Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Louche NRC geeft GeenStijl weer eens de schuld

Praatjes. Zo komen ze in de wereld

Social

In NRC vandaag een volstrekt onboeiend verhaal over de volstrekt onboeiende koekwaus activist terrorist Frank van der Linde, die volstrekt terecht de NCTV op zijn priep toet toet wiehoei gestoorde kokosnoot kreeg. Volidiootpatiënt Frank is al jaren van het padje en had platgespoten in een instelling moeten liggen in plaats van leeglopen in een Belgisch subsidievehikel waar je ook wijn kunt kopen. We riepen het in 2016 al, en roepen het weer. Het was Frank die een link naar zijn huisadres online zette, niet GeenStijl. Groetjes, mede namens de feiten.

Reaguursels

Inloggen

Ik maak mij ook zorgen om rechts extremisme. Ik hoorde van iemand die in een artikel, een interview met mevr. Burgemeester F. Halsema, had gelezen dat dat het afgelopen jaar met 100 % is gestegen. Vreselijk.

DrachiR | 24-07-21 | 17:33

NL heeft een flink uitgebreide controlemechanismes in het leven geroepen...das toch algemeen bekend...
Je kan echt gevolgd worden tot aan je graf...

Den-Pol | 24-07-21 | 11:35

Maar veel belangrijker is dat we er nu een derde geheime dienst bij hebben. Na de MIVD en de AIVD (beide bekend van de sleepwet en het overtreden van de beperkingen) mag nu ook het NCTV blijkbaar alle burgers individueel volgen. Want terrorisme! En Grapjeshuis zegt, dat ondanks de demissionaire status van het kabinet (zijn eigen woorden) hij die bevoegdheden toch gaat uitbreiden.

Soms heb je een enge exhibitionist (Frank) nodig om wantoestanden bloot te leggen.

ParadiseLost | 24-07-21 | 10:47 | 1

En soms heb je een geheime dienst nodig om mensen met kwaad in de zin te volgen.

Mazzelstof | 24-07-21 | 10:53

Ik mort echt niks hebben van dat woke gedoe. Maar als je gewoon de christen democraat uithangt maken die linkse rakkers je al uit voor ultra iets verkeerds. Ik ga die lui dan lekker terugjennen.

Ikreaguuralzesjaar | 24-07-21 | 10:41

Het beroep journalist is de afgelopen 25 jaar op de betrouwbaarheidschaal toch ruim onder de beroepen MP, Makelaar en 2e hands auto verkoper gezakt.
Vooral die bij de ''kwaliteitskranten'' werken.

Toeja | 24-07-21 | 08:48

Aha, dus NRC zet drie journalisten (Andreas Kouwenhoven, Esther Rosenberg en Romy van der Poel) op dit artikel en geen van hen neemt even de moeite om die bewering over Geenstijl even te checken… bij Geenstijl. Regel een in hun vak is toch "één bron is geen bron"?

Gezellig! | 24-07-21 | 06:08 | 2

En dit soort kranten, verwachten 4 - 5 Euro per editie, voor fake news geïnfecteerd door wappies en woke-isme .. #Smh

Nederlandop1 | 24-07-21 | 07:38

Het draait alleen maar om het linkse gevoel.

Acidstain | 24-07-21 | 10:17

Nog nooit wat positiefs over Frank gelezen.
Maar hij stelt hier wel een belangrijk probleem aan de kaart.
Het niet hebben van gewelddadige/terroristische ideeën is blijkbaar geen reden om iemand wel/niet te volgen via een terrorisme afdeling.
Gezien de samenhang met WWFT/De sleepwet etc zie ik weinig positiefs voor mensen met een afwijkende mening.

mmx | 24-07-21 | 06:02 | 1

Hoezo weet jij dat deze "linkse activist" zijn afwijkende mening niet met gewelddadige en/of terroristische ideeën voornemens of plannen onder de aandacht te brengen. Je weet in ieder geval dat hij niet te lijden heeft gehad van voortschrijdend inzicht, in zoverre dat het niet het inzicht was dat zijn acties tot dusver niet het gewenste resultaat hadden.

Mazzelstof | 24-07-21 | 08:00

De gemeente Amsterdam vindt dat bij Van der Linde sprake is van „radicale elementen”

Als de linkse gemeente Amsterdam je al
radicaal vind.. nou dan ben je wel van t padje

timmey | 23-07-21 | 23:56

O man, wàt een afgang!

eismc2 | 23-07-21 | 22:51

Toch wel een hele eer, dat je genoemd wordt, als GeenStijl, in de echte media zeg maar. Het maakt niet uit hoe er over je gepraat wordt, als er maar over je gepraat wordt zei Charles Manson. Of was het Einstein?

Beste_Landgenoten | 23-07-21 | 22:13 | 5

@GWBA | 23-07-21 | 23:28: Hij krijgt 'subsidiemedia' niet over zijn lippen. Begrijpelijk, voor een D66-er.

Crusher | 24-07-21 | 00:51

Het was Rachel Hazes die dat zei

laurentius | 24-07-21 | 02:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Hahaha. Wat een fail van NRC weer. Niet even checken enzo

TRUMP | 23-07-21 | 22:03 | 6

@AntiZanicz | 23-07-21 | 22:51: Ik denk dat je inderdaad wel een slijpsteen nodig bent voor je geest als die zo ontzettend stomp is als je dit beweert met de afbeelding van zijn eigen post erbij.

Mazzelstof | 23-07-21 | 23:09

Is de zwitsal in je ogen gelopen?

Usumani | 24-07-21 | 08:10
▼ 3 antwoorden verborgen

Volgens Halsema zijn het extreem rechtsen die haar Amsterdamse homo´s lastig vallen.
Ja, de kop in het zand steken is na verloop van tijd uitgewerkt.

jaja | 23-07-21 | 22:01 | 3

Nationalistisch is extreem rechts volgens Halsema net zoals gelovigen. Als je dan bijvoo4beeld naar Turken kijkt met hun grijze wolven dan kan je die groep extreem rechts noemen. Dan heeft ze een punt, maar ze vergeet dan wel erbij te zeggen dat het migranten zijn. Van koningsgezinde marokanen kan je waarschijnlijk hetzelfde zeggen

Snap_het_ook_niet | 24-07-21 | 00:27

(Radicaal) Islamitische jongeren vallen ook onder rechts-extremisten

laurentius | 24-07-21 | 02:21

OMG Pritt of wie er ook in jouw naam reageert : QED.

Echt diep, diep triest. Hypocriet in het kwadraat.

neemaar | 23-07-21 | 22:00

Uiterlijke Islamitische kenmerken, waarom praat links altijd Hitler na , geef die generatie eens geschiedenis.

Pensionista | 23-07-21 | 21:51 | 2

Hitler, die was van de nationaal - socialisten. Let op dat laatste woord en dat is geen semantische kwestie.

Nuuk | 23-07-21 | 21:53

@Nuuk | 23-07-21 | 21:53: Hitler wordt altijd van beweerd dat hij rechts is, maar dat was hij alles behalve. Volkerenhaat of voorkeur is geen kwestie van links en rechts, de politiek is niet 1dimensionaal. Juist doordat racisme automatisch als extreem rechts wordt gezien, komen al die linkse idioten er mee weg. Ze zijn links, dus kunnen ze niet racistisch zijn, toch?

Shadowzz | 23-07-21 | 23:18

Tja van wappenfrank..
Het www does not forget. Nor does it forgive.

NiCeY | 23-07-21 | 21:50

Gek weer, vandaag.
Beetje benauwd, weinig wind.
Vochtige lucht maar geen regen.
Morgen warmer en kans op onweer in de loop van de dag.

Allemaal de schuld van GeenStijl.

Kapitein Sjaak Mus | 23-07-21 | 21:45 | 2

Ik leg het dekbed weer op mijn auto.
Hagelstenen als bowlingballen...

jaja | 23-07-21 | 21:50

Ik (wij) gaan vandaag rondvaren in een sloep, beetje bier, beetje wijn en Cava en wat hapjes en een zacht(!) achtergrondmuziekje.

Moeten we nu het weer, het klimaat of Geenstijl de schuld geven van het andere dan voorspelde weer?
En gaan we bij gevaar over bakboord of stuurboord?

Fijn weekend u allen!

Bootvisser | 24-07-21 | 07:14

Als Frank een linkse activist is, wat moet ik me dan voorstellen bij een extreemlinkse activist?

Mr_Natural | 23-07-21 | 21:41 | 2

Frank na een basepijpje of een lijntje flakka ?

grapo | 23-07-21 | 22:04

PVDA stemmende haven arbeider die zijn rechterarm mist.

mmx | 24-07-21 | 05:15

Frank van der Linde?
Lang niets meer van gehoord.
Net als die beroepsidioot van GroenLinks: Syben Kooistra.
De radiostilte zal wel te maken hebben dat hij naar alle waarschijnlijkheid in een GGZ instelling is opgenomen.

leo de pejo | 23-07-21 | 21:40 | 1

Oh, Sybren is nog driftig vol boosheid aan het Twitteren hoor.

ZOMG | 23-07-21 | 21:46

Nou en? NRC-abonnee's betalen nu eenmaal om nepnieuws voorgeschoteld te krijgen, en dus krijgen ze dat.

Reaguurdeskundige | 23-07-21 | 21:37 | 3

De geestelijke bijstand die u ontvangt is hopelijk gratis?

Prinsemarij | 23-07-21 | 21:40

Iedereen heeft het recht zich in zijn eigen bubbel te bevinden. Maar dan zonder de buren te besmeuren, zou ik zeggen.

schijtzat | 24-07-21 | 06:38

Voor mij weegt toch zwaarder dat Kat beweert dat er geen Joden in gaskamers zijn omgebracht. Je maakt een betoog nooit sterker door te zeggen dat Kat het met je eens is.

J.P.Drapeau | 23-07-21 | 21:48

Ja, klopt dat was rond 2012 meen ik te herinneren, die antI-Nrc-teksten zijn van 2002-2004 en komen van de website van Theo van Gogh. Toen was Kat nog een ander mens.

Pieter Breydel | 23-07-21 | 22:58

De slijpsteen van de geest hapert

thanseeuwen | 23-07-21 | 21:34

Ik heb jullie naam zelfs in de Ultima Hora mogen lezen hier op mijn eiland. En niet eens negatief!! Dat was best grappig.

Wiezewalakristalix | 23-07-21 | 21:32

Ooit had de PvdA na een zoveelste verkiezingsnederlaag eens besloten dichter bij de kiezer en de eigen leden te gaan staan. Moesten ze nu actie in Afganistan steunen of weigeren. Leuk zaaltke gehuurd en er liepen makkelijk aanspreekbar relevante ministers rond, Koenders, Herfkens enzo.. zeker Koenders had er echt zin in.
Slimme gein8tereerde leden, zelfpijpers, een paar partijgedienden maar vooral Frank van der L zaten daar. Die wist de discussie gruwlijk te voorkomen door een lange semantische discussie over wat Terrorisme is. Dat zou je namelijk niet kunnen definieren, dat is een gelegenheidsdefinitie voor vijanden terwijl.je zelf hetzelfde doet ofzoiets.
Er werd besmuikt om gelachen, we begrepen dat er grijs gebied is maar we wisten allemaal dat we t hier over Al Qaeda en Taliban hadden en ik geloof dat zelfs hij niet vond dat die een rechtvaardige strijd voerden.
Door hem, en door van die typische types die altijd discussies kapen met hun eigen onbenul, werd het eem kakofonie.
Ze hebben t daarna ook nooit meer gedaan.

Shoarmamasutra | 23-07-21 | 21:21

Ze zitten jullie nogal dwars de laatste tijd, mailen om dingen te verwijderen, valse geruchten verspreiden. *mompelt iets met flak geschut en boven het doel vliegen*

keistad | 23-07-21 | 21:20

Ach ja, feiten staan vaak een mooi verhaal in de weg. Voor NRC en de deug media geldt ook de kracht van herhaling. Als je maar vaak genoeg GS noemt als bron van desinformatie of goedkope scoringfsdrift gaa je het op een gegeven moment geloven.

Kaal-dik-en-lelijk | 23-07-21 | 21:18

Iedereen is op een of andere manier wel extreem. Zoals in het psychiatrisch bijhouden van een tuintje elke week. Of elke dag een schone onderbroek aan doen. Extreem vaak sporten. Extreem links. Extreem rechts. Extreem midden. Ik ben extreem Grolsch. Dat wil nog niet zeggen dat ik de Heinekenbrouwerij verras met een bom.

SchimmelSchwanz | 23-07-21 | 21:18 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

wel weer typerend voor NRC dat Antifa als "radicaal" wordt aangeduid en dan spreken over "extreem" rechts.

yeps | 23-07-21 | 21:17 | 1

Extreem rechts is in Nederland marginaal, t clubje van die NVU ers en nog een paar thats it.

timmey | 23-07-21 | 23:59

Blijkt dus ook weer dat de niet oprechte CdA'er Graphaus (van die bruiloftspartij) de zaak weer eens voorgelogen lijkt te hebben. Ach, het achtste gebod leerde Grapperhaus niet. Daarom is hij ook zo'n goede paladijn van Pinokkio. Wat krijgen we nu van deze CdA'er te horen: onaanvaardbaar, accepteren we niet, grens bereikt?

dathoujetoch | 23-07-21 | 21:14
-weggejorist-
neemaar | 23-07-21 | 21:08 | 1

Nu loopt Pritt even leeg. Whehe, had die knuppel destijds zijn maffe Antifa aangifte maar beter moeten afschermen

Kopieerapparaat | 23-07-21 | 21:06

Frank van der Linde, hij haat Joden, maar als je het Israeliers noemt is er niks aan de hand in linkse kringen, mooi he?

funkyd | 23-07-21 | 21:06 | 2

Als je Zionisten roept ben je geen Jodenhater.
Althans, in linkse en islamitische kringen.
De meeste mensen weten wel beter.
Het zijn gewoon Jodenhaters.

Ruimedenker | 23-07-21 | 21:12

@Ruimedenker | 23-07-21 | 21:12: Frank is een van de meest fanatieke BDS (Boycot, Desinvesteren, Sancties) beweging in Nederland. Hij roept iedereen (vaak op agressieve wijze) om, om voor iedere scheet te gaan demonstreren. Hij was ook van de partij toen Antifa een aantal jaren geleden een bom gooide tussen een grote groep Gele Hesjes. Meneer is al meerdere malen gearresteerd. Meestal letterlijk door "Joodje pesten" op de Dam. ATV (een linksige lokale zender in Amsterdam e.o.) noemt hem zelfs "beroepsdemonstrant". Die man is een pathologische leugenaar.

ml2mst | 23-07-21 | 21:40

Het ergste is nog wel dat die stigmatiserende meuk door NRC-lezers in mijn omgeving voor kennisgeving wordt aangenomen.

MickeyGouda | 23-07-21 | 21:01 | 8

@Nuuk | 23-07-21 | 21:32: alleen was het indertijd waarschijnlijk makkelijker om werkelijk naar de maan te reizen dan een zo complexe live uitzending van uren nep te produceren.

P-unit | 23-07-21 | 21:51

@funda | 23-07-21 | 21:40: lenzen heeft hij gebruikt voor Bary Lyndon. Niet voor space odyssey. De lichtgevoeligheid en scherpte diepte maakte het mogelijk om met kaarslicht op te nemen. In de hele film is geen kunstlicht gebruikt en daardoor mogelijk de beste voorstelling van een tijd zonder stroom. Het verhaal is dat hij de lenzen als beloning gekregen zou hebben en de decors van space odyssey zou hebben gebruikt voor de fake maanlanding. Speelt ook een scène op de maan in de film namelijk. Waar één monoliet wordt gevonden.

P-unit | 23-07-21 | 21:55
▼ 5 antwoorden verborgen

"Volidiootpatiënt Frank is al jaren van het padje en had platgespoten in een instelling moeten liggen in plaats van leeglopen in een Belgisch subsidievehikel waar je ook wijn kunt kopen."

Niks aan toe te voegen hehe

e_abbastanza | 23-07-21 | 20:59

Dat is toch wel behoorlijk schandelijk : stellen dat iemand hem gedoxed heeft terwijl dat duidelijk en aantoonbaar een leugen is.

funda | 23-07-21 | 20:59 | 3

Begrijp het toch.
Je aanstellen scoort punten tegenwoordig!

Trouwens, ik voel mij aangevallen door de term “hem”.
Excuses aub

Transgender-Airlines | 23-07-21 | 21:01

Ik heb mezelf nooit gezien als rechts of links.
Ben wellicht iets rechts van het midden.
Volgens mij ben ik gewoon een wereldburger die het nieuws volgt en zelf een mening destilleer uit alles wat ik zie en hoor.
Wat is er met die linkse rakkers dat ze overal een deug of niet deug sticker op willen plakken?
Begrijp het niet.

jaja | 23-07-21 | 20:58 | 10

'Ik heb mezelf nooit gezien als rechts of links' is 'ik ben erg rechts en wil dat maskeren met de illusie van compassie en redelijkheid.'

QuelleFromage | 24-07-21 | 07:55

@QuelleFromage | 24-07-21 | 07:55: Want rechts ontbeert compassie en redelijkheid? Of is het eerder zo, dat u compassie ontbeert voor rechts?

Usumani | 24-07-21 | 08:28
▼ 7 antwoorden verborgen

Omdat het ook dit topic raakt, ook maar even hier geplaatst:
Lijkt wel nu het "stiekem" regelgeving te willen maken in Brussel om "bepaalde pers" het zwijgen op te leggen via bureau Desinfo dreigt te mislukken dat het zwart maken via de kranten nu wordt geopend door 2 grote bezitters van al die kranten en hun vriendjes? Of vraag ik mezelf nu heel iets raars af?

Jan, Leiden | 23-07-21 | 20:57 | 2

Nee. Ik dacht laatst hetzelfde. Met milieu net zo. Gisteren het staatsjournaal gekeken. Ameland en mosseldiertjes: milieu. Overstromingen in China; milieu. Bosbranden in Canada; milieu. Eerst moet er een mindset ontstaan, en dan voedt je de roep om maatregelen. Maar om op jouw punt terug te komen. Ook de omroep ON kreeg te horen dat het staatsjournaal niet tegengesproken mocht worden van zijne excellentie Slob. Ik denk niet zozeer dat het een complot is, met een blauwdruk en leiders, maar meer een soort weten dat je geback-upped wordt door de politiek die je als journalist voedt. Precies zoals de wokers. De pers is ze gunstig gezind. Of de milieu lobby. Om er maar een Godwin tegenaan te gooien. In het derde rijk kwam je er ook mee weg door naar de Fuhrer toe te werken. Je wist dat je in de smaak viel door antisemitisch te zijn, of je homoseksuele buren aan te geven.

Kaal-dik-en-lelijk | 23-07-21 | 21:43

@Kaal-dik-en-lelijk | 23-07-21 | 21:43:
Dacht dat de zieke verwevenheid met de pers ook werd benoemd in het vurige pleidooi door Omtzigt. En toen kwam Rutte in beeld, stoïcijns aan het kijken op zijn mobiel, maar licht boos luisterend. Het boeide hem niet, want het gaat nu zo als hij de beeldvorming wil in de pers? Ze zijn doorgeefluik geworden van de regering lijkt het wel.

Jan, Leiden | 24-07-21 | 15:56

Links activisme, links extremisme allemaal stromingen die velen malen omvangrijker zijn dan op de rechter flank, en toch heeft de Msm als politiek enkel aandacht voor rechts.

Hollandse_blauwe | 23-07-21 | 20:56

Ik bestelde laatst tagliatelle tonno, ik kreeg tagliatelle matriciana
Schuld van Geenstijl

Transgender-Airlines | 23-07-21 | 20:56 | 6

Gisteren verkeerde pakketje van koerier gekregen. Kloten GS.

Normpje | 23-07-21 | 21:12

Wees blij dat het geen penne was.

letopuwzaak | 23-07-21 | 21:31

Als je je eenmaal beseft dat GeenStijl de drijvende kracht achter het verwerpelijke patriarchaat is, begrijp je ook waarom je die bestelling kreeg...

funda | 23-07-21 | 21:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Feitenvrij links gelul zonder onderzoek of wederhoor.

Belgische pulpkrant, what else....

Wijze uit het Oosten | 23-07-21 | 20:55

Ze noemen alleen GS.
Welke andere sites vinden ze dan ook extreem en louche?
Ben ik wel benieuwd naar.

jaja | 23-07-21 | 20:52 | 2

Ja ik wil ook wel eens mijn horizon verbreden en kan wel tips gebruiken

P-unit | 23-07-21 | 20:56

Dat moet de Joop zijn. Maar dat weet ondertussen iedereen. Die kennis is gemeengoed.

Andersdenkend | 23-07-21 | 21:54

Het heet niet voor niets NRCtv.....

Nodeloos Kwetsend | 23-07-21 | 20:50

OK dat voor wat betreft het NRC.

Maar dan het volgende: hoe weet ik of ik gevolgd wordt door NCTV? Jaja, Ferd Grapperhaus kan dan wel zeggen dat dit niet gebeurt, maar naar blijkt gebeurt dit dus wel.

En... nepaccounts? Mag dat wel, je als overheidsambtenaar uitgeven voor een ander? Beste_Landgenoten etc, dat zijn natuurlijk gewoon troll accounts. Lekker peuren en uitlokken

Probleem is dat als je in NL op zo'n lijst staat, je 'hinderlijk gevolgd' kunt worden op een manier waartegen je geen biet in te brengen hebt.

Ik ben bang voor mijn overheid. Ik wens niet gevolgd te worden. En heb sowieso niets gedaan. Echt niet, dat was Jantje van een straat verderop!

En het ergste is: een NRC lezer leest bovenstaand en denkt: "Wat een paranoide wappies zitten er op dat roze blog". Maar intussen. Kan het dus wel gewoon gebeuren dat je gevolgd wordt.

Knufter | 23-07-21 | 20:48 | 2

Niet om stoer te doen.

Maar ben zelf een tijdje gevolgd door ome Brein.
Beste advies is zorgen dat ze niets online en zo kunnen vinden. En indien nodig eventueel stoppen met het gene wat ze je van je verwachten en of van verdenken.

Als je het toch al niet deed hoef je uiteraard ook niet mee te stoppen.

Nodeloos Kwetsend | 23-07-21 | 20:54

@Nodeloos Kwetsend | 23-07-21 | 20:54: Er is geen 'stoppen' of 'starten'. Als je een strafbare uiting doet, kunnen ze je vervolgen. Er is geen enkele reden om dan je account in de gaten te houden om te scannen op onwelgevallige inhoud. De enige reden is dat er een verdenking is dat er een misdrijf wordt gepleegd maar in een land waar de politie aan de deur komt voor een gezellig gesprekje als je een stevige tweet neerzet is zo'n voorwaarde ook al niks meer waard.

Knufter | 23-07-21 | 20:57

Dat Grapperhaus glashard gelogen heeft over de activiteiten van de NCTV, is dat nou echt zo 'onboeiend'?

Schoorsteenveger | 23-07-21 | 20:43

NRC: Contact:

"Geachte heer/mevrouw,

Wellicht is u de discussie u niet ontgaan maar ik wou toch even excpliciet een opmerking maken over dit artikel:

www.nrc.nl/nieuws/2021/07/23/linkse-a...

Geenstijl heeft deze gegevens niet online heeft gezet, dat deze meneer dat zelf heeft gedaan, zoals blijkt uit het volgende:

image.gscdn.nl/image/06304bd823_1prit...

Een rectificatie uwerzijds zou de koninklijke weg zijn.

Ik hoor graag of u deze stap ter overweging neemt.

Vriendelijke groet"

Kijken wat daar uit komt. Wellicht is het aardig om dit bij de www.rvdj.nl/procedure neer te leggen, gewoon voor de lol. Kan echter alleen door direct belanghebbende worden gedaan.

Jaja ik weet dat gs zelf die club niet serieus neemt. Maar NRC dus wel.

Knufter | 23-07-21 | 20:43 | 7

@Jan, Leiden | 23-07-21 | 21:19: en dat nog wel ondanks mijn slechte grammatica in de klacht....

Knufter | 23-07-21 | 21:59

hopelijk gaat GS zijn gram halen

GeenKwijl | 24-07-21 | 07:19
▼ 4 antwoorden verborgen

Mijn mentor op school heette Van Der Linde. Sindsdien heb ik een hekel aan mensen met die naam. Ongezien de typhus voor die gast.

UnderTheDevil | 23-07-21 | 20:42

Ooeehh, bitchfight! Ik lees NRC en GeenStijl. Geil!

HeerVanStand | 23-07-21 | 20:41

Allemaal gezever van kranten die de toets van een echt kwaliteitskeurmerk niet zouden doorstaan.
Maar pas op. Ze blijven doorgaan met stront gooien, net zoals ze PVV, en alles wat een beetje tegengeluid geeft proberen kapot te maken.

Andersdenkend | 23-07-21 | 20:41 | 4

Lol, GeenStijl leest deze kranten voor ons. Verder bijna niemand meer.

Aardappelplantje | 23-07-21 | 21:39

Weer een ultrarechtse viespeuk die de media in de hoek trapt omdat ze schrijven over zijn bruine rattenpartij.

QuelleFromage | 24-07-21 | 07:58
▼ 1 antwoord verborgen

Hij heet officieel Frenk. Omdat zijn pa fan was van Frank(Frenk Ja haha) Sinatra. Hij was niet zo goed in Engels. Vertelde Frenk zelf een keer. Dat vond ik dan wel weer geinig. Mede daarom is Frenk een heel intellectuele en erudiete toon aan gaan slaan. Dat probeert hij althans.

MoorCopJoris | 23-07-21 | 20:40 | 2

Wat is dat toch met kale mannen uit de Achterhoek: Wassink, Van der Linde, allemaal van het padje. Wie kan de link leggen: kaal, Achterhoeker, wellicht vroeger op het sgoolplein gepest door medeleerlingen? (Waren ze toen al kaal?). Kom zelf uit de Achterhoek maar absoluut niet kaal en doe verder ook normaal, dus ik blijf terugkomen op de vraag: veroorzaakt kaalheid soms hersenerosie bij mannen die losgelaten worden in de grote stad.

FrankVeer | 23-07-21 | 22:01

@FrankVeer | 23-07-21 | 22:01: Erwin Lensink niet te vergeten. Misschien aarden ze niet goed in de grote stad en missen ze de rust van een visje vangen in de Oude IJssel of een boswandeling

Zoethoudertje | 23-07-21 | 23:14

Rattus Rattus.
Verdelgen.

De Profundus | 23-07-21 | 20:40

€ 2,00 per maand voor niet betrouwbare dan wel geverifieerde informatie NRC? Nee, dan hoef ik het niet te lezen, blijkbaar plaatste die Frank hetzelf op GeenStijl begrijp ik van de redactie en vervolgens deelt hij de zwartepiet uit aan Geenstijl? Dat uitdelen kan hij beter in dat geval bij hem zelf doen, dit komt als een boemerang bij hem terug. Kan redactie Geenstijl nu een rectificatie aanvragen bij NRC?

Jan, Leiden | 23-07-21 | 20:37 | 1

En een schadevergoeding eisen wegens smaad?

2tribes | 23-07-21 | 20:43

Rise of de lapzwansen!

ratelaar | 23-07-21 | 20:36

Ppfff wat een totale nietsnut. Die man kost echt bakken met geld en levert helemaal niets op.

John McClane | 23-07-21 | 20:36

Zucht weer zo een woke wappie. En dan steun krijgen van een Belgische media magnaat. Daar gaan we de wereld mee redden.

Zapata10 | 23-07-21 | 20:34 | 4

Mag jij al weer op de Louche Joop komen?

Ruimedenker | 23-07-21 | 20:56

@Ruimedenker | 23-07-21 | 20:56: Nope ik ben een boze witte man die anti D66 en anti EU is. Moet ik onder een ander account met een ander ip adres een account aanmaken om zinloze reaguursels te posten. Mij teveel werk.

Zapata10 | 23-07-21 | 21:25
▼ 1 antwoord verborgen

Frenk heeft er niets van begrepen. Hij mag blij zijn dat hij niet in Rusland woont, ook al is dat zijn grote voorbeeld.

van Oeffelen | 23-07-21 | 20:34 | 1

Frenk lijkt me een typische CDAert. Van twee walletjes vreten maar constant verongelijkt de wereld de maat nemen.

Zapata10 | 23-07-21 | 20:36

En nu een rechtzaakie wegens smaad en laster?

brawler | 23-07-21 | 20:33 | 1

* S ertussenplakken doet*

brawler | 23-07-21 | 20:34

Radicaallinks is hooguit ondeugend, maar 'extreemrechts' bedreigt alles wat we liefhebben.

Een paard | 23-07-21 | 20:33

Uw Noorse Oppergod is er trots op Reaguurder op Geenstijl te zijn.

Odin | 23-07-21 | 20:33

Ik ga nu de adverteerders van dat NRC opbellen.
Dat zal ze leren.

Piet Karbiet | 23-07-21 | 20:33

Ik kan het gewraakte NRC-artikel met de onjuiste feiten niet lezen helaas. Ik moet eerst lid worden. Ze vragen 2 euro per week:

"Je kunt op NRC rekenen voor betrouwbare informatie, duiding en analyse
Draag bij aan de toekomst van kwaliteitsjournalistiek."

Papa Jones | 23-07-21 | 20:32

Dat GS wordt nog een groot

Pummetje | 23-07-21 | 20:30 | 3

... meisje?

John McClane | 23-07-21 | 20:37

Jouw kleine s-toets is defect, de hoofdletter S doet het nog wel gelukkig.

Gele Beer | 23-07-21 | 21:10

@Gele Beer | 23-07-21 | 21:10:
Er had desalniettemin wel een punt achter gekund.

letopuwzaak | 23-07-21 | 21:12

Koekwaus

DenkenDanDoen | 23-07-21 | 20:29

? Zeker een andere Frank van der L die op 3fm een programma heeft, of dezelfde?

Harvey2Face | 23-07-21 | 20:29 | 2

Jep, ken ook nog een Peter de Vries die nog gewoon rondloopt trouwens.

MoorCopJoris | 23-07-21 | 20:34

Dat is Frenk geloof ik.

inCol | 23-07-21 | 20:35

Een dag niet wijzen naar Geenstijl is een dag niet geleefd!

TERUGVANWEGGEWEEST | 23-07-21 | 20:28

mooi . niks meer aan doen.

newray | 23-07-21 | 20:27

Frank is een beetje dom. Een beetje dom.

Deksmaat | 23-07-21 | 20:27 | 1

Nee, héél dom.

revolte | 23-07-21 | 20:44

NCTV is toch de Nederlandse Commissie voor Toerisme en Vertier? Met Tjibbe Joustra (het hele Midden-Oosten siddert bij het horen van die naam) & The Golden Toilets?

Cor Netto | 23-07-21 | 20:26

Grappig…
De NOS linkt tegenwoordig naar GS als ook andere media.
GS wordt tegenwoordig best serieus genomen.
Vandaag dan 2 artikelen waarin GS wordt weggezet als boevenbende.
Grappig.

Ruimedenker | 23-07-21 | 20:25 | 5

Ook Rutte en Willy waterhoofd lezen GS.

revolte | 23-07-21 | 20:45

Dat komt omdat vrije meningsuiting best wel een effectief middel is om wanbeleid en corruptie aan de kaak te stellen (vgl. hoe de CCCP momenteel in Hong Kong niet met tanks over studenten walst maar de laatste snippers vrije pers opzuigt). Als andere media het laten afweten dan moet het maar van een nodeloos kwetsend Roze Blog komen hè?

OverdaanDerOnderheid | 23-07-21 | 21:10

Dus door mijn donatie steun ik een boevenbende.... lol.

rotator | 24-07-21 | 07:06
▼ 2 antwoorden verborgen

Lekker hoor en wederhoor kwaliteitskrant NRC! Eén mailtje of belletje naar de redactie was genoeg geweest.

supah | 23-07-21 | 20:24 | 2

Nimmer Relevante Courant.

Cor Netto | 23-07-21 | 20:28

NRC en de Volkskrant zijn zulke kwaliteiten kranten, die doen niet aan hoor&wederhoor, daar hebben ze ook niet het soort publiek voor. Volk wat deze dode bomen nog lezen, zijn al heel lang onderdeel van het probleem en dat beseffen zij zich terdege, dan is fakenieuws voor hun een manier van communiceren.

TijdelijkOptimist | 23-07-21 | 21:26

Feiten en kranten worden een steeds zeldzamere combinatie.

2voor12 | 23-07-21 | 20:24 | 3

Zag net in de supermarkt de Volkskrant (omvolkingskrant) liggen. De gehele voorpagina was gewijd aan discriminerende blanke mensen, KOTS!

eerstneukendanpraten | 23-07-21 | 20:32

GS is net op tijd losgezongen van die Belgische mediamaffia.

revolte | 23-07-21 | 20:47

Wat een koekwaus!

Asylum | 23-07-21 | 20:23

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl