TRAILER. Eindelijk actiefilm over Koerdische vrouwen vs Islamitische Staat
Ja, vonden we nog lang duren eindelijk.
Een eigen Generation Kill (beste oorlogsserie sinds Band of Brothers) voor de leeuwinnen van Koerdistan. Weet je wat Soeur D'armes (Zusters in de Wapenen) trouwens in gemeen heeft met Generation Kill? Ook al gemaakt door een vrouw! In dit geval een echte vriendin van de show: de Franse Caroline Fourest, oud-redacteur Charlie Hebdo, auteur van Broeder Tariq (dat Tariq Rammadan in 2008 al als islamist ontmaskerde, tien jaar voordat hij werd aangeklaagd wegens twee extreem sadistische verkrachtingen), en de legende die we allemaal kennen uit het onderstaande fragmentje waarin Sky News haar uit een live-item knipt. Maar goed jongens, DE FILM DUS. Ja, ziet er af en toe heus wel een beetje B uit maar dat boeit ons geen fuck. Kijken gaan we en hoe. Want dat haakje dat IS-strijders denken dat ze naar de hel gaan als ze door een vrouw gedood worden is natuurlijk te mooi om niet cinematisch uit te melken.
Reaguursels
InloggenNederland moet een onafhankelijk land voor de Kurden, steunen.
De Kurden is een meer dan drieduizend jaar oud volk,
met eigen gebied, taal en cultuur. Er zijn uim dertig miljoen Kurden.
De Volken-Bond beloofde m.b.t. 'Verdrag van Sevres', 1920, een eigen land.
"uim" = ruim.
Top vrouwen! En wij zitten hier met types als Kaag, Mogrhini, in het Veld.
Ouwehand, Kalifatima Elatik, Taaiba al Saadr of hoe dat jihadmormel uit Amsterdam ook heet, Haifi, een hoop van die MSM-opiniewijven en ga zo maar door.
@Graaisnaaiert | 27-07-19 | 12:47:
Tirza de Fockert AMsterdam
Blijft een intens trieste situatie, of je er nu een spannende cq 'integere' actiefilm van maakt of niet.
En waarschijnlijk als je als Turk de Koerdische mensen weer gewoon als mensen ziet, ben je meteen een verrader, want er is besloten door de regering dat de Koerden niet deugen want die willen niet meer bij Turkije. Waarom ze dat willen, dat lijkt moeilijk uit te leggen te zijn vanuit de Turkse regering bekeken. En daar begint het wat mistig te worden, qua motivatie. Belangetjes dus.
Waarom verdienen deze "strijdende dames" meer sympathie dan IS-vrouwen? Binnen de Yezidische cultuur vindt "ook" steniging plaats. Yezidische vrouwen die niet voldoen aan de Yezidische eisen worden gestenigd. Zoek maar op. Het Midden-Oosten conflict is niet iets waar je één partij de schuld kunt geven. Het is een wespennest van diverse "Hoekse en Kabeljauwse Twisten". Een soort West-Side-Story van diverse "gangs".
Het feit dat deze dames er "zonder hoofddoek" wel leuk uitzien en leuk kunnen lachen is geen reden om ze maar lukraak als de "good bitches" te kwalificeren en de "burka spoken" als de "bad bitches".
In het Midden-Oosten liggen de zaken niet "zwart wit".
Misschien omdat de ene groep tot de agressor hoort en de andere zich heeft moeten verweren tegen een op handen zijnde genocide ? Het ligt daar inderdaad ingewikkelder dan wij kunnen overzien maar kom eens met beelden ,bewijzen dat deze vrouwen een gedachtegoed aanhangen waarbij de ander als volledig inferieur wordt beschouwd .
- YPJ zijn gewoon helden - samen met de rest van de SDF de enigen die effectief tegen IS gevochten hebben
- Yezidi's zijn misschien wel Koerden, maar dat maakt nog niet alle Koerden Yezidi. Yezidi zijn een kleine minderheid onder de koerden.
- U herhaalt nu IS propaganda over de Yezidi, in België wordt ook weleens iemand vermoord, vindt u ook dat zij daarvoor allemaal verantwoordelijk zijn en dan maar alle Belgen mogen worden afgeslacht?
Het is ook een volk waarvan de Turken het liefste hadden dat oplossen in de "Turkse natiestaat". Dus die Koerden die daar toevallig wonen mogen niet er niet zijn, het past niet in het Turks nationalisme.
De vraag waarom de Koerden een eigen staat willen, is vanuit Turkse standpunt derhalve een beetje een ongewenste vraag waarschijnlijk. Je komt dan bij de legitimering van de Turkse staat uit. Waarom moet dat perse op deze manier, het gaat toch om de bevolking uiteindelijk? Of niet..
Een klein deel van de Koerden, circa 5%, is christelijk en er bestaat zelfs een kleine joodse minderheid. De vraag is wat sterker is, de religie of Koerdische cultuur.
@Blasfemie | 27-07-19 | 09:32:
Neen, niet generaliseren graag. U slaat de spijker om zijn kop. Maar waarom moet dat dan telkens wél met de islam gebeuren? De wereld is één groot terroristisch wespennest en je kunt niet gaan generaliseren door de éne etnische groep als hoofddader te zien.
Nogmaals: in de Yezidi cultuur komt bv steniging voor. Dat geeft wel aan dat het een gebied is waar niet één groep kan worden beschouwd als de ultieme bad-guy.
De vijand van elke uitreisjihadi is mijn vriend(in). Simpel zat.
Omdat deze dames zich actief verzetten tegen die cultuur. Ook onder Koerden stikt het van de NSB-ers, salafisten, eerwrakers en IS-ers. Onder deze dames zitten veel slachtoffers daarvan, en zij hebben besloten terug te vechten. YPG/YPJ en PKK zijn wat dat betreft zeldzaam heldere bakens van beschaving in de regio en ver daarbuiten.
@obominotie | 27-07-19 | 12:58:
"Terugvechten" is een relatief begrip. Weet jij nog wie bij de "Hoekse en Kabeljauwse Twisten" is begonnen, en wie heeft zich daarna "Verdedigd". Weet jij nog wie in 1939 het woord "Zurückgeschossen" in de mond nam. Zoals ik al zei: Het Midden Oosten is een wespennest. En het is niet aan ons in het Westen om achter een zak chips de good guys/ladies en de bad guys/ladies te definiëren. Alleen maar omdat de Yezidi-meiden zo mooi kunnen lachen zonder hoodddoek of burka. De gemiddelde afweging "zou ik haar doen?" is niet maatgevend in hoeverre deze "Jeanne d'Arcjes" de ultieme "goedheid" vertegenwoordigen die strijdt tegen het ultieme kwaad. Zoals ik al zei: Verdiep je eens in de Yezidische/Koerdische gebruiken van onder andere steniging. Het is niet "zwart-wit".
Wie gaat in het bioscoopzaaltje zitten nadat bedreigingen binnengekomen zijn? Waarschijnlijk komt het niet eens zover. Afgelast wegens..
Dan kan je stellen dat het minder veilig in Nederland is dan in voormalig IS gebied.
Onze gezagsdragers hebben de ruggengraat van een weekdier dus ik snap uw zorgen .
Al vanaf de prehistorie offeren wij als meest ontwikkelde diersoort onze gezondste en sterkste mannelijke exemplaren op .De kneuzen sturen we in eerste instantie niet naar het front .Het voelt dus nogal onnatuurlijke aan om mooie jonge vruchtbare vrouwen naar het front te sturen .
Omdat de jonge mannen naar Europa zijn vertrokken...de helden.
De laatste foto is Asia Ramazan Antar. Ze heeft heel wat haatbaarden afgeschoten, helaas is ze zelf ook omgekomen.
Dit gebeurt terwijl er in NL en de rest van Europa 100.000den Syrische en Koerdische jongens en mannen al jarenlang op hun nest liggen te rotten, vanwege "alles kapot en oorlog" en terwijl Europese regeringen serieus nadenken over het naar hier halen van het Jihadistenvuil, vanwege "verplichtingen en humanitair". Voor de Yesidische mensen heeft geen regering iets over en veel Soennitische Moslims vallen eerder die Yesidi's af dan de vrome moordenaars en verkrachters van ISIS. Sowieso hoor je vanuit Soennitische kringen nauwelijks openlijke kritiek of oproepen tot het aanpakken van IS leden. Waarom is dat eigenlijk zo? Zijn wel dingetjes om over na te denken.
Die LUL met dat meisjeshoofd zal binnenkort wel huilend bij de "grens" staan of ie
svp het hier nog eens mag proberen..... terug naar de vleeschpotten&de azielig advocaatjes.(wordt gesoepsideerd jeugdwerker bij die boerka school in 020)
misschien is hij er he... of plat gegooid door team assad en Putin. en dat lijkt mij een betere optie.
Hij staat daar wel heel erg te glanzen, de stoere vent. Laat dat maar aan D666, GL en PvdA om te bedenken waarom deze cultuurverrijkende parel dringend naar Nederlandje gehaald moet worden.
Wat een leuke film joh..! ook zo fijn dat je eens geen dikke schommelwijven met puisten/kindersleurding
& tentomhang uit betreffende toerkie/koerdie zandbakprovence ziet.
Lul
Aparte reactie.
Hah ik zat te scrollen en herkende het beeld niet direct. Ik verwachtte zoiets niet te zien. Maar ik wen er wel aan hoor :) Had niet eens door dat die mevrouw tégen IS gevochten zal hebben. The image just caught me.
@Shareholder II | 27-07-19 | 00:31: je went er wel aan? Verder gaat ie wel lekker toch?
Ach hoe gruwelijk ook, het stompt af als je het een paar keer ziet. Dus idd na een paar keer zal zo'n beeld gaan wennen.
Istanbul. Zit er vol mee.
@Trumme | 27-07-19 | 00:09: Constantinopel heet dat.
010 ?
Dappere Koerdische vrouwen, zo veel meer moed dan die Arabische heaumeaux die in Europa aan de zijlijn schreeuwen.
Dank voor de tip Spartacus!
Ik ben van mening dat als grapperhaus en zijn trawanten dat IS tuig met inbegrip van hun haathoeren en heksen en larven deze kant ophaalt, duidelijk moet worden gemaakt dat dergelijk deuggedrag niet gratuit is. Ergo bij een aanslag volgt automatisch strafrechtelijke vervolging van bewindslieden. U bent er voor het belang van Nederland en niet om uw eigen deugego te strelen.
Ja maar vrouwen zijn inwisselbaar: Vadsige blanke mannen images.gscdn.nl/image/5d3db1c650_ANP-... , images.fd.nl/archive/51420_grapperhau... dan weer niet want die worden beschermd en voorgetrokken.
Bewindslieden die dit mogelijk mogen wat mij betreft in de toekomst terecht staan voor landverraad.
Dat vervolgen en terecht staan heb allemaal niet zoveel zin. De vechten ze dan aan tot bij hun matties in den europeesche raad en dan lachen ze je alle proceskosten aan je broek. Soit. Dat er een dikke anti-reactie komt lijkt me evident. En nu maar bidden en faciliteren dat het nooit zover komt..
Daar ben ik voor. Verantwoording en berechten. Ook de elite.
Ik vermoed dat deze film/documentaire in NL verboden gaat worden, want iets te realistisch en teveel ontmaskering van ene geloof. Heeft Jesse Klaver al Kamervragen gesteld?
Die vrouw keek veel te vrolijk. Dat mag niet van islam. Daarom vrouw hoofd afgehakt. Stel je voor vrolijke vrouw mag niet. Wanneer komen al die zogenaamde feministen nou eindelijk voor vrouwen op? Gewoon opkomen voor je medevrouw? Nee mag niet is racistisch. Stel je voor je hebt commentaar op een god die niet bestaat... links had altijd commentaar op religie in de jaren 60 / 70 . Waar zijn die echte feministen allemaal gebleven? Gadverdamme wat is links toch een smerig rotvolk om te kotsen
Het is inderdaad niet te verteren dat het chistelijk geloof vet door het slijk werd (wordt) gehaald door linkse partijen en elementen en de islam verheven is tot culturele hoogstand. Dat islamitische burgers in dit land al decennia gepamperd & gesponsord worden, met dikke subsidies voor allerhande (religieuze) clubs, minder regelgeving voor ondernemers en voorrangsprojecten in de woningbouw in de tachtiger jaren.
* christelijk
De meeste feministen zijn narcistische haatheksen die zero fucks geven om vrouwen die gebukt gaan of het leven laten onder het juk van de islam. Die denken alleen maar aan zichzelf en willen gewoon nog meer gratis geld van de overheid en meer bitchen op boze witte mannen.
@Solar666 | 26-07-19 | 23:39: Inderdaad laten Europese feministen zich hier lelijk in de kaarten kijken.
@Solar666 | 26-07-19 | 23:39: U omschrijft ze redelijk treffend.
De gelegenheidsfeministe.
Wiw kent niet de foto van de vrouw wier borsten er afgesneden zijn door onze is-broeders?Levend of dood, maakt niet uit.Dit doe je niet.
@Ben5570 | 27-07-19 | 09:59: Was in Afrin, door Turken gesteunde milities.
Ik ga zeker kijken. Indrukwekkende krijgers deze dames.
Deze dames zeker. De Koerdische mannen trouwens ook. Dit volk staat immer aan de frontlijn bij de meest extreme excessen om de kolen uit het vuur te halen. Het is niet voor niets dat dit volk vervolgd en onderdrukt wordt in bv Turkeye.
Rutte heeft binnenkort bloed aan zijn handen. Als het aan Rutte ligt komen binnenkort de vrouw en kind , van die man die trots poseert met het hoofd , naar Nedeland om hier dood en verderf te zaaien.
Rutte: "wat is dit toch een gaaf land"
Rutte is een clown: Het doet alsof het huilt als dat zo uitkomt maar toont vooral een valse lach. i.pinimg.com/originals/b2/e2/30/b2e23...
Rutte lacht zelfs als t hoofd van zn moeder in die handen valt...
Als zijn vaasje maar heel blijft...
Dat heeft ie allang.
Geef het volk angst en voetbal en ze houden zich koest zodat "wij leiders" alles erdoor kunnen drukken onder het mom van democratie.
Als Malek "Rutte" Ramadan verstandig is begint hij zo ondertussen toch maar eens aan een vriendin, al was het alleen maar voor publieke optredens. Voor je het weet loopt ook hij als notoire vrijgezel tegen een paar fanatici met Korannitis aan en dan weet je, dat loopt niet goed af.
Die lachende liegende hyena is nu nog aan het bedenken met welke flutsmoes hij die parel zelf ook nog naar Nederland kan halen. Flutte wordt helemaal wee van binnen als hij aan zo'n mooie cultuurverrijker denkt.
Die man op de een na onderste foto links, die vindt links Nederland helemaal geweldig. Die man zou links Nederland dolgraag naar Nederland willen halen. Die vrouwen op de andere foto's haat links Nederland.
En links vind deze man ook geweldig! Link: "Had ze maar een hoofddoek moeten dragen!"
Er is maar 1 straf goed genoeg voor dat soort mohammed adepten... 72 schoonmoeders.
Pibasso hartje Koerdische vrouwen. Bring them hell!
De realiteit is hard en oneerlijk o.a. doordat onschuldigen worden onthoofd terwijl linkse NPCs vanuit hun veilige omgeving islamofobie en racisme roepen voor deugstatus onder elkaar en een dolk in je rug steken zodra ze de kans krijgen als je ze tegenspreekt.
Deugen is anno 2019 ook niet meer wat het geweest is.
Dat hele Midden-Oosten is een onverdraaglijk, hels oord. Die voor-en-na-foto's van die prachtige jonge vrouw spoken voorlopig nog wel even na. Voor wat voor waanzin hebben wij de deur opengezet?!
Ja, ik wist niet dat Urbanus ook al bij IS zat.
We zullen het over enkele jaren weten. We are fucked
Dat is ook precies de reden dat ik geen partij kies in dit verhaal.
Nog erger is dat niemand de deur dicht doet.
Jij spreekt uit wat ik met grote vrezen vrees. Wat hebben we in hemelsnaam binnen gehaald.
Waren en zijn er ook niet heel veel vernederlanders trots toen ons landje zich ging mengen in dit wespennest veroorzaakt door het westen?
hoessein moest weg, gadaffi moest weg, assad moet weg,iran moet plat gebombardeert worden..... who's next?
@Ben5570 | 27-07-19 | 10:16:
"we" hebben systematisch alles weggebombardeerd wat salafisten, moslimbroeders en aanverwante engnekken nog enigszinds onder controle hield. En de gevolgen daarvan krijgen we nu dagelijks op het 6-uur nieuws gepresenteerd. Maar vooral hard gaan lopen janken dat Assad nu wraak aan het nemen is op "strijders" en dat uitreisschorem gewoon terug laten komen, want ziehiehielugh. Flikker toch een end op zeg. De knoet erover, iets anders snappen arabs niet.
Wat ik mis is een topic over een mooie kunsttentoonstelling. Waarom altijd over hetzelfde onderwerp. Er gebeurt met in de wereld.
Ja en?
Die voorstelling war gewoon kut.
En die IS lui moeten wij nu hier welkom heten? Stel idioten.
Kweet niet welke Daesh lulletje dit is op de foto, maar kans is groot dat ie al verenigd is met de zeventig maagden van satan.
Pfff sprak net iemand aan die met een lachgasballon door de straat aan het rijden was. Hij was op visite bij de overburen. Het gezeik en de bedreigingen die je vervolgens over je heen krijgt... vorig jaar is er iemand met een gti’tje en een ballon door 3 tuinen heen gereden. Hij miste de bocht omdat hij bewusteloos raakte. Gti’tje total loss, hoop schade, geen gewonden. Maar als je er iets van zegt als het weer gebeurt krijg je meteen een hoop tokkies op je nek. Meneer was van couleur. De mensen waar hij op visite was na veel praten ook met met mij eens. Maar de overige tokkies hebben het nu op mij voorzien. Ik had ook de politie in kunnen lichten, maar zo zit ik niet direct in elkaar. Elkaar af en toe aanspreken op onwenselijk gedrag moet toch kunnen denk ik?
Meneer zelf bleef netjes overigens, zijn Antilliaanse visite adres en Nederlandse tokkie buren kwamen verhaal halen.
Hahaha ... de politie, dat je dat überhaupt overweegt. Oog om oog, tand om tand is de enige reactie die impact zal hebben bij dat volk.
Uw optimisme en burgerzin sieren u.
U zult spoedig moeten verhuizen ben ik bang
@Baron Clappique | 26-07-19 | 20:50: ik woon in de hambaken, Den Bosch. In de jaren 90 stonden we in de top 10 gevaarlijkste wijken van Nederland. Dat oog om oog, tand om tand is hier altijd het probleem geweest eigenlijk. In de jaren 70 was het een nette nieuwbouwwijk waar veel militairen woonden, die in de diverse kazernes rond Den Bosch gelegerd waren. Sinds de jaren 90 helaas een achterstandswijk met heroïne en cocaïne handel, veeeeeel sargentininiers, veel plantjes, drogerijen en knipperijen. Garageboxen vol chemicaliën. Drugshandel en geluidsoverlast in de brandgangen tot 06.00 uur ‘s ochtends. Ik ben ook geen heilige, maar ik weiger me neer te leggen bij deze openbare overlast en gevaarlijke situaties.
@RickRD | 26-07-19 | 20:55: woon hier 30 jaar. Ik buk niet. Toen niet, nooit niet. De tering met dat grafvolk.
On topic: mooie dame die laatste foto.
@mexicano + satesaus | 26-07-19 | 21:01: Maak dat je daar wegkomt. Je kunt niet winnen in je eentje. Verhuis naar Berlicum, Vught, Drunen of Schijndel.
@theo-is-dood | 26-07-19 | 21:16: ik heb hier in de wijk vrijwilligerswerk gedaan, voor mensen die problemen hadden met instanties, en mensen, ook veel autochtonen, die moeite hadden met lezen en schrijven. Dit werd door veel mensen erg gewaardeerd. Zwichten voor tirannen, nooit! Ben opgegroeid in Hulst, Zeeuws-Vlaanderen, tot mijn 12e daar gewoond. Een verschil van dag en nacht, zoiets als Muiden en Amsterdam zuid-oost zeg maar, wat ook ooit een goede wijk was. Ik woon hier, en ben niet bereid consessies te doen. Ik ga eens kijken of ik dat vrijwilligerswerk weer op kan pakken. Fuck them! Het voelt lekker om het even van me af te schrijven. Maar zwichten, nooit!
@mexicano + satesaus | 26-07-19 | 21:32: je bent een held, serieus. Zwichten doen de meesten. Take care!
Wegwezen daar!
@pibasso | 26-07-19 | 21:34: dank je!
@mexicano + satesaus | 26-07-19 | 21:32: Hij bestaat nog! De Nederlandse kerel met ballen. Hoop vol man. Heel veel sterkte en succes gewenst!
@PitbullLover! | 26-07-19 | 22:09: Ben geboren uit een Nederlandse moeder en Belgische vader, heb nog altijd, en alleen, de Belgische nationaliteit. Stemmen in België doe ik niet, al had ik wel de mogelijkheid en is het verplicht ( ook voor de EU),ik woon in Nederland. Fijn land, goed te doen, veel beter dan waar dan ook, en daar moeten we zuinig op zijn. België is geeneens een land, het is het grondgebied waar de EU af en toe z’n hoofdkantoor heeft, 3 talig, en meer verkiezingen om het maar op een samenhangend land te laten lijken dan welk ander land ter wereld dan ook. Een grote farce, met een afgezette socialist en een mislukte tandarts als woordvoerders. Hier laat ik het maar even bij.
@theo-is-dood | 26-07-19 | 21:16: ah ja, Vught. VVD-bolwerk, aangevuld met linkse goeddoeners
Propaganda, meer niet.
Ook die onthoofding? Of is dat normaal bij de islam?
@Mart6037 | 26-07-19 | 21:01:
obviously yes
@Mart6037 | 26-07-19 | 21:01:
Bij IS in ieder geval wel. Eigenlijk bij alle betrokken groepen daar. De één was echt niet beter of liever dan de ander. IS heeft alleen meer zendtijd gekregen, en ze liepen er zelf natuurlijk mee te koop terwijl de tegenpartij(en) alles deden om hun misdaden te verhullen.
@Mart6037 | 26-07-19 | 21:01: heel normaal, hun grote roerganger was om een bloeddorstige krijgsheer. Hele volksstammen werden door hem en zijn volgelingen afgeslacht.
Minister Gabberhouse, die CDA-gristen met z'n toegekeerde wang, zou tot staatsvijand nummer 1 gebombardeerd moeten worden.
Levensgevaarlijk, die houding.
En kijkt allen die link die @express | 26-07-19 | 20:09 | linkt.
Voor diegenen die zich in slaap hadden laten sukkelen door Nieuwsoor/Iejoor reportages met collaborerende volksverlakkende "advocaten" die die vrouwelijke mohammedaanse heksenkeet en masse wilt terughalen.
.
*hoofd schudt en troost zoeken doet in de laatstje restjes Vrije Verlichte Wereld incl. muziekjens*
-(ook haram, al vind Aziz, van Ans Nusra Boersma, duidelijk van niet)
/*KLOK!*
Oprotten met die lui. Veel plezier nog in het zelf verkozen paradijs. De jihadistische kleuteropvang zit al bommetje vol.
''... in slaap hadden laten sukkelen ...'' > '... in slaap hadden laten sussen ...'
'In slaap sukkelen' doe je helemaal zelf.
@HogeNood | 26-07-19 | 20:51: Hier in West-Friesland zeggen we ook gewoon "in slaap sukkelen"....
Hallo VN ECOSOC, waar blijft nu jullie selectieve verontwaardiging die wel jegens Israël werd ge-demon-streerd ?
gedemonistreerd.
De Verenigde Nazi's zijn zichtbare bondgenoten van de extreme islam, dus is er geen sprake van "selectieve verontwaardiging". Uiteraard zijn zij verontwaardigd wanneer hun vrinden bekogeld worden door Israël, of gedood door Koerdische dames.
Breek daar de bek van onze Sigrid Kaag niet over los.
Die film ga ik niet in de bioscoop zien.
Die aanslagen van de belasting vind ik de grens.
Ik gun ze van harte een vrij Kurdistan.
Mag ik weten welke data jij hanteert, want dan ken ik er ook nog een paar...
Mooie vrouwen, maar dat zijn communisten toch?
Nee hoor.
Benieuwd hoe lang het duurt voordat de VVD en DENK met Kamervragen komen over terroristenpropaganda.
Dat fragmentje van Sky News is toch wel tekenend voor de treurige manier waarop het westen met islam omgaat: snel wegkijken, gevolgd door een kruipende verontschuldiging.
Eens.
Als die dames willen vluchten dan heb ik nog een kamertje vrij. Of 2.
Wereldwijvon! Krijg voor 't eerst in m'n leven de behoefte aan trouwen.
Ik zou de dames nog deze muziek mee willen geven.
www.youtube.com/watch?v=jhdFe3evXpk
Het enige offensief waar deze dames een rol van betekenis spelen is het pr-offensief, een sniper met een blauwe bandana one handing haar Dragunov, yeah right.
Dan bent u helaas niet goed geïnformeerd... Juist deze vrouwen zijn erg goed opgeleid en zijn goede soldaten. Dat is zo omdat IS-soldaten bang zijn om door een vrouw naar het hiernamaals te worden geschoten... Heeft iets te maken met 72 maagden die ze dan NIET krijgen... Die vrouwen kunnen dus, in tegenstelling tot wat u zegt, zeer zeker wel met wapens omgaan...!
Op de wijze waarop deze vrouw staat en haar geweer vast houdt kun je geen zuiver schot afgeven. Daarnaast steekt haar blauwe hoofddoek nogal af tegen de witte muur achter haar. Daardoor valt ze nogal op. Dat trekt vuur aan, duidelijk.
@theo-is-dood | 26-07-19 | 20:58: Ach, ze doen al honderdduizend maal meer dan al die volwassen jongens en mannen die inplaats van IS te helpen vernietigen naar Europa zijn gevlucht. Het zou zomaar eens kunnen dat de Syrische militaire politie nog wel een woordje met die jongens en mannen wil, als ze naar Syrie teruggaan. Vanwege ontduiking van de dienstplicht of een vorm van verraad.
@Heiner | 27-07-19 | 00:56: kortom, we zitten hier in het dichtstbevolkte land van Europa met 20-30-40duizend Syriërs die ook nooit meer naar huis worden gestuurd.
Riskant, herkenbaar op film als vrouwelijke strijder tegen ISIS.
Hier in de EU barst het van sympathisanten van de extreme islam, Tariq Ramadan werkte als Bruggenbouwer tussen de Boze Profeet en kwetsbare jongeren namens de gemeente Rotterdam. Rutte leverde de voertuigen. Sigrid Kaag zit bij de Verenigde Nazi's en steunt resoluties voor Hamas. Ans Boersma is ook nogal intiem met die lui. Geenstijl werd onlangs nog door NSB'ers aangegeven bij de Allah-Afhakbar van de As Soennah-moskee. In veel van onze gemeenten lopen bezoldigde "jeugdcaches" de islamisering te verzorgen.
Linkse soep, de collaborateurs liggen op de loer.
Zoals Cruyff zei, je gaat het pas zien als je het door hebt.
Achteraf weet men alles, maar doet er niets aan, daar onze wetgeving en staatsinrichting nooit is meegegroeid en aangepast de afgelopen decennia.
Loer terug...
Dit zijn echte feministen, en geen oplichters, zoals hier in Nederland.
Inderdaad, die nieuwe 'feministen' steken hun mede vrouwen het liefst nog een mes in de rug.
Die Nederlandse feministen zijn gewoon kleine kinderen die beginnen te krijsen als ze niet krijgen wat zij willen. Nog nooit ergens voor hoeven werken, nog nooit aan gevaar blootgestaan, altijd over het paard getilt en op een voetstuk geplaatst.
De vraag is of het een kaskraker wordt.
Plofkraak waarschijnlijk...
Ben even klaar met SJW films waarin vrouwen totaal ongeloofwaardige rollen vertolken. Deze sla ik dan ook maar even over.
Dit lijkt me toch van een iets ander kaliber. De SJW-hoek werkt juist samen met de jihadisten, moslim-extremisten en andere aartsvijanden van deze militie.
Je mist hier de plank koot, de rol van de Koerdische vrouwen klopt wel degelijk met de realiteit.
@klön | 26-07-19 | 20:26:
Nope klopt niet. Is overwegend propaganda gericht op het Westerse publiek om meer sympathie voor de Koerdische zaak te krijgen.
"At the same time, critics have accused the Kurdish leadership of exploiting these women for PR purposes - in an attempt to win over western public opinion. While there may be an element of truth to such charges in some cases, those same critics fail to appreciate the different political cultures that exist among the Kurdish people as a whole, scattered across Syria, Iraq, Turkey, and Iran.
[...]
In Iraqi Kurdistan, several hundred make-up the all female battalion of the Peshmerga . Many of them complain that they are not deployed at the front. In the 1970s-80s, during the armed resistance against the regime of Saddam Hussein, Kurdish women took up arms alongside their husbands and even assumed noms de guerre .
Today, Iraqi Kurds enjoy a degree of autonomy and rights. Unlike the older generations, almost none of the women currently enlisted have actual combat experience and are often in charge of logistics instead. The feudal-patriarchal culture of the two dominant parties in northern Iraq is less permissible of women's participation in war."
www.aljazeera.com/indepth/opinion/201...
@obominotie | 26-07-19 | 20:22:
Neemt niet weg dat het totaal ongeloofwaardige you-go-girlism is.
@Koter: Dus u gelooft Al-Jazeera...?!
@Nemo_Tenetur | 26-07-19 | 20:44:
Het artikel is geschreven door een seculiere Koerdische feminisme. Hier een artikel van een Nederlands-Israëlisch militair-historicus:
"What the article did say was that, in a place called Dobruk, there is or was a colonel who commanded “a 30-woman unit.” Strange, that: since when do colonels command platoons? Isn’t their job to command brigades in which there are normally 27 platoons as well as other units? Never mind. The purpose of the unit? “To show,” says the colonel, “that we are different from IS, which will never let women fight.” In other words, propaganda. Though whom the propaganda is intended for, the Kurds themselves or their slavering Western admirers, is left unsaid."
www.martin-van-creveld.com/tag/kurdist...
@koter | 26-07-19 | 20:36:
De YPG/YPJ (Syrië) uit deze film heeft helemaal niets te maken met de Peshmerga (Irak).
@obominotie | 26-07-19 | 20:56:
Daar gaan de artikelen ook niet exclusief over. Ze hebben het over Koerdisch vrouwelijke 'strijdsters' in het algemeen. Wat je in het westerse nieuws/media ziet is goed georkestreerde propaganda. In de praktijk blijkt die rol namelijk aanzienlijk kleiner... en gaat het overwegend over het invullen van ondersteunende rollen. Net zoals Nederlandse vrouwen in het leger overwegende administratieve en ondersteunende taken uitvoeren. Frontliniewerk is overal nog hoofdzakelijk mannenwerk.
@koter | 26-07-19 | 21:05: Lulkoek. Er zijn talloze YPJ-leden gesneuveld aan het front. Sommige weken tientallen, en telkens werden hun namen en foto's gepubliceerd. Jarenlang. Nee, niet door de Westerse massa-propaganda organisaties natuurlijk, en al helemaal niet door Al Jazeera.
@koter | 26-07-19 | 21:05: Dat zou je niet zeggen als je keek naar de mannen die als vluchteling naar hier zijn gekomen. Hun frontlijn is de NL grens of de buitengrens van het Schengengebied.
Goed gedaan koter. Feiten. Niet dat het helpt, men ziet wat men wil zien. Zeker hier.
Wiki typeert de film als comedie (lolwut) maar gelukkig is daar allocine.fr
www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfi...
Komt ergens begin oktober uit, geen idee of het ook hier te zien valt; imdb heeft nog geen pagina
Vanavond hoorde ik een vader/opa vertellen dat 'ze een tweede kans verdienen'. Het enige waar ze er twee van kunnen krijgen zijn gaatjes.
Hij wist ze weer prima in de slachtofferrol te plaatsen, inderdaad. Tenenkrommend om te zien hoe we de afgelopen maanden stelselmatig zijn gebrainwashed om ze toch maar terug te halen want dat is het beste voor iedereen.
De IS-hoeren willen een doorstart maken in Europa, kijk en huiver naar dit filmpje:
www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07/24/maakt...
Dat moet helaas al lang bekend zijn bij onze fantastische wegkijk-regeringen
Vertederend ook, die kalifaat-welpjes.
@Tobi | 26-07-19 | 20:12:
Ja, die doen dan ook hun uiterste best om dat stil te houden en de dames met voorrang op te halen. De Zee-horloges varen af- en aan.
Haalt NL deze vrouwen op dan is onze regering 100% aansprakelijk voor de gevolgen van een aanslag. Wegkijken moet een keer bestuurlijke consequenties hebben.
@Jan Passant mk2 | 26-07-19 | 20:36: gratis huis, gezondheidszorg en uitkering. Nederland deugd!
Ik mis even de link in welke bioscoop ik deze film kan zien.
Dat is pas feminisme. De rest is gejammer om banen waar je niet geschikt voor bent.
Of zo'n dik varken dat haar kudt laat zien aan minderjarige jongetjes...!
Ze kunnen niet eens door een glazen plafond heen, total losers zou onze stable genius ze noemen.
@Nemo_Tenetur: Was niet te zien want haar pens hing er voor.
It’s a long way to Titterary, Ik kan niet wachten tot het DDD-day is.
It is a long way to Tipperary
www.youtube.com/watch?v=FsynSgeo_Uo
@Mr.Crowley | 26-07-19 | 20:06:
Wist je dat dit liedje speciaal voor de film is geschreven? Bestond nog niet in WW2.
And one day we'll meet again.
www.youtube.com/watch?v=cHcunREYzNY
@Mr_Natural | 26-07-19 | 20:08:
nl.wikipedia.org/wiki/It%27s_a_long_w...
@Mr.Crowley | 26-07-19 | 20:11:
Dit vind ik dr mooiste: m.youtube.com/watch?v=SwS6OkgUXKE
@Mr.Crowley | 26-07-19 | 20:16:
Nee, dat is ‘A long, long way to Tipperary’, niet ‘A long way to Tipperary.
"IS-strijders denken dat ze naar de hel gaan als ze door een vrouw gedood worden"
Of ze nou denken dat ze naar de hel gaan of naar de hemel en daar voorzien worden van 72 maagden, het is mij werkelijk allemaal om het even.
Zolang die ratten maar niet bij leven naar Nederland gaan; daar ben ik echt heel zwaar op tegen. Nederlanderschap intrekken en bon voyage! En waar intrekking niet mogelijk is - autochtone bekeerlingen met alleen een Nederlands paspoort - totaal geen hulp bieden bij "terugkeer"; ze zijn op eigen gelegenheid helemaal in het kalifaat gekomen, dan komen ze eventueel ook maar weer op eigen gelegenheid hierheen.
Fuck 'em all!
Gabberhouse heeft goed nieuws voor u: hij gaat ze voor u allemaal weer ophalen en naast u zetten in een sociale huurhutje met oitkiering en hoersoepsidie.
@Graaf_van_Hogendorp | 26-07-19 | 20:01:
Ja, ik weet het, Graaf. Maar dat wil niet zeggen dat ik blij ben met de plannen van uncle Fester.
Daar sta je dan, als westerse groepering, met je slachtoffertje-denken. Daar sta je dan, met je #metoo tagje, en met je anti-menspreading propaganda.
