Arthur Graaff eist excuses en 1500 piek van GS

De Buttbanger-saga continueert!
NRC-opiniemaker Arthur Graaff wil persoonlijke excuses van GeenStijl. En 1500 euro schadevergoeding. Vanwege een comment van Ayatholla_Buttbanger (vzmh). Graaff, die zelfs volgens zijn eigen organisatie niet bij zijn volle verstand is, heeft dat kenbaar gemaakt in een sommatie persbericht. De rechtsgeldigheid van zijn verzoek is daarmee twijfelachtig. Bovendien zijn wij stellig van mening dat we voldoende hebben onderbouwd dat een beetje begrijpend kunnen lezen in de vaderlandse taal eenieder voldoende kennis moet opleveren om te concluderen dat de gewraakte comment geen dreigement was, maar slechts een onvriendelijke suggestie. Een beetje zoals ‘Hé, lees deze column van Rosanne Hertzberger eens’ ook zo'n suggestie is: onvriendelijk, maar niet bedreigend. Voorts heeft reaguurder Ayatholla_Buttbanger (vzmh) uitstekend uiteengezet wat hij bedoelde met zijn reactie op het weblog GeenStijl.nl. Kortom, Arthur Graaff. Lang verhaal kort. We zouden nog liever onze eigen zak afsnijden en in onze bek duwen, voordat we op de eisen in je persbericht in gaan (dat we grotendeels hebben afgebla't wegens omdat we ons natuurlijk niet voor zijn propagandakarretje laten spannen). Groetjes, ook van Joris!
Reaguursels
InloggenCastor12 had het over Arthur DE Graaff. Buttbanger dus ook.
Wie Arthur de Graaff is, weet niemand. Bestaat die persoon überhaupt en heeft hij een zak?
.
Case closed. Next!
Excuses aanbieden? Wat is dat voor een kleinburgerlijk sentiment?
En schadevergoeding? De kapitalistische opportunist! Ja hoor, die de Graaff laat zich wel aardig in z'n reet kijken. Waar dan mooi een afgesneden zak geld in kan, dat dan weer wel.
Beste Antifa en hierbij inbegrepen ook dommertje De Graaf.
Ik snap best dat begrijpend lezen moeilijk kan zijn, vooral als het geschrevene sarcastisch of ironisch bedoelt is,
Ik heb ooit eens iets (5 minuten geleden) van jullie gelezen en pas na een paar maal herlezen begreep ik "het".
"Het" was in deze, dat onze schepper welhaast een ironische inborst en een aan totaalhaat grenzend sarcasme moet hebben dat hij jullie de mogelijkheid heeft gegeven om te leven. Ga dus even lekker bij hem klagen en janken, hij is de oorzaak dat jullie leven. En als er ooit ballen in jullie bakkesjes gepropt worden die net daarvoor nog onder jullie piepies hingen (al dan niet door Indiëgangers of Buttbangers) dan is het dus door hem. Als hij niet zo vol ironie en sarcasme was, waren jullie wel doodgeboren of op zeer jonge leeftijd gestorven.
Nog even en Arthur Graaff wordt een bekende Nederlander, met of zonder zak.
Topgast die Arthur, al tijden niet zo'n trek gehad in Indisch rijsttafeltje.
‘Hé, lees deze column van Rosanne Hertzberger eens’ ook zo'n suggestie is: onvriendelijk, maar niet bedreigend.
@Van Rossem | 02-10-18 | 15:02 | 195 reacties
Hoho @nostyle. Ik vind de stukjes van Hertjesberger dusdanig tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend, dat ik ze als bedreigend beschouw voor mijn mentale gezondheid.
Nu GeenStilo weer Indy is betwijfel ik of de zakken voor juridische ongein diep genoeg zullen zijn. Ik zou maar oppassen, genoeg zure rancune bunkers in dit land die nu hun kans schoon zien om jullie het graf in te procederen.
Arthur gaat het druk krijgen met aangiftes in dit topic.
250x1500 euro...
Die kerel heeft serieuze hulp nodig,
Arthur heeft geld nodig voor de iftar voorbereidingen.
Is er niet ergens gewoon een “Buttbanger” die Arthur in natura kan betalen?
Lol, ojee dat gaat je geld kosten!
Ha ha ha, snik, ha ha, Ik dacht dat geen hond de comments van GS las. Nu Blijkt die Arthur Graaff dat allemaal ook nog te lezen. Ha, mmmmpff, snik.
Sorry hoor, ik kom effe niet bij.
