Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV: TK-leden berckmoezen er massaal op los

Genante vertonings de afgelopen twee dagen. Tout volksvertegenwoordigend Den Haag verpestte het *kuch* nobele imago van Nationaal Parlementariër met schandalig grensoverschrijdend smartphone- en tabletgedrag tijdens de o zoo belangrijke livedebatten Regeringsverklaring. Gewone normale Nederlanders, die dolenthousiast naar de marathondebatten keken, belden massaal naar de NOS/RTL en kamergriffie om te klagen over dat ongeïnteresseerde zootje klaplopers dat de godganse dag zat te appen en te Netflixen. HH politici, wat DOEN jullie eigenlijk? GSTV-verslaggever Tom Staal waagde zich met gevaar voor eigen leven tussen de binge watchende wifi-zombies bij De Patatbalie.

Reaguursels

Inloggen

zolang die aftapwet er niet door is...gebruik ervan maken!! al die foute vrinden daarna hup eruit klikken .

fikkieblijf! | 03-11-17 | 18:21

Nou ik geloof deze talentjes wel hoor, Rapportje hier, rapportje op scherm twee en pdf-je onder de homebutton. Alleen Grapperhaus en Rutte niet. Die zitten 24/7 online op Grindr chat.

Dagdief | 03-11-17 | 13:18

De ministers, staatssecretarissen en 140 van de 150 kamerleden zitten er 3 dagen lang voor spek en bonen bij. Laat ze dan ondertussen lekker hun mails wegwerken, afspraken maken en overleggen met medewerkers, dan doen ze tenminste nog wat voor hun geld. Lang leve de moderne communicatiemiddelen, vroeger moesten ze nog echt 2 dagen lang stil zitten voor hun geld, dat is pas een schande.

Ardbeg | 03-11-17 | 13:16

Het is duidelijk dat Sociale Media voor deze lui belangrijker is dan hun werk. Maar hun baas geeft dan ook het "goede" voorbeeld.
-
Kijk VVD stemmer, dit zijn de politici die dankzij jullie nu het land mogen besturen.... een stel aan facebook-verslaafde pubers voor wie hun Facebook status kennelijk belangrijker is dan hun werk. Kan niet zeggen dat ik er vertrouwen in heb.

moitambien | 03-11-17 | 11:30

Zonet op radio 1, de gast poneerd de stelling dat dit soort anti-democraties gedrag (journalisten belemmeren om verslag te doen) te maken heeft met de multikudt samenleving, waarop de intervieuwer direct interrumpeert, ho, ho, dat kan je niet zeggen (de waarheid mag niet gezegd worden). Het wordt terug gebracht tot dan maar een generatie conflict. Man man man, zo wordt je voorgelogen door de staatsmedia. De woorden islam, marrokaan, turk, antilliaan allochtoon zijn taboe, het gaat slechts om lieve ‘jongeren’ die het niet zo begrijpen, de schatten. Met een voldane grijns op mijn gezicht heb ik op het knopje uit gedrukt. De rust is weder gekeerd in huize kanarie.

Kanarie_Geil | 03-11-17 | 10:20 | 3

Klopt. Heb het ook gehoord. De media is als de dood!

demaup | 03-11-17 | 10:47

Klopt. Heb het ook gehoord. De media is als de dood!

demaup | 03-11-17 | 10:47

Hoe harder ze ons die multiculti door de strot wringen hoe harder de bevolking er tegenin zal gaan. In mijn directe omgeving is er echt vrijwel geen enkele steun meer voor een "fijne multiculti".

moitambien | 03-11-17 | 11:54

Dijkhof is een clown, die op cabareteske wijze en dus met tevoren ingestudeerde humor zijn matige capaciteiten camoufleert.
Dijkhof is geen toegevoegde waarde voor de Nederlandse politiek.
Met dit soort non valeurs ga je naar de kloten.

outdoor | 03-11-17 | 10:16

Gewoon afschaffen die zg algemene beschouwingen en die zg debatten
Alles is toch al tot in de treure voorgekookt door een nepregering met een nep oppositie.
Tis weer gewoon 22 zetels tegen 128 zetels.

komtdatschot | 03-11-17 | 10:07

Baudet heeft gewoon geen sterk verhaal. Ik word nu al moe van zijn "partijkartel" verhaaltjes, elke keer de zelfde plaat die grijs wordt gedraaid. Er zit echt een denk fout in zijn partijprogramma.

FVD is tegen het partijkartel, maar wil wel een zakenkabinet. Zie je hoe dit best wel wringt? Gisteren dient FVD een motie in voor een afkoelperiode bij politici van 2 jaar! Betekend dit dat politici straks 2 jaar standaard wachtgeld gaan krijgen?

Welke topper in zijn vakgebied gaat plaatsnemen in een zakenkabinet, waarna hij/zij vervolgens 2 jaar zijn vak niet meer mag uitvoeren?

Het is naïef om te denken dat mensen alleen belangenverstelling hebben wanneer ze van kamer naar werkveld gaan en niet andersom.

Ik vond Baudet in de verkiezingen een sterk verhaal hebben. Maar wanneer je hem nu aan het woord hoort in het debat, komt hij toch niet zo sterk over. Hij heeft geen humor, kan niet goed incasseren en wordt snel uit evenwicht gebracht.

Daarnaast leest hij moties op die soms minuten lang duren. Vervolgens als de Kamervoorzitter ingrijpt is hij verontwaardigd. Het lijkt soms wel dat regels regels zijn alleen deze voor Baudet niet gelden.

Dr. Zed | 03-11-17 | 09:50 | 3

6 fouten. In een stukje waarin 6 argumenten worden aangevoerd. Dat is dan best wel weer knap.

RoBD=Skullfucker | 03-11-17 | 10:06

Vond Baudet ook wel erg zwak reageren op het snedige antwoord van Dijkhoff. Uiteraard, als een politicus na een lange staat van dienst een baan toegeschoven krijgt, en die politicus is gezien ervaring, capaciteit, persoonlijkheid enzovoorts geknipt voor die baan, dan zou het niet echt verstandig zijn om die capaciteit niet direct te benutten. In zo'n geval zou je kunnen zeggen dat "het partijkartel"werkt als een headhunter. Maar, en daar had Baudet meteen Dijkhoff op kunnen pakken, de grote vraag is natuurlijk of er in al die gevallen waarin dat carroussel draait er werkelijk sprake is van "the right man on the right place", of zelfs of er wel sprake is van enige geschiktheid. Een baantjescarroussel zal niet dezelfde strenge criteria aanleggen als een headhunter die doelgericht zoekt naar de meest geschikte kandidaat voor een topfunctie. Maar zo ad rem was Baudet dus niet. Hij droop af met een "dat is geen manier van debatteren" of zo. Genant.

Schoorsteenveger | 03-11-17 | 12:00

Ik kan het woord partijkartel niet meer horen. Net als 'de gewone Nederlander' van Rutte en Buma.

Ardbeg | 03-11-17 | 13:17

Als Wilders begint over dubbele paspoorten dan past er maar één vraag:
"Zeg Geert, hoeveel paspoorten heb je zélf?"

wingload | 03-11-17 | 09:27 | 3

Beetje domme opmerking.

beau van rtl | 03-11-17 | 09:48

Lijkt me een meer relevante vraag voor mevrouw Wilders

Zatkniss | 03-11-17 | 11:31

Of wat zegt meer over je loyaliteit: 'een tweede paspoort op basis van waar jij of je ouders geboren zijn' of een grote Israëlische vlag op je fractiekamer en geldstromen vanuit de VS en Israël? Wilders is weer eens enorm hypocriet.

Ardbeg | 03-11-17 | 13:19

Barbara (Babs voor intimi) legt het in alle helderheid uit: "Aan het werk ook hè, het werk gaat ook gewoon door..." Aanwezig zijn in de Tweede Kamer, als parlementslid of als lid ven de regering, is geen werk. Je moet er zijn, als een figurant in een slechte film, en wachten tot het je beurt is om precies te doen wat de regisseur voor je bedacht had, een riedeltje afsteken misschien, maar vooral meestemmen met de baas, maar dat is echt alles. Je verveelt je verder het schompes, zonder last of ruggespraak.

Schoorsteenveger | 03-11-17 | 09:24

Bah.. 'Babs' heeft gewoon een herpesje op haar onderlip.

McMuntje | 03-11-17 | 08:45 | 1

Het zijn net mensen.

kapoerewiet | 03-11-17 | 11:39

Je hoeft in de Tweede Kamer niet op te letten of zelf maar te weten waar het over gaat. De partijdiscipline heeft toch al bepaald wat ze moetenstemmen en daar krijgen kamerleden €7K per maand voor.

Osdorpertje | 03-11-17 | 08:41

Brekend nieuws. Imam van Aartsen gaat sharia invoeren in Amsterdam.

Abject | 03-11-17 | 08:38 | 2

Linkje ?

ja,diedus! | 03-11-17 | 08:43

Zeker brekend , is volgende topic.

ja,diedus! | 03-11-17 | 09:18

Ik loop als harwerkende burger meer kans om mijn geld kwijt te raken door allerlei grijpgrage handen. Zie net een melding op m'n ABN beleggingsrekening, " " Belegt u in obligaties of gestructureerde producten van banken? Hou dan rekening met een eventuele "bail-in" als gevolg van de nieuwe Europese Bank Recovery and Resolution Directive (BRRD). De overheid kan tot een "bail-in" besluiten als zij een bank wil redden die op een faillissement afstevent. Dat betekent dat de betaling van rente en aflossing op obligaties en gestructureerde producten van die bank geheel of gedeeltelijk wordt opgeschort of zelfs geschrapt. Ook als de betreffende bank niet failliet gaat kunt u als belegger daardoor een deel van uw aanspraken kwijt raken.Hierdoor is geen of minder overheidsgeld nodig om te voorkomen dat een bank failliet gaat. Veel landen buiten Europa hebben een vergelijkbare regeling". Rondom zitten de struikrovers , de ene met wapens , de ander die jou moet vertegenwoordigen zit als een dwaas te appen. Het kan verkeren.

ja,diedus! | 03-11-17 | 08:41

Zoals men, als men bereid is met "minder" genoegen te nemen in Nederland, niet hoeft te werken zo kan men, als men bereid is af en toe eens even "op vakantie" te gaan, in Nederland heel goed werken en bestaan in de criminele (kruimel) branche.
M.n. veel jongeren van (doorgaans)allochtone afkomst leven zo en hebben een heel "acceptabel" leven.

D-Fens_1963 | 03-11-17 | 09:24

Volgens de linkse econome Baarsma is Wilders sleets geworden. Ze zei het echt.

van Oeffelen | 03-11-17 | 08:05 | 1

Ze heeft gelijk.

DrumPiet | 03-11-17 | 08:46

Zou Dijkhoff tijdens die aanrijding met die vrouw ook met zijn mobiel achter t stuur hebben gezeten? Iets besturen (auto of land) gaat niet goed samen met je Telefoon in de hand.

Anno Niem facebook | 03-11-17 | 07:55

Dijkhof. Heeft ie al eens excuses aangeboden voor het politionele wangedrag omtrent asielprotesten, voor de burgerslachtoffers?
.
Uhm, symphatiek ja.
.
Alleen een electorale amoebe heeft zo’n kortcyclisch geheugen. Schijt u de huiskamer niet onder?

Parel van het Zuiden | 03-11-17 | 07:54

Barbara moet eens gaan wedstrijdzwemmen, ik denk dat ze zo een wereldrecord zwemt als enigzins knappere Inge de Bruijn lookalike.

Patje2011 | 03-11-17 | 07:50 | 5

Ik vind ze allebei even lelijk. Ik denk alleen dat Inge de Bruin nog dommer is.

beau van rtl | 03-11-17 | 09:50
-weggejorist-
topsporter | 03-11-17 | 11:00

uitermate lelijk, beide dames.

topsporter | 03-11-17 | 11:00
▼ 2 antwoorden verborgen

De ministers zijn marionetten van de topambtenaren, de kamerleden die van de fracties. Op commando voor of tegen stemmen, je praatje doen. Gewoon allemaal zombies.

Quichegerechtigde | 03-11-17 | 07:43

Hoelang zit dat arrogant stuk vreten van een Dijkhoff nu in de kamer? Als de interrupties van de oppositie hem nu al de keel uithangen hoort deze gladjakker daar gewoon niet thuis.

Loebas | 03-11-17 | 07:38

Ik denk dat na deze algemene beschouwingen wel is gebleken dat baudet er nog lang niet klaar voor is.

beau van rtl | 03-11-17 | 07:27

Fvd en PVV hebben Dijkhoff laten ontsnappen. Afgezien van zijn opmerkingen over het referendum (goed besproken door Baudet) was het misschien voornaamste punt van zijn betoog dat NL het eigenlijk erg goed doet, maar dat de mensen desondanks de politiek wantrouwen. En dat zou dan komen omdat de partijen niet voldoende samenwerken en vooral voor de eigen achterban werken. Dat is een onjuiste analyse. Mensen wantrouwen de politiek, of laat ik voor mezelf spreken: ik wantrouw de politiek vooral omdat ongeacht welke partijen de afgelopen decennia de regering hebben gevormd, de afdracht van autonomie en de intocht van niet westerse, laag opgeleide allochtonen ongehinderd is doorgegaan. En daarmee is de veiligheid voor mij en vooral voor mijn kinderen steeds verder geërodeerd. Dijkhoff heeft daar in 2015 als Merkels crisismanager in Nederland actief aan bijgedragen. Tot slot: ja, Dijkhoff maakt een sympathieke indruk. Hij is het waarschijnlijk ook. FvD en PVV doen er daarom goed aan hem als zodanig te benaderen en vooral open vragen te stellen. Als ik tot slot een suggestie mag doen: open grenzen en ongeremde immigratie hebben een aantoonbaar negatieve invloed op de veiligheid van de burgers. Waarom wordt het beleid daarop dan niet bijgesteld; welk (gepercipieerd) groter belang verhindert dat?

prakkezeerder | 03-11-17 | 07:06 | 4

En moet zeker niet benaderd worden door FvD of pvv. Hij heeft een onbetrouwbaar gezicht.

Accident_Prone | 03-11-17 | 07:27

@prakkezeerder
Heel simpel, het multiculturele plurifome diversiteits mantra had het definitieve antwoord moeten zijn op het Nationaal Socialisme. Toegeven dat het met zoveel inspanning doorgevoerde toppunt van de westerse democratie met al zijn impliciete aannames gefaald heeft zou betekenen dat de (achteraf opgevoerde) rechtvaardiging voor het met geweld bestrijden van het Nationaal Socialisme moet worden herzien. Die discussie wil niemand aan schat ik zo in.

kindapaas | 03-11-17 | 07:33

Zeer goede analyse, prakkezeerder. Zeker van die open vragen: dat maakt dat de vragensteller ook meteen sympathiek overkomt, in plaats van rancuneus en verbeten, zoals nu het geval is bij Geert en Thierry. Dat wekt geen vertrouwen.

kapoerewiet | 03-11-17 | 11:47
▼ 1 antwoord verborgen

Het is een maatschappelijke ziekte, bij onze oosterburen noemen ze het 67° syndroom, dat is de stand van je hoofd als je buigt naar de god van de technologie.

JdelaT | 03-11-17 | 07:03

Mijn zoon mag van mij nu voor altijd zijn huiswerk alvast doornemen op z'n mobieltje in de klas. Zeker op momenten dat een leraar aan het woord is. Komt net zo geloofwaardig over.

salsaparilla | 03-11-17 | 05:50

De. Totale. Arrogantie. En ook de gezichten waar vanaf spat dat het bullshit is en op een jeugdjournaal manier liegen dat je heel iets anders aan het doen bent. Gadver!!

VP732 | 03-11-17 | 02:54

Dossiers lezen? Maak dat de kat wijs met deze microexpressies.
Met een beetje geluk kunnen we ze gauw vervangen door robopoppen, uiterlijk geen verschil, maar minder fuzzy logic en geen pyramids of needs.

MistaRazista | 03-11-17 | 02:16

Dossiers doornemen op je telefoon? Ik geloof er niks van. Op een tablet gaat het wellicht nog. Afpakken die telefoons net als in de klas op school.

ijskogel | 03-11-17 | 02:00 | 1

Ja en in dossiers scroll je ipv swipen.

IPNP | 03-11-17 | 12:35

Toch mag ik die Dijkhof wel.

Isnogaanhettype..... | 03-11-17 | 01:59

Die Dijkhof (of hoe die vent ook heet) kijkt altijd alsof hij op het punt staat om iemand op zijn bek te slaan, of andersoortig letsel toe te brengen.

Slipsnifter | 03-11-17 | 01:00 | 3

Waarschijnlijk heeft ie bij het toepen vroeger aan de ontvangende kant gezeten. "Gij vuile valsspeuler!" *pats*

knutsel_ | 03-11-17 | 01:04

Ghe, dat zou nog best eens kunnen.

Slipsnifter | 03-11-17 | 01:34

Goed gezien, snif. En Dijkhoff doet het ook. Hij heeft bijvoorbeeld die vrouw in Oranje die voor zijn dikke BMW liep, Hilda heette ze meen ik, laten omleggen. Of was het uit de weg ruimen?

Lewis Lewinsky | 03-11-17 | 01:43

Zie veel liefde tussen Tom en Babs.

RickTheDick | 03-11-17 | 00:50 | 2

je bedoelt de vrouwelijke Skeletor? (dank aan cojo)

knutsel_ | 03-11-17 | 01:02

Nu je het zegt, ja. Tom begon zelfs over Tinder.

Lewis Lewinsky | 03-11-17 | 01:52

Brekend nieuws.
Jeroen Pauw, die braaf van zijn Vara-redactie tot vervelends toe, sinds afgelopen jaar dag-in-dag-uit in zijn dagelijkse uitzending verplicht videootjes moet vertonen van een president ergens over de oceaan met als doel die zo negatief mogelijk af te beelden, bleef afgelopen avond voor het eerst in gebreke. Geen video te zien. Ongekend.

Die redactiebeslissing om hiervan af te wijken, zou volgens een insider te maken kunnen hebben met mediamoeheid omdat na hun ellenlange structurele sturing het gewenste effect uitblijft.

drs.Nee | 03-11-17 | 00:43 | 6

We hadden nu filmpjes over onze eigen politiek en dat was net zo vooringenomen als de Trump bash filmpjes. Als je de NPO moet geloven is er maar 1 serieuze oppositie namelijk aan de linkerkant. Wilders en Baudet zullen ooit als visionairs worden genoemd in het toekomstig verzet, NPO zal dan al lang niet meer bestaan.

Roze_bril_drager | 03-11-17 | 00:57

Via een man in regenjas met gedeukte hoed die toevallig een onderonsje opving werd duidelijk dat een welbekende oud Vara-Witte-coyfee om stemming te kweken bij een Vara-programma liet doorschemeren dat een economisch linkse oppositieleider bekend staand om cultureel-rechtse uitspraken, volgens hem, ondanks dat hijzelf alsook anderen hem hierover nimmer uitspraken over hebben gehoord, geen zin meer zou hebben in de politieke arena.

drs.Nee | 03-11-17 | 01:25

Ik zou er ook geen zin meer in hebben als ik hem was.

knutsel_ | 03-11-17 | 01:28
▼ 3 antwoorden verborgen

Dribbel, je komt nog goed weg. Mijn schoonzusje zat 3 dagen zonder internet, telefoon en tv dankzij Ziggo, net toen ik haar wilde bellen. Je zou inderdaad een complot vermoeden. Ze had het ook verdiend trouwens.

Graaf van Egmont | 03-11-17 | 00:39 | 1

Ja, dan merk je dat je wel heel afhankelijk bent van de techniek.
Ik ben nog een van de weinigen zonder smartphone en ik kijk teletekst.
Een brontosaurus dus.

Jan Dribbel | 03-11-17 | 00:54

Dank knutsel. Gelezen en niet helemaal eensch. Maar ik heb het debat live gevolgd en geen Pauw gekeken en ik vond ook dat hij afdroop.

Graaf van Egmont | 03-11-17 | 00:33 | 3

Tis ook wel een beetje een rare. Is ook vrij agressief in zijn taalgebruik. Dat vind ik dan wel weer leuk.

knutsel_ | 03-11-17 | 00:42

Ik mag hem ook wel. Hij had een goed verhaal. Maar hij is nog te netjes. Hij zou eens een half jaar in Brabantse kroegen moeten gaan toepen. Dan krijg je zo'n zwetser als Dijkhof er wel onder in de kamer.

Graaf van Egmont | 03-11-17 | 00:45

lol ik bedoelde eigenlijk Pennings. Maar Baudet mag ook wel gaan toepen :)

knutsel_ | 03-11-17 | 00:50

Vond Terry niet geweldig de afgelopen dagen. Liet zich door Dijkhof als een kleione jongen wegzetten met dat voorbeeld van PSV1. KLonk wel leuk van Klaas, maar Tierry had moeten zeggen dat als de VVD goede contacten had gehad met PSV elk willekeurig VVD 2e kamerlid wel in het 1e van PSV was opgesteld.

Graaf van Egmont | 02-11-17 | 23:50 | 9

Terry liet zich overbluffen door Klaas met dat kulargument van de beste bestuurders die overal voor gevraagd worden. Dat argument ligt zo voor de hand, dat had je goed voorbereid meteen kunnen neersabelen met voorbeelden van bestuurders van VVD huize die organosaties failliet laten gaan, of in rokende puinhopen veranderen en dan met een exorbitante gouden handdruk vertrekken om binnen no-time weer ergens commisaris of voorzitter te worden. Namen en en rugnummers noemen. Loek Hermans, Bilal Albayrak, Jos van Rey, etc.
Een beetje voorbereiding en Terry had Klaas gefileerd.
www.vn.nl/politieke-integriteits-inde...

Stormageddon | 03-11-17 | 00:25

En om even on topic te blijven, als ze eenmaal hun baan hebben veiliggesteld na "bestuurlijke ervaring" te hebben opgedaan door een aantal jaren te hebben zitten appen zouden ze dan tijdens de vergaderingen bij die organisaties ook met hun telefoon zitten te spelen of gaat het dan niet meer om andermans geld?

knutsel_ | 03-11-17 | 00:33

Net nu de Graaf reaguurt valt Ziggo een half uur uit.
Met een aluhoedje op zou je kunnen denken aan een complot.

Jan Dribbel | 03-11-17 | 00:35
▼ 6 antwoorden verborgen

Oeh, die beentjes rechts op 2:38!

Mijnheer_Henque | 02-11-17 | 23:31 | 2

Je maakt je zorgen om de voeten die erg naar buiten gericht staan en een wat eendachtig loopje veroorzaken. Ja, dat kan bijdragen aan rugproblemen, maar over het algemeen heeft men er weinig last van...

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 23:39

Heeft wel een typisch gender neutraal loopje.

Haloef | 02-11-17 | 23:49

Zitten ze op hun telefoon om zaken af te handelen met betrekking tot hun publieke functie?
OF
Zitten ze op hun telefoon terwijl zij eigenlijk horen te handelen in hun publieke functie?
Volgende keer moet de heer Baudet een groot plasma scherm meenemen en dan daar iets op doen. Maarja hij zit niet in het kartel dus misschien niet 100% dezelfde boodschap.

IPNP | 02-11-17 | 23:08

Verzoekje richting GS, reageren op het belangrijkste topic kan niet meer.
Mag dat anders alstublieft?

Jackanders | 02-11-17 | 23:06 | 3

Ook niet via Dark Web?

Bakito | 02-11-17 | 23:15

Bakito | 02-11-17 | 23:15
Zelfs Unternet werkt niet, beetje jammer wel. Wel fijn te constateren dat jij je nog in het land der levenden beweegt.

Jackanders | 02-11-17 | 23:22

Ja, zag het net ook, Wel balen!!

aajjee | 03-11-17 | 00:46

Nogmaals: kan iemand die Baudet even coachen?
-
Een stemgeluid alsof hij met z'n ballen in een dichtslaande keukenla is gekomen en de 'présence' van een natte deegsliert.

bisbisbis | 02-11-17 | 23:02 | 1

Ben pro Terry maar dit was vreselijk. Moet ook die aarsvullende schijnwoede veel beter doseren. Verder lijkt Terry verreweg het belangrijkste te missen voor een goede debater: humor. Dit wordt nog moeilijk zo.

de Voorzittert | 02-11-17 | 23:16

En ondertussen benoemen ze in Amsterdam van Aartsen als waarnemend burgemeester.

Simon_GS | 02-11-17 | 22:57 | 6

Een waar nemend burgemeester.

LibertasSimplex | 02-11-17 | 23:04

Als je van de mohammedaanse persuasie bent is van Aartsen inderdaad best een goede burgemeester. Voor blonde vrouwen wordt het al iets minder en voor homosueel Amsterdam is het een ramp!

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 23:07

Ben je 69. Waarom gaat ie niet lekker cruises maken met zn vrouw?
Wat is er met dit soort types aan de hand om maar te blijven werken.

Kruisruiker | 02-11-17 | 23:08
▼ 3 antwoorden verborgen

Het is 2 november.

de honden blaffen... | 02-11-17 | 22:49 | 6

Omdat hij dat gisteren aan Wilders vroeg Lewis...

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 23:30

@ Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 23:30
O........

Lewis | 02-11-17 | 23:34

Gisteren was het namelijk dankdag en Wilders stelde zich natuurlijk niet erg dankbaar op.

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 23:36
▼ 3 antwoorden verborgen

Vreselijk volk wat achter rutte zat, dit is het engste kabinet ooit .

zwaanshals | 02-11-17 | 22:45 | 1

Het Adamste Family kabinet sinds de tweede wereldoorlog

Tobi | 02-11-17 | 22:56

*zwaait naar Martine146 *

knutsel_ | 02-11-17 | 22:44 | 9

@ knutsel Ja, maar het is nog wat vers allemaal.

Lewis | 02-11-17 | 23:08

@ Lood om oud ijzer
Ja, ik ben er weer. Maar niet zo vaak als vroeger. Dénk ik. ;-)

Lewis | 02-11-17 | 23:10

En toch heeft er kennelijk nog niemand op de nsb-knop geramd. Spooky.

knutsel_ | 02-11-17 | 23:50
▼ 6 antwoorden verborgen

... onvermijdelijke realiteit. Je bent alleen, niemand, zelfs de lelijkste mannen vinden je niet leuk. Je fantaseert nog wel eens over je moeder, maar ineens schiet je vader door je hoofd. Je...

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 22:43

Kan Joris 2.0 even ingrijpen
er zit hier iemand in een time loop

Tobi | 02-11-17 | 22:42 | 1

Oorspronkelijke zin komt toch weer uit het Erdogan/Dissident artikeltje. (Net als Sophia eerder). Zit kennelijk iemand iets dwars met vrijheid van meningsuiting en nieuwsgaring en uit dat op bovengemiddelde intelligente wijze ten opzichte van zijn peer-group.

Maar goed, laten we het sportief opnemen.
"Tjonge, wat worden getrold! De Denk-aanhang heeft ons flink te pakken. Nou, ik heb mijn lesje wel geleerd. Zal wel heel goed uitkijken als ik voortaan nog een keer iets negatiefs over Erdogan wil uiten."

Rommelende Onderbuik | 03-11-17 | 06:25

... Black intruder, zegt Martine146” zelfs hij kan dat smerig irritante gedrag in combinatie met een micropenis niet langer kan verdragen. Maar ja, je....

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 22:39

... ultieme rimming experience, die maar tot 1 conclusie kan leiden... “ik wil graag poepseks proberen. Maar je...

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 22:36

... stimulering van de eigen poeperd, middels een keur aan kralen, black intruders en king kong’s. Je vriend gaat ondertussen weer op je gezicht zitten, je...

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 22:33 | 1

Ghe

Tobi | 02-11-17 | 22:34

... tong om het anaal genot tot een snel hoogtepunt te laten leiden. Hij spuit in je gezicht...

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 22:30 | 1

Je...

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 22:30

Volkomen terechte kritiek van Dijkhoff. Die Roemer en Klaver bleven maar doorgaan met zichzelf herhalen, keer op keer op keer, alsof ze bij de vijfde of zesde keer wel het antwoord zouden krijgen dat ze graag wilden horen.
Schandalig dat daar een volkomen incompetente voorzitter zat die dat allemaal toestond, maar wel Baudet afkapte omdat hij een minuut te lang door wou gaan. Opnieuw een dikke vinger naar de democratie, dit keer van een enorm vooringenomen excuusvoorzitter.

spanarchist | 02-11-17 | 22:29

Ff iets proberen... Ik Martine146 geniet intens van anale neusseks, je...

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 22:27 | 1

Jemig wat flauw. Maar ik lachte wel hardop. ;-)

Lewis | 02-11-17 | 22:45

Tijd voor een GSM jammer.... Dat zal die hufters leren.

JI-HAAT | 02-11-17 | 22:25

Die KeesVee heeft op zijn zachtst gezegd een vrij passief-afgressieve houding he. Van Rossem heeft m toch aardig op weten te naaien.

Ik wens m alvast veel succes met de inhoud!

Lood om oud ijzer | 02-11-17 | 22:23 | 1

Op inhoud zal je Kees niet snel kunnen betrappen

Tobi | 02-11-17 | 22:35

Tom en 'Babs' kennen elkaar?
uit de tijd dat Staal als commando bij Dutchbattert in Kroatië zat soms

Tobi | 02-11-17 | 22:21

Genoeg accu ja, en volgens mij hebben ze zelfs nog de beschikking over USB-aansluitingen om bij te kunnen laden.

Ferdo76 | 02-11-17 | 22:21

Wat is die Tom Staal een volstrekt platte gozer. Als ik politicus was zou ik hem, als antwoord, vragen of de redactie iemand met enige beschaving wil sturen.
Daarnaast: vak k, de tweede kamer, een schoolklas, de mensen in de bus of de trein, de mensen in een wachtkamer, de mensen op kantoor, ongeveer de halve maatschappij ziet er zo uit (en ze doen allemaal hetzelfde). Iedereen is smombie.

Koos Knak | 02-11-17 | 22:16 | 1

Tom Staal is een populist. Populisme is goed! Socialisme was dat ook maar dat dan wel voordat dit https://www.google.nl/search?q=black+block&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwieg5f56aDXAhWItRoKHbJPCYEQsAQIOg&biw=1920&bih=922 soort van luitjes er mee op de loop gingen. Vroeger waren die bekend als bruinhemden of wolves https://www.google.nl/search?q=black+block&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwieg5f56aDXAhWItRoKHbJPCYEQsAQIOg&biw=1920&bih=922 . Tom is eerder een vos en dat doet hij goed. Makke schapen zijn bang voor hem.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-11-17 | 22:33

Niemand die Barbara Visser zou doen...

eerstneukendanpraten | 02-11-17 | 22:13 | 2

Volgens mij zou Barbara Visser Tom Staal wel doen.

keestelpro | 02-11-17 | 22:27

Mwa, doet me teveel aan Kim Holland denken.

Haloef | 02-11-17 | 23:25

had Kaag d'r PLOplader wel mee?

Bert Konterman | 02-11-17 | 22:11

Ze zitten te appen met de Russen.

LibertasSimplex | 02-11-17 | 22:11

Dijkhof: hulde! eindelijk een eerlijke VVD-er.

Biologische_Dildo | 02-11-17 | 22:03 | 1

Deze man doet ook heel hard zijn best zijn intellectuele bagage als dr mr drs te verbergen. Dit itt enkele andere kamerleden die juist heel hard proberen intellectueel over te komen.

Langshetrandje | 02-11-17 | 22:11

zins die app debat direct verkrijgbaar is zie je ze gluren en gluren lekker kijken of ze wel in beeld komen ,dat is de reden dat ze daar op die foon zitten

witchmaster | 02-11-17 | 21:58

Ze ruiken de kilo'S dampende koeienvlaai en stinkende leugens die hun collega's oraal uitwerpen

Olleke | 02-11-17 | 22:05

Dit is toch het bewijs dat de 2e kamer voor een groot deel overbodig is. Ga thuis die stukken lezen en wanneer je iets wilt/moet zeggen in een debat doe je dat via Skype Video, een Webex, Freeconference.com oid. Waarom perse in die kamer hangen wanneer je totaal overbodig bent.

Mark_D_NL | 02-11-17 | 21:57 | 1

Waarschijnlijk zitten ze daar vanwege die moties die worden ingediend.
Die kunnen ze steunen of niet.

Kruisruiker | 02-11-17 | 22:11

Ik luister in de kerk te vaak naar mijn zin naar saaie preken. Pak er heus wel eens éven mijn telefoon bij, maar in principe luister ik netjes en zit ik mijn tijd uit. Vind ik een kwestie van fatsoen. En dan is het van deze mensen ook nog het werk, for crying out loud. Dat je eens iets opzoekt of éven wat anders wilt doen soit, dat snap iedereen, maar dit...

Lewis | 02-11-17 | 21:55 | 6

Het is goed dat er mensen zijn die nog naar de kerk gaan. Dat houd een onderdeel van de westerse basis cultuur in stand en brengt gezinnen voort.

Mark_D_NL | 02-11-17 | 22:01

sorry, overVecht natuurlijk - te lang weggeweest

Lewis | 02-11-17 | 22:02

Gaat u naar de Kerk, dan neem ik het Humanistische culturele deel van onze samenleving voor mijn rekening. En natuurlijk slaan we elkaar de hersens niet want wij zijn Nederlanders, wij zijn beschaafd en willen het beste voor onszelf en elkaar ipv overheersen.

Graaisnaaiert | 03-11-17 | 11:53
▼ 3 antwoorden verborgen

Allemaal op de beveiligde WiFi natuurlijk.

van stampij | 02-11-17 | 21:54

onzin je voorgeschoteld krijgt

Mr_Natural | 02-11-17 | 21:52 | 9

Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-11-17 | 22:02
Huh?

Mr_Natural | 02-11-17 | 22:36

Mr_Natural | 02-11-17 | 22:36
Duh! En nou oprotten!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-11-17 | 23:05

Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-11-17 | 23:05
Medicijnen op?

Mr_Natural | 02-11-17 | 23:12
▼ 6 antwoorden verborgen

Dijkhoff is toch wel grappig. Maar als je acteert, neem je het ook allemaal niet meer serieus.
Niet dat dát niet terecht is. Maar het niveau van je collega's mag de eigen ambities toch niet bepalen.

Rommelende Onderbuik | 02-11-17 | 21:50 | 1

Politici kunnen over het algemeen beter acteren dan acteurs. Part of the job.

LiniaalRectaal | 02-11-17 | 22:07

Dit is waarom op veel scholen geen mobieltjes in de klas worden toegestaan...

Parel van het Zuiden | 02-11-17 | 21:50

Zoals een reaguurder al eerder treffend verwoordde: Je mag in Nederland geen auto besturen als je een mobiel vasthoudt. Maar je mag wel al Candy Crushend op je mobiel ons land besturen.
Fucking morons, the lot of them!

Olleke | 02-11-17 | 21:49

Genante vertoning en totale minachting voor het electoraat. Wat een stel zeldzame kleautzakken daar.

HaatbaardKnipper | 02-11-17 | 21:48 | 1

Integendeel. Prima afspiegeling van het schermverslaafde electoraat.

Terence Hill | 02-11-17 | 21:59

Sander Dekker begint steeds meer op Jan van den Bosch (Hour of Power, ex-EO) te lijken, viel mij op.

Zenzeo | 02-11-17 | 21:48 | 1

Dat is een mooi compliment!

Kruisruiker | 02-11-17 | 21:51

Die Dijkhoff is wel een aanwinst. Jammer dat ie van de VVD is.

Terence Hill | 02-11-17 | 21:47

Een ware wanvertoning over de gehele linie.

Ernst Oosters8389 | 02-11-17 | 21:45

Pritt Stift'. Vertel, schrijf er dan ook bij dat de NOS meldde dat de meeste TKleden de te behandelen onderwerpen vaak ter plaatse lezen. De stukken inzien. Dat men informatie opzoekt omtrent een onderwerp wat aan de orde is/komt. Dat men achterban op de hoogte houdt via twitter. Etc. Ofwel werk gerelateerd en meestal ter zake doende.

Toch komt het erg lomp over, dat wel. Er zullen er ook zijn die vakantie foto's zitten te bekijken of andere privd dingen doen.
Maar ja, als je in de kamer flink zit te appen kun je Baudet ervan beschuldigen (debat Hen is, defensie) dat hij zijn stukje op voert en daarna aftaait. En dat afdoen als ongepast, on geïnteresseerd. Vol op framen terwijl een FVD met erg kleine fractie altijd goed ingelezen en voorbereidt aan debatten deel neemt, dat kost dus voorbereidingstijd wat niet in de kamer optimaal kan, wel p eigen kantoor, door daar ook lieden uit de praktijk te spreken.

Moneytron | 02-11-17 | 21:44 | 2

Voor het geld wat ze krijgen voor hun functie mogen ze zich best van tevoren inlezen. De mundane zaken laten ze maar over aan hun assistent(e).

LiniaalRectaal | 02-11-17 | 22:06

Dossierkennis hoeft dus niet meer? Je hoeft je niet meer voor te bereiden op een debat? Je zoekt het ter plekke wel even op?

Schoorsteenveger | 03-11-17 | 11:23

En de baantjescaroussel doet het weer!!! Draaaien, draaaaaien, wie zou het zijn??!?

En we hebben een winnaar! Van Aartsen, fcking van Aartsen wordt burgemeester van Amsterdam.
Je.. Gelooft.. Het.. Niet...
(headdesk... bonk, bonk, bonk..)

marcoplarco | 02-11-17 | 21:43 | 2

Ja joh echt ongegeneerd gewoon... het zijn net kakkerlakken die maar niet kapot gaan...

Sarcastisch varken | 02-11-17 | 23:32

Waarnemend, ad interim. Dus niet definitief.

Quichegerechtigde | 03-11-17 | 07:40

Alleen de premier en fractievoorzitters voeren het woord.
De rest kan dus ergens anders aan het werk.

Kruisruiker | 02-11-17 | 21:43

Terrie mocht niet al z'n moties indienen want de tijd was om, Fatima met d'r spraak gebrek was keihard, NEE Terrie, nu optieffen met je moties, volgend jaar weer !!

Onze man in Mockba | 02-11-17 | 21:41

Op zich zie je het wel vaker natuurlijk, Kamerleden of bewindslieden die even afgeleid zijn, even iets anders doen. Valt best te begrijpen.
Maar de mate waarin het gisteren gebeurde.... schandalig. Lekker je voorbeeldfunctie gebruikt ook.

Lewis | 02-11-17 | 21:41 | 1

Kijken op je smart-phone terwijl iemand het woord tot je richt is een uiterst effectief gebaar om je minachting en openlijk geveinsde desinteresse naar de spreker over te brengen. In het normale leven krijg je dan een klap op je smoel, maar in de 2e Kamer is 2017 iedereen geacht dit psychologische kleuter-spelletje mee te kunnen spelen.

dysdiadochokinese | 02-11-17 | 22:55

Ze liegen.
Porno kijken doen ze.

Kruisruiker | 02-11-17 | 21:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken