Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Islamitisch slachtoffer islamitische terrorist 020: 'Messentrekker Malek is wél terrorist'

Een van de slachtoffers ― ZELF OOK EEN MOSLIM KUN JE DAT GELOVEN WIJ AMPER MAAR HET IS ECHT ZO!!!!!!! ― van de bovenstaande Malek F. die op bevrijdingsdag drie mensen het ziekenhuis in Allah-akbarde SPREEKT. Of in ieder geval, bij monde van z'n advocaat Cem Polat. Zelf werd hij na acht messteken in o.a. zijn hoofd en nek in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, en wil anoniem blijven. Het gaat, vooral psychisch, niet heel goed met de arme jongen. "‘De impact is enorm geweest. Hij wordt ’s nachts geregeld schreeuwend wakker, dan kan de hele buurt hem horen. (...) Hij krijgt nu professionele hulp, maar de vraag is of en wanneer hij zijn leven weer enigszins kan oppakken.’" Maar hij heeft daar bovenop nog een wrok. De advocaat van zijn belager ziet namelijk "geen terroristisch motief" achter zijn daad. Daar denkt het slachtoffer echt anders over. "‘Hij vindt het onbegrijpelijk en voorbarig dat de advocaat dit zegt. De verdachte riep Allahu akbar terwijl hij op willekeurige mensen instak en toen de politie hem neerschoot. Alleen al dat soort leuzen vormen op zijn zachtst gezegd een aanwijzing voor terrorisme. Ook de verschijning van de man die dag en de anonieme melding die eerder over hem binnenkwam, sterken mijn cliënt in de gedachte dat er wel degelijk een terroristisch motief was.’" Zeggen wij niet hè, zegt een moslim dus waar!

Reaguursels

Inloggen

Moslimgroepen eisen ondersoek over islamofobie binnen de Tory partij in de UK. www.rt.com/uk/429002-jewish-groups-to...

Eisen, haha. Geef ze een vinger en ze nem je helhand.

Rest In Privacy | 08-06-18 | 08:21

020? Tuurlijk jongen. Dat moet Spartacus zijn. En ja hoor daar staat zijn naam onder het stuk. Ik wist het.

Het maakt je ook allemaal niet uit he? Hebben jullie daar geen eindredacteur ofzo joh? Stelletje prutsers ...

chris2005 | 07-06-18 | 23:40

Kunnen ze alleen het slachtoffer die nachtmerries heeft ook nog tot verwarde man verklaren? Oh nee, wacht...

Jan, Leiden | 07-06-18 | 23:35

En ondertussen doen ze hier in NL alle moeite om overal het stempel "verwarde man" op te meppen.
Niet in de gaten hebbende dat bij ieder stempel NL weer een plaatsje stijgt op de hitlist van IS.
Want hier zijn op papier nog geen aanslagen gepleegd, dus zal een of ander bomvestfetisjistje (...) ons maagdelijk land wel komen ontmaagden om vervolgens naar zijn maagd van 72 te gaan...

Disabeltje | 07-06-18 | 23:23

Off tipic maar check deze suikerspiegel boys vandaag in Tilburg. De foto incl gaytasjes zegt weer genoeg. 15 man en ze pakken er maar een op. Ze hebben schijt aan iedereen.

www.ad.nl/binnenland/groep-jongeren-t...

TilburgDeGekste | 07-06-18 | 23:11 | 1

Wanneer hier niet iets aan wordt gedaan loopt het helemaal nog eens op een dag compleet uit de hand vrees ik...

Jan, Leiden | 07-06-18 | 23:32

Verder is het een verwarde klungel,
met pijn en moeite 3 mensen neersteken is net an geen terroristische daad inderdaad.
Al zal verwarde muts meneer ISIS geïnspireerd zijn,
het is het allemaal net niet.

En dan die er omheen drentelende agenten, pfff

vander F | 07-06-18 | 21:46

Bizar,
staan met zo'n 6 agenten op 5 eter afstand wat in de lucht te knallen?
Die gast ligt zo goed als uitgeschakeld op straat maar effe een handboei d'r om is teveel moeite of zo?

Tenzij ze bang zijn voor een bomvestje, maar dan staan ze juist net iets te dichtbij.

Ziet er maar klungelig uit.

vander F | 07-06-18 | 21:30
-weggejorist en opgerot-
3xminder | 07-06-18 | 19:29

“Allah al akbhar!” betekent toch ook “help, geef me insuline” ?

Parel van het Zuiden | 07-06-18 | 19:21 | 1

Why? "for the glory of Satan" of course.

Is dit nog nieuws? | 07-06-18 | 21:26

Nu het toevallig een moslim is moet dat ineens groots in de krant en genereert het aandacht? Ik weet niet wat ik ervan denken moet. Is het nu zo dat de propagandamachine ons wil laten geloven dat moslims zich toch afkeren tegen aanslagplegers? I don't know.

BozePaarseMan | 07-06-18 | 16:53 | 1
-weggejorist-
pennestront | 07-06-18 | 18:50

Moslims zijn per definitie verward.
Allemaal, zonder uitzondering.
Is inherent aan deze imbeciele sekte.

BosrandDirk | 07-06-18 | 16:28 | 4

Mee eens, BosrandDirk. Ik zei hetzelfde al wat reag-uurtjes geleden. Bovendien, moslims kunnen en mogen niet voor zichzelf gedachten vormen wegens groepsdruk en de dreiging van geweld uit eigen gelederen. Als moslim ben je een gevangene van je een sekte. Dat past niet in een westers land. En er is volgens mij een juridische grond om sektes te verbieden in ons land. Misschien een idee voor onze politici om hier iets mee te doen; namelijk islam voortaan bestempelen als sekte?

witZebrazwart | 07-06-18 | 21:26

Kut. even opgezocht. In Nederland bestaan er geen wetten aangaande sektes, wij hebben namelijk ‘vrijheid van godsdienst’. Ons land gaat dus erg liberaal met krankzinnigen om en bekommert zich dus niet om het welzijn van hun oorspronkelijke bewoners. Reden temeer om niet links of kartel, wat u wilt, te stemmen, maar rechtgeaard Hollandsch, om ons land weer terug te krijgen. Nederlandersch, ook zij die wonen in gebieden van ons land waar de islamiërs niet zo'n probleem lijken te zijn, stem nou eens Nederlandsch. Dit middeleeuwse probleem moet stoppen!

witZebrazwart | 07-06-18 | 21:56

witZebrazwart | 07-06-18 | 21:56
Er kan altijd nog worden gewerkt aan de intrekking van erkenning tot godsdienst, ik ben al jaren van mening dat daar de sleutel tot uitsluiting van de islam ligt.

sockpuppet | 07-06-18 | 23:48
▼ 1 antwoord verborgen

De overheid importeert gevaar en we mogen ons er niet zelf tegen verdedigen. En de politie mag ons niet verdedigen van de politiek want daarnee bevestigen ze dat ze e.e.a. volledig verkeerd hebben ingeschat qua gevaar.

In duitsland en zweden zijn er al diverse dochters begraven vanwege die gevaarimport.

Brussel en de regeringen moeten we toch gewoon aansprakelijk kunnen stellen voor dit falen. Zijn er dag geen juristen die dit eens gaan onderzoeken ?

Tee Of Cup | 07-06-18 | 16:01

Het wachten is op de een of andere relidioot die beweert dat het allemaal de schuld van dit ene slachtoffer was. Die zat namelijk als moslim iets te drinken op een feestdag en dat kan je als goed gestoord syrisch islamofascist natuurlijk niet over je kant laten gaan.

zuiderduin | 07-06-18 | 15:47

Wel tekenend, een moslim die genoeg heeft van het moslimknuffelen. Respect.

Short | 07-06-18 | 15:40 | 1

Of omdat hij zowat gefileerd is, klinkt logisch hé !
Take care.

PopeyeKamper | 07-06-18 | 17:45

Ik begrijp niet dat er nog steeds gediscussieerd wordt over over deze zaak. De man heeft een drie-voudige poging tot moord gepleegd onder het uitblèren van de één of andere vloek. Natuurlijk is 't een terrorist, maar om dát aan de z.g. "rechters" duidelijk te maken, ja, dat duurt eventjes.
Ik denk dat die "terrorist zal worden berecht door "rechters" van het Gerechtshof te Arnhem, het z.g. Hof van Barmhartigheid, waarna hij, na een stevige reprimande, weer mag vertrekken.
Wát een landje is dit geworden !!!!!

oter | 07-06-18 | 15:14 | 1
-weggejorist-
pennestront | 07-06-18 | 18:43

En bovendien, als ze alle verwarde mannen nu eens lekker bezig hielden met een volkstuin, dan was dit nooit gebeurd.

MistaRazista | 07-06-18 | 14:32

Nederland aanslagvrij. Geweldig toch?
Intussen ben ik wel benieuwd na de statistieken.
Hoeveel verwarde of anderzijds behinderde mannen hebben
intussen geen politiek terroristische of religieus gemotiveerde aanslagen gepleegd, die er wel op leken?

MistaRazista | 07-06-18 | 14:27 | 1

HG doet wat het belooft!

Nelis SplitBloes | 07-06-18 | 14:51

het hele punt van alle moslism haten is dus hier in 1 klap duidelijk. Sommige moslims willen dus ook gewoon boodschappen doen zonder anderen om te leggen of een mes in hun strot te krijgen

menage | 07-06-18 | 14:24

Dacht dat het in 030 was

marrretje | 07-06-18 | 14:22 | 2

070

zuiderduin | 07-06-18 | 15:44

Bijna. 031

DebraCadabra | 07-06-18 | 17:19

Een verwarde terrorist. Een pleonasme of wat is het. Elke terrorist is een verwarde man, tenzij vrouw.

Beste_Landgenoten | 07-06-18 | 14:15

Al claimt de IS de aanslag zelf en gebeurt het door bebaarde moslimmannen met jihadistische strijdkreten op een christelijke kerk, joodse school of de GS-redactie... dan nog is het geen terroristische aanslag.
Protocol.
Zo is dat nu eenmaal afgesproken.

Rommelende Onderbuik | 07-06-18 | 14:08

In het Midden Oosten is iedereen opgefokt, zonder zelfkritiek en bizar. Dit omdat het medogenloze samenlevingen zijn. Dus een terrorist hier vrijspreken omdat hij verward zou zijn, is een vrijbrief voor alle criminele terroristische islamisten. Niet doen!

Rest In Privacy | 07-06-18 | 14:03

De overheid is gewoon met hem aan het fucken, zo van ''Nee hij is geen terrorist, hij is gewoon een sukkel''. Op deze manier heeft hij niet bereikt wat hij wilde misschien, maar het legt wel de lat hoger voor andere terroristen.

Papierversnipperaar | 07-06-18 | 14:01

Riepen de Moslim-vrienden nou "Kanker Joden" omdat hun geloofsgenoot iemand van het leven wilde beroven ? En, oja. De NOS wil dat wij tijdens het WK achter Marokko willen staan. Want daar spelen "Nederlanders" in. Tuurlijk. Dream-on.

Kamervraag | 07-06-18 | 13:56 | 1

Achter Marokko staan? Zijn ze nou helemaal bedonderd? De kweekvijver van de mocro-maffia steunen? De standaard cast van Opsporing Verzocht? Wij steunen België, ons broedervolk!

Nelis SplitBloes | 07-06-18 | 14:57

Dit verhaaltje doet het vast goed om een permanente verblijfsvergunning te krijgen.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 07-06-18 | 13:55

Heb dat filmpje nog eens bekeken. Wat een gekloot eigenlijk. Mafkees steekt mensen neer,mafkees roept Ali snackbar,3 dienders op een paar meter afstand en het lukt geen van hen hem in "het zwart" te raken.Oh wacht,dan wordt het nodeloos geweld natuurlijk,IZ, kilo's rapporten,etc.etc.Nu behandeling van de mafkees,geestelijke bijstand.... Ben blij dat ik weer weet waarom ik om 4.15 uur m'n nest uit moest. Om belastingen,premies,toeslagen en accijns op te hoesten zodat het arme gekkie weer opgelapt kan worden.

LoesjeP | 07-06-18 | 13:47 | 1

Richten blijkt moeilijk als er teveel gif in de tar zit.

Jezusaapje | 07-06-18 | 20:24

Dat moet 070 in de titel zijn lijkt me.

Flubber de Wups | 07-06-18 | 13:35

Haat en verwarring liggen dicht bij elkaar.
De man kan in zijn haat/verwarring een IS advies hebben opgevolgd. Je bent sowieso al ver heen als je denkt dat het ok is willekeurig weerloze mensen te bewerken met een mes, om dat IS dat aanbeveelt. Acht messteken, lieve help! Dat is gewoon een moordaanslag.
Waarom wordt een moordaanslag verdraaid opdat wij zelfs medelijden zouden moeten gaan krijgen.

marjen | 07-06-18 | 13:33

Ik las ergens iets over de dader had geen terroristisch motief.
Maar dat is uiteraard OMpraat/newspeak.
Is de naam van de advocaat die terrorist is bekend? (voor in het tribunaaldossier).

De domme mensen die de terrEUr is aangedaan snappen er ook helemaal niet van hè?
"Verdachte" is een nepwoord, een EUfemisme.
"De dader riep Allahu akbar terwijl hij op willekeurige mensen instak"

hallevvezool | 07-06-18 | 13:29

Wel wat off-topic, maar in Duitsland weer een succesverhaal van immigranten: meisje van 14 verkracht en vermoord, vermoedelijke dader met familie onder valse naam gevlucht naar Irak. Met name de wijze waarop ze razendsnel weer kunnen uitburgeren naar eigen land als de noodzaak er is, is dan het enige hoopgevende.

FrankVeer | 07-06-18 | 13:16 | 7

Linkje..? anders komt het zo over als nepnieuws
litebyte | 07-06-18 | 13:29 | favorietblock

Groot nieuws op Welt.de, FAZ.de en Bild.de. Had het linkje opgenomen in mijn bericht, maar dat bliefte de server niet.

FrankVeer | 07-06-18 | 14:18

Ach, er is al een naam voor dit soort gevallen; 'de Merkelmoorden', dus ze houden het echt niet weg uit het nieuws..

mental K | 07-06-18 | 14:55
-weggejorist-
Vespucci | 07-06-18 | 18:30
▼ 4 antwoorden verborgen

Alle moslim terroristen zijn verward. Heeft niets te maken met hun
geestelijke gezondheid, maar met de aan de daad voorafgaande
hoeveelheid pepmiddelen die ze zich toedienen.
Zonder, zouden ze zomaar medemenselijkheid kunnen krijgen
tijdens het afslachten van al die infidels, en dat moeten we niet
willen met z'n allen.
Verder zijn al deze terroristen sowieso onschuldig, want allah.
Alles wat ze al dan niet doen, hoe en waarom is allah. Dat is
makkelijk. Zo hoef je nooit verantwoording te nemen voor je
daden. het is allemaal allah.
Daarom roepen ze ook dat akhbar tijdens het afslachten.
allah wil dat op dat moment gebeurt wat er gebeurt. En dat houdt
pas op als allah het wil, al dan niet door het worden neergeschoten
door infidels.
En dan nog iets: Als dit geen terrorist is, dan betekent dat eigenlijk
dat het probleem met de islam veel groter is, want er zijn meer niet
terroristische islamieten dan wel. Die zijn dus nog gevaarlijker dan
de terroristen.

NerdAlert | 07-06-18 | 13:15 | 1

Correctie NerdAlert; Alle Moslims zijn verward.

witZebrazwart | 07-06-18 | 14:53

Ik ben een simpele boer uit het Zuiden. Religie is voor mij geen issue. Voor iemand die alla-oe van de hakkebar schreeuwt is het dat wel. Linksom of rechtsom. Dat hij met messen loopt te zwaaien duidt daarnaast op een intern conflict. Waarom doen we daar zo moeilijk over.
Daarom: alle geloofsuitingen uit de publieke ruimte bannen. Ik word óók agressief van aangeklede pinguins. Een vrij mens kiest niet voor polarisatie.

Jean_005 | 07-06-18 | 13:10

Of het zo geloofwaardig is..."Hij wordt ’s nachts geregeld schreeuwend wakker, dan kan de hele buurt hem horen. (...)" In deze tijd van de maand zijn ze toch allemaal wakker en lopen te schreeuwen?

grom | 07-06-18 | 13:05

Deze hele discussie had niet gehoeven wanneer dit vuilnis ter plaatse een Luikse behandeling had gekregen.
Het was niks en het wordt niks, nooit.
Hij heeft mensen levenslange littekens en trauma's gegeven.
En nu komt er nog frustratie bij ook.

BosrandDirk | 07-06-18 | 12:58

Raar, zo'n moslim die niet begrijpt dat moslims bij zon beetje alles 'Allah akbar' roepen. Tenminste, dat heb ik zo uit de krant begrepen van diverse Nederlandse deskundigen op dit gebied. Zou dat dan niet waar zijn? Mijn hemel!

DebraCadabra | 07-06-18 | 12:55 | 1

Je mag hopen dat er steeds meer moslims, (ijdele hoop) en echte feministen, bijvoorbeeld uit Iran, en echte vluchtelingen gaan spreken, over het gevaar van de islam. En dat de domme linkse debielenkliek in onze samenleving dan compleet in een identiteits- en idealencrisis belandt.

letopuwzaak | 07-06-18 | 13:31

Rutte cs wil vooral niet dat de massa de ogen open gaat, daarom bestaan er in Nederland in de staatsgecontroleerde media geen terroristen maar alleen verwarde mannen die niet alleen toevallig bij het baren van een dampende drol Allah Hakbar roepen maar ook tijdens hun favoriete bezigheid met messen in de publieke ruimte.

B.Spiritus | 07-06-18 | 12:52

Hoog tijd om het over het grondwets-artikel 'de vrijheid van godsdienst' te hebben..

Pierre Lebon | 07-06-18 | 12:48 | 2

Dat wilde Pim Fortuyn al !
Ook U kent de afloop!!

demaup | 07-06-18 | 13:01

Nou, wat zou dat hier dan oplossen?

menage | 07-06-18 | 14:25

Zelfs al rijd er een vrachtwagen in de Kalverstraat met grote IS-vlaggen en Koranteksten gillend uit luidsprekers tientallen mensen plat om vervolgens tot ontploffing te komen voor een joods restaurant dan nog is het geen aanslag volgens Rutte en Co.
Het is ten alle tijde een verwarde man. Islamitisch terrorisme kan gewoon nooit bestaan in Nederland. Onmogelijk.

2voor12 | 07-06-18 | 12:48 | 6

Nee, dan is het een verwarde vrachtwagen. Snap dat nou.

Rest In Privacy | 07-06-18 | 13:03

Dan nog zal er worden aangetoond dat het individuele gevallen betreft van verwarring, een soort collectieve massapsychose (ergo: de Islam), maar die duidelijke individuele effecten vertoont. Het is maar net wat je wil geloven.

Beefbus | 07-06-18 | 13:05

Zo lang het wordt benoemd als verwarde mannen ipv terreur kan met een stalen gezicht verkondigd worden dat Nederland veilig is. En dat de bezuinigingen van Kutte 1/2/3 toch echt geholpen hebben. En dan kunnen wij gewoon verder slapen.

loser | 07-06-18 | 13:52
▼ 3 antwoorden verborgen

Dus als het zo uitkomt geloven we ze ineens wel ?? Deze figuren met een in een boekje gedefinieerde psychische aandoening ?

Wekkertje | 07-06-18 | 12:47

Zolang links moslims blijft knuffelen, stem ik Hollandsch

witZebrazwart | 07-06-18 | 12:47

Wat ontzettend onverantwoord van dit slachtoffer om zo Baudet en Wilders in de kaart te spelen.

Apotheker_uit_Aleppo | 07-06-18 | 12:45

De wegkijkers en correcten denken blijkbaar dat er veel achterlijke witte mensen zijn.
Net zoals ik vandaag in het AD en de Telegraaf iets lees over kinderen achter laten op vakantie.Ik denk wie doet nu zoiets.
Als je er over nadenkt snap je dat het over moslims gaat.
Maar die verwijzing staat in beide kranten niet.
Uithuwelijken of besnijden is iets wat alleen maar moslims aangaat.
Het zou om max. 800 kinderen per jaar gaan,zeggen ze.Wat ik betwijfel.
Alleen al in België waren er in 2016 al ruim 3000.
www.standaard.be/cnt/dmf20180530_03536...

pejoar | 07-06-18 | 12:45 | 4

"Met de vakantie voor de deur riskeren opnieuw veel meisjes in hun land van herkomst besneden te worden."

Maar..... maar.... maar...... die arme mensen "moesten" hun landen van herkomst toch ontvluchten, want ze verkeerden daar in "levensgevaar"?

Dr_Johnson | 07-06-18 | 12:53

Tja, het is natuurlijk enorm triest voor die meiden maar het ruimt wel lekker op. De gastjes bevallen namelijk niet zo makkelijk. Zonder dollen, ieder ouderlijk gezin die dit flikt nclusief andere broertjes en zusjes per direct en zonder ingeburgerde oprotpremie naar hetzelfde adres laten optiefen.
Wellicht is een clitoriscontrole bij 16, 17 en 18 jarige meisjes ook nog een idee.
Inclusief naheffing, te heffen bij mamma en pappa, de clitorisverwijderbijdrage milletje of tien denk ik als minumum.

Rest In Privacy | 07-06-18 | 13:08

Keihard schandaal voor die linkse jankvrouwtjes...
Waar zijn jullie...?
O ja, demonstreren tegen Wilders/Baudet, met kek gekke debiele pakjes...

Kanarie_Geil | 07-06-18 | 13:19
▼ 1 antwoord verborgen

Als dit een terrorist is, dan is het wel een erg suffe terrorist. Je moet toch wel een betere terroristische actie kunnen verzinnen dan dit...

Forza | 07-06-18 | 12:42 | 1

Niet iedereen is een Breivik

Wekkertje | 07-06-18 | 12:48

Ik denk dat de overheid, de politici, de regering, eigenlijk de hele dominante politiek-culturele elite het liefst uitgaat van en spreekt over "verwarde personen". Dat is op een bepaalde manier "inclusief"; ze zijn dan namelijk niet wezenlijk anders dan gestoorden/psychiatrische patiënten van oorspronkelijk Nederlandse origine, en je kunt dus min of meer volstaan met "behandelingen" door de GGZ's, psychologen, etc.

Erken je daarentegen dat je te maken hebt islamitisch gemotiveerde terreuraanslagen, dan "speel je Wilders in de kaart", en dan moet je ook erkennen dat de islam, die de afgelopen 40 jaar met honderdduizenden vertegenwoordigers hier geïmporteerd is, misschien niet helemaal de godsdienst van de vrede is, zoals zo vaak wordt beweerd, en of je het wel zo'n leuk vooruitzicht vindt dat later Nederland een joods-christelijk-islamitische traditie zal hebben, zoals die knettergekke Vogelaar vroeger beweerde. Je zult je dan ook de vraag moeten stellen, of we door moeten gaan met elk jaar maar nieuwe cohorten moslims binnen te laten golven, en of het wel zo'n puik plan is om de ISers te laten terugkeren.

Al dat soort overwegingen zijn niet "inclusief", maar sluiten (de islam) buiten, en daar zijn de meeste politici als de dood voor. Dus vandaar dat men liever spreekt over verwarde personen, die niet de (geestelijke) zorg hebben gekregen die noodzakelijk was.

Dr_Johnson | 07-06-18 | 12:41

Het is eigenlijk vrij gemakkelijk. Met welk juridisch oormerk pleegde hij deze daden?

Omdat hij toevallig Syriër is en moslim maakt hem geen terrorist. Die hebben namelijk een politiek doel. Is het niet apart te noemen dat het nu verslagen ISIS aanslagen opeist van zelfs christelijke Armeniërs die niet kunnen neuken?

Wel kunnen we stellen dat de nu desinformatie snelweg niet geschikt is voor velen. Er zijn gewoon veel domme mensen in de wereld en vergis je niet ook heel veel gestoorde mensen.

Ik geloof voor geen meter dat die Malek een terrorist was. Wel dat hij compleet gestoord is. En ja dat is weinig vreemd. Als je asielzoekers binnenhaalt dan krijg je ook gestoorde idioten extra naast je eigen ellende.

DeKussendeWielrenner | 07-06-18 | 12:38 | 2

Een gestoorde die met het idee 'terroristje spelen' aan de haal is gegaan, getuige het 'allah akbar' en rondzwaaiend mes.
Je kunt met zijn actie niet beweren dat het niks met (modern) terrorisme heeft te maken. Zonder vele voorbeelden van de afgelopen jaren had idioot misschien een andere copycat actie gedaan. Ben je een terrorist als je 'terrorist speelt'. Daar kun je geen volmondig 'ja' of 'nee' op antwoorden.

Kouwe Kees | 07-06-18 | 12:54

Kan heel goed dat hij gestoord is,
waarschijnlijk door de oorlogsomstandigheden.
Wat voegd hij met zijn gekheid toe aan de Nederlandse samenleving,
die telkenmale maar de veerkracht moet opbrengen om dit soort situaties, door de Nederlandse overheid gecreëerd, aan te kunnen.
De overheid creerd de problemen,
en meestal mag het zwakste deel van de bevolking,
dit probleem oplossen.
Deze regering regeert niet,
ze schuiven af.

Kanarie_Geil | 07-06-18 | 12:54

www.euro.who.int/en/media-centre/secti...
De WHO (World Health Organization) heeft een rapport uitgebracht over de stand van mental health care in Europa. Deze instituties scoren onder de maat. Nederland is zelfs niet in staat om een verslag uit te brengen naar de WHO. Rampzalig, met die lopende band waar vanaf de Panhuizen en 'verwarde mannen' rollen.

Eeuwig..Op..Vakantie | 07-06-18 | 12:36 | 2

De WHO moet je niet geloven joh, met hun besnijdenissen.

tata1981 | 07-06-18 | 13:03

De WHO en het Rode Kruis liegen dat er geen binnen enkele uren werkend middel tegen Malaria en Ebola is.

Dat is er al sinds 1814 en heet ChloorDioxide oftewel MMS in de volksmond.

Vooral bij geneesmiddellen geldt: "Follow the money (miljarden $$)"

TriestGeval | 07-06-18 | 13:41

De propagandamachine draait overuren. Zal me niet verbazen wanneer de rechtszaak besloten is en de media er niet verder over mogen berichten...

Aristotalloss | 07-06-18 | 12:36

Waarom krijgt links toch constant een onbeheersbare harde lul,
bij de meest achterlijke van alle religies heden ten dage...?
Ze hebben de gristenen kaltgestellt, om een middeleeuwse religie van de islam te omarmen als het vehikel naar de totale bevrijding voor de arbeider....?
Ja echt..?
Dan ben je te dom om zelf je reet af te vegen...

Kanarie_Geil | 07-06-18 | 12:36 | 4

Dat is krasse taal voor zo'n schalmend seisje. Maar gelijk moet ik u geven!

Jean_005 | 07-06-18 | 13:04

Helaas voor links zit er nu een gat in de dom-linkse ballon. Dat gat heet "denk"

TriestGeval | 07-06-18 | 14:04

Links en Islam zijn allebei dogmatisch, een andere mening is niet relevant, wordt niet geaccepteerd

Slough | 07-06-18 | 16:12
▼ 1 antwoord verborgen

En zo gek als een deur en terrorist.
Ik dacht dat altijd samenging, blijkt dat dus niet zo te zijn.
Weer wat geleerd.

Bauchschmertzen | 07-06-18 | 12:35

Dus uiteindelijk staan goeie moslims aan de wakkere rechtse kant en de rest bij verdraaien links? Dat verklaart wel een hoop.

Repetitive Beats | 07-06-18 | 12:34

Zowel dader als slachtoffer.
Op de verkeerde tijd op de verkeerde plek.
Ze zouden hier dus niet moeten zijn.
Een moslim die een moslim steekt, die moet wel in de war zijn, zal de redenatie zijn.
Een moslim die een blanke en/of jood steekt is terrorist. Jaja logisch.
Niet iedere moslim is terrorist, maar bijna iedere terrorist is moslim.( is al vaak gezegd, ik herhaal het toch maar even).

Ruimedenker | 07-06-18 | 12:34 | 2

Het lastige is dat velen niet snappen dat er een verschil is tussen een islamiet en islamist - een islamist is iemand die de islam ziet als ideologie, er naar leeft en eist/opdringt/oplegt dat anderen er ook naar leven.

litebyte | 07-06-18 | 12:43

Een islamiet ziet de islam dan als? Leeft ie er niet naar en eist / dringt / het niet op dat anderen cf deze ideologie leven? Dus die zijn het eigenlijk niet. Islanieten dus eigenlijk, of zo?

Rest In Privacy | 07-06-18 | 13:04

Bij een terreurdaad keert de verzekering niets uit, bij een "verwarde man" wel. Den Haag zal eerst dat probleem uit de weg moeten helpen door verzekeringen te dwingen ook bij terreurdaden uit te keren dan wel een overheidsfonds in het leven te roepen, anders zijn de slachtoffers dubbel genaaid.

Abject | 07-06-18 | 12:33 | 4

Dat is een goeie! Daar sta je als klootjesvolk natuurlijk helemaal niet bij stil. En ja, je hebt helemaal gelijk, die voorwaarde zou direct moeten worden aangepast naar deze tijd.

BadPatNL | 07-06-18 | 12:47

Abject | 07-06-18 | 12:33
Dan schiet in dit geval dit slachtoffer (sic) zich in z'n eigen voet.
Hij wil dat de aanval als terroristisch wordt aangemerkt, en wenst tegelijk de kliniek waar de dader verbleef aan te klagen.

Puur omwille van gerechtigheid gaat die vlieger dan weer niet op en gaat het om benoemen hoe het heet, zo'n poging tot moord daad.
Speelt schadevergoeding toch een rol, kon hij beter terroristisch niet aanhalen.

Kudtkip | 07-06-18 | 13:38

Verzekeraars betalen tegenwoordig wel uit bij terrorisme. Echter aangepaste voorwaarden mocht het totaalbedrag van de aanslag hoger zijn dan gesteld.

Oepsie1234 | 07-06-18 | 13:53
▼ 1 antwoord verborgen

Is er in Venetië nog weleens allah akbar geroepen nadat de burgemeester had aangekondigd iedereen onmiddellijk neer te schieten die daar toch nog zin in had?
Zo niet, dan lijkt me dat enorm schelen.
De vraag of iemand terrorist is of niet is niet relevant en ook niet interessant. Of het een aanval of een aanslag is ook niet. Als er brand is ga je toch ook geen vlammen tellen?
Duidelijkheid wil ik. Ik wil helemaal niet meer weten of iemand een gaatje in z'n kop heeft, zielig of ziek is of in de war en wie daar schuldig aan is. Het maakt me niet uit dat die woorden voor een meslim zo belangrijk zijn. Dan ga je ze thuis maar zitten fluisteren.
Het lijkt me een piepklein beginnetje om de waanzin te stoppen.

Poesmobiel | 07-06-18 | 12:32 | 2

Hoe wrang ook, fraaie vondst: meslim.
Dekt de lading.

Kudtkip | 07-06-18 | 13:24

Kudtkip | 07-06-18 | 13:24 |
Ja, vond ik ook. Maar heb het woord niet bedacht hoor, kip.

Poesmobiel | 07-06-18 | 13:50

Belangrijke zaak: gevangenisstraffen liggen bij daden met terroristisch oogpunt hoger. Echter de NL overheid wil geen geen zaken met terroristisch oogpunt want het officiele standpunt van Brussel/den Haag was tegen de critici dat er geen sprake was van import van is aanhangers.

Tee Of Cup | 07-06-18 | 12:32

Nou, ik hoor toch dat meneer de snackbar geopend heeft en publiekelijk zit te adverteren..

Mr_Pikibelly | 07-06-18 | 12:29

Zolang het maar op papier wordt neergezet als een verwarde man, dan weten ze 50 jaar later ook niets beter en kunnen ze over 50 jaar zeggen 'maar dit hebben wij nooit zo aan zien komen'

niemand specifiek | 07-06-18 | 12:29

Als we nou advocaten eens verbieden uitspraken te doen in de media. Dat scheelt een hoop "al veroordeeld door de media" en kwetsjanken door slachtoffers.

MagIkAlWeer | 07-06-18 | 12:28

Maar de wereld is veel leuker als we geloven dat er geen kwaad bestaat. Alleen vergissingen met uiteraard de beste bedoelingen. Dat jij het gemeen interpreteert, laat alleen maar zien hoe negatief je zelf bent. Zoveel negatieve mensen. De wereld is zooo rot.

*zucht* *meer bakkies troost* *meer bordjes troost*

Rest In Privacy | 07-06-18 | 12:27

Het is een sektarisch motief: maakt geen fluit uit of het nu terroristisch is of niet. Het is geweld toepassen vanuit een geloof tegen ongelovigen / anders-gelovigen / niet-gelovigen. Dat heet sektarisch geweld. Doet evenveel pijn. Die discussie is zinloos.

Generaal Pardon | 07-06-18 | 12:27 | 1

Gaat om de hoogte vd straf, die is hoger bij een bewezen terroristisch motief.

Tee Of Cup | 07-06-18 | 12:33

Bijna op het einde, zie de agenten naar iemand schreeuwen en zeggen dat hij weg moet gaan omdat ze iemand onder schot houden. reaktie van deze idioot: jullie zijn kankerjoden. Schiet gelijk die mongol ook naar zijn 72 maagden. Wat een idioten heeft Nederland binnen gelaten.

Bennie Boos | 07-06-18 | 12:27

Nederland heeft vuilnis geimporteerd. Smeerlappen die hun lompe en onfatsoenlijke praktijken gewoon in Nederland voortzetten in plaats van in hun eigen land.

van Oeffelen | 07-06-18 | 12:23 | 1

Den Haag is 070, hoor, niet 020.

VreemdEend | 07-06-18 | 12:22

Veel allochtonen zijn ook minder politiek correct. Daarom stem ik rechts, Links benadert allochtonen altijd alsof we focking bedreigde diersoort zijn. Positieve discriminatie maakt onze samenleving helemaal kapot. Marxisme maakt ons kapot! Diversiteit is leuk, gedwongen diversiteit is funest voor alles en iedereen z'n moeder. En een moslim die roept allah is groot en mensen probeert te vermoorden is een terrorist en moet lood koppen! Hoe moeilijk is het nou?

Indoneesje | 07-06-18 | 12:22 | 4
-weggejorist-
Mr_Pikibelly | 07-06-18 | 12:30

Diversiteit is leuk ? ! Yeah right. Wordt er doodmoe van vanwege die drammers die het diversitetsagenda door onze strot duwen.

loser | 07-06-18 | 14:54

Ik zou ook aardig de schurft hebben aan lui die alle zelfrespect uit mij proberen te knuffelen.

Mazzelstof | 07-06-18 | 17:21
▼ 1 antwoord verborgen

Het loopt als een eend, ziet eruit als een eend en kwaakt als een eend: zal wel een transseksuele haan met een identiteitsstoornis zijn.

Klaas Vaak | 07-06-18 | 12:22 | 2

die eend was vast een verwarde man die niets, maar dan ook helemaal niets met de ieslaaamm heeft te maken

telelezer | 07-06-18 | 12:26

Die eend is natuurlijk de reïncarnatie van ... !

Rest In Privacy | 07-06-18 | 12:31

OT: LOL, die whe are here piepels worden ook wel 'VERGISKRAKERS' genoemd.
Ze hebben zich gewoon vergist, en per ongelijk een gebouw in A'veen illegaal bezet.
Vergissen is menselijk... tog?

Kanarie_Geil | 07-06-18 | 12:22 | 1

Ja, daarom neem ik ook geregeld per ongeluk allerlei zaken mee uit de winkel zonder langs de kassa te gaan. Kan ik niks aan doen, gewoon een vergissing. Ik heb nu wel een nieuwe boekenkast, kledingkast en garage nodig.

Rest In Privacy | 07-06-18 | 12:29

Religie van de vrede voor dw Gutmenschen

Zit op een uitkering plannen te maken om ongelovigen (die hem van een uitkering voorzien) af te slachten.

Dit is Nederland we sluiten iedereen in onze armen, iedereeen krijgt een 2-3-4e kans, niemand behoort tot een groep, iedereen is uniek of verward, Issssslam = vrede.

Ervaringsdeskundige | 07-06-18 | 12:21 | 1

Het is geen religie, het is een ideologie waarvan het islamisme de basis vormt. En overigens een uiterst rechts conservatieve fascistoide ideolgie.

litebyte | 07-06-18 | 12:26

In Wiesbaden is een 14-jarig meisje verkracht en vermoord. Haar 20 jarige verkrachter en moordenaar was ook een "asielzoeker" en is nu, samen met familie, gevlucht naar Irak. web.de/magazine/panorama/wiesbaden-ve...

dysdiadochokinese | 07-06-18 | 12:17 | 3
-weggejorist-
telelezer | 07-06-18 | 12:24

@dysdiadochokinese
Een asielzoeker die vanuit het gastland vlucht naar het land waar ie gevaar liep. Met zijn hele familie nota bene. Allemaal terug naar dat gevaarlijk Irak. gevlucht. Wat klopt hier niet?

Heiner | 07-06-18 | 12:35

@Heiner | 07-06-18 | 12:35

Inderdaad, er klopt "iets" niet. Een andere dader is inmiddels gearresteerd, een 35-jarige Turkse "asielzoeker". Familie (vader, moeder en 6 kinderen) van de 20-jarige uit Irak is met vervalste namen via Istanbul naar Erbil in Irak gevlucht. Dit was niet het eerste meisje dat in Duitsland op Merkels' offerblok terecht is gekomen.

dysdiadochokinese | 07-06-18 | 13:00

Wat winnen we als elke terroristische aanslag óók als zodanig aangemerkt word? Ik denk niet veel. Je loopt kans dat verzekeringsmaatschappijen hun uitsluitingsclausule gaan hanteren, dat schiet lekker op...

hotnot | 07-06-18 | 12:16 | 2

Dat gebeurt in de (ijdele) hoop dat het Haagse trawanten-Van-Brussel-gepuis een keertje wakker wordt en de grenzen dicht gooit. Maar die hoop is helaas tevergeefs zoals we al weten

telelezer | 07-06-18 | 12:21

Dat uitsluiten gebeurd ook bij ongelukken waar de veroorzaker aangeschoten is. Zelden wordt daarom een bloedproef bij veroorzaker en slachtoffer afgenomen.

TriestGeval | 07-06-18 | 14:12

Neen, neen, neen.... hij is verward...!
Alleen heel domme burgers leggen de link met de islam.
Zo rollen we toch in Nederland anno 2018.

Kanarie_Geil | 07-06-18 | 12:14 | 4

Me dunkt dat trouwens ieder terrorist verward is.

Kanarie_Geil | 07-06-18 | 12:17

Hij is zo en zo 'verward' (relifrenie) maar dat wil nog helemaal niet zeggen dat de motieven niet van terroristische aard kunnen zijn.

Als een neo nazi die achter alles een zionistisch complot ziet en als een achterlijke wild om zich heen begint te steken, is het toch terecht ook een aanslag door een rechtsextremistiche schizofrene eencellige.

litebyte | 07-06-18 | 12:22

@litebyte, en zal ook zo behandeld worden.
Zodra de islam in het geding is gelden er in Nederland speciale regels.
Ik begrijp niet waarom zij uitgezonderd moeten worden?

Kanarie_Geil | 07-06-18 | 12:28
▼ 1 antwoord verborgen

"Onze" binnensteden zitten vol met moslims, dus het was een kwestie van tijd dat er een moslim slachtoffer zou worden van een islamitisch-verwarde man.

Dat zal de vereniging van verwarde mannen overigens een rotzorg zijn, de meeste slachtoffers van de islam ZIJN moslims. Met zo'n heftig mensonvriendelijk religie is terreur noodzakelijk om de gelovigen op het lijntje te houden.

Jan Passant mk2 | 07-06-18 | 12:13 | 2

Dan beginnen de mosselmannen het ook eens te voelen. Niet alleen blanke mannen, vrouwen en kinderen.
Hopelijk is dat een begin van zelfcorrectie binnen de islam zuil. Ik heb er wel een hatd hoofd in.

Winter_is_coming | 07-06-18 | 12:20

@Jan Passant mk2
Ze zijn verward, maar nooit zo verward dat ze een groep Moslims voor of in de moskee aanvallen.

Heiner | 07-06-18 | 12:38

Over drie jaar met de verkiezingen is de vv(d) weer zgn. daadkrachtig. Hoe slechter ze het nu doen, hoe meer misstanden ze kunnen gaan 'aanpakken'. U kunt onze vergeetachtige kantklosser Mark Prutte hiervoor bedanken, al zult u daarvoor wel dan straks wel naar het buitenland moeten reizen.

O2Neutraal | 07-06-18 | 12:39

Ik geloof em pas als ie dat achterlijke geloof afzweert. Tot die tijd is er geen een te vertrouwen.

Vanilla | 07-06-18 | 12:13

RTL nieuws (linkser dan de NPO!) heeft onlangs een nieuw verdoezelwoord gelanceerd: "doorgedraaide man"

doskabouter | 07-06-18 | 12:12 | 1

Inderdaad, het RTL 'nieuws' probeert al een tijd het NOS 'Journaal' links in te halen. Tenenkrommend.

Wekkertje | 07-06-18 | 12:50

Zou mooi zijn als alle "verwarde mannen" endorsed werden door de eigen gemeenschap als terrorist. Zijn we van die stroom doorzichtige pogingen tot misleiding ook af.

Non_Smoking_Gun | 07-06-18 | 12:11

Meer terroristen beweren bij hoog en laag dat ze geen terrorist waren als ze gepakt worden. Zelfde verhaal met Syriëgangers. Allemaal hulpverleners.

Vietnam was al een mooi voorbeeld van asymmetrische oorlogsvoering en dit is dat ook. Er is een dilemma tussen ons utopische wereldbeeld waar alleen politie OF leger nodig is. Terwijl dat door elkaar heenloopt. Dit is geen zuivere crimineel of zuivere gek.

Terroristen zijn geen criminelen waarvan de motieven uitgebreid in de rechtszaal gewogen moeten worden. De hele setting wijst op terrorisme. If it walks like a duck, talks like a duck and stabs like a duck, it might be a duck.

De terroristen in Bataclan waren verbaast hoe iedereen in de zaal ging liggen, wachtend op de volgende kogel. Die docu op netflix is geniaal, geen 1 keer valt het woord moslim of islam. Urenlang staat die olifant in de kamer.

Onze beveiliging moet niet afhangen van politie en militairen. Dat is te laat. En de ontkenningsfase vertraagd alleen maar verder.

Feynman | 07-06-18 | 12:09 | 6

+1 voor die duck-test.

O2Neutraal | 07-06-18 | 12:40

Tegen wapenbezit. Feynman, ga even een uurtje de stad in, kijk links, kijk rechts en tel op uw vingers na wie u wel met een vuurwapen zou vertrouwen? Komt u ongetwijfeld uit op een zeer laag percentage. En die zijn het niet die de problemen maken, dat is die overgrote groep waarvan u denkt, nou, nee, jij maar niet.

Graaisnaaiert | 07-06-18 | 14:08

Graaisnaaiert | 07-06-18 | 14:08
Zijn dat dezelfde types die er misschien al eentje bij zich hebben? Dat hoor je je ook af te vragen. Kijk ook es om je heen en turf wie je zo je vertrouwen zou schenken. Het plaatje kent meerdere facetten, de gemakzuchtige is er maar eentje van.

sockpuppet | 07-06-18 | 17:43
▼ 3 antwoorden verborgen

"Ook u overweegt nu juridische stappen tegen Parnassia. Waarom?
‘Mijn cliënt vindt het onbegrijpelijk dat Parnassia deze man op straat heeft gezet en hij op deze gruwelijke manier heeft kunnen toeslaan. Hoe kan het dat de instanties hebben gefaald, terwijl er genoeg signalen waren dat het de verkeerde kant op ging met hem? Daarover zit hij vol onbegrip en frustratie. Daarom beraden we ons op juridische stappen.’-"
~
Eis: Herstelbetaling(en) wellicht ?

demaup | 07-06-18 | 12:08 | 1

En het slachtoffer genoot nog jaren en jaren van uitkeringen circus.
Hij wel.

De Profundus | 07-06-18 | 15:49

Quote: Hij wordt ’s nachts geregeld schreeuwend wakker, dan kan de hele buurt hem horen.
Die gasten moeten toch 5 keer naar het Oosten bidden. Wel nu hij doet dat 's nachts.

psycho_3 | 07-06-18 | 12:07

Dat slachtoffer is dus geen echte Moslim. Een echte Moslim steunt zijn broeders.

Mark_D_NL | 07-06-18 | 12:06

020?

M3nn0123 | 07-06-18 | 12:06 | 4

vrijmibo is altijd do ochtend...
Die moslim dronk vast een biertje toen ie gestoken werd.

Rest In Privacy | 07-06-18 | 12:07

Er zijn hier verwarde mannen! ( steekpartij was in Den Haag? )

Eierbal-is-fijn | 07-06-18 | 12:07

Speciaal voor Eierbal: Weet u wie bij vlagen ook een verwarde man was?

Graaisnaaiert | 07-06-18 | 14:05
▼ 1 antwoord verborgen

I reject your reality and substitute my own....

Gewoon verward...

neonreclame | 07-06-18 | 12:05

tja, volgens de SJW's is het gevoel wat iemand ergens aan over houdt belangrijker dan feitelijkheden. En dit voelde toch echt wel aan als een terroristische aanslag.

trottle | 07-06-18 | 12:04

Toch wel een verrijking, al die heerlijke middeleeuwse gebruiken die we hebben geimporteerd. En wat een lekkere gerechten bereiden ze ook!

Glasgow Argus | 07-06-18 | 12:03

Met schijtluizen op 't binnenhof krijg je dit... niks nieuws.

lefbak | 07-06-18 | 12:03 | 1

Daarom zou hij naast Parnassia ook de Nederlandse Staat moeten aanklagen vanwege het willens en wetens in gevaar brengen van haar burgers door honderden tijdbommen als Malek F. op ons los te laten

Axolotl | 07-06-18 | 12:14

''De verdachte riep Allahu akbar terwijl hij op willekeurige mensen instak en toen de politie hem neerschoot'' Zal wel niks betekenen

Goddelijkheid | 07-06-18 | 12:01 | 2

Als je op zondagochtend de kerk uitloopt met de bijbel in de hand en de hostie nog tussen je tanden, en je roept: "Jezus is de goede herder" terwijl je probeert wat mensen af te slachten dan zal het vast ook geen terrorisme zijn.

Rest In Privacy | 07-06-18 | 12:08

Niet alleen neerstak, maar ook geprobeerd wat kelen dusdanig door te snijden dat het hoofd bijna van de romp werd gescheiden. Hoe veel meer duidelijk wil je het hebben? Dit soort geweld door besneden-piemeligen wordt op alle fronten gedownplayed en komt niet in de nieuwskaterns voor.

pibasso | 07-06-18 | 14:33

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland