
Ach en wee. Precair onderwerp, dat zal wel. Maar moeten wij mannen dan alles inleveren? Snif. Jullie vrouwen bezorgen ons zo cyclopisch veel oogjolijt. Dat een satirisch blogje moet verdwijnen van jelui, soit. Huil ende traan. Maar onze gridgirls. De startopstellingsignorina's. De paddockmeisjes. En verrek, we zeggen het wel, de pitspoezen. Barcelona wil ze
weg. Man en vrouw gelijk blabla lustobject, aldus een politiek correct ventje uit de politiek. Geloof ons maar: het is het begin van het einde. Weg uit Assen, weg uit Zandvoort, zelfs in fijne rokjes gestoken vrouwen aan de Varsselring gaat niet meer mogen. Er is vast wel een mannenhatend iemand met een hart van pek die een brief naar de besturen van de circuits gaat sturen. Kreun en steun. De wereld waarin we leven. Waarin sommige vrouwen het gewoon leuk vinden om als model ingehuurd te
worden. En zien we twintig vrouwen op die motoren of in die auto's stappen? Nope. Ja, af en toe eentje, zo'n
Ana Carrasco, bijvoorbeeld. Die rijdt steevast achter de feiten aan, benzinedamp van de rest te happen. En ze doet
dit soort dingen. GADVERDAMME. Adieu pitspoesjes. Fijn, mooi, lief, slim, intelligent, schrander, spitsvondig, snedig, prudent en gesofistikeerd vrouwvolk. In leren pakjes. Wij doen het licht wel uit. Love you.
Reaguursels
InloggenNu er door Max steeds meer kinderen naar de F1 kijken zijn de schaars geklede dames daar misschien ook wel niet meer op hun plek. Als gepast alternatief zou men kunnen kiezen voor stripfiguren.
Nu er door Max steeds meer kinderen naar de F1 kijken zijn de schaars geklede dames daar misschien ook wel niet meer op hun plek. Als gepast alternatief zou men kunnen kiezen voor stripfiguren.
De Pirelli kalender is ook al niet meer wat ie ooit was, terwijl dat toch altijd heel kunstzinnig was gedaan en helemaal niet ordinair of zo.
Zij raken binnenkort hun baan kwijt:
www.monsterenergy.com/girls
Het is wachten op de dag, dat vrouwen die financieel afhankelijk zijn van hun uiterlijk, de vrouwen die afhankelijk zijn van .. heuh... gaan aanklagen. broodroof.
.
Vrouwen je kan niet met ze, maar ook niet zonder ze.
alhoewel, op de bank een goede discussie met NRC mevrouw, je maaltje laten koken door Miljuschka en sávonds een mooie vrouw.
MGTOW, want zolang er mannen zijn die al die flauwekul van vrouwen slikken voelen zij zich sterk genoeg om nog verder uit de bocht te vliegen.
Ik loop al bij de GGZ want ik droom over mooie vrouwen.
@DearMud | 12-05-17 | 09:48
Bedankt voor je tegel, ik weet niet zeker of deze aanval op vrouwelijk schoon nu perse in lijn ligt met je terecht aangekaarte islamisering van de samenleving.
"Correlation does not imply causation." Uiteindelijk is het een exces wat ik ook wel had zien gebeuren zonder dat de islam zou bestaan. Zodra je gaat vechten voor onjuistheden in de samenleving, zoals de onderdrukking van homo's e.d. dan kan je daarin doorschieten, met dit als gevolg.
Goede video over dit fenomeen: www.youtube.com/watch?v=G5-oG0L6ZnU
Al sluit het 1 het andere niet uit, het zou goed kunnen dat onder de vlag van politieke correctheid stiekem de Islamisering wordt gepusht. Dat de vrouwen in kwestie hier zelf voor kiezen wordt in ieder geval handig door links uit de discussie gelaten. Waarom zijn er geen schijnwerpers op de Moslim vrouw die niks mag van haar man? Die niet vrijwillig haar hele leven onderdrukt, ondergeschikt moet zijn aan haar man?
De rest van je reaguursel slaat de spijker op de kop. Ik irriteer me mateloos aan dat het gros niet zelf eens kritische vraagtekens zet bij waarom de politici A zeggen, maar ondertussen kei hard B doen. Het gaat gvd om onze veiligheid, om onze kinderen, onze vrouwen, onze toekomst.
Dus wat hebben de machthebbers eraan? Ik heb door de jaren heen genoeg boeken gelezen en docu's gezien om zeker te weten dat de wereld in greep is van een groep zeer machtige psychopaten die de wereld zien als een schaakbord. Wij zijn een commodity. In dat licht passen de false flag aanvallen ook perfect. Het zijn schaakposities die expres worden gedaan, om een gewenst effect te veroorzaken. Dat er onschuldige mensen worden vermoord interesseert ze niks. Ze hebben decennia de tijd gehad om dit systeem van macht te perfectioneren. Daarom zouden we nu veel harder voor onze vrijheden moeten vechten dan vroeger.
Zie bijv:
www.whatreallyhappened.com/RANCHO/POLI...
www.youtube.com/watch?v=U1Qt6a-vaNM
Dus dat ze hier expres ons opzadelen met een cultuur die haaks staat op de onze met alle gevolgen van dien is duidelijk. Wat winnen ze eraan? Ik denk doordat ze alle landen expres met het zelfde probleem opzadelen, zal er straks een gezamenlijke oplossing moeten komen. Dus nog meer macht naar de EU, politiestaat regels etc.
Een ander iets zou kunnen zijn dat de vrijgevochten autochtonen westerlingen te veel macht hebben. Door ze te vervangen met moslims (krijgen gemiddeld ook veel meer kinderen dan autochtonen), hou je een grote groep mensen over die (net zoals de christenen vroeger) makkelijk te sturen zijn. Je weet precies waarom ze moord en brand schreeuwen en hoe een groot gedeelte van hun leven eruit ziet. Dus voorspelbaar, dus makkelijk te beïnvloeden, dus macht.
In dat plaatje past het kei hard alles aanvallen, van wat het Westen nu juist zo vrij maakt onder de noemer van politieke correctheid, perfect. Schaakmat.
Vorig bericht was voor dear mud :@ autocorrect
@Daarmee,
"mannen die zo aan een vrouw zijn gekomen. Deze dames komen echt niet het land binnen voor ze in eigen land een inburgeringscursus hebben gedaan. Het kost een Nederlander klauwen vol geld om zijn dame hierheen te krijgen."
Klopt, ik ben er zo eentje, had dan nog wel het geluk dat ze hier mocht inburgeren, want Japan, maar de IND maakt het je zo moeilijk mogelijk, stel je voor dat er zomaar een "gewenst persoon" binnenkomt.
Edit// Feminisme is een tak aan de boom van Marxisme. Bedoelde ik.
Het doel van feminisme is het beperken van de mannelijke (seksuele) vrijheid. En vrouwen moeten daarentegen wel alles mogen, no questions asked. Dus pitspoezen: mag niet. In de metro of trein zitten met de benen iets wijder dan de feminist wenst: manspreading. Mag niet. Vrouw hoerig gekleed? Daar mag je niets van vinden dan wel zeggen. Haar vrijheid. Vrouwen die hun borsten showen a la 'Femen': dat mag. Tegen je maat zeggen dat je d'r graag eens zou doen a la Trump: Seksistisch. Mag niet. Feminisme is een tak aan de boom van Feminisme. Een dubbele moraal, daar zijn ze niet vies van.
Het is toch een mooi baantje pitspoes? Beetje naar de race kijken rond de paddock paraderen. Weer eens wat anders. Als ik een lekker ding was in plaats van een lelijk oud mannetje zou ik het ook doen.
Die vrouwen verdienen daar hun boterham mee? Welke discriminant denkt ze dat af te nemen?
DearMud | 12-05-17 | 09:48
Hear hear!
Wordt echt steeds gekker. Gister enquete in de bus van gemeente. "problemen in de wijk". "Vrouwen en meisjes die worden nagefloten of andere manieren van ongewenste aandacht?" wtf? Ook 'fietfjiew' valt dus al onder sexuele intimidatie en aanranding. Over een paar jaar klagen ze dat ze niet meer versierd worden.
De politieke correctheid vernietigt onze maatschappij en moet zelf worden vernietigd!
Hè bah, mooie vrouwen in het openbaar, dat moeten we toch niet willen met zijn allen? Misschien is het een idee om ze bedekkende kleding te geven, zodoende worden ze niet wegens hun uiterlijk geobjectificeerd. Een lang sober gewaad met hoofddeksel, met enkel een soort gleuf waar ze dan doorheen kunnen kijken... o wacht.....
Dit is dus Dawa, creeping Sharia. Sluipenderwijs de islamitische schaamtecultuur de samenleving in breekijzeren, en het zijn geen moslims die dit doen. Het zijn westerlingen, zogenaamde progressievelingen die geen kans onbenut laten om de islam vaste voet onder de grond te laten krijgen.
Het is niet omdat ze zo'n grote groep vormen, 5%, is geen kamermeerderheid. Maar tel het allemaal maar bij mekaar op. De open grenzen, voor moslims, het afschaffen van de eigen cultuur (zwarte piet), het geregeld terugkerende debat over inruilen Christelijke feestdagen voor islamitische, het langzamerhand opgeven van de openbare ruimte in veel steden aan de islam, het buigen voor islamitische terreurdictatortjes als Erdogan, maar ook die tuigvlogger, de ontbrekende Paas- en Kerstwens van de premier, die wel zich laat horen tijdens Ramadan en Suikerfeest, 'lente-eieren' en 'winterfeest', het stiekeme halalvreten dat we nu door onze strot geduwd krijgen - want Saudi Arabië controleert ons voer, Nederlandse kinderen die gedwongen worden moskeeën te bezoeken - maar geen moslim kind die naar een Katholieke kerk of Synagoge moet, en ga zo maar door. Een Nederland met 2 samenlevingen, en waarvan de één het duidelijk moet afleggen tegen de ander, onder hoge druk van bovenaf, met steun van pretoriaanse garde media.
U mag me aluhoedje noemen maar ik som hier dingen op die u allen weten. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, en het is in alle Westerse landen aan de gang, ingezet door exact dezelfde politieke elite.
Het is raar dat de ene immigrant zo kan binnenwandelen, en de ander enkel hierheen mag komen mits een autochtoon aantoonbaar financiëel zijn steentje bijdraagt. Deze klasse van immigranten komen uit Azië - ik spreek uit ervaring, ken mannen die zo aan een vrouw zijn gekomen. Deze dames komen echt niet het land binnen voor ze in eigen land een inburgeringscursus hebben gedaan. Het kost een Nederlander klauwen vol geld om zijn dame hierheen te krijgen. En echt niet dat deze dames niet willen werken of niks kunnen. Integendeel, meestal zeer hoog opgeleid in nursing, engineering, finances etc mogen ze in Nederland toiletten schoonmaken, en dat doen ze, omdat werken in hun ethiek zit.
En dan die andere groep. Of hun land in oorlog is of niet, ze stromen binnen. Niks geen 'sponsor', niks geen inburgering, in eigen land of hier, ongecontroleerd, ongehinderd en zelfs gefaciliteerd. Ze asielhoppen heel Europa en Amerika door, op zoek naar de staat met de hoogste uitkeringen. In Arizona vertrekken de Somaliërs nu omdat Arizona eist dat je Engels leert en een baan gaat zoeken. Heel raar, eigenlijk schandalig dat je zoiets eist van mensen (sarcasme).
Leg me maar eens uit waarom we de mensen weren die werkelijk een bijdrage kunnen leveren (ook m.b.t. de vergrijzing) maar dat de voorkeur uitgaat naar de groep die totaal niets kan, geen opleiding heeft genoten en vooral, niets wil behalve 'trekken van Drees'. Wat voor een soort imbeciel ben je dan als je dit goed vindt. Wat voor een soort politicus wil dit faciliteren. Wat zit daarachter? Humanitaire overwegingen? Dacht het niet. Oma mocht in haar pis sterven, mijn moeder stierf, op een wachtlijst, wachtend op een hartklep, dus humanitaire overwegingen spelen in dit land totaal geen rol. Iets om over na te denken terwijl ons de laatste restjes vrijheid wordt afgenomen.
Mannen en vrouwen zijn niét gelijk!!! Laat die tuinbroeken maar lullen. Mijn beste vriendinnetje was vroeger gek op F1. Haar grootste droom als kleuter was pitspoes worden. Mocht ze al die stoere en beroemde mannen kussen. Oh oh oh, wat voelde ze zich gestigmatiseerd en wat wérd er misbruik gemaakt van haar vrouwelijkheid.
Ik ben een heterovrouw en ik heb een gruwelijke grafhekel aan het extremistisch feminisme van nu. Donder toch op met dat gelijkheidsgeneuzel. We zijn niet gelijk. We verdienen minder geld (want meer risico op ziekte, kinderen, parttime-wensen et cetera). We zitten minder op hoge posities, omdat de gemiddelde vrouw nu eenmaal minder trek heeft in een zware fulltimebaan, waarbij ze impopulaire beslissingen moet nemen. Vrouwen houden liever de vrede (op sommige iron ladies na). Vrouwen zijn net als bij andere diersoorten gebouwd om kinderen te kunnen krijgen. Dat maakt ons per definitie al minder geschikt voor veel dingen die mannen wel goed kunnen. Veel vrouwen zijn leuk voor mannen om naar te kijken en dat is goed voor de algemene verhouding tussen mannen en vrouwen. (Zolang het bij kijken blijft uiteraard, wel met de poten afblijven). Er is niets mis mee om mooie vrouwen te mixen met stoere mannendingen, net zoals er niets mis is met vrouwenreclame met mooie mannen. Niet zeuren maar gewoon van genieten, zolang beide partijen het prima vinden is er niets aan de hand.
Heb je de taal weleens gehoord die vrouwen onderling uitslaan als het over mannen gaat? Mhenn daar lusten de honden geen brood van. Voel ik me dan gekwetst?? Juist niet, het streelt je ego.
Maar goed dat ze ten tijde va Marilyn Monroe nog niet zo ver waren dat vrouwen zich niet meer als sexsymbool mogen exploiteren.
ik geniet van het auto- en motorracen, voor mooie vrouwen zijn genoeg andere bronnen.
West-Europa is een zinkend schip, het is in West-Europa walgelijke mix ontstaan, van communistische fascistische linkse geitenwollensokken en fascistische islamietjes, die gestoorde gekken gaan eerst iedereen met gezond verstand het leven zuur maken en uit West-Europa wegjagen, dan stort de boel in (want niemand wilt nog in een gezonken schip werken en/of investeren), dan gaan ze uiteindelijk elkaar kapotmaken. West-Europa, RIP.
Het inzetten van promotiemeisjes heeft voornamelijk te maken met de seksuele voorkeur van de coureurs. Als vrouwen nou eens wat beter leren autorijden en zichzelf vervolgens kwalificeren voor een race, net als de kerels, dan kunnen ze ook hun eigen schaars gekleden mannelijke groupies meenemen naar het circuit.
Beter naar NK verhuizen. Daar is alles al weg en mag niets.
Die prachtige vrouwtjes horen er gewoon bij.
En ze vinden het lekker om bekeken te worden anders gaan ze daar niet staan in hun lakbroekjes.
Wat bezielt veel mensen vandaag de dag toch?
Van dat mokkel waarvan je een broek kan lenen om als kampeertentje te gebruiken kan ik de bitterheid nog enigszins verklaren.
Maar neem nou die heerlijke Katja.
Hopelijk leest ze mee:
Wat is er met je aan de hand schatje?
Word geen useful female idiot om een machtig pro Nexit platform de nek om te draaien.
Theo draait zich om in zijn graf.
Jij redt je wel zonder dat verkeerde populisme, je wordt prachtig ouder dus een midlife crisis moet je echt verre van blijven.
Lieve groetjes en een kusje op je neusje van mij.
Ongeblustekalk | 11-05-17 | 23:43
Nee, ik ben geen vrouw, ik ben best wel een rechts mannetje. Kom ik zo verwijfd over?
@Maria.1 | 11-05-17 | 22:38
Meen je dat joh? We may lose this battle... maar de oorlog zelf is een ander verhaal. W'rom? Geëtaleerde vrouwelijkheid. Voor ons schlemielen is het heus niet zo dat we iedere vrouw als zo'n plaatje zien. Het onderschrijft wel voor de heterorukketjes dat het concept "vrouw" goddelijk is. Godinnelijk. De hetero's onder jullie hebben de hetereo's onder ons nodig om jezelf te zien.
@De Treinende Rechter | 11-05-17 | 21:07
Dank. Ik zucht mee.
Joh tief op met die jaloerse lelijke zeikwijven die niks te doen hebben daar wil ik me niet eens mee bezig houden.
Arcie1971 | 11-05-17 | 22:56
Uit de eerste zin blijkt dat jij zelf een vrouw bent. Dan klopt de rest van jouw betoog toch niet, hoe kan jij die zaken dan beoordelen over volgens jou normale vrouwen als je die mindset niet hebt?
quote: "En ze doet dit soort dingen"
Een beetje offtopic, maar ik blijf het maar een raar gezicht vinden, een vent met behaarde armen en gladde tieten. Doe 's een LOGISCH genderswitchje, mijnheer Beefcake, dit lijkt nergens op.
Jan-Joris-Jaap-Joop | 11-05-17 | 23:14
Zo is dat. Een vrouw in een Boerka is als een zoet geurende praline in een gouden wikkel. Een cadeautje om uit te pakken.
Als je gelijk iets ziet/ruikt/proeft wat je niet lust, is alle verbeelding al in de kiem gesmoord.
Meer meer meer boerka's (voor lelijke vrouwen.)
Vrouwen in burka zijn zo veel mooier! En vrijgevochten! Vraag het onze feministen (m/v) maar. Die weten dat ook.
Russells Teapot | 11-05-17 | 19:17
Goed betoog! Ik zit ook wel eens met mijn vriendin (Amerikaanse met Perzische roots) het moderne feminisme te bespreken en wat men nu eigenlijk hoopt te bereiken.
We komen er alleen niet zo makkelijk uit, er lijkt nogal een discrepantie te zitten tussen feministen en (normale) vrouwen.
Feministen voeren in westerse landen de boventoon en de gemiddelde vrouw past zich vrij makkelijk aan deze boventoon aan (deugfactor). Die gemiddelde vrouw vindt het echter maar wat comfortabel om een balans te vinden tussen werk en privé (lees: de man full time laten werken) en roept verder alleen iets over vrouwenrechten als het haar blieft.
Wat ik me altijd weer afvraag is of emancipatie de gemiddelde vrouw gelukkiger heeft gemaakt door de jaren heen; is die vrijgevochten Anne-Fleur tegenwoordig gelukkiger dan Anne-Marie uit 1912? Is Anne-Fleur ook gelukkiger dan Fatima die is gebonden aan de Islam (lees: geen vrouwenrechten heeft)?
De "moderne" feminist komt erg ongelukkig c.q. gefrustreerd over, over humor/zelfspot beschikken ze al helemaal niet. De rechtse vrouwtjes (die het verschil tussen man en vrouw dikwijls wel accepteren) zitten vaak veel losser in het vel.
Ik gun het jullie best! Maar ik ben bang dat jullie eraan moeten gaan wennen...
Gelukkig is er nog een F1 circuit in Rusland: Sochi!
Straks hebben al die mooie meiden geen werk meer :(
@De Treinende Rechter | 11-05-17 | 21:07
Ach de Hawaian Tropic girls die komen al jaren niet meer bij de 24h.
Ooit een avond doorgezakt met de manager van die mutsjes, een kudde schapen was volgens hem makkelijker te hoeden en beter mee te communiceren dan de HT girls.
En inderdaad het was een kudde zeldzaam domme Amerikaanse dozen.
Wel prima om te zien dat dan weer wel.
Niemand kan de vrouwen bij een GP verbieden dat aan te trekken wat ze zonder dwang aantrekken...
Vettel heeft zich er al eerder over uitgesproken: www.youtube.com/watch?v=T3aujCERTWA en www.youtube.com/watch?v=vxPa3JAHxTY
Weet je wat feminisme is dat zijn manwijven in visjassen met een kop als een witvis en ook die eeuwige rugzak als je er achter loopt zie het verschil niet een vent en een vrouw !ik hoop niet dat deze grachtengordel revolutie niet lang mag duren ,wel enige aanhang voor droevig links ,dat dan weer wel
Schande! Vrouwenonderdrukking. Ze mogen dit werk niet meer doen en raken dus werkloos. Net als in de vijftiger jaren toen vrouwen niet meer werkten als ze zwanger werden. Ik zeg: onderdrukking van de hardvochtige man!
Vind ook dat alle mannetjes op de bootjes tijdens de canalparade verplicht een overall aan moeten. Kan het mijn kinderen anders niet uitleggen.
die jaren komen nooit meer terug...
www.youtube.com/watch?v=G3KHJjX1jyo
*zucht*
Zolang je met een vochtig doekje de meeste schoonheid van een vrouw kan halen is het een toneelstukje.
Ze doffen zich toch niet voor een ander op?
Dat doen ze toch om zichzelf lekker te voelen?
Als ze dan zo opgepoetst zijn, is het zonde om er niet van te genieten.
Maarja, vrouwen, geen verstand van. Rare wezens.
Deksmaat | 11-05-17 | 19:54
Ja, er zitten pareltjes tussen.
Zelf spiegel ik mij aan nr. 22.
Als blanke vind ik negors altijd wel extra cool wegens ik-wil-niet-discrimineren.
@P-unit | 11-05-17 | 18:41
Ja, met de bands the "feminists", "harry mulisch" en "6 million jews" en de andere ben ik vergeten. Maar ieg is "ex-drummer" inderdaad de meest geniale film ooit, dat die geen oscar heeft gewonnen is onbegrijpelijk. Trouwens een tip; kijk de franse versie; daar zijn minder sex-scenes uit weggeknipt dan de nederlandse versie kwam ik per toeval achter.
Ik zie het probleem, alleen maar blanke pitspoezen want dat vinden de oliesjeiks het prettigst (over racisme in die landen hebben we het maar even niet). Dus, voortaan paar negeressen ertussen, en tegen feministes zeggen dat als pitspoezen worden opgedoekt dat dan de negeressen als enige in de prostitutie belanden.
Manipulatie, wie is er niet groot mee geworden.
Rommelende Onderbuik | 11-05-17 | 19:48
Klasgenootjes hadden het er altijd over, maar ik mocht niet kijken van mijn moeder. "Dat is slecht voor jouw vrouwbeeld, kalkje" zei ze dan.
Ff een roseetje pakken hoor, toedels!!
Wat is er in godsnaam aan de hand in de wereld?
Werkelijk waar....
Rommelende Onderbuik | 11-05-17 | 19:22
Geweldig. Die nummer 4 met haar brutale uitstraling, inclusief een onvervalste Buffalo Stance.
MotoGP zonder gridgirls gaat echt niet gebeuren.
Gaan Goor en Geer dan die paraplu's vasthouden..
Ongeblustekalk | 11-05-17 | 19:33
Da's wel een grappig dingetje. Iets met gelijkheid vs. penisnijd.
In mijn jeugd werd de femistische-emancipatoire strijd goed samengevat in een aflevering van mijn grote held, captain Buck Rogers:
www.youtube.com/watch?v=_gyrKZLOEhw
Ze zijn mooi om naar te kijken, maar duur in onderhoud. Dat zullen ze zelf ook ervaren als die zure sloten hun zin krijgen en de dames moeten werken voor de flappen ipv lief de boezem en billen pronken.
Vrouwen die er goed uit zien mogen van de lelijke, maar vooral stikjaloerse, femi-wijven geen knaken verdienen met hun uiterlijk.
En dat dan verpakt onder het mom van mannelijk seksime. Twee vliegen in 1 klap voor die rancuneuze kenau kutten.
Kijk zúlk blauw op straat, daar mogen we meer van hebben. (Niet die Melkert-Waffe)
Een genderneutrale racebaan, dat gaat nog heel groot worden.
Voor wie (net als ik) wel nieuwsgierig was naar de roodharige uit de eerste foto: twitter.com/raewawrzyniak
Russells Teapot | 11-05-17 | 19:17
Goed betoog. Jammer van het woord modern voor feminisme. Feminisme is net als oud links fout. Mensen onderdrukken is fout. Very powerfull.
Er zijn genoeg vrouwen die ook graag naar die pitpoezen kijken en er het zogenaamde beschuitje mee willen eten
@clitlikker | 11-05-17 | 19:14
Ik vreesch dat ik eerst een lobotomie moet laten uitvoeren voor ik hier enige interesse in ga krijgen...
Straks dus massale werkloosheid onder pitspoezen. Of zullen die nu allemaal tuinbroeken gaan aantrekken en columns schrijven in de Volkskrant/NRC?
@Rommelende Onderbuik | 11-05-17 | 19:18
Hahaha, oke! Ieder z'n (v/m) guilty pleasure/history :)
Overigens, doe wel katoenen sokken aan als je naar Ouwehands Dierenpark gaat. Met die a-evolutionaire stamboektekeningberen uit China.
Deze dames lijken het niet tegen hun zin te doen, waarom zou je hun werk afnemen. De echte problemen liggen hier: www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond...
Overigens is familie Onderbuik altijd wel betrokken bij de laatste mode-ontwikkelingen.
Voor een policore, genderneutrale, inclusieve look, bied ik u dan -namens mevrouw Onderbuik- de volgende inspiratiebron aan.
winkgo.com/26-stylish-seniors/
Organische evolutie | 11-05-17 | 19:11
Ik heb wel bamboe-sokken.
Op zich wel prettig materiaal.
Evenwel gaat de rek er snel uit en ben ik te a-sexistisch om vrouwen virtueel te gaan verkrachten door de mannelijke jarretelle te gaan dragen (ofschoon ik nog wel een paar ergens moet hebben liggen snobistische afwijkingen in een ver verleden).
www.suspenderstore.com/sock-garters.ht...
In een inclusieve samenleving is het niet te verantwoorden iemand op basis van competentie aan te beoordelen. Op die manier geef je geen kans aan incompetente mensen.
Nog steeds niet zeker of dat een argument voor of tegen een inclusieve samenleving is.
Ik begrijp nog steeds niet hoe het linkstotalitaire idee wortel heeft kunnen schieten dat 'de politiek' zo maar allerlei dingen kan verbieden die niets met misdaad te maken hebben. Het gaat hier om een vrijwillige overeenkomst tussen de pitsdames en de formule 1 renstallen. Heeft verder niemand last van en ook maar iets mee te maken. Grr. Wanneer komt er een grondwettelijk verbod op het zinloos verbieden?
Opnieuw blijkt, feminisme is het nieuwe calvinisme. Als er één ding is wat alle intolerante, vrijheidshatende, repressieve ideologieën die niet in de 21e eeuw thuishoren gemeenschappelijk hebben, dan is het toch wel een bekrompen seksuele moraal.
Vroeger heette het onzedelijk, nu heet het objectificatie, het doel is hetzelfde: seksualiteit demoniseren en criminaliseren omdat de aanblik van seksueel aantrekkelijke medemensen voor sommige mensen te triggerend is. In het geval van calvinistische dominees was de verleiding tot zonde te groot, in het geval van feminisme is de confrontatie met de eigen lelijkheid (zowel uiterlijk als innerlijk) niet te verdragen.
En dat zijn nog niet eens de allerergste seksueel conservatieve stromingen. De eerste prijs gaat naar de islam (al is het feminisme goed bezig de achterstand in te halen).
TL;DR: Modern feminisme is een tumor in onze beschaving en moet zo spoedig mogelijk verwijderd worden uit ons systeem.
Yeah, goede ontwikkeling! De klassieke en gelukkig mooie pitspoezen vervangen door pitsheaumeaux, pitstransgenders, pitstravestieten, en ga zo maar het rijtje af. Time for a change. Tijd om mooie vrouwen terug naar de aanrecht te drukken. Iedereen blij. Saaiheid troef.
-weggejorist-
Het wachten is nu op een echte haute couture grachtengordel-boerka of nikab. Jezus wat een suf land is dit aan het worden, maar wel rokjesdag houden of in de Playboy staan. Daar gaan wij spontaan van aan de drank. Erger nog je wordt er bijna toe gedwongen. Dijsselbloem wordt alsnog aangeklaagd voor zijn "Wein, Weib und Gesang", waarvan de volledige tekst is "Wer nicht liebt Wein, Weib, Gesang, der bleibt ein Narr sein Leben lang. Als vrije vrolijk orthodoxe en soms conservatieve liberaal nu gauw een Nexitje anders gaat het niet goed. Cheers!
Terwijl de hetze is begonnen met de vraag zou u haar doen? Vraagt de telegraaf het ook af? Want wie doet wie?
m.telegraaf.nl/tv/article/28142948/wie...
Het mooiste zou zijn als deze discussie tussen dames onderling wordt uitgevochten.
Want dat de meeste dames op onze hand - hoe smerig en plakkerig die ook is - dat is mij inmiddels wel duidelijk. Alleen niet altijd roeren vrouwmensen zich. Maar als pitspoezen er ook nog eens uit moeten, dan is de catwalk next en ligt de weg open om geëtaleerde vrouwelijkheid volledig te elimineren. Volgens mij slaan de dames dan hun femizusters met Libelle en de Cosmo om de oren. Niemand van de vrouwelijke kant wil dit.
Oh ja, en slechts weinig mannen willen een bamboeonderbroekje :)
www.geilegraaf.nl/wp-content/uploads/2...
Zullen we dan maar meteen ook stoppen met flaneren, ons opmaken, naar de kapper gaan, ons wassen, mooie kleren aan, paraderen, verliefd worden, zwijmelen, begeren en bewonderen? Allemaal verboten. Iemand nog la dolce vita? Iemand?
Die deugtypes gunnen dus de jonge frisse meiden geen goede inkomsten meer..... broodroof dus ?
@Tobi | 11-05-17 | 18:56
Kan ik vrij snel voor je regelen maar dan mis je ook meteen de helft van haar hoofd.
9 pitpoesfoto's en geen een teen? #fakenews!
Het is gezwam. Een politieke partij kan dames wel weg willen hebben, maar die blìjven natuurlijk. Worden heus niet van 'hup, jij bent vrouw, dus wegwezen' van de baan gestuurd.
Net zo'n onzin als destijds die Sire aktie waarin mannen werd verzocht om eerst een duidelijk "ja" te vragen alvorens er wat gerommeld mocht worden.
Heb toch nooit een man eerst horen vragen of dat jurkje echt uit mocht!
De Heleen Mezen van deze wereld stoppen niet tot wij vrouwen er allemaal uitzien en doen zoals Annemarie Jorritsma die zij zien als een succesvolle powervrouw!
Bigi Bana Boy | 11-05-17 | 18:44
Uiteraard!
deugmaatschappij vernielt alles. Ze willen zeker dat pitspoezen allemaal Asha ten Broekes worden, gatverdamme.
Voordeel is wel dat er straks geen rap-video meer te zien is op de 'muziek' zenders, toch?
Als we nou heel politiek-correct formuleren dat er voor elke mannelijke coureur 1 pitspoes mag rondlopen en voor elke vrouwelijke coureur 1 pitskater, dan hoeft er niets te veranderen en kan iedereen tevreden zijn qua gelijke kansen.
bintang | 11-05-17 | 18:20
I like your style, Sir!
Mooie redhead @ pica #1
valt die nog ergens zonder zonnebril te bezichtigen soms
Ana Carrasco rijdt al even geen GP's meer, Maria Herrera wel. Die is ook mooier (als ik dat mag zeggen van NRC en consorten):
www.motorsport.com/moto3/news/herrera...
i2.cdn.turner.com/cnnnext/dam/assets/1...
Carmelita | 11-05-17 | 18:53
Klussen is leuker dan huishouden.
Daarin faal ik.
Ongeblustekalk | 11-05-17 | 18:51
Heb er wat afgeklust!
Dan ook chippendales en damesbladen met mannenfoto's verbieden, want mannen zijn dan ook geen lustobject. Alleen tekst is nog toegestaan. Zonder beschrijvingen van het lichaam ook en andere opwindende dingen.
Of waar ligt de grens dan anders, dames?
Het houdt niet op, niet vanzelf...
Carmelita | 11-05-17 | 18:44
Wanneer jij een plankje aan de muur wil hebben zet je een advertentie op werkspot, geef het maar toe.
doskabouter | 11-05-17 | 18:16
Een snelle. Inclusief acceleratie.
Ik begrijp wel dat sommige vrouwen er tegen zijn. Die zien er meestal niet en daar kijkt geen hond naar dus ja het is gewoon jaloezie. Het is net als met rijk zijn. De mensen die weinig hebben zeggen altijd dat je van geld niet gelukkig wordt. Nu, als je kan kopen waar je zin in hebt wordt een mens daar best gelukkig van.
Carmelita | 11-05-17 | 18:49
Hoewel, darten..
Ik twijfel.
Links populisme. Die kneuzen weten zelf ook wel beter, maar het wekt sympathie en dus stemmen onder de gefrustreerde grotmonsters.
netniet | 11-05-17 | 18:35
Juist! En baas in eigen buik enzovoorts! Go Girl! Spice Girls!
Emotionele intelligentie zal ons naar de afgrond voeren
hardewoorden.nl/2017/05/emotionele-int...
Dick Luyenlomp | 11-05-17 | 18:48
Oké. Daar zit verschil.
Carmelita | 11-05-17 | 18:44
En pak em beet darten, voetballen, schaatsen of wielrennen ook, dan?
Nee dus.
Bij mijn weten ooit een vrouw die redelijk meekon op de motor, tussen het mannelijk geweld. Katja Poensch of zoiets. Geen zin om het op te googlen.
Er zit gewoon een fysiek verchil tussen mannen en vrouwen, hoezeer die feministische jankwijven het ook anders willen.
Dick Luyenlomp | 11-05-17 | 18:12
Er bestaat inderdaad een categorie vrouwen die juist het verschil tussen de man en vrouw wil benadrukken en heel sneu de superioriteit van de één en inferioriteit van de andere sekse wil aantonen.
Zijn dat vrouwen? Volgens mij niet en de natuur zal hier ook wel een mening over hebben.
Hebben jullie de klantenservice van oa Grolsch en Bol al bestookt ? Fight fire with fire en boycot lekker terug.
Man en vrouw helemaal niet gelijk. Of kunnen die wijven net zo goed rijden als de mannen?
Wat een onzin zeg.
Dick Luyenlomp | 11-05-17 | 18:12
.
Misschien wel. Maar ze hebben minder testosteron en daarom doen ze het niet.
Tsjee, dus zelfs josje zetten ze zonder werk? Zonde hoor. Maar gelukkig is er beeldmateriaal in het archief: josjehuismank3.blogspot.nl/2011/04/jos...
-weggejorist-
F1 of motogp? Beter kijk je echte races
NW200 een mooie voorproef op Isle of Man TT. Nu live te zien @ www.bbc.com/sport/live/northern-irelan...
Tune in en geniet van snelheden boven 330kmph en veel inhaalacties
Ongeblustekalk | 11-05-17 | 18:28
Ik maak tegenwoordig alleen nog maar genderneutrale opmerkingen.
Ik denk bij het hedendaagse feminisme altijd aan Herman Brusselmans boek ex drummer; Dries is drummer en het nieuwste lid van The Feminists, een band bestaande uit gehandicapten. De drie overige bandleden hebben hem benaderd omdat hij een succesvol schrijver is en misschien enig cachet aan het geheel kan verlenen. Hij heeft bovendien ook een handicap, hij kan helemaal niet drummen.
Als het de schuld niet is van Links, dan weet Wilders het zeker,
dat de Islam hier achter zit.
Na tal van revoluties gaan we nu weer terug in de tijd? Alles moet rationeel beoordeeld worden? Plezier en menselijke geneugten zijn taboe? Het lijkt godverdomme die duivelse religie wel..
Van elke race word er ook een compilatie van de Paddock Girls gemaakt
Spain: www.youtube.com/watch?v=aFr4FEFbMjE
USA: www.youtube.com/watch?v=55V3Iy6eDgU
Argentina: www.youtube.com/watch?v=UJnDKxgUoho
Qatar: niet de moeite waard
Je reinste jaloezie. Er is geen enkel wijf dat tegen dit soort zaken is, die er beter uitziet dan enige pitspoes. En wat voor badinerend gedoe is dit eigenlijk ? Alsof de dames pitspoes niet voor zichzelf mogen besluiten wat voor werk zij willen doen.
De fiministen gaan de boerka instellen als standaard kleding.
Hebben die zure ku.. dames als Hertzberger & Co er wel eens bij nagedacht dat er een heleboel vrouwen zijn die geobjectiveerd willen worden?
Is dit een langzame opmars naar een islamitisch europa?
doskabouter | 11-05-17 | 18:16 |
-
Ik vrees van wel. De socialisten hebben in de islam het ideale onderdrukkingsmechanisme herkend: 'gelovigen' houden zelf hun onderdrukking fanatiek in stand; zelfs tot de dood erop volgt.
De islam is ook een socialisme avant la lettre: het is ooit begonnen als reactie van de bezitloze, achtergebleven Arabieren op de bezittende, ontwikkelde Joden en Christenen. 'Not haves' vs. 'haves'. Daarom staat de koran ook zo vol haat naar die twee groepen.
Héél even dacht ik dat die in het blauw allemaal blind waren. Bleek ik het zelf te zijn.
Voor straf moeten alle hoogopgeleide succesvolle blanke heteromannen worden verbannen naar uitgewoonde hotelkamers in Kampala. Om de verschoppelingen der aarde weer wat ruimte lucht en gratis geld te geven.
www.motogp.com/en/photos/paddock+girls...
Die van Monster zijn altijd zo verschrikkelijk te doen :D
Ana Carrasco heeft een pitkater, zo lang er niet meer vrouwen mee doen in de Formule 1 of MotoGP zal dat beeld zo blijven, maar daar hoor je niemand over. Is toch gewoon fair? Is toch gewoon (modellen)werk? Wat een gezeur !
Binnenkort pitsboerkas?
Gewoon allemaal een niqab omdoen, zullen ze bij de UvA fantastisch vinden, wat een diversiteit!
Is het toeval dat feministen zo lelijk zijn vaak?
070 | 11-05-17 | 18:19
Ik kan het niet direct met statistiek onderbouwen, maar het lijkt me dat de kans op feminisme omgekeerd evenredig is met de kans op lekker wijf. Lijkt me ook "evolutionair verklaarbaar"; lelijke wijven willen bij de competitie om de beste mannetjes zo veel mogelijk competitie elimineren.
Zo'n opmerking in Spanje? Die kan daar inmiddels waarschijnlijk niet meer over straat. Is meteen die onafhankelijkheid van Catalonië van de baan (van de baan, hebben die pitspoezen weer wat meer ruimte). Verder www.youtube.com/watch?v=9AOZzyNFg7Q
Mogen we nog wel seks hebben van ShariaLinks?
Feministen zijn altijd zo lelijk zal dat er iets mee te maken hebben?
Haha:
postimg.org/image/j0zgsgwl9/
Latrinalia | 11-05-17 | 18:22
Tuurlijk, het zal jou jeuken allemaal, doe maar stoer.
Maar als een collega een seksistische grap tegen jou maakt waar anderen bij zijn , stap je direct naar zijn chef.
Want zo gaat dat natuurlijk wel he. En maar voor de realiteit wegkruipen in het werk.
De schrik slaat me om het hart.
Als dit doorzet is er helemaal geen reden meer om naar darts te kijken.
Leuke vent hoor, die van Gerwen, daar niet van: te dom om te poepen, snel op zijn teentjes getrapt, een ego van Vlijmen tot Tokio en verder niks zinnigs te melden, behalve zijn jaarlijkse blijk van ironie en zelfspot als hij pretendeert beledigd te zijn omdat hij alweer niet is genomineerd voor sportman van het jaar. Een lust om vooral niet naar te kijken.
Zonder walk-on girls hoeft het voor mij niet meer.
Gravin v Kippenbouth | 11-05-17 | 18:25
Ik denk dat een pitskater wil raad weet met een lekker Kippenbouthje.
Vrouwenkift. Lelijke feministes vs leuke meiden.
Waaauw, die Ana Carrasco heeft een uitstekende smaak.
Die pitskater mag mijn paraplu ook vasthouden.
Zegt de mooie vrouw tegen de lelijke: Tyf op en laat me lekker mijn werk doen.
De enigen die straks verdwijnen zal is diezelfde policor Maffia. Wij mogen dan de straatvechters zijn, de rest van demense begint het ook spuugzat te worden. Socialistische partijen worden niet voor niets overal weggevaagd. De tyfus voor ze. We laten ons niet in eens gutmenschen keurslijf meer duwen. En voor linkse wijven is een geweldig alternatief in Polen en de Oekraïne waar ze nog wel echte vrouwen hebben.
Ik hou al die hypes niet meer bij, maar als ik het goed begrepen heb, zijn de pitspoezen het tegenovergestelde van sexisme. Mensen hebben echt teveel tijd, puhlease talk to the hand!!!
Ik had pas geleden een nachtmerrie.
Ik leefde in een wereld waar het hele principe van 'sex (lees: lekkere wijven) sells' omgedraaid.
Daar waren alle mooie wijven in de reclames en bij de autoracerij ingeruild voor feministes.
Sex Sells werd daar: 'Wij staan vriendelijk tegenover lelijke wijven'.
Overal op de wereld, in alle geledingen...........
OhhhhMaaiGoddddd!!!
Als we nou heel politiek-correct formuleren dat er voor elke mannelijke coureur 1 pitspoes mag rondlopen en voor elke vrouwelijke coureur 1 pitskater, dan hoeft er niets te veranderen en kan iedereen tevreden zijn qua gelijke kansen.
Is het toeval dat feministen zo lelijk zijn vaak?
Nou, dan maar kinderen op de grid! Zoals bij het voetbal.
Maar dan wel in precies de juiste kleur en gender samenstelling, rekening houdend met sexuele voorkeur, en religieuze achtergrond.
Want anders is er weer iemand anders gekwetst.
When does this stop? Kut figuren.
Mijn club heeft in haar clublied de zin "die club van toffe jongens, is de trots van heel Breda!"
Zal binnenkort wel gewijzgd moeten worden in "die club van toffe mensen, is de trots van heel Breda!"
Want ja, iedereen gelijk he!
En op iedere willekeurige beurs (RAI e.d.) gaan we deze strelingen voor de ogen ook niet meer zien? Of alleen nog op de 'Huishoudbeurs'?
Geen "brommers kiek'n ?" meer ?
> Man en vrouw gelijk blabla lustobject
Nou dan zet je er toch een paar sexy geklede mannen bij? Kijk ik wel omheen.
We are the Borg, You Will Be Assimilated, don't resist.
Is dit een langzame opmars naar een islamitisch europa?
De huidige progressieve waanzin valt goed te rijmen met het importeren van miljoenen barbaren... Daar verbleekt deze imaginaire vorm van seksisme bij. Trouwens wat gebeurt met de vrouwen?
Die staan daar niet tegen hun zin in.
Hebben we eindelijk dat bekrompen verzuilde uit de jaren 50 achter ons gelaten, komt er een nieuwe neo-conservatieve magnietstroming op, mede veroorzaakt door die immer voortwoekerende pokke-Islam.
Een van de partijen die is opgegaan in GroenLinks de PSP met Andrea van Es, nog wethouder geweest voor GroenLinks in Amsterdam wilde zelfs pedofilie en kinderporno legaliseren.
Zie: nl.m.wikipedia.org/wiki/Pacifistisch_...
Wat is er aan de hand met Links?
Bah, vrouwen die volgens de geldende mode als jong en mooi gezien kunnen worden.
Zo opgedrongen op mijn netvlies.
Ik ga snel even zittend plassen ter compensatie van de neiging ze aantrekkelijk te vinden.
Is het trouwens niet de schuld van Darwin? Toch een uitvindinkje van hem? Dat we nu met die smerige en mensonterende voorplantingsdriften zitten?
Echt alles moet kapot...
Zou je mij erbuiten willen houden, ik ben een vrouw en heb er niksssss mee, dat zogenaamde feminisme............
Man en vrouw helemaal niet gelijk. Of kunnen die wijven net zo goed rijden als de mannen?
Wat een onzin zeg.
Darten is next. De danspoezen bij ADO den Haag. Kussers bij wielrennen. Nou, maak zelf het lijstje maar af.
Jammer, worden de races toch een stuk minder spannend.
Het hoorde er toch gewoon bij.
geenspam | 11-05-17 | 18:08
Het idiote is dat het altijd de diversiteits/iedereen-is-uniek roepers zijn die pleiten voor dit soort communistisch conformisme.
@Simon de Danser | 11-05-17 | 18:07
Geen decadentie; gewoon natuur; de wijfjes maken zich mooi om de sterkste mannetjes te paaien. Maar natuur is natuurlijk racistisch/xenofobisch/nazistisch volgens de androgyne deugmensch die nooit de grote stad uitkomt.
En hoe gaan mooie studentes nu hun studie betalen? Inderdaad, die gaan ander modellenwerk doen.
Mooie vrouwen hoor je nooit hierover klagen.
Vrouwenhatende religie's Dat is op pas top.
Laten we de kolenmijnen weer openen, zodat al die fotomodellen niet de WW in hoeven.
Gelukkig hebben we de foto's nog
Je kan je afvragen of die vrouwen wel vrijwillig de snol uithangen in de pits als poes. Wanneer je niets anders kan val je zo ten prooi aan de boze blanke man die hun lekkere lichamen dan gaat uitbuiten.
Deze vrouwen worden dus uitgebuit.
De hele wereld 1 grote androgyne, kleurloze, politiek uniforme, volstrekt egalitaire safe-space, dat is het doel, niets meer, niets minder. Ben blij dat ik alleen de aanloop ernaar maar mee zal maken.
Gaan we al die instaandachtsmeisjes ook tegen zichzelf beschermen dan?
Een implosie van al het aardigs dat decadentie met zich meebrengt, da's niet best voor mijn boze, blanke mannenhart.
Dat is al langer aan de gang, maar in de huidige deug-maatschappij zullen ze wel weer meer tractie hebben. De pitspoezen werken dagelijks hard om er mooi uit te zien en om zich te showen. Dat is helemaal geen seksisme. Anders kun je ook al 50% van de reclames verbieden (want sex sells immers).
Zoiets moet je ook niet verbieden. Je krijgt meer gedaan als je er langzaam verandering in probeert te brengen. Zie zwarte Piet. Met gestrekt been erin werkt averechts. Wanneer snapt links dat nou eens?
REAGEER OOK