Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE. Dobberende potenparade #AmsterdamPride

Natuurlijk schakelen we ook dit jaar weer live naar het voorbij varende levende monument voor de Nederlandse vrijheid & vrijzinnigheid.

Nee nee dames. Niet gillend overboord springen om een woordje in de kop. Is feitelijke binnenrijm alliteratie alsook dichterlijke vrijheid. Dezelfde vrijheid die jaarlijkse gevierd wordt met blote bootsjongens in ass chaps, spandex & glitterleer op de Mokumse botenparade. Vier het luid, vier het fier en vier het voor al die prosecco nippende witte driekwartsleggings uit de provincie die zich verdringen langs de Pride-route. Want in dit land Kan Het Allemaal Maar, en toch is dat een zegen waarvan de gesel altijd op de loer lIgt. Brandstofdealers & worstenboeren kunnen hun marketingradar van de goede bedoelingen nog zo vrolijk op standje regenboog afgesteld hebben. Het is aan de PrEP & poppers klappende alfabetbeffers van de LHGBTI-gemeenschap om zich jaarlijks luidkeels & onverveerd te manifesteren als vrije & vrijgevochten burgers, burgerinnen & alle tusseninnen Die Er Gewoon Mogen Zijn, in Dit Gay Land is Ons Heiland. HUP DOBBERPOTEN OP GLITTERBOTEN! (livestream met ELLIE LUST!)

Social

Zo uitbundig zag je haar nog nooit!

Op de boot van "Gaymeente Transterdam"

Reaguursels

Inloggen

Die hele pride is een demo van perverse deugvolle onmacht.
Degenen die op basis van principiële overtuiging bedenkingen tegen homosexuele praxis hebben worden als idioten behandeld en de acceptatie door de strot geramd met de zegen van de tweede kamer. De islamisten die met lijfelijk grof geweld hun mening over dit onderwerp uiten worden angstvallig buiten schot gehouden.
Feest lekker verder, op een zeker moment zal het afgelopen zijn om onze mohammedanen niet tegen het hoofd te stoten.

Eppo | 04-08-18 | 19:31

Spreek de politiek aan over het feit dat al deze feestende mensen door bepaalde buurten niet meer kunnen lopen.

Spreek deze mensen aan op het feit dat ze niet op islamkritische partijen stemmen!

Zeg desnoods dat al die extravagantie op sommige boten niet jouw ding is.

Maar spreek deze mensen, ambulancebroeders, ziekenhuismedewerkers en commerciele bedrijven waarvan de medewerkers al wekenlang dit onderwerp bespreken, dansjes instuderen en een boodschap naar buiten willen brengen niet aan op het feit dat ze aan deze parade niet mogen deelnemen OMDAT ze in bepaalde buurten niet meer kunnen lopen.
Ik zal je verklappen dit weten ze zelf al.
Dit weet Ellie Lust ook en zei ze ook in voorzichtige bewoordingen.
Want ja helaas voorzichtig maar dat is al beter dan niks zeggen.

Van mij mogen ze, en voor het eerst (had nooit aandacht voor de pride) ben ik blij dat dit (nog) kan. Doe maar lekker.

letopuwzaak | 04-08-18 | 19:20 | 1

Ellie zat de hele uitzending lang met het grootste gemak om de hete brij heen te lullen. Ellie, van dezefde politie die het copvod in wil voeren, van dezelfde politie die een Iftar organiseert. Maar Ellie zat ons wel te manen dat we op onze werkvloer een perfect LHBTQAI+ -mozaiek moeten leggen, en we niet deugen als we dat niet doen.

Schoorsteenveger | 04-08-18 | 20:50

Noem me maar bekrompen, preuts of wat ook, maar ik vind mannen die elkaar in het openbaar tongzoenen onappetijtelijk. Als ik het een jonge met een meisje zoiets op straat zie doen staat me dat trouwens ook niet.
Maar ik heb nooit de behoefte gevoeld om er de betreffenden over aan te spreken. Het is gewoon een gevoel dat ik niet kwijtraak. Waarschijnlijk zelfs niet met desensibilatie-therapie.
Met handjes houden heb ik dat gevoel overigens helemaal niet.

WirMachenMusik | 04-08-18 | 19:09 | 2

Ik vind iedereen die openbaar tongt in het openbaar en de puberleeftijd is ontstegen bijzonder onsmakelijk.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ook moet wennen aan twee zoenende mannen. Dat is logisch, want dat heeft oa te maken met hoe vaak je iets ziet. Nou, ik nooit. Daardoor zeg ik niet dat ik het niet normaal vindt, of dat het niet mag of etc of dat ik de ander minder vindt.
Handjes =lief. Tongzoen= bah:)

letopuwzaak | 04-08-18 | 19:24

Ik ga een kroontje nemen om mijn autocorrecte t'tjes te verbeteren

letopuwzaak | 04-08-18 | 19:25

De hele godganse dag de pias uithangen en zo enthousiast mogelijk benadrukken dat je heaumeau bent, maar er wel over vallen wanneer een winkel een gay-pruik in de folder heeft staan. Stelletje hypocrieten...

Air van Boven Dorens | 04-08-18 | 18:54

Onze fantastische lieve buurtjes Koos en Bunk gaan al jaren niet meer naar deze schijnheilige vertoning; zoals gezegd a.s. maandag wordt je hand in hand lopend in Amsterdam in elkaar geramd, politie doet niets.

mevr.Kribo | 04-08-18 | 18:28 | 1

Symboliek en deugen is belangrijker dan realiteit en aanpakken zegt onze bestuurlijke klasse.

Beefbus | 04-08-18 | 20:35

Hypocriet verhaal. Doe echt eens wat aan homorechten door te regelen dat ze hand in hand over straat kunnen zonder een baco in de nek te krijgen. Op een bootje staan met wat gays helpt helemaal niemand!

Omebert | 04-08-18 | 18:18 | 2

Volgens mij storen heel wat mensen zich aan het display. Maar je moet laten zien dat wij in Nederland dat zo doen en als je niet mee wilt wegens intolerantie dan moet je hier niet wonen. Eigenlijk moeten mensen juist meer laten zien dat dit een vrij land is.

Accident_Prone | 04-08-18 | 18:24

Ben het eens hoor, met haar politiek correcte hypocriete glimlachje.
Maar diegenen die op dat bootje staan zijn nou net niét diegenen die daarvoor kunnen zorgen!
Daarom is het een beetje lullig om te zeggen, dit kan niet dus daarom kan dát ook niet.
Je spreekt twee verschillende groepen aan.

Ik ben ergens blij dat zoveel mensen de straat op gaan! In plaats van zelfcensuur. Dat is dit in elk geval níet! En de eerste marokkaan of turk die zich in de media uitspreekt over hoe hij echt denkt over homorechten gaat door de mand vallen, want zelfs GL gaat daar niet in mee.

Ik corrigeer mezelf wel, want ik denk niet dat al deze mensen op een islamkritische partij hebben gestemd. Dat is natuurlijk wel het eerste wat je zelf kan doen!

letopuwzaak | 04-08-18 | 19:11

Is toch gewoon leuk, zo’n kleurrijk, vrolijk feest. Zonnetje, muziek, wat is daar mis mee? Gelukkig kan dat nog hier, maar ik hou m’n hart vast voor de toekomst.

Accident_Prone | 04-08-18 | 18:17 | 1

Er is inderdaad niets mis mee, maar dat ontgaat de meesten hier. "Zoals kennelijk de "uitblinkers met gezond verstand" :P

Geil Kippetje | 04-08-18 | 18:56

Oh wat de stad Amsterdam toch tolerant. Zulke lieve mensen allemaal. En maandag worden LHBTGREWWIOKGGDCVJJ’ers weer gewoon ouderwets in elkaar geramd door onze scooter vrienden terwijl heel links deugend Amsterdam de andere kant op kijkt.

Bigi Bana Boy | 04-08-18 | 17:58

Na dit onderwerp alle reactie te hebben gelezen kom ik er nu achter wat een preuts zooitje er eigenlijk op geen stijl reageren, zeg maar zo.
Leef en laat leven, of kijk anders lekker naar die stomme bloemetjes parade.
Of ga lekker uit je bol bij carnaval, trouwens de meeste kinderen worden 9 maanden na carnaval geboren en weet met even niet meer wie nu de vader van dat wurm is.

roodborstje1 | 04-08-18 | 17:23 | 4

Kom op zeg, je hoeft niet preuts te zijn om niks te zien in die over-geëxalteerde aanstellerij. Ik ken genoeg homo's die er niks van moeten hebben.

Eric Newby | 04-08-18 | 17:49

Lul niet. In Friesland vieren we geen carnaval.

Omebert | 04-08-18 | 18:16

@ Omebert Dat fierljeppen van jullie is anders ook niet mis.

Eric Newby | 04-08-18 | 18:48
▼ 1 antwoord verborgen

Ben nooit naar de c_anal pride wezen kijken.
Soms moet je jezelf in bescherming nemen. Pff..

druipsmurf | 04-08-18 | 17:16

Zo te zien begint Femke een dik wijf te worden. Ik bedoel dit oprecht hartelijk en positief.

Eric Newby | 04-08-18 | 17:00

Bij menig negatieve reaguursel ontwaar je de Nederlandse "tolerantie" in optima forma: een benepen kruideniersopvatting, doorvlochten met de typische zesjes-cultuur: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Schijntolerantie dus. Ja mensen kleden zich uitbundig voor een divers feestje, mag dat even voor die dag?! De stereotypen die door sommige reaguurders worden toegedicht aan de deelnemers zegt meer over de betreffende reaguurders zelf dan over de deelnemers.

Bovendien: wat is normaal? Wie bepaalt dat? En als er al zoiets bestaat als ‘normaal’, waarom is het dan zó erg als sommige mensen van die norm afwijken? Is het bedreigend? Heb je er werkelijk last van? Als het antwoord op die laatste twee vragen ‘ja’ is, dan is het een goed moment om eens goed in de spiegel te kijken en je af te vragen waar die angst bij jou precies vandaan komt.....

Geil Kippetje | 04-08-18 | 16:51 | 9

GKip probeer het nou niet te verdedigen. Er zal nooit tolerantie komen voor homoseks. Ook het pendante afdwingen van respect voor een sodomitische optocht is schrijnend. Schaamte is het enige wat gaypride bij mij opwekt. Het is geen feest. Last heb ik er ook van. De homo-ageda wordt in elk kanaal naar binnen geduwd. Als je het niks vindt bent je gelijk een reli-idioot. Ik vind het niks.

nerugaer | 04-08-18 | 19:12

*glimlacht om het dedain*

De Pilsvogel | 04-08-18 | 19:47

@nerugaer | 04-08-18 | 19:12 Aaahhhh, kan het niet laten. Maar: zoek hulp. Overigens wordt er bij niemand wat naar "binnen geduwd". Zo "voelt" dat wel, maar is niet zo. Sta zelf ook al jaren droog, net als u. Dus snap het wel.

Geil Kippetje | 04-08-18 | 21:27
▼ 6 antwoorden verborgen

De (c)analpride. Trots zijn op je seksuele voorkeur. Netzoiets als trots zijn op vreemdgaan. Slaat kant nog wal om in je roze jurkje met leren jasje als een sodomiet je staan uit te sloven. Niets bereikt. Alleen maar meer schaamte en vernedering. Doorgesnoven anabole relnichten met geslachtziekten en zelfmoordneigingen moeten gevierd worden... nee. Gewoon nee.

nerugaer | 04-08-18 | 16:43 | 1

Er is inderdaad een hoop extravagantie bij, maar kom op heb je wel een stukje gezien? Heel veel medewerkers van bedrijven, ambulancebroeders en verpleegkundigen,doktoren etcetera die helemaal niet met de blote tepels staan te paraderen maar gewoon lekker staan te dansen..

Het is een beetje flauw wat jij zegt. Ja er is een hele extravagante scene.
Maar er zijn ook genoeg homo's die helemaal niet zo zijn.
Ik vond dat de Parade vandaag allebei die groepen liet zien.
En natuurlijk kan je de Parade niks vinden of je nou homo of hetero bent.
Ik vind jouw reactie wel heel erg rechtlijnig.

letopuwzaak | 04-08-18 | 19:45

Zal me wel een berg kritiek opleveren maar ik vind het een ordinaire bedoening of het nu een homo of hetero gebeuren is. Daarnaast vind ik het juist denigrerend voor homo's deze parade en contraproductief waarbij het negatieve stereotype van een homo zijn wordt bevestigd. Ik vind dit soort parades juist contraproductief werken voor de integratie van homo's en lesbo's. Degene die homo's/lesbo's minderwaardig vinden worden hiermee in hun denkbeelden alleen maar versterkt. Zo'n dag als deze verandert er helemaal niets, noppes nada aan. Waarbij ik denk dat het hooguit 48 uur duurt voordat het volgende homo stel in Amsterdam weer total loss wordt geslagen. Geeft ook wel aan wat een noodzaak (lees paniek) er blijkbaar voor is om geaccepteerd te worden voor wie je bent. Het is diep triest dat je als homo/lesbo je tot zo'n botenparade met aanvullende bezigheden moet verlagen om aandacht te krijgen voor wie je daadwerkelijk bent. Een homo /lesbo is niets minder als een hetero in welk opzicht dan ook.

Rotterdammert1965 | 04-08-18 | 16:35

Je hoort linkse dramaqueens wel een janken dat het net de jaren 30 lijkt.
Amsterdam doet mij denken aan Berlijn in de jaren 20. Daar kon en mocht ook alles, vlak voor het straattuig van een homo-hatende ideologie daar een einde aan maakte.
Het is 1929 in Amsterdam.
Geniet vandaag.
Doe nog maar even net of er niks aan de hand is.

Rest In Privacy | 04-08-18 | 16:25 | 1

Ik denk eerder 5 voor 12.

Rotterdammert1965 | 04-08-18 | 16:37

botbot | 04-08-18 | 13:17
Darmtoeristen? Ach ja, hetero's doen nooit aan anale seks. O nee, toch wel! (Zie Pornhub.)

Rhenium | 04-08-18 | 16:14 | 1

hhmmm... herinner mij nog die voetballer die zich palen door zijn vriendin met een strap-on (wie was dat ook al weer?). Misschien telt een nep-pik niet :P

Geil Kippetje | 04-08-18 | 16:54

Leuk voor die jongens/meisjes/enzovoorts. Ik sla maar een dagje A-dam over, maar gun ze een hele fijne en vooral veilige dag zonder gezeur of geweld.

Graaisnaaiert | 04-08-18 | 16:12 | 1

Bedankt voor uw vriendelijke tegel!

Rhenium | 04-08-18 | 16:20

Al die negatieve commentaren over de Pride en de deelnemers daaraan geven de bekrompenheid krachtig weer. Dacht even op Maroc.nl te lezen.

Skunk57 | 04-08-18 | 16:05 | 3

Ja, terwijl de mensen die op de boten staan toch niet degegen zijn die je vrouw, moeder of dochter bespugen en voor kankerhoer uitschelden... Het blijft een vreemde gewaarwording.

Rhenium | 04-08-18 | 16:22

ik vind de Pride ook niks, dus dan ben ik automatisch een homo hater? Over bekrompenheid gesproken.

Rotterdammert1965 | 04-08-18 | 16:38

Maroc-gangers doen het toch liever in het geniep (die zullen niet posten)? Of met een geit e.d. (want dan is het toch geen homosuele daad?)

Geil Kippetje | 04-08-18 | 16:56

Denk dat het beter voor de integratie zou zijn als homo's gewoon als " normale" mensen gingen paraderen ... dat zou het voltallige personeel van de islam club pas in verwarring brengen.

daytripper | 04-08-18 | 15:59 | 1

Maakt voor de islam niet uit, het gooit alleen hun lijstje wat door de war. Uiteindelijk wordt elke niet moslim van ene dak getieft.

Rotterdammert1965 | 04-08-18 | 16:39

Duidelijk!
Femke danst op de homo maat om tegelijkertijd de doodsvijand van de homo -de islam- hier warm welkom te heten......

Heeft nou niemand haar verteld dat je soms een keus in het leven moet maken tussen goed en kwaad? Heeft nou niemand haar morele waarden bijgebracht?
Je kan geen schapen en wolven laten samenleven in hok en tuin van de kinderboerderij. Of je moet er een satanistisch wreed genoegen in scheppen als een psychopathische goeddoener met een verborgen inktzwarte kern die mensen haat.

dijkbewaker | 04-08-18 | 15:55 | 2

Dat heeft iemand haar wel verteld, maar dat kan haar brein niet verwerken

Oepsie1234 | 04-08-18 | 16:01

Dat ze de stad nog in mag. Of heeft ze haar 20 jaar oude Mercedes diesel al de deur uit gedaan?

Rotterdammert1965 | 04-08-18 | 16:41

Toch fijn dat homo's in de minst tolerante stad ook een keer uit het bolletje mogen gaan.

BozePaarseMan | 04-08-18 | 15:55 | 1

Inderdaad, morgen missen ze weer een paar tanden door een betonschaar.

Rotterdammert1965 | 04-08-18 | 16:41

Hahaha, dat zijn allemaal HOMO"s jonguh!!!!

De Ana(a)list | 04-08-18 | 15:42 | 1

Gezien uw nick heeft u daar geen enkel probleem mee.

BozePaarseMan | 04-08-18 | 16:27

Ik ben de enige die vindt dat Ellie lust wel humor heeft! En zij durft tenminste wel wat te zeggen over andere regimes in andere landen en steun voor die mensen hard nodig is (maw geen steun geven aan bekrompen haathutbezoekers). Het stond net aan op mijn werk en ik heb haar niet betrapt op enig irriterend deugdcommentaar.
Maar misschien zie ik vandaag alles wel gewoon door een roze bril.
Hup terug aan het werk.

letopuwzaak | 04-08-18 | 15:36 | 3

Helemaal mee eens

Jacktheflipper | 04-08-18 | 16:03

Word heel moe van dat mens. Als ze na honderd keer gezegd te hebben dat het goed is om jezelf te kunnen zijn met de ontboezeming komt dat ze vindt dat het goed is om jezelf te kunnen zijn, dan heb ik het gevoel dat ze wat drammerig eenzijdig verslaat. En humor, nee, heb ik 'r niet op kunnen betrappen. Slap grapje hier en daar, en slap lachje om een slap grapje van haar mede-commentator.

Schoorsteenveger | 04-08-18 | 16:06

Ellie staat op het punt BN-er te worden en wil je gevraagd worden in die kringen kan je alleen nog maar policor kiezen. Ze worstelt nog een beetje ....

Koning BongoBongo | 04-08-18 | 21:40

Dit gaat de hele wereld over. Je schaamt je toch kapot dat je Nederlander bent.

beau van rtl | 04-08-18 | 15:34 | 7

Mevrouw TeeJee lacht u, samen met mij, hartelijk uit.

Rest In Privacy | 04-08-18 | 15:45

Beau.... Scootertje kopen?

Rest In Privacy | 04-08-18 | 18:36

Als je denkt dat je Beau van RTL bent en denkt dat de Amsterdam Pride de hele wereld over gaat, dan moet je zelf maar eens normaal gaan doen.

echtpaul | 04-08-18 | 19:15
▼ 4 antwoorden verborgen

De natuur heeft mannen en vrouwen gecreëerd. Dus het is en blijft een afwijking. Waarom is het politiek incorrect om dat te zeggen? Je zegt daarmee toch niet dat mensen met een afwijking geen of minder rechten zouden moeten hebben?

Lentehaas | 04-08-18 | 15:32 | 6

Jezus, je hebt domlinks, domrechts hier op de site en nu ook oliedom. Homoseksualiteit komt in heel het dierenrijk voor. Niks afwijking, niks onnatuurlijk. Anders. En wel eens ongemakkelijk.

DebraCadabra | 04-08-18 | 16:02
-weggejorist-
DebraCadabra | 04-08-18 | 16:02

Ik vind u eng.

Geil Kippetje | 04-08-18 | 16:59
▼ 3 antwoorden verborgen

Is er ook een Amsterdam—Nieuw-West-Gazaveld boot?

De Pilsvogel | 04-08-18 | 15:30 | 1

Die is gejat

Chemokar | 04-08-18 | 15:45

Het geeft mij eerder een bevestigend gevoel dat het allemaal aandachtsgeile mensen zijn die meedoen aan dit festijn i.p.v. een gevoel van acceptatie. Ze profileren zichzelf als anders wat ik dan weer normaal moet vinden... Gaan we ook een heteroparade houden dan, want ik ben ook anders.

Toe Maar dan | 04-08-18 | 15:27 | 6

Bromsmurf | 04-08-18 | 15:34
Nee Bromsmurf, als jij in je blote kont op een bootje wilt dansen omdat je zonodig wilt laten zien dat homo's geaccepteerd moeten worden, dan heb je het niet begrepen. Je wilt geaccepteerd worden door de maatschappij. Hoe denk je dat dit het beste lukt? Door extra ordinair te gaan zitten doen op een bootje? Door in een leren pakkie of opengewerkt achterste met je kont te gaan zitten draaien? Neem me niet kwalijk, maar dat lijkt me niet een normale gemiddelde vertoning en dan weet je dat er vooroordelen gaan komen, dan weet je dat algemene acceptatie een hele toestand gaat worden. Van mij mag iedereen z'n feestje vieren, homo of hetro, maar ga me niet vertellen dat we meer van dit soort feesten moeten hebben om homo acceptatie te versterken in de maatschappij. Want acceptatie ga je alleen krijgen als je binnen de algeme grenzen van normen en waarden blijft! Juist dan zal er meer begrip ontstaan!

mood | 04-08-18 | 15:48

Die heteroparade staat langs de kant van de Prinsengracht, en is poepsaai om te zien...

Rhenium | 04-08-18 | 15:57

mood | 04-08-18 | 15:48
+1

vluchtelingallergie | 04-08-18 | 16:19
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat zijn ze allemaal weer blij dat ze één dag per jaar de vruchten mogen plukken van die lieve, tolerante en zeer progressieve stad Amsterdam, lekker hand in hand, zoenend over de grachten paraderend zonder bang te hoeven zijn!
Ik gun het ze het gehele jaar door daar in mokum (en elders), maar dat is waarschijnlijk teveel gevraagd voor sommigen, daarom vind ik het zo'n hypocriete bedoening.

BadLieutenant | 04-08-18 | 15:27

Vrijheid? Wat voor vrijheid? De rest van het jaar moeten homo's vrezen voor onderdrukking, mishandeling of wegpesten. Tja, vandaag worden ze streng beveiligd. Als er iets gebeurt worden de daders direct met 10.000 badeenden bekogeld. Maar daarna zijn de homo's weer individueel loslopend wild voor Noord Afrikaanse testosteronbommen en ander tuig. (daderprofiel: 16.6 % Marokaans 'ras' tegenover 2.2 % NL).
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Wegpesten, sarren, rammen, bedreigen, etc. Honderden en honderden keren per jaar. Dus praat svp niet over vrijheid.

matrixbluepill | 04-08-18 | 15:26 | 7

U mag elk woord gebruiken wat u maar wil.

Het zet u echter niet in een heel positief daglicht. Moet u lekker zelf weten.

Vrijheid en zo.

Rest In Privacy | 04-08-18 | 15:43

Man flikker toch op (pun intended), er is helemaal niets mis met de homoacceptatie in Nederland, in de jaren '80 van de vorige eeuw was het al prima. Het enige probleem dat we hebben zijn de uitheemse culturen die we naar Nederland hebben gehaald die niet zo van een andere geaardheid houden.

XaleX_2 | 04-08-18 | 15:52

Daderprofiel 2,2% NL, dus 97.8% niet NL.....#culturele verrijking

Carlitros | 04-08-18 | 17:34
▼ 4 antwoorden verborgen

Wat ik niet begrijp is de meerwaarde van tientallen barken met allemaal exact hetzelfde tafereel: 100 hossende nichten op een liedje uit de gay top 1000.
Een carnavalsoptocht heeft tenminste nog allemaal verschillende wagens die allemaal wat anders uitbeelden. Dit is allemaal precies hetzelfde, alleen de kleur van de outfits van de hossende menigte op de boot is elke keer wat anders.
Ik zit er hu een tijdje naar te kijken en begrijpen doe ik dat niet. Wat is de grap ervan voor een toeschouwer op de kant? Als je één boot hebt gezien heb je ze allemaal gezien.
En dan elke boot eigen liedjes, die allemaal samensmelten tot 1 grote bak kutherrie in de gracht.
Een Bloemencorso is toch veel leuker als schouwspel, wat dat betreft?

Stormageddon | 04-08-18 | 15:22 | 7

LOL. En het heeft nog een wedstrijdelement ook... wie heeft gewonnen? welke boot was de beste? Welke was het meest gay van allemaal?
Ze waren allemaal hetzelfde!

Stormageddon | 04-08-18 | 16:13

Dan moet je ook lekker naar een Bloemencorso gaan. Je hoeft niet naar Amsterdam te komen en je hoeft ook niet naar een uitzending te kijken. Persoonlijk vind ik een Bloemencorso een kut hetro feest, ik ben er nooit bij geweest en kijk er ook op TV niet naar.

echtpaul | 04-08-18 | 19:19

echtpaul | 04-08-18 | 19:19
Snap even niet wat een bloemencorso tot een hetero-evenement maakt. Maar het zal wel aan mij liggen. Ik begrijp dat als ik niet in een van de hokjes pas die de LHBTQIA+ politie voor mij heeft gebouwd, ik een enge cisgender ben die, nog enger, een van de verspreiders is van ultiem destructieve hetero-normativiteit.

Schoorsteenveger | 04-08-18 | 20:41
▼ 4 antwoorden verborgen

Het summum van platvloers volksvermaak dit. Aanstellerige nichten en allerlei rare afwijkingen die als onbehandelde ADHD-ers staat te springen en te dansen en als debielen te zwaaien (naar wie eigenlijk ?). Op de kade drommen mensen die dat kennelijk erg leuk vinden en terugzwaaien (naar wie eigenlijk ?). Ik denk hetzelfde soort mensen dat op feestdagen naar meubelboulevards gaat en verder geen flikker (!) te doen heeft en dan dit soort gruwelijk platte volksbijeenkomsten gaat frequenteren.

Als je wilt dat mensen een hekel aan de hele doorgedraaide gendergemeenschap krijgen, moet je vooral dit soort nichtenparades organiseren.

Wat ik ook walgelijk vind is dat politici er aan mee doen. Zelfs de burgemeester. Kennelijk is het tegenwoordig goed voor je reputatie als je je daar als bestuurder of kamerlid laat zien. Dat zegt veel tot welk laag, egalitair niveau onze samenleving is afgegleden.

Nederlander65 | 04-08-18 | 15:21 | 1

Als Halsema geen acte de présence zou geven zou dit uitgelegd worden als een 'klap in het gezicht van de homobeweging' of zoiets. Dit heet 'omdenken'.

xavier | 04-08-18 | 15:45

"Jammer dat ik niet zo ben, anders wist ik het wel"! (Sjef van Oekel)

Eric Newby | 04-08-18 | 15:20 | 1

I.c. Wim T. Schippers

decaliter | 04-08-18 | 15:41

Ziek, zielig, misselijkmakend evenement.

beau van rtl | 04-08-18 | 15:20 | 1
-weggejorist-
roodborstje1 | 04-08-18 | 16:38

Smakeloze exhibitionistische vertoning. Waar zelfs kruisvaarders ongansch van worden. (Kruis-vaarders? Mooie woordspeling)

ljcoster | 04-08-18 | 15:13

Is dit nou een parade ter promotie van F. Halsema?

Oepsie1234 | 04-08-18 | 15:06

Ellie Lust is niet te doen. Ze zal gerust aardig zijn maar ze heeft niet vooraan gestaan toen humor werd uitgedeeld, ook niet achteraan trouwens.

osolemio | 04-08-18 | 15:06

De BIJ1 boot schittert natuurlijk door afwezigheid, want dit past natuurlijk niet bij het imaginaire vijandbeeld.

Chemokar | 04-08-18 | 15:03 | 4

Die heeft het druk met de behandeling van Sylvana.

HoerieHarry | 04-08-18 | 15:20

@schoorsteen, voor Cailin bestaat nog geen letter in de LHBTEFDEFDQWRE reeks. Volgende keer gewoon dat hele BIj1 op de Spijkerbar boot. Dat zullen ze leren wat ''diversiteit'' is .

Chemokar | 04-08-18 | 15:31

Hoerieharry@
Sylvana is niet te behandelen en zeker niet door een kwakzalver als kuit

Jacktheflipper | 04-08-18 | 16:09
▼ 1 antwoord verborgen

Hoe zit het eigenlijk met de acceptatie van hetero's door homo's? Hoor je nooit iets over.
Dat mag je natuurlijk weer niet vragen op een dag als vandaag.

Baron Clappique | 04-08-18 | 14:58

Ze zijn allemaal overdreven blij.
Waarom is er geen boot met chagrijnige homo's?

HoerieHarry | 04-08-18 | 14:57 | 1

En waar blijven die botenrammers?

Ruimedenker | 04-08-18 | 14:58
-weggejorist-
Kwetsnat | 04-08-18 | 14:57

Femke staat ze allemaal uit te lachen! Zo van 'Geniet maar van je vrijheid voor een dag , de rest van het jaar doe ik er toch geen flikker aan ; dat staat mijn linkse ideologie niet toe' !!!!

Koning BongoBongo | 04-08-18 | 14:54

De canal parade is een zaken uitje geworden met declarabele onkosten. Zakelijk meedoen? Geen probleem, voor 30 mille per boot mag je je naam adverteren tussen het gezwoel. Dat hele homo gedoe heeft op mij exact een contraire uitwerking. Hoe meer en vaker aandacht men claimt, hoe minder ik geef.
En als je dat dan ook nog eens omlijst met een smaakloze 'ik laat m'n billen zien' vertoning, dan zeg ik: kots.

Memek | 04-08-18 | 14:51 | 3

Ook u mag in vrijheid kotsen, vergeet alleen niet door te slikken...

Potige smurf (bromsmurf haat de Pride en is met vakansie)

Bromsmurf | 04-08-18 | 14:58

Ach, vanuit commercieel oogpunt snap ik het wel. Denk maar eens na: het zijn bijna altijd tweeverdieners, zonder kinderen. Ook nog eens vaak hoger opgeleid (de eerste homosuele straatveger moet ik nog tegenkomen), dus met z'n tweetjes 3-4 keer modaal is heel gewoon. Daar zit dus geld, en niemand om het aan na te laten. Bingo dus voor de commercie.

Bigaroque | 04-08-18 | 15:14

Bigaroque | 04-08-18 | 15:14
Ja daar werden marketeers zo'n 25 jr geleden al op gewezen. Heb de indruk dat adverteerders hier nog steeds veel laten liggen...

2tribes | 05-08-18 | 10:16

Amsterdam moet Gay for a Day in de politiemacht invoeren en dit bekend maken . Kijken of dat underkoffer werk wat oplevert voor de kontebonkers en voorbipswrijvers !

Koning BongoBongo | 04-08-18 | 14:51

Geen intolerantere stad dan Amsterdam.

Ko Ranzig | 04-08-18 | 14:50

Is de Spijkerbar boot al voorbij gekomen?

Chemokar | 04-08-18 | 14:47

Ik zou me kapot schamen als ik homo zou zijn en terug de kast in gaan. Hoe creëer je een ranzig stereotype beeld van homo's, hou een schaars geklede potenparade in de grachten van Amsterdam. Dat ze nog steeds denken dat dit homoacceptatie bevorderd daar kan ik niet helemaal bij. Jullie doen maar, maar ik vind er wel wat van.

XaleX_2 | 04-08-18 | 14:45 | 4

Wat is een normale homo? Of een normale hetero for that matter? Ik ken ze niet. Dat maakt zo’n hele pride ook meteen een drijvende ironie. Allemaal lekker samen gezellig “jezelf” zijn, collectief!
Het is als een tribal tattoo nemen om jezelf te onderscheiden als individualistische rebel, net als al die andere rebellen met een tribal tattoo.
www.youtube.com/watch?v=jUwo-IjufdM

Stormageddon | 04-08-18 | 15:52

Homo zijn is een geaardheid. Niet de kleur roze, niet bloten billen broeken en tepelpiercings en niet ranzig gedrag vertonen dat je normaal op straat ook niet doet als normale burger. Deze homo's zijn nep homo's die gewoon bij een clubje/scene willen horen en verpesten het daarmee voor de normale homo's die zeg maar wel gewoon een normaal leven hebben. En de ergste nep homo's zijn de nichten die anders gaan praten en lopen e.d. alsof het een fysieke afwijking is.

XaleX_2 | 04-08-18 | 16:01

Neem maar van mij aan veel homo’s willen hier niets mee te maken hebben

Jacktheflipper | 04-08-18 | 16:11
▼ 1 antwoord verborgen

Hier durven ze wel.

Baron Clappique | 04-08-18 | 14:45

Wat de homo en LHGBTIABCDEFGHIJKLMNOP-community doen heb ik geen problemen mee, alleen van de mate van opdringen begint averechts te werken.

Reebensteeltje | 04-08-18 | 14:39 | 2

Ga je dit weekend lekker naar een Braderie, hetro pride. In Amsterdam kwam je toch al niet.

echtpaul | 04-08-18 | 14:50

Dat zou hypocriet van mij zijn.

Reebensteeltje | 04-08-18 | 14:56

Ah. Carnaval op het water voor de doelgroep die op joden na het meest bedreigd wordt in deze verpauperende stad. De burgemeester in Oorlogstijd staat er uiteraard ook "divers" bij te doen. Eens per jaar "moet dat kunnen".
Wel na donker alleen nog in grote groepen verpozen, o mannen/vrouwen/onzijdigheden.

Jan Passant mk2 | 04-08-18 | 14:37

Zwaaien naar homo's in een bootje, dan heb je een volmaakt leven, dan heb je het wel gemaakt.
Ziekelijke en ordinaire aanstellerij en aandachtstrekkerij van een groep die u er elk jaar weer aan meent te moeten herinnerem dat ze gediscrimineerd worden. En dat stompt natuurlijk niet af.
En weet u, er zit geen millimeter progressie in, want de echte vijand van hun geaaardheid zien ze niet, die willen ze niet benoemen, want dat is dan weer racisme e.d.
Dus is het net zo iets als een pyromaan een doosje lucifers geven, het houdt niet op. Walg vertoning.

Memek | 04-08-18 | 14:35 | 1

Met uw uitspraak heeft u weer even glashelder neergezet waarom de Pride harder nodig is dan ooit. Dank! *neemt muts af*

Potige smurf (bromsmurf haat de Pride en is met vakansie)

Bromsmurf | 04-08-18 | 14:57
-weggejorist-
Twisted_Faith | 04-08-18 | 14:31 | 2

Prima dat ze een homo feestje houden. Maar waarom loopt iedereen er bijna naakt bij, mannen met een string aan of als vrouwen verkleed?
Waar is dat goed voor, ik begrijp daar niets van.

KeesRoeiboot | 04-08-18 | 14:29 | 7

Hoort mss. bij ut heumeu zijn, allemaal jagers ofzo? leer, zweet, lullen, pisgeur, uitgewoonde konten? ....;-) echt geen idee....

Wienerschnitzel mit | 04-08-18 | 14:52

Heeft u lately nog op de thermometer gekeken en een poging tot heupzwierderij bij zulke temperaturen gedaan? Dat is niet fijn in driedelig pak met stropdas.

Potige smurf (bromsmurf haat de Pride en is met vakansie)

Bromsmurf | 04-08-18 | 15:00

"Ordinair, ordinair, meer kan ik er niet van maken".
.
Ach, in rosse buurten is het ook niet van de sjieke...

Graaisnaaiert | 04-08-18 | 16:28
▼ 4 antwoorden verborgen

Homosensuelen zijn goed voor de economie.
Farmaceuten verdienen er miljoenen aan.

HoerieHarry | 04-08-18 | 14:27 | 9

Jaja, krijgt Bromsmurf een weerwoord dat hem niet zint en dan gaat ie schelden.
Zielepoot!

HoerieHarry | 04-08-18 | 15:13

Oepsie1234 | 04-08-18 | 15:12

Feiten zonder bron zijn geen feiten. Dus: bron?

ZielePotige smurf (bromsmurf haat de Pride en is met vakansie)

Bromsmurf | 04-08-18 | 15:18

Gelukkig hebben we genoeg apothekers

Jacktheflipper | 04-08-18 | 16:12
▼ 6 antwoorden verborgen

ondertussen zwelt groep asielvragende homo's , transgenders etc. aan. Letterlijk wereldvreemde , naïeve criteria voor vervolging etc. die wij (.) terzake hanteren maken nl uiteraard bijzonder ontvankelijk. Besef van uitgelezen migratiemogelijkheid begint overal door te dringen. Potentieel aan kandidaten is eindeloos ..

justinianus | 04-08-18 | 14:27
-weggejorist-
SnartBlirdetRagnarok | 04-08-18 | 14:25

Wanneer eens een leuke hetero m/v parade? Is inmiddels een minderheidsgroep in de knel.

Baron Clappique | 04-08-18 | 14:22 | 6

Ga lekker naar een Braderie, de Hetro pride. Kun je lekker normaal doen. Op een terras bier drinken en 's avonds is er een disco voor de jeugd waar de jongens de meisjes kunnen intimideren en voor hoer uitmaken.

echtpaul | 04-08-18 | 14:53

Elk jaar: Zomercarnaval in Rotterdam. Precies het zelfde als de Amsterdamse Gay Pride, maar dan voor hetero´s. Geen billen-schuddende homo´s, maar billen-én tieten-schuddende vrouwen. Heel veel.

Peter Emile | 04-08-18 | 15:36

Ben dan wel zo hypocriet om daar nog wel eens naar toe te willen gaan. Gayparades, niet mijn ding, maar leuk uitgedoste dames, niks mis mee.

Graaisnaaiert | 04-08-18 | 16:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik vind het prachtig hoor. En van mij mogen ze hand in hand lopen, allemaal. Kind van de jaren 70, dus ik leerde dat dat ook gewoon was, en de invloed van wat wij toen nog gewoon mohammedanen noemde was nog niet zo groot, dus op school tijdens maatschappijleer was er geen discussie. En verder waren Jos ' kroepoekje' Brink en Andre wekelijks op TV, dus je wist niet beter of Homo's hoorden erbij.

Maar inmiddels, ben ik het toch een beetje. Homo's en Lesbi's werden LGB. Soit. Toen kwamen de T's, die in een verkeerde verpakking zaten erbij. Fair enough.

Maar die QI's. Kan iemand mij uitleggen wie dat zijn en waar die opeens vandaan komen?

Bigaroque | 04-08-18 | 14:19 | 2

Niemand kan dat uitleggen. Ook de B's en de T's niet. Je moet ervoor gestudeerd hebben om het te begrijpen, paar jaartjes echoput-masters aan de UvA of zo.

Maar dat van die maatschappijleer, dat is inderdaad ook wel veranderd. Vroeger kon je niet alleen gewoon hand in hand lopen, je kon het onderwerp ook gewoon op school bespreken. Het was niet "moeilijk" of "gevoelig". Tja, en vandaag de dag...

Muxje | 04-08-18 | 14:29

Q- Quadrageen
i- islamiet

RickTheDick | 04-08-18 | 14:35

Nou.
Goed voor de omzet in Zonnebrandcrème en Aftersun.

Rest In Privacy | 04-08-18 | 14:18 | 1

Vergeet de zuurvrije vaseline niet...

Ommezwaai | 04-08-18 | 14:25

Ik zie net Antje Monteiro zingend op een boot langskomen.
Dat is voor haar leeftijd best een lekkere transgender.

HoerieHarry | 04-08-18 | 14:16

Ik pas, als je het niet erg vindt, niets tegen poten en niets tegen boten, zelfs niets tegen poten op boten, maar smaken verschillen, porno op een bootje is net iets meer als dat ik voor homo-acceptatie wenselijk vind. Ik denk zelfs dat het contra productief werkt t.o.v. de echte homohatende geloofsrichtingen, waarbij er een gaat bidden en de ander een torenflat uitzoekt.

Gelukkig dat er in mijn beekje geen boten passen. OK, misschien een kajak.

bergsbeklimmer | 04-08-18 | 14:11 | 4

Bromsmurf | 04-08-18 | 14:17
Meteen gaan schelden en dan praten over onverdraagzaam. tsja.

bergsbeklimmer | 04-08-18 | 15:10

Na 10x dezelfde riedel van die verveliosmurf te hebben gelezen, heb ik hem geblockt. Had geen zin in nog eens 10 of 25 x hetzelfde.

Lupuslupus | 04-08-18 | 16:15

Lupuslupus | 04-08-18 | 16:15

Oh nee, boehoeeeeee, doe me dat niet aan alstubli.... Ongezien de TYFUS met je!

Bromsmurf | 04-08-18 | 20:06
▼ 1 antwoord verborgen

LGBTQIA+......
Vooral doe toegevoegde '+" doet voor mij definitief de deur dicht naar dat steeds maar groter wordende hok dat in mekaar gerommeld is door lieden met méér hokjesgeest dan timmervaardigheid.
www.studenthut.com/articles/lgbtqia-w...
" + refers to any groups of people who don’t feel that they fit into any of these categories, or fit into more than one. Identity is an enormous spectrum, and everyone would really struggle to remember the acronym if it was 44536786345 letters long."
Wat, als ik ook niet die " + " op mijn arm of op mijn jas wil? Als ik eigenlijk helemaal dat hok niet in wil? Als ik schijt heb aan deze hernieuwde pogingen om de wereld op puur morele gronden op te knippen en in te delen? Wat als ik vind niet mee te willen of hoeven feesten met deze deugers? Deug ik dan niet? Is het ook hier al zo doorgeschoten dat ik me móet laten plaatsen? Desnoods met een " + " ?
"Waarom was jij er niet?" vroeg lang geleden een kameraad, naar aanleiding van het feit dat ik niet bij de anti-kernraket-demonstratie was komen opdagen. En er klonk een verwijt in de toon waarop de vraag gesteld werd.
"Waarom laat jij je niet indelen?" klinkt het hier al bijna.
Moest opnieuw denken aan Michel Foucault, leernicht die geregeld in het leernichten-circuit in San Francisco toefde, en niet toevallig aan aids is gestorven, maar ook vooral in Frankrijk een gevierd filosoof. De gay scene heeft meermaals gepoogd om hem 'voorvechter' te maken voor hun zaak, maar dat heeft hij altijd vriendelijk maar resoluut geweigerd. In een interview met Paul Veyne zei hij “Laat de bureaucraten en de politie erop toezien dat onze papieren in orde zijn, maar bespaar me hun mentaliteit tijdens het schrijven”.

Schoorsteenveger | 04-08-18 | 14:11 | 4

Dat is een gemeenschap met een intersectionele ideologie van onderdrukking en onderdrukten die er heel langzaamaan achterkomt dat de kleinst mogelijke minderheid die onderdrukt kan worden het individu is, maar de gemeenschap en het collectivistische van een gemeenschap niet los kan laten. Dat is het hele probleem.
www.youtube.com/watch?v=zbDggKqt3KA

Stormageddon | 04-08-18 | 14:43

@Schoorsteenveger: geeft toch een hele nieuwe lading aan "de Slinger van Foucault".

Graaisnaaiert | 04-08-18 | 16:25

Muxje | 04-08-18 | 14:36
Haha jaaaa precies dat!

2tribes | 05-08-18 | 10:30
▼ 1 antwoord verborgen

Veel plezier, maar ik hoef het niet te zien.

gato | 04-08-18 | 14:07 | 1

Nee, u kijkt lekker naar uw koude pilsje en de wereld zal aan uw aars roesten. Dat mag, ook dat is vrijheid.

Potige smurf (bromsmurf haat de Pride en is met vakansie)

Bromsmurf | 04-08-18 | 14:19
-weggejorist-
Standvastig | 04-08-18 | 14:07 | 3
-weggejorist-
roy3573 | 04-08-18 | 14:07 | 1

Naast de glitterboten sponsort k-jelly de glibberboot

Hemmenaar7 | 04-08-18 | 13:59

Geinig die politieboot. Zie voornamelijke Turkse en Marrokkaanse agenten. Diversiteit en integratie geslaagd!

Ernstige Zaken | 04-08-18 | 13:57 | 1

Wat vindt de Imam daarvan?

Rest In Privacy | 04-08-18 | 14:04

Laten de homo's eerst eens leren elkaar te accepteren. Zoveel haat & nijd onderling. Vriendschappen zijn schaars in de LHBQ gemeenschap.

Canalcruiser | 04-08-18 | 13:57 | 2

U bent duidelijk geen lid van de gemeenschap, want uw argument raakt kant nog wal.

Potige smurf (bromsmurf haat de Pride en is met vakansie)

Bromsmurf | 04-08-18 | 14:21

de meeste flikkers hebben een afkeer van andere flikkers, is een gegeven.

Canalcruiser | 04-08-18 | 18:17

Mooi dat dit kan. Graag morgen twee homo's met keppeltjes op door de bekende wijken laten lopen. Dan wordt de parallelle samenleving binnen 15 minuten heel duidelijk.

Graaier | 04-08-18 | 13:56 | 2

Zag gisteren vier Israëlische gays met keppeltje lopen. Alle vier formaatje kleerkast. Denk niet dat er scooterklootzakjes zijn die deze boys durven aanvallen.

Ruud Hazes56616330 | 04-08-18 | 14:10

Nee joh, dan komt de waarheid boven, doen ze niet zo graag aan in NL....

Wienerschnitzel mit | 04-08-18 | 14:11

Op een statief a.u.b. i.p.v. een bibberende zenuwleiër.

HogeNood | 04-08-18 | 13:56

Ze kunnen gelukkig niet snel door een verward persoon met een laag bloedsuikergehalte plathartstikkedeaudkapot gemaakt worden in hun boten.

Theo-Pim-Riv | 04-08-18 | 13:55

"Ellie Lust op patrouille" op een heumeu schuit.

Wienerschnitzel mit | 04-08-18 | 13:55 | 3

Er is bij vrouwen die naar een herenkapper gaan weinig tot geen sprake van lust. Lesbische seks is echt alleen maar leuk om naar te kijken in pornofilms waar je kunt zien dat het om vrouwen gaat.

Linkse allergie | 04-08-18 | 14:00

Meneer lust heeft inderdaad een pittige korte coup.

HoerieHarry | 04-08-18 | 14:02

Ellie schaart van onder en boven ja.

Graaisnaaiert | 04-08-18 | 16:23

Zou Femke ook wel eens keihard in d'r reet geneukt zijn zoals 99,9 % van de gay bootjes bemanning?

King of the Oneliner | 04-08-18 | 13:54 | 4

Nee, maar de Amsterdammers wel met dank aan haar chronische wegkijkmodus.

Linkse allergie | 04-08-18 | 13:57

Vast wel, anders kan ze niet goed meevoelen.

HogeNood | 04-08-18 | 13:57

Ze heeft er nog kaakklem van.

Theo-Pim-Riv | 04-08-18 | 14:02
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Linkse allergie | 04-08-18 | 13:54

Oh jottem. Met miljoenen hetero’s tegelijk op de kade homo’s wijzen en aapjes kijken op AT5. Met die NOS nicht en Ellie Lust. Hoera.
En die homo’s maar hun best doen: “kijk ons eens heel erg anders zijn!”. Ik vind het allemaal prima hoor, maar inclusief willen zijn door heel erg exclusief te doen gaat er bij mij niet erg in.

Stormageddon | 04-08-18 | 13:54 | 7

@Bromsmurf | 04-08-18 | 14:22
Dan begrijp je het niet. De “maar” is geen nuancering of negatie van het eerste punt dat ik het prima vind. Wat er bij mij niet ingaat is de wens en de ideologie van gelijkheid, van inclusiviteit en normaal gevonden willen worden door je zo abnormaal mogelijk te gedragen en zo exclusief mogelijk je identiteit afkaderen. De uiting (die ik prima vind) is tegengesteld aan de ideologische doelstelling (die ik dus niet onderschrijf, die ik zowel ideologisch en filosofisch nogal problematisch vind). Ik verafschuw die doelstelling. De uiting, het gedrag en de geaardheid kan me hoegenaamd niks schelen.

Ik haat de pride helemaal niet. Niet meer dan andere massa-feestjes. Als mensen in grote massa’s de straat of gracht op willen, of een veldje in Landgraaff of Lichtenvoorde of Zeewolde: ze gaan hun goddelijke gang maar. Mij niet gezien, ik sta er niet graag tussen, maar als mensen dat willen: prima.

Stormageddon | 04-08-18 | 15:01

Stormageddon | 04-08-18 | 15:01

De boodschap die u niet begrijpt is dat juist deze uiting van extravagantie (hoewel, heeft u alle 80 boten met elkaar vergeleken?) juist aantoont dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn. Wil je binnen achter de geraniums zitten dan is dat prima, wil je als drag op de Vodafone/ING/Groenlinks/Greenpeace boot staan dan mag dat ook.

De boodschap is niet 'inclusief willen zijn' maar 'jezelf kunnen zijn'. En dat mag van u blijkbaar niet, want u neemt daar aanstoot aan.

Potige smurf (bromsmurf haat de Pride en is met vakansie)

Bromsmurf | 04-08-18 | 15:10

Nee, de boodschap is niet jezelf zijn. Niemand is zichzelf op de gracht, maar speelt een rol. Ze doen allemaal heel erg hin best om zo min mogelijk zichzelf te zijn. Zo buitennissig mogelijk als statement, met als doel: “accepteer mij in de inclusieve samenleving!”
Ik neem er geen aanstoot aan, ik geloof niet in een inclusieve samenleving waarin in iedereen gelijk is. Dat eindigt namelijk in gulags en Noord-Koreaanse werkkampen.
Je snapt het nog steeds niet. Geeft niks. Ook homo’s hebben het recht om heel erg dom te zijn. Maar daarom hoef ik ze nog niet serieus te nemen. (Pun intended).

Stormageddon | 04-08-18 | 15:35
▼ 4 antwoorden verborgen

wanneer komt de Denk boot?

Padre Grassi | 04-08-18 | 13:50 | 1

Dracula in lederen outfit?

Ommezwaai | 04-08-18 | 13:55

Dappere witte mannen, vrouwen en dingen op bootjes die in het hol van de leeuw vanaf de kant worden uitgekafferd door blanke mensen. Respect.

RickTheDick | 04-08-18 | 13:48
-weggejorist-
962ZyAd6nu82n79A | 04-08-18 | 13:47

Ach ja. Nu voor één dag "The Gay Capital of the World" en de rest van het jaar een stad waar de bestuurders en overheid bang zijn voor het geïmporteerde Moslimvolk binnen de stadsgrenzen.

Heiner | 04-08-18 | 13:47 | 1

Dit en je wilt als normaal geaccepteerd worden en ga je in een leren lapje met een hondenriem en een veer in je reet met tig op een boot door strontgrachten varen.

Theo-Pim-Riv | 04-08-18 | 14:00

Dat gaat lekker broeien en jeuken in je lederen tanga.
Geil!

HoerieHarry | 04-08-18 | 13:46

Toch zou dit een soort kortsluiting moeten veroorzaken bij mensen die homo's haten omdat mag niet van de schepper.
Je doet niet gay omdat je hetero bent en gay doet, maar omdat je gay bent. Dus ook zo geschapen. Door de schepper. En tegelijk staat in het het boek met de goddelijke waarheid dat het niet ok is. Nu vragen die mensen zich bij gebrek aan verlichtingsdenken niet af hoe ze weten dat het boek de goddelijke waarheid is, maar het wijst maar naar 1 ding: het kan niet 100% de goddelijke waarheid zijn. Oei.

kloopindeslootjijook | 04-08-18 | 13:45

the 80 's . ik ben lesbies, neukon ? , okee.

newray | 04-08-18 | 13:44 | 4

Moest dat nou weer? Je kan meisjes ook ontmaagden op een manier dat ze wel hetro blijven.

Botte Hork | 04-08-18 | 15:00

Wat me gelijk op een idee brengt! Nog maagden hier?

Botte Hork | 04-08-18 | 15:06

Ja, anaalmaagd hier. En wil dat graag nog even blijven...

Graaisnaaiert | 04-08-18 | 16:22
▼ 1 antwoord verborgen

Dus 1 dag in het jaar mogen homo's zijn wie ze willen. De overige 364 dagen moeten ze vrezen voormoslimgeweld.

Oepsie1234 | 04-08-18 | 13:44 | 1

voormoslimgeweld, is dat code voor voorbinddildo?

Padre Grassi | 04-08-18 | 13:47

Flikker op

Perebek | 04-08-18 | 13:43

Totaal overgenomen door het Deugvolk. En daarbij allemaal bedrijven die o zo tolerant op hun bootjes alleen maar hun merknaam aan het verkopen zijn.

2voor12 | 04-08-18 | 13:42

Gaat dit echt de acceptatie van homo’s vergroten?
Begrijp mij goed als zij halfnaakt op een boot hun homo zijn willen vieren prima.
Ik denk zelf dat homo haat harder aangepakt moet worden
Het is van de zotte dat er angst is anno 2018

Jacktheflipper | 04-08-18 | 13:42

Wat ik vreemd vind, is dat niets meer pervers mag worden genoemd.

BrabantsVerzet | 04-08-18 | 13:42 | 4

.. als echte man met een echte vrouw bedoel ik ..

ChatBot | 04-08-18 | 13:49

mmmmmm sorry maar hoe noem je dan 48 jaar gelukkig getrouwd?

Theo-Pim-Riv | 04-08-18 | 13:53

U mag alles pervers vinden wat u wil. Ik vind u ook pervers. Happy pride!

Potige smurf (bromsmurf haat de Pride en is met vakansie)

Bromsmurf | 04-08-18 | 14:24
▼ 1 antwoord verborgen

Waar blijft de stoomboot van de sinterklaas met gay-pieten?
Oh nee dat mag niet meer.
Regenboog-veeg pieten dan.
Wel een idee voor het volgende Sinterklaas-journaal. 5% van de Pieten zal tenslotte gay zijn. Die mogen we ook niet discrimineren.

kloopindeslootjijook | 04-08-18 | 13:35 | 2

Nog een idee,
een Swaztika, voor Witte mensen
een gele ster, voor Joodse mensen
een bruine ster, voor Homoseksuele mensen
een AK-47, voor Mocro mensen
een nummer 69 met sambal bij, voor Chinese mensen
een Denk, voor Turkse mensen,
een Tentenkampplaatje, voor vluchtelingenimmigranten,
een Dikke lul 3bierplaatje, voor Linksche deugmenschen
en
een Kroontje voor de rest.

Slurfje | 04-08-18 | 13:47

@Slurfje zullen we het kroontje uitsluitend voor de betalende reaguurder houden?

Rest In Privacy | 04-08-18 | 14:07

Dat het in Amsterdam niet meer de gay pride mag heten en het het feestje is zogenaamd van 'vieren wie je bent' is al een afzwakking van het thema. Met de komst van de islam worden homo's en Joden weer vaker bedreigd en met geweld geconfronteerd. Kun je van die dag wel weer het carnaval van de liefde maken maar gay-pride was toch wat duidelijker, oorspronkelijker en harder nodig.

Ik moet wel eerlijk zeggen. Dat ik kotsbeu van al dat homo en gender gedoe wordt. Iedereen moet lekker doen wat ie wil. Zowel met religie en seks en vreten. Maar doe het lekker in je eigen woonkamer, keuken of slaapkamer. Mag je van mij ook nog neuken in de keuken en koken in de slaapkamer. Go your gang. Maar Laat Mij Met Rust. Advertentie hier, tv-programma daar, homo hier, pikloze daar, dit is zielig, dat is racistisch, benoemen is ziek, genderneuktraal is de norm. Manmanman, (Onee, Mensmensmens, onee, dat is weer racistisch naar de beesten. Levendwezenlevendwezenlevendwezen nog-an-toe..) Als blank of hetero ben je tegenwoordig een verboden en bijna een bedreigde diersoort. Als blanke hetero helemaal, dan moet je naar de psycholoog en de politie en wordt je kop kaal geschoren, al is het maar symbolisch in de deuglandmedia.. want dat kan echt niet meer heh... blank en hetero, zo heeft god het niet bedoeld. O, die bestaat niet...

En nu ga ik even zeiken... maar waar? Ik ben namelijk een invalide negroïde homoseksuele omgebouwde vrouw met een penis en lesbische neigingen met een fetish voor lantarenpalen waarvan het licht brandt.. En ondanks mijn socialmedia campagne heb ik nog geen eigen toilet. Nou heb ik ook een zwart leren pakje aan en een hondenriem om maar toch mag ik niet op straat poepen. Waar moet dat heen met Nederland...!!!!!

Premier Trutte | 04-08-18 | 13:34 | 4

PT het valt me nu pas op dat er geen gay meer staat

Jacktheflipper | 04-08-18 | 13:44

hahaha

HoerieHarry | 04-08-18 | 13:51

Gefeliciteerd, met uw "maar" heeft u zojuist uw hele "iedereen moet lekker doen wat ie wil" volkomen ongeloofwaardig gemaakt. Best knap...

Potige smurf (bromsmurf haat de Pride en is met vakansie)

Bromsmurf | 04-08-18 | 14:25
▼ 1 antwoord verborgen

Sex en religie, doe je maar lekker thuis met de gordijnen dicht.

ChatBot | 04-08-18 | 13:34 | 1

religie wel...

lovekila | 04-08-18 | 16:15

Als je als land eenmaal per jaar een LGHBQTI-pride organiseert waarop homo's hand in hand kunnen lopen, dan heb je Deugpiek bereikt. Dan maakt het niet meer uit hoeveel homo's of potten er de rest van het jaar in elkaar geramd worden, hoeveel jihadisten je binnenhaalt of hoeveel terroristen je een safe haven biedt, of wat dan ook. Dan deug je gewoon. Klaar.
Dansend en zingend naar de afgrond. Veel plezier ermee.

obominotie | 04-08-18 | 13:33

Is er ook een moslim-heaumeauboot ?

Gemeen Mosje | 04-08-18 | 13:33 | 3

Ik zag op AT5 dat er dit jaar geen geld voor een Marokkaanse boot was (maar wel een ander evenement) en dacht dat er een Iraanse boot is. En Turken hebben natuurlijk al hun olieworstelen.

Simon_GS | 04-08-18 | 13:40

Nee, Tofik kon vandaag niet...

eerstneukendanpraten | 04-08-18 | 13:44

Ja, een klein opblaasbootje met die maffe groen links (?) heumeu tofik dibi, ergens helemaal achteraan. Hij moet wel zelf roeien.

Wienerschnitzel mit | 04-08-18 | 13:47

Laten ze weer een tientallen boten vol lokhomo’s door de grachten varen zijn er weer eens geen potenrammers en Marokkanen in de buurt.
Misschien hadden ze de lokhomo’s keppeltjes op moeten doen.

Osdorpertje | 04-08-18 | 13:32 | 1

"Lokhomo's".... pijpen krullen, keppeltje, bordje om de nek, "PVV" erop.... geheid hapt er wel een mocreu binnen 20 sec.....

Wienerschnitzel mit | 04-08-18 | 13:49

Ik ga daar (nog) niet naar toe... GroenLinks moet eerst zorgen dat de route van de botenparade helemaal rookvrij wordt.
Zowel op de boten als op straat moet er niet gerookt worden.
In Rotterdam zijn ze daar nu mee bezig - dus moet dit in Amsterdam ook gaan lukken.

sociaal_econoom | 04-08-18 | 13:30 | 7

@express
Dankjewel hoor, de artsen hebben me in Maart nog een half jaar te leven voorspeld, maar ik heb eind Juli mijn Medisch Oncologe versteld doen staan: zonder hun Totale Exenteratie en zonder hun Chemokuren en zonder hun morfine, ik heb alles eigenwijs afgeslagen, kwam ik fit als een hoentje op controle: pas over 8 weken terugkomen!
Ik zeg maar niet dat ik aan de kleine doses Graviolabladthee zit, voor het immuunsysteem en tegen oa huidkanker en daar valt baarmoederhalskanker ook onder. Tot nu toe, sinds ik dat gebruik, vanaf Mei gaat het beter veel dan verwacht! De geest doet ook veel, ik doe veel op mijn mentale instelling: gewoon doordenderen, uitrusten kan in de urn! ;-)))

kleurdoosje | 04-08-18 | 16:37

@lovekilla
Als er ook al niet meer gepijpt mag worden dan zijn we de sigaar!

kleurdoosje | 04-08-18 | 16:42

Sterkte kleurdoosje!

Rest In Privacy | 04-08-18 | 16:50
▼ 4 antwoorden verborgen

Mensen met een bootje, ik vind het zulks raar volk. Ooit kwam er een bootje in Scheveningen aan, man beweerde koning te zijn, we betalen daar eeuwen later en vele generaties verder nog steeds miljoenen per jaar aan deze familie. Asielzoeker komen met een bootje en worden als een koning behandeld. Dan de gay parade, mensen die denken dat ze allemaal de queen van de dag zijn en weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen om op te vallen en hebben dan weer moeite met hertro's, want hun feestje, hun wereld. www.telegraaf.nl/video/2389711/wat-mo...
Mensen met een bootje.....*zucht*

toetanchamon | 04-08-18 | 13:27

In de beginjaren was de pride een feest om te vieren dat je hier in Nederland en in Amsterdam in het bijzonder jezelf kon zijn. Zonder angst.
Mijn homovrienden (volgens mij heb ik er zoveel omdat het me echt geen reet interesseert wat iemand in z'n bed doet) zijn geen glitter-, zwaai-, of relnichten en hebben inmiddels zelf niks meer met deze dag. Wel voelen ze zich op elke nieuwe gewone dag minder veilig. En terecht.
Daarom vind ik die botenparade nu een trieste vertoning.

Poesmobiel | 04-08-18 | 13:26 | 4

"Wel voelen ze zich op elke nieuwe gewone dag minder veilig. "
.
Een trieste constatering.

Graaisnaaiert | 04-08-18 | 16:19

De Gay Pride begint bijna op een provocatie te lijken.
Maar dat zou insinueren dat de gay community uit is op een conflict.
Niets is minder waar! Dat conflict komt van een heel andere community. >:-(

keestelpro | 04-08-18 | 16:42

al die carnavals homo's zullen wel links geaard zijn...
eindelijk een paar dagen in het jaar dat ze de islam mogen uitdagen..

Rene046 | 04-08-18 | 23:07
▼ 1 antwoord verborgen

Ik mis toch wel een beetje een "halal" boot, met joelende baardmannen, en hoofddoek vrouwtjes. Die noemen zichzelf toch ook "nL'er? (proest).... raar dat ik ze dan nu niet zie..... ook niet echt langs de kant. Of leven ze toch een beetje in "hun" eigen samenleving binnen de onze? Het zal toch niet?...

Wienerschnitzel mit | 04-08-18 | 13:22 | 2

Die zijn nu op de hockeyclub of in de opera.

Rest In Privacy | 04-08-18 | 13:24

de 'onze' maatschappij is van origine katholiek, protestant, joods, gereformeerd, hervormd en atheïstisch. Die hebben binnen 'onze' maatschappij regels afgesproken en vervolgens (in enige vrede) naast elkaar geleefd (2 geloven op een kussen, daar sluipt de duivel tussen zeg maar). moslims leven niet binnen die maatschappij, die plaatsen zich er naast (eigenlijk boven), want beter dan die kuffars. Het gaat al lang niet meer om de inschikkelijkheid of het aanpassingsvermogen van al die andere geloven (en/of culturen) in Nederland, dat is allemaal wel geregeld ondertussen.

lovekila | 04-08-18 | 16:12

Het heeft er eigenlijk niets mee te maken, maar in de geachten komt toch altijd Fortuyn even voorbij. Het zal niet zijn stijl zijn geweest, maar wel een onderdeel van de moderniteit, dat dit hier kan.

kloopindeslootjijook | 04-08-18 | 13:21

De bus met zakkenrollers is zeker gisteren al aangekomen?

kloopindeslootjijook | 04-08-18 | 13:19 | 2

Die staan nu op de boten met een hondeketting om. Of bedoelde je andere zakkenrollers?

JanvandeBiertent | 04-08-18 | 13:32

JanvandeBiertent | 04-08-18 | 13:32
Die anderen. Maar nu je het zegt, om niet op te vallen, zullen ze hu dresscode wel een beetje moeten aanpassen.
Er was toch zo'n man die een soort magic eye had voor zakkenrollers?

kloopindeslootjijook | 04-08-18 | 13:38

Volgend jaar een Pride door het andere deel van Amsterdam. Slotermeer, Osdorp noem maar op. Kijken of het dan ook zo gezellig blijft.

osolemio | 04-08-18 | 13:18 | 2

Op zich een goed idee want je moet in Amsterdam overal homo kunnen zijn ten slotte.

Rest In Privacy | 04-08-18 | 13:20

Al die gasten met verwijfde kapsels, stijlloze bling, en handtasjes moeten dat toch kunnen waarderen? Oh nee, wacht: ze lijden meestal aan aquafobie want nooit geleerd om te zwemmen in de woestijn.

OverdaanDerOnderheid | 04-08-18 | 13:39

Omdat exhibitionisme een synoniem van vrijheid is (kennelijk)

JamesMurphy | 04-08-18 | 13:14 | 3

Ik dacht dat dit een retorische vraag is maar je stelt hem echt begrijp ik. Je ziet dergelijke optredens zich wel in reli-inteeltgemeenten, middeleeuwse baardwijken -of erger- voltrekken?

Bij uitstek voor en door de vrijheid, James. Mooi vind ik het niet, maar wel mooi dat het kan.

Overnijd | 04-08-18 | 13:22

@Overnijd Van mij mag het, wie ben ik om hier iets van te vinden. Vraag me alleen af of het een homo/lesbo (waar dan ook in NL), die twijfelt om uit de kast te komen, helpt als Henkie uit de Reguliersdwars in zijn tanga onder luid gejoel over de gracht gaat varen.

JamesMurphy | 04-08-18 | 14:01

@James nee, helpt idd geen flikker aan de echte onderliggende situatie.

Die botenexpo is een gedurfd theaterstukje van linksgnuivende blanken zodat ze elkaar op joviaal de rug kunnen slaan hoe goed ze wel niet zijn voor de wereld.

Na vandaag loopt de homoseksuele medemens gewoon weer dezelfde risico's in het gelukig proberen te worden in een leven waar ze - uiteindelijk - niet zelf voor kiezen. Die verdomde fetisjistische focus van reli's op wie met wie neukt. Wat een dissonant voor deze wereld toch.

Want morgen bouwen we vrolijk verder aan de dystopie van de onrede.

Overnijd | 04-08-18 | 14:22

Als al die LGHBQITJMFG figuren (of hoe het tegenwoordig ineens heet) nou eens eerlijk zeggen uit welke hoek de agressie etc. vooral komt....90% kun ke op konto van moszlim schrijven, maar dat zegt niemand. Veel plezier verder in Nederland.

Wienerschnitzel mit | 04-08-18 | 13:14 | 1

Mijn idee ook, zolang flikkers staan te dansen als het gaat om het dood bedreigen van Geert Wilders, denk aan Paul de Leeuw. Zoeken ze het maar lekker zelf uit als het mis gaat.

Bennie Boos | 04-08-18 | 13:53

Rainbow flags everywhere for #AmsterdamPride, but most of my friends (including myself) are TOO AFRAID of walking hand in hand through the city on regular days. Too dangerous after many attacks on LGBTQI.

Wen er maar aan. Zolang Islam, Mocro's nog steeds omarmd worden als zijnde de religi van de vrede evenals lieve mensen die onze empathy verdienen zullen ze hun territorium blijven uitbreiden en jullie manier van leven onmogelijk maken.

Maar wees gerustgesteld ... iedere 4 Mei staat de Gutmensch op De dam met de ' Nie Wieder ' blik op het vrome gelaat.


Ervaringsdeskundige | 04-08-18 | 13:14 | 4

Ik moet toegeven, dat wat je dan ook uitkraamt, het in het Engels of Duits nog iets lijkt........

Tilburgse bluf | 04-08-18 | 13:22

De laatste 20-25 jaar heb je nix meer te zoeken in dat amsterdam... es ist ganz wieder!

lovekila | 04-08-18 | 15:59

Laat die gasten 1 keer per jaar, voor de rest van het jaar moeten ze weer doodsbang zijn voor de geimporteerde schatjes die met tuinscharen rondlopen.

En ja heb gezellig op tv zitten kijken al ben ik dan 73 en moeder van een lesbische dochter die al 10 jaar een vaste vriendin heeft en in Amsterdam woont en niet is gaan kijken maar op

vakantie ging.

roodborstje1 | 04-08-18 | 17:11
▼ 1 antwoord verborgen

Vermakelijk om politici op die boten te zien die er duidelijk geen reet aan vinden en een beetje ongemakkelijk staan te huppen maar toch meedoen onder het motto: kijk mij eens deugen en we staan achter jullie hoor.
En morgen kunnen man/man of vrouw/vrouw nog steeds niet door die lieve ,fijne ,tolerante stad hand in hand lopen.

Yperiet | 04-08-18 | 13:13 | 3

Degenen die op basis van principiële overtuiging bedenkingen tegen homosexuele praxis hebben worden als idioten behandeld en de acceptatie door de strot geramd. De islamisten mogen geweld gebruiken en worden buiten schot gehouden. Lekker dan.

Eppo | 04-08-18 | 13:28

Allebei bingo!

J-van-de-Bontekoe | 04-08-18 | 15:32

Net als het antwoord op de vraag: "is dit normaal"...

lovekila | 04-08-18 | 16:00

Ach die ene dag in het jaar dat de homo mens niet in elkaar word gemept door de islam.La gaan.

komtdatschot | 04-08-18 | 13:11

Een optocht van genderverwarden. Ach ja hun feestje. Alleen vervelend dat ze nogal opdringerig zijn met hun LHGBBQ activisme jegens de heteroseksuele wereld van de gewone mensen.

keestelpro | 04-08-18 | 13:09 | 3

keestelpro | 04-08-18 | 13:09 |
Gaan we discrimineren, "activisme jegens de heteroseksuele wereld van de gewone mensen"
Alsof er aan die darmtoeristen wat mankeert.

botbot | 04-08-18 | 13:17

Dat opdringerige is iets van de laatste jaren. De gemiddelde afkeer gaat gewoon om het feit dat die hele LHGBBQ er zo te koop mee loopt. Bedoel prima hoor als het hand in hand over straat gaat of ergens op een hoek gaat staan kopkluiven.
Maar als ik ergens een wegtrekker van krijg is het wel die overdreven geacteerde vrouwelijkheid.

normanius | 04-08-18 | 13:33

Hetero = gewoon LHGBZYX = anders.
Niks discriminazi.

keestelpro | 04-08-18 | 13:57

Ja mensen, voor de buhne, een gayparade en gayweekend. Kijk ons eens. Nadat the clock strokes 00.00 u on sunday, de gays will be hunted down, door moslimaanhangers. En daar doen we dan weer helemaal niets aan. Dat is Nederland, anno 2018. Hypocrieter kunnen we het niet maken.

De Evangelist | 04-08-18 | 13:09 | 1

"Doen of er niets aan de hand is" heet dat....

Wienerschnitzel mit | 04-08-18 | 13:17

Zo jaren 90 dit.

Cor Netto | 04-08-18 | 13:07

Kijk eens Al die leuke moslima's plezier hebben op de Kade...

Mark_D_NL | 04-08-18 | 13:07

Shithole Amsterdam. Veel paupers en rare gasten.

Pislinq | 04-08-18 | 13:06 | 3

Ik ondersteun deze mening. Kom er elke dag. Mentaliteit spoort niet.

Overnijd | 04-08-18 | 13:19

Sodom en Gomorra.

Leffe Blonde | 04-08-18 | 16:03

Soa en Gonorroe.

LiniaalRectaal | 04-08-18 | 17:50

Mag ik u eens vragen, loopt u ook met uw sexuele geaardheid te koop. Zomaar in de buurtsuper of in de bus. Deze schunnige vertoning in de wateren van 020 is om u elk jaar er weer aan te herinneren, kijk eens, zwaai eens want wij worden gediscrimineerd.
En de ware bedreiging, islam, die noemen we niet.

Memek | 04-08-18 | 13:04 | 2

Ok zwaai vaak voor het koelvak in de super. Broek op enkele en ff afkoelen, heerlijk. Maar mijn geaardheid, nee daar koop ik niet mee te koop.

MarcS | 04-08-18 | 14:50

@Memek,
Ja ik wel, vooral in de supermarkt en in mijn auto ook,
Maar het valt niemand op, want ik ben een A,
in het rijtje van LGBHTQIA+
van: A-seksual ;-)
Doe wel aan orale sex: uitsluitend over sex praten.

kleurdoosje | 04-08-18 | 20:44

Zie ik daar een Moslim boot!

Mark_D_NL | 04-08-18 | 13:04 | 1

Opblaasbaar?

kleurdoosje | 04-08-18 | 15:02

Wat ze hiermee willen bereiken is van Oef een raadsel. Desinteresse en afkeer bij de gewone man wellicht. Die heeft hier echt geen boodschap aan.

van Oeffelen | 04-08-18 | 13:03 | 1

Wat men wil bereiken.... is zoiets van..
Kijk ons regering wat we lief zijn voor homo's op deze dag, en daarna er gewoon weer schijt aan hebben.. tot weer eens 1 van deze gasten zich meld via de media.. en men wel weer even wat ervan moet zeggen...

Rene046 | 04-08-18 | 22:50

Wat een deugvolk ... pfff

Het Licht | 04-08-18 | 13:03

De Lust vergaat me om naar die potenboten te kijken.
Behalve de usual suspects zoals de politieke partijen, multinationals, BN'ers, politie en brandweer zullen tante Mien en ome Henk uit Ootmarsum vast verblijd worden aan de kade met bootjes vol uitzinnige transgender Syriërs, dampende Afrikaanse dobbernichten en Afghaanse boerka-bisexuelen.

leo de pejo | 04-08-18 | 13:03 | 1

Er zal ook door Femke een apart vak zijn gepland van waaruit Bergmanniaanse scooterjeugd vrolijk stenen mag gooien naar geselecteerde voorbijvarende boten. Je moet nou eenmaal willen verbinden. Uiteraard zal eenieder die dit wil verhinderen fluks worden opgepakt, afgevoerd en in de cel worden gedonderd wegens verstoring van de openbare orde.

Schoorsteenveger | 04-08-18 | 13:08

Vinden het maar aanstellerij. Amsterdam mag wel een toontje lager zingen, heb gehoord dat je in notabene Istanboel het als e-nummer beter hebt. Lach me dood als die e-nummers een keer Amsterdam boycotten omdat ze het zat zijn dst ze niet gewoon met rust worden gelaten

Bokito ergo sum | 04-08-18 | 13:02 | 3

*vinden het

Bokito ergo sum | 04-08-18 | 13:02

Gottegot vind, haat autocorrected

Bokito ergo sum | 04-08-18 | 13:03

Ja, gelijk heb je.

Overnijd | 04-08-18 | 13:26

Hoe ziet de heterovlag eruit?

Leptob | 04-08-18 | 13:01 | 4

Oranje Blanje Bleu

leo de pejo | 04-08-18 | 13:06

Één keer per maand rood helaas.

keestelpro | 04-08-18 | 13:11

De hetero hashtag voor vandaag is #heteroo.
(Overigens voor de homo's: vanaf morgen weer gewoon 364 dagen de kast in...)

Aristotalloss | 04-08-18 | 15:34
▼ 1 antwoord verborgen

Waar blijft de integratie? Ik zie alleen maar blank/wit.
*poly-nederlandschap zakboekje pakken doet

Het Licht | 04-08-18 | 13:01 | 1

Ja........................ weinig joelende hoofddoekjes en jurken langs de kant. Je weet wel "die andere" zgn. "Nederlanders" met hun eigen maatschappij in de onze.....

Wienerschnitzel mit | 04-08-18 | 13:19

"Nederlandse nepvrijheid en krankzinnigheid"

kapotte_stofzuiger | 04-08-18 | 12:59 | 2

Voor de bühne. Het is eigenlijk een soort gedurfd theaterstuk. Morgen worden ze gewoon weer weggesist bij elke publieke aanraking.

Overnijd | 04-08-18 | 13:32

Dat is het sneue ja, morgen weer de grauwe realiteit van homogeweld.

Graaisnaaiert | 04-08-18 | 16:16

Een feestje voor homo’s in de Amsterdamse openbare riolen is prima. Het hoeft geen sodom en gomorra van publieke ranzigheid te worden. Dat geldt overigens ook voor heteroseksuele feestjes in het openbaar. Heeft natuurlijk niks met preutsheid en truttigheid te maken, maar alles met fatsoen en beschaving.

kempenaer | 04-08-18 | 12:59

Ze doen maar. Als er maar geen belastingcenten naar toe gaan.

Bauchschmertzen | 04-08-18 | 12:58 | 2

Droom verder.

Pislinq | 04-08-18 | 13:02

@pislinq. Waarom maak je me wakker? Ik sliep net zo lekker.

Bauchschmertzen | 04-08-18 | 13:20

Laten we hopen dt ervandaag geen verwarde mannen of gematigde rebellen in Amsterdam Los lopen.

Mark_D_NL | 04-08-18 | 12:58

doet de boot van sinterklaas ook mee ?

newray | 04-08-18 | 12:57 | 2

De boot misschien wel, maar dan wel nadat de Sint overboord is geflikkerd.

Schoorsteenveger | 04-08-18 | 13:00
-weggejorist-
De musso linie | 04-08-18 | 14:14

Even voor de linkse media: buiten de Prinsengracht merk je niets van de Canal Pride, dus heel amsterdam maakt zich niet op.

Wolkbreuk | 04-08-18 | 12:57 | 1

Buiten die gordel heeft de moskee te vele invloed op het (nieuwe) plebs

lovekila | 04-08-18 | 15:54

Ellie Lust, mijn hemel.... Ik zie alleen maar "woordvoerder", niet echt een levend mens, maar pose.

Schoorsteenveger | 04-08-18 | 12:57 | 4

kneuterzak | 04-08-18 | 13:42 |
Ja, dat is haar lust en haar leven. Meent ook mij toe te moeten spreken als een blinde, dove vooringenomen, homofobe, intolerante, rigide, niks begrijpende en bevooroordeelde ouwe lul die nodig eens bijgeveegd moet worden.

Schoorsteenveger | 04-08-18 | 13:47
-weggejorist-
De musso linie | 04-08-18 | 14:08
-weggejorist-
Bromsmurf | 04-08-18 | 14:29
▼ 1 antwoord verborgen

Wat eem overbodige onzin. Van Oef gaat zo een fris bergmeer in.

van Oeffelen | 04-08-18 | 12:56 | 1

Pas je op voor de berghaaien

Tobi | 04-08-18 | 13:46

Zijn ze tweede geworden?

Rest In Privacy | 04-08-18 | 12:56

Beter ga je naar de tall ship race in Harlingen

Afrikanerhart | 04-08-18 | 12:56 | 1

Was ik gister. Veel te druk en te warm.

HoerieHarry | 04-08-18 | 16:03

Vaart El Tahweed ook mee?

Nee zeker?

Ferdo76 | 04-08-18 | 12:56 | 1

die gaat er achter aan in een onderzeeër :D

lovekila | 04-08-18 | 15:52

Streampje naar legoland live?

NiCeY | 04-08-18 | 12:56

Aandachtshoeren. Is hier helemaal niet nodig.

DrumPiet | 04-08-18 | 12:55 | 18

Had je liever een bloemencorso?

kleurdoosje | 04-08-18 | 14:59

Mark_D_NL | 04-08-18 | 13:03
Is bovenstaande foto dan hoe jij denkt dat alle homo's zijn? Bij mij in de omgeving genoeg vrienden die dit relnichten noemen, die zelf toch echt 100% homo zijn, echter hier niet mee geïndentificeert willen worden. Pietje lult voor 99% uit zijn nek (mijn mening), hier heeft hij wel een puntje.

lovekila | 04-08-18 | 15:51

Inderdaad Drumpiet, homo emancipatie is goed maar je doet de zaak geen goed door als een roze zuurstok met strakke onderbroek je seksuele nood te etaleren. Homo, hetero, lesbo, bio, is mij werkelijk om t even want het maakt mij niet uit wat je in je slaapkamer doet. Maar ik vind die botenparade echt aanstellerij.

Bakkeleures | 04-08-18 | 17:03
▼ 15 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl