Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NPO-bobo bedenkt NPO-show voor zijn eigen vrouw, maar 'kan werk en privé goed scheiden'

Een beetje integer, dat kan best in Hilversum!

Geweldig voorbeeld van de integere en de transparante manier waarop de NPO ons belastinggeld verkwist bij Vrij Nederland vandaag. Remco van Westerloo (zoon van Fons, neefje van Ed, neefje van Gerard, broer van Marjolein) is directeur 'Lineaire tv' bij de NPO. Op de 'lineaire tv' wordt het programma 'Project Rembrandt' uitgezonden. Dat programma wordt geproduceerd door de partner van Remco van Westerloo, Gerdie Hulsbergen. Maar, zegt Van Westerloo, dat is geen belangenverstrengeling, "We kunnen werk en privé heel goed gescheiden houden". Nou ja. Niet helemaal dus. "Wat blijkt? Remco van Westerloo was de bedenker van dit programma, twee jaar voordat hij voor de NPO zou gaan werken. Van Westerloo zelf noch de NPO kwam het afgelopen half jaar, toen wij vragen stelden over dit programma, op het idee dat aan ons te melden." Dat verzin je niet. En toch is het zo. Drain the swamp.
VANAVOND: niks over deze affaire in het Acht Uur Journaal, want het programma 'Project Rembrant' wordt gepresenteerd door... Annechien Steenhuizen. 

Ondertussen AAN DE ANDERE KANT VAN DE NIEUWSBOL!1!11!!!!

Social

Reaguursels

Inloggen

Deze keer moet de complotomroep bijna 132.000 euro betalen. Eerder moest de omroep van Arnold Karskens al 84.000 en 56.000 euro aftikken. De boetes worden uitgedeeld omdat Ongehoord de journalistieke code van de NPO stelselmatig negeert. De omroept grossiert in het verspreiden van onjuiste informatie.

Las ik nou dat de boetes verrekend zijn met het salaris van de gepensioneerde pet? Oh nee, t wordt laat.

In het tweede seizoen van Ongehoord Nieuws hield de omroep zich in 22 van de 23 uitzendingen niet aan de code waaraan alle omroepen zich moeten houden. De Ombudsman van de NPO stelde vast dat er sprake is van “een patroon van het systematisch delen van aantoonbaar onjuiste informatie, enerzijds door presentatoren in het gesprek geïntroduceerde informatie en anderzijds door het niet doorvragen naar opmerkingen van gasten”.

dickwvf | 24-04-23 | 22:50

Ongehoord!

eismc2 | 24-04-23 | 22:49

Schaamteloos. Ergens kan ik dat wel waarderen, keurig nette mensen die lekker uit de trog graaien. Je kan ook de pinpas van oude vrouwtjes afpakken, maar dat maakt het dan weer zo persoonlijk. Klasbak, die Remco.

Otto Normal | 24-04-23 | 20:16 | 1

Over netjes en wakker, is het wakker van WNL ook woke? En de krant van wakker NL?

dickwvf | 24-04-23 | 22:52

NPO, speciaal voor enkelen.

Cor Netto | 24-04-23 | 18:37

NPO is toch een afkorting van NePOtisme?

priks | 24-04-23 | 17:30

Ik vind het ook niks voor het 8 uur journaal.

Sjors W. | 24-04-23 | 16:54 | 1

Na Joop van Zijl en Fred Emmer is de uitstraling stukken minder objectief.

nobodiesunmighty | 24-04-23 | 19:15

Als je sex moeten hebben met die man op met je kop op tv te kunnen komen heb je het ook wel eerlijk verdiend.

_pacman_ | 24-04-23 | 16:14 | 1

Omhoog neuken is offers maken.

Jacktheflipper | 24-04-23 | 19:26

Eens kijken wat Martin Bosma daar van vindt.

bitterpete | 24-04-23 | 15:52

En dan die wurgcontracten met de mensen die het echt maken nl. de kunstenaars.

Daar zou ik een advocaat op zetten, lijkt me dat dat weleens succes kan hebben

Rene strijland260746 | 24-04-23 | 14:30

Wat een inteeltclub is die NPO toch ook. Kansloos. En een geld dat er heen gaat...

Hommel | 24-04-23 | 14:13

Ik wacht al decennia lang op het intrekken van de licentie van de EO. Al vanaf de jaren zeventig verkondigen ze dat de Heer bestaat. Volslagen nepnieuws. Net als de VARA die zegt dat ze een arbeidersomroep zijn, maar gewoon en elitair intellectueel clubje zijn met de grootste graaiers binnen de NPO.

Dubbelepunthoofd | 24-04-23 | 14:07 | 5

Ik ben jouw Heer, en nu godsomme dokken, poen, nu hier, meteen!
(doet drijven in whirpool met sigaar en vrouwelijk schoon, 666 rozen op de marmeren vloer....)

nobodiesunmighty | 24-04-23 | 17:30

Tja, zet maar eens met een wetenschappelijke lijn tussen religie en fantasie.

W_F | 24-04-23 | 20:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Waarom lijken al die tyfuslijers allemaal op Leo fucking Lucassen met hun zachte Arafat-onderlipje? Pleuren die allemaal in hetzelfde vat met corruptie, nepotisme en zelfpijperij bij de geboorte. Sjezus

The-loopy-cowboy | 24-04-23 | 14:06 | 2

Inderdaad. Het gros ziet eruit alsof ze nog in bed zeiken.

Toos Bevergeil | 24-04-23 | 15:20

Gooische inteelt.

Me_Giant | 24-04-23 | 16:07

Ik spreek uit ervaring omdat ik voor de NPO gewerkt heb. Nog nooit zoveel hobbezakken bijelkaar gezien en "journalistiek" dit en "journalistiek" dat. En ondertussen maar declareren en constructies verzinnen. Drain the swamp die NPO is geworden. Zoon van, dochter van, je verzint het niet. Het budget kan 75-80 % lager.

nancystjago | 24-04-23 | 14:01 | 3

In mijn tijd in Hillywood wilde ik het ook afkraken. Maar iedereen aan m'n tafeltje vond het wel prima zo. Ze zjn overtugd dat ze dat en meer waard zijn. 500eu voor een paar mailtjes beantwoorden was vrij normaal.

GeheidEenGeit | 24-04-23 | 14:12

Nepotisme is ook bij SBS en zulk soort clubs een normaal verschijnsel.

Uw Verzekeringsadvis | 24-04-23 | 14:13

@Uw Verzekeringsadvis | 24-04-23 | 14:13:

Eens, maar SBS etc drijft niet op belastinggeld.

Dandruff | 24-04-23 | 16:10

Nee deze comment moet niet hier, maar dáár.
Al die NPO topics ook zo vlak achter elkaar..

Duwbak_Linda | 24-04-23 | 13:55 | 8

@Beste_Landgenoten | 24-04-23 | 14:42:

Of je ktijgt die nachtvergunning zonder dat etentje. Dat was ook de conclusie van de rechter. HvDH wilde sowieso nachtvergunningen verstrekken om de stad te laten bruisen.

Dandruff | 24-04-23 | 16:14

@Dandruff | 24-04-23 | 16:14:
Ik blijf dat toch raar vinden. Prima vrede mee dat aan de definitie corruptie niet is voldaan, maar de bevriende ondernemer heeft toch voordeel van de insider info / tijdigheid van info gehad?

Sjors W. | 24-04-23 | 17:02

@Sjors W. | 24-04-23 | 17:02:

Maar daarvan was dan ook helemaal geen sprake.

Bekijk het zo. Stel dat jij geld wil doneren aan een partij die het onderwijs wil verbeteren. Dat mag, ook als jij toevallig in het onderwijs werkt. Zelfs als je een commerciële schoolboekenfabrikant bent.
Als die partij vervolgens haar verkiezingsbelofte houdt is dat geen corruptie. Ook niet als je bevriend bent met iemand in die partij.

Pas als jij persoonlijk wordt voorgetrokken boven andere schoolboekenfabrikanten is er een probleem. Of als je die politicus ook privé met geschenken overlaadt. Maar dat was dus allemaal niet het geval.

Dandruff | 24-04-23 | 17:16
▼ 5 antwoorden verborgen

de rijksrecherche, Fiod en OM mag hier op een Richard de Mos aanpak te keer gaan, tenslotte belastinggeld

HetOorAakel | 24-04-23 | 13:52 | 1

Mos haalde hield tenminste zelf zijn broek op met donateurs in plaats van belastinggeld. Misschien is dat ook wel de toekomst voor de NPO: financiering niet meer via verplichte donaties (belasting) maar alleen nog maar met vrijwillige donaties.

W_F | 24-04-23 | 20:51

Krui. Kruier. Wagen.

Normpje | 24-04-23 | 13:45

Van vestzak. broekzak. zo de onderbroek in. Het blijft natuurlijk wel het Gooise matras.

P-unit | 24-04-23 | 13:41

Inteelt, zie je wel meer bij geloofsektes

Rene strijland260746 | 24-04-23 | 13:38

Hoeveel buitenhuisjes (en buitenvrouwen) heeft Remco?

Phantomas | 24-04-23 | 13:36

Remco kijkt alsof hij al geruime tijd een toilet heeft moeten ontberen.

Lochos | 24-04-23 | 13:35 | 3

Nee, dat is de blik van mensen die prive en zakelijk gescheiden kunnen houden.

EmilioEsteves | 24-04-23 | 13:38

inmenging van familie vind ik veel minder erg dan inmenging van politiek.

TurpinDick | 24-04-23 | 13:32

Erg handig allemaal

thanseeuwen | 24-04-23 | 13:30 | 1

Precies tijdens het avondeten kan je nog even het een en ander kortsluiten, afstemmen en terugkoppelen.

EmilioEsteves | 24-04-23 | 13:40

Nepotisme in de ultieme vorm.
Lekker die 1 miljard opmaken maar vooral er zelf beter van worden.
Een hypocriet linkse tempel die geen enkele tegenspraak accepteert en helaas door vele regeringen beschermd wordt.

pejoar | 24-04-23 | 13:26

Lientje zal ze straffen!

Duwbak_Linda | 24-04-23 | 13:25 | 3

Lientje en Pieter zorgen voor gerechtigheid

thanseeuwen | 24-04-23 | 13:31

De Mattenklopper Gods.

Duwbak_Linda | 24-04-23 | 13:32

Geweldig comment! Stont gaat voor de bezem uit zal ik maar zeggen..
Laat ze die Augiasstal maar eens flink uitmesten.

Unsinkable-Sam | 24-04-23 | 14:17

Dat kom je overal tegen en op alle niveau's.
Heb zelf ooit meegemaakt dat bij het nieuwe hoofdkantoor de vrouw van de directeur werd ingehuurd als interieur designer. Dat ze dan voor veel geld de vloerbedekking en het behang uit zocht.

Osdorpertje | 24-04-23 | 13:22 | 2

waarom op zoek gaan naar een interieurontwerper als je er eentje thuis op de bank hebt zitten.

small_town_dad | 24-04-23 | 13:25

@small_town_dad | 24-04-23 | 13:25:
Denk dat deze vrouw geen goedlopend interieur designbureau had, maar dat dit haar eerste en enige klus was.

Sjors W. | 24-04-23 | 17:04

Waarom grossiert ‘links’ toch altijd weer in alles wat lelijk is..? Lelijke mensen, lelijke gebouwen, lelijke auto’s, lelijke buurten, lelijke tv programma’s, lelijk nepotisme... altijd alles zo lelijk mogelijk.

Unsinkable-Sam | 24-04-23 | 13:21 | 5

Rembrandt hield het aan met zijn huishoudster, kreeg hierdoor de kerk in zijn nek. Tevens schilderde Rembrandt de wereldberoemde Nachtwacht, de voorloper van nachtelijke ordediensten en samengesteld uit leden v.d. schutterij. Was dit nodig? Jazeker, want in het 17e eeuwse Amsterdam wemelde het toentertijd v.d. rovers en messetrekkers. Mensen (de burgerij) waren het lijkenruimen ‘s ochtends zat en zo ontstond de Nachtwacht.

Frappant dat de NPO hier mee koketteert, immers die zijn vanuit ideologisch standpunt altijd voor meer chaos en meer lelijkheid. Enfin, ik ga er geen diepte psychologie er op loslaten, maar ’n beetje vreemd is het wel.

Unsinkable-Sam | 24-04-23 | 14:15

@Duwbak_Linda | 24-04-23 | 13:31:
Gaat niet, toen kregen kunstenaars nog geen subsidie. Ook de tijd dat Nederlandse kunstenaars nog wereldwijd faam bereikten.

Sjors W. | 24-04-23 | 17:05
▼ 2 antwoorden verborgen

We praten hier over bijna 1 miljard aan belastinggeld voor de NPO, per jaar. Het enigste wat je moet doen is een beetje links lullen en netjes kleden en niet gaan gillen zoals Wilders en je kunt elk jaar, samen met je vrienden en familie, flink wat geld laten plakken. Bijna 1 miljard per jaar, terwijl elk jaar de kaasschaaf over de maatschappij gaat om verder te bezuinigen.

Geef ze 3 miljoen, dat is meer dan genoeg voor een kantoorpand, een paar GoPro's en 3 deftige camera's. Het filmen en editten laat je mooi doen door vrijwilligers of laat ze zelf maar lekker geld ophalen.

wokechef | 24-04-23 | 13:20 | 2

Het NOS propaganda journaal kan je daarvoor laten draaien en de rest van de dag herhalingen van lingo, boer zoekt vrouw en whatever voor die bejaarden is het voldoende als het beweegt en praat.

EmilioEsteves | 24-04-23 | 13:42

En wij moeten al die kut reclame vreten nog ook..

KC45 | 24-04-23 | 14:55

Dat er slimme en gewiekste mensen en families rondlopen in dit land snap ik. Met connecties en een goede toegang tot subsidie, voor zelfverrijking en graaien. Toch mis ik in dit land de grote breinen als Caland, Flevo, Jacobs en Lely. Die hun vernuft en kennis ooit hebben ingezet voor een beter, veiliger en rechtvaardiger Nederland. En niet de verdere afbraak.

Piet Karbiet | 24-04-23 | 13:20

"Remco van Westerloo was de bedenker van dit programma, twee jaar voordat hij voor de NPO zou gaan werken."

Dus.... Hij werkte niet voor de NPO, toen hij met dat idee kwam. Eenmaal daar, vond hij het aardig dit programma gestalte te doen en liet hij zijn vrouw de boel produceren? Was er sprake van iets van een aanbesteding of werkt dat zo niet bij de NPO? Heeft hij ertoe besloten in zijn eentje of was dit een besluit van anderen?

Details zijn belangrijk, het wekt de schijn van belangenverstrengeling maar zoals we weten sinds de vrijspraak van De Mos is dat helemaal geen probleem. Je hebt iemand met invloed, een echtgenoot of een politicus en die laat je zaakjes regelen voor jezelf, je vrienden of je donateurs. Dat mag allemaal, vindt de rechter en gisteren nog las ik wel vier topics over de jubel-uitspraak van inzake De Mos dus nu is het dus heel merkwaardig dat zo'n 180 graden draai wordt gemaakt over een eigenlijk non-zaakje bij de NPO. Want mensen, dit MAG toch sinds eergisteren?

Zou het dan toch willekeur zijn?

Beste_Landgenoten | 24-04-23 | 13:16 | 17

@Piet Karbiet | 24-04-23 | 13:51:
Interessante queeste. Wellicht heeft dat productie-bedrif ook wel een donatie gedaan. En de Mos ging ook over publieke zaken, zoals nachtvergunningen, die niet in het voordeel van de buurtbewoners waren, wat deze man van het volk ook beweert. Ik zie belangenverstrengeling of althans de schijn ervan, want aantoonbaar is het evenmin als bij De Mos.

En nee, De Mos is vrijgesproken, ondanks de schijn van belangenverstrengeling. Daarmee ondersteun je mijn betoog, dat dergelijke praktijken dus, ondanks de schijn ervan, gewoon toegestaan zijn. Daarom begrijp ik nu de ophef ook niet. Tenzij men de pik op de NPO heeft, bijvoorbeeld.

Beste_Landgenoten | 24-04-23 | 13:56

@Beste_Landgenoten | 24-04-23 | 13:56: Ah, een stropoppetje, die je anderen zo makkelijk verwijt te hanteren.. Je omzeilt nu gewoon wat je zelf van deze zaak vindt.

Kowalski11 | 24-04-23 | 14:20

De rechter komt er niet aan te pas denk ik. Mevrouw heeft de gevraagde dienst gewoon geleverd en het presenteren van een showtje zal geen openbare aanbesteding zijn geweest. Sowieso zal ze betaald worden via het productiehuis en dus gewoon deel van de deal zijn geweest.

Als er regels zijn overtreden is het NPO intern, en dat zou wel eens kunnen. Ben ook nieuwsgierig naar het besluitvormingproces. Als Remco dit er zelf doorheen heeft kunnen drukken met mevrouw als enige kandidaat wordt het wellicht wel interessant. Als hij het aangedragen heeft en niet heeft gezegd dat de pakketdeal-presentatrice zijn partner was... ook wel smeuig.

Wet overtreden of niet, Remco is natuurlijk wel een beetje een gluiperd.

Sjors W. | 24-04-23 | 17:14
▼ 14 antwoorden verborgen

Ik kijk elke aflevering van Ongehoord Nederland en begrijp deze vage boete niet. Waar kan ik de *precieze* reden vinden? Ook begrijp ik dat Gunay Uslu (D66) nu de vergunning kan intrekken?

superduperadmin | 24-04-23 | 13:14 | 11

@Nymrohd | 24-04-23 | 14:24:
Taalfouten, heb er zo'n hekel aan. En je weet meteen: Laag opgeleid.

Beste_Landgenoten | 24-04-23 | 14:43

@Beste_Landgenoten | 24-04-23 | 14:43: Mensen die hier die hier de hele dag rondhangen, heb er zo'n hekel aan. En je weet meteen: Geen hobby's geen familie of vrienden waar ze naar toe kunnen. Twijfel ook nog of ik er een hekel aan heb of er medelijden mee moet hebben.

golden scarab | 24-04-23 | 18:41
▼ 8 antwoorden verborgen

Project Rembrandt. Soort van Master Chef maar dan met kunst.

Duwbak_Linda | 24-04-23 | 13:14

De hele media- en cultuursector zit echt vol met ‘machers’ die een strak netwerk onderhouden waarin ze elkaar potjes geld en opdrachtjes toeschuiven. Dit ten nadele voor de grotere kring er om heen die voor een habbekrats moet werken, vaak onder ‘het minimum’. Zie ook DWDD, PdZ etc.

Risingson | 24-04-23 | 13:14

Wordt het hier geen tijd voor een crowdfund actie om die ongehoord hoge boete van 132 duizend euro voor die prachtomroep ON te betalen?

Après toi | 24-04-23 | 13:12 | 5

Ze zijn zelf al begonnen met crowdfunden, gaat goed, maar leuk dat je zo bezorgd bent.

grietmetgroenefiets | 24-04-23 | 13:16

De donatie / betaallink werkt niet. Ofwel is die overbelast momenteel.

small_town_dad | 24-04-23 | 13:23

@grietmetgroenefiets | 24-04-23 | 13:16: Kunnen we niet beter een crowdfund opzetten zodat Beste Landgenoten ook eens wat leuks kan doen? Blijf me erover verbazen dat zulke mensen blijkbaar de hele dag de tijd hebben om hier rond te hangen. Die tijd die andere mensen besteden aan vrienden,familie,hobby's etc. Maar als het daar aan ontbreekt blijft er maar weinig over.

golden scarab | 24-04-23 | 18:34
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een ophef zeg, alsof hij een etentje van een ondernemer heeft aangenomen.

Mr_Natural | 24-04-23 | 13:08

Het is allemaal een groot complot.

zeeman73 | 24-04-23 | 13:05 | 2

Nee belangenverstrengeling op kosten van de belastingbetaler. U heeft moeite met begrijpend lezen?

JJMS | 24-04-23 | 13:08

@JJMS | 24-04-23 | 13:08: Ik vind wel jouw eerste eerste zin tot aan perfectie kernachtig het hele probleem met deze zaak schetsen.

anja | 24-04-23 | 13:41

Inval en oppakken en alles uitzoeken.Na 3 jaar voor laten komen.

van stampij | 24-04-23 | 13:04

Een grote kliek. Bah!

AdPatat1960 | 24-04-23 | 13:03

"De programma’s trekken miljoenen kijkers, en de jurering is in handen van BN’ers als Heleen van Royen en Louis van Gaal (Project Rembrandt), of van gerenommeerde experts als Pieter Roelofs van het Rijksmuseum en Abbie Vandivere van het Mauritshuis (De Nieuwe Vermeer)."

De programma's trekken miljoenen kijkers. Laat dat eventjes inzinken. Goed product is goed product. Kortom onzinartikel van Vrij Nederland. En mensen die denken dat er geen nepotisme bestaat in de wereld zijn heel lief en onschuldig als een baby met blauwe oogjes.

Als het nu kutprogramma's zouden zijn waar de hond geen brood van lust... Ja, dan hadden we een verhaal Vrij Nederland.

Ndranghitiari | 24-04-23 | 13:02 | 9

@JJMS | 24-04-23 | 13:15:

Ik wel hoor. Denk je dat die programma's op RTL4 thuishoren? Dat de mensen die dat leuk vinden zin hebben in dat hysterische "gaat Dorine door naar de finale of blijkt het een rampwerk te zijn u komt er achter na de reclame!"

Deze programma's voldoen gewoon aan de criteria voor de publieke omroep EN mensen vinden het leuk. Ik ga het niet kijken maar who cares. Ik denk dat het nuttig is als mensen eens gingen uitzoeken wat de publieke omroep eigenlijk is en met welke doelen en waarom we een publieke omroep hebben. Dat scheelt een hoop gezanik.

Ndranghitiari | 24-04-23 | 13:23

@Ndranghitiari | 24-04-23 | 13:23:

Wat kunnen mij die programma’s schelen? Wat kan mij televisie überhaupt schelen? Niemand heeft het over de kwaliteit van een programma. Het wordt van belastinggeld bekokstooft dus dan geef je vrouwtje niet zo opzichtig een opdracht.

JJMS | 24-04-23 | 13:26

@Ndranghitiari | 24-04-23 | 13:23: Juist. En als je dat even bestudeerd, dan blijkt dus ON daaraan te voldoen. Daarom hebben ze ook een licentie. De EO verkondigt al decennia lang nepnieuws. Of denk jij wel dat de Heere God bestaat? Heb dat gekwijl van Andries Knevel al veel te lang aan moeten horen.

Dubbelepunthoofd | 24-04-23 | 14:02
▼ 6 antwoorden verborgen

Laat me raden: sms-jes zijn gewist, evenals iedere andere vorm van geheugen.
"Geen idee hoe zij hier terecht is gekomen."
Nepotistan aan de Noordzee.

puszuiger | 24-04-23 | 13:02

Zo zuurrechts om te klagen over nepotisme en dat er nog best veel belastinggeld in omgaat.

obi1 | 24-04-23 | 13:01

Remco heeft zelf trouwens een goed radio-gezicht.

CynicalBastard | 24-04-23 | 13:01 | 1

Je ziet 'm gnuivend genieten van alle bullshit waar hij mee wegkomt.

obi1 | 24-04-23 | 13:03

NPO terug naar 1 zender tv en 1 zender radio. Bespaart een duit belastinggeld. Voor nepotisme kunnen ze bij de familie de Mol terecht.

Sieg Hein | 24-04-23 | 12:59

"‘Ik hoop dat mijn oprechte betoog hierboven je doet inzien dat anno 2023 een vrouw ook op eigen kracht een mooi en leuk bedrijf kan leiden,’ besluit Gerdie Hulsbergen haar antwoord per mail."

Ah de genderkaart is getrokken. Nou Gerdie, het komt bepaald ongeloofwaardig over.

BobDobalina | 24-04-23 | 12:58 | 2

Ze heeft alleen wat hulp gekregen van haar mannetje voor haar mooie en leuke bedrijf.

JJMS | 24-04-23 | 13:11


Ik mis nog het zinnetje dat ze als partner van zich juist nóg meer moet bewijzen.

Kinderen van BNers op tv gebruiken dat altijd als excuus.

Roos | 24-04-23 | 13:18

NPO, een écht familiebedrijf.

Vesta | 24-04-23 | 12:57 | 1

Ja Carel Enkelaar directeur van de nts kon er ook al wat van.

Sieg Hein | 24-04-23 | 13:05

Zie. Die. Blik.

Enough seen.

Dat gaat over gratis geld ook nog. En hebben dan een leven. Want die geldstroom is in beton gegoten. Net als bij echte ambtenaren.

Het is geen wonder dat die schijt aan alles hebben.

Zomaarwat | 24-04-23 | 12:56

Maakt het wat uit voor het programma? Ik werk soms ook liever met mensen die ik ken dan met mensen die ik niet ken. De bakker koopt ook meel bij zijn broer de molenaar als dat van goede kwaliteit is.

small_town_dad | 24-04-23 | 12:55 | 8

De bakker is commercieel, de NPO niet.

JanBrel | 24-04-23 | 13:59

En laat de burgemeester de rekening betalen? Right

Kladderadatsch | 24-04-23 | 14:54
▼ 5 antwoorden verborgen

Dus daarom is ze met die verschrikkelijke lelijke vent getrouwd , ze is geen gold-digger maar job-digger .

Minus Richels | 24-04-23 | 12:54

Maffiastructuur.

Ruimedenker | 24-04-23 | 12:54

Werk en privé goed kunnen scheiden betekent in dit geval meerdere bankrekeningen.

Mr_Natural | 24-04-23 | 12:53

Vervolgen en de NPO 3.5 jaar vleugellam maken graag.

JWZ_JMK | 24-04-23 | 12:52

Een beetje gaat nog heel groot worden.

TanteJuut | 24-04-23 | 12:52

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl