65+-lezer tegen testsamenleving: "Stop met die idioterie en GA PRIKKEN!!!!!!"
GeenStijl, ook op de leestafel van de ouderenhuizen.
Beste redactie van GeenStijl,
Ik ben niet iemand die snel reageert, maar nu zit mij iets behoorlijk dwars. En als bekender wordt dat we 7,50 moeten gaan betalen voor toegangstesten (zie bijgesloten nieuwsbericht van de NOS), velen reeds gevaccineerde personen met mij. Het gaat over de wet die in de maak is aangaande de testmaatschappij.
Inmiddels anderhalf jaar zit ik vanwege COPD en mijnleeftijd, 65+, thuis opgesloten. De enige die ik zie, is mijn dochter en dat zonder knuffels en keurig op afstand. Mijn andere 2 kinderen en hun kleinkinderen heb ik al bijna 2 jaar niet gezien, want die wonen in het buitenland.
Boodschappen online, bloemen en planten online, etc. en af en toe een rondje door mijn woonblok, wat inmiddels behoorlijk gaat vervelen. Ik heb lang nagedacht of ik me wil laten vaccineren, want onbekend, etc. Maar, was mijn uiteindelijke gedachte: als je je kleinkinderen wil zien en weer eens naar een winkel of dierentuin wil, is het de enige oplossing.
Dacht ik... Afgelopen vrijdag heb ik mijn eerste shot Pfizer gehad, het kostte me een hoop stress en zenuwen, maar goed, dan was ik eindelijk vrij, dacht ik. Nu blijkt dus eigenlijk dat die prik geen moer uitmaakt, je moet blijven testen met die staventroep in je neus, want zo redeneert men (RIVM, ja dezelfde die zeiden dat dit virus nooit naar Nederland zou komen), het is nog niet duidelijk of reeds gevaccineerde personen het virus alsnog kunnen overdragen.
Crap natuurlijk, want kijk eens naar Israël en UK, daar is alles alweer open zonder idioot gedoe met testen als je al gevaccineerd bent. Ik vind het een zeer trieste ontwikkeling dat ik nu, als die wet er doorkomt, 7,50 per test moet gaan betalen, terwijl ik die prik heb gehad, en dat alleen omdat er een deal is gesloten met die testontwikkelaars, een deal van nota bene 1 miljard, wat niet eens goed is aanbesteed als ik de berichtgeving moet geloven.
Stop met die idioterie en GA PRIKKEN!!!!!!
Ik zou het waarderen als jullie hier aandacht aan willen besteden.
Knalrode Lippenstift
Bij dezen! - red.
Reaguursels
InloggenHa das balen! Ik heb een tyfus hekel aan boomers. Ga maar lekker dood! Misschien dat ik over een jaar of 10 een prikje ga halen.
50 miljoen in het VK geprikt en 1500 besmettingen. Prikken helpt/ prikken helpt/prikken helpt. ALLEEN PRIKKEN.
Duizenden mensen zeggen af of komen niet opdagen. Daar ligt het ware probleem.
Ja, toen ik een afspraak maakte voor inenting werd ik daarvoor bedankt. Hoe zo bedankt. Of ik de GGD een plezier deed om langs te komen? Bizar. Er is zo iets als burgerplicht of je nu wel of niet Rutte en zijn clubje een stelletje leugenachtige hufters vindt.
Hoe het werkt weet ik niet maar moet zeggen dat ik me sinds mijn eerste shotje een paar weken terug toch iets veiliger voel. Met mijn copd en leeftijd was ik aanzienlijk meer paranoia het afgelopen jaar. Nu hou ik me nog steeds aan de regels maar om de een of andere reden voelt het anders. Beter.
Corona is een verdienmodel, betalen zul je, burger!
Toen de Corona begon was ik 68, en je raad het al, nu ben ik 69. Nog geen dag mij zorgen gemaakt over de Corona. Ik heb dan ook geen kinderen en broers en zussen zag ik toch al weinig. Ik word wel zo zachtjes aan saggerijnig omdat ik niet met band samen muziek kan maken. Ja op afstand, iedereen thuis zijn en haar ding inspelen en zingen en het dan aan elkaar plakken. Daar raakt de sjeu wel uit. En die 7.50 ga ik never nooit betalen. Moet ik een test doen en daarvoor betalen om binnen te komen, dan maar niet. Ga ik daardoor veel missen? Ik denk het niet.
Om grote bedrijven en overheden blind te vertrouwen, dat is pas wappie.
Inderdaad! In Israel en het VK is alles weer open en kan alles weer. Wij wonen echter in de EU en hier is de realiteit nu eenmaal anders dan op andere plekken op aarde. Daar valt de stront omlaag, hier valt de stront omhoog!
Ga lekker zelf prikken
Toch heb ik wel enige moeite met de constante roep "ga prikken", om daarmee niet constant te hoeven testen.
Dat glijdt af naar een discussie tussen óf gevaccineerd zijn, óf accepteren dat je constant getest wordt.
De derde optie "geen van beide" blijft onbesproken. .
Knalrode lippenstift ziet er doorgaans niet zo fraai uit als op de foto, bij 65+ dames.
Valt reuze mee.....
Liever had ik gezien dat ze die miljard in prikken hadden gestopt of in IC bedden. Deze test nonsens is weggegooid geld naar een blind paard.
Jezus , als zelfs de trollen al beginnen te klagen over beslissingen in de regering Rutte zijn we ver heen.......
@koning: het gaat ook om een neuking miljard wat weggegooid is. In een crisis.
Beste L zijn account moet gehackt zijn.
Ze hadden geen moeite met corona.
Iedereen en zijn moeder moest besmet worden. Er werd bewust totaal niets ondernomen. Iedereen moest gaan smeken voor een vaccinatie.
Nu alles geregeld is gebeurd er nog helemaal niets want daar gaan ze weer. Je mag helemaal niets omdat je gevaccineerd bent maar misschien ook besmet.
Ik kan zelftesten krijgen via mijn werk. M.a.w. ik hoef mij dus niet te laten vaccineren als ik maar iedere 3 dagen een zelftest ga doen ?
Ik heb me alleen maar laten prikken om meer vrijheid te krijgen! Dan ga ik toch niet een sneltest doen om ergens binnen te mogen? Ik ben geen corona ontkenner, maar het beleid is toch volslagen idioot? Ik was vanmiddag in The mall of the Netherlands (Leidschenhage, maar dan nieuw en overdekt), propvol met mensen, lange rijen voor goedkope klerenwinkels en dan mag je niet naar een museum, dierentuin, sportschool en dergelijke, zelfs niet (legaal) naar de zonnebank. Het is en blijft houtje touwtje beleid van het kabinet en ze spreken elkaar voortdurend tegen. Dat is toch niet meer geloofwaardig?
Ach de Excel ambtenaren bij het ministerie hebben een waarheid gecreëerd met een brakke formule. Geef het een week, dan blijkt dat de meeste mensen echt niet gaan testen om een restaurant in te mogen
Precies, die testsamenleving is zo'n ongelooflijke mosterd na de maaltijd. Wat een totaalfaal in de maak. Testen om buiten in dierentuin te lopen terwijl meer dan de helft gevaccineerd is. Om te janken zo dom. Totaal niet gedragen door bevolking ook. Top down gedrocht van verkrampte bestuurders met tunnelvisie die en passant her en der wat vrindjes spekken met lucratieve klussen. Gekmakende onkunde, van Rivm tot GGD tot Hugo, Sjongejongejonge. En niemand die eens net z'n lul op tafel slaat daar. Ach ja, als je dat wel doet ben je af en word je gesensibiliseerd door de visielozen.
Tik tak tik zegt de tijdbom...
Ja inderdaad, het is zo langzamerhand wel eens genoeg geweest met dat gefrobel met wattenstaafjes. En een geld dat ermee verdiend word. Dat wil je niet weten joh. Follow the money maar weer eens wie er achter al die Coronalabs zitten. 139 euro per PCR-test aftikken en 69 euro voor een snel test. Je betaald je helemaal scheel voor die bende wat allemaal geen moer voorstelt. Er was toch zo'n blaas test uitgevonden die meteen uitslag gaf. Hoor ik helemaal niets meer over want dat was natuurlijk veel te makkelijk en te snel en kon niets aan verdiend worden. Het hele zooitje geeft een hele nare bijsmaak. Iets klopt er hier niet.
Held, maar wat heeft hij toch gelijk. Doe mij die prik, kan ik eindelijk mijn achterbuurvrouw knuffelen. Als dat niet neuken wordt!
Kan nu ook al hoor. Wel lekker twee weken naknuffelen in Quarantaine samen. Zal buuf fijn vinden.
-delete-
Ach ja, elk nadeel heb ze voordeel, werk nu al 14 maanden thuis, nog geen seconde meer op mijn werk geweest, heerlijk, vorige week , via Teams, meeting gehad, en gevraagd mag je naar je werk toe als je gevaccineerd bent?
Het antwoord blijft gewoon nee. Dank u Dank u zei ik.
Voor een autist kan dit natuurlijk goed nieuws zijn !
Ik werk nu al een jaar in het buitenland en moet elke keer 2 weken in quarantaine. 8 weken in totaal van huis en 3 1/2 week thuis in lock down of geen ene reet te doen doordat alles dicht zat. Ik ben d'r wel een keer klaar mee met dit geouwehoer, prikken, prikken prikken en ze kunnen dat vaccinatie paspoort ergens stoppen waar de zon niet schijnt, opzouten. Zit ook weer een Europarlementarier achter met familie die vaccinatie paspoortjes gaat uitgeven en weer een ander voor de 'officiele door Europa goedgekeurde stempel'
Tsja. Bij mij op het werk zien we een aantal mensen die graag thuis werken. Je hoort ze niet en je ziet ze niet. Ze waren vóór Corona ook al overbodig.
Heb ik ook. Heerlijk. En als ik moet dan liefst 1 a 2x per maand voor iets wat echt handig is.
Zijn er ook mensen onder de 60 die Geenstijl lezen dan?
ja, ik, zit wel heeeeeel dicht tegen de 60 , maar toch
‘Mogelijk 50 tot 150 fans besmet geraakt tijdens Ajax-feest’
www.welingelichtekringen.nl/samenlevi...
Ook bedankt namens de duimendraaiende zorgsector.
Mogelijk wel mogelijk niet.
Mogelijk zonder onderzoek.
Geen nulletje vergeten? Valt me nog mee...
Denk zo het dagelijks gemiddelde van 20 supers,en dat zij minder mensen in totaal.
Totale slag in de lucht, ket ook op de marge van een factor 3. Het zal mij benieuwen of ze over een week of twee ook maar één voorbeeld kunnen vinden.
Mogelijk ga ik zo neuken. Mogelijk, zei ze. Wat denk je? Ga ik neuken?
Maar zijn ze ook ziek?
Hahaha clown. Hoeveel daarvan hebben MOGELIJK ernstige klachten? Hoeveel liggen er MOGELIJK in het ziekenhuis? Schaap, echt.
Is immuniteit afgeschaft? Kunnen we niet leven met een virus ziekte die ons aanvankelijk zwaar in de problemen bracht, maar die we gaandeweg meer en meer onder controle kunnen krijgen. Honderd procent veilig is niets, maar een overzienbaar risico moet toch acceptabel zijn. Dat doen we toch ook met andere virus ziektes. Covid is er, Covid blijft er en daar gaan we gewoon mee leven. Risicogroepen zijn er altijd ook zonder Corona. Voorzichtigheid is oké, maar dit lijkt wel heel erg op overdreven optreden. Ik betaal geen 7,50 voor een brok waanzin.
Dat u graag naar de dierentuin wilt en daarvoor dat prikje heeft gehaald moet u weten, maar mijn lichaam is van mij en bovendien zou ik die prik (als ik hem zou nemen) dan voor mezelf nemen en niet voor een ander zijn gezondheid want zo werkt het nu eenmaal niet. Neem een krantenwijk en dan heeft u die 7,50 zo bij elkaar. PUNT.
Of je schakelt je brein in en bedenkt zelf hoe waarschijnlijk het is dat gevaccineerden anderen nog besmetten
@Gen. Maximus | 03-05-21 | 22:48: U bedoelt degenen die al gevaccineerd zijn? De zwakkeren? Of de gezonde mensen die geen risico lopen? Praat geen poep joh.
@Milovsky | 03-05-21 | 22:49: de kans is waarschijnlijk extreem klein om virus door te geven door gevaccineerden (want niet hoesten, want weinig virus, etc) maar niet nul. Maar welke fucking risico in het leven is wel nul? Dan een ontsnapte leeuw je bespringt?
Die prik neem je alleen voor jezelf.... daar heeft niemand anders iets aan hoor.
morgenvroeg krijg ik me prikkie, ben benieuwd of die microchip goed werkt op mijn wifi, of 'm kan instellen als wifi hotspot. Mij hoor je niet klagen, voor € 10,- krijg je het password
Het valt mij op dat volledig gevaccineerden nu opeens Corona krijgen.Ik vind dit vreemd.Of vat ik iets niet?
Er is nooit beweerd dat een vaccin een nieuwe besmetting 100% voorkomt. Bent U bekend met het stroman argument?
Krijgen ze Corona, of zijn ze positief getest?
Dat is niet vreemd. Vaccinatie is bedoeld om de symptomen van de ziekte te verminderen. Je bent door vaccinatie niet immuun voor het virus. Iets wat veel mensen wel denkend. Dat je met een vaccinatie paspoort meer zou mogen versterkt deze gedachte en zorgt naar mijns inziens voor een schijnveiligheid onder gevaccineerden.
Zie: assets.publishing.service.gov.uk/gove...
@cheops | 03-05-21 | 22:45: Dus gewoon dat paspoort niet doen. Heeft totaal geen zin en werkt averechts.
Opletten ..... of dacht je nou echt dat je na de prik geen Corona meer kon krijgen ?
het geld wat nu als een bezetene wordt weggepist had beter gebruikt kunnen worden om het probleem te bestrijden ipv de symptomen
het enig wat echt helpt is luchtbehandeling het mooie daaraan is dat het ook in de toekomst helpt met gemuteerde en andere virusstammen
we zijn nu al een jaar bezig met de verkeerde dingen en dit helpt niet daarom meteen hiermee stoppen en in alle gebouwen waar veel mensen samenkomen goede luchtbehandeling installeren. helaas is dit tot nu toe altijd een sluitpost geweest bij het bouwen.
Bij een verder opengestelde maatschappij en een nog steeds hoog aantal besmettingen is de groep 40-60 jaar de sjaak:
nos.nl/nieuwsuur/artikel/2379288-30-p...
Kom maar op.
Ik vertrouw op m’n eigen immuunsysteem, dat zouden meer mensen moeten doen.
Het is op maat gemaakt!
Een “one size fits all” spuitje gaat geen positieve bijdrage leveren, de eventuele negatieve bijdrage wil ik niet meemaken.
Juist! 70+ en copd. Niet binnen gebleven, kinderen, kleinkinderen geknuffeld en niet bezweken onder de angstporno.
Ik heb nu twee prikken moderna in mijn arm zitten en zie ineens overal reclame van soros en Microsoft
Ach, a.s. mama's en papa's gaan bijv. ook veel meer kinderwagens etc. zien. Vooral mama's, want die zijn.... Nee, die grap is te flauw trouwens.
Ik vind het best dat er mensen zijn die niet aan corona geloven of een prik strikt afwijzen. Er bestaat dan zoiets als biologische selectie, de sterkste blijven over. : www.bbc.com/news/world-africa-5692251...
Je bedoelt mensen die beter in staat zijn antistoffen aan te maken? Mensen bij wie het een natuurlijk onderdeel van hun genen wordt? Zou best kunnen. Arme geprikten dan. Ze hadden nog zoveel hoop.
YvesSaintLaurent Red Dominance of L'Oréal Color haute rouge
De vaccinatie lokatie is hier, lees goed!!! Hugo de Clown lees je ook even mee!!! De vaccinatie lokatie is hier gvd maar 2 dagen per week open, te weten maandag en dinsdag.... het is gvd logisch dat t prikken voor geen meter loopt als lokaties maar 2 f*cking dagen open zijn!! Je mag naar Goes, Breda of Rotterdam voor een prik terwijl ze hier maar 2 dagen prikken... achterlijker kan het niet! En die lul van een Hugo de Jonge maar roepen dat t vaccineren zo goed gaat en op schema ligt! Wanneer worden we verlost van deze totaal faalhaas en komt er iemand die wel verstand van zaken heeft???
Weet u ook waarom ze maar twee dagen prikken?
Volgens hugo gaat het zo goed door zijn manier van tellen, daar is niet 3+3=6 maar 3+3=33
@botbot | 03-05-21 | 22:08: dat weet niemand. Ook bij de lokatie weet niemand wat de reden is
Gisteren in Eindhoven mijn eerste Comirnaty vaccinatie van Pfizer gehad, het liep daar echt als een trein. Perfect georganiseerd!
"het is nog niet duidelijk of reeds gevaccineerde personen het virus alsnog kunnen overdragen"
Sowieso kunnen gevaccineerde personen het virus alsnog krijgen, en dus overdragen. Alleen (is de theorie) dat gevaccineerden sneller beter zijn en dus minder lang besmettelijk. Totdat de zoveelste variant van corona verschijnt natuurlijk.
Het doel was niet om virus uit te bannen, maar om R significant onder 1 te brengen zodat de zorg niet overbelast raakt. Daar moet vaccinatie toch wel bij helpen - veel minder ernstig ziekteverloop op zijn minst - zoals ook israel laat zien. Hopelijk steekt er geen agressieve variant de kop op die selectief is gemuteerd, want dan zijn de rapen straks echt gaar.
Dat geld hadden ze niet moeten stoppen in die testsamenleving maar in versneld vaccineren, testen in kleinere groepen hoeft geen miljard te losten wanneer gevaccineerd, dat kan ook zonder. Zie Israël inderdaad!
Prikken is het enigste wat helpt
Ze hadden ook niet in moeten zetten op bepaalde groepen maar van begin af aan op getallen. iedereen die voor een prik kwam vaccineren zolang de voorraad strekt. Bij vaccinaties zijn de getallen heilig niet de risicogroepen alleen.
"De patiënten die op de ic terechtkomen hebben een longontsteking die zo agressief is, dat die het longweefsel heeft aangetast. Gewone beademing is bij hen niet genoeg. Zij liggen in uiterst kritieke toestand aan de hartlongmachine, die de functie van de longen overneemt. ,,Als ze deze acute fase doorkomen, kunnen de longen weer herstellen," legt Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care uit."
Griepgolf 2016 - www.ad.nl/gezond/griepgolf-treft-veel...
Het vervelende is dat corona dodelijker is dan griep.
www.knack.be/nieuws/factcheck/factche...
Het grote schandaal is dat Hugo de Jonge en zijn faal-ambtenaren 3.5 miljard euro (1 miljard testen, 2.5 miljard ongebruikte persoonlijk beschermingsmiddelen) heeft uitgegeven terwijl er nog maar een beschamend aantal mensen zijn gevaccineerd. Als de overheid je in een pandemie als deze niet kan beschermen kunnen ze dit nooit.
Beste Knalrode Lipstick, dat je al anderhalf jaar binnen opgesloten zit is helemaal je eigen vrije wil dus niet klagen. Ikzelf ben 63 jaar en ook ik heb COPD maar ben gewoon iedere dag met het openbaar vervoer (bus) naar werk geweest en nooit ergens bang voor geweest. U heeft een angstpsychose en moet hulp zoeken bi een psychiater.
Dit is nou het verschil tussen om anderen geven en puur bot egoïsme.
Er wordt GELD verdiend met die testsamenleving en dat is dan ook de enige reden dat men daar ten koste van alles mee doorgaat. Aan de klimaattafels werden al vele zakken gevuld en nu zijn de jongetjes en meisjes van de testsamenleving gewoon aan de beurt om wat centen binnen te schrapen.
Heb je het door, dat dus.
Ik laat me niet injecteren met een experimenteel vaccin.
Waar zit dan precies het probleem?
Daarvoor moet ik je een stukje immunologie uitleggen: als je zo’n klassiek vaccin krijgt dan wordt het eiwit uit het vaccin opgenomen door antigeen-presenterende cellen van je immuunsysteem. Ze bewerken dat en presenteren het aan andere witte bloedcellen die dan ‘getriggerd’ worden om bijvoorbeeld antilichamen aan te maken. Als je nu mRNA inspuit in plaats van het eiwit, dan komt een deel van het mRNA in dit soort van antigeen-presenterende cellen terecht. Het eiwit wordt dan door die cel zelf gemaakt. Ook dan wordt dan eiwit gepresenteerd aan andere witte bloedcellen en komt de immuunreactie op gang. Tot zover alles goed. Waar ik mij zorgen over maak, is dat het mRNA in veel meer cellen kan terechtkomen dan alleen maar in antigeen-presenterende cellen. Als het in een spier gespoten wordt, kan het ook in de spiercellen tot uiting komen. Een deel gaat ook gewoon je bloedbaan in en is teruggevonden in de lever en de milt en zelfs in de hersenen. Dat wil je niet, want in die organen kan het ook weer tot expressie gebracht worden en dan is het een soort ‘marker’ voor jouw immuuncellen om te zeggen: deze cel hier draagt een vreemd spike-eiwit. Jouw immuunsysteem zal die cel vervolgens opruimen. Dat wil je net niet. Tijdens ander onderzoek waarin men mRNA in bepaalde cellen had gebracht, zag men dat er een activatie ontstond van mechanismen die betrokken zijn bij het ontstaan van prionen. Prionen veroorzaken BSE en de Kreuzfeld-Jacob-ziekte. Ik zeg niet dat mRNA dit allemaal per se gaat doen. Ik zeg wel: wij weten hier zo weinig van dat het onverantwoord is om een hele bevolking hiermee te injecteren. En nu zelfs kinderen van zes maanden oud (Pfizer doet nu proeven op kinderen en baby’s, nvdr). Ik vind dit onethisch.”
Waar zit dan precies het probleem?
In China zijn er bedrijven die coronavaccins op de conventionele manier maken. Zij kweken het coronavirus op en inactiveren het zodat het veilig is als het ingespoten wordt. Dan heb je de recombinant eiwit-vaccins, waarbij je andere micro-organismen in het lab het spike-eiwit laat maken. Dat zijn bijvoorbeeld het GSK-Sanofi-vaccin en het vaccin van Novavax. En dan zijn er nog de virusvectorvaccins: daarbij gebruikt men een onschuldig verkoudheidsvirus waar je het spike-eiwit van het coronavirus inbrengt. Het AstraZeneca vaccin is zo’n virusvectorvaccin. De selectie van dat virus is zo dat het niet kan woekeren. Het is slechts tijdelijk aanwezig en levert dat spike-eiwit af. Dat werkt ook. Maar je krijgt ook negatieve bijwerkingen. Normaal krijg je het virus namelijk via de luchtwegen binnen. Als je het inspuit, is het toch een andere zaak. De stollingsproblemen die sommige mensen krijgen zouden daarmee te maken kunnen hebben. Van de vaccins is de onderzoeksperiode nog niet voltooid en van enkele loopt die nog door tot 2023. Dat ze toch toegepast mogen worden, is omdat er sprake was van een noodsituatie. Dat was begrijpelijk, omdat er in het begin sprake was van een IFR van 6 procent. Daarna echter werd dat cijfer naar beneden bijgesteld. Mijn kritiek op beleidsmakers is: als je ziet dat die situatie verandert en de IFR vele malen lager is, dan moet je de risico/ voordeel-analyse opnieuw maken. Zeker met vaccins die slechts een voorwaardelijke vergunning hebben. Ik ben van mening dat - omdat er geen noodtoestand meer is - de voorwaardelijke vergunning ingetrokken zou moeten worden of op zijn minst aangepast en dat
dat vaccin alleen toegelaten mag worden voor het gebruik bij mensen die een hoog risico lopen.”
(Bron: www.docdroid.net/WIWi0GV/schetters-pd...)
Dank !
Duidelijk verhaal. Hulde!
De Janssen en AstraZenicavaccins zijn ook op de traditionele manier gemaakt. Bangmakerij dus.
Hoe lang denk u dat het mRNA in tact blijft? Voor dat horrorscenario van u hoeft u niet bang te zijn, want dan lagen de stapels patiënten die ziek zijn geworden door de vaccinatie tot boven het dak van het ziekenhuis....
Bovendien zit dat mRNA verpakt in een liposoom (en kunnen die niet cel-specifiek gemaakt worden?)...
@* Il Principe * | 03-05-21 | 21:45: Dat is onzin , het virus is nog steeds niet geïsoleerd. Het vaccin is nog steeds in de onderzoeksfase.
@ja,diedus! | 03-05-21 | 21:49:
Het virus is nog niet geïsoleerd? Man, we hadden aan het begin van deze crisis de hele sequentie van alle 29.903 nucleotiden. Het wordt steeds gekker hier...
@SterF... | 03-05-21 | 21:48:
Liposomen die tientallen procenten minder stabiel blijken te zijn en sneller vervallen. Wat zijn daar de implicaties van?
@Krijgtheenenweer | 03-05-21 | 21:55:
Dat het mRNA nog sneller wordt afgebroken... want zonder liposoom krijg je het geen enkele cel in...
In iedergeval is het de grootste test ever, gaat het goed hebben we een manier om bv. Aids te bestrijden. Gaat het mis raken we een beetje overbevolking kwijt. Win win ( sarcastisch bedoelt).
@SterF... | 03-05-21 | 21:48:
Precies.
Daarbij vergeet Noumoewatlastig | 03-05-21 | 21:40 dat mRNA techniek al 15 jaar gebruikt wordt in vaccins tegen kanker.
Helder betoog. Zolang niet is uitgesloten dat mrna op andere plekken tot expressie komt, sla ik even over. Ik heb te veel leed gezien van hersenziekten.
Yess idd ophouden met met dat feitenvrije wappie ge-emmer.
Vriendinlief heeft zowaar voor morgen een AstraZeneca prik voor me geregeld,
via de huisarts..
Het was eigenlijk voor haar, want ze werkt in de zorg,
maar ze heeft inmiddels al via het werk eind-de-lijk ook een 1e prik gekregen.
.
De AZ prik zou anders over blijven en kan nu maar naar mij.
Dusss: Zij die gaan sterven groeten u!
6Of niet... Wil iemand wedden? Ik bied 1000 tegen 1 in uw voordeel... ;-)
Mooi! U boft maar met zo'n vriendin :-)
Geniet nog maar samen met uw vriendin, misschien heeft ze over twee jaar leukemie. Haar immuunsysteem heeft toch maar mooi een onnatuurlijk zetje gekregen. De tijd zal het leren.
@ja,diedus! | 03-05-21 | 21:45:
Rot toch op met die onzin. Hele volksstammen zitten in het rijksvaccinatieprogramma en worden vanaf de geboorte gevaccineerd voor heel veel ziekten.
@* Il Principe * | 03-05-21 | 21:59:
Ach, dit zijn mensen die als ze op vakantie een ongelukje krijgen zo snel mogelijk een tetanus prik willen en bij een sneetje aan de antibiotica gaan. maar nu is het lekker rebels en recalcitrant om 'tegen' te zijn.
@ja,diedus! | 03-05-21 | 21:45: Hey!
Wat zei ik nou net over "feitenvrij wappie ge-emmer"....
In de Amerikaanse staat Florida zijn met onmiddellijke ingang alle coronamaatregelen beëindigd. Volgens de gouverneur van Florida, de Republikein Ron DeSantis, kan dit door de werkzaamheid en de beschikbaarheid van coronavaccins.
DeSantis verklaarde alle plaatselijke noodbevelen ongeldig vanaf 1 juli. Door een speciaal bevel overbrugde hij de tussenliggende tijd, waardoor hij de beperkingen meteen kon opheffen. Verder mogen bedrijven, overheidsinstanties en scholen vanaf 1 juli mensen niet verplichten een vaccinatiebewijs te tonen. Als zij dit toch eisen riskeren ze 5000 dollar boete.
Ron is een verstandige jongen
Maar je mag mensen wel dwingen te testen. kijken hoe lang men dat volhoud.
In Florida is het verder geen probleem als covid daar eens huishoud, wat een trieste staat is dat.
Is inmiddels 2 maanden geleden en het werkt prima!!
Ik hoorde vorige week in de trein een sterk verhaal: bijvoorbeeld dat een niet-gevaccineerde ziek wordt als die in de buurt komt van iemand die wel gevaccineerd is. Of, dat men gevaccineerden uit de buurt houdt van zwangere vrouwen, omdat ze bang zijn dat de vrouw een miskraam krijgt. Of vrouwen die heviger en/of langer ongesteld zijn. Zoiets. Ik heb het verhaal niet verder kunnen afhoren, want diegene stapte toen uit de trein.
Vaccine Shedding, zie Ben Hur hieronder.
Je kan geen corona krijgen van een vaccin, Astra Zenica en Janssen zijn verkoudsheidsvirussen(adeno) met een Coronastekel en Moderna en Pfizer zijn vetbollen met een code om een half uurtje zelf coronastekels te maken.
Het lichaam leert zo stekels te herkennen. Kans op corona door het vaccin is onmogelijk.
Wel zijn er in het VK wat verhalen dat Astra Zenica tit sterkere ongesteldheid leidt. Maar in Nl krijgen nu alleen 60 plussers die.
Dit zijn de typische verhalen die mensen doorvertellen . Iedereem zegt ook iemand te kennen die weet dat er zaad in knoflooksaus zit bij bepaalde shoarmatenten, iedeewwm heeft veehalen over kennissen van kennisen waar organen geroofd zijn, iedereen hoort wel eens over.mensen met onmogelijke paranormale ervaringen etcetera. We vertellen dit soort verhalen zo graag door dat verificatie moeilijk is geworden.
Covid 19 heeft een IFR van 0.15% en onder de 70 jaar 0.05%. Daar gaat men het hele land voor inenten. Binnen korte tijd ook kinderen ,zie Israël. Lijfeigenen van Big Pharma zijn we geworden. Hebben van Dissel en Aura Timen inmiddels al de geen belangen verklaring getekend? Nee, dat hebben zij niet.
De heftige bijwerkingen die bij jonge mensen kunnen optreden van het vaccin komen vaker voor dan dat ze aan Covid overlijden.
Gelul
@dagpauwoog | 03-05-21 | 21:37: Goedgelovige wappie.
www.knack.be/nieuws/factcheck/factche...
@papajones
Heeeeel lang verhaal in je link waarin om de twee paragrafen wordt gesteld dat het allemaal super moeilijk te berekenen is om vervolgens te concluderen dat:
-
De WHO schat de IFR van covid-19 op 0,6% en niet op 0,14% zoals Off Guardian beweert. Dat zou betekenen dat covid-19 minstens zes keer dodelijker is dan de griep
-
ZES KEER dodelijker. Ja. 0.0001% is DUIZEND keer meer dan 0.0000001%... Nog steeds beide niks.
En dan hebben ze het dus over de seizoensgriep. Niet over de "exceptionele gevallen" zoals de Mexicaanse griep, die op zijn beurt ook weer een hoger sterftecijfer had dan de normale seizoensgriep.
Ik vind het allemaal niet spannend genoeg om de hele samenleving opa slot te gooien.
@dagpauwoog | 03-05-21 | 21:37:
Domme geit. Hou jij je nu bezig met welk wasmiddel het beste werkt voor kleur of witte was. koken zal ok wel je vent doen.
@peterdh | 03-05-21 | 21:54: Tuurlijk, zoek maar iets om het vooral niet te willen geloven.
Ik kan ook korter zijn: 2600 op 17 miljoen is ook niks. Maar daardoor liggen de ziekenhuizen wél vol en worden kankeroperaties uitgesteld.
@papa Jones
Ehhh *jij* kwam met dat linkje aanzetten. Ik zoek niet iets. Ik zeg gewoon wat er staat. Als je overtuigender wilt zijn moet je met wat beters aankomen. Niet met wat broddelwerk en dan zeggen: ja je zoekt iets om het niet te willen geloven.
Nee ik zoek niks, ik vertel wat jij geeft.
Er gaan vooral veel conspiracy theory bellen af. Of was dat ook Uw bedoeling?
www.medpagetoday.com/special-reports/...
U vergeet nog autisme en 5G
Vaccins zijn overdraagbaar?
Je kan het de vrouwen met een kinderwens niet kwalijk nemen het zekere voor het onzekere te nemen. En goed dat ze in bescherming worden genomen. De vaccines, we weten NIETS van lange termijn bijwerkingen, ze zíjn experimenteel en worden alleen maar gedoogd vanwege de wereldwijd uitgeroepen 'noodtoestand'. Time will tell.
Nanobots en quantum dot dye. verder ook niet meer naar de tandarts, daar zetten ze een tracking device in je kiezen.
En heb je die analprobe al uitgescheten?
@Ben_Hur | 03-05-21 | 21:41:
Dat weten ze wel
Doe niet zo ingewikkeld! www.youtube.com/watch?v=AgAYRilUM38
Ik ken inmiddels twee personen die in oktober/november de corona hebben gehad, er zonder problemen doorheen gefietst zijn, maar nu nog steeds positief testen met een pcr test. Iemand enig idee hoe dat komt?
Misschien nu of destijds fout-positief of toch opnieuw besmet
Je moet ook iedere keer een nieuw wattenstaafje gebruiken joh
Klopt. In december en nogmaals eind januari Corona gehad. Vorige week was ik nog steeds positief. Volgende week nog eens proberen.
@Diederik_Ezel | 03-05-21 | 21:16: Deze personen hebben, net als ik, te maken met bijna dagelijks sneltesten om aan het werk te mogen. Mijn record staat op drie sneltesten in 24 uur. Voor buitenlandklussen moeten wij van de werk- of opdrachtgever via de GGD getest worden met een pcr test. Dus als het om een herbesmetting zou gaan, dan zouden zij dus al minsten 6 keer de corona gehad moeten hebben.
@Her Le Beau | 03-05-21 | 21:22: Overigens testen zij met een sneltest negatief.
Vraag eens na hoeveel cycli die testen doormaken.
@Her Le Beau | 03-05-21 | 21:22: Wat hebben 3 (snel)testen op één dag voor een zin bij een incubatietijd van 2 dagen?
Omdat het Covid virus langere tijd in het lichaam kan blijven en die PCR test laat zelfs zeer kleine, vaak irrelevante hoeveelheden virus zien. Dit verklaart ook dat veel mensen na een besmetting langere tijd nodig hebben om te herstellen. Men vermoedt overigens dat een vaccinatie dit probleem kan verminderen.
@Grachus | 03-05-21 | 22:22: Al sla je me dood. Drie verschillende werkplekken en opdrachtgevers eisen alle drie een test ter plekke. Ik er was er na de eerste week zes keer testen wel klaar mee, maar als ik het niet doe blijven er weinig klussen.
@Gravin v Kippenbouth | 03-05-21 | 23:21: Wordt er dan niet te hard gezocht naar het minst beetje virusdeeltjes bij zo’n pcr test? Dus blijven zoeken om het vinden? Ik bedoel, dit heeft natuurlijk wel behoorlijke gevolgen.
Dus... als je een pcr test laat doen als je op vakantie wil is de kans erg groot dat je vette pech hebt,,,,
Donderstraal op met je test-samenleving. Maar ook met je prik-propaganda. Vaccins zijn niet de uitweg. En velen wensen niet mee te doen met een medisch experiment. Dus vaccineer hen die het wel willen (genoeg makke schapen die denken dat de overheid en de Pharma industrie het beste met ons voor hebben) en open de hele samenleving. Voor iedereen.
Aantal doden is met >90% gedaald dankzij vaccineren van de verpleeghuispopulatie en in de VS, het VK en Israel kunnen maatregelen afgeschaald worden dankzij effectieve vaccinatie campagnes.
Jammer, voor u hè . U bent in de minderheid. Vervelend nu toch. Slikken en schikken. Beeeeeeehhh
@Diederik_Ezel | 03-05-21 | 21:16:
https://www.euronews.com/2021/03/07/israel-reopens-economy-after-vaccinating-nearly-40-of-population
Party on Moos, party on Sam.
Meer testen + prikken > minder rondgang virus > minder virusmutatie > minder gauw behoefte aan nieuw aangepaste prik??
Niet gehinderd door enige kennis van zaken zegt mijn gevoel dat, hoe meer je vaccineert, hoe meer mutaties er plaats gaan vinden.
@Quib | 03-05-21 | 21:03:
Je bent dus een gevoelsmens, maar je hoeft je verstand niet uit te zetten.
@Bolhoed | 03-05-21 | 21:05: Hoe kom je erbij dat ik dat doe? Ik zet mijn verstand niet uit, maar denk wellicht niet hetzelfde als de meerderheid.
@Quib | 03-05-21 | 21:06:
Nee, maar zulke aannames maken op basis van gevoel is ook weer wat...
Virussen muteren nu eenmaal, maar als je de populatie in een lichaam laag kunt houden (door middel van vaccinatie en het op scherp stellen van je afweersysteem) is de kans op een nog schadelijker mutatie kleiner.
Evolutie in de praktijk...
@Quib | 03-05-21 | 21:03: Zelfkennis hebt u iig wel
@Diederik_Ezel | 03-05-21 | 21:15: En dat gun ik iedereen waarde Diederik.
Zo simpel is het en iedereen met een IQ van 80 plus snapt dat.
Kom in godsnaam dan maar door met dat COVID paspoort. Het Europese Parlement heeft gesproken: gevaccineerd OF aantoonbaar hersteld OF een negative test PCR test. Niet alle drie.
Waarom horen we niets meer over medicatie waar her en der op de wereld goede resultaten mee zijn behaald?, waar veel wetenschappers over spraken? Die wetenschappers die eerst zeer gewaardeerd en gerespecteerd werden en nu worden weggezet als kwakzalvers, en door MSM dood worden gezwegen.
Behandeling van covid is enorm verbeterd door dexamethason, antistolling, remdesivir en betere kennis over beademing met als gevolg dat de verhouding IC/verpleegafdeling nu gunstiger is dan een jaar geleden.
Dat er betere medicatie is om symptomen te bestrijden , pijn te verlichten en herstel te bevorderen wil niet zeggen dat het de ziekte voorkomt of geen schade aan kan richten. Er zijn zeer goede kanker medicijnen en bij gunstige omstandigheden (leeftijd ,gezondheid voor kanker etc) zelfs volledige genezing geven maar ze helpen niet kanker te voorkomen, een vaccin wel.
Ja ga prikken want het werk ofzo. Domme hollandse schaapjes. www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/art...
Beter lezen: "Want de bewoners hebben weliswaar slechts milde klachten"
@* Il Principe * | 03-05-21 | 20:44: en u geleuft dat direct.......
Domme wappies weten het verschil niet tussen milde klachten en overlijden.
Lees je in!
Laat je lekker prikken en val verstandige mensen er niet mee lastig. Weet iemand wat de effecten zijn op de langere termijn voor jonge mensen / zwangerschappen etc.? Natuurlijk niet, want in zeven maanden tijd een 'vaccin' bedacht. Maar het is veilig. Echt waar.
@Tha Analyzer | 03-05-21 | 21:24:
Nee joh, anaalizer. Het Janssen en AstraZeneca is oude techniek. Al tientallen jaren bewezen.
@Tha Analyzer | 03-05-21 | 21:24:
*zucht* duidelijk weet je niet hoe een ontwikkeling van zo een vaccin gaat . probeer dus niet te doen alsof je een verstandig en intelligent persoon bent als je gewoon een notoire domoor bent
Prima vaccin dus. Oudjes niet dood of op de IC, maar "milde" klachten. Vaccinatie dus hun redding geweest.
@Lorejas | 03-05-21 | 22:04:
Ja, het laat duidelijk zien dat je door het vaccin mildere klachten krijgt. Maar het toont ook aan dat je na vaccinatie nog steeds besmet kan worden en mogelijk ook anderen kan besmetten. Iets wat een vaccinatie paspoort overbodig maakt.
Ga weg met dat testen. Dan maar niet meer deelnemen aan de maatschappij. Los daarvan: is het dan de bedoeling dat ik na testen/inenten de uitbater van de dorpskroeg (u weet wel, die man die al een jaar z'n zwarte geld niet meer kan witwassen via die kroeg van 'm) ga vertellen wat de testuitslag is, of dat ik een prik gehad heb? Ik bedoel dus die medische informatie waar een ander geen reedt mee te maken heeft, moet ik die dan delen met iedereen en z'n moeder als ik wat wil gaan doen? Wordt dat geregistreerd? Hebben die mensen een geheimhouding getekend of kunnen ze op de verjaardag van tante Truus rondbazuinen dat ik me niet wil laten prikken?
Ze zoeken het maar uit.
Amen
Je toont een barcode, hij scant, groen scherm, klaar. Eng he?
@Jazeetie | 03-05-21 | 21:01: Ja , eng .
Precies dit, die test maatschappij is ook alleen maar opstapje naar een sociaal paspoort naar Chinees model. Want als ze alle privacy wetgeving kunnen omzeilen/negeren voor Corona, dan kunnen ze het later stapje voor stapje gaan uitbreiden totdat mensen die een andere mening hebben legaal buitengesloten kunnen worden, het grote verschil met het VK/Israel/VS die niet testen en Nederland is Dan ook de EUSSR.
Ben ook tegen een (langdurige) testmaatschappij. Maar Lerp doet aannames die niet kloppen. Je deelt namelijk niets met de spreekwoordelijke kroegbaas/festivaleigenaar/sportclub. Qua medische informatie. En de spreekwoordelijke Tante Truus roddelt toch wel.
@Jazeetie | 03-05-21 | 21:07: Ik doe geen aannames, ik stel vragen. Maar als ik Sjonnie van de dorpskroeg moet laten zien dat ik negatief getest ben, deel ik toch al medische informatie, of zie ik dat verkeerd?
@Jazeetie | 03-05-21 | 21:01: Ja, eng inderdaad. Wie bewaart die scan? Wie heeft daar toegang toe? Wat mag die persoon er wel en niet mee doen? Gaat er iemand een database mee aanleggen? Inderdaad eng, er bestaat ook zoiets als privacy. Mijn gezondheidstoestand of vaccinatiepaspoort gaat niemand ene reedt aan. En al helemaal Sjonnie van de dorpskroeg niet.
@Lerp | 03-05-21 | 21:32:
En wat vul jij in op je verzekeringspapieren?
Dat laat je dus niet zien aan Sjonnie, Kees. of Kees. Hij/zij ziet alleen een qr code. Een groen scherm kan straks 3 dingen betekenen: Negatief getest, gevaccineerd of antistoffen aangemaakt via besmetting. Welke van de drie zie je niet.
De code wordt niet centraal opgeslagen. En verder -> In jouw QR-code staan je negatieve testuitslag (geen corona), het tijdstip van de test en minimale gegevens: de eerste letter van je voornaam, de eerste letter van je achternaam, je geboortedag en geboortemaand. Dit is ter controle, om zeker te zijn dat de testuitslag bij jou hoort.
@Jazeetie | 03-05-21 | 21:48: Dus medische informatie, dank.
@miko | 03-05-21 | 21:37: Info, in de wetenschap dat die mensen aan geheimhouding gehouden zijn.
@Jazeetie | 03-05-21 | 21:54: Neem me niet kwalijk, mk vind 't al met al toch veel informatie dat ik moet achterlaten bij iemand die dat helemaal niets aangaat allemaal. Te veel informatie. Daarom, laat voor mij maar zitten. Nog los van die 7.50,-
Interessante gedachtengang. Als je kroegbaas jou vraagt of je verkoudheids klachten hebt, wat antwoord je dan? En geef je volgens jou dan medische info aan hem?
Jouw keuze. Maar geloof je dat je met de huidige check app minder info achterlaat dan wanneer je een reservering maakt. Pre-corona. Of met pin betaalt.
@Jazeetie | 03-05-21 | 22:19: Ok, samenvattend: ik kom bij de kroeg aan. Dan mag ik mijn naam en telefoonnummer opschrijven, want handig voor bron en contactonderzoek oid. Vervolgens gaat de kroegbaas kijken met z’n QR-code scannertje of ik negatief getest ben, gevaccineerd ben, of antistoffen aangemaakt hebt via besmetting. In de QR-code staat dan mijn negatieve testuitslag, het tijdstip van de test en minimale gegevens: de eerste letter van mijn voornaam, de eerste letter van mijn achternaam, mijn geboortedag en mijn geboortemaand, die hij nu dus kan koppelen aan mijn volledige naam en telefoonnummer. En dan weten we niet wat die kroegbaas met al die info gaat doen, want nooit geheimhouding getekend. En gaan ze dan ook mijn legitimatiebewijs vragen om te kijken of ik het wel ben? U weet wel, met mijn BSN erop?
Ik denk dat ik een bedrijfje ga beginnen en alle data ga opkopen van de kroegbazen in Nederland, ik zie mogelijkheden hier. En de opsporingsdiensten ook trouwens; je hebt geen fancy volgsystemen meer nodig als ondernemend Nederland je gangen bijhoudt.
En vwb. uw vraag over de kroegbaas die vraagt of ik verkoudheidsklachten heb: ja, ook daar heeft hij eigenlijk geen ene zier mee te maken. Mijn baas mag mij ook niet vragen wat ik mankeer als ik een dag ziek ben, de kroegbaas dan al helemaal niet. En dat die huidige app minder info achterlaat dan wanneer je een reservering maakt pre-corona, en/of als je met pin betaalt, is ook een non-argument. De laatste keer dat ik naar een kroeg ging, liep ik binnen (wat nou reserveren voor een kroeg?), dronk ik een paar biertjes, legde ik een tientje op de bar, piste ik op de terugweg tegen een boom en kroop ik in mijn bed. Ik heb welgeteld 0 info achtergelaten in pre-coronatijd. Ok, mijn vingerafdrukken op het bierglas daargelaten.
Al met al: nee, het voelt niet goed. Je laat ontzettend veel info achter bij mensen die dat helemaal niet horen te hebben. Ook medische info. Noem me paranoia, maar ik vertrouw niemand met mijn persoonlijke gegevens. En kroegbazen al helemaal niet. Dus vandaar: ik hoor het wel wanneer deze waanzin voorbij is. Voor die 7.50,- die een test gaat kosten, koop ik bij de Jumbo wel een paar biertjes voor op mijn eigen terras. Nodig ik wat gezellige mensen uit, prima.
Ik sprak een vriend van mij op een feestje dit weekend. Hij werkt in de micro biologie. Dat bedrijf waar hij werkt is mede opgericht door de dansleraar die overal belachelijk wordt gemaakt. Hij gaf aan dat willem helemaal geen domme gast is. Dus HCQ kan misschien toch mensenlevens redden? Of moeten we big farma gelijk geven? Ach wat maakt het ook uit. Honderd jaar geleden roepen dat de katholieke kerk dogmatische onzin predicte werd ook niet voor lief genomen.
Ik sprak een vriendin van de neef van een vriend van een oom, en die zei dat de aarde vierkant was.
@Sakamoto Ryoma | 03-05-21 | 20:37: leuk! Was het gezellig?
@Sakamoto Ryoma | 03-05-21 | 20:37:
De aarde is niet vierkant. De aarde is rond.
Als een pannenkoek.
HCQ is uitgebreid onderzocht, kwam niks uit, Next
Dus je hebt een volgeling gesproken. Voel je gezegend!
@Diederik_Ezel | 03-05-21 | 20:42:
Deze zit in de categorie 'van vaccinaties kun je autisme krijgen'. Erg hardnekkig...
HCQ met zink heeft al vele mensenlevens gered. Echter ivermectine werkt ook in een iets later stadium beter en is bewezen veilig. Spotgoedkoop. Het mag echter niet voorgeschreven worden omdat er dan geen noodsituatie meer heerst. De vaccins zijn immers niet goedgekeurd, maar tijdelijk toegelaten in een noodsituatie. Die noodsituatie is er dan immers niet meer. Volgens regels van de WHO. De vaccins moeten dan direct teruggetrokken worden en de normale jarenlange test periode doorlopen. Tientallen studies zijn er waaronder enkele peer reviewed.
www.ivermectine.nu/
@keestelpro | 03-05-21 | 20:40: een pannenkoek is ook rond......
@Sakamoto Ryoma | 03-05-21 | 20:37:
Lol! Vierkant, het is een kubus.
@Sakamoto Ryoma | 03-05-21 | 20:37:
Dat moet dan familie zijn van de kapster van de nicht van onze hondenuitlaatdienst want die hep hetzelfde op feestboek gezet
@Diederik_Ezel | 03-05-21 | 20:42: onjuist. Zogauw het gegeven wordt met zink werkt het. Hcq werkt als zinkionofoor. Ga eens je inlezen voordat je iets plempt.
@dagpauwoog | 03-05-21 | 21:03: HCQ zijn meerdere trials mee gedaan, was niet beter dan een placebo, maar wel meer bijwerkingen. Onlangs nog bevestigd door een mooie meta-analyse. Misschien moet u niet alles geloven wat u op internet leest.
@dagpauwoog | 03-05-21 | 21:03:
www.nature.com/articles/s41598-020-77...
Treating COVID-19 patients with CQ/HCQ did not decrease mortality. even it was increased if AZM was added. Besides, CQ/HCQ alone or in combination with AZM increased the duration of hospital stay. Overall virological cure rate and that on days 4, 10, or 14 were not affected by receiving HCQ. Adding AZM to HCQ/CQ did not show any benefit in terms of virological cure as well. The Need for MV was not improved by exposure to CQ/HCQ alone or in combination with AZM. Moreover, CQ/HCQ, did not neither shorten the duration till conversion to negative PCR, prevent radiological progression, nor affect clinical worsening of the disease. Future randomized clinical trials are needed to confirm these conclusions.
Nee vooral big pharma niet geloven, afgaan op en persoon als Engel .
Ennuh, een vat kennis is geen druppel wijheid waard. met je gesjeesde dansleraar. (wat verder een abject persoon is net zoals zijn vader en broer, die mensen laten kreperen en uitzuigen)
Het bis heel simpel, u vraagt uw vriend om HCQ en daarna gaat u drie weken met corona patiënten werken zonder mondkapje. Als u over drie weken in uw reaguursels dan nog zo euforisch bent, ga ik er over nadenken.
@SterF... | 03-05-21 | 21:18: Het werkt uitsluitend samen met zink in een VROEG stadium toegepast. Dat in tegenstelling tot ivermectine dat zowel in een vroeg stadium als daarna werkzaam is.
covid19criticalcare.com/covid-19-prot...
@Diederik_Ezel | 03-05-21 | 20:42: www.isala.nl/nieuws/hydroxychloroquin...
Die 7,50, kun je die aftrekken als je naar de hoeren moet.
Ik vraag dit voor een vriend met blauwe ballen.
Het is heel simpel:
of, je gaat naar de hoeren
of, je trekt af
@Cannabooze | 03-05-21 | 20:45: Nee hoor!
Ik sprong ook uit mijn vel toen ik het hoorde maar is is alleen maar in juli en augustus waarschijnlijk tot iedereen in ingeënt. Maar dan nog helemaal mee eens dat het kul is. Mensen die gevaccineerd zijn moet je belonen met dat ze alles weer mogen en mensen die zich bewust niet laten vaccineren moeten niet 7,50 betalen maar het volle tarief van 30 E.
In Duitsland wordt alles vrij gegeven aan gevaccineerde hoorde ik vandaag dus lijkt kansloos dat Nederland dat alleen nog door gaat zetten.
Alleen maar in juli en augustus......
Ahum
Wel eens van het illustere trio Mark, Hugo en Ferd gehoord?
NeeDDRland, zucht.
Alleen maar in juli en augustus...... sraat alleen niet bij van welk jaar.
Bedenk dat voorlopig nog lang niet iedereen is gevaccineerd hè.
En tel daarbij alle nieuwe mutaties op die nog niet in deze vaccins zijn opgenomen.....
Zolang gevaccineerde mensen nog steeds besmet kunnen raken en het ook nog kunnen doorgeven, zullen ook zij nog steeds een negatief test moeten laten zien.
@J-van-de-Bontekoe | 03-05-21 | 20:38: het wordt steeds verder naar achteren geschoven, komt doordat het prikken nog steeds niet snel genoeg gaat. Volgens schoenenclown zou er eind maart tot 1,5 miljoen prikken per week gezet worden en in april oplopend tot 2 a 3 miljoen. Als het goed is krijgen we al weken 800.000 Pfizer vaccins binnen, de 700.000 per week wordt nog steeds niet gehaald. Gemiddeld worden er de laatste week ongeveer 95.000 prikken per dag gezet, dat is 575.000 per week. Er moeten inmiddels flink wat doses liggen her en der, het prikken gaat nog steeds niet goed. Een complete faal. Die de Jonge faalt keer op keer. Zo wordt het inderdaad juli of augustus voordat er groepsimmuniteit wordt behaald. Ik denk zelf dat de logistiek de grootste zooi is.
Op Lowlands weigeren ze je met je zuurstoftank. Ook met een negatieve test. Teringlijers.
Sjouw die zuurstoftank + rugzak die klote brug maar eens over...
Lowlands was wel leuk altijd..
Dus ik als kikvorsman heb daar niks te zoeken.... jammer.
@keestelpro | 03-05-21 | 20:41: Er is een soort vijver, dus als je een paar dagen onderwater kan blijven... ik geef wel een seintje als je boven kan komen en zorg dat het bier klaar staat.
@beldewouten | 03-05-21 | 21:23: Hahaha oké strak plan! XD
Is het leger eigenlijk al ingezet om te helpen met vaccinaties? Of moet dat eerst via een wet geregeld worden en dat het dan over 3 maanden pas kan.
Het is vrij simpel, als niemand meegaatin die onzin van testen voor toegang, bloed dat snel genoeg dood.
Duitsland gaat trouwens weer “open” voor inwoners die ingeënt zijn. Zou hier ook kunnen.
Heb er weinig problemen mee om me te laten testen (en daar voor te betalen) als ik naar een concert, theater, festival of voetbalwedstrijd wil
Het gaat om een lousy 7,50 euro
Leuk voor jou. Er zijn veel mensen voor wie dat wel veel geld is. En daar ben ik solidair mee. Succes met je voor iedere poep en scheet laten testen trouwens. Leuk man, lekker slaafs staafje in je neus voordat je een bakje hipsterkoffie kan neuten.
Als 7,50 lousy is, dan gaat u dus 4x per jaar uit. Tja. dat valt dan inderdaad mee, 30 pop. Als iemand wel een levem heeft en zeg eens 40x per jaar uit gaat, dan heb je het over 300 euro. Uit te geven terwijl je gewoon gezond bent.
Wanneer heeft u voor de laatste keer 300 euro in het kanaal gemieterd?
We hebben over een zogenaamde zware bedreiging voor onze Volksgezondheid, dan hoort testen toch gratis te zijn... en overal beschikbaar.
Op het werk voordat je begint?
@Torquemada | 03-05-21 | 20:42: Gratis bestaat niet, hooguit 'gratis'. Wie een inkomen heeft, zal betalen.
@Torquemada | 03-05-21 | 20:42:
Daar kan deze simpele ziel dus ook niet aan wennen..
Crisis..?? Doe er dan wat aan..!!
Niet lopen klooien over de rug van de burgers waar je van zegt dat je die wilt beschermen..
Maart vorig jaar, schreeuwden ze in de kamer elkaar van het bankje af over wie er wel of niet gelijk had..
Maak een focking plan, en kijk hoe het uitpakt..
Wees voor een keer eensgezind...
@Torquemada | 03-05-21 | 20:42:
Verstandige werkgevers boden die mogelijkheid al bijna een jaar
En nee als je naar een club, concert, theater, festival of voetbalwedstrijd wil dan hoeft dat testen niet gratis
Gewoon zelf betalen, het bezoeken van dergelijke evenementen is nu niet echt een eerste levensbehoefte
@Beau_Geste | 03-05-21 | 20:56:
Waarom zou plezier geen eerste levensbehoefte kunnen zijn..??
@neonreclame | 03-05-21 | 20:58:
Lez0n!! Dat zeg ik niet en ontzeg ik niemand
Je kan ook plezier beleven aan wandelen in het bos (op anderhalve meter)
Het is gejank om een paar euro maar het gaat niet eens meer om die paar euro maar om het overal over kunnen janken
Bah!
@Beau_Geste | 03-05-21 | 21:12:
Ik lees meneer.. Ik lees..
Plezier mag in jouw ogen extra geld kosten..
Is een wandeling in het bos dan ook 7;50 waard voor u..??
( Ben bang dat ik het antwoord al weet..)
U heeft niets met bijstandsgezinnen begrijp ik.
Kun je nog Covid krijgen na vaccin? Ja
Kun je nog Covid verspreiden na vaccin? Ja
Mag je na vaccin naar restaurants, festivals etc. Nee
Mag ik na vaccin weer in groepen? Nee
Kan ik doodgaan aan de bijwerking van vaccin? Ja
Wat is dan het voordeel van het vaccin? Je gaat misschien niet dood aan Covid...
Die vrijheid mensen, die we krijgen we nog lang niet terug.
@Gandalph | 03-05-21 | 20:31
"Kun je nog Covid krijgen na vaccin? Ja
Kun je nog Covid verspreiden na vaccin? Ja"
Maar de vraag is, viruswappie HOE VAAK!? Welnu, dat is ongeveer 90% MINDER. Echt, als je niks van wiskunde begrijpt probeer dan niet met cijfers te gochelen.
"Kan ik doodgaan aan de bijwerking van vaccin? Ja"
Klopt. Maar je kan ook doodgaan van de bijwerkingen van een Ibuprofen.
Je vergeet de belangrijkste oorzaak dat we nog lang niet van de lockdown af zijn.
Zijn er wappies die Willem Engel-onzin over vaccinaties napapegaaien: ja
Geen vaccin, geen mondkapjes, geen testen, gewoon niet. Doe gewoon weer normaal. Kappen nou.
@omanders | 03-05-21 | 20:36: kan ik als jongere van 25 doodgaan aan corona? Die kans is nagenoeg nihil.
Weet ik de gevolgen van het vaccin op langere termijn?
Nee, nou dan sla ik toch nog maar even over.
U snapt het. Nu het testen weer stoppen en zijn terug bij een jaarlijkse griepgolf. Niets aan de hand.
Dit 2016 artikel, mensen met griep zo heftig dat ze aan de beademing moeten.
www.ad.nl/gezond/griepgolf-treft-veel...
@erwtje59 | 03-05-21 | 21:14: Er is nog nooit een vaccin geweest dat "gevolgen op langere termijn" heeft gehad dat niet al binnen 4 weken bekend was.
Nog nooit.
@omanders | 03-05-21 | 20:36:
Er is geen peer reviewed onderzoek dat jouw bewering van die 90% onderbouwd.
Kun je nog Covid krijgen na vaccin?
-Ja Maar de kans is heel klein, zeker als meerdere mensen zijn gevaccineerd, word de kans heel klein
Kun je nog Covid verspreiden na vaccin? Ja
Ja, maar dan moet je eerst ziek worden en ziek genoeg om te verspreiden. aangezien je al een kleine kans hebt om ziek te worden is de kans dat je gaat verspreiden nog kleiner. verder is de kans dat je iemand aansteekt ook afhankelijk van het aantal gevaccineerden. hoe meer mensen gevaccineerd hoe minder kans dat jij het virus verspreid
Mag je na vaccin naar restaurants, festivals etc. Nee
-Portugal, israël Engeland zijn open. Of anders ga naar de gemeente Bonaire, daar is ook alles open
Mag ik na vaccin weer in groepen? Nee
Kan ik doodgaan aan de bijwerking van vaccin? Ja
Zolas bij vele vaccin's medicijnen en bepaalde andere levensmiddelen. Verder pak je op een vliegreis meer straling dan bij tsernobyl en loop je meer kans op trombose bij het vliegen, doodgaan aan beklimmen van een berg vanwege hoogteziekte, een fatale amoebe infectie krijgen bij het zwemmen
Wat is dan het voordeel van het vaccin? Je gaat misschien niet dood aan Covid...
Kans op bijwerkingen medicijn is 1:250.000 of zo fataal misschien 1:1.000.000 Bij besmetting Covis is doodgaan uit te drukken in promille en zwaar ziek worden met een lang herstel traject procenten.Ik ken gezonde mensen van veertig plus jaar zonder onderliggend leed die sinds vorig jaar bij de eerste golf besmet zijn geraakt waarvan een nog steeds in een rolstoel (50 jaar nu) en een niet meer kan werken, sporten e.d isnds oktober vorig jaar (46 jaar)
Die vrijheid mensen, die we krijgen we nog lang niet terug.
dat heb je du in de hand met een simpele prik van een paar gulden of het weigeren onder het geblaat vrijheid terwijl 99% van iedereen hier al gevaccineerd is voor ziektes die veel en veel minder vaak voorkwamen in nederland.
@cheops | 03-05-21 | 21:28: Zoek zelf maar even na.
@cheops | 03-05-21 | 21:28:
De gevolgen van Covid voor veel mensen op langere termijn zijn wel duidelijk.
@omanders | 03-05-21 | 21:29:
Heb ik gedaan. Het is er niet.
Het vaccin is bedoeld om de symptomen van de ziekte te verminderen. Er is geen enkel peer reviewed onderzoek dat aantoont dat vaccinatie besmettingen tegen gaat.
@cheops | 03-05-21 | 21:40
"Heb ik gedaan. Het is er niet. "
Dat heb je niet. Anders was je dit wel tegengekomen.
www.bmj.com/content/372/bmj.n567
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33626250/
"Inmiddels anderhalf jaar zit ik vanwege COPD en mijnleeftijd, 65+, thuis opgesloten. De enige die ik zie, is mijn dochter en dat zonder knuffels en keurig op afstand. Mijn andere 2 kinderen en hun kleinkinderen heb ik al bijna 2 jaar niet gezien, want die wonen in het buitenland."
Ik lees daar weinig covid in. Ik lees vooral: heel het leven gerookt als een ketter en mensen om haar heen zijn verhuisd.
Om dat er bij te slepen in een artikel over prikken en covid is oneigenlijk. Kan ze net zo goed d'r aambeien even noemen.
"Ik lees vooral: heel het leven gerookt als een ketter"
Waar staat dat dan precies? Hoe weet je dat zo zeker?
@omanders | 03-05-21 | 20:41: medlineplus.gov/copd.html#:~:text=The....
Wij doen het SAMEN - God, wat een farce.
Ben benieuwd, als Nederland met een Gas-aanval/Ramp te maken krijgt, moet je dan ook je eigen gasmasker kopen?
U koestert toch hopelijk niet de illusie dat er ergens in Nederland een groot magazijn is vol met gasmaskers, die iedereen uitgereikt krijgt? (vooropgesteld dat wij vooraf zouden weten dat er zo'n ramp/aanval aan zat te komen...) Iedere vorm van grootschalige 'civil defense' is in Nederland alláng afgeschaft. (de kleinschalige trouwens ook: beter dan 'ramen en deuren gesloten houden' wordt het niet...)
Als iemand zonder vaccin moet testen, moet een gevaccineerd iemand ook testen. Maar hopelijk daalt het aantal ziekenhuizen nu en komen er eindelijk eens mogelijkheden mbt eens behandeling. Dat lijkt me op termijn een stuk beter dan zo veel mogelijk mensen proberen te vaccineren.
Het aantal ziekenhuizen is voorlopig wel even genoeg gedaald
@Knarf666 | 03-05-21 | 20:28
Behandelingen hebben vele malen meer bijwerkingen dan inentingen.
Wat is dit voor een weekdierengedrag? Zijn jullie nou allemaal antivax-wijven geworden?
Is het aantal ziekenhuizen gedaald?
De Motivatie om Corona aan te pakken is 100x groter dan , de motivatie om die schade herstel in Groningen op te lossen..
Rara hoe komt dat, iets met Geld te maken ?
idd dat is eigenaardig
Aanpakken? Door laten modderen bedoel je.
Was is da ins himmelsnahme mis mit 7 EUro funfzig?
Ik ben ben benieuwd hoe die testlocaties het gaan overleven als dit verplicht blijft voor gevaccineerden. Blijkbaar denken die politici dat ze alles maar kunnen maken.
Iedereen met een paar hersencellen weet dat vaccineren de oplossing is. En dáár moet je je op richten. De rest is flauwekul. Zeker geen test samenlevings idioterie optuigen, of experimenten zoals dat "Fieldlab" gedoe. Ik krijg als zwaar boven de 65 zijnde binnenkort de tweede prik. En dan is het afgelopen. Ik heb me genoeg ingehouden . En mevrouw Z. ook.
we spreken u over een paar jaar nog wel een keertje, als u er dan nog bent
@erwtje59 | 03-05-21 | 21:16: Waar heeft u het over? Wat is uw punt. ?
Het allerbeste is om het te krijgen en daar zelf van te genezen. Vaccineren is een goede tweede. De rest van de maatregelen is jezelf voor de gek houden met totalitaire maakbaarheidsoplossingen die in de toekomst voor een rits aan allerlei andere "problemen" gebruikt zal gaan worden.
En dat is wat ik bedoel.....
Okay, zo snel mogelijk iedereen een prik. En dan? Wat is de exit-strategie?
Zoals het er nu uitziet lijkt het er op dat we wereldwijd iedereen (half)jaarlijks gaan prikken.
En het volgende virus? Net iets minder gevaarlijk, of net iets meer gevaarlijk, ook halfjaarlijks iedereen prikken? Waar houdt het op?
Ikzelf heb al 30 jaar geen vaccinatie meer gehad Is dit corona echt zo gevaarlijk dat we iedereen aan de prk verslaafd moeten maken?
@zetje01 | 03-05-21 | 22:20: " Is dit corona echt zo gevaarlijk dat we iedereen aan de prk verslaafd moeten maken?" JA het is heel gevaarlijk. Er gaan dagelijks duizenden mensen wereldwijd aan dood . En : het gaat om het weer opstarten van de samenlevingen. En prikken is de uitweg. Al het andere is irrelevant, als je dat niet kunt zien zit er een steekje bij je los en ben je een simpele egoïst die niet verder kan kijken dan zijn neus lang is.
@Zwizalletju | 03-05-21 | 22:45:
Jij wil zonder exit-strategie een traject van levenslang vaccinatieverslaving in, maar bij mij zit er een steekje los???
@zetje01 | 03-05-21 | 22:53: "Levenslang vaccinatieverslaving" Domme opmerkingen die nergens op slaan , en die woorden komen uit uw mond, van dat jaarlijkse tegen COVID-19 vaccineren , niet uit die van mij.
@Zwizalletju | 03-05-21 | 23:15:
Dat (half)jaarlijks blijven vaccineren, dat komt van de fabrikanten. Van hen die er verstand van hebben.
Zelf twijfelen over een spuit en nu blèren dat iedereen gespoten moet worden. Vrouw toch!
U bent 65+ ? Opmerkelijk, in dat geval gefeliciteerd met uw jeugdige probleemhouding. U klinkt namelijk als een millennial snowflake. U wilt geen 7,50 betalen voor een aanvullende maatregel? Dan gaat u toch lekker niet naar die evenementen? Als u gevaccineerd bent kunt u weer naar hartelust uw dochter knuffelen, en allerlei andere gratis activiteiten ontplooien. Ik tref u dan niet aan de bar, waar ik graag een bedrag ter grootte van 2 biertjes neerleg om er weer aan te mogen schuiven. Misschien moeten wij van nick ruilen?
Is slechts twee bier en een bessen voor mensen uit de provincie, toch?
Ik vind het niet normaal om €7,50 neer te moeten leggen voor een onderzoek, en dat iedere week. Want als de kroeg een evenement is, bezoek ik iedere week een evenement.
@nietoftochwel | 03-05-21 | 20:35:
Zuiplap.
De test samenleving is niet zo slecht idee, maar dit komt dik een jaar te laat. Het alternatief is vaccineren, dat is de werkelijke oplossing, dus die tussentijdse oplossing van testen is niet nodig nu. Beter energie steken in vaccineren, meer IC bedden en personeel en betere medicatie.
Off Topic, in februari waren er berichten over EXO-CD24, schijnbaar een goedkoop en doeltreffend medicijn. In de interviews met die wetenschapper zag je een sullige vakidioot die trots was op de resultaten. Tot op heden nooit meer iets van gehoord. Als er een medicijn is wat aantoonbaar werkt mag men namelijk niet vaccineren volgens de ethiek/regelgevingen......
Volgen Rode lippen helpt het vaccineren dus niet, en moet je nog steeds laten testen..
En de test samenleving is ronduit slecht...
Hier de berichten van afgelopen week: www.google.com/amp/s/greekcitytimes.c...
"Als er een medicijn is wat aantoonbaar werkt mag men namelijk niet vaccineren volgens de ethiek/regelgevingen."
Hoe kom je daar bij?
Dan gelden nl. de normale testcriteria voor medicijnen waardoor dit experimentele spul niet mag.
@RichardBandler | 03-05-21 | 20:53: Nou, laat de linkjes maar eens zien.
@omanders | 03-05-21 | 20:47: lees de regels van de WHO en bv de EMA er maar op na.
@neonreclame | 03-05-21 | 20:21: Klopt helemaal. Gaat ook nergens over, geen perspectief van een einde aan dit gerommel ook.
Had Sywert van der Linden vandaag op zn twatter ook niet wat te zeggen over dat corona test gedoe..?
Amen. We moeten ergens een lijn trekken. Uitzonderingen heb je altijd maar de inbreuk op vrijheid is stevig. Na een vaccin moet je een keer kunnen ophouden met dit alles.
Maar klopt het wel? Ik begreep ergens dat men last minute nog vaccinbewijzen er in gejongd had.
Het verhaal dat gevaccineerden blijven verspreiden lijkt me bangmakerij en overdreven voorzorg.
Het principe van een vaccin is dat je je lichaam traint in het herkennen en opruimen van het virus. Dat kan vast soms even paar dagen duren maar het kan niet anders dan dat je lichaam ze gaat decimeren.
Een wezenlijk andere situatie als mensen met flinke infecties die grote hoeveelheden virus uitademen vanuit hun overbevolkte longen en luchtwegen.
Maar sowieso het vaccineren kan niet snel genoeg gaan. Dat de meest risicovollen eerst mochten is logisch maar het hoeft niet op aflopende leeftijd te blijven. De mensen met grote hoeveelheden contacten zou je eigenlijk misschien wel eerder willen doen dan ANWBstelletjes die amper achter de TV uitkomen.
Voor jonge niet samenwonende mensen is de belasting zeer zeer groot, en het zijn die mensen die door hun toegenomen maling hebben circulatie flink op gang houden.
'Het verhaal dat gevaccineerden blijven verspreiden lijkt me bangmakerij en overdreven voorzorg"
Het kan, maar een hele kleine kans, je moet dan namelijk toch ziek worden EN weer verspreiden. kans op echt ziek worden na vaccin is klein..
@miko | 03-05-21 | 21:09:
Jongere mensen die Corona krijgen zijn vaak asymptomatisch. Zij kunnen het ook verspreiden, dus waarom zou je het dan niet kunnen verspreiden als je een prik hebt gehad die er alleen voor zorgt dat je minder ziek wordt als je het virus oploopt ?
@cheops | 03-05-21 | 21:22: Of bij oudere, zie verzorgingshuis in Wehl. Ook daar een uitbraak desondanks infectie. De gevolgen zijn wel minder voor gevaccineerde daar. Dus vaccinatie doe je voor jezelf en als je het dan toch zogenaamd met bloedend hart voor een ander niet doen, de verpleging in de ziekenhuizen.
@Diepstrotje | 03-05-21 | 22:15: desondanks infectie is natuurlijk desondanks vaccinatie.
Zie dat mens nimmer in de panelen; maar dan wel even een mail gaan lopen tikken? Koop een kroontje en show yourself zou ik zeggen.
Misschien afwijkende nick.
Show yourself. Anoniem als reaguurder? En iedereen moet verantwoording aan jou gaan afleggen? Cork.
Men's reageert niet vaak maar is al 12 haar lid van GS
Knalrode Lippenstift, geeft dat niet af op je mondkapje?
Dan krijg je tijdens orale bevrediging een rode kring, niet te verwarren met de rode kring van een tekenbeet.
Beter dan kriebelende snor toch?
@Lorejas | 03-05-21 | 20:26: Sommigen zweren daarbij, waarschijnlijk vanwege de bijkomende doek om de kop. Dan hoef je niet aan de gordijnen af te vegen.
ja, heel erg
Klinkt een beetje als Lupus, hoewel die het meestal had over "vaccingif" en vooral druk bezig was met anti-vaxx propaganda spuien, dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat zij een Pfizer prik heeft gehaald.
Lupus is wel van drie maal daags de handgrepen af nemen met gloor, tot iemand die vraagtekens is gaan zetten..
@neonreclame | 03-05-21 | 20:16:
En heelveel vroeger dan menig ander. Lupus heeft gelezen, geluisterd en nagedacht en een eigen mening gevormd.
Ach, ik mocht haar graag lezen, hopelijk....
@Quib | 03-05-21 | 20:47:
Het verschil dat vaccineren aangetoond werkt, en die kolder die irma Grese uitbraakte niet.
Wat een roep om aandacht.
Eerst maar eens stress en zenuwen voordat mevrouw haar Pfizer prikje kon halen en nu is het opeens een punt omdat ze EUR 7,50 moet gaan betalen voor een test.
Persoonlijk weiger ik om EUR 7,50 te gaan dokken om alleen al het terras op de komen voor een kopje koffie. Dat kopje koffie vind ik hier in de stad ook achterlijk duur dus doe dat sowieso niet meer.
Maar de drijfveer van mevrouw lijkt wel heel erg ingegeven door haar EUR 7,50 in plaats van dat ze het fijn zou vinden als de rest van Nederland ook een kans heeft gehad om een vaccinatie te halen.
Van mij had dit egoïstische stukje niet geplaats hoeven worden.
In het artikel staat dat de gratis ggd tests ook geldig (zullen) zijn. Ik heb het gevoel dat ik iets mis... Waarom 7.50 betalen als die gratis ggd test ook voldoet?
Heeft iets te maken met het spontaan zin hebben in een bakkie koffie, en het terras niet op mogen..
Tenminste, dat denk ik..
Die 7.50 test is binnen 15/30m . De GGDtest wisselt. Heb je geluk dan kun je over 2 uur en heb je de uutslag paar uur later op je digiD. Heb je pexh dab kunnje soma overmorgen pas en duurt het 48 uur voor ze je terugbellen. Als je niet opneemt krijg je een voicemail zonder info dat zij het waren en terugbellen geen zin heeft en dan krijg je morgenmiddag eens een nieuw belleje.
Vandaag bericht via dochter: ben je geboren in 1962 dan kan je online bij de GGD een afspraak inplannen. Vanochtend 4x ingelogd, hele riedel vragen. Vervolgens via Digid verder om de afspraak in te plannen. Site liep elke keer vast. Vanmiddag hele riedel opnieuw: antwoord: u kunt geen afspraak inplannen. Raadsels, raadsels.
Ik zou uw Atari inruilen voor iets moderners.
Het werkt pas als ze je uitnodiging hebben uitgeprint, je kan eens proberen of als je een dikke week verder gaat hij hem wel pakt. En anders over paar dagen opnieuw, je weet niet wanneer de brief een envelop in gaat en de verzending in.
Er waren wat problemen met de site .Gewoon nog een keer proberen. De aantallen worden iedere keer hoger , dus als iedereen tegelijk gaat inloggen loopt het misschien vast. ggdghor.nl/actueel-bericht/geboren-in...
Als je een indicatie hebt voor een griepprik, probeer via je huisarts te regelen.
Hahaha IJsbrekert! Wat een goeie grap! Eigenlijk denk ik dat je een lul bent. Maar goed ik heb mn Atari maar op Hyves te koop gezet.
"Stop met die idioterie..."
Ik heb slecht nieuws voor mevrouw: Nederland heeft net weer in meerderheid gestemd op die idioten, dus grote kans dat we nog vier jaar aan die idioterie vastzitten.
Ik ben me al een jaar aan het voorbereiden op een eenzaam bestaan..
Volgens mij kun jij meer dan prima met jezelf door een deur.
@Lorejas | 03-05-21 | 20:13: Wel handig als jij dan even opzij stapt.
Uiteraard.
Wij weten allen van jou klote situatie en houden jou ook virtueel in de gaten. Doe je best gast.
Nou, die is eindelijk wakker. Beter laat dan nooit.
Gewekt omdat ze €7,50 moet gaan betalen, per keer. Dat vaccin was tenminste gratis, maar dan heb je ook niks..
Waarvoor testen , straks is iedereen geënt .
Die mensen worden niet meer ernstig ziek .
Het punt tav de testsamenleving is waar. De regering gooit bijna een miljard euro’s naar een club die nauwelijks (zeg maar niet) gecontroleerd gaan worden. De baasjes al daar kennen zichzelf een bijzonder hoog salaris toe want enorme verantwoordelijkheid enzo. Die knakkers leven daar als God in bureaucratisch Nederland van en gaan dus die testtoestanden steeds weer essentieel verklaren via hun lobby bij de overheid en blijft dus bestaan. Dat is kassa met steeds weer die 7,50 (bekend bedrag trouwens, wat is daar ook al weer mee?) per bezoekje aan een of ander.
De term is al vaker gebruikt, maar we gaan regelrecht de staat van medische apartheid in.
Goed idee, laten we het eens een keer over corona hebben.
Tja de gemiddelde reaguurder komt natuurlijk niet buiten, maar daar waar mensen werken is dat idd een topic
Nou die testsamenleving ga ik gewoon niet aan meedoen.
LullusSpullus?
Verder niks nieuws aan deze schreeuw.
Ze had in ieder geval meer te melden dan jij.
@IkwilJinekwel | 03-05-21 | 20:20:
Waar heb je het over?
Al die geprikten. Dat is pas de ultieme testsamenleving.
Ze komt meer geprikkeld over.
Zin in the Rolling Stones nu....
Ik in wat anders; maar dat zal aan mijn state of mind liggen.
@Lorejas | 03-05-21 | 20:03:
"Dirty old man" was toch van de Three Degrees?
Gimme Shelter?
Zu viel rot auf deinen Lippen
@Hemmenaar7 | 03-05-21 | 20:26: Jeany...
REAGEER OOK