Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GS-vriendin Mandy maakt pornofilm over Boef

Kechporno, misschien een beetje dubbelop maar here we are: vriendin van de show want dicteetijger Mandy Slim (en friends) slaan een slaatje uit de hele rel rond Bepper Roef en zijn ongalante manier van hulp accepteren en maken gewoon PORNO d'rvan. Turn your lovers into literature, zullen we maar zeggen. Linkie! 

(Heeft iemand trouwens al opgemerkt dat de manier waarop Boef omgaat met de hulpvaardige mevrouwen eigenlijk al gewoon een slechte parodiërende film is van de manier waarop de atlassissers omgaan met hun gastsamenlevingen, trouwens?)

Reaguursels

Inloggen

Kan deze kudt mocro nu niet eens weggejorist worden?

jale | 06-01-18 | 22:06

Ik word er een beetje strontziek van dat alles over die mongool gaat.

je_batsklare_moeder | 06-01-18 | 17:18

Boef heeft op een open zenuw van de samenleving getrapt en nu zijn de rapen gaar. Blijkbaar is het geduld bij een hoop nederlanders op, zo lees ik hier.

De Briemusketier | 05-01-18 | 22:01

Effe ter afsluiting van dit topic. Ik wist niet dat Mandy aan kaboutersex deed.

Basil Fawlty | 05-01-18 | 17:23

Dia woestijnpissers kunnen geen volzin maken zonder het woord kanker.
Daarom hoop ik dat ze het zelf krijgen en er pas achter komen als het ver is uitgezaaid. Dan piepen ze wel anders.

dubbelicious | 05-01-18 | 17:20

@Geevee | 05-01-18 | 15:08 | Ja hoor want zijn vader is tevens zijn broer.

bft | 05-01-18 | 17:07

wimaa | 05-01-18 | 13:47
Het statement van Erik Dijkstra heb ik ook even door de persoonlijke raderen laten lopen, vond er een goede slijpsteen inzitten.
Na het slijpen kwam ik tot de conclusie die ik hierboven benoem.

Artiesten die in hun werk het hardste denkbaar uiten, doen dat (nog even vertaald) legitiem - op het podium, als artiest, kunstenaar, schrijver.
Zodra dat podium zich verplaatst naar het allergewoonste leven, vervalt de status artiest en dient de persoon op privé-merites zich aan de wet te houden.

Net als iedereen dat in persoon (privé) moet.
Geen enkele disclaimer van sterrendom is daarvan op toepassing.
Oef!
Nou, duidelijker kan ik het niet maken.

*'k heb zin in blote sex op een bed van eetbaar papier, hoe komt dat nou in ene?*

Kudtkip | 05-01-18 | 16:02

Tegen wil en dank kwam ik afgelopen dagen langs zo'n andere 'broeder', van wie (even checken) op GS al een flink dossier staat.
Men kan zeggen: geef nou geen aandacht! Vinden ze leuk, groeien ze van.
Oja?
En da's nou net wat we collectief niet graag willen.
Dus exposeren, juist laten zien hoe krom, verwrongen en schadelijk deze sujetten opereren.

Mainbizz: provoceren, tergen tot op uitlokking van politiegeweld aan toe.
En daar zijn onze dienders royaal in getraind intussen, onder de noemer de-escaleren. Rete knap om zo professioneel kalm te blijven, terwijl je bloed moet koken als de magma van Yellowstone, je handen jeukend harder dan Eurlings zonder status.

Het is deze jongen (via vid gepost door Lion-dinges).
www.youtube.com/watch?v=XiWVCVcbRZQ&a...
Het zelfde gebeurt hier: meermalen belediging van ambtenaar in functie.
Nadat er iets met z'n auto was - bij hem een verlopen APK.

Hier is de parallel te zien van dwarse Nedermarokkanen die zich groots wanen door zich in beginsel helemaal niet aan de meest simpele Nederlandse wetten te houden (auto, APK en geldig rijbewijs op orde)(om vanuit isalamitische wege automatisch de BOB zijne nog maar te zwijgen), zichzelf in de nesten werken, en vervolgens los gaan op de ambtelijke muur waar ze tegenaan knallen.

De sport is duidelijk: provoceren tot op het bot.
En doorgaan nadat eigen bot halt aangezegd krijgt.

Nederland hoeft zich in dit opzicht geen zorgen te maken over de uiterst humane behandeling van deze overtreders.
De grootste ernst ligt in het aanpakken en straf bijsturen van deze figuren, om hun merites aan de kaak te stellen - voorop door te exposeren dus.

Dit kan niet anders dan ze vooral ook publiekelijk belachelijk te maken.
Goed podium dit!
Daarbij ik wens mooie Mandy een dijk van een pr0nhit - f*ckem 'till they fit...

Kudtkip | 05-01-18 | 15:39 | 1

Ja en raad eens op wie de agressie vervolgens gebotvierd wordt..
Juist ja als jij wordt aangehouden een paar minuten later en je hebt geen cam in je handen..

Was dit het filmpje waarin hij zegt een uitkering te hebben en via deze weg illegaal bijverdiend?

Adres hoor ik graag klik niet graag maar wil graag zijn gemeente even bellen!

Lionfromzion | 05-01-18 | 18:25

D-Fens_1963 | 05-01-18 | 13:43
Dank voor deze lovende kritiek op mijn nieuwe geweldige plaat.

LibertasSimplex | 05-01-18 | 15:31

Feynman | 05-01-18 | 09:11
Door zijn eigen verklaring van dronkenschap toen hij met panne langs de weg stond: inderdaad ongeschikt voor rijbewijs. Zijn mentale staat in het algemeen is een ander verhaal, maar net zo sterk voor het predicaat ongeschikt - zelfs incapabel om hoffelijk een lift uit z'n hulpeloze situatie met panne te bejegenen.

Hier maak ik een duidelijk onderscheid, net als sommigen hierboven, tussen privé bejegeningen (welke ook geuit richting ambtenaren) en wat de man doet uit hoofde van z'n artistieke vak. Wat ie op het podium doet, mag vallen onder kundst - en je vindt het tof of niet.

Wat ie privé uit op social media of aan de balie van het gemeentekantoor, valt niet onder die noemer. Beide vormen van uitingen zijn overigens strafbaar als ze aangeklaagd worden overigens.

En dat laatste is zeker het geval tegenover de beambte bij wie hij z'n 2e versie rijbewijs ging ophalen - belediging van ambtenaar in functie.

Het hele gedrag dat hiermee gepaard gaat, zoals het niet voldoen aan de wet door een geldige legitimatie te overleggen (dus dan ook geen nieuw rijdbewijs mee), en vervolgens zich buiten de wet te kunnen plaatsen door de ambtenaar de opdracht te geven zelf even te checken wie hij is - dát valt weer onder grootheidswaanzin, welke een afgifte van minimaal een twijfelachtige mentale staat, waardoor (opgeteld bij de dronken staat van geopenbaard voorval met panne) er nader toezicht op hem mag volgen.

Dat is niet aan het CRB (meen ik, houd me ten goede), maar wel aan de politie.
En die exposure heeft hij geheel en al aan zichzelf te danken.

*deel 2 volgt zo*

Kudtkip | 05-01-18 | 15:10

Zou hij dat ook thuis tegen zijn eigen moeder durven zeggen? (Ook als zijn vader erbij is)???

Geevee | 05-01-18 | 15:08

Met in de hoofdrol rapper Bef?

bull shit | 05-01-18 | 14:31

Cultuur dingetje dit. Niet zozeer hiphop cultuur. Eerder ongeciviliseerd asociaal klotegedrag. Afdoende rappers die vooral muzikant zijn en volkomen sociaal begaafd en relatief beschaafd. Deze jongen is gewoon tuig. Geen excuses voor.

just another liberal | 05-01-18 | 14:03

If it sits like a nageboorte and sounds like a nageboorte, it probably is a nageboorte

barryvantiggele | 05-01-18 | 14:02

Boef is het product van cultuur en inteelt en de daarbij horende genetische fouten. Komt nooit goed met deze eikel! Zijn excuses zijn daarom ongeloofwaardig. Gooi deze vent over de grens en hef zijn bankrekening snel op graag!

RambalLO | 05-01-18 | 13:56

Onbegrijpelijk dat zo’n Erik Dijkstra bij Jinek over Boef zegt dat dit bij rappers hoort en er dan aan toevoegt dat raps in het algemeen grof taalgebruik kennen. Is die jongen nou zo dom dat hij geen onderscheid kan maken tussen een rap en een gesproken statement?

wimaa | 05-01-18 | 13:47 | 2

Die Dijkstra is zwaar door de ratten besnuffeld. Klopt van geen kant die vent.

Kruisruiker | 05-01-18 | 14:50

Dijkstra: een boerenkinkel met grachtengordelspatjes. Denkt dat hij heel wat is na het beantwoorden van wat oppervlakkige vraagjes is een deugkwis op tv.

HaatbaardKnipper | 06-01-18 | 08:35

Ouch, vooral die laatste tweet wordt zijn ondergang.
Ik vond zijn excuses bij DWDD (ofzo) ook totaal niet geloofwaardig.
Er zit niets anders op dan maar gewoon boef te worden...
Oh nee.., wacht..., wat dacht je van een baan?

hotmint | 05-01-18 | 13:46

Ook zo mooi al de reacties van de platenindustrie;) ohhh wacht........

Trumme | 05-01-18 | 13:45

Prima stuk,

Alhoewel Rapper Boef zeker een misselijk mannetje is met z’n “kechs” die zo aardig waren hem een lift naar huis te geven, blijkt het probleem in de vaderlandse hiphop veel groter dan alleen deze ene vrouwenhater. Het blijkt namelijk een ware epidemie.

“Kech” is een woord dat veelvuldig van de tong rolt bij Nederlandse rappers, die er niet voor schuwen om hun liedjes vol te proppen met Arabische termen die duiden op een nogal verknipt beeld van vrouwen. Datajournalist Yordi Dam ging namelijk op onderzoek uit, en constateerde dat het gewraakte woordje kech “de afgelopen jaren hét modewoord in de Nederlandse hiphop was.”

Zo rapte ene Bartofso dat hij “je kech” al “geprikt heeft“, maar ze “nog een keer” zou willen. Rapper Architrackz vindt vrouwen die hem verlaten hebben ook allemaal hoeren, zo blijkt: “Doe een shoutout naar m’n ex, waarschijnlijk is ze nu een kech.” Josylvio vindt het net als de bovenstaande heren stoer om op te scheppen dat hij de lakens deelt met de vriendin van een toehoorder: “Soms ben ik actief met je kech.” Louivos brabbelt op de beat: “Stiekem bij je kech.” Priceless voegt toe: “Zeg je wifey ze is kech.”

Zo gaat het maar door. Want dat is voor veel rappers kennelijk het enige wat vrouwen zijn: je gaat met ze naar bed, puur en alleen om een gozer op wie je de pik hebt te kunnen stangen. Meisjes als wapen om te vernederen, meer zijn ze voor veel van onze rappers met migratie-achtergrond kennelijk niet. Vrouwen bestaan om je status te verhogen, en er seks mee te hebben. Daarna dank je ze weer af.

Dams lijst gaat door: in totaal noteert de data-visualist in een lijst die nog verre van volledig is maar liefst negentig keer het woordje ‘kech’ bij slechts enkele tientallen heren. Mula B. (“meester plusser, chosselaar, maar vooral ijzersterke (t)rapper“) spant de kroon en noemt vrouwen maar liefst 23 keer “kech” in z’n liedjes van uiterst dubieuze kwaliteit.

Nogmaals: het is heel goed dat veel radiostations en festivals besloten te hebben om vrouwenhater Rapper Boef te boycotten. Maar Boef is slechts nog het puntje van de ijsberg van dit probleem. Volgens mij hebben ‘s lands muziekzenders en -festivals nog een hoop middeleeuws denkende hiphopknurftjes te verbannen voordat Nederlandse vrouwen eindelijk weer een beetje met respect behandeld worden op de ether, tijdens het uitgaansleven en op het podium.

von Amsberg | 05-01-18 | 13:13 | 2

@telelezer

Best een naar verhaal voor die dames, ja, zo'n cultuur. Ontworstel je daar maar eens aan..
Wel een bevestiging, dat alles wat in het donker gebeurt narigheid met zich meebrengt en dat waar het licht en de openbaarheid bij kan op kan knappen.

Francieux | 05-01-18 | 13:54

Boef is de nieuwe James Dean, die had ook pech met z'n auto.

Mr_Natural | 05-01-18 | 13:11 | 1

Boef is Boef en of hij een nieuw idool is/wordt, dat bepaalt u niet.
Dat doet de jeugd.

D-Fens_1963 | 05-01-18 | 13:44

Boef is een hypocriete zak want hij gebruikt dronkenschap als excuus, terwijl hij niet mag drinken, volgens zijn eigen verwrongen geloofsregels. Vrouwen mogen dat sowieso natuurlijk niet, die moeten thuis blijven zitten wachten tot meneer is uitgeneukt, maar heb je dan een lekke band (kan je geen wiel verwisselen sukkel?) dan mag je de dames vragen om hulp en die je dan later weer heel stoer (grote jongen boef!) voor hoer mag uitmaken. Boef is een ongelofelijke loser.

Beste_Landgenoten | 05-01-18 | 13:10 | 1
-weggejorist-
mallekater | 05-01-18 | 13:01

Gewoon bij de eerste de beste keer dat hij iemand hoer noemt gelijk op z’n muil tikken.. we zijn gewoon een veel te soft volk het enige wat deze lage IQ figuren begrijpen is .. klappen krijgen..

Afijn. Ik ga maar beter wat nuttigs doen.

LibertasSimplex | 05-01-18 | 12:51

woef woef. doet boef. wregh wregh. doet kech.

LibertasSimplex | 05-01-18 | 12:50 | 1

Goeie tegel. Sterke tekst ook.
Een raptalent is geboren.

D-Fens_1963 | 05-01-18 | 13:43

"Is dat te duits duifje? Ben ik jouw moffenhoer Boef? Praat kech met me. Zeg keggertje. Waf waf."

Steengoeie film.

LibertasSimplex | 05-01-18 | 12:47

Wat een boefje is het toch hè.

McMarx | 05-01-18 | 12:41

".... je Berberse braadworst ohwwwww! Of vind je dat racistisch, als ik zeg braadworst?"

LibertasSimplex | 05-01-18 | 12:40 | 1

Nou ja, braadworst?
Mag het ook een piepklein besneden garnaaltje zijn dat zelfs met een hoop gedoe nog nergens toe in staat is?

mallekater | 05-01-18 | 13:03

Precies wat RickTheDick | 05-01-18 | 12:18 | zegt:
Hoe harder er op hem gescholden wordt hoe hoger zijn street-cred.
Hij heeft altijd een grote bek tegen vrouwen gehad, en iedereen uitgescholden.
Is cool toch?
Nee, waar hij echt nat op gaat bij zijn Matties is, dat hij slijmerig zijn verontschuldigingen aanbood.
Een echte rapper zou "Schijt eraan" zeggen.
Meneer is gevoelig voor zijn centjes.

Roadblock | 05-01-18 | 12:37 | 1

Waar hij in eerste instantie nat op is gegaan, is dat-ie als hulpeloos mannetje langs de weg stond, niet eens in staat om een bandje te verwisselen, en zich door een paar kechs liet helpen. Daar schaamde hij zich voor, dus moest een en ander met wat ferme taal richting die kechs rechtgetrokken worden. "Ik ben best wel stoer". Het hakt er diep in bij dat mannetje dat moslimvrouwtjes vrolijk over de weg gaan, zelf bepalend wat ze doen en met wie, terwijl hij als lulletje langs de weg staat met een lekke band, Had even te laat door dat het "zusters" waren en geen kafir hoeren.

Schoorsteenveger | 05-01-18 | 13:02

"Kom in me foef boef! Owwww jaaaah"

LibertasSimplex | 05-01-18 | 12:34

Het grappige is dat deze rapper en kompanen in het Koninkrijk der Nederlanden, een hele grote mond hebben. Zij denken hier alles te kunnen maken. Dit is ook zo. Slappe leiders creëren immers slechte tijden. Ik ben benieuwd of deze heertjes ook zo stoer zijn in het land van herkomst, Marokko. Denk het niet. Nee meneer de agent, ja meneer de agent, ja meneer de rechter. Waarom daar wel en hier niet. Daar handhaaft de overheid. Pakt het hard aan en iedereen weet waar hij, zij of genderneutraal aan toe is. In het Koninkrijk der Nederlanden niet, tot er sterke leiders opstaan. Dat gebeurt wel, maar dan zijn de barre tijden al aangebroken.

De Evangelist | 05-01-18 | 12:30 | 4

@F1802 niet helemaal op z'n kop. Deze pannenkoek is namelijk geen Marokkaan. Hell, hij is niet eens Nederlander

Sandronique | 05-01-18 | 12:51

Handhaven zou een prioriteit moeten zijn maar ik heb er absoluut geen behoefte aan dat we middeleeuwse strafpraktijken importeren uit andere landen. Onze maximale straffen zijn voldoende. Laat Nederland gewoon Nederland blijven. Maar handhaaf!

Promedio | 05-01-18 | 13:12

Je hebt geen sterke leiders nodig bij een sterk volk. Bij deze leeghoofden heb je echter iemand nodig om ze in het gareel te houden. Beschamend.

24^7 | 05-01-18 | 19:33
▼ 1 antwoord verborgen

Weet niet hoor normaal graaf je een kuil als graf van 6 ft maar hij maakt er een heel familiegraf van, schijnbaar komt door de stress zijn hele slechte karakter door de fijn gemaakt facade na een uitspraak naar waarheid agv de drank en waarschijnlijk andere genotsmiddellen waar hij schijnbaar niet zonder kan want artiest.

Umberto die trotzoni | 05-01-18 | 12:30

Zijn street cred knalt door het dak. Heb net al zijn muziek gekocht. Puur omdat het niet mag. Boef en ik zijn rebellen without a cause. Bedankt voor alle reclame.

RickTheDick | 05-01-18 | 12:18

"you can take the Boef out of the rif, but you can't take the rif out of the Boef"

LordLucky | 05-01-18 | 12:17

Dit relais van die vrouw bewijst maar weer dat ik het bij het goede eind is. Wanneer zij geconfronteerd worden met een grotere en sterkere groep, dan is het sorry voor en sorry na. Maar ze menen er niets van. Stelletje hypocrieten.

loser | 05-01-18 | 12:13

Goed, ik heb een seksuele afwijking, en bij het uitzoeken van een hoer vraag ik altijd eerst of ze kanker hebben (meestal kun je dat zien), maar als ik na de bevestiging naar binnen ga ben ik niet zo onbeschoft om "Google me maar" te zeggen.

skoftig | 05-01-18 | 12:12

Om een organisatie te overtuigen van de noodzaak om Boef te cancellen hoeft men enkel een FB-evenement zoals "Bier gooien naar Boef op Noorderslag" aan te maken en de aanmeldingen af te wachten, binnen een mum van tijd draait die organisatie bij. Simpel.

Abject | 05-01-18 | 12:06

Ik zou hem googlen.
En dan even hardop lezen wat er de afgelopen dagen is geschreven.
Door de microfoon. En dan gniffelen.
Iedereen die het woord "kankerhoer" gebruikt trouwens heeft een minderwaardigheidscomplex en een zeer laag IQ, meestal gepaard gaande met een micropenis. Ook best lullig voor boef.

datzouzomaarkunnen | 05-01-18 | 11:50

Opnemen en meteen vragen of hij of zijn NL or Maroc paspoort in wil leveren. Ik denk echt at het tijd is dat de zittende 'elite' (ik zou zeggen 'drollen') vervangen wordt door boeren verstand nadenkers en handelaars.

TheDrivingDutchman | 05-01-18 | 11:36 | 1

Zucht: Als ik dat kan opzoeken kan iedereen dat toch?
Boef is de artiestennaam van Sofiane Boussaadia. (Algerijnse ouders-GEEN marokkaanse) .
Hij is een Nederlandstalige rapper en vlogger met de FRANSE nationaliteit.

Roadblock | 05-01-18 | 12:27

De focus richt zich totaal op het verkeerde, nl. dat Boef de 3 vrouwen kechs noemt. Hierdoor verdwijnt het werkelijke probleem totaal naar de achtergrond, want het volgende is de kern van de zaak.

Hij is een bekende rapper met een hele grote schare fans die hem als voorbeeld nemen. En zo iemand zou eigenlijk zich bewust moeten zijn van het feit dat hij daardoor ook een stukje verantwoording heeft. Nee, hij hoeft geen opvoeder of heilig boontje te zijn, maar als hij filmpjes maakt waarin hij politie beledigt en totaal respectloos omgaat met onze wetsdienaars, is dat wat mij betreft een vorm van oproepen tot burgerlijke ongehoorzaamheid. Die vlogs zijn geen producten van een kunstenaar maar is een vorm van volksmennerij naar mijn mening.
En vinden dat vrouwen niet buiten mogen komen (zie citaat hieronder) is een mening die hij persoonlijk wel mag hebben maar die hij voor zich moet houden. Om dat als BN-er openlijk te verkondigen staat haaks op alles waar Nederland voor staat, dat is geen product van een kunstenaar maar is naar mijn mening gewoon oproepen tot haat en tweedeling zaaien in Nederland.

Als rapper Boef een samenleving prettig vindt waarin vrouwen dát doen wat hij zelf zegt dan hoort hij niet thuis in Nederland. In die landen kan Boef ook lekker zijn gang gaan met het beledigen van politie, als hij het lef heeft.

(Citaat Boef): "Wat doen jullie in een club met alcohol, met korte rokjes, om acht uur 's ochtends. Jongens, wat ben je aan het doen, je bent gewoon een kech. Als je thuis zit, de hele dag niks doet, studeren, lief doet en dit dat, mama papa luisteren.... "etc.

Louise-in-de-pels | 05-01-18 | 11:35 | 1

Hij mag vinden en zeggen wat hij wil van mij. We moeten de organisaties die hem boeken namen en shamen.

hustler01 | 05-01-18 | 12:00

Ik wens GEENSTIJL en reaguurders nog een gelukkech nieuwjaar.

AlexMM50 | 05-01-18 | 11:31

Tess' Moeder moet maar gewoon aangifte doen. Dan kan het wel even duren voordat hij zijn rijbewijs zal ontvangen. Vreemd dat boef een lekke band krijgt met een auto waarin hij niet rijden mag en waarbij hij naar eigen verklaring ook gedronken had.

VerderLezert | 05-01-18 | 11:27

Het verhaal van de barmhartige Samaritaan "we moeten omzien naar mensen in nood".
Dus je ziet iemand met pech en die geef je een lift, en de overheid ziet mensen die het hier in NL beter hebben dan in hun eigen land en haalt hen masaal op onze kosten binnen...

Maar het ligt niet aan hun (geloof).... néé, het ligt aan óns. Dat wij maar niet willen geloven dat zij spúgen op mensen die hen helpen.
Zoiets toch?

Wering | 05-01-18 | 11:13

Het is allemaal onze schuld. Hadden we 'm er maar uit moeten tiefen.

Cor Netto | 05-01-18 | 11:11

Boos zijn op Droef is allemaal racisme mensen, wij zijn het echte probleem.
twitter.com/seadanourhussen

Prof. Cor Rupt | 05-01-18 | 11:07 | 2

Ach, verdienmodel van dat mens is zich lekker afzetten tegen de oorspronkelijke bewoners van dit land. Makkelijk te missen, ze komt niet voor in mijn boeken, mijn platen en mijn tv-programma's en als ik thuiskom zit ze hier niet op de bank en 's ochtends wordt ze ook niet naast mij wakker. Lekker laten gaan, dus...

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 11:25

@Graaisnaaiert
Helemaal mee eens, ware het niet dat ze blijkbaar journo voor Trouw is, maar dat zou niemand van ons moeten verbazen!

Prof. Cor Rupt | 05-01-18 | 11:35

Kleine maar belangrijke indicaties van hoe de schaamte cultuur (Boef) en schande cultuur (NL) van elkaar verschillen. Bij ons is een lekke band pech en het feit dat we hulp nodig hebben (en nog wel van het zwakke geslacht) eerder grappig dan een diskwalificatie van ons als persoon (in de ogen van de mensen om ons heen). ID vergeten bij het gemeentehuis? Idem, kan gebeuren, ik kom wel terug. Alweer, geen diskwalificatie van mij als persoon. In de schaamtecultuur is dit natuurlijk iets waarmee de omgeving je diskwalificeert dus moet je ter compensatie meteen die omgeving even laten zien dat je niet 'slap' bent. Dus meteen schelden. Dit gaat nu al 3-4 generaties zo hier in NL omdat ze dankzij uitkeringen en subsidies niet gedwongen zijn zich aan te passen aan onze cultuur

BASinnic | 05-01-18 | 11:02 | 4

Ja, maar Chinezen (net als de meeste “chopstick” culturen) zijn intelligent; dat geldt niet voor vrijwel alles wat uit Afrika komt...

Brou Is Back | 05-01-18 | 12:46

BASinnic- Een helder verwoordde analyse.
Voeg daar bij, het totaal gebrek aan empathie, en het niet onderschrijven van de gulden regel door moslims.

Roadblock | 05-01-18 | 13:03

Volgens mij moet iedereen die een uitkering ontvangt zich standaard schamen. Maar dat zal wel niet politiek correct zijn.

P.redgleuf | 05-01-18 | 15:52
▼ 1 antwoord verborgen

Die idioot heeft al veel te veel aandacht gehad. Compleet kapot negeren die 'Boef'. Helaas worden dit soort gasten door media e.a. op een soort voetstuk geplaatst, voor dit incident was het al een eikel 1st class maar blijkbaar werd/wordt er geld verdient aan deze doorgesnoven malloot zonder enig talent.

Voorjaarsmoe | 05-01-18 | 10:59

Grappig detail is dat boef geen boef is, zo'n beetje altijd een brave jongen geweest. Niemand heeft ooit gehoord dat hij iets spannends heeft gedaan hier, het is een act net als Adje.

Papierversnipperaar | 05-01-18 | 10:55 | 1

Boef kreeg op zijn zestiende een halfjaar jeugddetentie en zat later weer vast voor een strafdelict en het weigeren van medewerking aan de reclassering.

MistaRazista | 05-01-18 | 17:55

De affaire Boef heeft naar mijn stellige overtuiging een louterend effect op onze samenleving.en heeft meer invloed dan tien debatten over inclusiviteit en vrouwenemancipatie dan tien debatten in de Balie, zelfs als die zouden worden voorgezeten door de Heilige Francisco.
Meneer de Algerijn heeft een inkijkje gegeven in zijn gedachtenwereld, en dat is niet die van Rapper Boef, maar van meneer de Algerijn. En dat is een kardinaal punt hier. Holman kan beweren dat Rapper Boef een kunstenaar is en als kunstenaar alles mag zeggen, en daar heeft hij in beginsel gelijk in. Of meneer de Algerijn het inderdaad tot kunstenaar heeft geschopt, dat is een overigens punt van discussie hier, maar niet relevant voor de heisa die is ontstaan. Voor zover mij bekend maakte niemand zich druk om zijn rap-teksten, want ja, dat is rap, een hogere kunstvorm, en binnen die kunstvorm bestaat er een andere wereld waarin alles gezegd kan en mag worden. Soit. Nee, de heisa is ontstaan naar aanleiding van wat meneer de Algerijn wist te melden inzake een lift die hem door een paar dames werd aangeboden, en wat hij meldde was geen rap en ook niet als rap bedoeld. Hij stelde zich op als moslim en sprak de dames aan als moslim, stelde zich op als moslimman die de vrouwen over wie hij binnen zijn eigen cultuur een door De Verhevene geschonken zeggenschap heeft en wees ze als moslimman terecht.
En dat voelen wij allemaal haarscherp aan, dat hier niet Rapper Boef spreekt, maar een bekrompen Islamitische geest die even, achteraf, orde op zaken moet stellen.
Maiwand de Thuisblijver voelde dat feilloos aan,en veroordeelde niet de levenswijze van Boef, maar prees juist zijn reprimandes richting de dames.
Het interessante aan de heibel is, dat we hier nauwkeurig kunnen waarnemen waar de ene cultuur letterlijk 'clasht' met de andere en hoe deze clash ook figuren als Holman op een dwaalspoor brengt. Meneer de Algerijn wil de dames even corrigerend toespreken, maar doet dat vanuit zijn positie als rapper. Dat is eigenlijk niet mogelijk, want als Rapper Boef overtreedt hij zowat alle regels die binnen de context te overtreden zijn, en kan zich dus onmogelijk als woordvoerder van De Verhevene opstellen. Maar desondanks doet hij het, en Maiwand de Thuisblijver valt hem bij. Zou je zijn reprimandes serieus willen nemen, dan zou je moeten concluderen dan in zijn geest de Islamitische regels enkel voor vrouwen bestaan en niet voor mannen, dat mannen overal mee weg moeten kunnen komen, maar vrouwen niet. Ergo, een diep gewortelde misogynie wordt hier pijnlijk zichtbaar, een die geheel los staat van de religieuze regels die als kader worden aangedragen, en dat enkel en alleen -o ironie- omdat een paar vrouwen een daad van naastenliefde hebben gepleegd.
Rapper Boef zit in een spagaat, en met hem heel wat moslimmannetjes. Rapper Boef maakt zichzelf belachelijk en toont hoe het "cultureel archief" dat hij uit Algerije heeft meegekregen hem niet doet passsen in onze kafir-wereld vol kechs. Hij leeft in twee werelden en wil die uit elkaar houden, in beide werelden heeft hij te winnen en te verliezen en hij wil in beide werelden winnen. De lift liet die twee werelden over elkaar heen vallen, en zijn macht als moslimman én als stoere rapper kwam daarmee in gevaar. Dus moest hij corrigerend die werelden met terugwerkende kracht uit elkaar trekken.
Hij toont beter dan al die inclusiviteits-maniakken, wat de problemen in onze samenleving zijn en hoe die opgelost kunnen worden. Wij begrijpen de positie van elke kech weer een stukje beter. Volhouden dames, je bent aan de winnende hand..

Schoorsteenveger | 05-01-18 | 10:53 | 5

Maakt niet uit of hij rapper, kunstenaar, bekend persoon of import is. Het is domweg onfatsoenlijk, onbeschoft, ondankbaar en onopgevoed om mensen die je om niet uit de brand helpen achteraf voor heel Nederland te kijk zetten als "hoer" en dan nog verontwaardigd gaan doen als daar ophef over ontstaat. Zegt gewoon alles over dit onbeschofte rotknulletje.

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 11:20

What he says.

perdelul | 05-01-18 | 11:21

@Willemdrie33. Nou, het is niet zo dat de linkse intelligentsia ineens het licht heeft gezien. Het is veel platter. Al hun PvdA subsidievertrekkers en beschermers verdwijnen 1 voor 1 en ze moeten nu de bakens verzetten richting de nieuwe baasjes. Begin 45 ging de toenmalige 'intelligentsia' ook ineens allemaal het verzet in

BASinnic | 05-01-18 | 11:32
▼ 2 antwoorden verborgen

Overigens - afgezien dus van omgangsvormen die duidelijk niet kloppen - is het zo dat je je voor veel diensten bij de gemeente moet kunnen identificeren (paspoort of identiteitskaart). Maar voor het afhalen van een rijbewijs volstaat legitimatie en dat kan met het oude rijbewijs (zelfs al zou dit verlopen zijn - het moet iig leesbaar zijn, etc).
Hier staat het in principe ook zo:
• 1 pasfoto in kleur
• Je oude rijbewijs
• Geldig legitimatiebewijs indien je oude rijbewijs beschadigd, verlopen of niet meer goed leesbaar is
www.rijbewijsinfo.nl/autorijbewijs/ri...
Dus afgezien van de kwalificaties, veel ambtenaren bij mijn gemeente (Rotterdam) wisten dit ook niet, ik heb er een paar keer voor moeten bellen om het juiste antwoord te vinden (ik weet het verschil tussen een legitimatie- en identificatiebijwijs) en uiteindelijk moest de ambtenaar waarbij ik de verlenging aanvroeg nog steeds door een andere ambtenaar erop gewezen worden dat ik het dus wel bij het juiste eind had. Maar het is denk ik gewoonte om 'identitficatie' te vragen, omdat het dus voor veel andere diensten wel vereist is.

nickolaas | 05-01-18 | 10:47 | 6

Prive of dicht wegens haatberichtjes/dreigberichtjes. Zeg het maar...

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 11:18

Blijft dat niemand kennelijk het verhaal bevestigd heeft gekregen.. (Boef heeft het niet bevestigd, mag niet denk ik - maar een anonieme bron zou nog ergens redelijk verifieerbare gegevens over de datum waarop dat legitimatiebewijs verloopt kunnen hebben - als het om iets meer belangwekkends zou gaan is er een kans dat dit zo loopt, misschien zou de gemeente kunnen bevestigen dat er iemand die dag een ambtenaar onheus bejegend heeft bij het afhalen van een rijbewijs, etc.. ). Zonder de persoon te noemen, zouden zij het verhaal kunnen nagaan.. of ze in deze situatie gaan ontkennen als het niet gebeurd is, ligt ook maar net aan wie je treft - iig ben ik er ook niet ingedoken om ergens te kunnen lezen dat Boef en/ of gemeente de gang van zaken bevestigen.. maar 1 tweet van iemand die zelf niet bij was is misschien toch niet helemaal voldoende voor 'nieuws'. Iedereen kan zo'n tweet versturen en op dit soort onderwerpen gebeurt dat denk ik ook wel.

nickolaas | 05-01-18 | 11:31

Maar ook zonder die rijbewijskwestie is duidelijk dat ie een grens is overgegaan - en ook al een poosje de grenzen opzocht.. tsja, grens gesteld. We zien wel hoe het verder afloopt.. maar op dit moment zit ie sowieso dus wel even in het hoekje geloof ik.

nickolaas | 05-01-18 | 11:41
▼ 3 antwoorden verborgen

Die eikel is geen rijbewijs waard! Droeftoeter

bosmaloot | 05-01-18 | 10:46

We hebben geweldige beschaving binnen gehaald kijk ook maar naar het joods restaurant in Amsterdam. Zijn dat niet die flinke jongens die alles wat los en vast zit proberen te prikken en dan zijn het nette jongens, voor mij hoerenjongens!

Neuswiel | 05-01-18 | 10:45

Op nieuwjaarsochtend was Boef naar eigen zeggen TEUT en had een lekke band.
Mag een moslim TEUT zijn en waardoor zou dat komen. Alcohol? Mag een echte gelovige moslim alcohol drinken of heeft hij dispensatie omdat z'n neefje niet drinkt? Je respectloos suf neuken zoals hij dat doet mag een vroom moslim dat ? Mag een vroom moslim geen dankbaarheid tonen voor aangeboden (vrouwelijke) hulp als je TEUT bent en een lekke pneu hebt? Kennelijk niet. Kortom Boef is gewoon een harammoslim. Een afvallige en een gewone boef! Afvoeren en Next please!

Een vrije paling | 05-01-18 | 10:44 | 4

Ja hoor, dat mag allemaal. Uit zijn verklaring kan je ook opmaken dat hij dus met drank op achter het stuur zat.

Ibu | 05-01-18 | 10:53

En als hij geen lekkee band had gehad, was hij dan met zijn zatte kop achter het stuur gekropen ? Dubbel haram ! Geen 72 maagden, maar 72 knapen.

van_Heutsz | 05-01-18 | 11:10

Doet er niet toe of hij dat mag of niet; wij Khuffar hebben daar sowieso niets over te zeggen, want minderwaardig. Vandaar ook dat dat debat met terugkeerjihadi's wat (g)Rapperhaus zou graag wil bij voorbaat kansloos is, want geen gelijkwaardig gesprek, taqqya enzovoorts. Om de een of andere manier denkt mainstream Nederland nog steeds dat er meer achter een Halvemaanmens zit dan de verpakking doet geloven. Newsflash: what you see is what you get. Primitieve agressie. Niet meer, niet minder.

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 11:17
▼ 1 antwoord verborgen

Waarschijnlijk heeft deze Kechkind nooit gehoord van Anwb, hulp van vrouwen aannemen en zodra hij klaar is steken! Achterbakse kechkind was even vergeten dat hij mede dankzij kechs ea zn geld binnenharkt. Zijn manager Ali B is niets beter dan Boef! Waag het zijn vrouw Bregje eens te filmen heb je een probleem ook Ali B zou je moeten boycotten. Dat hij zulke Kechskind onder zijn hoede heeft zegt al genoeg.

zoethoutstokje | 05-01-18 | 10:44 | 1

Beter is om al die 'rappers' te boycotten met hun achterlijke zinnetjes opdreunen op iets dat 'muziek' lijkt te heten. Allemaal overgewaaid uit de VS en speciaal bedoeld om zich af te zetten tegen de maatschappij.

Lupuslupus | 05-01-18 | 10:54

Stop making stupid people famous...

vette_shit | 05-01-18 | 10:43 | 1

Stop making stupid people

nisaframo | 05-01-18 | 11:09

Rijbewijs ophalen? Hoezo? Was hij niet de bestuurder van een auto met lekke band, op die nu al historische nieuwjaarsnacht?

batvoca2 | 05-01-18 | 10:40 | 5

Verlengen? Had hij een beginnersrijbewijs? Normaal rijbewijs is 10 jaar geldig. Boef is 24 toch?

batvoca2 | 05-01-18 | 10:57

En naar eigen verklaring had hij ook gedronken...

VerderLezert | 05-01-18 | 11:28

Waarschijnlijk heeft een paar keer 'Ja' moeten neerzetten in zijn 'eigen verklaring'. Waarschijnlijk hulp met drugsverslaving en hersenstoornis, hij had ook een Wajong en zijn armen en benen doen het goed dus zal hij een psychiatrisch patient zijn.
Dan krijg je hem voor 3/5/10 jaar, elke keer afspraak met CBR arts voor verlenging

Papierversnipperaar | 05-01-18 | 11:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Er schijnt een petitie gestart te zijn in Amsterdam, om deze jongen uit te zetten.
Ik weet niet of dat technisch gesproken wel kan, maar hé, so what!
Deze cultuurverrijkers zijn we liever kwijt dan rijk toch?!

En nee, natuurlijk heeft hij er niets van geleerd, en natuurlijk was zijn 'sorry' niet oprecht. Hij zag alleen enkele optredens (lees inkomsten) in gevaar komen.

Wat een ongelooflijke droeftoeter.

Bernhard de II | 05-01-18 | 10:37 | 3

Omdat hij iemand een hoer noemt? En Camiel Eurlings een paar uur schoffelen?

Watching the Wheels | 05-01-18 | 10:46

@Watching the Wheels

Ik denk dat het #nepnieuws is. En jij?

Bernhard de II | 05-01-18 | 10:47

Boef is het probleem niet. Die 60K nieuwe Boefjes die jaarlijks door het COA naar binnen worden gesleurd, in combinatie met de onvermijdelijke gezinshereniging tot in de 3e graad, dat gaat heel hard pijn doen de komende 10 jaar.

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 11:12

GifKikkert | 05-01-18 | 10:08
Je wilt niet weten hoe gelukkig ik ben, en hier, waar ik woon. Kijk ik niet tegen dit soort primaten aan. Zoals ik leef, mocht je willen, dat je dat ook kon. Hahahaha, mooi man. Ik ben wel happy!

vluchtelingallergie | 05-01-18 | 10:36

Jurymotivatie Edison prijs: "44 miljoen views op YouTube zeggen alles over de immense impact van deze clip, die ook nog eens oogt als de trailer van een fantastische speelfilm die (nog) niet gemaakt is." Ze promoten wangedrag gewoon, Habibi is tekstueel niet anders dan "hoer roepen naar mensen die helpen". De enige reden dat de platenprijs hem nomineert is "dat ze er geld aan kunnen verdienen", hypocriete bende.

Watching the Wheels | 05-01-18 | 10:34 | 2

Habiba www.youtube.com/watch?v=AshBgnrSvyc en dat wordt dan genomineerd. "Ik maak het af of ik maak het op", "ik ben op straat, ik ben met dieven, ben gefocust op verdienen". Edison!!

Watching the Wheels | 05-01-18 | 10:36

Leuk melodietje trouwens, maar je hoeft het niet te nomineren voor een Edison met zo'n tekst, want daarmee romantiseer je dergelijk leven wat de maatschappij jaarlijks een vermogen kost en reken maar dat hij er zelf weinig aan bijdraagt want daar verzinnen ze wel wat op.

Watching the Wheels | 05-01-18 | 10:39

Beste Tess. Het is cultuur. Wij dienen dat te begrijpen. Dus vrouwen een kopvod dragen, anders hoer. Mannen moeten met een onderbroek aan douchen, anders homo. En politiek-correct NL knikt en begrijpt het. Cultuur en wij moeten deze slachtoffers accepteren. Een volk dat door tirannen zwicht ... De totale overgave.

Kamervraag | 05-01-18 | 10:34

Wat willen we? Meer of minder van deze.

henriette | 05-01-18 | 10:31

Pas maar op met dit soort tweets: de overheid leest mee.

Steinway | 05-01-18 | 10:30

Google me maar.
Idioot.

Is dit nog nieuws? | 05-01-18 | 10:29

2018 moet het jaar worden van het negeren van alle idioten svp.

oranjerood | 05-01-18 | 10:28

Hoe krijgt hij het voor elkaar zijn rijbewijs te halen? Is een rijexamen niet meer nodig tegenwoordig?

ReneDeGelder | 05-01-18 | 10:21 | 2

Tijdens examen zei hij "ik neuk je moeder" nou dat vond de examinator een goede deal.

Terpetijnzeikert | 05-01-18 | 10:28
-weggejorist-
Nivelleermarionet | 05-01-18 | 12:10

Dit is het type vrouw waar @Boef opvalt, smaak/inhoudsloos en alleen op de buitenkant gericht.

JI-HAAT | 05-01-18 | 10:21

Ik heb helemaal niets met die Boef begrijp mij goed. Maar jaren geleden zei Hans Teeuwen ook dat vrouwen kuthoeren waren. Kijk zelf maar youtu.be/_lgbRYT0Ldg. Alleen dan is het cabaret en lachen we erom. Een huthoer met een zure natte la is nou ook niet echt een positieve opmerking toch?

Terpetijnzeikert | 05-01-18 | 10:19 | 7

Meneer "Boef" roept dit te pas en te onpas op straat en kennelijk ook in gemeentehuizen tegen alleen blanke vrouwen en het is niet als vermaak bedoeld.

Zwizalletju | 05-01-18 | 10:53

Jouw reactie maakt het hele probleem van hoe de Linkse Deugmensen ergens tegenaan kijken duidelijk.

Ibu | 05-01-18 | 10:57

Dat was jaren geleden. Nu waait er een andere wind, ben ik bang.

batvoca2 | 05-01-18 | 10:59
▼ 4 antwoorden verborgen

Ter lering ende vermaeck. Facepalm en onder het motto "hoe trek ik iets volledig uit z'n verband dankzij mijn domheid." op de site van de buren bij Joop. joop.bnnvara.nl/opinies/boef-versus-b...
D'r staan nog meer kostelijk domme stukjes op die site aangaande deze loser. Lees ze met de gedachte "always read what the enemy writes." Hahaha!

Basil Fawlty | 05-01-18 | 10:17 | 4

@Muxje
Alles om de witte onderbroek uit de wind te houden daar. Cynische ghehehe.

Basil Fawlty | 05-01-18 | 10:41

De Joop! Zonder prozac en paracetamol niet doorheen te komen. En die mensen hebben ook gewoon stemrecht. Beter zouden ze die site kunnen omdopen tot de "JaMaarZij"! "JaMaarBaudet"! "JaMaarRacisme"!
*hele diepe zucht*

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 11:10

Blijkt wel weer wat voor zieke geest er is bij JOOP. Altijd maar baudet erbij halen. Ze vergeten even die vieze schol directeur erbij te halen.
Volgens boef zijn wij allemaal hoeren kinderen omdat wij niet moslim zijn. Zp denkt deze jongen en geen podium meer geven.

franck7020 | 05-01-18 | 11:30
▼ 1 antwoord verborgen

Sorry zei hij alleen omdat manager Ali B. het vroeg.

Simon_GS | 05-01-18 | 10:16

Als je em nou echt te pakken wil nemen, krijgt ie em met die vrouwen niet omhoog, en verandert de film, na de aankomst van wat zwaar getatoeëerde leernichten in een harde gay-porn.

TheEgg | 05-01-18 | 10:13

Volgens NAUSICAA MARBE.

Gisteren, 20:00 in NIEUWS

De ophef over rapper Boef zegt veel over de schijnheiligheid in de publieke moraal in Nederland. Boef is niet zomaar een marginale ploert met tribale opvattingen over mannen en vrouwen. Hij is ook niet enkel een exponent van de hangjongerencultuur die teert op slachtoffergejammer en Westenhaat. Het geval Boef houdt heel Nederland, inclusief de overheid, een spiegel voor.

En nu het hypocriete gedrag van onze BN'ers , me#too , NPO'ers en televisie makers, die hun beschaving hebben verloren.

Vanavond kijk ik met mijn kleinkind (9 jaar) naar de Voice en mogen we weer genieten van de educatieve opmerkingen waarbij "fuck en kut" als standaard is verweven in de commentaren. Dankbaar ben ik dat onze BN'ers hiermee bijdragen aan de normen en waarden die ik mijn kleinkind wil bijbrengen.

von Amsberg | 05-01-18 | 10:09 | 5

Opa heeft hier wel gelijk in.

Oepsie1234 | 05-01-18 | 10:29

Nausicaa Marbe een 'opa'? Weer een bewijs van oordelen zonder hersens te gebruiken of zelfs maar te lezen wat er staat.

Lupuslupus | 05-01-18 | 10:35

Alleen de eerste alinea is van Marbe. Zet die voortaan tussen " " . De rest is van "von Amsberg" . Zeer goed stuk van Marbe onder de titel "Boef is product van mislukte tolerantie"
Opmerkingen van meneer Gifkikkert en beneden alle peil, dom , heel dom, ventje.

Zwizalletju | 05-01-18 | 11:02
▼ 2 antwoorden verborgen

De Moeder van tess had natuurlijk ook naar opsporing Verzocht kunnen kijken.

Had zij die hoerenmoeder van Boef of zijn homokech broetjes misschien wel herkend.

RenHoek | 05-01-18 | 10:09

Ach, over 3 jaar is hij 27, kan hij zich scharen bij grootheden als Jim Hendrix, Amy Winehouse, Curt Kobain enz.

Jos Tiebent | 05-01-18 | 10:06 | 3

*slaat autocorrect tot appelmoes*

Jos Tiebent | 05-01-18 | 10:07

Nee dan ziet hij het licht, laat zijn baard staan, huwt een kech en gaat ongelovigen de schuld geven van alles.

atheïstisch stemvee | 05-01-18 | 10:10

Laten we hopen dat er dan nog iets van het Kalifaat resteert, kan hij nog even snel mooi op Jihad...

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 11:06

Jeroen Follens slaat in dit zeer lezenswaardige stuk op tpo.nl de spijker precies op de kop:
politiek.tpo.nl/2018/01/04/slaatje-sla...
Het uitblijven van gevolgen voor dit gedrag, door het morele failliet van de samenleving, heeft ertoe geleid dat tuig en criminelen nu aan de top van de voedselpiramide staan. Denk daar eens aan, de volgende keer dat u stemt.

Chuck the plant | 05-01-18 | 10:01 | 1

Ik vind het maar pretentieuze kwatsch.

knutsel_ | 05-01-18 | 10:10

Geen aandacht aan geven is er nog iets boeiend gebeurt

Bokito ergo sum | 05-01-18 | 09:58 | 5

Ja tegen oude mensen durven ze wel. Meer wil ik er maar niet over zeggen.

Lupuslupus | 05-01-18 | 10:37

@PP: kijk om u heen op straat, in de winkel, op tv en vraag u dan af of vrij wapenbezit echt wel een goed idee is. Vrij wapenbezit betekent namelijk dat niet alleen u een gun kunt aanschaffen om uzelf te beschermen, maar de rest van Nederland ook, voor wellicht hele andere redenen. Lijkt me een heel, heel slecht plan.

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 11:05

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 11:05
Dat ben ik volledig met u eens. Ik zeg alleen dat er, in reacties op dit trieste voorval, door allerlei mensen zo gereageerd wordt.

Petrus Poortwachter | 05-01-18 | 11:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Heeeeeel vroegah toen ik nog dacht dat Nederland nog een rechtstaat en een democratie was ........ zaten boeven gewoon in de gevangenis.
Heden ten dage zijn het overbetaalde rappers die onzin uitslaan en van de media veel te veel aandacht krijgen. En als klap op de vuurpijl in de Kleurrijke Top 100 staan. (welke idioot heeft deze top 100 bedacht?????)
In hollywood noemt men zoiets "Science fiction" In dit land is het realiteit.

Dutch_Viscount | 05-01-18 | 09:58 | 1

Van een democratie is reeds lange tijd geen sprake meer.

beau van rtl | 05-01-18 | 09:59

De film is hopelijk wel een female domination waarin onze repper hard wordt genomen met een voorbinddildo?

Sadomassochristus | 05-01-18 | 09:57

Boef hoort achter de tralies... In Algerije. Ranzig triefel.

VeelTeSteil | 05-01-18 | 09:57

Ik neem aan dat de gemeente of de ambtenaar zelf inmiddels aangifte heeft gedaan of een afspraak met de pliesie dat ze over 1 a 2 weken o.i.d dit mogen doen ?

Zwizalletju | 05-01-18 | 09:56 | 1

Tja dat vertelt het verhaal niet. Beetje jammer wel. En dan bedoel ik hiermee; als nou velen aangifte gaan doen nodigt dat wellicht anderen uit om hetzelfde te doen en dan wordt het nog eens wat met deze maatschappij.

Want zolang iedereen maar wegkruipt gaat het van kwaad tot erger. We hebben de *plicht* om onze kinderen en kleinkinderen als een goed lid van de maatschappij op te voeden en dat begint met (het veel misbruikte woord) *respect*. Als een 18-jarige cassière begint te 'jijbakken' dan zeg ik daar iets van want ik noem haar ook 'u'. Hoef je maar 1x te doen en het kwartje is gevallen. Maar bijna niemand doet het, dat is het probleem.

Lupuslupus | 05-01-18 | 10:48

Hoe zit het eigenlijk met de verblijfsstatus van dit lastpak? Het schijnt dat hij een algerijns paspoort heeft en met zijn oom vanuit Frankrijk richting Nederland verhuisd is. Is de nederlandse overheid al zo handig geweest om hem een nederlands paspoort te verstrekken of is ongewenst vreemdeling nog steeds mogelijk?

Pierrepoint | 05-01-18 | 09:56

Jezelf 'rapper' noemen is al een brevet van onvermogen en bewijs van totale maatschappelijke mislukking.

Wekkertje | 05-01-18 | 09:55

Kansloze naffer reed ook nog eens rond zonder rijbewijs, hoe typerend. Je zou bijna terug verlangen naar die beschaafde Eindhovense rapper met die enorme face tatoos.

ChatBot | 05-01-18 | 09:55 | 1

Voor een fiets heb je toch geen rijbewijs nodig? Alleen een eigendomsbewij.... oh, wacht.

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 11:02

Aap noot Mies.

N.B.: 'noot' is straattaal en is een vervoeging van een werkwoord dat zoiets betekent als 'uiterst onheus bejegenen'' .

OngewensteWaarheden | 05-01-18 | 09:55

Hij kan mij niet genoeg in het nieuws komen. Het grote uithangbord van zijn volk opdat bij meer mensen de oogkleppen mogen afvallen dat we dit soort "artiesten" geen podium moeten geven.

Barkruk2 | 05-01-18 | 09:55

offline, Tessa heeft gereageerd op de zaak Camiel. zie Telegraaf.

gato | 05-01-18 | 09:54 | 1

Telegraaf offline, server error 500
Zijn vriendjes hebben al voorzorgsmaatregelen getroffen

boerk | 05-01-18 | 10:20

Misschien wilde de ambtenaar van de gemeente wellicht best op Google kijken, of indien mogelijk, aan de hand van controle-vragen alsnog het document verstrekken. Maar dan moet ie niet meteen gaan schelden, want dan is de goodwil van de ambtenaar er gelijk van af. En terecht.

kweethetooknietbeter | 05-01-18 | 09:54

Wederom een prachtig voorbeeld van zijn stam. Rifapen.

Oepsie1234 | 05-01-18 | 09:53

Die sneuneus moet helemaal kapot gemaakt worden. Dat hij nergens meer aan de bak komt. Alleen nog maar een droevig zaaltje met zielige fans.........

chrisjuh | 05-01-18 | 09:53

(Heeft iemand trouwens al opgemerkt dat de manier waarop Boef omgaat met de hulpvaardige mevrouwen eigenlijk al gewoon een slechte parodiërende film is van de manier waarop de atlassissers omgaan met hun gastsamenlevingen, trouwens?)
Valt wel mee hoor. Die jongens waar je het over hebt passen zich vooral aan aan de manier waarop hier al decennia lang over vrouwen wordt gesproken en hoe vrouwen door met name mannen in de bouw worden nagefloten en uitgescholden. Lees de reaguursels van de harde kern hier maar eens na als er weer eens een haatstukje verschijnt over Hiske Versprille, Asha Tuinbroeke of Sylvana Simons. Ik denk persoonlijk dat Boef het geleerd heeft van deze meneer:
www.youtube.com/watch?v=_lgbRYT0Ldg

GifKikkert | 05-01-18 | 09:52 | 9

@Lupuslupus
"Mannen in de bouw schelden nooit" Ja natuurlijk. Het zijn allemaal superlieve meneren met alle respect voor het vrouwelijk schoon en die dames dan ook altijd met alle egards behandelen. Allemaal. Hetzelfde geldt voor reaguurders. Die vragen zich ook niet bij elke afbeelding van een vrouw af "of ze dr zouden doen" en "waarom ze uit de keuken is gekomen"
Dream on, dromer. Je kunt duidelijk zien dat jij nooit buiten komt. Boef is gewoon een reaguurder die in de openbaarheid durft te treden. Denkt hetzelfde, roept hetzefde maar is wat minder laf en derhalve wat minder anoniem. Als Hans Teeuwen vrouwen hoeren noemt vinden domme tokkies als Mr_Natural dat grappig en "humor"; maar als een Marokkaanse rapper dat doet is het land te klein. Straks ga je me nog vertellen dat het reaguurdersleger van GeenStijl ook geen verzamelbak van racistisch gemotiveerde provinciaaltjes is, grapjas.

GifKikkert | 05-01-18 | 10:28

GifKikkert | 05-01-18 | 10:28 |

Je hebt toch wel humor.

Mr_Natural | 05-01-18 | 10:31

Wat zijn een aantal mensen toch blij dat ze Teeuwen erbij kunnen halen. Totaal niet relevant uiteraard, maar dat krijg je toch niet uitgelegd.
Het punt is dat mensen er niet zozeer over vallen dat de rapteksten (zijn 'kunst') van Boef vrouwonvriendelijk zijn, maar dat het om zijn privé-uitspraken gaat.
De uitspraak van Teeuwen is in een cabaretshow (dus ook een kunstvorm), waarin hij waarschijnlijk bijna elk denkbaar onderwerp inmiddels al eens belachelijk heeft gemaakt (inclusief zichzelf); privé is de man altijd bereid om in normaal taalgebruik de discussie aan te gaan. Goed voorbeeld hiervan is dat hij zich door de 'Meiden van Halal' op de pijnbank liet leggen.

Ibu | 05-01-18 | 11:09
▼ 6 antwoorden verborgen

Wat een door en door failliet land is dit. Een land vol volk, zonder hersens. om zo'n kamelenkop, aandacht te geven!

vluchtelingallergie | 05-01-18 | 09:51 | 6

Gifkikker, je chef AIVD vraagt of je dit weekend wol overwerken.

kaasfondue | 05-01-18 | 10:22

GifKikkert | 05-01-18 | 10:08
Je wilt niet weten hoe gelukkig ik ben, en hier, waar ik woon. Kijk ik niet tegen dit soort primaten aan. Zoals ik leef, mocht je willen, dat je dat ook kon. Hahahaha, mooi man. Ik ben wel happy!

vluchtelingallergie | 05-01-18 | 10:34

@Gifkikker: Nederland is in potentie een prachtig land, was het in ieder geval wel, tot pakweg een jaar of 20/30 terug. Vrijheid, ruimte, natuur, landelijk, leuke steden, cultuur, natuur, alles kon en alles mocht. Mensen die nu net de 20 zijn gepasseerd begrijpen dat niet zien dat ook niet maar deze geforceerde pluriforme samenleving met een verstikkende, geldgraaiende sufcontrolerende overheid, migrantenghetto's, afstompende media en uitpuilende leefruimtes waar 24/7 camera's staan te draaien is echt absurd, als je het vergelijkt met toen. Tuurlijk, de materiele welvaart ligt op een veel hoger peil dan nu - voor sommigen - maar de maatschappelijke kosten die we hebben moeten betalen zijn niet mis. Denk dat er meer dan een paar mensen zijn die in ieder geval op een paar vlakken de klok willen terugdraaien.

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 11:00
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik vind overigens rapper boef klinken als zanger Rinus. Als iemand zijn beroep erbij moet zeggen om te weten wat ie doet is het droevig gesteld. Daarnaast schiet het taalgevoel van boef tekort. Een boef is, sinds Bassie en Adriaan, een wat onhandige lachwekkende sappelaar buiten de wet. Noem je dan gewoon rapper crimineel.

Hufterst | 05-01-18 | 09:51 | 1

Had je deze reactie niet al eerder deze week? Desalniettemin leuk!

Basil Fawlty | 05-01-18 | 09:54

Ok, waar gaat dit precies over Geenstijl? Niks beter om een artikel aan te wijden?

martymcfly | 05-01-18 | 09:49 | 1

Andere opties dan Marty?

Isnogaanhettype..... | 05-01-18 | 09:52
-weggejorist en opgerot-
Piep Knars | 05-01-18 | 09:49 | 2
-weggejorist en opgerot-
beau van rtl | 05-01-18 | 09:50

Het is nog wintervakantie. Volgende week gaat het gewone leventje weer beginnen voor de meeste Gewone Nederlanders. De politici beginnen echter pas weer de 16de aan hun zware taak.

kweethetooknietbeter | 05-01-18 | 10:02

Hij werd gered van een lekke band (... met een auto ??) maar hij gaf als excuus voor zn beledigingen dat 'hij ook dronken was'. En hij wilde eigenlijk eerst wel gaan rijden? En nu lees ik weer dat hij z'n rijbewijs komt ophalen. Had hij dat dus niet eens?

God Zelf | 05-01-18 | 09:43 | 1

Logisch toch?

Ibu | 05-01-18 | 11:11

Beter een bareback movie van maken dan, Heaumeau Boef.

Conan de Rabarber | 05-01-18 | 09:42 | 1

Ghehe, iets met 40 bbc's.

knutsel_ | 05-01-18 | 09:44

De grap is dat Boef een fop Marokkaan is natuurlijk.

ikdenkwat | 05-01-18 | 09:41 | 1
-weggejorist-
ISmeerJong | 05-01-18 | 16:15

Ik ben nu al #Boefmoe.

knutsel_ | 05-01-18 | 09:41

Waarom krijgt deze lelijke woestijnrattenkop zoveel aandacht?

van Oeffelen | 05-01-18 | 09:38

In sommige landen rijden ze met een tank over dit soort muppets heen.

Denkhetnjet | 05-01-18 | 09:35

En, voor wat betreft die film, is het wachten op de grote hoeveelheid bedreigingen aan het adres van het 'sterretje' zodat deze productie waarschijnlijk geen doorgang zal vinden.

Petrus Poortwachter | 05-01-18 | 09:35

Deze jongeman is slachtoffer. Ik vind dat we hem moeten helpen. Boefje laat ons zien dat we als maatschappij gefaald hebben. Daarom, vanaf nu, iedere keer als Boefje een misstapje maakt, brand ik een kaarsje. Omdat liefde alles overwint. Zodat Boefje gaat inzien dat we van hem houden. Spread that love y'all en stem met je hart.

atheïstisch stemvee | 05-01-18 | 09:34 | 4

Ubermug
Dan verkoop ik al mijn bezittingen. Zelfs mijn mantel zal ik nog met hem delen, want oordeel niet opdat gij niet wordt geoordeeld. Ik voel me nu zo warm vanbinnen, dat is met geld niet te koop.

atheïstisch stemvee | 05-01-18 | 09:44

En die arme bijtjes hebben het al zo moeilijk. Kunt u beter meteen Flevoland in de hens steken, kunt u vast wel een week of 3 mee vooruit.

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 10:55

Goed idee.
De straat kan je toch niet met hem dweilen, want daar word de straat vies van.

MistaRazista | 05-01-18 | 18:16
▼ 1 antwoord verborgen

Weet nu niet of deze film echt gaat helpen.

Menage00 | 05-01-18 | 09:33

Mooi initiatief. Ik kijk er naar uit.

Roy020 | 05-01-18 | 09:30

Lijkt me een gevalletje belediging ambtenaar in functie, over die moeder van Tess. Dat is dan 250€ aftikken. Jammer dat wij in Drenthe geen goelag hebben voor dit soort rifapen. Lekker turf steken 5 jaar

Fontanarossa | 05-01-18 | 09:30 | 3

Pardon 750€

Fontanarossa | 05-01-18 | 09:31

Wees maar blij, straks blijven ze na hun straf nog hangen ook.... Uweetog, Moskeetje stichten, buurthuisje zus, vechtsporthalletje, pardon, voetbalclubje zo, zzzzssssletjesss uitsissen en ga zo maar door. Zullen we afspreken dat we het Noordoosten zoveel mogelijk Noordoosten houden? Mogen ze in de rest van Nederland zich kapotverrijken aan deze rifjuweeltjes...

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 10:52

Die goelag was er wel maar ja de deugmens vondt dat maar zielig dat heette Veenhuizen, en was als bewaarplaats voor landlopers en ander a -sociaal tuig opgezet, kan me de tijd nog voor de geest halen dat je een specifieke reden moest hebben om je uberhaupt in dat dorp te bevinden.

Umberto die trotzoni | 05-01-18 | 12:41

Als dat waar is over dat rijbewijs. Dan neem ik aan dat de gemeente tot het maximale gaat om hem te vervolgen wegens een ambtenaar in functie! €750 euro boete! Toch weer een klein promilletje van zijn vermogen verdampt.

MeneerGuggenheimer | 05-01-18 | 09:29 | 2

Wegens ambtenaar in functie, iemand vervolgen? Wat?

MarcS | 05-01-18 | 09:42

Ja natuurlijk. Onlangs nog heeft een Nederlander 750€ boete gekregen en een nachtje cel voor het 'beledigen' van 2 politieagenten. Dat zijn óók ambtenaren. Maar het ligt er helemaal aan of mevrouw aangifte heeft gedaan.

Lupuslupus | 05-01-18 | 10:27

De verontwaardiging richting repper Boefje is eigenlijk wat laat.. Tijdens een tv-momentje bij Pauw of weet ik wat tegen een Politiechef zeggen dat hij z'n dochter neukt, gewoon als totale minachting richting alles wat Westers en niet mosselman is, werd dat dan eerst gezien als een "deug projectje" van naïef-links ? Denkende dat als genoeg Witmenschen hem maar zouden knuffelen hij opeens redelijk zou worden, als een soort Ali B-merk?
Kom op mensen, het is gewoon een rat en altijd al geweest. Dat hij z'n geld verdient omdat horden jongeren dat onverstaanbare gebrabbel op auto-tune mooi vinden neemt niet weg dat hij als mens altijd zo geweest is. Minachtend richting alles wat de islam niet aanhangt, precies zoals z'n ouders hem dat geleerd hebben.
Eens een rat, altijd een rat. Van generatie op generatie en genoeg Westerse dommertjes die dat vreemd genoeg adoreren.

Fratello | 05-01-18 | 09:27 | 4

@Fratello
+veel.

Lupuslupus | 05-01-18 | 10:28

@Klutskwijt: Kijk even naar de Halvemaangordel, dan weet u het precies. Van Marokko via Libie en Tunesie richting Egypte, bochtje omhoog naar Gaza/Westbank, Libanon, Erdostan, rechtsaf naar Syrie, Irak, Iran en Afghanistan. Daar heeft u uw antwoord ( en dan heb ik het Arabische schierland en Pakistan nog niet eens meegenomen ). Wie wil dat paradijs nou niet over de vloer halen hier? Ik zeg, meer! Meer! Meer! Meer van deze mensen, meer verrijking, meer agressie, meer haat, meer onderdrukking, meer intolerantie en meer luidruchtig hysterisch iq-87 minus volk, kun je niet genoeg van hebben. Toch?

Graaisnaaiert | 05-01-18 | 10:29

@Graaisnaaiert , ik had er in 1999 eigenlijk al genoeg van..

Fratello | 05-01-18 | 15:18
▼ 1 antwoord verborgen

Na La Grande Bouffe nu Le Petit Boef.

Mr_Natural | 05-01-18 | 09:27 | 1

Ghehehe! +1!

Basil Fawlty | 05-01-18 | 09:52

Kwam een rijbewijs halen ? In dat geval hilarisch dat het bontmutsje blijkbaar met een lekke fietsband stond. Autorijden zonder rijbewijs mag niet hoor. Heb je gelijk ook even een verzekering geregeld ? Schijnt ook verplicht te zijn schijtbak.

Ruikbaard | 05-01-18 | 09:25 | 4

Hij was dronken toen hij door die meiden werd opgehaald. Als z'n auto niet stuk was geweest (of whatever ermee aan de hand was), was ie dus dronken in de auto gestapt ...

J. Jarig | 05-01-18 | 09:42

Misschien oude rbw kwijt. En je bent niet verplicht om je rbw bij je te hebben als je rijdt. Je bent echter wel verplicht om hem te tonen wanneer erom gevraagd wordt.

John McClane | 05-01-18 | 09:52
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vind het nawoord scherp! En.... Ja, het was mij natuurlijk ook al opgevallen

Steven Avery | 05-01-18 | 09:25
-weggejorist-
PureYak | 05-01-18 | 09:23

24, rapper en nu pas zijn rijbewijs? Zal mij benieuwen hoeveel jaar die dan al zonder rijdt...

Brofist | 05-01-18 | 09:22

Ik mis even het vervolg van het relaas van Tess.
Heeft dat stuk nageboorte nu zijn rijbewijs? Anders moet hij straks wéér aan drie kechies vragen of hij mee mag rijden.

EEnzame SchizofrEEN | 05-01-18 | 09:20

Heeft ie eigenlijk meteen een bon gekregen voor het niet kunnen tonen van een ID?

Weet ik toch!

Petrus Poortwachter | 05-01-18 | 09:19

Kan iemand niet eens met positief over mohammeda(a)n(en komen; iets van een uitvinding en/of idee waar de hele mensheid wat aan heeft?

Of is dit te hoog gegrepen en te veel gevraagd en moeten we al tevreden zijn als hij binnen de vier muren van z'n huis z'n opgedrongen vrouw enigszins met respect behandelt door alleen met vlakke hand te slaan....?

Als mohammedanen de nieuwe Joden zijn, doen ze het in vergelijk wel verdomd slecht!

Mazoeza | 05-01-18 | 09:18 | 2

Ja, euh...
Euh..
Ik zet deze vraag even door naar mocro070. Die heeft vast wel een voorbeeld. Al hoop ik dat'ie niet met die onzin over algebra komt; het systeem komt uit India, het woord is vrij naar een boekje dat een Fin er over schreef.

EEnzame SchizofrEEN | 05-01-18 | 09:26

Hoe zou de islamitische wereld eruit zien als er opeens geen westerse/joodse/
oost-Aziatische uitvindingen meer aanwezig zouden zijn in hun "superieure"
samenleving ??? Geen elektriciteit, auto's, treinen,vliegtuigen, airco's, TV,
satellietschotels, gewapend beton, geasfalteerde wegen, medicijnen, etc, etc
etc,etc,etc. En dan heb ik nog niet eens de gevolgen van de hoge mate
van inteelt genoemd.
En voor dat soort volk zouden wij respect moeten hebben???
Respect moet je verdienen, dat krijg je niet voor niets.

getzappad | 05-01-18 | 11:50
-weggejorist-
Bakkeleures | 05-01-18 | 09:18

Als het bij de gemeente was staat het op beeld. Is er officieel melding van intimidatie gedaan? Onderzoek graag en deze karikatuur van zijn achtergrond het laatste zetje naar de afgrond geven

bassieenadriaan | 05-01-18 | 09:18

Ik denk we er ernstig overwogen moet worden of deze persoon wel compos mentis is, ik krijg toch sterk de indruk dat hij ofwel geestelijk gestoord is ofwel een zo laag IQ heeft dat dit op hetzelfde neerkomt. Lijkt mij gevaarlijk zo een persoon een rijbewijs te verstrekken!
Anderzijds zou het wel verklaren waarom die andere Atlas-josti's zo met hem weglopen.

BenPakdee | 05-01-18 | 09:17

Rapper Boef is duidelijk slachtoffer van een Joods complot.

Zeddegeizot | 05-01-18 | 09:16

De woorden van een noord afrikaan betekenen helemaal niets, zeggen in eerste instantie sorry en komen dan met de hele incestfamilie en steken je in je rug.

PijlVader | 05-01-18 | 09:16 | 1

U kent er ook een paar begrijp ik.

Nuchternederland | 05-01-18 | 11:06

Geen ID, geen paspoort? Retour noord-Afrika aub.

Croxifoxio | 05-01-18 | 09:16

ja hij heeft een kleine piemel en kan hem ook niet omhoog krijgen!!

vanrechteren | 05-01-18 | 09:16

Is dit nou allemaal B-garnituur, C garnituur of eigenlijk gewoon geen garnituur?

John McClane | 05-01-18 | 09:15 | 1

Borrel-uur?

EEnzame SchizofrEEN | 05-01-18 | 09:16

Ik heb gehoord dat de hoofdrolspeler in deze film echt een héél klein pikkie heeft.
(Waar hij desondanks heel snel op getrapt is)

Rico Tampeloerus | 05-01-18 | 09:14

allemachtig hou toch eens op over dit stuk verdriet

vanBarchum | 05-01-18 | 09:13 | 1

nee gewoon meer meer meer aandacht... vooral negatieve aandacht.
Daar is hij ook goed in en nu zal die het oogsten.
De vieze smerige vrouwen hater en dieren beul.

Rene046 | 05-01-18 | 20:12

Ali fucking B al zijn werknemer ontslagen? Of blijft de knuffelallochtoon zijn soortgenoten beschermen zoals inshallah het voordraagt? Het wij gevoel is nogal sterk bij deze geloofsgenoten. De domme kufars blijken wederom naïef.

Bill Cosby | 05-01-18 | 09:13 | 2

Er volgt waarschijnlijk een obligaat :' Ja, maar...".
En de NPO zag dat het goed was.

EEnzame SchizofrEEN | 05-01-18 | 09:17

Ali B en zijn Breghje de managert zijn druk aan het spinnen hoe van Boef weer een rendabel werknemer te maken. Neem aan dat tie binnenkort een duet met Borsato gaat doen en daarna een roadshow langs alle NPO programma’s plus RTL Roetveeg.

de Voorzittert | 05-01-18 | 09:47

Boef... een tering ventje dat tering muziek maakt... next!

radbraker | 05-01-18 | 09:12

Kan rapper Droef niet gewoon doodgezwegen worden?

Rooddraakje | 05-01-18 | 09:11 | 2

Maar dan zonder het stilhouden.

Plorkface | 05-01-18 | 09:43

Rooddraakje | 05-01-18 | 09:11 Ik las toch echt in eerste instantie,
doodgereden, sorry dat ik dat per ongeluk verkeerd gelezen heb.

getzappad | 05-01-18 | 11:55

Is rapper Boef mentaal geschikt voor een rijbewijs?!? Kan hier een agent even een melding doen aan het CBR?

Feynman | 05-01-18 | 09:11 | 2

Is vast racisme volgens t CBR. Dus bij voorbaat kansloos ben ik bang.

Rooddraakje | 05-01-18 | 09:58

En mag je wel rijden als je op een stapel telefoonboeken moet zitten om boven het stuur uit te komen?

sarcastro | 05-01-18 | 13:29

Waarom iedere keer zoveel aandacht voor die loser?

thefonz | 05-01-18 | 09:11 | 3

Ja idd, doe nou niet

Menage00 | 05-01-18 | 09:31

Hoe meer mensen zien wat voor soort mensen we in Nederland blijven importeren hoe beter. Ik zeg meer aandacht!

halfvolle glas | 05-01-18 | 09:36

U denkt dat Nederlandse rappers als Lange Frans en kornuiten niet van de bitches en de Kechs zijn?

Menage00 | 05-01-18 | 13:08

Je kunt een dom stuk onbenul wel sorry laten zeggen, maar echte spijt heeft hij net. Q.E.D. met de tweet van Teds, zou ik zeggen.

Koning Willy | 05-01-18 | 09:10

Wat fucking goedkoop om mee te surfen op de media hype van Boef op dit moment. Mandy slim was altijd al goedkoop, kon d'r rekeningen ook niet eens betalen.

Klutskwijt | 05-01-18 | 09:09 | 2

Nee, andermans ellende gebruiken, dat zou boef nooit doen.

Bugblatter | 05-01-18 | 09:12

Om Holman te parafraseren: Mandy Slim is een kunstenaar.

Schoorsteenveger | 05-01-18 | 10:11

Een verrijking. Ik blijf het toch zeggen.

Petrus Poortwachter | 05-01-18 | 09:09 | 2

Geheel met u eens. Tuigvloggers, Rifrappers: zelden zo verrijkt gevoeld. Wij zouden er meer van moeten hebben. Drie keer meer, zo ongeveer. En als wij nog heel even zo doorgaan, dan krijgen wij die vanzelf.

bisbisbis | 05-01-18 | 09:50

Als u op het woord 'atlassissers' doelt, dan ben ik het met u eens. Die was nieuw voor me.

marcoplarco | 05-01-18 | 10:23

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken