Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VN-mevrouwtje tegen NL: "Haal IS-kindjes terug"

Nee oprotten. We willen ze niet

Okee we hebben er weer eentje. Iemand die roept dat de getraumatiseerde en gehersenspoelde kindertjes van Islamitische Haat zo snel mogelijk terug moeten naar het land waar ze meestal niet eens geboren zijn - in casu Nederland. Dan krijg je mammie erbij en met een beetje mazzel krijg je pappie erbij en dan krijgen ze haus baan outkiering want zo is ons landje dan ook wel weer. Viriginia Gamba van de VN, in NL voor het eeuwfeest van Save the Children, heeft kennelijk geen college gehad van professor Doornbos. Volgens Gamba is de Nederlandse toon de laatste maanden al milder geworden. Dat zal best, want naast die Europese scheet staan er geen verkiezingen op de rol en dan hebben vvd en CDA traditioneel een wat minder grote bek. Hoe het ook zij, we willen ze niet. Ze mogen pappie en mammie bedanken voor de peop waar ze zich in bevinden. Als wij kindjes gaan helpen, dan helpen we die duizenden Syrische en Koerdische kindertjes van ontheemde families die het sláchtoffer zijn geworden van die haatneuzen van IS. Draad.

Willekeurig gekozen foto

Social

Bah

Social

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
the haque warrior | 18-05-19 | 16:21

Natuurlijk terughalen met huis en uitkering en volledige familie zodat ze verder opgevoed kunnen worden tot de volgende generatie terroristen.

Patatter | 18-05-19 | 13:49

Zo zie je maar weer dat de 5e colonne nooit compleet is.

Acidstain | 18-05-19 | 12:37

Deze kinderen zijn de nieuwe slapende cellen voor de toekomstige Islamitische strijd tegen de maatschappij die tegelijktertijd hun broodheer is.

Ervaringsdeskundige | 18-05-19 | 11:05

O ja, de VN, net zo'n enorm fantastisch orgaan gelijk aan Oxfam, geen wanklank aan te bespeuren.
Zoals gewoonlijk komen dit soort obscure types graag Nederland de les lezen, want Nederland is een van de weinige landen die braaf opvolgt wat welk gremium ook te zeggen heeft. Zeker met spaghetti-spine Rutte die enkel en alleen maar aan zichzelf en zijn carrière denkt.
Ik hoorde mevrouw Tapas, ik bedoel Gamba niet toen Isis die kinderen militariseerde, yezidi kinderen tot sexslaaf en kindbruidjes maakte. Ik hoorde haar niet protesteren bij de UK toen er naar buiten kwam dat 1500 kinderen sexueel waren misbruikt in Rotherham. Om over Telford, Rochdale, Birmingham en Leeds maar te zwijgen. Daders kwamen altijd uit dezelfde hoek, reden temeer voor mevrouw Gamba om hier geen mening over te hebben.

Datsun_Cherry | 18-05-19 | 11:00

Overigens kan het natuurlijk ook andersom, nl dat de in Europa woonachtige familieleden van het ISIS vullis in het kader van de gezinshereniging naar Syrië of Irak vertrekken. De meeste families die hier zitten, zijn sowieso al het product van gezinshereniging. Er zijn daar genoeg helpende handjes nodig. Zinvoller dan hier thee drinken, dadels vreten en over die geweldige Islam ouwehoeren.

Heiner | 18-05-19 | 09:26 | 1

Creatieve oplossing.

Diotima | 18-05-19 | 13:52

Gaat niet eens meer over de kinderen want Nederland onderhandelt volgens de Telegraaf om die IS-wijven naar de ambassade te halen zodat ze hun verdiende loon ontlopen. Een soort geheime route maar dan ook weer niet zo geheim zoals die er ook waren voor oorlogsmisdadigers na WOII om vervolging te ontlopen. Voor de dames nn Nederland vervolgens een enkelbandje en een leger van tientallen hulpverleners/juristen waarvoor het budget wordt gehaald door bezuinigingen elders en dan maar wachten tot een aanslag en janken hoe het toch kan dat het zover had kunnen komen.

jochum1980 | 18-05-19 | 08:22

Laatste nieuws. Nederland gaat met Irak onderhandelen over hun terugkeer. Nou, dan weet je de uitkomst wel. "Welkom, welkom in ons land..."

MAD1950 | 18-05-19 | 08:10 | 1

Uiteraard. Nederland is dankzij Rutte schatplichtig aangezien zij Al Qaeda ondersteunden met materieel (u weet wel, de Toyota's waar niemand het nog over heeft). Nederland steunt Hamas financieel en zit vuistdiep in die Iran Deal. Als je dan ineens flink gaat doen over Isis terroristen gaan de laatjes open en komen allerlei wetenswaardigheden naar boven over hoever die steun ging. Daarbij, als Nederland zou besluiten Isis terroristen te vervolgen, zou het in principe dit kabinet in de beklaagdenbank kunnen zetten.

Datsun_Cherry | 18-05-19 | 11:04

Laten we al de pedofielen enkele reis naar dat IS-kamp sturen. Worden ze blij van.

klowiepowie | 18-05-19 | 00:46

Ze wil wat subsidie. Ik zeg: stuur haar daarheen (doen we een enkele reis) en laat haar lekker in dat IS-kamp de kindjes rehabiliteren. Zolang ze hier maar niet heenkomen.

klowiepowie | 18-05-19 | 00:41

De volkerenbond.. Mislukt instituut

vmk | 17-05-19 | 23:05

Koekoek.

Mart6037 | 17-05-19 | 22:09

Kinderen prima, als de ouders maar daar blijven.

teevee | 17-05-19 | 22:02 | 1

Doe ze maar bij haar in de straat.

ger1306 | 17-05-19 | 22:31

prima laat die kinderen maar terug komen ,maarre ik verwacht dan wel dat mevrouw ze ook in huis neemt,en voor de gevolgen opdraait .maar dat zal dan wel weer niet de bedoeling zijn

bowlfabriek | 17-05-19 | 21:24

VN mevrouwtje woont in een all white neighbourhood en snapt helemaal niets van het gevaar. Heel eng

Sliptong | 17-05-19 | 20:53

Weet een andere oplossing - we geven aan Syrië extra geld voor IS-kindjes en hun papa's en mama's... zodat ze daar niets tekort komen.
Niet voor een of twee jaar --> maar levenslang.

sociaal_econoom | 17-05-19 | 20:20 | 2

Dat geld verdwijnt aan diverse zakkenvullers. In die regio's kun je het wel vergeten. Je bent je geld gewoon kwijt (ies koeltoerrrr)

telelezer | 17-05-19 | 20:33

Ik zou graag zien dat Nederlands belastinggeld eindelijk eens aan de eigen Nederlandse bevolking besteed gaat worden zoals het hoort! En dan niet voor een of twee jaar maar voorgoed!

BaldEagle | 17-05-19 | 21:24

Het beste wat de Nederlandse regering kan doen in dit ‘hete aardappel’ dossier is een taskforce samenstellen die er de komende 15 jaar agile over gaat brainstormen. Tegen die tijd zal het probleem vanzelf wel opgelost zijn.

Wolfje_Tungsten | 17-05-19 | 20:10 | 1

Die taskforce is er al hoor, dat heet al 66 jaar de 'Bilderbergconferentie'! Daar zit de elite (o.a. Rutte) te bekokstoven hoe ze de samenleving een poot kunnen uitdraaien om zelf zoveel mogelijk macht en geld binnen te harken! Verdeel en heers!

BaldEagle | 17-05-19 | 21:27

Kijk die kop. Die heeft waarschijnlijk wel een stevige kinderwens maar geen man he. Logisch ook wel.
Maar in haar werk kan ze die kinderwens toch fijn compenseren. Substitueren heet dat.
Dat pleziertje wilt u haar toch niet ontnemen?
Nou dan, toe neem ze terug, ze zijn zooo lievv.

Wolfje_Tungsten | 17-05-19 | 20:00 | 2

Angela Merkel heeft ook geen kinderen.

omanders | 17-05-19 | 20:15

Haha willekeurig gekozen foto, lekker hoor.

Xaffier | 17-05-19 | 19:38 | 1

Nee is niet willekeurig. Komt uit een IS filmpje

Wolfje_Tungsten | 17-05-19 | 20:01

Van mij mogen eventueel alleen kinderen tot 3 a 4 jaar terugkomen, waarbij de ouders afstand doen van hun kinderen. Anders zitten papa en mama, in het kader van gezinshereniging, voordat je met je ogen hebt geknipperd ook weer in Nederland. Met dank aan de linkse sjankers.

kortebroek | 17-05-19 | 19:31 | 7

"Van mij mogen eventueel alleen kinderen tot 3 a 4 jaar terugkomen, waarbij de ouders afstand doen van hun kinderen."

Dat lees ik inderdaad wel vaker: laat de kinderen , die er ook niet voor gekozen hebben in het kalifaat te wonen, terugkeren, en opgroeien bij grootvader Hussein en zo, of in pleeggezinnen, en laat de IS ouders daar blijven.

Maar afgezien van wat Wolfje_Tungsten | 17-05-19 | 20:07 zegt, of eea juridisch wel mogelijk is, denk je niet dat die kinderen later, als ze 16, 17,18 zijn, een enorm risico gaan vormen? Denk je niet dat die een enorme "grudge" tegen Nederland zullen ontwikkelen omdat we in hun ogen hun ouders - meestal hun moeders - hebben laten stikken in een "shithole country"?

Nee hoor, kinderen horen bij hun ouders, en die IS ouders moet de toegang tot Nederland ten enenmale ontzegd worden, en bijgevolg blijven ook die kinderen dáár, bij hun ouders/moeders.

Dr_Johnson | 17-05-19 | 20:56

en over een jaar of wat doet er 1tje boem ergens waar veel mensen zijn .en niemand die het zag aankomen .politici die "geschokt" zijn en termen in de mond nemen van "dit mag niet .kan niet enz enz .vervolgens de npo die weer iemand ergens opgesnord heeft om te zeggen dat toch echt niet iedereen zo is .er word herdacht ,bloemetjes gelegd .... en zo gaat het nog jaaaaren door .totdat het echte kookpunt bereikt is ,maar tegen die tijd heeft niemand meer iets te vertellen ,en zodra t misgaat zitten de heren beleidsbepalers op veilige afstand .

bowlfabriek | 17-05-19 | 22:14

@Dr_Johnson | 17-05-19 | 20:56: Het merkwaardige van dit soort mensen dat als het over asielkinderen gaat die ab-so-luut niet van de ouders gescheiden mogen worden. Evenzo is een kind zodra het kan brabbelen en kruipen al geworteld en is het onmenselijk ze naar een ander land te sturen.

5611 | 18-05-19 | 07:25
▼ 4 antwoorden verborgen

VN gezant. Ach gut. Ik heb eens een klusje voor de VN gedaan. Heb gezien dat daar net als bij de EU erg veel geld verloren gaat. Stuur dat maar naar Syrië en laat die gezanten eens een baan zoeken die echt nut heeft. Flikker toch op. Hier in NL is geen geld voor goede zorg en dan moet het naar die leuke lieve kinderen in Syrië. Die dan hier natuurlijk voorbeeldige kinderen worden, zonder trauma’s en braaf aap-noot-mies gaan leren.

FordPrefect | 17-05-19 | 19:21

O ja, de VN, die idioten van dat VN-Migratiepact oftewel het 'Pact van Marrakesh'! Nou, dan weet je weer genoeg! Opzouten!

BaldEagle | 17-05-19 | 19:15 | 1

Ja en van die Vanda of zo die vanuit haar kantoortje in New York lekker over Zwarte Piet begon te stoken. Waar bemoeien ze zich mee en wat doen we nog in die club?

5611 | 18-05-19 | 07:28

Tuurlijk en ook begrijpelijk omdat een Europees kalifaat toch ook een mooi streven is.

Kipsnipdewip | 17-05-19 | 19:13

De VN heeft zich al afdoende belachelijk gemaakt. Het is net als de EU een praatclub. Uiteraard is praten fijn, en moet dat kunnen. Echter moet het verder geen feitelijke macht hebben. Sommige landen snappen dat, maar helaas leven we in een land met wereldvreemde globalisten die denken dat globale wetten een kans van slagen hebben. Enerzijds is dat een marketingpraatje, met al die mooie internationale organisaties in Den Haag. Maar het moedigt de wereldvreemde globalisten ook aan om dit gedachtegoed aan de man te brengen.

Nederland80 | 17-05-19 | 19:07

Van uitreizende jihadisten zou toch het Nederlandschap worden afgenomen?
ergo: de ouders zijn geen Nederlander , de kinderen zijn geboren in Syrie (dus Syriers) ... waarom hebben we het hier in godsnaam nog over ... ???

8wall | 17-05-19 | 18:48 | 3

"Van uitreizende jihadisten zou toch het Nederlandschap worden afgenomen?"

Nee, dat is nooit gezegd. Ik volg dit onderwerp wel met belangstelling, maar wat ik weet is dat in maart 2017 een wet is aangenomen - of een al bestaande wet is "verruimd" - die het mogelijk/makkelijk maakt om bij Syriëgangers het Nederlanderschap in te trekken. Bij mijn weten is dat in slechts 5 gevallen gebeurd.

In oktober 2016 verscheen destijds demissionair minister Stef Blok op tv om aan te kondigen dat het Nederlanderschap van 4 ISers was ingetrokken. En een paar maanden geleden werd bekend dat het Nederlanderschap van die Redouane (met die enorme neus) was ingetrokken. That's it.

Het is mij een volslagen raadsel waarom die wet niet vaker wordt toegepast. Een aantal weken voordat Blok die 4 ISers het Nederlanderschap ontnam, stond in de krant dat de UK van 150 ISers de Britse nationaliteit collectief had ingetrokken. Het kan dus wel.

Ik denk dat de Nederlandse overheid gewoon te schijterig is. Ze vrezen de toorn van de 1.000.000 moslims hier te lande - waarvan ik er tot op heden geen één heb gehoord die het terughalen van die ratten ook een slecht plan vindt (uiteindelijk helpen en dekken ze elkaar altijd, en kunnen andersdenkende autochtonen door de stront zakken) - en schuiven liever aan bij de iftars deze maand om te tonen hoe lief en onschuldig ze wel niet zijn. Net als honden rollen ze op hun rug om hun vredelievendheid en onderdanigheid te demonstreren. Geen vrolijk gezicht, en uiteindelijk ook niet zonder risico.

Dr_Johnson | 17-05-19 | 19:40

@Dr_Johnson | 17-05-19 | 19:40:

Oops. Nee, sorry, Stef Blok was natuurlijk pas in oktober 2017 demissionair, niet in 2016.

Dr_Johnson | 17-05-19 | 20:01

"" Net als honden rollen ze op hun rug om hun vredelievendheid en onderdanigheid te demonstreren. Geen vrolijk gezicht, en uiteindelijk ook niet zonder risico.""
@ Dr_Johnson
Vooral als ze een verblijfsvergunning, een huis en een uitkieroeng aanvragen. Als dat eenmaal binnen is gaan ze eisen stellen.
Jij bent whehelkom in mijn laaaand

telelezer | 17-05-19 | 20:39

Uit welk land komt die miep? Stuur ze daar maar naar toe, zolang je ze niet toelaat in Nederland.

Atlantis-95 | 17-05-19 | 18:41

Ziek.

Julius Pace Car | 17-05-19 | 18:39

Er wonen hier ook kinderen die beschermd moeten worden.

Anoniemtje | 17-05-19 | 18:17 | 1

Één zin waarmee ook wat mij betreft de kous af is.

MickeyGouda | 17-05-19 | 18:31

Kijk eens aan. Weer een willekeurig Miep van de VN met een bovengemiddeld salaris vindt dat wij - autochtonen - de IS kinderen moeten terug nemen. Amehoela. Ga eens afwassen in keuken, stomme koe.

Thoth | 17-05-19 | 18:15

Lol Kinderen opvangen tot ze 18 zijn, "meisjes 9" en dan gelijk wel weer terug sturen...
o wacht daar hebben we ook weer moeders voor die daar tegen zin.

Rene046 | 17-05-19 | 18:12

Kan iemand die trut even een laken over de kop gooien? Ik ben aan het eten ja..

Mazzelstof | 17-05-19 | 18:12
-weggejorist-
rogerbosch | 17-05-19 | 17:59

Mijn kinderen besloten geen kinderen in deze waanzinnige wereld ´los te laten´.
Die idioten daar schoppen er juist midden in de waanzin een aantal die wereld in.

CalamityJane | 17-05-19 | 17:55

Yezidi kinderen/families eerst, al het IS gerelateerde nooit.

Peter777 | 17-05-19 | 17:47 | 6

Weer een Abrahamistische groep erbij met stenen tijdperk rituelen?
Liever niet?

Anoniemtje | 17-05-19 | 18:41

@Peter777 | 17-05-19 | 18:55:

Van de wiki: "The Yazidis are monotheists,[41] believing in one God, who created the world and entrusted it into the care of a Heptad of seven Holy Beings, often known as Angels or heft sirr (the Seven Mysteries)."

Hele prut stenen tijdperk gebruiken. Negatieve advies blijft.

Anoniemtje | 17-05-19 | 23:24
▼ 3 antwoorden verborgen

Geen clementie met daders. We hebben de SS hier ook niet opgevangen en voor de nsb was niemand lief. Het oranje legioen maakt voor haar een uitzondering maar nee, war mongers willen we niet. Het is een schande dat kabinet Rutte een verdrag heeft ondertekent om criminelen onder asielzoekers hier onderdak te verlenen. #Stemzeweg.

eastender | 17-05-19 | 17:46 | 4

@Trumme | 17-05-19 | 17:52: Dat zal best dat het slechte voorbeelden zijn. Het trollen van de kabinet, VN en de zieligheidsindustrie blijft gaande met als boodschap dat deze lieden zich niet zo erg hebben misdragen. Misdaden moet men niet met de mantel der liefde vergoeilijken en als er 2 partijen zijn die synomiem zijn voor het kwaad zijn het die 2. Wie op zijn 90ste nog wordt vervolgd heeft zich lang schuil gehouden, nooit geboet voor zijn wandaden en clementie is dan ook geheel niet nodig.

eastender | 17-05-19 | 18:03

@Trumme | 17-05-19 | 17:52: Dat is dus iemand die aan het eind van WO II net 15 jaar oud was... Was dan al vroeg bij de SS.

Eugen Sandow | 17-05-19 | 20:25
▼ 1 antwoord verborgen

Idd, we willen ze niet. Stuur ze met ma naar het overgebleven paspoort land want we willen ze hier niet. De VN is een beschamend pro islam clubje geworden dat steeds meer meent het voor een ander te mogen zeggen. Niet welkom. Zowel de ouders als de kinderen zijn hier niet welkom. Iedere week kan het kabinet 10 keer lobbyen maar nee is nee. Blijft nee. #Stemzeweg.

eastender | 17-05-19 | 17:41

In Nederland is geen plaats voor smerige IS ratten.

Trek collectief hun Nederlanderschap in, en maak duidelijk dat ze hier niet welkom zijn, geen enkele toekomst hebben, geen enkel recht op voorzieningen en gratis geld. Als ze zich bij een Nederlandse ambassade of consulaat in die contreien melden, moet er tegen ze gezegd worden:

"Het spijt me, mevrouw, u bent geen Nederlander meer. Wij kunnen niets voor u betekenen. Probeert u het anders eens bij de ambassade van Marokko / Turkije / Pakistan etc."

Het intrekken van het Nederlanderschap en Nederland nooit meer in kunnen: dát zou een rechtvaardige straf zijn voor dat tuig. Niet die Mickey Mouse strafjes waar ze hier op hopen en die ze hier ook krijgen wegens "gebrek aan bewijs".

O, en die "kleintjes"? Die zijn de verantwoordelijkheid van hun ouders, niet van jou of mij, of van ons. 75% is in het kalifaat geboren, die weten niet beter, en die 25% die ze daar naar toe hebben meegenomen als klein kind, zijn daar inmiddels "veroosterd", "verkalifaat", of hoe je het noemen wilt. Die groeien daar maar verder op; er groeien echt wel meer kinderen op in Syrië, Irak en omstreken, hoor. Zo'n ramp is dat niet.

Dr_Johnson | 17-05-19 | 17:10 | 3

In het Nederland van Rutte is er helaas altijd wel plaats voor zielepoten die zelf bewust kozen om naar die sadistische zandbak te gaan en in de naam van de profeet er vrolijk op los te moorden.
Enkel het feit dat zulke malloten toch niet in Benoordenhout komen te wonen maar hoogstwaarschijnlijk in de Schilderswijk, is genoeg reden voor Rutte om het afval weer retour te halen.

spoilerfreak | 17-05-19 | 17:35

Ook die kinderen zitten dankzij de IS volgepompt met haat, dat moet je hier niet toe laten, maar fijn tussen de IS slachtoffers laten leven, met beetje geluk houden ze zich rustig als minderheid, en leren ze dat hun vijand toch menselijker is dan ze geleerd hebben gekregen.

Rene046 | 17-05-19 | 18:22

o en met IS bedoel ik dus ook de Islam.. is ja verbonden met elkaar, verschil zit hem in niveau hoeveel boeken je leest en interpreteren, beide zetten aan tot non-moslim haat uiteindelijk

Rene046 | 17-05-19 | 18:25

Alleen de christenen laten komen.
Die worden door alle anderen, de moslims, onderdrukt.

watergeus | 17-05-19 | 17:05 | 2

juist!

Peter777 | 17-05-19 | 17:56

Daar heb je weer zo'n gezant mevrouwtje uit een VN-commissietje.
Valse wijven. Elke keer hetzelfde trollende geklier. Rot op met je VN.

Shareholder II | 17-05-19 | 16:52

Vanwege de veiligheid van 17 miljoen mensen mag je dit groepje mensen best opofferen.

trekarm | 17-05-19 | 16:52 | 1

Dat dus.

Heiner | 17-05-19 | 20:19

Ik durf er een teelbal om te verwedden dat mevrouw zelf geen kindjes heeft. Oh ja.. Gamba's worden lekker heet in olie en knoflook gebakken. btw.

horsteknots | 17-05-19 | 16:47

Die willekeurig gekozen foto lijkt me eerder een klein Amerikaantje.
Uit Alabama, of zo.

Kapitein Sjaak Mus | 17-05-19 | 16:35 | 5
-weggejorist-
Musashi | 17-05-19 | 16:43

@Tapu | 17-05-19 | 16:41: Eerder Perzisch. U vergeet even voor het gemak dat Ariers oorspronkelijk ergens tussen oost Iran en west India vandaan komen.

TheOracle2 | 17-05-19 | 16:45

Bij Hans Anders en Pearle zijn er nu actie weken, Sjakie.
Tsetsjeenser kan je ze niet krijgen.

Pelforth | 17-05-19 | 16:58
▼ 2 antwoorden verborgen

Er is schijnbaar toch wel wat aan de hand in dat gebied : "This is BREAKING NEWS as of 5:21 PM EDT on Wednesday 15 May, 2019 . . . The US have asked the Israelis to keep out of the Iran fight unless attacked, so the USA can keep an Arab coalition together easier. Same approach as the 1991 gulf war against Iraq." halturnerradioshow.com/index.php/en/n... "17 May 2019 Kuwait moving to "FULL WAR FOOTING" after briefing by US Officials" halturnerradioshow.com/index.php/en/n...

rmstock | 17-05-19 | 16:34 | 1

Dat zou wat zijn zeg.
Maar evenals Irak indertijd, staan de raketten gericht op Israël.
Als het zover komt is het onvermijdelijk dat Israël reageert.

Ruimedenker | 17-05-19 | 16:45

Waarom zou NL ze terug moeten halen? Vaak hebben deze syriegangers 2 paspoorten. Het Nederlandse kan je afpakken het andere niet. En daarmee is het probleem opgelost.

Max7310 | 17-05-19 | 16:33

Kan alleen goed gaan als het om kinderen jonger dan 18 maanden gaat, waarvan beide ouders aantoonbaar dood zijn. De kinderen mogen op geen enkele manier ooit nog in contact komen met hun echte families of de Islam en dienen te worden ondergebracht in gezinnen waarvan is aangetoond dat ze op ideologisch en moreel vlak deugen. De families van die kinderen mogen er op geen enkele manier achter komen dat die kinderen nog leven. Een beetje zoals in de oude DDR of het Derde Rijk dus, maar alles is beter dan die kinderen opnieuw in de klauwen van "gematigde Moslims" of Dhimmy grootouders te laten vallen.

Heiner | 17-05-19 | 16:30 | 5

@Rene046 | 17-05-19 | 18:38: Kijk maar eens naar het fatalisme en het fanatisme van Arabische stenengooiers in Gaza of de Hitlerjugend, de Rode Khmer of de jonge pioniers van Mao, Stalin en Ulbricht/Honecker. allemaal kinderen en stuk voor stuk levensgevaarlijk. Vanaf het moment dat deze Jihadistenlarven zich bewust worden van de wereld om zich heen wordt die wereld opgevuld met de ideeën van Jihadistisch apenvolk. Zo gaat dat. Het is niet voor niets dat organisaties zo bezig zijn de vrije tijd en de schooltijd van de kinderen op te vullen met hun aperte leugens en haat. Daar zit systeem in. De jeugd heeft de toekomst, dus als je niet wilt dat zo'n doctrine toekomst heeft, moet je zorgen dat die jeugd onschadelijk wordt gemaakt. Die andere doctrines zijn vrijwel doodgebloed, soms nog een kleine oprisping, omdat er nauwelijks draagvlak voor bestaat. Men voelt zich dus geïsoleerd. Met het Jihadisme en Moslim extremisme ligt dat anders. Wanneer zie je nou Moslims ageren tegen het Jihadisme of Moslim extremisme? Men ageert tegen Israel, als zijnde de bezetter. Die vieze Turk Kuzu ook weer, met zijn Arabische oorlogsvlag. Over Hamas, die de eigen bevolking terroriseert, hoor je ze niet. Men ageert tegen Assad, Over de koppensnellers van Islamitische Staat en Al Nusra hoor je ze nauwelijks. Men ageert tegen de Egyptenaar Al Sisi, omdat hij zijn land heeft gered van de Moslimbroeder Morsi. Zo rolt dat. Ook in NL. Dus die kinderen zullen als kleine helden worden gezien, inplaats van schorremorrie dat in een inrichting thuishoort.

Heiner | 17-05-19 | 20:00

Nein nein nein. Ten eerste zijn ze, als ze zo jong zijn, geboren in Zandbakkië en dus al helemaal niet ons probleem. Ten tweede hebben 9 van de 10 isisratten twee paspoorten; ze gaan maar lekker naar dat andere land, wat ze toch al als hun vaderland beschouwen. Ten derde, als je die kinderen zo gaat opvoeden, zullen ze vroeger of later vragen gaan stellen en achter de waarheid komen. Dat kan dan alsnog geheel verkeerd uitpakken.

We moeten eens afleren om met die vreselijke refozelfhaat en -schuldgevoel de hele wereld te willen redden.

5611 | 18-05-19 | 07:39

@5611 | 18-05-19 | 07:39: Dan lost het zichzelf op. Ik had het over kinderen jonger dan 18 maanden. Als die er niet zijn of aan de eisen voldoen hoeven ze ook niet naar hier gehaald te worden.

Heiner | 18-05-19 | 09:20
▼ 2 antwoorden verborgen

De VN heeft zichzelf al lang gelden overbodig gemaakt. Zodra er ingegrepen moet worden is er altijd wel eentje die een veto uitspreekt. Of de VN nu bestaat of niet, het heeft geen invloed meer op de wereld. Helaas is bij dit soort vrouwen de mening niet gebaseerd op de realiteit maar zoals veel vaker op moederkloek gevoelens. Daar zit niemand op te wachten. Zelf zullen dergelijke types nooit de gevolgen van hun idiote beslissingen meemaken. Het is altijd makkelijk goedkope deug-uitspraken te doen waarvan jezelf geen last hebt in je eigen leefomgeving.

Ruikbaard | 17-05-19 | 16:29

Ik ben klaar met linkse heksen...

ZwarteRiek | 17-05-19 | 16:28

Dat mens heeft een paarde bek! Alleen een paard is wel veel intelligenter!

Ditisgeenstijlmeer | 17-05-19 | 16:23 | 2

En hun mond ziet er beter uit.

Musashi | 17-05-19 | 16:53

Foei, een paard is een edel dier!

5611 | 18-05-19 | 07:40

Wat is de juiste hiërarchie? De VN, de EU of Nederland zelf? Het gezeur om Zwarte Piet begon met kritiek van een VN madammetje genaamd Verene Shepherd. Wie kent dit mens nog? En nu komt daar weer zo'n VN figuur even vertellen hoe het hier moet ... ?

Fi-Bu-Bla | 17-05-19 | 16:22

Natuurlijk haalt nederland ze terug. Plus de hele familie want anders zijn ze zielig alleen. Plus wat extra mannetjes want ze waren vast al getrouwd. Want andere Europese landen doen dat al, op last o.a. van rechters, dus zelfs als NL dat niet wil wordt het wel door EU opgelegd.

Hadena | 17-05-19 | 16:17

Tja nu geldt het argument zeker niet van (s)links dat het inhumaan is om kinderen uit hun vertrouwde omgeving te halen waar ze de taal spreken en een leven hebben opgebouwd?

Graaf_van_Hogendorp | 17-05-19 | 16:15 | 1

Juist, precies dat!

5611 | 18-05-19 | 07:41

Laten wij het over die vrouw, het systeem en het instituut hebben maar stop met die krankzinnige verwensingen naar die kinderen, 1 ding is zeker, het is niet hun schuld.... denk daar maar eens over na....

hetgingperongeluk | 17-05-19 | 16:12 | 1

En als ze hierheen komen en op latere leeftijd de fout in gaan en dood en verderf zaaien kunnen ze er zeker ook niks aan doen? Schei eens uit met dat bagatelliseren zeg!

BaldEagle | 17-05-19 | 19:20

Viriginia Gamba, uiteraard benoemd want aan kiezen doen ze niet, Argentijns een identiteit die naar het schijnt wel bestaat, de Nederlandse uiteraard niet, maak je druk om de oorlogswezen niet om de daders en hun offspring.
We zijn niet genadig maar blij dat ze uiteindelijk ongenadig op hun falie hebben gekregen, nu nog een tribunaal in Irak en Syrië en straf (genadeloos), in de heropbouw ermee en als je aantoonbaar gevochten hebt mag je wat mij betreft terechtgesteld worden.
Duidelijk Gamba? of is je herseninhoud + iq even groot als het beestje waar je achternaam aan refereert? want dan ga je het eenvoudig nooit begrijpen.

bwanabanjo | 17-05-19 | 16:11

Je kan aan dat slappe papperige gezicht en die wezenloze lach van mevrouw Gamba al zien dat ze niet al te snugger is. Lijkt me meer een kleuterjuf voor groep 1.

Motleycrew | 17-05-19 | 16:08

.... en in de verre toekomst, als maar genoeg van deze sujetten met wereldvreemde deug-waanbeelden, het succesvol is gelukt om het hele land onleefbaar te laten worden, moeten wel zelf maar op zoek naar een ander veilig land. Ik hoop dat het niet nodig is, maar heeft iemand al bedacht welk land dan eventueel?

onesizefitsall | 17-05-19 | 16:07 | 2

israel maar daar passen we allemaal niet in.

larie | 17-05-19 | 16:12

@larie | 17-05-19 | 16:12:
Als je niet Joods bent is het sowieso nagenoeg onmogelijk om naar Israël te emigreren!

BaldEagle | 17-05-19 | 21:19

Wat is dit voor apenrots geworden? Ik ben het ook niet eens met dr, maar de helft van de comments komt niet verder als hoe ze er uit ziet. Lekker niveau dit.

42 | 17-05-19 | 16:06

Met het veerpontje van timmerfrans langs de Afrikaans kustlijn dumpen met een bakfiets. En dan terug. Dan mag ze er van mij net zoveel meenemen als in die bak passen. Wel zelf fietsen. #gazemaarhalen #weereendroomminder.

Jos Tiebent | 17-05-19 | 16:05
-weggejorist-
fikkieblijf! | 17-05-19 | 16:05

Die Marokkaanse papas en mama's met een Nl paspoort graties gekregen bij de AKW kunnen toch gewoon terug naar het land wat hen met open armen ontvangt.. ik snap echt niet dat deze kinderen van hun ouders in een land willen moeten gaan wonen dat ze verafschuwen en als vies en ongelovig zien..

fikkieblijf! | 17-05-19 | 16:04

Enkele reis naar de Noord pool , ja dat is wel een goed idee!!!!!

vanrechteren | 17-05-19 | 16:04

Hier zomaar wat vragen aan deze VN-mevrouw die ons moreel verantwoordelijk wil maken voor het lot van deze IS monsters indien wij deze monsters niet terug naar Nederland zouden halen:

- Bent u bereid om persoonlijk garant te staan voor dergelijk lui indien zij zich eenmaal weer hier niet kunnen beheersen en op de "IS-toer" gaan? Zo nee, waarom niet?

- Heeft u überhaupt wel eens nagedacht over de onaanvaardbare risico's die er aan het terughalen van dit soort onmensen en hun kinderen kleven?

- Wat zegt u tegen hun talloze onschuldige slachtoffers en nabestaanden die op deze manier zelfs niet een beginnetje van genoegdoening of afsluiting kunnen krijgen?

- Wat zegt u straks tegen eventuele toekomstige onschuldige burgerslachtoffers van deze "kalifaat-welpen"? "Foutje, bedankt"?

- Bent u bereid de nabestaanden/ families van de slachtoffers uit eigen zak te compenseren? Zo nee, waarom niet?

Want ú bent het die moreel appèl doet op de Nederlandse burger en bent derhalve als zodanig direct verantwoordelijk te houden voor de gevolgen indien u, tegen alle waarschuwingen van de diverse experts in, tòch de barmhartige Samaritaan uit wenst uit hangen over de ruggen en mogelijk ook lijken van een ander.

- Hoe staat u tegenover het in de klas plaatsen van deze "welpen van het kalifaat" met terreurtraining(!) bij onze onschuldige weerloze 4 en 5 jarigen?

Want dat was zo ongeveer de leeftijd waarop hun militaire training begon in het Kalifaat. Ik raad u aan eens wat docu's over de Hitlerjugend te kijken om te zien hóe gevaarlijk deze 'onschuldige kinderen' zullen zijn wanneer zij volledig geïndoctrineerd door perfide gedachtegoed worden losgelaten op een weerloze burgerbevolking en hun kinderen.

Mijn conclusie:
U heeft niet het minste recht om zó met de levens van de onschuldige burgerbevolking van een land te spelen, enkel en alleen voor het bevredigen van uw morele eigenpijperij. Denken dat deze lieden nog te rehabiliteren zijn is absurd en obsceen te noemen. U schermt met medemenselijkheid naar een groep die zelf hèt toonbeeld van ontmenselijking was. Ik raad u daarom aan naar een spiegel te lopen, er in te kijken en uzelf eens goed af te vragen wanneer het precies was dat u het Noorden op het moreel kompas zó ontzagwekkend kwijt raakte.

Sjefke7807 | 17-05-19 | 16:03 | 1

Reactie van deze dame. Ze beloven dat ze nooit stoute dingen gaan doen.
Zo probleem opgelost

Jacktheflipper | 17-05-19 | 16:46

Lelijke heks. Volgens Darwin had die genetica al uitgestorven moeten zijn.

schoon-schip-maken | 17-05-19 | 15:58 | 2

Virginia Gamba, die naam past goed bij d'r. Wat een gamba kop.

Tronald_dump | 17-05-19 | 16:02

Deze grijnzende mevrouw heeft die baan gekregen omdat ze net zo is als het soort dat haar die baan gegeven heeft. Het is al lang tijd voor een grote schoonmaak in de VN, de Israël-veroordelingsmachine die gericht is op islamisering, globalisme en vernietiging van het Westen. Of: lidmaatschap opzeggen; nog beter.

Fijnstoffer | 17-05-19 | 15:57

Meer, meer, meer islam zegt deze dame dus in feite. Weg met de kafirhonden. Dat wijf is gek.

Nivelleermarionet | 17-05-19 | 15:56

Die VN, dat is toch die club die nota bene Saoudi Arabië heeft gebombadeerd tot voorzitter van de subclub Vrouwenrechten?

M.a.w. geloofwaardigheid = nihil.
Opzouten!

EefjeWentelteefje | 17-05-19 | 15:50 | 1

Yup Eefje. En de club die van alle resoluties de helft tegen Israel indient. Een moderne democratische rechtsstaat waarin mensen grote vrijheden genieten. Die VN.

Mammeloe | 17-05-19 | 16:01

Wat een heerlijk naïef mens, geen plank voor haar kop maar 10 grafkisten !

robje2000 | 17-05-19 | 15:49

We hebben in Nederland al heel veel gestoorde mensen rondlopen die we totaal niet in de hand kunnen houden. TBSers, getraumatiseerden door oorlog en import en we hebben onze eigen gekken. Dat is al meer dan we aankunnen. Dus ik zeg NEE

AnnaJL | 17-05-19 | 15:48
-weggejorist-
Ninxit | 17-05-19 | 15:47 | 1

Kinderen hebben de toekomst... Nu is van ons! Oprotten met die kutkinderen.

Stijlloze nick | 17-05-19 | 15:47 | 3

Gaat niet helemaal goed.... dit is gewoon niet ok. Leg dan uit wat je bedoelt, hoezo kinderen oprotten.... Nu is Nu, van hun en van Ons..... de vraag is of wij het op moeten lossen, of op kunnen lossen, maar dit soort trieste verwensingen accepteer ik niet!

hetgingperongeluk | 17-05-19 | 16:06

@hetgingperongeluk | 17-05-19 | 16:06: Hij maakt een geintje authist. Met je dit accepteer ik niet. Wat wou je gaan doen dan? Zijn adverteerders bellen. Lol.

Urotsokudoji | 17-05-19 | 16:14

@Urotsokudoji | 17-05-19 | 16:14: Busted!!!! Een nepzwitzer.... Ballen tonen, is ze laten zien... Hoeveel verstand heeft u van Autisme... met een hulp (h) ertussen...

hetgingperongeluk | 17-05-19 | 16:21

Terwijl de VN vroeger een uitstekende oplossing had voor moslimconflicten. Deze lieden van IS hebben zich in niet mis te verstane woorden en daden afgekeerd van de westerse beschaving. Hen hier naar terug halen lijkt me pas echt wreed.

Een eigen IS enclave ergens in Noordoost-Afrika of het Arabische schiereiland. En ter nagedachtenis van wel onschuldige slachtoffers: noem die enclave dan Srebrenica II. Rot toch op met je hele VN, muts!

Hetkanverkeren | 17-05-19 | 15:46

Wegens mislukt is ooit die Volkenbond opgedoekt. Zou de VN ook eens moeten doen. En dan een club oprichten met alleen moderne Westere landen. Of helemaal niet. Scheelt miljarden aan CO2 uitstoot en dan kan deze mevrouw gewoon weer docent handenarbeid worden.

Mammeloe | 17-05-19 | 15:44

Het vervelende is dat hun intolerante geloof altijd op nummer 1 blijft staan, en dan een hele tijd niks, en dan komt er pas een vaag besef dat er ook nog zoiets verachtelijks bestaat als de Nederlandse wetten, normen en waarden.
Men doorkruist niet 10 landen men onze normen en waarden zelf ook graag wil omarmen. Men komt hier vanwege de ongelooflijk riante sociale voorzieningen, gratis onderwijs en toegankelijke gezondheidszorg. Ik zeg: opvangen in de eigen regio, waar ze hetzelfde geloof aanhangen en min of meer dezelfde cultuur hebben, is helemaal zo gek nog niet.

Hedieho | 17-05-19 | 15:43

Waarom zetten we niet een dependance van het Internationale Strafhof op in Syrië, waar alle IS strijders en mensen die hen ondersteunden kunnen worden berecht? Zet er een groot kamp op met goede voorzieningen waar je ze kunt detineren en het argument 'mensonwaardige omstandigheden' vervalt al. Ouders die worden veroordeeld worden automatisch uit de ouderlijke macht ontzet. Kinderen worden daar opgevangen in een UN voorziening en leren een vak. Als na enkele jaren blijkt dat ze 'gedeprogrammeerd' zijn kunnen ze evt terug naar hun 'paspoort'land.

BonSens | 17-05-19 | 15:42 | 1

Een soort Neurenberg-tribunaal.

Heiner | 18-05-19 | 09:21

90% van de Reaguurders: neem ze zelf maar in huis VN vrouwtje!

ikworstelengadouchen | 17-05-19 | 15:42

VN, het bakermat van de NGO's en de types zoals hierboven die wereldvreemd zijn, hebben helemaal geen benul wat de consequenties zullen zijn. Aan de andere kant, onze politici zijn net zo, kijk alleen al naar die Harbers!

lanexx | 17-05-19 | 15:40

We moeten afval scheiden, en dit is afval wat je gescheiden moet houden.

Patje2011 | 17-05-19 | 15:40 | 5

@hetgingperongeluk | 17-05-19 | 16:01: Afval of niet, ze komen niet terug. Zijn daar ook al geworteld en spreken de taal. Zo goed?

Trouwens, als we die kinderen wél terug laten komen en de ouders niet dan begint meteen het gejengel van links dat het onmenselijk is om ze te scheiden en gaan ze net zo lang zeuren totdat ook die volkomen verknipte ouders ook terug mogen komen.

5611 | 18-05-19 | 07:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Weg met deze psychopaten. In godsnaam, welke reden of "verantwoordelijkheid" hebben wij als Nederland om deze mensen hier toe te willen laten, en weegt deze zwaarder mee dan de mate waarmee onze veiligheid en maatschappij in het geding komt door toelating van deze misbaksels??

Hunkje | 17-05-19 | 15:39

Een MOAB erop en we hoeven het er niet meer over te hebben.

sprietatoom | 17-05-19 | 15:39 | 1

dat vind ik niet een goed iedee Einstein...

hetgingperongeluk | 17-05-19 | 16:00

Ze zijn daar toch op eigen gelegenheid daar naartoe verhuisd? Kom dan ook maar op eigen gelegenheid terug. Mafkezen. Eerst dood en verderf zaaien en dan weer met hangende pootjes terug, daar trappen wij mooi niet in.

Tishetnetnie | 17-05-19 | 15:39

De VN, de EU en internationaal 'Links' zijn zo langzamerhand versmolten tot één groteske entiteit; een samenballing van naïeve, domme mutsen & emo-trutten die met de lancering van hun misplaatste 'goede' bedoelingen om het hardst werken aan de ondergang van de westerse beschaving.

Komt nog bij dat de VN inmiddels zo'n beetje is overgenomen door een zooitje ontzettend foute islamitische dictaturen die het tot een organisatie hebben gemaakt die onmogelijk nog serieus kan worden genomen door mensen met Gezond Verstand.

Peter Emile | 17-05-19 | 15:39

Ik zie ze hier al op de creche of naschoolse opvang naast je kleinzoon of - dochter zitten. Geen denken aan dat die spoken hierheen komen.

pigadaki | 17-05-19 | 15:39

Bemoei je met je eigen zaken tuthola.

Wat interesseert mij die paar kinderen nou. En zo zouden meer mensen moeten denken. Haal je hersens eens uit dat emo-bad en ga gewoon eens ná denken. Ipv als een zacht eitje te gaan lopen huilebalken over 'onrecht' en 'recht' of 'moraal'. Tief toch op wereldvreemde deugmensjes. Zou je nog eens moeten kunnnen vragen aan die mensen die doodgemarteld zijn daar, in dat moordlustige 'kalifaat' of zij vinden dat hun recht of onrecht is aangedaan, of zij iets over moraal te vertellen hebben. Of dat ze gewoon hadden willen blijven léven.

En waar was die flut VN toen die mensen daar levend in de hens werden gezet? Waar was deze mevrouw toen? Lekker achter een veilig bureau in de airconditioning ja. En anderen de rotzooi op laten ruimen, er letterlijk voor hebben laten bloeden en als het vuile werk opgeknapt is door ánderen. DAN snel weer met je moraal vinger gaan wapperen. Ik heb zo'n schijthekel aan die lafheid, die slapheid, dat constante anderen de maat nemen.

Dutchbeaurouge | 17-05-19 | 15:38

Mensen als V. Gamba hbben waarschijnlijk nog nooit de nood gelezen welke voortkomt uit islam bij met name meisjes, vrouwen die hun gehele leven lang moeten vrezen voor de keuzes die zij maken wanneer het patriachale systeem z’n invloed laat blijken. De eer, de familie-eer m’neer, díe blijft* Leestip: Samia Shariff, Sluier van angst
( www.bol.com/nl/p/sluier-van-angst/100... )

bij gelegenheid | 17-05-19 | 15:38

Laat de VN maar contact opnemen met een islamitisch land en zorg er voor dat ze daar terecht kunnen. Daar kunnen ze lekker aarden.

Patje2011 | 17-05-19 | 15:38 | 1

Idd dat hoor je ze nooit zeggen. Ze zoeken nu een NIET islamitisch land voor Islamieten. Soorten bij soorten. Dus deze horen gewoon in Saudie Arabie. Lekker conservatief en salafistisch. Waar ze zo enorm van houden.

AnnaJL | 17-05-19 | 15:52

Gamba's horen in de oceaan, of op de grill.

de visser | 17-05-19 | 15:37

De VN is een hele enge organisatie die ongevraagd en ongekozen op de stoel van de regering gaat zitten. Zakkenvullers die net als de EU heel veel ellende over de wereld uitstorten om hun eigen deugwereld te creëren.

oplichter | 17-05-19 | 15:37 | 1

De VN behoort tot dezelfde enge elitekliek als de EU en de Bilderberggroep! Als je de lijst van deelnemers aan de Bilderberg conferentie van 2018 bekijkt staan daar o.a. op Audrey Azoulay uit Frankrijk (Directeur-Generaal van Unesco, een onderdeel van de VN) en José Manuel Durão Barroso uit Portugal namens de Europese Commissie!
Dus is het cirkeltje weer rond! Wereldmacht en geld, daar draait het allemaal om!
nl.wikipedia.org/wiki/Bilderbergconfe...

BaldEagle | 17-05-19 | 20:18
-weggejorist-
Crusher | 17-05-19 | 15:36

Gestoord mens
Opsluiten!

Montesquieue | 17-05-19 | 15:36

neen neen neen driewerf neen.

abeltasman | 17-05-19 | 15:35

dan neemt Truus Gambia ze toch lekker zelf in huis?

drijflijk | 17-05-19 | 15:35

Gamba's zijn normaalgesproken best lekker. Met knoflook en zo, je weet zelf. Maar deze gamba zou ik niet doen.

Jodelahie | 17-05-19 | 15:35

"Zelfs veel van onze christelijke heiligen waren in een vorig leven rovers en verkrachters. " Daar heeft ze wel een punt. Weg met al die religies.

RickRD | 17-05-19 | 15:34 | 1

Hier herken je de leugen.
Ik ken er maar één : Paulus.

watergeus | 17-05-19 | 17:03

Gewoon gemakzucht verkleed als humanisme en vlucht uit de verantwoordelijkheid.
Niets doen is ook een strategie.

MistaRazista | 17-05-19 | 15:33

Alleen een beperkt aantal haatlarven laten overkomen. En die naast de VN mensen een huis geven en met de VN-kinderen naar school laten gaan. Hebben ze kleinkinderen dan komen de haters naast hen wonen. Een beetje en risicoloos deugen op afstand en andere mensen opzadelen met de Islamo-fascisten als buren, gaat niet gebeuren. Dus Gamba even het adressenbestand van je medewerkers en jezelf doorgeven aan de Koerden.

Graaier | 17-05-19 | 15:32

Als je die kiddo's hier heen haalt, moet je ook bereid zijn ze niet langer bloot te stellen aan de doctrine van beide ouders. En die scheiden gaat weer op een hoop weerstand ketsen. Het is niet te doen en al helemaal niet wenselijk dat nog meer gevaarlijke ideo-onlogisch georienteerden hier voet aan de grond krijgen.

NiCeY | 17-05-19 | 15:31

Duitse kindjes werden er ook uitgetrapt met de Operation Black Tulip.

Ingelheit | 17-05-19 | 15:30

Ja joh, en wie beschermt onze kinderen? Waarschijnlijk van ondergeschikt belang hoor, dat hollands addergebroed, maar dit deugt (pun intended) dus van geen kant.

Aap Noot Miesje | 17-05-19 | 15:30

Nee Mrs. Gamba, we willen geen IS kinderen, trouwens de ouders waren in vreemde krijgsdienst en daardoor geen nederlander meer. Als we kinderen opnemen, dan enkel van vermoorde Yezidi families, de slachtoffers van die IS mordenaars. Denk nu eens aan de echte slachtoffers.

vlotterik | 17-05-19 | 15:30

Overdragen aan de Rode Halve Maan en die zorgen dat IS kindertjes in een Halve Maan land terechtkomen met hun ouders. Laat dat islamitische Rode Kruis nu eens eindelijk initiatief tonen. Het is een intra-islamitisch probleem.

Eeuwig..Op..Vakantie | 17-05-19 | 15:30

Nouja zolang Gamba er maar geen last van heeft in haar gated expat bubble, toch?

Harry Turtle | 17-05-19 | 15:29 | 1

Als de boel ooit toch eens uit de hand escaleert, dan zal Gamba van veilige afstand het racisme duiden. Best belangrijk dit soort mensen.

Rest In Privacy | 17-05-19 | 15:34

Help liever de honderdduizenden verhongerende kindjes in Yemen. Maar dat doet de UN niet: ze hebben zwijggeld van SA gekregen (en niet zo een beetje). Muisstil zijn onze mensenrechtenkampioenen.Gelukkig hoeven ze hun stilte niet alleen te "vieren", het wordt met enthousiasme "omarmd" door zwijgend linksch.

kindapaas | 17-05-19 | 15:28 | 1

Wij doen vandaag de dag veel zaken met SA. Trump voorop. Voor olie deals mag SA de bommen gooien op Yemen. Hier in het westen knijpen we een oogje dicht.
Alleen Duitsland levert geen militair materieel meer!. Nu er hongersnood dreigt in Yemen krijgen wij (de gewone burger) de bedelfilmpjes te zien terwijl Amerika en het westen er zelf verantwoordelijk voor zijn. t Is zo krom allemaal

AnnaJL | 17-05-19 | 15:58

We komen handjes tekort aldus vele economen, dus laat maar komen.

ProAsfalt | 17-05-19 | 15:26 | 1

Moordenaars-handjes ....

Cool Pete | 17-05-19 | 15:44

Ze zegt kinderen maar bedoelt gezinnen. Dus niet alleen islamitische haatlarven maar ook IS-strijders en hun pinguins.

Hommel | 17-05-19 | 15:25

Nou ja, Dijkhoff zou dit diplomatie noemen. Fuck dat. Dan maar een schreeuwer.

Rest In Privacy | 17-05-19 | 15:24

Je zou zo graag willen dat dit soort domme/naïeve mutsen te maken krijgen met alle mogelijke ellende die deze stroom van nikshiertezoekenhebbenianiers te weeg brengen, kijken of ze dan nog steeds zo blij met haar boekje omhoog staat.

obseditas | 17-05-19 | 15:24

Kinderen horen in de zandbak te spelen en niet in een Nederlandse gevangenis.
De Koerden zitten ermee, dat is best kudt.
Laat Saudie-Arabië de shit nu maar eens opruimen. Die hebben amper vluchtelingen opgenomen.

Ruimedenker | 17-05-19 | 15:24

Even iets recht zetten over wat ik zojuist pooste..... ik vind het werkelijk de hel op aarde om te beseffen dat kinderen zoiets denderend slechts wordt aan gedaan. Ik zou ze ook allemaal willen helpen, maar ik heb er al 3 en daar heb ik mijn handen vol aan.... zou het Grada kunnen helpen om verschil te maken tussen empathie, compassie en sympathie? Of vraag ik dan iets doms???

hetgingperongeluk | 17-05-19 | 15:22

En alhier beland zo'n kind weer in een moskee en gaat de haat en het hersenspoelen door. Doei

Repetitive Beats | 17-05-19 | 15:22

Gaat toch wel weer gebeuren, en anders komen er wel weer 100 via een andere weg binnen. Ik begin me toch zo een nare smaak in me bek te krijgen van me eigen land. Geen drinkbier die het weg kan spoelen.

keistad | 17-05-19 | 15:22

Ze gaan maar lekker naar een aanpalend 100% islamitisch land inclusief sharia zoals Saoudie-Arabie. Die vinden zichzelf ook een kalifaat en ook nog Mekka in de buurt. Een Toyota hebben ze al. Win-win.

Mammeloe | 17-05-19 | 15:22

Waar bemoeid die VN troela zich mee, laat ze zelf in huis nemen als ze zo begaan is met die kinderen. NOOIT aan beginnen, IS moeders komen mee en IS vaders ook in het kader van gezinshereniging. Worden gouden tijden voor die asiel (NSB) advocaatjes.

DerkArie-ut-de-Achte | 17-05-19 | 15:22

Neten worden luizen.
Vroegah, ging daar een grote Flitspuit op.

LoesjeP | 17-05-19 | 15:20

.. maar goed. Links gespuis is altijd groot voorstander van abortus. Waarom dat gekerm en geklaag wanneer islamitisch verwarde plaaggeesten dreigen te sterven door eigen toedoen!
Wat is er tegen een post-natale abortus voor alles wat het klimaat en omgeving bedreigt?

Jan Passant mk2 | 17-05-19 | 15:20 | 1

Dat is inderdaad een merkwaardige paradox @jan. Het speelt ook weer op in de US: pro life wordt neergezet als white supremacists (dwz die moeten dood), de doodstraf moet echter worden afgeschaft voor alle anderen maar de kindjes (vnl van veel te jonge moeders van kleur als ik het goed heb begrepen) moeten dood. Wie kan dat nog kan uitleggen?

kindapaas | 17-05-19 | 15:34

Een moslimkind behoort volgens de koran opgevoed worden binnen z'n eigen religie. En zo blijven de deuren naar extremisme wagenwijd openstaan.

roevka | 17-05-19 | 15:19

Misdaden moeten berecht worden in het land waar de misdaad is gepleegd. Daarom wordt altijd om uitlevering gevraagd. Laten we vooral Syrië helpen met financiële middelen en computers en meubilair etc om te zorgen dat de verdachten van IS daar worden berecht. Ergens heb ik zo'n vaag gevoel dat ik me meer kan vinden in het Syrische rechtssysteem dan in het Nederlandse, in het geval van IS-verdachten dan. Daarna zou het sneu zijn voor de kinderen dat ze naar Nederland worden gehaald, terwijl hun ouders in Syrië vast zitten. We moeten de gezinnen niet uit elkaar willen halen, want dat is niet in het belang van het kind. Tenzij de ouders natuurlijk ter dood worden veroordeeld, wat zo maar zou kunnen. En wat als er geen geboortepapieren zijn en het kind is geboren in Syrië? Moeten we de moeder dan maar op haar blauwe ogen achter de burka geloven dat de vader een Nederlander is? Ik zou zeggen dat de kinderen moeten zijn waar de ouders zijn. Wanneer de ouders dan eindelijk hun straf hebben uitgezeten en nog in leven zijn en heeeel misschien inderdaad terug moeten komen naar Nederland, dan graag met een DNA-test aantonen dat het betreffende kind inderdaad een kind met Nederlandse nationaliteit is en vervolgens de ouders beboeten voor het niet voldoen aan de leerplicht en het kind verplicht inenten tegen mazelen en andere religieuze aandoeningen.

ches | 17-05-19 | 15:18 | 1

Ouders die hun kinderen mishandelen dienen uit het ouderlijk gezag ontheven te worden. Elke andere optie is onacceptabel.

obominotie | 17-05-19 | 15:22

Onthoofden in een soort van ballenbak heeft wel een hele bizarre vorm van een 'komisch' effect.
Fijne jongens die nieuwe besnedenlanders.

theJ71 | 17-05-19 | 15:18 | 2

Dat is wel de treurigste ballenbak ooit. Zelfs zonder die executie.

Muxje | 17-05-19 | 15:21

@Muxje | 17-05-19 | 15:21: Ballen zijn ook allemaal kaput.... maakt het extra triest.
Vond het een bizar detail...

theJ71 | 17-05-19 | 15:24

Neten worden luizen, mooi daar laten verrotten...

Air van Boven Dorens | 17-05-19 | 15:18 | 1

Argh, blijk ik dezelfde eerste zin te hebben gebezigd. (15.20 u)

LoesjeP | 17-05-19 | 15:25

In plaats van gewoon man en paard te noemen, namelijk dat deze kinderen goed terecht kunnen komen mits ze een streng anti-Islamitische opvoeding krijgen, en geen enkele vorm van contact met hun zwaar mishandelende familieleden meer hebben.

Maar omdat het leeuwendeel van de Nederlandse extremisten in het Parlement, en hun idemdito kiezers, te laf is om de daders aan te pakken, willen zij dat deze kinderen geslachtofferd worden. En vervolgens vinden zij zichzelf fatsoenlijk. Wat een nep-mensen.

obominotie | 17-05-19 | 15:18

ISIS-strijd[st]ers zijn oorlogs-misdadigers.
Ze hebben massaal en systematisch gemoord, verkracht, tot slaaf gemaakt, geterroriseerd. Hun kinderen hebben ze op heel jonge leeftijd, hetzelfde geleerd.

DAAR berechten, door de Kurden en de Syriers.
Wij moeten die twee landen daarbij steunen.

Cool Pete | 17-05-19 | 15:16 | 1

Doen wíj wel doch het Deugvolk ringeloort nog altijd, met succes, het wegkijkende (stem)publiek dat zich telkenmale voor de terreurbuis en de msm laat verrassen op alweer een kind in nood.

bij gelegenheid | 17-05-19 | 15:24

Weer een voorbeeld van hoe links oorlog hier aan het creëren is door hun waanideeën door te drukken ongeacht wat anderen van denken of en ongeacht de last die anderen van gaan ondervinden. Op een gegeven moment knapt er wat en dan pas ontdekt links tot hun totaal stomme verbazing dat er werkelijk dure consequenties kunnen zijn voor hun daden.
P.S. let op hoe linkse propaganda met name vrouwen manipuleert door op hun moeder instincten te spelen.
Voor links is het "protect the islamic children", and "fuck the Dutch children and make them carry the burden".

unshift | 17-05-19 | 15:16

Laat die islamitische chucky’s maar fijn daar. Je moet wel echt volledig gestoord zijn om het überhaupt nog maar te overwegen.
Of kwaadaardig. Je eigen volk haten.

kempenaer | 17-05-19 | 15:16

Minderjarige moordmachines zijn geen kinderen. En bovendien levenslang af met tikkertje spelen. Dat dan weer wel.

Kapitein Stijlvol | 17-05-19 | 15:14

Mag dat nog wel in het 'echte' Amsterdam? Een Chinees... dat is Haram!

theJ71 | 17-05-19 | 15:20

Heeft mw. Gamba een huis in een islamitisch gebied wat een beetje ruim is? In dat geval kan ze haar deur openzetten. In alle andere fevallen stel ik berechting, straf en verder leven voor deze mensen in streng islamitisch gebied voor. Saoedi Arabië oid.

TheseDays00 | 17-05-19 | 15:13
-weggejorist-
brutus59 | 17-05-19 | 15:12 | 1

Inderdaad zeg!
Overigens, briljante actrice.

EefjeWentelteefje | 17-05-19 | 15:57

Mevrouw Bates kan anders uitstekend acteren! Gamba kan alleen raaskallen!

BaldEagle | 17-05-19 | 19:34

Maar Yezidi sturen we terug. Staat dat kind op die foto nou in een bellenbak?

Mammeloe | 17-05-19 | 15:11

Ach die arme kindertjes...
Wie heeft er in zijn kindertijd nou niet een keer de keel van zijn oppas doorgesneden of een vriendje onthoofd?

Gulliver | 17-05-19 | 15:11 | 2

Dries Roelvink?

theJ71 | 17-05-19 | 15:21

Ik was 4 toen ik mijn eerste AK47 met kinderkogels kreeg.
Opa & oma waren supertrots.

Ruimedenker | 17-05-19 | 15:32

Ja hoor, weer lekker op het gevoel spelen. "Het doet er niet toe wat een kind heeft meegemaakt of wat het misschien heeft misdaan. Het doet er ook niet toe wat zo’n kind nu denkt. Het doet ertoe dat ze nu op zichzelf zijn aangewezen, dat er geen hulp is en dat ze in een vreemd land zitten." aldus deze VN garnaal. [Gamba]

RickRD | 17-05-19 | 15:10 | 1

Als ze nog heel jong zijn is dat "vreemde land" gewoon hun eigen land, waar ze zo fijn geworteld zijn. Zijn ze ouder dan zijn ze gehersenspoeld tot moordmachines. In beide gevallen niet welkom dus.

5611 | 18-05-19 | 07:58

No, nein en neen weer.
Deze kinderen moeten (wellicht helaas) leven met de opvoedkeuzes van hun ouders.
Dat is overal ter wereld zo.
En (mede) omdat die zich niet verhouden met onze democratische wetgeving zijn ze niet welkom (meer).

hotmint | 17-05-19 | 15:10

Wat de Verenigde Nazi's vinden mogen zij zelf houden.
Zet de contributie voor die foute club eens stop, dat kweekt alleen maar meer nodeloos leven van gevaarlijke islamknuffel mevrouwtjes, wat weer heel slecht is voor klimaat en omstreken.

Jan Passant mk2 | 17-05-19 | 15:09

Gamba heet ze. Een garnalenbrein. Een grote garnaal, wellicht, maar geen groot denkraam.

Glasgow Argus | 17-05-19 | 15:09

Brrrr. Dit is zo'n dame die ieder jaar een weekje naar Ghana gaat om je weet wel...

belaberde_reaguurder | 17-05-19 | 15:08 | 1

Geen idee, edoch Gambia zal hetzelfde in de aanbieding hebben voor maagdelijke vn mutsen qua ‘jeweetwel’

bij gelegenheid | 17-05-19 | 15:16

Wie? Vaginia Vampa?

Ruimedenker | 17-05-19 | 15:08

#pica
Moderne uitvoering van koeienmeiske ~ oorspronkelijke Amerikaan. Gaat helemaal goedkomen, toch, maagdelijke Afrikaanse garnaal?

bij gelegenheid | 17-05-19 | 15:07

Het gaat om het Innerlijk, niet om het... Sommige mensen hebben een beter leven als zijn zich druk maken om anderen... groeten aan de tandarts, kapper, zonnebank, psychiater, ooglifter en Tinder.... veel succes...

hetgingperongeluk | 17-05-19 | 15:07

Kinderen van ouders met de NL nationaliteit krijgen automatisch ook de NL nationaliteit, ongeacht de geboorteplaats. Nederland kan niet bewijzen wat de ouders daar deden, voor het afpakken van het paspoort is nodig dat er bewijs is dat zij in buitenlandse krijgsdienst hebben gediend. Dat bewijs is er in de verste verte niet.

Als ze niet binnenkort in een stoffig tentenkamp het loodje leggen of van de ouders gescheiden worden en daardoor naam- en statenloos weeskind worden, dan zien we ze vroeg of laat hier terug.

SjonnieC | 17-05-19 | 15:07 | 3

Bewijs eerst maar eens dat het jouw kinderen zijn.

RenHoek | 17-05-19 | 15:10

Het afreizen naar Al Qaeda- of IS-gebied zou al voldoende moeten zijn voor het afpakken van het paspoort (na uitzitten van de straf). Daar had al lang geleden wetgeving voor gemaakt kunnen zijn. Maar een ruime meerderheid van kiezers is daar simpelweg faliekant op tegen, en blijft erbij dat deze lui over een paar maanden weer ongehinderd met de TimmerFerry hierheen kunnen migreren om hun werk voort te zetten.

obominotie | 17-05-19 | 15:34

@obominotie | 17-05-19 | 15:34: Vanuit linkse hoek is veel sympathie voor lieden die revoluties in den vreemde gaan ondersteunen.

SjonnieC | 17-05-19 | 16:10

Ja, laten we die vooral (ook) maar weer binnenhalen, nog niet genoeg rotzooi met die lui.

Wienerschnitzel mit | 17-05-19 | 15:06

Die kop alleen al van dat enge wijf....brrrr.

RenHoek | 17-05-19 | 15:04 | 3

Idd, de horror. Een echte linkse deug kop.

Grijze kliko | 17-05-19 | 15:10

Ik vermoed een hele bos schaamhaar met grijze tinten...

theJ71 | 17-05-19 | 15:22

Het domme wijf
luister trut, het Wilde Westen dient beperkt te blijven tot de US Apes
gaarne en met nadruk niet in het (oude wereld) Vrije Westen importeren
NB mijn Argentijnse nonna disapproves of you
dat wil je echt niet hebben, geloof me maar

Tobi | 17-05-19 | 15:50

Iemand uit de ivoren toren denkt een een helicopterview te hebben.

Earl_of_Doncaster | 17-05-19 | 15:04 | 1

Alleen zijn de ramen van die helicopter afgeplakt met zwarte tape.

JanVergoor | 17-05-19 | 15:08

... en IS-opa’s en oma’s, en IS-neven en nichten, enz, want in die cultuur is de uitgebreide familie heel belangrijk en zo.

Muxje | 17-05-19 | 15:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken