Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

#SorryGert. Vijfde keer brand bij homoboer

fuckers

Hallo inwoners van Werkhoven. We moeten het hebben over boer Gert.

Er gaat namelijk iets niet helemaal goed met de boerderij van boer Gert. Eerst vloog die boerderij in de fik. En toen weer. En toen nog een keer. En toen nog een keer. En nou is er al voor de vijfde keer brand op de boerderij van boer Gert. Boer Gert weet niet hoe het komt. Misschien door een zakelijk conflict. Maar misschien is het wel omdat boer Gert jongens leuker vindt dan meisjes. Nou mensen in Werkhoven. Boerderijen in de fik steken is nooit aardig, maar boerderijen in de fik steken omdat je homofoob bent is helemaal naadje. Stop daar godverdomme eens mee.
UPDATE: De politie heeft iemand gearresteerd.
UPDATE: #NotSorry. Oh oh. Politie heeft nu boer Gert zélf gearresteerd.

Reaguursels

Inloggen

Boerelul.

Vuurwezel | 01-12-18 | 21:20

Wat Ronaldo schreef is zijn laatste update was raak. Maar nu blijkt dat de boer,in weer vrij gelaten is want onschuldig zou een excuus op de plaats zijn. Doet hij niet. Doet GS niet. Gaan mij een ban geven omdat ik nu schrijf dat ze ronoldo door zijn knieën moeten schieten als je een onschuldig mens zo beschadigd.

De musso linie | 01-12-18 | 21:18 | 3

Is hij echt vrijgelaten?

Rest In Privacy | 01-12-18 | 21:23

Bedoelt u met boer, in de boerin soms?

letopuwzaak | 01-12-18 | 21:47

Wie zegt dat de boer onschuldig is? Ik wil niet beweren dat de beste man schuldig is maar mij dunkt dat er meer aan de hand is dan licht ontvlambaar hooi. Iets met groene plantjes

NecroSister | 01-12-18 | 23:54

In de brand, uit de brand

Gen. Maximus | 01-12-18 | 19:18

Gearresteerd, meer niet. Waarom dan hier al veroordeeld? Vermoeden van onschuld en bij twijfel in voordeel v/d verdachte totdat OM 't bewijs geleverd heeft en de Rb dit wettig en overtuigend heeft geacht. Geen digi volksgericht.

no toussaint | 01-12-18 | 18:38 | 2

Geen digi volksgericht? LOL, dat is zo ongeveer de bestaansgrond voor GS...

* Il Principe * | 01-12-18 | 21:00

Uiteraard, maar helaas is het verschil bij velen hier onbekend.
OF, en dat is waarschijnlijker: het is ook verdomde lastig om bij iedere tegel een disclaimer te plaatsen: ".... als hij daadwerkelijk schuldig wordt bevonden."

EefjeWentelteefje | 02-12-18 | 12:23

Dit straalt bijzonder slecht af op andere boeren die in een seksuele identiteitscrisis verkeren. Als hij de dader is: wat een minderwaardig mensch.

gestoptmetroken | 01-12-18 | 17:38

Het verhaal klopte eigenlijk vanaf het begin al niet. Als er een beroepsgroep bestaat waar geen homo's voorkomen dan zijn het de veeboeren. Als een boerenzoon homo is, dan zal hij het bedrijf van zijn vader in de regel niet over willen/ gaan nemen. En boer Gert is dus geen echte boer omdat hij 50 stuks van zijn eigen vee moedwillig verbrandt, de smerige hufter!

Wladimir 1928 | 01-12-18 | 17:29 | 1

Ja. Dat moet maar eens worden benadrukt.

SDI | 01-12-18 | 21:19

Boer zoekt alibi.

de euro middenweg | 01-12-18 | 17:28 | 1

Die is goed ! LOL

suscrofa | 01-12-18 | 20:03

Heeft die Van Engelshoven, die minister met dat spraakgebrek, al een afspraak met Gert gemaakt om zijn verantwoordelijkheid te bespreken voor de homo-emancipatie?

menschdurfteleven | 01-12-18 | 17:07

In een eerder bericht vertelde de boer al dat een stal net op tijd geblust kon worden, "anders hadden we het vee levend moeten laten verbranden. Er staan stieren in die stal, die kun je niet zomaar loslaten."

Oh? Moeten die kutboeren dan niet eens verplicht worden een deel van hun terrein te omheinen zodat, in geval van calamiteiten, het vee naar een veilige wei kan worden gedirigeerd? Je vee levend laten verbranden omdat je niet zo gauw weet waar je je stieren moet laten?
En die boeren maar beweren dat ze zo begaan zijn met het welzijn van hun dieren. Het interesseert ze geen reet.

Kameroudste | 01-12-18 | 17:05 | 1

Omdat er één dat doet, zijn ze dus allemaal zo? Omdat jij zo dom bent, is dus je hele familie zo? Ik hoop toch echt dat jij de domste bent.

Francisca | 01-12-18 | 18:57

Ik kan woest worden als ik lees over de zoveelste stalbrand. Dat zo'n idioot zichzelf verbrandt is prima wat mij betreft, maar natuurlijk moeten arme varkens en koeien gruwelijk lijden. Waarom doet Den Haag niets? Elke veestal verplicht uitrusten met camera's. Carola Schouten: doe iets om de dieren te beschermen tegen psychoboeren!

K. Westergaard | 01-12-18 | 16:41 | 1

Niet alleen camera's maar ook sprinklers.

NecroSister | 01-12-18 | 23:49

Gertje werd wat overmoedig.

de Voorzittert | 01-12-18 | 16:39

Oorlog Kerk en bedekte Homoseksualiteit. Alle drie hebben miljoenmiljard mensenlevens gefrustreerd. Mensen wordt nou eens mens en fergeet de schijnheiligheid. Eerst dan kan een nederlandse auteur ook in aanmerking komen voor een Nobelprijs. Anders blijft het toch klotenpiemelende ongare praatjesmakerij die de ambtenarij en meerendeel van de politici in NL als goud in de oren klinkt. Het zwetserlevengevoel.

ecologiste | 01-12-18 | 16:11 | 6

Wat heeft u precies gerookt, klinkt als goeie stuff.

EefjeWentelteefje | 01-12-18 | 16:33

@ecologiste
U bent, van huis uit, Duitssprekend?

antagonist | 01-12-18 | 18:45

ecologiste je vergeet Darwin.homo zou er nu toch wel eens uit moeten zijn.Met de evolutie

pedro300 | 02-12-18 | 08:28
▼ 3 antwoorden verborgen

Ah mijn theewater vertelde mij al dat we hier met een aandachtszoekende pyroboer te maken hebben. Mijn theewater heeft altijd gelijk.

Gulliver | 01-12-18 | 15:51 | 2

Niet teveel theewater drinken daar word je islamistisch van.

VanGeuzen | 01-12-18 | 16:11

@VanGeuzen: hè bah!

BaldEagle | 01-12-18 | 16:32

Vuile flikker, je hond en koeien op laten branden hoe ziek ben je.
Na de 3e brand had ik mn twijfels want lag er te dik op, camera’s uit kostenoverweging gister weggehaald tja.. appel eitje.

Ruchhouwer | 01-12-18 | 15:51 | 1

Wie wist dat: dan weet je waar je zoeken moet.

A.Men | 01-12-18 | 16:09

Hier hadden we ook zo'n waanzinnige wonen. Hij was niet goed in boeren en ging failliet. Toen stak hij de schuur met 12000000 varkens in de fik. 24 uur later gilden die paar overlevende varkens van de pijn. Er zou asbest vrijgekomen zijn, dus verboden om het terrein te betreden. Zelfs een stadsrat kan doodsgillen onderscheiden van paniekgegil. Een misselijkmakende vertoning van alle diensten was dat.

lokoolokie | 01-12-18 | 15:50 | 5

Satanisch.

Lupuslupus | 01-12-18 | 16:09

Een schuur met 12.000.000 varkens? Wellicht wat nulletjes teveel? U is discalculinair?!?

Brou Is Back | 01-12-18 | 16:48

@Brou
Ik kom op een schuur van 3 x 2 km, aannemende dat die arme beesten met zijn 2en op 1 vierkante meter staan

skoftig | 01-12-18 | 18:38
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik heb wel eens gehoord van iemand uit Werkhoven dat er iets meer aan de hand is bij die boer en dat er wel eens iets anders tussen zijn opgerolde strobalen is gevonden dan alleen maar stro. Maar niemand uit het dorp die het officieel kenbaar durft te maken. Zou me niks verbazen dat het met een drugsafrekening te maken heeft. En wat zijn arrestatie betreft.... in de brand, uit de brand. Een boer in 't nauw maakt rara sprongen. Hoe dan ook, 't is maar gissen natuurlijk.

Buiswater | 01-12-18 | 15:48 | 1

Er zijn wel meer boeren daar die met zwaar gehavende kerfstokken rondlopen...

NecroSister | 01-12-18 | 23:47

Vijf keer dezelfde boerderij in de fik. Dat is ook een beetje verdacht, je snapt toch dat de politie ook even bij je gaat kijken? Wat een sukkel ben je dan, als je zo'n daad paar keer herhaalt.

LaatsteAvondmaal | 01-12-18 | 15:34

Hij wordt er van verdacht.Dat wil nog niet zeggen dat hij ook de dader is.Ik wacht nog even om deze man af te branden;))))

AlexMM50 | 01-12-18 | 15:34 | 2

het AD: Volgens een woordvoerder van de brandweer begon het vuur dit keer in de woonkamer, waar het bankstel in brand stond. Snitselaar wist met zijn honden tijdig het huis te verlaten.

hier openen | 01-12-18 | 15:51

Hebben die honden dus meer 'geluk' gehad dan die 40 vastgebonden koeien. Trouwens jammer dat Snitselaar tijdig het huis wist te verlaten. Was natuurlijk niet zo moeilijk.

Lupuslupus | 01-12-18 | 16:11

Bestaan echte pyromanen eigenlijk wel?
Een pyromaan hoeft toch niet perse de intentie te hebben mensen of dieren te vermoorden. Zou het iets anders moeten zijn.

kloopindeslootjijook | 01-12-18 | 15:32 | 4

Lupuslupus | 01-12-18 | 15:39
Hij is dus al veroordeeld? Bent u god?

Superior Bastard | 01-12-18 | 15:56

En toen bleef het stil..

Superior Bastard | 01-12-18 | 16:10

@Superior Bastard: Lupus is van de PVV, dan weet je alles beter. Begrijpt u wel?

DeDenkerT | 01-12-18 | 16:36
▼ 1 antwoord verborgen

Zelf gearresteerd. Wat een vuilak. En dat kunnen al degenen hier die de schuld alvast bij de Christelijke bevolking legden - zonder enig bewijs daarvan te hebben - ook in hun zak steken.

Lupuslupus | 01-12-18 | 15:28 | 6

Buiten dat veroordeelt deze liefhebbende reaguurster ook alvast maar even deze man, omdat hij in hechtenis is genomen. Blijkbaar geldt de rechtsstaat niet meer.

Superior Bastard | 01-12-18 | 15:54

supereur bastard ,god houd niet geboden brekers en de zonde

pedro300 | 02-12-18 | 08:32

niet van aanvulling

pedro300 | 02-12-18 | 08:38
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat een homo

JohnJames_001 | 01-12-18 | 15:26

Raar verhaal. Verkoop je boerderij, ga gek doen met het geld. Dit slaat nergens op.

kloopindeslootjijook | 01-12-18 | 15:23 | 1

Dat had hij na de 1e brand al kunnen doen (van het verzekeringsgeld). Het zal mij trouwens niets verbazen als hij dat 'homo zijn' gewoon heeft verzonnen. Voer voor psychologen.

Lupuslupus | 01-12-18 | 15:52

Mag ik zeggen dat de update me niet verbaast? Net als geweld tegen hoofddoekjes is ook geweld tegen homo's relatief vaak (nee, niet altijd!) een valse vlag

de drijfsijs | 01-12-18 | 15:22 | 1

Dat 'homo zijn' is er met de haren bijgesleept want 'homo's zijn zielig' is mainstream. Lekker deugen met zn allen.

Lupuslupus | 01-12-18 | 15:56

Dit is weird, zat net nog die boer te verdedigen, wat een scenario, GS valt met zijn neus in de boter, het complot live ontmaskerd.

snapal | 01-12-18 | 15:22 | 3

Ik dacht ook echte angst te zien... benieuwd of zijn ex ervan wist.
Ongelooflijk.. dieren dood en iedereen in gevaar.

letopuwzaak | 01-12-18 | 15:28

Nu ben ik benieuwd naar het definitieve bewijs.

IPNP | 01-12-18 | 15:40

Waarschijnlijk horen we hier niets meer over.

Lupuslupus | 01-12-18 | 15:53

Een geradicaliseerde homo dus. Maar zo zijn ze niet allemaal, er zitten ook best wel goede tussen.
Wel vervelend voor die jonge homo-voetballers, die worden door hun ploeggenoten nu al snel als pyromanen gezien.

spanarchist | 01-12-18 | 15:20 | 4

Snapal. Zet je sarcasmeradar aan;)

letopuwzaak | 01-12-18 | 15:29

Roflol. Altijd weer eentje.

spanarchist | 01-12-18 | 15:35

#Pyromo

Johan C. | 01-12-18 | 15:39
▼ 1 antwoord verborgen

Bewust je hond en een stal vol koeien om laten komen in een vuurzee, en je kinderen opzadelen met een trauma... Dan had je beter niet geboren kunnen worden.

kapoerewiet | 01-12-18 | 15:19 | 2

Daar ben ik het 100% mee eens.

Lupuslupus | 01-12-18 | 15:29

Zeker.

letopuwzaak | 01-12-18 | 15:30

aandachtsboer

hier openen | 01-12-18 | 15:19

Misschien valt hij wel op brandweermannen. Stevige kerels die de spuit te hand nemen, dan wordt er pas brand geblust.

kloopindeslootjijook | 01-12-18 | 15:16

Als hij het zelf gedaan heeft, en hij woont alleen... Dan valt poging tot doodslag af. Max 12 jaar de bak in? Maar tbs is wat slimmer denk ik.

Ggroengras | 01-12-18 | 15:14 | 5

@Lupuslupus |
Die TBS zou zomaar long stay kunnen worden, dus t/m het verblijf tussen zes plankjes.

EefjeWentelteefje | 01-12-18 | 15:35

Mooi !

Lupuslupus | 01-12-18 | 15:57

@eefje: Nog niet zo zeker of dat allemaal klopt. Brandstichting? Ja, maar wel zijn eigendom. Als hij het niet geclaimd heeft bij de verzekering (verzekeringsfraude) valt hem daar niet zo veel te verwijten, behalve dat hij niet spoort tussen de oren maar daarvan hebben we ook zomaar een heel kabinet in Den Haag zitten dus echt strafbaar is het niet
Vernieling? Nee, wel is er veel vernield, maar nogmaals, zover ik weet dan, alleen iets wat zijn eigendom is. En dat mag nog steeds vernield worden, vooropgezet dat je er geen anderen mee in gevaar brengt of andere (milieu-)regels overtreedt.
Gevaarzetting? Niet echt. Zelf zal hij niet in de schuren gezeten hebben behalve dan om die aan te steken (als hij het al gedaan heeft, voorlopig is hij nog slechts verdachte) Wat ik begrepen heb woonde zijn gezin ergens anders. En de hulpverleners zoals brandweermannen... die kiezen er voor om in dit soort gevaren terecht te komen. Lullig gezegd, geeft ik toe, maar is wel zo.
Blijft dierenleed. En dat is een feit dat niet te ontkennen is en als jij je dieren, of het nu koeien of honden zijn, bewust het risico laat lopen levend te verbranden dan verdien je daarvoor natuurlijk de zwaarst mogelijke straf.
Al met al lijkt het mij, ook als juridische nitwit, toch een aardige kluif om die gast voor 12 jaar en/of TBS achter de deur te krijgen.

pijko | 01-12-18 | 18:19
▼ 2 antwoorden verborgen

5 keer nam hij het risico dat zijn gezin ook in vlammen opging.
Boer gaat een hele zware douw krijgen, gok 10 jaar, of iets minder MET TBS.
Gestoord is hij zeker.

snapal | 01-12-18 | 15:13 | 6

Snapal heeft het over het gezin, maar als koeien bij uw gezin horen dan begrijp ik uw opmerking.

Earl_of_Doncaster | 01-12-18 | 15:46

ALS ik koeien zou hebben zouden die inderdaad bij mijn gezin horen, net zoals mijn 3 honden en mijn kat. Levende wezens horen niet als een machine.zonder.gevoel misbruikt(!) te worden.

Lupuslupus | 01-12-18 | 16:00

240 uur

Genodigde | 01-12-18 | 16:31
▼ 3 antwoorden verborgen

Holy Sh!t!
Dus toch inderdaad een Rare Kostganger...

EefjeWentelteefje | 01-12-18 | 15:11 | 9

@EefjeWentelteefje

Daar heb je uiteraard gelijk in. Soms kun je je instincten echter niet onderdrukken: we wisten al dat boeren het in Nederland niet altijd even makkelijk hebben, dan was deze man ook nog recentelijk uit de kast gekomen (in een traditionele omgeving) en hij leefde met zijn ex op hetzelfde terrein. Er hebben mensen gekke acties ondernomen voor minder.

MickeyGouda | 01-12-18 | 15:34

@MickeyGouda |
Ook ik sloot het 'slachtoffer' als dader niet uit, zie mijn eerdere post, en vandaar ook de term 'Rare Kostganger'.
Echt. Heel. Maf.

EefjeWentelteefje | 01-12-18 | 15:37

MickeyGouda | 01-12-18 | 15:34
U draagt verontschuldigen aan voor deze misdadiger?! En geeft impliciet de 'traditionele omgeving' daar de schuld van? Na de 1e brand had deze hufter kunnen verhuizen naar een 'niet-traditionele' omgeving, b.v. Gouda? Maar nee, hij koos ervoor daar te blijven en zijn omgeving te laten beschuldigen. Zoals in vele commentaren hier te lezen is. Zonder ook maar 1 bewijs dat de omgeving er iets mee te maken heeft. Maar ja, christelijke omgeving dus dan ben je bij voorbaat op GS al het haasje.

Lupuslupus | 01-12-18 | 16:07
▼ 6 antwoorden verborgen

Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!
Zal niet waar zijn?
5 keer brand in zeer korte tijd is ook wel verdacht!
Dan moet je als pyromaan toch wel echt stalen zenuwen hebben.

snapal | 01-12-18 | 15:08

Die boer zelf. Wanneer dit waar is, niet eerder, gelijk maar een geloten TBS-je? Koop een koe? Iemand?! Extra in de vriezer tegen stuntprijzen?

Jan, Leiden | 01-12-18 | 15:08 | 1

Die 40 koeien zijn al verkoold.

Lupuslupus | 01-12-18 | 15:32

Hij kan ook gewoon een hele vervelende vent zijn.
Hij heeft wel twee kinderen. En die kinderen dus een pappa.
Je maakt dus ook die kinderen bang, die zitten dus weer lekker ertussen klem..
En al had hij ze niet, trouwens.
Als je iets dwars zit, doe dan iets zinnigs.
Politie, brandweer. Ook niet gratis.

kloopindeslootjijook | 01-12-18 | 15:08

Een pyrohomo, wie had dat nou verwacht.
Het zijn net mensen.

pianist | 01-12-18 | 15:06 | 2

Aub geen pyroshaming of homoshaming.

keestelpro | 01-12-18 | 15:18

zal wel teveel strontdampen ingesnoven hebben de boer.

pedro300 | 02-12-18 | 08:43

vrees dat boer het zelf heeft gedaan

ILF2 | 01-12-18 | 15:05 | 1

Ja. Hij is gearresteerd.

Carmelita | 01-12-18 | 15:10

Plottwist: Gert zelf is gearresteerd.

keestelpro | 01-12-18 | 15:03 | 2

Ah, wie had dit drama ooit zo kunnen bedenken.

Jan Passant mk2 | 01-12-18 | 15:06

Gert zelf, vermoed ik.

Rest In Privacy | 01-12-18 | 15:14

.. maar goed. Ik hoop dat de om 14.00 uur in handboeien van de plaats delict afgevoerde verdachte de reeds in staat van homohaat gestelde voltallige bevolking van Werkhoven uit mag sluiten van Algemene Verdenking.
Ziet eruit als een aardig dorpje.

Jan Passant mk2 | 01-12-18 | 15:03

Dit moet een hel zijn voor die man, ik zou al na 1 brand helemaal doordraaien en van slapen zou niks meer terecht komen.

snapal | 01-12-18 | 15:01 | 1

Hij kent de dader?

Rest In Privacy | 01-12-18 | 15:11

De gearresteerde schijnt ene Napoleon te zijn.

Mr_Natural | 01-12-18 | 14:59

Zou in de toekomst toch een paar beveiligingscamera s overwegen.
Als ze de dader nu nog niet te pakken hebben...

snapal | 01-12-18 | 14:55

Uit de update dat de dader gepakt zou zijn:
"Tijdens het onderzoek werd rond twee uur een man geboeid en met een politiebusje afgevoerd."
Dat zegt nog niets bij een homoboer, die kan elke zaterdagmiddag wel bij hem langskomen.

skoftig | 01-12-18 | 14:40

Geef die maar TBS. Zoiets had beter niet geboren kunnen worden Minimaal 20 jaar van de straat. #zwaargestordecrimineleracist

MW51 | 01-12-18 | 14:39 | 1

Je hebt het over boer Gert.

Rest In Privacy | 01-12-18 | 15:15

Misschien heeft ie het zelf 5 keer aangestoken? Als ie echt vrouwelijk is kan ie niet zonder aandacht.

skoftig | 01-12-18 | 14:37 | 4

Draag GS een warm hart toe, en 'Kwetsend' was in dit artikel nog niet aan bod gekomen.

skoftig | 01-12-18 | 14:46

@Skoftig: en ongefundeerd, ik geef je 5 reeten.

Ggroengras | 01-12-18 | 14:56

Dacht hetzelfde en wat blijkt? Haha, dom volk hiero..

Neuth | 01-12-18 | 15:03
▼ 1 antwoord verborgen

Hopelijk geen homofobie. Dat is meer iets voor mensen op zoek zijn naar een doelwit bij gebrek aan een eigen leven.

kloopindeslootjijook | 01-12-18 | 14:34 | 3

Vergeet die dat de 'fobie' toevoeging een recente Linkse uitvinding is, om minderwaardige mensen te kunnen groeperen. Wil je geen 30 miljoen moslims in NL? Islamofoob! Maak je een stout grapje over homo's? Homofoob! Dit kan zijn gedaan door iemand met een grote hekel aan homo's. Ik noem dat geen homofoob, maar iemand die wellicht nog vastzit in een middeleeuws geloof? (kan Chr of Islam zijn)

skoftig | 01-12-18 | 14:45

Vergeet niet (kan geen kroontje betalen)

skoftig | 01-12-18 | 14:45

skoftig | 01-12-18 | 14:45
Had misschien homofobie tussen quotes moeten zetten.
'Homofobie'.
Komt dat even goed van pas, hebben we lekker een doelwit om ons op uit te leven. Dat soort tuig zit ook rechts hoor, laten we eerlijk zijn.

kloopindeslootjijook | 01-12-18 | 15:01

Aan de persoon die dit heeft gedaan: je spoort niet. Meld jezelf en laat jezelf behandelen. Stop hier mee! Dit is zinloos.

MW51 | 01-12-18 | 14:33

Of dierenactivisten? Een volkertje?

Mart6037 | 01-12-18 | 14:30

Kan ook een gewoon normale reden hebben, maar niet tof als dat het is, gewoon met rust laten hoe moeilijk is dat

Bokito ergo sum | 01-12-18 | 14:28 | 1

Wel erbij, hoe oud waren ze, niet alles kan

Bokito ergo sum | 01-12-18 | 14:30

Eerwraak?

Kanarie_Geil | 01-12-18 | 14:27

Is de schuld van #SorryJohan

Nonik Neem | 01-12-18 | 14:23

Dit zal toch niet werk zijn van die o zo verdraagzame ggggristenen?

Superior Bastard | 01-12-18 | 14:19 | 5

Zie christenen geen homo's van flats gooien hoor.

Mart6037 | 01-12-18 | 14:45

Spijker kop!

Neighborhood_Bully | 01-12-18 | 14:56

@ Superior Bastard | 01-12-18 | 14:29 |
Ik moet de eerste zelfmoordterrorist in de EU nog zien, die een strenggelovige christen is.
Sb zit dus uit zijn nek te ouwehoeren, zoals al zijn plempsels wel laten zien.
;)

Ce ca! | 01-12-18 | 14:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Sterk verhaal.

LJBrinkhorst | 01-12-18 | 14:15

Als een afwijkend figuur op de bible belt wonen is ongeveer even leuk als in een multiculturele wijk wonen.

Peter_K | 01-12-18 | 14:15 | 5

Werkhoven is géén Elspeet of Staphorst.

EefjeWentelteefje | 01-12-18 | 14:25

Waarom kijken ze in de Biblebelt zoveel porno? Hebben ze niks anders te doen?

Rest In Privacy | 01-12-18 | 14:40

Lupuslupus | 01-12-18 | 14:22 : van welke exo-planeet bent u?

langzullenweleven | 01-12-18 | 15:00
▼ 2 antwoorden verborgen

Das allemaal niet zo moeilijk. Die man word gewoon intens gehaat door de gemeenschap. Waarom eerst trouwen, kindertjes maken, en dan pas uit de kast komen? Wees een echt wijf, (ja, zo noem ik een homo), en maak je keuze eerder. Dit zijn wraakacties namens zijn vrouw, die daar hoogstwaarschijnlijk niet achter staat.
De mores in zo'n gemeenschap verschilt echt niet veel van die in de gemeenschappen van onze nieuwe nederlanders.

hotnot | 01-12-18 | 14:13 | 6

Grefo's en Moslims 1 pot nat. Allemaal geloofsgekkies die anderen hun wil willen opleggen. Niet goedschiks dan maar met dwang. Dat heeft de geschiedenis toch wel uitgewezen.

Mark_D_NL | 01-12-18 | 14:38

Lupuslupus | 01-12-18 | 14:28: nogmaals: van welke exo-planeet bent u?

langzullenweleven | 01-12-18 | 15:01

Nou, het was een gedachte die tamelijk spontaan opkwam. Ondertussen lijkt het al weer een ander plaatje.

hotnot | 01-12-18 | 15:15
▼ 3 antwoorden verborgen

Kan boer Gert niet zelf een camera ophangen zodat de opgevoerde correlatie tussen zijn homo-zijn en 5 brandstichtingen betere sporen achterlaat?

Jan Passant mk2 | 01-12-18 | 14:12 | 2

Één? Na twee branden hang je de boel toch al vol met camera s en sensoren?

Mart6037 | 01-12-18 | 14:28

Voor 5 euro handgranaatje en een struikeldraadje. Hoeft niet veel te kosten.

Algodon88 | 01-12-18 | 14:46

Misschien wraak uit de hoek van de ex?

Carmelita | 01-12-18 | 14:10 | 4

De ex van de boer.

Carmelita | 01-12-18 | 14:43

Welke ex van de boer?

Algodon88 | 01-12-18 | 14:48

Ik dacht aan de vrouw van wie hij gescheiden is.
Maar hey, ik weet het ook niet.

Carmelita | 01-12-18 | 14:52
▼ 1 antwoord verborgen

Werkhoven heeft 2450 inwoners... het is een vriendelijk dorp waar iedereen elkaar kent.

sociaal_econoom | 01-12-18 | 14:10 | 3

Maar er staat geen hek omheen, van buiten af kan men ook die branden gesticht hebben. Het ergste is nog - vind ik dan - dat in de stal veertig(!) koeien levend verbrand zijn! Levend! Die dieren konden geen kant op want zullen wel vastgebonden hebben gestaan. De pijn en de angst die dier arme dieren hebben moeten doorstaan is met geen pen te beschrijven.
Gebouwen kunnen worden herbouwd en voelen geen pijn en angst. En natuurlijk is die vent een schoft door zijn vrouw en kinderen jaren lang voorgelogen te hebben. Maar wees dan een vent en vecht het 1 op 1 uit. Brand stichten is wel het allerlaagste. Het is in en in smerig en laf.

Lupuslupus | 01-12-18 | 14:33

@Lupuslupus | 01-12-18 | 14:33
Mee eens. Ook een waakhond kwam in de vlammen op. Als je dieren in de fik steekt omdat je iemand niet mag dan ben je zwaar gestoord in je kop en niets anders.

MW51 | 01-12-18 | 14:48

@Lupuslupus: het is nog erger want het waren vijftig koeien die bij die brand omgekomen zijn! Verder helemaal eens met je reactie!!!!

BaldEagle | 01-12-18 | 16:31

Plaats van het delict: Hollendewagenweg. Brand is ontstaan in bankstel in de woonkamer. Een beetje politie stelt een paar opzichtige camera's op om de boel in de gaten te houden, maar ook een stel geheime camera's. Dan haal je de opzichtige weg en tsjakka: de boef of het geboefte verraadt zich. Wanneer dat niet helpt: binnenvallen bij alle illegale drankketen in de buurt.

Eeuwig..Op..Vakantie | 01-12-18 | 14:09

Heel raar dit.
Hopelijk wordt de dader binnen afzienbare tijd gepakt, ik kan me zo voorstellen dat die boer hier zo langzamerhand compleet gek van wordt.
Overigens kan ik me niet voorstellen dat hij hier zelf een hand in heeft (waarom zou je dit willen doen, en dan ook nog eens vijf keer?), maar onze planeet heeft nu eenmaal rare kostgangers...

EefjeWentelteefje | 01-12-18 | 14:08

Werkhoven is gewoon een bijbelbelt vol poldertaliban.

Tel Aziaat | 01-12-18 | 14:07 | 5

Excuus, blijkbaar had ik te snel mijn oordeel klaar.
Mijn mond valt toch echt open van het feit dat ze de boer zelf hebben opgepakt.

Tel Aziaat | 01-12-18 | 15:08

@Ruimedenker |
Het is wel degelijk een 'christelijk' dorp, zoals zowat het hele platteland rond Utrecht, maar zeker geen refo-grefo hardcore zoals Nunspeet e.d.

EefjeWentelteefje | 01-12-18 | 15:09

Werkhoven is grotendeels katholiek

Die nare vent | 01-12-18 | 15:25
▼ 2 antwoorden verborgen

Verzekeringskwestie?
Volkert -types?

Is dit nog nieuws? | 01-12-18 | 14:07

Ik ga ook speculeren. Ik denk aan een zaakje zoiets als animal farm.

BrutusBosch | 01-12-18 | 14:05

Woont Johan Derksen daar soms in de buurt? Of Matty Verkamman?

Rest In Privacy | 01-12-18 | 14:01 | 1

Derksen niet, maar hij heeft een auto.

BozePaarseMan | 01-12-18 | 14:06
-weggejorist-
eikenloof | 01-12-18 | 13:59

En boer Gert wordt buiten zijn schuld om ook nog uit de verzekering gepleurd.

Chiant | 01-12-18 | 13:58

Misschien is Gert een beetje een licht ontvlambaar type ?
Maar als het een op de man gespeeld dingetje is, is dit toch wel een heel persoonlijke aangelegenheid.

Wijze uit het Oosten | 01-12-18 | 13:58

En dat in het werkgebied van de Stichting Correlatie te Odijk

Janas | 01-12-18 | 13:57

Geel hesje aan doen en protesteren tegen vuur! Wat maakt de elite ons nou weer!

Mark_D_NL | 01-12-18 | 13:57

5x... Hangt er al een camera?

Ggroengras | 01-12-18 | 13:56 | 5

Inderdaad vreemd om daar een bewakingsbedrijf voor in te schakelen. Bedragen worden niet benoemd, maar het is al snel goedkoper om zelf een setje draadloze camera's te halen en rondom het huis op te hangen.

WammesWonder | 01-12-18 | 14:04

Wat heeft Sylvana hier mee van doen?

artie | 01-12-18 | 14:35

Al was het alleen maar omdat de verzekering dat onderdehand eist ... Homohaat lijkt me sterk, hoogstens van 1 bepaalde dorpsbewoner en die vind met een camera snel terug. Er loopt overigens een voorlichtingscampagne van de brandweer in Drenthe bij boeren die hun brandveiligheid niet op orde hebben. Dat levert ook af en toe schrikbarende situaties op - die wel keurig verholpen worden als men er op gewezen wordt..

Synecdoche | 01-12-18 | 14:38
▼ 2 antwoorden verborgen

De brandstichter zal zelf wel een homo zijn die in de kast zit en jaloers is dat Gert er voor uit durft te komen.

meneer der meneren | 01-12-18 | 13:55 | 1

Misschien zit de kast op slot en is brand de enige hoop op een uitgang?

WammesWonder | 01-12-18 | 13:58

Ik wil het niet met al te harde woorden beweren, want als het wel zo is dan vind ik het bijzonder lullig voor die boer, maar het lijkt me stug dat dit puur uit homo-fobie is gedaan. In mijn beleving hebben ze op het platteland over het algemeen een leven en laten leven filosofie, dus zolang je jezelf niet onmogelijk maakt binnen zo'n gemeenschap kan je daar als homo prima terecht.

sarcastro | 01-12-18 | 13:54

Allemaal de schuld van Johan D.
Toch, Engnekhoven?

Jackanders | 01-12-18 | 13:53

Ik zou 'm doen.

Parsons | 01-12-18 | 13:53 | 1

Wat? Die brand aansteken of boer Gert?

Ommezwaai | 01-12-18 | 14:04

Waarom komt Johan Derksen wel in het nieuws, en dit niet?

Feynman | 01-12-18 | 13:53 | 7

Johan Derksen is een uitstekend figuur om je door te laten beledigen. Heerlijk, kijken en als hij weer wat zegt, hoppa, beledigd. Lekker makkelijk. Deze boer en de homofobe Islam zijn veel ingewikkelder onderwerpen, daar brandt een echte sneeuwvlok zijn poezelige handjes niet aan.

BozePaarseMan | 01-12-18 | 14:02

Was net nog op het journaal.

Superior Bastard | 01-12-18 | 14:33
▼ 4 antwoorden verborgen

Signalement dader is nog niet bekend. Wel is elke keer een sigaar gevonden bij de crime-scène.

de Voorzittert | 01-12-18 | 13:52 | 5

Aha, dus Van der Gijp is de vermoedelijke dader.....

Rest In Privacy | 01-12-18 | 14:09

De dader is duidelijk een Cubaan.

Ce ca! | 01-12-18 | 14:30

Bill Clinton????

Leffe Blonde | 01-12-18 | 19:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik begin onderhand te twijfelen of dit wel door een buitenstaander gedaan wordt...

Stripe Square | 01-12-18 | 13:51 | 2

Stripe
Hulde, je zat op het goede spoor man.
Niemand vermoedde nog wat.

snapal | 01-12-18 | 15:33

Ik ken de omgeving enigszins, ben vlakbij opgegroeid. En hoe groot mijn afkeer van de bekrompen zwartkousen ook is : dit zijn doorgaans niet de figuren die brand gaan stichten omdat je ineens homo bent, die pakke. dat veel gerafineerder aan ( je wordt doodgezwegen, brodeloos gemaakt door afnemers aan te sporen niet meer bij je te kopen, je mag niet meer meedoen met vanalles )

Stripe Square | 01-12-18 | 16:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken