Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Albert Heijn komt met zelfdenkende prijskaartjes

IEDEREEN VLAK VOOR SLUITINGSTIJD NAAR DE APPIE!

Geen grotere zeiksnor dan de consument. U wilt geen bananen met bruine plekjes, u wilt geen schimmelkaas waar schimmel op zit, en u wilt vooral geen producten die "tegen de code" aanzitten. Met als gevolg dat supermarkten iedere dag karrevrachten voedsel wegkeilen wegens onverkoopbaar. Bij de AH doen ze een 35% sticker op producten die THT-technisch bijna aan hun einde zijn, maar daar komt verandering in met het digitale prijskaartje. Nooit meer dat Totale Pauper Gevoel als je de hele band achter het beurtbalkje hebt volliggen met afgeprijsde meuk met loser-sticker. De voedselbank-korting gaat nu automagisch via algoritmes. De halfvergane groentes & karbonaadjes prijzen zichzelf in het schap dynamisch AF. Hoe later op de dag u naar de supermarkt gaat, hoe goedkoper het wordt! Enfin, leer ons Den Hollander kennen. Dat worden STAMPEDES tijdens sluitingstijd. Sterkte!

Reaguursels

Inloggen

Ala Mediamarkt. De adviesprijs is de laagste prijs.....

LinkeToni | 22-05-19 | 17:13

Die zelfdenkende kaartjes zijn duurder dan 35%-stickers (die trouwens in het begin 50%-stickers waren). Dat moet terugverdiend worden. Dus de gemiddelde korting wordt minder dan 35%. Ach, ik verdien 3x modaal, dus de AH is toch te duur voor mij / kwaliteit is te laag. Je ziet aan veel producten dat de producent ervoor uitgeknepen wordt. Lidl voor vers; Dirk voor de rest.

welatenheterbijzitte | 21-05-19 | 22:47

iets langer wachten en gewoon uit de container vissen, gratis! sommige troep moet je er in laten liggen, maar met kijken, ruiken, proeven kom je er snel genoeg achter wat nog prima eetbaar is.

Jacques_SiConto | 21-05-19 | 19:58

Koop al jaren producten met een 35% sticker, liefst nog in de bonus. Zie hieronder van iemand een heel lulverhaal “dat het al bedorven is op de uiterste datum”. Volslagen nonsens. Tht-data zijn wettelijk vastgelegd en per definitie vele dagen korter dan nodig. Die hele tht-beweging is ooit onder zware druk van een paar fabrikanten van voedingsmidddelen ingevoerd, omdat dat nou eenmaal lekker omzetverhogend werkt. Gewoon je gezond verstand gebruiken en vooral ook je neus en ogen doet het werk. Als je thuis een moderne koelkast hebt met een 0%-lade verleng je de levensduur van voedingsmiddelen met nog een paar dagen. Groente en fruit hou je daar in zelfs tot weken goed.

Mr Dixit | 21-05-19 | 19:13

Den Hollander is al jaren een van de grootste schapen in Consumentenland.
Pas al je een AHitler Bonuskaart hebt kom je voor reclames in aanmerking, ongelofelijk dat mensen daar in trappen.
Je komt je hard verdiende geld daar brengen, maar pas als je die Bonuskaart hebt, wordt je echt als klant behandelt, het is de wereld op z'n kop , en alleen Nederlanders zijn zo dom..... dat ze deze arrogantie accepteren.

Torquemada | 21-05-19 | 17:16 | 2

Ik heb er al jaren een op naam van Kaas de Vies werkt prima, krijg alleen bij mijn persoonlijke aanbiedingen altijd wel talkpoeder en oranje bodyspray.

Mellita, domi adsum. | 21-05-19 | 19:03

@Mellita, domi adsum. | 21-05-19 | 19:03:
Grappig, ik ook!

Kaas de Vies | 21-05-19 | 22:48

dus als je een te dure iPhone hebt gaan bij de appie de prijzen omhoog.

Rest In Privacy | 21-05-19 | 16:51 | 1

Wel als je de AH app geïnstalleerd hebt. Duh! Net zo wanneer je drie keer stilstaat voor hetzelfde item en het dan pas pakt. Dan is de prijs ook onhoog gegaan. Helemaal dus geen Zelfscannen meer gebruiken want dan kunnen ze je helemaal goed tracken. Lang leve 5G. Let maar op , met triangulatie zien ze exact wie waar loopt in de winkel.

borgmonster | 21-05-19 | 17:21

Net als bij de airlines, die via algoritmes op hun boekings websites zien of er veel vraag is, en het dan gauw duurder maken, gaan ze nu ook de Appie producten duurder maken als er veel vraag naar is
Alles voor vuige winst; en wij maar dokken

telelezer | 21-05-19 | 15:56

Als er teveel weg wordt gegooid produceren ze teveel. Los dat eerst op.

Brentjeee | 21-05-19 | 15:46 | 2

De vraag is natuurlijk niet perfect te voorspellen. Dan kun je de inkoop zo strak stellen dat je nooit een overschot hebt maar dan is de kans op lege schappen weer groot. De consument vindt dat eerste pas echt erg, dat laatste alleen in een goed gesprek over het milieu enzo.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 15:57

Niet echt, dan koopt de appie te veel in..

En dat wordt ook met algos gedaan,

Dus eigenlijk produceren de algo’s een overschot die met andere algo’s worden opgelost..

Jaja, echt vooruitstrevend dat niet nadenken..

killRoy1982 | 21-05-19 | 17:53

Hoezo zeiksnor? Het produkt neemt in waarde af. Waarom zou je volle prijs moeten betalen voor een oude citroen? Natuurlijk wil ik hem wel kopen (en soms ook niet) tegen de prijs die het nog waard is. Ik zie daar niets verkeerds in. Je laat je toch ook geen knollen voor citroenen verkopen?

Ghard Leers | 21-05-19 | 14:44

Bij mijn Appie komt er rond 18:30 een meisje die alles met een 35% stciker weghaalt want dan komen de tweeverdieners boodschappen doen. Deze sticker zal ook zo gebruikt worden verwacht ik.

Traag | 21-05-19 | 14:23 | 1

Exact. Niks voorkomen van afval maar gewoon omzet maximaliseren. Als het spul nog een dag houdbaar is, legt het meisje het product de volgende ochtend weer terug voor de bejaarden, desnoods tegen 50% korting want dat nog levert het per saldo meer op. Nu kunnen ze dat perfect gaan tweaken met software en kan dat meisje ook nog uitgespaard worden.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 16:07

Penny wise pound foolish

de euro middenweg | 21-05-19 | 13:51 | 1

Waarom?

Willem_Oltmans | 21-05-19 | 14:21

Stelletje idioten, je hoort gewoon VERSE producten in je winkel te hebben liggen.
Laat ze de oude troep maar naar de voedselbank brengen.

oranjerood | 21-05-19 | 13:38 | 3

Vers is een relatief begrip. Dit is een initiatief om voedselverspilling tegen te gaan dus ik zie niet waarom iemand hier op tegen kan zijn. En anders kan je natuurlijk ook je eieren, fruit en groenten gewoon bij de boer kopen, verser krijg je ze niet.

Binnenbaan | 21-05-19 | 13:40

Och och och, wat een gebrek aan intelligentie.

Leefski | 21-05-19 | 13:56

Die "verse" groenten komen uit de vriezer

telelezer | 21-05-19 | 15:53

Hoe maakt de kassa nu verschil tussen kalkoenfiletreepjes van de 16e en de 17e?
Dan zou er verschil moeten zijn in streepjescodes (code voor datum).

Yie_Ar_Kung_Fu | 21-05-19 | 13:30 | 3

THT-datum in de streepjescode opnemen, registreren als producteigenschap bij de voorraadadministratie en productverkopen uitboeken via de kassa. Algoritme dat elk uur bekijkt hoeveel producten met THT = vandaag nog op voorraad zijn en op grond van de verwachte vraag na dat uur (big data statistieken, dag van de week, het weer, bijzondere events, etc.) een nieuwe prijsstelling bepalen zodat verwachte voorraad aan het eind van de dag 0 is. Kassasysteem en prijskaartjes updaten.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 13:43

@Joris Beltsin | 21-05-19 | 13:43: zucht, weer zo een bankzit ridder.

ietsjesdonkerezeurpi | 21-05-19 | 14:07

Dat heb je dus helemaal verkeerd, hoe meer mensen in de winkel zijn hoe hoger ze de prijs gaan opschroeven. Die kaartjes moeten zichzelf natuurlijk ruim terugverdienen. De consument is hier niet degene die ervan profiteert.

elco485 | 21-05-19 | 13:24 | 4

@Binnenbaan | 21-05-19 | 13:43:
Het doel is natuurlijk winstmaximalisatie. Als het algoritme vaststelt dat er teveel mensen producten gaan kopen tegen de THT-datum aan en de marge op het product daalt, zal het algoritme natuurlijk kiezen om de prijs niet meer te verlagen zodat er alsnog producten worden weggegooid en er per saldo toch meer winst wordt gemaakt.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 13:54

@Joris Beltsin | 21-05-19 | 13:54: Eerst in de praktijk zien, dan pas geloven. Vooralsnog aannames die ik niet in de persberichten bevestigd zie. Ook verkijk je je volgens mij op het percentage kostenbewuste AH-klanten. Het is niet de Action he. En als AH haar winst maximaliseert door een reductie van voedselverspilling te bewerkstelligen, mooi toch?

Binnenbaan | 21-05-19 | 14:02

@Binnenbaan | 21-05-19 | 14:02:
Natuurlijk niet! De paarse broeken van AH maken daar een mooi verhaaltje van zodat consumenten het allemaal prima vinden. Maar kijk eens hoe een leverancier van dynamic pricing systemen hun oplossing aanprijst: spoiler: verhoog uw WINSTGEVENDHEID. www.omniaretail.com/nl/over-ons
Afval beperken is geen einddoel maar het zal zo nu en dan ongetwijfeld bereikt worden door winstmaximalisatie.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 14:11
▼ 1 antwoord verborgen

Ik koop zoveel mogelijk boodschappen op de markt.

Mogwai | 21-05-19 | 13:19

" De Consument " . Mensen op één hoop gooien , dat is al eens gedaan en niet in orde bevonden . Er zijn mensen die kritisch op de houdbaarheid-datum letten , nou en ?! waar is die datum dan voor bedoeld ?! Bijgoochem !

Minus Richels | 21-05-19 | 13:19 | 1

Die datum is een best guess van de leverancier (in de trant van "best before"). De leverancier heeft er baat bij om deze datum zo krap mogelijk in te schatten. Heeft niets met echte "houdbaarheid" of voedselveiligheid te maken. #trapernietin

Binnenbaan | 21-05-19 | 13:45

Even wachten tot iemand de kaartjes heeft gehacked en daarna bij de kassa van de rellen gaat genieten!

ZwarteDag | 21-05-19 | 13:16

Gevogelte en vis. Precies de twee producten die je onbevroren nog niet eens in de buurt van de zogenaamde uiterste houdbaarheidsdatum wilt kopen. En al helemaal niet in filetvorm, dat is binnen de kortste keren bedorven.

Koop vis heel (desnoods schoon laten maken door uw visvakman), gerookt of gemarineerd (inclusief Hollandse nieuwe) of het liefst bevroren. Blijft u ook alstublieft mijlenver uit de buurt van gepelde schelpdieren.

Gevogelte idem dito. Plus dat u van een hele kip minimaal 8 maaltijdporties kunt maken. Met vel en aan het bot krijgt u veel meer smaak en van het karkas kunt u een simpele, maar lekkere bouillon trekken. Het vervelende is , is dat kip (net als het meeste andere vlees) al een keer ingevroren is geweest. Maar u kunt er dus ook soep van koken (of een goed gevulde bouillon als sausbasis), de heerlijkste salades mee maken en ook uitstekend broodbeleg. Dat geldt ook voor eend, etc.

En wat hieronder ook al is gezegd: vertrouw voor het beoordelen van de versheid op uw ogen en vooral uw neus. Zo'n "zelfdenkende" sticker is een wassen neus. Een simpel datumalgoritmetje, in plaats van een bacteriemeter. Stink er niet in!

Hetkanverkeren | 21-05-19 | 13:14 | 1

Grotendeels onzin. Je kunt vis en kip makkelijk op de THT datum kopen. Thuis meteen invriezen op -20 en klaar. Nooit problemen mee gehad.

Zwizalletju | 21-05-19 | 16:15

Bij een bolle verpakking krijg je zeker 50% korting? En minstens 3 dagen op de WC...

Vuurwezel | 21-05-19 | 13:06

Hoe je het ook bekijkt, AH zal nooit handelen in het belang van de consument, maar altijd in eigen belang. Of dat van de aandeelhouders natuurlijk.
Dus dit is niet voor uw voordeel, maar tegen hun verlies.

Wijze uit het Oosten | 21-05-19 | 13:05 | 2

Wat verwacht je dan, het is geen non-profit organisatie...

Binnenbaan | 21-05-19 | 13:47

Complete totale nonsens dat ze niet in belang consument handelen. Zonder consument zouden ze niet bestaan. Bullocks.

Zwizalletju | 21-05-19 | 16:17

Het is komkommertijd, en niet alleen bij de supermarkt...

Gajus | 21-05-19 | 13:01

ja ik heb ook nog een overjarige condoom in mijn portemonnee die al geld zou moeten kosten om em eruit te halen.... :-)

surffee11 | 21-05-19 | 13:01 | 2

Net zo overjarig als de eigenaar...

ZwarteDag | 21-05-19 | 13:14

Valt best mee, als er geen zonlicht bij is geweest kan latex nog lang meegaan.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 13:20

Voorheen werden de tegen de datum producten 50% afgeprijsd. Bij de AH is het vaak zo dat je het, volgens de fabrikant, diezelfde dag moet eten.... Maar wie eet er in 1 dag bijvoorbeeld 1 Kg huzaren salade op?

Mensen zouden overigens vlees bij de slager, vis bij de visboer en kaas bij de kaasboer moeten kopen....

JI-HAAT | 21-05-19 | 12:57 | 2

"Maar wie eet er in 1 dag bijvoorbeeld 1 Kg huzaren salade op?" Een gezin van 5?

Binnenbaan | 21-05-19 | 13:48

Zelfdenkende consumenten mijden AH al vele jaren.

Langshetrandje | 21-05-19 | 12:57

In benzinepomp shops heb je die kaartjes al jaren.
En het brood is bij de AH na 8 uur savonds al standaard voordeliger.

Tuinhekje | 21-05-19 | 12:57

Heb gelezen dat AH met deze zelfdenkende prijskaartjes samenwerkt met een van oorsprong Israëlisch bedrijf. Zal in Groenlinkse kringen wel weer verdacht worden gevonden.

Paramaribo | 21-05-19 | 12:54 | 2

Logisch. GroenLinks en zelfdenkend, moeilijke combi.

Gajus | 21-05-19 | 13:03

Gewoon een vorm van Electronic Shelf Labeling aangestuurd vanuit het hoofdkantoor. Mediamarkt heeft 't al 15 jaar o.id.

Zwizalletju | 21-05-19 | 16:23

En wat is de CO2-uitstoot bij de productie van die hightech-etiketjes?

SynthetischBismut | 21-05-19 | 12:51

Ha nu kunnen we halal schappen ook manipuleren. Alles over de datum re-daten.

Hebbiehemookweer | 21-05-19 | 12:51

Dan moet je ook maar vertrouwen dat ze bij de kassa dezelfde prijs rekenen als waarvoor je het in je mandje hebt gelegd.

Stijl_Loos | 21-05-19 | 12:48

Kip (ongegaard) tegen de houdbaarheidsdatum aan (ver)kopen, heel strak plan. Vrijwel altijd is het dan namelijk al bedorven. Test (ruiken/voelen) het maar eens in de praktijk.

Boris die Sauertopf | 21-05-19 | 12:45 | 5

Er is hier een marktkoopman die er om bekend staat dat hij alle kip tegen de datum bij de supermarkten koopt om ze vervolgens uit de verpakking in zijn zonverwarmde bakken van zijn kraam te gooien op de eerstvolgende zaterdagmarkt.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 12:50

@Boris die Sauertopf | 21-05-19 | 12:50:
Escherichia Coli.
Bij welke band zong zij ook al weer?