Ik zat zo te denken hé, nou een beetje te dagdromen eigenlijk en moest aan de Nederlandse soldatenjongens in Nederlands-Indië denken die toendertijd het nodige hebben meegemaakt dat niet was om naar huis te schrijven zeg maar. Toen kwam er een gedachte in mij om die mafkees de graaff z'n zak af te snijden en in z'n bakkes te duwen om even duidelijk te maken dat het een klootzak is.
Vraag me af of meneer de rechtert wel dezelfde
mening heeft als geenstijl, want krom is recht,
en recht is krom tegenwoordig...
Arthur zn zak afsnijden en in zn bek duwen is toch niet perse een dodelijke mishandeling?
Hij is blijkbaar toch platzak past makkelijk.
In het geval van Arthur de Graaff wel.
Die vent is namelijk voor 95% klootzak, voor de rest is het een lul, maar dat scheiden zou waarschijnlijk wel fataal zijn.
De Sintbedreiger moet slechts €300,- betalen.
Uitzuiger de Graaffff heeft kennelijk een geldprobleem, alsof ie nog niet genoeg profiteert van de maatschappij.
Ik ben bereid Buttbanger te steunen, dan moet hij wel eerst even zijn naam, adres, bankrekeningnummer, verblijfplaats,bsn-nummer en de kleur van zijn haar doorgeven.
Buttbanger hoeft niet gesteund
De Graaff moet gewoon z'n bek dicht houden
Voordat 'ie het weet propt iemand er zijn eigenste piemol in
Als hij slim is geeft hij je ook z'n pincode, dan kun jij het allemaal zelf afhandelen.
Graaff zou een keertje zijn gore antifascistische muil even kunnen dichthouden. Dat of van een brug springen. Either or, in ieder geval mag het gezegd worden want ik zei "zou", hé.
Hopelijk is op Arthur het spreekwoord "Wie een kuil Graafft voor een ander valt er zelf in." van toepassing.
Hiermee wens ik Arthur natuurlijk geen pijnlijke val toe maar zinspeel ik op de betekenis van voornoemde spreekwoord, namelijk "Wie een ander iets wil misdoen, kan er zelf het slachtoffer van worden." (Bron: www.woorden.org/, dus niet door mij bedacht, laat ik hier duidelijk over zijn).
Waarmee ik dus feitelijk wil zeggen dat ik hoop dat meneer Arthûhr (spreek uit als 'Art-hur' en niet als Art-hoer', laat hier ook geen misverstand over bestaan) voor de mogelijke juridische kosten moet opdraaien.
Best lastig nog, dat 'uitleggen voor Dummies' (zoals Arthur Graaff).
Noemt u de wel edelgestelde Heer Adthur nu dom?
boerk | 02-10-18 | 17:13 |
Nee, ik noem hem een dummie. Dat woord kent 11 definities in het Nederlands en geen een daarvan is 'dom'.
Wat een gestoorde gek is die Graaf toch. Alleen al uit compassie en medeleven met Ayatholla_Buttbanger zou ik ook best de balzak van Graaff van zijn onderlichaam willen rossen en deze in zijn bek willen proppen. Graaf krijgt het nog druk! Doei.
Die gozert* in een tank met sambal stoppen en als hij deze heeft leeg gegeten pas weer vrijlaten... wat een domme aap
*omdat het noemen van een specifieke naam kan lijden tot een politieonderzoek en daarnaast een schadeclaim maar geen naam genoemd
Weet je heel zeker dat 'gozert' geen voornaam is?
Kijk maar uit met je suggestie. Straks heb je die Zegveld achter je aan. Die heeft van Indonesie en martelen een verdienmodel gemaakt.
kan ik ook ergens solliciteren naar een joris achtige functie?
Mijn nerd level is iig over 9000 en al jullie basis hoort bij ons!
Ik denk dat iemand nu met belangstelling de reaguursels gaat lezen op zoek naar "foute" opmerkingen. Iets met olie en vuur en verder geldt (in het algemeen natuurlijk) wat pibasso in het eerste reaguursel bij deze topic zei.
1500 euro schadevergoeding, wat een laag bedrag. Daar kom ik mijn bed niet voor uit.
Ook dat nog.
Kuifje kom jij überhaupt jouw bed wel uit?
Jawel. Nu zit ik bijvoorbeeld in een stoel.
Klinkt niet lekker of ergens werd wat anders bedoeld dan meeste lezers lezen :
Kom je Überhaupt JE (!) bed wel uit Kuifke ?
Of blijf je bij- zum beispiel- de Slet liever wat langer liggen ?
Extended version: ik kom ook wel mijn hangmat uit.
afa, fascistenclubje van 2 witte mannen.
Zoals ik al eerder stelde, gaat het dhr. Graaff slechts om isoleren v.d. groep en NAW gegevens, waarna hij en zijn mattie’s de klewang uit het vet kunnen halen om een Bersiap achtige AFAtwa uit te spreken. De politie werkt gewillig mee om dit soort idioten van gegevens te voorzien en de GS community onder druk te zetten.
Die vent ziet in ieder stokoud mannetje een zakafsnijdende plopper die hem in opdracht van een reaguurder wil castreren. Die angst is dus uit te drukken in euro's. Even storten op zijn rekening en hij voelt zich weer beter. Doen GS!
Beje mal!
Die man heeft veel te veel tijd.
Volkert van der Graaf
Arthur Graaff
... ik vind het sneu voor Dione
Dione is top
Twee toppen zelfs.
Ook voor Bart.
Nooit begrepen wat sommige mensen ertoe drijft om andere mensen de buik open te snijden en met hun eigen darmen aan de hoogste boom op te hangen. Maar dan lees je Arthur Graaff en dan begint die neiging toch een beetje inzichtelijk te worden.
Had ik gezegd dat ik Arthur Graaff een penis vind? Bij deze dan.
A panus in the anus.
Ja, lekker sociaal dat linkse addergebroed. De nagels aan onze doodskist. Maar sociaal zijn ze en zo goed voor den medemensch. Net als o.a. Pol Pot, Mao, Stalin, Hitler, Chiang Kai-shek, Lenin, Kim il Sung, kortom de meest dodelijke figuren die hun sociaaldemocratische imperium op bloed bouwden. Dus wat mij betreft mag Arthur Grafkop ongezien de tyfus krijgen, maar ook de pest, het schompes, de rattenkattenkuttenziekte en natuurlijk daarbij geleverd: twee gratis betonnen schoenen voor een exclusieve voetreis naar Engeland. Een dikke doei!
De grootste fascisten zijn vaak onder de felle anti-fascisten te vinden....
Van die EUR 1.500 kan Arthur misschien een cursus begrijpend lezen betalen.
Lol, misschien helpt het
Via LIO of NTI kan dat veel goedkoper. Overduidelijk bewijs dat het hem om winstbejag gaat.
Wie is die de graaff eigenlijk. Wat heeft die man/vrouw gedaan om serieus genomen te worden. Het is och weer 1 van de vele pratende poppetjes die zich inlikken bij de powers that be voor een paar smerige euro's en een ego boost. Van die de graaffjes zijn er letterlijk 1000en in eu provincie Nederlandje. vroeger noemden we dat NSB-ers. En heel ver daarvoor zetten we dit soort lui op de brandstapel. Maar ja, helaas zijn die tijden over.
Ik zou maar uitkijken met die opmerking. Onder we, wordt meestal inbegrepen de persoon die uitspreekt dat soort lui op de brandstapel te zetten.
Mooi verdienmodel. Ik plaats hier een comment en als daar op gereageerd wordt, voel ik me beledigd en eis ik geld van de reaguurder(s). Wat kan het leven toch simpel zijn.
"tempo-doekoe". *gniffel*
In het ergste geval die 1500 gewoon verhalen op A. Buttbanger.
Ben je nou helemaal, niet gaan bukken voor die onzin hoor, voor je het weet wordt men zelf geButtbangt!
Ik voel me gekwetst en beledigd. Graaff noemt mijn favorite site een Schandaalwebblog. Waar kan ik excuses en 1500 euro eisen?
Helemaal mee eens!!!
Heel simpel. Copy-paste het briefje van die Graaff maak de nodige aanpassingen en stuur het met naam en toenaam en je bankrekening terug naar Graaff. Dan rustig wachten.
Dat.
Of je huurt een advocaat in en laat die het voor je regelen. Ook prima.
De Koreaanse Slet | 02-10-18 | 16:00
Wat een white whale hier. Nuttig advies.
Kwestie van vrijheid van meningsuiting toch? 'Graaft' als journalist zijn eigen graf!
De blaadjes vallen van de bomen, bij 't NRC (zie hierboven), bij Trouw (Ephemico over Baudet), bij Sigrid Kaag (Abel Herzberglezing). Dat vallen van die blaadjes doet denken aan bomen die dood gaan en denken aan bomen die dood gaan doet denken aan GeenStijl. Kortom, deze looney lefties weten niet meer waar zo het over moeten hebben, moreel leeg als ze zijn, en beginnen zelf te spoken. Nee, mw. Kaag cum suis, zie eens scherp in het Syrische licht hoe daar witte pickups met mobiele bakkerijen erachter zoete broodjes bakken van misdaden tegen de menselijkheid. Kom op linkse gewetens, en zie wat jullie demonengekrijs tegen Assad heeft aangericht.
Syrië was ooit een mooi land met respect voor alle religies, maar het land moest kapot.
Syrië is al sinds de familie Assad het land waar iemand met een afwijkende mening in het gevang belandt en gemarteld wordt.
Kuifje. de ellende in Syrië e.a. is begonnen met de door onder meer door ons land gesteunde islamistische rebellen tijdens Arabisch lente in 2011 om het Assad bewind om zeep te helpen. Voorheen hadden we geen vluchtelingenprobleem met Syrië. Eigen schuld dikke bult.
Er komen al sinds de jaren 80 duizenden vluchtelingen uit Syrië naar Europa en de VS.
Graaff beschrijft GeenStijl als schandaalwebsite. Waar haalt ie t toch vandaan......
Is op zich waar: op GS wordt het ene na het andere schandaal besproken.
Nou makkelijke 'counter-sue' dus.
Vandaar dat hij hier al meerdere topics vult.
Wees waakzaam, Geenstijl; dit zou best de eerste van een reeks linkse idioten kunnen zijn die GS wilt ruineren door middel van dure rechtzaken.
Zou het?
Wilders krijgt er 100 per dag die nog erger zijn.
Nog nooit iets van opgepakt.
SS klaagde en binnen een week hadden ze er de nodige te pakken ,raar toch.
een potje schoensmeer goes a long way.
Die bedreigers van Wilders worden ook aangepakt.
Kuifje-in-Afrika | 02-10-18 | 16:30
Met fluwelen handschoentjes.
NEE, echt niet!! Niet aan toegeven aan die onzin.
Ik eis wereldvrede zonder linkse gekkies, en meer gifjes op dumpert op BDM!
Zo niet dan eis ik 1.500 euro van wie het daar dan ook mee oneensch is.
Liever niet. Wij reaguurders strijden met woorden, niet met daden. En ik heb geen xin mijn comfortabele zolder te verlaten.
Flikker een tyfus eind op man. 1. Zoek dat lekker zelf uit. 2. Fysiek de confrontatie met hem aan willen gaan... dan ben je in mijn optiek af hoor. Kansloze lul dat je bent.
Cor Zakov | 02-10-18 | 15:40
Wat denk je er zelf van, wilde je hem een lange handgeschreven brief sturen? of overgaan tot een handgemeen?
overVecht | 02-10-18 | 15:47
De arrogantie te denken dat alles met woorden te beslechten valt is anders ook stuitend. Ik begrijp best je het zo beschaafd mogelijk wil houden maar het is nu eenmaal behelpen met een primatenbrein.
Achterbakse Klootzak straat 15, 6666XX in NSBstad
@Cor Zakov:
Die ben je over 5 minuten toch weer vergeten.
Persoonlijk ben ik dan weer wel wat meer van de wereldvrede. In dat kader is het jammer dat al die miss verkiezingen (pun intended) de badpakkenronde hebben afgeschaft.
Want in mijn stoutste dromen zie ik mij daar onverschrokken staan. Een grijze vijftiger van 115 kilogram in een nerveus gesneden minuscuul stukje lycra. En dan ijskoud beweren dat ik niets liever wil dan wereldvrede. Don't judge a book by its cover. And be careful what you wish for.
Eh... GS....
dat .. "de gewraakte comment geen dreigement was, maar slechts een onvriendelijke suggestie"
Zelfs dit is niet correct. Er wordt door Butbanger niks gesuggereerd. Er wordt gehypothetiseerd. 'Een suggestie doen' kan betekenen dat men een idee voorlegt aan een ander die daar daadwerkelijk op in zou kunnen gaan. "Ik kan je suggereren eens te solliciteren naar een echte baan". Zoiets.
Hypothetiseren is zoiets als dit: Wat zou u doen als U de Graaf zou tegenkomen in een land vol echte kabouters? Nou ik zou er één in z'n kont duwen. Zoiets.
Het kan in redelijkheidheid niet worden verondersteld dat iemand echt een levende kabouter in de anus van de Graaf zou duwen. Nog los van dat geen kabouter dat ooit zou willen, ze zijn niet gek natuurlijk.
Jawel, ik zou dat willen want ik heb een hekel aan rode puntmutsen. Met een bruine puntmuts vallen ze me niet steeds op. En als ik met betreffende kabouter aan het penetreren sla dan heeft hij niks te willen.
Er staat een kabouter in Rotjeknor waarvan wordt gesuggereerd, hypothetisch, dat hij wel van buttbanging afweet.
Ah, nou ik toch geen zwitzal meer heb kan ik wel eens kijken of ik een link kan plaatsen. De betreffende patient is dus NIET ik herhaal NIET de heer Graaff...
www.youtube.com/watch?v=7toy5hgeQj0
Knufter | 02-10-18 | 15:57 |
De klassieker waarvan je vermoedde dat hij zou komen.
Lijkt me typisch gevalletje van Arthur Graafft zijn eigen graf.
(spreekwoordelijk bedoeld, niet dat deze gek daadwerkelijk aan het delven van zijn graf dient te beginnen)
Die zolder van Bart gaat nog eens van pas komen denk ik.
Die man is een eng. Is tevens bekend van het stalken van inmiddels hoogbejaarde KNIL militairen.
Volgens de eigen definitie van die club is ondermeer "een openlijke terroristische dictatuur" noodzaak om iemand fascist te noemen. Maar welke club in ons kikkerlandje voldoet daaraan?
En waren niet zowel het fascisme als het bolsjewisme een reactie op het kapitalisme in het begin van de vorige eeuw?
Kan iemand hier chocola van maken?
"De AFVN... hanteert de definitie ... : fascisme is de openlijke terroristische dictatuur van de meest reactionaire en meest agressieve groepen van het financierskapitaal. Het fascisme stelt zich ten doel om binnen het land de organisaties van de arbeidersklasse te vernietigen, alle progressieve krachten te wurgen en naar buiten toe de veroveringsoorlog om de wereldheerschappij voor te bereiden en te ontketenen."
Pff wat een mafklappers idd. Ze denken dat als ze woordjes met meerdere lettergrepen gebruiken en gekunstelde zienswijzen dat het dan klopt of diepgang heeft. Tis echter pure geestelijke armoede. Wat moet het toch vreselihk donker en somber zijn in die hoofdjes
Wat hun geestelijke gesteldheid is weet ik niet. Maar ik vraag me echt oprecht af hoe ze met deze definitie de clubs waar ze zich op richten fascistisch kunnen noemen.
Grappig overigens dat ze uitgaan van een kapitalistisch complot om wereldheerschappij te bereiken. Met name die FvD club hebben het altijd over soevereiniteit enzo..
Arthur Graaff leest GS. Dat is dan weer goed dat extremely far left ook eens inhoudelijke argumenten probeert te verzamelen.
De grote vraag die bij mij blijft hangen is: wat is de nick van Arthur? Wie het weet mag het zeggen!
Butt_Banger.... vet slim bedacht van hem. Jezelf aanklagen en geld eisen... typisch links.
Hij zal GS alleen lezen als het over hemzelf gaat (hoi lul!) Om alleen te lezen hoef je geen account aan te maken.
Banger_Butter of zoiets ?
Go get the butter....
Ik ken m niet.
Ik wil m niet kennen.
Next.
Ga eens echt werk doen in plaats van je mening in een krant uitkotsen. Dan hoef je niet te bedelen om dat geld. En die excuses steek je maar ergens waar de zon niet schijnt, ruggegraatloze schooier. Met je kwets...
Ticket naar Indonesië, beetje crowdfunding?
Moeten wel wat locale optrommelen om het een unieke ervaring te maken, wordt immers geen toeristentripje.
LOL. Lijkt wel een eis van mijn kleine neefje aangeleverd op een volgekrast a4tje. "Verder wil ik ook 16 stuiterballen, 7 jojo's, 240 flippos, 38 zure matten en 9 jawbreakers."
Flippos, dat waren nog eens tijden zeg.
Ik denk dat een heleboel mensen de jawbreakers wel willen financieren.
Alle flippo's moeten kapotstukdood, sterf met die dingen. Toen die net nieuw waren zat er nog geen plasticje omheen dus dan zat je een filmpje te kijken (op vhs, jawel) en kwam er zo'n takkeding mee in de volgende grabbel. Sterf, flippo, sterf!
Zo, dat was dan mijn doodsbedreiging. Kom me maar halen.
Hey, vies AFA-fascistje, jullie wetten, niet de onze.
Graaff denkt het gaat er niet om wat ze over je schrijven maar dat ze over je schrijven.
"Slechts" 6000 doden aan de Nederlandse kant. Tuurlijk, is niks joh. Kun je gewoon negeren. Die tienduizenden doden door de Onafhankelijkheidsstrijders zelf kun je ook net zo goed op de dood door Nederlanders stapel schuiven. Boeit dat nou.
Ja er zijn gruwelijke dingen gebeurt. Ook door Nederlandse soldaten uit gezag van de overheid. Dat moeten we erkennen. Maar laten we vooral ook de soldaten die de gruwelijkheden van de andere kant hebben moeten ondergaan niet aan de kant zetten "omdat ze nu eenmaal fout waren"
Weet je zeker dat dit het goeie topic is voor je verhaal?
@De waard zijn gast
Die vraag kwam bij mij ook naar boven... en ook of hij doorheeft dat hij op de GS zit en niet op zijn geliefde Joop.
Gaat nog eens heel groot worden, dat cross-topic reaguren !
Jammer van de eindsprint maar een 4de plek voor Dumoulin is ook knap.
Lees ff het stukje boven de BLA BLA BLA in de link "op eisen in je persbericht". Dan weet je waar ik het over heb.
Ik houd niet zo van creatief met cijfers. Als je ze noemt moet je het goed doen. En JA, dit is dus het topic waar ik op wilde reaguuren.
De belangrijkste vraag waar ik nu mee zit is: waarom is Arthur Graaff relevant?
Recalcitrant bedoel je. Relevant is hij niet.
Nu ken ik Arthur Graaff niet en wens hem niet te kennen.
Wél geef ik hem (of de jankerd die NSB heeft lopen doen) een gratis tip uit de huisregels:
"Gezeur
Het boeit ons niet als u de site niks aanvindt, een artikel vindt zuigen of hier niet meer wil komen - hou de eer aan uzelf en vertrek."
Met je gejank om geld en excuses.
Het jammere is helaas dat het type Graaff nooit zo snel is uitgeblaat, want ongebreideld overschot overtuiging van het eigen gelijk (en een gebrek aan leven).
1500 piek is omgerekend nog geen 700 euro. Het lijkt dus erger dan het is.
Zimbabwaanse dollars kan hij krijgen. Vanuit één van zijn geliefde succesvolle extreem linkse landen.
De Turkse Lira schijnt het ook goed te doen....
Ik wou hier iets grappigs neerzetten, maar ik ben niet gek. Voor je het weet gaat zo'n gekkie achter je aan.
Hahahaha!!!
Kut, nu deed je het toch. Achterom kijken geblazen.
Kijk maar uit als je buiten mannen met regenjassen ziet. De kans is dan groot dat je nat wordt als je de straat op gaat.
Gulliver | 02-10-18 | 15:46
lol!
Als Arthur dan maar die 1500 piek investeert in de één of andere gedragstherapie dan zouden we er zelfs nog een crowdfund van kunnen maken.
Geef die idiote linkse trekpop 1500 bangs for his butt, dan hebben wij voor die 1500 eutjes bang for our bucks.
Ik ben door retour-post (verdwenen) een paar schoenen kwijt van 179 Euro. Mijn urinoir is kapot en geen passende meer voor te krijgen. Omdat ik voor een dement persoon zorg kan ik al geen drie jaar op vakantie. En nu dit ook nog.
Je moet ook geen gekke dingen in je badkamer doen.
www.telegraaf.nl/nieuws/2626437/dordr...
Gulliver, daar was ik al te moe voor. Ha!
Klinkt best een beetje dat je leven klote gaat. Sterkte daarmee gewaardeerde Normpje!
Heb je nog zo'n gietijzeren stortbak dan?
Overvecht, dank. Maar het gaat wel hoor. We houden moed. Ik pies wel over de bril als het moet, mijn laatste centen gaan naar GeenStijl.
Je hoort er niet bij als je nog geen sommering van Arthur Graaff hebt ontvangen.
Arthur wil dus zijn zak vullen omdat iemand - volgens Arthurs verdraaide versie - dreigt zijn zak af te snijden.
Linkse zakkenvullers weten we gelukkig - verbaal - wel raad mee op GS. We zijn geen Sinterklaas.
Je zak legen voelt veel prettiger dan vullen.
@Gulliver
Vestzak-broekzak verhaal
@Kompromat,
Juist, niet aan beginnen: Geen Cent Naar Gr.......
Straks voelt de helft van de helft van onderwerpen zich beledigd, onbegrepen of fictief bedreigd en wil flappen tappen van reaguurders.
Zeg maar tegen de huilstruik dat hij eerst zijn Nederlands en Geschiedenis Nederlands Indië eens moet bijspijkeren, voordat hij een reaguurder komt beschuldigden, die iets fictiefs verzon, met een historisch zeer gevoelig waargebeurd puntje. Wat iedereen hier wél begreep als zijnde fictief: niet letterlijk te nemen, behalve elitaire Huilstruik, die hierdoor nu *'voor lul met zijn zure linkse ballen uit zijn pofbroek.' vals ligt te kermen. Grow a pair, please!
Zal wel een gevalletje 'Zo de waard is...' zijn, dat is het meestal met die gasten, die zijn zo geweldadig, dat ze daardoor denken dat anderen dat ook zijn.
We zijn hier meer van een pen dan van een wapen.
* Uitdrukking, komt nog in de Van Dale. Figuurlijk. Betekenis, fig: publiekelijk voor schut gaan.
Als hij zich hierdoor beledigd zóu voelen, dan ben ik benieuwd hoeveel dat dan weer zóu kosten...
Hahaha die 'anti'fascisten zijn net zo anti als de DDR democratisch was.
Wat een aandachtshoer is die freak
€1500,- En hoe is die idioot tot bedrag gekomen? Waarschijnlijk zijn belastingafdracht voor de komende 10 jaar.
Dat is dus 750 Euro per bal.
Die van mij zijn toch echt wel wat meer waard.
Arthur Graaff een antifascist? Volgens mij is een hardcore fascist......... je weet toch!
Leave GS en Ayatholla_Buttbanger (vzmh) in het bijzonder, met rust!!
"Dreiging met mishandeling"
Hahaha! Wat een kleuter!
Stuur hem een zakdoek en een lolly (om in zijn bek te douwen).
Butt is banger geworden om te schrijven wat hij denkt.
Dat is toch onzin als je niets hebt misdaan? Zeg nu zelf.
@DKS
Jezus lieve slet van me. Het gaat om de, in mijn opinie, heule scherpe taalkundigheid van Gulliver.
Verrek Vecht. Dat miste ik volkomen. Scherp!
Dank Overvecht.
Geen dank en leuk gevonden tussen al dat serieuze gekrijs van menigeen die daadwerkelijk denken dat ze als anoniem reaguurdertje met hun Ow. Zo. Belangrijke. Mening alhier in de panelen de wereld denken te kunnen veranderen. Ik heb nog nooit het idee gehad dat ook maar 1 reaguursel van mij iemand langer dan, hooguit een uur, heeft beziggehouden.
@overVecht | 02-10-18 | 15:19
Ik leefde ook in die veronderstelling overVecht tot er onlangs eoa lutser terug kwam op een plempsel van me uit een topikkie van anderhalve dag geleden. In een volledig ongerelateerd nieuw topic nota bene.
WTF!?!
@Berbaar
Ja!! Die heb ik ook gezien. Mooie reactie daarop trouwens. Man wat een kansloosheid was dat. Je hele reaguursel uiteen gezet met beargumentaties enz. Ik heb serieus zitten headdesken toen ik het las.
Berbaar | 02-10-18 | 15:35
Het is natuurlijk meer van "ik reaguur dus ik besta (nog)" meestal. Maar ik geloof dat ik in mijn lange carrière (sinds 2004) nog nooit een belangrijk iets heb kunnen bewerkstelligen.
overVecht | 02-10-18 | 15:40
Linkje?
@DKS
Ik weet het niet meer waar dat was.
overVecht | 02-10-18 | 15:42
Da's jammer.
DKS, op Joop.nl word je wel eens besproken. En je bent toch niet voor niets Reaguurder des Jares 2017??
Ik eis een ijsje van geenstijl!
Ik eis dat je eerst eens premium lid wordt voordat je een grote waffel gaat hebben.
- EDIT: Jaja dit heb je nou al acht keer verkondigd en de vorige zeven keer boeide het ook niemand, Slet -
-zelfgejorist-
Ik hoor dat hij op 18 plus dames valt. Wat een topper. Had ik niet verwacht.
Hij?
De Koreaanse Slet is een hij.
Daar ben ik op een ongemakkelijk moment achter gekomen maar heeft mij nogal veel #metoo gezeur bespaard.
Omdat als je NAW uitlekt je tegenwoordig heksenjachten krijgt.
www.geenstijl.nl/5144063/over-de-hele...
Probeer het anders zelf eens uit zou ik zeggen gezien uw reputatie.
Volledige NAW graag. U heeft toch niets verkeerd gedaan?
@General Dripple
Als je ook maar enigszins een beetje zoekt ben ik in ieder geval zo te achterhalen mbt mijn echte naam enz. Maar wat is het nu daarvan?
Kaas de Vies | 02-10-18 | 15:18
Was wel een leuke avond. Dat dan weer wel.
overVecht | 02-10-18 | 15:22
Tenzij je echt opereert in een grimmige misschien wetsovertredende wijze niets. Er zijn zat reaguurders die met een beetje moeite met naam en toenaam bekend zijn. Voor zover ik weet worden die niet lastig gevallen. Buiten dat worden verdachten altijd beschermd door pers en justitie met naam en toenaam.
Het maakt duidelijk meer indruk als Joris dit zegt. Ik probeer het ook wel eens maar dit is retestrak en duidelijk.
Wat een openbaringen, niettemin.
@overVecht,
'Hij?'
Maar dan denk je nu nog dat hij Koreaans is...
Een sommatie heeft niet echt meer rechtskracht dan een persbericht.
Het is gewoon een claim / aanmaning.
Ik sommeer jullie mijn naakt dumpertfoto's te uploaden.... heeft 0 rechtskracht.... net als ik dit per persbericht zou doen.
Oei, anti-fascisten. Beter dat A_B ondergronds is gegaan. Die lui houden het niet bij taalspelletjes en hypotheses als het hun onwelgezinde meningen aangaat.
Geenstijl - Arthurretje 2-0
En het is niet eens rust!
Gaat om justitie. Niet om die rare Graaff.
Arthur Graaff, familie van Zent Graaff?
Nee, Volkert doch naamswijziging gevraagd en gekregen. Denk ik.
Hou die emotishit nou eens op Faecesboek !
Schijnt dat je je voor 1500 euro flink in je butt kunt laten bangen, dat dan weer wel. Wil Arthur soms stiekem van 'ons' geld schimmige dealtjes in darkrooms gaan sluiten?
gs creeert zijn eigen nieuws
Ja. En jij typt je bloedirritante reaguursel... Ik weet wel waar ik mij meer aan erger. Start lekker je eigen site!
ok goede testcase.
Zet een crowdfunding op voor deze rechtzaak.
Doel is 1500 euro.... indien deze niet 'gecalled' wordt rolt deze door naar de volgende.
Dit doel moet specifiek afgescheiden zijn van de geenstijl bedrijfsvoering.
Waarom? Jullie gaan het zwaar krijgen 1 november en nu kunnen we alvast laten zien dat die 'community' van jullie serieus zijn en jullie door dik en dun steunen.
Anders zijn jullie echt aangeschoten wild.
En daarnaast doe je dit bij elke claim, tot een bedrag van X, Y of Z. Zo heb je een oorlogskas.
Kaas de Vies | 02-10-18
Die rang van kolonel komt per dag dichterbij in deze vooroorlogse dagen.
Komop Kaas. Dat heeft GS niet nodig. Nu GS weer op eigen benen staat is het voor diverse adverteerders ook weer interessanter cq kan GS weer aankloppen bij de grotere jongens. Alleen niet zo handig, maar wel meer dan nodig, dat ze defensie nu hard aanpakken. Super dat ze het doen maar dat was in het verleden wel een aardige inkomstenbron vermoed ik.
Ik ben fantastisch
Niemand wil mij financieren
Daarom sta ik op bij stations het evangelie in mijn onderbroek te verkondigen.
Leermoment jongens!
Euro's heb je nodig.
overVecht | 02-10-18 | 15:11
Is er inmiddels al een vacature voor afdeling verkoop.
Ik vraag het voor een collega.
Ik denk dat GS deuren heeft geopend door op eigen benen te staan. Ze kunnen nu weer hun eigen visie en doelen nastreven.
Die druif mag dan wel smartegeld eisen en al zouden we het crowdfunden, dan nog blijft "De Sommatie Buttbanger" boven de markt hangen. Ik ZOU gezegd HEBBEN, laat meneer Graaff de vliegende vinkentering krijgen maar aangezien hij dat ongetwijfeld als een bedreiging met een dodelijke(?) ziekte ziet en dus aangifte gaat doen uit ik in de plaats daarvan maar een geschokt : "Parbleu. Fi donc!"
eens even testen of dit dan werkt. Verder ongezien de ( hier een mooi woord wat kort en bondig voldoet ) voor dat sujet.
Waarom begrijpt men zelden dat je gewoon je waffel moet houden als je op de Geenstijl staat. Dan waait de wind het snelst over. Nu zal hij alleen maar zichzelf verder de tyfus in helpen.... ik gun het hem van harte hoor... maar ik vind het altijd zo onnozel.
Wel... de pissexdame heeft er toch een leuke vakantie aan overgehouden. Onterecht want de rechter leeft nog in de tijd van documenten en handtekeningen ipv internet. Daar kan Tuur ook op gokken: een links activistische rechter.
Dat we dit soort staatsgevaarlijke idiooten nog aandacht geven
Je mag tegenwoordig ook niks meer. Laat maar komen dat fittie...
Wat je zegt!
Stop making stupid people famous!
REAGEER OOK