59% van NL vindt Nederland een Narcostaat
Gefeliciteerd!
Prinsjesdag en de APB waren kapotsaai, dus dan maar wat anders gepeild door Maurice de Hond (pdf). En dat is niet best. Meer dan de helft van Nederland vindt Nederland een narcostaat. Een land dus waar alle instituties gepenetreerd zijn door de kracht en rijkdom van de illegale drugshandel. Move over Venezuela, Mexico en Suriname! Overig slecht nieuws: meer dan de helft van Nederland heeft nog nooit een joint gesmookt. Een enorme groeimarkt dus. Zeg het ze Ferd! "Iedereen die een lijntje snuift, financiert misdadigers."
Djonko Poll
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
Hoera, Nederland weer cocaïnekampioen van Europa
Althans, cocaïneverwerkingskampioen
Hoera, 40 jaar PUNT NL op het internet
Bekend van bijvoorbeeld geenstijl punt nl
Explosie bij pand Christenen voor Israël
Hoe durven die christenen voor Israël ook
Het allerbelangrijkste REGIONIEUWS op een rijtje
Opdat we de regio niet vergeten
WAT! Twee Nederlanders neergemept in Nederlandse exclave in Oostenrijk
Foto: een Nederlandse skiër, maar niet de skiër in het verhaal
Hoera! 10.390.000 Hardwerkende Nederlanders
Zon gaat toch weer schijnen!