Kapitein Sjaak Mus | 21-05-19 | 12:52

@Kapitein Sjaak Mus | 21-05-19 | 12:52:
Alterego van Patricia?

Langshetrandje | 21-05-19 | 12:59
▼ 2 antwoorden verborgen

In het kielzog nu de andere supers ook. Heerlijke tijden breken aan. In een straal van 200 meter 4 supers. Kan niet wachten.

DerkArie-ut-de-Achte | 21-05-19 | 12:44

Zouden die dingen te hacken zijn naar 1 euro voor een kilo kogelbiefstuk?

nee_toch? | 21-05-19 | 12:41 | 2

Ja. Moet je wel eerst het kassasysteem zien te hacken.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 12:46

Je zou Rian een worst kunnen voorhouden, wie weet hapt ze toe.

Mogwai | 21-05-19 | 13:17

Dus kalkoen die bijna wegvliegt biedt de AH aan met 40% korting...

JI-HAAT | 21-05-19 | 12:41

AH blijft er heus wel op letten dat alle kleintjes hun kant uit blijven komen.
Maak je maar geen illusies.

watergeus | 21-05-19 | 12:40 | 1

En als het toch wat minder gaat, sturen ze hun leveranciers gewoon een brief dat ze vanaf die dag 2 procent minder gaan betalen. Zo rollen ze bij AH.

Boris die Sauertopf | 21-05-19 | 12:47

Niet bepaald een nieuwe techniek, 20 jaar geleden wilde AH ook als zoiets in de winkel introduceren maar de techniek wat toen nog te duur. Deze 'ereader' prijskaartjes worden via gecodeerde infrarood licht geprogrammeerd. Soms werkt dat niet goed en missen de kaartjes hun update, geeft zo'n ding nog steeds de verkeerde prijs aan.

Solar666 | 21-05-19 | 12:38 | 5

@BubbelWater | 21-05-19 | 13:02:
Dan kunt u hooguit de weergegeven prijs bij het schap veranderen maar de prijs in het kassasysteem blijft wat ie was.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 13:13

@Joris Beltsin | 21-05-19 | 13:00: Ik zie de relatie met RFID niet zo, daarnaast kent die techniek zoveel problemen dat er vrijwel niemand is die deze techniek op grote schaal weet in te voeren. Infrarood emitters ophangen is goedkoop, vereist weinig tot geen expertise en je ontloopt de nodige dure certificeringsprocedures. Nadeel is dat de overdracht traag verloopt en dat er mogelijk blind spots ontstaan. Mediamarkt heeft al heel lang zo'n actief prijskaartsysteem. AH heeft al heel lang deze wens maar is nooit overgegaan tot implementatie omdat het gewoon niet betrouwbaar werkt tegen de lage prijzen die zij ervoor willen betalen.

Solar666 | 21-05-19 | 15:39
▼ 2 antwoorden verborgen

Mmja, dit gata natuurlijk ook prijsverhogend gebruikt worden.
Dit is over het geheel genomen niet in het voordeel van de consument, schat ik ik.
Vergelijk: Vliegtickets worden bij elk bezoek aan de zelfde website duurder.
.
Maarja "vooruitgang" zullen we maar zeggen.
De consument kan weer met anti-algorithmes komen.

hotmint | 21-05-19 | 12:38

Weet je ook direct de marge en er nog altijd marge inzit!

goedrechts | 21-05-19 | 12:36 | 1

Nee. Het enige dat u weet is dat AH er liever nog de verlaagde prijs voor ontvangt dan het product af te schrijven.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 12:42

Ik voorspel slechte tijden voor de voedselbanken.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 12:32 | 1

De halve supermarkt staat vol vergif, ik denk dat de voedselbank niet veel mist hoor. Daarnaast.... voedselbank... bekeer je gewoon tot de islam en gooi je paspoort weg en je wordt overladen met gratis geld, gratis huis en gratis onderwijs. Hollanders zijn wel goed maar gek als het gaat om pure zelfhaat weg-met-ons-mentaliteit.

Solar666 | 21-05-19 | 12:40

Het zou helemaal leuk zijn als de prijs weer wat hoger wordt naarmate de drukte toeneemt. Dan flikkeren die kortpittige babyboomers allemaal 'goedkopere' meuk in hun wagentje. Eenmaal bij de kassa is de prijs weer met wat centjes opgelopen. Die gaan dan helemaal uit hun plaat. Genieten wordt dat!

Sprinkhaan | 21-05-19 | 12:29

Geen grotere zeiksnor dan de consument.
@Pritt Stift | 21-05-19 | 12:05
Op mijn beurt zeg ik; Geen grotere zeiksnor dan de AH.
Met hun wuppies en andere spaarmeuk. Om elke paprika, t.wv. elk EUR 1.43, een ander plasticje.
Netjes in drie verschillende kleurtjes: awww, lievv, goegoe, gaga!
Rommel smaakt naar water maar dat doet er verder niet toe.
Maar wel je best doen om zo correct mogelijk jezelf te laten zien/zijn in je schijnheilige, hypocrote wannabe groene, erger, "eerlijke" consumentenmarkt.
Met je Tony Chocolony's of hoe die niet te kanen kuDtrepen mogen heten.
Tony Chocononies, Tony Choco Lonelys zou beter passen.
.
Om 20.00 niet gewoon de deur dichtdoen zoals ieder ander, nee, je stapelt een bergje blauwe mandjes voor je klapdeurtjesingang, en als je denkt, hee, ik sniek er nog snel tussendoor, staat zo'n vroegoud puberwijf achter de balie waar ze ook dingen en spullen en uberhaupt zaken verkopen die je toesnauwt *muhneerrr!* dat ze *hallo muhnneerrr!* "dicht" zijn.
Ja, laat je poortje dan niet open baliebitch.
.
De AH. Opgebouwd om links te laten liggen met je krankzinnige prijzen.
Met je Unilever rommel dat ook zo nodig moet DEUGEN.
Interview na interview over dat gedeug bij AH als CEO, Paul Polman, en dan stap je op, na een enorm chagrijnig haat-interview van jouw kant.
www.ad.nl/binnenland/dividenddebacle-...
.
Tieft op. Koop m'n vlees bij de slager, vis bij de visboer, manden groenten bij de Turk, slierten, kruiden, gedroogde black en white fungus en shiitakes bij de toko en de grote keten Aziaten op de Kruiskade, en de rest bij Lidl.
En bij Sjako, de nachtwinkel, want als je moet, dan moet je. Dat heet een "moetje".
Proost, op de toko's dit keer! En een hele GOEDE morgen allemaal. *KLOK!*

chicago river | 21-05-19 | 12:29 | 6

@Joris Beltsin | 21-05-19 | 12:37:
Ja heerlijk helder huisvrouwen! In elk geval wel eentje, sinds kort ja.
En op Sherry en zijn partijtje moet je stempen, niet op drinken. Tenzij je in PT of ES resideert.
Jij ook een hele goede morgen, Boris, Ik zeg: toehsjee voor jou. Toesj.

chicago river | 21-05-19 | 12:45

@Kaas de Vies | 21-05-19 | 12:41:
Dat er lieden hier op GS naar jou luisteren, wilt nog niet zeggen, hoofd inkoop of niet, dat ze dat in dat kuDtbedrijf van je ook doen ;-

chicago river | 21-05-19 | 12:51

@chicago river | 21-05-19 | 12:51:
Ik heb het over mijn personeel in mijn huishouden.
Personeel in mijn bedrijven ga ik niet over. Heb ik mensen voor.

Kaas de Vies | 21-05-19 | 22:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Als u nu de gegevens van uw bankrekening via PSD2 met AH deelt dan kan het dynamic pricing algoritme hier ook prima op inspelen.

Joris Beltsin | 21-05-19 | 12:27

Sinds AH deugt kom ik er bijna niet meer dus ga weg met die bio-industrie kalkoenreepjes.

BozePaarseMan | 21-05-19 | 12:24 | 1

Oh ja. Dat dus. Nou ja, zo kan het ook. Goed stuk, lekker kort.

chicago river | 21-05-19 | 12:32

Dit soort prijskaartjes hebben ze bij de Macro al jaren, al worden ze volgens mij niet op deze manier gebruikt. Wel slim, scheelt een hoop stickeren.

Muxje | 21-05-19 | 12:22 | 1

Die dingen krijgen hun update via infrarood, werkt niet altijd even goed en het is traaaaaaaaaaaaaaag.

Solar666 | 21-05-19 | 12:41

Dus ik kan niet meer die 35% stickers van een half bedorven maaltijdsalade trekken en die op verse plakken?

Das balen

Historicuck_Han | 21-05-19 | 12:20 | 3

Knappe jongen als dat je lukt zonder dat ding helemaal aan gort te trekken.

Thegogglesdonothing | 21-05-19 | 12:28

Voor 10 euro geven die vakkenvullertjes je de hele rol mee.

42 | 21-05-19 | 12:29

Als je wilt stelen, zijn er wel makkelijker manieren.

bintang | 21-05-19 | 12:41

Loser-sticker??
Ik geef mezelf juist altijd Groene deugschouderklopjes dat ik weer wat producten voor de schredder behoed heb.

eekeek | 21-05-19 | 12:19 | 1

Yup, hier nog eentje. Op zaterdag kook ik voor mezelf en vreet ik altijd uit de afvalcontainer van AH.

FrankVeer | 21-05-19 | 12:26

Persoonlijk heb ik niks met Albert Heijn maar hier is wat voor te zeggen!

BaldEagle | 21-05-19 | 12:18

Niks nieuws onder de zon. Ik werkte eind jaren 70 bij de AH. Toen was er nog een sluitingstijd op zaterdag van 17.00 uur en geen koopzondag. Werd alles het laatste uur afgeprijsd. Het liep altijd storm.

artie | 21-05-19 | 12:18 | 1

Wat is er tegenwoordig nog waard bij AH, deze supermarkt heeft zoveel in kwaliteit ingeleverd dat ik tegenwoordig liever mijn boodschappen bij Aldi en Lidl doe.

Solar666 | 21-05-19 | 12:42

Schutters Premium Pilsener Bier Blikken 4 x 50 cl bij de Vomar was vorig jaar nog 1,99. Na 1 januari 2,10 en nu 2.29. Dat is 10% prijsstijging in een half jaar. DEEN is opeens aan het adverteren op de landelijke radio en tv. Maar die filialen zitten vrijwel alleen in Noord Holland. Die zullen ook wel snel duurder worden. Gaaf.

Mammeloe | 21-05-19 | 12:17 | 3

2,19

Mammeloe | 21-05-19 | 12:18

Hetzelfde bij AH met een sixpack Warsteiner 33cl van 3,00 naar 5,39.

Reebensteeltje | 21-05-19 | 13:10

En europsjopper bier uit het assortiment, ik vermoed een complot.

Binnenbaan | 21-05-19 | 13:54

En als er weer een extra kikker of muis in je sla zit, komt dan een hogere prijs?

Of als je met een lekkere toy-boy aan de kasse staat met wijn en kaas - gaat dan een pleziertoeslag er op? Of nog erger, een jongen staat met halve erectie aan de balie om een pak condooms te kopen. Ik zie de prijs naar boven gaan - en hij gaat betalen want de scoringsdrang is hoog.

Volkomen onduidelijk is of je bij de boerka-babes aan de kassa dan ook dan zandbak prijzen hebt (schapenmaag en -oog goedkoop, bier duur want haram)?

hangtiet met knoop | 21-05-19 | 12:16 | 1

Nee, tietje, andersom natuurlijk.
Schapentroep etc. voor tenten kost natuurlijk heel duur en verboten Bier voor weinig, want 'iek nie kope'.

vliegende knorrepot | 21-05-19 | 13:08

Dat scheelt toch weer een aantal onderbetaalde 15-jarigen die met zo'n stikkertang alle rekken af moeten.

Diederik Vlegel | 21-05-19 | 12:16 | 1

Denk het niet want volgens mij zijn verpakkingen nog niet uniek en moet je dus om de bijna-over-datum producten te onderscheiden van de rest in hetzelfde schap toch gaan Of ze moeten inmiddels tht batchnummer in de streepjescode hebben verwerkt.

JWZ_JMK | 21-05-19 | 13:13

Heeft vast iets te maken met het feit dat die rollen 35% stickers massaal achter in de rugzak van de minimumloon studentjes verdwijnen.

42 | 21-05-19 | 12:15

Lol, en.als het algoritme opmerkt dat er ineens veel vraag is naar afgeprijsde kip, gooit hij de prijs weer omhoog. Want ook het algoritme blijft op de kleintjes letten.

kotelet | 21-05-19 | 12:14 | 1

Zou je verwachten, maar AH geeft aan dat de prijs alleen omlaag gaat. Gemiste kans vind ik persoonlijk, dat zou boodschappen doen toch een hele andere (competitieve) dimensie geven.

Binnenbaan | 21-05-19 | 13:56

Ik kom altijd na sluitingstijd.
Extra goedkoop.

Kaas de Vies | 21-05-19 | 12:14 | 4

Ben jij lange tijd hier afwezig geweest? Lang niet gezien in ieder geval.

Schuldenbrau | 21-05-19 | 12:17

Sterkte!

Schuldenbrau | 21-05-19 | 13:32
▼ 1 antwoord verborgen

Ken zelf een A.H.-worshipper die het toch echt van stampedes moet hebben.

RickTheDick | 21-05-19 | 12:13

Top, lunchopties met 35% korting zijn vaak gezonder dan wat er bij ons in kantine beschikbaar is voor dat bedrag. Je kan zelf altijd nog checken of de verpakking verdacht bol staat of er vreemd vocht staat te verzamelen op de bodem van de verpakking.

RandomAct | 21-05-19 | 12:12 | 2

NB, vond het sowieso irritant dat ik die stickers duidelijk zichtbaar moest maken voor de cassiere. Vragen om de korting nadat de lopende band is afgewerkt komt idd pauperig over.

RandomAct | 21-05-19 | 12:13

@RandomAct | 21-05-19 | 12:13:
Als verkoper een prijs een product zetten en die dan vervolgens aan de kassa duurder verkopen, dat is pas pauperig.

Crusher | 21-05-19 | 12:17

Handig!

Ook nooit meer bonusaanbiedingen van de vorige week, waarvoor je dus de volle mep betaalt.

Papa Jones | 21-05-19 | 12:11 | 1

Dat is niet waar. Ligt aan welke bonusaanvieding.

Kaas de Vies | 21-05-19 | 12:14

Echt waar, worden dat 'loser-stickers' genoemd? Om dat zo te voelen moet je wel erg sneu in het leven staan. Sowieso niet zo snugger om je dagelijkse boodschappen bij de te dure AH te doen.

Rest In Privacy | 21-05-19 | 12:11 | 1

Ik pulk die loser stickers er altijd af.

Pedronegro | 21-05-19 | 13:40

Anders om.is natuurlijk ook een optie. Net zoals bezinepompen met dynamic pricing hun shops na reguliere sluitingstijd ook duurder maken; zie ik AH in de avond en weekeinden ook nog wel wat marge terugpakken ivm hogere personeelskosten.

PureYak | 21-05-19 | 12:10

Vis lekker bij de visboer/kar halen, 100x beter dan die voorverpakte meuk van de appie.

Bluto Blutarsky | 21-05-19 | 12:09

Ja die Albert Heijn, ze hebben alles
en alles is veel te duur.

Halul gebakken | 21-05-19 | 12:09

Stadsleven. Success ermee.

belaberde_reaguurder | 21-05-19 | 12:08

De prijskaartjes van oude kaas en reservé wijnen lopen zeker steeds verder op.
Wel een leuk concept alleen jammer dat tijdens sluitingstijd het dreigingsniveau bij de Albert Heijn code rood is. Da's het moment dat de AH medewerkers de deuren barricaderen met steekwagens uit angst voor ramkraken.

keestelpro | 21-05-19 | 12:07 | 7

@pibasso | 21-05-19 | 12:16: Nee ik gebruik tweetdeck, een twitter app. Ik zie automatisch wanneer er een nieuw topic is.

keestelpro | 21-05-19 | 12:17
▼ 4 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken