Defensie geeft video vrij van Eitjesbakkers Expres
HALLO ALLEMAAL
AZC Zoutkamp is al vol. AZC Zeist is al vol, en nu gaan ze allemaal naar AZC Ede. En waar we AZC zeiden moet het "kazerne" zijn. Stop de tijd. "Ambassadeur Caecilia Wijgers liet maandag weten dat tot dusver 810 Nederlanders, tolken en andere medewerkers van de Nederlandse missie in veiligheid zijn gebracht." (Volkskrant). Mooi man, iedereen in Afghanië die de afgelopen 20 jaar een keer "do ist der bahnhof" tegen een ISAF-soldaat heeft gezegd, krijgt een enkele reis naar dat Verzorgingsstaatje aan de Noordzee, met onbetaalbare huizen, daklozen in de straat en lange rijen voor de voedselbank. En volgend jaar weer op verkansie naar Kaboel! (H/T MennoSwart)
Keurig geblurred!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Politie onderzoekt geweld door agenten tegen 'hoogzwangere vrouw en Palestijnse migrant' in asielzoekerscentrum te Zeist
Maakt niet uit wat ze zeggen zolang het maar over ons (NL) gaat!
Nederland heeft Derde Wereldoorlog nu al gewonnen: Máxima krijgt BARET
Kan nu Máximaal geweld toepassen
Trouw is aanbeland bij kop: "In de hockeykantine lopen vrouwen meer gevaar dan als ze langs het azc fietsen"
Dit gebeurt er dus als je de discussie aan experts overlaat
ZIEN. Jan Struijs trapt asieldeur in die al 50+ jaar openstaat
Bedankt voor dit inzicht
VIDEO. Job Cohen legt nog één keer uit waarom een achtertuin-azc zo prettig is
Pak er een kopje thee bij en luister
