U móét kiezen. Halina Reijn of deze filmcritica van de New York Times (haar vader werkt er)
Halina Reijn leeft dus blijkbaar nog en debuteert in het Engels als regisseur met het onderstaande Bodies Bodies Bodies van studio A24.
En dat vinden we dus zelfs als zonder de trailer nog maar bekeken te hebben al een topfilm. Waarom? Enkel uit ideologische, performatieve overwegingen, zodat we maar vooral tegen de onderstaande NYT-filmcritica Lena Wilson kunnen zijn. Want zij vond het een slechte film, maar zij is een slecht mens, dus vinden wij het een goede film. Kunst dient immers niet op merites beoordeeld te worden, maar op hoe en waar het van pas komt op het schaakbord van persoonlijke en tribale vetes. Goddank zit Lena's Twitter even achter een slotje, zodat ze buiten haar volgens om even niemand lastig kan vallen.
Oh en natuurlijk belandt de hele saga ook nog eens in raciaal vaarwater, want er is een brown body betrokken bij het euvel. Maar dat na de breek.
Stel je bent echt zo (ps kunstkritiek bestaat niet)
Versus de vorstin van het Nederlandse filmlandschap
Eeeenn het is een rassenkwestie
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
New York Times: "Kill the Boer, Shoot to Kill niet letterlijk bedoeld". Hier de letterlijke cijfers
De mediale goudstandaard heeft weer eens gesproken
Hoppa. New York Times gaat Europese Commissie SUEN over sms'jes Von der Leyen en Pfizer
Paper of record mist nog wat records
"Imagining Harry Potter Without Its Creator"
Ja toch nog even hoor, dit is dus een advertentie van de New York Times
NYT ontslaat sterreporter na 40 jaar wegens Judasbrief 150 collega's om onschuldig vergrijp
Misschien wel de beste krant ter wereld, maar misschien ook niet.
Bari Weiss verlaat New York Times. Collega's noemden haar nazi en racist, pestten haar weg
Tot zover de NYT's laatste pretentie als kwaliteitskrant.
New York Times stopt met politieke cartoons
Charlie Hebdo died twice