Den Bosch. Syrische vluchtelingen al maandenlang geterroriseerd door moslims omdat ze christelijk zijn in een Nederlandse moslimachterbuurt. Politie, gemeente en hulpverlening doet niks

Gevlucht voor oorlog, in Den Bosch ook niet veilig.
Kijk nou wat een relaxte mensen. Geen apothekers uit Aleppo, wel muzikanten uit Damascus. Hip, vrij en gelukkig veilig in Nederland. Om hier alsnog in een eieroorlog en een yoghurtslag verwikkeld te raken met 'de buurt'. Het staat er - uiteraard - niet met zo veel woorden, maar de vermoedens speculeren richting moslimjongeren uit de buurt: "Worden ze gepest omdat ze christenen uit Syrië zijn, in een wijk met veel moslims, en dus een kerstboom voor het raam zetten? Is het omdat Nivin geen hoofddoek draagt?" En ze hebben ook nog een hond en dat is natuurlijk helemaal haram. Noem ons maar speculanten, maar wij herkennen de stereotiepen van veraf. Het benne weer eens bidmatbukkers. Briefjes op het raam ("voor het gemak ook even vertaald in het Engels en Arabisch") halen niks uit. "It's a small action, but very big for me", zegt Nivin, die er ondanks de snik in haar stem nog een grap uit perst over dat ze met die eieren ook gewoon binnen taart kunnen komen bakken. Sorry Ahmad en Nevin, dit is niet ons Nederland, vrienden.
Reaguursels
InloggenAls je met een buitenlandse,(der) wilt trouwen moet je aan alle voorwaarden voldoen. Halen ze het Nederlands of het cursusje niet of verdien je niet genoeg,jammer dan,het gaat niet door. Velen zijn daarvoor gezakt. Velen zijn ook samen vertrokken naar het buitenland voor de rest van hun leven.
Het wordt hen,ook,moeilijk gemaakt om gewoon in Nederland te leven. Het kost ook een vermogen om hier te blijven.
Ahmad: ,,We weten het echt niet. Ze kennen ons niet. Ik zou die mensen zo graag pakken en ze gewoon vragen waarom. Waarom?”
.
De meeste niet-moslims weten het wel.....
En dan een kliniek veroordelen omdat ze een gek vrijheden hebben gegeven.
Elke dag geeft de overheid gekken vanuit alle uithoeken van de wereld de vrijheid om hier rond te wandelen.
-zelfcensuur-
Spreken inmiddels lekker bekkie Hollands na 3 jaar..........
Beter Engels dan niets !!
U verstaat geen Engels ????
@Ab_de_Slam | 26-04-19 | 17:53: Misschien is AstraalPenisme het net als ik een beetje zat dat de taal van onze voorouders door jan en alleman maar steeds in het verdomhoekje wordt gezet? Het is exemplarisch voor de manier waarop onze hele cultuur wordt ondermijnd.
Wel IN Nederland maar niet BIJ Nederland. Het is en blijft oosterse import..
@sarcastro | 27-04-19 | 02:47: In ieder geval een poging tot Nederlands spreken zou toch ten minste verwacht mogen worden uit respect en als blijk van poging tot integratie in het gastland.
@Ab_de_Slam | 26-04-19 | 17:53: Waarom zou ik Engels moeten verstaan in mijn thuisland, wie zou nou eigenlijk moeite in de poging tot communiceren moeten steken?
@AstraalPenisme | 27-04-19 | 10:55: Je moet echt een talenknobbel zijn of hier al geboren zin, van geboorte al Nederlands kunnen spreken en de Nederlandse gewoonten kennen,anders lukt het hun nooit om als wij te leven.
@Jan Onbewoond | 27-04-19 | 20:54:Als provincialen in Amsterdam komen dan zeggen ze altijd dat je er alleen buitenlands hoort,geen Nederlands. Of het Amsterdamse uit de Jordaan.
Dus mogen wij het nu ook gs?
Net zag ik nog een middeleeuws tafereel in mijn kleine Hollandse dorp. Sinds een paar jaar steeds meer Syriers.
Ik zou mij er niet aan storen als het vredelievende en tolerante mensen waren, maar dat bestaat niet in het midden-oosten. Sterker nog het bestaat in geen enkel moslim-land ter wereld. Maar goed, wat doe je eraan? De mensen willen het blijkbaar.
Verander eens Syriërs in Joden.Het verleden komt weer terug.
@Jan Onbewoond | 27-04-19 | 20:56: Maar wij zeggen dat het vroeger beter was.
Hadden ze toch beter voor Turkije, Libanon of Griekenland kunnen kiezen om daar een tijdelijke (toch?) toekomst op te bouwen. Syrië is inmiddels IS vrij dus wat let ze terug te keren.
Maar natuurlijk was er ook nog een ander motief en dat is willen profiteren van een welvaartsstaat en vandaar ook vanuit Syrië helemaal naar Nederland gekomen. Vervelend wat er met deze mensen gebeurt. Maar misschien ook een aansporing terug te gaan naar waar ze vandaan zijn gekomen.
Het zijn christenen die ook in Syrië christen konden zijn. Nederland is inmiddels een land met veel islamitische enclaves. Daar gelden andere mores.
Jij bent echt de weg kwijt.
@OnbesNederlander | 26-04-19 | 15:38:
Denk ik ook, ja. Noem één islamitisch land waar het aantal Christenen toeneemt in aantal omdat ze zo welkom zijn en geaccepteerd worden.
Ik verlang naar een Nederland zonder het vergif islam. Kunnen we niet verbieden zoals we het bij landbouwgif hebben gedaan?
Ik verlang naar een Nederland zonder het vergif links. Alle verbeteringen volgen dan vanzelf.
Misschien kunnen we een pilletje ontwikkelen dat de islamieten van hun geloof geneest. Ik bedoel als zij homo's kunnen genezen ...
@ArieR68 | 26-04-19 | 17:41: Hangt er vanaf wat je in dat pilletje stopt.
@unshift | 26-04-19 | 16:33: Dan verlangt u naar een rechts Nederland, maar wij zijn dat altijd geweest.
Inderdaad moeten ze niet gaan overheersen of terroristen voort laten komen. Zo komen er steeds terroristen bij van links of rechts. Het houdt dan nooit op.Eens houdt het toch op. Iedereen opgeruimd.
Nadat de staat Israel in 1948 werd gesticht door de VN werd dit land vanaf dag 1 geteisterd door terreur en moest flink van zich afbijten. In de omringende landen waaronder Syrië woonden al eeuwen ook joden op een rustige en vreedzame manier. Al deze mensen zijn gevlucht of vermoord door arabische agressors. Moslims tolereren geen andere geloofsovertuiging, dat zien we in ons land dus ook. Ik vind het erg spijtig dat ze op deze grote schaal zijn toegelaten tot West-Europa.
Ze hebben de moordcommando's van isis en de barre overtocht overleefd, wat veel van hun geloofsgenoten niet hebben. Door bijvoorbeeld overboord te zijn gegooid op de Middellandse zee. Dan komen ze hier aan, worden ze weer geterroriseerd door booslims. Wat zijn wij toch een tof land
Uitkeringen en welke vorm, aard of subsidie ook aan import beëindigen, en over 10 jaar is het hier weer een paradijs. Islam brengt enkel dood en verderf.
Het is dan ook nooit de bedoeling geweest om een veilige plaats te bieden aan vluchtelingen, maar om aan goedkope arbeidskrachten te komen die tegen minimumloon willen werken, en om het creëren van polarisatie, en etnische en religieuze conflicten. Conflicten die alleen met een vrijwel totalitair staatsapparaat in toom te houden zijn.
Zouden ze maar werken...
@Oepsie1234 | 26-04-19 | 14:28:
Dat is onze taak, maar dan tegen lager loon en slechtere voorwaarden.
Ja. Al die miljoenen donaties in de afgelopen jaren aan Bangladesh Desh,dan weer aan zielige,arme Afrikanen. Het hielp niets. Het geld ging er op aan wapengeweld,waardoor ze naar ons moesten vluchten.
@Jan Onbewoond | 27-04-19 | 21:02Het houdt nooit op als men in de Rijke Landen niet alleen.maar aan zichzelf denkt zoals Amerika First bijv.:
Bashar-al-Assad is een Alewiet. In de semi-seculiere staat Syrië hebben de Christenen een grote mate van vrijheid. Dat is te zien aan de prachtige kerken die ze daar hebben. President Assad vertelde aan de diplomaat Ben Bot dat hij een westerse democratie nastreeft maar dat zoiets heel moeilijk is.
In het kielzog van de Arabische Lente gingen de Soenieten van Syrië rebelleren om zich van Assad te ontdoen en een moslim-staat te vestigen. Toen was het uit met het prachtige land waar alewieten, soenieten, sjiieten en christenen tot dan in redelijke vrijheid naast en met elkaar konden leven. Na het afzetten van Assad zou dat dus niet meer zo zijn. Want "de volkeren van het boek" (Joden en Christenen) moeten zich bekeren en anders gedood worden. Deze instructie wordt door moslim-vluchtelingen omgezet in het discrimineren en terroriseren van (Syrische) christenen en meer andersdenkenden in de AZC's.
Assad is inderdaad de minst slechte optie daar. Vind hem en zijn vrouw ook veel beter overkomen in de media dan die schreeuwlelijk van een Erdogan.
heeft antifa al draaiboeken en workshops over hoe te handelen in moslimallochtoneachterstandsvogelaarwijken waar de sharia in opkomst is? [retorisch]
Gewoon de andere kant uitkijken, is niks aan de hand. Tot die andere christenen aan de beurt zijn die niet uit Syrie komen.
En alle reaguurders (inc ikzelf) bakten een tegel en keken ernaar.
Tsja, het mohammedanisme is als een niet-gesocialiseerde hond: daar waar ze pissen wordt het onmiddellijk als hun territorium beschouwd.
En ze pissen wat af......
De perfecte metafoor! Ik heb alleen nog nog geen beeld bij die hond, wat voor ras moet dat zijn?
@BaasBombarde | 26-04-19 | 14:07:
vuilnisbakkenras natuurlijk
Nou.. tja euhm.. ik denk hard op... schoonvegen? Als die wouten niks doen, dan maar met een cluppie er op af denk. Ben langzamerhand wel eens klaar met dat gepamper van dat soort volk!
Grappig hoe moslims en christenen in syrie voor de oorlog samen leefden maar hier geterroriseerd worden. Iets zegt me dat beesten alleen de harde hand begrijpen
Jawel, maar moslims in Nederland die terroriseren - of het nu Syrische christenen betreft, of homo's die in hun wijk wonen, of anderszins - zijn altijd naffers. Het is echt niet voor niets dat de roep om "minder, minder Marokkanen" zo wijdverbreid is. Je mag het van de linkse Gutmenschen natuurlijk nog steeds niet zeggen, maar zelfs zij weten het wel degelijk (lang geleden Rob Oudkerk al): Marokkanen zijn "bad news", al 40 jaar lang.
Een wereld zonder islam, dat zou al meer in de richting van het paradijs komen.
Niks tegen moslims, werk elke dag met ze en heb ook een Algerijnse maat. Wel wat tegen de islam want die staat open om door randdebielen verkeerd te worden geinterpreteerd.
@Slough | 26-04-19 | 14:01: En die moslims vriendjes van u, niets met islam te maken???
@ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 26-04-19 | 14:07: Tuurlijk... maar zijn net mensen waar ik mee te maken heb. Het andere uiterste. ... 2 van de Sri Lanka bombers waren broers. Nou is de vader ook opgepakt. Lijkt me een leuke opvoeding geweest. Gehersenspoeld van dag 1
@Slough | 26-04-19 | 14:01:
U bedoelt juist en letterlijk geïnterpreteerd.
De wereld is eigenlijk nooit een paradijs geweest Het was en is er altijd kommer en kwel.
Zou Nivin Barambo best wel een poosje te logeren willen hebben.
Grappig trouwens een kroontje en zwitsal na zoveel jaren van reaguren.
En waarom spreken ze na drie jaar nog geen woord Nederlands? Als ze Engels kunnen beheersen moet Nederlands toch ook wel lukken?
Wie weet spreken ze wel een woord Nederlands maar nog niet goed genoeg voor zo'n heel interview. Nederlands is vele malen moeilijker te leren dan Engels.
Komen er een keer wél normale mensen uit Syrië is het nog niet goed.
@Pieter_Auper | 26-04-19 | 13:33: Drie jaar man! Dat hele idee dat Nederlands zo verrotte moeilijk is is gewoon een kutexcuus om er niks aan te doen. En dan gaat zo'n lul met vingers het nog goed lopen praten ook. Nee, inderdaad, het is nog niet goed.
Nederlands is alleen makkelijk als je in Nederland was geboren en de Nederlandse cultuur gebruiken met de paplepel wordt toegediend.ent. Buitenlanders,de meesten , worden nooit Nederlands. Dat geldy ook vor ieder land.Al laat je ze integreren en de taal leren. Het blijft moeilijk.
@Jan Onbewoond | 27-04-19 | 21:19: Dat geldt ook voor ieder land
Het maar blijven wegkijken, niet of nauwelijks optreden als moslims bij een wantoestand betrokken zijn en media die zich dienaangaande zeer selectief en hypocriet opstellen, zal er uiteindelijk toe leiden dat sommigen het recht in eigen hand gaan nemen.
Zucht.
Treurig verhaal.
Het zou ook zomaar iedereen kunnen treffen in NL.
En het toont voor de honderd-en-eerste keer aan
dat de "Je bent welkom" zangers **fout** zaten.
Dit is nu een fukking drama dat **hersteld** moet gaan worden.
Om te beginnen met **uitzetting** van asielzoekers uit veilige landen.
W.E.L.K.O.M!
Zelf meegemaakt in Rotterdam tijdens wandelingetje.
Sharia oudsten hebben sharia jochies ingezet om hun gebieden af te bakenen. Kom je in hun gebied komt een sharia jochie van 12 jaar vragen wie je bent en krijg je het verzoek weg te gaan of door te lopen als autochtoon zijnde. Je bent niet welkom zeg maar.
De politie staat in autootje dan passief te kijken en doet niks. Een kind dat aan volwassene vraagt weg te gaan en die volwassene denkt dan “laat maar, wil geen gezeik” en loopt vervolgens weer weg, dat is voor de politie geen overtreding.
Echter de wet wordt natuurlijk wel overtreden, ze nemen gewoon een gebied in in een stad en voeren de scepter over het gebied. We kennen de gevolgen van niet ingrijpen door de overheid bijvoorbeeld vanuit zweden.
Nederlandse overheid, wanneer gaat u eens aan de slag ?
Als de FvD met de PVV een 2/3 meerderheid in de Staten Generaal krijgen, eerder niet want iedereen is schijtende benauwd om voor racist uitgemaakt te worden door de linkse elite in de Randstad.
Waar was dat?
Was zelf een tijdje geleden op de Crooswijkseweg, wat een drama, leek wel islamabam.
Wel vreemd, linkschdeugers zijn idolaat van moslims, maar in dat soort wijken zie ik verrekte weinig van die deugers.
In de gebieden waar vele van dat soort tuig wonen is het overal het zelfde , s'nachts met auto rond rijden om te zien wie de wijk betreedt is vrij normaal voor ze net alsof ze een grens bewaken , waarom denk je dat ze allemaal dicht bij elkaar willen wonen , 1 belletje is genoeg om een indringer van die wijk te melden , zo werkt het en de overheid doet geen klote .
Waar zijn antifa en de racismeroepers om deze harteloze discriminatie aan te pakken?
Sorry christenen zijn geen doelgroep voor hen. Christenen zijn de "witte" cis persoon onder de gelovigen.
Easter-Worshippers hebben lage prio in de linkse cultural-marxist intersectionality hierarchie.
Bij twijfel, kan je je eigen score uitrekenen in intersectionality-o-meter:
intersectionalityscore.com/
P.S. het is mij opgevallen dat de DNS resolution bij minstens 1 provider niet goed werkt (bij anderen wel).
Aan ellende als in dit topic, daar brand den linkschdeuger zijn vingers niet aan, veel te lastig voor ze.
Zo walgelijk laf zijn ze wel, die linkschdeugers, en zo zijn er nog veel meer voorbeelden van structurele ellende die ze onder het tapijt vegen.
Kijk bij een Jopie, eerste 4 topics over FvD, den linkschdeugert is selectief obsessief.
Dankzij de import van intolerantie wordt Nederland steeds meer waarvan men decennia lang al zegt 'nie wieder!'.
Ja. Waar zal dit eindigen? Straks zeggen wij weer" Wir haben es nicht gewust". Maar wij wilden er ook niks van weten.
Zouden die moslims zelf ook doorhebben dat ze den linkschmensch heel goed kunnen gebruiken voor hun agenda?
@Muissolini | 26-04-19 | 12:46: Dat doen ze reeds.. Ik neem aan dat dit met een flinke dosis sarcasme werd geplempt?
@donkieshot | 26-04-19 | 13:45: Nee, geen sarcasme, ik denk dat die moslims nog veel meer kunnen bereiken als ze dit wapen (de linkschedeugwegmetonser) voor de volle 100% inzetten.
Ssssst, dit mag niet in de media komen want moslims zijn een aanwinst voor Nederland.
Dump die eierengooiende lui maar naar Syrië of omgeving.
Verder vraag ik me af waarom gemeente geen camera's plaatst? Nu zijn er straks weer geslaagd ergens mensen uit hun wijk gepest, terwijl we dat gedrag keihard moeten aanpakken. Belachelijk dit weer.
.. wat bezielt Syrische christenen ook om naar de EU te vluchten. Onze nieuwe fascisten noemen hen "Easter-Worshippers" waarmee de nieuwe Bloksnorren suggereren dat er zodanig wat mis is met den christelijke cultuur dat het niet vreemd is dat ze vervolgd worden, zoals zij ook hier steeds meer vervolgd worden.
Met brandende kerken die gelukkig door kortsluiting getroffen worden, niet door verwarde mannen. Zeker niet wanneer dat er toch op lijkt. Laat dat maar aan onze NOS over.
Ik zag het vanochtend op het nieuws en had echt even de hoop dat het roomwitte Nederlanders waren maar helaas.
Die hoop wordt ook uitgedragen door onze media, maar niet te hard omdat ook de meest Deugende leugens & propaganda op een goed moment door de bodem van hun mand slijten.
De Heilige Koe van ons land: de Moslim! Want o wee als je die boos maakt...
.
'Slowly, but surely, they drew their plans against us.' - (Uit: War of the Worlds)
Ze zijn uit ons midden voortgekomen maar ze hoorden niet bij ons, want als ze werkelijk bij ons hadden gehoord, zouden ze bij ons gebleven zijn. Maar het moest aan het licht komen dat niemand van hen bij ons hoorde. (Uit:Johannes2 vers 19)
Minds immeasurably superior to ours (Uit: War of the Worlds) gaat hier dan wel weer niet op
@Slough | 26-04-19 | 14:06: Take it or leave it.
Voorbarige titel. In het artikel staat heel duidelijk dat ze geen idee hebben wie en wat erachter zit. Hun reactie lijkt me ook niet heel slim. Lijkt meer het effect te verergeren, zoals een rode lap op een stier.
Het duurt veel te lang. Als het autochtone reljeugd was, had het de voorpagina`s al lang gehaald en waren ze al opgepakt..
Nu weten ze nog steeds niet wie het zijn.
Nou hup je kop weer terug het zand in!
Is 'Moslim' niet een ander woord voor 'terreur' net zoals 'blank/wit' een ander woord is voor 'racist/facist' ?
Tijd voor een deugversie van het groene boekje.
Hoe dan ook, wie het ook zijn, interessant om te zien hoe dit soort mensen met hun eigen achterlijkheid te koop loopt.
Natuurlijk weten ze dat wel. Uit angst voor meer problemen wordt dat niet benoemd. Zoals altijd wanneer er 'jongeren' dader zijn. Want o wee als het beestje bij de naam genoemd wordt.
@Mr.Crowley | 26-04-19 | 12:13: Op straat lijkt het soms net een schilderij van Breugel.?
Ik vind dit zo erg. Ik kan hier woest om worden!!!!!! Klote $$#%*& jongeren.
23 mei EU-verkiezingen ga ik weer lekker rechts stemmen. De puinhopen van dat linkse beleid, walgelijk. Kotsmisselijk.
Welk links beleid. Mark Rutte is van de VVD, niet echt links te noemen, lijkt me.
@Red shirt | 26-04-19 | 12:25: hogere belastingen: check, massa-immigratie van kansarmen: check, meer EU: check, daders zijn slachtoffers: check.
Yep, links beleid.
@Ride_On | 26-04-19 | 12:41:
Vergeet het klimaatbeleid niet.
Wij waren altijd rechts geweest. Beter kon het niet.
Ja die moslims maken het niet gezelliger. Wel kutter. En maar mekkeren dat ze gediscrimineerd worden, zelf geen haar(am) beter.
Waarom laat men dit zover komen en werd er zolang niks tegen gedaan?
Feit: BrabantWonen weet hier al tijdje van. BrabantWonen werkt ook
samen met woningverhuurder Zayaz, waarvan Mohamed Acharki bestuurder is.
Acharki is nu ook bestuurder van BOOR (een scholenkoepel in Rotterdam die destijds samen met CVO het tijdelijk bestuur had van de frauderende islamschool Ibn Ghaldoun), in de stad van burgemeester Aboutaleb (die al eens vaker bekritiseerd werd om vriendjespolitiek en waarvan ons reaguurders bij GS bekend is dat hij zaken deed met een van de sponsors van het jihad gala in rijswijk).
Het stemmetje in mijn onderbuik verwacht om een of ander vaag 'voorgevoel' dus niet dat BrabantWonen iets gaat ondernemen tegen de christenhaat en overlast naar dit gezin slachtoffer van is.
Misschien omdat relaties met zakenpartners nu eenmaal altijd belangrijker zijn dan de belangen van huurders zoals dit Syrisch gezin.
In 010 zie ik ook dat er een verband lijkt te zijn tussen groeiende bestuursinvloed van moslims, en de toename van sommige vormen van problemen of overlast die niet worden aangepakt, waar niets mee gedaan word en mensen of organisaties die dat wel willen doen worden tegen gewerkt.
Zeg ik dat? Ja. Ik zeg: tussen groeiende bestuursinvloed van moslims en het niet aanpakken van sommige problemen in een stad of (winkel)wijk lijkt een verband te bestaan.
Als dat in dit geval ook zo is, zal dat me dus niet verbazen.
Ik voorspel daarom alvast maar. De eiergooiers gaan niet gepakt worden. De overlast waar dit gezin last van heeft gaat niet aangepakt worden. Het pesten zal blijven doorgaan. Na een tijd zullen ze de moed opgeven en gaan verhuizen.
Triest. Helaas.
Dat is de tactiek van het islamiseren.
Vergeet ook niet het indoctrineren bij de NPO.
@Mr.Crowley | 26-04-19 | 11:58:
Dat mag je niet hardop zeggen. China en Rusland zijn pad gevaarlijk... voor de elite dan.
@Mr.Crowley | 26-04-19 | 11:58:
De NOS heeft ook youtube kanaal voor de jugend,
met fimpjes met in de titels "De waarheid over...".
www.youtube.com/channel/UCoakeH4bmdUY...
"Politie, gemeente en hulpverlening doet niks". Is standaard beleid in dit land. Ze handlangeren hooguit en komen een lans breken voor verhuizing en zwijgen van de belaagde partij. Of weet iemand ergens waar er wèl tegen dit soort getreiter opgetreden wordt?
Maar als ik (blanke, hardwerkende belastingbetaler) een "foute" mening post op FaceBook, kan ik huisbezoek verwachten. Dan komen ze wel. Zo rolt de Nederlandse overheid.
@Brou Is Back | 26-04-19 | 12:04:
De EUSSR...
In de Crisistijd allemaal weg gebonjourd. Nu hebben wij een tekort.
@Brou Is Back | 26-04-19 | 12:04: Zo is het, daar hebben politie en OM tijd genoeg voor.
Ik reaguurde over een resolutie, maar geenstijl doet een andries knevel.. lekker bezig GS.
Fijn die slaafse Saoedische pijp hoeren,in onze tuin.
Tijd om deze pedo bidders,een ticket naar de zandbak te geven,
Dan kunnen zij hun masters,in de zandbak gaan pijpen.
Eloquent, en prachtig gebruik van leestekens, dank voor dit pareltje.
Booslims komen hier niet om te integreren, booslims komen hier niet om 'normaal' mee te doen in onze maatschappij, booslims willen vooral booslim zijn waar ze ook zijn. Booslims hebben een boekje waar hun absolute waarheid in staat. Booslims zijn pas echte vrome booslims volgens booslims als ze leven gelijk opperbooslim, pedofied en moordenaar Mo, want dat was pas een topbooslim.
Booslims hebben een hekel aan alles wat anders is en houden niet van kritiek. Voor booslims is hun sprookjesboek heilig, nog meer dan hun leven laat staan dat van een ander. Booslims hebben een geweldige hekel aan Christenen uit eigen land die eigenlijk broeders moeten zijn.
Geschat wordt dat 15 tot 25% van de moslims radicale booslims zijn of daar tegenaan leunen, dit is dan de booslim die ook bekend staat als salafist, habbiewabbie etc. Dit zijn booslims die vaak ook moslims onderdrukken welke niet zo fanatiek in de heere zijn, zeg maar de niet zo booslim.
Met deze moslims is niets mis, deze willen een normaal leven zonder al te veel gezeik, zeg maar, zoals iedereen met een beetje normaal brein.
De genoemde 15 tot 25% booslim is ongeveer gelijk aan het percentage van Duitsers die werkelijk Nazi's waren. Een minderheid van fanatieke booslims kan heel goed overheersen.
Aantal aanslagen in naam van de islam in 2018 (1 jaar): 1979 stuks wereldwijd (geschat) met ca 20.000 doden en gewonden tot gevolg.
Booslim landen waarin Christenen en anders denkenden in min of meerdere mate worden onderdrukt of minder rechten hebben dan booslims; alle booslim landen.
Maar verder valt het wel mee.
Oh ja, en booslims zijn altijd slachtoffer, volgens booslims.
"Een minderheid van fanatieke booslims kan heel goed overheersen." Precies, zo werkt het. En het percentage "booslims" hoeft helemaal niet zo hoog te zijn, hoor. Ze houden hun eigen soort nog beter in de greep dan wij, omdat Moslims over het algemeen in sterke familieverbanden leven; de minste of geringste afwijking van het ware geloof wordt onmiddellijk gedetecteerd en gecorrigeerd met uitsluiting of, zonodig geweld.
.
Wat de overheid ons wil doen geloven is dat het overgrote deel van de Moslims vreedzaam is en waarschijnlijk is dat nog waar ook. Wat ze er niet bijvertellen is dat, als puntje bij paaltje komt, ze altijd voor de Islam zullen kiezen. Ze hebben teveel te verliezen als ze zouden besluiten hun eigen geloof af te vallen!
@Brou Is Back | 26-04-19 | 12:10: "in de greep dan wij" moet natuurlijk zijn: "dan dat ze ons in de greep houden", ons = niet-Moslims
@Brou Is Back | 26-04-19 | 12:10: Ze houden hun eigen soort nog beter in de greep dan wij..
Je kunt het ook omschrijven als een, helaas succesvolle, tribale cultus. Zie gebruiken als eerwraak en andere repressies die de groep als geheel moet 'dienen'. Het wij/zij denken is zo levensgroot, daarbij zijn de uitingen van gewelddadige neo-fascisten als antifa of milieudefensie een stelletje amateuristische boyscouts.
Dat was het risico om moslims als werknemers aan te nemen in de jaren 60. Hadden wij toen Chinezen binnengehaald voor HetWerk,dan zag het er nu anders uit.
Dat zijn gewoon roomblanke oud-hollandsche rasiesten die dat doen! Cultuurverrijkers zijn lief.
Wat voor positiefs heeft de islam Nederland nou gebracht? Ik zou het echt niet weten.
Precies dat. In zuid Spanje hebben ze zo'n 1000 jaar geleden nog wat mooie gebouwen achter gelaten, maar dat is men ook al verleerd.
Turkse pizza?
Niets. He-le-maal niets, nop, noppes, nax, nada, niks.
@Peerkeoud | 26-04-19 | 11:51:
Daar zijn ze dus al 1000 jaar weg. Stel dat ze niet weg waren gegaan, hoe had het er daar dan nu uitgezien?
Moslims zijn parasieten. Maar dat wisten we al
wij kunnen beter aan mensen ruil doen met de moslim landen, zij krijgen van ons al hun cultuur verreikende lieve moslim mensen terug. Dan nemen wij net zo veel christelijke mensen voor terug uit moslim landen.
Wij weten dat we ons in het westen lelijk in onze handen snijden maar dat nemen wij voor lief.
En wat doen we dan met die dichtbij zijnde moslims? Als je alleen de verreikende weg wil hebben, dan zitten we hier dadelijk met al kortreikende sukkels.
Moslims zijn kut, maar dat wisten we al
Al die jongeren in de wijk boschveld inderdaad een vogelaar kansenwijk zijn over het algemeen niet westerse parels .
De wijk is een zgn ,,probleemwijk,, waar woningcooperatie ,,het gesprek,, aangaat met slachtoffers van intimidatie!!!
Tot zover de handhaving,verder in den bosch elke kansenwijk waar allochtonen oververtegenwoordigd zijn werden ,,probleemwijken ,,dus er is een CAUSAAL verband tussen het een en het ander!
Slappe vaatdoeken allemaal.
Afgelopen zondag in dezelfde stad reden 2 golfjes waarvan een met duits nummerbord te racen langs het staionsplein ,de aanvoerweg naar de wijk boschveld.
Wellicht familie bezoek!!
De echte slachtoffers zijn hier de moslims weer met al die negative aandacht. Die Syrische Christenen hadden nooit hun land moeten verlaten! (sarcasme, incase de BVD meeleest)
de Bij Voorbaat Dank mee lees bende? Welke club is dat.
Lijkt me meer een klusje voor de AIVD trouwens.
@ietsjesdonkerezeurpi | 26-04-19 | 11:44:
Binnenlandse Veiligheids Dienst, iets van vroeger.
Droevig. Blijkt maar weer dat Rechts in principe niets tegen buitenlanders heeft. Wel tegen personen die onaangepast gedrag vertonen. Voornamelijk moslims en mocro's dus. Oei. Ik ben nu bang voor agressie tegen mij. Niet van de moslims of de mocro's, maar van roomblank Nederlands links Gutvolk zonder migratie-achtergrond.
Heb je het stuk eigenlijk überhaupt wel gelezen? Het gaat hier om keurige, geïntegreerde, christelijke, ECHTE vluchtelingen, die getreiterd worden door heel erg Nederlandse 'kansenparels' van een bepaalde afkomst en met een bepaalde religie, welke wij niet hardop mogen uitspreken van de msm.
@EefjeWentelteefje | 26-04-19 | 11:35:
Ja ik heb het stuk gelezen. De echte vluchtelingen moeten hier onder lijden. Ik zou het ook anders willen.
@EefjeWentelteefje | 26-04-19 | 11:35: “To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize". Toegeschreven aan Voltaire.
@paridae | 26-04-19 | 11:38:
Ah okee. Dan heb ik je eerste post verkeerd begrepen, sorry.
En inderdaad: de èchte vluchtelingen zijn dus (mede) de klos door het wegkijkgedrag van de linkse elite / kartel. En maar roepen dat ze zo deugen... hypocriete kudtlui.
@EefjeWentelteefje | 26-04-19 | 12:27:
Kudt deugpronkers. Mijn hekel aan ze groeit met de dag.
Ah, het zijn dus niet alleen meer de autochtone Nederlanders die last hebben van het Noord-Afrikaanse inteeltvolk.
Het houdt niet op. Niet vanzelf.
Dat is ook helemaal niet de bedoeling. We zijn verraden, van binnenuit. De Europese burgers zijn verkocht en moeten plaats maken voor de nieuwe burgers van dit continent
Ik weet wel verschillende afdoende maatregelen maar die mag ik van Joris niet plaatsen want moslim=altijd zielig...
Het houden van die hond kan ik ze alleen maar aanbevelen. Liefst een potige, waakse, en ietwat hongerige Rottweiler ofzo.
Nog beter een hongerige krokodil voor de deur leggen. En dan bij voorkeur zo'n grote Nijlkrokodil. Help goed tegen agressors. En tegen deurwaarders.
Toen ik nog in NL woonde hadden wij een mini AZC naast ons. We hadden een grote Riezen Schauzer als hond waarvan je alleen de ogen als zwarte gloeiende kolen onder haar wenkbrauwen zag. Die "vlugtelingen" scheten blubber voor die hond. We hebben ook nooit last gehad van die gasten, ze liepen met een grote boog om ons erf heen.
ja, maar dat is niet haram en wil de islamitische partij gaan verbieden. iets met dierenmishandeling of zo ;-)
Zelfs wandelend fossiel Han van der Horst heeft hierover een stukje geplaatst op de extreem linkse joop........ oh wacht, toch niet, hét wandelend fossiel heeft het elke !! dag te druk om Baudet (e.o FvD) aan te vallen.
Mooi punt, ze vergeten alle zorgen van de wereld omdat er bonje is in de partijtop van FvD
Hier loopt mijn bloed nu van weg, zag van de week een klein berichtje en dacht, kan er iemand even gaan posten en die die bolussen voor brains van straat halen, schade laten betalen en per ongeluk in de buurt bekend maken (name and shame is vaak een zeer probaat middel), en het is al een tijdje bezig waarom laten ze dit maar voortduren.
Maar nu is het duidelijk, import christenen belaagt door import moslims en omdat de christmas worshipers provocatief met een hond rondhobbelen en een kerstboom optuigen hebben ze er zelf om gevraagd en is het geen nieuws en wordt er niet handelend opgetreden.
Top beslissing, wat een fijn land hebben we toch en dat vaasje... daar zijn geen woorden voor , zo mooi........ toch Mark? Mark.!!! Mark!
Waar is Markie eigenlijk?
Tijdje al niet meer gezien of gehoord.
@ik_word_gek_in_NL | 26-04-19 | 11:29:
Markie is druk bezig zich te profileren in Brussel. Nederland is niet meer leuk.
Daarom dus: grenzen dicht(er), ophouden met foksubsidies voor mensen die hun eigen kinderen niet kunnen betalen en actief (zonder dwang of geweld) spreiden van socio-economische of etnische risicogroepen. Zodat ze misschien nog wel overlast veroorzaken, maar overal veruit in de minderheid zijn. Gewoon huizen opkopen met voorkeursrecht van de gemeente en verkopen aan voorkeursgroepen, corporaties in risicowijken voorrang laten geven aan groepen met laag\gemiddeld risico, en juist voorrang geven aan risicogroepen in wijken\straten\woningcomplexen waar ze ondervertegenwoordigd zijn tot ze hun landelijk gemiddelde bereikt hebben.
En geen "vluchtelingen" meer opnemen die niet uit een buurland vluchten voor acuut levensgevaar of draconische straffen op zaken die hier niet (of veel minder) strafbaar zijn. Hooguit een plukje, in verhouding met ons aandeel van de wereldbevolking zelf ophalen, maar dan echt een dwarsdoorsnede van de gemiddelde vluchteling en niet alleen mossels uit de Méditerranée... Dat zijn er dan hooguit iets meer dan 50.000 mensen meen ik mij te herinneren uit een eerdere berekening, en dat één keer, niet elk jaar opnieuw... Die kun je gemakkelijk verspreiden over alle gemeentes naar inwonertal, met wellicht meer voor Amsterdam en andere adder-aan-de-borst-koesteraars, naar rato van de plaatselijke steun voor een touwtje uit de open deurbeleid en het ontbreken van een gezond gevoel voor lijfsbehoud, eigenbelang of kritisch denkvermogen.
Hear hear.
1. Stop import moslims per direct, hoe zielig ze ook zijn....
2. Actief uitzet beleid moslims die zich niet gedragen....
Regel dit eens kut overheid/regering!!
COA medewerkers
Jeugdwerkers
Deradicaliseringswerkers
Politie/justitie medewerkers
NPO medewerkers, Opsporing Verzocht medewerkers
Ikea/action/Bas medewerkers
Zij allen zullen minder werk krijgen en zullen wellicht hun baan verliezen! Wilt u dat werkelijk?
In Sri Lanka moeten de moslims vluchten naar veilige plekken, China sluit moslims /rohinga op in heropvoedingskampen.
Kunnen zich het beste in Brunei melden, lekker moslim gedoe en centen zat.
@Bali Lovert | 26-04-19 | 11:19: JA!
Het toelaten van moslims in een non-moslim maatschappij, is als het loslaten van een wolf in een kudde schapen.
En zo rolled Nederland...
@Ton8695 | 26-04-19 | 11:09: Vijf keer hetzelfde neerzetten hoeft niet hoor.
@osolemio | 26-04-19 | 11:18:
Kennelijk wel, want niemand praat hierover
Dat komt omdat wij zo doorgeslagen zijn in het tolerant zijn dat we zelfs tolerant geworden zijn naar intolerante groepen en onze medelanders hierdoor laten terroriseren.
Groepen die gebruik maken van onze gastvrijheid en onze multiculturele samenleving, terwijl ze zelf niet gastvrij zijn, en al helemaal niet multicultureel.
Konden we al die doekjes en bontkraagjes hier maar ruilen tegen bijvoorbeeld de moderne Iraanse vrouwen die strijden tegen de religieuze onderdrukking in hun land.
tolerant tegen intoleranten... de kern van het probleem. Alles maar (gelaten) accepteren, wegkijken, incidentbestrijden, formuliertjes, wijkagenten, buurtvaders, pappen en nathouden. Het is een cultuur van bagatelliseren en op hopen op betere tijden, op vanzelf overgaan. Een cultuur van medelijden met de daders ('geen gelijke kansen', 'geen stageadres', ...). We doen het onszelf aan en het ironische is, net als kleine kinderen, hebben mensen grenzen nodig en de handhaving daarvan. Als die grenzen ontbreken, worden ze opgezocht maar vooralsnog durven we ze niet te stellen uit angst om racistisch te zijn.
Ik vind moslims geen "verrijking" van ons land. En Syrische vluchtelingen kwamen hier "schuilen voor de bommen en kogelregens". Nou, onderhand is in ca 95% van Syrië de rust weergekeerd, dus die 70.000 apothekers kunnen wel weer eens terug, zou ik zeggen.
Met behoud van uitkering?
Ik geloof dat 98% van de Syrische intellectuelen hier willen blijven. Het zal ze waarschijnlijk net zo vergaan als de Somaliërs en Eritreeërs, namelijk levenslang aan het staatsinfuus.
>>En Syrische vluchtelingen kwamen hier "schuilen voor de bommen en kogelregens".
--
-Een deel is hier op betaald verlof, om van hieruit de godsdienstoorlog tegen godsdienstige minderheden in Syrië met een uitkering voort te zetten.
Allemaal terug. Een knapsack mee voor onderweg en toedeledoki, Ga je eigen land opbouwen.
Tijd om terug te keren.
Ho ho, geen verrijking? Maar Aldi B. dan?
@Maytheforcebewithyou | 26-04-19 | 16:43:
Ik dacht dat het Lidl B. was?
Zo zal het alle christenen in Nederland vergaan binnen 2 generaties. Vervolgd in eigen land.
En wat denk je van de atheisten, die onderhand wel het grootste deel van Nederland uitmaken? Moslims leven met geen enkele niet-moslim in vrede zodra ze in de meerheid komen.
Hoe langer de overheid dit soort problemen laat voortwoekeren, des te extremer de katharsis gaat zijn als wat mensen zich organiseren en bijltjesdag gaan vieren.
Nederland is reeds verziekt door massa-immigratie. Het is eigenlijk al te laat om iets te doen met wegkijkende linkse stemmers en politici die te slap zijn om op te komen voor het eigen volk. Immigratie stoppen en segregeren is een oplossing wat mij betreft.
En zoveel als mogelijk stoppen met het lukraak weggeven van "ons" geld voor immigratie doeleinden. (Lees: uitkeringen, Mieles, huizen, gratis busritten, toeslagen en subsidies). Dan zullen we zien hoeveel er nog komen of overblijven. Mede door dit soort uitgaven, wordt onze -ooit zo mooie verzorgingsstaat- compleet verkracht.
@Ommezwaai | 26-04-19 | 11:13:
Eigenlijk wel doordacht van die "vluchtelingen":-
-Een koe geeft melk als je die juist bespeelt.
-Nederland geeft uitkeringen als je die juist bespeelt.
Haal nog een extra hond, een grote met een gemene blik en grote scherpe tanden. Heeft onmiddelijk effect.
Beste Syrische Vluchtelingen,
Kudt voor je, maar dan vlucht je toch gewoon verder naar het volgende land.
Of is daar niet alles graties?
Want hoeveel landen hebben deze vluchtelingen doorkruist voordat ze in Nederland terechtkwamen?
Alles gratis, maar wel in een kudtbuurt waar een blanke Nederlander het ook zwaar heeft met de multikudttuur.
Maar die blanke Nederlander heeft vaak wel een echte baan en zijn wortels, en emigreert niet zo makkelijk naar een ander land omdat de multikudttuur zijn buurt overneemt..
Wie is er dan echt benijdenswaardig?
U begrijpt het niet. Deze christen Syriërs zijn de vluchtelingen die nu juist niet in de vijfde colonne meelopen. Zij worden net als ons gezien als de vijand van de islamitische Syriërs.
@Ton8695 | 26-04-19 | 11:08:
Vluchtelingen horen tijdelijk opgevangen te worden in het dichtstbijzijnde veilige land. Dat ze in Nederland terecht gekomen zijn, is vreemd. Syrie lijkt nu voor het grootste gedeelte veilig te zijn. Er stonden tijdens de Kerstperiode schitterende foto’s op internet hoe dit Christelijke feest in Syrie gevierd werd door de Christenen. Zonder aanslagen. Helemaal veilig.
Dus deze christelijke Syriers kunnen net als hun moslimlandgenoten terug naar Syrie. Dat zou de wet voor moeten schrijven. Ze zouden het spontaan willen en moeten doen. Hun eigen land weer opbouwen, zodat ze er trots op kunnen zijn. Handen uit de mouwen steken, dat doen Nederlanders ook. Dat doen de meeste Europeanen.
@onnosel | 26-04-19 | 11:21: Je hebt helemaal gelijk. Alleen zal de praktijk zijn dat deze Christelijke vluchtelingen inderdaad teruggaan, maar dat moslimtuig blijft hier om tot het einde door te parasiteren.
www.geenstijl.nl/5147371/den-bosch-sy... Ik begrijp het prima, dank u.
Mijn punt is dat deze Syriers nu als extra zielige slachtoffers gezien worden door de kudtsituatie waar ze in terechtgekomen zijn. Maar zij hebben wel een keuze gehad, en hebben die nog steeds. Als ze naar Finland willen, dan kan dat. Missen ze echter wel de Miele denk ik.
Jan de arbeider werkt voor hetzelfde huis, maar moet zijn inboedel wel zelf betalen, en wordt ook veracht door de multikudtie, net als deze gristelijke syriers. Maar Jan emigreert wat minder makkelijk naar Finland. Dus wie is benijdenswaardiger?
@Nuchternederland | 26-04-19 | 11:54: Jan de arbeider heeft zelf ook de keuze gemaakt door steeds weer in meerderheid op een regering te stemmen die dit mogelijk heeft gemaakt. En ik voorspel ook voor de komende verkiezingen dat er weinig verandert.
@Flatulent | 26-04-19 | 12:47: Nope: Jan de Arbeider stemt geen VVD/CDA/'66/en zeker geen GL.
Die stemt op partijen die in het verleden (PVV) en in de toekomst (FvD) worden geboycot.
Komt allemaal door het VERSCHRIKKELIJKE leven wat die 'jongeren' hebben.
Nee, ze breiden de Syrische godsdienstoorlog tegen 'verkeerdgelovigen', zoals de meeste Nederlanders en President Assad, uit naar Nederland. Uiteindelijk moet de onverdraagzame Soenie-islam heersen op geheel de Aarde.
Met de moslims heeft onze overheid de haat en de onveiligheid binnen gehaald. Er is geen weg terug.
Verspreid resolutie 1743 onder de slapende schapen.
Ja, als Easter Egg Worschippers ben je in dit land vogelvrij. Het OM heeft het te druk met noiken en maakt zich alleen druk om populistisch extreem-rechts en moslima's die over bananenschillen zijn uitgegleden.
Is er dan in ons eigen systeem niets tegen te doen? Paar goede webcams en streamen die hap, daders actief opsporen en vastzetten inclusief schade verhalen?
Oh wacht, utopie want OM, moslim, links...
Is het nog te vroeg om te stellen dat we langzaamaan in een dystopie leven?
Lees gewoom resolutie 1743, dat verklaart alles.
Is toch niet zo ingewikkeld voor gemeente/ politie om cameraobservatie rond dat huis te plaatsen, beetje onopvallend patrouilleren dan heb je de daders zo te pakken en anders gaat er wel een preventieve werking van uit.
Sorry. OM / links ziet daar niets in, want schadelijk voor moslim.
Ik zie moslim inmiddels als een nieuwe term voor in de DSM-5.
Ja, je kunt van alles vinden van die Syrische christenen, maar die moslims zijn ook geen lieverdjes hoor...
Door dit soort artikelen snap je wel waarom landen als Tsjechië, Portugal, Litouwen en anderen niet doen aan islamitische massa immigratie, ook al hebben ze minder welvaart omdat ze die oil for islam deals niet sluiten.
Uiteindelijk kunnen ook die landen niet om resolutie 1743 heen. Straks wonen de witte europeanen in reservaten als tjechie, Portugal en litouwen.
In Tsjechië is men in principe bereid vluchtelingen op te nemen, maar hun wordt huisvesting aangeboden in flats van Russische militairen, die destijds gebouwd werden zo ver mogelijk van de bewoonde wereld vandaan. Dat feit is allang bekend via de sociale media waarop migranten/vluchtelingen zich informeren. Het gevolg: geen enkele migrant/vluchteling heeft zin om naat Tsjechië te gaan. Zo verandert de vloek van 1968 toch nog in een zegen.
@Ton8695 | 26-04-19 | 11:02:
Waar kan ik mij vast inschrijven voor een toekomstig bestaan in Portugal, lijkt me wel wat.
Iedereen die denkt dat ze hier de boel over komen nemen, sorry, is al gebeurd.
Wat belangrijker is, Bossche Christenen doen niets!
Net als het terug naar Irak gevluchte Yezidi meisje dat in Duitsland door haar ISIS verkrachter werd bedreigd. Een geimporteerd conflict waar we totaal niet tegen zijn opgewassen. De enige reden dat er nog wat kleine anders gelovende gemeenschappen zijn in sommige landen in het Midden Oosten is omdat er in die landen brute dictators aan de macht zijn die de vrede tussen de verschillende groepen bewaren. Zulke dictators hebben wij niet. Bovendien leven de verschillende gelovigen in hun eigen dorpen / steden / wijken waar ze allemaal een AK onder hun bed hebben liggen om hun groep te beschermen. Dit alles hebben wij niet in het westen. Dus maak je borst maar nat.
Om dus duidelijk te zijn: VANUIT Duitsland gevlucht NAAR Irak. Wij kunnen andersgelovigen niet beschermen zoals ze dat kunnen in Irak en Syrië. En we zijn zelf andersgelovig. Interview met het meisje: www.youtube.com/watch?v=i2_y3AupWcE
'Brute dictators' verdienen de Nobelprijs voor de Vrede, als ze leed aanzienlijk weten te minimaliseren. Maar ja, toon dat laatste maar eens aan.
En iets doet mij vermoeden dat dit artikel hun ruiten geen goed zal doen. Lezen kunnen die trainingspakkies waarschijnlijk niet, maar plaatjes kijken toch wel.
hebben we eindelijk fatsoenlijke middenoostiërs, verpsesten die noord afrikanen het weer..... kunnen we niet gewoon wat fatsoenlijke middenoostiërs ruilen tegen dit soort tuig? denk dat Assad daar wel raad mee weet.
Het gebeurd al in de AZC's waar christenen worden getreiterd en de vrouwen en meisjes lastig gevallen door moslims. En in plaats van die moslims direct uit de asielprocedure te trappen kijkt de leiding gewoon de andere kant op.
Mede dankzij internationale regelgeving door VN en EU zo gretig omarmd door onze overheid moeten onze autoriteiten vaak lijdzaam toekijken..
Ik bezocht een AZC in Duitsland waar de beveiliging gerund werd door extreem religieuze moslims. Mij werd te verstaan gegeven op te rotten door deze ontsnorde baarden, ondanks de uitnodiging van de Duitse leiding van het AZC om een stukje te filmen over vluctelingenkinderen en educatie. Het geinterviewde meisje en haar moeder werden bedreigd door de 'beveiliging' tijdens het filmen en de westerse leiding was zo bang van deze mannen dat ze het project afkapten.
En dan te bedenken dat er daar ook alleenstaande vrouwen met jongere dochters hun eigen kamer hadden. Waar deze beveiliging dus toegang tot had. Ik kan me heel goed inbeelden wat daar 's nachts gebeurt, onder wegkijkend oog van de goedmensen van het AZC.
@DezeNicknameBestaat | 26-04-19 | 11:03: de reden dat we Nexit moeten, schijt hebben aan al die "internationale verdragen mbt mensenrechten" en gaan voor onze volledige soevereiniteit op misschien de NAVO na. oh en t liefst een constitutionele republiek, waar alle wetten kunnen worden getoetst aan een goede grondwet en niet door een stel senatoren die niemand ooit ziet in een eerste kamer.
@suscrofa | 26-04-19 | 10:57: -
Ja, het is nu eenmaal moeilijk ideologisch omschakelen na decennia verheerlijking van internationale regelgeving.
Waarom doet de gemeente niets. Omdat ze bang zijn. Ze weten dat ze, en hun familie, direct worden aangevallen, bedreigd e.d., door die groepen Moslims. En de Politie mag niets doen van de eu club.. Dus ja, angst regeert Nederlandje al een tijdje. De islam heeft er aardig de wind onder, en dat zal alleen maar meer worden. Nederlandje zegt tegen die Moslims, agressie werkt hier. Dus ze gaan steeds verder. Of we worden overlopen of we vechten terug. Integratie werkt niet, dat is nu wel bekend Er is geen andere keuze meer. Ben benieuwd wat het gaat worden. maar vermoed dat een groot deel van Nederlandje zal worden opgevreten door de Islam.
Agressie is het recht van de sterkste, het tegenovergestelde van een rechtsstaat. Nederland heden : kromstaat. De zwakkeren worden niet meer beschermd. Er wordt niemand meer beschermd. Alleen zaken die geld opleveren zijn interessant voor de staat. Ze hebben het zelf niet eens in de gaten, zo dom zijn ze. Domgeïndoctrineerd.
@SlimmeBelg | 26-04-19 | 11:01:
Resolutie 1743
Las het gisteren al in de Telegraaf alleen daar leek het om puur racisme te gaan door blanke pauper jeugd. Door het niet benoemen maar het gebruik van het woord jongeren wist mijn onderbuik alweer genoeg. Mooi man die dis-informatie via de media.
Ik heb zo het idee dat het eigenlijk de wens van de msm (waaronder de Telebelg, vergis je niet) om weer eens lekker de 'witte' racistische autochtoon te framen, maar helaas, het is mislukt toen bleek dat de daders weer eens kansenparels waren.
Wat zijn we toch een tolerante samenleving.
WE = WIJ, zonder moslims.
Zin in een iftar met politieagenten nu!
Dit 'slijmen en huichelen' van de politie heeft in zoverre nut, dat er dan in ruil voor politie-onderwerping aan de islam mogelijk tips over islam-terrorisme binnenkomen.
Altijd weer die Finnen :(
Zoals keestelpro zegt. wie bidmatbukkers binnen haalt, haalt de oorlog binnen. Rechtsreek of via de opvoeding van die welke hier geboren zijn. Zie de landen waar ze oorspronkelijk vandaan komen en je hoeft niet verder te zoeken. We weten ook allemaal de oplossing, dus daar behoeven ook geen woorden meer aan vuilgemaakt. Maar we hebben in dit land nu een maal een regering en een rechtspraak met een rubberen ruggengraat. Nederland is geen echt veilig land meer om naartoe te vluchten want we zijn al zover dat de moordenaars uit het ontvluchte land hier ook met open armen ontvangen zijn.
Vluchteling maar geen moslim.
U bent het haasje in Nederland.
Ineens houden een boel SJW instellingen zich dood, alsof ze niet bestaan.
Heilig godsgeloof in Nederland werd vervangen door heilige SJW-ideologie met z'n typische verboden en taboes.
Ahmad als je meeleest:
neem een iets grotere en waakzame hond, daar blijven de aanhangers van de profeet graag uit de buurt.
Of een groot ronkend varken.
Of een blaffend varken!
nou, werd al genoemd.. ze zitten daar echt in de meest moslimrijkste buurt die je maar kunt bedenken in Den Bosch, in een sociaal arme buurt idem, voorheen zelfs een 'vogelwijk' gebied.
Makkelijk doelwit; op een hoek nagenoeg begane grond, vluchtwegen genoeg te vinden, daar waar mogelijk niemand wil zitten want het is o zo makkelijk doelwit.. In een wijk dat al meer problematieken heeft dan gemiddeld. En dan plaatst Den Bosch juist daar een (Christelijk) Syrisch gezin dat wel integreert en enigszins wat HBO achtergrond heeft..
In deze is ook Den Bosch, toewijzing wel aan te wijzen om juist dit gezin daar te plaatsen.
Zet deze mensen elders in een wijk, die zijn er genoeg te vinden, daar waar ze wel hun eensgezinde sociale rust en groei kunnen krijgen. Dat Islamitisch jongeren spul daar heropvoeden lukt al 40 jaar niet en zal ook niet gaan lukken de komende 10 jaar.
Herinner mij uit de jaren 1980 een christelijk Assyrisch gezin uit Turkije, dat geplaatst werd in een mohammedaanse Turkse straat. Het was ergens in Twente. Toen al zelfde gedonder
Maar dit is toch wat de polletiek wil? Ze importeren dit tuig tenslotte met busladingen tegelijk.
Busje, eieren, bloem, yoghurt, klinkt als Turkse broodbakker.
Weer een symptoom van de kanker genaamd ‘islam’
Wat vreselijk voor dat gezin!
Overigens, ik geloof dat dat nog niet geopperd is hier, maar het zou best zo kunnen zijn dat de MSM de daders - moslimjugend - probeert te verhullen vanwege, nou u weet wel, moslim.
Als de daders 'witte' rasiestiese PVV'ers waren geweest, dan had het in chocoladeletters vermeld op de voorpagina gestaan.
Dat zal wel een tegenvallertje zijn geweest voor de linkschpers, jammer!
Jan Mulder, kom er maar in !
Hou die vleesgeworden verstandsverbijstering alsjeblieft voor altijd bij een microfoon weg met zijn krakemikkige ouwewijvenzemel.
Als je een plakkaat met "we love eggs"en "GFYS" op je raam plakt vraag je er ook wel een beetje om.
Als je een spotprent van Mohammed maak vraag je er ook wel een beetje om...
Als je probeert te integreren vraag je er ook wel een beetje om.
Als je alleen maar zulke debiele comments blijft plaatsen vraag je er wel een beetje om
Als je niet islamitisch bent, vraag je er ook wel heel erg om.
Als je zonder hoofddoek in de buurt rondloopt, vraag je er ook wel een beetje om.
@amateurrr | 26-04-19 | 10:58:
SB plaatst bewust dit soort brainloze comments omdat hij dol is op reacties.
Als je met een kort rokje er te uitdagend bij loopt ook. Of als je aan het joggen bent..
Wauw een oprechte verdrukte minderheid. Wedden dat pappa al werkt en dat ze veel beter integreren dan de niet oprechte asieleisers. Ken zelf ook christelijke Syriërs en dat werkt gewoon wel. Schande voor de eu, nl, provincie , gemeente, coa en natuurlijk de deploreble media.
Hier zie je waar het de afgelopen 30 jaar fout is gegaan, doordat de overheid de Imam als woordvoerder bombardeerde (pun intended)
De overheid moet e beleid van maken om juist deze mensen als het grote voorbeeld te stellen. Niet door ze een ander huis te geven, maar door het tuig dat overlast geeft keihard aan te pakken. Niet een keer, maar structureel.
Het is hetzelfde verhaal als met die Marokkaanse en haar wijnbar in Rotterdam. Die wijnbar is nu dicht.
Als overheid en als samenleving moeten we laten zien dat het loont en dat de overheid je beschermt als 'allochtoon' die wel in de Nederlandse maatschappij integreert.
het wordt weer eens hoog tijd om de religie van de vrede terug te brengen naar de zandbak.. wat een ongelovelijk kut volk is het toch ook
... bidmatbukkers...
Geweldige vondst, krijg je niet meer uit je 'systeem'.
Dit straalt wel erg slecht af op moslims. Dit soort zaken moeten maar onder de pet gehouden worden. Moslims waren in Sri Lanka ook al het slachtoffer.
Als die moslims dit gedrag werkelijk af zouden keuren, dan was in no time bekend wie hier achter zit. Camera uitschakelen of de boel vanuit een busje bestoken, dat duidt op een hoge organisatiegraad. Prioriteren, behandelen en veroordelen als terrorisme, want dat is wat dit is. Ook al zijn het eieren en geen brandbommen.
Ja, klopt godsdienstoorlog zit in het bonuspakket bij zulke aantallen.
Laat deze vluchtelingen blijven. De mos.. eiergooiers terug naar huis zodra het kan.
@suscrofa | 26-04-19 | 10:53:
Allemaal terug. Syrië is veilig genoeg.
@lacucaracha | 26-04-19 | 11:02:
Voor dit christelijk gezin heb ik zo mijn twijfels over hun veiligheid. Lijken me aardige mensen toe.
Misschien moet er een wet komen die bepaalt dat gepakt worden voor christianofobie / christenhaat altijd automatisch leidt tot intrekking van de NLse nationaliteit en uitzetting naar land herkomst van de dader EN het gezin waar die dader toe behoort.
In ieder geval moet de TK wetsvoorstellen gaan maken voor beleid en strafbaarstelling van christianofobie, en moet politie en OM christianofobie gaan vervolgen.
Er is juist behoefte aan minder bescherming van religieuze idioterie. Niet meer.
@RandomAct | 26-04-19 | 10:40: Precies. Het heeft weinig met Christelijkheid te maken. Het heeft te maken met een te veel aan Moslimschap.
Overheid heeft er zelf sterk aan meegewerkt door Allochtoon en Moslim bijna als hetzelfde te zien.
Het stelletje ondeskundigen en ongeinteresseerden in de TK gaan helemaal NIETS doen. Dat is het makkelijkst en verdient voorhun hetzelfde. Weg van de minste weerstand is niet alleen een natuurwet.
Ze hebben beide een baan, daardoor vallen ze uit de boot en worden ze gepest. Dat zal het vast wel zijn..
Religieuze Fascisten moet je met voorrang uitzetten, allereerst de uitkeringen stop zetten, vervolgens huis uitzetten, en wegwezen met die fascisten.
Mensen die hier geboren zijn kun je niet uitzetten. Belangrijker is ook volgens mij om te laten zien dat het voordelen heeft om geen hoofddoek te dragen, om wel in bikini naar het strand te gaan, om wel goed Nederlands te spreken...
@Dr_Prepper | 26-04-19 | 10:49:
Een misvatting.. De meesten hebben immers een dubbele nationaliteit. Waar een wil is, is een weg en daar wringt de schoen. Zet maar eens een vliegtuig van dat tuigh uit. Moet u eens opletten hoe snel het gelazer over is.
@Dr_Prepper | 26-04-19 | 10:49: Het gaat hier niet om mensen maar om beesten van het ergste soort.
@Ommezwaai | 26-04-19 | 11:06: Helemaal mee eens. Dat gepamper van die onopgevoedde moslimtokkies moet afgelopen zijn. Deze figuren zijn niet voor (onze) rede vatbaar. De ouders aanpakken met kindertoeslag inhouden, om mee te beginnen.
@Ommezwaai | 26-04-19 | 11:06: Laten we eens stoppen met wensdenken. De redenen om iemands identiteit af te nemen zijn uiterst beperkt. Dat kan veranderd worden, maar dan nog gaat het er niet voor komen dat terugkerend vandalisme tot uitzetting zal leiden. Net zo kansloos als het idee van links dat vluchtelingen uit zichzelf teruggaan. Pragmatisme is wat we nodig hebben. Ideeen hoe we het land weer kunnen buigen naar een samenleving waar we willen wonen. Uw gegrom uit uw onderbuik levert daar geen bijdrage aan, heb ik het idee.
Dit soort berichten doet mijn bloed echt koken van woede. Woede tegen de beroepstheedrinkers, die het tuig de hand boven het hoofd houden. Woede tegen de politie, die te laf is om adequaat op te treden en gewoon eens een tijdje iemand de boel daar in de gaten laat houden zonder zelf gespot te worden. Woede tegen onze politici, die willens en wetens nog steeds meer van dit tuig van mohammedaanse persuasie binnenlaat. Woede tegen de linksmensen om mij heen, die blijven kakelen over diversiteit en inclusief zijn.
En woede, omdat het blijkbaar eerst nog vele malen erger moet worden voordat mensen in actie komen. Tot die tijd zouden we deze goedwillende mensen uit goed fatsoen minimaal een andere woning moeten aanbieden in een normale wijk waar ze hun leven kunnen leiden zonder dagelijkse terreur.
En al die Nederlandse mensen in die wijken dan? Krijgen de vluchtelingen nu alweer voorrang?
Iedere dag komen er nieuwe migranten uit Afrika en moslimlanden naar Nederland die hier onder de noemer van vluchteling opvang krijgen in een AZC.
Ze krijgen iedere dag gratis eten, drinken, slapen, zorg en zakgeld.
Deze mensen gaan niet meer terug en krijgen uiteindelijk een ingerichte woning met een levenslange uitkering.
Dit verhaal is onbetaalbaar --> de gemeente en politie kan het niet meer aan.
De uitermate zwakke en linkse Mark Rutte weigert ons migratiesysteem strenger te maken - waardoor wij steeds meer in de problemen komen.
Hoe is Nederland over 2 of 4 jaar - ik hou mijn hart vast.
Eén keer eieren gooien is kattekwaad. Twee keer ook. Maar zo vaak is gestoord. Ik hoop dat dit serieus wordt genomen.
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.
Christenen kijken anders uit hun ogen dan moslims.
Viel mij ook op. Ze zien niet eens meer Syrisch uit. Glimlachen met een open blik in de ogen. Bijna Nederlands. Dit zijn de vluchtelingen waar het vluchtelingenverdrag voor bedoeld is. Het zal me aan de laars roesten of ze hun toekomst in dit land zien. Welkom.
@suscrofa | 26-04-19 | 11:20: Ja, de rest allemaal weg. Ze hebben in die landen van herkomst niet voor niets altijd ge
lazer.
Wat een speculatief artikel.
Leg eens uit SB. Of is dit weer 1 van je.....?
Vertel!
Die mensen hebben een verschrikkelijk bestaan, maar betalen wel voor hun buskaartje.
Omdat nergens duidelijk wordt in het bronartikel dat het om moslims gaat en Van Rossem dit gewoon als feit stelt om de wolfjes weer te laten huilen..
@Superior Bastard | 26-04-19 | 10:44: Maar het zijn Mosselmannen, dussss. Wat is nu het punt dat je wilt maken?
@Superior Bastard | 26-04-19 | 10:44: ga er maar vanuit dat het om moslims gaat. In die wijk woont nagenoeg alleen Islamieten.
@Superior Bastard | 26-04-19 | 10:44:
Er staat ook nergens dat het niet om moslims gaat. Ook jij weet wel hoe het zit, maar je wilt weer selectief verontwaardigd doen, prima joh.
@Superior Bastard | 26-04-19 | 10:44:
Bosschenaren staan bekend om hun notoir intolerant gedrag en het wegpesten van andersdenkenden?
Wat een oprechte vraag, ahum....
Ha.... SB is zelf ook een stiekeme bidmatbukker.
Ik ken deze wijk heel erg goed, ken ook deze familie en de problemen. Het zijn moslim jongeren welke hier problemen maken, het zijn kleine bidmatbukkers welke deze familie terroriseren. Dat het artikel dit niet zo benoemd is logisch natuurlijk.
@MickeyGouda | 26-04-19 | 11:00:
Sommigen wel blijkbaar.
@Doeslief_allemaal | 26-04-19 | 11:10:
Als je deze familie kent help je ze ook vast. Net als de naaste buren, ook moslims, die helpen met schoonmaken.
@Superior Bastard | 26-04-19 | 10:44: en welke Urkers wonen daar?
We kunnen er dagen over zaniken maar er verandert toch niks.
Tot het economisch gaat vastlopen, dan barst de multi-bom met al die deug-springstof, dank aan NPO en andere domme linkse eliteNIMBY
@grindbak | 26-04-19 | 10:38:
Je vergeet wat. Wij hier zijn er mee bezig.
Maar het gros van de bevolking niet.
Gebeurt van Maastricht tot Groningen, van Enschede tot Den Haag. Sociale desintegratie.
Ja maar dat terroriseren door die moslims komt door hun 'verschrikkelijke bestaan' in Nederland, vraag maar aan Jan Mulder.
Ik was al benieuwd naar zijn reactie, bij Pauw.
Maar dat hij hier mee kwam.... ongelooflijk.
Grenzen dicht.
Grenzen juist open. Hoe krijg je ze anders de grens overgezet?
Grenzen zijn Moord!
@Mokum Kosher | 26-04-19 | 10:31:
Geen idee met een katapult.
@Mokum Kosher | 26-04-19 | 10:31:
Dus grenzen openen naar búiten, niet naar binnen. TU Delft even naar laten kijken.
Zijn er geen grenzen aan het incasseringvermogen van de Nederlandse bevolking.
Jawel. Die grens ligt bij het gedwongen afstaan van wangslijm.
Doe maar semipermeabele grenzen.
Het is een plaag.
Als het aan Ollondinges en de EUSSR ligt worden dit soort berichten in de toekomst verwijderd, want nepnieuws
Hmm hoe scoort dit op de diversiteits en inclusiviteits ladder van de GL wethoudster uit het topic van gisteren.
Dit is wat we willen. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt immers dat hoe diverser de teams, hoe beter de prestaties.
Meer, meer, meer!
Ik zie het al. Hier is een duidelijke zachte aanpak nodig, zet de thee op en de koekjes maar klaar. Trek uw knuffelbeer pak aan en vertroetelen maar. Dit land is kapot.
Ik heb eens voorgesteld aan onze gemeenteraad, om het makkelijk te maken en alleen homo's en/ of christelijke vluchtelingen te huizen. Dit in verband met de problemen. Er is nog geen seconde op ingegaan. Moslims zijn nu eenmaal het meest zielige en gevoelige soort. Inderdaad, dit is mijn land niet meer.
Knevel zal trouwens zowel zijn Twitters aanslingeren.
Godverdomme wat een ongelofelijke helden. Dit zijn de vluchtelingen die binnen mogen komen.
Over een x aantal jaar zal niemand meer van dit soort gebeurtenissen opkijken, het is een kwestie van tijd.
ik kijk er nu al niet meer van op.
Het is nu al normaal, en dat is best ziek.
Tja dat is toch te verwachten, je importeert een oorlog van elders. Hoe dom kun je zijn dit niet te voorzien.
Hé hé hé, Ahmad en Nevin, jullie zijn nu in Nederland. Denk eens even na: het gedrag van jullie belagers is het gevolg van een verschrikkelijk bestaan!
Dit is het grote probleem in Nederland. Problemen worden nooit opgelost. Hierdoor blijft de wond etteren en pussen. Wij importeren nu intolerantie en het gevolg is dat door deze voorbeelden in de media Nederland steeds meer verrechtst. Gek Hè? Dweilen met de kraan open heeft niet zo heel veel zin.
Zij die de mond vol hebben van woorden als discriminatie, racisme en intolerantie blijken meer dan eens zelf in hoge mate te discrimineren en racistisch en intolerant te zijn.
Eens kijken of dit ook in de linkse media komt
U doet aan pleonasme.
Er stond gisteren een paginagroot artikel over in het Brabants Dagblad, een lokaal aftreksel van het AD. Met geen woord werd er gerept over de vermoedelijke daders, anders dan dat het "jongeren uit de buurt" zijn. Ik heb met deze mensen te doen en ik schaamde mij voor mijn medelanders, maar gek genoeg lucht het op om hier te ontdekken dat het toch weer de all-inclusive religie is die hierachter zit.
Vervang christenen voor moslims en moslims voor christenen en CNN cs staan op de stoep.
Zit maar één ding op: vluchten naar het rustige en veilige Syrië. Wij houden de booslims wel.
Ergens ben ik het er niet mee eens.
@de Voorzittert | 26-04-19 | 10:24
Het punt is dat je echt gelijk hebt. Zoals onlangs een Yezidi-meisje uit Duitsland is gevlucht, terug naar Irak:
www.bbc.com/news/world-middle-east-45...
Damascus lijkt me een mooie stad.
en.tripadvisor.com.hk/Hotels-g294011-...
@kwark001 | 26-04-19 | 10:25:
dat zal je niet gevraagd worden.
@keestelpro | 26-04-19 | 10:29: youtu.be/oR4k_8uGceM
Is het ook. Ben er in 2005 geweest, ik dacht dat word een maand geen bier, niets was minder waar.
@Mogwai | 26-04-19 | 11:30: Mooi filmpje over hoe mooi Syrië is! Dank!
Vooral dit fragment. Lijkt wel een paradijs op aarde.
youtu.be/oR4k_8uGceM?t=140
Je bent een echte vluchteling.
En dan word je alsnog onderdrukt in het land waar je naartoe gevlucht bent door dezelfde mensen waarvoor je gevlucht bent.
En de Nederlandse overheid... doet als vanouds... niets.
Media zwijgt.
De mensen die terecht boos worden zijn rechtse fascisten volgens de bovenstaande media en overheid.
Waarom betalen jullie eigenlijk nog belasting? Overheid doet niet waar jullie ze voor inhuren. Komen hun kant van het contract al decennia niet na.
Erger nog: de burgemeester kijkt weg. Die kijkt wel uit om z'n 'diverse' politiekorps in te zetten tegen moslims, in de wetenschap dat dat het ' draagvlak' zowel bij de diverse politiemensen als bij het moslimtuig doet afbrokkelen.
-
Dus doet hij een Aleidje Wolfsen. Iedereen wil tenslotte ooit wel eens een leuk voorzittersbaantje in z'n toekomst.
Onze befaamde overheid doet al dit importeren voor de internationale bühne
Om de gevolgen bekommert men zich niet, dat zoeken demense zelf maar uit
Als je je verdedigt tegen geïmporteerd gespuis geldt de regel; iedereen behalve de veroorzaker heeft het gedaan, eigenrichting wordt streng(er dan geweld van geïmporteerden) gestraft
Niet slim om een complete oorlog te importeren. Dus niet alleen de slachtoffers maar ook de agressor. Ik zag een NPO programma met huilende Syrische moslims dat ze nooit meer terug kunnen omdat die vreselijke Assad nog steeds aan de macht is. Ze zijn dus op de vlucht voor Assad? Wie is ook al weer de vijand van Assad? Vragen vragen...
Doen we al 40 jaar.
We importeren geen oorlog. De daders zijn hoogstwaarschijnlijk hier geboren of afkomstig uit een land dat niet in oorlog is. En ik vraag me altijd af hoe die hier allemaal gekomen zijn - wijken vol door het hele land, duizenden en duizenden zonder inburgerings- of taalcursus, zonder plichten.
@small_town_dude | 26-04-19 | 10:27:
Importeren wel oorlog. De immigranten van 40 jaar geleden produceren de idioten van vandaag. Zie hoe Turkse gemeenschap hier in Nederland nog lekker bezig is met Turkije, Erdogan en de Koerden.
Ik ken weinig Italianen die hier gevestigd zijn die dit ook op die manier doen.
Zelfde geldt voor Spanjaarden.
Hoe komt dat toch. En dan over religie nog maar te zwijgen.
@Kaas de Vies | 26-04-19 | 10:30:
-
Als u nu eens NIET over de 'religie' zou zwijgen, dan heeft u een antwoord op uw vraag,
Stel je eerst eens op de hoogte van het regime van Assad.
Je weet er overduidelijk niets van.
@Beste_Landgenoten | 26-04-19 | 10:38:
U wel dan? Volgens mij is Assad de leider die een land als Syrië verdient.
Net zoals de leiders van Irak, Libië en Tunesië nooit verdreven hadden moeten worden. Dan had ISIS nooit voet aan de grond kunnen krijgen.
Assad’s vrouw is veelal ongesluierd, religieuze fanatici komen veelal uit landen rondom Syrië. Bijvoorbeeld al nusra brigade met hoofdsponsor Qatar. Samenvatting: assad heeft gelijk, 600.000 man in je leger betekend minimaal 10.000.000 vertegenwoordiging van het volk.
@Beste_Landgenoten | 26-04-19 | 10:38: fijne mensen gaan er heen om tegen de dictator te vechten. Ken je zo’n fijn oprecht mens? Gefeliciteerd u bent verward.
In de 2e Wereldoorlog zijn in West-Europa circa 7 miljoen mensen, veelal van Joodse komaf, op gruwelijke wijze afgevoerd en elders vermoord. De angst onder de bevolking, in de wetenschap dat iedereen dit kon overkomen, de hongerwinter van 1944 en de willekeur van de Duitse bezetter maakten van die 5 jaren oorlog een verschrikking. Toch ontsnapten weinig mensen aan die verschrikkingen en bleven ze in eigen land, in eigen dorp tot de bevrijding zijn intrede deed. Na de oorlog bleven vele miljoenen mensen in Nederland, België, Frankrijk en ook Duitsland achter met de herinneringen aan de verschrikkelijke gebeurtenissen. Die mensen gingen na de oorlog aan de slag met de wederopbouw van hun land, met het op orde maken van hun leven, zorgen voor nageslacht en het sterker maken van de onderlinge band en verstandhoudingen. Er werd een NAVO opgericht en een Europese Unie, allemaal met als doel om er samen beter uit te komen en te leren van de geschiedenis.
Zo niet in het Midden-Oosten waar een korte oorlog ook verschrikkelijk was maar waarbij de mensen bij de eerste gelegenheid wegvluchtten en een deel nooit meer terugkeerde. Dat deel vluchtte niet weg van de oorlog maar zag z'n kans schoon om in Noord-West Europa in een welvarend land te gaan freeloaden en profiteren in plaats van huis en haard weer op te bouwen en iets te maken van hun land, hun volk en de toekomst van hun nakomelingen. Die mensen hebben kennelijk wél trauma's van de oorlog die vergoeilijken dat ze zich hier misdragen. Hun gastlanden hebben schijnbaar ook part en deel aan hun leed en moeten bloeden en betalen.
Het verschil tussen beide oorlogen is de plaats waar deze zich afspeelt, het volk dat het onderging en de moraal van die mensen. Elke keer verbaast het me dat hun veerkracht zo slap is, dat ze geen wilskracht hebben maar wel door en door verrot zijn en willen parasiteren.
Wat, oh wat zou dat nou toch veroorzaken? Het weer? Of zou hun religie er iets mee te maken kunnen hebben? Wat het ook is, het bevalt me niet en het is geen excuus. Daarom: opflikkeren naar waar je vandaan kwam en wat je er daar van maakt, moet je zelf weten. We hebben je genoeg geholpen, de rest kun je zelf. Dat bewijst namelijk het feit dát Nederland je heeft opgevangen en geholpen: je kunt er weer wat van maken als je geen luie gladde gluiperd bent!
Waarschijnlijk omdat Assad een christelijke Syriër is?
@Lompiedompie | 26-04-19 | 12:08: Hij is eigenlijk een Alawi, soort mix van het christenlijke geloof en de islam. Zijn vrouwtje is een soenni moslima.
@GeorgKeßler | 26-04-19 | 13:02: Zijn vrouwtje is lekker.
REAGEER OOK