
Alleen als er een flux-capacitor van 1.21 JiggaWatt inzit.
En kogelvrij glas dat tegen echte kogels kan.
Of gaat dit over iets anders?
Great Scott!
Overigens hebben ze het altijd fout gezegd in de film; het moet natuurlijk Gigawatts zijn... ;)
Als het maar niet weer zo een zakkenvullen-scam word als Powned.
Waarschijnlijk wel maar het geeft wel een signaal naar weldenkend NL.
Ongehoord Nederland... en Onbekeken natuurlijk. Denk je nou echt dat de doelgroep opeens wel TV gaat kijken? Die zitten niet voor niets massaal op Twitter. Ik voorspel dramatische kijkcijfers waarbij zelfs de talkshow van Jensen op RTL nog een succesnummer bij zal lijken.
Dit is gewoon een herhaling van de Powned staatsruif cashgrab. Maar hey, het lijkt te lukken, dus welkom bij de MSM, ON. :)
Ik heb mijn scepsis.
Maar ik heb al waar voor mijn geld omdat ik Peter R De Vries nu al zie fulmineren.
Het is niet voor de eigen doelgroep. Die weet hen toch wel te vinden. Maar om het geluid dat deze groep belangrijk vindt bij de VVD66GLCDAPVDA stemmers te brengen. En om daarmee de bewustwording binnen die groep op gang te krijgen.
Veel airtime voor Greet, Jensen en de menschen rond de Hiddemeister. Kijkon.
Alleen demense die lapten moeten kijken. De rest behoudt de zaterdagochtend vrij naar eigen indeling.
Hulde! Nu hopen dat op rechts elkaar niet constant afgevallen wordt
Állemaal russische troll-accounts. Kasja zegt het, dus is het zo.
Tnx, ook lid geworden.
Hopelijk gaat dit effectiever werken dan het "mening-van-de-dag" GeenPeil.
(Ja, ik weet dat ON geen politieke partij is)
Laten we allemaal gaan helpen om Shula eerlijker te maken...
www.volkskrant.nl/cultuur-media/links...
Wie volgt?
"Ja, ik weet dat ON geen politieke partij is"
Media is in principe een hogere machtsvorm dan een politieke partij.
Dat hebben de linkse partijen goed geregeld. Wie de media in handen heeft, heeft de macht.
Eerlijk gezegd ga ik waarschijnlijk geen enkele aflevering kijken van deze nieuwe zender. Maar het feit dat de usual suspects nu helemaal op tilt lijken te slaan was voor mij genoeg reden om 6 euro neer te leggen.
Klomp Chris zit al in een dwangbuis...
Ik ben meteen lid geworden toen B_L in het topic van Mosterd hierover begon te fulmineren.
@5611 | 28-11-19 | 12:19:
Nou fulmineren..... Ik quootte slechts een stukje van zijn tekst, met de opmerking "de vraag stellen is hem beantwoorden".
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 12:23:
Nou zie je wat een goede invloed dat je kan hebben Beste_D66_Landgenoten.
Hoe gaat het eigenlijk met het 'meldpunt Groenlinks' ? Of is dat nu van de Telegraaf?
Iemand die vijf jaar d'r muil niet heeft opengetrokken toen ze in de Tweede Kamer zat, zit nu te huilebalken over het Nederland wiens stem niet gehoord wordt.
Ik heb haar niet gevolgd in de kamer, maar het verhaal wat ze in dat programma van Beau deed leek me niet geheel onrealistisch?
Ybeltje!
Weggepest uit de VVD omdat ze helemaal niets presteerde en daarna zat te piepen over de kritiek die ze kreeg.
Maar ze past perfect bij Karskens en Niemoller, ook allebei door hun beroepsgroep uitgekotst en rancuneus dus nu oprichters van Onderschat Nederland.
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 12:34: Karskens kan nog wel wat, goeie journalist. Niemoller is paranoïde en Ybeltje is alleen leuk voor de groepsfoto.
Dus op haar wachtgeld gaan we nu zelf nog wat extra bijlappen.Yep leuk initatief. Maar dat is toch net weer een missertje. Zeg maar betalen voor een vvd 2.0 . Nope. Kan die vvd 1.0 al niet meer echt waarderen. Die heet geloof ik wnl.De zelfde propaganda als de NPO met het verschil. Dat al om 7 uur in de ochtend.
@Beste_Landgenoten | 28-11-19 | 12:34:
Ze paste niet in de cultuur van de VVD, ze graaide niet.
Ik heb haar boek gelezen, en ik heb een hele goede indruk van mevrouw.
Zou u ook eens moeten doen in plaats van met het VVD-media-koortje mee te zingen.
@Kuifje-in-de-EU | 28-11-19 | 12:39:
Karskens kan ook wel wat, maar hij zet zijn talent vooral in om tegen de benen van voormalige collega's aan te schoppen, wat altijd een wat zwakke indruk maakt.
En Niemoller, ach ja. Niburu-materiaal.
Nieuwe ONroep!
Mooi.
Toch niet alleen op TV, hoop ik.
Ze gaan alleen radio doen toch?
Zowel Karskens als Niemoller hebben meer een radiohoofd inderdaad.
Iets met on-demand geloof ik
Tuurlijk gaat dit door, Of dacht men dat dit niet vooraf even wat onderzocht of er wel draagvlak voor was? Tis geen opportunistisch weblog he..
Tv? Mensen kijken tegenwoordig naar on-hub op de computer.
Wut wut wut ?
Hoeveel leden heeft de omroep dan nodig om te bestaan en te blijven bestaan?
50k
50.000 voor tijdelijke status (proefperiode). 150.000 geeft een definitieve status.
@LuNaTeeQ | 28-11-19 | 12:14: En bij hoeveel mag je de NPO eigenhandig aan de kant schuiven en het licht uit doen?
Kijk ... dit is nog eens een draadje; ambitie en doelstellingen. Ik kom thuis.
@DatInternetDingetje | 28-11-19 | 12:20: daar zullen heel wat stemmen op FvD of PVV voor nodig moeten zijn. Die zijn volgens mij de enige tegen de NPO? Overigens kan ik me wel vinden in een NPO, maar dan kleiner en veel minder overhead. En sowieso moet afgestapt worden van zendtijd rato naar (betaalde?!) leden.
OT: wat mij betreft mag het stemmen op een partij ook afgeschaft worden. Laat liever bij de verkiezingen een vragenlijst invullen over de diverse onderwerpen. Nu wordt een geheel pakket aan standpunten gedecimeerd tot een enkele partij (want je kunt maar op 1 partij stemmen) en dan wordt dat partijstandpunt ook nog eens verdund in coalities door coalitiepartij-standpunten, of waarbij standpunten uitgewisseld worden.
@LuNaTeeQ | 28-11-19 | 13:23: uw offtopic verhaal doet me deugd.
@Franque | 28-11-19 | 13:45: Dank, maar de suggestie zal te logisch en te democratisch zijn, dus zal nooit ingevoerd worden...
Is er een ontgroening, anders word ik niet lid.
Lid worden kan pas na het inwijdingsritueel.
@R. Skickr | 28-11-19 | 12:15:
Leuk!
Ik heb mijn hele familie aspirantlid gemaakt, dat zal ze leren.
In 050 krijgt Vindicat weer geld van de gemeente. Maar de ontgroening moet wel alocholvrij worden.
We worden steeds puriteinser.
@Kaas de Vies | 28-11-19 | 12:16: Ik hoop dat ze de tijgertest doorstaan.
@Kaas de Vies | 28-11-19 | 12:16: Je was toch een vondeling?
Ja, je moet een plechtig beloven nooit en te nimmer op GroenLinks te gaan stemmen en je bent verplicht GroenLinks-stemmers proberen te overtuigen om hetzelfde te gaan doen bij de volgende verkiezing. De ontgroening van Nederland!
@IkHebGeenProbleem | 28-11-19 | 12:19: Ik wil ook ontgroent worden!
@Kuifje-in-de-EU | 28-11-19 | 12:19:
Ja 3x al.
3 dagen in de Nieuw-West rondlopen met een bord om waar "Allah bestaat waarschijnlijk niet, chill hem de fuck out" op staat.
@JWZ_JMK | 28-11-19 | 12:24: Chill hem de fuck out, als in chill hem de fuck out?
Ik heb net al geëist dat Kolonel Kaas wekelijks een 5 uurs toespraak moet houden om het gepeupel in bedwang te houden. Ik wil schriftelijke toezeggingen voordat ik betaal.
Berbaars nederlands je wordt wel of geen lid.
Ik denk eerder dat het mensen betreft die zich niet langer laten voorliegen door de Nederlandse Propaganda Omroep!
Ik heb me ook aangemeld, al is het om een signaal af te geven.
Er is geen enkele journalist die vlak voor de verkiezingen zo wakker is om eens even te resumeren wat het kabinet allemaal heeft verneukt de afgelopen jaren, zodat de kiezer niet per ongeluk op VVD of DDR66 stemt. Dat wordt keurig vermeden zodat elk jaar de vergoedingen weer zijn veiliggesteld.
Ik vind het wel tijd worden voor een tegengeluid, al zal het bereik beperkt zijn tot mensen die het willen horen natuurlijk. Het gros van Nederland is toch ziende blind.
@Busverhuur | 28-11-19 | 12:25:
Om dezelfde reden heb ik me ook maar aangemeld. Niet de illusie hebbende dat er iets veranderen zal, maar het signaal dat de NPO er een zooitje van maakt vind ik toch belangrijk om te geven. Als iedereen zich nou even aanmeldt, voor die luizige 6 euro p.j.
@Geert Maksimaal | 28-11-19 | 12:41: En ik heb niet eens tv!
Dat is Ongehoord...
Allemaal ouden van dagen die nog wat spaargeld over hebben.
Moet je maar minder naar de vrouwen van plezier gaan, kan je ook lid worden.
Er zullen wel een hoop ex NPO-abonnees bij zitten.
5.72 euro is dan ook tamelijk veel van je spaargeld hé, Kuifje? (wanneer ga je terug naar Afrika?)
@Toetsenbordcomplex | 28-11-19 | 12:08:
hahahaha....
Ipv je lid inleveren bij de vrouwen van plezier.
Ouden van dagen met spaargeld onder deze regering? Waar vind je die in godsnaam nog dan?
Maakt dat wat uit Kuifje? Geld is geld en van wie het komt maakt niet uit.
Ouden van dagen zijn voor Kuif en zijn VVD vrinden niet meer dan een last...... ze zullen ongetwijfeld 66 steunen in een ruim gedefinieerde wet ten behoeve van een 'voltooid leven'............ een wet waarin de Overheid bepaald wie daar gaan onder vallen
Ik dacht, weet je wat? Ik smijt die laatste 5 euro eens een keer zelf over de balk want al die "Kuifjes" hebben vast last gekregen van elleboogblessures met al dat gezwaai.
Ik dacht, weet je wat? Ik smijt die laatste 5 euro eens een keer zelf over de balk want al die "Kuifjes" hebben vast last gekregen van elleboogblessures met al dat gezwaai.
@Fatwabuster | 28-11-19 | 12:25: We zijn niet geïnteresseerd in jouw organen, ook al zijn je hersens weinig gebruikt.
@Kuifje-in-de-EU | 28-11-19 | 12:33: 'We'........ *proest* LOL!
@Fatwabuster | 28-11-19 | 12:34:
Hehehe, die Kuif kan best grappig zijn.
Doet mij denken aan die boer die lawaai in zijn kippenren hoorde, en riep: " Wie is daar", terwijl hij zijn kaliber 12 Mossberg Shotgun doorlaadde.
"Alleen WIJ, de keukentjes" antwoordde een behaarde zware shag stem.
REAGEER OOK