Dames, als je serieus wilt worden genomen ziet u alhier hoe men zich NIET als slachtoffer opstelt. Buitengewoon veel respect voor deze strijdsters!
De 4th wave feminista's zijn voor de tegenpartij van deze film helaas. Zie Ans Nusra...
Kijk die gast uit Almere dan met dat hoofd in zijn knuist.
Walgelijk, inderdaad. Maar als hij hier terechtstaat, dan zal hij beweren dat hij alleen humanitaire hulp heeft verleend, en dat hij wel op die foto moest met dat hoofd, anders werd hijzelf door IS een kopje kleiner gemaakt.
Ja, maar hij lacht er vrolijk bij, zegt u? Net als Oussama vorige week tijdens zijn rechtszaak aanvoerde toen hij geconfronteerd werd met een foto waar hij met een "gekruisigd" slachtoffer lachend op staat, is dat geen lach, nee, het is een "grimas". Veroordeeld tot 7,5 jaar.
Laat ze allemaal maar weer binnen komen, Grapperhaus, kabinet Rutte III, ook alle "naïeve" jihadbruidjes en hun kalifaat-welpjes. Het zijn tenslotte allemaal Nederlandse staatsburgers.
Psychische stoornis. Religie speelt geen -ik herhaal- géén rol.
@e_abbastanza | 26-07-19 | 20:18:
Vogels, hele grote vogels.
@Dr_Johnson | 26-07-19 | 20:07:
Heb het opgezocht maar het schijnt dat die slachter in 2014 zelf ook de sjaak was.
@komtdatschot | 26-07-19 | 20:46: Bron?
Respect. Meer meer meer van dit soort vrouwen.
Jetzt im Kino:
"Kurdische Frauen treten in den Arsch und kommen zurück, um mehr zu erfahren"
Maar, maar, maar, die hoeren schieten onze Nederlanders dood. Dat mag toch niet? Rutte, doe er iets aan, onze jongens en meisjes worden afgeslacht door die vreselijk vrouwen daar, en ze zijn nog ongelovig ook.
Meer van dit feminisme.
Stuur die scene bij 1.28 minuut even door naar alle politiebureaus en vervoerbedrijven. Oh en naar Femke natuurlijk.
Krijgen de Toyota Hiluxen van Rutte nog een rol?
Morgen zijn er massa demonstraties van de islam die protesteren tegen het geweld van de Koerdische vrouwen.
De gutmenschen kunnen natuurlijk niet achterblijven en demonstreren gezellig mee.
Overmorgen worden alle bioscopen bedreigd met bom aanslagen die de film willen uitbrengen.
Zondag verbied het reich te brussel dat de film niet vertoond mag worden in de vazalstaten van het reich.
Vet!
Niet mijn zandbak.
Stop deze maar in feministendoos baardmanpijpers.
Maar kunnen ze ook een stoel ontwerpen?
Dat ga ik dus niet kijken in de bioscoop. Het zal niet gewaardeerd worden als ik bij elke dode ISIS kneus ga zitten juichen en de wave inzet.
Juist hierom ga ik dan wel naar de bioscoop, denk dat menig publiek wel mee doet hangt natuurlijk af in welk stad/buurt je de film gaat bekijken.
@Dutch-Super-Evil | 26-07-19 | 19:54:
Heb zo'n vermoeden dat het bioscoopje in mijn pracht/kracht/kansen/Vogelaarwijk deze film even overslaat.
Blackhawk Down iets voor u?
indrukwekkende vrouwen!!
Wat een schatjes
en ze kunnen nog raakschieten ook
En als ze sneuvelen gaan ze naar de hemel en krijgen ze 72 staafmixers.
De vraag is... Maken ze ook 72 sandwiches...
Boulevard van Scheveningen. Maar dan anders.
Ben benieuwd hoe de media, die zo sympathiek staat tegenover de ISIS vrouwen, van deze film vind.
Respect voor deze dames, ben zeer benieuwd hoe het precentage echtscheidingen tussen deze bevolkings groep is want met deze dames ga je niet sollen
Het zou wel eens kunnen dat er nogal wat jonge weduwen tussen zitten. Die hebben hun echtgenoten verloren door toedoen van de vrome Moslims van ISIS.
Het zal mij een rotzorg zijn, zoek het lekker uit daar.
Je opmerking doet je naam eer aan....
@Haram_Kafir_4ever | 26-07-19 | 19:47:
Dat is dan wederzijds, not in my backyard.
Precies... DAAR!!!
Jammer dat de vrijheidstrijders nu het leven van 500k Yezidi mensen zuur maken. Maar ze zijn geen moslim. Dan mag het.
Islam heeft gewoon geen respect voor de kafhir. Ze doen altijd wel of ze redelijk zijn maar dat zijn ze nooit als het erop aankomt. Altijd zeuren en zuigen en bekritiseren en nooit maar dan ook nooit een consessie doen. De kafhir moet altijd hun kant op buigen, zij buigen nooit.
Die film gaat ik zien.
Da's pech, het was een koerdische kech.
Een Koerdische kech is nog altijd meer mens dan een IS strijder, dat zijn geen mensen, dat zijn monsters.
REAGEER OOK