Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mark Rutte krijgt Janssen in zijn lichaam

Slaaf van de big pharma!!!

Social

Dit zien we Vladimir Poetin nog niet doen met zijn grote bek over Spoetnik! Er is in ONZE LEIDER Mark Rutte (1967) gespoten en wel met het godenelixer van de oer-Hollandse meneer Janssen, beter bekend als de daklozen-prik. Gewone jongen Mark Rutte ging op zijn gewone jongens-fiets met zijn gewone jongens-pet en zijn gewone jongens-shirt en zijn gewone jongens-jeans en zijn gewone jongens-afgetrapte All Stars naar de vaccinatieplek voor gewone jongens en nu mag hij weer naar Lowlands. Hugo de Jonge is heel erg trots op zijn vriendje, hij was immers eerste vicepremier in het kabinet-Doedelzak III, en als Rutte sterft aan stromboli, plaatjebloed of allemaal andere zeldzame shit krijgen we HUGO als de baas van iedereen. Nu al totaal geen zin in.

HO MAAR WACHT EENS

Reaguursels

Inloggen

Voor de mensen die ook snel Jansen willen: kijk onder welke ggd je valt.
Probeer dan eerst je eigen postcode bij het boeken.
Krijg je alleen dubbele afspraken, dan hebben ze nog geen Jansen binnen.
Je moet kiezen dat er één datum is, de tweede afspraak is op een niet te kiezen tweede datum, (de typhus als het je niet uitkomt)
Zie je alleen twee gekoppelde datums, kies dan een postcode van een gebied in een naast gelegen ggd.
Of wacht een week.

Analia von Solmsch | 31-05-21 | 23:50

Dit was ongetwijfeld een dosis Nieuw Leiderschap. Niet voor niets zei Mark "doe 'm maar links".

Cor Netto | 31-05-21 | 19:12 | 1

;) ;). Onzin maar leuk gevonden.

Pieterman | 31-05-21 | 20:27

Hoort die naald echt zo ver in dat dunne armpje te gaan ?

Peter-Rissing | 31-05-21 | 18:34 | 1

Ja, het is een injectie in de spieren. (Intramusculaire Injectie) De liefhebber had hem ook in de bil kunnen krijgen en minder "last" ervaren zodoende, maar daar zijn nog langere naalden voor nodig.
Overigens is dat blauwe "kapje" er voor om na het afpassen en inspuiten de naald toe te dekken zodat die veilig weggeworpen kan worden. (bij de linkerhand)

Rest In Privacy | 31-05-21 | 18:59

Help, hij valt in dezelfde leeftijdsgroep, nu krijg ik hetzelfde als hij, is dat wel goed? Nou, vooruit dan maar!

Jan, Leiden | 31-05-21 | 17:55 | 1

Zitten jullie in ieder geval op dezelfde frequentie straks ;)

Rest In Privacy | 31-05-21 | 19:00

Ik ben beslist voor vaccinatie, want dat heeft ons van een heleboel enge ziektes bevrijd. Maar wat ik niet snap is dat je weinig hoort van de redenatie dat, wanneer je een milde besmetting hebt doorgemaakt, je daarmee het bewijs hebt dat vaccinatie dus blijkbaar niet nodig is. (drie dagen koorts en ik leef nog, dus hoezo vaccinatie ?? Voor wie dan ?)

pleemobiel | 31-05-21 | 17:01 | 1

Zelfde hier. Dagje koorts en hoofdpijn, verder geen last. Mijn vaccin kan beter naar iemand die er daadwerkelijk behoefte aan heeft.

LeukGeweest | 31-05-21 | 20:58

Blijft weinig over alstie z`n schoudervulling maatpak niet aan heeft.

Piet-Kietelaar | 31-05-21 | 16:57

Net een afspraak gemaakt, volgende week aan de beurt. Pfizer of Moderna, daar hoor je toch het minste gedoe over dus ik ben tevreden.

R.F.Pickering | 31-05-21 | 16:31

Markie is net zo incognito als een olifant achter een lantaarnpaal.

Vrijhetzelaar | 31-05-21 | 15:56

Wat een styling. Vaccinatie blues. Prikken doe je voor de pret.
Verder kan je met de foto feitelijk inderdaad niets.
Als vaccinatiebewijs ongeschikt.

MistaRazista | 31-05-21 | 15:16

Fiets, T-shirt, spijkerbroek en pet. Alles voor de beeldvorming want Mark staat heel dicht bij de gewone man en vrouw.
In werkelijkheid heeft hij tienduizenden van hen vermorzeld en vertrapt.

NPOlitiekgekleurd | 31-05-21 | 14:32 | 3

Marketing draait op volle toeren.

decaliter | 31-05-21 | 14:59

Ik denk dan alleen maar: doe effe normaal man. Je bent 54 jaar en premier van Nederland, dan zit je niet binnen met een petje op. Je bent verdomme geen 20 jarige rapper.

Franker | 31-05-21 | 15:15

Spille-armpjes zeg.

decaliter | 31-05-21 | 14:00

Een echte leider geeft het goede voorbeeld.

Gulliver | 31-05-21 | 13:52 | 4

Schei toch uit

decaliter | 31-05-21 | 14:58

Klopt! En nog veel meer. Juist daar loopt het spaak.

TheManiac | 31-05-21 | 15:11

Alleen een wappie draagt een mondkappie!

TonyMontana010 | 31-05-21 | 16:28
▼ 1 antwoord verborgen

Goedzo! Gewoon meedoen. Net als ieder weldenkend mens en zoals ikzelf. En ook de helft van je salaris inleveren. Net als ik. En 25% van je personeel ontslaan. Net als ik. En niet zeiken. Net als ik. Behalve nu. Nu zeik ik ff.

Happy People | 31-05-21 | 13:43 | 1

En direct het vliegtuig in voor een rondje rond de aarde.

likdoorn | 31-05-21 | 14:04

Ik wou dat ik zulke brede schouders had. Trouwens, die inentster heeft nog dikkere armen dan onze eerste minister.

aamert | 31-05-21 | 13:24 | 1

En haar achterwerk ook.

Peter-Rissing | 31-05-21 | 18:36

Zonder maat pak en met een vaag merk t-shirtje en een petje ziet hij er als een pauper uit.

Revolución | 31-05-21 | 13:16 | 2

Nee, als een dakloze. Vandaar Janssen.

BoerKoekoek | 31-05-21 | 13:30

Deze petje is echt.

J.Luns | 31-05-21 | 13:41
-weggejorist-
Fuckinghell | 31-05-21 | 13:06

Meneer Janssen?
O wacht...

Nostra da Mus | 31-05-21 | 13:04

Ik word over een week gevaccineerd en verwacht wel dat Hugo er is,leuke man.Anders hoef ik de vaccinatie niet.

FuckMyLife | 31-05-21 | 12:58 | 3

Hugo is er toch altijd bij?

Dr_Prepper | 31-05-21 | 14:48

hij zal wel door Janssen genomen zijn van achter, met een dikke naald.

Stijlloser_from_NL | 31-05-21 | 12:52

Ik neem aan dat de 'wappie VS sjappie discussie' weer los barst.

Cannabooze | 31-05-21 | 12:45 | 4

Wappie vs. zombie.

Nostra da Mus | 31-05-21 | 13:05

@van Oeffelen | 31-05-21 | 12:52: Onder sjappies verstaan we o.a. van die petjes in zo'n opgeneukte Volkswagen Golf. Of van die figuren die met sokken in badslippers ff naar de supermarkt gaan voor een sixpakje goedkope pils en een pakje Marlboro. In dat geval vaak op de scooter of zo'n snorfietsje.

JB86 | 31-05-21 | 14:02

@JB86 | 31-05-21 | 14:02: damn dan ik ben misschien wel een sjappie. Alleen rook ik niet.

TheManiac | 31-05-21 | 15:12
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
ComfortZone | 31-05-21 | 12:37 | 1

Doppie zit nog om de naald!!

Padre Grassi | 31-05-21 | 12:23 | 3

Volgens mij is dat een doppie dat voorkomt dat de naald te diep gaat, zodat iedereen i.m. kan prikken.

me | 31-05-21 | 12:36

@me | 31-05-21 | 12:36: Klopt, dat is een afpas naald voor IM-injectie. Ik heb er meer dan 100 gehad, ik weet hoe het werkt haha.

Rest In Privacy | 31-05-21 | 12:51

Dr Grassi, gaat U snel even terug naar de inrichting!

van Oeffelen | 31-05-21 | 12:53

Met de foto's klopt iets niet dat is hier duidelijk te zien. Hugo de jonge staat er niet bij, is hugo nu minister af of heeft hij een bijna dodelijk ongeluk gehad? Het moet wel een heftig ongeluk geweest zijn anders had hugo bloedend met een half been zich nog voor de camera gesleept.

jan huppeldepup | 31-05-21 | 12:18

Zou Rutte dit later nog kunnen herinneren?

hotbrasil | 31-05-21 | 12:01 | 3

We zullen proberen een memory upgrade in zijn Windows te gieten met de chip, maar niet alles is maakbaar in deze. Het kan ook een hardware defect zijn dat niet meer softwarematig te corrigeren valt...

Rest In Privacy | 31-05-21 | 12:54

Hij kan het toch gewoon uit zijn backup halen die Huawei op de Chinese overheidsservers heeft staan?

BoerKoekoek | 31-05-21 | 13:31

Nee hij blijft teruggaan voor meer spuiten

Slough | 31-05-21 | 15:12

beetje asociaal om zelf het veiligste vaccin te nemen en de rest voor de mRNA bus te gooien.

3Xniks | 31-05-21 | 12:01 | 7

@drfiborator; u klinkt als een dronke aardbei

Vlasbaard | 31-05-21 | 12:48
▼ 4 antwoorden verborgen

Het is me er eentje, zo gewoon gebleven.

Roze_bril_drager | 31-05-21 | 11:59 | 1

Hij moet er op de foto uitzien als een man van het volk

likmegaties | 31-05-21 | 12:57

Kijken of hij ook een wattenstaaf in zijn neus laat douwen door een voormalige postbode/pizzabakker. Zien of hij dan nog lacht.

osolemio | 31-05-21 | 11:57

Dat petje is een psyop.

Markie moet nog steeds plaats maken voor wat nieuws.

Schwanzeleber | 31-05-21 | 11:50

Dit is al weerlegd. Het wordt in NL gemaakt.

van Oeffelen | 31-05-21 | 11:56

België is een soort Frans Nederland dus u liegt dat u barst.

JJMS | 31-05-21 | 12:00

Huidige corona vaccins worden op 2 locaties in Leiden gemaakt, in Zuid Afrika of in Amerika. Amerika gaat niet zo goed, vandaar de vertraging. Platform op basis waarop de vaccins gemaakt worden, komt uit Leiden (het oude Crucell, nu onderdeel van Janssen)

Sylvaneth | 31-05-21 | 12:04

Als eerste reaguursel een joris voor mijn nette mening ?
Hopelijk een foutje van joris

Het leven is zwaar | 31-05-21 | 11:34 | 2

Het leven van een reaguurder is zwaar.

Graaf_van_Hogendorp | 31-05-21 | 11:41

Boris moest even warmlopen..
-

Bernhard de II | 31-05-21 | 12:09

Heel raar inderdaad, vorige week 1ste prik gehad en geen handschoentjes. Geen van de prikkers had handschoentjes aan. Dus wat is er aan de hand met Mark?
Te vies om aan te raken?

Over de handschoentjes:
Tijdens de coronacrisis moeten we fysiek contact zoveel mogelijk vermijden, maar nota bene tijdens de vaccinatierondes voor COVID-19 worden er geen handschoenen gebruikt. "Ja, we begrijpen dat dat een beetje raar klinkt", zegt een woordvoerder van het RIVM. "Maar handschoenen worden in Nederland nooit gedragen tijdens het vaccineren - ook niet in het Rijksvaccinatieprogramma. Dat doen wij niet omdat het geen toegevoegde waarde heeft bovenop de huidige maatregelen."

klaas24 | 31-05-21 | 11:31 | 1

Wat is je punt? Wil je graag handsschoentjes?

wilmeister00 | 31-05-21 | 11:39

Waarheidsserum?

Pimp my Voortuin | 31-05-21 | 11:30 | 3

Welnee, gewoon een zoutoplossing...

Yrrab | 31-05-21 | 11:32

Ella Vogelaar, God hebbe haar ziel, praatte plat om solidair over te komen bij het proletariaat. Rutte, god hebbe zijn ziel nog niet, maar dat komt nog wel, kleedt zich plat om eveneens solidair over te komen bij het petjesdragende klootjesvolk, om op een uitermate geforceerde manier sympathie te vergaren. Beiden hypocriet omdat ze diep in hun hart geen moer om hun medemens geven, maar ideologie en opportunisme als hoogste goed zagen/zien.

wijsvinger | 31-05-21 | 11:17 | 4

Arbeiders zelf vonden het maar niks dat Schaeffer in spijkerjack rondbanjerde. Zij wilden zich vertegenwoordigd voelen door iemand die netjes gekleed was

thanseeuwen | 31-05-21 | 11:53

@Graaf_van_Hogendorp | 31-05-21 | 11:20: Ken jij nog mensen die zich arbeider noemen? We zijn toch allemaal middenklasse? Dat maken we onszelf toch allemaal wijs?

Bigi Bana Boy | 31-05-21 | 12:43
▼ 1 antwoord verborgen

Zou dat ook helpen tegen Alzheimer ?

gerrie de perrie | 31-05-21 | 11:17 | 1

In zekere zin wel. Corona kan op de langere termijn Alzheimer uitlokken. En een prik ter preventie van corona is dus indirect ook een prik tegen potentieel Alzheimer.

Tostiapparaat | 31-05-21 | 11:51

Deze foto heeft mogelijk verstrekkende gevolgen, vooral voor de jeugd. Jongeren zullen denken dat het blijkbaar normaal is. Walgelijk.
Vind dat Rutte fluks een nieuw bericht moet plaatsen om aan te geven dat het niet de bedoeling is dat binnenshuis een petje gedragen wordt.

Wat een niveau.

J.Luns | 31-05-21 | 11:16 | 3

De enige uitzondering zou een Make Netherlands Great Again petje. Maar helaas draagt hij een EUSSR pet.

Graaf_van_Hogendorp | 31-05-21 | 11:17

@Risingson | 31-05-21 | 11:23:
Zelfde ideologie domineert in New York als in Brussel dus dat kan kloppen ja.

Graaf_van_Hogendorp | 31-05-21 | 11:40

Maakt Rutte nou écht dat handgebaar...?!

entwederoder | 31-05-21 | 11:11 | 3

"Heineken 0.0"...

Yrrab | 31-05-21 | 11:29

White Power bedoeld u?

BoerKoekoek | 31-05-21 | 13:32

Hij houdt z'n handen zo gespannen... Bang voor een prikje?

Het beste laat je je arm relaxed naar beneden hangen bij vaccinaties. Dan heb je later ook minder spierpijn.

Angelina-a | 31-05-21 | 11:10 | 1

Dat is inderdaad wel wat de prikmevrouw een maand geleden tegen mij zei.

Dr_Johnson | 31-05-21 | 11:20

Waarom kleed hij zich als Avicii?

small_town_dude | 31-05-21 | 11:09 | 1

Die is inmiddels al een poosje overleden. Zo erg ziet ons Marxje er nog niet uit.

Graaf_van_Hogendorp | 31-05-21 | 11:18

Big Showarma.

entwederoder | 31-05-21 | 11:08

Zonder direct het belang van vaccinatie voor bepaalde bevolkingsgroepen te ontkennen: een keer per jaar verplicht terugkomen voor een prikje, ja dat zou ik wel slaaf zijn van big pharma durven noemen.

JJMS | 31-05-21 | 11:06

vaccinatie is geen weg uit de crisis, deze regering weg is de uitweg uit deze crisis!

Spychopaat | 31-05-21 | 11:05 | 2

En dan?
Geen regering?
Of een andere regering? Had je specifiek iets in gedachten?
Of is het meer iets als: eerst deze maar weg, dan zien we later wel. Want als het dat laatste is dan kan ik voorspellen dat je keer op keer teleurgesteld zult worden.

koeberg | 31-05-21 | 11:30

En dan die kleuters van de SP samen met de kermisklanten van Wilders zeker? Woehahaha.

van Oeffelen | 31-05-21 | 11:58

Ik zie geen positief woord over Rutte, wat ik mij afvraag.. wie is het alternatief (met kiezersmandaat). Kaag? Dat is dan een beetje van de regen in de drup. Rutte is een beetje van het pappen en nathouden, en vooral polderen. Kaag doet alsof ze een mening heeft, leeft in een bubbel, en zou zomaar een 'wir schaffen dass' uitspraak kunnen doen, om zich daarna af te vragen wie toch die mensen zijn die zo lopen te klagen.

oh nee he | 31-05-21 | 11:04 | 3

Dat is ook de reden waarom Rutte het is geworden. We hadden zelfs geen "hij/zij is ten minste geen Rutte" kandidaat, laat staan een serieuze uitdager.

Pontius Vulgaris | 31-05-21 | 11:05

@Pontius Vulgaris | 31-05-21 | 11:05: precies... best verontrustend. Maar nog steeds lijkt Kaag een bedreiging. Er wordt nu voorgesorteerd op een links kabinet op voordracht van heks Kaag. Als Rutte straks tijdens een parlementaire enquête het veld moet ruimen, kan Kaag het stokje overnemen en haar geliefde linkse kabinet gaan runnen.

oh nee he | 31-05-21 | 11:14

@oh nee he | 31-05-21 | 11:14: Dan laat de vvd het kabinet vallen en komen er nieuwe verkiezingen en dan mag je jouw stembiljet na het invullen weer in een kliko gooien.

zeefert | 31-05-21 | 11:28

Prima, dat Rutte zich heeft laten vaccineren maar ben ik nou de enige die het opvallend vindt dat iemand uit 1967 nu pas geprikt wordt? Eind vorige week konden mensen uit 1974 en 1975 reeds een prikafspraak maken. Dan moet Rutte uit 1967 officieel toch relatief lang geleden geprikt zijn?
Ter voorkoming van misverstanden en indinanenverhalen zou het handig zijn om hier helderheid over te krijgen.
Een aantal mogelijkheden:
1. er is niks aan de hand. In dat geval pleit dit niet voor de snelheid van de vaccinatiecampagne! 1967 had reeds lang afgewerkt moeten zijn;
2. Rutte kon niet eerder want hij heeft het erg druk. Niet handig! We worden van allerwege opgeroepen om ons zo snel mogelijk te laten vaccineren. De premier zou daar het goede voorbeeld in moeten geven en zich bij de eerste de beste gelegenheid moeten laten vaccineren;
3. Rutte wilde per sé dit specifieke vaccin. Fout! Officieel bestaat er geen keuzevrijheid.
Kan de RvD even uitleggen hoe het nou precies zit?

Amsterdamsko | 31-05-21 | 11:01 | 7

Ik mocht vrijdag een afspraak maken. Eerste mogelijkheid is 9 juni. Zit dus twee weken tussen. Mijn zwager mocht zaterdag een afspraak maken. Hij kan a.s. woensdag al terecht. Maar hij is gaan shoppen, door verschillende postcodes te proberen.

koeberg | 31-05-21 | 11:36

Okay, okay: ik ben overtuigd en had de snelheid van afspraken maken en vaccineren veel te optimistisch ingeschat.
Optie 1, dus!

Amsterdamsko | 31-05-21 | 12:18

@oh nee he | 31-05-21 | 11:09:
Van bouwjaar 1976 ken ik er 1, kon binnen drie dagen terecht, Janssen, is dus nu gelijk klaar.
Ik mag ergens in juli de tweede prik halen, 10 juni de eerste.
Ik hoop dat ik op kom dagen.

Analia von Solmsch | 31-05-21 | 23:43
▼ 4 antwoorden verborgen

Nederland presteert nog steeds zeer matig in de vaccinatie-aanpak. En dat ligt niet aan het prikmeisje maar aan de geprikte figuur, met zijn popie-jopie outfit en PR-geslijm.

Schmalz | 31-05-21 | 11:00 | 2

Matig? Volgens mij zijn we een middenmoter.

Risingson | 31-05-21 | 11:24

@Risingson | 31-05-21 | 11:24: Das nog steeds matig als je het afzet tegen betaalde zorgkosten per hoofd van de bevolking. Bijna nergens in de EU meer geld per hoofd naar de zorg, maar scoren in de middenmoot. We zouden op basis van onze uitgaven top3 moeten staan.

BoerKoekoek | 31-05-21 | 13:35

Krijgt die het vaccin van iemand waarbij de WW opbouw gehalveerd is door hemzelf

stipjes | 31-05-21 | 11:00

Het is een grote samenzwering maar niemand ziet het

thanseeuwen | 31-05-21 | 10:59 | 3

toss

Lievewitteman | 31-05-21 | 11:09

Maar als je het ziet dan kan je het niet meer ont-zien

zeefert | 31-05-21 | 11:30

Dat is zo. Ik loop met een groot gevaarlijk geheim rond maar de msm wil het niet weten en ik kan het niet vergeten

thanseeuwen | 31-05-21 | 11:56

Weten jullie dat Janssen eigenlijk Dupont heet?

wijsvinger | 31-05-21 | 10:57 | 1

Das dan weer Frans.

schijtzat | 31-05-21 | 11:41

Wel goed die foto. Als het mensen overtuigd alleen maar positief. Wilders deed hetzelfde overigens.

Vula | 31-05-21 | 10:55 | 1

Janssen pharma is van oorsprong Belgisch.

AlexanderVissers | 31-05-21 | 12:01

Uh, die grofkorrelige foto is heel makkelijk te verklaren; het is een foto-momentje niet een daadwerkelijke registratie van een inenting. Kun je de hele wereld van vinden, maar is om te voorkomen dat de een of de ander er 'gek' opstaat omdat ze net de prik zetten, de patiënt met z'n arm trekt, whatever. Maar goed, blijkbaar is nooit meer iets gewoon wat het in alle redelijkheid lijkt te zijn.

Pontius Vulgaris | 31-05-21 | 10:54 | 4

Mijn dagelijkse bijdrage aan het milieu was vanochtend ook grofkorrelig.

Montgomery Burns | 31-05-21 | 11:11

Slaan de ???? niet op de handschoentjes?

klaas24 | 31-05-21 | 11:19

@klaas24 | 31-05-21 | 11:19:
Dat zou kunnen, maar ook dat zou dan misschien gedaan zijn voor de "photo op" en niet voor de werkzaamheden, zeg maar.

Pontius Vulgaris | 31-05-21 | 11:45
▼ 1 antwoord verborgen

Zo benieuwd of de koning ook Janssen neemt. Gezien verminderde werkzaamheid tov mRNA vaccins en risico's TTS verwacht ik het niet.

Vula | 31-05-21 | 10:52

Leuk prikmeisje.

Montgomery Burns | 31-05-21 | 10:49 | 1

ja, je gaat me nu niet vertellen dat jij haar wel eens zou prikken hé.

[G]eenstijl | 31-05-21 | 11:04

Van dat Johnson krijg je toch een slappe hartspier??

Tishetnetnie | 31-05-21 | 10:46 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Kijk eens even naar hoe Rutte zijn twee handen een soort van ineengevouwen heeft. Probeer het eens na te doen. Mij lukt het niet echt. Althans niet ontspannen.

Leptob | 31-05-21 | 10:44 | 9

Hij knijpt in zijn duim, tja een prik krijgen is nou eenmaal niet het prettigste gevoel ter wereld.

elco485 | 31-05-21 | 10:49

Dat is een standaard adviesje van een fotograaf: hou met je ene hand de duim van de andere hand vast. Bedoelt voor mensen die zich bewust een houding aannemen. Rutte wijst nooit met zijn vinger, dat vinDen de meeste mensen te agressief. Daarom houdt hij altijd zijn hand gesloten wanneer hij met zijn hand zijn bewering wil bekrachtigen. Het zijn trucjes, niets meer. Maar dat de VVD weinig heeft met spontaniteit en authenticiteit wisten we al.

Red shirt | 31-05-21 | 10:51

Dubbel-nul....

Subliminale boodschap? Wie durft?

Yrrab | 31-05-21 | 10:53
▼ 6 antwoorden verborgen

In het ziekenhuis waar ik 2x geprikt werd, zat er nogal wat verschil tussen de uitvoering van beide injecties. De eerste keer, eind maart, werd je op afspraak ontvangen door ziekenhuis medewerkers die alle checks deden. QR code scannen, corona check, identiteitsbewijs laten zien en daarna brachten ze je naar je persoonlijke inspuiter die alles nog eens een keer checkte. De tweede keer, een maand later, werd ik ontvangen door een uitzendkracht die er geen zin in had. U komt voor de prik, prima, loop maar door en hou zelf even in de gaten wie de laatste was, daarna bent u aan de beurt. Helemaal niks gecontroleerd, ik had ook de buurman kunnen zijn wiens naam en geboortedatum ik toevallig wist. Er zitten nogal wat gaten in het systeem, lijkt het.

quigg | 31-05-21 | 10:44 | 4

Prima, dat het allemaal zo laagdrempelig gaat. Dat is een bewuste keus. Of wilde u een uitgebreid protocol met allerlei checks and balances, waardoor u op z'n vroegst na een half uur na binnenkomst geprikt werd? En realiseert u zich wel wat alle extra checks aan tijd en geld kosten?
Gelukkig is snelheid het uitgangspunt van de vaccinatie en niet het wantrouwen en bureaucratie.

Amsterdamsko | 31-05-21 | 11:09

@Amsterdamsko | 31-05-21 | 11:09: Ik zou wel graag zien dat ze op z'n minst een identiteitskaart controleren. Om er zeker van te zijn dat de tweede prik aansluit bij de eerste, dus van hetzelfde merk is.

quigg | 31-05-21 | 11:19
▼ 1 antwoord verborgen

Behalve de aanblik van Rutte vind ik ook de inhoud van zijn berichtje misselijkmakend. Wat is dat voor hinderlijk geslijm tegen die GGD-medewerkers? Die mensen doen gewoon hun werk, net als miljoenen anderen. Was ik GGD'er, dan zou ik zeggen 'Hou je geslijm maar voor je, de verkiezingen zijn al geweest en ik zit er sowieso niet op te wachten'.

JvanDeventer | 31-05-21 | 10:42 | 1

Dit dus, een groot deel van het volk heeft niet door wat voor een verschrikkelijk persoon deze narcist is. Hij is er voor maar voor één doel, de totale vernietiging van Nederland!

vluchtelingallergie | 31-05-21 | 10:47

Waarschijnlijk een fake vaccin (glucose/zoutoplossing of zo). Hij zal het risico van die rotzooi in zijn lijf echt niet nemen.

NederlandVerkudtland | 31-05-21 | 10:39 | 1

Hahaha!!! Aluhoedjes are go!!!

Dr_Johnson | 31-05-21 | 10:42

Werkt Janssen ook tegen geheugenverlies?

Wijze uit het Oosten | 31-05-21 | 10:39 | 2

Dat zou wat zijn, als hij als bijwerking nu onbedoeld alles maar dan ook elke detail heel duidelijk herinnert. De hele dag door. Sterke actieve herinneringen. Een soort twilight zone.

P-unit | 31-05-21 | 10:46

Ja, maar niet tegen bewust liegen.

JackStick | 31-05-21 | 10:57

Mosterd lijkt er de laatste weken niet meer zoveel zin in te hebben, met de kwalitatief uitermate teleurstellende topics.
Veel reaguursels van hetzelfde niveau (ongefundeerd, stigmatiserend en irrelevant) worden gejorist.

frickY | 31-05-21 | 10:38

En wat moet die grofkorrelige foto met die vraagtekens precies suggereren? Snap er werkelijk geen hol van.

Overigens, dat gezeik altijd over wat voor kleren en/of schoenen iemand draagt - "Hugo de Schoenen" - komt me onderhand ook de strot uit. Niks mis met hoe Rutte zich meldt op de priklocatie. Er wordt in de berichtgeving van het RIVM ook specifiek aangeraden om makkelijk zittende kleding aan te trekken, waarbij de bovenarm makkelijk kan worden ontbloot.

Ja, als ministers officieel in functie zijn en zeker op internationale bijeenkomsten dan moeten ze standaard een donkerblauw pak met stropdas oid dragen, maar waarom zouden ze zich bij andere gelegenheden niet 'losser' mogen kleden? Vanwaar het verlangen naar die pakken met de fantasieloosheid en de eenvormigheid van saaie Mao-pakken?

Dr_Johnson | 31-05-21 | 10:37 | 3

Hear hear!

Amsterdamsko | 31-05-21 | 10:46

Een petje is niet "los" maar infantiel. Het is een misplaatste verklaring "kijk mij eens jeugdig en eigentijds zijn". Het is een dikke middelbare vrouw in leggings.

JvanDeventer | 31-05-21 | 10:51

@JvanDeventer | 31-05-21 | 10:51:

Smaken verschillen nou eenmaal, J. Zelf draag ik ook nooit een petje, maar ik zie regelmatig heren die zeker 20 jaar ouder zijn dan Rutte met een petje op. In 9 van de 10 gevallen zitten ze dan achter het stuur van een loeidure sportwagen, vaak een cabrio.

Dr_Johnson | 31-05-21 | 10:55

Ik snap de "???" niet. Zit de dop er nog op?
Mis ik wat? Het is maandag hé!

Dirk III | 31-05-21 | 10:36 | 1

Geen naald, de reptilians injecteren alleen het volk met een besturingschip.

sioux_ | 31-05-21 | 11:12

Is hij nu genezen van zijn hosmo en pathologisch liegen?

Reebensteeltje | 31-05-21 | 10:35

Als dat ET-lichaampje het allemaal maar aan kan...

Computer_says_no | 31-05-21 | 10:35 | 1

Aankan.

JackStick | 31-05-21 | 10:58

Hoe meer ik lees en meemaak over hoe het in andere landen gaat (is gegaan) hoe meer ik tevreden ben met hoe wij het gedaan hebben. De mondkapjesplicht is en blijft wat mij betreft een mispeer, maar verder vind ik dat onze leiders het eigenlijk niet zo slecht gedaan hebben.
Als Wappie van het eerste uur heb ik veel gebeurd over Mark en zijn vriendjes, maar ik kom daar dus langzaam een beetje op terug. Twee maanden in de 'zero covid' politiestaat Taiwan heeft me het licht laten zien denk ik.

C1O2 | 31-05-21 | 10:33 | 9

@C1O2 | 31-05-21 | 11:10:
Dank! ik was oprecht benieuwd. Dit klinkt wel slecht idd, ik mis echt in de media goede vergelijkende beschouwingen. Van Taiwan kende ik alleen de zeer goede 0 cijfers, een verslagje van een NL DJ (paar maanden terug, imo feest zonder mondkapjes) en de strenge quarantaine van 2 weken bij binnenkomst (leek mij ook helemaal prima, als het binnenland dan vrij los zou zijn, met wat mij betreft wel bijv temp metingen en heel strakke track en trace. Maar wat jij beschrijft klinkt dan weer niet goed.

Hemmenaar7 | 31-05-21 | 11:43

@Hemmenaar7 | 31-05-21 | 11:43: Beelden van feesten heb ik ook gezien, zelf niet meegemaakt dus geen idee. Wilde naar het theater met mijn dochtertje van 2, maar dan moesten we allebei heel de voorstelling een mondkapje op. Quarantaine en contactonderzoek zijn uiteraard helemaal prima. Dat zou Nederland ook best mogen doen. Al is dat contact onderzoek hier niet uitvoerbaar denk ik. Ze publiceren letterlijk exact waar mensen geweest zijn in de de dagen rond de testuitslag (ook als daar een minnares of hoer bij zat).

C1O2 | 31-05-21 | 12:24

@C1O2 | 31-05-21 | 11:10: Bedankt voor de beschrijving van de situatie aldaar, zeker interessant! Bizar eigenlijk hoe verschillend er wordt omgegaan met wat in principe hetzelfde virus is. En inderdaad, in dat opzicht hebben wij het in Nederland nog niet eens zo verkeerd. In de buitenlucht een mondkapje op is in Duitsland nu ook normaal, buiten hangen borden waar je vriendelijk doch dringend wordt gewezen op de mondkapfpflicht op bijvoorbeeld de parkeerplaats van de Lidl. Duitsland, waar men bewust op de angst inspeelt en ze trots verkondigen afgelopen week dat 12 - 15 jarigen nu ingeënt kunnen (moeten) worden. Ik hoop toch dat wij hier inzien dat een Duits model hier niet wenselijk is. Doe maar Zweeds of Amerikaans, zoals in Texas of Florida.

zegmaarwij | 31-05-21 | 14:04
▼ 6 antwoorden verborgen

Hoe die malloot zich gekleed heeft. Nooit zie je hem in dat soort kleding.

Freezzz | 31-05-21 | 10:31 | 2

LOL, een volwassen kerel met een petje die erbij loopt als een Youtube influencer.
Een beetje etiquette is binnen hoofddeksels af, maar weet hij veel als voormalig docent.

Reebensteeltje | 31-05-21 | 10:48

De popie jopie uithangen, interessant doen. Aandachtsgeil!

vluchtelingallergie | 31-05-21 | 10:50
-weggejorist-
SonOfBazerk | 31-05-21 | 10:23 | 1

Ik wacht wel op het topic "Kabinet Rutte IV overleden aan bijwerkingen".

Ing. eslapen | 31-05-21 | 10:23 | 3

Graag tot die tijd niet meer reageren.

BobDobalina | 31-05-21 | 10:31

Hoop doet leven!

Spie | 31-05-21 | 10:40

"SIGRID KAAG PREMIER"

FrikandelSpeciaal | 31-05-21 | 11:49

MAGA petje

inCol | 31-05-21 | 10:22
-weggejorist en opgerot-
Professor Superhirn | 31-05-21 | 10:22

Sinds wanneer mogen er foto's worden gemaakt op priklocaties? Voor gewone mensen geldt dit wel, maar voor liegende mensen dus niet. Ook Hugeau is regelmatig op priklocaties gefotografeerd.

dathoujetoch | 31-05-21 | 10:18

Ik was geen fan van Joop den Uijl, maar die had nooit zo'n petje op gezet.

oldandwise | 31-05-21 | 10:17

1967 krijgt Janssen
1971 tot 1975 krijgt Pfizer
1976 krijgt Janssen
Waarop is dit gebasseerd?

koeberg | 31-05-21 | 10:15 | 8

blij mee! wou Pfizer jippiee

onesizefitsall | 31-05-21 | 10:34

1+9=10, 6+7=13, 1+1=1, 1+3=4, 1+4=5!!!!
1+9=10, 7+1=8, 1+0=1, 1+8=9 en GEEN 5
1+9=10, 7+2=9, 1+0=1, 1+9=10, 1+0 =1 en GEEN 5
1+9=10, 7+3=10, 1+0=1, 1+0=1, 1+1=2 en GEEN 5
1+9=10, 7+4=11, 1+0=1, 1+1=2, 1+2=3 en GEEN 5
1+9=10, 7+5=12, 1+0=1, 1+2=3, 1+3=4 en GEEN 5
1+9=10, 7+6=13, 1+10=1, 1+3=4, 1+4=5!!!!

Nou DAAROM dus.

JanVergoor | 31-05-21 | 10:47
▼ 5 antwoorden verborgen

Heb gehoord dat het Janssen serum bij pathologische leugenaars een zelfde effect heeft als Scopolamine ...... we gaan het zien.

Koning BongoBongo | 31-05-21 | 10:15

Blauwe handschoentjes aan tijdens het inenten van iemand. Handen wassen na het plassen. Terwijl iedereen er altijd gigantisch op los beft, pijpt, vingert en aftrekt. Totaal naturel. Ik begrijp niets meer van de wereld. Al lang niet meer.

Leptob | 31-05-21 | 10:13 | 6

Wie zijn die iedereen waat je het over hebt? Ik merk daar niks van. (en aftrekken moet ik zelf doen).

Dlareg | 31-05-21 | 10:39

Dit herken ik. M'n vrouw had laatst een haar van mij in haar eten. Vond ze vies, terwijl ze nog geen half uur daarvoor mijn kont had schoon liggen likken.

NerdAlert | 31-05-21 | 11:17
▼ 3 antwoorden verborgen

Nep, Rutte is een van de lizzard people die leeft op baby bloed. Heeft deze prik met chip niet nodig.

P-unit | 31-05-21 | 10:10 | 1

Dick Laan wist dit. Daarom Pinkeltje. Mand.

klamme.vla | 31-05-21 | 10:39

Dat daklozen het Janssen vaccin krijgen is omdat ze dan maar 1 prik hoeven te krijgen. Daklozen zijn niet zo goed in het nakomen van afspraken om ze een vaccin te geven dat 2 prikken vereist.
En waarschijnlijk voelt Mark Rutte zich ook te goed om net als de rest van Nederland met 2 prikken gevaccineerd te worden.

Osdorpertje | 31-05-21 | 10:09 | 5

@Continuum | 31-05-21 | 10:10: Dat is niet waar: de afspraak met zijn Brusselse vriendjes om te liegen om de Europese eenheidsstaat erdoor te drukken is hij tot nu toe stipt nagekomen.

Spie | 31-05-21 | 10:43

@Mans5 | 31-05-21 | 10:09: behalve uiteraard de mensen die een griepprik krijgen (medische indicatie) uit 1967. Die krijgen Moderna.

BoerKoekoek | 31-05-21 | 10:52

Ik dacht dat je alleen Janssen kreeg als je binnen 6 maanden C hebt gehad

Risingson | 31-05-21 | 11:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik dacht eerst dat dit Sjakie van de hoek was maar het blijkt onze (demissionaire) MP te zijn in, naar mijn smaak, niet representatieve outfit.

B.Chamel | 31-05-21 | 10:08

Mag hopen dat dit waarheids serum is!

Skillpad | 31-05-21 | 10:08 | 3

Mark heeft nu de 5G master-chip en is nu transmissionair.

BlolB | 31-05-21 | 10:12

Vanuit hygiëne concept zou 1 handschoen beter zijn. alleen die hand die patiënt aanraakt. Die tweede handschoen kost meer tijd en kan bij onzorgvuldig aandoen de andere handschoen weer besmetten. 2 handschoenen is alleen voor het plaatje

Nescio73 | 31-05-21 | 10:07 | 2

wellicht zijn de handschoenen er om de behandelaar te vrijwaren. niet voor de patiënt.

MaarFeitelijk | 31-05-21 | 10:09

@MaarFeitelijk | 31-05-21 | 10:09: Bij het injecteren van bepaalde personen (waaronder Rutte) kan ik me daar iets bij voorstellen. Je moet je dan beschermen tegen besmetting met allerlei (deug)virussen.

Spie | 31-05-21 | 10:45

Het is helemaal niet erg dat jullie niet willen geloven dat alle wereldleiders eigenlijk pedofiele hagedissen zijn onder leiding van Anne Frank. Alles mag er naast elkaar zijn!

Axelvon | 31-05-21 | 10:07 | 2

Klinkt plausibel. Alleen ik wacht wel tot 12 juni op de felicitaties door Thierry aan Anne met een poster. Dan geloof ik het pas.

stekkerinjeoor | 31-05-21 | 10:22

Janssen is een Belgisch bedrijf dat opgericht werd door de Belg Paul Janssen.
Op en top Hollands dus.

Mijn GS nick magnie | 31-05-21 | 10:07 | 4

Opgericht voor of na 1830? Want dan eventueel wel geheel Nederlands (indien voor 1830 opgericht)

BoerKoekoek | 31-05-21 | 10:54

@Koning Willy | 31-05-21 | 10:17: De Universiteit Leiden is ook wel erg Nederlands.

MaarFeitelijk | 31-05-21 | 16:07

Dat geloof ik niet. Vast een import Belg, met voorouders uit NL. Ik ken een paar Belgen en die zijn niet zo slim.

quigg | 31-05-21 | 19:04
▼ 1 antwoord verborgen

Waarom zijn die twee op de foto zo getint? Ik heb daar gewoon moeite mee.

Leptob | 31-05-21 | 10:07

Nu ben ik om, ik ga ook maar in de rij staan #Not

gebakkenzuchten | 31-05-21 | 10:05

Ik hoop dat het pijn deed.

VanBukkem | 31-05-21 | 10:05 | 4

@Ben-Bataaf | 31-05-21 | 10:30: wat denkt u? De COVID vaccins gaan in de spier en bloedaftappen doet men vanuit een ader. De naalddikte is veel groter en het wondje is ook groter. Wonderlijk genoeg is wl het dichtingsvermogen van de ader. Het bloeden stopt onmiddellijk.

MaarFeitelijk | 31-05-21 | 16:06
▼ 1 antwoord verborgen

Heeft zo'n pr adviseur hem in vrijetijdskleren gehezen. Zit hij als een tiener binnenkamers met een petje op z'n hoofd. Misschien kunnen ze bij de VVD wat minder aandacht aan de vorm besteden en wat meer aan de inhoud.

Red shirt | 31-05-21 | 10:05 | 1

Ik denk niet dat enig weldenkend mens deze kleding zou adviseren.

BobDobalina | 31-05-21 | 10:09

Man man man. Natuurlijk is dit niet nep. Als je dit nep zou willen doen, dan laat je een onschuldig goedje injecteren. Geen kans op rare foto's vanuit rare hoeken met kans op speculatie. Dus dit is gewoon echt. Sommige mensen denken ook niet langer na dan strikt noodzakelijk.

BBRDWR | 31-05-21 | 10:03 | 6

@lekgoot | 31-05-21 | 10:08:
Nee. Want hij weet dat er mensen zijn, vooral op GeenStijl, die wéten dat hij weet dat wij denken dat het echt moet zijn omdat hij anders wel een foto zou hebben geplaatst waarop de naald er al in zat.

De echte Stolwijker | 31-05-21 | 10:18

U gebruikt veel woorden om uiteindelijk niets aan te tonen.

zwenkwieltje | 31-05-21 | 11:38

@De echte Stolwijker | 31-05-21 | 10:18: Dan hadden we gezien dat het zo'n acteurnaald is, die verdwijnt als je hem op iets hards drukt...

BBRDWR | 31-05-21 | 11:55
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik zie geen zwart gelakte etiketten, of naalden. Dus 't zal wel kloppen.

edelfigurant | 31-05-21 | 10:03

Onder druk wordt alles vloeibaar. Zelf een vaccinatieproef op bijna de hele bevolking. Nu maar hopen dat er geen lange termijn issues opduiken.

Tronald_dump | 31-05-21 | 10:03 | 7

@De echte Stolwijker | 31-05-21 | 10:14: Dus jij vindt jezelf een wappie? Interessant.

zegmaarwij | 31-05-21 | 10:28

@Continuum | 31-05-21 | 10:26:
Als je kritiek hebt op de maatregelen die de overheid neemt onder het motto van klimaatmaatregelen, dan wordt je uitgemaakt voor klimaatontkenner.
Ik ontken geen klimaat, ook geen klimaatverandering en ook geen invloed van de mens op het klimaat, echter om kritiek op overheidsbeleid taboe te verklaren en mensen uit te schelden voor klimaatontkenner (met daarin een verwijzing naar de holocaustontkenning) is een vorm van marxistisch groepsdenken en vindt ik een een kwalijke ontwikkeling die zich manifesteert in de pers, sociale media en op de universiteiten.
Ook kritiek op de massa-immigratie en het vaccinatiebeleid wordt geridiculiseerd en de criticasters geprobeerd monddood te maken en uit te schelden.

Tronald_dump | 31-05-21 | 10:58

@Tronald_dump | 31-05-21 | 10:58: als er nou redelijk geluid was in de politiek en samenleving tegen massa-immigratie en kritiek op klimaatbeleid. Maar het zijn de wappies van de fvd of de islambashers van de PVV. Daar wil je gewoon niet mee aan dezelfde kant staan

Continuum | 31-05-21 | 12:16
▼ 4 antwoorden verborgen

Haha, de wappies kunnen weer helemaal los op deze "nep" prik, altijd vermakelijk.

zwellevertje | 31-05-21 | 10:02 | 1

Is geen nep prik. Is een echt vitamine B12 shotje.

zwenkwieltje | 31-05-21 | 11:34

Toch had ik liever Trump daar gezien. Maarja, die is geen president en ook geen Nederlander. Was dit een nuttige bijdrage?

Johan1235 | 31-05-21 | 10:00 | 2

Trump heeft meerdere malen opgeroepen het vaccin te nemen. Hij gaat er prat op (en terecht) dat de hoge productietallen van met name Pfizer vooral aan hem te danken zijn.

De echte Stolwijker | 31-05-21 | 10:13

Het was in ieder geval een poging tot een nuttige bijdrage.

Usumani | 31-05-21 | 10:27

Lekker gewerkt, Prik.
Het gezeik over zwarte Piet begint ook weer.
Ja ok, begin er zelf over, maar daar gaat het niet om.

RickTheDick | 31-05-21 | 10:00 | 2

Laat dit jaar. In 2019 begonnen ze al in april.

Usumani | 31-05-21 | 10:27

U had zich verslapen, Rick? Door er nu pas over te beginnen? Laten we afspreken dat we volgend jaar op nieuwjaarsdag er al een boompje over opzetten om dan vervolgens in maart de eerste pepernoten in de winkels te leggen.

Graaisnaaiert | 31-05-21 | 11:20

Net echt. Door mijn wantrouwen zoomde ik ook al gelijk in... en idd het werd weer bevestigd.

ag-kansloos | 31-05-21 | 09:59 | 2

Mooie uitspraak. Geeft onbedoeld onbarmhartig prijs dat je beoordelingsvermogen wordt verstoord door je wantrouwen. Eenmaal in die bubbel kom je er moeilijk meer uit. Scroll even terug, een huisarts legt het je hierboven netjes uit.

De echte Stolwijker | 31-05-21 | 10:12

Uw ongezond wantrouwen bedoelt u?

Continuum | 31-05-21 | 10:13

Leuk, of hij nu gezet wordt of niet, ik neem het lekker niet. Zeker geen mRNA troep, je kan roepen wat je wilt, maar ik vind het onbewezen techniek ( net zoiets als HCQ en ivermectine, voor jullie haters).

ikworstelengadouchen | 31-05-21 | 09:59 | 20

@Bulloch | 31-05-21 | 11:06: enne? waarom is er dan zoveel onbekendheid inzake ziekenhuisopname vermindering, doden.e.d. , relevante eindpunten? Waarom zie ik geen glorieuze goed gescoorde meta analyses en RCT s te Cochrane Library of andere nationale droogkloten wetenschappelijke instituten die niet geinteresseerd zijn in oplagen en gerenomeerdheid maar gewoon, droog: de betekenis en waarde van t onderzoek? Waarom zijn al die mooie berichten van jou nog niet doorgedrongen, volop in de werkelijke wereld, zeg HIV: hebben de mensen van de NZA al gortdroog deze studies zo goed bevonden dat ze de moeite waard zijn om ze te financieren, zeg HIV vaccinaties via de basiszorg? Laat het me weten en maak me er blij mee, aangezien ik zeer graag ongelijk heb en mijn poel van absurdistisch cynisme graag vol zie geraken met bloemetjes, bijtjes en roze eenhoorntjes.

nobodiesunmighty | 31-05-21 | 12:18

@van Oeffelen | 31-05-21 | 10:07: De Spaanse griep is ook beindigd door vaccinaties, toch? hou toch op zeg...

nobodiesunmighty | 31-05-21 | 17:38

@nobodiesunmighty | 31-05-21 | 17:38: Heel verstandig. Ik keek net uit het raam, voelde opeens een schokje en na een minuutje zag alles er opeens een stuk scherper uit. Dat kan niet missen, een update van het Microsoft vaccin.

quigg | 31-05-21 | 19:01
▼ 17 antwoorden verborgen

Waar doelt de "HO MAAR WACHT EENS" op? Dat blauwe is het hoesje van de veiligheidsnaald, ik (huisarts) zie niks geks.

Blaatschaap99 | 31-05-21 | 09:58 | 5

Lang naar het plaatje gekeken maar zag ook niks afwijkends. Kan @Mosterd die opmerking bij het plaatje nog even toelichten?

Meneert | 31-05-21 | 10:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Blijf het toch vreemd vinden dat een regeringsleider, zij het demissionair, die de hele tijd maar van alles roept over vaccinatie zich pas nu laat vaccineren. Komt me toch voor dat zo iemand met voorrang gevaccineerd had moeten worden, tenzij hij dat uiteraard zelf niet wilde.
Wat op z'n minst merkwaardig is te noemen.

Ichneumonidae | 31-05-21 | 09:58 | 12

@MaarFeitelijk | 31-05-21 | 10:06: Je gelooft toch echt niet dat een PM van groot belang is. Mijn gezin is van groter belang voor mijn welzijn dan een of andere leugen-trekpop.

loser | 31-05-21 | 10:19

@Ichneumonidae | 31-05-21 | 10:11: een zorgmedewerker kan geen afstand houden en komt hoe dan ook in de gevarenzone. Ook kan een zorgmedewerker patienten besmetten. De premier van het land kan zich gewoon aan de coronaregels houden en loopt dus nauwelijks 'gevaar'.

BobDobalina | 31-05-21 | 10:20

@BobDobalina | 31-05-21 | 10:20:
Rutte is begin 50 en er zit geen grammetje overgewicht aan. Hij lijkt ook dagelijks redelijk te bewegen en hoeft zich niet met goedkoop paupervoer in leven te houden. Dus een eventuele Covidbesmetting zal bij hem er niet heel zwaar inhakken.

Graaisnaaiert | 31-05-21 | 11:19
▼ 9 antwoorden verborgen

Toch, als ik homo was, zou ik hem doen.

John McClane | 31-05-21 | 09:58 | 5

Hij doet jou al jaren

Henk de Vries2074 | 31-05-21 | 10:20

@Koning BongoBongo | 31-05-21 | 10:04: Dit zijn vrij normale mannen-armen. Dat jij nou van die vadsigvetgespierde armen hebt onder je vachtje...

BoetoeVoetoe(btvt) | 31-05-21 | 10:20

@Henk de Vries2074 | 31-05-21 | 10:20:
LOL

Der Schnitzeljäger | 31-05-21 | 11:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Ze heeft het blauwe dopje gewoon tussen duim en wijsvinger hoor.

Conan de Rabarber | 31-05-21 | 09:57 | 1

past goed bij de blauwe kleding. Goed over nagedacht.

nobodiesunmighty | 31-05-21 | 10:57

Rutte is 54 en heeft zo'n petje op. Dat op zichzelf zou hem al moeten diskwalificeren voor de functie van eerste minister. Dit land.

JvanDeventer | 31-05-21 | 09:56 | 11

@De echte Stolwijker | 31-05-21 | 10:02: over 10 jaar zien we hem met een schepje in de zandbak.

lekgoot | 31-05-21 | 10:22

Petjes. Boven een bepaald iq zou je daar niet geassocieerd mee willen worden. Ditto voor tattoos, ditto voor rap, ditto voor SBS6. Een fucking petje. Man man man.

Graaisnaaiert | 31-05-21 | 11:16

Nou en? Ik ben 69 en zeg ook gewoon tegen de buurman: Yo swa! How's tha bitch!? Even aanpassen, dat houdt je jong.

quigg | 31-05-21 | 18:56
▼ 8 antwoorden verborgen

Wat voor een illuminati handshake doet hij daar voor de foto?

tiku99 | 31-05-21 | 09:55 | 2

Mooie basis voor een fotosoep.

gemeentereiniging | 31-05-21 | 10:46

hij heeft fictief zijn....vast. Ik zou dan zeggen: hij is nerveus.

nobodiesunmighty | 31-05-21 | 10:57

@laatste foto: als je er dan geen verstand van hebt, zeg dan niks. Tenzij je bepaalde intenties hebt natuurlijk.

De echte Stolwijker | 31-05-21 | 09:55 | 10

Zo'n hele foto zegt niks. Kan net zo goed een placebo zijn.

culture_vulture | 31-05-21 | 10:05

@De echte Stolwijker | 31-05-21 | 10:07: Ik ook, maar dat maakt mij ook nog sceptisch tegen vaccinatie methodes die nieuw/redelijk onbeproefd zijn.

ikworstelengadouchen | 31-05-21 | 10:24
▼ 7 antwoorden verborgen

Het is echt mensen. Geen VIP prik van Moderna, maar oerhollandse degelijkheid van Janssen.

van Oeffelen | 31-05-21 | 09:54 | 1

Het zal niet de eerste en laatste keer zijn dat Rutte een Jansen in zich krijgt, denk ik zo maar.

HA BIER!1! | 31-05-21 | 11:51

@Frau_Ferkel | 31-05-21 | 10:12:
Verwacht je dat zoiets op termjn in massaproductie te maken is? Of blijf je altijd menselijke donoren nodig hebben.

lekgoot | 31-05-21 | 10:14

@lekgoot | 31-05-21 | 10:14: Menselijke donoren blijven noodzakelijk. De donor moet histocompatibel zijn. En er bestaat altijd een gevaar van infectie (bacterie, virus, mycoplasma) tijdens de verwerking van de mesenchymale cellen.
Beter voorkomen dan genezen, en vaccinaties zijn veel goedkoper.

Frau_Ferkel | 31-05-21 | 10:23
▼ 9 antwoorden verborgen

"Ik ga een prikje halen bij de dokter, maar dan zet ik wel mijn prikpet op."

John McClane | 31-05-21 | 09:53 | 3

Ruttes door de VVD geboetseerde imago is nep. Hij komt meer en meer over als een psychiatrische patiënt op weg naar de dagbesteding.

De echte Stolwijker | 31-05-21 | 09:58

@De echte Stolwijker | 31-05-21 | 09:58: code VG, individuele Begeleiding Plus (specialistisch)

Phantomas | 31-05-21 | 10:13

@De echte Stolwijker | 31-05-21 | 09:58: Wellicht was het haloperidol in plaats van Janssen

BoerKoekoek | 31-05-21 | 10:57

Janssen voor de show met dop er op, dus toch maar Pfizer?

Linke Soep | 31-05-21 | 09:52 | 1

de prikbeschermer is zijdelings weggeklapt en de naald kan de patiënt in.

MaarFeitelijk | 31-05-21 | 09:58
-weggejorist-
Het leven is zwaar | 31-05-21 | 09:52 | 1

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino